Cum explica Arhiepiscopia Tomisului si directorii de scoala implicarea in mitingul de solidaritate cu primarul din Navodari arestat preventiv / Director de scoala: A venit totul din suflet / Biserica: Orice suflet greu incercat are nevoie de rugaciune

de Raluca Pantazi, Luminita Pirvu     HotNews.ro
Luni, 19 noiembrie 2012, 18:51 Actualitate | Esenţial



Puiu Hasotti, ministrul Culturii, si preoti din Navodari la mitingul de duminica / Foto: CugetLiber.ro

Explicatii interesante din partea celor doua institutii care s-au implicat duminica in mitingul de sustinere a primarului orasului Navodari, Nicolae Matei, arestat preventiv pentru dare de mita. Directorul scolii Tudor Arghezi din Navodari, Camelia Oprea, a declarat pentru HotNews.ro ca "noi nu ne-am dus acolo sa dam exemplu nimanui, a venit totul din suflet"; aceasta a precizat ca a adus si ea un banner cu numele scolii la protest, asa cum au facut toate scolile. De cealalta parte, Arhiepiscopia Tomisului a raspuns intrebarilor HotNews.ro spunand ca "preotii din orasul Navodari au participat duminica la mitingul prin care se cerea cercetarea in stare de libertate a edilului, pentru a-si arata solidaritatea crestina fata de acesta".

  • Liderul liberal Crin Antonescu a declarat pentru HotNews.ro, referitor la prezenta ministrului liberal Puiu Hasotti la protestele de la Navodari: "Nu cunosc detalii, la prima vedere pare destul de ciudat pentru ca membrii Guvernului au alta treaba, dar nu comentez pentru ca nu am elemente". Premierul Victor Ponta a declarat pentru HotNews.ro, referitor la acest caz, "nu comentez, nu stiu"

Duminica, 18 noiembrie, peste 1.000 de persoane, printre care ministrul Puiu Hasotti si deputatii Gheorghe Dragomir si Mihai Lupu, au participat la Navodari la mitingul pentru eliberarea primarului orasului, arestat preventiv pentru dare de mita.

Printre manifestantii adunati in centrul orasului Navodari s-au aflat si elevi si profesori, cu pancarte prin care scolile isi manifestau sustinerea fata de primarul arestat preventiv. Potrivit imaginilor surprinse de Reporterntv.ro, Telegrafonline.ro si CugetLiber.ro, printre pancartele purtate de cei prezenti la miting se numara si urmatoarele: "Impreuna cu primarul Matei scoala noastra este sigura de viitorul ei! Scoala Tudor Arghezi", "Scoala Grigore Moisil Navodari", "Scoala cu clasele I-VIII Tudor Arghezi Navodari".


Foto: CugetLiber.ro

La protestul de duminica de la Navodari au participat si preoti din localitate, care au rostit o rugaciune pentru iertarea pacatelor primarului Nicolae Matei: "Primeste cu milostivire rugaciunea aceasta: spre iertarea pacatelor robului Tau Nicolae, ce este inchis in temnita".

Reactiile directorilor celor doua scoli din Navodari

Contactata de HotNews.ro, Camelia Oprea, directorul Scolii "Tudor Arghezi" Navodari, a declarat ca "pancartele nu au fost purtate de elevi, nu am avut elevi, au fost cadre didactice si parinti". Aceasta a sustinut ca scoala nu s-a organizat si nici nu i-a mobilizat pe elevi sau parinti la acest miting de sustinere a primarului arestat preventiv. "Pur si simplu am vrut sa fim alaturi de dansul, moral. (...) Dumnealui ne-a ajutat ca scoala foarte mult, a fost deschis intotdeauna", a declarat directorul Scolii "Tudor Arghezi" Navodari.

Intrebata care este exemplul pe care il da scoala in acest caz copiilor, Camelia Oprea a raspuns: "Aici nu a fost un exemplu, de ce o luati asa? Noi nu am implicat elevii, nu au fost elevi si nu a fost obligat absolut nimeni sa vina. Nu este vorba de a da un exemplu, pentru ca noi nu ne-am dus acolo sa dam exemplu nimanui, a venit totul din suflet. Deci nu a fost vorba de a da un exemplu. Am fost alaturi de omul Matei, nu a fost nicio implicare la nivel politic sau altceva".

In ce priveste prezenta bannerelor cu numele scolii la miting, Camelia Oprea a afirmat ca si ea a dus o pancarta la protest si "nu am fost singura scoala, toate scolile am fost unite. Nu am avut doar noi banner, a avut si Scoala Grigore Moisil, deci nu am fost singurii".


Foto: CugetLiber.ro

Si directorul Scolii "Grigore Moisil" din Navodari, Ligia Mangri, sustine ca "noi nu am sustinut omul politic Matei Nicolae. Noi am sustinut omul, pe Matei Nicolae care a fost alaturi de scoala si copiii il stiu foarte bine si prezent langa noi". Aceasta a declarat pentru HotNews.ro ca nu scoala i-a scos pe elevi la protest.

"Parintii au venit cu copiii, elevi ai scolii noastre", iar bannerele cu numele scolii "le-au facut copiii si parintii", a explicat Ligia Mangri. "Noi l-am sustinut pentru ca este singurul primar care a pus educatia si invatamantul pe primul plan. Deci trebuie sa fie o prioritate in comunitate si dupa cum stiti foarte putini oameni politici au pus educatia si invatamantul pe primul plan", a declarat directorul Scolii "Grigore Moisil" din Navodari. 

Citeste aici raspunsurile integrale acordate HotNews.ro de catre Ligia Mangri, directorul Scolii "Grigore Moisil" Navodari, si Camelia Oprea, directorul Scolii "Tudor Arghezi" din Navodari

Raspunsul profesorilor

Reactia Arhiepiscopiei Tomisului


La protestul de la Navodari au participat si preoti din localitate, care au rostit o rugaciune pentru iertarea pacatelor primarului Nicolae Matei, conform imaginilor inregistrate de Reporterntv.ro: "Primeste cu milostivire rugaciunea aceasta: spre iertarea pacatelor robului Tau Nicolae, ce este inchis in temnita".

Arhiepiscopia Tomisului a raspuns intrebarilor trimise de HotNews.ro, prin Departamentul de Comunicare, urmatoarele:

  • "Preotii din orasul Navodari au participat duminica la mitingul prin care se cerea cercetarea in stare de libertate a edilului, pentru a-si arata solidaritatea crestina fata de acesta, o persoana care a ajutat bisericile in nenumarate randuri, care s-a implicat in activitati sociale si filantropice".
  • "Biserica se poate ruga (a fost o rugaciune, nu o cuvantare) pentru orice persoana aflata intr-un moment mai dificil din viata sa. Orice suflet greu incercat are nevoie de rugaciune."
  • "Nu scontam nici un fel de efecte juridice. Prezenta preotilor din Navodari la miting a fost doar pentru a-si manifesta solidaritatea crestina, nicidecum pentru a se erija in instante de judecata."
  • "Preotii in cauza au anuntat forul ierarhic superior, protoiereul, de intentia lor de a participa la aceasta manifestare. Fiind vorba de o manifestare in mijlocul comunitatii locale, preotii nu aveau nevoie de un acord scris din partea institutiei noastre."

Citeste aici raspunsul integral acordat HotNews.ro de catre Arhiepiscopia Tomisului
Raspunsul Arhiepiscopiei Tomisului

Tribunalul Bucuresti a decis joi arestarea preventiva pentru 29 de zile a primarului orasului Navodari, Nicolae Matei, acesta fiind acuzat de procurorii DNA de dare de mita. Decizia nu este definitiva, iar Curtea de Apel Bucuresti va judeca pe 21 noiembrie recursul la decizia arestarii preventive.

Potrivit DNA, in perioada iunie - octombrie 2012, Nicolae Matei a solicitat unui ofiter de politie judiciara cu functie de conducere (n.n. denuntatorul) sa-i ofere protectie in anchetele penale ce-l vizau si sa intervina in acestea, edilul considerandu-le ca fiind anchete abuzive, nejustificate si motivate politic. In schimbul acestor servicii, i-a promis politistului o recompensa, materializata prin acordarea, pe 25 octombrie, a doua loturi de teren la Navodari, in valoare totala de 59.000 de lei. Procurorii sustin ca terenurile au fost date indirect, prin simularea unor vanzari consemnate in doua contracte semnate de intermediari.

Citeste si:



Citeste mai multe despre   
















5484 vizualizari

  • +34 (34 voturi)    
    Nastase (Luni, 19 noiembrie 2012, 19:04)

    nano2k [utilizator]

    Cum de l-ati uitat atunci pe Nastase?
    Dar pe ala de-a violat si ucis? Toti au suflete, toti sunt greu incercati. Fug popii de lege ca dracu' de tamaie, ce sa zic?

    PS: in legatura cu implicarea unui preot in campania electorala, am trimis de vreo sapt un email la BOR, insa niciun raspuns.
    Detalii:
    http://citynews.ro/alegeri-2012/leonard-horvath-acuzat-ca-isi-face-campanie-biserica-1225480
    • +23 (23 voturi)    
      daca preotimea.... (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:23)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      .....era de asteptat sa isi apere "interesul", dand inca un spectacol grotesc "intru apararea pacatosului", foarte grava si de nepermis este atitudinea directorului scolii care prin acest exemplu otraveste mintile copiilor (viitori adulti), rasturnand valorile reale ca adevarul si dreptatea si inlocuindu le cu minciuna si smecheria idioata care are ca rezultat comportamentul recent al elevilor si atitudinea lor fata de scoala si societate.
      Acest fel de pedagogi sunt promovati de mamarea abramburita, care in bezna imoralitatii ei, inca mai "gandeste" cum sa il scoata basma curata pe plagiatorul mincinos.
      Semanati vant, veti culege furtuna !
      • +5 (5 voturi)    
        hm (Marţi, 20 noiembrie 2012, 10:47)

        Carpe diem [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Sufletul ala greu incercat( de primar penal), a fost la fel de greu incercat cand a bagat vastul?
        Grele incercari pe capul primarilor in ziua de astazi, zau asa!

        Si confuzie mare, totusi.

        Pacatele alea sunt denumite fapte penale, de catre mireni, si pina la Dumnezeu sunt niste sfinti magistrati care se vor ocupa de domnul primar sa ii lase timp destul de meditatie la un loc retras( fara verdeata ce-i drept).

        Un loc unde nu este nici intristare , nici suspin, ci un sfant "cantonament", daca ar fi sa citam din clasicii de la Rahova-Jilava.
  • +33 (33 voturi)    
    Navodari, cuib de infractori (Luni, 19 noiembrie 2012, 19:10)

    Pro_democratie_1977 [utilizator]

    In cazul in care ati uitat ce cuib de infractori se gaseste in administratia locala din navodari va reamintim de http://www.hotnews.ro/stiri-alegeri_locale_2012-12482204-video-pnl-cere-anularea-alegerilor-din-navodari-acuzandu-viceprimarul-florin-chelaru-psd-mituit-toti-membrii-sectiilor-votare.htm
  • +32 (32 voturi)    
    Evul Mediu Tarziu (Luni, 19 noiembrie 2012, 19:11)

    Dalinar [utilizator]

    de factura Habotnix-Ortodoxa e omniprezent in Romania. Ce mai lipseste? Sa ia de nevasta fata popii si scapa de spanzuratoare?
    Oamenii aia chiar nu inteleg ca legea e lege pt fiecare?
    • +10 (10 voturi)    
      sistemul (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:54)

      Angoasat [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      de dupa '89 a facut din majoritatea romanilor infractori..ideea era simpla, ii lasi pe toti sa ciupeasca si asa ii ai la mana..cum totul era de stat s-a furat ca-n codru..fiecare a facut ceva pt ca a ''trebuit'' sa se descurce...
    • +2 (2 voturi)    
      intrebare ... (Marţi, 20 noiembrie 2012, 14:47)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      burtosii astia au auzit vreodata de cumpatare? nu era asta o calitate a crestinului?!
  • +33 (33 voturi)    
    Profesori fara minte (Luni, 19 noiembrie 2012, 19:33)

    emigrant [utilizator]

    Cum e posibil in tara asta ca un profesor sa declare ca a venit din tot sufletul sa apere un infractor? Ce fel de exemplu dau acesti profesori copiilor pe care ar trebui sa-i educe? Ar trebui dati afara din Invatamint acesti impostori care nu au notiuni elementare de etica. Ma indoiesc ca aceasta manifestare a fost atit de spontana. Dar cu atit mai rau daca a fost..
    • +21 (21 voturi)    
      poate e complice, si vrea sa scape (Luni, 19 noiembrie 2012, 19:41)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      ca doar nu vine pe gratis
    • +1 (1 vot)    
      din suflet... (Miercuri, 21 noiembrie 2012, 9:15)

      k7 [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      din cate stiu salariile profesorilor "trec" prin mana primarului....si cum aici nu s-a resimtit nicio taiere ...e normal sa vii la miting "din suflet"
  • +29 (29 voturi)    
    Păi băi popălăilor (Luni, 19 noiembrie 2012, 19:40)

    corvus coraX [utilizator]

    atunci rugați-vă pentru sufletul poporului român care chiar e greu încercat și nu pentru o jigodie!! Vi se văd cozile de sub sutană...
  • +28 (28 voturi)    
    Oare unde am ajuns? (Luni, 19 noiembrie 2012, 19:50)

    incomensurabil [utilizator]

    Infractorii sunt aparati de scoala si biserica, 'stalpii comunitatii' - cum li se spunea pe vremuri.
    Ma intreb cum doarme directoarea acelei scoli.
    Preotului nu-i duc grija. Asta e antrenat in compromis si bagat mana in buzunarul oamenilor.
    • +21 (21 voturi)    
      la gura iadului (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:18)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui incomensurabil

      si din 10 decembrie , petrecere direct in ceaun. Jucam tontoroiul pe morala , ne batem joc de munca , rasplatin cameleonismul si admiram sau votam tradatorii ,sustinem hotii ca pe martiri etc,etc asemenea.Candva ramaneam bleojdita la otv spunandu-mi ca probabil asa arata iadul. Acum vad diaconesti in toti mai marii usl(la guvernare sau aspiranti) mai gogonati si ordinari de mii de ori decat originalul! In sectorul meu afisele lor mi-au luat aerul iar tupeul , graiul.La mine predecesoarea dansatoarei lui dragnea , gorhiu o gurista care a trecut in revista tot staff-ul pnl,de la.........Bacau (ati ghicit) cica :raman !Nu gravida, in parlament.
  • +22 (22 voturi)    
    usl capaciteaza tot jegul (Luni, 19 noiembrie 2012, 19:55)

    fosta zoezoe [utilizator]

    ordinarii de partid si de stat -SECTIA PROPAGANDA-a manat (as vrea sa zic cetatenii dar desi mi-e si mila si sila) prostimea si aceasta s-a conformat , ca au inteles toti ca nu poti sa te pui cu astia.Si asa umar la umar CALAI SI VICTIME au pentru prima oara in istorie teluri comune .Cum ar fi :discreditarea procurorilor, intimidarea judecatorilor ,legiferarea plagiatului,(etc,etc,etc) instaurarea la varf a celor mai ordinari politicieni .......
  • +16 (16 voturi)    
    Preotimea si directorii (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:02)

    takada [utilizator]

    Preotimea ce face pentru amaratii de pe strada,se roaga si pentru ei?ii ajuta cu ceva?Nimic se pare,nimic nu e mai presus decat sleahta lor si banul pubilc.
    Si directorasii aserviti partidelor ies la miting pentru privilegiile care le vor pierde daca intra ala la puscarie.
    Nimic nu e mai clar in zilele astea.noi pentru noi si da-i incolo p-aia de pe strada.
  • -26 (28 voturi)    
    matei (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:03)

    panic [utilizator]

    Se pare ca toti cei care au comentat cunosc situatia. Ma indoiesc. Intr-o democratie este voie sa-ti spui parerea. Nu inseamna ca ataci vreo institutie. Este un drept castigat. Cat priveste speta, cei din Navodari sunt de parere ca doar un pericol public trebuie arestat, preventiv pentru 29 de zie. Cred ca sunteti de acord cu ei. Faptul ca un om este iubit, ce-i rau in asta. Daca a gresit va plati, dar pana atunci CONSTITUTIA il considera nevinovat.
    • +13 (13 voturi)    
      Nu e chiar asa!! (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:43)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui panic

      Da, ai voie sa-ti spui parerea, nimeni nu contesta asta. Conteaza insa enorm cine esti si cum iti spui parerea. Daca esti persoana publica (guvern, popa, director sau profesor de scoala) nu te apuci sa faci demonstratii sustinand un infractor. Poti semna o petitie, o scrisoare, sesiza organe abilitate, dar nu aduci copiii de la scoala, nu faci mitinguri pentru asta.
      S-ar parea ca inca nu stiti ca pesoanele publice se supun (mai bine zis AR TREBUI sa se supuna) altor standarde, si nu le este permis sa faca sau sa spuna ce orice alt om poate.Ca si in cazul doctoratului plagiat al lui ponta. Daca era numai un profesoras de scoala din comuna Pocreaca, nu ar fi avut atata importanta ca in cazul acesta, cand e vorba de un prim-minustru hot!!!
    • +17 (17 voturi)    
      iubire (Luni, 19 noiembrie 2012, 21:14)

      quetzal [utilizator] i-a raspuns lui panic

      pot sa-i demonstreze ca-l iubesc aducandu-i portocale la vorbitor dar nu folosind institutiile statului (scoala si biserica) ca sa-i faca declaratii de "amor" in public. Habar nu ai de democratie.
    • +17 (17 voturi)    
      Vobim de de un grup infractional organizat aici (Luni, 19 noiembrie 2012, 23:24)

      MihaiParaschiv [utilizator] i-a raspuns lui panic

      Eu cunosc f bine situatia acestui golan. A furat cu 10 maini pe unde a putut. De ce trebuie judecat in stare de arest? Pentru ca inceraca sa-si musamalizeze zecile de dosare penale, pentru ca incearca si reuseste in mare parte sa mituiasca politisti, pentru ca are oameni in Parchetul Constanta (a se vedea procurorul Nita si nevastasa care este Judecator) care ii tin dosarele la sertar si care il apara in procese, pentru ca si-a facut o forta de opresiune chiar in cadrul Politiei Navodari (in cazul in care nu ii esti pe plac iti trimite mascatii din Navodari la tine in casa si te bat..nu a avut mila nici macar un oamenii batrani), pentru ca prejudiciul adus orasului Navodari este imens ( vorbim de o paguba in bugetul statului care se ridica la ~200 milioane Euro). Astea sunt doar cateva din motive.
      Citeste, te rog, urmatoarea sursa pentru a vedea ca vobim de crima organizata aici:

      http://jurnalul.ro/special-jurnalul/anchete/suveica-primarului-nicolae-matei-a-transferat-patrimoniul-orasului-navodari-catre-firmele-interpusilor-sai-614633.html
    • +14 (14 voturi)    
      Educatie Civica (Marţi, 20 noiembrie 2012, 8:06)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui panic

      Cu parere de rau, trebuie sa-ti spun ca nu prea cunosti regulile democratiei.
      Ar trebui sa sti:
      - ce inseamna stat laic
      - separatia puterilor in stat
      - independenta justitiei
      - interzicerea presiunilor politice, confesionale si de orice natura asupra judecatorilor si actului de justitie.

      Aceste lucruri ar trebui sa le cunoasca orice roman, popa sau nu!
      Daca ar fi asa, USL-ul are avea maxim 15% (bolnavii psihici + puscariasii + lenesii (gen Antonescu), prostii, interesatii.

      propunere:
      cine nu stie sa spuna 5 propozitii despre statul de drept (cat de cat coerent) sa nu poata vota!
    • 0 (0 voturi)    
      democratie (Marţi, 20 noiembrie 2012, 23:12)

      jbstg01 [utilizator] i-a raspuns lui panic

      Da , intr-o democratie poti sa-ti spui parerea!Dar nu cand esti poersoana publica si reprezinti puterea, aparand o persoana, care, pana una alta este cercetata penal.Poti sa-ti spui parerea intre prieteni, dar nu faci miting cum vad ca s-a luat obiceiul de la PSD.Sa nu mi-o ia in nume de rau cei cu comunitati mari, dar cand unul dintre ei este anchetat, sa iasa toti in strada cu copii, cu catei si purcei, sa manifeste la intimidare.Cum ar fi daca clanurile ar veni cu 'preoti ' ca vad ca daca dai bani la biserica esti om bun si meriti compasiune, sa faca mitinguri zilnic in fata instantei?Lasa-i pe judecatori sa hotarasaca cat de inocent este mult iubitul primar.Si respecta decizia, nu face precum cei doi mari ''politicieni'', Pat si Patachon care accepta doar ce le convine!
      Totusi cred ca sepoate aplica/respecta legea in tara asta.INCA mai cred, nu sunt foarte sigur......
  • +17 (17 voturi)    
    slujitorii necuratului, incolonativa spre iad! (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:04)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Astea sunt rosturile bisericii sau nu stiati ? Sau l-ati uitat pe:"sa iasa cu majoritate"de la locale care nu a primit nici o mustrare publica in semn de dezacord de la mai marele lui , nici o data al meu.
  • +24 (26 voturi)    
    cel mai mare defect a romanilor (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:05)

    banatul e fruncea [utilizator]

    Este mila... mai ales fata de infractori... Oricine este prins in tara asta, instant devine ba bolnav, ba familist... Sa nu mai zic de fraza "sunt hoti si mai mari..."

    Daca ai gresit, platesti pentru ce ai facut, stai in inchisoare daca trebuie, si incepi cu cartile curate... asa se intampla in orice tara normala... la noi nu numai justitia scapa infractorii ci mai nou si biserica...
  • +16 (16 voturi)    
    dA (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:16)

    Babilou [utilizator]

    Incredibil !
    • -12 (12 voturi)    
      Pentru un crestin e ceva normal (Luni, 19 noiembrie 2012, 21:40)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Babilou

      sa ia vina si pedeapsa cuvenita chiar si unui criminal asupra sa.
      • +11 (11 voturi)    
        dA (Marţi, 20 noiembrie 2012, 4:17)

        Babilou [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        I pak dau de stire domniei tale , dl. Constantin, ca suntem in anul 2012 dupa Cristos, Romania e membra a UE, statul e laic si de drept: iar raspunderea e individuala. Capisci? De-aia se dau si demisii din functii cand cineva ALES e doar si suspectat de ceva nereguli. Asta intr-o tara normala...
        • -9 (9 voturi)    
          In orice fapta, si rea si buna, (Marţi, 20 noiembrie 2012, 9:41)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Babilou

          exista si raspundere individuala si sociala. Deziciile individuale sunt puternic influentate de mediul social chiar si in cazul unor caractere puternice. Mediul social nu-l imbunatatesti prin pedepsirea indivizilor imorali, care are efect tocmai pe dos dupa cum vezi, ci prin puterea exemplului, a indivizilor morali.
          • +3 (3 voturi)    
            sper ca nu debitezi.. (Marţi, 20 noiembrie 2012, 11:01)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

            ..aceste ineptii si pe alte pagini web..
            Aia din occident cum or fi schimbat acest mediu social? Adica ma gandesc la Mafie si la lupta impotriva Mafiei in tari ca SUA, Franta, UK, Spania, Italia, Germania, Suedia.. nu cred ca am inteles bine noi Romanii ce faceau aia: adica mie mi se parea ca ii aresta si ii inchidea pe infractorii prinsi, dar acum mi-ai pus in evidenta aspectul care imi scapa; nu imi amintesc un mafiot care sa fie batut pe umar de autoritati, in tarile de mai sus, atunci cand a fost prins.., dar observand explicatia ta de mai sus, poate la aia inchisoarea e de fapt un hotel de 7 stele unde autoritatile statului schimba atitudinea mafiotilor prin puterea exemplului indivizilor morali.. (nici nu stiu cum altfel sa interpretez nonsensul celor spuse de tine mai sus).
            Ce nu intelegi tu este ca acea "putere a exemplului" ( nu mai mult de 3 cuvine din vocabularul limbii romane, pentru tine) exista inclusiv in acest caz: politistul care l-a denuntat pe acest infractor, procurorii DNA care investigheaza acest caz(si care nu au cerut mitinguri de sustinere a procurorilor) sunt doar doua exemple...
            Adica tu ce vrei sa spui ca aia de respecta legea in Navodari sunt din medii sociale diferite? aia care nu mituiesc, care nu fura oare in ce medii sociale umbla: or fi preoti, profesori, politicieni, pensionari, actori, medici,soferi, biciclisti..? ce medii sociale or frecventa aia si cum de s-au curatat de infractori??!?!??
      • +1 (1 vot)    
        Ce bine imi pare!!!! Poti sa-mi dai si in scris?? (Marţi, 20 noiembrie 2012, 14:53)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Nu de alta, dar asta inseamna ca pot sa omor pe cineva, sa fur cat vreau, etc., ca tu vei lua vina si pedeapsa asupra ta!! Dar inca o data, te rog sa-mi dai asta si in scris, altfel tot ce spui e fara valoare, sunt doar vorbe goale de uslas... Sau poate tu nu esti crestin dar si vorbesti pentru altii doar ca sa te afli in treaba?
  • -24 (26 voturi)    
    miting (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:32)

    corectu [utilizator]

    Luminita si Raluca,ati facut un articol nemaipomenit !
    N-a fost multumit nici cine v-a pus,talentul vostru reportericesc LIPSESTE cu desavarsire. Care ar fi problema insinuata de voi daca atatia oameni si-au exprimat nemultumirea ? Inseamna ca locuitorii orasului Navodari ii apreciaza activitatea dupa cum am vazut la tv, au fost cumva si manifestari de bucurie ?
    Au fost mitinguri de solidaritate cu nastase ?
    Nemultumirea este a voastra ca vedeti cum un OM este sustinut in strada de o mare masa de cetateni !
    Incercati si voi altceva,poate va veti descoperi cu adevarat o vocatie,cu jurnalismul sunteti ZERO !
    • +13 (13 voturi)    
      serios!? (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:44)

      o8561 [utilizator] i-a raspuns lui corectu

      Daca un om 'salveaza' 100 mii de oameni,
      dar a avut placerea sa omoare 100 de oameni
      si apoi a fost prins, tot la fel il aparati !?

      Sau daca un om fura si iti da si tie din ce fura ca sa taci/etc si tu apoi vii si il sprijini sa nu fie inchis, e moral, e legal?
    • +9 (9 voturi)    
      La asa minte... (Luni, 19 noiembrie 2012, 20:56)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui corectu

      Citeste ce am scris mai sus, la un alt comentariu. In plus, una e sa saci mitinguri, adunari cand sunt incalcate drepturi, si alta e situatia cand prin asta sunt sustinute infractiuni si se cer tratamente judiciare preferentiale.
    • +11 (11 voturi)    
      si ce (Luni, 19 noiembrie 2012, 23:04)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui corectu

      conteaza, ma, ca o multime de imbecili isi exprima, ceva, orice? Conteaza aplicarea legii,ma, si chiar, popalaii aia nu stiau de chestia aia cu ''sa nu furi''?
      Mai scrii si cu majuscule despre un manelist infractor de doi bani, ma. Rusine, ma, dac-oi fii stiind ce-i aia.
      Si lasa ziaristii sa-si faca treaba, ma, ca sint putini aia care si-o fac cu adevarat, ma.
  • +12 (12 voturi)    
    propaganda us-lasa, impotriva legilor LOR (Luni, 19 noiembrie 2012, 22:49)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Acum , 500 de oameni in conditiile unei asemenea mobilizari (de partid si de stat + biserica si scoala) din 30000 de locuitori cu vre-o 260 functionari ai primariei e dezonoranta asemenea pozitie, dar totusi nu ajung la 2% din populatie si 4/5% din alegatori! Problema e ca unul ca hasoti -ministrul culturiiiiiiiiiiiiii- valideaza oficial sceneta asta us-lasa si mai ales copiii bagati in balele lor ! iNTELEG CA LEGILE LOR SUNT BUNE PENTRU NOI , NU SI PENTRU EI !
  • +8 (8 voturi)    
    arhiepiscopia -explicatii (Marţi, 20 noiembrie 2012, 5:04)

    andreesanu [utilizator]

    Sfintia ta ,solidaritate la ce ???,mita este banul nemuncit,darea de mita este cumpararea sufletului ,nu-i si asta pacat ???,vreti sa spuneti ca biserica incuviinteaza pacatul ???.
    Eu zic sa te mai gindesti sfintia ta ,e pacat de Dumnezeu ca dumneata sa propovaduiesti pacatul,dumneata esti alesul ,chiar din partea dumitale nu pot sa cred asta.
  • +5 (5 voturi)    
    Gunoaie (Marţi, 20 noiembrie 2012, 9:51)

    alnimanui [utilizator]

    intotdeauna gunoaiele ies la suprafata. si noi avem ochi numai pentru suprafata lucrurilor. politicienii au inchiriat mass media si popii pe Dumnezeu ca sa se apere de lege.
  • +4 (4 voturi)    
    ...qed... (Marţi, 20 noiembrie 2012, 10:34)

    akillies [utilizator]

    Ce tara misto: furi, omori, inseli, mituiesti, faci orice infractiune din Codul Penal si scapi cu ajutorul unor preoti, unor guvernanti("politicieni") si a unor profesori pentruca, nu-i asa, a facut mult bine pentru "scoala noastra", "biserica noastra" si, mergand pe firul logicii, "guvernul nostru"(sau "partidul nostru")..
    Nu mai spun ca pana ce si Dumnezeu o sa il ierte pe acest primar de la Navodari pentruca vajnicii luptatori ai credintei ortodoxe au ridicat o rugaciune pentru sufletul acestui "fiu al tarii", "patriot" si "luptator petru binele nostru, al tuturora"..
    Eu in locul procurorilor DNA care il ancheteaza pe acest "sfant al zilelor noastre", nu as mai avea curajul sa ies din casa: m-as ascunde sub pat de rusine ca ma indraznit sa acuz un asemenea om, cu un caracter atat de puternic si o inima atat de mare - 2 terenuri in valoare de 50 de mii de euro drept mita? trebuie sa fii un adevarat filantrop pentru un asemenea gest..
  • +3 (3 voturi)    
    trei chestii (Marţi, 20 noiembrie 2012, 12:09)

    Gobelin [utilizator]

    1. preotii e ok sa se roage pentru cine vor, insa trebuiau sa faca asta in biserica, nu la un miting politic unde nu aveau ce cauta.

    2. respectivele directoare de scoala fie au fost recent numite fie au fost pastrate in functie cu pretul "convertirii" la USLamism.
    exact asta au facut in Timis unde nou numitul inspector general Petroman a schimbat directorii de la cele mai bune licee imediat ce a fost uns pe post, iar de directorii de la liceele unde de doi ani promovabilitatea la bac tinde asimptotic si apoteotic spre zero fie nu s-a atins fie i-a rotit intre ei.
    acesta e regimul USL proaspat instalat, cu primarii fac la fel: nu treceti la USL, ciuciu fonduri de la guvern.

    3. atat Copylotul cat si Cacarau adopta, vis-a-vis de prezenta lui Hasoti la acel miting pozitia strutului: nu stiu, nu comentez.
  • +1 (1 vot)    
    Un amestec grosolan al bisericii (Marţi, 20 noiembrie 2012, 14:56)

    Igriculescu [utilizator]

    Preotii participanti au santajat moral judecatorii care vor trebui sa ia o decizie.
    Daca doreau sa se roage ar fi trebuit sa faca rugaciunea in biserica.Rugaciuna presupune 'taina' nu 'lauda'. A te ruga pentru un primar corupt in piata publica este o blasfemie, un afront adus divinitatii.
    Mintiti si santajati public si mai vreti sa va numim preoti ?
    Biserica se comporta ca in templul Ierusalimului, isi numara argintii si isi vinde demnitatea pe tarabele din piata publica.
    Rusinos si dezamagitor gest.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version