VIDEO Victor Ponta: Sunt foarte dezamagit de rezultatul de la Bruxelles, nu e niciun euro in plus

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 8 februarie 2013, 21:01 Actualitate | Esenţial


Premierul Victor Ponta a declarat pentru Mediafax ca este foarte dezamagit de rezultatul final al alocarii bugetare UE pentru Romania, care este prezentat sa para mai bun, dar de fapt este foarte rau fata de propunerea initiala a Comisiei Europene, iar practic nu s-a obtinut niciun euro in plus fata de noiembrie.

"Sunt foarte dezamagit de rezultatul final, pe care oricum il prezentam sa para mai bun, cand de fapt este foarte rau fata de propunerea de 48 miliarde euro facuta initial de Comisia Europeana si presedintele Barroso. Romania a obtinut 39 miliarde euro, deci am pierdut 9 miliarde euro fata de propunerea initiala si niciuna dintre cererile noastre speciale referitoare la valoarea prefinantarilor, care de la 7% a scazut la 4%, la cofinantarea la dezvoltarea rurala, care de la 85% a scazut la 75%, si multe alte lucruri tehnice, de fapt nu am obtinut nimic. Practic, fata de luna noiembrie, astazi Romania nu a reusit sa obtina un euro in plus si niciun avantaj. Cred ca este o alocare nedreapta pentru Romania, nu are rost sa ne pacalim singuri", a spus Ponta pentru Mediafax.

El a explicat ca Polonia, de exemplu, care pentru exercitiul bugetar a beneficiat de 70 miliarde euro, dublu fata de bugetul de 33 miliarde euro al Romaniei, a primit in plus 15%, in timp ce Romania, cu jumatate din bugetul Poloniei in intervalul mentionat, a primit in plus doar 18%.

"Oricum am vrea sa prezentam cifrele, este un rezultat foarte prost, cel mai prost pe care-l puteam avea, este o mare dezamagire", a afirmat Ponta, aratand ca cifrele sunt prezentate drept pozitive de catre presedintele Basescu printr-o "smecherie de PR".


Premierul a apreciat ca, prin aceasta alocare bugetara, care nu putea fi mai mica decat atat, Romania nu reuseste sa se apropie de o dezvoltare europeana, ci dimpotriva, se departeaza de aceasta tinta.

"Consider ca, din nou, am primit mai putini bani decat ar trebui, tinand cont de suprafata teritoriului si populatia Romaniei. Legenda cu presedintele Basescu mare negociator a murit astazi", a adaugat Ponta.

UPDATE: Intrebat la postul B1 TV ce anume, concret, il nemultumeste, premierul Victor Ponta a raspuns:
- "Faptul ca de la 48 de mld. de euro, cat a propus Comisia Europeana pentru Romania, am primit 39 de mld. euro.
- "Faptul ca la Agricultura, platile directe pe Pilonul 1, trebuiau in patru ani agricultorii nostri sa primeasca subventii la media europeana, or sa primeasca in sase ani".
- "Ca la dezvoltare rurala, de la 85%, avem 75%".
- "Din 1.000 de mld. euro cat a cerut Comisia, astazi s-au aprobat 960 de mld., reducere de 40 de mld. Din 40, 9 mld. sunt de la Romania. Oricum o prezinti - PR-ul spune ca sa prezinti si un esec ca o victorie - pentru Romania trebuie sa gasim in 2014-2020 din bugetul public, adica de la dvs, din taxe, din impozite, trebuie sa gasim 9 mld. euro pe care altfel puteam sa-i primim pana in luna noiembrie de la Uniunea Europeana".



Presedintele Traian Basescu a anuntat vineri seara, la Bruxelles, dupa incheierea Consiliului European, ca Romania a obtinut un buget de 39,887 miliarde de euro pentru exercitiul financiar 2014-2020, o crestere de 18% fata de exercitiul financiar precedent, fiind una dintre putinele tari cu crestere bugetara.

Seful statului a anuntat totodata ca la summit s-a obtinut si o prelungire a perioadei de gratie pentru cheltuirea banilor din cadrul financiar 2014-2020, de la n+2 la n+3 ani. Mai mult, in cazul Romaniei si Slovaciei, 3 ani suplimentari s-ar acorda si pentru actualul exercitiu bugetar, decizie care, potrivit evaluarii facute de Ministerul Finantelor, previne dezangajarea a 4 miliarde euro. "Fara rezerve, imi permit sa mai adaug 4 miliarde la cele 40 care ne vin la bugetul alocat pentru exercitiul bugetar urmator", a spus Basescu.

Traian Basescu, despre afirmatiile premierului despre buget: I-am pus la dispozitie ultimul document transmis UE
    
Intrebat, la Bruxelles, cum comenteaza faptul ca premierul si-a exprimat dezamagirea fata de suma alocata Romaniei, presedintele Traian Basescu a precizat ca i-a transmis lui Victor Ponta ultimul document pe care l-a transmis si la UE.
 
"Eu i-am pus la dispozitie ultimul document pe care l-am transmis Uniunii Europene", a raspuns Basescu.

Traian Basescu: Romania a obtinut maxim din ce putea obtine. Eu, personal, sunt multumit

Presedintele Traian Basescu s-a declarat multumit de bugetul obtinut de Romania in cadrul negocierilor de la Bruxelles, el afirmand ca tara noastra a obtinut maximum din ce putea obtine.

"Eu cred ca Romania a obtinut maxim din ce putea obtine. A fost greu, dar mi-a placut. Eu, personal, sunt multumit, fata de ce se putea, sunt multumit. Cred ca si eu si cei care m-au insotit ne-am facut datoria", a spus seful statului, la finalul negocierilor din cadrul Consiliului European privind bugetul UE pentru 2014-2020.

















11330 vizualizari

  • +130 (148 voturi)    
    ********* (Vineri, 8 februarie 2013, 21:05)

    Cataleya [utilizator]

    Ponta - exemplul esecului politic ))))))))))
    • +79 (89 voturi)    
      Pacala e suparat!!! (Vineri, 8 februarie 2013, 21:18)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Te credem Victoras, stim ca orice victorie a lui Traian Basescu este o infrangere pentru tine...Antene, Romanii si Realitati TV...
    • +123 (135 voturi)    
      Si nu numai (Vineri, 8 februarie 2013, 21:31)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Nu doar politic - si ca om e jalnic.
      • +55 (63 voturi)    
        sa intelegem (Vineri, 8 februarie 2013, 22:12)

        Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        de ce -l judecam ? a fost votat de 60% in colegiul sau..asta e Romania, iar atata timp cat asta e nivelul romanilor , ei nu se vor lasa condusi de cei care-i privesc de sus in schimb le place sa fie arsi pe la spate..
        • +13 (17 voturi)    
          ...nu generaliza... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 10:15)

          ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

          ...60% din 42% prezenta la vot...asa ca nu aceasta este Romania-cea care l-a votat pe plagiator...sau nu numai aceasta....faceti jocul USL si antenelor ,propagind mereu acest neadevar...da,sunt majoritari in parlament,dar nu au fost aleesi de catre majoritatea romanilor...
      • +12 (16 voturi)    
        Nici atat! (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 13:30)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        Oare guvernul Ponta este capabil sa foloseasca fondurile europene!?
    • +78 (86 voturi)    
      tragic e altceva (Vineri, 8 februarie 2013, 23:06)

      primul-mitza [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      ca romania e plina de prosti care cred elucubratiile lui ponta!!! asta, mickey mouse, e om politic, minte mult...drama e ca sunt vreo 5 mil de romani cu mintea odihnita si vreo alte 10 mil delasatori. hai sa ajungem la fundul sacului mai repede ca de acolo doar in sus mai putem sa mergem
    • +65 (73 voturi)    
      Cheltuiti...cat? (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 2:39)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Mai bine sa ne explice Dl Ponta cum are de gand sa cheltuie acesti 40 mil Euro, asta e treaba lui!
      Pentru ca deocamdata nu reusim sa absorbim nici 15% din cat ni se da. In mare parte baronilor si conducatorilor locali care nu deschid proiecte cu fonduri europene pentru ca nu pot jongla cum vor muschiul lor cu banii europeni....asa ca tot binele ce ramane populatiei de pe urma Uniunii Europene este....numele de cetatean european!
      Iar comparatia cu Polonia nu isi are sensul....arata doar cat de prost pregatit este Prim "Copiatorul" nostru.
      Rusine incompetentule!...Marsh la copiat.....bugete!
    • +25 (31 voturi)    
      Ca intotdeauna (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 11:37)

      eTester [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      Spune ca el negociase nu stiu cat dupa ce summit. Inainte de summit n-a zis nimic. Asa a facut si la alegeri cu cvorumul. Un mitoman. Pe de alta parte cine-l crede ca negociase el foarte bine cu aia pe care ii facea colonisti si-i trimitea acasa de pe Arena Nationala? Omul asta chiar ne crede idioti pe toti... si chiar suntem ca l-am votat in proportie de Coreea de Nord....
    • +6 (12 voturi)    
      Mai mult chiar (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 12:04)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Esecul speciei umane.
    • +12 (16 voturi)    
      Rata de absorbtie... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 16:01)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Daca tot nu e multumit de blana ursului din padure obtinut, ca e brun carpatin si nu grizzly cum si l-ar fi dorit, poate domnul Ponta isi aminteste ca ursul ala trebuie vanat mai intai si apoi prelucrat legal, nu facut urson pentru neveste si... etc. Adica fondurile alea trebuie absorbite, cu proiecte facute legal si verificate pe bune. Anul trecut rata de absorbtie fiind de 10% nu-i nevoie de mult calcul ca sa vezi ca mentinand performanta din 40 miliarde va atrage vreo 10. Optimist vorbind, ca daca iar fac proiecte ca alea de-i invatau pe tarani sa impleteasca rachita si sa vopseasca oalele (marca de productie a Varanului) si 10% e o cifra optimista..
    • +9 (13 voturi)    
      definitia PSD (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 17:13)

      razek [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      PSD are doua brate : unul lung, cu care ia de la toata lumea, si unul scurt, cu care daruieste celor apropiati.
  • +66 (74 voturi)    
    lasa mai draga (Vineri, 8 februarie 2013, 21:10)

    Florin Filipescu [anonim]

    tu puteai sa sa ceri cat vrei, daca esti rupt de realitate e problema ta. important e ca am primit mai multi bani decat data trecuta, chiar daca sunt putini, dupa opinia ta, sper sa reusesti sa ii cheltuiesti pe toti ! si eventual sa nu intre toti in buzunarele baronilor tai din teritoriu ... multumesc !
  • -15 (39 voturi)    
    In rezultatul unei negoicieri (Vineri, 8 februarie 2013, 21:11)

    Con_stan_tin [utilizator]

    sunt si bune si rele, ca in orice lucru. Echilibrat e sa le prezinti pe amandoua, nu cum face Basescu si Ponta: unul accetueaza numai aspectele pozitive iar celalalt numai pe cele negative.
    • -10 (18 voturi)    
      tehnici de negociere (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 10:58)

      kasandra [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Bugetul UE pentru perioada 2014-2020 nu este definitiv adoptat. El trebuie sa fie dezbatut si aprobat in Parlamentul European.
      Ponta are obligatia de a fi nemultumit in acesta etapa pentru a amorsa negocierile la nivelul PE. Europarlamentarii nostri, de orice culoare ar fi ei, trebuie sa se straduiasca si ei sa mareasca alocarile pentru Romania. Daca toti decidentii politici de la Bucuresti ar fi multumiti, ce justificare ar avea europarlamentarii romani sa se bata pentru un buget mai bun?
      Asa ca, ar fi cazul sa fim mai retinuti in comentarii. Basescu trebuia sa se declare cat de cat multumit., iar Ponta avea obligatia sa se declare nemultumit. Ce este asa de greu de inteles?
    • +31 (37 voturi)    
      penibil (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 11:23)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      important e sa prezinti ce s-a obtinut
      si nu sa manipulezi opinia publica.
      l-am ascultat aseara pe mascariciul de Ponta, care compara alocarile Romaniei cu cele pentru Polonia si, sfinte sisoe, cu cele pentru Franta.
      slava cerului ca nu sunt si SUA in acest buget , ca sigur s-ar fi plans mascariciul ca ni s-a alocat mai putin decat SUA.
      pai cum poti sa compari fondurile pe agricultura intre Romania si Franta, care numai pentru productia de vin cheltuie mai mult decat noi pe toata asa-zisa agricultura.
      asta ca sa nu mai spun ca din 2007 incoace nu s-au cheltuit decat 5 miliarde din bugetul de peste 30 miliarde alocat la aderare.
      iar faza cu cei 9 milioane in plus pe care trebuie sa-i scoata el de la buget e de-a dreptul ... nu, ca nu pot ... dar pur si simplu ... RIDICOL!
      io inteleg ca asta o terminat dreptu' , da chiar asa a uitat de tot matematica?
      sa-i explice careva tembelului ca, in situatia in care fondurile astea ar fi, prin reducere la absurd, angajate la maxim, un buget mai mic din partea UE inseamna o cofinantare mai mica din partea statului roman, si nu mai mare, pentru ca e procent fix si egal pe toate proiectele.
      da' nu-i numic, lasa ca obtinea Ponta mai mult cu dreptul lui de Veto:
      Veto, iar mi-ai infundat chiuveta, mo
      • +16 (20 voturi)    
        Ai dreptate. (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 13:06)

        stereo [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

        M-ai uns pe suflet cu acest comentariu. Sunt cu totul de acord cu tine.
  • +71 (79 voturi)    
    mitomanie (Vineri, 8 februarie 2013, 21:12)

    pragmatism [utilizator]

    Bai, Pontanacule pt perioada 2006-2013 am avut 33 mld, iar pt 2014-2020 s-au obtinut 40 mld ... deci un plus de 7 mld. Ne crezi pe toti idioti, captivi Antena 3??
    Papagalul asta n-ar fi obtinut nici atat pentru ca nu l-ar fi bagat nimeni in seama. Suma obtinuta este f. mare, sa fim noi sanatosi si capabili s-o cheltuim. Suntem de rasul curcilor ca nu facem nimic si tinem in fruntea Guvernului un plagiator si un incapabil.
    • -16 (22 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 11:09)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      Inseamna ca in perioada 2006-2013 s-au dat 4.7 mld/an, iar in perioada 2014-2020 se vor da 2.5 mld/an. Deci cum e mai bine cand de fapt suma alocata s-a injumatatit. Iar din cei 2.5 mld scadem 1 mld contributia Romaniei la buget.
      • +18 (22 voturi)    
        Ia mai calculeaza odata, ca poate (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 13:06)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        ti-a dat cu virgula si n-ai observat.. Sau asa se calculeaza la intact.
      • +18 (22 voturi)    
        ei (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 13:26)

        t-mesaj [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        da ce le ai cu matematica frate:

        Perioada 2006 -2013 = 8 ani (incluzand anii de capat), adica
        33 Mld / 8 ani = 4.125 Mld / an

        Perioada 2014 - 2020 = 7 ani , este mai mica !(la fel, socotiti si anii de capete drept ani finantabili integral) adica
        39 Mld / 7 ani = 5.57 Mld /an

        ia zi, cum de ti-a iesit pe dos ?!?
        Su tui doar ai citit beletu ?!?
      • +13 (17 voturi)    
        artimetika (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 13:37)

        titiacs [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        e grele pentru kakarai ! dar de la tolontan incoace ( vezi patinoarul din Brasov 1800 euro/mp , jaf, furaciune etc fata de cel din Ungaria facut cu " numai " 2500 euro/mp ) s-a schimbat si aritmetica, "dupe" cum dikteaza felix-turnatorul !!! Ok din 2,5 scadem contributia Romaniei , dar din cei 4,7 NU ? unde esti tu sova doamne ca sa-i numeri pe ... cei 7,4 milioane de kakarai ?!! mai vrei " kakademicianule " ? de impartire nu te intreb , de impartirea cu 7 of course ! 7 adica, 7 ani cit este ciclul bugetar european ! Intoarce-te la scadere , adauga puterea sovietica si poate iti da rezultatul "korekt " ! KOMUNISTOIDULE !
  • +129 (141 voturi)    
    Tot pentru PONTA (Vineri, 8 februarie 2013, 21:12)

    schroedinger [utilizator]

    Exemplul este cat se poate de prost!
    Stie dl. ponta ce populatie are Polonia, ce suprafata are sau cat contribuie la bugetul UE?
    Venim si dam cu mucusul in fasole!
    Revin! ponta este un mare BOU!
    Din pacate in Romania, cu cat esti mai prost cu atat ai mai multe sanse sa ajungi in functii de demnitar!
    • +65 (73 voturi)    
      Bineinteles ca stie! (Vineri, 8 februarie 2013, 23:47)

      BenHur [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Si bineinteles ca realizeaza ca sunt bani foarte buni pentru Romania (cu conditia sa ii si absorbim, evident!), insa nu are coloana vertebrala, sa iasa si sa spuna "Bravos, dom'le, ai obtinut 7 miliarde in plus, de la 33 la 40!"?!
      Ar fi executat imediat de Voiculescu, Antonescu & Co.
    • +55 (63 voturi)    
      asta face parte din fisa postului (Vineri, 8 februarie 2013, 23:47)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      de 6 luni de cand guverneaza nu a fost in stare sa termine bugetul pe 2013...am intrat in noul an, fara buget...asta ca discutie generala, pentru ca Ponta este oricum un plagiator ieftin...
      Ponta, Adrian Nastase, ecaterina andronescu, ioan mang...psd in general...si daca ne uitam in pnl gasim si acolo....norica nu stiucum...si altii...
  • +127 (139 voturi)    
    ******** (Vineri, 8 februarie 2013, 21:13)

    Cataleya [utilizator]

    Polonezii nu au un premier plagiator asociat cu turnatorii securisti.
    Polonezii nu au in guvern ministri penali
    Polonezii au absorbit 90% din fondurile europene, pt Polonia.
    Romania a absorbit doar 15%, pt Dragnea si si Fenechiu!
    La asta te-ai gandit, Plagiatorule?
    • -36 (52 voturi)    
      cand au absorbit banii, cumva intre 2008-2011 ? (Vineri, 8 februarie 2013, 22:38)

      busola [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Nu-si faceau de cap in tara atunci personalitati precum Udrea si Videanu?...parca Boc era prin ministru....

      Se pare ca mare diferenta intre noi si Polonia este ca la ei nu a guvernat PDL si nu au avut un presedinte ca Basescu...
      • +15 (17 voturi)    
        Poate ar trebui sa analizam corect! (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 10:13)

        Constantin1 [utilizator] i-a raspuns lui busola

        Nu aveti dreptate, nici cei care sustin guvernarea Boc sau guvernare Tariceanu sau guvernarea Ponta, cand se discuta de absortia fondurilor europene.De fapt majoritatea firmelor, fie publice fie private nu sunt interesate de aceste fonduri deoarece posibilitatea fraudarilor sunt minime.UE verifica extrem de atent modul cum sunt realizate proiectele aprobate tot de ei si numai apoi efectueaza platile.De fapt se dovedeste astfel ca intreprinderile romanesti sunt incapabile sa respecte o disciplina financiara si o acuratete tehnica.
        Acesti prim ministrii amintiti mai sus de fapt au o vina indirecta si numai pentru firmele cu capital public care eventual ar trebui sa gestioneze fonduri europene si anume modul total neprofesionist de alegere a consiliilor de administratie ale firmelor respective!
      • +8 (16 voturi)    
        daca te'ai uita (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 11:04)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui busola

        si la alte canalii, ai vedea ca e altfel decat la latrina 3.
        la digi 24 a fost o confruntare intre udrea si un menistru penelizd, pe chestii de fonduri ue.
        l'a facut zob, pe prof. univ. ministru culturii, parca, barbu (?).

        a explicat madam udrea, pentru toti cum este cu absorbtia.
        ca organismele si reglementarile ref la absorbtie au aparut si s'au dezvoltat deabia dupa 2009.
        ca lipsa de experienta, legislatia ambigua, au dus la intarzieri.
        ca experienta dobandita ar trebui sa fie folosita de noua guvernare, cea usl'amica.
        numai ca usl'mistii au schimbat de dragul schimbarii.
        acum, oamenii pusi de ei o vor lua de la capat.

        sa vedem ce vor reusi ei sa faca, in urmatorii doi ani.
        le doresc sa aiba o realizare de 100% absorbtie, nu 80% cat si'au propus, cu modestie :))
        • -2 (6 voturi)    
          ca sa vezi! (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 18:35)

          codrutza [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Si atunci DE CE o gramada de postaci pedisti reproseaza guvernarii Tariceanu ca "nu s-au absorbit" fonduri pe vremea aceea?
          Pai CINE a facut "legislatia" in perioada 2009 - 2011? Inclusiv miile de "ordonante de urgenta"? :D
      • +11 (17 voturi)    
        Performantele guvernului Boc in materie... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 12:56)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui busola

        ...de fonduri europene sunt mult superioare guvernului Ponta
      • +3 (11 voturi)    
        stai jos (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 12:57)

        mircearh [utilizator] i-a raspuns lui busola

        n-ai inteles nimic.
    • +51 (59 voturi)    
      pai... (Vineri, 8 februarie 2013, 23:23)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      as adauga: Polonia are 38.5 milioane de locuitori, Romania are,
      conform Wikipedia, dupa recensamantul din 2011, 19.043.. deci facand un raport...iese 2.02.... la bugete ar iesi 2.06.... Ponta are cel putin o problema...
      • +1 (7 voturi)    
        Mai rău (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 9:11)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

        România, datorită usl, nu ști c ri are, mulțau boicotat recensământul (unul este chiar adrian năstase, altul ponta) și s-a ținut cont acolo pesemne și de aceste rezultate. Cine seamănă vânt, culege furtună!
      • +6 (12 voturi)    
        ups... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 12:50)

        laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

        nu mai suntem 19 mil de votanti si vreo 23 de mil de romani...?
        ce scadere rapida de populatie din august si pana acum!
  • +46 (54 voturi)    
    Saracul (Vineri, 8 februarie 2013, 21:16)

    DT34 [utilizator]

    Ponta sarcul poate nu stie ca Polonia e aproape dubla cit Romania si ca suprafata si ca populatie.
    In alta ordine de idei...la munca tovarasul Ponta nu la intins mana si la dat cu papagalul pe tv, ca la ala nu te intrece nimeni.
    • +8 (12 voturi)    
      Dovedește a doua oară (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 9:12)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui DT34

      că nu știe nici geografie - prima cu litoralul, acum cu Polonia!
  • +33 (41 voturi)    
    da, si-o lae (Vineri, 8 februarie 2013, 21:18)

    Peleus [utilizator]

    Pai la ce palaria mea se-astepta Ponta...?
    El sa minta in tara, sa minta la Bruxelles, iar Europa sa ne dea bani ca-s fraieri.
    Pai ce, USL-ul si implicit Ponta au facut promisiuni electorale pe baza banilor UE?
    Daca da, atunci trebuiau sa-si controleze un pic tonul cu privire la interferentele UE in treburile statului...
    UE iti da, dar tu PONTA-ANTONESCU-USL ce-ai dat inapoi?... aaa ai dat peste nas? Peste nas primesti...
  • +39 (49 voturi)    
    Pontanacul... (Vineri, 8 februarie 2013, 21:19)

    Havel [utilizator]

    Asa gainar ca Ponta n-am vazut in viata mea. Ce calcule penibile...noi am avut alocare jumatate cat Polonia pentru ca avem jumatate din populatia Poloniei. Asadar in exercitiul bugetar care se incheie alocarile sunt ok. In urmatorul exercitiu, noua ne-a crescut felia cu 18%, iar polonezilor doar cu 15%. Aceasta crestere este si cea mai mare dintre toate cele 28 de tari (27 plus Croatia). Trebuie sa fii chiar Ponta la cap ca sa nu realizezi ca e un succes.
  • +29 (37 voturi)    
    Bani pentru ce? (Vineri, 8 februarie 2013, 21:20)

    cristiroma [utilizator]

    Nu avem ce face cu banii, intrucat nu suntem in stare sa-i cheltuim in totalitate. Chiar cu spagi si deturnari, tot nu am reusit sa-i cheltuim!
  • +32 (40 voturi)    
    100005122957@facebook.com (Vineri, 8 februarie 2013, 21:21)

    DanDan1 [anonim]

    eu ma bucur ca nu a mers Ponta, pt el 18 % in plus este egal cu zero.
    vezi ca iti trebuie un doctorat in matematica, nu cred ca l-ai obtiine greu. ba din contra !!!!!
  • +34 (42 voturi)    
    Plagiattore, (Vineri, 8 februarie 2013, 21:22)

    Dalinar [utilizator]

    Hai demonstreaza ca absorbi toti astia 40 de miliarde si mai cere, o sa vezi ca o sa ti se dea. Mai lasa naibii caraiala asta varaniana ca o sa se sature lumea de tine.
    Vezi-ti de guvernul tau ca ai corupti in functii de ministru....sau poate aici e buba, nu a adus marinarul cat puteti voi fura. AAAA?
  • +37 (45 voturi)    
    min-ci-no-sul ! (Vineri, 8 februarie 2013, 21:27)

    V. Val [utilizator]

    pai intre 34 miliarde si 40 de miliarde este o mare diferentra. Cat din fondurile europene a absorbit Romania in timpul guvernarii pontoase ?

    Mult timp am crezut gogosile cu ponta carlanul gafist care spune din naivitate tampenii. Nu ! Plagiatorul este parsiv si o intoarce ca la Poloiesti cu buna stiinta si interese precise. Ce spune ponta trebuie luat aproape totdeauna invers. Aceaste invarteli, plagiatorul nu le face din naivitate, nici din nestiinta ci din PARSIVENIE golaneasca. Iar parsivenia asta denota un intolerabil dispret pentru romani, care in viziunea lui ponta trebuie sa inghita toate gogosile sale, pentru ca , nu-i asa, eu nu-s capabili sa gandeasca.

    Ia sa-l vedem pe tovarasul prim cu va gospodarii guvernul sau absorbtia fondurilor europene !

    Cateva din rezultatele summitului pentru Romania :
    Politica de coeziune: in acest exercitiu bugetar avem alocate 19,841 mld euro. Pentru exercitiul viitor, avem alocate 21,824 mld euro. Inseamna o crestere de 10% a bugetului de coeziune, suma care va fi indexata cu inflatia de-a lungul celor 7 ani, avem deci un plus de 2 mld euro
    Politica Agricola Comuna: bugetul actual este 13,828 miliarde euro, iar bugetul viitor este 17,516 miliarde euro. Inseamna o crestere pe PAC de 3,7 mld euro. In interiorul acestui buget pe PAC sint cei 2 piloni. Pe pilonul plati directe: pentru viitorul buget avem alocate 10,393 miliarde euro, adica un plus de 4,78 miliarde euro la plati directe. La Pilonul dezvoltare rurala am avut 8,2 miliarde euro si avem 7,1 miliarde euro, deci o diminuare de un miliard de euro. De aceea a fost foarte important sa obtinem dreptul de a misca 25% din cele doua bugete intre ele in functie de decizia guvernului. In total, pe PAC avem o crestere de 27% ...
    In rezumat :
    Traian Basescu, dupa summitul UE: Bugetul alocat Romaniei este de 39,887 mld euro, tara noastra obtinand cea mai mare crestere procentuala a bugetului, de 18% / E rau de tot, tov prim : va si vedeti absorbind aceste fonduri si mai trebe
  • +44 (52 voturi)    
    Pontache (Vineri, 8 februarie 2013, 21:27)

    Bruno.IS [utilizator]

    Mare mitoman mai esti domnule PM.
    Polonia are o populatie de 38.1 milioane, dubla fata de Romania si o suprafata cu 50% mai mare.
    Deci cum ar putea Romania sa se compare cu Polonia?
    Daca mergeai dumneata in locul lui Basescu veneai si ne spuneai ca esti cel mai tare din parcare, ca in ciuda crizei, austeritati, bla, bla ai obtinut cu 18% mai multi bani decat guvernarea precedenta. Daca acelasi lucru l-a obtinut Basescu e un esec.
    Am impresia ca dumneata esti un esec si un accident al istoriei.
  • +35 (43 voturi)    
    Alta diversiune! (Vineri, 8 februarie 2013, 21:27)

    LiviuIordache [utilizator]

    Ieri, sarcina lui Ponta a ajuns la 9 luni, dar nu a putut naste un buget, asa ca baga la greu diversiuni! Contrazicerea este chiar in spusele lui: "Nu a obtinut niciun euro fata de noiembrie!" Pai excelent, pentru ca fata de noiembrie astazi bugetul UE a scazut cu 34 de miliarde! Din noiembrie pina acum de ce nu a vorbit de cele 48 de miliarde (scoase din burta)? Incredibil, nu cred ca exista un mincinos mai mare decit acest rateu!
  • +36 (44 voturi)    
    ********* (Vineri, 8 februarie 2013, 21:29)

    Cataleya [utilizator]

    Ponta a fost lasat din brate pana si de socialistii europeni.
    S-au saturat si ei de plagiator, de cacarau, de varan, de dragnea si de fenechiu.
    Acum , bietul Ponta se declara dezamagit.
    Ei, nu zau!
    Sa stii, dle Ponta, ca intreaga Europa se gandeste sa reia discutiile pe buget, pt ca au aflat ca matale esti dezamagit!
    Esti mic Ponta
    Esti pierdut.
    Esti un nimeni!
    Bon Voyage de la Paris - de la Hollande!
    )))))
  • +35 (43 voturi)    
    un personaj fără speranță (Vineri, 8 februarie 2013, 21:29)

    S/Manu [anonim]

    Deși e plin de defecte, credeam că acestui personaj antipatic nu-i lipsește inteligența, oricât de rău intenționată. M-am înșelat, dă dovadă de o prostie crasă, ceea ce-i explică, în parte, incompetența,
  • +86 (94 voturi)    
    Intrebare (Vineri, 8 februarie 2013, 21:31)

    Orpheus [utilizator]

    Sa-mi aminteasca cineva care e gradul de absorbtie al fondurilor europene? Putea sa ne dea si a 5 - a parte, ca tot nu suntem in stare sa le absorbim...
    • +25 (33 voturi)    
      corect (Vineri, 8 februarie 2013, 22:06)

      andimi [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      asta e la fel ca si vorba cu pielea ursului din padure. De la 48 miliarde scadem la 39, dar de fapt noi nu suntem in stare sa furam, pardon, sa cheltuim nici jumatate!
    • +27 (33 voturi)    
      Clar (Vineri, 8 februarie 2013, 22:16)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      Nu se baga nici un functionar de la stat degeaba sa absoarba fonduri europene, ca mna, banii aia sunt monitorizati si nu pot sa isi traga si ei nimic pe langa .. de ce s-ar deranja daca lor nu le iese nimic ? Rommanie ! Ce pretentii sa ai ? Dar de gura mare sunt buni !
    • +23 (29 voturi)    
      corect (Vineri, 8 februarie 2013, 22:16)

      Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      de fapt nu primim nimic, contributia Romaniei la UE a fost practic returnata si aproape cheltuita..ceea ce e ok, avand in vedere ca acei bani ar fi fost oricum asimilati de organizatiile mafiote romanesti - partide
    • +7 (11 voturi)    
      Sa-i aminteasca, mai ales, cat a absorbit... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 13:01)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      ...dumnealui, dupa ce a preluat guvernul
  • +27 (35 voturi)    
    dottor in manipulare (Vineri, 8 februarie 2013, 21:40)

    geocrin [utilizator]

    Ponta NU pierde nici un prilej in care sa nu-i asume esecul lui Base si LUI succesul.
    NU suntem chiar fraier sa credem orice afirmatie fie ea chiar si a lui doctorica.
    Base are bubele lui dar sa fii tot timpul nemultumit de tot ce face?
    Ponta mai bine ar lua aminte la afirmatiile ministrului economiei Vosganian:

    Vosganian: In Romania sunt create ministere dupa oameni, in loc sa numim oameni competenti.

    Cred ca stie Vosganian ce stie........
    • +6 (10 voturi)    
      pe timp de criza (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 10:15)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui geocrin

      plagiatorul a facut 4 ministere noi, a umflat schema ministerelor si agentiilor guvernamentale ca sa-si rasplateasca oamenii.
      Ar fi interesanta o ancheta pe problema cheltuielilor guvernului si a PM-lui. O ancheta comparativa cu guvernele precedente.
  • +25 (33 voturi)    
    ==== (Vineri, 8 februarie 2013, 21:42)

    solar [utilizator]

    viclean Ce vor USL-asii astia mie nu mi-e clar. Vor sa manipuleze in asa fel lucrurile incat intreaga populatie sa arate cu degetul spre UE ca fiind principalul vinovat ca romanii nu o pot duce bine? Ceva nu imi esta inca limpede in "noul fel de a face politica " despre care tot vorbesc Crin Antonescu si Ponta.Ei nici nu au ajuns inca sa lanseze un proiect de investitii major si care sa creeze noi locuri de munca si vorbesc ca nu e destul cat am primit !
    • +7 (11 voturi)    
      Ati intuit bine (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 13:03)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui solar

      E nevoie de tapi ispasitori pentur nerealizarile anticipate.
  • +23 (31 voturi)    
    Evident! (Vineri, 8 februarie 2013, 21:45)

    Calin_file_de_dosar [utilizator]

    Si-a dat arama pe fata: cum poti sa ajungi sa fii dezamagit pentru ca o veste buna pentru Romania este adusa de dusmanul tau politic!?...

    Ce-ar mai fi exultat tovarasul prim-plagiator daca intr-adevar primeam mai putine fonduri!...
  • +28 (36 voturi)    
    Acum sincer Ponta trebuie sa plece! (Vineri, 8 februarie 2013, 21:47)

    calinsab [utilizator]

    Nu pot sa pricep omul acesta nici adunarea si scaderea nu o stie?
    Pai domnule Ponta nu aveti dreptul sa va coparati cu olonia , pentru ca in Polonia e stat de drept au prim ministru si un guvern tehnocrat ... au crestere economica chiar si in timp de criza ...si ai nu practica sportul suspendarii presedintelui... deci mi s-ar parea logic ca UE sa incline sa sprijine o tara care atrage fondurile europene si sa o incurajeze la dezvoltare cu sume mei mari... Polonezii efectiv isi fac treaba! Deci e meritul lor !
  • +25 (33 voturi)    
    Ovidiu Bojor, (Vineri, 8 februarie 2013, 21:47)

    ty [utilizator]

    un academician roman, punea pe rrimul loc in ce priveste scaderea sperantei de viata, invidia.
    Sufera rau saracu Ponta.
  • +24 (32 voturi)    
    ce demagog (Vineri, 8 februarie 2013, 21:49)

    magnusfelyx [utilizator]

    nu trebuie sa ai multa pregatire ca sa observi intorsatura pe care o da domnul ponta faptelor prezentate...
    1. propunerea de buget a comisiei europene pentru toata uniunea europeana a fost respinsa, nu doar pentru romania...cele mai recente stirii de la bruxelles vorbesc numai despre negocierile dure care au avut loc si de o reducere a budetului UE.....nu trebuie sa comparam cu propunerea de buget a comisiei, ci cu bugetul precedent

    2. Polonia are o populatie dubla fata de cea a Romaniei, si asta explica o alocare mai mare de fonduri; bugetele tarilor din UE corespund dimensiunii acestora: Franta are un buget mai mare decat cel al Spaniei, iar Romania are un buget mai mare decat cel al Greciei pentru ca noi avem mai multi locuitori.......considerad cele spuse o crestere de 18% este mai buna decat una de 15%

    CONCLUZIE: O crestere de buget de 18% pentru Romania este foarte tare in conditiile in care bugetul total este redus.....NU?!?!


    Aceste comentarii ale domnului Ponta arata cu cine avem de a face.....un demagog de cea mai joasa speta....un politician foarte ieftin...
    Majoritatea politicienilor practica compromisuri morale sau doar compromisuri...dar o mare parte din politicieni in Romania au standarde foarte foarte joase......trebuie sa ridicam standardele si sa sanctionam politicieni de teapa domnului Ponta:)
  • +21 (29 voturi)    
    iar mincinosul asta (Vineri, 8 februarie 2013, 21:54)

    sucaa [utilizator]

    raportat la numarul de locuitori
    polonia a luat undeva la 1800 de euro pe cap de locuitor si Romania peste 1900 de euro pe cap de locuitor.
    face comparatii incat se face singur de ras.
    era evient ca dupa succesul lui base de azi trebuia sa iasa pontalau sa ne faca de ras. nu-i cade bine cand base se bate si castiga. zilele urmatoare parca-l vad ca o sa cceara parlamentailor pds din PE sa nu voteze bugetul. este capabil acest individ. oare cat mai trebuie sa-l suportam?
  • +29 (37 voturi)    
    Ponta din ce in ce mai ipocrit.... (Vineri, 8 februarie 2013, 21:58)

    dadan [utilizator]

    Daca copilotul reuseste sa cheltuiasca jumatate din banii ce i-a adus Basescu eu imi tatuez pe frunte "I love Ponta" dar cu totii stim ca nu o sa treaca de pragul de 10% bani cheltuiti din buget pentru ca din banii astia nu se poate fura si nu-i prea intereseaza sa se joace cu ei.... penibil si frustrat ca Basescu vine in tara victorios, ca a obtinut o mare victorie pentru romani....
    Bravo Basescu.
  • +25 (29 voturi)    
    solutie (Vineri, 8 februarie 2013, 21:59)

    ciuche [utilizator]

    Ponta poate obtine mai mult daca convinge parlamentarii socialisti sa nu voteze bugetul actual.Apoi delegat de Basescu la o noua negociere poate impresiona Comisia Europeana cu plagiatul sau de Nobel si obtine cel putin 70 miliarde.
  • +23 (31 voturi)    
    tonta (Vineri, 8 februarie 2013, 22:01)

    marmarin [utilizator]

    mai tonta mai studiaza putin. Ai trasat sarcina de partid sa rastalmaciti totul din invidia care te macina ca Basescu se duce la negocieri. Daca te-ai fi dus tu nu ai fi obtinut nimic. Nu-ti dadeau aia nici jumatate din ce a obtinut Basescu. Poate la prostiI care se uita la antene tine minciuna , dar va veni scadeta. Ca sa nu mai vorbim de catastrofa de buget pe care ati reusit sa-l faceti pentru 2013, pentru tara. IN AFARA TARII ESTI UN GUNOI SI ASA VEI RAMANE TOATA VIATA TA. Sper sa se intample ceva sa nu fi nevoit sa te duci tu la negocieri vreodata, ca va fi vai si amar de tarisoara asta.
  • +27 (31 voturi)    
    domnule ponta (Vineri, 8 februarie 2013, 22:03)

    ctman [utilizator]

    cand se gaseste cineva sa-i jigneasca chiar si indirect pe mai marii europei rezultatul este previzibil, dar nu aici este problema reala. problema cea mai mare este sa reusiti sa cheltuiti TOTI acesti bani si sa nu FURE nimeni nici un CENT.
  • +18 (26 voturi)    
    ...40 miliarde Euro ... (Vineri, 8 februarie 2013, 22:03)

    antibolsevicul [utilizator]

    ... primim ca milogii pe degeaba iar pirandelul , nemultumit si cu mana intinsa la Base , mai vrea , mai cere , ca la coltz de strada , inca 2 lei pt. acadele ...? Rusine sa ne fie ," rromania tigania" , cum ni se spune ... afara ... ! Iata cine ne guverneaza ...
  • -23 (35 voturi)    
    pana unde? pana cand?!? (Vineri, 8 februarie 2013, 22:04)

    Montesquieu [utilizator]

    deci Romania primeste cu 8 miliarde de euro mai putin decat in varianta proiectului de buget propusa de barosso iar guvernatorul si postacii de aici exulta

    cat de josnici trebuie sa fiti ca indivizi sa va inversunati sa vedeti un "succes" lipsa a 8 miliarde de euro?!?!?
    vorbim aici de bani pentru scoli pentru copii vostri, bani de autostrazi, bani pt agricultura care sa le dea de lucru fermierilor romani etc

    pana unde merge josnicia asta basista?
    citesc cu stupoare comentarii retarde gen: oricum ii luam degeaba ca nu-i absorbim?!?!?!?
    voi chiar aveti impresia ca o alta guvernare va mai reusi vreodata sa ajunga la gradul de incapacitate a lui boc 1, 2, 3, 4, 5?

    cat despre marele negiciator de la cotroceni, s-a vazut ce poate, a venit de la bruxelles cu 8 MILIARDE MINUS !!!

    hai, laudati-l pe eroul vostru, cezarul, anticomunistul, in fapt in sociopat comun cu priza la complexati
    • +20 (28 voturi)    
      Varianta propusa de Barroso... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 3:12)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      era o varianta. De aceea se si numeste "varianta". Adica vrei sa spui ca varianta aia propusa de Barosso, a fost asa.. ceva dat ca sigur si Basescu nu a vrut domnule, s-a opus si a luat mai putin.

      Deci Basesu a obtinut mai putin de cat in "varianta" utopica. Eu zic ca Basescu a adus mai mult decat a ne-a fost dat pana acum. Bugetul UE s-a redus si nu mai e ca in acea "varianta". Probabil nici o tara nu a primit conform acelei "variante", dar tu si ai tai hoti uselisti o tineti una si buna cu cei 48 de miliarde.

      Si inca ceva, apropo de capacitatea de absortie: banii aia absobiti si neabsorbiti, sunt absobiti nu de un guvern ci de tara, in intregul ei, deci de judete, de reprezentatii locali, de asa-zisii baroni etc. Iti promit ceva aici si acum: daca nea Ponta reuseste el sa absoarba cele 40 de miliarde si nu mai are de unde sa ia bani, iti dau eu tie cele 8 miliarde sa i le dai lui Ponta.

      Cat despre laudat, intelegem ca tu in prostia ta chiar crezi ca Ponta daca se ducea venea cu cele 48 de miliarde din "varianta". Asta vrei tu sa spui prin comment-ul tau inteligent?
    • +6 (10 voturi)    
      Tanti (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 10:50)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      E vb de negocieri aici, initial ceri mai mult tocmai ca sa obtii ceva, asa se fac negocierile, ceri ca sa ai de unde lasa la pret. Sa spui acu ca a fost un esec faptul ca nu ai obtinut cat ai cerut este o tampenie rauvoitoare, numai niste minti bolnave de antibasism cu orice pret pot spune asta. corect este sa compari cu cfrele OBTINUTE in alti ani, nu cu cele cerute la o prima negociere. Ca tine fac si tantalaii care zic " casa mea valoreaza 100 mii de euro, pt ca atata a cerut vecinul pe a lui". Il intrebi, auzi, dar a vandut-o la pretul asta? Nu, nu a vandut-o, dar tantalaul inca crede ca ala e pretul "corect".
    • +3 (13 voturi)    
      Comentariul tau (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 11:21)

      Electorul [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Este chiar cel mai retard de pe aici. Ia-te de mana cu PM-ul tau ofticat si duceti-va la o bere.
    • +6 (12 voturi)    
      sefu' postacilor (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 11:33)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      minus la ce? cand a avut tara asta ALOCATI 48 miliarde? comisia europeana poa' sa propuna cat vrea, ca e formata din comisari care nu au angajamente reale in tarile lor.
      in schimb Consiliul vorbeste pe date reale, pentru ca sunt sefi de state si de guverne si stiu la ce sume de plata pot angaja pentru economiile lor.
      vorbesc aici de Franta, Germania, Merea Britanie etc... pentru ca ei pun groslul banilor.
    • +3 (7 voturi)    
      Asa ar fi... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 13:38)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      ...daca declaratiile de la palatul Victoria ar avea cat de cat acoperire.
      Din pacate pentru credibilitatea institutiei ce le emite, nu se acopera nici ele insele:
      - raportarea la propunerea initiala a CE este inexacta: aceea era de 1080 de miliarde, nu 1000, cum eronat isi aminteste dl. Ponta. Prin urmare, diferenta fata de bugetul aprobat ieri este de 120 de miliarde, nu 40; dintre acestea, 9% care revin Romaniei reprezinta 7.5%, ceea ce inseamna cu totul altceva decat pretinde premierul
      - comparatia cu Polonia este, de fapt in avantajul negociatorilor nostri, pentru ca sumele acordate sunt proportionale cu populatiile celor doua tari, indiferent de rata de absorbtie a fondurilor europene.
      Iar suplimentul acordat Romaniei, de 18% fata de 15% pentru Polonia, pare a fi mult in defavoarea polonezilor (care totusi nu se plang)
      - procentul de 75% cofinantare la dezvoltare rurala este contrazis de rezultatul negocierilor, care tinand cont de asistenta FMI ajunge la 85%. Probabil ca nu a citit prezentarea in intregime.
      Dealtfel, ceea ce n-a citit sau n-a inteles intra probabil in ceea ce dansul numeste "multe alte lucruri tehnice" si se presupune a fi rau, din moment ce este legat de Basescu

      Vorbind despre cheltuirea acestor bani:
      - Performanta negativa a guvernului Boc a fost mult depasita de cea a guvernului Ponta I, care chiar nu a reusit sa cheltuiasca mai nimic.

      (urmarea in comentariul urmator)
    • +7 (9 voturi)    
      Asa ar fi ...(continuare) (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 13:45)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Dl. Ponta a ratat ieri o ocazie imensa:
      - Avea posibilitatea sa recunoasca ceea ce echipa de negociatori a obtinut pentru a-i face munca mai usoara.
      - Era o ocazie sa valideze pactul pe care l-a semnat si sa-si intareasca pozitia, a lui si a guvernului, in randul puterilor legitime sau ascunse
      - Noul start politic si economic, promis anul trecut, se putea produce acum, cu un minim curaj. In loc de asta, se continua politica de artag, daunatoare pe toate planurile.

      Inca doua lucruri:
      - Legenda "Basescu negociatorul" a fost sprijinita de Victor Ponta, care recunostea incapacitatea gruparii sale de a face fata unei negocieri cu presedintele, justificandu-si astfel actiunile in forta.
      Afirmand ca valoarea de negociator a presedintelui este nula, in ce fel trebuie vazuta capacitatea guvernantilor de a sustine cauzele Romaniei, daca dumnealor nu pot tine piept nici macar unui negociator pe care-l considera slab?
      - NU prin taxe ma astept sa ia dl. Ponta noua miliarde pe care niciodata nu le-a avut, ci prin reducerea hotiei si o mai buna administrare, asa cum a promis.
  • +27 (33 voturi)    
    La ce bun (Vineri, 8 februarie 2013, 22:08)

    moby dick [utilizator]

    sa-ti dea 'jde miliarde cand tu nu esti in stare sa-i cheltui ?
    Toaca-le pe astea 40 de miliarde pana in 2020 si garantat vei avea mai multe in viitor.
    Era sa uit, Basescu e de vina, nu ? Ca daca mergeau Ponta sau Cacarau...
    E ca-n reclama aia "N-ai cu cine ba, niste tarani !"
  • +22 (30 voturi)    
    In plus fata de ce? De o propunere?? (Vineri, 8 februarie 2013, 22:11)

    LiviuX [utilizator]

    Din cate stiu am primit in plus cu 18% fata de exercitiul financiar precedent. Si nu cred ca datorita lui... Pai daca cineva propunea 2000 miliarde si primeam 1500 miliarde, dupa el tot nu am fi primit nimic in plus...
  • +27 (35 voturi)    
    V. Ponta, (Vineri, 8 februarie 2013, 22:13)

    ty [utilizator]

    intr-unul din foarte rarele momente de sinceritate: "Va garantez acuma, fara a face nici un fel de confidenta, ca nu este o idee buna sa negociezi cu domnul Basescu, ca pierzi la negocieri."
    Buget alocat Romaniei:
    - 2007 - 2013 - 34 miliarde
    - 2014 - 2020 - 40 miliarde.
    • -11 (17 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 11:44)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui ty

      34 mld pt 6 ani, adica 5,6 mld / an in perioada 2007-2013. 40 mld pt 16 ani, adica 2,5 mld / an. Practic suma alocata Romaniei s-a injumatatit, de la 5,6 la 2,5 mld / an pt perioada 2014-2020 unde e afacerea? Sa nu mai scadem si miliardul, contributia anuala
      • +9 (11 voturi)    
        Vezi ca ai mai calculat odata (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 13:27)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        la fel de gresit. Nu va invata aritmetica la a3 ?
        Ca daca o faci intentionat ai o problema de adaptare la realitate.
        • +4 (6 voturi)    
          La a3 (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 14:49)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

          nu-i invata nici sa socoteasca nici sa minta. Treburile astea le cunosc de mult. La a3 doar le promoveaza minciunile ambalate mai frumos, zic ei.
      • +4 (6 voturi)    
        greu cu socotelile (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 14:09)

        Europiu [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        Matale, KlaudyuXXX, le cam bajbai la aritmetica... 2014-2020 este acelasi interval, de 7 ani, ca si 2007-2013. Prin urmare, daca iei NUMITORUL fiind acelasi (adica 7) vei vedea ca un NUMARATOR mai mare, in speta 40 fata de 33, iti da o fractie mai mare.

        2 lei pentru consultatia dezinteresata la aritmetica. Matale in ce clasa esti?
      • +4 (6 voturi)    
        aritmetica (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 14:32)

        marmarin [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        Bai nene unde ai invatat aritmetica. Nu mai face calcule ca nu esti in stare. Eventual copiaza de undeva socoteala 2020-2014 =...... Sau nici macar sa copiezi nu esti in stare, ca si mentorul tau ponta. Dar acum ti-ai facut treaba ,ti-ai luat banii.
        • +3 (3 voturi)    
          grea, intr-adevar, aritmetica (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 16:59)

          Europiu [utilizator] i-a raspuns lui marmarin

          daca taceai, filozof ramaneai! Numara cu mine, pe degete: 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020... Asaaaa... Hm...
          Eu zic ca unii, asa, mai challenged, ar trebui sa fie mai rezervati in a-si postui ineptiile. Un pic de auto-cenzura nu strica.
      • +5 (7 voturi)    
        klaudyuxxx esti gramada (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 15:19)

        Electorul [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        Cati ani sunt in perioada 2014-2020 ? Tu nici clasa a 2-a nu ai terminat-o ?!
  • +22 (30 voturi)    
    Serios ? Dezamagit ? (Vineri, 8 februarie 2013, 22:34)

    STEFAN A. [utilizator]

    1- Oricum nu reusiti sa trageti banii nici daca va da 100 miliarde anual . Romania e ultima din 27 de tari in atragerea fondurilor .
    2- Daca tai din cofinantare ca sa dai la pensi si salarii , logica elementara zice ca vei fi ultimul si in urmatoarea tura de finantare .
    3- Nici o demisie , autocritica ? Cel mult vom prezenta ca mare "victorie" pe ecrane o infringere 100 % din vina politicienilor romani . Fara exceptie .
  • +21 (29 voturi)    
    sunt de furat sau nu? (Vineri, 8 februarie 2013, 22:43)

    nede [anonim]

    sa-l lamureasca cineva pe dragnea..se pot fura banii astia , sau nu? ca daca nu..nu ne intereseaza...asa cum nu ne-au interesat nici pana acum..
  • +22 (30 voturi)    
    ? (Vineri, 8 februarie 2013, 22:51)

    cotora [utilizator]

    ponta este bolnav rau, sau ii este ciuda a obtinut bani mai multi avand in vedere ca este cel mai auster buget al UE, sau poate ca mai marii europei l-au bagat in seama prea mult pe marinar, iar ponta nu are ocazie sa se intalneasca cu ei, sau este o tactica proasta de al lui, in orice caz, am citit cateva site-uri economice, specialistii spun ca este un succes avand in vedere situatia data
  • +22 (30 voturi)    
    e greu sa fi om (Vineri, 8 februarie 2013, 22:53)

    anton48 [utilizator]

    Daca se ducea el, rezultatul ar fi fost execptional. Dar asa, Basescu e vinovat ca nu s-a obtinut mai mult. Cat din ceea ce s-a obtinut va fi si folosit? E jalnic ca un om sa aiba astfel de reactii. Romania a intrat, din pacate, pe o panta cumplit de inclinata inspre prapastie. Cine si cum mai putem fi salvati de astfel de exemplare ale raului? Banuiam ca va fi rau dar nu puteam sa ne inchipuiam macar cat de grav este totul. Priviti ce se intampla cu ANI, CNA, DNA si tot ce tine de democratie. Toate tunurile sunt pe UE fiindca a indraznit sa ne critice pentru justitie si presa. E cumplit!
  • +25 (33 voturi)    
    Pontanocchio (Vineri, 8 februarie 2013, 22:56)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    ramane o nulitate fudula, cu fund rosu si urcata in cel mai inalt copac.

    Bugetul UE a scazut de la ~1000 miliarde la ~960 miliarde. Bugetul anterior ALOCAT Romaniei (rata de ABSORBTIE mai mica de 10%) a fost de ~33 miliarde. CtrlV Pontanocchio ar fi vrut ca Romaniei sa i se aloce ~48 miliarde, deci o crestere de ~50%. Extrapoland, bugetul UE ar fi trebuit sa creasca la ~1500 miliarde.

    In loc sa fie preocupat de modalitatile de crestere a ABSORBTIEI fondurilor alocate, Pontanocchio e preocupat de blana ursului din padure.
    • +2 (4 voturi)    
      E chiar mai nuantat: (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 14:00)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

      Premierul lasa sa se inteleaga ca dl. Barosso a propus un buget de 100 de miliarde, dintre care 48 ar fi revenit Romaniei. Fata de acestea, domnia sa acuza ca s-au taiat 40 de miliarde in total (pana la 960 mld), dintre care 9 mld de la Romania.
      In realitate, bugetul propus de dl. Barosso este de 1080 de miliarde. Diferenta fata de cel aprobat ieri este de 120 de miliarde, nu 40, dintre care 7.5% de la Romania. Lasand la o parte faptul ca acesti bani nu au existat niciodata, cifra pre rezonabila, mai ales tinand cont si de celelalte clauze obtinute. Dl. ponta comite insa greseli ce tind sa il avantajeze.

      Sigur, comparatia cu bugetul de anul trecut, la care faceti referie, arata ca Romania a obtinut clar avantaje. Exista insa riscul ca aceste avantaje sa fie risipite, asa cum s-a intamplat si cu sacrificiul romanailor pe perioada crizei. Riscul este confirmat si de felul in care prioritatea guvernului este contestarea rezultatelor si jocul de-a PR-ul, in loc de acel faimos "ne apucam de treaba", cu care ne tot ameninta primul ministru de luni bune.
  • +21 (29 voturi)    
    Negociatorul (Vineri, 8 februarie 2013, 22:58)

    max# [utilizator]

    Si daca se ducea dr. Viorel, in calitatea sa de premier-plagiator, cam cat obtinea? Putea macar sa aiba bun-simt si sa taca, acum sa il vedem pe el cat absoarbe din fondurile astea, daca absoarbe 100% o sa ne para rau ca n-au fost mai multe.
  • +17 (25 voturi)    
    sigur de esec (Vineri, 8 februarie 2013, 23:03)

    Baltaretu [utilizator]

    daca fondurile erau cat mai mari, guvernului ii ramanea cat mai multi bani din veniturile statului cu care se juca in cheltuieli populare(vezi promisiunile de marirea salariilor pentru bugetari a IRESPONSABILULUI Dragnea).Asa ca trebuie sa chibzuiasca banii ( neonorand clica flamanda a USL) sau sa mareasca taxe si impozite.Deci in orice varianta, nu prea poate sta la guvernare, din lipsa banilor cu care trebuia sa se joace USLul care chipurile imbunatatea nivelul de trai al bugetarilor si populatiei in general pana in 2016.Deci va fi un esec, si ciuciu voturi pentru alt mandat din 2016 daca nu-l gonim cu coasa.
  • +22 (28 voturi)    
    Adevaratul motiv al supararii lui Ponta (Vineri, 8 februarie 2013, 23:06)

    uluit [utilizator]

    Sa-i transmita cineva lui Ponta (consilierii) ca, degeaba face pe suparatul, atata vreme cat nu e instare sa cheltuie aceasta suma pe proiecte reale!

    Stim bine cum clientela de partid se aboneaza la contracte grase cu statul. Problema apare atunci cand banii alocati tarii noastre nu se pot "sifona" in voie.
  • +21 (29 voturi)    
    Tolomac! (Vineri, 8 februarie 2013, 23:30)

    giotto [utilizator]

    Macar trebuia sa taci din gura chiar daca te imboldea clica ta de mincinosi, turnatori si hoti sa spui prostii. Dar ai pierdut un prilej extraordinar sa taci,Plagiatorule.
  • +23 (31 voturi)    
    dottore e maestru (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 0:22)

    timp tamp [utilizator]

    Trebuia lasat Ponta sa mearga la negocieri, el ar fi dublat sau chiar triplat bugetul Romaniei pri metoda pe care o stie foarte bine COPY-PASTE, daca o lua si pe abraburica prin vestitele ei vraji ar fi dublat si bugetul total al uniunii
  • -27 (37 voturi)    
    Ceaușescu ăsta, Băsescu... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 0:57)

    Krokodilul Chichiricios [utilizator]

    Sunt curios dacă Băsescu a înțeles măcar din 5 în 5 cuvinte care se vorbeau pe-acolo. Nu prea cred, a semnat și el ca primarul, bucuros că e băgat în seamă. Prostia congenitală a președintelui s-a văzut astăzi în toată splendoarea sa. Ce-ar fi să-i confiște statul toată averea pentru faptul că a ținut gaia-mațu să ne arate în direct cât de prost e ?
    • +22 (30 voturi)    
      Nu stiu daca a inteles macar.. (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 2:00)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

      ... din 5 in 5 cuvinte, dar sigur a inteles mai mult decat Ponta o sa inteleaga vreodata. Asta asa, ca observatie.

      De curiozitate, unde a fost prostia lui Basescu? Unde ai vazut-o? Sau a trebuit sa-ti spuna Ponta ca Basescu e prost si atunci 'ai vazut" si tu?

      Daca ar fi pe confiscatul averii dupa prostie, cred ca cei mai saraci romani ar fi in guvern, parlament, senat si, alaturi de ei, cu voia ta, te vei numara si tu.
    • +3 (9 voturi)    
      Iar ai aparut sobolane? (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 12:06)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

      ?
    • +5 (7 voturi)    
      Ce a inteles... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 14:11)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

      ...poate fi citit in textul articolului.
      Din pacate (chiar din pacate), se pare ca prim ministrul nu a inteles nimic din prezentarea pe care presedintele, asa sarac cu duhul cum este acuzat a fi, i-a trimis-o. astfel, dl. Ponta neaga drepturi obtinute prin negociere (urcarea la 85% a cofinantarii la dezvoltare rurala, datorita asistentei FMI), sau ofera cifre inexacte (40 mld. taiate in total fata de varianta Barosso; in realitate sunt 120 de miliarde, intrucat Ce a propus un buget de 1080mld, nu 1000 cat pretinde premierul)
      Mai mult, dl. Ponta se declara nemultumit ca s-au primit mai putini bani decat se cuvenea pe baza teritoriului si a populatiei. Comparatia cu Polonia il contrazice, insa, intrucat la o populatie si tritoriu aproape duble, Polonia primeste in plus cu 3 procente mai putin decat Romania.
      Gandindu-ma cu teama ca am fi putut fi reprezentati de premier, imi vine sa spun ca ne-a trecut glontul pe la ureche. Stiind ca el este inca la carma guvernului, as zice mai degraba ca glontul inca n-a trecut
  • +28 (38 voturi)    
    Totul este clar (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 1:06)

    math [utilizator]

    Asa cum demonstreaza Ponta dar si televiziunile de stiri care nu mint niciodata Realitatea, RTV Antene, acest tiran nu inceteaza sa fure poporul. Comisia a propus 48 tiranul nu si nu, a negociat la sange pana a scazut la 40. Ungurii vor sa ne ia Ardealul, tiranul si partidele lui de dreapta din Europa nu zic nimic, ba mai si rade cu presedintele Ungariei. Ar trebui suspendat imediat, cum isi permite sa rada cu dusmanul care flutura steagul.

    Este evident ca fara tiran, in ultimul an de guvernare USL ne-ar fi transformat in marmotele Europei, cel mai harnic popor, cea mai puternica economie.
  • +29 (37 voturi)    
    Sa spuna merci dottorul' (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 2:09)

    Dalinar [utilizator]

    Ca daca se ducea Cacaru' le lasa la aia demisia Romaniei din UE si venea cu mana-n *ur inapoi.
  • +10 (12 voturi)    
    care doarme in papucii statului? (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 6:44)

    Jekyll [utilizator]

    "Traian Basescu, dupa summitul UE: Bugetul alocat Romaniei este de 39,887 mld euro, tara noastra obtinand cea mai mare crestere procentuala a bugetului, de 18% "???:(((((
    'Victor Ponta: Sunt foarte dezamagit de rezultatul de la Bruxelles, nu e niciun euro in plus"???:((
    Gangsterii economici se intrec in prostie.
    Romanica se indreapta spre colaps cu ajutorul dementilor din parlament.
  • +7 (11 voturi)    
    prim ministru,,televizor,, (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 8:08)

    ionutz1976 [utilizator]

    Acest ,PONTA,si daca se luau 60 de miliarde tot zicea ca nu e bine...aseara facea rondul televiziunilor dar nu ne spunea cite fonduri a atras el in cele zece luni.cu acest mod de a guverna vom fii doar contributori la UE ca nu vom atrage mai nimic...prim ministrul,,televizor,,sa ne spuna ceva dupa ce va atrage aceste fonduri si nu va mai avea ce lua...dar cred ca odata cu fondurile i se va arde ,,peleul 500,, si va disparea de pe ecranele noastre acest personaj televizor,care nu este altceva decit un manipulator ordinar si un plumb pe umerii acestui popor
  • +7 (11 voturi)    
    un prost (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 8:10)

    nicost [utilizator]

    si in luna noiembrie ce avean in traista in afara de cererile si dorintele noastre ,oare individul asta ne crede handicapati pe toti ?????noi cel mult am pierdut ceva care ne doream noi dar cu care nu erau de acord si cei care ne finantau ,asta chiar ne crede prosti rau de tot
  • +3 (7 voturi)    
    inducere in eroare (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 8:46)

    ctman [utilizator]

    Domnule ponta, cind a fost vorba de rezultatul referendumului din 7,4 milioane si ceva de voturi pentru demitere ati facut 7,5, acuma din 39,887 miliarde faceti 39, si atunci oare nu am dreptul sa intreb de ce doaua unitati de masura? Ai mintit si atunci, mintiti si acuma. O jumatate de adevar este minciuna.
  • +4 (8 voturi)    
    Felicitari TB (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 8:47)

    Dicu [utilizator]

    Daca Ponta ar fi avut un pic de minte ar fi acceptat ca a fost un mare succes, eventual incercand sa traga spuza pe turta lui: ca a luptat si el luni pentru asta, ca oamenii din echipa erau ai guvernului si i-au pus totul mura in gura lui TB... Dar n-are!
  • +5 (9 voturi)    
    48 de miliarde (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 10:04)

    chiuariu [utilizator]

    de unde naiba a scos cifra asta? sa vina cu documente oficiale ale uniunii in care e scris negru pe alb asa ceva. in alta ordine de idei, 39.887 e mult mai aproape de 40, decit de 39. cind numarau milioanele de votanti de la referendum, 7.5 devenea 9. daca tot minte, macar sa minta in aceeasi directie.
  • +8 (12 voturi)    
    Cea mai mare dezamagire este Ponta (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 10:12)

    Eli.M [utilizator]

    Pana mai ieri impreuna cu tovarasii lui liberali, se pisa pe toti cei de la CE ,acum se plange ga ne dau prea putin.Daca-l intrebi cati bani a absorbit tara condusa de el in ultimele zece lun, se eschiveaza de la un raspuns pentru ca acesta este zero euro.Acum are motiv sa se planga ca el trebuie sa mearca la Consiliul European si ne ameninta cu noua constitutie dar nu realizeaza ca aceea trebui votata de noi.
  • +3 (7 voturi)    
    Si o chestie tehnica... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 10:14)

    ac [utilizator]

    ... iar majoritatea comentariilor au fix diferenta de 2 la votes/total.
    8/10, 9/11, 23/25 etc. Asta imi spune multe despre "calitatea" celor doi (sau unul cu personalitate dubla) postaci rosii care isi fac din nou norma. De fiecare data cind apare Traian si/sau Basescu. Probabil au un script de crawling si trigger in database pe stringurile de mai sus. Puneti macar pe code.google.com josbasescu.py si muyeb1.js sa mai foloseasca si altii.
    • +1 (5 voturi)    
      e o chestie tehnica (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 14:24)

      chiuariu [utilizator] i-a raspuns lui ac

      un -1 duce totalul (teoretic) de la 10 la 8 (1x9 + (-1) = 8), etc. fiecare vot de -1 scade 2 puncte din totalul posibil.
      • +3 (5 voturi)    
        Ai inteles ce am zis? (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 17:11)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui chiuariu

        Ca toate comentariile anti-Ponta au luat cite un -1. Evident ca diferenta e de 2.
  • +6 (10 voturi)    
    Puterea de negociere (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 10:22)

    Sani [utilizator]

    Bai, USL-ama nu are nici o putere de negociere.
    Este ZERO barat in fata UE.

    Asa ca, tehnica lor este sa stea deoparte si sa tipe, stiind ca ei nici n-ar fi fost primiti la discutii.
    Sau ma rog, ar fi avut parte de "priviri ucigatoare"!
  • +5 (9 voturi)    
    lauda usl'amica (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 10:56)

    nash pandelica [utilizator]

    este ca vor ajunge la o absorbtie de 80% !
    deci, 80% din 46 mild ar fi fost mai putin decat ce a obtinut base.
    le doresc sa traga toti banii astia, si ce'a mai ramas din bugetul trecut, pentru care mai au inca 3 ani, tot prin munca lui base.

    ce nu intelege lumea este ca ue tinde tot mai mult sa se refere la cetatenii uniunii, la locuitori, mai putin la state. ar trebui analizat per capita, ce inseamna pentru noi, comparativ cu altii.
    scopul uniunii este apropierea nivelului de trai al tutulor localnicilor din statele membre.

    pe dottore il intereseaza cat poate trage guvernul si cat pot fura aia de se vaita ca nu le mai ajung lefurile :))

    ar trebui ca guvernantii de la palatul viktoria usl'amului sa fie mai interesati, sa munceaca mai mult pentru fonduri proprii, create prin munca in tzara.
    dezvoltarea si prosperitatea tzarilor nu se bazeaza pe mana intinsa, ci pe munca serioasa.

    la munca, dottore, nu la intins mana !
  • +13 (19 voturi)    
    Profetie: (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 11:27)

    anar1975 [utilizator]

    Acum radem de prostiile lui Ponta debitate la fiecare succes al "dusmanului sau de moarte", TB, dar cred ca peste cativa ani vom muri (la propriu!) de ras, cand.... cel mai probabil aceluiasi TB, la terminarea mandatului i se va propune o functie in PE (similara cu cea a dnului Barosso sau a dnei Reding sau....), iar el o va si accepta!! E doar o profetie a mea...
    • -2 (6 voturi)    
      ???? (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 14:47)

      Kute [utilizator] i-a raspuns lui anar1975

      Cine va muri "la propriu", Ponta? Presupun că pâna la împlinirea profeţiei dvs. susţinătorii USL vor sucomba graţie guvernării sale! Mă "tăvălesc pe jos de râs" de pe-acum.
    • 0 (2 voturi)    
      Da, e nevoie de lustragii... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 20:29)

      Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui anar1975

      Și de portari. E singura funcție care îi poate fi impusă unui păcălici semi-analfabet ca dl.Băsescu la nivelul competenție domniei sale.
  • +8 (12 voturi)    
    Nici . . . (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 11:42)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . nu mai am ce scrie. Tot ce au scris cei de dinaintea mea au scris si pentru mine. Cu o exceptie! Huoooooo .......!
  • +10 (16 voturi)    
    JOS JAVRELE USELISTE (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 12:00)

    Mold [utilizator]

    Plagiatorul de Ponta mai este si un mare prost, da exemplu cu Polonia, pai Polonia are populatia de 2,5 ori mai mare decat Romania si de ce nu spune Ponta cu cat alimenteaza Polonia bugetul UE, un calcul simplu arata ca Romania a obtinut in perioada 2007-2013 de la UE in functie de numarul populatiei, mai mult decat Polonia, iar pentru 2014-2020 Romania a obtinut cu 18% si Polonia cu 15%, mai mult decat decat a obtinut in perioada 2007-2013, rezulta clar ca Romania a obtinut mai mult decat Polonia. JOS JAVRELE USELISTE
  • +11 (17 voturi)    
    Bravo Base! (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 12:05)

    Trojan.H [utilizator]

    Orice victorie pentru Romania e o infringere dureroasa pentru Grupul Infractional Organizat.
  • +8 (14 voturi)    
    Omului sarac ii cade painea ... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 12:07)

    versad [utilizator]

    Logica ne spune ca nu poti pierde ceva ce n-ai avut !
  • +9 (13 voturi)    
    logica lui ponta (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 13:09)

    andrei florescu [utilizator]

    regula de 3 simple rezolva ecuatia bugetului alocat Romaniei.
    Sunt cca 500 de milioane de cetateni in UE care-si impart 960 miliarde de E. Presupunand ca Romania e populata de 20 milioane de indivizi, ne-ar reveni cca 18 miliarde de euroi. Ponta schimba populatia Romaniei dupa cum il aranjeaza: 16 milioane la referendum, 18 la alegeri. Impartial ca tot romanul. E normal ca polonezii sa aiba dublu, avand o populatie, fara a minti, cel putin dublul decat al Romaniei.
    • +3 (7 voturi)    
      Din putul gandirii usl (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 14:55)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui andrei florescu

      Polonia e si exemplul cel mai bun de absorbtie a fondurilor. Cum sa compari Romania care e la genunchiul broastei si Polonia care a cheltuit 100%?
  • +6 (6 voturi)    
    discutia este oricum inutila (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 14:14)

    Europiu [utilizator]

    Spre deosebire de bugetul 2007-2013, de data aceasta hotararea Consiliului European trebuie sa treaca si de Parlamentul European. Asa ca toata discutia e frectie la radacina copacului.

    Britanicii inca nu-s multumiti ca s-a dat prea mult la non-sensul numit politica agricola. Italienii nu-s multumiti ca au primit prea putin, si asa mai departe.
  • +4 (8 voturi)    
    rau de tot (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 14:46)

    marmarin [utilizator]

    Mai fratilor, ce dracu ne facem? Cu scursurile asta usl -iste nu o sa mai avem nas sa iesim din tara. si asa ne vedeau aia ca pe niste hoti.Cu declaratiile lui ponta si antonescu or sa ne considere si prosti. Aia fac eforturi sa ne tina pe linia de plutire, ponta si antenescu nu si nu. Acum incep si eu sa cred ca Basescu face rau. Ar trebui sa lase justitia pe mana lui voiculecu si fondurile de la UE, FMI,etc. la negocierile lui ponta. Poate atunci se vor trezi si votantii usl si cei care nu s-au dus la vot. Romanu, pana nu-i ajunge cutitul la os nu se invata minte. Sper din tot sufletul ca FMI sa nu mai dea nici un leu, chiar daca sufar si eu. Poate le vine mintea la cap privitorilor la antene, realitati si alte scursuri de asa zise televiziuni.
  • +6 (10 voturi)    
    Despre dezamagire (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 15:23)

    chiaburu [utilizator]

    Domnule Ponta, eu in schimb sunt foarte dezamagit de dezamagirea dv.
    Sunteti Primul-ministru al Romaniei sau al USL? Daca erati al Romaniei nu mai tineati cont de niciun partid si nu mai erati dezamagit asa cum era normal,dar ati procedat invers.
    In exercitiul bugetar al UE 2007-2013,Romania a avut repartizat un buget de 33 miliarde euro.
    Echipa de experti romani(pritre care si membrii Guvernului Romaniei) condusa de Presedintele Romaniei,careau participat la negocierile din cadrul Consiluilui European desfasurat acum cateva zile,privind bugetul UE pentru 2014-2020,a obtinut pentru Romania un buget de cca 40 miliarde euro.
    In plus in urma negocierilor Romania a mai primit
    4 miliarde de euro din dezangajare pentru exercitiul urmator adica in totalde 44 miliarde de euro!
    In concluzie Romania are repartizat de la UE pentru 2014-2020 un buget de 44 miliarde euro adica cu
    33,33% mai mult decat pentru perioada 2007-2013,adica arein plus 11miliarde fata de 2007-213.
    Si ca sa inchei si cu exemplul dat de domnul ponta cu Polonia,aceasta a primit 1800euro?locuitor iar Romania a primit 1900euro?locuitor. Cine aprimit mai mult?
    Acesta este ADEVARUL adevarat pnct.
    Tinand cont de cele expuse pana aici cum sa nu fiu eu un simplu cetatean-dezamagit -de cata ignoranta,cata josnicie,cata mojicie, cata minciuna, cata mitocanie,cata micime cata demagogie etc da dovada domnul Ponta nmai sa faca pe placul lui Flix sial lui cacarau.
    Imi pare nespus de rau pentreu domnul Ponta ca nu a inteles ca trbuie sa slujeasca Romania si nu USL.
    Va multumesc
  • +4 (6 voturi)    
    rectificare (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 15:30)

    andrei florescu [utilizator]

    din greseala am trecut 18 miliarde suma ce ne-ar reveni la o populatie de 20 de milioane; de fapt suma rezultata din regula de 3 simple e de 38 de miliarde, exact cat ni s-a propus. Problema e cum o sa-i cheltuie Ponta si acolitii: Dragnea, Fenechiu, etc
  • +1 (3 voturi)    
    Proportional (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 17:41)

    MihalachiRazvan [anonim]

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Polonia vs http://ro.wikipedia.org/wiki/Rom%C3%A2nia
    numai daca te uiti la populatie si la pib se vede ca este proportionala impartirea
  • +3 (5 voturi)    
    Despre dezamagire (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 18:51)

    chiaburu [utilizator]

    In urma negocierilo de la Consiliul European ,s-a stbilit ca TVA-ul este eligibil,evaluarea fiind ca deductibilitatea TVA aduce la bugetul Romaniei inca 2 miliarde euro.
    In total Romania a reusit sa obtina de la Consilul European pentru 2014-2020 un buget de cca 46miliarde euro.
    Ce mai are de zis domnul Ponta in legatura cu dezamagirea sa?
    Astept un raspuns din partea domnului Ponta!
    Va multumesc
  • +2 (4 voturi)    
    De unde si pina unde bani de la UE? (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 20:21)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Ponta Victor vrea bani de la UE cu lopata, desi Romania nu face parte din UE. Intr-o tara din Uniunea Europeana, o universitate retrage automat titlul de doctor in cazul unui plagiat, iar daca plagiatorul se intimpla sa ocupe si o functie publica, isi da automat demisia, a se vedea ultimul caz din Germania. Capisci, dottore?
  • -3 (5 voturi)    
    E cumva Congresul PD-Liștilor Proști ? (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 20:32)

    Krokodilul Chichiricios [utilizator]

    Dacă analizăm statistic numărul de comentarii imbecile- care n-au nici cea mai vagă idee despre ce e vorba în propoziție dar îl laudă obligatoriu pe Băse cel deștept- că ne-a adus mai puțini bani- și atacă USL-ul, te gândești că o fi pe undeva un congres de dobitoci băsiști...
    • +2 (2 voturi)    
      raspuns lui Krokodilul Chichiricios (Duminică, 10 februarie 2013, 17:04)

      chiaburu [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

      Te rog exemplifica care comentarii sunt imbecile?
      deasemenea sa explici de ce sunt imbecile dupa parerea ta!
      Astept raspuns ca sa pot sa ma exprim in legatura cu parerea ta!
  • -4 (6 voturi)    
    Stimați afoni băsiști... (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 20:35)

    Krokodilul Chichiricios [utilizator]

    De curiozitate, pentru că probabil habar n-aveți de nimic, precizez că programele structurale, în ROmânia, au început cu 30% avans (pre-finanțare). După care, marea ”deșteptăciune” a lui Băse-Boc coroborată cu furtișagurile PD-Liste le-au scăzut la 10% pre-finanțare în 3 tranșe- este exact motivul pentru care sunt atât de multe firme care au câștigat proiecte în acest program falimentare- sub Boc- pentru că cu 30% poate fi dus un proiect spre final- cu 3% nu faci nimic...dar voi continuați să-l pupați în cur pe Băse...
  • +1 (3 voturi)    
    nemultumirea d-ului (Sâmbătă, 9 februarie 2013, 23:53)

    batranul [utilizator]

    Incepe sa-mi para rau cum am votat! Guvernul BOC a fost cu mult mai bun decat aceasta adunatura de penali. Atunci cand incerc sa-mi fac socotelile cat am castigat prin marirea pensiei cu 4% constat de fap ca putere de cumparare in cele 10 luni de guvernare lui Ponta a saczut cu cca. 5%, fara sa iau in calcul cresterea de preturi la energie si gaze. Cu actualul guvern am fost cel mai aspru pacaliti in aceasta noua democratie. Referitor la furturile din guvernul Boc constat ca pana in prezent noua putere nu a demonstrat nimic, dar ca au inceput sa umble la DNA reprezinta o noutate pentru noi creduli. D-na Campeanu, care plangea de mila noastra, vad ca tuteleaza cu succes strangerea fondurilor pentru partid. RUSINE!
  • 0 (0 voturi)    
    Haide bre, domnu ponta! (Duminică, 10 februarie 2013, 9:30)

    Cezar_71 [utilizator]

    (null)


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version