VIDEO Ambasada Germaniei invoca respectarea "statului de drept" pentru decizia de a se opune intrarii Romaniei in Schengen. Plus: "aceste dubii" sunt impartasite si de "alti parteneri UE/Schengen"

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 5 martie 2013, 11:21 Actualitate | Esenţial

Ambasada Germaniei la Bucuresti afirma ca aderarea integrala a Romaniei si Bulgariei la spatiul Schengen ramane un obiectiv principal al Guvernului Federal, dar pentru aceasta "trebuie sa existe toate conditiile tehnice, administrative si cele care caracterizeaza statul de drept". "Aderarea integrala a Romaniei si a Bulgariei la spatiul Schengen ramane un obiectiv principal al Guvernului federal. Pentru aceasta, trebuie sa existe toate conditiile tehnice, administrative si cele care caracterizeaza statul de drept. Prin ridicarea controalelor la frontierele interne, un stat membru isi asuma o mare responsabilitate in relatia cu partenerii Schengen", afirma Ambasada Germaniei intr-o pozitie remisa marti si citata de Mediafax.
  • Pozitia Germaniei contrazice declaratia facuta luni seara de premierul Victor Ponta la Antena 3: "Vreau sa precizez un lucru foarte clar: nu avem niciun fel de pozitie din partea niciunui alt stat membru care sa spuna ca ar utiliza dreptul de veto impotriva tarii noastre. Germania este singura care si-a exprimat aceasta intentie, iar Olanda a spus ca nu are inca o pozitie finalizata. Probabil, daca s-ar pune problema unui vot, probabil ca Germania nu ar ramane singura, probabil ca ar veni si Olanda, insa decizia privind intrarea in Schengen nu se ia prin majoritate, nici macar calificata. Un singur membru - Germania - poate sa blocheze, de aceea si ministrul german de Interne a spus veto. Nu spui veto cand ai o majoritate, ci spui veto cand esti singurul care te opui".
De asemenea, Ambasada aminteste ca "nu este vorba de libera circulatie a cetatenilor romani, ci de intrebarea daca Romania poate asigura protectia frontierelor externe UE, de pilda protejarea de intrarea frauduloasa a unor cetateni din afara UE". "Ultimul raport MCV din ianuarie a evidentiat progrese in domeniile statului de drept si cel al combaterii coruptiei, dar si deficiente", subliniaza Ambasada Germaniei.

Totodata, misiunea diplomatica a Berlinului evidentiaza ca "aceste dubii" sunt impartasite si de "alti parteneri UE/Schengen": "In lumina celor expuse, impartasind aceste dubii si cu alti parteneri UE/Schengen, consideram ca, actualmente, gradul decizional pentru o hotarare a Consiliului pe acest punct, pentru care se impune unanimitatea de vot, nu este inca matur", mentioneaza comunicatul Ambasadei.

Reprezentanta diplomatica a Berlinului arata ca in saptamanile trecute au fost intretinute "contacte stranse, marcate de incredere reciproca cu Guvernul Romaniei", care a fost tinut in permanenta la curent cu aceasta pozitie: "Germania si Romania intretin legaturi stranse si prietenoase care ne permit o abordare deschisa si constructiva a subiectului Schengen, subiect care este de o deosebita importanta pentru Romania. Guvernul federal nutreste un mare interes in continuarea bunei colaborari in domeniul bilateral si in cel de politica europeana, dorind sa vina, mai departe, in sprijinul Romaniei pe calea aplicarii integrale a aquis-ului Schengen", mai puncteaza comunicatul Ambasadei Germaniei.


























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

8966 vizualizari

  • +41 (51 voturi)    
    evident (Marţi, 5 martie 2013, 11:31)

    sucaa [utilizator]

    dar lasa ca sar iar propagandistii usl ca noi nu ne ploconim. ce se baga germania in treburile nostre interne noi ne iubim plagiatorii penalii chiulangii ca ne dau doar din vorbe.
    las ca noi mergem la mama rusia si ne aliem cu fostii kgb-isti ce conduc tara. aia stiu cum sa pui un popor cu botu pe labe. nu ne ploconim la ue care ne-a dat bani, ne ploconim la rusi care ne-au luat si or sa ne mai ia :)
    dar avem mandrie, nu?
    • -38 (44 voturi)    
      ... (Marţi, 5 martie 2013, 12:35)

      Marcu. [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Ne-a dat UE bani? Indiferent de tabara in care sunteti inregimentati (USL sau PDL), TOTI sunteti penibil de naivi.
      • +14 (20 voturi)    
        Da, "ne-a dat". (Marţi, 5 martie 2013, 13:12)

        Sore [utilizator] i-a raspuns lui Marcu.

        Atât știe românul să-ntrebe, de când se naște: dacă "îi dă". Dar uite că UE a blocat 33,5 miliarde de Euro în bugetul pe 2007-2013 pentru români, da' ce să-i faci dacă aceștia nu știu SĂ-I IA. Știu doar "să li se dea".
        • -6 (12 voturi)    
          REALITATEA (Marţi, 5 martie 2013, 16:26)

          ravi [utilizator] i-a raspuns lui Sore

          Afirmatiile tale au un profund spirit autocritic. Din "acestia" faci parte si tu.
          • +1 (5 voturi)    
            irealitatea (Miercuri, 6 martie 2013, 8:13)

            vio-e1 [utilizator] i-a raspuns lui ravi

            ...cata profunzime, ravi... Realitatea este ca te uiti prea mult la "realitatea" (Tv)...
            • -1 (1 vot)    
              Se mai uita cineva.. (Miercuri, 6 martie 2013, 11:07)

              Dianora [utilizator] i-a raspuns lui vio-e1

              .. la Realitatea? Minune mare!
      • +10 (14 voturi)    
        nu inteleg (Marţi, 5 martie 2013, 13:13)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Marcu.

        era o intrebare la care trebuie sa-ti raspund sau ai raspunsul dar ai uitat sa ni-l impartasesti si noua?
        asta ca sa demonstrezi intradevar ca noi suntem penibili de naivi si nu tu :)
      • +16 (20 voturi)    
        Da (Marţi, 5 martie 2013, 13:13)

        MSN [utilizator] i-a raspuns lui Marcu.

        Da, ne-a dat...dar n-am stiut ce sa facem cu ei.
        • +14 (18 voturi)    
          Practic (Marţi, 5 martie 2013, 13:57)

          cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui MSN

          nu ne-a dat ! A pus la dispozitia Romaniei pe diferite domenii cate o suma de bani . Iar Romania nu a fost in stare sa-i foloseasca ! Ori tocmai aici incepe adevarata poveste ! Ca institutiile statului nu a ajutat la cheltuirea temeinica a acestor bani, iar baronii locali i-au refuzat pt ca nu puteau fi furati ! Sa nu uitam ca si acum Romania are la dispozitie o mare suma de bani. Si sa nu ne miram ca vor fi folositi ca cei dinainte !
      • +3 (7 voturi)    
        @Marcu (Marţi, 5 martie 2013, 15:53)

        dorian65 [utilizator] i-a raspuns lui Marcu.

        Marcule Dumnezeu ne da dar nu ne baga in traista.
        Pentru fonduri europene poti avea tu un dosar ,,ca la carte "daca nu promiti ceva idiotilor de functionari romani nu semneaza si cum romanul nu are de unde sa dea banii stau la europeni.
        Vezi tu eu pe toti astia care s-au perindat din '90 pana acum la guvernare nu ii consider patrioti si patrihoti.
      • -1 (1 vot)    
        Ei dau, noi nu stim sa-i luam... (Miercuri, 6 martie 2013, 11:06)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Marcu.

        .. adica se dau pe proiecte, nu pe sub mana si prin excrocherii. Asta-i durerea multora...
    • -8 (10 voturi)    
      REALITATEA (Marţi, 5 martie 2013, 16:10)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Ai uitat sa spui despre Diktatul de la Viena si despre cel de al Patrulea Reich. Ne-au dat bani pentru Schengen, bani pa care i-am triplat din bugetul Romaniei si am platit securizarea frontierelor catre o firma franco-germana pe care am facut-o f.f. profitabila.
      Se amana intrarea in Schengen si trebuie sa mai platim iarasi bani pentru refacerea lucrarilor.
      • +6 (8 voturi)    
        a cui realitate? (Marţi, 5 martie 2013, 16:22)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui ravi

        realitatea care o stiu eu este ca ue ne-a dat vreo 470 de milioane iar de la buget s-au pus 88 de milioane.
        deci despre ce realitate vorbim? de ce dumnezeu mintiti mereu?
        si incearca sa verifici cine a semnat contractul cu EADS pt securizarea frontierei. iti dau un indiciu, acum este dupa gratii :)
    • -1 (5 voturi)    
      Plecaciune (Marţi, 5 martie 2013, 17:03)

      ALI47 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Poate ai uitat dar primul care a avut cuvinte de "lauda" la adresa Germaniei si a Olandei a fost TB in 2010 cand a spus ca nu trebuie sa stam ca ramele.....
    • -2 (6 voturi)    
      SUCAA, TI-AM MAI SPUS SA NU VORBESTI... (Marţi, 5 martie 2013, 21:31)

      Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      ...pana nu te documentezi! Ca sa intram in Schengen trebuie sa "cotizam" SUCAA! "Prietenii" lui Basescu din Occident: Germania, Franta, Olanda, nu vor sa ne admita in Schengen "moca"! Iata ce spunea Presedintele Basescu acu mai bine de doi ani cand Germania si Franta au refuzat si atunci sa ne primeasca in Schengen:
      20 decembrie 2010: Miniştrii de Interne francez şi german – Brice Hortefeux şi Thomas de Maiziere cer printr-o scrisoare adresată Comisiei Europene amânarea intrării României şi Bulgariei în zona Schengen.
      21 decembrie 2010: Presedintele Traian Basescu raspunde prompt: “Nu vom accepta nicio discriminare, fie şi din partea celor mai puternice state ale Uniunii Europene. Un astfel de precedent de încălcare a Tratatului de aderare a unui stat poate duce şi la alte abuzuri”.
      6 Ianuarie 2011: Presedintele Romaniei, Traian Basescu, declara, la postul public de televiziune TVR, ca nu vrea sa cumpere intrarea Romaniei in Schengen ca pe vremea lui Nastase: “Problema nu este insa de intarziere, poate fi 2011 in toamna. Problema este actul in sine, abuzul. Ori suntem parteneri egali, ori nu. Precedentul in care se instituie un directorat care face cu degetul ‘tu da, tu nu’, este de neacceptat(…) Practicile din timpul Guvernului Nastase nu se vor repeta niciodata, cat timp eu sunt presedinte. Practici de genul: ‘cumparam 2 fregate’, la pret la care nu fac, am facut contract cu Bechtel, am dat Petrom si cu titeiul din pamant, iar acum ne cresc preturile si ne uitam neputinciosi. "Sporturi" din astea economice nu se vor intampla, cat timp eu sunt presedinte”, a spus raspicat Traian Basescu.
      INTELEGI SUCAA CUM STA TREABA?! DACA VREM SA INTRAM IN SCHENGEN TREBUIE SA PLATIM INTRAREA! FREEDOM(de miscare) IS NOT FREE!
      • +1 (1 vot)    
        Și folosesc o limbă de lemnde invidiat. (Miercuri, 6 martie 2013, 19:24)

        ionv [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

        „ Guvernul federal nutreste un mare interes in continuarea bunei colaborari in domeniul bilateral si in cel de politica europeana, dorind sa vina, mai departe, in sprijinul Romaniei pe calea aplicarii integrale a aquis-ului Schengen"

        Cu alte cuvinte, mai stați un pic pentru că nu știu ce dracu am făcut cu șervețelul lui Churchill ( ăla cu procentele) și nici n-am căpătat de la Stalin „creonu chimic” , ăla neascuțit, ca să mai facem ceva modificări ca niște oameni maturi.
    • -1 (5 voturi)    
      de ce nu spuneti adevarul?Motivul real este.... (Miercuri, 6 martie 2013, 9:30)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Ati spus si voi, dar incomplet: da, coruptia din Romania si Bulgaria.
      Dar este vorba de coruptia ieftina a unor functionari care acorda cetatenia Romana si Bulgara oricui.
      Oricine vrea sa intre in Europa, sa-si gaseasca un loc de munca, sa cerseasca sau sa fure, isi ia (foarte ieftin) cetatenia unui stat european de granita si poate intra in UE.
      ASTA este problema !!!
      Toti moldovenii facuti cetateni romani de Basescu (la schimb cu votul lor ) trec prin Romania in drum spre tarile UE care-i intereseaza.
      De Romania nu-i doare nicaieri (nici macar in ...), vor doar actul de plimbare prin UE.
      Basescu arata cu degetul spre altii, dar el este artizanul coruptiei reclamate de astia.....
      Hotnews nu a citat intreaga argumentatie a ministrului de interne German.
      Normal!
      sau nu.....
      • +1 (1 vot)    
        na, ca am gasit citatul... (Miercuri, 6 martie 2013, 13:02)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        În interviul acordat duminică 3 martie revistei Der Spiegel, ministrul de interne german, Hans-Peter Friedrich, face următoarea precizare când este întrebat care sunt motivele pentru care ameninţă cu un veto România şi Bulgaria:

        „Cel mai recent raport anual a înregistrat progrese, dar nu suficiente. Ca și mai înainte Bulgaria și România trebuie să lupte cu hotărâre împotriva corupției. Cine îşi procură prin mituire viza ar putea călătorii în Germania fără controale suplimentare”.
        Această formulare lipşeşte din întreaga presă română, deşi interviul din Der Spiegel a fost comentat şi răscomentat .
        Deci...este vorba de procurat,de la noi, a dreptului de intrare in Germania (si nu numai).
        Ce sa fie, ce sa fie?

        Este vorba de o posibila bresa in sistemul de securitate european....prin Romania si Bulgaria.
        Cum altfel mai simplu decat prin cumpararea cetateniei noastre de catre oricine?
  • +39 (45 voturi)    
    astia nu au auzit de (Marţi, 5 martie 2013, 11:38)

    un domn [utilizator]

    teveurile lui felix ? pai diseara efectiv vor desfinta atat ambasada cat si personalul de acolo...ca fiind basist...corupt..mincinos..au ei la teveurile lui felix niste texte prestabilite
    • +13 (19 voturi)    
      Sa nu uitam (Marţi, 5 martie 2013, 14:02)

      cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      de actiunile devastatoare ale USL-ului la adresa statului de drept ! De afara se vad mai bine !
      • -12 (20 voturi)    
        Cine insista ca Romania nu-i stat de drept????? (Marţi, 5 martie 2013, 14:18)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui cobra1000

        O repeta peste tot, tine conferinte de presa, da declaratii, interviuri, orice, orice, doar sa aiba ocazia sa reclame inca o data ca Romania nu-i stat de drept......cum cine?
        Chiar presedintele amaratei asteia de tara....don' Base cel demis.
        Asa isi slujeste el tara.....denigrand-o nonstop.
        Si nu numai el....ci toti basistii sai, mai ales cei cu misiune "afara".....
        No, daca-i asa...nemtii au zis ca asa o fii....ca oricum aveau nevoie de motive sa ne respinga.
        Base, galant, le-a oferit pe tava .
        Pai, uite...pana si lovitura de stat de anu' trecut....se repeta in Moldova.
        E clar !
        Ce daca se face legal, prin vot in parlament?
        E lovitura de stat !
        ca asa zice el...zice si iar zice si repeta....
        • +6 (12 voturi)    
          Pe cinstite ! (Marţi, 5 martie 2013, 14:53)

          cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Nici basescu nu putea baga toata mizeria sub pres ! Era prea multa !
          • -3 (11 voturi)    
            9 ANI S-A ACUMULAT (mizeria) (Marţi, 5 martie 2013, 15:42)

            dincannes [utilizator] i-a raspuns lui cobra1000

            Presedintele l-a condus pe Boc si a avut la dispozitie si serviciile, cu telefoanele ascultate. A stiut unde este putred si a tot pus sub pres.
        • +7 (11 voturi)    
          Vrajitorule.. (Marţi, 5 martie 2013, 15:01)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Hai sa recapitulam inca o data (si am s-o fac pana te plictisesti de vrajitorii): demiterea lui Blaga a fost ilegala (cand PDL a incercat sa demita seful senatului PSD-ist, CCR a spus ca este nconstitutional, pentru ca numai grupul parlamentar care a pus seful senatului poate sa si il demita), demiterea avocatului poporului a fost neconstitutionala (fara nici un motiv si fara sa fie ales un alt avocat al poporulu, ci au preferat un interimat care nu exista in lege). Fara aceste doua "mutari", Basescu nu avea cum sa fie demis. Numai pun la socoteasla si motivele demiterii, care nu existau.

          Incearca sa intelegi (desi pentru unul ingust la minte nu e usor) ca a avea majoritate (indiferent care este acea majoritate) nu inseamna ca poti face ce vrei, doar pentru ca asa vor muschii tai. La fel s-a intamplat si in CSM. Si faptul ca se intampla in parlament, nu inseamna ca este si constitutional. Ti-au spus-o si cei din Comisia de la Venetia.

          Si cum este denigrata tara non-stop? Care sunt denigrarile? Niste exemple daca poti.
          • -6 (12 voturi)    
            CEI 4 EVANGHELISTI ERAU 3... (Marţi, 5 martie 2013, 15:57)

            dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            ...Blaga (spuneti dumneavoastrà) si Avocatul Poporului.
            Blaga cade, CCR-ul n-a zis nimic, in cazul lui.
            Deci lovitura de stat = "un negru mititel", scos la pensie.
            • +4 (8 voturi)    
              CCR-ul a zis ca nu e de competenta sa (Marţi, 5 martie 2013, 16:15)

              alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

              CCR-ul a zis Doar ca nu e de competenta
              sa se pronunte pe acel caz....

              Pot sa va trimit Regulamentul Senatului cu paragrafele incalcate atunci de USL....
        • +2 (8 voturi)    
          Pe bune! (Marţi, 5 martie 2013, 15:57)

          dorian65 [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Nu mai incape mizeria sub pres,amice!
      • -5 (11 voturi)    
        REALITATEA SPUNE PE DOS (Marţi, 5 martie 2013, 15:37)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui cobra1000

        De curind am citit, cà numàrul dosarelor de coruptie, incheiate cu condamnare definitivà, a crescut in 2012, fatà de 2011.
        Deci, evenimentele din varà, incep sà dea roade.
        • -1 (5 voturi)    
          De curand (Marţi, 5 martie 2013, 17:26)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

          Ai citit ceva prost...
          Daca vrei neaparat, o sa-ti explic eu pe indelete, asa ca la clasa I-a!!!

          Serios!!!

          Mentionez ca am reusit sa invat cate ceva chiar si pe cei care faceau parte din clasele cu copii defavorizati de soarta, asa ca nu mi se pare deloc imposibil sa-l invat chiar si pe dicannes!
          Ar fi placerea mea!!!
  • +21 (25 voturi)    
    ...si cele care caracterizeaza statul de drept (Marţi, 5 martie 2013, 11:38)

    noodles [utilizator]

    se aude ? Tadus in romana, ca la capacitatile intelectuale ale somniferului nu ma asteptam sa inteleaga germana....cum e aia cu "noi am facut totul?"...
    bleah
  • +29 (33 voturi)    
    era clar pentru fiecare (Marţi, 5 martie 2013, 11:40)

    edif [utilizator]

    cum sa permita intrarea inntr-un club onest la niste pucisti gata oricand sa darame in 2 zile si ultimul dram de democratie? Cum sa sa stai la aceasi masa cu unul care vinde transformatoare vopsite zicand ca-s noi?
    • -1 (9 voturi)    
      Club onest (Marţi, 5 martie 2013, 14:03)

      acropolis [utilizator] i-a raspuns lui edif

      În ”clubul ăsta onest” este și Italia, unde Partidul Creștin Democrat era amestecat cu Mafia... Iar într-un Club Onest respectul față de angajament este SFÂNT. Ni s-au pus condiții de aderare la Schengen (absolut firesc), le-am îndeplinit și acum vin cu alte condiții, POLITICE, deci necuantificabile (MCV)! Chiar Băsescu perora la prima respingere că n-are ce căuta MCV printre condiții! De data aceasta nemții nu joacă corect și TREBUIE să o spunem! Este o prostie să crezi la la răsărit sunt diavoli iar la apus îngeri. Lucruri necurate se întâmplă și la vest...
  • +23 (27 voturi)    
    Intrebarea este... cati alti parteneri?! (Marţi, 5 martie 2013, 11:43)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Sunt 7?
    cacarau si pontalaul mare si prost, mancau altceva aseara!
    Hai sa vedem, cine minte?
    (Si pentru a cata oara!?)
    Prosti sunt votacii lor!
  • +15 (19 voturi)    
    Administrativ nu stam intr-un Stat de drept!! (Marţi, 5 martie 2013, 11:44)

    pedepsitorul [utilizator]

    Ponta sau votacii lui, daca mai aveau vre-un dubiu!

    Adica nu prea este respectata democratia si buna credinta in conducere administrativa!


    Asta este raspunsul pentru care nu mai vroia Ponta sa solicite votul pentru aderarea Romaniei!

    Cat a gafait ieri Basesu, ai ambasada simtea ca trebuie sa comunice
    • +9 (17 voturi)    
      dottore (Marţi, 5 martie 2013, 12:36)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      cica, haber n'au nemtii si olandejii, care e oricum, zburatori, de fenechiu, stroe sau alti menistrii usl'amici.

      asa zice el in zicerile zilnice pe diferite canalii teve.
      adica, daca stiu ceva, stiu de la monica macovei si cristian preda, care umbla cu para pe la inalta poarca la bruksal.\

      deci, mai draga, ne insulta gandirea, zilnic, in ideia ca ne spala creierul, in cel mai clasic stil comunist.
      adica, cred ei, ca daca spui o minciuna, zilnic, pe diferite canale, concertat, cand dottore can kkrau, cand alti emisari galagiosi, prostimea chiar ii crede.

      aia de i'au votat, i'au votat fie pe 50 lei, fie la presiunea primarilor, teama ca le taie ajutoarele sociale.

      halal sustinere populara.\
      daca ar fi ei asa de siguri ca boboru' e cu ei, n'ar mai face atata zarva. ba, si clipuri platite, cu schlitz si maior, fara consimtzamantul minorului...:)
      • +7 (9 voturi)    
        Pot sa cer AZIL POLITIC !!!!! (Marţi, 5 martie 2013, 13:41)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Cu aceasta constatare pot sa cer AZIL POLITIC in afara UE !!!

        Regimul PONTA este deconspirat acum !
    • -4 (10 voturi)    
      PESTELE DE LA CAP ... (Marţi, 5 martie 2013, 16:01)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      Nepotismul (EBA) = coruptie
      • +3 (5 voturi)    
        N-am inteles (Marţi, 5 martie 2013, 17:34)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Care e pestele?
        Care e capul pestelui?
        Cum se impute capul pestelui?

        Deci eu vad asa: pestele e Ponta, capul pestelui e Voiculescu, incepe sa se imputa de la Antonescu, nepotismul incepe cu Nastase, coruptia continua cu Dragnea, iar sfarsitul poporului roman se va vota cu 80%, cand Iliescu va fi votat in unanimitate de catre toti muritorii de foame ca si nou presedinte, adica de catre cei 21 de milioane de cetateni romani!

        Am inteles bine?
      • +3 (5 voturi)    
        mai schimba placa (Marţi, 5 martie 2013, 19:51)

        quetzal [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        mai stiti si altceva decat EBA, flota si anvers? nu mai inventeaza "laboratorul" de la Intact nimic nou ati ramas setati pe astea vechi ?
        nici un pic de imaginatie, nici (dez)informatorii nu mai sunt ce au fost:))
      • -1 (1 vot)    
        Nevestismul = USL (Miercuri, 6 martie 2013, 11:15)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Adina Valean, Ramona Manescu, Daciana Ponta deputate in Parlamentul european.. mai spunem si de blonda Corina, purtatoarea de vorbe a lui tataie Iliescu, dar ma rog, aia nu-i cu acte ?
  • +34 (38 voturi)    
    i-auzi ponta??? (Marţi, 5 martie 2013, 11:45)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    we know what you did last summer...
  • -23 (29 voturi)    
    prioritatea Romaniei este bunastarea cetatenilor (Marţi, 5 martie 2013, 11:51)

    busola [utilizator]

    Nu intrarea in Schengen cu orice pret este tinta romanilor, nici 'toate conditiile tehnice, administrative si cele care caracterizeaza statul de drept"! Nu vrem sa le pazim frontierele iar ei sa ne considere europeni de mana a doua...

    Lipsa de discriminare a muncitorilor romani pe teritoriul UE si legislatie economica interna favorabila afacerilor in Romania ar fi suficiente pentru a inainta spre o lume mai sigura, spre un mediu mai prosper decat cel in care traim. Unde nu sunt bani nici democratie nici 'stat de drept', asa cum il vad domnii bavarezi, nu e.
    • +14 (20 voturi)    
      Ai vazut in viata ta, bunastare (Marţi, 5 martie 2013, 12:38)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui busola

      sub comunisti?!
      Intreba/ti bunicii, parintii cata bunastare le/a adus URSS! Cate cote dadeau ai tai?!
      Mai omule, tu gandesti?!
      Daca da, cu ce?
      Sincer, nu se vede nici cu microscopul acel ceva cu care "gandesti"!
      • -7 (11 voturi)    
        Babirusa (Marţi, 5 martie 2013, 14:54)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        eu am avut ocazia sa-i intreb si ghici ce? Au spus ca lor le era mai bine pe vremea aia. Cit despre cit dadeau, aveau grija sa ia inapoi.
        • +1 (7 voturi)    
          Pupa/te! (Marţi, 5 martie 2013, 16:16)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

          Eu am trait in vremurile alea si iti spun ca toti chitaiau! Tu vorbesti din... latrine, eu din experienta!
          Shut up, mogar!
          • -2 (6 voturi)    
            La cei (Marţi, 5 martie 2013, 18:41)

            miguelito [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            45 de ani pe care-i am cred ca pot spune foarte bine si cum am trait eu si parintii mei si bunicii mei. Iar limbajul tau denota totul. Mai usor sa nu faci un atac cerebral. Nu de alta dar chiar esti un exemplu de aratat copiilor la rubrica "Asa nu"
            • -1 (5 voturi)    
              Nu vrei sa ma treci (Marţi, 5 martie 2013, 21:07)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

              si pe la Gazeta de perete!
              La cei 45 de ani ai tai mai pot plusa cu o treime! Deci, gâgã, incet cu pianul pe scari!
              Si lasa/ma cu lozincile tale citite in Urzica!
              La ceea ce scrii, e greu de crezut ca poti judeca! Tu esti prea lipit de latrine ca sa poti emite o opinie personala. Voi, in general ganditi cu televizorul; capul e doar de acoperis pentru gat!
        • -1 (3 voturi)    
          nu mai raspundeti injuriilor, nu are sens (Marţi, 5 martie 2013, 23:23)

          busola [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

          Am facut si eu imprudenta sa critic fara argumente sau sa fiu obraznic si nu m-am simtit confortabil recitindu-mi acele comentarii. Nu conta ca raspundeam unor injurii nemotivate sau ca pe motivul divergentei de idei oponentii mei imi aruncau acuze penibile.

          Nu conteaza decat persoanele care aduc argumente valide prezentate civilizat. Ideal ar fi sa ignoram restul.
    • +10 (14 voturi)    
      liberalule (Marţi, 5 martie 2013, 12:43)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui busola

      ori esti pesedist ori liberal..ori plaga USLamista ? te rog lamureste ne ca nu mai inteleg unde bati..ba galben (kkrau) ba catre socialisti..fesene..pe bune acum ate rog hota restete odata..finutza e fesenista, mazeta idem, evoque, silate lighioane roshii macar sunt consecvente tu de ce nu ?
    • +13 (17 voturi)    
      pai unde ti-e busola iar? (Marţi, 5 martie 2013, 12:44)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui busola

      bunastarea cetatenilor nu o sa creasca cat timp tinem condamnati, cu dosare, incompatibili, plagiatori sau chiulangii in conducerea tarii.
      intrarea in Schengen inseamna o recunoastere internationala ca tara noastra este competitiva si serioasa si pot veni companii sa investeasca bani la noi in tara. asta creaza locuri de munca care duce la cresterea incasarilor la stat si automat fonduri sociale mai mari.
      nationalismul desantat ca nu vrem sa pazim frontierele nimanui nu aduce bunastare. dincontra. ne aduce izolare in europa si singuri nu o sa reusim sa ne descurcam niciodata. in special cand tinem toti hotii in parlament si ii lasam sa fure si din putinul de-l mai avem.
      vrem sa castigam ca nemtii dar nu vrem sa avem o justitie ca la nemti. nu vrem sa avem ministrii de tip nemtesc care la prima suspiciune de plagiat sa demisioneze.
      nu o sa prosperam niciodata daca nu lasam justitia sa isi faca treaba. ori asta cer nemtii. nu ne cer bani, nu ne cer pamant. ne cer doar sa respectam justitia.
      si noi, de fapt voi ce faceti? sarim la gatul nemtilor ca nu vrem sa facem ce ne invata. noi suntem mantri romani si nu ne spun noua altii cum se face. noi stim mai bine, nu?:)
      terminati cu prostiile si nu mai agitati tema nationalista ca nu aduce bunastare. nemtii n-au ajuns unde au ajuns daca au intrat in Schengen si o perioada au pazit si ei frontierele. nu s-a plans nimeni la ei si uite unde sunt acum. dar e greu sa intelegeti daca nu vine de la felix...
      • +1 (7 voturi)    
        NICI GRECII NU VOR FI "NEMTI" NICI ODATA (Marţi, 5 martie 2013, 16:10)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Si nici nemtii nu vor fi danezi nici odatà. Iar danezii stiti cum spun, cind sunt làudati? He, he, sà vedeti suedezii!
        Avem nevoie unii de altii, UE este sansa tuturor.
        • +1 (5 voturi)    
          bun (Marţi, 5 martie 2013, 16:27)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

          atunci sa nu ne mai plangem ca nu avem aceleasi salarii :)
          • +3 (5 voturi)    
            ? (Marţi, 5 martie 2013, 16:49)

            cotora [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            stimabile, ca sa ai salarii ca ei, trebuie sa produci ca ei, de ex, nemtii produc 100 mercedesuri pe ora (cu valoare adaugata mare), iar romanul produce o dacie pe ora
    • +11 (15 voturi)    
      Ce vorbesti (Marţi, 5 martie 2013, 12:57)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui busola

      "lipsa de discriminare a muncitorilor romani pe teritoriul ue"....

      Ce discriminare ai vazut tu la muncitorii romani din UE?
      Din cate stiu eu, medicii, cercetatorii, inginerii si profesorii romani nu sunt deloc discriminati pe piata muncii in statele europene.

      Tu ai vrea ca spalatorii de vase si de wc-uri, chelnerii, capsunarii, cersetorii de la metrou, proxenetii sau cei care spala la fund babele spaniole sa fie platiti cu 10000 de euro pe luna?

      Prioritatea Romaniei este integrarea in clubul select al statelor europene civilizate; dupa aia, vor veni in mod sigur si salarii mari... chiar si pentru capsunari...
    • +6 (8 voturi)    
      tocmai despre asta vorbim (Marţi, 5 martie 2013, 13:12)

      baibars [utilizator] i-a raspuns lui busola

      In concluzie daca te urci in masina si calatoresti spre Est vei constata ca cu fiecare 50km parcursi creste mizeria, saracia, hotia, coruptia, arbitrariul, lipsa de educatie si domnia "pumnului". Crede-ma pe cuvant pentru ca viata m-a dus pana de curand hat in stepele kalmuce. Este te rog sa ma crezi exact cum ti-am spus. Am ajuns sa platesc politistilor pur si simplu taxa de trecere pentru ca asa voiau ei si n-aveai cui sa te plangi. Cand am revenit in tara te rog sa ma crezi parca eram la Londra. Daca faci acelasi lucru spre Vest lucrurile se petrec exact invers. Pentru ca am facut si drumul asta. Asa ca acum ramane tu sa alegi de ce bunastarea noastra depinde de Vest. Nu te amagi cu povestile despre viata de noapte din Moscova si pozele cu Skt. Petersburg. Acolo in Est e drama din care nimeni nu mai iese ci pur si simplu se adapteaza.
    • 0 (4 voturi)    
      limba de lemn (Marţi, 5 martie 2013, 14:08)

      quetzal [utilizator] i-a raspuns lui busola

      deci d'aia fura parlamentarii alesi de tine si d'aia isi cumpara judecatorii si d'aia dau lovituri de stat. Exact d'aia, pentru ca nu ne dau bavarezii bani ca sa fie "stat de drept" si la noi si pentru ca ii "discrimineaza" pe romanii din germania. muahahahahaha, mai ai alte "argumente" fabricate in laboratoarele lui felix ca asta e cam penibil :)
    • +2 (6 voturi)    
      ha ! ha ! (Marţi, 5 martie 2013, 14:52)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui busola

      "prioritatea Romaniei este bunastarea cetatenilor" - n-ai spus inca a caror cetateni . Sa fie alde felix, cu fenechiu , cu proaspatul condamnat mischiu ,cu tot pomelnicul pomenindu-i ? Sa fie tovarasii parlamentari ? Sau tovarasii ministri, care mai de care mai incompetet si / sau incompatibil ? Sa fie nenea dragnea cu regatul ? ...

      Bunastarea romanului de rand este ce mai ramane din plata taxelor, ce mai poate cumpara dupa maririle succesive de preturi, cat se mai poate lumina si incalzi cu noile scumpiri ale energiei. Sa-i salutam si pe proaspetii someri voiosoi de atata bunastare pe capul lor.
  • -13 (23 voturi)    
    Hai, ca si nemtii sunt ipocriti... (Marţi, 5 martie 2013, 11:55)

    Metec [utilizator]

    Dom'le, ce mai la deal, la vale... Stat de drept sau stat de drepti, pe nemti ii doare ca vin puradeii peste ei si se umplu de gunoaie, de la tot felul de satre murdare... Asta cu statul de drept imi aminteste de chestia cu China. Cand treburile mergeau ca unse dpdpv economic, nimeni nu isi amintea de sarmanii dizidenti chinezi, de Tien an Men si celelalte. Cum se strica prietenia comerciala, cum incepeau sa se scoata de sub masa drepturile omului si lipsa libertatilor civile! Cam asa si cu Vestul, sa nu-l mai divinizam atata, ca nu merita...
    • +7 (9 voturi)    
      mici nuante (Marţi, 5 martie 2013, 12:39)

      kelye [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Evident ca orice lucru are (cel putin) 2 fetze, aici iti dau dreptate.
      Implicatiile imediate sunt si ele un motiv de ingrijorare dar sunt sigur ca mai mult ii ingrijoreaza perspectivele de viitor.
      Rolul clasei politice (teoretic) e de a stimula progresul unui popor (economic, cultural, social).
      Nu cred ca sunt ipocriti cand afirma (voalat) ca actuala clasa politica din Romania nu le inspira incredere ca ar putea sustine acest progres.
      • +6 (10 voturi)    
        Aici trebuie sa ne concentram, zic eu (Marţi, 5 martie 2013, 13:03)

        Metec [utilizator] i-a raspuns lui kelye

        Scopul statului nu trebuie sa fie accederea in fel de fel de organizatii, ci modelarea cetateanului roman in forma cetateanului european. Degeaba obtinem tot felul de "succese externe", daca ai nostri conationali ne fac de rusine, cand merg in Occident! Eu il inteleg pe Basescu, el vrea sa bifeze obiectivul Schengen, dar nu acesta este scopul! Pana cand nu ne vom educa suficient, pana cand nu vom elimina saracia si inapoierea, orice acord ramane o simpla bucata de hartie, aruncata la cos cand nu mai e necesara...
        • +1 (9 voturi)    
          Le zici foarte bine (Marţi, 5 martie 2013, 13:22)

          math [utilizator] i-a raspuns lui Metec

          Cred ca nici Vocea Rusiei nu explica atat de bine de ce NATO si UE sunt niste chestii artificiale care franeaza evolutia neamului spre cele mai inalte culmi si tensioneaza relatiile cu prietenii nostri milenari de la Est, cu gazele lor cu tot.
          • +3 (5 voturi)    
            Ori n-ai inteles, ori esti postac (Marţi, 5 martie 2013, 14:59)

            Metec [utilizator] i-a raspuns lui math

            In ambele cazuri, nu merita sa-mi bat capul cu tine.
            • 0 (4 voturi)    
              am recitit cu atentie (Marţi, 5 martie 2013, 22:57)

              math [utilizator] i-a raspuns lui Metec

              si imi mentin parerea. Daca tu si Dorel din motive de educatie nu puteti respecta ce ati semnat pe bucata aia "inutila" de hartie, ar trebui sa platesti. Deci pe neamt il educa justitia daca familia/scoala nu au reusit.

              Ce spui tu sunt poezii patriotice din ciclul "sa facem totul". Cu Abranburica, Ponta si Banicioiu vom educa poporul prin 2150.
    • +1 (7 voturi)    
      mda, sa nu'i divinizam (Marţi, 5 martie 2013, 14:03)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      ca se poarta urat cu china si, din cand in cand, si cu rusia !

      auzi, da nu crezi ca ne'ar fi mai bine sa fim cu ei, fara sa'i divinizam ?

      n'ar fi mai bun un guvernator neamt, decat toata guvernarea de azi ?
      ipocrit sa fie, dar sa faca treaba ...
      • +3 (5 voturi)    
        Ar fi mai bine sa fim CA ei, nu cu ei (Marţi, 5 martie 2013, 15:01)

        Metec [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Cine se aseamana, se aduna, zice poporul. Daca vom fi europeni, acceptarea noastra in UE va veni de la sine. Daca suntem inapoiati, murdari si obraznici, nu avem nicio sansa acolo. Si ne facem de rusine...
        • +1 (1 vot)    
          daca asccultam dictonul stramosilor (Marţi, 5 martie 2013, 16:00)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Metec

          cand esti la roma, poarta-te ca romanii, s'ar putea sa ajungem si ca ei intr'o zi.!

          dar, nu stand deoparte si bomboanind, aaaa ?!
          • +2 (2 voturi)    
            Teoria formelor fara fond (Marţi, 5 martie 2013, 18:17)

            Metec [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            Asa am facut in secolul XIX: i-am imitat pe europeni, sperand ca forma va modifica fondul. Ca nu a fost asa, arata societatea rezultata dupa experimentul comunist. Nici acum nu vom reusi, daca nu invatam nimic din lectia trecutului. MCV, Schengen, astea sunt forme, care trebuie umplute cu fond european. La parerea asta am ajuns discutand si cu alti prieteni, dar vazand si reactia nemtilor din Duisburg la invazia romanilor de etnie rroma.
        • 0 (2 voturi)    
          daca asccultam dictonul stramosilor (Marţi, 5 martie 2013, 16:00)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Metec

          cand esti la roma, poarta-te ca romanii, s'ar putea sa ajungem si ca ei intr'o zi.!

          dar, nu stand deoparte si bomboanind, aaaa ?!
    • +1 (3 voturi)    
      domnule (Marţi, 5 martie 2013, 15:51)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      erasm, de obicei ai postari de bun simt, nu stiu ce ai patit astazi de nu vezi realitatea, nemtii nu iarta plagiatul si nici nu le place o justitie varanizata. Altfel tiganii cersetori si urit mirositori ajung oricum in Germania, cu schengen sau fara. Mai gindeste-te.
  • +19 (27 voturi)    
    Deci (Marţi, 5 martie 2013, 11:58)

    ticbis [utilizator]

    Ca sa traduc si pe limba unora ca evoque, alex1234, montesquieu, finutza, mazeta si compania (asta ca sa-i scutesc de efortul de a mai posta aberatii de tot felul):

    - Germania spune clar ca se opune intrarii in Schengen datorita coruptiei clasei politice si a guvernantilor, care se vede chiar si de pe luna, datorita atacului asupra statului de drept si a justitei practicata de liderii USL in ultimul an;

    - Chiar daca nu s-au exprimat public, TOATE tarile membre Schengen au exact aceeasi pozitie ca si cea a Germaniei;

    - Romania nu va fi niciodata primita in Schengen atata timp cat la conducerea tarii se vor afla personaje politice anti-democratice, anti-occidentale, anti-europene si care lucreaza doar pentru subjugarea justitiei si protejarea coruptiei;

    Aviz amatorilor...

    PS: eu cred ca Germania regreta acum chiar si faptul ca s-a lasat pacalita atunci cand a acceptat intrarea Romaniei in UE;
    Adevarul este ca, daca iei pulsul populatiei, mai degraba aceasta ar dori alianta cu Rusia decat cea cu statele europene... Asta este realitatea, nu e cazul sa ne mai prefacem ca nu-i asa... Asta e poporul, si n-ai ce sa mai faci!
    • -11 (19 voturi)    
      Eu zic (Marţi, 5 martie 2013, 12:42)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      ca trebuie sa-l chemam pe Boc & Co. urgent la conducerea tarii,sa-l punem pe Morarsef la DNA si procuror general,ba poate chiar si presedinte la CSM si ICJ,sa dam o lege (da-o-ncolo de Constitutie) ca Base sa poata fi presedinte pe viata(ba poate chiar si dupa maorte,impaiat).
      Ei ,dupa ce facem toate astea,cu Monica Macovei ministru de externe, sigur vom fi primiti in multdoritul spatiu.
      Din pacate vor ramane cam putini romani sa se bucure de acest succes.
      Am zis!!!
      • +5 (5 voturi)    
        Ai zis!!! (Marţi, 5 martie 2013, 13:34)

        Electorul [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Esti bun de "neuronul stingher".
      • +7 (7 voturi)    
        Eu zic (Marţi, 5 martie 2013, 13:40)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Ca mai bine incepem sa facem curatenie:

        - sa retragem diplomele doctorale si universitare plagiatorilor dovediti public;

        - sa excludem din guvern si din parlament pe toti politicienii cu dosare penale pe rol;

        - sa-i bagam la puscarie pe toti coruptii, baronii locali, capii clanurilor mafiote, borfasii si proxenetii care au ajuns sa conduca tara;

        - sa-i actionam in justitie pe toti cei care au facut averi prin furt din averea publica, care au facut averi din contracte dubioase cu bani publici, care au devalizat statul si poporul roman in ultimii 23 de ani;

        - sa-i excludem din viata publica si politica pe toti cei dovediti ca au fost informatori sau turnatori ai vechii securitati ceausiste;

        - sa promovam o justitie corecta, libera si independenta, fara ingerinte din sfera politicului;

        - sa sanctionam prompt si drastic orice incalcare a legilor, a constitutiei, a democratiei sau a statului de drept;

        Abia dupa ce vom fi rezolvat toate aceste obiective stringente, putem sa ne ocupam si de Boc sau Basescu. Ai priceput ceva???
        • +1 (1 vot)    
          Just ! (Marţi, 5 martie 2013, 14:55)

          V. Val [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          Subscriu.

          Prosti or fi sa nu profite daca romanul tace si inghite.
        • 0 (2 voturi)    
          POVESTE (Marţi, 5 martie 2013, 16:32)

          PROFESS [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          Soriceii suparatzi au hotarat sa puna un clopotzel de gatul pisicii care sa-i avertizeze de pericol. S-au blocat atunci cand s-au intrebat cine sa faca treaba. Cam asa si cu propunerile tale. Ai priceput ceva?
          • 0 (0 voturi)    
            Nu (Marţi, 5 martie 2013, 16:46)

            ticbis [utilizator] i-a raspuns lui PROFESS

            Dar macar tu ai priceput?

            Tot ar fi un ceva castig pentru tara...
      • +1 (3 voturi)    
        mare paguba:) (Marţi, 5 martie 2013, 14:13)

        quetzal [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        da, o sa ramanem mai putini ca o sa moara de necaz cele 4 milioane de voiculesti spalati pe creier daca se intampla ce zici tu:)) Ca de plecat oricum n-ar avea unde sa plece ei din ro, cine sa primeasca asemenea specimene cu QI de soarece beat si ce sa faca ei in alta parte fara latrinele lui felix?:))
      • +1 (1 vot)    
        ? (Marţi, 5 martie 2013, 16:53)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        ce legatura are cu comunicatul ambasadei, cu subiectul articolului, vrei sa deviezi ca la antena 3 ?, sau nu poti mai mult ?
    • +15 (15 voturi)    
      Abtine-te ca esti jenant - mesajul meu din 2012 (Marţi, 5 martie 2013, 12:44)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      LISTA FAPTELOR PENALE ALE (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:02)
      NOTA BENE PENTRU USL: LISTA FAPTELOR
      PENALE CARE AU DUS LA LOVITURA DE STAT
      //-----------------------------------------------------------------
      Ponta Viorel Victor, se face vinovat si o sa fie judecat pentru:

      1. Nerespectarea premeditata a Deciziei Curtii Constitutionale prin reprezentarea Romaniei la Bruxelles, fapt care a uzurpat atributiile functiei Prezidentiale, in circumstante agravante prin Impiedecarea publicarii Deciziei Curtii in Monitorul Oficial (mutat premeditat).

      2. Incalcarea Constitutiei in forma agravanta, deci repetat si cu premeditare, prin emiterea Ordonantei de Urgenta ce elimina Dreptul Curtii Constitutionale de a se pronunta asupra Constitutionalitatii Hotararilor Parlamentului. Constitutia interzice Ordonantele de Urgente ce privesc Institutiile Fundamentale ale Statului.

      3. Incalcarea Constitutiei in forma agravanta, deci repetat si cu premeditare, prin emiterea Ordonantei de Urgenta ce modifica Legea Referendumului. Constitutia interzice Ordonantele de Urgente ce privesc o Institutie Fundamentala a Statului, cea a Referendumului.

      4. Revocarea ilegala pentru abateri imaginare, de catre majoritatea parlamentara pe care o conduce, a Avocatului Poporului, singura Insitutie care putea ataca la Curtea Constitutionala Ordonantele Neconstitutionale de mai sus

      5. Inlocuirea Ilegala de catre majoritatea parlamentara pe care o conduce, a Presedintilor Camerelor, incalcand regulamnetele Camerelor care prevedeau ca Presedintele unei Camere poate fi revocat doar de Grupul Parlamentar care l-a propus in acea functie.

      6. Suspendarea Ilegala a Presedintelui Romaniei prin Incalcarea Repetata a Constitutiei in forma premeditata si continuanta folosindu-se de ilegalitatile prezentate mai sus

      7. Toate acestea il fac Vinovat si de Subminarea Institutiilor Statului de Drept

      (separat)
      8. Furt Intelectual prin Plagierea Lucrarii de Doctorat
      si insusirea ilegala de Titluri Universitare
      • +2 (4 voturi)    
        Sunt surprins! (Marţi, 5 martie 2013, 13:08)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        Eram tentat sa te suspectez de nestiinta, dar vad ca esti la curent cu toate potlogariile facute de Ponta & Co, de toate incalcarile legilor statului de drept si a constitutiei tarii facute de Ponta in numai 10 luni! Asta ca sa nu mai vorbim de plagiate si titluri universitare furate!

        Am doar o nelamurire:
        De ce ai pus stampila la vot pe un asemenea personaj josnic???

        Ori il idolatrizezi si-i aprobi derapajele de la morala si etica, ori... (nu mai spun)...!!!
        • 0 (4 voturi)    
          Nu ma confunda... (Marţi, 5 martie 2013, 13:56)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          Esti surprins pentru ca nu te ajuta capul la mai mult....decat sa mesteci lozinci....

          Eu nu am votat niciodata cu FSN-ul si derivatele sale....acuzele tale mincinoase si atacurile la persoane la care te pretezi sant marca FSN-ului care le-a brevetat in anii 90 ...apaprtii familiei asteia prin limbaj si lipsa de argumente si rationament

          Baga si asta la cap.....

          Fiecare lucru trebuie analizat in sine cu argumente
          nu dupa aceleasi clisee si lozinci cum faci tu..
          • +1 (1 vot)    
            Scuza-ma (Marţi, 5 martie 2013, 14:51)

            ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            Conform comentariilor tale, orice om care nu te cunoaste personal este tentat sa creada ca ai fi in stare sa votezi si cu Ceausescu, chiar si acum dupa 23 de ani...

            Deci vina este doar a a ta, pentru ca asta este impresia pe care o lasi in urma postarilor tale.

            Doua sfaturi:
            - daca-ti plac intradevar dreptatea si justitia, sa nu le denigrezi niciodata, altfel, oricine te poate acuza ca esti doar un impostor;
            - daca te simti independent si liber, niciodata sa nu iei in brate, neconditionat, orice lider politic, atata timp cat el nu corespunde deloc propriilor tale exigente; altfel poti fi banuit ca esti la acelasi nivel redus de inteligenta si moralitate ca si acesta; deci daca aperi cu "pieptul gol" plagiatul lui Ponta, atunci oricine din lumea asta are dreptul sa te suspecteze ca esti exact ca si mentorul tau, sau ca ai terminat doar Spiru Haret!!!

            PS: cu exceptia unor universitari profund angajati politic, eu n-am vazut nici-un profesor universitar onest sau macar un profesor de liceu veritabil care sa fi gasit vreo scuza pentru plagiatul lui Ponta!
            Tu de ce o faci?
            Asta este de fapt esenta problemei tale!
          • -1 (1 vot)    
            Ca sa te lamuresc (Marţi, 5 martie 2013, 16:38)

            ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            Sunt un patron de firma, mica, si am avut succes doar respectand cateva principii:

            - nu angajez niciodata absolventi de facultati particulare romanesti (de Spiru Haret nici sa n-aud);
            - ofer salarii duble pentru absolventii de facultati din Franta, Germania, Marea Britanie, Norvegia, SUA, etc. (adica daca pentru unui inginer absolvent in Romania platesc 800 euro net pe luna, unuia care a absolvit in UE ii ofer 1600 net pe luna); este adevarat ca pe cei cu studii in strainatate nu pot sa-i agat prea usor pentru ca am doar o firma mica si cei valorosi sunt intens curtati de multe alte firme mari si pe salarii mult mai mari;
            - niciodata nu angajez personal cu studii medii fara bac luat cu nota peste 8,00. Nici macar daca este vorba de o simpla femeie de serviciu;
            - eu sunt inginer vechi si am tot felul de studii si diplome sau doctorate (sa nu credeti ca sunt ca si cele ale lui Ponta), asa incat nu angajez niciodata pe cineva care are studii sau diplome sub cele facute sau obtinute de mine si sub acelasi nivel de exigenta sau profesionalitate;
            - platesc salarii mari, mult peste medie, dar imi aleg angajatii conform propriilor mele exigente, macar la nivelul meu de pregatire si de studii (care nu sunt deloc prea mici);
            - aceasta politica mi-a adus profit, bani si succes in afaceri, chiar daca am doar o firma micuta cu doar 25 de salariati;
            - pana la urma, toti suntem multumiti: eu pentru ca am profit substantial. angajatii pentru ca sunt platiti foarte bine; statul pentru ca incaseaza impozite si taxe la greu de pe urma afacerii mele;

            Acum intreb si eu, asa ca sa ma aflu in treaba, cum as putea sa platesc eu prin firma mea mica persoane cu mentalitati ca si cele ale lui mazeta, evoque, montesquieu, finutza, alex1234, busola si ceilalti asemenea?
            Cum sa le platesc eu un salariu in firma mea atata timp cat ei nu prea stiu sa judece cu propriul lor cap si au o falsa imagine despre coruptie, furt, plagiat, legi, bun simt, caracter, loialitate, democratie?
      • +3 (3 voturi)    
        TOTUSI CCR A CONSIDERAT ... (Marţi, 5 martie 2013, 16:23)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        ... constitutional referendumul (fàrà sà recunoascà ca fiind suficiente, motivele suspendàrii).
        Poate, CCR-ul a fost manipulat de USL si este deci pàrtas, la fapte penale, evocate de dumneavoastrà.
      • 0 (0 voturi)    
        Si daca (Marţi, 5 martie 2013, 16:36)

        PROFESS [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        ai dreptate: ce propui?
  • -9 (15 voturi)    
    este a al doilea refuz (Marţi, 5 martie 2013, 12:02)

    jackalphonse [utilizator]

    ieuropa alege in fiecare an cate o tara care sa-si exercite dreptul de veto. de fiecare data trebuie sa fie o tara care are afaceri serioase in ro, ca asa vin si interesele. acum nu este bun mcv-ul, nici data trecuta nu era bun mcv-ul. comentariile presedintelui nostru NU sunt in functie de mcv, ci de cine este la guvernare. guvernul, o adunatura de hoti, nu are niciun gand sa modifice ce trebuie pe justitie. jungla si iar jungla, foarte profitabila pentru rechinii care ne dau cu nup.
  • +12 (12 voturi)    
    USL-amul nu este iubit in UE! (Marţi, 5 martie 2013, 12:02)

    Sani [utilizator]

    Q.e.d.
    Explicatie (doar pentru USL-am): ceea ce era de demonstrat s-a demonstrat.

    Cu alte cuvinte pentru dubiosii USL care mai aveau dubii...

    Concluzia USL: Jos colonialismul UE, Jos Basescu, etc, etc...

    Intrebare de bun simt: OK, vreti sa va luptati....dar aveti "munitie"?

    Adica: bani, putere financiara, parteneriate cu ale tari.....?
    Ca daca nu, sa vedeti cum cei 70% vor vedea (din nou) ca au fost prosti!
    Mai pe limba lor: somaj, rate neplatite, scumpiri,...

    Nu-i bai, ca au mai fost ei de cateva ori...de fapt intotdeauna...
  • +11 (13 voturi)    
    Ce vreti mai mult de atit? (Marţi, 5 martie 2013, 12:06)

    bgdn0000 [utilizator]

    Sa mearga Merkel la Antena3 si sa recite acelasi lucru??
  • +9 (9 voturi)    
    clar (Marţi, 5 martie 2013, 12:13)

    B.T. Alexandru [utilizator]

    Pentru cei care stiu sa citeasca un comunicat diplomatic este foarte clar.
    Chiar explicit : "conditiile tehnice, administrative si cele care caracterizeaza statul de drept"

    Sunt 3 (trei) conditii. Daca guvernantii vor sa filozofeze pe continutul comunicatului nu pot sa produca altceva decat ameteala mai mare pentru cei deja ametiti.
  • +8 (8 voturi)    
    Cum?! (Marţi, 5 martie 2013, 12:13)

    BenHur [utilizator]

    Nu este adevarat! L-am auzit eu pe Ponta zicand ca Germania nu ne primeste in Schengen pentru ca e speriata de invazia romilor din Romania! :)
  • -11 (15 voturi)    
    politicianism jenant si ieftin....nimic concret (Marţi, 5 martie 2013, 12:14)

    alex1234 [utilizator]

    O gargara lunga care nu zice nimic....

    Un comunicat concret ar fi fost...

    1. Statul de drept nu e respectat in prezent in urmatoarele puncte:
    a)
    b)
    c)

    2. Frontierele nu sant pazite
    a) Albita - 15 persoane au intrat fraudulos in 17.2.2013
    b)
    c)

    Asta ar fi fost un comunicat corect....
    Ceea ce a trimis Ambasada Germaniei este doar un politicianism jenant si ieftin....
    • +4 (8 voturi)    
      mai Alex... (Marţi, 5 martie 2013, 12:38)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Oare uiti ca au mai facut-o , pe puncte asa cum vrei tu? Si cu ce folos pe partea asta? Daca si pe neamt il acuzi de politicianism jenant si ieftin, atunci ne meritam soarta.
      Hai sa traiesti.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu poti acuza pe nimeni fara dovezi (Marţi, 5 martie 2013, 13:25)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        Nu poti acuza pe nimeni fara dovezi

        E de bun simt....
    • +5 (7 voturi)    
      pai asha vorbesc ambasadorii (Marţi, 5 martie 2013, 12:41)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Da' pentru mirletele de cartier precum poporul uselist trebe dat cu bita, ca nu pricepe limbajul diplomatic..

      Trebe zis:
      statul de drept nu s-a respectat asta vara cind s-au schimbat legi prin ordonanta de urgenta pentru a servi la debarcarea adversarilor politici, comportament demn de tari bananiere
      tot statul de drept nu s-a respctat cind Diaconu a refuzat sa demisioneze din parlament desi exista decizie judecatoreasca irevocabila
      etc, etc.

      Cit despre frontiere, nu sta neamtsu sa tina evidenta tuturor gainariilor de la vamile noastre. Ci dioar rationeaza ca atit timp cit nu e clar ca justitia va pedepsi hitii, exista riscul evident ca vamesii sa lase tot felul de africani si alte natii sa intre in UE pentru o spaga midca, africani care odata ajunsi in UE se vor opri ghici unde? in Germania, Franta, Olanda, etc. E simplu pentru cei cu mai multi neuroni.
      • -2 (4 voturi)    
        Nimeni nu poate acuza pe altcineva fara dovezi (Marţi, 5 martie 2013, 13:38)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Nimeni nu poate acuza pe altcineva fara dovezi

        fie ambasador , fie presedinte , fie papa, fie om simplu: nimeni nu poate acuza pe altcineva fara dovezi

        Invata sa aplici aceeasi masura pentru oricine vorbeste,,,,,,fie ca este dusmanul tau , fie ca este prietenul tau,, fie ca este o autoritate care iti place sau nu

        Acest Ambasador Trebuia sa fi adus Dovezi Concrete sau Sa Fi Tacut...
        • +1 (1 vot)    
          Dovezi (Marţi, 5 martie 2013, 17:10)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          Daca ai absolvit un Bac, macar asa conform exigentelor unui ministru ca si Androneasca, ti-e cahiar asa de greu sa judeci care sunt dovezile pentru plagiatul lui Ponta, de exemplu?
          Ce dovezi mai astepti atata timp cat savanti din lumea asta, academicieni romani de prestigiu, orice elev care stie sa citeasca un text poate certifica fara niciun dubiu ca tatucul tau si-a copiat teza de doctorat in proportie de 70%?
          Ce naiba dovezi mai vrei tu?
          Procesul de la Nurenberg contra liderilor nazisti a durat peste un an de zile, tocmai pentru ca, desi toata lumea stia si a trait ororile naziste, justitia a trebuit sa aduca si probe concrete.
          Pana la urma, toate acuzatiile au fost probate si acuzatii au fost condamnati.
          Asta vrei si tu, sa asteptam inca 40 de ani ca sa ajungem sa condamnam actiunile antidemocratice ale USL-ului impotriva poporului roman, cu toate dezavantajele care se rasfrang asupra fiecarui cetatean roman?
          Vrei ca si Ponta sau Antonescu sa se inscrie in cartea de istorie in aceeasi categorie ca si un alt ilustru prieten al tau, Iliescu?
          Sau cumva ai impresia ca istoria te va uita?
          Gresesti profund, istoria nu te uita, si nici nu te iarta niciodata!!!
          Tine minte asta!!!
    • +4 (6 voturi)    
      diplomatie (Marţi, 5 martie 2013, 12:42)

      gigel62 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Nu e treaba germaniei sa corecteze timpeniile guvernului pe care il aperi.Politicianism jenant si ieftin este apanajul politicienilor romani.
      • 0 (4 voturi)    
        Dar E treaba Germaniei (Marţi, 5 martie 2013, 13:29)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui gigel62

        Dar E treaba Germaniei sa justifice cu argumente concrete Refuzul ei de a opri intrarea Romaniei in Schengen

        Nu vad nici un argument concret....decat un bla, bla, bla politicianist....
        • 0 (2 voturi)    
          Esti naiv (Marţi, 5 martie 2013, 20:57)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          Pe Germania o doare la basca de Romania, cu atat mai putin de unii ca si Ponta, Antonescu sau Voiculescu; cu cat acestia sunt mai anti-democratici sau mai anti-europeni, cu atat mai mult Germania isi ia o piatra de pe inima, adica poate sa dea reject romanilor fara alte explicatii sofisticate.

          Esecul intrarii Romaniei in Schengen este doar treaba lui Ponta si a lui Antonescu, Germania nu are nicio treaba cu asta, germanii traiesc, mananca si beau fara ca macar sa stie unde este Romania pe harta! Pentru poporul german, romanii sunt zero!!!

          Imi pare rau sa-i anunt pe alex1234, evoque, montesquieu, busola, dincannes, mazeta sau finutza ca pe germanii de rand prostiile si aberatiile pe care le posteaza pe net ii lasa rece; ei judeca cu alta unitate de masura'

          Ce sa-i faci, pana la urma trebuie sa existe si diferente intre germani si romani, nu???
    • +8 (16 voturi)    
      Este greu (Marţi, 5 martie 2013, 12:46)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Ca sa intelegi exact comunicatul ambasadei Germaniei, iti trebuie ceva mai mult decat diploma ta de la Spiru Haret...
      • -1 (5 voturi)    
        prietene daca tu ai diploma de spiru haret (Marţi, 5 martie 2013, 13:26)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        prietene daca tu ai diploma de spiru haret ..eu nu am

        si am invatat de n-ori mai bine ca tine la scoala...

        Asa ca ai ratat ocazia sa taci ...

        Atacurile la persoana sant marca FSN-ului
        • +2 (2 voturi)    
          Sunt de acord (Marţi, 5 martie 2013, 15:04)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          Poti sa-ti scanezi si sa-ti faci publice diplomele tale pe net?
          Ceva ma face sa cred ca nu ai curajul asta...
          Eu te asigur ca diplomele mele nu sunt obtinute la fel cu cele ale lui Ponta!

          Daca vrei, pot face pariu cu tine pe 100000 de euro ca nu ai curajul sa-ti faci publice diplomele tale...

          Te prinzi?
          Daca nu, mai bine ar fi sa taci...
          D-astia ca tine fumez cam de 40 de ani...

          PS: le fac si eu publice pe ale mele!!!
          • -1 (1 vot)    
            Hai la Unirii pe Seara ... (Marţi, 5 martie 2013, 15:55)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

            Hai la Unirii pe Seara ...cu notele de la
            - generala
            - liceu
            - facultate

            Daca sant mai mici ca ale mele

            Te tarasti ca r^ama de la Unirii la Universitate cu o pancarda de gat:

            "Sant un Mincinos si un analfabet"?
            • -1 (1 vot)    
              Sa nu uiti aia 100000 de euro (Marţi, 5 martie 2013, 16:04)

              alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

              Sa nu uiti aia 100000 de euro
              • +3 (3 voturi)    
                Eu nu uit nimic (Marţi, 5 martie 2013, 18:24)

                ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

                Asa am invatat inca din cei sapte ani de-acasa, intr-o vreme in care educatia copiilor se facea si fara Badea, Ciutacu, Capatos sau Gadea!

                Deci eu vin la Unirii, cand vrei tu, cu toate diplomele mele: generala (desi aici nu prea pot sa te ajut, nu prea se dadeau diplome in generala atunci cand am facut eu scoala), diploma de la liceul Sf. Sava - Bucuresti, obtinuta in 1978, diploma de inginer in Electronica si Telecomunicatii obtinuta la Institutul Politehnic Bucuresti, Facultatea de Electronica si Telecomunicatii, anul 1984, diploma de doctor in electronica si telecomunicatii obtinuta la Universitatea Bucuresti in anul 1993, si mai am inca cateva zeci de diplome obtinute in universitati si institutii de invatamant din Europa si USA, dupa 1990 (si nu seamana absolut deloc cu cele ale lui Ponta).

                Baietas, eu pot sa vin la Piata Unirii si cu diplomele si cu banii; pot insa sa pun capul jos ca tu nu vei indrazni niciodata sa apari la intalnire. Asta nu numai pentru ca nu ai nici hartiile si nici banii, dar ceea ce incerci tu sa faci este tipic pentru toti borfasii adepti ai lui Iliescu (sau a partidelor pe care acesta le-a pastorit), incepand cu mineriadele din 1990 si pana in prezent.

                Eu sunt patron, angajez oameni si le cercetez diplomele, ceva ma face sa cred ca pe diplomele tale nu as da nici macar doi bani!
                No offence!!!
      • +1 (3 voturi)    
        Astia cu alocatii sau aia cu diplome de Spiru! (Marţi, 5 martie 2013, 13:30)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        Sunt categorii aparte !
        • +1 (3 voturi)    
          Corect... (Marţi, 5 martie 2013, 13:47)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

          Corect...iar FSN-isti care nu prea au scoala decat cea de gargarist

          si de aceea fac atacuri la persoana
          in loc de a vorbi cu argumente

          ca tine si ca alalalt vin de departe din 1990....

          Argumente daca vrei sa vorbesti daca nu ai pierdut ocazia sa taci
          • +1 (1 vot)    
            Aoleu!!! (Marţi, 5 martie 2013, 15:13)

            ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            Cred ca am nimerit un punct dureros!
            Acum mi-am pus in cap toti "intelectualii" cu diplome de la Spiru Haret!
            Pai Ponta de unde sa-si mai gaseasca adepti pentru plagiatele lui?

            Stimati absolventi de Spiru Haret, va rog sa ma scuzati, nu am nimic cu voi cum nu am nimic cu cei care nu si-au luat bac-ul in ultimii trei ani. Pur si simplu nu ma interesati deloc.
            Doar ca, daca veniti sa aplicati pentru angajare la firma mea, va anunt ca nu aveti nicio sansa! Iar daca va intrebati de ce, atunci sa va dea raspunsul d-na Andronescu!
            • -1 (1 vot)    
              jenant mincinos (Marţi, 5 martie 2013, 15:59)

              alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

              jenant mincinos

              Hai ma cu diplomele tale la Unirii pe seara la 18

              de la clasa I pana la ultima clasa de Universitate

              sa-ncheiem cu impostorii de la masini agricole si ase
              • +1 (1 vot)    
                Adica (Marţi, 5 martie 2013, 18:27)

                ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

                Renunti chiar asa de usor?

                N-ai incredere in propriile tale diplome?

                Chiar asa????
            • 0 (0 voturi)    
              Ada si notele de la admitere (Marţi, 5 martie 2013, 16:01)

              alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

              Ada si notele de la admitere la liceu si de la facultate

              Adu si diplomele (pe care nu le ai) de la Olimpiadele Judetene si Nationale de Matematica Fizica si Informatica sa vedem cine le are si cine nu

              Dupa care astept sa te plimbi cu o pancarda de gat zilnic :

              "Sant un Mincinos si Analfabet"
              • 0 (0 voturi)    
                Trist (Marţi, 5 martie 2013, 19:28)

                ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

                Dupa experienta mea de cativa zeci de ani, n-am vazut niciodata pe cineva care a casigat vreo olimpiada adevarata in viata lui si care sa posteze asemenea comentarii pe internet.

                Este insa foarte adevarat ca sunt acum foarte multe personaje dubioase, de felul lui Ponta, Antonescu, Becali, Vanghele sau Mazare care au acaparat tot ceea ce inseamna diplome universitare, doctorate sau masterate.

                Daca cineva imi cere " ada si notele de la admitere la liceu si de la facultate", cred ca unui asemenea limbaj nu prea poti sa-i fac fata, oricat de oripilat m-as putea simti!

                "ada" am auzit doar prin anii '60 cand eram copil si ma trimiteau parintii la tara in vacanta de vara si plimbam vaca pe marginea drumului!

                Oare as putea sa indraznesc sa-i raspund lui alex1234 ca in anul 1974 am reusit sa trec de examenul de admitere la liceul Sf. Sava din Bucuresti cu media 9,90 (competitia era de 15 candidati pe loc), iar in 1978 am promovat examenul de admitere la Institutul Politehnic Bucuresti, Facultatea de Electronica si Telecomunicatii, cu media de examen 10,00!!! (adica primul!!!, cand erau cam opt candidati pe loc iar ultima medie a fost 9,33?).

                Cum naiba sa poata intelege asta unul pentru care diploma nu inseamna decat o simpla copiere de pe internet?
                Cum naiba sa-i cer eiu sa-si responsasbilizeze studiile si cariera atata timp cat Ponta le arata cum se poate obtine o diploma de doctorat fara sa inveti nimic, fara sa frunzaresti macar o carte de specialitate?

                In ce lume vrem sa traim, unde vrem de fapt sa ajungem?
                Cat de jos trebuie sa ajungem. cat de mult trebuie sa ne umilim cu conducatorii nostri?

                Cum naiba pot exista oameni "normali" si instruiti pe net care sa tina partea plagiatorilor si a "intelectualilor" impostori?

                Cum poate sa se laude alex1234 cu diplomele lui atata timp cat nu le foloseste la nimic, atata timp cat promoveaza aceleasi conceptii si idei ca si cele ale mamaielor de la tara si a celor care inca au wc-ul in fiundul curtii?
            • 0 (0 voturi)    
              un Mincinos si un analfabet (Marţi, 5 martie 2013, 16:08)

              alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

              ai la Unirii pe Seara ...cu notele de la
              - generala
              - liceu
              - facultate

              Daca sant mai mici ca ale mele

              Te tarasti ca r^ama de la Unirii la Universitate cu o pancarda de gat:

              "Sant un Mincinos si un analfabet"?
              • 0 (0 voturi)    
                Eu zic sa mergi la Parlament.. (Miercuri, 6 martie 2013, 11:30)

                Dianora [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

                ..ai acolo un presedinte de Senat dublu repetent si unul la Camera care a reusit sa repete trei ani pe la Constructii, la o facultate la care in mod normal nu cazi decat pe scari..
                Asa ca n-are rost sa ne certam noi!
    • +3 (7 voturi)    
      :) (Marţi, 5 martie 2013, 12:52)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      vezi cum o iei pe aratura?
      respectivele puncte pe care le ceri de la ambasadorul germaniei le gasesti in raportul mcv.
      • +1 (3 voturi)    
        De cand MCV e legat de Schengen? (Marţi, 5 martie 2013, 13:28)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        De cand MCV e legat de Schengen?

        E ca si cum tu esti acuzat ca ai furat o poseta

        si esti condamnat pentru ca l-ai calomniat pe unul

        sau invers....

        Putina logica nu-ti strica....
        • 0 (0 voturi)    
          nu este chiar asa (Marţi, 5 martie 2013, 14:48)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          intradevar nu este legat direct, dar nu poti sa asiguri partea tehnica dar sa pui sa foloseasca acele echipamente niste corupti.
          este ca si cum te-ai dus la un spital care are echipamente de ultima ora dar le foloseste un hot care nu este doctor. te-ai mai duce la acel spital?
          ideea este cam asa, ca sa intram in ue trebuia sa indemplinim criteriile din tratatul de la Maastricht, Printre criterii era sa rezolvam coruptia. Ca sa intram in Schengen intai trebuie sa respectam criteriile de baza din tratatul de la Maastricht si apoi partea tehnica. Ideea e ca in ultimul an am inceput sa incalcam grav acel tratat. unde anul trecut pe vremea asta era un singur stat care se opunea si ne cerea inca un raport mcv pozitiv dupa doua rapoarte pozitive, acum am avut raport negativ imediat dupa venirea lui ponta si 7 tari se opun.
          daca voi credeti ca cele 7 tari, din care 3 conduse de partide din familia socialista a psd-ului sunt tampiti iar voi si felix aveti dreptate e grav
          • 0 (0 voturi)    
            Pai unde-i lista cu Vamesii Corupti? (Marţi, 5 martie 2013, 16:07)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            "intradevar nu este legat direct, dar nu poti sa asiguri partea tehnica dar sa pui sa foloseasca acele echipamente niste corupti."

            Pai unde-i lista cu Vamesii Corupti a Ambasadorului?
            • +1 (1 vot)    
              nu vamesii sunt problema (Marţi, 5 martie 2013, 17:01)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

              ci justitia care ar trebui sa faca ordine printre vamesi. cat timp ei stiu ca vamesii isi permit sa mituiasca judecatori atunci au o problema.
              JUSTITIA!!!
            • +1 (1 vot)    
              si apropo de lista (Marţi, 5 martie 2013, 17:05)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

              unde-i lista cu incalcarile de constitutie a lui base?
              unde sunt motivele pt care au fost revocati cei doi judecatori din csm?
              unde?
              tocmai voi cereti motive? hahaha... nice :)
            • 0 (0 voturi)    
              Ti-amintesti de safe-ul de o tona? (Miercuri, 6 martie 2013, 11:36)

              Dianora [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

              ..ala de l-au scos hotii din viluta unui functionar vamal, care modest n-a reclamat decat vreo 200.000 Euroi furati? Pai ala e la coada listei din imperiul lui Frunza- verde, numit candva de Ponta seful mafiei vamilor si ajuns intre timp preacinstit vicepresedinte PNL! ..eu zic ca lista aia o gasesti confruntand-o cu o anumita lista de donatii....la partid....
        • 0 (0 voturi)    
          MCV-ul arata "starea" tarii. (Marţi, 5 martie 2013, 15:14)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          Degeaba ai tu indeplinite partile tehnice, daca "resursele umane" sunt de toata jena. E ca si cum ai cumpara avioane militare ultimul tip si zici: gata, suntem o armata perfecta. Dar cand te uiti la piloti, aia de-abia stiu sa intre in avion, daramite sa-l mai si piloteze. Ce este asa greu de inteles?

          Fii sincer cu tine insuti si incearca sa faci abstractie de faptul ca Germania a facut doua razboaie mondiale etc: tu, ai incredere in vamesii romani? Crezi tu ca meritam sa intram in Shengen, indiferent cine este la putere? S-a ratoit si Basescu cand era la putere PDL si nu a avut dreptate. NU meritam sa intram in Schengen, nu suntem pregatiti si, din pacate, nu o sa fim. Noi suntem captivii propriilor caractere si metehne, Uita-te cine ne reprezinta ca politicieni (si las-o pe-aia cu "si la ei sunt corupti", uita-te doar in "gradina" ta) si realizeaza ca hotii te conduc. De ce nu pun oameni cu studii sanatoase (preferabil facute afara) in conducerea ministerelor? Ce cauta acesti neaveniti, care nu au nici o legatura cu acele ministere, cu CV-uri falsificate etc? Asta e viata si oricat si orice ai spune despre alte tari, noi nu o sa fim nici mai buni, nici mai desteptepti, nici mai competitivi. Uita-te la Polonia. Oare la ei de ce s-a putut ce s-a putut si la noi nu? Si ei sunt oameni si ei au fost sub comunism. Gaseste tu explicatiile.

          Faptul ca politicienii de la noi, oricare ar fi ei, o sa reuseasca sa elimine CMV-ul, nu o sa insemne nimic. Doar ne pacalim pe noi insine. Noi tot la fel de hoti si murdari o sa fim.
          • 0 (2 voturi)    
            hotii ne conduc (Marţi, 5 martie 2013, 16:12)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            Da hotii ne conduc.....

            Basescu, Videanu, Blejnar, Berceanu, Boureanu (vezi Oltchim) etc...

            sant si ei pe aceasta lista impreuna cu

            Nasatase, Hrebenciuc, Dan ioan Popescu...

            Tu de ce sustii una dintre tabberele de Hoti?

            In 2007 cand am intrat in UE nu era Marele Hot si Tradator Nastase Prim-Ministru?

            Atunci de cea tacut Germania chitic?

            Ca a luat Petrolul si Bancile de aici pe nimic?
            • 0 (0 voturi)    
              Sustin tabara.. (Marţi, 5 martie 2013, 19:37)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

              ..care da mai multe sanse la o justitie apropiata de o "justitie libera", care sa prinda cat mai multi hoti (indiferent care sunt aia). Nu am cum sa sustin alta tabara. Cati hoti s-au prin pe vremea lui Nascase? De curiozitate.

              O sa le vina randul si celor enumerati de tine, dar nu cu un USL la putere care vrea sa aduca justitia la cea din "momentul "Nascase.Nu spun ca cei din PDL vor cu adevarat o justitie libera (s-a si vazut cum au sarit multi in "barca" USL, aceiasi care au aprobat micsorarea salariilor si pensiilor si au sustinut masuruile care acum sunt injurate de populatie si copiate de USL), dar era o sansa mi mare decat acum cu USL la putere.

              Faptul ca am intrat in UE, nu spune nimic. S-a vazut cat de edparte suntem de ceea ce presupune a fi "valori Europene". Faptul ca "acum" ne vor admite in Schengen, nu inseaman ca o si maritam, sau ca suntem pregatiti, asta nu vrei tu sa intelegi. E ca si cum vrei sa promovezi intr-o functie in care nu faci fata si nu esti pregatit, doar pe motivul ca si "altii" au facut la fel. Nu are legatura cu 'altii", ci doar cu tine. Faptul ca avem de indeplinit niste cerinte politice, nu inseama ceva rau pentru tara noastra. Nu au cerut sa stam in genunchi sau sa fim "rame", cum se incearca acum sa se manipuleze. Nu au fost obligati de nimeni sa dea petrolul si bancile pe nimic. Si stai linistit, ca nu le-au dat "pe nimic": spagile au fost grase, foarte grase!
    • +3 (3 voturi)    
      bravo. este exact ... (Marţi, 5 martie 2013, 13:28)

      math [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      ... cum a comunicat guvernul Ponta-Voiculescu despre carnea de cal exportata din Romania in toate directiile.

      data de... firma de.... cantitatea de.... camionul de.....
      7.5 milioane de oameni ne "iubeste" dar Basescu e un tiran securist si comunist isi bate joc de ei. Date concrete, solutii, anul victoriei!
      • +1 (1 vot)    
        Un gargaragiu (Marţi, 5 martie 2013, 13:50)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui math

        Corect nici Plagiatorul nu a comunicat

        data de... firma de.... cantitatea de.... camionul de.....
        data de... firma de.... cantitatea de.... camionul de.....

        inainte de a vorbi...Ai dreptate

        Desi ca sa fim 100% corecti, aici trebuiau sa publice

        data de... firma de.... cantitatea de.. camionul

        cei care au acuzat (recte Francezii...care prinsi cu mata in sac , nici macar nu si-au cerut scuze, ba mai mult au redat licenta firmei Spanghero)

        Dar un Gargaragiu (Ambasadorul)
        + Alt Gargaragiu (Ponta) = 2 Gargaragii
    • 0 (0 voturi)    
      Ponta mai are o lista... (Miercuri, 6 martie 2013, 11:25)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      ..pe numere, folosita drept hartie igenica. Astia din Europa sunt diplomati, nu baieti de cartier; cum ar fi sa spuna cand vin ministrii romani: feriti-va buzunarele si ascundeti transformatoarele c-au venit .. colegii din est..?
  • -11 (15 voturi)    
    de ce (Marţi, 5 martie 2013, 12:23)

    Gipsi [utilizator]

    de ce fraza:

    a aderarea integrala a Romaniei si Bulgariei la spatiul Schengen ramane un obiectiv principal al Guvernului Federal, dar pentru aceasta "trebuie sa existe toate conditiile tehnice, administrative si cele care caracterizeaza statul de drept"

    Apare de doua ori in textul evidentiat?

    Eu zic ca mai mergea o data in titlu si inca o data in articol, dupa moda din EVZ.
    Din ce-i compus articolul?
    Pai din repetarea de 5 ori a titlului. :|
  • -5 (11 voturi)    
    motivul statului de drept este (Marţi, 5 martie 2013, 12:32)

    bancher [utilizator]

    artificial invocat de partenerii europeni....ei spun ca Romania nu este primita in spatiul Schengen pt ca nu sunt indelplinite conditiile de functionare optima a statului de drept...in reaitate acesta nu este un criteriu pt admiterea in spatiul Schengen...pur si simplu europenii si-au dat seama ca romanii si bulgarii nu au fata de UE, au realizat ca s-au grabit cand au primit Romania si Bulgaria pe baza de promisiuni...si acum fac tot posibilul sa nu le mai dea drepturi noi in UE>
    ce sa o mai dam cotita, Romania si Bulgaria nu merita in Schengen...
  • -8 (8 voturi)    
    Mai vor ceva din cascaval (Marţi, 5 martie 2013, 12:43)

    Koczka [utilizator]

    Dupa recentele decizii judecatoresti de admitere a actiunilor in REVENDICARE ale unor imobile, beneficiar Biserica Evanghelica de rit Augustan, era normal ca si bavarezii si cei din Baden Wurtenberg catolici incorpore sa mai vrea si ei ceva. Mai ales ca EADS-ul nu are decat o sectie minora pe la Ghimbav si vanzarea de Mertzane si VW cam scartiie in prezent.
  • -8 (8 voturi)    
    Astia (Marţi, 5 martie 2013, 12:47)

    xrogo [utilizator]

    joaca acel frumos joc,politistul rau,politistul bun.
    Ieri iesea nenea ministru,rau,incruntat,cu veto-ul intransigent,azi iese ambasadorul care spuna ca vezi Doamne ei ne iubeste,dar sa mai asteptam un pic,ca avem ceva rezultate,dar parca se putea mai bine,un fel de dus cu zaharelu.
  • +4 (6 voturi)    
    q.e.d. (Marţi, 5 martie 2013, 12:48)

    CatalinDan [anonim]

    Ce-o mai zice poanta asta de PONTA acum ?
    • 0 (2 voturi)    
      Ca de obicei (Marţi, 5 martie 2013, 13:23)

      MSN [utilizator] i-a raspuns lui CatalinDan

      o sa zica ca Base e de vina si ca Germania e o tara de fraieri care nu stiu ce vorbesc. Noi, poporul roman, suntem nestemata Europei, lucim ca luceafarul si ei sunt de fapt rai etc. etc. bla bla....De fapt sunt cateva fraze pe care le repeta de un an.
      Sunt curios cand ne iesim si noi o data din pepeni ca lumea sa dam cu astia de pamant?
  • 0 (2 voturi)    
    Politica... (Marţi, 5 martie 2013, 13:31)

    gigi63 [utilizator]

    Pacat ca problema Schengen e folosita politic in Romania. Ar trebui ca politicienii nostri sa aiba o pozitie comuna. Cat de credibil e presedintele cand se ratoieste la guvern pe tema MCV-ului, cand acum un an se ratoia la olandezi si spumega ca MCV-ul nu are legatura cu Schengen? Chiar asa o dam la intors dupa cum ne dicteaza interesele politice de moment?!! Si asa stim cu totii ca pentru fiecare integrare (NATO, UE) a trebuit sa platim din greu. Ar trebui ca toti politicienii romani sa aiba o pozitie comuna si sa negocieze pentru ca intrarea in Schengen sa se faca cu un pret cat mai mic pentru Romania! Ca de platit o sa platim sigur!
    • -1 (1 vot)    
      Corect (Marţi, 5 martie 2013, 14:44)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui gigi63

      Suta la suta ai dreptate cand spui:

      "Cat de credibil e presedintele cand se ratoieste la guvern pe tema MCV-ului, cand acum un an se ratoia la olandezi si spumega ca MCV-ul nu are legatura cu Schengen?"


      Asta e presedintele nostru, un demagog de 2 bani...
      care foloseste argumentele dupa propriul interes
      • +3 (3 voturi)    
        Eu sunt convins (Marţi, 5 martie 2013, 15:33)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        Ca o sa platesti pentru penalii pe care-i aperi!

        Daca nu tu, sigur vor plati copiii sau nepotii tai!

        Niciodata in istorie impostura, prostia, dictatura sau demagogia n-au ramas nepedepsite!
        Chiar daca nu acum, chiar daca nu peste 10 ani, dar in mod sigur peste 20 de ani toate incercarile voastre de acum de eludare a justitiei, a democratiei, a statului de drept sau de aparare a coruptiei vor fi condamnate in mod sigur.
        Daca tii neaparat ca nepotii tai sa te citeasca in cartea neagra a istoriei omenirii, este doar treaba ta!

        Apropo: dupa parerea ta, cam cum crezi tu ca se va scrie in cartile de istorie despre Iliescu peste 40 de ani?
        Chiar vrei sa faci si tu parte din aceleasi pagini?
        Ai impresia ca Ponta va fi iertat?
        • -2 (2 voturi)    
          Pe care penal il apar? (Marţi, 5 martie 2013, 16:03)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          Pe care penal il apar "masini agricole"?

          nume prenume...minciuna
          • +2 (2 voturi)    
            Esti confuz (Marţi, 5 martie 2013, 19:58)

            ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            Marturisesc ca nu prea iti inteleg comentariul (scrii prost de tot); dar il intuiesc, asa incat incerc sa-ti raspund:
            Penalii pe care-i aperi, chiar daca nu au legatura cu "masini agricole???!!!???" sunt:

            - Victor Ponta
            - Dan Voiculescu
            - Relu Fenechiu
            - Crin Antonescu
            - George Becali
            - Sorin Rosca Stanescu
            - Radu Mazare

            Ma opresc aici, ca sa nu-ti stresez prea mult neuronul; daca mai vrei iti mai dau, dar te avertizez ca lista este lunga....
  • +1 (1 vot)    
    se poate tovarasi? (Marţi, 5 martie 2013, 16:03)

    kiron [utilizator]

    chiar sunt suparat...dupa scandalul cu vamesii arestati cu autobuzele si apoi lasati in pace sau rotiti prin alte puncte vamale si ce cel cu sex-pasapoarte,
    tembelii de germnani nu au inteles ca: NOI TEHNIC SUNTEM PREGATITI!

    noi acum intoarcem armele si plecam spre Moscova, ca am mai facut-o odata!!
    • 0 (0 voturi)    
      Romani trecetzi Prutul! (Marţi, 5 martie 2013, 16:44)

      PROFESS [utilizator] i-a raspuns lui kiron

      Chiar am facut-o atunci cand Antonescu a spus "Romani trecetzi Prutul ! ". dupa care i-am tradat pe nemtzi!
  • +1 (3 voturi)    
    Hotii ne conduc (Marţi, 5 martie 2013, 16:34)

    alex1234 [utilizator]

    Da hotii ne conduc.....

    Basescu (flota, mihaileanu,case de la popovici), Videanu, Blejnar, Berceanu, Boureanu (vezi Oltchim) etc...

    sant si ei pe aceasta lista impreuna cu

    Nastase, Hrebenciuc, Dan ioan Popescu...

    Voi de ce sustineti una dintre taberele de Hoti (cea portocalie)?

    Cat despre Germania si Ambasadorii ei "corecti":

    In 2007 cand am intrat in UE nu era Marele Hot si Tradator Nastase Prim-Ministru?

    Atunci de ce a tacut Germania chitic?

    Ca a luat Petrolul si Bancile de aici pe nimic?
    • +1 (1 vot)    
      Corect (Marţi, 5 martie 2013, 20:24)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Hotii care ne conduc sunt Dragnea, Antonescu, Voiculescu, Ponta, Mazare...

      Mai vrei si alte nume...???

      PS: bancile si petrolul au fost date pe nimic de catre Adrian Nastase; pardon, pe nimic doar pentru popor, pentru el personal, au fost date pe muuulte milioane de euro; doamna Nastase stie despre ce vorbesc; sau macar matusa Tamara, fi-ei tarana usoara...
  • 0 (0 voturi)    
    Diplomatilor..picati in penibil (Miercuri, 6 martie 2013, 11:24)

    Gianni [utilizator]

    ticbis..eu cred ca nu ar trebui sa ii dai satisfactie unei dejectii precum alex1234..cifrele din nick-name fiind probabil egal cu IQ'ul sau..sau notele de la scoala..
    nu iti trebuie prea multe diplome ca sa realizezi ce s-a intamplat si ca toate statele au sanctionat puciul din vara..
    ticbis mi-a placut cum ai pus problema in primele comentarii..si nu tre sa te explici..cu atat mai putin unui "diplomat" geamantan, poseta ce o fi el, "olimbist national" si impertinent..
    Sanatate!
  • 0 (0 voturi)    
    Pai... (Miercuri, 6 martie 2013, 20:32)

    IAR [utilizator]

    cum naiba sa inteleaga uslinosii, condusi de un plagiator nenorocit, cu titlul de doctor in drept FURAT, ce-i ala Stat de Drept?!?
  • 0 (0 voturi)    
    Sa ne traiasca barbisonul (Joi, 7 martie 2013, 1:29)

    PBuzau [utilizator]

    Este un baiat cu barbison la PNL care o imita pe Mona Pivniceru la televizor. Poate ne explica el ce este un stat de drept. Cati ministri hoti trebuie sa aiba in guvern, cati doctori in nothing pe metru patrat trebuie sa aiba in parlament si daca un plagiator trebuie neaparat sa fie prim ministru.

    Pache


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă