Ministerul Public: Adrian Nastase, urmarit penal pentru nerespectarea regimului armelor si munitiilor

de I.C.     HotNews.ro
Miercuri, 27 martie 2013, 16:50 Actualitate | Esenţial

Procurorii Sectiei de urmarire penala si criminalistica a Parchetului General au dispus inceperea urmaririi penale fata de Adrian Nastase pentru nerespectarea regimului armelor si munitiilor, informeaza Parchetul de pe Langa Inalta Curte de Casatie si Justitie (PICCJ). Procurorii informeaza ca dosarul a fost disjuns din cel privind tentativa de sinucidere.

"In continuarea cercetarilor in cauza constituita ca urmare a disjungerii din dosarul privind tentativa de sinucidere a numitului Nastase Adrian, procurorii Sectiei de urmarire penala si criminalistica au dispus inceperea urmaririi penale fata de acesta sub aspectul savarsirii infractiunii de nerespectare a regimului armelor si munitiilor, prevazuta de art. 279 alin. 1 Cod penal", informeaza procurorii PICCJ.

In comunicatul de presa se precizeaza ca procurorii au constatat ca la data de 21 iunie 2012 Adrian Nastase detinea fara drept, la domiciliul sau, 359 cartuse calibru 38 special, in plus fata de cantitatea de 50 bucati mentionata in permisul de port arma, respectiv 6 cartuse calibru 338 Win si 34 cartuse calibru 222 Rem, pentru care nu era autorizat sa detina..

"Facem precizarea ca inceperea urmaririi penale este o etapa a procesului penal reglementata de Codul de procedura penala, avand ca scop crearea cadrului procesual de administrare a probatoriului, activitate care nu poate, in nicio situatie, sa infranga principiul prezumtiei de nevinovatie", se mai arata in comunicat.

























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

13707 vizualizari

  • -36 (42 voturi)    
    cu cat (Miercuri, 27 martie 2013, 16:58)

    evoque [utilizator]

    mai multe dosare cu atat mai bine, nastase trebuie sa ajunga la un proces pe zi.Tare as vrea sa vad si ziua in care se sparge aceasta fabrica de dosare si nu de dragul lui nastase, numai si numai pentru faptul ca procuratura a devenit o unealta de tip stalinist.
    • +20 (24 voturi)    
      Unealta prostilor (Miercuri, 27 martie 2013, 17:11)

      benois [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Mai evocato, esti praf iar. Daca in legislati este prevazut un anume regim al armelor si munitiilor, de ce te bagi in seama degeaba? Ramai cu comenturile pentru stirile in care apar declaratii politice. Daca relicva penala Nastase, puscariasul proaspat lasat la vatra, a incalcat legea, cu ce te deranjeaza ca se incepe urmarirea penala?
    • +13 (17 voturi)    
      sa mori tu? (Miercuri, 27 martie 2013, 17:22)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      asta a fost din putul intunecat al gandirii.
      • -8 (10 voturi)    
        sa mori tu? (Miercuri, 27 martie 2013, 19:18)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

        ca ai inteles ce ai citit.
        Retrimit acest mesaj ca raspuns in acelasi ton cu ce a scris domnul Razvan_M, in speranta ca cei de la hotnews sa fie impartiali, in sensul ca din moment ce accepta asemenea limbaj pentru Razvan_M sa il accepte si pentru altii.
        • +2 (2 voturi)    
          adica.. (Joi, 28 martie 2013, 10:36)

          Pink Z [anonim] i-a raspuns lui evoque

          crezi ca daca gaseau toata munitia aia la tine acasa, scapai fara dosar penal?

          de ce ar fi altfel la bombonel ?
    • +18 (22 voturi)    
      fii mai exact (Miercuri, 27 martie 2013, 17:22)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      la ce te referi cand spui 'de tip stalinist'? stii cum lucra procuratura pe vremea lui Stalin? poate ar trebui sa citesti despre Andrey Vyshinsky.

      deja devine penibil. nici macar nu va mai chinuiti sa negati fapte.. daca procurorii deschid un dosar pe numele unui borfas USL e 'stalinism'.. daca e unul care nu-i de la USL tot 'stalinism' ca de fapt bietul de el tocmai vroia sa treaca la USL si de-aia e haituit.
      • -12 (18 voturi)    
        o luna (Miercuri, 27 martie 2013, 17:49)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        din viata voastra sa o traiti pe vremea lui stalin sau a unui regim dictatorial comunist. Dar nu in pozitia strutului. si apoi mai vorbim. cat despre nastase, asta este, a gresit plateste.
        • +2 (2 voturi)    
          am trait (Joi, 28 martie 2013, 12:04)

          Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          16 ani pe vremea lu' Ceasca.
          deci, care-i concluzia ta?
          nu mai ai ce scrie, sau cum?
        • +1 (1 vot)    
          ai trait (Joi, 28 martie 2013, 13:49)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          pogromurile staliniste ca sa faci afirmatia?
          esti cumva vreun/vreo supravietuitor/supravietuitoare a crimelor staliniste din ucraina interbelica?
          eu unul m-am nascut in 1960 si evident stiu ce inseamna un regim dictatorial comunist.
          nu te mai da ceea ce nu esti.
    • +20 (20 voturi)    
      Pai, daca a facut in fiecare zi... (Miercuri, 27 martie 2013, 17:26)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      cate ceva care merita sa fie anchetat, eu ce sa/i fac?!
      Apropo, nu zicea el ca se intoarce in sanul familiei?!
      Familia de la Jilava, abia il asteapta!
      Are blog, are carti de scris?!
      Dar tot nu inteleg, regimul tonta il urmareste penal?!
      Cum nu reusit bombonel sa impuste un porc in gat de la cativa centimetri?!
    • +20 (20 voturi)    
      pai? (Miercuri, 27 martie 2013, 17:26)

      Reshape [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Pai care e treaba, omu' a declarat ca s-a jucat cu pistolu', s-a batut cu politistul, a tras vreo 2 gloante, cu unul s-a zgiriat, celalalt s-a infipt in toc... deci, de ce e procuratura o unealta stalinista? Ca Nastase a spus chestiile astea, cu gura lui, nu sint chestii inventate.
      Si apoi, nu astea sint regulile impuse de judecatori? Pai stai, dom'le, in lege scrie ca daca ai peste 60 de ani si faci fapte bune in puscarie, iesi mai devreme? Scrie. S-a respectat? S-a respectat.
      Dar nu tot in lege scrie ca n-ai voie sa impusti ca bezmeticul in singa si-n dreapta? Ba da, scrie. Respectam? Nu, ca nu vrea evaque.
    • +8 (8 voturi)    
      rock (Miercuri, 27 martie 2013, 17:46)

      TLiviu [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      ce vrei sa spui ? procurori i au plantat munitzia? ha ha ha
    • +8 (8 voturi)    
      Haida de (Miercuri, 27 martie 2013, 18:09)

      Ricochet [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Nastase ar trebui sa ajunga nu la un proces pe zi, ci la o condamnare pe zi.
      In acest fel simplu, in ziua in care va implini o suta de ani va avea sansa sa ne comunice pe blog ca a primit condamnari pentru majoritatea delictelor sale importante.
    • +9 (9 voturi)    
      hm (Miercuri, 27 martie 2013, 18:15)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Ba eu sper sa nu mai aiba nici un proces pe zi. Eu sper sa infunde parnaia pentru tot restul vietii, sa ii putrezeasca oasele acolo si sa iasa cand mi-oi aduce eu aminte de el. Asa cum a distrus vietile a milioane de romani, asa sa i se distruga si a lui! Moarte cat mai lenta ii doresc!
    • +10 (10 voturi)    
      Ghinion de nesansa... (Miercuri, 27 martie 2013, 19:08)

      Columbo [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      pai daca nimerea mai bine tinta, scapa si de dosare si de inchisoare, si de stalinisti... Interesant e faptul ca nu i-as fi simtit lipsa...
    • +12 (12 voturi)    
      Asa, asa.. (Miercuri, 27 martie 2013, 19:16)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Marele haituit. Pai ziua aia in care fabrica de dosare se va sparge, nu e departe: USL-ul e la putere si stim bine ce si cat a facut sa puna mana pe justitie, tocmai ca "fabrica" sa lucreze ca in vremurile ei "bune", cand PM era unu' Nascase.

      In rest, faptul ca, in mintea unora, pentru Nascase justitia trebuie sa fie altfel doar pentru ca e vorba de marele Nascase, asta e alta poveste, povestea celor multi si prosti.
      • -12 (14 voturi)    
        de ce (Miercuri, 27 martie 2013, 17:59)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        nu au facut acest lucru cat era la parnaie? cum de abia acum au reusit sau a trebuit sa ii numere cele 359 de cartuse in opt luni? hilar, nu?
        Nastase este sicanat cu maruntisuri, de ce nu se face nimic in directia privatizarilor? Sau acolo nu ii duce capul pe procurori sau nu exista interes. Nu ii plang dw mila lui nastase ca este haituit si nu am sa ii plang de mila la nici un politician din tara asta, insa fabrica asta de dosare marunte si fara sens nu duce la o justitie mai buna sau la consolidarea statului de drept cu care tot stau unii in gura.
        • +4 (8 voturi)    
          o, nu (Miercuri, 27 martie 2013, 18:31)

          Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          "Nu ii plang de mila lui nastase"

          Nici usturoi nu ai mancat, nici gura nu iti pute.
    • +13 (13 voturi)    
      Ai dreptate, e unealta de tip stalinist. (Miercuri, 27 martie 2013, 19:20)

      taro [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Nu mai poti face nimic in tara asta, cum incalci legea imediat te alegi cu un dosar si cu procurori pe cap. Daca o tin astia tot asa o sa plece din tara toate clanurile de tigani si interlopi.

      A simulat Nastase ca se impusca cu politistul langa el si a fost o saptamana pe la toate televizuinele de scandal. Dosar penal era de astepta.
    • +1 (1 vot)    
      Asa-i, ma! (Joi, 28 martie 2013, 9:52)

      Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Saracu' nastase! Nevinovat ca un copil si uite ce-i fac raii astia!

      Intr-adevar, memoria colectiva nu exista. Dar daca nu ai nici macar memorie personala consider ca ar trebui sa ti se ridice dreptul de vot: votul este pentru cei care pot gandi coerent, cu propriul creier.
    • +1 (1 vot)    
      Sa zicem (Joi, 28 martie 2013, 12:16)

      baibars [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      ca ai ceva dreptate. Dar hai un pic sa judecam: ce om sanatos tine in casa 400 de cartuse? Ce sa faci cu 400 de cartuse; le punea pe linia trenului, se juca cu ele....? Am avut si eu in mana mai multe tipuri de arme, pe unele le-am folosit dar am invatat un lucru : cu armele nu-i de joaca si e mai bine in imprejurari normale sa nu ai treaba cu ele atat pentru tine cat si pentru cei din jur. Dar crede-ma nici un om sanatos cu o ocupatie sa-i zicem normala nu tine in casa un snop de arme si o lada de cartuse. Ca sa colectionezi arme n-ai nevoie si de o traista de cartuse. Ca-l condamna, ca nu-l condamna, ma doare la basca dar e limpede ca omul nu-i psihic in limitele normale. Sa fie paranoia.....?
    • +1 (1 vot)    
      adica (Joi, 28 martie 2013, 13:41)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      sustii ca posesia fara autorizatie de munitie este cauza de proces tip stalinist in cazul lui nascase. daca era un oarecare erai de acord sa faca puscarie?
      de fapt cred ca ti-e teama ca odata gasit vinovat (si nu poti sa spui ca nu-i de vina in cazul de fata), condamnarea va fi cu inchisoare cu executare la care se va adauga si ce n-a facut din condamnarea pentru care a fost eliberat conditionat.
  • +12 (14 voturi)    
    aha (Miercuri, 27 martie 2013, 17:04)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    si-acu o sa inceapa iar uslasii, ca e haituit, ca nu e corect, ca blablabla
  • -9 (13 voturi)    
    Mana lui Basescu (Miercuri, 27 martie 2013, 17:15)

    Gigelul [utilizator]

    Asta e clar mana lui Basescu. Nu se lasa pana nu-l face zob pe Nastase. Oricum si Base cand nu va mai fi presedinte la fel o sa pateasca. O sa apara dosare si nu stii de unde.
    • +9 (9 voturi)    
      Ai dreptate!! (Miercuri, 27 martie 2013, 18:22)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Gigelul

      Este evident ca e mana lui Basescu! Auzi la el, sa intre in casa lui Nastase si sa-i puna gloante acolo ca sa aiba ala cu ce sa se zgarie... Nu stie ca ala e copil mic si nu stie sa foloseasca gloantele? Acum, normal ar fi acom ca si Basescu sa fie arestat si acuzat de intrare prin efractie, plantare de munitie, si celelalte pentru asta. Si sa-i mai si plateasca lui Nastase o noua broasca la usa, ca sa nu mai poata intra oricine la el in casa, cand si cum vrea.
  • +17 (19 voturi)    
    Jos Basescu ! (Miercuri, 27 martie 2013, 17:21)

    iorgos [utilizator]

    Eu cred ca Basescu i-a pus cartusele acolo , pentru a le folosi in cazul in care ar fi vrut sa se sinucida .
    Dar cred ca a exagerat kioru' , plantandu-i 359 de cartuse , uitand ca dl. Nastase e vanator si nu poate da chiar atatea rateuri .

    Jos diktakioru' ! Traiasca Bulanel , sinucigasul ratat , detinutul politic al secolului 21 !
  • +14 (14 voturi)    
    wow (Miercuri, 27 martie 2013, 17:33)

    corvus coraX [utilizator]

    acum să te ţii sinucideri. Cum ăştia i-au luat colecţia de muschete, va fi nevoit să se sinucidă cu creionul de blogger
  • +9 (9 voturi)    
    Scapa usor (Miercuri, 27 martie 2013, 18:00)

    vlad.pe [utilizator]

    Mai scrie o carte, mai face un rebus si un Sudoku si gata e basma curata.
  • -5 (13 voturi)    
    gainarii... (Miercuri, 27 martie 2013, 20:26)

    jackalphonse [utilizator]

    bai lasati-ma cu gainariile (pozam si iar pozam). luati-l pe nastase, stolojan si basescu si bagati-i la ani grei de puscarie pentru vanzarea frauduloasa a rafinariilor, resurselor de petrol, a flotei, afacerea bechtel. in rest, totul este cancan pentru noi, plebea.
    in primul rand nastase si stolojan, pentru ca ei au inceput vanzarea pe nimic a resurselor petroliere si dupa aceea basescu, ca el le-a finalizat in propriul beneficiu. cand monstrii astia postdecembristi vor fi rezolvati, treceti la vacaroiu si ceilalti. abia atunci vom sti ca treaba merge. daca nastase are dosare garla in timp ce videanu o duce boiereste, nu inseamna ca justitia isi face treaba
    • -1 (1 vot)    
      Pai Nastase le vandu pe toate.. (Joi, 28 martie 2013, 19:02)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      ..iar flota o dadu Vacaroiu cu seful FPS din vremea sa! Asa ca ti se implineste visul daca-l aduci la tribunal si pe Vaca...
  • +1 (1 vot)    
    Unu', Adi... (Joi, 28 martie 2013, 16:38)

    mereuinminus [utilizator]

    Un ins cu o poziţie de sus în jandarmerie îmi spunea prin '98 că de multe ori jandarmii îi prindeau pe cei din clanul Duduianu prin Pantelimon, dar că, după cca. vreo jumătate de oră, negreşit, suna la ei, unu' (şi arăta înspre cer) Adi, care cerea eliberarea neîntârziată a infractorilor interlopi... numai pentru asta şi ar merita Adi la Jilava pe viaţă... însă, probabil că de legăturile cu mafia ţigănească nu se vorbeşte întrucât, probabil, toţi politicienii de orice orientare le practică... Vă mulţumesc pentru amabila atenţie!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă