VIDEO UPDATE Traian Basescu a trecut, cu brio, testul pentru reconfirmarea brevetului de comandant de nava

de Carla Dinu, I.C.     HotNews.ro
Vineri, 16 august 2013, 8:28 Actualitate | Esenţial

UPDATE Presedintele Traian Basescu a anuntat vineri, la iesirea din Centrul de simulare al CERONAV din Constanta, ca a trecut cu bine de testarea pe simulatorul de navigatie si ca si-a revalidat brevetul de comandant de nava. Presedintele a precizat ca a trecut testul "cu brio".

Presedintele a iesit de la testare in jurul orei 12:50, dupa circa 3 ore.

"Partea de test, dupa familiarizarea cu sistemele electronice de navigatie de la bordul simulatorului, a fost scoaterea navei din portul Rotterdam si ancorarea ei in zona de ancoraj, dupa ce am aflat ca armatorul este un armator care nu are prea multi bani si vrea sa scoata o nava de 260 de m fara remorchere, o nava petrolier. Am scos-o, nu am lovit-o, nu am produs accidente, am ancorat-o in siguranta, armatorul e multumit si eu cu brevet. Marea a fost si buna si rea, si trafic din toate directiile", a declarat Basescu.

Intrebat de ce testarea a durat atat de mult, presedintele a raspuns: "Pentru ca e ineresant, e placut, si chiar mi-a placut sa stau in simulator."

"Brevetul meu este pentru nava mai mare de 3000 de tone, orice tonaj, nelimitat", a precizat seful statului.

Intrebat daca are brevet, Basescu a raspuns: "da".



Presedintele Traian Basescu a ajuns, vineri, pentru a sustine o testare pe un simulator de navigatie, in cadrul cursurilor de reconfirmare a brevetului de comandant de nava, el spunand ca are emotii, dar ca este mai usor sa conduci o nava decat o tara, transmite Mediafax.

Presedintele a ajuns la sediul Centrului Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale (CERONAV) in jurul orei 8:45, fiind imbracat in costum de comandant de nava.

"Este un examen, doar nu era sa vin imbracat in blugi", a explicat presedintele.

Intrebat de jurnalisti daca are emotii, el a confirmat, spunand ca este pentru prima data cand trebuie sa dea examenul pentru reconfirmarea brevetului.

"Nu exista examen la care sa nu ai emotii. Si am si o problema. Este prima data de cand m-am dat jos de pe nava cand am intrerupta valabilitatea brevetului de comandant. Anul trecut mi-a expirat dreptul de a ma urca pe o nava in functia de comandant, pentru ca am fost ocupat cu suspendarea", a spus seful statului razand.

Intrebat cum crede ca va fi testarea la simulatorul de navigatie, el a spus ca se asteapta la situatii de navigatie care ii sunt familiare.

"Vor fi foarte apropiate de realitate pentru ca se bazeaza pe harti reale", a mai afirmat Basescu.

Raspunzand unei alte intrebari, seful statului a spus ca este mai usor sa conduci o nava decat o tara: "Tara este mai greu de condus decat o nava. La bordul navei comandantul nu prea are opozitie".



La intrarea in sediul centrului de simulare al Ceronav, Basescu le-a spus reprezentantilor institutiei care l-au intampinat ca ii pare rau ca a trebuit ca acestia sa vina la serviciu intr-o zi libera, dar testarea fusese programata inainte ca aceasta zi sa fie declarata libera de catre guvern.

Directorul general al CERONAV, Ovidiu Cupsa, preciza, joi, pentru agentia de presa citata ca testul pe care presedintele il sustine vineri consta intr-o simulare pe calculator: "Programul simuleaza diferite conditii de navigatie, spre exemplu intrarea intr-un port sau trecerea printr-o stramtoare, manevre care trebuie efectuate sub comanda cursantului. O comisie va analiza intreaga simulare, iar rezultatul se va regasi in notarea finala".

Potrivit lui Cupsa, cursul pe care il urmeaza Traian Basescu pentru reconfirmarea brevetului de comandant de nava are o durata totala de 40 de ore, iar din acesta face parte si instruirea si testarea pe un simulator de navigatie pe care presedintele va conduce o nava, in calitate de comandant, in conditii determinate de programul de calculator.

Presedintele Traian Basescu a inceput, luni, cursurile de reconfirmare a brevetului de comandant de nava ale Centrului Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale (CERONAV), pregatirea, care se va incheia saptamana viitoare, facandu-se la vila de protocol de la Neptun.

Directorul general al CERONAV, Ovidiu Cupsa, afirma ca presedintele a solicitat program personal de urgenta pentru reconfirmare si a achitat 2.300 de lei, fata de tariful obisnuit de 1.500 de lei, iar cursul va dura aproximativ doua saptamani, in loc de cinci zile cat este in mod normal.

Directorul CERONAV preciza ca reconfirmarea brevetului de comandant nu-i va da dreptul presedintelui sa navigheze, in acest sens fiind necesara si efectuarea cursurilor IMO.

Presedintele Traian Basescu a urmat cursurile de reconfirmare a brevetului de comandant in august 2007, tot la CERONAV, iar acestea au expirat in august 2012.

In 1976, Traian Basescu a absolvit Institutul de Marina "Mircea cel Batran", Facultatea de Navigatie, Sectia Comerciala.

Inceputul activitatii profesionale a lui Traian Basescu a avut loc tot in domeniul naval, acesta fiind ofiter maritim gradele III, II si I, pe nave de mare tonaj, la Navrom Constanta. In perioada 1981-1987 a fost capitan de cursa lunga si comandant al navelor Arges, Crisana si Biruinta, iar intre 1987 si 1989 a fost sef al Agentiei NAVROM din Anvers.


Citeste mai multe despre   






















6237 vizualizari

  • +14 (38 voturi)    
    Se face dreptate pentru cacaraii uselisti ! (Vineri, 16 august 2013, 9:11)

    hotnewsfil [utilizator]

    La auzirea acestei vesti, conducerea USL, de sub comanda Felix, s-a inflamat, s-a cutremurat de fericire, in special Somnorila- Cacarau, au chefuit pana dimineata, la sediile lor centrale, au au rostit in cor : "uraaa! scapam de marinar, pleaca pe mare si ne lasa justitia pe mana; sa ii spunem si lui Haysam sa se bucure, ca il eliberam in curand; poate citeste Dumnezeu acatistele noastre si da o furtuna pe mare, care sa-i fie peste puteri pana si lui Base, sa ajunga acolo unde ii dorim noi".
    Prin geamurile inchise ale sediilor de chef, razbateau zberietele : 'cacarau presedinte, cacarau presedinte!'
  • +6 (8 voturi)    
    @Carla (Vineri, 16 august 2013, 10:58)

    GeorgeT [utilizator]

    Draga Carla ,
    Este un mic typo care schimba sensul mesajului.
    In text sunt ambele declaratii:

    1 "E mai usor sa conduci o nava decat o tara" si

    2 "este mai usor sa conduci o tara decat o nava"

    Nitel confusing, dar te face sa citesti tot textul :)

    N.Red. Multumim pentru observatie. Am corectat.
  • -16 (26 voturi)    
    Mirare... (Vineri, 16 august 2013, 11:22)

    taticutu [utilizator]

    El conduce tara ?
    • +2 (12 voturi)    
      din pacate, nu... (Vineri, 16 august 2013, 12:38)

      boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      .
    • +7 (13 voturi)    
      da (Vineri, 16 august 2013, 13:07)

      verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      mai bine ca oricine
      • -9 (13 voturi)    
        SERIOS?! (Vineri, 16 august 2013, 13:28)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

        Care tara o conduce bine, Ungaria, impreuna cu Orban, Tokes si Vona?!
        • +13 (17 voturi)    
          acum ati gasit o alta obsesie (Vineri, 16 august 2013, 13:36)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

          ungaria :)
          repetati la nesfarsit aceiasi placa. tipic stefan ghorghiu.
          norc ca avem un ponta ca are impresia ca el contrasemneaza brevetele de marinar :)))
          mare ti-e gradina, asa tampit de mult nu mi-a fost dat sa vad. de regula cand intalneam asa ceva, acesta avea si pastilele la el :)
      • +2 (2 voturi)    
        păi (Vineri, 16 august 2013, 19:56)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

        Dacă n-ar conduce-o el, ar exista aşa concentrare de forţe uslamiste împotriva lui, de atâţia ani? în contextul ăsta, ar fi chiar haios să NU conducă el, i-ar face pe uslamişti şi mai într-o lentilă decât sunt.
  • +9 (17 voturi)    
    Viata merge inainte (Vineri, 16 august 2013, 11:25)

    SRA [utilizator]

    domnule Presedinte,

    Va contrazic, este la fel de usor când echipajul este pe masura exigentelor.

    Echipajul avut cu Tariceanu a debutat si excelat in PROSTIE, cel cu Emil BOC in TRADARE din partea celor care l-au format. Emil BOC a fost un excelent co-echiper de ruta dar, ...

    Viata merge inainte cu urcusuri, coborâri si iar urcusuri, speram !!!
  • +7 (19 voturi)    
    ce ? (Vineri, 16 august 2013, 12:07)

    SRA [utilizator]

    Ce garantii poate sa ofere un anonescu sau ponta de seriozitate in conducerea navei ROMANIA ???

    Romanii trebuie sa realizeze ca ROMANIA este o nava incarcata cu pulbere si exploziv nu poate fi data pe mâna oricarui nenorocit sau derbedeu de teapa celor doi !!!

    Ganditi-va la copii la pensiile voastre la parinti si viitorul NATIUNII !!!

    Ati pierdut 23 ani in zadar, ce mai vreti sa piedeti si speranta !!!???
    • +2 (8 voturi)    
      daca ajungem in Rouen cu nava plina de exploziv (Vineri, 16 august 2013, 13:19)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      mi-e teama sa nu fie luat capitanul la intrebari...
      din nou.
  • -7 (13 voturi)    
    au trecut 26 de ani (Vineri, 16 august 2013, 13:25)

    father nicky [utilizator]

    De cand Basescu nu a mai comandat o nava si chiar daca isi reconfirma brevetul de comandant nu va avea dreptul sa preia comanda unei nave!
    Directorul CERONAV preciza ca reconfirmarea brevetului de comandant nu-i va da dreptul presedintelui sa navigheze, in acest sens fiind necesara si efectuarea cursurilor IMO.
    Cursuri IMO - International Maritime Organization
    (Organizatia Internationala Maritima)
    Cursuri IMO obligatorii necesare eliberării şi atestării Brevetelor/Certificatelor de Capacitate pentru: COMANDANT
    • Tehnici individuale de supravieţuire pe mare
    • Protecţie individuală şi responsabilităţi sociale la bordul navelor
    • Competenţă în utilizarea mijloacelor de salvare şi supravieţuire, cu excepţia bărcilor rapide de salvare
    • Limba engleză maritimă şi probleme de comunicaţie în relaţii umane
    • Asistenţă medicală
    • Prevenirea şi lupta contra incendiilor - nivel avansat
    • Prevenirea poluării mediului marin MARPOL 73/78
    • Transportul şi manipularea mărfurilor periculoase
    • Radar, ARPA, activitatea echipei de cart în comandă, căutare şi salvare - nivel managerial
    • Certificat de operator GMDSS - GOC
    Daca pentru reconfirmarea brevetului trebuie sa faca un curs de 40 de ore, pemtru parcurgerea tuturor specializarilor IMO i-ar trebui vreo 300 de ore, adica vreo 3-4 luni si nu cred ca poate sa lipseasca atat de mult de la Cotroceni! Si nici nu se poate pregati in particular si nu exista nici varianta FF! Asa ca s-a cam terminat cu "capitania"! Daca si pentru camanda navei "Romania" ar fi trebuit sa dovedeasca atatea competente, poate nu s-ar mai fi bagat in povestea asta si astfel nu ar mai fi fost nevoit sa traiasca cea mai mare umilinta a vietii sale! Asa patesc amatorii, care se apuca de-o treaba pentru care nu au nici o calificare!
    Uitati-va in CV-urile marilor lider politici contemporani sa vedeti ce "brevete" si ce "calificari" internationale au ei si pe urma va apucati de comentat!
    • +8 (10 voturi)    
      pai (Vineri, 16 august 2013, 13:48)

      boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      un "mare lider politic contemporan" are o lucrare de doctorat plagiata.... e bine asa?
      • -1 (1 vot)    
        NU VORBEAM DESPRE "AMATORII" (Vineri, 16 august 2013, 17:55)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui boogeyman

        Din politica romaneasca, care cu doar cateva exceptii notabile(din ce in ce mai putine), nu sunt decat "replicile" caricaturale(daca se poate spune asa) ale personajelor lui Caragiale! Si de asemenea, scena politica este ocupata de numerosi Dinu Paturica, niste coate goale mate fripte, mici de suflet mari de patimi, gata oricand sa faca orice ca sa fie "pe ciolan"!
        Cand vorbeam despre marii lideri contemporani ma refeream la acei care fac cu adevarat politica pe aceasta planeta! Toti acesti lideri au optat de tineri pentru politica ca profesie, au facut studii serioase si aprofundate pe acest domeniu la cele mai celebre universitati de pe planeta, au fost "ucenici", "calfe" si "lucratori" in partidele in care au intrat(si nu le-au parasit niciodata) si au fost initiati si recunoscuti ca "maiestrii", ocupand functii si pozitii de prima marime in "leadershipul" international! Acestia sunt "oamenii politici" care conduc planeta!
    • +11 (11 voturi)    
      ok :)) (Vineri, 16 august 2013, 13:50)

      verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      Hai sa vorbim despre Ponta si Kkrau : unul e un plagiator dovedit si celalalt un chiulangiu si mediocru notoriu, cel mai absent Parlamentar din istoria post decembrista .
      Eu nu te contrazic ca alti lideri straini au o educatie mai buna, dar trebuie sa ne uitam la noi in ograda.
      E bine de stiut ca macar un lider al tarii are si o profesiune in spate, nu doar cariera politica. Si inca ce profesiune, de maxima responsabilitate.
      Restul , cu putine exceptii, sunt doar plagiatori, gargaragii, absolventi de facultate privata la fara frecventa dupa varste de 30-40 de ani.
      Dar asta nu-i o piedica pentru a fi urcati in functii de mare responsabilitate si profesionalism.
      • -2 (2 voturi)    
        AI RAMAS TRIBUTAR UNEI VIZIUNI COMUNISTE (Vineri, 16 august 2013, 18:16)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

        Cand o sa abandonam viziunea proletara a "originii sanatoase" si a "profesiei onorabile" ca fiind absolut necesare celor care fac politica, atunci o sa intelegem ca politica este o profesie in sine si ea trebuie facuta de politicieni profesionisti, care sa aiba studii aprofundate in domeniu si care sa stie sa-si faca meseria cat mai bine! Cand o sa intelegem ca un bun capitan de nava, profesie absolut onorabila, poate fi un ageamiu in politica, si ca o tara nu se conduce ca o nava, poate o sa traim mai bine in propria noastra tara! Romania nu e o nava, nu-i nici parchetul de pe langa judecatoria din Dabuleni, nu-i nici o scoala de la Varful Dealului! Paradoxal, dar singurul "profesionist" , in viata, din politica romaneasca este, va place sau nu, domnul Ion Ilici Iliescu! Dar el este, deja, istorie!
        • 0 (0 voturi)    
          politica este o profesie (Vineri, 16 august 2013, 20:00)

          ampersand [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

          Eşti bine intenţionat, dar complet utopic: care-s politicienii de la noi care au făcut o şcoală politică? Care sunt acele şcoli şi cine predă în ele?

          Recunosc că, în afară de Ştefan Gheorghiu, n-am habar de vreo altă şcoală politică la noi. Exceptând scara blocului, la seral, desigur.
          • -1 (1 vot)    
            EXISTA MAI MULTE FACULTATI (Vineri, 16 august 2013, 21:18)

            father nicky [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

            De stiinte politice la cele mai bune universitati din RO, la Bucuresti, Iasi si Cluj! Dar absoventii acestor facultati nu "incap" in politica romaneasca din cauza "fripturistilor" si "amatorilor", care dupa ce au dat cateva tunuri financiare, se "apuca" de politica, incercand sa inobileze astfel statutul lor de parveniti cu ifose! Ca poti sa ai bani o gramada ca tot don' Ghita te cheama! Dar daca "te bagi" in politica si "cotizezi" cui si cat trebuie poti sa ajungi deputat sau senator, chiar si deputat in Parlamentul European! Si astfel dintr-un simplu don'Ghita poti s-ajungi don'senator Ghita, adica ce n-a fost nimeni din neamul tau de cibani!
    • +12 (12 voturi)    
      IMO (Vineri, 16 august 2013, 14:04)

      feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      Cursurile IMO nu sunt asa o mare sperietoare, ca o paranteza. Singura chestie naspa este ca trebuie sa fii prezent. Un biped destupat la minte nu are nici o problema in a trece cursurile, indiferent de nivel.

      Daca nu te-ai prins, examenul de brevet al lui Base este o si actiune politica calculata, pe langa satisfacerea orgoliului propriu - uite, dupa 26 ani pot plimba o nava prin Rotterdam fara sa o lovesc (e posibil sa ma insel, dar in Rotterdam au piloti si doar aia pot plimba nava prin zona, indiferent de CV-ul comandantului).

      Evident ca Basescu nu se va sui maine sau peste un an pe un vapor si sa se apuce sa cutreiere marile si oceanele. Se va limita la ambarcatiuni ca acum doua saptamani. Oricat de nebun ar fi, nici un armator nu ii va da un vapor sub comanda dupa 26 ani lipsa.

      Insa cand presedintele are BREVET DE COMANDANT reconfirmat iar pm are calitate de neoficiala de COPILOT (secund, omul cu gropile) si oficiala de PLAGIATOR, un om normal si fara frica de A3 se va gandi de doua ori pe cine sa asculte. De Cacarau nu mai vorbim, el este inca SUPLINITOR (un fel de chilot, mai plastic vorbind).

      Cam asta este pe scurt.
      Lead or follow.
      • -2 (4 voturi)    
        si la ce bun ?! (Vineri, 16 august 2013, 16:21)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

        si romanii ce au de castigat din aceasta "actiune politica calculata" ?!
        basescu o face doar in interes personal sau in interesul Romaniei si al romanilor ?!
        • 0 (2 voturi)    
          e bine, ptr. ca din "actiunea politica calculata" (Vineri, 16 august 2013, 17:47)

          .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          romanii vor intelege care este diferenta intre a dovedi ca "poti sa faci si sti ceva" si a dovedi ca "esti un ratangiu cu repetitie" sau "un hot de titluri academice". Tu oare ai inteles?
          • 0 (0 voturi)    
            adica sunt prosti ?! (Vineri, 16 august 2013, 22:59)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

            romanii, cei care zici tu ca nu au inteles inca, l-au votat de 4 ori pe basescu pana acum : in 2005, 2007, 2008 si 2009.
            si drept rasplata au primit tva marit si unii pensii si salarii mai mici.
            ponta le-a dat banii inapoi
            ce ratare mai poate fi dovedita, alata decat cea a guvernarii basescu-boc-udrea ?
            tie daca ti-ar lua cineva 25% din venituri ar mai trebui sa dovedeasca ca altul e ratngiu ?!

            ha ha ha !
      • +1 (1 vot)    
        Felicitari pentru acest mis-au-point (Vineri, 16 august 2013, 16:56)

        mucenic [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

        Situatia explicata foarte articulat pentru oamenii de rand
      • 0 (0 voturi)    
        OK! SI?! (Vineri, 16 august 2013, 18:54)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

        Eu credeam ca Presedintele are orgoliul sa demonstreze ca este un bun politician! Ca a fost capitan de nava acum 26 de ani si ca are ambitia(inutila de altfel) de a-si reinnoi brevetul nu mi se pare "o actiune politica(?!) calculata"! Pare mai degraba o tentativa de manipulare a opiniei publice, o incercare de stergere din mentalul colectiv a gafei diplomatice monumentale facuta in calitatea&functia sa actuala, aceia de presedinte al Romaniei! Un joc de imagine penibil cu care nu mai pacaleste pe nimeni! Presedintele a fost, dar nu o sa mai fie niciodata comandantul unei nave(cu exceptia salupei SPP-ului cu care va mai face un timp plimbari pe mare), dar ce e mai trist este faptul ca in cele doua mandate nu a reusit sa fie niciodata presedintele tuturor romanilor!
        “We herd sheep, we drive cattle, we lead people. Lead me, follow me, or get out of my way.” General George S. Patton
      • 0 (0 voturi)    
        pai... (Vineri, 16 august 2013, 22:34)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

        in primul rand, indiferent de maiestria pilotilor de la Rotterdam sau de oriunde, nu uita ca responsabilitatea revine , indiferent de situatie, comandantului( Master's overiding authority, ISM code, 5.2)...sa nu minimalizam lucrurile...
        in al doilea rand, brevetul lui incepe cu nave cu motor principal de minim 3000kw...barcutele nu intra in categoria asta...
        in rest, cred ca ai dreptate, desi meseria e bratara de aur si nu se stie niciodata...
    • 0 (0 voturi)    
      te impinge grija? (Vineri, 16 august 2013, 18:07)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      daca va dori sa profeseze e treaba armatorului nu a ta sau a lui Ponta (doi care bubuie de....).
      PS. un comandant de petrolier de NUMAI 150 000 tone castiga AZI 450 000 USD pe an NET!
      sper sa crape ficatul in invidiosi si palavragii...
      • -1 (1 vot)    
        PE ACEST SITE (Vineri, 16 august 2013, 19:37)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        Intri si postezi daca ai ceva de spus! Daca esti capabil sa vorbesti civilizat si sa prezinti argumente valabile pentru parerile si optiunile pe care le susti! Nu-ti cere nimeni sa fi de acord cu ceea ce afirma si sustin ceilalti comentatori! Ar fi extrem de plictisitor daca toti am gandi la fel!
        Daca Traian Basescu ar fi ramas pe mare si in profesia "de baza", putea sa castige si un milion $ pe an, chiar si mai mult! Evident ca in aceasta postura ar fi ramas un ilustru anonim pentru majoritatea concetatenilor sai! Din momentul cand "s-a bagat" in politica a devenit o "persoana publica", a carui viata, in toate amanuntele ei, a devenit de "interes public"! Si asa cum am mai spus-o, capitan de nava a fost(acum 26 de ani) si nu o sa mai fie, oricate reinnoiri de brevet si-ar face! A fost si inca mai este presedintele Romaniei si in aceasta functie nu s-a prea descurcat, a provocat tot felul de incidente de navigatie, a luat apa la bord, a fost contestat de echipaj si de vreo doua ori a fost cat pe ce sa fie debarcat si abandonat pe uscat! "Adio PD, adio PDL!"
  • +11 (11 voturi)    
    Diferenta!!! (Vineri, 16 august 2013, 14:17)

    cipoc [utilizator]

    Traian Basescu a ajuns in cariera sa comandantul celui mai mare petrolier din Romania.

    ponta in cariera sa a ajuns avocat si ulterior procuror pentru cateva luni parca, anchetand dou sau trei cazuri pentru evaziune cu cec-uri fara acoperire, in tot acest timp obtinand titlu de doctor in drept, pentru o lucrare plagiata, sub indrumarea condamnatului nastase.

    crin cacarau in cariera sa a fost un dublu repetent si a ajuns muzeograf nu stiu pe unde pentru o perioada de 2 ani.

    Ce au facut acesti ultimi doi oameni astfel incat sa merite sa ocupe functiile de prim ministru si presedintele camerei deputatilor???

    Ce au facut ei in viata lor astfel incat sa merite sa aibe aceste functii in stat???

    Cum pot fi atat de...orbi cei care i-au votat???

    Cat despre postacii astia de serviciu de pe aici... vai de capul vostru ca traiti din postari pentru psd sau pnl!

    Votantii usl sunt in proportie de 90% pensionari cu 7 clase, someri, asistati social si persoane cu varsta cuprinsa intre 45-60 ani cu studii primare si maxim 12 clase! Atentie: maxim 12 clase adica frara bacalaureat.
    • -2 (4 voturi)    
      ai scapat esentialul (Vineri, 16 august 2013, 16:20)

      ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui cipoc

      Ponta a ajuns prim-ministru !!
      Si ce este mai interesant : omul pe care- lauzi tu l-a pus !! Si omul ala "minunat" care l-a pus pe ponta prim-ministru, basescu adica, l-a pus de 2 ori desi a spus tutror ca nu-l va pune pe maimutoi prim-ministru!!
      • +3 (5 voturi)    
        Deci esentialul este (Vineri, 16 august 2013, 17:14)

        .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

        ca Ponta n-a ajuns prim-ministru pe forte proprii pentru ca Basescu l-a pus (de 2 ori) desi a spus tuturor ca nu-l va pune pe maimutoi prim-ministru.
        Concluzia: Ponta este un mamutoi ajuns fara contributii personale prim-ministru. Subscriu!
        • 0 (0 voturi)    
          esentialul la tine este incomplet (Vineri, 16 august 2013, 23:01)

          ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

          esentialul este ca basescu a mintit si ponta a ajuns fara contributii personale prim-ministru, numit de basescu de 2 ori.
  • +11 (11 voturi)    
    Eu am auzit ca (Vineri, 16 august 2013, 14:30)

    micul [utilizator]

    tot astazi , Ponta se duce la Universitatea Bucuresti pentru recomfirmarea titlului de doctor in drept ! Abia il astepta Senatul , cu flori in gara !
  • +5 (7 voturi)    
    Comandantul si maimutele (Vineri, 16 august 2013, 15:41)

    Trojan.H [utilizator]

    Intre brevetul de comandant si cel de copy-paste. Despre brevetul de cacarau n-are rost sa mai vorbim. Pe mana cui lasam Romania, pe mina unora care au facut ceva in viata lor, asa cum e Basescu, sau a unor maimute lase, mincinoase si tradatoare care in toata jalnica lor viata n-au produs decit rahat urit mirositor.
  • +3 (5 voturi)    
    Antonescu (Vineri, 16 august 2013, 15:58)

    ten_gtr [utilizator]

    Crin nici permis auto nu are, asta e maxim de aroganta ce il poate face basescu :))
  • -6 (6 voturi)    
    in ce calitate ?! (Vineri, 16 august 2013, 16:17)

    ics_11 [utilizator]

    in ce calitate constitutionala se afla in Constanta si pe banii cui ?!
    dar la Izvorul Muresului ce atributie constitutionaal exercita : politica externa, conducatorul armatei sau ce altceva ?
    si mai ales : pe banii cui se plimba el prin tara ca sa se duca la slujbe, sarbatori si ca sa-si dea examene ?!
    • +2 (4 voturi)    
      pe banii mei, poftim.... (Vineri, 16 august 2013, 17:33)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      ai ceva impotriva.???
      • +1 (1 vot)    
        CAT DE CURAJOS ESTI! (Vineri, 16 august 2013, 22:31)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        Ai uitat sa-ti scri numele complet si sa semnezi decontul! Dar ce mai conteaza! Presedintele a platit 2.300 de lei pentru pregatire si testul pe simulator, tu ai platit(din gura) deplasarea si totul a fost degeaba! O actiune de manipulare a publicului, o actiune "de imagine", fara nici o finalitate concreta! Beneficiarul sposorizarii tale nu poate sa conduca o nava pentru ca nu a urmat si nu a absolvit cursurile IMO pentru comandantii de nave! Asa ca va ramane pe uscat! Definitiv!
    • 0 (2 voturi)    
      dar de ce intrebi aici si nu-l intrebi pe el? (Vineri, 16 august 2013, 17:36)

      .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      In ce priveste atributiile constitutionale exercitate la Izvorul Muresului iti spun eu, ca scrie in Constitutie:
      - este conducatorul armatei: "ARTICOLUL 92
      (1) Preşedintele României este comandantul forţelor armate şi îndeplineşte funcţia de preşedinte al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării."
      - Presedintia are si atributii constitutionale de politica externa (ARTICOLUL 91), dar Izvoru Muresului este inca in Romania si acolo va ramane pentru totdeauna. Asa ca punctul cu "externele" este offtopic.

      S-au te referi la constitutia visata de Cretin'escu si Maimutoiu de Tonta? Aia va fi totdeauna ce a fost: "un vis" (a lui Somnorila, bineinteles).


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri