Compania de cosmetice Avon isi retrage spoturile publicitare din emisiunea tabloida Acces Direct a Antenei 1

de MVA     HotNews.ro
Miercuri, 6 februarie 2013, 16:52 Actualitate | Esenţial

Acces Direct - emisiune tabloida
Foto: Antena 1
Mai multe emisiuni tabloide, difuzate la ore de maxima audienta de cele mai importante televiziuni din Romania, au incalcat de nenumarate ori cele mai elementare reguli ale bunului-simt (etica profesionala fiind de mult timp zdrobita).

Ultimul caz, cel al emisiunii Acces Direct difuzata la Antena 1, a declansat miercuri o puternica reactie de respingere in zona online, insotita si de publicarea de catre paginademedia.ro a listei marcilor care cumpara publicitate in acest show televizat. Una dintre acestea, o importanta companie de cosmetice, a decis astazi sa-si retraga spoturile publicitare din aceasta emisiune, continuand insa sa achizitioneze publicitate in alte segmente orare.

"Situatia aparuta in emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv", se precizeaza intr-un comunicat al companiei de cosmetice Avon.

Aceasta se numara, alaturi de Colgate, L'Oreal, Dero, Oscciloccoccinum, Whiskas, Doncafe si altele (intreaga lista pe paginademedia.ro) printre marcile care si-au asociat imaginea cu emisiunea tabloida a Antenei 1, Acces Direct.

In editia mentionata, unul dintre "invitati" a fost filmat in timp ce se faceau comentarii depreciative la adresa igienei personale. Momentele au adus un varf de audienta Antenei 1, peste doua milioane de romani privind emisiunea tabloid, 65% dintre acestia fiind oraseni.

Publicarea marcilor care isi fac reclama in acea emisiune, sustinand financiar show-ul, a dus la aparitia catorva sute de postari depreciative la adresa acestor marci pe retelele sociale si bloguri (unul dintre cele mai argumentate texte fiind scris de Tudor Galos), unele venind din partea unor persoane publice.

Bumerangul acestei publicitati negative a determinat compania Avon sa anunte ca isi retrage spoturile din emisiunea "Acces Direct", invocand "grija pentru sanatatea si respectul femeilor". Avon mentine deocamdata spoturile publicitare in emisiunile-scandal de la alte televiziuni, scrie pe blogul ei Ana-Maria Caia.

Niciuna dintre celelalte 16 marci care si-au asociat imaginea cu emisiunea de scandal a Antenei 1 nu au reactionat in vreun fel pana in acest moment.


Citeste mai multe despre   






















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

21132 vizualizari

  • +61 (61 voturi)    
    super tare (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:03)

    break_noon [utilizator]

    daca CNA-ul nu ii arde, ca sunt numiti politic, poate ii arde opinia publica, sau sponsorii.

    asta ar fi un pas, in momentul in care apar astfel de mizerii la TV, sponsorii sa bata in retragere. ei ar trebui sa aibe putina responsabilitate, daca altii nu au.
    • +32 (32 voturi)    
      Retaliation (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:29)

      Mr John [anonim] i-a raspuns lui break_noon

      Vom afla cat de curand nocivitatea produselor cosmetice si marketingul agresiv inselator al acestora ..ramaneti aproape:)
      • +5 (13 voturi)    
        Nu cred că merge (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:54)

        Alex Danila [utilizator] i-a raspuns lui Mr John

        Dacă Felix n-are și firme de cosmetice, nu o să facă așa ceva. Nu muști mîna care te hrănește atunci cînd ea face afaceri într-un an de 10 ori cît tot trustul tău.
        • -13 (19 voturi)    
          vai (Miercuri, 6 februarie 2013, 18:36)

          Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Alex Danila

          Doamne, sper că Roșia Montană Gold Corporation nu o să-și retragă publicitatea de la trustul Intact!!
      • +7 (7 voturi)    
        NOPE (Miercuri, 6 februarie 2013, 21:55)

        CosmiN [anonim] i-a raspuns lui Mr John

        Si-au retras spoturile DOAR din emisiunea "Acces di(n)rect"! Deci Vor avea posturi la toate celelalte emisiuni. E o palma BINEMERITATA data emisiunii si Simonei! Iar daca in g-ral nu ma intereseaza publicitatea, stirea asta pe mine chiar ma convinge sa fiu client Avon. Sper sa se alature si alte companii/firme deciziei luate de Avon!!
        Pt Simona: ITI DORESC UN POST DE FEMEIE DE SERVICIU, evident, in cadrul trustului Intact... ca doar suneti o familie!!!
    • +3 (3 voturi)    
      Cenzura vs. constiinta morala (Miercuri, 6 februarie 2013, 22:21)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui break_noon

      In lumea civilizata asta e unul din mecanismele care controleaza continutul in media si franeaza comportamentul indecent al vedetelor care au contracte de publicitate derulate cu diversi sponsori. Ma bucur ca s-au trezit si la noi. Cam tarziu totusi, ar trebui sa recupereze intarzierea.

      La capatul celalalt al mecanismului, opiniile minoritatii educate dintr-o tara - desi au pondere mica la un referendum (politic) - sunt o parghie importanta cand e vorba de determinarea comportamentului unor companii. Iar efectele se tin lant. In cazul nostru, opinia unei minoritati (bloggeri) a determinat companiile sa se disocieze de o televiziune de care in mod normal aveau nevoie pentru publicitate. De ce? Pentru ca minoritatea educata este formatoare de opinie in randul populatiei consumatoare de bunuri/servicii de la companiile vizate.

      Ceea ce nu au putut face mecanismele de cenzura (CNA) au reusit sa faca oameni educati si bine intentionati, avertizand asupra incalcarii unor valori morale si facand populatia constienta de asta.
    • -1 (1 vot)    
      Avon o sa revina (Vineri, 8 februarie 2013, 0:27)

      peluzar [utilizator] i-a raspuns lui break_noon

      Consider ca Avon a gresit cand a luat aceasta decizie si cred ca o sa revina asupra acesteia.
  • +43 (43 voturi)    
    deja-vu? (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:17)

    danielion [utilizator]

    Acum ceva timp si Vodafone a refuzat sa mai aiba reclame la Antene si au fost imediat tinta unei campanii mediatice negative la posturile respective. Pana in momentul in care au platit din nou pentru reclama, moment in care campania a incetat brusc...

    Cazul este cunoscut si, desi nu "a aparut la televizor", poate fi regasit cu usurinta pe internet.
    • +25 (25 voturi)    
      Hai cu boicotul (Miercuri, 6 februarie 2013, 18:35)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui danielion

      Daca publicitarii occidentalli se cartelizeaza atunci chiar n-ai ce sa le mai faci. Pina la urma n-ai decit de pierdut atunci cind vinzi arme teroristilor, chiar daca pe moment pare ca iesi in cistig. Pe termen lung pierzi insa mult mai mult.
      In felul asta, ar fi mult mai corect ca telespectatorii Hantenelor sa vizioneze reclame la produse rusesti si nord-coreene.
    • +2 (2 voturi)    
      dreptul la "informatie" (Miercuri, 6 februarie 2013, 22:41)

      iuon [utilizator] i-a raspuns lui danielion

      Am o diploma din domeniul mass media, dar nu profesez in domeniul respectiv.
      Am invatat mai mult despre manipularea opiniei publice, decat despre prezentarea realitatii.
      Primele lectii au fost despre ce se face daca x are reclama la noi sau daca z nu are. Refrenul era: nu muscam din mana care ne hraneste.
  • +16 (18 voturi)    
    si la cablu daca ii mai ard oamenii (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:23)

    un domn [utilizator]

    speram intr o altfel de justitie a bunului simt
    http://www.petitieonline.ro/petitie/02529049/semnaturi/pg4
    apoi incet incet radioul ala infect al lui Felix..fac o concesie pentru romantic..ca s anu fiu rau
  • +29 (29 voturi)    
    bravo pagina de media, bravo avon (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:24)

    un dac [utilizator]

    chiar daca adevarul este cumva la mijloc pierdut pe firul lung format din client, agentie de media, departament de vanzari al televiziunii, producator si realizator emisiune, decizia trebuie salutata. si da, doar asa mai exista o sansa sa le revina bunul simt jurnalistilor care o iau razna cu gandul la audienta.
  • +18 (18 voturi)    
    crumpy cat (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:27)

    dandra [utilizator]

    Good.
  • +22 (22 voturi)    
    EVRICA! (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:31)

    Crina [anonim]

    Este cel mai bun lucru care s-a intamplat in ultima vreme. Doar asa se poate schimba ceva in mocirla asta numita "presa". De fapt finantatorii mizeriei sunt cei care cumpara publicitate.
    • +3 (3 voturi)    
      BRAVO! (Miercuri, 6 februarie 2013, 21:56)

      CosmiN [anonim] i-a raspuns lui Crina

      SUBSCRIU!
  • -24 (24 voturi)    
    Adica (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:44)

    miguelito [utilizator]

    pentru ca cineva nu se spala ne retragem reclamele? Eu anuntam ca timp de 1 an ii dau gratuit produse sa se spele. E vina unei televiziuni (oricare) ca cineva care se da mare nu se spala?
    • +5 (5 voturi)    
      e vorba de demnitatea umana (Miercuri, 6 februarie 2013, 21:47)

      Eowyn [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      nu iti bati joc de un om, mai ales cand persoana respectiva clar are niste probleme, nu isi da seama ce i se intampla si in ce situatii este pusa, cum se abuzeaza de ea.

      Nu iti bati joc de un om mai slab decat tine, nu e nimic distractiv in asta, decat pentru cretini!

      Ar trebui ajutata. Asa e UMAN.
      Dar cuvantul asta e strain de emisiunea respectiva.

      Romanii ar trebui sa se revolte macar din respect pentru memoria Andei Calugareanu.

      Eu as inchide emisiunea, dar ce sa faci daca sunt 2 milioane de oameni abrutizati,carora le place sa se balaceasca in mizerie morala, insetati de barfa si scandal.
      Daca lumea s-ar scarbi si ar schimba canalul, poate s-ar schimba ceva
    • +3 (3 voturi)    
      Mizerie (Miercuri, 6 februarie 2013, 22:30)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      Nu mizeria FIZICA e problema aici.
      • +3 (3 voturi)    
        Mizeria (Joi, 7 februarie 2013, 14:11)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui adro

        morala la care faci referire trebuie scoasa la suprafata intotdeauna. Altfel, noi ca societate nu avem cum sa evoluam.
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Vineri, 8 februarie 2013, 9:32)

          adro [anonim] i-a raspuns lui miguelito

          Mizeria morala in cazul asta e a realizatorilor TV. Sper ca vorbim de acelasi lucru.
          • 0 (0 voturi)    
            Cu totii (Vineri, 8 februarie 2013, 9:53)

            miguelito [utilizator] i-a raspuns lui adro

            trebuie sa scoatem aceasta mizerie.
  • +13 (17 voturi)    
    pana acum (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:45)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    pana acum nu am cumparat nimic de la avon, cred ca voi incepe s-o fac.
  • +10 (12 voturi)    
    2 milioane? (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:45)

    george [anonim]

    2 milioane!?!? Jesus....
    • +2 (2 voturi)    
      asta e tara (Joi, 7 februarie 2013, 15:36)

      ipsilon [utilizator] i-a raspuns lui george

      Eu am renuntat de ceva vreme sa mai DESCHID televizorul indiferent pe ce canal !! am avut vointa, bravo mie! :)
      Il pornesc doar daca vreau sa vad un film (de pe blue-ray, cu licenta, evident ... (sic!) )
      Serios, consider ca am traburi mai bune de facut in timpul liber decat sa stau ca vita cu telecomanda in mana ... mi-am gasit un hobby si-i dau inainte cu el. Produce si putin profit pe langa salar ...
      Deci ZERO TV! I feel freeeeeeeeeeeeee !! :)
  • +20 (20 voturi)    
    emisiuni (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:47)

    sorin.sava [utilizator]

    Cu astfel de emisiuni TV nu trebuie sa ne mai miram de elevii care se bat in scoli, care se filmeaza cand fac sex sau cine mai stie ce.
    Cand la TV ne sunt impuse niste modele gen Gigi Becali, Bianca Dragusanu, Cruduta etc. sa nu ne miram de generatia tânără, si asta e doar inceputul.

    Chiar astazi in metrou pe prima pagina a unui ziar aparea Cruduta goala, necenzurata si cu titlu mare unde se specifica ca primeste 1500E pentru a aparea intr-o comedie iar in alt ziar ce apare gratuit la metrou era prezentata povestea sotiei lui Dragulescu care se lauda ca a facut sex in 3.

    Unde este CNA-ul care sa impuna putina decenta in media scrisa si TV ? unde sunt emisiunile educative ?
  • +13 (13 voturi)    
    cine (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:49)

    Gipsi [utilizator]

    Dar cine se uita la Antena1? :|
  • +10 (10 voturi)    
    exact (Miercuri, 6 februarie 2013, 18:15)

    I [utilizator]

    loviti-i unde-i doare!
  • +8 (10 voturi)    
    Jos cu tabloidele A1 si PROTV (Miercuri, 6 februarie 2013, 18:22)

    angi [anonim]

    Ar trebui sa li se retraga toata publicitatea , ca doar de acolo au salarii asa mari ca sa-si bata joc de oameni !!!! Ioana s-a lasat umilita pt ca lua bani !
  • +12 (12 voturi)    
    Hai ca se poate! (Miercuri, 6 februarie 2013, 18:24)

    Trojan.H [utilizator]

    Iar noi ceilalti, avem datoria patriotica sa boicotam toate produsele care isi fac reclama la dusmanii Romaniei.
    • -6 (8 voturi)    
      N-ai putea (Miercuri, 6 februarie 2013, 19:18)

      miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      sa faci si o lista? Pastilele....
  • 0 (8 voturi)    
    Hei Marketing Avonnn !!! (Miercuri, 6 februarie 2013, 20:00)

    calinsab [utilizator]

    Hei Marketing team!!!
    Voi nu stiti ca la Antena 1 se uita doar cei care au educatie putina, poate fara facultate,... poate pensionari,... poate ca sunt genul de oameni care sunt dintre cei care au peste o varsta ...care sa necesite produse cosmetice de intretinere! deci sunteti pe pierdere oricum... la Antena 1 nu este publicul vostru tinta! Treziti-va si mutativa la o televiziune mai dinamica cu un public educat care sa va reprezinte...
  • +7 (7 voturi)    
    Sa cumparam ce nu are publicitate la antene. (Miercuri, 6 februarie 2013, 20:10)

    mircea [anonim]

    Daca Avon isi retrage publicitatea de la antene,promit sa cumpar numai produse Avon.Oferta este valabila si pentru altii care finanteaza cu publicitate mizeriile proferate de cei de la antene.
  • +9 (9 voturi)    
    Dragi copii (Miercuri, 6 februarie 2013, 20:23)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Dragi copii, uitati-va la Acces direct, asa o sa faceti diferenta intre o femeie cu care faci casa si o femeie de "show"
    Asa o sa faceti diferenta in mahala si lumea evoluata, intre primate si oameni cu IQ peste 70
  • +12 (12 voturi)    
    FELICITARI AVON ! (Miercuri, 6 februarie 2013, 20:34)

    fosta zoezoe [utilizator]

    La antene e ok sa-si faca doar gunoierii reclama! Pe cand represaliile la haznaua 3 ? Sa-mi spuneti voi cand, ca eu am sters orice antena din "grila mea" deoarece vreau sa raman un om liber si normal la cap.Cred ca mai mult de 5 min pe zi sunt daunatoare sanatatii.Mintale.
  • +3 (3 voturi)    
    Sexul si prostia se vor vinde intotdeauna (Miercuri, 6 februarie 2013, 21:48)

    bigbrother [utilizator]

    Iar publicul tinta al celor care isi fac reclama s-ar putea sa fie acei indivizi refulati sexuali si fara IQ.

    Cifrele o spun: doua milioane de oameni s-au uitat la o emisiune de mahala. Probabil daca ar fi putut, ar fi dat si scene cu sex live. S-a mai linistit ProTV cu emisiunile idioate si acum Antena1 a prins momentul, vrea sa ia cota de piata.

    Deci, cand mai vedem reclame in timpul unor emisiuni idioate, sa avevm grija sa nu le mai cumparam produsele celor care isi fac reclama.

    Din fericire, exista intotdeauna o alternativa pe piata, atat la produse cat si la televiziuni.
  • +2 (2 voturi)    
    subscriu (Miercuri, 6 februarie 2013, 21:58)

    Dan Diaconescu [anonim]

    Pai nu e normal? cand se desteapta poporul asta?
    Intai apare OTV si este sanctionat ca spune lucrurilor pe nume apoi toti preiau modelul ca si cum ar fi ceva normal. OTV-izarea Romaniei incepe, romanii rad fac bascalie si apoi se confrunta cu problemele ce le intalnesc.
  • +2 (2 voturi)    
    CORECTA DECIZIA !!! (Miercuri, 6 februarie 2013, 22:26)

    silvia.sunei1275311232712 [utilizator]

    Sper ca mai multi romani sa se trezeasca si sa ia atitudine !!!
    Chiar nu imi doresc spalarea creierului de catre nimeni....,Antena , RTV ,Realitatea...,etc.
    Imi doresc sa am capacitatea sa discern singura ce am de facut , cum sa votez sau cum sa analizez ceea ce se intampla in jurul meu(nostru) !!
  • +3 (3 voturi)    
    Bravo Avon! (Miercuri, 6 februarie 2013, 23:07)

    Mariana [anonim]

    La mai multe retrageri de publicitate de la toate mizeriile de emisiuni! Bravo Avon!
  • +2 (2 voturi)    
    ar cam fi timpul ... (Miercuri, 6 februarie 2013, 23:33)

    neamtu [anonim]

    sa ne trezim !
    Felicitari Avon, Colgate, L'Oreal, Dero, Oscciloccoccinum, Whiskas, Doncafe dar si altora care nu mai sustin asemenea emisiuni.
    Hai sa revenim la valori !
  • +2 (2 voturi)    
    Bravo AVON!!! (Joi, 7 februarie 2013, 0:18)

    banatul e fruncea [utilizator]

    O certam pe sotia mea cand cumpara de la voi... de acum incolo o sa fiu mai ingaduitor:D Un pas catre normalitate.
  • +3 (3 voturi)    
    Asa varan, asa televiziune (Joi, 7 februarie 2013, 6:07)

    Wanheda [utilizator]

    Ar merita un boicot national latrinele dar din pacate asa ceva e imposibil....e epidemie de prostie in tara; acum, cu inchiderea OTV au si mai multi clienti. Debilizare si tziganiei la maxim.
  • +3 (3 voturi)    
    Ce tara... (Joi, 7 februarie 2013, 8:51)

    nicTM [utilizator]

    ...din nefericire asta este marea problema a acestei tari. Au reusit astia cu televiziunile lor de kkt sa prosteasca marea majoritate a oamenilor din tara asta. Pana cand cei care mai au o minima decenta si bun simt nu vor reactiona in orice fel la aceste mizerii asta este tot ce vom avea: telenovele, stiri de cancan si indobitocirea oamenilor... Pai voi va mirati ca cei care se uita la mizeriile astea de emisiuni au si votat cum au votat? Oamenii astia pur si simplu nu pot mai mult, astea le sunt limitele.
    Multi ani am tot sperat ca poporul asta are sansa de a progresa, dar speranta asta a murit... Multe zeci de ani vor mai trece pana cand Romania va fi o tara civilizata de adevaratelea...
  • +2 (2 voturi)    
    bravo avon :) (Joi, 7 februarie 2013, 9:36)

    paulmare [utilizator]

    sper ca citeste careva de la Unilever, Colgate Palmolive, Romtelecom etc

    ca ei isi fac reclama la "gospodine" pe haznalele tv cu produse gen Dero sau Dolce Sport, ok :)
    au si multe altele
    Nu e vorba de reclama la Dero, care e Unilever, asta are si Axe, Lipton, Omo, Domestos etc care le foloseste multa lume, asta cred ca i-ar durea mai tare :)

    sper sa se ia dupa avon cat mai multa companii
  • +1 (1 vot)    
    bravo Avon. (Joi, 7 februarie 2013, 11:59)

    pirvan [anonim]

    Problema nu e doar ca televiziunile isi trateaza spectatorii ca si cind acestia ar fi niste idioti, nu e ca in timp, televiziunea ne prosteste, ci ca ne animalizeaza. Ne pierdem omenia si sensibilitatea, compasiunea si masura interioara. Romanii au fost mereu toleranti, cumsecade si ospitalieri. Si-au pus sufletul pe tava si si-au omenit oaspetii, s-au apropiat si si-au ajutat neamurile si vecinii. Desi saraci, romanii si-au impartit mereu putinul cu altii si s-au bucurat de viata. Acum ne ciinim, ne urim de moarte, ne bucuram de raul ceilulalt si ne ridem in barba cu satisfactie. Ne linisteste bocetul vaduvei si ii comentam malitiosi pomana. Ne intereseaza toate picanteriile sexuale, toate deviatiile si apoi ne grabim sa punem bani in cutia milei la biserica... Ma gindesc la cele 2 mil. de fani ai Accesului la nebunie si ma ingrozesc ca ei ar putea schimba soarta unei tari la alegeri, de ex... Brrrr.
  • +1 (1 vot)    
    spot publicitar (Joi, 7 februarie 2013, 13:44)

    Mihaela [anonim]

    Felicitari AVON !
    Fara Antenute!
  • +1 (1 vot)    
    piata libera autoreglementata (Joi, 7 februarie 2013, 16:16)

    liviusmaximus [utilizator]

    si uite ca totusi piata functioneaza. Avon intelege ca o foarte mica parte din cei 2 mil (enorm) de telespectatori ai acestei minunate emisiuni sunt si clienti potentiali ai produselor sale. De ce si-ar asocia imaginea cu aceasta emisiune atunci ? De ce ar risipi bugetul ? Doar de dragul cifrelor seci, care de fapt sunt mincinoase ? O abordare pragmatica, foarte corecta intr-un final. Nu inteleg cum au ajuns sa investeasca in aceasta emisiune, ei si ceilalti, dar incompetenti sunt peste tot, inclusiv in randul marilor media-planneri...
  • +1 (1 vot)    
    Grav (Joi, 7 februarie 2013, 16:21)

    Stefan [anonim]

    Este si mai grav faptul ca oamenii se uita la emisiunile acestea tabloid. Daca nu ar avea audienta nu ar mai exista asemenea emisiuni insa prostia romaneasca va invinge din nou!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri