Soferii din Capitala, supravegheati in trafic cu autospeciale neinscriptionate si motociclete

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 4 august 2013, 10:34 Actualitate | Esenţial

Soferii din Capitala au fost supravegheati in trafic cu autospeciale neinscriptionate si motociclete de catre politistii de la Brigada Rutiera, care in urma actiunii au retinut opt permise de conducere si au amendat 71 de conducatori auto, transmite Mediafax, citand date ale Brigazii Rutiere din Capitala.

Brigada Rutiera a Capitalei a avut in trafic, in cursul acestei saptamani, echipe formate din autospeciale neinscriptionate si motociclete, "pentru a-i depista si sanctiona pe acei conducatori auto care respecta normele rutiere doar atunci cand observa echipajele inscriptionate ale politiei", se arata intr-un comunicat de presa al institutiei.

In urma actiunii au fost sanctionati 71 de soferi, au fost retinute opt permise de conducere in vederea suspendarii si a fost intocmit un dosar de cercetare penala. Valoarea totala a sanctiunilor contraventionale a depasit suma de 19.000 de lei.

Brigada Rutiera mentioneaza ca astfel de actiuni vor continua si in perioada urmatoare.

"Intr-o mare proportie accidentul de circulatie este urmarea erorii umane, cauzata de un anume tip de comportament la volan. Atitudini inadecvate duc de regula la nenorociri pe drumurile publice, care de cele mai multe ori nu sunt intamplatoare, pentru ca la volan si cu piciorul pe pedala de acceleratie, unii soferi isi descarca toate energiile negative acumulate", a atentionat Brigada Rutiera a Capitalei.

Potrivit reprezentantilor Brigazii Rutiere, in trafic pot fi vazuti, de multe ori, soferi cum penduleaza de pe o banda de circulatie pe alta, fara sa-si ia cele mai elementare masuri de siguranta sau care depasesc coloana de masini oprita la semafor si se aseaza in fata.

"Gresind azi, gresind maine, scade responsabilitatea si creste riscul de accident. Asa devenim involuntar agresivi in conducere, imprevizibili pentru ceilalti soferi si usor, usor ajungem pe nesimtite potentiali provocatori de accidente. Lipsa unui echipaj rutier in trafic nu trebuie sa conduca la ideea ca in acea zona exista un vid sanctionatoriu pentru soferii indisciplinati", a mai precizat sursa citata.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

9102 vizualizari

  • +33 (41 voturi)    
    bun (Duminică, 4 august 2013, 10:38)

    Soljenitin [utilizator]

    buna initiativa. In sfarsit si-au dat seama ca pisica cu clopotei nu prinde soareci.
    • -2 (22 voturi)    
      pt bun (Duminică, 4 august 2013, 10:56)

      cris25 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      ....dar cu soferii politisti care fac exact la fel, poate mai rau (vezi accident Muntenegru) ce facem? ca ei iti arata in secunda doi legitimatia MAI, .... ii avansam, nu-i asa?.... nu ar trebui sa inceapa bunul simt in primul rand cu voi????
      • +16 (16 voturi)    
        Ce facem ? (Duminică, 4 august 2013, 14:15)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cris25

        Ii sanctionam la fel ca si pe ceilalti ! Nu conteaza unde lucrezi si ce funtie ai. Sanctiunea se aplica
        pentru fapta comisa , nu pentru locul de munca.
      • -6 (10 voturi)    
        Intrebari (Duminică, 4 august 2013, 14:15)

        JG [utilizator] i-a raspuns lui cris25

        Actiunea se va aplica tuturor?
        Actiunea se va aplica fara abuzuri?
        Cum se vor legitima agentii?
        Oare nu vor aparea falsii-agenti?
        ...
        Mai discutam dupa ce se raspunde pozitiv la aceste intrebari.

        ATENTIE cind deschidem Cutia Pandorei !
        • -10 (18 voturi)    
          sanctioneaza si mormolocii? (Duminică, 4 august 2013, 16:33)

          miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui JG

          "in trafic pot fi vazuti, de multe ori, soferi cum penduleaza de pe o banda de circulatie pe alta"
          poate schimb banda pentru ca cel din fata mea vorbeste la telefon si abia se misca, ce trebuie sa fac? sa astept sa termine convorbirea?
          multe accidente sunt generate de cei care merg prea incet si ii determina pe altii sa faca manevre riscante
          • +12 (14 voturi)    
            nu cred (Duminică, 4 august 2013, 22:17)

            vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

            ca exista limita minima de viteza pe care daca o atingi sa fi sanctionat.

            Azi am stat dupa un Matiz venind din Predeal care frana pe serpentine cu 50 de metri inainte sa ia curba. Si ghici ce? Am stat dupa fata aia inca vreo 3 kilometri dupa ce s-au terminat serpentinele pentru ca era linie continua si nu puteam depasi. Ce faci in situatia asta? Flash-uri, claxonezi sa traga pe dreapta sa nu te incurce pe tine, bizonul?
            Nu, astepti frumos si cand se iveste ocazia, depasesti!
            Sau, si mai bine, daca te grabesti, pleci mai repede ca sa ajungi la timp unde ai nevoie. ;)
            • +3 (5 voturi)    
              Respect... (Luni, 5 august 2013, 10:41)

              stef_an [utilizator] i-a raspuns lui vercingetorix

              ... pentru un exemplu de sofer civilizat.
          • +3 (3 voturi)    
            de curiozitate (Luni, 5 august 2013, 14:04)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

            cam cum te poate "determina" cineva sa faci o manevra riscanta? ce iti face, te ameninta cu bataia,cu blestemul? e tipic pt un uslamist ca tine, tot ce faceti rau nu e din vina voastra ci altcineva e de vina, ai facut o tampenie e vina soferului care mergea incet si tot asa. e chiar interesant cum opiniile voastre, ala astora de sustineti usl si criticati tot ce misca la basescu sunt idioate si in afara politicii.
            • 0 (0 voturi)    
              puneti mana pe un manual de conducere preventiva (Miercuri, 7 august 2013, 10:06)

              miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              si o sa intelegeti cum stau lucrurile
              unul din factorii de risc sunt cei cu temperament flagmatic sau melancolic, care au un stil pasiv, conduc incet si incurca ceilalti participanti la trafic.
              ma poate determina faptul ca trebuie sa parcurg 500 de km dar stand dupa toti mormolocii asta imi ia 10 ore
    • +22 (28 voturi)    
      :)) (Duminică, 4 august 2013, 11:03)

      M. G. [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Excelent!
      Si acum iti vor sari in cap aia de inclca regulile in mod constant, spunandu-ti ca politia trebuie sa stea pe strada sa fie vazuta, nu sa se ascunda ca sa-i prinda pe ei.:))
      • -9 (23 voturi)    
        nu, domnule (Duminică, 4 august 2013, 11:56)

        0m [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

        respect legea, respect regulile şi mă revolt când poliţia stă camuflată ca şi ninja.
        misiunea poliţiei este să prevină accidentele (din ţarc) nu să dea cu biciul pe boii care nu vor să stea în ţarc
        în nici o ţară civilizată nu am văzut ca poliţia să stea camuflată. Ia mai du-te şi vezi şi matale cum procedează alţii
        • +9 (15 voturi)    
          nu zau? (Duminică, 4 august 2013, 13:52)

          boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui 0m

          ia mai iesi matale din tara, si-o sa vezi ca altii procedeaza la fel...
        • +10 (12 voturi)    
          nu, domnule (Duminică, 4 august 2013, 14:12)

          thebblack [utilizator] i-a raspuns lui 0m

          mie nu imi e frica de politia camuflata. de altfel nici de aia cat se poate de evidenta. dintr-un motiv foarte simplu. nu incalc legea. si atunci cand am facut-o si am fost prins, nu am incercat sa ma fofilez, am recunoscut, asumat, semnat si platit. totul civilizat, fara scandal si patetism penibil. asa ca daca ultima posibilitate de a functiona a politiei este sa stea "ninja", apoi sa stea. numai sa ii culeaga (cuvant urat) de pe strazi pe toti marlanii si golanii care incurca absolut tot traficul. allez le ninjas!
        • +5 (9 voturi)    
          pentru Om (Duminică, 4 august 2013, 14:18)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui 0m

          La noi , fiind o tara supa-civilizata ( dupa criteriile tale ) , Politia anunta la stiri unde a pus radare fixe. Ca sa stie cei ca tine prin ce localitati sa mearga cu 50km la ora . In rest suta . Asa e bine ?
        • 0 (8 voturi)    
          pai am vazut (Duminică, 4 august 2013, 14:20)

          slashroot [utilizator] i-a raspuns lui 0m

          > în nici o ţară civilizată nu am văzut ca poliţia să stea camuflată. Ia mai du-te şi vezi şi matale cum procedează alţii

          Ba chiar am vazut: am vazut in State masina politiei, stand in fiecare dupa-amiaza in acelasi loc pe marginea Interstate-ului, camuflata pe o alee laterala, politistul cu "pistolul" radar indreptat spre trafic... Zi de zi in acelasi loc, de ajunsesem sa-i caut cu privirea.
          • +4 (6 voturi)    
            ce-ai vazut? (Duminică, 4 august 2013, 15:32)

            chiareu [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

            daca erai un pic mai umblat decat te dai ai fi vazut
            vino in danemarca si-o sa vezi masini civile cum trag pe dreaapta alte masini si niste tipi asa la vreo 2 metri cum isi fac treaba intr-un mod cum n-ai sa vezi la noi niciodata
            nu tolereaza nimic, nici macar nu indraznesti sa ridici tonul la ei
        • +6 (6 voturi)    
          Eu zic că n-aveți dreptate (Duminică, 4 august 2013, 14:56)

          Alex Danila [utilizator] i-a raspuns lui 0m

          Cred că vă dați mare cu ce ați văzut în alte țări degeaba. Studiați cîteva dintre linkurile din căutarea de mai jos:

          https://www.google.ro/#bav=on.2,or.r_qf.&channel=suggest&fp=3b80af4a94cf8d0d&psj=1&q=unmarked+police+vehicles

          Din ce știu e o tactică folosită multă lume, nu doar în filme.
    • +1 (9 voturi)    
      oare? (Duminică, 4 august 2013, 11:21)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      daca intr-adevar isi doresc sa 'rezolve' traficul e suficient sa puna cateva sute de radare fixe prin tot orasul... isi scot banii in 2-3 luni
      • -1 (5 voturi)    
        Sau, (Duminică, 4 august 2013, 14:21)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        mai ieftin, sa merga in patrula masina politie pe sosea. Cu vitaza lagala. Cei care depaseste masina politiei este anuntat prin statie , oprit si amendat.
        De fapt ar trebui sa se combine toate metodele posibile ca sa potoleasca inconstientii la volan din Romania.
  • +13 (19 voturi)    
    o stire foarte buna (Duminică, 4 august 2013, 10:53)

    Ed___ [utilizator]

    Ar trebui aplicată în toată ţara
  • +17 (23 voturi)    
    WAAAAW (Duminică, 4 august 2013, 11:12)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    8 permise....sigur o sa faca diferenta..... :))

    numai 1h daca stau in autospecialele alea cred ca ridica mai multe....plus fenomenul taximetristilor, care 95% din ei ar trebui sa nu aibe licenta....plus masinile de bulgaristan.....plus soferii astia de la livrari pizza si orice care se baga aiurea....plus marlanii cu ceafa groasa, etc

    si ei ridica 8 permise? :))
    that`s a sad joke
    • -3 (9 voturi)    
      hahaha (Duminică, 4 august 2013, 12:43)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      deci, razboi intre plimbareti si masinile cu adevarat utilitare.
      uitasi dubele si camioanele alea mari de livreaza marfa la magazine. ele incurca rau.
      bucurestiul numai pentru masini private, sa se dea baietii intre ferentari si baneasa !

      mata, cand vrei o pitzza,, sari in audi si dai o fuba la coltul strazii, aaa ?!:)
      • +5 (5 voturi)    
        ?!? (Duminică, 4 august 2013, 14:07)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        ce legatura are pofta mea de pizza cu comportamentul marlanesc in trafic al individului care o livreaza?
        • 0 (4 voturi)    
          nu numai in bucale (Duminică, 4 august 2013, 17:20)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

          peste tot in lume, taximetristii si livrarile la domiciliu sunt agresivi. pen'ca tre' sa se miste.
          banul lor depinde de miscare.
          ei traiesc din asta.
          sa vezi ce agresivi sunt soferii de taxiuri galbene la ny !
          acolo nu sunt restrictii pentru camioanele de aprovizionare/livrari, care sunt la rand cu tot traficul, peste tot in oras, 24 de ore.

          trebuie sa inveti sa traiesti cu ei. cum traiesc japonezii cu cutremurele :)
  • -20 (26 voturi)    
    control total (Duminică, 4 august 2013, 11:15)

    evoque [utilizator]

    supravegehere totala=control total, uite cum se indeplineste visul comunistilor si al securistilor, iar prostimea se bucura.
    • +9 (13 voturi)    
      SCUZATI ! (Duminică, 4 august 2013, 11:57)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Treaba asta se practica in occident de zeci de ani. In Franta li se spune la vehicolele fara inscriptii "banalizate". Inscriptiile si uniformele sint pentru sperietura, celelalte pentru prinsul efectiv al mizerabililor.
    • +7 (9 voturi)    
      vai ce nasol... (Duminică, 4 august 2013, 14:04)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      la cati tampiti avem pe sosele care incalca orice urma de lege doar pentru ca e acolo nu ti se pare normal sa se incerce controlul total?
    • +2 (6 voturi)    
      pentru Evoque (Duminică, 4 august 2013, 14:25)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Hai sa fiu de acord cu tine , ipotetic. Sa nu mai fie control. Sa iti umble cine vrea si cand vrea in portofel si sa nu fie control; sa treaca oricine pe rosu si sa-ti
      buseasca masina; sa te trezesti in casa cu un hot si sa nu poti reactiona, politia nu mai raspunde la 112, etc. Iti place aceasta lume lipsita de control ?
      • +4 (6 voturi)    
        las ca si politie e plina de shmecherie! (Duminică, 4 august 2013, 18:24)

        cris25 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        ....dar tie iti place ca politistul sa fie mana-n mana cu interlopul? ...ia zi-mi tu care-i diferenta daca suni la 112 si nu vine mineni sau te duci la politie sa reclami agresiunea, dar clanul interlopului te asteapta unde-ti sta familia gata sa te ciomageasca sa-ti schimbi declaratia pt ca a sifonat procurorul de caz la prietenu' lui interlopu? ce nu s-au dat in presa suficiente imagini cu chestori beti morti sub mesele infractorilor? sau pe la parashute, deci?
      • -5 (5 voturi)    
        ipotetic (Duminică, 4 august 2013, 22:23)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        nu vrei sa traiesti in timpul lui Stalin, poate acel tip de control te satisface.
        In alta ordine de idei acest control este valabil pentru sau numai pentru oamenii de rand "smecheri" nu au parte de asa ceva, deci eu prefer foarte putin control. In unele orase din europa nu se mai aplica nici o regula de circulatie, rezultatul reducerea numarului de accidente.
        Olandezul Hans Monderman, cel care a dezvoltat aceasta idee si acest proiect, a declarat: ”Prea multe reguli ne indeparteaza de un lucru foarte important: abilitatea de ne gandi la ceilalti. Ne pierdem capacitatea pentru un comportament social responsabil”.
        • 0 (0 voturi)    
          pentru Evoque (Luni, 5 august 2013, 21:50)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          In timpul lui Stalin era TEROARE nu CONTROL.
          • 0 (0 voturi)    
            daca (Luni, 5 august 2013, 22:09)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            atat ai priceput tu, asta este.
            O forma de mentinerea controlului este impunerea terorii, insa esti prea inteligent ca sa cobori la nivelul realitatii. Din cauza unora ca tine prospera politicienii.
    • +4 (4 voturi)    
      vai, da (Duminică, 4 august 2013, 14:58)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Cum mie-mi plac americanii, iar ţie nu, îţi recomand să vezi clipul de mai jos:

      http://www.youtube.com/watch?v=FyG_fGpNgmU
      • -5 (5 voturi)    
        pentru cei (Duminică, 4 august 2013, 22:27)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        care prefera sa traiasca in lesa.
        "Proiectul lichidarii semnelor de circulatie a fost deja implementat in orasul Ejby din Danemarca, in Ipswich din Anglia si Ostende din Belgia. Ceea ce poate fi numita utopie a devenit realitate si in regiunea Drachten, un oras olandez din provincia Frisia de Vest. Regiunea cu o populatie de 1000 de locuitori a fost lipsita de orice fel de semn de circulatie. Nu exista marcaje pe strazi, nu exista linia de separare a sensurilor, nu exista nici macar stopuri la intersectii, ce sa mai vorbim de semafoare?! Oricat de ciudat ar parea, numarul accidentelordin aceste regiuni a scazut dramatic dupa implementarea noilor "non-reguli""
        In Drachten au sosit experti din Argentina, din Statele Unite si din Londra pentru a analiza noua situatie. Londra este atat de interesata de acest proiect incat modelul este deja testat intr-un orasel aflat la marginea capitalei Marii Britanii, Kensington.

        Olandezul Hans Monderman, cel care a dezvoltat aceasta idee si acest proiect, a declarat: ”Prea multe reguli ne indeparteaza de un lucru foarte important: abilitatea de ne gandi la ceilalti. Ne pierdem capacitatea pentru un comportament social responsabil”. "
        Bine ca suntem destepti si iubim america, insa este pacat ca nu studiem dar ne dam mari pe internet.
        • +1 (3 voturi)    
          da (Luni, 5 august 2013, 0:04)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          matale esti in lesa varanului si dai lectii de libertate la altii. Tupeu la maximum.
        • +1 (1 vot)    
          ha, ha (Luni, 5 august 2013, 13:17)

          Ava_ps [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Frumos exemplu, plusez și că în alte țări se respectă destinația benzilor (înainte/stînga/dreapta).
          Dar la noi pietonul e înjurat că a avut tupeul să traverseze prin locul semnalizat. Este evident că șoferul romîn nu are civilizația „în sînge”, deci sincer, pentru siguranța mea și a familiei, prefer camere de filmat în toate intersecțiile.
  • +10 (16 voturi)    
    In sfarsit! (Duminică, 4 august 2013, 11:31)

    not_you [utilizator]

    Mult prea multi posesori de "carnet de sofer" cred au mostenit drumurile de la bunici... Cu bata si zaharelul se invata civilizatia!
  • +13 (17 voturi)    
    Excelenta initiativa!! (Duminică, 4 august 2013, 11:42)

    Azra [utilizator]

    Dar ar trebui permanentizata si nu mentinuta doar la nivelul unei campanii temporare; in plus ar trebui extinsa in toate marile orase ale tarii. In Bucuresti este traficul cel mai periculos si "nervos", din intreaga tara, atat datorita numarului mare de masini cat si marlaniei a numerosi indivizi care isi permit orice cand se afla la volanul unei masini (in special cei din prima generatie de soferi din familie, dar nu numai). Politia Rutiera nu poate fi permanent si peste tot in trafic. In Bucuresti se constata in ultimul timp o prezenta a acesteia tot mai discreta(probabil si din lipsa fondurilor), ceea ce alimenteaza indisciplina din trafic. Initiativa "prezentei deghizate" va putea suplini aceste minusuri, cu conditia sa se sanctioneze prompt si sever orice initiativa similara a unor falsi politisti, care , fara indoiala nu vor intarzia sa apara.Am mai spus-o si cu alte ocazii, la scolile de soferi trebuie introdusa in mod obligatoriu o disciplina numita "Conduita civilizata in trafic", care sa faca parte din examenul teoretic.Nivelul de educatie generala a multora dintre cei care se prezinta la examenul de conducere auto este de multe ori foarte scazut si acest lucru se reflecta ulterior in trafic. NU trebuie uitat ca este vorba de de un lucru extrem de important pentru viata oamenilor, atat cei care conduc cat si cei care pot deveni victime ale accidentelor de circulatie, datorita nesabuintei unor sofarzi.Macar prin insusirea unor norme despre conducerea civilizata in trafic, acest handicap ar mai putea fi cel putin redus.
  • -10 (18 voturi)    
    hmm... (Duminică, 4 august 2013, 11:52)

    0m [utilizator]

    în baza cărui regulament s-a făcut această supraveghere? parcă nu aveau voie să folosească maşini şi echipamente neinscripţionate!!
    ..în nici o ţară civilizată nu am văzut ca poliţia să se camufleze.
    ..misiunea poliţiei este de a preveni accidentele
    ..au ajuns poliţiştii să facă pe ninja!!
    • +2 (8 voturi)    
      pentru Om (Duminică, 4 august 2013, 14:28)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui 0m

      Nu au avut. Si acum au. Ce, te oftici ?
  • +4 (8 voturi)    
    (.) (Duminică, 4 august 2013, 12:08)

    tigri [utilizator]

    Personal, nu sunt dat pe spate de aceasta masura. Din doua motive:
    1. Pentru a avea efect, aceste actiuni nu se fac o data pe trimestru, ca sa se faca planul de permise suspendate si amenzi. Si nici ca sa se bifeze o mare actiune, implementata cu succes. Trebuiesc facute cu regularitate, de 2-3 ori pe saptamana si trebuiesc plusate de implicarea activa a agentilor de circulatie in trafic, dirijarea cu adevarat a circulatiei, nu statul la umbra asteptand un agent de vanzari sa depaseasca coloana pe linia de tramvai.
    2. Se urmareste la noi amendarea doar a celor care fac ceva grav: trec pe rosu, depasc coloana, vorbesc la telefon/ nu poarta centura. Insa, de ce nu se face o campanie cu adevarat de responsabilizare. Sa stie tot romanul ca B2 nu e banda primita cadou la nastere si nici macar cand a luat permisul. Sa stie tot romanul ca nu te apuci sa schimbi banda cand ai ajuns la semafor. SI ca intentia de a schimba banda se semnalizeaza cu 50m inainte in localitate, nu ca taximetristii cand tragi de volan.
    Pentru moment mie actiunea asta precum si cele organizate "periodic" pentru depistarea vitezomanilor, prin metoda ascuns pe trotuar dupa pomi si alte masini parcate, sunt doar pentru a colecta amenzi si nicidecum pentru a rezolva vreo situatie. SI nici pentru a responsabiliza.
    Vreau sa-l vad pe nenea politistul in trafic, cu mine, dirijand activ circulatia, nu doar confirmandu-mi culoarea semaforului. Sa-l vad ca se plimba printre masinile oprite si ii atentioneaza pentru faptul ca vine pe banda de mers inainte si mi se baga in fata sa faca stanga/dreapta. Nu neaparat sa dea amenzi ci sa explice, sa ne reaminteasca tuturor (soferi, biciclisti si pietoni) ca a conduce, a traversa strada, este mai mult o responsabilitate decat un drept.
  • +8 (8 voturi)    
    ? (Duminică, 4 august 2013, 12:39)

    ctman [utilizator]

    lipsa de educatie trebuie contracarata si abia atunci problema se va rezolva de la sine. e usor sa dai amenzi dar e greu sa faci drumuri circulabile.
  • +3 (9 voturi)    
    Politia vs Hoti (Duminică, 4 august 2013, 15:35)

    Goe_de_Romania [utilizator]

    In tarile civilizate au fost construite autostrazi, drumuri exprese, exista marcaje pe sosea, etc. Cand politia va face razie printre hotii care au furat banii de drumuri atunci sa sariti sa le motivvati actiunile. Pana una alta nu fac decat sa se ascunda in boscheti si sa prinda pe unul cu 65 km/h la iesirea/ intrarea din localitate. Mare realizare !!! In timp ce hotii umbla liberi, ei stau in boscheti.
    • +4 (10 voturi)    
      Zau asa?! (Duminică, 4 august 2013, 17:31)

      M. G. [utilizator] i-a raspuns lui Goe_de_Romania

      Mergi cu 50 km/h pana treci de indicatorul de iesire din localitate si n-o sa ai probleme. Na, legiuitorul iti da voi sa mergi chiar cu 59 km/h. Tot nu e suficient? Ce ti-e ca mai mergi inca 200 m cu viteza asta, ce castigi daca mergi cu 65 km/h? Dar e bine sa nu respectam regulile si sa ne plangem ca politia sta sa... ne prinda?! Mai bine sa stea politia la vedere, noi sa mergem regulamentar pana trecem de ei, apoi calc-o la 100 km/h, ca nu mai exista reguli dupa ce treci de politie. Cata ipocrizie!
  • +9 (11 voturi)    
    Nu mai incurcati borcanele! (Duminică, 4 august 2013, 16:56)

    Martinezu [utilizator]

    Ca nu avem infrastructura , ca nu avem un primari sau nu avem politcieni responsabili care sa conduca e o problema.
    Dar asta nu trebuie sa fie o scuza pentru mitocanii si cretinii care sfideaza cu purtarea lor orice urma de bun simt la volan.
    Rare sint cazurile cind un tren mai trimite cite unul din ei pe lumea cealalta. Din pacate de foarte multe ori un cretin curma alte vieti.
    Adica in aglomeratie eu sa merg cu 15 km /ora si un cretin cu 100 pe contrasens pentru ca e ambuteiaj si se grabeste ???
    Aceste actiuni trebuiau sa inceapa de mult, si ar trebui extinse in intreaga tara. Sustin!
  • +1 (5 voturi)    
    uaaau, 71... (Luni, 5 august 2013, 9:47)

    Ava_ps [utilizator]

    Dacă ar sta în fiecare dimineață la Turda cu Ion Mihalache și i-ar opri pe a) indivizii care fac stînga în intersecție în loc să meargă 100 m și să ocolească refugiul și b) indivizii care vorbesc la mobil fără handsfree, ar scoate cel puțin atîtea amenzi. Pe zi. În fiecare zi.
    Dar de ce să facă un lucru util, mai bine fac un lucru de PR...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version