VIDEO Ambasadorul Germaniei: Nu cerem Romaniei sa fie un paradis. Coruptia afecteaza aderarea la Schengen

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 10 martie 2013, 15:22 Actualitate | Esenţial

Andreas von Mettenheim
Foto: Agerpres
Ambasadorul Germaniei la Bucuresti, Andreas von Mettenheim, a declarat duminica, la Pro TV, ca tara sa nu cere ca Romania sa devina un paradis, insa coruptia din Romania are impact asupra frontierelor pe care ar trebui sa le protejeze in calitate de membru Schengen, transmite Mediafax.

"Nu cerem Romaniei sa devina un paradis, pentru ca nici Germania sau alte tari europene nu sunt. Aceste puncte pe care noi le consideram foarte importante... Nu e vorba de faptul ca unii politicieni au fost deja condamnati definitiv. Simpla existenta a unor asemenea acuzatii, in Germania duce la depunerea mandatului si la retragerea din functie", a sustinut Andreas von Mettenheim in emisiunea Dupa 20 de ani de la Pro TV, apreciind faptul ca exista o diferenta de cultura politica intre cele doua tari.

Ambasadorul Germaniei a mentionat ca "pentru Romania e important sa nu vada jumatatea goala a paharului, ci jumatatea plina".

"Nu e un pas mare si nici dificil. Daca se reuseste sa se faca acest pas, spre sfarsitul anului, impreuna cu Franta si cu alte tari europene, ne vom apropia mai mult de aderarea la spatiul Schengen", a explicat von Mettenheim.

Diplomatul german a sustinut ca decizia de a nu se supune unui vot aderarea la Schengen la nivelul Consiliului JAI a fost o decizie buna, deoarece "daca s-ar fi supus la vot, am fi ajuns sa ne confruntam cu o stare si mai negativa".

El a mai sustinut ca principalele obiectii ale Germaniei fata de aderarea Romaniei la Schengen in acest moment nu ar avea legatura cu perioada electorala din tara sa, ci cu faptul ca nu au fost indeplinite toate cerintele din raportul pe Justitie al Comisiei Europene.

"Este o decizie completa, larga, care se refera la totalitatea punctelor enuntate in raportul Comisiei, si nu doar la puncte individuale (...) Unul pe care l-as enunta este faptul ca inca mai sunt parlamentari, deputati sau senatori, care au pe rol dosare penale. E valabil si pentru guvern. Dupa cum spuneam, este vorba despre acei politicieni cu...un trecut penal, iar Parlamentul nu a gasit inca o solutie satisfacatoare pentru a elucida si clarifica rapid astfel de cazuri. Un alt punct este numirea unui nou procuror general al Romaniei. Acest lucru nu s-a intamplat inca, desi toti asteapta asta", a exemplificat ambasadorul Germaniei.

In momentul in care a fost intrebat care este legatura dintre conditionalitatile tehnice care trebuiesc indeplinite de Romania pentru aderarea la Schengen si raportul privind MCV al Comisiei Europene, Andreas von Mettenheim a replicat: "Dar coruptia la frontiera este legata si de starea generala a guvernului si a administratiei publice".

"Toate mijloacele tehnice care vizeaza securitatea frontierelor pot exista, dar atunci cand cineva care sta intr-un birou sau chiar la frontier permite intrarea cuiva in spatiul UE contra unei sume de bani, degeaba ai conditii tehnice", a mai explicat ambasadorul in ceea ce priveste legatura dintre criteriile tehnice pentru aderarea la Schengen si Mecanismul de Cooperare si Verificare.

"MCV se refera la lupta impotriva coruptiei in general, peste tot. La autoritatile publice, la frontiera, la justitie. Nu este vorba insa de a indeplini toate benchmark-urile MCV. Trebuie constatate progrese suficient de mari pentru a putea continua pe acest parcurs de aderare la spatiul Schengen. Guvernul federal, dar si alte tari europene, nu considera ca s-au facut aceste progrese", a mai sustinut diplomatul german.

Andreas von Mettenheim a fost intrebat in functie de ce va stabili Germania daca eventualele evolutii din Romania cuprinse intr-un viitor raport al CE vor fi suficiente.

"Comisia Europeana este chemata sa controleze aceste progrese. In ultimul sau raport a concluzionat ca exista progrese, si trebuie sa spunem asta. Nu este o evolutie negativa,va aflati pe drumul cel bun, dar progresele nu sunt suficiente. Referitor la Schengen, decizia politica ce urmeaza sa fie luata apartine statelor membre, care sunt interesate de siguranta si securitatea proprie in ceea ce priveste intrarea frauduloasa a unor persoane pe teritoriul UE", a mai afirmat ambasadorul.

Mai mult, diplomatul a tinut sa sublinieze faptul ca aderarea la spatiul Schengen nu are legatura cu schimburile comerciale dintre tarile UE.

"Nu are de-a face nici cu schimburile comerciale. Daca ne gandim bine, singura problema este ca, la granita, trebuie sa prezentam pasaportul sau cartea de identitate. Nu doar romanii. Chiar si eu. Imi cer scuze. Cred ca am fost inteles gresit. Desfiintarea acestor frontiere interioare se refera doar la lipsa controlului persoanelor. Nu are nimic de-a face cu libera circulatie comerciala", a argumentat Andreas von Mettenheim.


























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

7304 vizualizari

  • +26 (34 voturi)    
    paradisul pisicii (Duminică, 10 martie 2013, 15:31)

    razek [utilizator]

    Pisica n-a murit la spalat ci la stors, asta asa ca sa nu mai rupa Corlateanu pisica-n doua, spargandu-se-n tirade cum ca uslamul "si-a facut datoria, a indeplinit obligatiile si atunci avem o asteptare legitima, europeana, sa fim respectati si o decizie pozitiva sa fie adoptata " ZEXE
    • +25 (31 voturi)    
      :) (Duminică, 10 martie 2013, 16:43)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui razek

      "Simpla existenta a unor asemenea acuzatii, in Germania duce la depunerea mandatului si la retragerea din functie"

      Ti-ai gasit in Romania asa ceva.... La noi se candideaza din puscarie si se castiga mandate.
      Bunul simt nu mai exista de mult...iar respectul fata de alegatori a devenit ceva tabu.
      Dar pana la umra e vina poporului...pana la urma tot noi dam cu stampila, asa ca daca vrem sa schimbam ceva...trebuie sa pornim de la radacina.
      Poporul s-a trezit o data prin 2004 si a incercat sa schimbe ceva, insa schimbarea nu a venit...din contra, s-a mers in mare pe acelasi sistem corupt si s-a dat cu sutul la inca o sansa de redresare...sanse ce vin foarte rar.
      Avand in vedere "calitatile" actualei puteri, nu ar fi greu de trezit din nou acest popor, dar asta nu se poate face venind cu aceleasi proiecte nereusite (PDL). Avem nevoie de o formatiune politica noua, cu oameni corecti, curati si bine intentionati.
      Sigur ca astfel de oameni sunt putini la numar, insa daca proiectul e gandit pe termen lung si nu se incearca o accelerare (de obicei aceste accelerari se fac prin intermediul unor compromisuri nepotrivite si urat mirositoare- vezi MRU), la alegerile viitoare se poate intra in Parlament (cu un procent mic, evident) iar la celelalte se poate ataca puterea. 8 ani mi se pare un termen rezonabil...sa nu uitam ca prima oara ne-au trebuit 14 ca sa ne trezim.
      • +2 (4 voturi)    
        frumoasa chestia cu trezitul.... (Luni, 11 martie 2013, 8:23)

        toubib [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Sunt in mare parte de acord cu spusele dumneavoastra, dar cu "trezitul" nu sunt asa de optimist...politicienii sunt emanatia, chipul si asemanarea celor care i-au votat.
        Atata timp cat oamenii sunt inculti, insensibili la raul ce se petrece in imediata lor vecinatate si indobitociti de televiziuni si alte mijloace de "informare" (atentie, nu am zis "saraci" material), starea aceasta de fapt care e incompatibila cu UE si Schengen va persista foarte mult timp
        • +2 (4 voturi)    
          James Orwell (Luni, 11 martie 2013, 9:32)

          Kappa [utilizator] i-a raspuns lui toubib

          a spus-o: Niciodata masele nu se revolta de la sine. Daca-i tii timpiti cu Antenele, neinformati si needucati (de-aia atacul concertat la Invatamint), ai sa stai mult si bine la putere.
          In rest, aveti perfecta dreptate.
    • +7 (13 voturi)    
      si'nca ceva (Duminică, 10 martie 2013, 18:10)

      razek [utilizator] i-a raspuns lui razek

      deunazi o domsoara din PSD zisa Cretzu facea aprecieri asupra unei lidere europene cum ca aia n-ar placea electoratului roman ; fetito trezeste-te, acolo nu se face politica cu cracu gol...mai draga !
      • -5 (11 voturi)    
        DAR DOAMNA CARE SPUNEA... (Duminică, 10 martie 2013, 23:36)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui razek

        ... cà s-a dat o loviturà de stat si cà s-a fraudat masiv la referendum, 3 milioane..., nu cumva a determinat lumea de acolo sà-si facà o pàrere gresità despre noi si sà nu ne placà?
        • +3 (9 voturi)    
          D' ale lui Mitica (Luni, 11 martie 2013, 3:25)

          valjean [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

          Nu trebuia sa-i spuna o doamna ca a fost lovitura de stat cind " lumea de acolo" a impiedicat finalizarea acestei lovituri de stat prin presiunile diplomatice ale Germaniei , Angliei si SUA !
          • 0 (2 voturi)    
            TREZIREA! (Luni, 11 martie 2013, 9:46)

            dincannes [utilizator] i-a raspuns lui valjean

            De luni de zile, oamenii seriosi nu mai folosesc sloganul acesta, ce presupune mitraliere si tancuri pe stràzi.
        • +2 (10 voturi)    
          pai .... (Luni, 11 martie 2013, 3:32)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

          am putea spune ca cine a votat DA la referendum a votat si USL la parlamentare....cred ca da...pai la parlamentare USl a adunat doar 4.3 milioane de voturi....si atunci cam care e diferenta intre " 7.5 milioane de romani" despre care tot vorbeste USL...?
          • +1 (3 voturi)    
            "am putea spune" nu este un argument (Luni, 11 martie 2013, 9:31)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

            Pentru ca nu am putea spune.
            Doar voi incercati astfel sa demonstrati.... ce?
            O frauda nedovedita de o armata de procurori trimisi sa-i caute pe votanti de bube...care au lasat toate cauzele,toate dosarele ca sa-i faca pe plac unui marinar frustrat (pe banii cui?).
            "am putea spune" ca daca la votul pentru presedinte
            (in conditiile incalcarii flagrante a legii electorale, Basescu facandu-si reclama electorala chiar in ziua votului, chiar in sectiile de votare, cu ajutorul buletinului de vot la referendumul ala superpopulist cu unicameralu' si parlamentul redus...)
            , dupa scandalul aranjat, cu Geoana (se mai indoieste cineva ca Geoana umbla cu cioara vopsita?) in vizita la Vantu,
            Base a adunat (mai mult "de afara" ca alea nu se pot controla) 5 milioane de voturi.....
            si acum l-au demis 7,5 milioane.....
            am putea spune ca nu mai este presedintele, de drept, al Romaniei.
            Am putea spune multe, nu-i asa?
            Dar eu iti spun (inutil) doar ca nu toti antibasistii sunt votanti USL.
            Multi nu voteaza la parlamentare, dar le-a ajuns "cu asta"....cativa voteaza cu alte partide (chiar si PDL, ce sa vezi....)
            • -1 (1 vot)    
              Pro sau anti Base (Luni, 11 martie 2013, 11:08)

              adrian onicescu [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              Stimati domni,

              E o tragedie ca nu s-au gasit cei ce au fraudat de o parte si de alta, nu vad nici urma de corectitudine din partea actorilor politici ci doar incapacitate de a face sa se respecte legea. Ca s-au lasat dosarele pentru clarificarea legitimitatii unei conduceri mi se pare firesc. Rezultatul e trist pentru alegatori nu pentru alesi, asta dovedeste ca alesii fac ce vreau dupa ce arunca cu praf de justitie in ochi. Sper ca nu va faceti iluzii ca nu s-au comis peste tot fraude.
              Daca Base a reusit sa exercite atata putere fara sa faca Europa sa explodeze dovedeste ca e capabil. Cand nu ne convine, umblam la legi si diminuam prerogativele presedintelui.Omul mi se pare ca a mers pe mana legii atat de lunga cat a descoperit ca e ea. Calculele numarului de simpatizanti ai cuiva ma lasa rece, in Romania se voteaza impotriva, nu pentru cineva cu exceptia membrilor unor partide si a unora care sufera de ingenuitate si iluzie cronica. La noi niciun partid nu a fost bun, am votat toti contra dupa ce a cazut mitul Iliescu. Cheltuielile cu referendumul sunt exorbitante si alegatorii au intrat in jocul asta pervers indoctrinati de mass-media. Base a spus ca renunta daca se va face Parlament unicameral. De ce nu i-au fortat pe guvernanti sa mearga pe pista asta decat sa ne imprumutam cu dobanzi uriase ca sa facem referendumuri in loc sa bagam banii aia in educatie si spitale? Oricum niciunul cand a fost la guvernare nu a facut Parlament Unicameral pentru ca nu convenea clientilor de toate culorile. Trebuia sa ne agatam de posibilitatea enuntata de Base si sa ne alegem cu cheltuieli mai putine pentru intretinerea a doua camere de la Buget.
          • +1 (3 voturi)    
            PRESUPUNERI SI CALCULE PUERILE (Luni, 11 martie 2013, 9:54)

            dincannes [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

            Ca si cum, dintre sustinàtorii celorlalte partide (la parlamentare), nici màcar unul nu s-a sàturat de nepriceputul TB, ce ne-a condus direct in coada UE!
    • -5 (11 voturi)    
      "ZEXE" (Duminică, 10 martie 2013, 23:31)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui razek

      "Nu cerem Romaniei sa devina un paradis, pentru ca NICI GERMANIA sau alte tari europene nu sunt."
      A spus Corlàtean cà la noi totul este OK?
      "pentru Romania e important sa nu vada jumatatea goala a paharului, ci jumatatea plina."
      Domnule razek, ascultati-l, priviti jumàtatea plinà!
      "Nu este o evolutie negativa,va aflati pe drumul cel bun, dar progresele nu sunt suficiente."
      Adicà am luat nota 6 din 10, dar limita nu mai este 5, este 7 din 10. La anul poate va mai creste...
      Comentariul dumneavoastrà... cam zexe!
      • -1 (3 voturi)    
        Ambasadorul a tinut sa minimalizeze, el,importanta (Luni, 11 martie 2013, 9:40)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Importanta , hiperbolizata de Basescu si secta lui, intrarii in Schengen:
        "Daca ne gandim bine, singura problema este ca, la granita, trebuie sa prezentam pasaportul sau cartea de identitate."
        Schimburile comerciale, economia, nu sunt afectate CU NIMIC !
        Problema nemtilor este:
        Usurinta cu care pot sa primeasca, de la functionari romani, viza de intrare in UE (pe la noi), toti doritorii.
        Simplu si nu prea.
        Cum dovedesti ca ai numai functionari incoruptibili?
        Degeaba i-am destitui pe toti politicienii acuzati de ceva (ca DNA, ANI si parchetul nu stau o clipa), degeaba l-am pune pe Morar sef peste procurori (de parca acum nu este....), tot functionarii aia sunt, asa ca Nein Schengen.
        Nici daca angajam functionari germani nu convingem, pentru ca, ce sa vezi, nici nemtii nu sunt absolut incoruptibili.
        Deci, ramane cum am stabilit:
        NU INTRAM IN SCHENGEN .PUNCT.
        • +1 (3 voturi)    
          Importanta intrarii (Luni, 11 martie 2013, 10:25)

          Kappa [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          in Schengen o stiu transportatorii care trebuie sa steie cu orele in vama si pierd bani grei pentru asta.
          Si mai e ceva: esti in Shengen, esti in club. Altfel esti un golan, un Untermensch care, ca sa vezi, ai primit dreptul sa circuli prin Europa cu buletinul.
          Baietii au destula informatizare ca sa stie de unde sa te ia, fie ca esti cu pasaport fie cu buletin.
          Dar daca Dvs.va culcati cu "Jos, Basescu!" si va treziti cu "Jos, Basescu!", asta e!
          • 0 (0 voturi)    
            Intrarea, cand o fi , daca o fi sa fie. (Luni, 11 martie 2013, 19:24)

            ionv [utilizator] i-a raspuns lui Kappa

            Eu nu am inteles partea cu jumatatea plina a paharului.
            `Ambasadorul Germaniei a mentionat ca pentru Romania e important sa nu vada jumatatea goala a paharului, ci jumatatea plina".
            Pai, daca Romania nu TREBUIE sa vada partea goala, de ce a trebuit sa o vada dumnealor?
            Si, dupa amenintarea cu veto, care ar fi partea plina?
        • -1 (1 vot)    
          Am pierdut toti (Luni, 11 martie 2013, 11:12)

          adrian onicescu [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Nu s-a hiperbolizat nimic. Nu am intrat in Schengen si asta se numeste esec diplomatic nu castig pentru Romania. Motivul, ca avem parlamentari infractori nu poate fi combatut si asta spre rusinea noastra, ce-o mai dam cotita? Orice respingere e un esec. Romanii trebuiau sa aiba acces pe piata muncii din Schengen ca sa trimita euro acasa si sa facem singurul mod de economie de care suntem capabili pentru inca vreo douazeci de ani. Asa ne mai carpeam si noi, ca pana acum economia a fost tinuta de cei plecati afara.
        • -1 (1 vot)    
          Nu exista Pro-Basescu la noi se voteaza numai impo (Luni, 11 martie 2013, 11:16)

          adrian onicescu [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Referitor la "sustinatorii lui Basescu" Nu uitati ca o fac doar pentru ca nu avem alta optiune viabila. A-l sustine pe Baasescu e un mod de a te opune celeilalte tabere care de cand a venit la putere nu a stiut decat sa puna biruri, nu inseamna ca esti de acord cu vreo parte din tagma politicienilor de la noi.
  • +26 (32 voturi)    
    pe raspicate (Duminică, 10 martie 2013, 15:32)

    edif [utilizator]

    asta asa ca sa inteleaga pana si votantul USL
    • +21 (25 voturi)    
      . mai pe i decat atat (Duminică, 10 martie 2013, 17:21)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui edif

      nu prea se poate. Astept cu nerabdare urletele dezaxatilor de la antena3 cu neamestecul in treburile interne, prezumtia de nevinovatie pana la sfantu-asteapta al prescrierii faptelor si osanalele la adresa cotoiului securist care s-a sacrificat pentru imaginea tarii si si-a dat demisia "de onoare" pentru a se bate cu dispozitia justitiei dictatorului.
      • -4 (10 voturi)    
        VRETI SA FIE SCOASA DIN LEGE... (Duminică, 10 martie 2013, 23:39)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

        ... prezumptia de nevinovàtie?
        Cit s-au mai bàtut pàrintii dumneavoastrà, ca s-o impunà!
        • 0 (2 voturi)    
          vezi, (Luni, 11 martie 2013, 9:47)

          ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

          de asta-mi plac mie ca sarea-n ochi cei ca tine care se leaga de chestii scoase din context si le denatureaza sensul. Imi dau lacrimile cand te vad incolonandu-te dupa discursurile actuale ale unor Pontanocchio, Psihocrin, Felix sau Andrei Horia Muresan Marga - turnator cu opera, mic filozof si ilogician.

          Nu am zis nicaieri sa se elimine prezumtia de nevinovatie, am zis de nenumarate ori ca orice persoana care se gandeste sa candideze la o demnitate sau functie publica trebuie sa se stie curata, nu cu bube in cap. Iar daca, dupa ce a fost aleasa/numita, apar informatii care ii strica imaginea, sa se retraga pana la clarificarea situatiei, astfel ca imaginea institutiei din care face parte sa ramana intacta. Cei ce aspira la a reprezenta o natiune in institutiile ei fundamentale nu au dreptul sa puna interesul propriu deasupra interesului personal.
          • +2 (2 voturi)    
            NICI EU NU MA LAS (Luni, 11 martie 2013, 11:20)

            dincannes [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

            Sà spunem cà urmeazà un vot important in Parlament. Sondajele dau 50%.
            Se apeleazà la oamenii fàrà scrupule si se fac plingeri penale.
            Và citez: "Iar daca, dupa ce a fost aleasa/numita, apar informatii care ii strica imaginea, sa se retraga pana la clarificarea situatiei, astfel ca imaginea institutiei din care face parte sa ramana intacta."
            Votul are loc, banditii cistigà!
            • 0 (0 voturi)    
              vorbesti aiurea in continuare (Luni, 11 martie 2013, 16:34)

              ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

              daca ar fi pe bune cu demisia, atunci poti fi sigur ca despre cei 50% "banditi" din parlamentul tau ipotetic ar fi aparut deja informatii compromitatoare, deci ei ar fi deja afara.

              plus ca demisiile nu se dau pe zvonuri din "surse", ci pe un material concret, gen plagiatul lui Pontanocchio, notele de turnator ale lui Marga, dosarele trimise in instanta ale unor Fenechiu, Felix, Voicu, constatari ANI ale starii de incompatibilitate in cazul unuia ca Diaconu etc.
  • +7 (23 voturi)    
    basescu e de vina.... (Duminică, 10 martie 2013, 15:36)

    geocrin [utilizator]

    Daca ar fi Ilici presedinte si poanta prim ministru si ultimul mincinos Germania ar inchide ochii si ar primii Romania in Schengen.
    Cita ipcrizie la tovarasi, invoca tot felul de argumente si coruptia de 23 de ani continua sa infloreasca.
    Bravo tovarasi!
    Romanii asteapta de la voi fapte si NU abureli, achitativa de promisiuni si lasati plecatul la mecil din Lndra.
    Asta ar fi inca o cheltuiala aiurea, noi vrem sa muncim si apoi sa traim mai bine, NU cerem pomana.
  • -18 (30 voturi)    
    Coruptia incepe la nivel inalt ! (Duminică, 10 martie 2013, 15:39)

    MenInBlack [utilizator]

    Daca ar veni cativa procurori europeni onesti, si ar incepe cu :
    Basescu, Blejnar, Berceanu, Udrea...apoi ar continua cu Nastase, Hrebenciuc, Becali, Voiculescu, Fenechiu, etc, am putea fi mai curati si mai uscati...de sus in jos.

    Ne dati o mana de ajutor international ?!
    • +15 (25 voturi)    
      OK, mai, negrișorule, (Duminică, 10 martie 2013, 17:31)

      DePourcelis [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      dar n-ai vrea sa se înceapă în ordinea inversă decât cea indicată de tine? Aia sa-i ia la puricat pe cei indicați, ”cel mai competent parlament/guvern” sa-și facă curațenia internă de primăvară-vară-toamnă-iarnă și să vezi că, ai dracu`, o să ne ceară și să muncim ca la ei ca să ne dea din banii lor, dar, ”nesimțiții”, sub controlul lor. Așa că mai bine lipsă: să căscăm gura la scămbăielile lui Mircea Badea și să îngurgităm cât mai mult venin din încruntările ”justițiarului” Gâdea și istericalele Danei Deac ...
      Scuipă liniștită semințe, națiune!
    • +8 (8 voturi)    
      Oricine poate stabili orice ordine vrea. (Duminică, 10 martie 2013, 21:25)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      Aici nu e vorba de a condamna pe cineva. Nu asta e treaba nostra. Cred ca esti de acord ca orice politician care are un dosar penal pe rol sa demisioneze. Isi rezolva treburile cu justitia apoi, daca vrea, poate revenii in politica. Mi se pare o treaba de bun simt elementar. Evident se poate si altfel, dar nu in Europa civilizata.
    • +4 (4 voturi)    
      De ce nu in ordine cronologica? (Duminică, 10 martie 2013, 22:08)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      Dar de ce tii tu mortis sa se inceapa in ordine invers cronologica? Sa se prescrie? Ne credeti prosti chiar pe toti, nu numai pe propriul electorat?
    • +6 (6 voturi)    
      lasa mai (Duminică, 10 martie 2013, 23:56)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      ca o rezolva mona.
  • +27 (33 voturi)    
    Unde-i Mona sa citeasca! (Duminică, 10 martie 2013, 15:39)

    denvarel [utilizator]

    "Un alt punct este numirea unui nou procuror general al Romaniei. Acest lucru nu s-a intamplat inca, desi toti asteapta asta"
    Din 23 August 2012 este Ministru al Justitiei.
    Abia pe 1 Noiembrie a facut primele Propuneri pentru Procurorul General si Procurorul Sef DNA, doi ciumpalaci. In 3 Decembrie au fost respinsi evident de CSM si pe 18 Ianuarie de Basescu.
    Acum suntem in Martie si ea nu este deloc deranjata ca "toata lumea" asteapta propunerile ei. Ba dimpotriva declara ca Reading nu "are in aria de preocupari" acest subiect.
    Pana se hotaraste Pivniceru o sa moara candidatii de batranete.
    • +18 (26 voturi)    
      Mona Pivniceru citeste doar in RUSA (Duminică, 10 martie 2013, 16:06)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      n-o intereseaza pe MONA ce au de spus puterile occdentale, ea e cu un ochi la Moscova si cu unul pe sticla de votca - удача !
      • -1 (3 voturi)    
        si cu ce e mai prejos (Luni, 11 martie 2013, 8:11)

        DanBruma [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        rusa fata de americana?
        • -1 (1 vot)    
          si WIndows? (Luni, 11 martie 2013, 9:29)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

          si sistemul de operare pe [ce scrii tu] tot in rusa? Durak!
    • +5 (5 voturi)    
      mai important e ca, (Duminică, 10 martie 2013, 23:21)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      nu a facut cunoscuta (noua si celor direct interesati) procedura de acces la functie, criteriile ! Cum sa-si doreasca un om capabil, onest, profesionist sa acceada la aceasta functie cand temnicera s-a descalificat din prima miscare dar mai important a dat un semnal ca in aceste functii ii trebuie niste slugi proaste ?Daca as indeplini toate conditiile enuntate mai sus, ar trebui sa fiu nebuna sau curajoasa sa particip ?
  • -19 (27 voturi)    
    hahaha (Duminică, 10 martie 2013, 15:40)

    0m [utilizator]

    ..avea dreptate guru Prim-Ministru că n-o fi România paradis, da' nici Germania nu e.. un fel de <<ba pe-a mă-tii>>
  • +24 (30 voturi)    
    Destul! (Duminică, 10 martie 2013, 16:02)

    fane_grija [utilizator]

    Pana la urmatorul raport din decembrie toti penalii trebuie sa dispara din viata politica indiferent de partid.
    De preferat sa plece ei de buna voie si sa nu fie nevoie sa-i scoata cetatenii cu forta din vilele facute din furt si trafic de influenta.
    Romanii nu vor permite sa-si compromita viitorul europen pentru o clica de hoti imprastiati prin toata politica romaneasca.
    • +3 (5 voturi)    
      "toti penalii" (Duminică, 10 martie 2013, 18:34)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

      In teorie arata bine comentariul tau, insa in practica... e cale lunga!
      Ai vazut macar un singur exemplu pana acum ca, un penal sa se retraga de buna voie din viata publica? Eu n-am habar.
      Uita-te la Nastase cum si-a tergiversat dosarele si inca sutine c-a fost "linsat politic". Un alt exemplu este Voiculescu (aka motanul Felix), cum de ani de zile ne manipuleaza prin televiziunile de lui de casa si se eschiveaza in fata justitiei.
      Daca s-ar ajunge la "cetateni" care sa faca "legea", atunci nu ne-am mai numi stat de drept si ne-am compromite viitorul european.
      Asa dupa cum au votat la ultimele alegeri din decembrie, romanii vor permite acestei clase politice majoritare sa-si vada mai departe de agenda lor, care n-are o legatura directa cu binele nostru comun ca natie.
      Romanii au demonstrat ca NU pot singuri sa-si defineasca un viitor mai bun. Trebuie ajutati de altii, asta-i cel mai bun exemplu cu reactia nemtilor.
      • -1 (1 vot)    
        A fost unul de la PDL care a demisionat din parlam (Luni, 11 martie 2013, 9:31)

        Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui uluit

        ...Alin Trasculescu
    • +8 (10 voturi)    
      DESTUL ! DESTUL!DESTUL!!!!! (Duminică, 10 martie 2013, 19:31)

      silvia.sunei1275311232712 [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

      Cata dreptate ai.....!!!!!!
      In crezi capabili ???
      LEGEA TREBUIE SA FIE F DURA PTR EI !!!!
      Averile confiscate(oricum sunt facute ilicit),interzis traseismul politic...,sa intre frica in ei!!!
      Nastase numai puscarie nu a facut !!!!
      Il vor scoate ''erou'' ,a platit o gramada de bani sa salveze o si mai mare gramada.....,trei generatii asigurate, Voiculescu la fel....sunt destui...din toate partidele!!!!!!
      Politicienii in tara...,tiganii in afara....,de ce trebuie sa suportam noi ?
      De la Iliescu a inceput haosul si s-a creat precedentul !!!A lasat comunistii , securistii....,ei au creat monstrii !!!!!!!!
  • -3 (17 voturi)    
    Nici noi nu cerem... (Duminică, 10 martie 2013, 16:05)

    Nea Hoisan [utilizator]

    Schengenului sa fie un paradis. Deci vorbitzi dreaq cu francejii, spaniolii si beljienii, sa nu mai umple dreaq Europa cu marocani, algerieni, congolezi, camerunezi etc. Sa se creeze un MCV pentru Frantza, de exemplu, unde un militzian ia 2000-3000 de euro shpaga pentru un titlu de sejur dat unui congolez si toata lumea ie mucles. Sau aia de mai sus intra-n Europa prin portu Constantza si nu shtiam io?
  • -13 (25 voturi)    
    Dar despre cum ati furat pe-aici, nu zici? (Duminică, 10 martie 2013, 16:31)

    alex1234 [utilizator]

    Dar despre cum ati furat pe-aici, nu zici nimic?

    Dar despre cum ati furat pe-aici:

    1. Petrolul si gazele prin OMV AG Ostereich si OMV AG Deitschland ?

    2. Majoritatea Bancilor Romanesti (BCR prin Erste etc etc..etc..)

    3. Romtelecomul prin Deutsche Telekom (via OTE)

    N-ai nimic de zic...????

    Sa deposedezi de resurse cea mai saraca Tara a Europei e un fapt "plin de moralitate", nu?

    Si dupa ce faci asta "sa mai dai si lectii de morala", poprului pe care l-ai furat?

    Asta cum se cheama?
    • -8 (18 voturi)    
      ...e motor cu aburi marca basescu ! (Duminică, 10 martie 2013, 18:00)

      MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      cum sa se ia de la Dl base, cand iel, dansul, le-a dat si le va mai da: apa la moara, resurse energetice si materii prime, recapitalizarea bancilor germane si austriece prin imprumuturi FMI, lipsa dublei-impuneri a impozitarii firmelor germane in Ro, sute de mii de intelectuali supercalificati pe banda rulanta care au fugit de distrugerea facuta de base/pdl, etc...

      basim si aburim...prostiide romani platesc !
      • +2 (4 voturi)    
        Negru esti la suflet (Duminică, 10 martie 2013, 21:31)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

        Atitea acuzatii. Poti proba macar una?
    • +5 (9 voturi)    
      pe linga faptul (Duminică, 10 martie 2013, 20:16)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      ca delirezi in stil ceusist, omv nu e companie germana, deutsche telekom n-are nici o treaba cu romtelecomul la momentul privatizarii, etc, etc.,coruptia sistemica din Romania e o realitate care nu poate fi ignorta, Pdsr + pnl + pc sint exact asta, un grup organizat in vedera savirsirii de infractiuni in totala impunitate si se agata de putere numai si numai in acest scop, Si acum, diazepamul si fuguta la culcare, poate miine mai scapi de ceausism.
      • +1 (3 voturi)    
        Coruptia de la noi in cardasie cu Germania (Duminică, 10 martie 2013, 23:04)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        1. Uite aici OMV Deutschland , de care n-ai habar
        http://www.bayernoil.de/OMV-Deutschland-GmbH.41.0.html

        2. Deutsche Telekim era la momentul privatizarii Romtelecom si este si astzai principalul actionar la OTE

        3. "coruptia sistemica din Romania e o realitate care nu poate fi ignorta, Pdsr + pnl + pc sint exact asta, un grup organizat in vedera savirsirii de infractiuni"
        Aici ai dreptate, DAR coruptia lor a fost in cardasie cu Germania care ne-a cumparat resursele in urma Coruptiei lor...
        Romtelecomul a fost vandut pe nimic catre Germani, de catre PNL+PNT
        Bancile au fost vandute pe nimic cate Nemti de infractorul Nastase (PSD)
        Petrolul si Gazele au fost vandute pe nimic catre Austrieci (care is tot Nemti) si Nemti, tot de infractorul Nastase (PSD)

        4. A spune ca Hotul e Hot e o dovada de cisnte nu de Ceausism ....a ascunde Hotia si ai acoperi pe Unii Hoti e jenant
        • +1 (1 vot)    
          doar despre OTE (Luni, 11 martie 2013, 11:31)

          closer [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          Momentul privatizarii Romtelecom , "in anul 1998, OTE a achiziționat 51% din acțiunile Romtelecom de la Statul Român, pentru care a plătit 675 milioane USD", fara ca nemtii sa aiba de a face cu aceasta afacere . A fost doar a grecilor .
          Apoi a venit participatiunea nemtilor : "În luna mai 2008, Deutsche Telekom a convenit să preia de la Marfin Investment Group 20% din OTE pentru 2,55 miliarde Euro și 3% de la statul grec, pentru 422,3 milioane euro. Operatorul german va prelua de pe piață încă minimum 2% din acțiunile OTE, pentru a ajunge să dețină 25% și a asigura managementul operatorului elen". Abia din acest moment avem de a face cu nemtii, deoarece pentru Romania , din cele 25% din OTE , au optat de a avea de fapt 51% actiuni , deci de a avea drept de decizie. N-are rost sa ii amestecati pe nemti mereu , ei au preluat doar o afacere profitabila pe piata romaneasca.
          Aveti dreptate doar intr-o singura privinta: da , azi Deutsche Telekom este principalul actionar al OTE , dar doar de 5 ani .
          • 0 (0 voturi)    
            cat s-a privatizat in 98? (Marţi, 12 martie 2013, 5:28)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui closer

            In 1998, a share of 35% was sold the Greek company OTE. A corruption case arose around details of this privatisation, but eventually no measures were taken.

            Informeaza-te te rog corect, cat au azi nemtii si cand au devenit majoritari la Romtelecom
      • +2 (6 voturi)    
        ATI FACUT DUMNEAVOASTRA O ANCHETA... (Duminică, 10 martie 2013, 23:55)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        ...despre cite condamnàri s-au dat, in functie de culoarea politicà a personajului?
        Ce culoare politicà, credeti cà va fi predominant condamnatà, in urmàtoarea perioadà ?
    • +2 (4 voturi)    
      Despre prostie (Duminică, 10 martie 2013, 22:13)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Acum mai mult ca niciodata ne pare rau ca nu doare.
      Prost nu e cel care cere, prost e cel care da.
      Intreaba-i pe 'ai de-au "privatizat" de ce au privatizat cum au facut-o? Apropo, tot Basescu e de vina ca vor sa vanda si CFR Marfa pe 2 lei (respectiv 2 euro)?
  • +16 (20 voturi)    
    Omul a fost diplomat si ne-a spus frumos (Duminică, 10 martie 2013, 16:41)

    bigbrother [utilizator]

    Dar mi-e ca smecherii de la noi, cu soriciul gros, nu vor intelege sau, daca informatia reuseste cumva sa fie procesata de vreun neuron singuratic, vor reactiona ca la carciuma: "ce-l beeeep pe ala grija", beep beep ca eu stiu mai bine" etc.

    Asa ca poate ar fi mai bine ca mesajele politice pentru clasa politica romaneasca sa fie spuse direct si cat mai "colorat" a.i sa inteleaga orice penal din Parlament.

    De exemplu: "beeeep beep de parlamentar, pune-n beeeep beeep mana si treci la treaba, ca ai furat destul si ne-am saturat toti de tine, de la muncitor la ambasador, beep beeeeeeeeeeeeeeep de penal! Vrei in Schengen? Beeep beeep!! Intai rezolva cu coruptia si apoi mai vorbim."

    Evident, mesajele pot fi diferite de la om la om, asa ca va las si pe voi sa le transmiteti un mesaj. Incercati, are efect terapeutic :)
    • +2 (4 voturi)    
      Tu nu vezi ca au soricul cat scandura? (Duminică, 10 martie 2013, 19:16)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      Nu numai ca se fac ca ploua, mai pun si niste agramati sa comenteze, le dau teme de casa si mesaje de postat impotriva oricarei logici.
      Ieri de pilda, majoritatea dintre ei avea o tema comuna: cum se masoara coruptia, care este unitatea de masura si cine a stabilit-o.
      Alaltaieri spurcau produsele de import. Am vrut sa-i indemn sa posteze de pe un CIP daca le plac numai produsele romanesti dar am realizat ca si acelea erau doar niste copii de pe Sinclair.
    • 0 (6 voturi)    
      NU CUMVA PREFERATI ANARHIA? (Luni, 11 martie 2013, 0:00)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      Existà legi, martori, avocati, experti.
      Hai, putin efort ! Mai faceti un pas spre civilizatie!
  • -11 (21 voturi)    
    CORECT (Duminică, 10 martie 2013, 17:34)

    Cetateanu [utilizator]

    Deci sa incepem: Base,...
    • +10 (14 voturi)    
      multumesc (Duminică, 10 martie 2013, 19:48)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

      de cate ori am momente in care cred ca sunt prost si nu ma ajuta mintea pe cat mi-as dori intru aici si citesc comentariile uslamistilor ca tine si ma linistesc, inca stau foarte bine.
    • +10 (12 voturi)    
      si pe iliescu tau....unde-l lasi? (Duminică, 10 martie 2013, 19:51)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

      Spuneam .....comentam mai sus......IRONIC....ca iar e tot Basescu de vina.
      Unii nu s-au prins ca Basescu este de vina ca guvernul fantoma NU mai poate mintii este cunoscut de toti liderii din UE.
      • 0 (6 voturi)    
        TB A RECHIZITIONAT TOATE "SFORILE" CONDUCERII (Luni, 11 martie 2013, 0:07)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui geocrin

        Si ne-a condus, an dupà an, ultimii in UE.
        I-a plàcut sà fie jucàtor, dar n-a marcat decit autogoluri.
        Este normal cà acum, se sparg toate in capul lui. Este implicat in toate relele prezente.
  • +2 (2 voturi)    
    OK, (Duminică, 10 martie 2013, 18:40)

    letsoc [utilizator]

    Pragmatismul german versus imbarligatura romaneasca . Cu stima,NC.
  • +2 (2 voturi)    
    Multumim domnule Ambasador! (Duminică, 10 martie 2013, 21:19)

    closer [utilizator]

    Problema este ca si parlamentarii si oamenii politici, partidele , stiu exact treaba asta , dar nu vor si nici nu pot sa recunoasca asta.
    Nu au cum! E un spirit de haita intre ei , nu se pot da de gol unul pe altul asa usor . Iar acum au ajuns la putere o parte din ei si au de recuperat cam 8 ani de lipsuri si bani cheltuiti , asa ca nu ii intereseaza altceva .
    Si fac ce se vede: inventeaza de cele mai multe ori motive puerile de ocolire a adevaratei probleme .
    Asta e , sunt niste demagogi scoliti la scoala ruseasca , invatati sa ocoleasca orice fel de probleme , dind de cele mai multe ori , vina pe altii.
    De cele mai multe ori e vina lui Basescu , calul lor troian , dar dupa cum am vazut gasesc usor si alte motive .
    Doar daca vor fi constrinsi prin diverse pirghii , poate ca o parte se vor da deoparte.
    Din proprie initiativa , niciodata.
    Nu are rost sa ii comparati pe oamenii vostri politici cu ai nostri. Poate ca acolo au ceva educatie politica , simt al onoarei, la noi insa predomina smecheria, eludarea legii, spaga si furtul si tupeu cit cuprinde .
    E o mare diferenta!
  • +2 (4 voturi)    
    vrem mai multi penali (Duminică, 10 martie 2013, 22:40)

    nede [anonim]

    avem penali votati si coruptie generalizata..nu avem nevoie de schengen.
  • +2 (4 voturi)    
    danke shon Deutchland (Duminică, 10 martie 2013, 23:46)

    ovidiu35 [utilizator]

    Wir haven ein Viktator, der grossest Plagiator!
  • +3 (5 voturi)    
    boys 'n girls ! (Luni, 11 martie 2013, 0:16)

    nash pandelica [utilizator]

    neamtul spune ceva foarte clar:
    voi sunteti frontiera de est, invecinati ue cu ..inami...pardon, competitia :)
    tradus, rusi si csi.

    daca eram la mijlocul ioropii, ca cehia, slovacia, slovenia, chiar si polonia, era alta treaba.
    noi si bulgarii aparam intrarea in ioropa in direcita de unde au navalit intodeanua hoardele, spre ioropa.
    avem si buba cu basarabenii/cetateni, plus mismasurile cu baietii de bijnis din ucraina.
    ba, prin constanta mai intra si prafuri sau alte alea ce nu's dorite in restul tzarilor uniunii.
    o fi si prin grecia, italia, dar aia n'au frontiera terestra cu csi.
    deci, problema forntierei romanesti este problema frontierei intregii uniuni.

    cand te dai pa mana cuiva, tre'sa stii si sa fii sigur ca este cineva de toata increderea.
    si noi n'o dovediram.

    o sa ziceti ca prin roterdam sau prin livorno, le havre, se strecoara si pe acolo.
    poate ca da, dar taman pen' ca stiu ca, chiar si unde lumea este mai serioasa, se intampla, atunci la noi e ciur.
    si nu's prea departe de adevar.

    ii vine lui dottore o omenie de da pe dinafara si da cetatenie romana la toti basarabenii, romani, rusi, ucrainaci sau gagauti.
    faptul ca de la bucuresti se vorbeste varanic, cu limba despicata, azi una, maine alta, ii face sa fie circumspecti, sa sufle si'n iaurt.

    iar, din punct de vedere politic, nu vor sa se pomeneasca intr'o buna zi ca fo' doua tzarisoare, de la est, au devenit, sau, mai corect, au revenit la cea ce au fost, adica la vremea aia regretata de multi, nu numai de nostalgici.

    vestile rele curg si mai dihai. se pare ca si americanii si'au cam pierdut increderea in partenerii care suntem.
    pai, numai distrandu'se atasatii lor de ambasade, pe la latrine, vuvuzele si otv-ghitza, si isi dau seama cine conduce tzarisoara mioritica.
    le e frica ca, scutul lor va ajunge la fier vechi, ca oltchim, mechel, caile ferate si toata industria numita de don pedro apaca, morman de fier vechi.

    si s'a dus vestea, ardem tablouri capodopere.
  • +1 (1 vot)    
    Deci e MCV (Luni, 11 martie 2013, 11:00)

    daydr3am3r [utilizator]

    Nu striga Ponta (si ministrul de externe) sus si tare ca esecul aderarii nu are nicio legatura cu coruptia din justitie sau MCV si ca Basescu cu Boc sunt de vina? Si asta dupa ce l-a acuzat pe Basescu ca a obtinut sustinerea UE facand interesele Germaniei?
    E, uite ca justitia in Romania e problema si MCV a aratat asta.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi