Expert militar rus despre scutul antiracheta, citat de Vocea Rusiei: Daca doriti sa jucati rolul unor idioti ai SUA si credeti ca noi nu va vom lua ca tinta, aveti asteptari naive

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 10 iulie 2013, 18:09 Actualitate | Esenţial


Un analist militar rus prezentat de Vocea Rusiei ca "expert de top" vorbeste in termeni foarte critici de oficialii romani care sustin ca scutul american antiracheta are un rol defensiv, acuzandu-i pe acestia ca "joaca rolul unor idioti ai SUA".

"Daca doriti sa jucati rolul unor idioti ai SUA si sa spuneti in continuare astfel de lucruri (legat de caracterul defensiv al scutului, n.r.), dar in acelasi timp credeti ca noi nu va vom lua ca tinta, inseamna ca aveti asteptari naive", spune Igor Korotcenko, intr-un scurt interviu acordat pentru Vocea Rusiei si semnat de Valentin Mandrasescu.

In opinia lui Igor Korotcenko, "membrii NATO actioneaza in conformitate cu directivele elaborate in procesul planificarii colective, din aceasta cauza ei, ca niste idioti, vor citi asta de pe hartie sau vor repeta acest lucru ca pe o mantra, deoarece asa a zis Departamentul de Stat al SUA. In realitate, ei inteleg perfect ca scutul submineaza stabilitatea strategica".

Acesta afirma ca daca scutul antiracheta va fi instalat in Romania, subminand astfel stabilitatea Rusiei, "noi vom submina stabilitatea lor, raspunzand cu masuri egale la amenintarea militara care va fi creata pentru tara noastra. Din aceasta cauza, sistemul Iskander M este arma pe care o vom folosi activ pentru a contracara amenintarile generate de scutul european".

Acesta considera ca discutiile cu Romania sunt necesare, "insa nu cu guvernantii".

"Trebuie sa ne adresam opiniei publice. Este necesar ca la nivelul conferintelor internationale, consultarilor expertilor, organizatiilor non-guvernamentale, sa se spuna clar partenerilor nostri ce raspuns vor primi la anumite actiuni. Trebuie sa li se spuna: 'daca nu doriti probleme, preocupati-va ca scutul sa fie amplasat in Franta, Spania, aparati garantat Europa fara a atinge zonele rachetele si zonele noastre de pozitionare'".

Igor Korotcenko este prezentat de Vocea Rusiei ca fiind colonel in rezerva, directorul Centrului de Analiza a Comertului International cu Armament, membru al Consiliului Obstesc pe langa Ministerul Apararii al Federatiei Ruse si redactorul-sef al revistei "Nationalnaia oborona" (Apararea Nationala).

"Datorita pozitiei sale in diverse institutii abilitate, acest expert beneficiaza de o viziune de ansamblu asupra contextului militar si politic la nivel regional si global", adauga Vocea Rusiei, care prezinta de cateva zile fragmente din interviul acordat de Igor Korotcenko si care are ca tema vizita ministrului roman de Externe Titus Corlatean la Moscova.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12559 vizualizari

  • +54 (54 voturi)    
    pai, (Miercuri, 10 iulie 2013, 18:13)

    Cezy [utilizator]

    oricum am lua-o este clar ca nu le convine!
    • +22 (22 voturi)    
      Rachetele sunt indreptate spre tezaur... (Miercuri, 10 iulie 2013, 20:58)

      dottore [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

      ..oare de ce se mira de naivitatea noastra!
      • +4 (6 voturi)    
        Expert militar rus prost informat ! (Joi, 11 iulie 2013, 14:23)

        Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui dottore

        Bai rusnacule, inca n-ai aflat ca Romania nu e condusa de idioti ai SUA ci de prosti ai Rusiei?
    • +16 (36 voturi)    
      Scutul SUA e mostenirea lui Basescu (Joi, 11 iulie 2013, 0:24)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

      scutul anti-racheta al SUA din Romania, baza militara a SUA de la Kogalniceanu si explorarea titeiului din marea neagra de catra SUA sunt mostenirea pe care o lasa inn urma sa BASESCU !

      toate aceste lucruri ne elibereaza de sub jugul RUS si ne leaga de SUA si aliatii ei din EUROPA DE VEST
      • +21 (27 voturi)    
        las' ca rezolva dottore (Joi, 11 iulie 2013, 1:02)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        mai trage un pareneriat strategic si cu rusii si punem si un scut rusesc, plus unul chinezesc.
        asa ca vom fi scutiti, scutati, scuturati, din toate directiile.

        totusi, mai suntem in nato, domnilor tonta si scorlatean >?

        ca am mai inteles ceva, dupa iesirea din izolare.
        ca nu pupam basarabia. official de la lavrov.

        fructuoase vizite de lucru si primiri la nivele mari.>))
        pana si geoana a fost foarte clar, la zvonalitatea lui gushe, intr'o emisiune din seara asta.
        ba, spune geoana, statul roman este in disolutie.
        si daca el, un pesedist, fost mare shef, spune asta, dupa ce a fost ambassador la wash, menistru al externelor, sef de partid, presedinte de senat, inseamna ca este ceva acolo.
        ca recunoaste rezultatele activitatii lui dottore in deplasari externe. si, a fost clar, a recunoscut ca in politica externa e ca in favula cu racul, broasca si stiuca.
      • +8 (8 voturi)    
        Suntem pe drumul bun (Joi, 11 iulie 2013, 5:18)

        liviu.n [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Nu pot decat sa constat cu satisfactie iritarea Moscovei, ceea ce-nseamna ca suntm pe drumul cel bun. In momentul cand tace Moscova, atunci avem o problema...
      • -2 (8 voturi)    
        oricum ar fi suntem idiotii cuiva (Joi, 11 iulie 2013, 11:00)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        daca am fi idiotii rusilor (cum am mai fost), am pierde pe toate planurile. ne iau baietii aia aurul, resursele si, in plus, mai umbla si pe la frontiere (vezi problemele moldovei si ucrainei).
        fiind idiotii americanilor, dispar cu aceeasi repeziciune industria si resursele de subsol. bonus, mai castigam si o datorie externa catre fmi mai mare decat toata valoarea industriei trecute si viitoare. partea buna este ca americanii sunt vazuti mai bine si avem o oarecare siguranta la frontiere. sam sau ivan, fac acelasi lucru sug tot ce prind in tara si ne lasa in saracie. insa, oricum ar fi, mai rau ca ivan nu poate fi nici macar sam.
        coloana vertebrala? ce este aia? din coloana nu ies comisioanele conducatorilor nostri. de aici toate problemele.
    • +7 (7 voturi)    
      nu doar...... (Joi, 11 iulie 2013, 6:35)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

      ...ca nu le convine dar daca au trecut si la astfel de amenintari, inseamna ca scutul antiracheta chiar le incurca strategia belicoasa asupra lumii.
      Analistul magar rus, nu se sfieste sa ne jigneasca, avand impresia tampa ca am uitat cu cine avem de aface si ca nu stim ca oricum am fost, suntem si vom fi o tinta pentru ei, asa cum de altfel, toate tarile planetei sunt.
      Pe cine crede idiotul asta ca pacaleste ? Invazia cehoslovaciei "prietena" si crima monstruoasa impotriva poloniei spun totul despre "analistii" si "strategii" rusi.
  • +68 (68 voturi)    
    aha... (Miercuri, 10 iulie 2013, 18:19)

    Laurentiu78 [utilizator]

    Si el ne ia de idioti daca el crede ca noi credem ca pana acum nu eram tinte...hai sictir...La cate rachete si focoase nucleare au, TOATE tarile NATO sunt tinte...
  • -48 (58 voturi)    
    bas inca n-a terminat ce-a inceput cu licuriciul (Miercuri, 10 iulie 2013, 18:20)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Si se pare ca inca mai are mult pana la finalizare. Dar daca bas crede ca asa trebuie procedat atunci asta e, devenim si tinte. Doar bas stie ce e bine pt noi.
    • +26 (30 voturi)    
      Cap ai, minte ce-ti mai trebuie... (Miercuri, 10 iulie 2013, 19:51)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      1. De ce atata impotrivire la un sistem PUR DEFENSIV?? As intelege daca ar fi putut fi folost pentru a ataca...
      2. Ce treaba are Basescu aici? A luat decizia si hotararea de unul singur, cand toti ceilalti erau impotriva?
      3. Si poate cel mai important: adica inainte nu eram tinte? Sa mai amintesc de Ungaria in 1956 sau de Cehoslovacia in 1968? Si alea erau state prietene, in CAER, etc., nici macar in aliante diferite.
      Asa ca mai incearca sa si gandesti putin, daca esti in stare.
      • +5 (5 voturi)    
        de ce atata inversunare ? (Joi, 11 iulie 2013, 8:29)

        Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        pentru ca Rusia nu poate face nu sistem in oglinda ! Este incapabila !!

        s-a luptat URSS vreme de decenii cu SUA si a clacat economic, pentru ca nu au facut niciodata fata concurentei SUA !

        TOATE MODELELE de masini sovietice sunt copie fidela (furturi industriale de spioni sovietici) a celor americane !

        Rusii sunt mereu cu gura mare dar la fapte sunt foarte departe de adevar...

        Rusia spune aceste lucruri DE CIUDA ca au fost intotdeauna in urma.
        Cine nu stie alt fapt, sa afle ca banii si chiar unele materii prime pentru producerea masei enorme de tancuri de catre URSS care a dus la infrangerea Germaniei naziste a fost sustinuta direct de SUA !

        URSS / Rusia nu au fost niciodata o super putere. Doar de vorbe.
      • +1 (1 vot)    
        sa spui turnului (Joi, 11 iulie 2013, 9:05)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        este la fel cum ai vorbi la pereti.
        ce sa priceapa turnu eifel...
        e numai un fel de antena, imprastie invataturile usl'amului catre nerod...aaa..pardon, norod.
        norod vine din limba rusa, parca...
      • +2 (4 voturi)    
        arma "defensiva"? (Joi, 11 iulie 2013, 9:21)

        ioan16 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        pana si in evul mediu, scutul din mana stanga iti pune in valoare sabia din dreapta. cat timp te aperi de sabia adversarului, sabia ta devine mai puternica. deci iti intaresti o arma "de atac". explicatia e insa fortata. per total, o arma e pt razboi, nu pt evenimente culturale sau sportive. 2 persoane, ambele au pumni (arme "de atac"). pe unul il legam la maini - ne aparam de el, nu-l atacam, nu? sa stea cuminte ca nu l-am atacat. am tot folosit ghilimelele. exista arme, atat. poti sa le imparti daca vrei in arme ofensive si arme defensive. insa ambele categorii sunt arme. cine se doteaza cu ele se inarmeaza!
        • +1 (3 voturi)    
          Pai vezi ce spui? (Joi, 11 iulie 2013, 14:10)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui ioan16

          Deci e vorba tot de APARARE, cand cineva te ATACA! Nu folosesti nici scutul nici sabia de dragul de a le folosi, ci tot pentru a ataca sau a te apara de cineva. Si cu legatul mainilor la fel: tu legi mainele la toata lumea? Sau le-ai lega numai cuiva si numai ca sa te aperi? Asa si cu acest scut: nu poti ataca tari, orase, etc., ci doar arme. Si nu-l folosesti oricand, ci numai cand vine o racheta spre tine. Asa ca nu ai dreptate.
          • +2 (2 voturi)    
            o explicatie mai simpla (Joi, 11 iulie 2013, 16:04)

            ioan16 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            2 (posibil) adversari au sabii.
            raportul de forte: 1sabie <--> 1 sabie.
            unul se doteaza cu scut, ce anuleaza sabia celuilalt
            noul raport: 1 sabie + 1 scut <--> 1 sabie e echivalent cu:
            1 sabie <--> nimic
            dumneavoastra ati inteles? cel cu scut ramane cu o sabie contra nimic. caci onor usa/nato, nu renunta la propriile rachete pentru a le neutraliza (cu scutul) pe ale rusiei.
            scutul nu (doar) te apara, ci iti da posibilitatea atacului fara teama ripostei (ce-o poti anihila)
            • 0 (2 voturi)    
              Se pare ca tot nu vrei sa intelegi... (Joi, 11 iulie 2013, 16:33)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui ioan16

              Daca conflictul nu exista, scutul nu are nici o importanta. Asta e situatia acum. Iar daca apare un conflict si sunt atacat, e dreptul meu sa ma apar cum pot si evident sa si contraatac. Deci concluzia ar putea fi ca se pregatesc de un atac si se tem ca m-as putea apara bine si contraataca, altfel, subliniez din nou, scutul nu ar avea nici o importanta.
            • -1 (1 vot)    
              Am uitat sa adaug (Joi, 11 iulie 2013, 17:09)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui ioan16

              Ca totusi s-ar putea sa ai dreptate, si de asemeni ei sa aiba dreptate sa se teama. Asta in cazul in care noi am avea de gand sa atacam Rusia! Dar oare de ce ma indoiesc ca asa e??!!
    • +23 (27 voturi)    
      mai baiatule... (Miercuri, 10 iulie 2013, 20:43)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      tu esti lovit de mazete si rozete in freza?!

      Rusia si SUA au fiecare in jur de 6 mii de focoase nucleare...Din astea marea majoritate sunt tactice, focoase vechi ala Hiroshima, etc... Dar din ele tot ai vreo..sa zic asa 500 rachete interbalistice cu multifocoase...Tu chiar crezi..ca nu avem 3 pe Buc, 3 pe Cluj si 3 pe Bacau?

      Tu chiar crezi ca daca ar fi vreu pew-pew nuclear cu ei (Doamne Fereste)...ei ar ierta UNA BUCATA tinta de comanda (adicatelea capitala NATO sau punct de tranzit informatii) doar pentru ca " aia sunt baieti buni, aia nu au scut de rachete!!!"...TOATE CAPITALELE NATO SUNT TINTE!!!
      Refuz sa cred ca cineva este atat de naiv/idiot.

      Cineva te plateste...
    • +28 (30 voturi)    
      Exista chestii... (Miercuri, 10 iulie 2013, 21:44)

      predel [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Pentru care merita sa lupti. Ceea ce automat te face si tinta.

      Cei care nu au luptat niciodata nu au de unde sa stie asta.
    • +6 (6 voturi)    
      Intrebare (Joi, 11 iulie 2013, 9:18)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Matale ai invatat la istorie ce-am patit cand ne-am apropiat prea mult de rusi? Sau ei de noi?

      Esti ca un patefon stricat care canta aceeasi placa.

      La REMAT cu tine.
  • +40 (42 voturi)    
    :) (Miercuri, 10 iulie 2013, 18:24)

    Trojan.H [utilizator]

    Katerinca ruseasca.
  • +54 (56 voturi)    
    E un paradox... (Miercuri, 10 iulie 2013, 18:39)

    triciupa [utilizator]

    ... faptul ca rusul ii face pe oficialii romani "idioti ai SUA" cand de fapt ei sunt niste imbecili ai Moscovei. Hmm...
  • +44 (54 voturi)    
    Deci (Miercuri, 10 iulie 2013, 18:51)

    uwe [utilizator]

    Opinia mea publica e ca n-as mai vrea vreodata asa aud de Rusia. Sper sa dispara ca si natie si/sau concept.
    • 0 (0 voturi)    
      demografic vorbind (Joi, 11 iulie 2013, 16:51)

      valabill [utilizator] i-a raspuns lui uwe

      mai trebuie sa asteptati vre-o 70 de ani. Pacat ca o sa ne ducem odata cu ei.
  • +52 (52 voturi)    
    expertul greseste (Miercuri, 10 iulie 2013, 19:05)

    Adrian P. [utilizator]

    Eu cred ca toata lumea intelege foarte bine rostul scutului, tocmai asta e si motivul pentru care majoritatea il accepta aici.
    Despre destabilizare - nu ar fi prima data, suntem obisnuiti, e si asta un motiv sa acceptam scutul. Ne aparam si noi cum putem.
    • -18 (20 voturi)    
      hehe (Miercuri, 10 iulie 2013, 20:01)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Adrian P.

      Există totuși un risc de explozie. Scutul nu trebuie construit prea aproape de Nabucco.
      • +2 (2 voturi)    
        Reusiti mereu sa fiti in contratimp (Joi, 11 iulie 2013, 9:39)

        Kappa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Nu cred ca e vorba neaparat de timpenie. Anumite posturi denota urme clare de inteligenta.
        Nici nu cred ca e vorba doar de jumatatea de kil de salam de la nea Felix. Pentru asta puteti foarte bine sa postati pe blogul lui Poponel d.ex.Acolo este o unanimitate miscatoare. Toata lumea ii plinge pe umar si-i spune ce baiat fain este. Bineinteles ca si unanimitatea asta miscatoare trebuie cumva stimulata (bine, nu cu mai mult de juma'de kil de salam).
        Cred ca e vorba de un masochism dus pe culmi. Dvs., colonelul, singuri impotriva tuturor. Nu disperati, cedeaza la o medicatie corespunzatoare.
  • +40 (44 voturi)    
    Rusii nu castiga nimic in felul acesta! (Miercuri, 10 iulie 2013, 19:21)

    smc [utilizator]

    Daca rusii n-ar fi dusmanosi asa, din prostie, ar putea fi niste aliati foarte valorosi pentru Europa. La urma, urmei, sunt aproximativ din aceeasi aluat ca noi, sunt stat laic, isi doresc si ei civilizatie, apreciaza stiinta.

    De ce oare se incapataneaza sa aiba si acum aceeasi atitudine ostila fata de Europa si SUA? Au numai de pierdut din asta. Ar trebui sa lase naibii odata comunismul acela pagubos. Poate rusii din clasa de mijloc, care nu sunt politicieni, gandesc altfel.

    Pana una alta, trebuie sa avem scut aici in Romania, tocmai ca sa ne aparam de ambitiile astea de control sovietic pe care le mai au politicienii lor.
    • +15 (15 voturi)    
      poker politic (Miercuri, 10 iulie 2013, 21:17)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui smc

      Lupta pentru sfere de influenta si dominatie a fost si ramane o caracteristica a marilor puteri si e bine de stiut acest lucru.

      Rusia ca fosta si actuala mare putere nu are cum sa faca exceptie.de la regula.

      Incercarea de a manipula si a intimida face parte din regulile jocului.
      In nota asta trebuie interpretate spusele rusului.
      Daca esti mic si naiv nu prea ai ce cauta in joaca celor mari.

      Cineva,persoana importanta, spunea odata ca remediul impotriva unei mari puteri este o alta mare putere.
    • +32 (32 voturi)    
      Mi-e teama ca nu exista middle class (Miercuri, 10 iulie 2013, 21:36)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui smc

      ci numai clasa mafiotilor; restul ...Rusia e o oligarhie de tip gangsteresc (spre care ne ducea vizitiul Voiculescu anul trecut. - sa speram c-am scapat) cu aspiratii imperialiste
    • +16 (16 voturi)    
      Rusia stat laic? (Miercuri, 10 iulie 2013, 21:47)

      predel [utilizator] i-a raspuns lui smc

      De ce s-ar obosi? In general se laicizeaza doar statele care inteleg ca si minoritatile au drepturi. Ori in Rusia ce drepturi exista, chiar si pentru majoritate, inafara de cel de a fi de acord?
  • +9 (13 voturi)    
    din această cauză nu e bine să lași militari (Miercuri, 10 iulie 2013, 19:30)

    visio [utilizator]

    să guverneze; cum se enervează vreun idiot, ca acest strateg de top, cum munca diplomaților se duce de râpă; chiar și un retardat își dă seama că Rusia este invincibilă; pe de altă parte, de ce se bagă în seamă acest strateg de top? face chestia asta ca un preambul la anunțul ulterior al oficialilor dela București, anunț care va spune sec că România nu mai dorește scut defensiv; rușii știu foarte bine pentru cine este acest scut, însă ei nu vor să renunțe la 22mil de sclavi...
    pt că a venit vorba de strategie militară, se știe că cea mai bună defensivă este cea circulară; o vedem și în filme, explicată ca la proști; rușii sunt supărați pe România datorită orientării pro-occientale; asta înseamnă că în cazul unui război, prin România se va trece foarte repede sau mai repede decât le convine rușilor; transformând în timp viețile irosite ale soldaților români, ajungem la o cifră care face diferența înte organizarea unei defensive bune rusești și o înfrângere; dacă ar pleca toate rachetele noastre spre Rusia și tot ar fi distruse până să iasă din spațiul aerian al României.
    așa cum spuneam, ca și merkel cu ceva luni în urmă, rusia vrea să restabilească blocul sovietic iar Ponta Plagiatorul și Turnătorul vor fi absolut fericiți.
    opinia publică românească, că tot îmi place să fiu de acord cu acel strateg de top, e bine să țină minte cine a făcut calculatorul sau telefonul mobil ori chiar unele rețele de socializare..poate că se trăiește prost în România, însă...îmi place limba română...
  • +32 (34 voturi)    
    typo (Miercuri, 10 iulie 2013, 19:56)

    silviust [utilizator]

    Rusul a spus asta când l-a văzut pe Corlăţean. A greşit însă o literă, nu al USA ci al USL.
  • +9 (9 voturi)    
    Ma mira doar ca in exprimare... (Miercuri, 10 iulie 2013, 20:07)

    Mihail_AD [utilizator]

    ...e folosit timpul viitor. Amenintarile au fost puse in practica inainte sa fie rostite; e drept, poate nu la maxima capacitate.
    Din fericire, ele vin de la liderii Rusiei, nu de la poporul rus. Intre cele doua parti exista, probabil, acelasi clivaj ca si la noi, o slabiciune de care Kremlinul e cu siguranta constient, si care poate fi pusa mai mult in evidenta.
  • +14 (14 voturi)    
    Soldatoiul (Miercuri, 10 iulie 2013, 20:44)

    rokoz [utilizator]

    Iate uite atitudine pe soldatoiul rus ... Daca nu merge sa negocieze cu reprezentantii statului roman, se apuca de bagat sperietii in romanul de rand. Adica se supara rusii care au rachete de atac nenumarate ca nu ar mai putea sa ne atace. De ce nu renunta ei la rachete si sa nu mai vanda nici la alte tari prietene rachete cu raza mare de actiune. In acest fel, nu mai e nevoie de nici un scut. Ei vor sa fie singurii din ograda de est care au o bata in mana si restul sa stea aplecat cu pantalonii pe vine pregatiti sa primeasca lovituri fara nici o impotrivire. Rusii astia sunt foarte obraznici, nu stiu cand o sa se civilizeze si ei.
  • +21 (21 voturi)    
    la obrăznicie... (Miercuri, 10 iulie 2013, 20:55)

    Ioana Munteanu [utilizator]

    nu-i întrece nimeni pe ruşi... Mai bine idioţi ai SUA decît idioţi ai Rusiei! De mii de ori mai bine, tovarăşi!
  • +14 (14 voturi)    
    "Trebuie sa ne adresam opiniei publice" (Miercuri, 10 iulie 2013, 21:09)

    V. Istina [utilizator]

    mesajul: "daca nu doriti probleme"...etc. Amenintare fara echivoc. Tipic politicii externe rusesti.

    Asta e cel mai bun semn ca scutul intr-un fel destul de important, functioneaza! Si "opinia publica" vede.

    Iar "tinta" am fost mereu pentru Rusia, asa ca nu avem chiar nimic de pierdut.

    Нет дыма без огня.
  • +14 (14 voturi)    
    nu stiu cum sunt altii (Miercuri, 10 iulie 2013, 21:11)

    ala_ [utilizator]

    dar eu unul incep sa rad cand vad prostia ruseasca.
    Pai marele individ se contrazice singur. Daca rusii nu ne iau ca tinta, atunci ce-l doare pe el? De ce nu vorbeste despre vreme, sau alt subiect ce-l intereseaza?
    Vedem cu totii ca rusii fac presiuni. Asa sunt ei, nu te lasa sa scapi gratis. Acum si-au gasit o scuza, acest scut. Este evident ca nu are nici o treaba cu o Rusie corecta, si poate nici macar cu una amenintatoare.
    Insa se folosesc cu fiecare prilej de subiect ca sa mai faca amenintari, in speranta ca poate cineva se sperie si le pica si lor ceva...
    Ei ne au la mana cu gazele, cu tranznistria si cu puterea militara. Normal ca nu le place sa piarta aceste parghii...Insa in realitate, intr-o economie de piata si intre democratii, aceste parghii nu prea ar exista.
  • +25 (27 voturi)    
    Zau? (Miercuri, 10 iulie 2013, 21:21)

    Hohey [utilizator]

    Pai tinta suntem de cind am intrat in NATO!. restul e vrajala...
    • +12 (12 voturi)    
      Fals (Miercuri, 10 iulie 2013, 22:13)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      Cu mult inainte! Vezi comentariul de mai sus. Iar in '68, si Romania a fost la un pas de a fi invadata. Desi era tot in "lagarul socialist" si cica prieteni! Mi-a spus bunica, care era din Basarabia, ca stateau tancurile la granita pe doua randuri, cu tevile inspre noi, asteptand ordinul de intrare. Noroc cu ceausescu, care era inca in perioada buna, ca a facut ce a facut...
      • +3 (3 voturi)    
        Oare? (Joi, 11 iulie 2013, 3:32)

        Hohey [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Posibil!
        Legat de invazia Romaniei, te inseli. Ceausescu a fost lasat sa critice ca sa mimeze "independenta" si astfel sa ramina o poarta larg deschisa spre Occident. Romania era purificata deja, opozitie nu exista si nu se intrevedea vreuna. Pe cind la oricare altii (unguri, cehi, polonezi) orice apropiere de Occident ar fi insemnat ridicarea maselor si mult mai multe probleme pentru rusi. Daca ceausescu ar fi fost macar la jumatatea lui Kadar ca viziune...te las pe tine sa-ti imaginezi :)
        • 0 (0 voturi)    
          Asta cam asa e... (Joi, 11 iulie 2013, 18:17)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

          Problema e ca atat Ungaria cat si Cehoslovacia, ca si Romania, erau state prietene, in Pactul de la Varsovia, CAER, etc. Si asta nu a impiedicat Rusia sa le atace, sa le invadeze si sa omoare atatea persoane, fara a fi provocata in nici un fel! Asa ca, "fereste-ma doamne de prieteni...", nu vad cum ar putea zice cineva ca nu ne trebuie scutul, ca daca ramanem prieteni cu Rusia e suficient.
    • -8 (14 voturi)    
      SINGURA "VRAJEALA" ESTE CHIAR... (Miercuri, 10 iulie 2013, 22:50)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      ...asa-zisul "scut antiracheta", despre care vom afla intr-o zi ca nu se mai instaleaza "din motive tehnice"(sau alte motive ce le vor inventa ad-hoc in functie de inspiratia de moment)! De fapt, cu scut sau fare, oricum nu contam! Ca sa ne nimereasca ar trebio sa traga in noi cu rachetele lor de la Vladivostok, dar asa mai bine trag direct spre USA si astfel ne"rezolva" si pe noi, dar nu inainte de a ne trimite un ultimatum prin care ne someaza ca Moldova dintre Carpatii Orientali si Prut sa se uneasca cu Moldova dintre Prut si Nistru!
      Nu este cazul sa vi se inflameze patriotismul! A fost doar o gluma...potential posibila! Sovieticii isi propusesera sa faca aceasta "unire" in 1944. dar le-a stricat planul "tradatorul" rege Mihai I, care impreuna cu partidele politice, inclusiv comunistii, au organizat si executat "lovitura de stat" de la 23 august 1944! Guvernul maresalului Antonescu a fost inlaturat, iar regele a citit in aciasi seara la postul national de radio national proclamatia de scoatere a Romaniei din alianta cu Germania hitlerista si alaturarea la alianta antihitlerista! Acest eveniment i-a obligat pe sovietici ca, de voie de nevoie, se se comporte cu si in Romania ca si cu o tara aliata! Se spune ca "tovarasii sovietici" i-au mustruluit rau de tot pe comunistii romani pentru ca s-au alaturat actiunii regelui, iar Lucretiu Patrascanu, liderul lor, va fi arestat ai asasinat mai tarziu, in conditii dubioase! Va este clar "expertilor" cum e cu relatiile romano-ruse?!
      • +9 (11 voturi)    
        e clar acum (Joi, 11 iulie 2013, 1:03)

        math [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

        comunistii au fost niste eroi care s-au luptat cu Siguranta, cu Politia, cu nemtii, cu rusii si cu mii de Ninja pentru a salva tarisoara din gherele cotropitorilor.
        De fapt eroi au fost eroi sunt inca, pentru ca Gadea si Badea au inceput manifestatiile popolare. Cenaclul Flacara reloaded.
      • +4 (4 voturi)    
        scutul e OK, Putin ...niet (Joi, 11 iulie 2013, 8:16)

        busola [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

        1.Romania e partener NATO, deci scutul e ceva normal.
        2. Romania conteaza, dovada ca a contat si in 23 august, si-a jucat cartea nationala, inclusiv comunistii au sustinut-o. Asta nici pe regele Mihai nu-l face comunist nici pe comunisti nu-i face democrati sau regalisti: pur si simplu au ales viziunea nationalista asupra interesului Romaniei.
        3. Nu e vorba de patriotism ci de o aversiune populara suficient de veche asupra Rusiei. Efectiv daca politicienii sunt obligati sa aleaga intre a sustine interesele Rusiei si ale US decizia e dinainte luata, nimeni nu mai vrea sa contrazica opinia publica majoritara.
  • +6 (6 voturi)    
    speranta (Miercuri, 10 iulie 2013, 21:39)

    gigi1 [utilizator]

    Sa speram doar ca in cativa ani nu vor avea indeajuns de multe rachete sa mai aibe tine si in europa de est ca sa poata sa tina china in frau, cam asta e singura speranta cu rusia altfel nu va renunta sa intimideze europa.
  • +8 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 10 iulie 2013, 22:06)

    [anonim]

    • +1 (3 voturi)    
      Arma secreta a Rusiei (Joi, 11 iulie 2013, 6:57)

      fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui

      N-ai inteles, oxidul de fier (cunoscut popular drept rugina) este arma secreta a Rusiei. Ceea ce nu se stie la NATO este ca oxidul de fier neutralizeaza scuturile antiracheta.
  • -19 (21 voturi)    
    nu e timpul pierdut (Miercuri, 10 iulie 2013, 22:48)

    antitot [utilizator]

    Ar trebui sa batem palma cu rusii pana nu devenim o tinta
    • +11 (15 voturi)    
      Nu uita sa-l anunti pe Ponta (Joi, 11 iulie 2013, 0:30)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Cat inca mai e Corlatean pe acolo, e o buna idee sa-i transmita rusilor ca-i USL-ul la putere acum in Romania... stiu rusii ca ei sunt "pretini" lor.

      Uite ce rima buna:
      Ponta si USL-ul Rus, libertate fara Scut ne-au adus.
    • +6 (6 voturi)    
      salut.... (Joi, 11 iulie 2013, 12:09)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      uite ce e.
      as i interesat si eu de un job de postac.
      daca sunt platit suficient renunt la principii morale si aberez orice argument se cere.
      zi-mi si mie unde aplic....

      ms anticipat
      postac wanna be
  • +20 (20 voturi)    
    Aiurea (Miercuri, 10 iulie 2013, 23:07)

    vizitiug [utilizator]

    Vocea Rusiei!!
    Cu cat latra mai mult cu atat mai abitir ne convinge ca trebuie sa amplasam sucutul aici!
    Auzi "subminand astfel stabilitatea Rusiei"????
    Ba expert de 2 bani dar cu Tezaurul Romaniei cum ramane?
    Cel mai mare idiot esti tu, dar vezi ca nu toti sunt ca tine!!!!
  • +19 (21 voturi)    
    tinte am fost de cand am incetat (Miercuri, 10 iulie 2013, 23:54)

    taranistu [utilizator]

    sa fim slugi! restul sunt vorbe!
  • +16 (18 voturi)    
    Mi-e o sila de rusi (Miercuri, 10 iulie 2013, 23:58)

    rov [utilizator]

    si mi se si rupe de dansii...
    evul mediu !!!
  • +13 (15 voturi)    
    Bravo ba rusilor! (Joi, 11 iulie 2013, 1:05)

    nano2k [utilizator]

    Iacata asa ne dam noi seama ca drumul spre Vest a fost o alegere inteleapta pt România.
    Desigur, mai ramane sa nu ne tradeze vesticii (unii ar zice din nou).
  • +14 (18 voturi)    
    Garara ruseasca (Joi, 11 iulie 2013, 2:35)

    Vlad-I [utilizator]

    Elita parventa din kgb a Rusiei are nevoie de dusmani externi inventati pt. a tine poporul ocupat si sa nu-si concentreze atentia asupra unei elite care nu mai paraseste puterea.

    Din acest calcul sec lui Putin nici nu-i trece prin cap sa se imprieteneasca prera mult cu USA sau europa de vest. Odata ce poporul se linisteste cu privire la pericolul extern incepe sa preia probleme interne lasate de mult in stand by.

    USA au investit in ultimii 30 de ani sume enorme in acest scut, cum este de asteptat in viitor va reusi sa intercepteze cu succes majoritatea rachetelor inamice. Rusia ii este imposibil sa face ceva asemanator iar China nu are nici un chef sa bage un munte de bani intr-un asa sistem.
  • +4 (4 voturi)    
    Imperialismul rus... (Joi, 11 iulie 2013, 5:36)

    Cujba Ion [utilizator]

    Poate ii mananca undeva pe rusi si incearca vreo actiune. De data asta occidentalii nu vor mai face ce au facut in 1945 si i-a costat foarte scump ,vor actiona la unison pana la destramarea in farame a colosului rusesc .Si China are ceva de impartit cu Rusia ,chinezii au fost in Siberia inaintea rusilor iar bastinasii din zona nu au nici de cum trasaturi rusesti.Japonia la fel.Oricum se pare ca tensiunile din "placile" de frontiera (Romania-Ukraina , Romania -Moldova-Transnistria ,Romania-Bulgaria ,Japonia- Rusia ,China-Rusia ,Polonia -Belarus si Ukraina ,Germania-Polonia si Rusia ,Finlanda-Rusia ,Germania-Franta etc )nu se vor potoli decat tot printr-un razboi.
  • +1 (7 voturi)    
    amuzant (Joi, 11 iulie 2013, 8:22)

    ClaudiuO [utilizator]

    incredibil cati analisti politici de va(r)za are Romania. Da , tot romanul se pricepe la "folbal" , politica si femei."

    Armele nucleare sunt si vor ramane la nivel de "bau-bau". Nu le indreapta absolut nimeni catre capitale NATO si alte tampenii de tip Vadim.Nimeni nu e atat de tampit sa apese butoane pentru ca in momentul ala viata pe pamant s-a terminat. Exista atatea focoase in lume incat toata suprafata pamantului sa fie SCRUM.

    Nu va mai tot va dati experti daca nu stiti pe ce lume traiti si visati razboi nuclear.

    Sistemele gen "scut" sunt niste fasaieli cu o eficienta de ras. Chiar ultimul test facut de US cu acest scut antibalistic a fost un esec. Si din 2008 tot esecuri peste esecuri au.

    Acest domeniu o sa fie mereu un razboi al declaratiilor iar ce spune un "expert" militar rus beat e mai putin relevant.

    Asta e stire de Click.
  • +6 (6 voturi)    
    Despre "expert": (Joi, 11 iulie 2013, 9:02)

    dekar [utilizator]

    Acest Korotcenko,colonel in rezerva si redactor sef la o importanta revista a armatei ,cu ciubota cazona rusa pe un picior si un pantof de strada pe celalalt,director al Centrului de ANALIZA a Comertului International cu Armament este cert trambita din plutonul de atac mediatic.In stilul specific,arogant,agresiv si marlanesc,lipsit de orice bruma de scliviseala diplomatica,ameninta.Scutul nu face obiectul COMERTULUI international cu armament,este parte a unei strategii globale de aparare a NATO.
  • +4 (4 voturi)    
    Observatia (Joi, 11 iulie 2013, 9:21)

    Sani [utilizator]

    Din comentariile de mai sus se observa ca indivizii care posteaza de luni de zile pro - USl in draci, au oarecari simpatii fata de Imperiul Rus.
    Din prostie, din interese,....?

    Mda, probabil ca banii pe care-i primesc vin de la Putin. Via Ponta, Antonescu & Voiculescu....
  • +5 (5 voturi)    
    amenintari (Joi, 11 iulie 2013, 9:28)

    pita [utilizator]

    din partea ''mojicului'', ca vorbeste el cu popurul , care popur cel USL-ist !, pentru ca celalalt nu te vrea , deoarece s-a ars pe deget cu voi si s-a ales cu nenorociri,asa ca de data asta mergem pe mana americanilor, HARASO TOV.!
  • -6 (10 voturi)    
    Ne apara B'secu ! (Joi, 11 iulie 2013, 9:35)

    LemonCake [utilizator]

    Se pune pe Prut cu pieptu-i dezgolit, tatuat cu o ancora si doar se uita prin ochi'ii ageri ca de uliu spre rachetele rusesti. B'secu e tot ce avem nevoie. El este nazuinta, asteptarea, speranta si farul nostru calauzitor !!!
  • +4 (8 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 iulie 2013, 10:29)

    [anonim]

  • +7 (7 voturi)    
    Vocea Rusiei (Joi, 11 iulie 2013, 11:15)

    adrian88000 [utilizator]

    a devenit in ultimii ani un fel de Radio Erevan.
    Scoate perle idioate, dar amuzante.
  • -5 (9 voturi)    
    Rezonabil (Joi, 11 iulie 2013, 11:41)

    p.a.u.l [utilizator]

    Guys, scutul nu ne ofera niciun avantaj. Noi chiar suntem naivi. E bine sa vezi ca un oficial / expert militar pune punctul pe i.
    Gazduirea scutului a venit din dorinta noastra ca altii sa ne rezolve problemele militare. Scutul insa nu ne ofera asa ceva; NATO e o organizatie prea birocrata ca sa aiba cu adevarat importanta pe plan militar.
    Ceea ce noi trebuie sa facem e sa gandim si sa implementam o strategie militara prin care sa ne descurcam singuri pentru o anumita perioada de timp. In cazuri de razboi cu un vecin precum Rusia, ai nevoie de 2-3 saptamani pana iti vin ajutoare. Noi nu cred ca le avem.
  • +7 (7 voturi)    
    Mai bine cu scut. (Joi, 11 iulie 2013, 12:36)

    Mircea Talpos [utilizator]

    Romania e o tinta pentru Rusia, cu scut sau fara. Mai bine cu scut.
  • +6 (6 voturi)    
    Suntem cutremurati de frica (Joi, 11 iulie 2013, 12:52)

    suk-yi [utilizator]

    Este asta limbaj de expert militar...cum sunt eu popa!
    Chiar nu inteleg cine mai pierde vremea sa asculte baliverne din astea de doi lei de pe la Vocea Rusiei, un post cu o clara si ridicola strategie de dezinformare, de acum desueta. Nu stiu cine se mai lasa pacalit de amenintari semnate: expert militar de top, mare geniu neinteles, gica de la scularie.
    Cine se asteapta ca in urma acestui articol agresiv sa ne schimbam noi atitudinea? Pentru rusi e cumva o noutate ca nu ii suportam, nici daca ar fi unsi cu miere? Nu vrem sa mai impartim cu ei nici un capat de ata, nici macar stiri de la ei nu ne intereseaza. N-au decit sa se imbogateasca, sa o duca minunat si sa isi vinda tot gazul si petrolul pe care il mai au. NU NE INTERESEAZA NIMIC DIN CE SPUN SAU VOR!
  • +6 (8 voturi)    
    Cred că (Joi, 11 iulie 2013, 13:09)

    Alex2009 [utilizator]

    Ruşii privesc acest scut antirachetă ca pe o limitare a oricăror acţiuni militare viitoare ale lor în Europa. Pe tabla de şah a Moscovei, vulnerabilitatea României marca un culoar extrem de favorabil iar schimbarea acestei stări face inoperante multe planuri.
    Iată că Vocea Rusiei ne re-confirmă, fără să vrea, atât intenţiile ascunse ale acestui stat, cât şi o frică patologică faţă de tehnologia americană.
    Nu trebuie să fi expert militar ca să anticipezi că dacă scutul antirachetă se bazează pe inteligenţă artificială (şi eu cred că da), sistemul învaţă din propriile erori şi evoluează, iar găsirea unui antidot va fi, practic, imposibilă.
  • +6 (6 voturi)    
    Lasati mai tovarasi . . . (Joi, 11 iulie 2013, 13:17)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . sa mai fim si idiotii americanilor ca pentru voi am fost vreo 50 de ani. Si daca ne luati la tinta ce?Ramaneti cu tinta in vizor ca pe tragaci nu o sa apasati in veci! Stiti voi de ce!
  • +1 (1 vot)    
    Oare cine e Idiotul la care se refera? (Joi, 11 iulie 2013, 14:36)

    tanase_v [utilizator]

    Oare cine e Idiotul la care se refera?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by