Victor Ponta: Acum ma bat pentru gazele de sist, si cred ca fac bine. Nu sunt anti-rus, dar nu mai vreau sa importam de la Gazprom

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 13 iunie 2013, 21:01 Actualitate | Esenţial

Premierul Victor Ponta a declarat joi, la emisiunea lui Robert Turcescu de la B1TV, ca in prezent nu mai are dubii in ceea ce priveste gazele de sist, pentru care "se bate" in prezent, in conditiile in care aduc investitii in Romania de 300 de milioane de euro doar in acest an.

"Acum ma bat si cred ca fac bine, cu gazele de sist, vor fi locuri de munca si investitii de peste 300 de milioane anul acesta", a afirmat el.

Intrebat de moderator de ce si-a schimbat opinia, in conditiile in care, atunci cand era in opozitie, milita impotriva acestora, Victor Ponta a invocat evolutiile din Statele Unite, pionier in acest domeniu, si unde preturile la energie au scazut rapid, precum si un raport favorabil prezentat in Consiliul European.

"Am avut foarte multe dubii (despre gazele de sist), acum nu mai am. Toata studiile, prezentate inclusiv in Consiliul European, arata ca SUA au redus pretul la energie la 25%. Acum SUA nu mai folosesc carbune, exporta in Europa, unde a crescut poluarea cu CO2", a explicat seful Guvernului, dupa care a adaugat: "Nu sunt anti-rus, nu sunt anti-Gazprom, dar as vrea sa nu mai importam de la Gazprom".

Iata mai jos cele mai importante ale primului ministru

Despre respectarea promisiunilor electorale
  • Nu am mintit cu absolut nimic si nici nu am inselat, electoratul va avea posibilitatea de a evalua activitatea guvernului in 2016, dar si la europarlamentare
  • Sunt absolut convins ca ceea ce am promis pot sa fac pana la sfarsitul mandatului. Facem lucrurile in ordinea in care le putem face
  • Ordonantele de urgenta sunt o maniera de legiferare. Sunt foarte multe situatii de urgenta si deciziile pe care le iau trebuie sa fie rapide si foarte clar. Voi continua, atunci cand e necesar, categoric da.
  • Eu am folosit angajarea raspunderii o singura data, Emil Boc a folosit-o de 16 ori
  • Cred in continuare ca guvernul Boc a fost unul incompetent si corupt
  • Anul 2012 si criza politica in niciun caz nu am declasat-o eu sau doar eu ci rezultatul unei crize economice si sociale. Regret faptul ca s-a ajuns in acea situatie si principalii vinovati nu sunt eu sau cei din jur.
  • Daca lucrurile s-ar intampla la fel ca in 2012, criza politica este inevitabila

Despre referendumul din 2009

  • Eu am votat impotriva atunci, cred ca unicameralismul s-a aplicat doar pe vremea comunistilor, la noi, si am sustinut si cerut colegilor mei din comisia juridica sa fie maxim 300 de parlamentari la camera deputatilor
  • (Robert Turcescu: Dvs sunteti doctor in drept). Ponta: Sa stiti ca in materie de ironii putem spune orice
  • Acest referendum a avut doar un scop electoral, pentru realegerea presedintelui Basescu
  • Deocamdata, eu ma ocup cu guvernarea, daca aveti intrebari puteti sa-l chemati ori pe dl Antonescu ori comisia constitutionala
  • Cred ca ar fi bine sa ma intebati despre ce fac eu
  • (Intrebat ce va face daca populatia va vota iar pentru parlament unicameral la referendumul anuntat de Basescu) Fac acelasi lucru, ma duc la vot, votez NU, nu sunt de acord sa ma intorc pe vremea comunistilor si sunt o persoana libera ca si dvs

Despre declaratia lui Basescu privind o intelegere murdara la modificarea constitutiei, prin reducerea atributiilor presedintelui

  • Nu am vazut emisiunea. Afirmatia ca te facem degeaba presedinte, mi se pare o prostie. Cum sa spui ca presedintii europeni nu conteaza? Eu cred ca conteaza, motiv pentru care dl Basescu s-a si intalnit cu ei, la Bratislava, ieri
  • Sunt total de acord ca viitorul presedinte sa fie ales direct, sa fie responsabil, si sunt cu totul de acord sa nu mai punem toata  puterea in mana unui singur om, pentru ca toate s-au terminat prost
Trei calitati ale lui Crin Antonescu ca viitor sef de stat?
  • Eu nu sunt aici in campania dl Antonescu, speram ca unde in pauza publicitara sa discutam despre activitatea guvernului. E o intelegere politica si imi doresc sa o ducem la capat, cred ca e bine pentru Romania
  • Crin Antonescu mi-a spus ca are o parere foarte buna despre dvs, asta inseamna toleranta
  • Nu ma intereseaza o candidatura la presedintie anul viitor

Despre guvernare

  • 99% din timpul si energia mea este consumata pentru problemele economico-sociale
  • Nu am vorbit niciodata de impozit progresiv la companii. Nu am renuntat la cota de impozitare progresiva, cu 8, 12 si 14 % pentru populatie, in functie de situatia din 2014. Dupa ce am datele pentru primul semestru finalizate, putem construi bugetul pentru 2014 - 2016
  • 2.2% crestere economica pe primul trimestru e un rezultat incurajator

Despre cursul euro

  • Nu e o depreciere de substanta.

Despre impozitul forfetar

  • Am rugat-o pe doamna Grapini sa amane orice decizie pana nu face studiul de impact, la finele lunii avem raportul si in functie de asta luam o decizie

Promisiunile electorale

  • Am promis sa reintregim pensiile, ne-am tinut de cuvant. Am reintregit salariile, pentru cadrele militare a aprobat parlamentul si vor fi incluse in bugetul din 2014 in masura in care legea va fi promulgata

Trei masuri concrete care vor creste numarul de locuri de munca

  • Continuarea unor investitii, in special straine. Acum ma bat si cred ca fac bine, cu gazele de sist, vor fi locuri de munca si investitii de peste 300 mil anul acesta
  • Astea sunt locurile de munca, investitiile private creaza locuri de munca
  • Am avut foarte multe dubii (despre gazele de sist), acum nu mai am. Toata studiile, prezentate inclusiv in Consiliul European, arata ca SUA au redus pretul la energie la 25%. SUA nu mai folosesc carbune, exporta in Europa, unde a crescut poluarea cu CO2
  • Nu sunt antirus, nu sunt anti-Gazprom, dar as vrea sa nu mai importam de la Gazprom

Despre Rosia Montana

  • In primul rand se finalizeaza studiile de mediu si necesitatea investitiilor
  • Se finalizeaza negocierea cu investitoru, erau niste conditii inacceptabile. Guvernul nu va lua nicio decizie, va strange toate investitile de mediu care sa ofere garantii, oferta cea mai buna privind redeventa, facem un proiect de lege pe care parlamentul il dezbate. Nu mai stam de 11 ani si eventual sa ne dea in judecata cei de acolo
  • Eu ca deputat o sa votez impotriva dar ca prim ministru nu am dreptul

Despre administratia publica

  • Am incercat sa decapitez orice era retea de coruptie
  • Dar acum administratie este foarte inceata. Vreau sa fac o administratie mai necorupta si sa deschid Romania pentru tot ce inseamna investitii din toata lumea.
    Eu vreau sa promovam legea minelor, cred ca zilele astea se redeschide o mina inchisa de sapte ani, s-a gasit un investitor, vor fi 300 de locuri de munca
  • Voi merge peste doua saptamani in cateva tari asiatice cu un potential economic foarte mare, una e Kazahstanul, pentru a-i convinge sa investeasca in Romania, pentru ca Romania a fost inchisa in ultimii ani

Cine va raspunde pentru contractul Bechtel?

  • Acea echipa iresponsabila si incompetenta a ministerului Transporturilor din 2005. In forma initiala, cred ca era un contract bun, nu am vazut forma initiala
  • Nu cunosc detalii din contract, dar pretul initial era bun
  • Important e ca s-au pierdut foarte multi ani, autostrada era necesara si speram sa o facem

CFR Marfa, Posta Romana si Oltchim

  • In 2008, CFR era pe profit, acum a acumulat 1,5 mld pierderi. La Posta Romana cred ca au si fost condamnati penal fostii directori. In 2006, Oltchim, cand s-a aprobat intrarea actionarului minoritar ... in 2009 dl Videanu a venit cu un plan de relansare si a mai pierdut 500 de milioane.

De ce ne pacaliti, sa nu spunem mintiti, cu managementul privat la companiile de stat?

  • Eu ma ocup de altceva, eu raspund de restructurarea sectorului hidroelectric de stat, unde Videanu si gasca de smecheri ajunsesera la pierderi de sute de milioane
  • Pe 26 iunie e termen de iesire din instanta
  • Exista un dosar penal pe adresa dl Videanu. Eu nu am avut niciodata, niciun fel de contract la vreun complex energetic, asa ca au ramas doar minciunile politice ale doamnei Macovei

Mandatul lui Andrei Marga

  • ICR e in subordinea Senatului, am avut contact cu activitatea ICR, si in ce ma priveste cred ca sunt niste disfunctionalitati dar doar Senatul poate decide in privinta acestor disfunctionalitati grave

Numirea lui Lucian Duta la CNAS

  • Dl Duta nu e membru in Consiliul de Administratie, a fost o actiune personala a unui consilier prezidential care e prieten cu Duta
  • Am avut o discutie cu actualul director, si-a prezentat demisia si maine il voi propune pe dl europarlamentar Cristian Busoi
  • Sunt doua dosare aflate in lucru in cazul dl Lucian Duta
  • Asta nu scuza greseala dl Badescu care s-a grabit in niste termeni exagerati despre ceva ce nu se intamplase, nu a fost numit
  • Aveti comunicatul presedintiei, nu? (n.r. pe site-ul presedintiei nu fusese inca publicat niciun comunicat la ora la care erau facute afirmatiile)

Despre plagiat

  • Nu folosesc la absolut nimic titlul de doctor. Eu am muncit  foarte mult atunci, au fost ani de zile, eram procuror,  nu stiam ca peste 14 ani o sa ajung prim ministru si dl Basescu se va supara pe mine
  • Nu mi-as mai sustine doctoratul deloc, nu mi-a folosit nimic
  • (Va e rusine de acea lucrare?) Nu, de ce sa-mi fie rusine. A fost o batalie politica, banuiesc ca nici dl Basescu dupa ce m-a facut pisic si m-a numit prim ministru nu s-a simtit foarte bine

Turcescu: Ati afirmat ca ati fost Piata Universitatii. Azi e 13 iunie. Il invita sa poarte o eticheta pe care scrie 'Golan. Jos Iliescu', pe care moderatorul si-o prinde pe piept

  • Eu nu am purtat asa ceva, eu am fost in Bucuresti si nu ma uitam la televizor
  • Pentru mine Piata Universitatii a fost un lucru atat de pretios incat modul in care vorbesc dupa 20 de ani despre ce s-a intamplat acolo mi se pare inutil
  • (Ati strigat Jos Iliescu?) Am strigat, sigur ca da. Eu am fost acolo si ma simt foarte bogat sufleteste pentru asta.

In final, lui Victor Ponta i se prezinta rezultatul unui televoting in care 84% dintre votanti se declara nemultumiti de activitatea Guvernului.

Emisiunea s-a incheiat







Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Generatia copiilor infectati cu HIV in spitalele comuniste, ajunsa la maturitate. Cum si-a invins Alina boala si destinul

Generatia copiilor infectati cu HIV in spitalele comuniste a ajuns la varsta maturitatii. Unii sunt doctori, arhitecti sau ingineri si au o viata normala. Altii, insa, duc o viata necugetata si periculoasa pentru cei din jur.








7854 vizualizari
  • -13 (23 voturi)    
    perfect (Joi, 13 iunie 2013, 22:19)

    Mazeta [utilizator]

    Dacă Chevron aduce 300 mil euro din simpla explorare a gazelor de șist, eu zic că nici nu trebuie pornită exploatarea lor: ecologiștii o să fie mulțumiți că nu se poluează mediul, capitaliștii că se obțin profituri substanțiale. Toată lumea fericită!
  • +21 (31 voturi)    
    Gogosi! (Joi, 13 iunie 2013, 22:19)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    pontalaul nu a "mai vrut" sa fie golan!
    Acum e la... ciolan!
    • +15 (19 voturi)    
      apropo de golan (Joi, 13 iunie 2013, 23:55)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      golan este, cum s'a laudat singur, din gastile de la gara de nord.

      dar, in piatza....
      l'o fi vazut cineva ?
      vreau sa aud doi martori, nu mamica sa sora, nici daciana sau tat socru, care sa ne spuna ca l'a vazut pe dottore in piata, di cu ce se ocupa acolo.

      poate a fost in echipele de provocatori, cutitele lungi ale lui ilici ?!
      • +7 (7 voturi)    
        Posibil! (Vineri, 14 iunie 2013, 9:48)

        Cristian M., platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Este posibila varianta cu provocatorii.

        Altfel, DA, Ponta A FOST in Piatza!

        Un coleg de servici, ce a fost coleg de liceu cu Micul titulescu, imi spunea cu ani in urma (pe vremea cind nici nu ne gandeam ca ar putea ajunge Ponta premier) ca au fost impreuna in Piatza la inceputul lui 1990!
        Mi se parea greu de crezut, si atunci, si acum ...
    • +2 (2 voturi)    
      Ai dreptate , (Vineri, 14 iunie 2013, 21:25)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      nu a vrut sa fie golan,fiindca este un golanas, un sef de gasca, numai cei din gasca se comporta ca ei Politicienii, numai gasca lor este gasca ceilalti sunt nimicuri nu au valoare , daca le analizam comportamentul vom observa ca se comporta exact ca copii mici .si acest lucru putem spune despre toate Partidele .
  • +26 (32 voturi)    
    lol (Joi, 13 iunie 2013, 22:21)

    lucadd [utilizator]

    "(Robert Turcescu: Dvs sunteti doctor in drept). Ponta: Sa stiti ca in materie de ironii putem spune orice".
    De cand acest titlul care confirma un parcurs academic si profesional este materie de ironie? Se vede ca il doare minciuna si sper ca titlul asta sa ii se agate de gat ca o zona zoster, toata viata. Asta numai pentru cat si a batut joc de integritatea unei comunitati de oameni de cultura.
    Je croise les doigts
    • +8 (10 voturi)    
      amin ! (Vineri, 14 iunie 2013, 0:09)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

      ca raia de broasca, merge mai bine
    • -14 (18 voturi)    
      asta era intrebare (Vineri, 14 iunie 2013, 0:09)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

      de colonel sau de invidie?!
      • +8 (12 voturi)    
        Doare tare? (Vineri, 14 iunie 2013, 1:13)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        Reactionezi exact ca Ponta. Te doare la fel de tare plagiatul lui?
      • +9 (11 voturi)    
        am inteles ironia lui Ponta fata de Turcescu (Vineri, 14 iunie 2013, 3:06)

        lucadd [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        Dar daca vorbim de invidie te asigur ca daca cineva poate fi invidios pe Ponta pentru "reusita lui" inseamna ca trebuie sa aiba putina stima de sine. Ponta este un produs Nastase dat cu un parfum de marca numit "Tinerete". Tipul asta mediocru a fost doar promovat politic de la rangul de procuror pana la cel de responsabil politic fara sa dea un concurs. A vrut sa aibe aere de doct si in plus si a comandat un doctorat, (pe care probabil nici nu l a scris el) si a esuat lamentabil. Acu te intreb ce am putea invidia la el? Este Ponta un model de reusita? Tipul este lipsit de orice etica profesionala. Il intrebi daca ii este rusina ca a furat in teza asta ( stiind toti ca a schimbat toate comisiile academice care nu ii erau subordonate) si el ce raspunde: domle este lupta politica - nici nu mai conteaza daca am furat sau nu, asta este un detaliu ( ori furtul intelectual este o infractiune ).
        Daca recunostea de la inceput i se retragea diploma, dadea inapoi cei 15% primiti la salariu si trecea lumea peste asta. Dar asa, bolovanul asta o sa ii atarne de gat toata viata (si dupa ce Basescu o sa fie 5 feat under).
        O sa vezi ca numai a incetinit lucrurile,pentru ca dupa ce o sa piarda puterea o sa se restabileasca un cadru academic integru si o vina o Comisie care o sa ii retraga diploma. La fel o sa fie si niste procurori care o sa il cerceteze penal. Mila in cel mai bun caz, frustrare in cel mai rau, dar nu invidie :)
      • +2 (2 voturi)    
        Otii ca prostul (Vineri, 14 iunie 2013, 21:17)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        chestia cu Locotonentul, tu care nu ai fost in stare sa inveti pentru a fii Instruit !
      • +2 (2 voturi)    
        asta era intrebare (Vineri, 14 iunie 2013, 22:29)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        de bun simt.
  • +19 (25 voturi)    
    ba tu esti pro-rus, ponta (Joi, 13 iunie 2013, 22:59)

    graveyard_shift [utilizator]

    ca si aia din spatele tau, doar ca ati simtit mirosul banilor si asta va ia mintile.
  • -8 (18 voturi)    
    stim ca nu esti antirus (Joi, 13 iunie 2013, 23:06)

    jackalphonse [utilizator]

    si ne-am prins ca ai inceput sa imparti spaga cu basescu in afacerea asta.
  • +17 (19 voturi)    
    As fi fost curios sa aud... (Joi, 13 iunie 2013, 23:09)

    Mihail AD [utilizator]

    ...cu cine se bate, de fapt, dl. premier pentru gazele de sist?
    • +2 (2 voturi)    
      mai stii (Marţi, 18 iunie 2013, 19:21)

      mihai27 [utilizator] i-a raspuns lui Mihail AD

      Cum a spus si singur acum nu am iare nici un dubiu..S-a livrat probabil comsionul pe card.Probabil credea ca ii da teapa.
  • +19 (21 voturi)    
    fascinant ... (Joi, 13 iunie 2013, 23:12)

    AdrianCalin [anonim]

    Victor Ponta este un mincinos fascinant. Proștii îl cred iar ăia mai răsăriți la minte sunt speriați de capacitatea acestui om de a minții cu atâta seninătate. Mie personal mi-e groază să îmi imaginez țara condusă de acest personaj grotesc. Iliescu și Năstase au un pui de care trebuie să ne temem.
    • +12 (14 voturi)    
      copilul lui Iliescu se cheama Dragnea (Joi, 13 iunie 2013, 23:40)

      un dac [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCalin

      ponta este un maidanez care urineaza pe copacii pe care i-a mai lasat "vii" kerestoy.
      • +12 (14 voturi)    
        dottore (Vineri, 14 iunie 2013, 0:07)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui un dac

        ca vedeta politica, este undeva intre rapacitatea lui bonbo si jmecheria de maidan a lui mitic oparescu.
        are toate sansele sa fie number one pe scena dumboviteana.
        reprezentativ pentru capitala si clasa politica.
  • +17 (19 voturi)    
    Cum dam jos un Guvern? (Joi, 13 iunie 2013, 23:50)

    un dac [utilizator]

    Sustinem mediul, facem motiune de cenzura, dupa care ne informam (chipurile), ne sucim si apoi sustinem gazele de sist. Eu in locul lui taceam.

    Despre referendumul cu 300 de parlamentari: nu are legatura de ce a fost facut, cine pe cine a manipulat. Odata decis ceva de popor, trebuie respectat. Despre asta este vorba in democratie, cu bune si cu rele.

    Despre Piata Universitatii: Ponta a strigat "jos Iliescu|" si s-a imbogatit sufleteste. Acum striga "sus Iliescu", de unde deduc ca s-a imbogatit si altfel.

    Despre GUVERNARE: daca 1h pe zi la televiziuni inseamna 1%, daca presupunem ca nu doarme, sa se calculeze cate ore pe zi inseamna 99%.

    Despre doctorat: tot aud fara sa vreau o manea in ultima vreme..."te pup, pa pa".
    • +10 (10 voturi)    
      mda (Vineri, 14 iunie 2013, 0:15)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      am remarcat cum isi ia ramas bun de la admiratorii de presa: hai, pa ! ma duc ca am treaba la govern:))

      de la "mai draga" la "hai, pa!" nu e cale lunga.
      cum zici, amandoua la clasa manele politice.
    • -8 (14 voturi)    
      cred (Vineri, 14 iunie 2013, 0:41)

      liviuseu [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      ca nu ai inteles prea bine! intai de toate el trebuie sa sustina investitiile, si mi se pare normal, ca nu ne mai permitem sa pierdem si eventual sa mai platim si despagubiri altora!
      • +8 (12 voturi)    
        mai draga postacule (Vineri, 14 iunie 2013, 1:28)

        un dac [utilizator] i-a raspuns lui liviuseu

        nu stiu ce nu ai inteles tu, dar la 50 de lei nici nu ma astept sa intelegi mare lucru.
        pentru familia ta care se uita la tine si iti citeste comentariile, iti explic din nou: din opozitie vrem raul tarii, de la putere ii vrem binele? asta inseamna sa fii roman de buna credinta? fa o gaura in hartia aia de 50 ron si priveste cu atentie dilema mea.
        • -8 (8 voturi)    
          Opozitia (Vineri, 14 iunie 2013, 2:47)

          mercuriusfin [utilizator] i-a raspuns lui un dac

          Asta e cu du-te vino. Gandeste-te tu ca orice om cinstit care are o familie de intretinut vrea sa lucreze, ceva, orice. Ori, scuza-ma, dar in Romania acum nici ca agricultor nu ai unde sa lucrezi pt ca mai nou, importam pana si laptele. De parca nu am avea si noi lapte. Deci lasa-i sa lucreze unde vor si ca ce pot. Macar atat sa ii lasati si sa nu va mai bateti cu pumnii in piept ca aparati tara, cand de fapt, sunteti impotriva tarii.
          • +7 (7 voturi)    
            Bine, ca sinteti voi (Vineri, 14 iunie 2013, 9:59)

            Kappa [utilizator] i-a raspuns lui mercuriusfin

            astia de pe statul de plata al unui mafiot cu acte in regula, care-a facut prapad si prin Africa de-l stie o lume-ntreaga, aparatori de tara.
            Ce conteaza ca se duce dracului partea cea mai adinca a Istoriei Romanilor si se pune in loc un lac cu cianuri?
            Poate nici nu sinteti roman, oricum mercenarii n-au tara.
            Asa ca: ala cu banii, motzii cu cianura si Dvs.cu cei 50 de lei.
      • +1 (1 vot)    
        pentru ce, "despagubiri"? (Vineri, 14 iunie 2013, 11:24)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui liviuseu

        ???
    • -6 (8 voturi)    
      Mediul (Vineri, 14 iunie 2013, 2:50)

      mercuriusfin [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Este sustinut uneori si de cei care vor sa faca afaceri, in acest caz vorbesc chiar de RMGC. Asa cum Enel ridica eoliene, sau cum Petrom planteaza copaci, asa si RMGC purifica ape, mai da un loc de munca ici colo. Si gazele de sist la fel. Cat crezi ca o sa mai putem depinde de altii fara sa le si dam ceva mai scump decat simplul pret al gazului? Ganditi mai departe de "ne e frica sa nu ne polueze", cand de fapt noi ne poluam singuri.
  • +10 (12 voturi)    
    cam tmid (Vineri, 14 iunie 2013, 0:01)

    nash pandelica [utilizator]

    cam timorat turcescu.
    dottore a fost mai relaxat si mai bun in replici.

    trebuia sa inceapa cu: cand ati mintit ultima oara, dle p.m.?

    trducere:p.m.= prim mincinos.

    kireak l'ar caracteriza pe dr.tonta cu alintarea golanas.
    un fel de oprescu mai fresh. doctorul de'adevaratelea este zaharisit rau.
    tonta e un ameste de bonbonel si mitic oparescu.
    • 0 (0 voturi)    
      :)) (Marţi, 18 iunie 2013, 19:25)

      mihai27 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      La vrajeala lui Ponta se indoaie stalpu si fura becu.Trebuie trecut in cartea recordurilor neaparat.
  • -3 (17 voturi)    
    sugestie (Vineri, 14 iunie 2013, 0:08)

    evoque [utilizator]

    nu uita sa lasi un comision si lui ungureanu ca saracu nu a mai apucat nimic, nu uiota ca si de la cuprumin precum si de la rosia trebuie sa imparti frateste. Sa avem rezon monser.
    • -7 (13 voturi)    
      de ce (Vineri, 14 iunie 2013, 0:39)

      liviuseu [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      de ce-ti bati joc? ai senzatia ca investitorii de acolo ne vor mai astepta mult timp pe noi sa ne decidem?
      • -7 (9 voturi)    
        Sunt de acord cu dvs (Vineri, 14 iunie 2013, 2:44)

        mercuriusfin [utilizator] i-a raspuns lui liviuseu

        Plus ca suntem pasibili de amenzi daca amanam acel proiect. M-as bucura sa vad ca se ia o decizie in acest sens.
        • 0 (4 voturi)    
          de unde si pana unde "amenzi"? (Vineri, 14 iunie 2013, 11:26)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui mercuriusfin

          Pentru ce, adica?
          Cine "suntem pasibili"? Voi, astia de la RMGC, care ati facut lucrari neautorizate si ati daramat case din zona istorica?
  • +8 (14 voturi)    
    Wesley Clark... și Ponta (Vineri, 14 iunie 2013, 0:16)

    marki [utilizator]

    A uitat domnul Turcescu să-l întrebe pe Prim-Mincinosul nației în ce „împrejurări” s-a făcut alegerea, drept consilier „de taină”, a lobby-ist-ului nr. 1 al companiei Chevron...
    Ar fi aflat câteva lucruri palpitante, cum ar fi faptul că „(...) în România, fostul general NATO trebuie să rezolve chestiunea exploatării gazelor de şist în favoarea companiei Chevron, afacerea Roşia Montană în favoarea lui George Soros, cea legată de exploatarea zăcămintelor de gaz din Marea Neagră în beneficiul Exxon Mobile, plus altele afaceri minore, cum ar fi CUPRUMIN sau CFR Marfă”.
    http://www.realitatea.net/dosar-de-politician-wesley-clark-marele-lobby-ist-american-de-la-bucuresti_1190738.html
    • +9 (11 voturi)    
      vasilica clark asta (Vineri, 14 iunie 2013, 0:32)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui marki

      era sef mare in nato, democrat de'al ui Clinton.
      l'au luat repede de'colo ca era cat p'aci sa bage nato in razbel cu rusii in Kosovo.
      a facut chiar pe catindatu' la presedentie, dar n'a reusit la preliminare.

      acum face si el un ban muncit, in estu' salbatic.:)

      cum zice americanu' : what's wrong with making an easy buck ?
  • -4 (14 voturi)    
    macar (Vineri, 14 iunie 2013, 0:42)

    liviuseu [utilizator]

    cu gazele de sist si mineritul sa faceti ceva. cu cat asteptati mai mult, cu atat mai mult pierdem noi din investitie si mai ales din bugetul de stat.
  • +6 (12 voturi)    
    nedumerire (Vineri, 14 iunie 2013, 0:57)

    crisic [utilizator]

    Madam grapini care se ocupa de impozitul forfetar se ocupa si de strategii de turism si mediu de afaceri in romania? Intreb pentru ca mi se pare cam mult pentru o fabricanta comunista de pasmanterie.
    PS: ca tot vorbim de comunisti: iliescu mai traieste?
  • +10 (14 voturi)    
    interesant (Vineri, 14 iunie 2013, 1:15)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    "Acum SUA nu mai folosesc carbune, exporta in Europa, unde a crescut poluarea cu CO2" - nu stiam ca in urma arderii carbunelui rezulta CO2, iar in urma arderii gazului nu rezulta CO2.

    In rest, minciunile deja obositoare, agasante, agresive, nesimtite, care cer sa fie asortate cu un fular Burberry.

    Totusi, Pontanocchio a spus un mare adevar: acum, de la putere, se bate pentru gazele de sist. Din opozitie nu era chip sa manance si gura lui ceva comision, acum spera sa dea un tun mai mare ca Petrom+Bechtel, de sa-l tina Romania si Nastase minte =))
    • +2 (4 voturi)    
      rezulta, dar mai putin! (Vineri, 14 iunie 2013, 9:54)

      Cristian M., platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

      Ca orice hidrocarbura, gazul de shist contine si hidrogen, asa ca prin arderea lui se degaja CO2 si vapori de apa.
      Prin arderea carbunelui se degaja NUMAI CO2!
    • +1 (1 vot)    
      dottore si poluarea tzarii (Vineri, 14 iunie 2013, 10:27)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

      codoiu de carbune nu e polutie :))
  • -6 (10 voturi)    
    Simplu (Vineri, 14 iunie 2013, 2:45)

    mercuriusfin [utilizator]

    Macar cu Rosia Montana sa facem pasi, sa facem ceva. Eu m-am bucurat mult cand am auzit ca au instalat acolo statii de epurare a apei. E ceva ce nici statul roman, nici un investitor roman nu a facut pana acum. Merita recunoastere chiar si de la cel mai inversunat opozant.
    • +7 (7 voturi)    
      Da, (Vineri, 14 iunie 2013, 10:11)

      Kappa [utilizator] i-a raspuns lui mercuriusfin

      si plata pentru post.
      Oare Jupinii dvs.nu pot gasi niste oameni cit de cit subtili? Cum citesti primele cuvinte, te-ai prins: asta-i al Varanului, asta e pe lista de plata RMGC.
      Pai nu se poate, domnule. Ori va mai instruiti ori, daca nu va tin puterile, perorati la aia 75% votanti USL. De fapt s-ar putea sa fie mai greu cu ultimii pt.ca n-aveti voie sa folositi cuvinte cu mai mult de trei silabe.
  • +3 (7 voturi)    
    Ponta la Turcescu (Vineri, 14 iunie 2013, 8:42)

    89-er [utilizator]

    Modifiarea Constitutiei si Regionalizarea tarii conform celor doi,Antonescu si Dragnea sunt
    masurile finale ale USL pentru confirmarea de jure , in Romania , a Autocratiei unor grupuri
    ale politicienilor actuali ,adica consacrarea pe o luga perioada de timp a GASCA - CRATIEI

    Daca se vor pune in fapt aceste aberatii prin votul inconstient a populatiei ignorante ,poate,poate,..... singura salvare va veni de la Uniunea Europeana , care ...in utima instanta va recurge si la amenintarea cu excluderea .... si ....poate ,atunci poporul se va trezi
  • +13 (13 voturi)    
    Bai nene.... (Vineri, 14 iunie 2013, 9:07)

    obikeno [utilizator]

    Cata mizerie umana in viata politica. Pana acum gazele de sist erau daunatoare, acum sunt bune.
    Ok, sa presupunem ca sunt bune.
    Eu sunt de acord sa vina un strain sa ne exploateze aceste resurse cu o singura conditie. Vreau sa vad pretul la gaze pe care il platesc eu ca si consumator casnic la jumatate pe o durata de 100 de ani. Sa ma lase dracu cu bugetul tarii ca de acolo nu vad nimic niciodata. Intra banul la buget si se duc pe smecheriile lor la suprapret. Vreau sa vad ceva cu efect imediat pentru mine (ma refer la fraierul de rand care plateste impozite...). Ce ziceti de asta?
    Nu prea va convine, asa-i?
    Mama voastra de hapsani!
    • 0 (0 voturi)    
      ,,, (Marţi, 18 iunie 2013, 19:27)

      mihai27 [utilizator] i-a raspuns lui obikeno

      S-ar putea sa scada pretul gazului in 10 zece ani ..Dar atunci sigur vom plati 5 lei pe litru de apa.
  • +4 (4 voturi)    
    bataiousului ponta (Vineri, 14 iunie 2013, 11:26)

    johnescu [utilizator]

    vrei sa te bati ?
    bate-te peste gura!
  • +5 (5 voturi)    
    re obikeno (Vineri, 14 iunie 2013, 11:48)

    luci30 [utilizator]

    eu zic ca nu vei vedea in viitorul apropiat nimic in materie de pret gaze.Lor le trebuie banii acum si nu conteaza cum si de unde-banii n-au miros-.Nu vei vedea nici in viitorul indepartat pt.ca atunci vom fii coplesiti de alte belele-efectele colaterale ale infestarii cu cianuri.Sa punem in balanta 10-15ani de relativa bunastare-economica si sociala-cu dezastrul ce ramine dupa asta.Voalat sau nu chiar raportul ONU avertizeaza descresterea populatiei RO in urmatorii ani...suna ceva clopotei pt. cine vrea sa auda.
  • +5 (5 voturi)    
    mai bine te-ai lupta (Vineri, 14 iunie 2013, 12:42)

    Gobelin [utilizator]

    cu sponsorul vostru principal, Niculae, ca ala inghite jumatate din gazul ieftin, romanesc, in timp ce populatia plateste gazul rusesc, mult mai scump.
    daca tot muriti de grija populatiei, de ce nu-i bagati pe Nicolae si pe Mittal pe gaz rusesc, si sa pastrati gazul nostru pentru noi, oamenii obisnuiti ai acestei tari? ha?
  • 0 (0 voturi)    
    Dar de ce ne grabim ? (Sâmbătă, 15 iunie 2013, 19:09)

    adrian88000 [utilizator]

    Mai intai gazele din Marea Neagra.Si mai vedem ce impact are asupra mediului extragerea gazelor de sist. Si poate apar tehnologii noi intre timp. . Mai putin periculoase.
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Marţi, 18 iunie 2013, 19:38)

      mihai27 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Timp avem berechet.Pt politicieni e timp limitat!acusi expira mandatul si inca nu s-a umplut pusculita noua.
  • 0 (0 voturi)    
    Vctor Minciuna si cele 4 minciuni despre sist (Luni, 17 iunie 2013, 0:29)

    alex1234 [utilizator]

    Exista 4 Minciuni in propaganda celor ce sustin multinationalele petroliere pentru a exploata
    gazelor de sist

    1. "Gazele se vor ieftini" - spun propagandistii gazelor de sist
    Minciuna Ordinara: Gazele de azi extrase din pamant Romanesc de firma Romgaz Romaneasca
    sunt vandute populatiei Romaniei la pret de 3.5 ori mai mare decat costul de productie.

    Mai Mult Pretul lor se va Tripla in urmatoarea perioada de timp deoarece exista o Directiva UE semnata de Nastase, Tariceanu, Basescu, Ponta care cere ca
    pretul gazelor sa se alinieze in UE, si sa se vanda la pretul Bursei Internationale.

    1. "Vom scapa de gazul Rusesc scump" - spun propagandistii gazelor de sist
    Minciuna Ordinara: Conform aceleiasi Directive UE Indiferent de unde se extrage Gazul si de cine: din Honolulu , Siberia sau Suplacu de Barcau el trebuie vandut in UE, la pret de bursa.
    Pretul la gaz si electricitate se va tripla in urmatoarea perioada din aceeasi cauza: desi e Gaz Romanesc si desi este extras de Romgaz, firma de Stat Romaneasaca: el va fi vandut la Pret de Bursa Internationala
    (atentie chiar firma Romgaz se vinde acum pe baza acordului cu FMI)

    3. "Vom fi independenti Energetic" - cum sa fi independent Energetic daca Gazul si Petrolul Romanesc a fost vandut pe nimic lui Chevron, Exxon, OMV ? Pai aia fac ce vreau cu Gazul si Petrolul extras de ei, mai ales ca Bravul Plagiator a semnat si "liber la export" cu cateva zile in urma
    Iar ce a mai ramas gaz romanesc la Romgaz,
    a semnat ca va fi vandut populatiei la Pretul Bursei Internationale....desi este extras de Stat
    (oricum Ponta va vinde si Romgazul anul asta cf. acordului cu FMI)

    4."Nu e pericol"
    A.Ce mai conteaza Sanatatea Oamenilor de la Barlad,etc nu ?

    B. Ce mai conteaza distrugerea mediului si a panzei freatice? Nu conteaza, nu?

    C.Ce mai conteaza Ca pot aparea cutremure intr-o zona, care e la 30 de km de Vrancea, asa cum au aparut cutremure la Blackpool in UK , cutremure care au dus la suspendarea exploatarii
  • 0 (0 voturi)    
    De la doua fetze in sus (Marţi, 18 iunie 2013, 19:17)

    mihai27 [utilizator]

    Domnul Ponta spune ca nu mai are nici un dubiu.Ma intreb oare cu cat trebuie platit ca sa aiba din nou dubii?


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă