Pasarelele pietonale pentru fluidizarea traficului in de pe Valea Prahovei au fost date in folosinta sambata seara

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 august 2013, 20:47 Actualitate | Esenţial

Pasarelele pietonale din Prahova - una in Comarnic, doua in Busteni si una in Azuga - au fost date in folosinta, sambata seara, potrivit unui comunicat al politiei, citat de Agerpres. Inaugurarea acestora va avea loc duminica, la eveniment fiind asteptat sa participe si premierul Victor Ponta si vicepremierul Gabriel Oprea, potrivit Mediafax.

Potrivit presedintelui Consiliului Judetean (CJ) Prahova, Micea Cosma, cele patru pasarele au fost construite de firme din judet, iar costul lor variaza intre 70.000 si 99.000 de euro.

"In aceasta seara (sambata), incepand cu ora 19.00, vor fi date in folosinta 4 pasarele pietonale, una in Comarnic, doua in Busteni si una in Azuga. Instalarea pasarelor pietonale a permis desfiintarea a patru treceri de pietoni din zona centrala a statiunii Busteni, a doua treceri de pietoni din Azuga si a uneia din Comarnic. Trecerile de pietoni ramase, cate doua in fiecare statiune, sunt amplasate in zona centrala a Busteniului, respectiv la intrarile in localitatile Azuga si Comarnic", se arata intr-un comunicat al Politiei Romane.

Potrivit IGPR, o alta masura pentru fluidizarea traficului in Busteni este montarea separatoarelor de sens in centrul statiunii care nu vor mai permite virarea la stanga, pentru aceasta manevra fiind amenajate doua puncte de intoarcere la intrarile in localitate.

''Din anul 1999 si pana in prezent, in localitatile Comarnic, Busteni si Azuga au avut loc 323 de accidente in urma carora au rezultat 465 de victime, dintre care 51 de persoane decedate. De asemenea, in perioada amintita, in cele trei localitati s-au produs 3.483 de tamponari'', mentioneaza IGPR.

Conform normativelor tehnice, capacitatea de circulatie a unui drum national, clasa I, categorie in care este incadrat si Drumul National 1, este de 800 de autovehicule pe sens de circulatie pe ora.

Conform masuratorilor efectuate de Sistemul de supraveghere a traficului rutier pe DN 1, pe sectorul Comarnic - Busteni - Azuga, de miercuri 14 august si pana in prezent au circulat, pe sensul Bucuresti - Brasov, 18.975 de autovehicule, mai arata IGPR.

Cele mai mari valori inregistrate la statia de masurare Sinaia, au fost la data de 15 august, respectiv peste 1.300 de autovehicule pe ora pe ambele sensuri de circulatie, valori ce s-au mentinut pana in jurul orei 22,00.

In perioadele de varf de trafic, ca acelea inregistrate in ultima perioada, cei 30 de km dintre Comarnic si Azuga se parcurgeau in aproximativ doua ore.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

5909 vizualizari

  • +15 (15 voturi)    
    Si licitatia? (Sâmbătă, 17 august 2013, 21:25)

    Je__ [utilizator]

    Mai este continuata de cel mai corupt guvern?

    Acum se fura pe fata!
    Is curios cat mai dureaza si cu DNA-ul,ANI. Cred ca e chestie de saptamani, luni pana is desfiintate sau puse cu botul pe labe.
    • +9 (9 voturi)    
      Preturile spun totul (Duminică, 18 august 2013, 22:46)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      "...costul lor variaza intre 70.000 si 99.000 de euro."
      Adica exact CAT trebuie ca sa se poata face incredintare directa CUI trebuie, pentru ca peste 100.000 de euro trebuie facuta licitatie.

      Niste semafoare sincronizate si cu comanda la buton ar fi rezolvat mult mai eficient problema, dar iesea prea ieftin pentru nevoile companiilor pentru care au fost dedicate contractele...
  • +9 (17 voturi)    
    Treaba pe jumătate... (Sâmbătă, 17 august 2013, 23:42)

    NikosGalis [utilizator]

    O idee buna cu pasarelele pietonale, dar au uitat un mic amănunt, ce fac persoanele cu dizabilitati? Asta se intimpla cind se grăbesc-graba stica treaba.
    • +3 (7 voturi)    
      daca nu ma insel... (Duminică, 18 august 2013, 9:27)

      vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui NikosGalis

      in Busteni parca erau 16 sau 19 treceri de pietoni. Ca au desfiintat 2, e inutil. Persoanele cu dizabilitati pot folosi alte treceri de pietoni, distantele fiind destul de mici intre ele.
      Asa cum orice persoana ar trebui sa mearga pana la prima trecere pe unde poate traversa si nu trece strada pe unde are chef.
    • +2 (8 voturi)    
      prea putin.. (Duminică, 18 august 2013, 19:44)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui NikosGalis

      sa le desfiinteze pe toate si sa scoata si trotuarele ca sa largeasca DN1.. ce mai conteaza ca treci printr-un oras? localnici? daca n-au protestat acum, de ce ar protesta data viitoare? ca oile..
    • +1 (1 vot)    
      ce atata vanzoleala.... (Luni, 19 august 2013, 16:13)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui NikosGalis

      dizabelistii, sa faca bine si sa treaca numai dupa miezul noptii,pe unde s-au sters marcajele,ce.......atata miscare, sa doarma ziua si sa circule noaptea, sa fie dotati cu ochi de pisica.ce mai....s-a rezolvat si probl. asta,important e ca vine pontanelu' la inaugurare.
  • +11 (13 voturi)    
    date fiind (Duminică, 18 august 2013, 8:57)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    trecerile de pietoni ramase, acum cei treizeci de km vor fi parcursi nu in doua ore, ci intr-o ora si cincizecisiopt de minute.
    • +7 (7 voturi)    
      Asa si este, vezi traficul de azi... (Duminică, 18 august 2013, 19:59)

      leeloo2 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Care a trebuit deviat. Pasarelel sunt inutile, ne arata practica.
  • +4 (12 voturi)    
    ... (Duminică, 18 august 2013, 10:36)

    tirolez [utilizator]

    Ii pasa cuiva de localnici, totusi? Vad ca sunt considerati cetateni "second hand", automobilistii aflati in tranzit avand prioritate. In Busteni e o singura piata, in centru, in imediata proximitate a unei pasarele. Ce fac toti batranii care de bine de rau treceau strada sa-si ia ceva din piata? Ocolesc (si) asteapta la unul dintre punctele "autorizate" de traversare sau folosesc pasarela?
    • -4 (6 voturi)    
      mie (Duminică, 18 august 2013, 23:36)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      in orice caz, nu imi pasa de acesti batrini, handicapati si alte ''cazuri sociale''.
      • 0 (0 voturi)    
        daca ai incercat sa fii ironic ai esuat lamentabil (Luni, 19 august 2013, 9:14)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        oricum este interesant sa vad pe forumul asta cum i-a apucat pe toti grija de batranii si handicapatii care pana acum reprezentau doar electoratul asistat al USL....
      • 0 (0 voturi)    
        asta cu becul... (Luni, 19 august 2013, 11:23)

        Ponta [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        ... esti un mare retard. Unul dintre multii gazduiti in Romania.
  • +9 (11 voturi)    
    utilitatea lor (Duminică, 18 august 2013, 14:50)

    Aramis [utilizator]

    e dovedita de strirea orei despre devierea circulatiei pe DN1A
    • +2 (2 voturi)    
      ieri intre Sinaia si Bucuresti (Luni, 19 august 2013, 9:17)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui Aramis

      am facut o ora si trei sferturi.
      nu au existat ambuteiaje, iar Comarnicul s-a parcurs mai mult decat decent.

      bucurestenii din predeal, busteni si sinaia multumesc partidului!
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Luni, 19 august 2013, 12:29)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        Dar daca nu deviau circulatia pe DN1A tot atat faceai?
  • +1 (1 vot)    
    rusine! (Luni, 19 august 2013, 14:34)

    scriitor [utilizator]

    Aglomeratia de pe DN1 e legendara, solutiile adoptate pentru asa zisa fluidizare a traficului sunt niste „frectii la un picior de lemn” in asteptarea interminabila a necesarei autostrazi. Devierea spre Cheia e o belea, drumul pe la Sacele e dificil si soferii se supun cu blesteme. Acum au aparut niste pasarele menite sa reduca trecerile de pietoni, niste improvizatii hidoase care nu numai ca pun probleme batranilor, celor cu dizabilitati sau trecerii cu carucioare de copiii dar va imaginati ce se va intampla iarna, pe vant, zapada, polei – ca doar suntem la munte- cu aceste schele metalice de toata rusinea? Am vazut la Bangkok, oras supraaglomerat, pasarele civilizate, acoperite, cu scari rulante sau lifturi, am vazut in Dubai asemenea treceri peste autostrada dar cum sa pretinzi romanilor sa traiasca in secolul XXI?
  • 0 (0 voturi)    
    sub maxim (Marţi, 20 august 2013, 8:17)

    bedexe [utilizator]

    Igpr zice ca normativul e de 800 masini pe sens. Adica 1600 . Tot ei spun ca maximul a fost de 1300. Deci nu s-a atins normativul. Problema e in alta parte.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri