VIDEO Daniel Morar a fost numit judecator la Curtea Constitutionala, prin decret al lui Traian Basescu

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 25 martie 2013, 13:20 Actualitate | Esenţial

Daniel Morar
Foto: AGERPRES
Presedintele Traian Basescu a semnat luni decretul de numire a lui Daniel-Marius Morar in functia de judecator la Curtea Constitutionala pentru un mandat de 9 ani, incepand cu data de 9 iunie 2013.

Mandatul a trei judecatori expira in iunie. Este vorba Axinte Gaspar, care a fost numit de Presedintie, Aspazia Cojocaru de Camera Deputatilor si Ion Predescu, din partea Senatului.

Valer Dorneanu si Mona Pivniceru sunt celelalte doua propuneri pentru CCR.

Daniel Morar a fost numit la sefia DNA de presedintele Traian Basescu, care, in 11 august 2005, a semnat decretul prezidential pentru desemnarea acestuia, la propunerea ministrului Justitiei de atunci, Monica Macovei.

El a fost reinvestit pe 12 februarie 2009 prin decret al presedintelui Traian Basescu la propunerea ministrului Justitiei de la acea vreme Catalin Predoiu.

De la incetarea celui de-al doilea mandat, Daniel Morar a fost delegat de doua ori ca procuror sef al DNA prin ordin al procurorului general al Romaniei Laura Codruta Kovesi.



Daniel Morar a fost delegat, incepand cu 2 octombrie, in functia de prim-adjunct al procurorului general pentru a asigura interimar sefia Ministerului Public prin ordin al procurorul general al Romaniei Laura Codruta Kovesi, al carei mandat s-a incheiat la acea data.

Absolvent al Facultatii de Drept a Universitatii 'Babes-Bolyai' din Cluj-Napoca, Daniel Marius Morar si-a inceput cariera in 1990, ca procuror stagiar la Procuratura din Targu-Mures, dupa care, din 1992 si pana in 1994, a fost procuror la Procuratura din Cluj-Napoca. Din 1994 si pana in 1997 a ocupat functia de procuror la Parchetul de pe langa Tribunalul Cluj.

Prima functie de conducere detinuta a fost cea de procuror-sef al Sectiei de Urmarire Penala din cadrul Parchetului de pe langa Curtea de Apel Cluj, pe care a exercitat-o de la 1 ianuarie 1999 si pana pe 25 iulie 2002, cand si-a dat demisia, continuand sa-si desfasoare activitatea ca procuror al institutiei.


Citeste mai multe despre   






















15850 vizualizari

  • +58 (70 voturi)    
    excelent! (Luni, 25 martie 2013, 13:22)

    Rasmus [utilizator]

    o sa fie coleg cu Lady Mona, Gaga Style :)
    pana una alta. Mona nu prea a facut ce ne asteptam, Base a avut iara dreptate: e o profesionista.
    • +35 (41 voturi)    
      /// (Luni, 25 martie 2013, 15:59)

      lucadd [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      e plasat destul de bine (o sa le sufle in ceafa lol ) dat fiind ca USL a afirmat raspicat ca nu il mai suporta la DNA sau in orice functie de urmarire a penalilor din politica (aici au castigat ce e drept)
      ii urez sa combata cat de mult posibil derapajele anti-democratice
      • -5 (11 voturi)    
        procurorul lui Basescu...judecator? La CCR? (Marţi, 26 martie 2013, 10:28)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

        Nu este nevoie sa fi fost judecator?
        Aaa, am uitat ca seful CCR nu a judecat o ora in viata lui, fiind doar un jurist la o cooperativa....
        Mda, Morar este totusi altceva.....
        Vedetzi?
        Nu s-a chinuit degeaba sa-i faca poftele lu' Base...a primit o recompensa grasa, dar si o misiune pentru viitorul apropiat:
        sa-i faca mai departe mendrele lui Base.
        Dar ce, credeati ca la CCR chiar se face justitie?
        CCR conduce politic Romania.
        Basescu conduce CCR.
        Simplu.
        • +3 (5 voturi)    
          iar comentezi aiurea? (Marţi, 26 martie 2013, 14:04)

          Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          da' Predescu a fost judecator?
          sau poate Dorneanu cumva?
          nu ti-e jena sa-l critici pe Morar, care in primul rand e MAGISTRAT, apreciat profesional de toata Europa, neafiliat politic, fara sa spui o vorba de Dorneanu, catelus de serviciu la partid, fost parlamentar PSD, lingau politizat pana in maduva oaselor?
          care n-a trimis la CCR nici o ordonanta de-a lui Ponta, declarate ulterior neconstitutionale de catre CCR prin extinderea controlului asupra legilor de aprobare ale respectivelor OUG-uri?
          da' chiar n-aveti nici o limita a bunului simt?
          Da, Basescu a semnat decretul de numire a lui Morar IN BAZA LEGII.
          Sau e mai buna Pizdiceru, ca i-a semnat Ilici decretul de intrare in magistratura, din care a demisionat fara sa cracneasca pentru o functie numita politic?
        • 0 (0 voturi)    
          doctor de familie (Marţi, 26 martie 2013, 19:59)

          paganini [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          daca inca nu-l ai....cauta-l !!!!!!!!!!!!!!!!1
  • +81 (91 voturi)    
    bravo (Luni, 25 martie 2013, 13:28)

    rov [utilizator]

    Romania nu e acaparata total de mafie...mai e o speranta
  • +69 (79 voturi)    
    bravo (Luni, 25 martie 2013, 13:29)

    deer [utilizator]

    Bravo!
    • +13 (19 voturi)    
      Subscriu ! (Luni, 25 martie 2013, 17:48)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui deer

      Bravo la puterea 10 !
  • +74 (84 voturi)    
    Ii joaca Base pe degete :) (Luni, 25 martie 2013, 13:32)

    Le Meow [utilizator]

    Foarte bine, macar stim ca va fi cineva acolo care sa se uite strict la litera legii si sa aiba suficient sange in instalatie incat sa spuna lucrurilor pe nume, indiferent cine in stat va vrea sa faca pe nebunul.

    Pacat ca pierdem un procuror bun, dar asta e.

    Saracuta Mona Pivniceru, nici la CCR nu va avea liniste... :)
    • -53 (69 voturi)    
      joaca la disperare ... (Luni, 25 martie 2013, 14:17)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Le Meow

      a numit urgent omul controlat de el( de acum pentru iunie..) in ideea unei eventuale suspendari ... (dupa ce si-a ars puntile cu pdl ...e cam singur)

      se cheama disperare !
      • +49 (61 voturi)    
        disperati sunteti voi (Luni, 25 martie 2013, 14:49)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        ca tot repetati ca morar este controlat de base fara nici cea mai mica dovada.
        morar a fost propus de base la DNA dupa ce tocmai instrumentase un dosar cu condamnare definitiva a unui primar pd. dar habar nu aveti de asta...
        a pus un profesionist recunoscut si laudat de comisia europeana si criticat de un turnator ca felix. cam asta este logica ta...
        • -28 (36 voturi)    
          clar ... (Luni, 25 martie 2013, 15:20)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          cum zici tu ...

          ps. schimba "ochelarii" !
          • +23 (27 voturi)    
            Cu cei de cal ai lui adrian8 (Luni, 25 martie 2013, 15:37)

            Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            PS stiam ca adrian se numea 4, acum dupa parnaie e 8 ? In timp ce a scris cartile a mai luat 4 case ?
          • +29 (33 voturi)    
            clar (Luni, 25 martie 2013, 15:42)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            dar tu nu zici pe ce te bazezi cand il faci pe morar omu lui base :)
            evident ca nu poti dar iti place sa arunci minciuni...
            • -8 (20 voturi)    
              cine stie (Luni, 25 martie 2013, 17:56)

              ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

              poate se bazeaza pe faptul ca basescu l-a numit pana acum pe morar in toate functiile in care putea sa-l numeasca. sau poate ca se bazeaza pe faptul ca cea de a 2-a expertiza in dosarul flota, facuta dupa ce a venit morar la dna, l-a scos basma curata pe basescu. sau poate se bazeaza pe faptul ca atunci cand s-a strigat "frauda" la referendum morar a trimis indata procurorii dna pe coclauri sa incerce sa demonstreze milioanele de voturi furate. cine stie ?!
      • -24 (26 voturi)    
        Mai e valabil decretul (Luni, 25 martie 2013, 15:44)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        daca data lui de aplicare este dupa data de incheiere a mandatului de presedinte?
      • +27 (29 voturi)    
        ca sa vezi!!! (Luni, 25 martie 2013, 16:54)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Cand a aparut madam Pivniceru ca ministru si apoi la curtea constitutionala inpreuna cu Dorneanu ,tot din disperarea voastra au fost pusi?! Astia de cine sant controlati politic?! AUD??!!! madam adriana8??!!!!!!!!!
      • +15 (19 voturi)    
        La Cotroceni este singur (Luni, 25 martie 2013, 17:51)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Dar langa functia sa si cei ce il sustin,sunt MILIOANE............!
      • +13 (15 voturi)    
        Eu speram (Luni, 25 martie 2013, 18:42)

        urmaritu [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        ca prin niste mijloace legale sa mai fie mentinut cativa ani la DNA. Acum s-ar putea ca ascest organism sa fie oprit !
      • 0 (0 voturi)    
        asa-i ! (Marţi, 26 martie 2013, 20:01)

        paganini [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        numeste-te cum vrei ....DISPERARE !
  • +66 (72 voturi)    
    E tare de tot stirea asta (Luni, 25 martie 2013, 13:32)

    R.A.Muresan [utilizator]

    Problema e insa ca Daniel Morar nu va mai putea conduce, timp de noua ani, vreun organism anticoruptie. Sigur ca daca exista vreun om in tara asta care chiar merita o astfel de functie, acela e Daniel Morar. Avem totusi de cistigat pentru faptul ca macar unul dintre posturile de judecatori care devin in acest an vacante nu va fi ocupat de catre comunistii din USL: s-a vazut pe timpul verii cit de important poate fi un vot la Curtea Constitutionala.
    • +46 (48 voturi)    
      Asa este solar!!! (Luni, 25 martie 2013, 14:12)

      R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui R.A.Muresan

      @solar (vezi citeva comentarii mai jos)
      E adevarat si foarte frumos spus:
      "Dupa ce valul de prostie populara va trece, astfel de oameni vor sta la FUNDAMENTUL ROMANIEI si nu din cei carora li se spune ...dottore!!"
    • +1 (1 vot)    
      @ R.A. MURESAN (Marţi, 26 martie 2013, 14:05)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui R.A.Muresan

      *s-a vazut pe timpul verii cit de important poate fi un vot la Curtea Constitutionala.*

      O mica corectura : s-a vazut pe timpul verii cat de important poate fi un vot CORECT la Curtea Constitutionala:
  • -52 (70 voturi)    
    Basescu, la atac (Luni, 25 martie 2013, 13:34)

    evoque [utilizator]

    sa vedem replica. Pana la urma a gasit un loc pupilului.
    • -51 (61 voturi)    
      inca nu se stie (Luni, 25 martie 2013, 13:51)

      antitot [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      poate se descopera vreun dosar si scapam de el.
      • -16 (32 voturi)    
        9 ani (Luni, 25 martie 2013, 14:19)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui antitot

        sunt batuti in cuie. Basescu a jucat bine, nu este nimeni de vina ca altii dorm pe ei.
        • +30 (38 voturi)    
          da, 9 ani (Luni, 25 martie 2013, 14:55)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          asa au fost si judecatorii pusi de iliescu in 2004.
          asta este constitutia facuta de psd. la fel si cu aia 5 ani de mandat. iar acum fac iar constitutie si se raporteaza la base desi noua constitutie ce va iesi din parlament nu se va mai aplica lui base. dar sunt atat de incompetenti si plini de ura incat fac o constitutie cu directie desi o fac degeaba.
          dar tu tine-le partea pe aici ca vad ca nu esti departe de ei. habar nu aveti pe ce lume traiti :)
      • +32 (34 voturi)    
        Da de ai vostri uslasi cu dosare (Luni, 25 martie 2013, 14:21)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui antitot

        nu vreti sa scapati? Sau la voi asta e moda. Fiecare membru cu dosarul lui.
      • +19 (25 voturi)    
        se descopera? (Luni, 25 martie 2013, 14:56)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui antitot

        sau se farica? asa cum i-ati fabricat lui mru faza cu cheltuielile?
        da, stiu, comunistii mereu au fost buni la asta. scoala de la moscova isi arata "valoarea" :)
      • +20 (24 voturi)    
        Scapi de el dar tot la puscarie ajungi (Luni, 25 martie 2013, 15:38)

        Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui antitot

        Numai un infractor se poate bucura ca scapa de Morar, om caruia justitia din Romania ii datoreaza enorm.
        • 0 (0 voturi)    
          doar (Marţi, 26 martie 2013, 14:24)

          evoque [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

          un infractor ofera recompense procurorilor. Despre prejudiciul cu flota nimic, nimic. Chiar credeti ca cineva uita serviciul imens facut de morar lui basescu? uite ca a venit si recompensa.
      • +1 (1 vot)    
        @ ANTIDOT (Marţi, 26 martie 2013, 14:07)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui antitot

        Poate-i fabrici tu vre-unul !
    • +22 (26 voturi)    
      Ce sa-ti spun! (Luni, 25 martie 2013, 14:55)

      Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Este clar ca esti lobotomizat de antene ...

      Dar chiar si-asa, mai lobotomie! E mai bine ca un Presedinte sa-si puna pupilul undeva decat un oarecare (aka voicuescu, patriciu) sa-si puna pupilul ca Presedinte al Romaniei!
  • +52 (58 voturi)    
    ho. ho!!! (Luni, 25 martie 2013, 13:39)

    solar [utilizator]

    O veste mare, mare , mare de tot! Omul este unul din pilonii de baza a Romaniei Viitoare!! De asa ceva este instare numai Basescu!! Si mai sunt cativa pe care Basescu sunt sigur ca -i are in vizor. Dupa ce valul de prostie populara va trece, astfel de oameni vor sta la FUNDAMENTUL ROMANIEI si nu din cei care li se spune ...dottore!!
  • +51 (59 voturi)    
    Integritate (Luni, 25 martie 2013, 13:40)

    gigi62 [utilizator]

    Un om integru, mult apreciat peste hotare si atit de hulit de penali si jigodiile lor in tara pus sa apere actuala si viitoarea constitutie. O alegere excelenta a presedintelui. Felicitari.
  • -41 (53 voturi)    
    ha ha (Luni, 25 martie 2013, 13:43)

    antitot [utilizator]

    Basescu forteaza suspendarea.
    Morar va fi singur nu are nici o sansa, proportia USL in CCR e zdrobitoare plus ce vine de la Blaga.
    Teapa
    • +32 (42 voturi)    
      da da (Luni, 25 martie 2013, 13:59)

      ia cucu [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Teapa nu e pentru Basescu ci pentru tine, draga roman de rand.
    • +20 (22 voturi)    
      se vede (Luni, 25 martie 2013, 15:11)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      ca habar nu aveti...
      in primul rand ce vine de la bleaga? propune el un judecator la CCR?
      iar cat priveste proportia, nu o sa fie chiar zdrobitoare. anul acesta se schimba 3 judecatori din ce-mi aduc aminte. unul propus de presedinte si doi de parlament. practic de la 5-4 cat era inainte pt base, or sa fi 5-4 pentru usl. tinand cont ca judecatorul ungur ramane veti afvea de facut pe plac ungurilor pt a pastra superioritatea :)
      deci ai grija cu teapa :)))
      • +1 (1 vot)    
        nu se schimba deloc (Marţi, 26 martie 2013, 14:14)

        Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Cojocaru si Predescu au fost propusi de Parlament in urma cu 9 ani, adica in 2004.
        Cine avea majoritate in 2004 in Parlament?
        Deci pleaca 2 propusi de PSD si vin 2 propusi de USL.
  • +45 (49 voturi)    
    in sfarsit, o veste buna.... (Luni, 25 martie 2013, 13:45)

    Printz72 [utilizator]

    ...dupa congresul PDL-ului de ieri. Incep sa cred ca se mai poate face ceva "de dreapta" in tara asta.
    • -4 (16 voturi)    
      in tara asta.... (Luni, 25 martie 2013, 15:47)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Printz72

      se face de mult timp cu dreapta....
      acum ca opozitia s-a sinucis, o sa fim fortati sa imprumutam dreapta altora.
      • -1 (1 vot)    
        ce ? (Marţi, 26 martie 2013, 20:03)

        paganini [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        numeste-te cum vrei....da tine-ti afirmatiile ...'en familie !'
    • -9 (13 voturi)    
      DACA NUMIREA UNUI PROCUROR LA CCR... (Luni, 25 martie 2013, 16:56)

      Father Nicky [anonim] i-a raspuns lui Printz72

      ...este o masura/actiune "de dreapta", atunci in domeniul economic si social, care ar fi masurile "de dreapta" ce ar trebui luate in prima urgenta?!
      • +2 (4 voturi)    
        despre asta, (Marţi, 26 martie 2013, 9:43)

        dorinuca [utilizator] i-a raspuns lui Father Nicky

        intreaba guvernul, adica usl-ul, draga! Ei raspund de masurile economice..... Sunt la putere...Din pacate...
        • +2 (2 voturi)    
          OORABILUL... (Marţi, 26 martie 2013, 12:18)

          Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui dorinuca

          se referea la programul si actiunile OPOZITIEI! Sau crezi ca opozitia nu trebuie sa aiba un program si o viziune despre prezent si viitor?! Sau dupa cunoscutul stil romanesc toata lumea vrea la putere si cand in cele din urma ajunge, improvizeaza, da vina pe "greaua mostenire" si face 'reforme" dupa formula neaosa&mioritica: "leag-o cu sarma, ca merge si-asa!" Deci, revenind, reiterez intrebarea: care sunt masurile "de dreapta" promovate&sustinute de opozitia pdl-ista?!
  • +55 (57 voturi)    
    ? (Luni, 25 martie 2013, 13:53)

    cotora [utilizator]

    toata stima pentru daniel morar, el a fost primul care a spart casta coruptilor la nivelul inalt, pana la venirea lui, nici un politician corupt si judecator corupt, nu a mai fost anchetat, trimis in judecata si condamnat
    • -9 (17 voturi)    
      nu la orice nivel (Luni, 25 martie 2013, 15:48)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      ...la nivelul inalt al adversarilor politici ai lui base. cand l-oi vedea pe videanu mancand chiftelute trimise cu prastia, abia atunci o sa spun ca justitia este impartiala
      • +14 (20 voturi)    
        tot la nivel de ... (Luni, 25 martie 2013, 16:24)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        la nivel de "se stie ca.." sau "daca a zis A3.." atunci astept sa te vad pe tine la puscarie ca jefuitor al statului! N-am dovezi? nici tu nu ai despre Videanu!
        • -4 (12 voturi)    
          nu ai pentru ca nu cauti (Luni, 25 martie 2013, 19:58)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

          de independente ce sunt structurile statului, nimeni nu l-a cautat. dupa ce pica basecu, sa vezi ce repede se gasesc dovezile. punem pariu?
      • +10 (16 voturi)    
        ? (Luni, 25 martie 2013, 16:54)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        apostu, ultimele 2 judecatoare corupte, boldea, primarul de la craiova, cel de la valcea, iti spune ceva, decat sa vb prostii, mai bine taci
        • -1 (9 voturi)    
          pitici (Luni, 25 martie 2013, 20:00)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui cotora

          cotora vorbea de ""casta coruptilor la nivelul inalt"", nu niste pioni de sacrificiu. vorbim de udrea/cocos, videanu, popoviciu, asfaltagii (astia-s finantatorii) samd ""mai draga"".
          • +6 (8 voturi)    
            ? (Luni, 25 martie 2013, 22:28)

            cotora [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            citeste primul mesaj, am spus clar si explicit, politicieni corupti si judecatori corupti, nu oameni de afaceri, iar eu ti-am dat exemplu de la pdl, ai vazut pe timpul lui iliescu, vacaroiu, constantinescu, nastase sau amarie, vreun politician sau judecator corupt,anchetat, trimis in judecata si condamnat ? nu, dar pe timpul lui morar, da, el a spart casta coruptilor la nivelul inalt
            • 0 (4 voturi)    
              citeste ce am scris eu (Marţi, 26 martie 2013, 11:02)

              jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui cotora

              nu zici nimic de casta contemporana a coruptilor de nivel inalt!. unde este pdl-ul aici? vorbim de o justitie INDEPENDENTA sau de folosirea justitiei pe post de ARMA?
              • +1 (5 voturi)    
                zau (Marţi, 26 martie 2013, 11:19)

                cotora [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

                zau !, ce arma politica ? morar a anchetat politicieni din toate taberele politice, sau vrei sa-l aduca pe amariei inapoi ?
                • 0 (2 voturi)    
                  toate taberele (Marţi, 26 martie 2013, 14:45)

                  jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui cotora

                  monstri corupti de la adversari si pioni de sacrificiu, membri pdl, adunati de prin tara. cum iti suna?
                  • 0 (2 voturi)    
                    ? (Marţi, 26 martie 2013, 14:54)

                    cotora [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

                    cum imi suna ?, ciudat, nu inteleg ce vrei sa spui ?, ca nastase este un monstru ?, boldea, apostu sunt niste pioni sau judecatori corupti de la tribunalul bucuresti sunt tot pioni ?, amarie nu anchetat nici un politician corupt, de nici o culoare sau nici macar un pion amarat, ce a facut morar, nu a facut nimeni
                  • -1 (1 vot)    
                    comfuz (Marţi, 26 martie 2013, 20:08)

                    paganini [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

                    tot comfuz !
                    • +1 (1 vot)    
                      cares este confuzia (Miercuri, 27 martie 2013, 12:26)

                      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui paganini

                      limbajul de lem plictiseste
          • -1 (1 vot)    
            mai daraga ! (Marţi, 26 martie 2013, 20:07)

            paganini [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

            animalule ! ai gresit ADRISANTUL !!!
      • 0 (0 voturi)    
        no...muci in fasole ! (Marţi, 26 martie 2013, 20:05)

        paganini [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        ho, ma! ca discutam de alteceva....!!!
  • +32 (34 voturi)    
    o la la (Luni, 25 martie 2013, 14:08)

    demaGOGU [utilizator]

    deci meciul adevarat de joaca la CCR!

    de urmarit
  • +27 (29 voturi)    
    :)) (Luni, 25 martie 2013, 14:32)

    omezu [utilizator]

    De ce (cine) ti-e frica nu scapi! Nu-i asa Mona? :))
  • +1 (7 voturi)    
    asta nu este procuror? (Luni, 25 martie 2013, 15:44)

    jackalphonse [utilizator]

    aaa...am inteles, ""pe asta il cunoastem"".
    • 0 (0 voturi)    
      e magistrat (Marţi, 26 martie 2013, 14:19)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      da' Dorneanu e magistrat?
  • -14 (20 voturi)    
    Va spuneam (Luni, 25 martie 2013, 16:20)

    xrogo [utilizator]

    ca ar fi bine ca Morar sa fie numit pe viata,9 ani este cat o viata,mai urmeaza ca Base sa fie numit si el pe viata si in plus si dupa moarte,mumia lui sa ne conduca pana la dracu-n praznic, si chiar mai departe.
    Bine macar ca am scapat si nu mai este sef la procurori,n-o sa mai vedem procurori prin sate cu Bilblia-n mana alergand tarani de voturi furatori.
    Un loc caldut pentru cel care l-a scapat(sa speram ca numai momentan) pe Base de dosarul flota invocand imunitate totala.
    Macar nu-l vom mai vedea in aparitii televizate cu mutra lui de extraterestru,facand justitie in stilul propriu.
  • -10 (18 voturi)    
    Cum functioneaza mafia ... (Luni, 25 martie 2013, 16:23)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... ai grija de Nasu' din suflet (aka il scapi de dosarul Flota) are si Nasu' grija de tine. Intai te pune sef la DNA. Apoi forteaza o numire ca Procuror General iar daca nu se poate si nu se poate iti da (repede sa-si plateasca datoria inainte de expirarea mandatului) o pozitie inamovibila la CCR.

    Noroc ca se coace de o noua Constitutie care sper sa fie mult mai clara pentru ca din gandirea profunda a constitutionalistului Morar aflam ca: “Imunitatea isi gaseste justificarea in consideratii de oportunitate politica, seful statului reprezentand o institutie cu cea mai inalta autoritate in stat, pentru pastrarea autoritatii acesteia find necesar sa nu se poata aduce atingere persoanei care o reprezinta”.

    Acum, cred ca putem fi de acord ca Daniel Morar, oportunist politic fiind s-a gandit ca e bine sa fie Basescu imun in fata justitiei pe sistemul "ce dai sa te fac ispravnic?". Ceea ce nu pot eu intelege este cum a ajuns Presedintele (seful statului nu exista in Constitutie) cea mai inalta autoritate in stat. Mai ales ca Constitutia Romaniei avem: "ARTICOLUL 61
    (1) Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării. "
    • 0 (10 voturi)    
      NUMIREA LA CCR... (Luni, 25 martie 2013, 17:38)

      Father Nicky [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ...este din punctul meu de vedere o solutie "de avarie", o consecintaa imposibilitatii impunerii lui Morar intr-o alta functie dorita de presedinte! De fapt este chiar un fel de "retrogadare", un fel de "avansare in jos" a domnului Morar, stiut fiind ca CCR nu face parte din sistemul juridic, adica nu face parte din "puterea judecatoreasca", una din cele trei puteri constitutionale ale statului democratic! Avand in vedere "algoritmul politic" dupa care sunt numiti judecatorii CCR, respectiva institutie pare mai degraba un "cimitir al elefantilor", o sinecura cu care sunt "premiati" cei care au facut "servicii" politicienilor din Camera deputatilor, Senat sau Administratia prezidentiala! Iata de ce cred ca desemnarea de catre Presedinte a domnului Morar pentru un post de judecator la CCR, nu-i o mare branza! Daca ar fi reusit sa-l impuna pentru functia de Procuror General ar fi fost cu totul altceva, dar asa va fi doar un "elefant" printre ceilalti "elefanti"! Un singur mandat de 9 ani, fara perspevctiva de avansare, la sfarsitul caruia te asteapta in cel mai bun caz pensionarea si gloria postuma! Amin!
      • +6 (12 voturi)    
        Descurajeaza USL. (Luni, 25 martie 2013, 18:36)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Father Nicky

        USL intentioneaza sa reactualizeze contestatia la CCR pentru lungirea proceselor pana intrau in prescriptie.Cred ca numirea lui Morar la CCR este facuta pentru a descuraja aceste intentii.Exceptia de neconstitutionalitate a fost mult timp o arma a baronilor USL pentru a scapa de justitie si cu Morar la CCR cred ca nu mai tine.
        • -2 (12 voturi)    
          comic (Luni, 25 martie 2013, 20:05)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          voi inca mai credeti ca basescu, in toata balacela asta, de fapt, el vaneaza corupti pentru bunastarea statului:))) are nevoie de oameni pusi in pozitii cheie ca sa se apere, nimic altceva
        • 0 (6 voturi)    
          DOMNULEA MIRCEA... (Marţi, 26 martie 2013, 0:21)

          Father Nicky [anonim] i-a raspuns lui mircea

          ...ceea ce presupuneti Dvs.este complet eronat! Si oricum domnul Morar singur nu poate impiedica nimic de unul singur! CCR nu este un tribunal si nu emite sentinte de condamnare! CCR emite prin vot majoritar "hotarari" si "avize" privind constitutionalitatea legilor votate de Parlament si a "hotararilor" si "ordonantelor" emise de Guvern! Domnul Morar va fi unul din cei 9 "judecatori" si va avea dreptul doar la un singur vot! Eu cred, asa cum am spus-o si in postarea anterioara,Basescu face cu domnul Morar ceea ce a facut cu toti cei care i-au fost aproape si l-au ajutat sa ajunga acolo unde este! "RECUNOSTINTA" nu este punctul tare al presedintelui! Cred ca numirea domnului Morar la CCR este, in fapt, o scoatere a sa din sistemul juridic si o "tragere pe o linie moarta"! CCR nu ancheteaza, nu emite mandate de arestare si nu da sentinte cu executare! Devenind "judecator" la CCR, domnul procuror Morar este scos din procuratura si "pensionat"! Pe 15 august va implini 47 de ani, iar peste 9 ani va avea 56 de ani! Mandatul la CCR este doar unul si nu poate fi prelungit...! Trageti Dvs. concluzia!
    • 0 (0 voturi)    
      toti presedintii (Marţi, 26 martie 2013, 14:29)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      din tarile civilizate beneficiaza de imunitate in timpul mandatului.
      nu exista mai mare vulnerabilitate pentru securitatea unei tari decat un presedinte in incapacitatea exercitarii atributiilor.
      presedintele e seful CSAT si al armatei.
      chiar asa de Chiori sunteti?
      mai apoi, vezi ca faci confuzie intre AUTORITATE si REPREZENTATIVITATE.
      Autoritate are cel care ia decizii, in speta puterea executiva.
      Parlamentul nu are autoritate decat in domeniul legislativ.
      In concluzie, ai Kent ba Liviu ...
    • 0 (0 voturi)    
      CE ? (Marţi, 26 martie 2013, 20:10)

      paganini [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      iar o iei cu flota ?....altceva nu STI ?
  • +6 (16 voturi)    
    În viaţa mea (Luni, 25 martie 2013, 19:48)

    Kute [utilizator]

    n-am fost fan al cuiva dar pe acest om îl iubesc şi-l admir. Ştiu că sunt mulţi oameni puternici, curaţi şi merituoşi în ţara asta şi-i aştept. Şi mai ştiu că sunt milioane ca mine.
    • +1 (9 voturi)    
      Da (Luni, 25 martie 2013, 22:40)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Kute

      sunt milioane,s-a vazut la vot!!!
      • +1 (5 voturi)    
        Să nu amestecăm (Luni, 25 martie 2013, 22:58)

        Kute [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        lucrurile! Politicienii şi partidele lor nu-s totuna cu justiţia şi oamenii ei valoroşi. Nu mi-e drag niciun politician actual şi ca mine sunt milioane. Aveţi ceva împotrivă?
      • 0 (0 voturi)    
        ????????????? (Marţi, 26 martie 2013, 20:13)

        paganini [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        pai tocmai sta E...nu s-au vazut !!!!
    • -2 (8 voturi)    
      PREJUDICIU ZERO (Marţi, 26 martie 2013, 0:39)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Kute

      Domnule "Kute", totusi Romania avea a 6-a flotà mondialà. O parte din aceastà flotà circulà incà si produce pentru altii. Cum puteti trece peste asa o eroare imensà?
      • -2 (2 voturi)    
        nu vad... (Marţi, 26 martie 2013, 9:55)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        nici o eroare, la cat sunt de asmutiti impotriva lui base, daca era ceva concret, era de mult in parnaie... sau poate nu vad eroarea din cauza privatizarilor facute de psd, care a dat toata economia romaniei pe cativa euro, zacamintele poporului, urmeaza energia, cfr-ul, etc...
        inca mai astept crearea locurilor de munca din banii obtinuti din privatizarea bcr, inca mai astept ca patriciu sa plateasca datoriile catre statul roman, implicit catre poporul roman, ca doar rafinaria aia era a poporului, nu a lui tariceanu...
        sau poate ai uitat cum tariceanu a cumparat actiuni, asa de vreo doua miliarde, ca tot ii avea in casa, la rafinaria lui patriciu... sau poate ai uitat de biletelul roz, de declaratia monicai macovei in care tariceanu ii sugera ca patriciu nu are parte de un proces corect...
        astea sunt lucrurile care au dus romania in sapa de lemn, aceste interventii minore, precum cea a lui catalin voicu, a judecatorului constiniu, dar sunt prea multi prosti in tara asta sa calculeze consecintele acestor actiuni...
  • 0 (4 voturi)    
    dupa fapta si rasplata (Marţi, 26 martie 2013, 9:13)

    Montesquieu [utilizator]

    pai nu merita oare aparatorul de frunte al basescului un post caldut?
    mai ales dupa ce si-a batut joc in ultimul hal de ideea de justitie, de bun simt si de noi?

    i-auzi la morar citire: "nu exista prejudiciu", spus dupa ce o flota intreaga a disparut.

    reprezentativ pentru "abilitatea" sefului dna in lupta cu coruptia, coruptii, etc
  • +1 (3 voturi)    
    Catelusa de serviciu Mooona, zice ca (Marţi, 26 martie 2013, 9:26)

    Maniu [utilizator]

    sa numeasca numai Piratmetnul si Gugumentul, plus "puterea judecatoreasca". Pai catelusa taichii, di ce nu doar Partidul Derbedeo-comunist, hai, direct! Important e sa latri tare nu sa ai dreptate.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version