Titus Corlatean, atac la Traian Basescu: Cand iti asumi leadership-ul impotriva unei tari si nu faci distinctia intre anumiti oameni politici si anumite atitudini extremiste, nu ai ce cauta in politica externa

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 14 august 2013, 17:00 Actualitate | Esenţial

Titus Corlatean
Foto: AGERPRES
Ministrul Afacerilor Externe, Titus Corlatean, s-a declarat, miercuri, la Izvoru Muresului, in Harghita, impotriva retoricii razboinice in relatia bilaterala cu Ungaria, precizand ca este nevoie de dialog permanent cu Budapesta, inclusiv pe teme divergente, scrie Agerpres.

In timpul discursului sustinut la lucrarile Universitatii de Vara de la Izvoru Muresului, ministrul de Externe a facut referire la ultimele evolutii ale relatiei bilaterale cu Ungaria, in contextul unor declaratii facute de liderul partidului de extrema dreapta Jobbik, dar si a afirmatiilor presedintelui Romaniei, Traian Basescu, care a spus ca Romania isi asuma leadership-ul punerii la punct a Budapestei.

"Vreau si este un gest pe care trebuie sa-l fac ca ministru de Externe. Trebuie sa spun un lucru clar: retorica razboinica este anacronica, populista si necredibila. Atunci cand iti asumi, intre ghilimele, leadership-ul impotriva unei capitale, adica impotriva unei tari si nu faci distinctia, separarea intre anumiti oameni politici si anumite atitudini extremiste si o anumita retorica si o identifici cu o tara intreaga, inseamna ca nu ai ce cauta in politica si in orice caz in politica externa", a precizat Titus Corlatean.

Acesta a explicat pe larg ca situatia actuala a fost generata de lipsa, in 2010, a unor reactii ferme din partea partii romane, atunci cand Guvernul FIDESZ, sprijinit de Jobbik, a adoptat o lege privind "comemorarea Tratatului de la Trianon" si una ce vizeaza acordarea cetateniei ungare, despre care a spus ca este fundamental diferita de cea romana. Ministrul de Externe a spus ca, la vremea respectiva, a fost singurul care a atentionat in legatura cu aceste doua legi.

"Aceste 2 legi trebuiau sa genereze si trebuie sa genereze reactii foarte clare politice din partea presedintelui, premierului si Guvernului si institutiilor statului. De ce? Pentru ca prima lege, privind Trianonul, stabilea foarte clar si de data asta intr-un sistem institutionalizat, structurat, o strategie foarte clara de recuperare a Bazinului Carpatic pentru natiunea ungara si de repunere in discutie a sistemului de pace de la Varsailles. Este o chestiune extrem de grava! Iar cea de-a doua lege, a cetateniei maghiare, despre care, in mod eronat, unii oficiali ungari au afirmat ca ar fi similara cu legea romaneasca - aceasta lege va avea consecinte. (...)", a afirmat Titus Corlatean.

Ministrul de Externe a precizat ca legea romaneasca privind acordarea cetateniei este o reparatie istorica morala, pe care statul roman avea datoria sa o realizeze, iar cetatenia se acorda tuturor cetatenilor romani, indiferent de etnie sau urmasilor lor, care au pierdut-o, in vreme ce legea ungara "stabileste un criteriu etnic, e diferita si fiecare, daca se considera maghiar, poate obtine cetatenie".

"E o diferenta fundamentala, numai ca lipsa opozitiei, in 2010 de la cei care aveau puterea in acel moment, genereaza astazi consecinte. Pentru ca, iata, Transilvania devine, anumite zone din tara asta romaneasca, devin un potential electoral pentru fortele politice de la Budapesta si atunci totul se transfera de la Budapesta in Romania. Ne mira? Ar trebui sa ne surprinda? Cei care vorbesc astazi, uitand ce au facut ieri si alaltaieri, cand au stat la aceeasi masa cu aceste minti infierbantate, au o responsabilitate", a spus Titus Corlatean.

Ministrul de Externe s-a referit si la faptul ca in vara lui 2010 a existat o hotarare a Curtii Internationale de Justitie, un aviz consultativ, pe tema Kosovo, care a generat o serie de reactii politice din partea unor "voci infierbantate" din Romania, care au vorbit de un precedent care trebuie folosit si au amenintat ca vor scoate oamenii in strada "pentru a pune in practica autonomia si independenta asa numitului Tinut Secuiesc". Titus Corlatean a precizat ca nici atunci nu au existat reactii din partea guvernantilor.

"Nu am auzit nici atunci, cu exceptia catorva, care constat au iesit si au spus atunci si au incriminat si au respins acest gen de retorica si atitudine politica, nu am auzit din partea responsabililor de atunci nici un cuvant. Mai mult decat atat, in aceeasi vara 2010, oameni politici importanti si vorbim de seful statului, cu acei oameni politici cu retorica nervoasa au stat la aceeasi masa, la aceeasi tabara de vara atat de mult discutata in aceasta vara", a mai spus ministrul de Externe.

El a adaugat ca "cine sta la aceeasi masa cu cei care au avut aceasta retorica, nationalist-extremista si izolationista nu au credibilitate cand spun astazi ceea ce spun. Si spun asta pentru ca statul roman inseamna si majoritate si minoritate, inseamna drepturi pentru toti, inseamna ceea ce statul roman deja a facut, dar inseamna si respectarea legilor si Constitutiei Romaniei in orice moment".

Seful diplomatiei romane a vorbit de relatia cu Ungaria, "sub guvernul FIDESZ", ca fiind una complexa, "nu simpla", dar a subliniat in repetate randuri importanta dialogului cu Budapesta, chiar pe problemele divergente, si reafirmarea principiilor din tratatul de baza dintre cele doua tari.

"Avem un parteneriat european-strategic cu Ungaria si trebuie sa lucram ca acela sa prevaleze, nu tensiunile, nu retorica extremista nationalista. Dar pentru asta trebuie sa ai un dialog, sa lucrezi. Nu cu retorici razboinice prin intermediul presei, rezolvam aceste chestiuni", a spus Titus Corlatean.

Acesta a apreciat faptul ca in comunicatul MAE ungar, referitor la declaratiile liderului de extrema dreapta Vona Gabor, se face referire la parteneriatul strategic cu continut european si la dorinta de a dialoga a Budapestei.

"E necesar dialogul si e necesar sa ne concentram pe ceea ce este important si pozitiv in relatia bilaterala iar acolo unde suntem in dezacord - tema protectiei minoritatilor nationale prin drepturi colective sau prin autonomii teritoriale pe criterii etnice promovate de lideri politici de la Budapesta, este o chestiune inacceptabila pentru noi si este in conflict cu normele si standardele europene. Dar acest lucru prefer sa-l discutam direct cu partenerii ungari. Am discutat la Budapesta, la Bucuresti si va trebui sa continuam sa discutam si nu sa intram in tensionari si conflicte si ca unii extremisti sa-si asume un potential conflict cu Romania. Acest lucru este inacceptabil", a conchis Titus Corlatean.























5969 vizualizari

  • +89 (95 voturi)    
    alt tont (Miercuri, 14 august 2013, 17:08)

    Cobra_Ro [utilizator]

    Mai Corlatean,servitor al lui Nastase interlopul...tu stii ce scrie in Constitutie sau macar ce atributiuni ai?Ca in rest te plimbi besmetic prin lume si nu faci nimic util.Sariti toti sa aparati extremistii unguri ca mai ieri il acuzati pe Basescu ca nu se implica?a dracului politica ...a dracului incompetent!
    • +59 (63 voturi)    
      Ce cauta Sova Holocaust (Miercuri, 14 august 2013, 17:28)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Cobra_Ro

      in politica externa dupa ce a negat existenta holocaustului ?
      • +13 (13 voturi)    
        nu e sova holocaust (Joi, 15 august 2013, 1:22)

        CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        E "corlatean nu ne trebuie tratat de extradare cu Siria" sa nu-l aducem pe haysam. Aaa, ba nu, scuze, ca nu ar da bine la UE. Atat facem pentru UE ca in rest nu vrem in Schengen, nu vrem sa ne spuna UE ca suntem prea corupti, ne enerveaza UE ca nu putem sa dam lovituri de stat cand vrem noi. Ce usor a fost in '89....
    • +51 (55 voturi)    
      daca ar fi doar tont..... (Miercuri, 14 august 2013, 17:40)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Cobra_Ro

      ....inca ar fi bine dar se pare ca de dragul unor voturi, acest pitic politicianist este in stare sa fluture el insusi steagul secuiesc , in timp ce semneaza ciuntirea tarii.

      Asta nu este prostie ci tradare.
      Oricum, individul se inscrie in linia politica de "regionalizare" adica feudalizare care este primul pas spre dezmembrarea tarii.
      De vandut, au vandut-o; Urmeaza ciopartirea.

      Cu asa politicieni, nu mai avem nevoie de dusmani !
    • +29 (29 voturi)    
      Si ungurii si romanii erau mai bogati (Miercuri, 14 august 2013, 18:33)

      serbanb [utilizator] i-a raspuns lui Cobra_Ro

      Daca NASTASE facea un contract bun pentru ROMANIA, contractul ala care nu-l gaseste acum SOVA. Sa ne dea copia legalizata macar... daca tot a zis Ponta ca o au, ca buna e si aia. Dar sa vedem odata cum tataucul vostru Nastase a subminat economia nationala cu acea atribuire directa. Ca parca voi urati marea Poarta, dar nastase a vandut tara cu un contract de autostrada si cu Petrom cu tot... VREM CONTRACTUL CU BECHTEL !!! URGENT! Copia legalizata e buna. AZI !
  • +63 (67 voturi)    
    stupida reactia lui Sova (Miercuri, 14 august 2013, 17:08)

    ..13 [utilizator]

    Problema este legata de declaratiile belicoase ale unor maghiari si nu ale Presedintelui RO!

    Nu am auzit reafirmarea valorilor nationale pe care ar trebui sa le sprijine Ministrul de Externe ci doar loviturile adresate lui Basescu!

    Atat timp cat Ministrul de Externe intra in polemica cu Presedintele tarii aceea tara nu poate sa iasa invingatoare in nici o disputa internationala!

    Nu simt ca sunt protejat de un astfel de Ministru de Externe!

    Politica externa este strict in mana Presedintelui.
    sa citeasca dl. Sova constitutia RO si daca nu are lucrurile clare sa ceara lamuriri de la mama sa sau de la o alta persoana!
    • +40 (40 voturi)    
      Sunt de acord cu tine... (Miercuri, 14 august 2013, 17:32)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Dar, o mica corectie... nu-mi dau seama de unde ai l-ai adus in comentariul tau pe Sova, cand in articol se face referire la atacurile ministrului PSD-ist de externe Titus Corlatean, la adresa presedintelui Basescu.
  • +38 (44 voturi)    
    se trezii si ciuta... (Miercuri, 14 august 2013, 17:14)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    loool
    • -6 (26 voturi)    
      Se "trezii" (Miercuri, 14 august 2013, 17:38)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Oleak de "gramatica limbii romane" nu ti-ar strica. Se trezi e cu un singur i. Cu 2 de i e "ma trezii"
  • +57 (61 voturi)    
    Sa inteleg ca (Miercuri, 14 august 2013, 17:17)

    LoveRomania [utilizator]

    Sa inteleg ca liderii romani trebuie sa stea cu capul plecat cand ungurii ne ameninta si eventual sa le spunem va rog sa mai dati o data ca nu ma dare tare.

    Din fericire nu avem un presedinte las ca domnul Ponta care fuge prin Maiami
  • +68 (68 voturi)    
    nu ai ce cauta in politica externa (Miercuri, 14 august 2013, 17:18)

    skyradio [utilizator]

    "Daca Europa ne tot ia la bani marunti, Romania nu va mai fi interesata sa intre in spatiul Schengen" citat din
    Titus Corlatean, martie 2013
    nu mai amintesc de Tratatul de extradare cu Siria amanat tot de marele expert in politici "externe" Corlatean. Despre gafele lingvistice sau gramaticale nu are sens sa amintesc aici!
  • +43 (45 voturi)    
    Ieteteee...... (Miercuri, 14 august 2013, 17:44)

    polonyca [utilizator]

    Taranul e pe camp, taranul e pe camp, hai, hai lenuta mea.......Bai Corlatene........esti cu cercul mai !!!!
  • +45 (49 voturi)    
    s-a trezit si Corlatean.... (Miercuri, 14 august 2013, 17:48)

    UnchiuSam [utilizator]

    Fata de unguri este mielusel, dar fata de Traian Basescu se simte mare cocos. Dar daca este sarcina de la partid...
    De fapt, toti cei din USL sunt obsedati de Traian Basescu; ar trebui sa se duca sa se caute la cap, cam au nevoie ....
  • +45 (49 voturi)    
    puya says (Miercuri, 14 august 2013, 17:58)

    valabill [utilizator]

    mai inteligentule: intre care oameni si care atitudini extremiste ar fi trebuit sa faca presedintele diferenta? Ca guvernul maghiar nu s-a delimitat de atitudini ci doar de Vona Gabor
  • +36 (38 voturi)    
    Ca toată protipendada uslistă (Miercuri, 14 august 2013, 18:13)

    Xtrek [utilizator]

    și Titusel pune tunurile pe TB cu sau (de cele mai multe ori) fără motivație. Mă întreb și eu ca tot omul, ce vor face după ce TB își termină mandatul? Câți ani îi vor mai arunca învinuiri? Gașcă de lătrăi nesimțiți pe care îi doare-n cot de țară...
  • +18 (22 voturi)    
    corlatean.... (Miercuri, 14 august 2013, 19:32)

    sile1 [utilizator]

    ..bate campii cu gratie,loveste in basescu,ca asta-i sarcina de partid,ne spune ce-a zis el acum cativa ani dar nu ne spune concret ce gandeste despre faptele care au generat reactia presedintelui ( acum cateva zile) si cum ar fi transat el problema daca ar fi avut ideea sa se puna in locul acestuia.

    E bine sa nu uitam ca a incerca sa fii politicos si elegant in exprimare atunci cand cealalta parte depaseste masura nu este intotdeauna cea mai buna solutie...iar istoria o dovedeste din plin !!
  • +20 (22 voturi)    
    titus carnatzar? (Miercuri, 14 august 2013, 19:39)

    gatsby [utilizator]

    asta cine mai e?
  • +15 (19 voturi)    
    Tipic romanesc (Miercuri, 14 august 2013, 20:02)

    CosticaDL [utilizator]

    Iar ne frecam intre noi. De ce nu am putea noi fi uniti macar impotriva altora??? Mi s-a acrit de politicieni. Hotnews vreau mai multe stiri fara ei!!!
  • +17 (23 voturi)    
    scorlatene (Miercuri, 14 august 2013, 20:14)

    nash pandelica [utilizator]

    esti mic, nu citesi info de la servicii :)
    base si orban sunt in cardasie, sa destabilizeze ue.
    acum, pe ei, aveti posibilitatea sa va afirmati la frau merkel.

    dar, vai, pana una alta n'ati schimbat costitutia(:!), in care se spune ca de politca externa raspunde seful statului.
    ministerul de externe este executant, nu think tank in domeniul relatiilor externe.
    ministerul de externe nu creaza politici externe, ci le pune in aplicare.

    hai, pa.!

    cand pleaca si asta la mamaiami ?!
    sa nu'si uite bona acasa. ..
  • +21 (23 voturi)    
    economic rau (Miercuri, 14 august 2013, 20:35)

    zigot [utilizator]

    si vreti sa distrageti atentia de la ce nu sunteti in stare sa faceti; niste puslamale retardate aproape toti uslasi
  • +24 (26 voturi)    
    Tradatori (Miercuri, 14 august 2013, 20:43)

    jochen [utilizator]

    astfel de oameni l-au tradat si pe Mihai Viteazul. RUSINE daca nu stiti sa faceti distinctie si sa fiti uniti pentru tara care o reprezentati. V-ati vinde si tara numai sa nu va mai incurce Domnul Presedinte Basescu.
    R U S I N E T R A D A T O R I L O R
    • -5 (7 voturi)    
      esti sigur jochen? (Joi, 15 august 2013, 10:57)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui jochen

      Ai dovezi istorice irefutabile ca din neamul Corlatenilor au fost printre ce care l-au tradat pe Mihai Viteazul?! Am o licenta in istorie si am predat istoria vreo 40 de ani(pana in vara trecuta) si nu-mi amintesc de vreun "Corlatean" printre apropiatiisau adversarii lui Mihai!
      Ce inseamna "sa faceti distinctie si sa fiti uniti"?! Nu ti-e clar? Se face o distinctie clara intre declaratiile vadit provocatoare ale lui Gabor Vona si raspunsul "razboinic" al Presedintelui, care s-a autoproclamat initiatorul si conducatorul "leadershipului" de punere la punct a Ungariei! Se poate spune ca prin reactia sa violenta(verbal) si nediplomatica ia facut un mare bine lui Gabor Vona, scotandu-l din anonimat si plasandu-l in centrul atentiei opiniei publice europene si nu numai! In plus, oficialii de la Budapesta au putut sa arate Europei ca ei sunt diplomati, concilianti si bine intentionati! Si uite asa politicienii de la Budapesta au reusit sa ne faca din vorbe, iar Presedintele Romaniei a ramas in ofsaid(diplomatic)! Ca sa nu mai spun ca ia "urecheat" pe amicii si aliatii sa-i politici, Orban si Tokes, carora le multumea nu de mult pentru sprijinul politic acordat in realegerea sa din 2009 si in boicotarea referendumului din 2012! Cine spuneai ca vrea sa vanda tara?!
      • 0 (0 voturi)    
        Mai nickisor... (Joi, 15 august 2013, 18:36)

        siska [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

        1) Baiatul ala (daca citesti mai atent) n-a zis pe nicaieri ca neamul Corlatenilor ar fi avut de-a face cu Mihai Viteazul... A zis "astfel de oameni l-au tradat si pe Mihai Viteazul" !
        2) Cum i-au facut "bine" declaratiile presedintelui lui vona, ti se pare ca l-au pus intr-o lumina buna in centrul atentiei publice europene? Chiar crezi ca la acel nivel se accepta extremismul, fie si exprimat (hai sa zicem) democratic ? Plus ca nu am auzit inca vreo reactie a vreunui politic european care sa "condamne" reactia verbala a lui Basescu, exceptind pe cei unguri . Atunci, pina la urma, care-i problema ?
        3) Politicienii de la budapesta nu cred ca mai reusesc sa para chiar atit de "diplomati" in fata Europei, atita timp cit au cam fost "urecheati" de catre acestia in anii trecuti, stai linistit, iar pe noi nu ne mai "fac din vorbe" !
        4) Despre restul, in schimb, lasind la o parte duritatea lui Basescu, totusi ceva trebuie facut ( si nu ma refer, Doamne fereste la razboi !) cit mai curind si cit mai dur, IN LIMITELE cadrului legal al UE. Pentru ca acest "dialog" la care se refera nea titel e cam unilateral: noi sesisam, ei se dezic, dar nici masuri nu iau ! Nici macar sa condamne ceea ce fac aia pe teritoriul Romaniei (si, culmea, pe bani publici romanesti !) de citiva ani buni ! Iar oamenii ai "de bine", ca sint maghiari, sasi, secui, romani sint tot timpul bagati la mijloc, fara sa aiba de-a face cu politica de doi bani a unor grupuri de descreierati cu interese economice in zona !
  • +23 (23 voturi)    
    aha (Miercuri, 14 august 2013, 20:50)

    Catalin.Oprea [utilizator]

    Desigur mai multa cinste au facut cele doua "giugele", anume Antonescu si Ponta, cand le-au raspuns doamnei Merkel si domnului Barosso ca nu ii priveste pe dansii ce se intampla in Romania.

    Asta cu jos Basescu e deja un fel de rugaciune pentru dansii. Din 2007 incoa asta a fost sloganul rivalilor politici.
  • +16 (20 voturi)    
    Hopa! (Miercuri, 14 august 2013, 20:58)

    AMM [utilizator]

    Hopa ....! sari si don Titus din Traviata (cum zicea bietul tata..... fie-i tarana usoara) ... si mi se pare ca dansul este originar din Ardeal!' By the way ' Unchiul meu nascut la Sibiu la sf. sec.19 , purta nume latinizat = Ulpiu ( toti copii din familie purteau nume latinizate - ex. Coriolan- tocmai pentru a nu fi maghiarizate.....! Asa ca mai cititi dragi tovarasi .....!
  • +19 (21 voturi)    
    Sub orice critica (Miercuri, 14 august 2013, 21:05)

    GigiNebunu [utilizator]

    Valetii lui ponta nu mai stiu pe unde sa linga pentru a-si satisface stapanul. Unul dintre ei slugarnicul si mediocrul corlatean a fost trezit din adormire si a inceput sa dea comunicate de 2 lei. Pekinezul latra ca atata poate. Exact ca stapanul soricar care dupa ce sa relaxat a venit sa povesteasca iar ineptii la tv. Chiar nu exista cineva indiferent de culoarea politica care sa guverneze Romania? Sunt satul de papagali si amatori de toate orientarile politice. De fapt toti sunt la fel interesul propriu si de grup primeza.
  • +7 (9 voturi)    
    interesant (Miercuri, 14 august 2013, 21:33)

    Gg65 [utilizator]

    ca reactiile oficiale ale ungurilor sunt moderate, chiar blande, in schimb se trezeste marele om politic psdist sa-l contrazica pe seful statului in public.
    Tare-i rau cand esti prost.SI parea ca nu esti de aceeasi teapa cu ceilalti pontaci din partid.
    Asta e, incet, incet va dati cu totii arama pe fata!
  • +9 (9 voturi)    
    S-a trezit si asta... (Miercuri, 14 august 2013, 21:57)

    Herodot [utilizator]

    ... vorbind in dodii
  • +13 (15 voturi)    
    toți din usl sunt praștie (Miercuri, 14 august 2013, 21:57)

    visio [utilizator]

    noroc cu băsescu că mai vorbeșe în numele României; altfel, Plagiatorul e plecat in concediu, căcărău doarme, corlățean vorbește cu apă în gură...
  • +11 (13 voturi)    
    Ce ministri de externe mai au si uslasi astia (Miercuri, 14 august 2013, 22:54)

    ty [utilizator]

    Marga si Corlatean. Cu cine tin ei? Cu Romania sigur nu.
    Mircea Dusa dupa declaratia lui Basescu cu leadership-ul: Dacă instituţiile statului român se hotărăsc să fie ferme, indiferent care instituţii, sunt bucuros că în sfârşit ne apărăm demnitatea naţională şi ordinea constituţională Unii vin aici cu declaraţii aberante, la Tuşnad sau Borzont, şi răspund cu foarte multă vehemenţă. Asemenea declaraţii nu-şi au loc în România şi unii au întrecut măsura, vorbesc aici de Gabor Vona (liderul Jobbik - n.r.) sau europarlamentarul Tokes Laszlo.
  • +3 (3 voturi)    
    Cine zice (Miercuri, 14 august 2013, 23:52)

    Carole [utilizator]

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12140986-cine-este-titus-corlatean-surpriza-ministerul-justitiei.htm
  • +12 (12 voturi)    
    CORLĂȚEAN? (Joi, 15 august 2013, 5:07)

    minulescu [utilizator]

    O fi oare acela căruia Radu Mazăre îi zicea 'fătălău'?
    Oare ce-i chinuie pe acești scamatori de nu stau liniștiți într-o rezervație?
  • +8 (8 voturi)    
    Laboratoarele Lomonosov dau solutii pentru orice (Joi, 15 august 2013, 7:54)

    hotnewsfil [utilizator]

    Titus Corlatean a dat fuga, si de aceasta data, la mentorul lui, Ilici, asa cum face cand are nevoie sa i se stabileasca pozitia conforma cu conceptul FSN-PDSR-PSD, adapatat la chintesenta actuala a politicii partidului - 'Jos Basescu!'.
    -'Ce sa fac, sefu', ce sa spun ca sa-i dau la cap lui Base?
    Si de aceasta data, Ilici i-a dat cea mai pretioasa indicatie, verificata si rasferificata, ce i s-a imprimat indestructibil, pe vremea educarii sale sanatoase, in laboratoarele de la universitatea Lomonosov- Moscova. Ce vremuri !
  • +7 (7 voturi)    
    Cel mai slab ministru din cel mai penibil guvern (Joi, 15 august 2013, 9:44)

    Blue_James [utilizator]

    Corletene!!!!!Esti cel mai slab ministru din cel mai penibil guvern post-decembrist!!!!Sau invers!!!...Tu nu ai treaba cu nimic, esti doar un lipitor de afise pesediste, numit de "tovarashi" la "iesterne"!!!!!...
  • +10 (10 voturi)    
    eu stau si ma intreb (Joi, 15 august 2013, 10:54)

    furioasa [utilizator]

    daca nu ar mai comenta nimic presedintele Traian Basescu , ce ar face astia gen ponta , corlateanu , antonescu si toata suita de incompetenti care ne conduc? Ca in afara de a se lua la tranta cu Traian Basescu nu vad sa faca altceva.
    • +4 (4 voturi)    
      Niste romani (Joi, 15 august 2013, 14:20)

      bubaru [utilizator] i-a raspuns lui furioasa

      Ca il baga pe basescu in zeama, ai dreptate, dar nici dracu de la cotroceni nu-i lasa, le baga batul (a se citi - coada) prin gard. Se pare ca menajul (en deux sau a trois, dracu adevarat sa-i ia) s-a transformat in manej.
      Spune, in al doispelea ceas, base, un adevar, iar ceilalti, in loc sa fie solidari cu el, ii dau in cap. Puteau, macar acum, sa se abtina sau sa amane polemica.
      Mai rau este ca avem toti de suferit din cauza lor. Dar se pare ca prostii isi merita soarta. Asa zic artizanii globalizarii.
      Asta este imaginea noastra in exterior, niste romani....
  • +2 (2 voturi)    
    parerea mea :) (Joi, 15 august 2013, 14:22)

    sumi [utilizator]

    Daca nu le raspundea Basescu (ce-i drept nu prea diplomatic dar corect si la obiect), nici unul dintre cei care comenteaza acum nu ar fi scos nici un cuvant. Culmea este ca tot in Basescu trag; nici un comentariu direct privind declaratiile pe teritoriul Romaniei ale politicienilor maghiari.
    Problema maghiarilor din Romania nu tine numai de anumite drepturi (pe care de altfel le au), ci de faptul ca in special tanara generatie doreste cu orice chip ruperea de Romania...iar aici incepe o cu totul alta poveste, mult mai grea si mai trista pt toata lumea...
  • +4 (4 voturi)    
    habarnistul (Joi, 15 august 2013, 15:57)

    DHondt [utilizator]

    Acest maimutoi incult crede ca politica externa se face la apelul de seara ,se crede atot-stiutor fara ca el sa aiba experienta necesara,ma tot mir de ce a intrat in politica si nu profeseaza in meseria de baza????E mai simplu sa fii slugoi si sa sa sufli neadevaruri la urechea stapanului!!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version