VIDEO Ambasadorul Romaniei in Marea Britanie, Ion Jinga, in engleza, la CNN, despre scandalul carnii de cal

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 12 februarie 2013, 20:11 Actualitate | Esenţial

Ion Jinga - CNN
Foto: captura ecran
Ambasadorul Romaniei in Marea Britanie, Ion Jinga, explica, in engleza, la CNN, ca Romania nu a incalcat nicio reglementare europeana si nu este vinovata pentru scandalul prezentei carnii de cal in produsele alimentare din Marea Britanie.

In interventia la CNN, acesta afirma ca prima responsabilitate de a informa publicul despre continutul produselor vandute revine retailerului.

In opinia sa, raspunsul trebuie cautat in lantul de aprovizionare al producatorului.

Iata mai jos mini-interviul acordat, in limba engleza, de Ion Jinga.




Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

23059 vizualizari

  • +35 (37 voturi)    
    Limba engleza. (Marţi, 12 februarie 2013, 20:23)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Omul nu prea poate sa se exprime in limba engleza, nu ma leg de accent, dar macar sa inteleaga ce este intrebat si sa fie in stare sa-si exprime un punct de vedere liber ...
    • +38 (42 voturi)    
      Za daks comz from za traks.... (Marţi, 12 februarie 2013, 20:39)

      ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      No comment...

      Daca era ambasadorul Romaniei in vreo tara bananiera mai treaca mearga dar sa trimiti un Iliescu Reloaded pe partea de limba engleza in Marea Britanie pe post de ambasador mi se pare o rusine; cu atat mai mult cu cat eu daca as fi un american incult si as vedea acest interviu pe CNN mi-as pune seriase semne de intrebare referitor la ce oameni sunt in aceasta tara si daca are rost sa ma aventurez p-acolo in conditiile in care reprezentantul ei de varf d-abia vorbeste o limba pe care se presupune ca ar trebui sa o cunoasca destul de multa lume!

      PS. Cand pronunta "minced meat" zici ca se pravaleste cerul pe el :)) Cred ca a a facut exercitii toata ziua sa pronunte acel cuv!
      • +20 (22 voturi)    
        CV-ul Excelentei Sale (Marţi, 12 februarie 2013, 20:56)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        http://old.mae.ro/poze_editare/CV_IJinga.pdf
        Engleza: f. bine; Franceza: f. bine. Sa speram (dar putem?!) intr-o stapanire mai fericita a limbii lui Voltaire...
        • +8 (8 voturi)    
          hahaha (Miercuri, 13 februarie 2013, 0:51)

          the [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

          puneti-l sa traduca o poezie de Verlaine in romaneste
          porma mai vorbim ... de f.bine :)
        • +7 (9 voturi)    
          l-o fi (Miercuri, 13 februarie 2013, 10:35)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

          testat marga cand l-a numit ambasador. o fi crezut ca se duce la moscova :))
          penibil reprezentant al Romaniei.
          • +8 (8 voturi)    
            Precizare... (Miercuri, 13 februarie 2013, 12:32)

            taticutu [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            Faci o mare eroare: este de 5 ani numit ambasador la Londra...
            Nu are importanta cine la trimis,insa omul trebuie retras imediat ,ca e stupid..
            Uitat-va ce pozitie rigida are (ati vazut niste telejurnale nord-coreene ?),limba engleza sub orice critica,care imi suna mie ciudat ,necunoscando...Pacat ca e tanar dupa cum se vede ...Acum s-a vazut clar cine ne reprezinta in afara; daca in Regatul Unit trimitem asemenea reprezentanti,dar mi te in alte state...Ne-o facem cu mana noastra si p-orma ne intrebam de ce nu ne inteleg strainii,ce au cu noi,etc...
            • +1 (1 vot)    
              asa e (Miercuri, 13 februarie 2013, 14:56)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

              trebuia sa fiu mai explicit si sa zic "cand l-a numit base ambasador"
              • +5 (5 voturi)    
                iliescu e in toate (Miercuri, 13 februarie 2013, 15:23)

                cerebel [utilizator] i-a raspuns lui nahir

                ca sa fim exacti, iliescu l-a numit prima data ambasador in belgia, in 2003
            • 0 (0 voturi)    
              ... (Miercuri, 13 februarie 2013, 21:33)

              Teo Dor [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

              Trebuie demis... "Uitat-va ce pozitie rigida are". Intr-adevar, e un elocvent motiv de demitere a unui ambasador.

              Iar cu perfectiunea limbii engleze, intr-adevar, este cel mai important criteriu... ma intreb de ce nu au pus un traducator in locul lui...

              Seara buna.
            • 0 (0 voturi)    
              " precizare " (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 14:41)

              stefanela [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

              Mai bine domnu' " taticutu " ar invata sa se exprime corect in lb materna pana a se uita in ograda vecinului.
              - corect " necunoscund-o", art pers cu valoare neutra " o " se desparte cu cratima , doar rostindu-se impreuna;
              - "daramite" se scrie fix asa, insemnand
              dar, mai mult decat atat;
              - " l-a trimis", auxiliarul "a" se desparte de asemenea in cuv prin cratima de forma neaccentuata a pron pers "l".
              Dar suntem convinsi c-a fost doar emotia si bucurie nerabdatoare de-a arata cu degetul!
              Probabil in engleza ai face furori!!!
              • 0 (0 voturi)    
                ai dreptate (Duminică, 17 februarie 2013, 11:37)

                bbc [utilizator] i-a raspuns lui stefanela

                Intotdeauna ai tendinta de a ataca pe altii cand vrei sa iei apararea unui securist?
                Daca si domnului "taticutu", asa el prost vorbitor de limba romana, i s-a facut rusine de reprezentatul lui la Londra ... ce sa zic de cei care sunt mai culti.
      • +16 (16 voturi)    
        Yeah... (Marţi, 12 februarie 2013, 23:04)

        dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        S-o auzi pe Madame Elena STEFOI - ambasadorul Romaniei in Canada - cum vorbeste franceza....sa nu mai spun de engleza...iti vine sa ....

        Dar nu mai zic nimic...Oricum cei din MAE n-au nici o jena...ca dealtfel mai toti cei care au condus Romania incepand cu decembrie 1989!
      • +7 (9 voturi)    
        mother and father of the economy.. (Miercuri, 13 februarie 2013, 10:59)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        .. loveste din nou! Nu de pronuntie ma leg, ci de faptul ca pare nici sa nu inteleaga ce este intrebat. Reportera il intreaba ce-au gasit in abatoarele romanesti, el ii da inainte cu poezia invatata despre "food chain" si "minced meat". Un ambasador intr-o tara ca Marea Britanie nu e capabil sa raspunda la niste intrebari simple si ne miram ca ne facem de ras si n-avem credibilitate externa!
      • +2 (2 voturi)    
        Afirmatie corecta, insa transcrierea e gresita! (Miercuri, 13 februarie 2013, 11:52)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        Ilici a VRUT sa spuna ca dacii se trag din traci, dar ce a zis in engleza era "the ducks came from the trucks" !
        Iar calitatea ambasadoruli este in deplina concordanta cu prioritatile Guvernului Ponta, sunt sigur ca ambasadorul la Maskwa vorbeste o limba rusa perfecta!
        • +2 (2 voturi)    
          Literal ar putea fi corect... (Miercuri, 13 februarie 2013, 13:57)

          mcris [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          ...daca se referea la niste camioane cu ratze! :)
      • 0 (0 voturi)    
        Asta e mai important, nu accentul (Miercuri, 13 februarie 2013, 15:44)

        CristinaR [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        E.S. dr. Ion Jinga: "Sunt un sentimental şi îmi iubesc ţara până la ultima mea fibră" (http://www.formula-as.ro/2013/1054/lumea-romaneasca-24/e-s-dr-ion-jinga-sunt-un-sentimental-si-imi-iubesc-tara-pana-la-ultima-mea-fibra-16017)
    • +9 (9 voturi)    
      Yakshemash! (Marţi, 12 februarie 2013, 22:05)

      DT34 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Nice, I like!
    • +21 (23 voturi)    
      Nu i-as judeca accentul (Miercuri, 13 februarie 2013, 0:58)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Cata vreme l-am inteles eu, insemna ca l-au inteles si englezii nativi.
      Era in fata camerelor, poate avea emotii

      Mai greu de scuzat mi se pare insa mesajul transmis:
      - Intrebare: Guvernul a inspectat cele doua abatoare. Ce ati gasit acolo, mai exact?
      - Raspuns: Cred ca raspunderea de a informa publicul apartine retailerului si apoi furnizorului de carne tocata

      Un asemenea raspuns arata ca se evita divulgarea rezultatului inspectiei . Mai apoi:

      - Intrebare: Ne puteti da numele abatoarelor sau puteti furniza niste documente?
      - Raspuns: Nu am numele si cred ca este o chestiune de incredere din moment ce...o cercetare interna...etc.

      Si apoi, bomboana pe coliva, pentru a accentua cuvantul "incredere", se mentioneaza numele premierului cunoscut pentru duplicitate si pentru citarile din revista "Nature"

      Impresia personala e ca ambasadorul s-a prezentat total nediplomatic, iar atitudinea lui a fost inadecvata pentru relatia cu presa.
    • 0 (0 voturi)    
      E.S. dr. Ion Jinga isi apara conationalii (Miercuri, 13 februarie 2013, 15:43)

      CristinaR [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      The inherent danger in this growing feeling of iniquity provoked the Romanian ambassador to the UK, Dr Ion Jinga, speaking from London, to warn of the risks in politicians and some parts of the media "playing a game" with the Romanian people. He told the Observer: "Sometimes tabloids, and unfortunately some politicians, try to involve this topic of immigration from Romania and Bulgaria in a political game and gamble. … I do not see any real risk of a big wave of Romanians coming over."
      (http://www.guardian.co.uk/world/2013/feb/02/romania-protests-immigration-revolutionary-square)
  • +48 (50 voturi)    
    deci imi vine sa sparg laptop-ul (Marţi, 12 februarie 2013, 20:23)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    cum dracu' putem trimite un asemenea vorbitor de limba engleza in Marea Britanie, sau oriunde in lume.

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    cum?????
    • -6 (30 voturi)    
      Yes! (Marţi, 12 februarie 2013, 20:44)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      We can!
      Nu noi... Domnii Basescu, Boc, Ponta si cei care i-au precedat si cei care-i vor urma...
      Interesant de cunoscut "proptelele" D-lui "Ambasador". Ca, altfel, chiar nu se "esplica"... Labil, stupid, jenant, aproxiamtiv sunt cateva epitete pe care "discursul" D-lui "Ambasador" mi le inspira.
      • +11 (17 voturi)    
        da (Miercuri, 13 februarie 2013, 0:58)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        ma, basescu si boc au trimis iliesti kgb-isti ca ambasadori peste tot in lume. Asa ti-a spus tie voiciorescu, ma, la ultimul instructaj de partid, este, ma?
      • +16 (18 voturi)    
        Da nene... (Miercuri, 13 februarie 2013, 1:31)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        Mai marii lumii sunt in discutii ca sa schimbe referirile la perioade in calendarele Iulian si Gregorian. Asa ca in loc de AD (Anno Domini) si BC (Before Christ), se preconizeaza ca se va face o urmatoarea "trimitere": inainte si dupa Basescu (AB si BB, adica Anno Basescu si Before Basescu).

        Asta e ordinul la latrine pentru spalatii pe creier.
        • +6 (6 voturi)    
          o, frate (Miercuri, 13 februarie 2013, 13:05)

          Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          acum am priceput de ce e chemat Basescu la Vatican ...
          am citit ca Vaticanul ar propune o solutie cam "neortodoxa" de interimat ... o, Doamne, doar nu cumva ...

          Revenind la subiect, la asa discurs de ambasador, nici ca putea fi apelat mai bine: dl. Hinga ...

          hingal bel, hingal bel ...

          apropos de cariera individului, chiar daca are 2 facultati si un doctorat, e tipologia clasica de propulsat politic imediat dupa '90, din inginer fizician in diferite misiuni ... diplomatice!
    • +25 (25 voturi)    
      Din pacate... (Marţi, 12 februarie 2013, 22:05)

      Emiliom [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      ... nu Ministerul de Externe e plin de prosti si incapabili. Asa e guvernul asa e prim' ministrul.
      Noi I-am votat, noi ii avem.
      Traiasca guvernantii nostrii iubiti!
      • +10 (12 voturi)    
        Eu nu i-am votat (Marţi, 12 februarie 2013, 23:16)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Emiliom

        de ce o zici de parca inainte de astia era mai bine?

        Ion Jinga este ambasador din 2008.
        Ce va place sa o dati pe politic si sa dati direct sau indirect pupici pe buculitze la unii sau la altii. Deh, fiecare cu placerea proprie.

        Din pacate toti sunt la fel: la pamant. si problema nu e ca sunt votati ci ca peste 50% din populatie inca sprijina fanatic o parte sau alta a politicii.
        • +3 (3 voturi)    
          cateva observatii (Miercuri, 13 februarie 2013, 10:39)

          math [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          1) nu exista 50% de fanatici, nici pe departe. USL votat de un sfert din alegatori adica 1/4. PDL votat de 1/16 din alegatori. PPDD si mai putin. Dintre acestia foarte multi au votat (as usual) raul cel mai mic, fara vreo speranta de schimbare semnificativa.
          2) interviul nu e chiar asa groaznic, raportat la comentariile de aici, dar este penibil ca nici la Londra nu gasim pe cineva care sa stapaneasca limba engleza.

          BTW Stie cineva de este "minced meat" ?

          3) Guvernul USL va lamuri problema si va decide sa pastram carnea de cal pentru noi, in lupta lor netarmurita pentru o alimentatie sanatoasa, sport si bunastare.
          • +1 (1 vot)    
            minced meat (Miercuri, 13 februarie 2013, 20:08)

            Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui math

            minced meat = carne tocata
            http://en.wikipedia.org/wiki/Minced_meat
          • 0 (0 voturi)    
            Sa stii ca (Miercuri, 13 februarie 2013, 22:37)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui math

            In fapt carnea de cal e aproape sigur mai sanatoasa. In afara de faptul ca ar trebui sa stim ce mancam (eu sunt vegetarian :D) nu vad care e problema, the BIG ISSUE!

            In rest sper sa ai dreptate. Online insa vad o extrema efervescenta in a apara sau ataca o parte sau alta a politicii. Daca e sa fim corecti, 90% sunt corupti si au facut din asta un tel in viata. Nu conteaza de unde.
            Pardon. in PPDD 100% in caz ca nu a scapat vreunul din greseala curat.
      • +8 (10 voturi)    
        Jinga a fost desemnat de Basescu (Miercuri, 13 februarie 2013, 0:50)

        kasandra [utilizator] i-a raspuns lui Emiliom

        In martie 2008, dl. Jinga a fost desemnat de dl. Basescu ambasador in UK dupa multe discutii complicate cu guvernul de la acea data. De fapt, Dl. Basescu ar fi dorit sa-l numeasca la Londra pe Traian Ungureanu!!!
        http://stiri.rol.ro/ion-jinga-numit-ambasador-al-romaniei-la-londra-109045.html

        Poate ca TRU ar fi fost mai competent decat Jinga? Priviti-l!
        http://www.europarl.europa.eu/sides/getVod.do?mode=unit&language=EN&vodDateId=20111213-19:43:47-802#
        • +3 (3 voturi)    
          ==== (Miercuri, 13 februarie 2013, 16:36)

          solar [utilizator] i-a raspuns lui kasandra

          Tu nu l=ai auzit pe TRU vorbind engleza. Poseda o engleza perfecta , fiule !! A si studiat in Anglia si a lucrat cativa ani la BBC. Basescu i-a vrut ambasadori: la Londra pe TRU ,iar la Washington pe Sever Voinescu , are si el a terminat studii de masterat si cred ca si de doctorat in SUA. Asa ca nu mai fi caraghioasa cu parerile tale Kasandro!!!
    • +10 (12 voturi)    
      TE CRED! (Marţi, 12 februarie 2013, 22:49)

      dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Daca un astfel de habarnist in ale limbii engleze este ambasadorul Romaniei in UK...atunci imi este cat se poate de clar de ce nu am reusit SUB NICI O FORMA sa ajung in MAE, visul meu utopic care a prins contur inca de la inceputurile studentiei.

      Cu astfel de ...Romania nu are ce cauta in UE! De fapt...UE a facut marea greseala de a accepta Romania in 2007! Ce eroare! Ce oroare!

      Romania este limita penibila care arata cat de jos poate decadea UE
  • +33 (35 voturi)    
    inglish (Marţi, 12 februarie 2013, 20:25)

    euros [utilizator]

    Asta este nivelul limbii engleze pe care ambasadorul nostru de la Londra il are?
    No more comment
    • +3 (5 voturi)    
      Sta de patru ani acolo! (Miercuri, 13 februarie 2013, 9:59)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui euros

      Ce face, sta tot timplul in ambasada si vorbeste numai romaneste? Nu se plictiseste? Sau o fi precum ciobanul din varful muntelui care nu mai suporta decat oile.
  • +14 (16 voturi)    
    Ion Jena (Marţi, 12 februarie 2013, 20:37)

    sisif.sisif [utilizator]

    Mint Mint :)
  • +19 (21 voturi)    
    za parazit (Marţi, 12 februarie 2013, 20:47)

    Angoasat [utilizator]

    s-a angajat pe pile.ca toti lingaii din ambasade
  • +21 (25 voturi)    
    Felicitari Hotnews... (Marţi, 12 februarie 2013, 20:51)

    lucky luck [utilizator]

    Pt titlu...
    Daca n-ar fi precizat ca e vorba de limba engleza, nici ca ne-am fi gandit. Am fi banuit ca e vorba de o limba pe cale de extinctie. Iar tipul care vorbeste o ruda apropiata a scolii Stefan Gheorghiu. Dar poate ca asa si o fi...
  • +21 (23 voturi)    
    Romanglish (Marţi, 12 februarie 2013, 20:52)

    MihaiDanBaiaMare [utilizator]

    Oare cine a hotarat sa trimita un taran la Londra ca si ambasador? Imi este rusine ca ambasadorul roman la Londra stie engleza de nivelul scolii primare.
  • -23 (29 voturi)    
    pana la urma a zis ceva (Marţi, 12 februarie 2013, 21:07)

    I [utilizator]

    nu ma leg de nivelul limbii engleze vorbite, poate au fost si emotiile, eu sunt multumit ca a iesit si a aparat Romania. Pana la urma asta are de facut, nu sa le vorbeasca limba fluent.

    Am mai vazut pe CNN si alti ambasadori sau oficiali din diverse tari si toti sunt la fel de slabi la limba engleza.
    • +19 (21 voturi)    
      toti? (Marţi, 12 februarie 2013, 21:10)

      sisif.sisif [utilizator] i-a raspuns lui I

      TOTI SUNT LA FEL DE SLABI? pfff.....i-ai urmarit pe toti? ma sperii...asta sa-ti fie meseria?
      • +1 (9 voturi)    
        lol (Miercuri, 13 februarie 2013, 0:11)

        I [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

        evident ca i-am urmarit pe toti pe care i-am urmarit. Ai inteles altceva?
    • +4 (6 voturi)    
      Diverse tari (Marţi, 12 februarie 2013, 23:23)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui I

      care anume? Din Uniunea Europeana.

      Noi inca avem multi oameni care stiu cel putin o limba straina foarte bine. Cel putin cunoscutii mei cunosc toti cel putin o limba straina. Chiar si cei fara studii superioare.

      Din fericire pentru clasa noastra politica noile generatii sunt mai putin interesate de limbile straine si de invatat chestii in general. Mai usor de manipulat, mai putine optiuni in general.
    • +8 (8 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 13 februarie 2013, 0:58)

      the [utilizator] i-a raspuns lui I

      important e ca a luat pozitie ... asta e o chestie

      dar, pe de alta parte,
      ambasadorul englez la Bucuresti, recita din Eminescu (in ROMANESTE) ... si foarte frumos :)))

      sa-l aud pe nea Ionica recitand o strofa din Wordsworth ... sau macar un limerick ... crezi ca m-o convinge ?
  • +19 (21 voturi)    
    Incredibil... (Marţi, 12 februarie 2013, 21:14)

    dorubarbu [utilizator]

    Nu numai ca nu e in stare sa pronunte corect...dar habar nu are ce a fost intrebat!!! Nu intelege sufucient de bine limba engleza astfel incat sa poata sa raspunda la subiect!

    Va rog, domnilor din MAE, sa faceti o cerere catre UE prin care sa solicitati IESIREA ROMANIEI DIN UE!

    Cu astfel de oameni...Romania NU ARE CE CAUTA IN UE!!!
  • +27 (27 voturi)    
    problema e lipsa e inteligenta si de diplomatie (Marţi, 12 februarie 2013, 21:17)

    akrittok [utilizator]

    Nu ma deranjeaza asa de tare ca se exprima prost in engleza.
    Ma deranjeaza mai tare ca ceea ce spune reflecta zero diplomatie si inteligenta.
    Cum frate sa te intrebe un reporter "unde crezi ca e problema" si tu sa raspunzi ca Becali "nu-i treaba mea sa investighez"??!?
    Sigur ca nu-i treaba lui sa investigheze, treaba lui e sa reprezinte Romania.
    Vai de capul nostru
    • +2 (8 voturi)    
      Altceva nu inteleg (Marţi, 12 februarie 2013, 23:26)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui akrittok

      de ce trebuie sa justificam teapa data de o firma din Franta. Si chiar daca era o firma romaneasca, trebuia ambasadorul sa explice ce?

      Scandalul cu carnea de cal e o prostie, face parte din programul de manipulare si prostire al populatiti din Marea Britanie, au si ei parte de asa ceva.
      Asta era problema, ca a fost carne de cal in loc de carne de vita. Carnea de cal este mai scumpa de regula si considerata (de cine mananca) mai degraba premium. Unde mai pui ca nu prea sunt cai crescuti pentru carne, hraniti cu antibiotice si furaje dubioase, cum sunt de regula crescute vitele. Prosteala la care noi ne jucam partea.

      Cine se apara si justifica este de regula vinovat. Sau prost.
      • +2 (6 voturi)    
        O sa poti aduce argumentele... (Miercuri, 13 februarie 2013, 1:52)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        Acestea tuturor producatorilor si exportatorilor romani carora li se va strica in cateva zile carnea prin congelatoarele saturate. Sunt convins ca prelegerile despre avantajele carnii de cal si despre prostia consumatorului englez ii vor consola enorm.
        Si, inca ceva, pe acesti producatori si exportatori romani ar trebui sa-i reprezinta "Mr" Ambasador. Caci si acesta e rolul sau, nu doar de a-i reprezenta pe Ponta sau Basescu. Salariile din impozitele oamenilor care produc si-i iau toti trei!...
    • +4 (8 voturi)    
      Translator? (Marţi, 12 februarie 2013, 23:29)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui akrittok

      Delicat se rezolva situatia punand un translator de calitate langa ambasador, asa nu parea un om chinuit de soarta.

      Pana la urma ambasadorul nu este profesor de limbi straine ci un diplomat. Nu zic ca e scuzabil dar sigur e prostie la mijloc.
  • +15 (17 voturi)    
    Vai de capul nostru! (Marţi, 12 februarie 2013, 21:25)

    T1beriu [utilizator]

    Ambasadorul asta reprezinta imaginea perfecta a tarii pe care o reprezinta. Atat putem si astia suntem.
    • +3 (3 voturi)    
      ? (Marţi, 12 februarie 2013, 23:29)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

      astia suntem, sunteti?
      Tiberiu, nu toti suntem asa, relax...
  • +12 (12 voturi)    
    Fara cuvinte (Marţi, 12 februarie 2013, 21:26)

    Razvan.P. [utilizator]

    Cine l-a facut p-asta ambasador ? :))
    • +3 (3 voturi)    
      . (Marţi, 12 februarie 2013, 22:42)

      Dan4 [anonim] i-a raspuns lui Razvan.P.

      Chiar nu stii cine desemneaza ambasadorii?
    • +2 (2 voturi)    
      Vezi un post... (Miercuri, 13 februarie 2013, 1:53)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui Razvan.P.

      Mai sus oleaca...
    • +1 (1 vot)    
      raspuns (Miercuri, 13 februarie 2013, 15:29)

      cerebel [utilizator] i-a raspuns lui Razvan.P.

      iliescu l-a facut in 2003, basescu l-a reconfirmat in 2008
  • +13 (13 voturi)    
    Invata tataie engleza (Marţi, 12 februarie 2013, 21:57)

    Alberto Kurtyan [anonim]

    Valeu! Jinga imi zgarie timpanul cu engleza lui.
  • +18 (18 voturi)    
    penibil (Marţi, 12 februarie 2013, 21:59)

    amanda13 [utilizator]

    Dumnezeule, si pur si simplu nu am reusit sa ma concentrez indeajuns incat sa inteleg ce vrea omul asta sa spuna. Si vorbesc engleza in mod curent, (nu romgleza de balta ca individul asta) locuiesc in SUA. Insa nu ma mira deloc - nivelul ambasadei de aici nu pare cu mult diferit, pentru cei care vor sa calatoreasca pe viitor un singur sfat: indiferent in ce situatie va veti afla, daca sunteti intr-un stat civilizat apelati la autoritatile locale, nu apelati niciodata la ambasada fiindca in felul acesta suntem reprezentati!
    • -14 (18 voturi)    
      :) (Marţi, 12 februarie 2013, 22:26)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      Ai sa razi dar Jinga e un ambasador foarte apreciat si profesionist. Cauta sa vezi cate titluri de ,ambasadorul anului, are in Londra si la Bruxelles. Am inteles ca e pe final de mandat, pacat.

      Salutari de la Londra.

      Ps: ambasada la Londra chiar e ok. Mici nepotisme dar niciodata probleme majore.
      • +7 (7 voturi)    
        am ras de n-am mai putut (Marţi, 12 februarie 2013, 22:39)

        akrittok [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

        vesnica problema a Romaniei si a statului roman este ca sunt blocati in mentalitatea blocului sovietic, si ca, pusi intr-o situatie in care trebuie sa vorbeasca liber, nu sunt in stare sa o faca.
        O fi performant si apreciat pentru aplicarea directivelor pe care le are de la MAE, nu zic nu.
        Dar un ambasador are in primul rand un rol de PR, e o imagine. Sau daca nu e in stare de asa ceva, atunci nu-l lasi sa iasa pe TV si trimiti o fata inteligenta care nu repeta ca un robot stricat ca statul roman n-are nicio responsabilitate.
      • +5 (7 voturi)    
        E drept (Marţi, 12 februarie 2013, 23:32)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

        ca am fost la ambasada din Londra si am fost tratat foarte civilizat, exact cum mi-as fi dorit.

        Ambasadorul insa trebuie sa se adapteze si sa ia un translator ca sa sune perfect ce vrea sa transmita. Atat.
        In rest e discutabil de ce intram in jocul presei din Anglia (care oricum trateaza romanii jenant). Scandalul cu carnea de cal e un foarte mare bullshit.
      • +1 (3 voturi)    
        Credeam... (Miercuri, 13 februarie 2013, 1:01)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

        ...ca e "Hinga"
        Multumesc pentru precizare
        Totusi, indiferent de accent - am intalnit si mai rele, pe al lui l-am inteles fara probleme - felul in care a evitat vizibil sa raspunda la intrebari nu mi-a aratat profesionalismul.
        Dar aici e probabil vina celor care i-au trimis indicatiile
        • +1 (1 vot)    
          Cei de la CNN sunt obisnuiti... (Miercuri, 13 februarie 2013, 14:05)

          mcris [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

          ...cu spaniola, unde j se pronunta ca h, de ex. Don Juan.
          • 0 (0 voturi)    
            Cu siguranta, totusi... (Vineri, 15 februarie 2013, 18:09)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui mcris

            ...nu e un exemplu de profesionalism.
    • 0 (2 voturi)    
      ma indoiesc .. (Miercuri, 13 februarie 2013, 6:13)

      TTTTT [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      ca stii prea multe despre ambasade, uk, us sau din alte tari.
    • 0 (0 voturi)    
      Jinga (Miercuri, 13 februarie 2013, 20:37)

      ICB [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      degeama vorbim engleza ca sa maturam Wc-uri prin USA sau alte parti a lumii ,trebuie si putin creer!!!diplomatia e altceva !!!Jinga este diplomatul anului in UK pentru cine nu stie !!dar nici nu trebuie sa stie ca tot nu inteleg nimic!!!
  • +21 (23 voturi)    
    OMG!!! (Marţi, 12 februarie 2013, 22:15)

    Je__ [utilizator]

    Poate sa fie Romanii, 200% nevinovati in scandal...o data ce a aparut asta la TV cu engleza de balta au schimbat toti canalul. Iar aia care au ramas, oricum au ramas cu povestea dinainte....ca din discursul lui n-au inteles nimic.

    Doamne....ce te faci cand numa the father and mother of economy avem prin aparatul de stat.
  • -2 (4 voturi)    
    da (Marţi, 12 februarie 2013, 22:40)

    b0g [utilizator]

    Probabil asta era ideea sa vb f incet ca sa fie inteles mesajul (totusi cam exagerat) ...Raspunsul e corect, nu noi exportam materia procesata (minced meat=carne tocata) si nici produsul final de care raspunde lantul de magazine care il vinde. Asta avea el de zis / relatat catre presa , informarea directa si ancheta e facuta de altii. Se putea si mai bine ...dar poate l-au prins pe nepregatite :))
  • +3 (3 voturi)    
    Ponta e Shakespeare pe langa acest individ (Marţi, 12 februarie 2013, 22:44)

    V.R. [utilizator]

    Vai de capul nostru!
  • +5 (7 voturi)    
    oh Dumnezeule! (Marţi, 12 februarie 2013, 22:51)

    ia cucu [utilizator]

    Incredibil!

    Oare dumnului Jinga nu ii este rusine sa-si deschida gura?

    Poate se descurca mai bine in franceza.

    Eu am inchis filmuletul pe la jumatate... Eu ma simt penibil! dar oare cum se simt cei care l-au trimis acolo?
  • +4 (6 voturi)    
    Asta a luat meditatii de la Crin (Marţi, 12 februarie 2013, 22:57)

    Wanheda [utilizator]

    O cunoastere perfecta a limbii engleze it's a must; hai accentul ca accentul, de aia il ai, pt ca nu te-ai nascut intr-o tara vorbitoare de limba engleza. Asta nu intelege ce e intrebat, doamne dumnezaule, daca nu esti bun la diplomatie vezi-ti de stiintele tale...lasa-i pe cei capabili, cati or mai fi.
  • +4 (6 voturi)    
    Fuck me dead! (Marţi, 12 februarie 2013, 23:18)

    goodgirlgonemad [utilizator]

    Dumnezeule mare, cand am vazut titlul articolului, m-am bucurat, am crezut ca, ia sa vezi acum, in sfarsit un capabil care sa ne mai curete imaginea din scandalul asta. Si cand colo ce sa vezi, un taran numit ambasador in Marea Britanie, adica nu oriunde, cu o limba engleza de nivel sub mediocru si cu raspunsuri asemenea.
    We're doomed, ce sa mai!
  • +4 (4 voturi)    
    Lipsa de credibilitate (Marţi, 12 februarie 2013, 23:21)

    Nietzsche [utilizator]

    Este inacceptabil ca un asemenea individ sa reprezinte Romania in Marea Britanie. In plus are o privire fixa crispata, ma intreb ce calitati diplomatice are o astfel de persoana? Ar trebui schimbat imediat. Ne tot laudam ca vorbim bine engleza, numai "breaking news" si "news room" pe realitatea et co., si noi il avem pe Cocosila la Londra. Oare il ia vreun oficial englez in serios?
  • -16 (16 voturi)    
    Omul a putut transmite ideea (Marţi, 12 februarie 2013, 23:30)

    alex1234 [utilizator]

    Omul a putut transmite ideea catre CNN

    Nu e nascut englez , trebuie sa se faca inteles....si s-a facut inteles....

    Decat sa-i injurati accentul, mai bine ati remarca ca omul a fost ferm si a aparat interesul tarii sale.....

    Spre deoseberie de Presedintele nostru caruia i se parea foarte posibil sa fim vinovati....

    Vreau sa va spun ca vorbele de indoiala ale Presedintelui au facut ocolul lumii cum la fel au facut ocolul lumii vorbele Ambasadorului Jinga....

    Cel care a ajutat Romania pana acum de a nu fi aratata cu degetul afost Ambasadorul Jing anu Presedintele Basescu

    Daca Jinga are dreptate in ceea ce spune ezitarea d-lui Basescu in declaratii a facut mult rau Romaniei...dati pe google news si vedeti comentariile presei internationale dupa cele doua tipuri de declaratii...
    • +2 (2 voturi)    
      Reactia trebuie vazuta... (Miercuri, 13 februarie 2013, 0:44)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      ...la terminarea anchetei.
      Mai de folos este impresia lasata de o atitudine responsabila decat de negare a oricarei culpe.
      Atitudinea ambasadorului mi s-a parut defensiva, ca si cum ar avea ceva de ascuns
    • +3 (5 voturi)    
      Ce minune! (Miercuri, 13 februarie 2013, 1:14)

      Emiliom [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Asa de ferm a fost nashul tau(Jinga), caci banuiesc ca iti e nash, ca si "mince meat-ul".
      Nu trebuie sa fi englez ca sa fi ambassador in UK dar cred ca nu e benefic tarii noastre sa iasa in fata personajul asta la o televiziune ca CNN si sa se (ne) faca de cacao. Totusi nu e Antena 3!
  • +3 (3 voturi)    
    Meet the Fockers (Marţi, 12 februarie 2013, 23:47)

    Florin Cj [utilizator]

    Asshoooooole!
  • +4 (8 voturi)    
    Doamne..... (Marţi, 12 februarie 2013, 23:50)

    rocknum [utilizator]

    cum poate vorbi engleza...
    incredibil....
    bai ne fac de ras
    chiar nu se putea gasi unul mai bun din toata gloata aia de neispraviti ce se numeste USL?
  • +5 (7 voturi)    
    Ioaneeeee lasaneeeeeeee (Miercuri, 13 februarie 2013, 7:06)

    Jekyll [utilizator]

    Mr. Ion unde ai invatat limba engleza? Dupa cum vorbesti probabil la scoala de tractoristi.
    Cine ii trimite pe acesti indivizi sa ne reprezinte?
  • +4 (4 voturi)    
    Emotie... (Miercuri, 13 februarie 2013, 8:26)

    degrize [utilizator]

    Emotii, emotii, hai ca intelegem. DAR ce naiba! Face de ras Romania si pe romani. Mai bine punea naibii sa vorbeasca o don'soara care semana cu Kate sau sora ei. Si putea sa spuna ca e asistenta, insarcinata, reprezentanta, sau ce naiba ar fi vrut. Asa castigam capital de imagine. NU cu engleza asta iliesciana.
    • +2 (2 voturi)    
      Ce emotii??? (Miercuri, 13 februarie 2013, 12:48)

      Florin Cj [utilizator] i-a raspuns lui degrize

      La acest nivel? E ambasador pentru numele lui D-zeu!

      Nu e femeie de serviciu care trebuie sa stie 10 cuvinte (Yes, sorry, etc)

      Trebuie sa stie sa vorbeasca, sa comunice, sa dea explicatii, diplomat, etc.
  • 0 (0 voturi)    
    dupa 10 ani (Miercuri, 13 februarie 2013, 15:24)

    mihai_vart [utilizator]

    Conform Wikipedia
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Ion_Jinga

    Din 1992 lucrează în cadrul Ministerului Afacerilor Externe, între 2003 și 2008 fiind numit ambasadorul României în Regatul Belgiei. Din 7 martie 2008 este ambasadorul României în Regatul Unit[3].

    Cati minsitri de externe s-au schimbat din 2003 si de ce nu a vorbit nimeni cu acest .....?
  • 0 (0 voturi)    
    nu am inteles nimic (Miercuri, 13 februarie 2013, 20:18)

    Dan D. [utilizator]

    cuvint, pauza, aaaa... defensiv, agasat, raspunsuri indirecte, foarte slab, mi-e mie rusine... impresia pe care ti-o lasa un ambasador al vreunei tari din Federatia Rusa.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică