Atentie la ce postati pe FB! Precedent: O instanta din Romania a stabilit ca pagina de Facebook este spatiu public, nu privat

de D. Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 7 martie 2013, 17:13 Actualitate | Esenţial

Curtea de Apel Targu Mures a stabilit, intr-o cauza judecata in contencios administrativ, ca pagina de Facebook este spatiu public, nu privat. "Reteaua de socializare Facebook nu poate echivala, sub aspectul controlului mesajelor difuzate cu o casuta postala electronica. Profilul sau personal pe Facebook chiar daca este accesibil doar prietenilor adica unui grup restrans de persoane, tot public este, oricare dintre <<prieteni>> putand distribui informatiile postate de titularul paginii, aspecte pe care reclamantul le cunostea", se arata intr-o decizie pronuntata de Curtea de Apel. Este vorba de un dosar in care fostul director de cabinet al prefectului din Targu Mures a contestat o sanctiune primita de la Consiliul National pentru Cobaterea Discriminarii din cauza unei postari pe pagina personala de Facebook.

In timpul protestelor din iarna anului trecut impotriva Guvernului Boc, mai exact pe 19.01.2012, Mircea Munteanu Nicolae, fostul director de cabinet al prefectului din Targu Mures, a postat pe pagina personala de Facebook un mesaj: "Arbeit macht frei - asta sa inteleaga protestatarii".

Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) l-a sanctionat in februarie 2012, ca urmare a autosesizarii Consiliului, cu amenda contraventionala in valoare de 1.000 de lei, pe motiv ca "fapta constituie o propaganda nationalista care aduce atingere demnitatii umane si creeaza o atmosfera degradanta, umilitoare si ofensatoare indreptata impotriva grupului de protestatari".

Munteanu a atacat hotararea in instanta, considerand-o nelegala din mai multe motive, invocand intre altele si faptul ca pagina sa de Facebook, unde a postat mesajul incriminat, ar fi spatiu privat, nu public. Instanta i-a respins contestatia fostului director de cabinet. 

"Utilizarea in sine a afirmatiei <<Arbeit macht frei" intr-un cadru public sau accesibil publicului cu ocazia exprimarii unei opinii referitoare la o anumita categorie de persoane (protestatarii), provoaca fara nici un dubiu asocierea acesteia cu sentimente de dispret, repudiere, intoleranta, asa incat, reclamantul nu poate sustine ca a actionat fara vinovatie. Pe de alta parte, nu pot fi retinute nici sustinerile potrivit carora prin postarea mesajului nu a urmarit lezarea demnitatii umane cata vreme, asa cum s-a aratat mai sus, utilizarea acestui slogan, asociat in constiinta populara cu ororile nazismului, dovedeste intoleranta acestuia fata de drepturile civile ale protestatarilor, consecinta fiind lezarea demintatii acestora", se mai arata in decizia Curtii de Apel Targu Mures.

Hotararea a fost pronuntata in 17 ianuarie 2013, iar intre timp a fost publicata si motivarea. Hotararea poate fi atacata cu recurs.

In Romania, cazul este o premiera, insa situatii similare au fost judecate si in alte state europene. Justitia franceza a condamnat in ianuarie 2012 la amenda de 500 de euro un slariat al unei operator Call center care postase pe Facebook expresii injurioase la adresa angajatorului sau.


Citeste mai multe despre   











VIDEO Reactia cercetatorilor din Buzau atunci cand au gustat "legumele viitorului": rosia-banana si rosia-ananas

Ce ati spune despre o bucata de branza noua cu o rosie ca o banana langa? Sau de niste slanina cu o rosie... ananas. In acest moment suna mai degraba ciudat decat tentant, insa acestea sunt legumele viitorului.
33647 vizualizari
  • -1 (23 voturi)    
    :) (Joi, 7 martie 2013, 17:27)

    Analfabet [utilizator]

    cenzureaza internetul!
  • +7 (19 voturi)    
    :) (Joi, 7 martie 2013, 17:28)

    triton [utilizator]

    ok, si cum face justitia legatura intre un profil de facebook si o persoana reala?
    :)
  • -3 (25 voturi)    
    si daca nu am nume real? (Joi, 7 martie 2013, 17:32)

    Catch 22 [utilizator]

    Si daca scriu undeva ca tot ce spun pe facebook e dintr-o piesa de teatru care se joaca in timp ce se scrie? Si daca scriu "orice legatura cu fapte si persoane reale e pur intimplatoare" ? Cum adica sa fie spatiu public pagina MEA, a mea?
    • +15 (23 voturi)    
      in fine (Joi, 7 martie 2013, 18:45)

      gazpefoc [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

      cu cat ai cumparat FB? asa inteleg eu, ca e pagina ta.

      nu e a ta, tot ce postezi acolo nu mai e personal. daca aveai serverul tau acasa si pagina ta era accesibila doar cu user/pass puteai sa postezi orice, era intr-adevar privat. atat timp cat este un serviciu public, gratuit, ia-ti gandul de la intimitate.
      • -2 (20 voturi)    
        am pomenit eu ceva de intimitate? (Joi, 7 martie 2013, 19:49)

        Catch 22 [utilizator] i-a raspuns lui gazpefoc

        Doar ca vreau sa fac un scenariu de film cu cativa amici (cu care de altfel am discutat pe o terasa la o bere) despre, sa zicem, un atentat. Si vorbim noi despre SCENARIU, intelegi? Nu vorbim despre un atentat real, nimeni nu vrea atentate. Ca atare, ce spun eu pe facebook nu e privat dar NU POATE FI FOLOSIT IN INSTANTA, fiindca e vorba de un SCENARIU. Discutia mea pe facebook e doar continuarea unei discutii private (aia de pe terasa) si poti s-o percepi ca pe o poveste.
        • +4 (10 voturi)    
          simplu (Joi, 7 martie 2013, 21:18)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

          asa cum intr-un aeroport incepi sa faci un scenariu de film in care tu esti teroristul X, mai intai anunti acest lucru, doar te afli pe un teren public. Pe facebook, daca nu te doare mana, precizezi ca este vorba de un scenariu si poti face ce doresti,
          • -1 (13 voturi)    
            nu e cazul (Joi, 7 martie 2013, 21:26)

            Catch 22 [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

            Prietenii mei deja stiu ca e un scenariu. Nu sunt pe un aeroport, sunt pe pagina MEA de facebook, intelegi? Ma pot pretinde culturist, casanova, orb, paros etc. Nu spun ca exista posibilitatea sa iti faca altu' o pagina si tu sa nu stii nimic despre asta.
            • +1 (11 voturi)    
              Lasa-i in pace, nu vezi ca sustin cenzura?? (Joi, 7 martie 2013, 22:34)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

              Asa si e-mailul e public daca e pe Yahoo, sau gmail nu? Daca discut pe pagina mea care e privata (deci NU PUBLICA, sa fie clar) e ca si cum as discuta in camera mea cu niste prieteni. Daca insa ei copie discutia de acolo pe o pagina publica, abia atunci e o problema, dar acum e problema lor, nu mai e a mea, si NUMAI ATUNCI justitia poate folosi ce e acolo fara mandat!! Sper ca e clar acum...
              • +2 (4 voturi)    
                nu sustin cenzura (Vineri, 8 martie 2013, 9:46)

                gazpefoc [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                insa sustin autocenzura, si realizarea ca nu tot ce zboara se mananca. ideea era sa fiti constienti ca daca postati pe FB, sau pe yahoo sau pe google, sunteti intr-un spatiu public. exista multe metode prin care puteti sa va anonimizati si poate ca e cazul sa o faceti. vrei mail privat, fa-ti server, nu vrei sa ti se citeasca mailurile, cripteaza-le. nu vrei sa se uite lumea la poza ta facuta in baie, nu o posta pe FB. /joke
            • +1 (3 voturi)    
              tu chiar crezi (Vineri, 8 martie 2013, 9:26)

              rab [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

              ca tot ce postezi tu pe facebook, gmail, yahoo, youtube orice alt site pe care poti sa faci upload de informatii nu este verificat de servicii interne sau internationale?!?!?!?
              esti atat de deosebit in naivitatea ta ...
            • +1 (3 voturi)    
              completare ... (Vineri, 8 martie 2013, 9:29)

              rab [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

              si ca sa trag o paralela: cineva zicea ca daca vrei sa nu mai vezi crime la stiri ... schimbi canalul!
              tu nu ai nici o pagina de facebook a ta, este a celui care are serverul si unde de buna voie dai tu informatii. gandeste-te ce face proprietarul serverului cu informatia ta, daca nu a avut nici o jena sa vanda baza in trecut de date cu conturi altcuiva. de drept, noul proprietar al conturilor este cel care a cumparat baza de date. da-l in judecata acum!!
        • -2 (6 voturi)    
          dar cum demonstrezi tu ca ... (Joi, 7 martie 2013, 22:32)

          artistul000 [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

          nu vroiai chiar sa pui la cale un atentat?
          • +2 (8 voturi)    
            dar tu cum demonstrezi ca nu l-ai omorit pe Hoffa? (Joi, 7 martie 2013, 23:02)

            Catch 22 [utilizator] i-a raspuns lui artistul000

            Eu nu trebuie sa-mi demonstrez nevinovatia. Asta e o chestie pe care multi o intelegeti greu. Eu sunt nevinovat pina cand cineva imi demonstreaza vinovatia si un judecator pronunta o sentinta definitiva. In Romania unde oamenii sunt acuzati la tv si judecati de lelea Floarea, poti sa crezi ca cineva trebuie sa demonstreze ca e nevinovat dar...legea nu functioneaza asa.
  • +5 (17 voturi)    
    urmeaza sa fim sanctionati (Joi, 7 martie 2013, 17:39)

    __alex__ [utilizator]

    daca il apelam pe iliescu cu expresia "tovarase iliescu" , fiindca "asocierea acesteia cu sentimente de dispret, repudiere, intoleranta",
    salutul "asociat in constiinta populara cu ororile (nazismului) " / comunismului.

    Mai usor cu pianul pe scari....
  • +11 (21 voturi)    
    ei, na? (Joi, 7 martie 2013, 17:39)

    NL [utilizator]

    "Arbeit macht frei" inseamna "munca elibereaza". Este un slogan folosit de nazisti. Nazistii foloseau, cind ii minau pe oameni catre camerele de gazare, "Los!".
    Daca folosesc "arbeit hat frei gemacht" -- adica "munca a eliberat" sau Freiheit durch arbeit (adica libertate prin munca) -- sint vinovat de rasism si discriminare? Ia sa postez si eu pe pagina CNCD acelasi mesaj, sa-mi dea si mie amenda. Si sa-mi demonstreze ca munca nu elibereaza.
    Care e criteriul dupa care se judeca? Daca a intrat sau nu in constiinta populara?
    • +10 (16 voturi)    
      Arbeit macht frei" functioneaza oficial in Romania (Joi, 7 martie 2013, 19:19)

      neagoe [utilizator] i-a raspuns lui NL

      Exemplu recent: Adrian Nastase a muncit la o carte si va fi eliberat mai devreme. Corect?

      Este foarte probabil ca MM Nicolae a facut aluzie la lozinca nazista, dar justitia nu poate judeca dupa probabilitati. Daca in instanta MMN a sustinut ca nu are nimic de-a face cu nazismul, trebuie sa-l creada.

      Deci daca nu recunoscut, ori au avut si alte probe impotriva lui, ori e o decizie care scartaie.

      Nota: de cand cu circul din CSM, nu mai poate fi creditat niciun judecator ca e competent sau nepatat.
      Nu sunteti de-acord? Intrebati-i pe magistratii pe care ii considerati ok, de ce nu iau atitudine impotriva ilegalitatilor din CSM din ultimele luni . Cine tace, se complace!
  • +9 (19 voturi)    
    E mai complicat daca e spatiu public (Joi, 7 martie 2013, 17:56)

    Vladynica [utilizator]

    Inseamna ca daca scriu cu litere mari si mai pun si emoticoane pot fi amendat pentru deranjarea ordinii si linistii publice! Si ia bai, nu mai postati dupa 10 seara, ca deranjati pensionarii!
    • -4 (12 voturi)    
      usurel (Joi, 7 martie 2013, 18:33)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Vladynica

      in tara asta mai exista (inca) oameni care dimineata se duc la lucru, nu la culcare, si care-si petrec noaptea in pat, nu la crasma! culmea nesimtirii, aia vor sa doarma, cand jmekerii valorosi ca tine au chef de distractie si harmalaie! pai sa nu-i iei pe capota beembeului, frate?
  • +2 (12 voturi)    
    hmmm (Joi, 7 martie 2013, 18:43)

    ampersand [utilizator]

    Păi Facebook nu e companie privată? :D
    N-am cont pe FB, dar contul meu îl văd ca pe un contract dintre mine, persoană privată, şi compania privată FB - nu văd unde-i "public"-ul în toată treaba asta, poate mă lămureşte cineva cu cunoştinţe juridice.
  • +4 (10 voturi)    
    corect (Joi, 7 martie 2013, 19:23)

    Alexxa314 [utilizator]

    perfect, sunt de acord ca pagina de fb e spatiu public si practic fiecare este responsabil pentru actiunile lui.

    Daca pagina ta te reprezinta ca persoana, si nu avand nume fictiv, e ca si iesi in strada sau in fata unui grup de oameni si te reprezinti. Daca ai nume fictiv atunci ar fi ca si cand esti in strada dar ai o masca pe fata, nimeni nu te cunoaste dar daca treci masura sau atragi prea multa atentie s-ar putea ca mai multa lume sa vrea sa te vada la fata.

    In cazul de fata a luat amenda pentru declaratia facuta din postura oficiala, nu cred ca se aplica pentru restul lumii sau ca e vb de vreo cenzura pentru libertatea de exprimare.
  • +12 (20 voturi)    
    :) (Joi, 7 martie 2013, 19:24)

    triton [utilizator]

    ...sper ca curtea de apel tirgu mures l-a anuntat si pe mr. zuckerberg ca facebook-ul e spatiu public...
  • +4 (8 voturi)    
    o prostie (Joi, 7 martie 2013, 22:36)

    I [utilizator]

    daca scri "Arbeit macht frei" si tu te gandesti la nazisti asta se intampla in capul tau si nu sunt eu vinovat la ce ganduri iti trec tie prin cap. Poate te gandesti la crimele nazistilor sau poate te gandesti la tehnica dezvoltata in acele vremuri. Una-i una, alta-i alta si nu sunt eu vinovat de ce ganduri ai tu. Pot spune si "ciocolata" dar nu e vina mea ca tu te gandesti la sex. Sau cine stie, la negrii. Acum daca nemtii au folosit expresia asta, gata, nu o mai poate folosi nimeni?
    • +3 (7 voturi)    
      Corect punctat (Vineri, 8 martie 2013, 1:59)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui I

      ...sau cum s-ar zice... eu, ca om liber sunt discriminat tocmai de Consiliul Antidiscriminare.

      Ce-ar fi sa-i sesizam in legatura cu asta?
    • +3 (7 voturi)    
      Era sa uit (Vineri, 8 martie 2013, 2:02)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui I

      De cuvantul "tovaras" nu se leaga acest CNCD?
      De ce acest cuvant nu ne duce cu gandul la crimele comunismului???

      A, poate ca din cauza ca tovarasii Ponta & Antonescu o sa reintroduca acest cuvant obligatoriu iar in institutii... Sa ne traiasca si tovarasul Ilici cu acest prilej.
  • +1 (5 voturi)    
    atat poate "justitia" (Vineri, 8 martie 2013, 0:33)

    un [utilizator]

    Facebook este un "serviciu" PUBLIC in schimb pagina mea de facebook este un SPATIU VIRTUAL PRIVAT. Si pentru asta ca si utilizator al acestui spatiu PLATESC adica facebook ruleaza publicitate pe spatiul meu, poate sa foloseasca informatii despre mine etc.
    Nu stiu daca vreun judecator (considerati ca am folosit niste epitete care nu se pot enumera aici) a CITIT TERMENII DE UTILIZARE AL ACESTUI SERVICIU !!!
    Dar nu ma mai mira nimic...
    Sa inteleg ca cei care de exemplu vor autonomia tinutului secuiesc si se exprima pe facebook sunt tradatori sau cum vreti sa-i numiti?
  • +1 (5 voturi)    
    CNCD a sarit calul (Vineri, 8 martie 2013, 0:41)

    SKBjull [utilizator]

    Nu inseamna ca-mi place persoana Mircea Munteanu Nicolae, dar cu ce a gresit omul?

    Arbeit macht frei chiar e un adevar incontestabil. Iar cei de la CNCD sunt niste idioti. Voi primi si eu amenda acasa pentru atingerea demnitatii umane unor incapabili si pentru crearea unei atmosfere degradante, umilitoare si ofensatoare indreptata impotriva grupului de inepti care nu realizeaza ca Facebook e un serviciu oferit gratuit de o companie privata, deci nu are cum sa fie spatiu public?

    NU E CLACA DE LA VOI DE LA SAT, CNCD. Asa va explicam noi, ca sa intelegeti si voi despre ce e vorba.

    Serios, omenirea nu merita internetul.
  • +2 (6 voturi)    
    Se cam amesteca planurile (Vineri, 8 martie 2013, 1:21)

    zz [utilizator]

    1- Argumentul spatiului "privat"
    Sunt de acord ca pe Internet este dificil sa ai parte de "intimitate", cu atat mai mult cu cat folosesti niste servicii oferite de terti (Google, Facebook, etc) si te supui unor termeni de utilizare cu care ai fost in prealabil de acord (data mining facut de providerul serviciilor cloud, data disclosure catre autoritatzi atunci cand acestea invoca Patriot Act & stuff, etc)

    Dar hai sa nu amestecam asta cu definitia spatiului "privat" (atat cat poate el fi)!
    Una este sa spui ca nu ai parte de intimitate in propria-ti casa, ca te poti trezi cu un control de la autoritati cu sau fara mandat, justificat mai mult sau mai putin, sau ca locul in care stai este inchiriat in anumite conditii de la niste proprietari ce ti-au montat microfoane peste tot, SIIII cu totul altceva este sa spui ca locul in care stai a devenit deodata spatiu public! Cu toate neajunsurile lui...

    Din cate stiu, in conditiile legii romane, un schimb de mailuri intre doua persoane se considera privat (logic ar fi sa fie valabil si daca ai cont pe gmail sau yahoo, si banuiesc ca asa si este).

    Acum, legat de cazul concret: cum sa fie pagina mea de Facebook publica, ATAT TIMP CAT AM SETAT SA NU FIE PUBLICA!
    Mergand pe analogia de mai sus, sunt la mine in casa si am niste prieteni invitati. Usile si ferestrele inchise. Discutia este PRI-VA-TA!
    Daca insa deschid ferestrele si incep sa vorbesc la microfon, sa ma auda toti cei care trec prin fata casei (echivalentul unui wall public pe facebook), atunci discutia devine PUBLICA.
  • +4 (8 voturi)    
    stupid (Vineri, 8 martie 2013, 1:53)

    unix [utilizator]

    Munca te elibereaza este un slogan valabil si nu are in sine nicio conotatie xenofoba. Munca nu tampeste - asta e sigur. Ca l-au folosit si nazistii, nu vad cu ce i-ar contagia semnificatia. Daca scriau, sa zicem, la intrarea in lagar "Cunoaste-te pe tine insuti", trebuia sa-l aruncam si pe Socrate la lada de gunoi?
  • +2 (6 voturi)    
    Partea a doua :) (Vineri, 8 martie 2013, 1:57)

    zz [utilizator]

    1') Ce se intampla daca vreunul dintre prieteni face public ce am discutat noi in casa?
    Mi se pare o alta tema de dezbatere...problema se complica, si apar alti parametri in joc, cum ar fi statutul persoanei vizate- vezi cazul Basescu-"tiganca imputita", unde motivatia hotararii impotriva lui Basescu a fost ca nu te poti dezice de statutul de persoana publica in niciun moment.

    Pentru stirea curenta, nu vreau decat sa spun ca eu unul nu vad logica dupa care instanta a retinut ca e o diferenta intre cazul in care cineva face public un mail de-al meu si cazul in care cineva face public un mesaj de-al meu de pe wall. Tot destinatari individualizati ai mesajelor mele sunt, tot in spatiul meu "privat" ma aflu (presupunand in continuare ca nu mi-am facut wall-ul public).

    2) Acuza de fond- "Arbeit macht Frei"
    Imaginea pe care o aveam- limitata, niet kultur :(- era cea a unei expresii naziste si antisemite...inteleg dintr-unul din comentariile de mai sus ca asocierea asta este posibil sa fie doar un cliseu...

    Oricum, necunoscandu-l deloc pe individ, nu stiu daca are prejudecati, daca este antisemit sau neo-nazist, sau daca pur si simplu a vrut sa faca o gluma, mai mult sau mai putin reusita. Lipseste contextul...

    Ce mi se pare insa trist pentru amintirea unor tragedii istorice este modul in care unii "aparatori ai Dreptatii" se grabesc sa puna etichete bazate pe forma...imi lasa impresia ca ei au de fapt un comportament nazist; a se vedea filmuletzul exemplificator ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=ZNeq2Utm0nU


    3) Sper ca nu am fost (prea) incoerent :p Nu prea aveam somn, cand am vazut articolul asta...asa ca m-am hotarat sa-mi fac PUBLICE niste ganduri (in valoare de fix 2 centi) :)))))
  • +2 (4 voturi)    
    CNCD a mers prea departe (Vineri, 8 martie 2013, 10:59)

    marcelpanciu [utilizator]

    Aceasta institutie fantoma a ajuns prea departe, ajungind un fel de politie a gindirii. Cred ca CNCD trebuie desfiintat.
  • +2 (2 voturi)    
    pornografia la liber (Vineri, 8 martie 2013, 12:56)

    jackalphonse [utilizator]

    este spatiul public? de ce este permisa?
  • 0 (4 voturi)    
    De fapt (Vineri, 8 martie 2013, 14:48)

    moby dick [utilizator]

    totul este foarte simplu si se poate reduce la atat :
    persoana publica sau nu, cine va pune sa postati pe net tot ce va trece prin cap si dupa aia sa va mirati ca le-au vazut toti ? Chiar credeti mai exista "privacy" in lumea internetului ? Chiar trebuie sa informati tot mapamondul despre parerile voastre, preferintele culinare, impresiile de calatorie ideile voastre despre lume, viata si in general orice ?
    Cam multe intrebari (retorice) asa ca ma opresc...
    • 0 (0 voturi)    
      de fapt, da (Vineri, 8 martie 2013, 18:11)

      un [utilizator] i-a raspuns lui moby dick

      Ce imi trece mie prin cap in momentul in care public ceva pe fb, este problema mea.Din moment ce nu incit la terorism, ponografie infantila etc. am dreptul sa fac tot ce doresc.
      Nici dvs. nici un judecator nici papa nu imi poate interzice exprimarea intr-un spatiu virtual pentru care eu platesc.
      Am vazut o declaratie a "reprezentantului" fb in Romania.L-as da afara fara nici un regret...
      Declaratie mai stupida nu am citit, de fapt era de acord cu hotararea celor de la Tg. Mures.

      Privacy nu exista dar oamenii in general nu prea nimic de ascuns asa ca nu ii intereseaza.Eu informez prietenii mei despre preferinte, nu imi permit sa va deranjez cu niste informatii despre mine care pe dvs. nu va intereseaza...
  • +1 (1 vot)    
    Sustine corecta abordare acestui subiect pe FB (Vineri, 8 martie 2013, 18:22)

    agil28 [utilizator]

    http://www.facebook.com/liberi.pe.internet
  • +1 (1 vot)    
    Constitutia Romaniei (Vineri, 8 martie 2013, 19:42)

    mirceaenache-horia [utilizator]

    ARTICOLUL 30

    Libertatea de exprimare
    (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.
  • 0 (0 voturi)    
    MINTI (Duminică, 2 noiembrie 2014, 15:06)

    Mispemata [utilizator]

    Si daca scriai mai gramatical,serios de nu te credeam,asa nu imi ramane decat sa intreb care e esenta articolului.Va e frica cumva ca se va organiza o Revolutie (sa-i zicem asa) contra VV Ponta?
  • 0 (0 voturi)    
    aberanti (Marţi, 2 decembrie 2014, 16:33)

    radu1234 [anonim]

    ce aberatie. sunt unii care injura si posteaza mesaje rasiste nonstop, si asta ia amenda pentru "munca te elibereaza"?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă