Surse: Discutii tensionate la Bruxelles intre Mona Pivniceru si Catherine Day, secretarul general al Comisiei Europene/ Pivniceru a cerut amanarea intrarii in vigoare a Codului de Procedura Civila si a anuntat intentia Guvernului de a modifica statutul procurorului

de D.Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 18 ianuarie 2013, 12:45 Actualitate | Esenţial


Ministrul justitiei, Mona Pivniceru, a discutat, joi, la Bruxelles, cu Catherine Day, secretarul general al Comisiei Europene, au declarat pentru HotNews.ro surse apropiate Comisiei. Potrivit acestora, discutia a durat mai putin de o ora, in conditiile in care s-a desfasurat cu translator, Catherine Day manifestandu-si preocuparea fata de posibilele modificari la statutul procurorilor, de numirea viitorilor sefi din Parchete si de intrarea in vigoare a noilor Coduri. In timpul discutiilor au existat momente tensionate pe anumite subiecte, sustin sursele Hotnews.ro, care au explicat ca actualul ministru al justitiei nu se bucura de credibilitate la Bruxelles.

Ministerul Justitiei confirma oficial, intr-un comunicat dat publicitatii vineri la pranz, intalnirea cu secretarul general al Comisiei Europene: "In dimineata zilei de joi, 17 ianuarie 2013, ministrul Justitiei, Mona Pivniceru, a avut la Bruxelles o intalnire oficiala cu Secretarul General al Comisiei Europene, Catherine Day, si Secretarul General adjunct, Michel Servoz. In cadrul discutiilor au fost reiterate solutiile la problemele generale ale sistemului judiciar romanesc avute in vedere de ministrul Justitiei in cadrul noului sau mandat."

Potrivit informatiilor HotNews.ro, ministrul justitiei, Mona Pivninceru, ar fi vorbit in cea mai mare parte a timpului despre nevoie de a amana intrarea in vigoare a Codului de procedura civila, care trebuia sa intre in vigoare la data de 1 februarie 2013. Pivniceru a explicat ca doreste sa schimbe statutul procurorului pentru a intari independenta acestuia si ca ar dori, de asemenea, sa schimbe procedura de numire a sefilor DNA si DIICOT.

Potrivit surselor HotNews.ro, Pivniceru ar fi spus ca, in ce priveste numirea noilor procurori sefi la Parchetul General si DNA, presedintele nu are limita de timp pentru lua o decizie dar s-a declarat ingrijorata din cauza ca o eventuala prelungire a interimatului ar putea afecta buna functionare a acestor institutii.

Si presedintele Consiliului Superior al Magistraturii, Oana Schmidt Haineala, a discutat in aceste zile cu reprezentantii Comisiei Europene insa, potrivit informatiilor obtinute de HotNews.ro, a lasat, la randul ei, o impresie proasta din cauza modului in care a prezentat la Bruxelles situatia conflictuala din CSM. Potrivit surselor HotNews.ro, credibilitatea actualului Consiliu Superior al Magistraturii este, in urma scandalurilor interne, extrem de scazuta in fata Comisiei Europene.

Aceste intalniri au loc inainte de publicarea raportului de tara din cadrul Mecanismului de Cooperare si Verificare (MCV), asteptat in a doua jumatate a lunii ianuarie. Potrivit unor informatii obtinute de HotNews.ro, raportul MCV va fi publicat pe data de 30 ianuarie.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16726 vizualizari

  • +69 (77 voturi)    
    Lady Mona, Gaga style (Vineri, 18 ianuarie 2013, 12:54)

    Rasmus [utilizator]

    cu translator... jenant
    orcum, rogu-te Doamne sa nu ne dea afara din Europa si sa ne bage vize
    nu ca nu am merita!
    • +39 (67 voturi)    
      moldoveanca stie doar moldoveana :) ... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:00)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      are nevoie de translator si pt romana :P
      • +64 (78 voturi)    
        Ba nu! (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:21)

        Mita Beciuklista [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Ea vorbeste uslama cu accent oiesco-becalian.
        • +19 (37 voturi)    
          adevărul este altul (Vineri, 18 ianuarie 2013, 14:08)

          corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Mita Beciuklista

          Mona a invitat-o pe Catherine la o glajă de Jack Daniels crezând că o bagă sub masă. Din păcate, la faţa locului a aflat că Catherine nu bea. Aşa că, drept răzbunare, s-a descălţat la aceasta în birou....
          • +25 (33 voturi)    
            Mona, pentru Felix, distruge Romania! (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:34)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

            Cei 4,5 de milioane de prosti care au votat USL, adica doar o patrime din electorat, trebuie tinuti deoparte de societatea romaneasca! Ei sunt in stare pentru a fura, a primi spaga sau a primi asistenta sociala, pentru cateva zeci de lei la pensia pe care nu o merita sa ingroape toata Romania!
            Raul pe care il va face Romaniei USL si sustinatorii lor ar trebui sa de de gandit majoritatii care nu a venit la vot si sa nu mai permita ca scursoarea societatii sa conduca o tara din UE!!!
          • -3 (9 voturi)    
            ride lingau de oala sparta (Vineri, 18 ianuarie 2013, 23:37)

            sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

            Cind vine vorba de uischi la Bruxelles , fara Monica M la masa nu s-a mai pomenit... asa ca lasati-o p-ailalta mai moale
      • +22 (34 voturi)    
        really ??? (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:59)

        firstfb [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Ce conteaza ca-i moldoveanca, prostia e raspandita uniform in RO, mai ales in USL.
    • -31 (67 voturi)    
      de ce jenant? (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:02)

      OVali [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Romana nu este limba oficiala a comunitatii?
      Treuie sa pupam in dos nos stop?
      Decat o engleza de 2 bani, caz in care nici dracu nu mai intelege ce se vorbeste, mai bine cu translator oficial.
      Daca nu stapanesti o limba straina cum trebuie (in aceasta categorie intrand Roman, MRU, etc) decat cu engleza lui Iliescu si Basescu.... dar cu coada pe sus, mai constatit cu translator (si fara riscuri).
      Dar de... noi suntem obisnuiti sa stam pres....
      • +31 (39 voturi)    
        corect, (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:20)

        Cezy [utilizator] i-a raspuns lui OVali

        dar da bine, ca si asa ne tine lumea buna de salbatici....In plus poti vorbi corect(personal nu am constatat greseli la Iliescu sau Basescu) chiar daca ai pronuntie de balta!
        • -11 (15 voturi)    
          Ba sunt si greseli ... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:36)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

          http://www.youtube.com/watch?v=cHQb_iDJ2eI

          ... sau tu crezi ca se referea la e-check? :))

          oricum discutia despre ce limba s-a folosit exact nu este relelvanta. Scandalul din ultima vreme sper sa curete si sa clarifice toate problemele din sistem. Afirmatiile despre cat de proasta impresie a facut Pivniceru sau Haineala la UE sunt fix 0. Din cauza ca oricum impresia era proasta...
          • +2 (4 voturi)    
            nu pot vedea filmul, doar titlul... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 21:59)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

            ...dar, ca o observatie, stiu ca a suferi un esec se mai traduce si prin "meet with a check". Oricum, prin comparatie cu reprezentanti ai tarilor din diferite zone ale lumii, impresia mea e ca ambii presedinti se prezinta acceptabil. Iar mai ales in momente de criza, e poate mai important ca ideile sa fie limpezi in primul rand pentru cel care le formuleaza, dupa care se poate alege cea mai buna cale prin care sa fie comunicate
        • +1 (3 voturi)    
          pai... (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 2:41)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

          nu e Iliescu ala cu "the <dacs> comes from the <tracks>" de a inteles toata sala ca ratele vin din camioane?
      • +47 (57 voturi)    
        De ce jenant? De-asta: (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:23)

        Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui OVali

        Pentru ca lipsa cunoasterii unei limbi straine (de circulatie internationala) te priveaza de posibilitatea de a-ti expune CLAR gandurile TALE, de a te face inteles in fata celorlalti. Un translator nu va intelege niciodata pe deplin ceea ce tu vrei sa transmiti. Atunci cand stapanesti o limba straina TU esti cel care stie exact ce vrea s spuna si cum sa-si prezinte ideile.
        Asa ca puneti mana pe carte cei care nu stiti limbi straine si invatati-le! Ca altfel va faceti de ras cand scoateti nasul prin lume.

        (Ca o paralela, ca sa pricepi mai bine, e ca si cum tu n-ai permis de conducere, stai in dreapta si spui soferului cum sa conduca masina pe un drum intortocheat, plin de obstacole. Soferul nu cunoaste drumul, iar tu vei fi mereu nemultumit ca intra prin balti, ca roata patineaza, ca nu parcheaza bine, ca stropeste pietonii etc.)
        • +11 (29 voturi)    
          Translatori (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:53)

          Khyan [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

          >> Un translator nu va intelege niciodata pe deplin ceea ce tu vrei sa transmiti

          Am lucrat cu translatori de la CE. Sunt de top. Nu se pune problema sa nu se inteleaga.


          >> a durat mai putin de o ora, in conditiile in care s-a desfasurat cu translator.
          Translatorul incepe sa traduca imediat ce ai deschis gura si termina odata cu tine, poate cu cateva secunde intarziere.
          • +5 (9 voturi)    
            exagerezi (Vineri, 18 ianuarie 2013, 20:10)

            the [utilizator] i-a raspuns lui Khyan

            nici un traducator nu face asta ... poate doar unul cu studii in Ro ... fraza se asculta integral; mai ales in germana, unde sensul se defineste la sfarsit, verbul, deh

            si doar un mitocan poate vorbi in simultan cu tine, riscand sa te incurce

            si poate doar un autist genial sa asculte ce spui si sa traduca ce-ai spus deja

            confunzi traducatorii cu receptionerii de la hotel :))
            • +1 (1 vot)    
              Comment sters de user (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 8:51)

              Lok [anonim] i-a raspuns lui the

            • +1 (1 vot)    
              Matale ... (Duminică, 20 ianuarie 2013, 10:59)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui the

              ... clar n-ai experienta in munca cu translatori. E adevarat, nu-s multi care pot face munca asta, pt. ca presupune o concentrare incredibil de mare, si dupa o ora sau doua esti terminat, dar chiar exista translatori de asemenea calitate.

              Cat despre tine ca-ti pierzi sirul: daca asa slab stai cu concentrarea, ce cauti in pozitii care-ti cer sa lucrezi cu creierul?
        • +19 (21 voturi)    
          De acord si... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 14:24)

          Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

          in strainatate n-am intalnit pe nimeni sa rada de tine pentru (inevitabilele) greseli de pronuntie. Chiar daca spui prostii, se vor amuza usor si te vor corecta zambind.
          Bascalia ne este caracteristica - se pare - numai noua, esticilor.
          • +2 (4 voturi)    
            xmen (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:44)

            Dragos83 [anonim] i-a raspuns lui Andor74

            Eu am intalnit si inca ce
            • +2 (4 voturi)    
              si eu (Vineri, 18 ianuarie 2013, 21:10)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui Dragos83

              si eu am intalnit... in oglinda.. mai ales dupa ce am auzit engleza originala a scursurilor cu cetatenie romana care fura banii turistilor la 'alba-neagra' pe Westminster Bridge, la doi pasi de parlamentul britanic.
        • -1 (1 vot)    
          depinde si... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 22:01)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

          ...cum ii explici soferului
      • +13 (17 voturi)    
        Din pacate si tu ai nevoie (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:54)

        Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui OVali

        De translator pentru Romana. O persoana publica, ca sa nu mai vorbim de un ministru TREBUIE sa vorbeasca cel putin 2 limbi de circulatie internationala, caz in care translatorul e inutil. (Treuie constatit - te rog tradu)
        • +1 (1 vot)    
          sa nu confundam (Vineri, 18 ianuarie 2013, 22:07)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

          Pentru textul "treuie constatit" nu e nevoie de translator. La nivel diplomatic, nivelul de intelegere e superior. E bine, intr-adevar sa se cunoasca limbile de circulatie internationala. Se pot fac e si exceptii. Presupunand ca am gasi o persoana extraordinar de capabila si onesta pentru a ne reprezenta, cred ca nu ar fi intelept sa o scoatem din carti pentru ca in loc de engleza a studiat, sa zicem, araba
          • 0 (2 voturi)    
            Mai ales ca, (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 9:57)

            Kappa [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

            banuiesc ca d-na in chestiune stie limba romana( are doctorat pe bune). Dar vorbeste in dialectul asta exagerat ca sa irite, asa cum face si Pinalti.
            Poate ca problema n-a fost necunoasterea limbii ci ticalosia expusa de doamna.
      • +23 (27 voturi)    
        ba da (Vineri, 18 ianuarie 2013, 14:00)

        sindbad [anonim] i-a raspuns lui OVali

        nu e nici o rusine sa vorbesti prin translator, rusine e sa prestezi numere comice gen "the madar and da fadar"

        nu mesajele traduse sunt problema, ci mesajele in sine: vrea pivniceru justitie la comanda penalilor sau nu? asta e tema
      • +15 (17 voturi)    
        de curiozitate (Vineri, 18 ianuarie 2013, 14:39)

        leinad 79 [utilizator] i-a raspuns lui OVali

        tu stii ce inseamna limba de circulatie internationala? si de ce un om educat stie sa vorbeasca engleza? tu crezi ca nemtii sau olandezii, care vorbesc o engleza perfecta, stau pres?
        este atitudinea tipica a romanului needucat care prin compensatie se da rebel.
      • +8 (10 voturi)    
        Relax OVali (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:20)

        vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui OVali

        Exista o categorie de cetateni in ROmania, din care faci parte si tu, care este permanent are impresia ca romanii sunt tratati prost asa fara rost, ca are cineva ceva cu noi. DIn pacate, sunt o suma de lucruri care nu ne fac cinste fata de Europa - a se vedea ceea ce s-a intamplat in vara cu Constitutia. E si normal sa fim tratati ca niste cetateni de ultimul rang datorita catorva motive simple: nu reusim sa devenim prosperi cu toti banii care vin de la UE, exportam doar cersetori si tigani, avem o mentalitate de hoti si smecheri. In fata acestor realitati, vesticii, care sunt mai putin toleranti cu mizeria in care ne scaldam noi zi de zi, ne trateaza prost si au tot dreptul s-o faca.
    • -22 (32 voturi)    
      Comment sters de user (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:15)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      • +18 (22 voturi)    
        Asa e, da (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:51)

        zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        sa ni le dea inapoi ca sa ne simtim bine ca sunt ale noastre si ca le falimenteaza ai nostri.

        Ti-a bagat Felix in cap asta? Sau o tii minte de la Nea Nelu cu al lui "Nu ne vindem tara" ?
      • +18 (22 voturi)    
        Zestrea a fost data pe bani (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:55)

        Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        Nu gratis. Plus spaga lui Adi Pistol (cine o ia de la el ?)
      • +4 (6 voturi)    
        vai de capul tau ... pe bune (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:50)

        anonim123456 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        de ce nu te muti tu in Corea de Nord mai bine ? Cum sa iti convina sa ne dea afara, esti dus amice, nu il vrei cumva si pe Ceausescu inapoi ? Nu cumva ne era mai bine atunci ? Bag seama ca esti unul din bugetarii aia frustati ca nu are bani si e sarac lipit si iti e frica ca asa o sa ramai pana la adanci batraneti. E normal cu oameni ca tine ca tara asta sa se scufunde.
      • +2 (4 voturi)    
        De ce nu ramai la cea ce stii?! (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:03)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        polonico...!
      • +3 (5 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:07)

        [anonim] i-a raspuns lui polonyca

      • +3 (5 voturi)    
        Esti cam inconstient si cam manipulat (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:25)

        vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        Seara buna!
    • +28 (36 voturi)    
      Rusinea doamnei ministru (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:28)

      Danavincze [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Pai doamna vorbeste doar moldovineste cu accent. Insa nu asta e problema dansei. Halal magistrat, care protejează penali si incompatibilii. Asta e problema adevarata. Face profesia de rusine.
      • +7 (11 voturi)    
        cumva , undeva (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:35)

        sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Danavincze

        prin coloanele mintii, se leaga una de alta...
        nu stie limbi straine pentru ca nu stie nici macar romana, si pentru ca nu intelege de ce ar trebui sa vorbeasca corect macar o limba, nu intelege nici ce e cu morala asta sau cu statul de drept...
        • 0 (0 voturi)    
          nu e vorba de inteles (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 11:09)

          Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

          de inteles intelege statul de drept mai bine decat multi...manevreaza legile dupa interesele organizatiei din care face parte..o data manjita ca dealtfel cum s-a intamplat cu multi ziaristi ei nu mai pot da inapoi, pt ca sunt inrolati in mafie...
    • +3 (5 voturi)    
      Pai tocmai, ca meritam (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:14)

      vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Poporul a decis cu majoritate covarsitoare sa puna niste politicieni amatori si foarte putin inteligenti, in cea mai mare parte populisti la putere. Daca o fi sa ne blocheze accesul pe undeva prin Europa, ne-o meritam pe deplin.
      • -1 (1 vot)    
        Nu (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 10:04)

        Kappa [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

        A pus niste penali, cum le-a spus marinarul, care au avut bani sa iasa in fata si sa promita marea cu sarea. Si natarii, in vesnica lor inconstienta si uitare, i-au votat.
    • +1 (1 vot)    
      De ce jenant? (Vineri, 18 ianuarie 2013, 23:35)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Limba tarii noastre e Romana e NORMAL SA VORBESTI CU TRANSLATOR INTR_O INTALNIRE OFICIALA CHIAR DACA STII 10 LIMBI STRAINE

      Apoi seara neprotocolar daca iei o cina poti vorbi in Franceza , Engleza sau ce limba vrei
  • +1 (39 voturi)    
    Translator (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:00)

    Trojan.H [utilizator]

    Doamna Day sa puna mina sa invete limba rusa, ca d'aia ia o gramada de bani (si nu face nimic).
    • 0 (16 voturi)    
      Ho ho ho ho ,cea mai ! (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:12)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Ia spune care este limba oficiala in UE ? ,precis Rusa nu !
      • 0 (2 voturi)    
        Hai ma, ... (Duminică, 20 ianuarie 2013, 11:06)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

        ... tu incerci sa convingi lumea ca simtul umorului e pe moarte la romani?

        Pe de alta parte, nu-i chiar asa nerealista ideea, oamenii prosti sunt in general lipsiti de simtul umorului, si noi, cel putin dpv statistic, ne-am demonstrat pe deplin prostia (sau lenea?) la ultimele alegeri.
        • +1 (1 vot)    
          Eu as (Duminică, 20 ianuarie 2013, 20:31)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          adauga pe langa prostia - lenea si nepasarea !
    • +14 (22 voturi)    
      pai, (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:15)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      esti sigur ca madame stie macar rusa?
  • +43 (47 voturi)    
    "....actualul ministru al justitiei..... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:13)

    translativus [utilizator]

    ....nu se bucura de credibilitate la Bruxelles."
    Nu este de mirare, mai ales ca face parte dintr-un guvern condus de un plagiator notoriu.
    Oricum, pozitia secretarului general al Comisiei Europene ne mai da sperante ca batalia impotriva justitiei inceputa de escrocii politici, nu va avea succes.
  • +25 (31 voturi)    
    Un lucru este cert (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:16)

    banateanul. [utilizator]

    Aceasta *doamna* in afara de a-se tari, ca o nevertebrate nu stie altceva !
  • +29 (39 voturi)    
    cu credibilitatea (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:19)

    nash pandelica [utilizator]

    monei la bruksal, n'am nicio mirare.

    ce ma mira este ca madam day nu stie ruseste, sa se conveseze intr'o limba pe care si mona o intelege, fiind limba ei materna.:)

    de, la bruksal, la comisii, nu'i ca pe canapeaua din biroul lui cacarau...
  • +27 (35 voturi)    
    Ca asa e romanul... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:29)

    Zummm [utilizator]

    El e buricul Pamantului. Aloo mamaie cand aia din occident aveau legi noi umblam cu huga-buga. Hai ia un diazepam si dormi somnul cel de veci. Amin
    • +1 (9 voturi)    
      nu e cum zici tu (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:37)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Zummm

      nici occidentul nu e buricul pamantului...
      buricul pamantului se tot schimba, ca polii magnetici.
      • 0 (2 voturi)    
        Pentru sorin3 (Vineri, 18 ianuarie 2013, 23:47)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

        O intrebare . De ce oare marile migratii au fost aproape intodeauna de la est la vest ?
  • +16 (26 voturi)    
    dehhh (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:49)

    samariteanul [utilizator]

    Cine-i madam Pivnita???o oarecare moldoveanca ca multe altele ,specializata in penal,mai ales legat de caracter si prea putin cunoscatoare intr-ale justitiei!!!Nici macar nu stie sa vorbeasca limba romana,aceasta tradatoare de tara.Ar trebui aruncata in Rep. Moldova,ca acolo ai este locul la sluga asta .Si sa se duca cu tot cu porcul ala de Voiculescu si gunoiul de antonescu si sa nu il uite si pe ponta cu toata sleahta uselista,dehoti si neispraviti!!!De cand au venit asa cum au venit la putere acesti nenorociti de uselisti numai rau si distrugere au facut,exact ca si turcii si tatarii pe vremuri.Aceasta madam pivnita iti face o scarba nemaipomenita de cum o vezi.Vesnic slinoasa in par,cu un vocabular de gara,dornica doar de a baga raca in stanga si in drepta si buna de nimic in rest!!
    UE este prea blanda cu talharii astia si spurcaciunile useliste,pentru ca ar trebui sa-i puna la zid si sa- i arunce in parnaie!Cu gunoaiele astea nu te poti purta cu manusi,ci trebuie sa fii neindurator!!!!
    • +3 (5 voturi)    
      pentru samariteanul2003 (Vineri, 18 ianuarie 2013, 23:50)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui samariteanul

      I-ai facut o descriere corecta. Dar ai uitat ceva. Vocea ! Are o voce dogita de fumator de " Carpati " fara filtru care isi umezeste gatlejul cand fumeaza cu votca de proasta calitate. Nu crezi ?
    • +1 (1 vot)    
      De acord, dar ... (Duminică, 20 ianuarie 2013, 11:12)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui samariteanul

      ... limbajul matale nu prea arata a limbaj de om civilizat. Exprimandu-te ca penalii ce sustin USL ajungi la acelasi rezultat ca ei: formarea unui electorat fara spirit critic, care accepta orice cata vreme vine de la "ai lor".
  • -15 (29 voturi)    
    Observ ca in comentarii... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:49)

    finutza [utilizator]

    ... nimeni nu discuta despre ce s-a dezbatut pe-acolo, ce si cum cu Codul civil, ce si cum cu MCV... Nu, dom'le, uite cum nu stie engleza, uite ca e cu nu-stiu-ce accent, etc.
    La capitolul asta, HotNews si-a atins scopul, a distras atentia cititorilor si a canalizat discutia catre subiecte de tabloid.
    Haineala aia, a discutat in engleza? Ca in romana zici ca are prune-n gura...
    • +6 (12 voturi)    
      conteaza? (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:39)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      ce s-a vorbit acolo?
      Stim deja ca doamna Pivniceru una spune , alta crede si alta face.
      La acest cuvern(ca si la precedentul,ca si la precedentul, etc.) nu prea conteaza ce spune ci ce face.
      Si ce face vedem. Protejeaza infractorii, adica se protejeaza.
      • -7 (11 voturi)    
        Asta ar fi un site de stiri serioase... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:14)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

        ... nu de cancan, de aici remarca mea.
    • +7 (11 voturi)    
      Frumoasoooooo ! (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:44)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      Iti fac o propunere.te pretinzi ca esti desteapta, iati angajamentul ca o inveti pe pitipoanca Pivniceru limba Romana !
      • -3 (7 voturi)    
        Parca aici se vorbea ca... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:15)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

        ... nu stie limba engleza.
    • +2 (6 voturi)    
      Mai bine prune (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:05)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      decat tuica?!
      Madama ta (sau "aia" cum zici tu) duhneste de la o posta! A... pivnita, temnita, ...
      I/ar sta bine in celula!
  • +6 (16 voturi)    
    cu tot cu translator (Vineri, 18 ianuarie 2013, 13:56)

    catelu [utilizator]

    Urat task a avut Mrs Day pentru astazi. Mai urat de atat poate doar daca o trimit sa arunce afara cersetorii si spalatorii de parbrize din intersectii.
    Oare i-o fi propus dna Pivniceru si sa iasa impreuna diseara la o vodka?
  • -19 (29 voturi)    
    ... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 14:05)

    vitan.sandu [utilizator]

    1. Oricum noi am intrae in UE putin inainte de a se destrama (vezi Marea Britanie a inceput deja).
    2. Lady gaga esti sigur in afara ue.
    3. Poate cineva enumera "binefacerile" intrarii in UE pentru oamenii de rand (nu incepeti cu libera circulatie, cu accesul la munca - de munca este usor de gasit mai putin in Romania de acum, greu este sa si castigi decent, si ar fi fost si mai mult de munca in Romania daca nu ne distrugeam, la cererea UE, industria ci o modernizam)?
    4. Nu, romanul nu este buricul pamantului este sclavul marilor corporatii euro-americane.
    5. Evident ca Mona P nu este agreata la UE, doar are un dram de demnitate si stie ddrept. Daca era Monica era agreata, ea este doar paratorul clasei.
    • +13 (17 voturi)    
      Demnitatea lu' Peste (Vineri, 18 ianuarie 2013, 14:38)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Domnul meu, pare-mi-se ca tu stii doar miturile vandute de-alde Paunescu, Vadim Tudor, Becali, etc...

      Sa vezi mata cum vor incepe acesti USL-isti pe care i-ai votat sa-i linga pe americani si UE sa li se ierte prostiile!

      Corlatean a si inceput sa promita ca trimite trupe pe unde vrea NATO!
    • +10 (12 voturi)    
      "romanul este sclavul marilor corporatii..." (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:11)

      Nicolae Kidman [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      "romanul este sclavul marilor corporatii euro-americane"

      Ca-capsunar intr-o firma americana, recunosc ca prefer sa fiu sclavul unei astfel de companii sau a uneia europene, decat a uneia de pe plantatia voiculesciano-uslamisto-danubiano-pontica.
    • +6 (8 voturi)    
      he-he-hei (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:16)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Ai pus degetul pe rana:

      romanul daca nu i se da totul pe gratis, in asa fel incat sa nu mai munceasca o viata intreaga, nu vede beneficiile intrarii omului de rand in UE.

      sanduv-ule, UE iti ofer, dar nu-ti baga si in desaga. Daca reusesti si te scoli la timp si muncesti cu spor toata ziua ai sa ajungi sa vezi si beneficiile aderarii. Altfel ai sa te plangi continuu si ai sa votezi stanga care te-a adus in stadiul asta de pitecantrop.
    • +5 (7 voturi)    
      bag seama ca iti era bine (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:53)

      anonim123456 [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      cu un concediu de o saptamana la marea neagra si inca una la sovata ? Nu ? Daca esti bugetar sarac si nu ai bani nici sa iesi din localitate nu te mai uita la capra vecinului. Lasa capra vecinului, mai bine pune osul la munca si o sa vezi si tu ce inseamna putina libertate pe planeta asta mica. La munca tovarase, la munca.
    • +4 (6 voturi)    
      Da' stiu ca esti pro... fund! (Vineri, 18 ianuarie 2013, 17:06)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Ma intreb de ce atatia "minusi"!
      Ce rai "este" astia!
    • +1 (3 voturi)    
      Exact... (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 1:12)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      ...un "dram" de demnitate are. Atat cat este necesar sa te urci in masinuta lui Nascase si sa ai prieteni cu dosare. Asta ca ministrul justitiei.
  • +7 (15 voturi)    
    Mai lasane (Vineri, 18 ianuarie 2013, 14:06)

    madet [utilizator]

    Mai oameni buni retrageti-o cat mai repede pe madam de la Bruxell ca nu mai vedem europa nici din avion cu oameni incapabili sa poarte un dialog ,care nu stiu nici a vorbi corect romaneste daramite alta limba ,si mai debiteaza si tampenii .
  • +23 (29 voturi)    
    Da, da! (Vineri, 18 ianuarie 2013, 14:08)

    omezu [utilizator]

    Bravo Temnicero! Norocu' ei ca nu i-ai f**ut si-o smetie peste ochi sa inteleaga cini fasi liejia in Tara Romaneasca!
    Voi chiar credeti ca aia sunt tampiti si vor trimite bani in Romania sa alimenteze mafiotii ca Fenechiu si Don Dragnea la nesfarsit si sa poata dormi Cacarau linistit?!
    $%^!$^@! mamii voastre de nenorociti!
    • -13 (15 voturi)    
      atata vreme cat au de castigat (Vineri, 18 ianuarie 2013, 15:09)

      rider [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      raspunsul este: DA, vor trimite bani in Romania.
  • +13 (19 voturi)    
    Mai ceva ca cea hitlerista (Vineri, 18 ianuarie 2013, 14:16)

    SRA [utilizator]

    Lovitura de stat din vara a luat o alta forma, democratia populara a nilor 50.

    Dictatura proletariatului delegata de popor.

    iata ce a ajuns ROMANIA ???

    Acesti doi pubertani nu au inteles ca trebuie sa se opreasca !!!

    Continuarea obsesiei lui KAKARAU este grava pentru NATIUNE !!!

    OPRITI NEBUNIA, este mai ceva ca cea HITLERISTA !!!
  • +10 (16 voturi)    
    Pivniceru vine de la Pivnita? (Vineri, 18 ianuarie 2013, 14:18)

    Sani [utilizator]

    Bai Pivnicerule, cateva chestiuni:
    1. in tara asta, in orice multinationala gasesti o galeata de indivizi care sa vorbeasca engleza fara translator!
    A vorbi engleza fluent este OBLIGATORIU pentru o persoana aflata in functii publice (de la primarie de oras in sus!)!
    Engleza ar trebui sa fie proba eliminatorie pentru orice candidat intr-o functie de reprezentare al statului.
    Pe langa engleza ar trebui inca o limba cel putin fluent + 1X limba acceptabil (la nivelul de ministru).

    2. Tanti, tu nu prea ai stiut in ce te-ai bagat!
    A duce papucii lui Voiculescu in conditiile unei tari aflate membre UE este cam "tricky" (if you understand what I mean).
  • +14 (18 voturi)    
    "Singura solutie , propria evolutie..." (Vineri, 18 ianuarie 2013, 14:19)

    abel [utilizator]

    Eu atata promiscuitate ca in Parlamentul si Guvernul asta nu ma gandeam sa fie. Sper ca, data viitoare, daca o mai fi democratie,romanii sa voteze cu cap...
    • +1 (3 voturi)    
      Subscriu (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 4:04)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui abel

      Aveti dreptate, trebuie sa vedem si care e vina noastra, nu numai pe a politicienilor. Constat ca discutia dreptei acum e ca nu au contracandidat la Antonescu/Ponta. De fapt teoretic ce poate fi mai usor: unul care sa nu minta/fure, sa nu fi fost repetent, antioocidental, vindut mafiei lui Voiculescu. etc. Problema e ca cei cit de cit ok (MRU. Cristi Diaconescu..) nu par a avea priza la electoratul roman. Sigur ca USL speculeaza asta la maxim, manipuleaza la greu. Habar nu am cit o sa mai dureze evolutia noastra pina sa putem gindi cu capul nostru, analiza informatiile si lua niste decizii responsabile. Manipularea se intimpla pestew tot in lume dar e halucinant ce proportii au luat lucrurile in Rom. Daca Antenele nu se vor inchide, poate fi chiar mai rau..
  • +11 (13 voturi)    
    Ha-ha-ha (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:04)

    rad_prostii [utilizator]

    Observ ca majoritatea este preocupata de lipsa de educatie a lui pivnicereasa care are nevoie de translator.
    Problema esentiala este prestatia unui guvern anti-european, anti-normalitate, anti-justitie, anti-reforma, anti-civilizatie la portile Europei.
    Astia vor sa ne scoata din Europa, sa ne alunge in grote, sa jucam rolul de pitecantrop.
  • +10 (12 voturi)    
    Justitia ''libera'' si... politizata (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:16)

    morometu [utilizator]

    Nu engleza cu translator sau fara este problema, ci faptele reale ce se ascund in spatele cuvintelor de-monei.
    Cand spui ca in Romania, hotii cei mai hoti trebuie sa aiba imunitate cam cum credeti ca esti privit? Ce amestec are engleza in numirile discutabile pe care vrei sa le faci?
    UE vrea sa te invete sa urmezi principiile democratice si te sprijina iar tu interpretezi'' balcanisme''.
    Ce cauti la ei daca nu vrei sa te civilizezi?
  • +3 (5 voturi)    
    se astepta cineva... (Vineri, 18 ianuarie 2013, 16:56)

    egroeg5 [utilizator]

    ca mme Pivniceru sa spuna direct ca trebuie sa faca jocul USL?
  • -1 (1 vot)    
    Limbi Straine (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 6:43)

    JohnBilco [anonim]

    Dlor Romani de pretutindeni : Nu este vorba numai de engleza ( care este MUST !!), ci de cel putin 5-4 limbi de circulatie mondiala, dintre care 3-4 Europene ( cu nemtii cei mai importanti in E nu se poate fara Germana !! francezii tin la limba lor fosta diplomatica..) Italienii si Spaniolii nu stiu alte limbi decit limbile lor..DECI inutil trimiteti oameni nepregatiti la C Europeana : NUI BAGA nimeni in seama !! Nici pe cei care stiu ceva limbi : daca nu sint aproape perfecti nu au nici o sansa !!
    Cred ca in politica, economie/finante si relatii NU SE POATE fara 4-5 limbi : incercati sa luati un job bun/calificat in E Occidentala : iti cer teste in 4-5 limbi Europene. Nu mai spun de Chineza care va devenii obliogatorie in urmatorii 10 ani !!
    Din pacate Romanii nu au inteles asta niciodata..lasal ca se DESCURCA el cumva !!
    Eu vorbesc curent 7-8 limbi, si mai inteleg 3 si nu imi ajunge..TOATE relatiile pe care mi le-am facut intro viata sint pe baza de limbi...Orice popor caruia ii cunosti cultura si obiceiurile te imbratiseaza imediat ! Asa ca generatia tinara trebuie sa puna osul la invatat ! CA DOAR nici un European nu va ainvata niciodata Limba Romana care pentru ei este super COMPLICATA !!
    Ati vrut in Europa : puneti mina pe carte !! john bilco din Florida ( unde fara spaniola sau creola nu m-as descurca.)..
  • -1 (1 vot)    
    Limbi Straine la Romani... (Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, 6:49)

    JohnBilco [anonim]

    Si as mai adauga ceva : NICIUNUL din actualii conducatori noi ai Romaniei ( si nici cei vechi..) NU vORBESC NICI O LIMBA FLUENT !! Este o rusine cum sint "alesi" fara cunostiinte de baza economice sau juridice sau de alta natura..L-am auzit pe Dl Ponta ( mia fost vecin in bloc..) care vorbea o engleza f aproximativa ii trebuie timp sa gaseasca cuvintele si le incurca major la sensuri..Nu stiu nici un MINISTRU dina actualul guvern care sa vorbeasca o limba inteligibila..Nici cei din guvernele anterioare nu stiau NIMIC !! j bilco


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by