VIDEO Traian Basescu, intrebat din ce tara a fost adus Hayssam: Cum sa va spun cand Romania a efectuat o operatiune neautorizata pe teritoriul unui alt stat?

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 19 iulie 2013, 16:58 Actualitate | Esenţial


Presedintele Traian Basescu a lasat sa se inteleaga, vineri seara, ca Omar Hayssam a fost adus in Romania in urma unei operatiuni neautorizate pe teritoriul altui stat. In urma unei declaratii de presa sustinuta la Palatul Cotroceni, seful statului a permis cateva intrebari, la insistentele ziaristilor. El a fost intrebat din ce tara a fost adus Omar Hayssam in tara noastra. "Aici e cheia. Cum sa va spun cand Romania a efectuat o operatiune neautorizata pe teritoriul unui alt stat?", a raspuns seful statului.


La inceputul declaratiei de presa, seful statului a precizat ca nu confirma informatiile potrivit carora Hayssam a fost adus din Siria si nici ca acesta ar fi calatorit cu o aeronava a Armatei.

"Nu confirm, repet, nu confirm ca Omar Hayssam a fost preluat din Siria. Nu confirm ca a fost repatriat cu un avion al Armatei. Nu confirm ca a fost repatriat in baza unui acord de extradare", a declarat vineri presedintele Traian Basescu. Seful statului a tinut sa clarifice trimiterea comunicatului de catre Presedintie, aratand ca era vorba de readucera in tara a unui condamnat pentru terorism, iar terorismul e un atribut primordial al CSAT, presedintele CSAT fiind presedintele Romaniei.

Basescu a subliniat ca in comunicatul de presa trimis de Presedintie se vorbeste "despre multumiri aduse ofiterilor implicati si institutiilor de siguranta nationala implicate, si atat", adaugand ca aducerea lui Omar Hayssam a fost un efort al unui colectiv foarte mic de oameni care de circa cinci ani se ocupa de acest proces de aducere a acestuia in tara.



Principalele declaratii facute de Traian Basescu:
  • In primul rand as vrea sa clarific de ce imediat dupa ora 7 comunicatul a venit de la presedintie.
  • Era vorba de readucerea in tara a unui condamnat pentru terorism, iar terorismul e un atribut primordial al CSAT - presedintele CSAT e presedintele Romaniei.
  • Ca sa constatati diferenta, la accidentul nefericit din Muntenegru, a fost o problema a Guvernului, nu a existat niciun punct e vedere exprimat de presedintie.
  • Aici era vorba de un terorist, lupta anti-teroriste e un atribut al CSAT si o responsabilitate directa a mea, cu atat mai mult cu cat operatiunea putea sa reuseasca sau nu a fost o operatiune asumata, la nivelul la care trebuia asumata si s-a desfasurat, slava Domnului, cu bine.
  • Nu confirm, repet, nu confirm ca Omar Hayssam a fost preluat din Siria.
  • Nu confirm ca a fost repatriat cu un avion al Armatei
  • Nu confirm ca a fost repatriat in baza unui acord de extradare.
  • Daca cititi cu atentie comunicatul Presedintiei, veti constata ca el vorbeste despre multumiri aduse ofiterilor implicati si institutiilor de siguranta nationala implicate, si atat.
  • De asemenea, practic comunicatul incepe istoria lui Omar Hayssam din momentul in care structuri de siguranta nationala l-au predat politiei azi dimineata.
  • Vreau sa mai stiti un lucru, pentru a avea o imagine clara: o astfel de operatiune nu se putea desfasura nici intr-o zi, nici in trei luni.
  • A fost un efort al unui colectiv foarte mic de oameni care de circa cinci ani se ocupa de acest proces de aducere a lui Hayssam in tara.
  • Am vazut si intrebarea "De ce dupa sapte ani?". Dintr-un motiv simplu. Cand a plecat, nu avea niciun mandat de a nu parasi tara, nu discut de ce, si nu se ceruse nici un sistem de supraveghere a vreunei institutii, fie MAI, SRI.
  • In 2006, cand a plecat, Hayssam putea fi acuzat de trecerea frauduloasa a frontierei de stat, pentru care a si fost condamnat la doi ani de inchisoare.
  • Pentru institutiile de forta ale statului a devenit o problema fundamentala ca a fost condamnat pentru terorism la 20 de ani de inchisoare.
  • Aceasta condamnare s-a produs in 2008 si atunci a fost obligatia structurilor de securitate sa-l aduca acasa pentru a se indeplini dispozitiile justitiei.
  • Abia din 2008, in urma condamnarii la ICCJ, a devenit un obiectiv major in vederea implinirii justitiei.
  • Vreau sa felicit institutiile implicate in acesti cinci ani ca sunt singurele care nu vorbesc si nu fac declaratii publice.
  • In acest moment in problema aceasta am constiinta impacata ca s-a facut tot ce a trebuit pentru ca justitia sa fie indeplinita.
  • Sigur, Hayssam e o problema politica, economica si una penala, mai ales.
  • Este din acest moment sarcina justitiei sa afle tot ce e de aflat.
  • Din punct de vedere, al presedintelui, consider misiunea incheiata.
  • Am vazut sintezele pentru ziua de azi, presa si cetatenii au foarte multe intrebari legate de relatiile lui politice, de cum a dobandit averea, cum a finantat partide, cum a facut trafic de tigari si alcool fara sa fie depistat, cum a facut trafic de arme, daca a facut, dar acestea sunt de acum problemele procurorilor si judecatorilor.
  • Ii dau dretate consilierului Chifu, probabil sunt destui care sunt nelinistiti.
  • Avand in vedere varsta si faptul ca are trei condamnari, nu cred ca la cumularea pedepselor va ramane doar cu 20 de ani, daca ma uit la Gigi Becali, poate ca e mai bine sa coopereze cu institutiile statului roman.
  • 25 de ani sunt multi si cand ai varsta inaintata sunt chiar mult prea multi.
  • Vreau sa intelegeti ca nu e nicio secretomanie ci sunt doar motive de securitate pentru care nu se pot da mai multe detalii.
  • E un mod de actiune care trebuie protejat, nu se stie cand mai ai nevoie, in al doilea rand e nevoie de oameni, care trebuie si ei protejati.


Despre vizita FMI in Romania si discutiile presedintiei cu reprezentantii Troicai (Fondul Monetar International, Banca Mondiala si Comisia Europeana)

  • Am avut o discutie cu Troica, foarte multi dintre comentatori au apreciat ca Romania nu mai are nevoie de un nou acord.
  • Sunt foarte multe motive pentru care cred ca avem nevoie de un acord cu FMI, UE si BM.
  • Romania e stabilizata macro, dar e o stabilizare fragila, care trebuie consolidata, in parteneriat cu aceste institutii.
  • Prima prioritate trebuie sa fie consolidarea fiscala, sa iesim din zona de fragilitate si de depedenta puternica de micile imbunatatiri ale veniturilor in sectorul bugetar pe care le face guvernul, ori sa fim tot mai putini dependenti de situatia economica din zona euro.
  • Trebuie sa continuam consolidarea fiscala, ar fi pacat sa o riscam, cand pentru a se ajunge aici s-au facut sacrificii enorme din partea populatiei, taieri de salarii, cresteri de TVA, disponibilizari masive, niste sacrificii enorme, cu liberalizarea pietei fortei de munca.
  • Romanii au facut sacrificii enorme, au fost si sacrificii politice, si ar fi pacat sa alunecam din nou intr-o zona de dezechilibre fiscale.
  • Consolidarea fiscala trebuie sa fie primul obiectiv.
  • A doua e legata de reformele structurale, care trebuie sa vizeze sanatatea, aplicarea legii salarizarii, lucrata cu BM, si are criterii ce vor duce in timp la raportul de unu la cinci intre salarii, absorbtia fondurilor, reducerea arieratelor, al caror nivel mare genereaza blocaje in economie.
  • Am sustinut ca trebuie gasita o formula de acordare de garantii de stat catre IMM-urile ce vor credite de la banci.
  • Toti ne plangem ca bancile nu finanteaza. Nu finanteaza pentru ca au un nivel mare de credite neperformante si nu mai risca.
  • Pentru a sprijini economia am cerut delegatiei FMI sa mareasca fondul de garantii al Guvernului pentru relansarea unor IMM-uri sau crearea unor noi, cum este la industria agricola.
  • Nu importam nu pentru ca nu avem recolta, ci pentru ca nu procesam suficient.
  • Am discutat de o posibila analiza cu privire la simplificarea legii achizitiilor publice, care in Romania depaseste exigentele UE si astfel face dificila accesarea fondurilor europene.
  • E doar declaratie, am spus de la inceput ca o sa fie atat de explicit pe cat o pot face.



Intrebare: Il veti numi pe Silaghi ministru al Transporturilor?
  • Nu va ascund ca as vrea foarte mult sa discut si cu Crin Antonescu, sa gasim o formula buna.
  • Voi vedea daca si dansul mentine propunerea, as vrea sa discut si cu Crin Antonescu.

Intrebare: De unde a fost preluat Hayssam?

Traian Basescu: Aici e cheia, cum sa va spun cand Romania a efectuat o operatiune neautorizata pe teritoriul unui alt stat? Nu va pot confirma si infirma nimic.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















18585 vizualizari

  • +72 (86 voturi)    
    Neconfirmarile astuia spun mai mult (Vineri, 19 iulie 2013, 17:40)

    predel [utilizator]

    ...decat baiguielile de dimineata ale imberbului mitoman.
    • -48 (68 voturi)    
      import-export (Vineri, 19 iulie 2013, 18:15)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui predel

      Păi cum vine asta, Traian Băsescu îi alungă pe medici din România, dar îi aduce înapoi pe teroriști? N-ar trebui invers?
      • +42 (54 voturi)    
        despre mazete (Vineri, 19 iulie 2013, 18:30)

        valabill [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        pacat ca nu esti medic, poate scapam de tine. A dar am uitat, tu traiesti din postari.
        • -28 (42 voturi)    
          Hayssame, colaboreaza cu Basescu si scapi (Vineri, 19 iulie 2013, 19:37)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui valabill

          Vad ca Basescu ii sugereaza lui Hayssam (vezi citatul) sa colaboreze cu justitia aservita presedintelui pentru a putea fi santajati diversi adversari politici ai sefului statului. Basescu ii promite lui Hayssam o reducere considerabila a pedepsei daca cu ajutorul sau isi va pune adversarii politici cu botul pe labe.

          Citat Traian Basescu cu referire la Omar Hayssam:

          "Avand in vedere varsta si faptul ca are trei condamnari, nu cred ca la cumularea pedepselor va ramane doar cu 20 de ani, daca ma uit la Gigi Becali, poate ca e mai bine sa coopereze cu institutiile statului roman.
          25 de ani sunt multi si cand ai varsta inaintata sunt chiar mult prea multi."
          • +12 (24 voturi)    
            Vad ca persisti in prostie... (Vineri, 19 iulie 2013, 20:58)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Imi pare rau pentru tine... Dar, asa cum am spus si in cealalta postare, ma distreaza chestia cu santajul (de fapt ma intristeaza ca nu poti gandi, si spui asa). Asa cum am spus si in postarea cealalta, poate vrei sa explici cum poate fi santajat un nevinovat? De exemplu, cum as putea fi eu santajat cu asta? Cat despre reducerea pedepsei, citeste ce am spus mai jos.
            • -11 (17 voturi)    
              Hayssam a fost adus mai demult in Romania! (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 2:44)

              dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              Omar Hayssam se afla de mai mult timp in Romania, fiind detinut intr-un centru secret, unde a fost interogat de oameni ai lui Traian Basescu cu scopul obtinerii de la sirian de informatii valoroase care sa poata fi folosite impotriva adversarilor politici ai actualului presedinte.

              In momentul prezent securitatea lui Basescu a strins suficiente date de la Hayssam ca procesul acestuia sa poata incepe public, fara teama ca sirianul ar putea fi cumva redus la tacere de USL. Odata cu procesul vor apare una cite una si dezvaluiri importante care vor compromite grav credibilitatea liderilor USL.
              • +4 (6 voturi)    
                cine esti? (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 10:08)

                sucaa [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                scully sau mulder?
                daca nu aveti ceva concret o dati in scenarita sf.
                mai incercati, pana acum sunteti doar penibili :)
                • +1 (1 vot)    
                  Nu-ti mai bate capul... (Duminică, 21 iulie 2013, 3:28)

                  LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

                  Nu vezi ca nu gandeste singur, ci doar executa ce i se spune? Altfel ar fi raspuns foarte simplu la intrebarea mea: cum as putea fiu eu santajat daca nu am nici o vina? Dar asa sunt uslasii, nu au minte...
            • -2 (2 voturi)    
              Santajul tau este chiar acum ! (Duminică, 21 iulie 2013, 18:19)

              Bambina [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              Liviu ! Santajul tau se intampla chiar acum, cand primesti bani ca sa scri ineptiile de mai sus !
              • +1 (1 vot)    
                A primi bani nu inseamna santaj! (Luni, 22 iulie 2013, 14:04)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Bambina

                Si daca tu poti prezenta vre-o dovada in acest sens, sunt de acord sa recunosc si sa imi cer scuze. Pana atunci insa, nu faci decat sa arunci vorbe goale, neargumentate. Spre deosebire de tine insa, eu mai si gandesc si imi place sa ma informez pentru a putea afirma ceva in cunostiinta de cauza. Dar asa sunteti voi, uslasii: vorbe goale si atat.
          • +10 (14 voturi)    
            te doare? (Vineri, 19 iulie 2013, 21:00)

            yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            ...
          • +19 (21 voturi)    
            "justitia aservita presedintelui" (Vineri, 19 iulie 2013, 22:45)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            De ce ar trebui sa cred minciunile trimbitate de un oarecare si nu raportul MCV al Comisiei Europene?
            • +18 (20 voturi)    
              Bravo Base, bravo MRU!!! (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 9:09)

              Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui ty

              Avand in vedere ca Mihai Razvan Ungureanu a fost sef SIE din Noiembrie 2007 pana in Februarie 2012, inclin sa cred ca nu a fost deloc strain de aceasta operatiune, mai degraba fiind unul dintre promotorii ei.
              Ce frumos se leaga lucrurile!... Deci, felicitari Base, felicitari MRU!!!
              Cat despre habarnistul de Ponta, a fost prins cu pantalonii in vine si toata lumea ii spune ca "Ponta o are mica!"
        • +17 (19 voturi)    
          In DEX se explica (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 8:33)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui valabill

          clar ce inseamna MAZETA ! Jucator slab (jucator prost ) ---------Ageamiu ........., deci sal lasam in pace in Prostia lui,si sa posteze ce vrea ,nu trebuie bagat in seama .
        • 0 (0 voturi)    
          De tine cand scapam??? (Duminică, 21 iulie 2013, 18:16)

          Bambina [utilizator] i-a raspuns lui valabill

          Valabilule ! De tine cand scapam???
      • +38 (42 voturi)    
        ? (Vineri, 19 iulie 2013, 18:32)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        esti pe langa subiect !, ti-ai dat seama ca ponta a cazut de fraier iara !
        • -24 (36 voturi)    
          daca... (Vineri, 19 iulie 2013, 19:14)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cotora

          ponta a cazut ca fraier nu inseamna decat ca altii il lucreaza... ceea ce inseamna ca basescu se ocupa de cum sa-si sape adversarii decat de cum sa faca ceva pozitiv pentru tara asta

          decand pdl a pierdut guvernarea numai asta face...
          • +22 (28 voturi)    
            Sigur asa e! (Vineri, 19 iulie 2013, 20:34)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Ca doar toti cei inteligenti cad de fraieri, ca de aia sunt inteligenti, ca sa-i poata duce altii de nas si sa pice de fraieri. Nicidecun ca sunt prosti...
          • +15 (21 voturi)    
            cum adică "e lucrat" ?!? (Vineri, 19 iulie 2013, 21:27)

            Trabucodonosor [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Păi nu tocmai ce-a declarat plagiatoru' că aducerea lu' Haysam ăsta e meritul guvernului? :))))
          • +14 (16 voturi)    
            oare (Vineri, 19 iulie 2013, 22:19)

            comentez [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            cate presupuneri ai facut mai sus?

            "ponta a cazut ca fraier nu inseamna decat ca altii il lucreaza"

            sau chiar e fraier

            "ceea ce inseamna ca basescu se ocupa de cum sa-si sape adversarii " sau nu .
          • +5 (5 voturi)    
            bai frate (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 10:16)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            dar tu crezi ca politica la nivelul lui ponta este o gradinita?
            poanta asta ce dracu pazeste si nu se informeaza si nu este atent la ce se intampla in jurul lui?
            ce dracu tot faceti pe victimile. in politica nu se folosesc manusile si nu reziti daca esti domnisoara. trebuie sa joci la acelasi nivel. nu este base vinovat ca poanta este slab.
            poanta incearca zi de zi sa-l sape pe base. vezi declaratiile lui zilnice. problema este ca poanta o face grobian si iresponsabil, basescu o face ca un adevarat om politc.
            asa ca lasati victimizarea, aveti probleme cu poanta voastra. nu este capabil de adevart joc politic. este doar un mitocan mincinos si laudaros. nimic mai mult
        • +1 (1 vot)    
          bravo! (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 9:41)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui cotora

          eu zic ca la-u preluat americanii de la sirieni prin rusi. (asta explica si vizita CIA si a lui Patrusev la Bucuresti). Daca a trecut pe la americani a zis ce trebuia sa zica asa ca Base mai are acum vreo 20 de dosare-bomba anti-PSD. La mai mare!
      • +10 (12 voturi)    
        :) (Vineri, 19 iulie 2013, 22:14)

        comentez [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ii aduce pe teroristi ca sa ajunga la justitie .. duh!
      • 0 (0 voturi)    
        nu te putem exporta pe tine? (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 9:39)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        anual absolva 5000 medicinisti. Numai 2500 se prezinta la rezidentiat. Iar in total AU CERUT acte pt. emigrare 3500 intre 2007 si 2012 inclusiv. Nu exista date la Colegiul Medicilor (in cap cu atoatezbieratorul Astarastoaie) despre numarul real si in niciun caz al celor ce s-au intors (dupa o excursie la pomul laudat, nu se ia spaga).
    • -39 (51 voturi)    
      Romania se face responsabila de rapire (Vineri, 19 iulie 2013, 18:35)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui predel

      1) Romania se face vinovata de rapire internationala ceea ce este extrem de grav si echivaleaza cu un act terorist. Cei care au organizat fapta poarta responsabilitatea pentru eventuale represalii la adresa tarii. Daca noi putem rapi persoane din alte state si altii pot lua oameni cu forta de la noi si nu ne va conveni.

      2) Omar Hayssam nu poate fi acuzat de terorism atita vreme cit a sechestrat niste persoane cu scopul evident al extorcarii de bani si nu pentru atingerea vreunui tel politic.
      • +34 (42 voturi)    
        gata? (Vineri, 19 iulie 2013, 18:59)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        s-a dat adunarea la usl pe internet?
        ati venit care mai decare cu comentarii mai aberante?
        cosmanca, sau guzganu rozaliu inca nu v-a trimis tema de atac?
        si bin laden a fost omorat de americani la fel, fara cunostinta statului Afganistan, iti aduci aminte.
        vorbim de teroristi, de amarati de plagiatori.
        organizati-va fratilor mai bine ca sunteti total debusolati azi. nici idei interesante nu aveti la voi. sau nici sefii vostri inca nu au definitivat frontul de atac. pai cine sa-l puna la punct? ponta care habar nu avea ca avem tratat de extradare cu siria? :)))
        jalnic dragi uselisti. va vedem adevarata valoare din ce in ce mai bine:)
        • -5 (17 voturi)    
          mda (Vineri, 19 iulie 2013, 20:49)

          invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Bine ca n-a stiut Afganistan ce au facut americanii prin Pakistan =))

          Legat de Hayssam, bineinteles ca e bine ca l-au adus, indiferent de metodele folosite, asta nu pentru ca e un mare terorist, ci pentru ca a fost condamnat de un tribunal si trebuia sa execute pedeapsa.

          Dar presedintele unei tari din EU sa faca declaratii publice prin care sa afirme ca tara lui a efectuat operatiuni neautorizate pe teritoriul altei tari ... e cretinism pur. Nu inteleg de ce trebuia sa declare asa ceva, ce a castigat? Care e idea? Doar de la Gigi Becali m-as fi asteptat la o asemenea declaratie.
          • +13 (15 voturi)    
            da (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 8:52)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

            Ai dreptate, era vb de Pakistan :)
            Cat priveste declaratia lui base eu cred ca trebuie privita din alt unghi. Romania a intrat in cercul tarilor mari care-si permit astfel de actiuni. Este daca vrei mai mult o atentionare. Evident ca este si politica si cu asta l-a ingropat pe poanta. Dar mai degraba eu cred ca base a aruncat-o ca o informare pt restul tarilor. Romania este capabila de astfel de actiuni cand este vb de teroristi.
            In general base cand spune ceva are o tinta precisa.
        • -14 (20 voturi)    
          Tataie, Hayssam nu e BIn Laden... (Vineri, 19 iulie 2013, 23:53)

          Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Nu de alta dar erai mort până acuma. Dl.Hayssam se cunoaște cu dl.Băsescu de pe vremea când unul era în slujba Securității și altul în Slujba Serviciului Militar de Informații Sirian. Să vedem dacă ghici care, cum...
          • +10 (12 voturi)    
            nenea crocodilu (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 8:56)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

            Nici macar nu esti atent. Eu am facut comparatii intre actiuni nu intre oameni. Schimba subiectul in alta parte nu incerca cu mine.
            Iar aia ca base a fost securist este veche si perimata. La cati fosti securisti, nomenclaturisti sau turnatori sunt prin usl pana acum trebuia sa veniti cu dovezi de zece ori. Dar va chinuiti de aproape zece ani sa-l faceti pe base securist si nu reusiti. Asta se cheama impotenta :)
      • +20 (32 voturi)    
        Dumitrica (Vineri, 19 iulie 2013, 19:17)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        tu cam poti fi acuzat de prostie!
        Daca imi aduc aminte persoanele alea au fost rapite in Irak de niste baieti cu barbi si kalasnikoave care aveau in fisa postului rapirile( cu scop politic sau financiar-pentru ei era acelasi lucru) Tot din cate mi-aduc aminte in perioada aceea unele rapiri se incheiau si cu capete pe jos.
        Daca Haysam nu si-ar rapit gugustiucii de pe un ponton din Herastrau as fi zis.
        Cat despre represalii ma faci sa rad.
      • +27 (33 voturi)    
        rapire internationala???? (Vineri, 19 iulie 2013, 19:57)

        Mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Tovarășu Ilici dacă dumneavoastră vă ascundeți sub numele ăsta de Dumitrică să știți că și Israelul l-a adus la Tel Aviv pe Adolf Eichmann in mai 1960 de o manieră asemănătoare...
        • 0 (0 voturi)    
          CORECT ! (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 20:32)

          Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Mariicaialbastri

          Dar de-atunci, "regia" s-a modificat 'putin'.....

          Operatiunile de 'recuperare' se executa cu ajutorul al 'gazdei'

          Operatinile de 'eliminare' n-au nevoie de sprijinul nimanui, iar celui care n-a fost 'cuminte' i se va servi o cafea cu gust 'discret' de cianura...
      • +24 (28 voturi)    
        Explicatie (Vineri, 19 iulie 2013, 20:24)

        catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        in cazul asta ,pontalaul ,care a declarat dimineata ca Presedintele nu a avut nimic de-a face cu aducerea lui Hayssam ,are de dat niste explicatii :de unde l-au rapit?cum ?care vor fi consecintele ?...sau ,poate pur si simplu ,s recunoasca ca-i total pe dinafara si a mintit !
    • 0 (0 voturi)    
      bravo (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 10:26)

      digi [utilizator] i-a raspuns lui predel

      Ofiterii de intelligence si-au facut bine treaba!
    • -1 (1 vot)    
      Rusine Basescu !!!! (Duminică, 21 iulie 2013, 18:15)

      Bambina [utilizator] i-a raspuns lui predel

      Un mitoman care nu spune nimic ca sa se afle in fata.... De fapt este un smplu marinar care nu are habar de diplomatie!!!!
  • +74 (86 voturi)    
    Cum se face ca Base... (Vineri, 19 iulie 2013, 17:46)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    le/o trage mereu!
    Daca Base este prost, logica spune ca aia carora le/o trage sunt prosti gramada!
    Ce/o fi in sufletul uslasilor, acum ca marinarul le/a tras/o... again and again and again....
    Mare frustrare pe pontalau si clica tricolora!
    Concluzie: Base e prea tare pentru voi.
    Daca il aveati in pesede, erati departe iar ilici era doar un bosorog senil!
    Ghinion de nesansa pentru pesedimea miloaga!
    • +1 (1 vot)    
      daca a trecut si pe la americani? (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 9:44)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      a zis Hayssam tot. Asa ca tremura nadragii prin PSD. PS. ipoteza (hazardata?). Tariceanu -LA RUGAMINTEA PSD- l-a facut scapat pe Hayssam!! In schimbul sustinerii in parlament - DATELE se cam potrivesc.
  • -64 (78 voturi)    
    presedintele (Vineri, 19 iulie 2013, 17:50)

    evoque [utilizator]

    se bate si el in piept cu caramda lui, insa presedintele tarii este si presedintele csat, dar comunicatele de presa nu se fac de consilierii presedintelui in numele csat, csat-ul poate sa comunice si singur. in rest bla, bla, bla pana cand o sa vedem si povestea cu finantarea partidelor de catre omar, daca se va mai vedea.
    Pe linia povestii cu chestorul presedintele recidiveaza din nou si incearca sa ii aduca aminte lui omar ca are de stat mult in puscarie si are o varsta. Deci daca spui ce trebuie poate suntem idulgeti, daca nu nu mai vezi lumina soarelui in libertate. Asta a fost din ciclul un presedinte ameninta. Sa vedem ziua cand un presedinte trebuie sa raspunda.
    • +41 (53 voturi)    
      Te doare, nu? (Vineri, 19 iulie 2013, 17:55)

      predel [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Nu-i nimic, primul pas e sa-ti recunoastei sevrajul, va trece mai repede cu multa apa.
      • -18 (22 voturi)    
        eu nu am dureri (Vineri, 19 iulie 2013, 20:15)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui predel

        dureri o sa aiba toti cei care inca mai vad in presedinte un nu stiu ce geniu, eu ma bucur sa vad ca inca mai sunt naivi si ii multumesc lui dumnezeu ca a lasat prostia pe pamant altfel era mare plictiseala.
        • +17 (21 voturi)    
          pai (Vineri, 19 iulie 2013, 22:20)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          nu ai dureri, ca n-am vazut robot sa aiba dureri, dar odata tot va veni unul si te va scoate din priza, sa vedem atunci daca asimov avea sau nu dreptate.
          • -11 (13 voturi)    
            acestea (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 1:04)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

            fiind spuse de .... bec, sa vedem cine se "arde" primul.
            • 0 (0 voturi)    
              Bai da... (Duminică, 21 iulie 2013, 1:51)

              Mamidecesuntnegru [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              iese inteligenta din voi mai ca la aia din StarTrek! ☻
    • +62 (72 voturi)    
      haidi, bre! (Vineri, 19 iulie 2013, 18:00)

      RomaniaMea [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Ce diferenta uriasa de calibru intre Base si amaratul ala de Ponta!
      Fix aceeasi diferenta ca intre comentariul tau si a celor care gandesc cu capul lor.
      • 0 (0 voturi)    
        Asta da! (Duminică, 21 iulie 2013, 1:55)

        Mamidecesuntnegru [utilizator] i-a raspuns lui RomaniaMea

        E tare. De atlfel are si 71 de voturi. Ce se poate vedea aici? 71 voturi si +61?
        Hai, va las pe voi sa vedeti cati sunt platiti si cati gandesc cu capul lor.
    • +38 (48 voturi)    
      auzi... (Vineri, 19 iulie 2013, 18:11)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      pe bune...tie nu-ti e rusine sa iei bani pentru postarile astea si incercarile de manipulare a opiniei publice de pe aici?

      Pentru ca refuz sa cred ca esti atat de naiv incat sa crezi ce scrii prin postarile tale

      Te-a spalat bine felix (cu f mic) pe creier, si sincer mi-e mila de tine....

      P.S. Nu ma refer la aceasta postare in particular, ci la mai multe din postarile tale, lipsa lor de argumentatie desi sunt pline de acuze nefondate, contradictiile lor si insinuarile ieftine (precum cea de acum).
      • -18 (22 voturi)    
        da (Vineri, 19 iulie 2013, 20:19)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

        tu cat primesti?! ma bucur ca le citesti si ma bucur si mai mult cand o sa si intelegi ce citesti.
        • +13 (19 voturi)    
          Noi suntem doar niste fraieri (Vineri, 19 iulie 2013, 21:35)

          denvarel [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Postam doar ca sa spunem opiniile.
          Ne-ai depasit in privinta asta: tu iei bani ca sa imprastii sloganurie altora.
          • -8 (10 voturi)    
            altceva (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 1:06)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

            povestea asta o aud de la toti postacii basisti si/sau fosti pdl-isti. Nu ma impresioneaza si sunt foarte vechi pe aici, comentatori ca tine au fost multi si vor mai fi multi insa eu raman, atat timp cat exista hotnews.
            • +10 (12 voturi)    
              >>>>>>>> (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 6:10)

              Invincible [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              ba ramai atata timp cat esti platit .
              • -4 (4 voturi)    
                romania (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 10:54)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui Invincible

                este, probabil, o tara libera atata timp cat mai exista o cale de exprimare libera si decenta. Daca nu va convine cereti azil in coreea de nord.
                • +3 (3 voturi)    
                  mai evoque, (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 16:47)

                  ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  parca Romania era o dictatura basesciana, nu o tara libera. Hotaraste-te, rogu-te, ca de-atata nehotarare te-alegi cu vreo afectiune psihica, si-ar fi pacat =))
                  • -3 (3 voturi)    
                    afectiune psihica?!! (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 18:31)

                    evoque [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

                    pai sa privim in jur, zeroabsolut, de la ce vine? ce inseamna, nimic, adica zeroabsolut. inteligent, nu, pamant, beton
                    Daca spun ca este dictatura, ma injurati, daca spun ca este libertate ma injurati prin urmare cine are o afectiune psihica?!! hmm, aero absolut, nu?
    • +39 (47 voturi)    
      Comment sters de user (Vineri, 19 iulie 2013, 18:18)

      NL [anonim] i-a raspuns lui evoque

      • -15 (21 voturi)    
        bravo (Vineri, 19 iulie 2013, 20:19)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui NL

        sa te tii de cuvant si sa fie ultimul.
      • +2 (2 voturi)    
        excelent! (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 9:47)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui NL

        ca sa nu se discute despre Ponta si PSD, postacii evoque, mazeta, codruta, adrian1234 sau 8800 sar cu diversiunea. Cine le raspunde nu are timp sa comenteze despre USL.
    • +23 (27 voturi)    
      abia astept si eu (Vineri, 19 iulie 2013, 18:27)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Sa vad cine raspunde pentru cei 1000 de morti din revolutie
      • -19 (21 voturi)    
        nimeni (Vineri, 19 iulie 2013, 20:21)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui rov

        in tara asta nu raspunde nimeni pentru nimic.
        Cunosti celebrele: "raspundere guvernamentala" sau "raspundere politica", e asa se raspunde in tara asta. In rest se platesc polite si latrai macane.
        • +15 (17 voturi)    
          "Sa vedem ziua cand un presedinte trebuie (Vineri, 19 iulie 2013, 22:57)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          sa raspunda." Fiind vorba de cei 1000 de morti din revolutie ar trebui inceput cu Iliescu.
      • +3 (3 voturi)    
        Din pacate.... (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 20:36)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui rov

        ...acest lucru NU se va-ntimpla!

        "Corb la corb, nu-si scoate ochii"...
    • +28 (32 voturi)    
      va doare rau? (Vineri, 19 iulie 2013, 18:46)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      hai recunoaste :)
      ca vad ca tot incerci insinuari ca legaturile lui hayssam, ca sponsorizarile partidelor.
      da,pentru a prindesi restul de infractori, peste tot se practica reduceri de pedepse sau imunitate altor infractori. nu este amenintare, ci doar realitatea.
      hayssam oricum daca o sa fie vreodata eliberat o sa aiba si interdictie da a mai intra in tara. prefer sa-i dau drumu astuia sa nu mai aud de el si sa-i prin si pe roamnii care au furat cu el cot la cot.
      putem incepe de la tutorele plagiatorului, sunt poze cu iliescu si hayssam pe tot internetul si nici macar iliescu nu s-a obosit sa spuna ca-s trucate :)
      dar olungim aiurea, va doare ca base puncteaza mereu pe sub nasul votru. omu asta are cateva clase peste toti uselistii tai la un loc. asa ca inghititi cu noduri si gata. oricum orice alte comentarii puerile nu fac decat sa va arate adevarata "inteligenta" :)
  • +48 (56 voturi)    
    Felicitari! (Vineri, 19 iulie 2013, 17:52)

    Consonant [utilizator]

    Dupa cele declarate de presedinte, rezulta o imagine destul de clara a ceea ce s-a intamplat in cazul Omar Haysam: o actiune concertata a serviciilor de informatii, probabil cu colaborare internationala, departe de indivizi care habar nu au de astfel de operatiuni, cum ar fi diversi membrii ai guvernului si alti neaveniti. Inca o data o dovada de profesionalism si responsabilitate a celor care au lucrat la aceast operatiune. De astfel de actiuni avem nevoie, de astfel de oameni avem nevoie. Nu de mincinosi si plagitori notorii.
  • +55 (61 voturi)    
    Nea Traiane.......Tot respectu' !!!!!!!!!!!!! (Vineri, 19 iulie 2013, 17:52)

    Cadillac [utilizator]

    Pindit..........vinat..........prins........legat fedeles..........facut pachet..........adus la "raport" !!!!

    Operatie precisa ca un ceas elvetian.
  • +59 (65 voturi)    
    Iar a picat de fazan prost (Vineri, 19 iulie 2013, 17:59)

    un dac [utilizator]

    prostul guvernului.
    Uneori mi-e si mila de el.
    Alteori sila.
    Mai des sila decat mila.
    • +4 (4 voturi)    
      Felicitari (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 12:50)

      stancualexro [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Acum m-ai pus in dilema ... eu chiar nu imi dau seama pe care din sentimente mi-l provoaca mai des.
  • +56 (62 voturi)    
    a cata dovada ? (Vineri, 19 iulie 2013, 18:03)

    uzu [utilizator]

    Base e cel mai tare. Nu stiu de cate ori mai trebuie dovedit ca e multe clase peste tot USL si PSD. Si e un singur om, nu e un partid. Ura sadita si intretinuta de media din Romania impotriva lui, in interesul pesonal al unora va face sa va taiati singuri craca de sub picioare.
    Respect, domnule Presedinte.
  • +34 (40 voturi)    
    cine (Vineri, 19 iulie 2013, 18:06)

    tenzi [utilizator]

    cine zice ca Basescu este terminat?Ponta si
    Antonescu?Vai de ei!As vrea sa cred ca va veni cu o alta propunere de ministru al transporturilor ,tot
    de la liberali,sustinut de o alta grupare de la liberali
    si poate mai pregatit ,mai bun,si atunci sa-l vad pe
    Antonescu!!Orice va face,va accepta,sau nu
    va iesi pe locul2!!
  • +36 (40 voturi)    
    Maimutoi cu botul pe labe. Din nou. (Vineri, 19 iulie 2013, 18:09)

    Trojan.H [utilizator]

    Cred ca procurorii vor afla multe lucruri interesante nu de la teroristul care in 2004 candida la parlament din partea PSD ci de la servicii, care probabil stiu deja muuulte lucruri interesante.
    • 0 (0 voturi)    
      Probabil ? (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 20:41)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      "servicilii" stiu o GRAMADA de lucruri 'interesante'....

      Dar asta nu inseamna ca trebuie aduse la cunostinta "oilor"...
  • +32 (40 voturi)    
    Nu va mai bateti capul... (Vineri, 19 iulie 2013, 18:19)

    LiviuX [utilizator]

    Nu vedeti ca nu-l duce capul, nu poate judeca singur... Daca nu-i dicteaza cineva ce sa posteze e pierdut, nu stie sa se informeze singur. Altfel ar fi stiut ca in toata lumea, colaborarea cu justitia se rasplateste prin reducerea pedepsei, si ca asta nu constituie in nici un caz o amenintare (sau o favorizare), ci o procedura perfect legala.
  • -19 (31 voturi)    
    Perdea de fum (Vineri, 19 iulie 2013, 18:22)

    Koczka [utilizator]

    De cate ori un subiect grav pt plebe poate afecta linistea si ordinea publica dragele noastre servicii isi fac datoria si scot de la naftalina subiecte deja epuizate dpdv mediatic. Sau poate unchiul Sam a dorit sa abata atentia de la jaful resurselor noastre naturale si distrugerea ireparabila a mediului. Redevente de 3.5% la gaze sipe 30 de ani pt Chevron ar fi un subiect mai util publicului larg.
    • +27 (29 voturi)    
      de subiectul asta (Vineri, 19 iulie 2013, 18:34)

      valabill [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      ar trebui sa se ocupe Ponta. Scuze, am uitat ca nu are timp, el nu are decat timpi de antena. Dar poate intr-o pauza de publicitate ceva..
    • +18 (22 voturi)    
      ? (Vineri, 19 iulie 2013, 18:35)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      umbli cu diversiuni ?
    • +16 (20 voturi)    
      De ce spui asta? (Vineri, 19 iulie 2013, 18:42)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      Doar, tot dupa parerea ta, si asta e epuizat, ca nu e de azi... Dar daca tu esti in stare sa rezolvi orice intr-o singura zi, atunci trebuie sa spun ca as avea tot respectul pentru tine. Ramane doar sa mai dovedesti asta...
      • +7 (13 voturi)    
        Am uitat sa spun... (Vineri, 19 iulie 2013, 21:28)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Ca SUA au avut nevoie de vreo 10 ani sa dea de Bin Laden, si nu a zis nimeni ca e o stire expirata... Sa mai zic si de alte cazuri de crime, etc. care se rezolva dupa ani de zile si nu se plange nimeni ca apar la stiri?
  • -24 (36 voturi)    
    Băssilă l-a răpit pe Hayssam ? (Vineri, 19 iulie 2013, 18:26)

    Krokodilul Chichiricios [utilizator]

    Dacă da, e o nouă culme a tâmpeniei geamandurii care e din întâmplare președinte.Și cred că e un motiv suficient de frumos pentru Hayssam-ul să-l dea în judecată pe la CEDO.
    Altfel, povestea e extrem de simplă- cihar și pentru autiștii băsiști: 3 reporteri care n-aveau ce căuta acolo au fost trimiși să-l promoveze pe Băselu în stil Bush. Cineva chipurile i-a răpit. Vitejii noștri SRI-iști au plătit cât s-a cerut- și i-au adus înapoi. Hayssam a început să guițe și cu complicitatea structurilor băsiste (gen. Clodrea- cumva ?) a reușit să scape peste graniță- după ce tot un porcuror băsist l-a declarat aproape mort. Băselu- care răspunde - așa cum spune pe-acilea- de CSAT- a fost mai mult decât penibil la momentul respectiv. E din nou, mai mult decât jenant.
    • +19 (23 voturi)    
      Badea? (Vineri, 19 iulie 2013, 19:19)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

      tu esti mai?
    • +20 (24 voturi)    
      Invata ceva geografie... (Vineri, 19 iulie 2013, 19:28)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

      Siria NU E IN EUROPA, asa ca CEDO nu are de a face cu asta...
    • +16 (18 voturi)    
      ce talent! (Vineri, 19 iulie 2013, 21:58)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

      Sunt impresionat de talentul d-stra. In cinematografie ati incercat ? Scenariile gen Harry Potter par fara gust in comparatie cu viziunea pe care ne-ati impartasit-o in acest caz in care Presedintele Basescu pare si Indiana Jones si James Bond. Oare cu medicamente straine .......
    • +10 (12 voturi)    
      Ponta cum ti se pare (Vineri, 19 iulie 2013, 23:02)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

      Doar a multumit institutiilor care l-au adus pe Hayssam.
  • +30 (34 voturi)    
    ? (Vineri, 19 iulie 2013, 18:31)

    cotora [utilizator]

    ponta a cazut iara de fraier !, sufera de boli pshice, de mitomanie si grandomanie !, l-ati vazut pe ponta sa vb serios mai mult de 5 minute, ori minte, ori vb la misto, ori face atacuri la persoana, etc !
    • -16 (24 voturi)    
      Uite poarta nouă... (Vineri, 19 iulie 2013, 18:55)

      Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      Chestia nu e de Ponta- pe care din punctul meu de vedere putea să-l calce și cu mașina. Chestia e că tu, președinte, fără să-ți anunți guvernul- chestie oarecum de bun simț că e totuși guvernul tău, tu le-ai dat OK-ul- 1.îl răpești pe un cetățean străin sau dacă nu 2. faci pusi-pusi cu Siria să ți-l dea. Ne-ajută pe noi, poporul român cu ceva ? Nu prea, pentru că n-avem nimic în comun. Ne face de ridicoli ? Mda, pentru că Hayssam-ul n-a aruncat în aer Făltișeniul- și de fapt nici nu știm exact ce a făcut. Ăia pe care chipurile i-a răpit, i-a răpit din Irak- nu din ROmânia- și s-au dus acolo de bună voie.
      • +19 (23 voturi)    
        Multi prosti pe lume... (Vineri, 19 iulie 2013, 19:27)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

        Cum de s-o fi nimerit ca marea majoritate sa fie usl-asa?? Macar din niste filme, daca nu din alte parti, si tot ar fi putut invata cate ceva. Dar daca nu-i cap... Pai asa se desfasoara o actiune ca asta: anunti pe toata lumea? Ca vezi bine, nu mai e mult si vor spune ca trebuia anuntat nu numai guvernul, dar si parlamentul, evident in sedinta comuna si in prezenta presei, trebuia prezentat planul detaliat de actiune (pe zile, ore, etc.) si evident trecut la actiune numai daca era votat (oare de minim 30%??).
        • -6 (12 voturi)    
          Of, de unde v-a găsit ? (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 0:00)

          Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Nu tată, nu anunți pe nimeni că Băse e pe moșia lui...Da mie mi-ar place să ajungă undeva- cu prietenii sirieni ai lui Hayssam, doar el și cu familia personală...hai și cu un SRI-ist, 2...mamă ce s-ar mai distra și cum ar striga ”Vino Ponto mă salvează, haide Ponta, fii pe fază”. Nasol, Ponta n-a fost și nici n-o să fie.
          PS: Chestia aia se numește ISTORIE. E mai realistă decât prostiile cu Rambou I și Băsescu II....
          • 0 (0 voturi)    
            of, de unde ai aparut......?? (Duminică, 21 iulie 2013, 0:14)

            oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

            ............................................
      • +20 (24 voturi)    
        ? (Vineri, 19 iulie 2013, 19:28)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

        de ce sa fie informat guvernul?, a fost o operatiune a csat-ului, a servicilor secrete in colaborare cu partenerii nostri externi, daca stia guvernul se ducea de rapa toata operatiunea, dupa cum il duce capul pe ponta !
        • -7 (13 voturi)    
          Hai să faci plici ? (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 0:03)

          Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui cotora

          Ce spui tu , blânde Ben ? Serviciile americane nu reușesc să-i scoată din pușcăriile siriene pe capii revoltei împotriva lui Assad și au aruncat acuma toate resursele pentru neica nimeni ? Dai și în scris prostia asta...e clar, ești purtătorul de cuvânt SRI- oile DOmnului sunt legate codiță de codiță acolo...
          • +6 (8 voturi)    
            ? (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 7:37)

            cotora [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

            citeste bine ce a spus basescu !, "nu confirm ca a fost adus din siria" !, deci citeste bine, daca nu, mai bine stai degeaba, nu are nici o legatura cu opozantii lui assad, etc, decat sa vb prostii ca ponta, repet, mai stai degeaba !
      • +13 (17 voturi)    
        Guvernul (Vineri, 19 iulie 2013, 20:28)

        catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

        Pai ,esti in urma cu informatiile :PONTA A DECLARAT CA STIA DE ADUCEREA LUI HAYSAM ! deci ,ce informatii pute sa-i dea Presedintele cind ,el singur a zis ,ponta stia de 5 luni de aducerea lui Haysam ???
        • -5 (7 voturi)    
          Chiar vrei să știi cât mă interesează ? (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 0:08)

          Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui catalin72

          Absolut de loc. Mi-e silă că după ”Să trăiți bine”- și am trăit cu toții prost- geamandura asta promovată pe post de om amețește fraierimea din Românika cu filme de seria YYY. Pun pariu că dl.Hayssam era de mult la păstrare în beciurile lui Securilă- și sunt gata să pun pariu pe orice că nu l-a scos el din Siria fără să-i plătească vreo 2 vapoare cu armament lui Assad. Nu de alta dar sunt unii- oricum voi nu citiți ziarele așa că vă informez eu- care luptă împotriva lui sirianu cam de vreo 2 ani- cu mii de morți, orașe distruse, etc. Ăia de luptă au o parte din conducători în închisorile lui Basshar. Acuma dacă ai promovat măcar 4 clase - ia spune-mi tu, ce crezi- l-ar răpi ăia pe Hayssam din închisoare (unde spune sirianul Basshar că era Hayssam) sau și-ar salva comandanții ?
        • -6 (10 voturi)    
          Revenind- contează ??? (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 0:24)

          Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui catalin72

          Uite, pe mine m-ar interesa mai mult să știu cam ce s-a întâmplat cu flota, că alții- inclusiv Cehia, oops, care n-are ieșire la mare- au flotă. Și dacă n-avem flotă nu mai avem șprot marinat în vin. Și pe mine mă doare exact în c-r de ce s-a întâmplat, sau s-ar fi întâmplat cu tembelii ăia de au plecat în Irak (masochiști frate) și de ce are Băse de împărțit cu Hayssam. Dar îmi plăcea șprotul marinat în vin. Ce zici, ne vin serviciile secrete în dinți că ăia de au făcut flota să dispară ? Hayssam zici ?
          • +3 (9 voturi)    
            ? (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 7:41)

            cotora [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

            flota este fumata demult, psd si justitia a avut timp de 8 ani de zile ( 1996-2004 ) sa-l trimita in judecata, a fost un dosar de santaj in 2003, de catre adrian nastase si ministrul justitiei de atunci, stanoiu, un sfat, comenteaza la subiectul articolului, nu umbla cu diversiuni si minciuni !
  • +24 (32 voturi)    
    cum a cazut ponta in capcana (Vineri, 19 iulie 2013, 18:32)

    rov [utilizator]

    Ca ultimul fraier....
    Si iar l am prins cu minciuna...E POSIBIL...????
    JALNICCCC!!
  • +29 (31 voturi)    
    Catre dl. Ponta, URGENT (Vineri, 19 iulie 2013, 18:36)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Stimate Domnule Premier, puteti iesi din situatia ingrata in care ati intrat dupa neinspiratele declaratii pe care le-ati dat azi dimineata, daca veti spune ca in mod intentionat ati dat acele informatii false, tocmai pentru a nu dezvalui dedesubturile operatiunii, pe care, din pacate, Presedintele le-a dezvaluit prin acea precizare din finalul discursului sau.
    Puteti chiar sa-l acuzati pe Presedinte ca a stricat totul prin declaratia sa.
    • -9 (13 voturi)    
      CE CREZI CIOBANE BUCUR... (Vineri, 19 iulie 2013, 23:56)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      ...ca spunand ce a spus a facut un bine tarii sale?! Crezi ca "licuricii" se vor grabi sa-i trimita telegrame de felicitare?! Crezi ca presedintele Obama se va grabi sa-i confere Medalia de Onoare, cea mai înaltă distincție militară americană?! Crezi ca Regina Elisabeta a-II-a se va grabi sa-l decoreze cu "Victoria Cross", cea mai înaltă decorație militară britanica?! Sau crezi ca presedintele Frantei Francois Holland se va grabi sa-i acorde Legiunea de Onoare in grad de Mare Maestru?! Constat ca toti postacii proprezidentiali se bucura de parca presedintele ar fii facut un gest de mare bravura, de mare eroism! A castigat pentru Romania ceva?! A rezolvat prin gestul sau datoria externa de 100 de miliarde se euro pe care o datoreaza Romania si romanii creditorilor straini?! Vi s-a marit salariul cu cu macar 10%?! Am scapat de MCV?! Am fost acceptati in "spatiul Schengen"?! Am fost primizi in "zona euro"?! Continuati sa priviti ceea ce se intampla in Romania in logica stramba a razboiului romanilor cu romanii si va umflati de bucurie ca presedintele cel istet "la facut" pe primul ministru! Intr-o zi o sa ramaneti cu bucuria-n gat, cand o sa constatati ca din "viictoriile" acestea o sa va alegeti doar cu praful de pe toba!
  • -11 (19 voturi)    
    Prin declaratia din titlu (Vineri, 19 iulie 2013, 18:54)

    miguelito [utilizator]

    sper doar ca musulmanii sa nu ne aleaga tinta pentru urmatoarele atentate! Sau asta va fi pretexul pentru a introduce celebra lege despre care se discuta de citeva zile?
    • +11 (15 voturi)    
      Rachete deasupra Bucurestiului! (Vineri, 19 iulie 2013, 21:25)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      @ miguelito
      Aveti dreptate! In urma cu o ora, la A3, dl. Bogdan Chireac a spus ca ne putem astepta ca Siria sa trimita cateva rachete care sa bombardeze Bucurestiul, ca razbunare pentru rapirea lui Haisam! Ar trebui sa luam deja masurile necesare, sa stim unde sa ne adapostim repede.
      • -6 (8 voturi)    
        Luarea in bascalie (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 9:08)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        nu inseamna ca esti ferit. Si da, ma tem inclusiv pentru tine. N-am nici-un chef sa ma plimb prin centrul vechi si sa sara o bomba linga mine.
    • +9 (11 voturi)    
      poate nu stiti (Vineri, 19 iulie 2013, 22:00)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      Poate nu stiti dar sunteti deja tinta pentru extremistii islamisti. Va temeti ? Treceti la studii de Coran si lasati-va barba.
      • -4 (8 voturi)    
        Ignoranta (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 9:09)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        ma sperie cel mai tare. Vad ca tu faci parte din categoria ignorantilor.
    • +8 (14 voturi)    
      Am fost deja tinte (Vineri, 19 iulie 2013, 22:39)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      Trei romani la care tinem foarte mult (ca sunt compatrioti cu noi, nu?) au fost sechestrati si le-a fost pusa viata in pericol.
      Probabil nu sunt din familia ta, dar totusi putin respect daca vrem sa ne numim oameni, sa nu zic ... natiune!!!
      • -7 (13 voturi)    
        Hmmm... (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 0:18)

        Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui rov

        1. Răpirea nu s-a produs pe teritoriul României.
        2. Răpiții- și mai ales STATUL ROMÂN- au ieșit cu lova, flota, mălaiul, banul în esență- ca să se întoarcă acasă.
        3. Ce să vezi, singurul care a profitat de răpire a fost Băssină I-ul- ca să se dea el rotund așa cum a văzut în filmele cu licuriciul pe care l-a supt.
        4. Serviciile secrete române au fost și sunt un club de retardați mental. Dacă Hayssam e terorist- cum de l-au lăsat să cumpere de exemplu IPRS-ul- care era oarecum strategică ? Dacă știau că în Irak e nașpa- de ce i-au lăsat pe ăia 3 să plece fără escortă ? Cum de l-au lăsat pe Hayssam să scape ? Cum de nu l-au găsit în 5 ani ?
      • -5 (11 voturi)    
        Nemaipomenit... (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 0:27)

        Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Trei români. Dacă tu ai avut tandrețuri cu vreunul din ei și ții la el sau ea foarte mult, te rog spune-le că dacă nu au cavaleria SUA în spate să nu mai plece de tembeli pe unde și-a înțărcat mutu iapa- mai ales că era absolut inutil- aveam reportaje CNN- și oricum erau dobitoci legați de mâini și de picioare- vezi oameni deștepți- ca Adelin Petrișor- sau Mara Bănică- care au fost acolo, și-au luat măsurile de securitate necesare și nu i-a răpit nimeni. Dacă ești bou făcut grămadă- ca Marie Janne și compania- poți să umbli să te răpească și de la Paris, nu trebuie neapărat să strici banii oamenilor care te iubesc foarte mult în Irak...
      • +3 (7 voturi)    
        pai nu i-au "sechestrat" teroristii! (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 1:26)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui rov

        A fost o "afacere" personala a lui Hayssam, n-avea de a face cu "islamul" in sine! Voia omu' ceva firfirici. Asa ceva se putea intampla si in Romania; la fel de bine, "rapitorii" puteau fi niste modovieni :P
      • -3 (5 voturi)    
        O clarificare.... (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 9:13)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui rov

        la care tii tu personal sau noi ca natiune? Daca vorbesti de Ohanesian, Miscoci (parca asa il chema) si Marie Jeanne Ion hai sa vedem traseul fiecaruia de dupa rapire. Singurul pentru care am respect este Ohanesian. Si ca idee mai mult imi pasa de soldatii nostrii de prin zona aia care acum vor fi primii luati in catare.
  • -10 (14 voturi)    
    UPSSS!!! (Vineri, 19 iulie 2013, 20:16)

    Codruta N [utilizator]

    Cum adica? Am facut noi ceva ilegal?
    Vai, dar nuuu see poaaateee... Noi suntem corecti... >:)
    • +7 (11 voturi)    
      Nu inteleg la ce te referi! (Vineri, 19 iulie 2013, 21:33)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Daca te referi la aceasta actiune:
      1. Multe state procedeaza asa (vezi exemplele de mai sus cu Isralel, SUA, si mai sunt o multime), si nimeni nu le-a acuzat de ceva.
      2. Precizeaza te rog legea si articolul care interzic asa ceva.
      Deci ata timp cat legea nu e incalcata, inseamna ca SUNTEM CORECTI!!!
      • -4 (6 voturi)    
        Chiar sunteți amuzanți... (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 0:13)

        Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Prietene din depărtare, există legi. Europene și internaționale. Și există state. USA, Israelul sunt state. România e un mic pe care cineva a vărsat o bere. Apoi altcineva s-a borât peste. E absolut orice numai stat nu. În Uniunea Europeană- ultima dată când cineva a fost răpit- a fost dl.Carlos, prin anii 90 dacă nu mă înșel. Până în ziua de azi dl.Carlos, a.k.a Șacalul- n-are un verdict definitiv- deși a fost un mare ticălos, pe lângă Hayssam- tocmai că a fost adus în Europa ILEGAL . Ai perfectă dreptate, NU EXISTĂ LEGI prin care dacă l-ai supărat cu ceva pe Băssilă să poți fi adus înapoi în ROmânia.
        • 0 (0 voturi)    
          "E absolut orice numai stat nu." (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 15:59)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

          Asta e pentru tine Romania?
          Nu are de ce sa mire pe cineva aberatiile pe care le sustii.
    • -2 (8 voturi)    
      cine sunteti voi?? (Vineri, 19 iulie 2013, 22:43)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      ??? sunteti cu ei? Sau doar...papati ceva mai mult la felul 3 ??
  • -6 (10 voturi)    
    jalnic (Vineri, 19 iulie 2013, 21:13)

    antitot [utilizator]

    a ajuns presedintele sa spuna ca Omar H . a fost rapit.
    Ce presedinte avem Dumnezeule,parca am fi in Columbia cu rapiri de oameni de afaceri.
    Chiar vi se pare normal ????????????
    • +2 (4 voturi)    
      adus in fata justitiei (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 0:31)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      doar nu crezi ca-l baga iar cu forta in PSD....
    • +5 (7 voturi)    
      e la dispozitia justitiei (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 0:38)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      daca e a devalizat printre altele 100.000.000 $ din banii- si ai tai pana la urma, daca ti-a rapit trei concetateni, daca siria nu vrea sa-l predea justitiei, nu e normal?
      ... pana si ponta spune ca el l-a adus in tara...
    • 0 (0 voturi)    
      Ai pus botu? (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 16:06)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      De cand credeti voi antibasistii de meserie in ce zice Basescu? Pana mai deunazi strigati in gura mare ca Basescu mine.
  • -3 (9 voturi)    
    Nu trebua facuta o asemenea declaratie. (Vineri, 19 iulie 2013, 21:24)

    Azra [utilizator]

    Presedintele, prin aceasta declaratie si recunoscand public faptul ca "Romania a desfasurat un act neautorizat pe teritoriul altui stat" s-a expus personal si a expus Romania la o dezaprobare neta si la mari presiuni din partea aliatilor din NATO, a liderilor UE, a altor foruri democratice internationale, pentru faptul ca procedeul folosit incalca suveranitatea unui stat , iesind din cadrul procedurilor agreate de normele dreptul international pentru astfel de situatii; respectiv, solicitarea oficiala, prin Ministerul Justitiei a extradarii persoanei vizate, catre autoritatile tarii pe teritoriul careia se afla-independent daca exista sau nu un acord de extradare."Exemplul" Romaniei va fi considerat in totala contradictie cu principiile statului de drept, periculos ca precedent in relatiile internationale si situat la limita unor actiuni pe care intreaga comunitate internationala le combate.
    • +4 (6 voturi)    
      asa e manzule (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 0:34)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Azra

      noi trebuie sa punem doar fundul la bataie.
      ne rapeste trei cetateni, ii mai dam si noi trei
      ...sper sa fii selectat!
  • +14 (18 voturi)    
    Sunt mandru ca sunt roman ! (Vineri, 19 iulie 2013, 22:56)

    Andrei966 [utilizator]

    Astazi s-a semnat certificatul de independenta al Romaniei in capitalism! Mai tineti minte ca in 1970 RFG urmarea si haituia ca pe caini pe atentatorii de la Munchen? Mai tineti minte ca Israel s-a dus in Uganda prin 1985 cu avion sub un avion comercial si si-a recuperat ostaticii? Mai tineti minte actiunea SUA impotriva cacaciosului prieten cu tufis? Si altele, gen Marea Britanie, Franta...Nu scriu nume ca sa nu fiu racolat. Eeehh ! Azi ma simt bine. Presedintele si-a facut treaba, a tinut activata o celula de criza si cu rabdare a reusit. Un mare nenorocit va sta sa guste de la 1 mm. placerile patriei. Toti ar trebui sa invatam sa fim mandri de asta si sa facem la fel: cine ne ataca sta in cusca sau moare !
    • -7 (9 voturi)    
      Nenea, confuzionezi... (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 0:32)

      Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui Andrei966

      1. Ăia de au ratat totul la Munchen- și din cauza lor au fost omorâți sportivii- au fost exact serviciile secrete germane- și ăia de i-au vânat pe arabi era Mossad-ul , mah...
      2. Palestinienii au deturnat un avion în Uganda, da, DAR...israelienii și-au salvat oamenii prin luptă- ca orice stat care se respectă, nu plătind răpitorii așa cum a făcut Băssilă .
      3. Hă ??? Cine era prietenul cu tufiș ? Dacă mai ții matale minte bine au murit câteva sute de americani- pușcași marini- cărora le-a fost aruncată cazarma în aer, la Beirut, și SUA n-a făcut nimic până azi. L-au prins pe Bin Laden- arabul cu cămila- după 10 ani ?? Păi asta e performanță la dotarea SUA ???
    • -7 (9 voturi)    
      O DOAMNE... (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 0:40)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Andrei966

      ...cat de naiv poti sa fii omule! Constatand ca nu poate ramane in istorie cu vreo fapta buna, presedintele s-a gandit ca ar mai avea o sansa daca face si spune una nefacuta si de ne spus:
      "Nu confirm, repet, nu confirm ca Omar Hayssam a fost preluat din Siria.
      Nu confirm ca a fost repatriat cu un avion al Armatei
      Nu confirm ca a fost repatriat in baza unui acord de extradare."
      Ceea ce a declarat presedintele seamna mai degraba cu un autodenunt si in acest context pare iminenta o actiunea in consecinta a institutiilor legale ale statului...!
  • -6 (6 voturi)    
    politicieni de 2 bani (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 0:26)

    mbr74 [utilizator]

    nici base nici ponta nu se ridica lnivelul de competente cerut de functiile pe care le ocupa. dar astia au fost alesi. ponta stia de operatiune dar nu de tratatul de extradare, deci confirma ca e pe dinafara. base vorbeste de operatiune neautorizata pe teritoriul altei tari, total idiot sa faci public asa ceva desi azi toate tarile fac astfel de operatiuni. hayssam nu e decat un osandit caruia base, prin intermediul justitiei, vrea sa ii mai dea o sansa si astfel sa obtina ceva info care sa il ajute in luptele electorale viitoare caci impotriva psdului azi nici u. partid nu poare lupta, desi psd-ul este super corupt. pe baietii astia nuu ii intereseaza de tara chiar se lupta pe fata intre ei pentru putere folosinduse de institutiile statului platite de noi.
  • +8 (10 voturi)    
    Voici, Bref, (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 8:41)

    SRA [utilizator]

    Aducerea lui Omar Hayssam in tara a avut loc in urma unei misiuni excelent studiata, stiuta de un nr restrâns de experti, rafinati si experimentati in actiuni de acet type.
    Trebuie precizat, a fost si este rezultatul cooperarii specialistilor in domeniu armonizat cu suportul loogistic de intelligence a amicilor ROMANIEI la nivel International.

    Nu trebuie intrat in acest domeniu, esential, s-a dorit ca Omar Hayssam sa fie adus in tara, a sti ADEVARUL despre actul terorist al RAPIRII JURNALISTILOR.

    Actul TERORIST a fost demonstrat, sirianul a fost condamnat mai putin cei din ROMANIA care au gandit si pus in aplicare actul terorist.

    Omar Hayssam va fi audiat, interogat cum trebuie sa fie un terorist , va declara si poate isi va da seama spre binele lui, cooperarea ii va aduce avantaje pentru el.

    Versiuni sunt multe si diverse cel mai important, Omar Hayssam este in ROMANIA si JUSTITIA sa-si faca meseria.

    BRAVO celor care au gandit si operat MISIUNEA !!!

    Intelligence économique.
    • -5 (5 voturi)    
      Nu-i așa că-ți crește ceva de mândrie ? (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 11:42)

      Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Vai, ce bine te simți. Sunt convins că în tristețile tale te vezi și tu acolo, alături de ”faimoșii eroi” care au luat un om dintr-o țară și l-au adus în altă țară cu avionul. În realitate n-a fost nici un fel de misiune, fie că Hayssam era de mult aici, fie că l-au plătit grup lui Basshar. Oricum și prima dată l-au plătit. Iar aliații nu dădeau ei nici măcar un șoarece chior și lipsit de uzul rațiunii să-l scoată pe Hayssam la o cafea- cred că i-au trimis ”salutări” lui Băssilă de sughite ăla și acuma.
      În concluzie, nici o misiune, Băssilă comite încă o ilegalitate și pentru afacerile sale stricte. Noi ăștia, poporul, nu câștigăm nimic - decât poate câțiva PD-Liști care au un motiv de masturbare intelectuală. Jalnic.
  • -3 (3 voturi)    
    lamentabil (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 9:47)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Cata excitatie printre basisti. Basescu probabil se considera un soi de Obama care l-a capturat pe BinLaden (alt circ lamentabil).
  • -2 (2 voturi)    
    PAREREA MEA (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 12:50)

    boogiewoogie [utilizator]

    niciun diplomat, cu atat mai mult presedinte, nu are dreptul (cel putin moral) sa faca afiratii de genul:
    "Romania a efectuat o operatiune neautorizata pe teritoriul unui alt stat".

    Mai bine taci, spui ce ai spus dupa ca nu poti sa infirmi sau sa confirmi nimic si aia e.

    A fost o operatiune delicata nu trebuie sa dai toate detaliile, mai ales cand mai multe dosare si operatiuni sunt secretizate de SRI.

    my 2 cents...
  • -1 (1 vot)    
    Intrebare de pescar (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 13:04)

    Lupulsas [utilizator]

    De ce arunci plasa timp de 7 ani, ca sa prinzi o scrumbie, cand numai in parlamentul RO mishuna de rechini, shalai, guvizi, crapshani babani, pe care ai putea sa-i iei ca din oala, daca ai vrea? Mult zgomot shi par putzin, a zis scaraotzki, cand a tuns pisica.
    • +2 (2 voturi)    
      pescar? (Sâmbătă, 20 iulie 2013, 15:38)

      Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Lupulsas

      Un adevarat pescar stie ca pt a prinde un peste mare ai nevoie de-o MOMEALA! Scrumbia de care vorbiti va folosi perfect pt a prinde rechinii... Nu uitati ca sintem un stat de drept, unde ai nevoie de dovezi ca sa poti reusi o condamnare. Nu ajunge sa stii, trebuie sa poti dovedi!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by