Presedintia se delimiteaza de declaratiile ministrului Corlatean: Romania isi mentine intregul interes pentru aderarea la spatiul Schengen cat mai curand

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 2 martie 2013, 12:37 Actualitate | Esenţial

Presedintele Traian Basescu se delimiteaza de afirmatiile ministrului de Externe, Titus Corlatean, potrivit carora, in cazul in care aderarea la spatiul Schengen va fi amanata din nou, Romania nu mai este interesata de acest proces. Potrivit unui comunicat al Administratiei Prezidentiale, afirmatiile sefului diplomatiei romane reprezinta strict opinia personala a acestuia si pot fi considerate "cel mult o propunere de pozitionare", Romania mentinandu-si intregul interes pentru aderarea la spatiul Schengen cat mai curand.

UPDATE 14:11 Premierul Victor Ponta a declarat pentru Mediafax ca ministrul de Externe, Titus Corlatean, nu a vorbit in nume personal, ci in numele Guvernului pe tema Schengen. Ponta a adaugat ca, daca aderarea la Schengen se amana, tema nu va mai fi prioritara.

In comunicatul Administratiei Prezidentiale se mai arata ca presedintele "il invita pe domnul ministru Titus Corlatean sa renunte la afirmatii de acest gen pentru a nu crea o perceptie falsa in randul statelor membre ale Uniunii Europene cu privire la agenda europeana a Romaniei" si ii cere sa "sa actioneze pentru indeplinirea cu prioritate a tuturor conditiilor directe si indirecte legate de acest proces."

"Domnul presedinte Traian Basescu sustine, in continuare, ca Romania trebuie sa reuseasca sa se integreze in spatiul Schengen", informeaza Administratia Prezidentiala.

Comunicatul Administratiei Prezidentiale

"Referitor la declaratiile ministrului Afacerilor Externe, domnul Titus Corlatean, din data de 1 martie a.c., cu privire la faptul ca Romania nu va mai fi interesata sa faca parte din spatiul Schengen daca aderarea ar fi amanata din nou, purtatorul de cuvant al presedintelui Romaniei, domnul Bogdan Oprea, face urmatoarele precizari:

- Afirmatiile domnului ministru Titus Corlatean potrivit carora, in cazul in care aderarea Romaniei la spatiul Schengen va fi amanata din nou cu prilejul Consiliului Justitie si Afaceri Interne din 7 - 8 martie a.c., Romania nu mai este interesata de acest proces, reprezinta strict opinia personala a ministrului Afacerilor Externe si pot fi considerate cel mult o propunere de pozitionare.

- Presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, se delimiteaza de aceste afirmatii si reitereaza faptul ca Romania isi mentine intregul interes pentru aderarea la spatiul Schengen cat mai curand.

- Domnul presedinte Traian Basescu il invita pe domnul ministru Titus Corlatean sa renunte la afirmatii de acest gen pentru a nu crea o perceptie falsa in randul statelor membre ale Uniunii Europene cu privire la agenda europeana a Romaniei si ii cere, in schimb, sa actioneze pentru indeplinirea cu prioritate a tuturor conditiilor directe si indirecte legate de acest proces. Aderarea la spatiul Schengen constituie un drept al Romaniei si al cetatenilor romani stabilit prin tratatele constitutive ale Uniunii Europene si consemnat ca atare in Tratatul de Aderare al Romaniei. Domnul presedinte Traian Basescu sustine, in continuare, ca Romania trebuie sa reuseasca sa se integreze in spatiul Schengen."


Ministrul de Externe, Titus Corlatean, a declarat, vineri seara, la Realitatea TV, ca o eventuala noua decizie de amanare a aderarii Romaniei la Schengen la Consiliul JAI de saptamana viitoare va afecta "credibilitatea procesului", iar tara noastra ar putea sa nu mai fie interesata si doar sa astepte o invitatie de la UE.

Declaratiile ministrului Titus Corlateana au fost facute dupa ce premierul Victor Ponta a afirmat in emisiunea "Interviurile lui Cristoiu" de la B1 TV ca exista semnale ca 2-3 tari ar putea sa ne mai amane pe motive politice.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

7977 vizualizari

  • +52 (60 voturi)    
    Are dreptate Basescu (Sâmbătă, 2 martie 2013, 12:59)

    jetta [utilizator]

    Iertati-ma, parerea mea este ca presedintele are dreptate. Cei care guverneaza acum ar trebui sa-si aminteasca de vremea in care - pe buna dreptate ! - ii criticau pe predecesori. In schimb, dansii s-au aratat revoltati atunci cand presedintele si-a spus parerea privitor la pasii ce trebuie urmati pentru ca sa scapam de monitorizarea MCV si sa intram in Schengen (si ce lucruri grsite a spus ? Ca sa renuntam la demnitarii trimisi in judecata ? Sau sa punem in aplicare amaratele alea de coduri - penale - care de ani si ani se tin prin parlament sau prin sertare ministeriale ?).
    Sa fim seriosi. Da, daca presedintele ar fi cerut guvernului sa dubleze salariul minim pe economie sau sa faca nu stiu ce autostrazi suspendate, as fi inteles imposibilitatea si revolta actualilor guvernanti. Dar asa....
    Parerea mea.
    • -22 (28 voturi)    
      Portocala .... (Sâmbătă, 2 martie 2013, 16:27)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui jetta

      E mereu amnezica....
  • +51 (59 voturi)    
    demisia tov. corlatean! (Sâmbătă, 2 martie 2013, 13:08)

    ivanescu [utilizator]

    ...banuiam ca se v-a intampla asa ....vor cu orice pret sa ne scoata din Europa ,sa ne intoarcem iar la rusi ,pentru ca ei nemernicii sa faca ce vor cu Romania ,fiindca noi poporul suntem niste imbecili pe care-i pot manevra cum vor ei in interesul lor personal ....dumnezeu sa-i pedepseasca ....dar daca v-a fi asa ei ,nenorocitii sa fie primii care sa nu poata sa mai viziteze Europa sa sa duca dracului la marea caspica nu la monte carlo ....iar toate averile din strainatate sa fie confiscate !
    • -19 (27 voturi)    
      HOTNEWS "sa sa duca dracului" (Sâmbătă, 2 martie 2013, 16:03)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui ivanescu

      Ridicati un pic stacheta, altfel vom crede cà sunteti prieteni cu "ivànescu".
    • -10 (20 voturi)    
      Ai uitat de... (Sâmbătă, 2 martie 2013, 16:28)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui ivanescu

      Antene,anti-americani,moguli,vantu,patriciu....etc..
    • +2 (2 voturi)    
      pina la pedeapsa dumnezeiasca... (Duminică, 3 martie 2013, 9:45)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui ivanescu

      ...mai avem multe de tras, sa platim taxele sa traiasca bine parazitii din guvern.
  • +18 (20 voturi)    
    iresponsabil (Sâmbătă, 2 martie 2013, 13:19)

    anton48 [utilizator]

    Acest cacarau-pontist-colatean este un iresponsabil. Vulpea daca nu ajunge la struguri...Daca plagiatorul ar fi un premier integru ar trebui sa-l demita. Dar nu e integru si e si parerea lui. E si el corlatean. Sau corlateanu e pontist si samanta de cacarau. Behaila in pustiu(plansul si scrasnirea dintilor). Nu-i nimic. Sigur putem intra in spatiul de la est. Sabatica stepa baikala. Ne primesc si maine. La ratari nu ne intrece nimeni.Si la fudulii. Deh, protocronismul nostru. capra raioasa cu coada-n sus. Nu ne mai umiliti! Suntem vajnici corlateni! Iar daca nu intram , Basescu e de vina. El n-a vrut.Asa ca sa stie tot neamul(carpato-corlateano-pontic).
    • +3 (3 voturi)    
      ! (Duminică, 3 martie 2013, 13:39)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui anton48

      Va mai amintiti ce epitet i-a pus lui Corlatean, colegul sau de partid Radu Mazare? " E un "fatalau' zicea Mazare ...
  • -17 (31 voturi)    
    Ei, nici chir asa! (Sâmbătă, 2 martie 2013, 13:22)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Afirmatia lui Corlatean nu era in sensul ca nu ne mai intereseaza daca intram sau nu in Schengen, ci in sensul ca nu mai insisam, ca asteptam doar sa ni se spuna cand se va decide ca intram.
    Interpretarea mea e ca el a vrut sa spuna ca, daca insistam, trebuie sa si raspundem pozitiv la cerintele MCV, ceea ce Guvernul nu e dispus sa o faca.
    • +27 (31 voturi)    
      Asteptam pana la prescriptii? (Sâmbătă, 2 martie 2013, 14:42)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      ... la cata ciordeala au facut baietii astia ma tem ca va dura pana sa dispara dosarele lor penale... si sa ramana guvernul "curat si luminat" si "codul adoptat". Pai codurile alea noi grabesc procesele, cine dintre politicieni credeti ca mai risca sa se judece, dupa ce-au patit Nastase, Remes-caltabos, Vantu si celelate victime ale tiraniei ...
    • -17 (25 voturi)    
      Doar Basescu a legat Shengen de MCV. (Sâmbătă, 2 martie 2013, 15:55)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      In realitate nu exista nici o legatura intre cele 2 cu atat mai mult cu cat raportul MCV e pur politic si foarte partizan. Din acest motiv nici nu prea merita bagat in seama din moment ce reflecta aceleasi marote ale unora ca Monica Macovei.
      Cat despre intrarea in Shengen, e doar un eventual punct pe agenda politicienilor, pentru oamenii obisnuiti nu are absolut nici o valoare, iar daca intrarea mai e si conditionata de vinderea unor companii sau resurse, mai bine nu.
      • +3 (3 voturi)    
        Chiar crezi... (Duminică, 3 martie 2013, 9:48)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui ....

        ...Ca cei de la Bruxelles "este prosti"? Ca ei nu cunosc miasma ce pluteste in sistemul judiciar din Romania?
  • -22 (44 voturi)    
    Totusi.... (Sâmbătă, 2 martie 2013, 13:35)

    alex1234 [utilizator]

    Totusi....nu poti fi la nesfarsit bataie de joc a cuiva

    Daca Romania a indeplint conditiile a,b,c,d de pe lista initiala....si de atunci e tot amanata cu diverse pretexte

    Trebuie pus capat....acestei nesfarsite amanari...

    Putina demnitate nu strica....cand cineva isi bate joc de tine.
    • +18 (20 voturi)    
      OK (Sâmbătă, 2 martie 2013, 13:54)

      Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Sunt curioasă de când n-ai mai trecut printr-o vamă românească să vezi mama corupţiei la ea acasă.
      Da, avem logistica necesară, în privinţa aceasta îndeplinim condiţiile de aderare, dar ce faci cu logistica, dacă vor trece toţi ticăloşii, contrabandiştii şi toate drogurile pe care nu le-a visat Europa?
      • -3 (7 voturi)    
        Am trecut (Sâmbătă, 2 martie 2013, 20:22)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

        chiar saptamina trecuta. Controlul a durat fix 2 minute, vamesii politicosi. Iar drogurile vin din vest adica ar trebui sa facem control invers.
    • +17 (21 voturi)    
      Vorbiti mai bine (Sâmbătă, 2 martie 2013, 15:15)

      ioil [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      de penalii din parlament,de puscariasii care se intorc de la parnaie sub pulpana usl.Ce tara mai face acest lucru?Vom intra in sengen dupa ce vom avea la carma tarii un guvern prooccidental si nu pro-rus.
    • 0 (0 voturi)    
      pentru alex1234 (Luni, 4 martie 2013, 9:15)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      pentru Romania si Bulgaria situatia este mai special.
      Dupa ce intram in Schengen ,Romania devina granita de est a acestui spatiu. Va trebui sa tina piept navalei de traficanti, de emigranti ilegali, etc.
      Si cum rezisti acestei presiuni pe frontiere daca ai vamesi corupti ? Si o Justitie care in general favorizeaza marii infractori ?
      Din acest motiv pentru noi mai este vorba si de conditia e).
      Tu ce crezi ?
  • -15 (23 voturi)    
    se poate trai si fara basescu (Sâmbătă, 2 martie 2013, 13:50)

    ics_11 [utilizator]

    ... ba chiar mult mai bine decat cu el.
  • +41 (51 voturi)    
    Final destination (Sâmbătă, 2 martie 2013, 13:58)

    Trojan.H [utilizator]

    Mineriada din CSM de acum citeva zile, dublata acum de astfel de declaratii, arata ca Cartelul pro-rus (sic!) nu glumeste deloc. Cind Hillary Clinton a vorbit despre resovietizarea Europei de Est n-a facut-o din plictiseala.
    De vazut totusi daca doua organizatii de importanta UE si NATO vor permite aparitia unui precedent atit de periculos, respectiv extragerea unui membru chiar din mijlocul ograzii lor. Pentru mine asta e un act de razboi.
    • -8 (20 voturi)    
      28 de ani.. (Sâmbătă, 2 martie 2013, 16:33)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      A asteptat bunicul meu pe dragii tai de americani.
      Cei dragi,cei democrati,cei cinstiti..
      A facut si inchisoare comunista chiar.
      Era "iepoca" care a creat moguli,marinari cinstitii,dizidenti,etc.
      Ghici ce s-a intamplat cu el......
      • +6 (16 voturi)    
        Bine ca a scapat saracul (Sâmbătă, 2 martie 2013, 19:08)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        Ar fi murit oricum de rusine cu un asemenea nepot.
        • -5 (15 voturi)    
          Stai linistit.... (Sâmbătă, 2 martie 2013, 20:39)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

          Nu sunt eba.
          Eram student cand m-au fugarit minerii sefului tau..
      • 0 (10 voturi)    
        AH! (Sâmbătă, 2 martie 2013, 19:28)

        nic1 [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        a ajuns consilierul lui Tonta sau Kakarau.
        • -3 (7 voturi)    
          Dap.... (Sâmbătă, 2 martie 2013, 20:40)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui nic1

          Sunt romanca vosh si fecioara udrica...
      • +3 (3 voturi)    
        Ghicesc eu ! (Sâmbătă, 2 martie 2013, 22:40)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        S-a facut fesenist si a votat mereu cu iliescu !
        Si asa te-a invatat si pe tine sa faci. Tu l-a depasit. Ai trecut de la iliescu , care e pe linia moarta la Ponta-Antonescu si Voiculescu.
        Halal sa-ti fie !
    • -7 (9 voturi)    
      Fantezii!!! (Sâmbătă, 2 martie 2013, 17:41)

      Andrei Minc? [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      ma amuza de obicei conspirationistii...dar pe teme SF
      cand insa este vorba de realitatea din jur, e trist, tare trist
      • +2 (2 voturi)    
        da, (Duminică, 3 martie 2013, 10:43)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Minc?

        e dureros când faptele contrazic antenele
  • +40 (46 voturi)    
    Ce este spaţiul Schengen, dle Corlăţean? (Sâmbătă, 2 martie 2013, 14:00)

    Ana Armanca [utilizator]

    Spațiul Schengen este o zonă de circulație liberă în Europa, conformă cu Acordul de la Schengen. Statele membre ale acestui spațiu au eliminat sau vor elimina controalele pentru persoane la frontierele dintre ele, astfel încât este (sau va fi) posibilă trecerea frontierei între oricare două asemenea state fără prezentare de acte de identitate și fără opriri pentru control.
    Cine ar fi beneficiarii aderării României la spaţiul Scnengen, politicienii, diplomaţii? Ei trec oricum fără controale, pentru cetăţenii de rând această aderare ar fi benefică.
    Dar cum să îl intereseze pe dl Corlăţean binele nostru, al cetăţenilor de rând?!
    • +15 (17 voturi)    
      Ce vreti sa spuneti? (Sâmbătă, 2 martie 2013, 15:20)

      ioil [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      ca cei cu dosare penale din parlament au acces in prezent la spatiul senghen si noi prostimea nu avem nevoie de asa ceva ca daca am trait pana acuma fara senghen putem trai tot asa?Pai ati vazut mafie fara puscariasi sau puscariabili?Sa nu ne mai miram ca ea este aici langa noi si nimeni nu o mai misca!
    • -5 (13 voturi)    
      Fii linistit, controalele de securitate, inclusiv (Sâmbătă, 2 martie 2013, 16:01)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      la bagaje vor continua, iar altfel de controale nu am vazut pana acum daca calatoresti in zona UE sau Schengen. Cu alte cuvinte doar politicienii si vad ca si basistii ferventi se dau de ceasul mortii cu intrarea in Schengen, altfel e dezastru mare. Cred ca e prima oara cand sunt de acord cu Ponta si Curlatean chiar daca motivele mele sunt diferite de cele ale lor.
      • +2 (2 voturi)    
        vb (Duminică, 3 martie 2013, 10:45)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui ....

        în necunostinta de cauză! L-ai citit pe La Fontaine, dar nu l-ai înţeles, tipic ultimelor generaţii de absolvenţi de bac!
  • +16 (20 voturi)    
    "Cine e domne' Schengen-ul asta....????" (Sâmbătă, 2 martie 2013, 14:39)

    polonyca [utilizator]

    Presedintele se.....delimiteaza ?????? Ce mai poti sa mai astepti de la astfel de exemplare ???Acest minstru ar tre demis....... cu astia ajungem membri fondatori in.......Uniunea Euroasiatica !!!!!!!!
  • +13 (15 voturi)    
    Intrebare (Sâmbătă, 2 martie 2013, 15:04)

    Statul Necoplanar si Irational [utilizator]

    Pozitia oficiala a Romaniei care este de fapt? Cea data de presedentie, cea data de guvern sau cea data de parlament? Daca ele nu coincid, de fapt si de drept care e cea oficiala?

    Iar daca doua institutii reprezentative au opinii contrare, cum nu putem taia tara in doua, dupa care mergem de fapt? Iar in relatiile cu celelalte state, acestea in care dintre opinii sa aiba incredere?
    • +6 (8 voturi)    
      pai sa iti explic... (Sâmbătă, 2 martie 2013, 19:38)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

      Presedintele este cel care are atributii pe linie de poltica externa.

      Constitutia precizeaza clar -ai apucat sa o citesti?

      Vrezi ca Gogu de la Externe a intrebat pe cineva cand a scos ceea ce a scos? Stie Gogu, mare expert, cum i se duce vorba prin toata Europa si pe apa sambetei toate deplasarile si intalnirile cu liderii europeni pe care chipurile incerca sa ii convinga sa ne lasa?

      Este oare tara sfarmata in doua ca unul zice una si altul alta? Nu cred pentru ca credinta mea,si a altor romani, ramane aceeasi
      • +2 (2 voturi)    
        De acord (Duminică, 3 martie 2013, 11:00)

        Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Daca presedintele are atributii de politica externa, atunci de ce mai avem ministru de externe?

        Daca sunt doua organe abilitate sa reglementeze politica externa, atunci pot ele avea pozitii diferite? Daca da, atunci care e de fapt cea corecta?

        PS: Daca secretarul de stat american ofera informatii opuse presedintelui SUA, care dintre informatii ar fi de fapt pozitia oficiala a SUA?
        • 0 (0 voturi)    
          pentru moucha (Luni, 4 martie 2013, 9:24)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

          Pozitia oficiala a SUA ar fi ce exprimata de Presedinte iar secretarul de stat ar fi urgent demis.
          Dar asa ceva nu stiu sa se fi intamplat vreodata.
          • 0 (0 voturi)    
            Cei de la noi (Marţi, 5 martie 2013, 12:36)

            Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            Politicienii ma refer inca se joaca de-a politica. Adica ei cred ca odata ajunsi in functie mai au dreptul la pareri personale. Parerea lor (a celor care reprezinta tara) poate fi doar una: parerea oficiala a statului roman.

            Exact asta spuneam: Romania poate avea doar o singura parere oficiala iar cei care nu o sustin ar face bine daca nu sunt de acord sa isi dea demisia sau sa astepte sa fie demisi.
  • +21 (25 voturi)    
    declaratii antiromanesti (Sâmbătă, 2 martie 2013, 15:42)

    vulpescu [utilizator]

    Cit o sa mai distruga Romania cozile de topor rusesti ?
    Lipoveanul Antonescu, rusofila Pivnicieru, Corlatzean Sova si Ponta? Nimicurile cumparate pe 2 bani - si in plus Voiculescu care si-a vindut familia la Securitate si-ar vinde si tara far sa clipeasca.
  • +26 (30 voturi)    
    Multumesc cozilor de topor care au votat USL (Sâmbătă, 2 martie 2013, 15:51)

    Alui [utilizator]

    O sa-si merite soarta fraierii care au pus botul la minciunile latrinelor.
  • -8 (24 voturi)    
    Presedintele Basescu (Sâmbătă, 2 martie 2013, 16:48)

    evoque [utilizator]

    a facut un angajament ca duce Romania in Schengen si a ratat acest obiectiv cu brio. Sa ne aducem aminte cand spunea ca raspunde cu capu' daca Romania nu intra la o anumita data in Schengen. Pe urma a fost penibilul penibililor cu acele arestari de la frontiere, care au fost un teatru ieftin ce nu a impresionat pe nimeni, fiindca era facut doar pentru a impresiona europa, insa scenariul de tip securisto-comunist nu a tinut.
    Pe de alta parte corlateanu se comporta ca un dobitoc daca el crede ca asa pune presiune pe tarile care nu au fost de acord pana acum cu intrarea romaniei in schengen.
    Asa ca mai bine tac cu toti pentru ca de cate ori deschid gura scapa doar prostii si fac doar un joc pentru imaginea personala.
    • +2 (2 voturi)    
      Gresit (Duminică, 3 martie 2013, 8:41)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Romania ar fi intrat in Schengen fara probleme in septembrie anul trecut, daca n-ar fi fost atacul USL impotriva statului de drept si a constitutiei de asta vara.
      Deci responsabili pentru ratarea obiectivului sunt doar Ponta si Antonescu, condusi de catre Voiculescu.
      Nu e de vina antrenorul ca un jucator, capitanul echipei, rateaza un 11 metri sau participa la un blat!
    • +2 (2 voturi)    
      De mai evoque, (Duminică, 3 martie 2013, 10:00)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      v-a trebuit lovitura de stat vara trecuta si acuma dati iar vina pe Basescu. Procedura tipic comunisto pusacriabila. Ce sa mai astepte lumea de la voi. Doar porcarii. Ati intors Romania cu vreo 20 ani inapoi, daca nu cumva mai mult dupa cum "guvernati".
      PS - Program guvernare Ponta2: "Continuarea eforturilor pentru aderarea României la Spațiul Schengen"
    • +2 (2 voturi)    
      cu base (Duminică, 3 martie 2013, 10:49)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      aveam sprijinul politic pentru intrarea în Schengen! cu usl avem sprijinnul politic al Moscovei! Uite şi la Deveselu că se amână începerea lucrărilor la baza de rachete! Acesta este planul guvernului usl, pro-rus, nu-i aşa?
  • +8 (10 voturi)    
    Bagate-as in schengen (Sâmbătă, 2 martie 2013, 19:32)

    KostasP [utilizator]

    mai evoque, ce dasteapta mai esti si tu. Dar ponta si corla ce-au facut ca romania sa aiba vreo sansa la schengen, ca ce a facut base, alea putine cat o fi putut si el, le-ai enumerat deja.
  • +4 (4 voturi)    
    Mare nesimtit ! (Sâmbătă, 2 martie 2013, 22:59)

    adrian88000 [utilizator]

    Sa dai vina pe Basescu cand tu Ponta esti un plagiator nesimtit care sta cocotat in fruntea guvernului in loc sa se ascunda in papuris de rusine ca a fost prins.
    Sa dai vina pe Basescu cand tu Ponta menti in guvern un puscariabil.
    Iar tu Corlatene cat tupeu poti avea sa-l intrebi public pe Basescu daca a vorbit cu Merkel ca sa puna o pila Romaniei?
    Ce putea sa-i spuna ? Ca sunteti un grup infractional organizat ?
    Basescu v-a spus ce aveti de facut pentru a avea sanse sa intram in Schengen. Voi nu ati vrut sa faceti nimic din ceea ce era necesar. Si acum , cand ati aflat ca veti primi un sut in fund la JAI ,
    dati vina pe Basescu ?
    Multa nesimtire zace in voi !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică