Compania de cosmetice Avon isi retrage spoturile publicitare din emisiunea tabloida Acces Direct a Antenei 1
Ultimul caz, cel al emisiunii Acces Direct difuzata la Antena 1, a declansat miercuri o puternica reactie de respingere in zona online, insotita si de publicarea de catre paginademedia.ro a listei marcilor care cumpara publicitate in acest show televizat. Una dintre acestea, o importanta companie de cosmetice, a decis astazi sa-si retraga spoturile publicitare din aceasta emisiune, continuand insa sa achizitioneze publicitate in alte segmente orare.
"Situatia aparuta in emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv", se precizeaza intr-un comunicat al companiei de cosmetice Avon.
Aceasta se numara, alaturi de Colgate, L'Oreal, Dero, Oscciloccoccinum, Whiskas, Doncafe si altele (intreaga lista pe paginademedia.ro) printre marcile care si-au asociat imaginea cu emisiunea tabloida a Antenei 1, Acces Direct.
In editia mentionata, unul dintre "invitati" a fost filmat in timp ce se faceau comentarii depreciative la adresa igienei personale. Momentele au adus un varf de audienta Antenei 1, peste doua milioane de romani privind emisiunea tabloid, 65% dintre acestia fiind oraseni.
Publicarea marcilor care isi fac reclama in acea emisiune, sustinand financiar show-ul, a dus la aparitia catorva sute de postari depreciative la adresa acestor marci pe retelele sociale si bloguri (unul dintre cele mai argumentate texte fiind scris de Tudor Galos), unele venind din partea unor persoane publice.
Bumerangul acestei publicitati negative a determinat compania Avon sa anunte ca isi retrage spoturile din emisiunea "Acces Direct", invocand "grija pentru sanatatea si respectul femeilor". Avon mentine deocamdata spoturile publicitare in emisiunile-scandal de la alte televiziuni, scrie pe blogul ei Ana-Maria Caia.
Niciuna dintre celelalte 16 marci care si-au asociat imaginea cu emisiunea de scandal a Antenei 1 nu au reactionat in vreun fel pana in acest moment.

Cutia neagră a banilor publici. Secretariatul de Stat pentru Culte a alocat anul trecut o sumă record de 750.000 de lei Mănăstirii „Sf. Cuv. Parascheva", ctitorită de PF Daniel. Ani la rând Curtea de Conturi a constatat nereguli la SCC
Frumoasa casă neoromânească de pe strada Stirbei Voda, pentru care administrația Firea a dat autorizație de demolare pe finalul mandatului, este deocamdată salvată: Prefectul a atacat autorizația în instanță
Discursul de adio al lui Donald Trump: Am făcut ceea ce am venit să facem. Am dus cele mai grele bătălii VIDEO
Oamenii invizibili: Bolnavii cronici nu se pot programa la vaccinare din cauză că statul român nu a știut niciodată câți sunt / "Dacă ar exista registre de pacienți, ar dispărea toate serviciile și decontările fictive"
Un crematoriu din Germania lucrează 24 de ore din 24, șapte zile din șapte / Mesajul directorului pentru coronasceptici: Veniți să ne ajutați să mutăm sicriele VIDEO
asta ar fi un pas, in momentul in care apar astfel de mizerii la TV, sponsorii sa bata in retragere. ei ar trebui sa aibe putina responsabilitate, daca altii nu au.
Pt Simona: ITI DORESC UN POST DE FEMEIE DE SERVICIU, evident, in cadrul trustului Intact... ca doar suneti o familie!!!
La capatul celalalt al mecanismului, opiniile minoritatii educate dintr-o tara - desi au pondere mica la un referendum (politic) - sunt o parghie importanta cand e vorba de determinarea comportamentului unor companii. Iar efectele se tin lant. In cazul nostru, opinia unei minoritati (bloggeri) a determinat companiile sa se disocieze de o televiziune de care in mod normal aveau nevoie pentru publicitate. De ce? Pentru ca minoritatea educata este formatoare de opinie in randul populatiei consumatoare de bunuri/servicii de la companiile vizate.
Ceea ce nu au putut face mecanismele de cenzura (CNA) au reusit sa faca oameni educati si bine intentionati, avertizand asupra incalcarii unor valori morale si facand populatia constienta de asta.
Cazul este cunoscut si, desi nu "a aparut la televizor", poate fi regasit cu usurinta pe internet.
In felul asta, ar fi mult mai corect ca telespectatorii Hantenelor sa vizioneze reclame la produse rusesti si nord-coreene.
Am invatat mai mult despre manipularea opiniei publice, decat despre prezentarea realitatii.
Primele lectii au fost despre ce se face daca x are reclama la noi sau daca z nu are. Refrenul era: nu muscam din mana care ne hraneste.
http://www.petitieonline.ro/petitie/02529049/semnaturi/pg4
apoi incet incet radioul ala infect al lui Felix..fac o concesie pentru romantic..ca s anu fiu rau
Nu iti bati joc de un om mai slab decat tine, nu e nimic distractiv in asta, decat pentru cretini!
Ar trebui ajutata. Asa e UMAN.
Dar cuvantul asta e strain de emisiunea respectiva.
Romanii ar trebui sa se revolte macar din respect pentru memoria Andei Calugareanu.
Eu as inchide emisiunea, dar ce sa faci daca sunt 2 milioane de oameni abrutizati,carora le place sa se balaceasca in mizerie morala, insetati de barfa si scandal.
Daca lumea s-ar scarbi si ar schimba canalul, poate s-ar schimba ceva
Il pornesc doar daca vreau sa vad un film (de pe blue-ray, cu licenta, evident ... (sic!) )
Serios, consider ca am traburi mai bune de facut in timpul liber decat sa stau ca vita cu telecomanda in mana ... mi-am gasit un hobby si-i dau inainte cu el. Produce si putin profit pe langa salar ...
Deci ZERO TV! I feel freeeeeeeeeeeeee !! :)
Cand la TV ne sunt impuse niste modele gen Gigi Becali, Bianca Dragusanu, Cruduta etc. sa nu ne miram de generatia tânără, si asta e doar inceputul.
Chiar astazi in metrou pe prima pagina a unui ziar aparea Cruduta goala, necenzurata si cu titlu mare unde se specifica ca primeste 1500E pentru a aparea intr-o comedie iar in alt ziar ce apare gratuit la metrou era prezentata povestea sotiei lui Dragulescu care se lauda ca a facut sex in 3.
Unde este CNA-ul care sa impuna putina decenta in media scrisa si TV ? unde sunt emisiunile educative ?
Voi nu stiti ca la Antena 1 se uita doar cei care au educatie putina, poate fara facultate,... poate pensionari,... poate ca sunt genul de oameni care sunt dintre cei care au peste o varsta ...care sa necesite produse cosmetice de intretinere! deci sunteti pe pierdere oricum... la Antena 1 nu este publicul vostru tinta! Treziti-va si mutativa la o televiziune mai dinamica cu un public educat care sa va reprezinte...
Asa o sa faceti diferenta in mahala si lumea evoluata, intre primate si oameni cu IQ peste 70
Cifrele o spun: doua milioane de oameni s-au uitat la o emisiune de mahala. Probabil daca ar fi putut, ar fi dat si scene cu sex live. S-a mai linistit ProTV cu emisiunile idioate si acum Antena1 a prins momentul, vrea sa ia cota de piata.
Deci, cand mai vedem reclame in timpul unor emisiuni idioate, sa avevm grija sa nu le mai cumparam produsele celor care isi fac reclama.
Din fericire, exista intotdeauna o alternativa pe piata, atat la produse cat si la televiziuni.
Intai apare OTV si este sanctionat ca spune lucrurilor pe nume apoi toti preiau modelul ca si cum ar fi ceva normal. OTV-izarea Romaniei incepe, romanii rad fac bascalie si apoi se confrunta cu problemele ce le intalnesc.
Chiar nu imi doresc spalarea creierului de catre nimeni....,Antena , RTV ,Realitatea...,etc.
Imi doresc sa am capacitatea sa discern singura ce am de facut , cum sa votez sau cum sa analizez ceea ce se intampla in jurul meu(nostru) !!
Felicitari Avon, Colgate, L'Oreal, Dero, Oscciloccoccinum, Whiskas, Doncafe dar si altora care nu mai sustin asemenea emisiuni.
Hai sa revenim la valori !
Multi ani am tot sperat ca poporul asta are sansa de a progresa, dar speranta asta a murit... Multe zeci de ani vor mai trece pana cand Romania va fi o tara civilizata de adevaratelea...
ca ei isi fac reclama la "gospodine" pe haznalele tv cu produse gen Dero sau Dolce Sport, ok :)
au si multe altele
Nu e vorba de reclama la Dero, care e Unilever, asta are si Axe, Lipton, Omo, Domestos etc care le foloseste multa lume, asta cred ca i-ar durea mai tare :)
sper sa se ia dupa avon cat mai multa companii
Fara Antenute!