Fiul lui Florin Cioaba si-a anuntat intentia de a cere ajutor financiar de la stat pentru plata facturii la spitalul din Antalya - 350.000 USD / Premier: Familia Cioaba va fi ajutata in masura prevazuta de lege pentru orice cetatean roman

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 18 august 2013, 23:12 Actualitate | Esenţial

Premierul Victor Ponta a declarat, duminica seara, intr-o emisiune la Antena 3, ca familia lui Florin Cioaba va fi ajutata in masura prevazuta de lege pentru orice cetatean roman, precizand ca a fost informat de MAE si de Raed Arafat ca este vorba despre o factura "foarte mare", astfel ca "probabil va fi foarte dificil". Precizarea vine dupa ce Dorin Cioaba, fiul autointitulatului rege al romilor Florin Cioaba, a declarat, pentru Stirile ProTV, ca familia sa intentioneaza sa ceara ajutor financiar de la statul roman pentru plata facturii la spitalul Akdeniz Universitesi din Antalya, aceasta fiind de 350.000 de dolari.

 Fiul lui Florin Cioaba a explicat ca unitatea medicala e emis o factura de 350.000 de dolari pentru spitalizare si operatie, suma pe care el si familia lui nu o pot acoperi. Dorin Cioaba a mai spus ca nu poate ridica trupul tatalui sau de la morga spitalului decat atunci cand factura va fi platita.

"M-au informat Ministerul de Externe si domnul Arafat despre problemele care au aparut in Turcia vizavi de plata acelei facturi. Vreau sa spun foarte clar, orice cetaten roman - eu nu fac vreo deosebire ca e rege sau nu-i rege -, orice cetaten roman, in masura prevazuta de lege si in masura posibilitatilor, incercam sa-l ajutam", a spus Victor Ponta la Antena 3, potrivit Mediafax.

Premierul a explicat ca din banii CNAS exista un sistem prin care se sprijina "pe anumite criterii". "Nu pot sa va spun in acest moment decat ca, atat cat se poate face pentru orice cetatean al Romaniei, atat facem. (...) In masura in care exista anumite proceduri si se inscrie intr-un caz in care poate fi ajutat, atunci o facem. Nu vreau sa fac vreo favoare. (...) Din bani publici, nu fac favoruri pentru nimeni. In cazul de fata direct, probabil ca va fi foarte dificil", a mai spus Ponta.

Victor Ponta a mai spus ca presedintele Traian Basescu l-a sunat pe ministrul de Interne si "i-a cerut sa intre in acea procedura...". "Eu am spus: nu sunt de acord sa folosim avionul SMURD decat pentru cazuri speciale. Daca familia suporta costurile, atunci sunt de acord. Fiecare viata e importanta, dar atunci cand esti in pozitia de a avea anumite resurse materiale, incerci sa le dramuiesti cu raspundere si bun simt, nu pentru ca suna presedintele", a adaugat premierul.

 Ponta a mai spus ca, la nivel public, presedintele sau premierul intervin atunci cand e vorba de o situatie cu totul si cu totul exceptionala. "Fiecare isi alege prietenii, eu nu judec pe nimeni, nici macar pe domnul Basescu, de ce prieteni are, mai ales daca faci lucrul asta la nivel privat. Pana la urma, la nivel privat fiecare dintre noi isi alege cunoscutii, prietenii... La nivel public, un presedinte, ca si un prim-ministru, intervine public cand este vorba de o situatie cu totul si cu totul exceptionala, cum a fost cea din Muntenegru, o catastrofa. Atunci, presedintele nu l-a interesat, nu cred ca l-ati vazut sa sune pe cineva, sa intrebe cati oameni au murit", a spus Ponta. Totodata, primul-ministru a aratat ca, in opinia sa, doar presedintele Traian Basescu "speculeaza electoral si politic" moartea cuiva.

 Autointitulatul rege al romilor Florin Cioaba a incetat din viata duminica, la varsta de 58 de ani, in spitalul Akdeniz Universitesi din Antalya, unde medicii ii montasera, vineri, un dispozitiv care sa-i ajute inima sa pompeze sange, au declarat apropiati ai familiei. Trupul neinsufletit al lui Florin Cioaba ar urma sa fie adus in tara in cursul zilei de luni, in functie de incheierea formalitatilor la Ambasada Romaniei din Turcia, transportul urmand sa fie facut cu un avion privat.























7379 vizualizari

  • +44 (44 voturi)    
    Cotizație la „stat” (Duminică, 18 august 2013, 23:26)

    prec [utilizator]

    A cotizat magraunele, vreodată, un leu la CASS ?
    Dacă da, putem vorbi.
    • +24 (24 voturi)    
      pai toti se "branseaza la bugetul de stat " (Duminică, 18 august 2013, 23:46)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui prec

      condoleante familiei dar deja e problema familiei, a clanului si nu a statului sa acopere sute de mii de euro unei persoane obeze care face pe viteazu pe canicula si in strainatate .
      Deja e obisnuinta sa se suga de la stat ,
      sa-si vinda aurul , palatele ... etc .STOP
      • +5 (5 voturi)    
        Factura de 350 mii $ miroase a escrocherie (Luni, 19 august 2013, 9:42)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Cioaba nu a stat in spital mai mult de o saptamina care nu are cum sa coste 350 000$. Sunt multi pacienti turci, ce au probleme asemanatoare cu ale regelui rromilor. Este evident ca spitalele nu au cum sa incazeze, de la bolnavi direct sau din asigurari de stat, 350 mii $ pentru nici o saptamina de spitalizare si o operatie.

        Ceva este rau de tot in neregula cu aceasta suma imesa. Trebuie investigat. Cel mai probabil turcii vazind ca Cioaba are bani si fiind prieten cu Traian Basescu au plusat la obraznicie crescind pretul de cel putin 10 ori in speranta ca Romania va plati.
  • +37 (37 voturi)    
    Ajutor decontare factura (Duminică, 18 august 2013, 23:27)

    Koczka [utilizator]

    Se rambutseaza contravaloarea tratamentului conform preturilor din Romania
    Asta daca decedatul a platit regulat CASS-ul. Se mai acorda si aprox 2100 RON ajutor de inmormantare pe baza de chitante ce fac dovada cheltuielilor aferente.
  • +9 (11 voturi)    
    de la bun inceput (Duminică, 18 august 2013, 23:27)

    Ar3s [utilizator]

    trebuie sa avem grija la autointitularea fiului.
  • +20 (20 voturi)    
    ... (Duminică, 18 august 2013, 23:29)

    rocknum [utilizator]

    la valoarea lor?
    pai numai daca vinde auru ce il au si acopera fara probleme factura...

    P.S. Mi se pare mega exagerat 315.000$ dar poate nu cunosc eu preturile din turcia...
  • +29 (29 voturi)    
    Revoltator (Duminică, 18 august 2013, 23:30)

    Alex S [utilizator]

    Sa nu ii dea nimic. Ca ce chestie? Sa vanda palatele.
    • +2 (2 voturi)    
      cum sa vanda palatele? (Luni, 19 august 2013, 9:35)

      was [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      350.000 $ (ce suma fixa!) este egal cu apx. 8,2 kg de aur sau cu una dintre masinile din garaj sau una palat din cele multe. Iar daca nu au pe nume nici una din cele ce au, sa cotizeze cate 0,5 % din averi toti acei tigani care au macar un palat. Cred ca o sa iasa si un profit frumusel pentru viitorul rege!
  • +7 (9 voturi)    
    Niste solutii decente (Duminică, 18 august 2013, 23:33)

    Clop [utilizator]

    La B1 TV: "Noi de-aicea de la Gorj am ajutat cu voturile la dl. Ponta..." /Constantin Potarca, presedintele patronatului romulanilor, ferengilor etc.
    Iata de ce ne aflam in plin Star Trek.

    SOLUTII CRESTINESTI:

    *Daca asa cum anunta RL, vor participa intre 150.000 si 200.000 de mii de persoane la funeralii, atunci insotirea pe ultimul drum sa se faca cu intrare ca la club. Ceva simbolic, dar la atata puhoi, devine fara numar, fara numar.

    **Iar daca inca nu s-a reusit cu banii pentru plata de spitalizare, sa-l canonize si sa-l duca in toamna, in scriu de clestar, la pupat in dealul Patriarhiei.
    • +8 (8 voturi)    
      N'ai inteles... (Luni, 19 august 2013, 5:30)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Clop

      aia nu dau mortu' pana nu vad banii.
      • +1 (1 vot)    
        Money talks :-) (Luni, 19 august 2013, 19:05)

        Clop [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        Eh, am inteles fix cat trebuie, domnule... Si apreciez replica de maxima vitalitate...
  • +7 (7 voturi)    
    nu e prost cine cere... (Duminică, 18 august 2013, 23:34)

    periscop [utilizator]

    ...ci ăla care dă "fără număr"...
  • +16 (16 voturi)    
    cersetorie (Duminică, 18 august 2013, 23:43)

    thebblack [utilizator]

    astia cersesc si DUPA moarte? si se plang ca sunt "discriminati"...
  • +14 (14 voturi)    
    Exact!!! (Luni, 19 august 2013, 0:17)

    dandra [utilizator]

    sa vanda fiecare palat, sa vanda fiecare turnulet, fiecare leu furat de un rom ajungea si la el.
    sa vanda tot!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +11 (11 voturi)    
    interesant! (Luni, 19 august 2013, 0:19)

    un dac [utilizator]

    pe de-o parte orice om, oricat de bogat, ar incerca sa "salveze" acesti bani, acum cand ce era mai rau pentru ei s-a intamplat.
    pe de alta parte ma intreb daca nu este o capcana politica aceasta cerere. in functie de final, poate o sa ne dam seama cine a regizat-o. stim cu totii ca tiganii considera ca merita de toate de la stat, prin urmare a "darui" acesti bani inseamna un imens capital politic.

    astept cu interes sa vad daca cineva se manjeste.
  • +11 (11 voturi)    
    Cerseala (Luni, 19 august 2013, 0:27)

    nano2k [utilizator]

    Asta inca nu si-a bagat tatal in pamant si se gandeste deja la cerseala?
    Ma rog, gena...
  • -11 (17 voturi)    
    Sa apeleze la pretenul bas (Luni, 19 august 2013, 0:36)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Cioaba la ajutat pe bas la alegeri, supusii lui rege asta au votat toti cu bas. Dar bas uita imediat si pe oricine care nu mai prezinta nici un interes pt el. Asa ca vor trebui sa se descurce. E timpul ca toti cei care l-au ajutat pe bas sa distruga tara sa plateasca.
  • +7 (7 voturi)    
    pai ce in rom nu sunt medici... (Luni, 19 august 2013, 1:05)

    exilatul [utilizator]

    asa tot tiganii isi pot trimite muierile sa si puna silicoane in strainatate si apoi sa ceara rambursarea...sa plateasca cu fierul vechi care l au furat de 23 de ani...
  • +8 (8 voturi)    
    maria-sa (Luni, 19 august 2013, 1:07)

    behemot [utilizator]

    astia cersesc si ne lasa facturi si din mormant...
  • -8 (10 voturi)    
    operatia nu a reusit (Luni, 19 august 2013, 1:17)

    Ed___ [utilizator]

    Dar trebuie să plăteşti oricum... nu este prea corect
  • +11 (13 voturi)    
    e o soluţie simplă (Luni, 19 august 2013, 1:34)

    ampersand [utilizator]

    fiecare rom donează 1 euro şi s-a făcut suma.
  • +6 (14 voturi)    
    Of, regii astia... (Luni, 19 august 2013, 3:20)

    T34 [utilizator]

    Daca e rege, sa plateasca regeste! Daca nu, inseamna ca e un fel de printisorul ala, Duda, care "uita" sa plateasca consumatia de prin restaurante.
    Cat despre interventia lui Base in favoarea cererii printisorului Ciaba, ma indoiesc... Iar cu privire la incidentul din Muntenegru, cand presedintele avea toate detaliile si ceruse masuri, Poanta nici nu stia ca se intamplase. Dar deja m-am obisnuit ca pontanacul sa inverseze realitatea, asumandu-si meritele altora si, in acelasi timp, acuzandu-i pe aceia de tampeniile lui. la urma-urmei, cred ca mai degraba el a intervenit sa i se dea bani familiei Cioaba, ca doar sunt de aceeasi etnie, manca-ti-as!
    • -2 (2 voturi)    
      hmmm (Luni, 19 august 2013, 11:09)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui T34

      daca ne uitam la moacele presedintelui si premierului, greu de afirmat ca presedintele e caucazian (alb); Ponta mai degraba, desi naravurile tot balcanice ii sunt
  • +4 (4 voturi)    
    Rectificare ! (Luni, 19 august 2013, 8:32)

    hotnewsfil [utilizator]

    Fiul raposatului Florin Cioaba (fie-i tarana usoara, asa cum ne invata religia!) nu cere ajutor de la tara, el cere pomana de la noi,de la toti cetatenii tarii, cere bani din banii nostri, dragi concetateni!
    Cere pomana (asa cum le este educatia, obiceiul) fiindca 'are familie, are copiilasi care mor de foame, are datorii la banci'.
    Trebue sa ne scoatem din vocabular expresii ca: 'ajutor, de orice fel, de la buget', 'prime de la buget', 'tara are datorii', 'banul public', atunci cand, de fapt, este vorba de banii nostri, ai tuturor celor care i-au adunat intr-un fond comun, ca rezultat al muncii fiecaruia dintre noi.
    Expresii ca cele de mai sus plutesc in ceata, ne dezinformeaza, mostenite, parca, din comunism (proprietate comuna adica a nimanui !), desfigureaza proprietatea, o depersonalizeaza, ne creaza impresia ca nu dam din banii nostri, ai fiecaruia dintre noi, ca decidem sau aprobam, oarecum plictisiti, cum sa fie distribuiti banii altora, de catre niste functionari impasibili.
    Fiecare leu pe care un roman il primeste, in cazul ca acest leu nu provine strict din munca lui, provine de la noi, ceilalti romani, i-l acordam noi ceilalti, cu buna stiinta, din toata convingerea.
    Daca cineva da un ajutor din banii lui, treaba lui, Din banii tarii nu are nimeni dreptul sa faca "donatii", diverse "acte de caritate", fara aprobarea noastra, fiindca asa zisii bani ai tarii sunt banii nostri, ai fiecaruia dintre noi..
  • +4 (4 voturi)    
    asigurare de calatorie nu si-a facut? (Luni, 19 august 2013, 8:43)

    abel [utilizator]

    Eu imi fac de fiecare data cand plec in alte tari , valoarea uneia este cam de 30 000 euro , iti asigura si repatrierea ramasitelor...Ma cam treceau fiorii cand citeam polita asta de asigurare ... Si apropo, sa plateasca si tiganii CA-ulS. Si inca ceva. M-am intrebat de ce tiganii cu bani nu i-au ajutat niciodata pe tiganii aia amarati de scormonesc in gunoi , ca-s tot ai lor . De ce sa nu-i ajute ?Si apropo de impozite, cati tigani cu bani platesc impozite? Averea lor a fost vreodata verificata?
    • 0 (0 voturi)    
      Ce impozite... (Luni, 19 august 2013, 11:24)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui abel

      Pai cum sa mai construiasca asa ceva:
      http://www.youtube.com/watch?v=GHTBPhQcXCY
  • +2 (2 voturi)    
    Mda... (Luni, 19 august 2013, 9:09)

    SmithJohn [utilizator]

    Regele Mihai nu a avut voie sa intre in tara pt ca nu avea VIZA, acum peste tot vad ca a murit "regele" tiganilor. Pe bune? Asta trebuie sa avem noi pe tv, radio si net?
  • +3 (3 voturi)    
    Pai asa e traditia, ce sariti așa? ;) (Luni, 19 august 2013, 9:39)

    Alui [utilizator]

    Fiul lui Cioaba a onorat memoria tatanesu' respectind traditia etniei. ;)
  • -1 (3 voturi)    
    fumigene convenabile (Luni, 19 august 2013, 10:23)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Familia Cioaba a cerut ajutor consular, nu financiar.

    A cerut clarificarea acoperirii cheltuielilor prin asigurarea de sanatate .
    Familia va acoperi cheltuielile de spitalizare in consecinta.
  • 0 (4 voturi)    
    Nu inteleg (Luni, 19 august 2013, 10:30)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    E cetatean roman, si trebuie ajutat...dar ce anume a costat 350K la un spital, mai ales ca e vorba de un infarct? O_o

    Mi-am facut ieri o asigurare medicala de calatorie de la allianz tiriac si suma pe care m-am asigurat este de 30.000...sa zicem ca in cazul nefericit in care as pati ceva in afara tarii statul ar mai ajuta in plus la repatriere sau la aducerea unui membru al familiei unde sunt si niste operatiuni medicale de baza...dar in nici un caz 350K

    Sunt atatia copii care au nevoie de niste sume mai mici chiar pentru operatii la Viena sau in DE si abia sunt ajutati, daca sunt ajutati...si astia vin sa ceara 350K? Cred ca intrec putin masura!
  • 0 (4 voturi)    
    asigurare medicala de calatorie (Luni, 19 august 2013, 10:48)

    Radu_B [utilizator]

    D-zeu sa-l ierte si condoleante familiei !

    Pe de alta parte, exact pentru situatii de genul asta exista asigurarile medicale pentru calatorie in strainatate. Care sunt si obligatorii atunci cand calatoresti in afara granitelor. Si costa cca 15 EUR !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version