Traian Basescu le cere politicienilor sa nu mai faca declaratii antieuropene iresponsabile, care vulnerabilizeaza pozitia tarii noastre in cadrul negocierilor pentru bugetul UE 2014-2020 si care afecteaza grav imaginea Romaniei in plan international

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 18 noiembrie 2012, 13:39 Actualitate | Esenţial


Administratia Prezidentiala a transmis duminica un comunicat in care atrage atentia asupra declaratiilor antieuropene exprimate de unii oficiali si politicieni romani in ultimele zile, presedintele Traian Basescu facand apel la partidele politice sa nu implice Uniunea Europeana si institutiile sale in jocul politic electoral intern. Comunicatul Presedintiei aminteste in acest sens declaratia facuta sambata, la Bistrita, de premierul Victor Ponta, care a afirmat ca: "Daca ni se spunea in 2007, domnule, nu o sa aveti nici drumuri, nici spitale, nici agricultura ca in Vest, dar o sa va facem ANI si DNA, poate ca ne gandeam de mai multe ori". Astfel, seful statului le cere tuturor politicienilor "sa nu mai faca astfel de declaratii iresponsabile, care vulnerabilizeaza pozitia tarii noastre in cadrul negocierilor pentru urmatorul exercitiu bugetar al Uniunii Europene, 2014-2020, si care afecteaza grav imaginea Romaniei in plan international, cu efecte, in principal, asupra grupurilor de investitori".

Potrivit comunicatului Presedintiei, aceste declaratii antieuropene nu reprezinta pozitia oficiala a Romaniei, iar presedintele Traian Basescu "regreta in mod profund iresponsabilitatea declaratiilor unor oficiali si politicieni romani, care pun interesul lor electoral si personal mai presus de interesul national".

Seful statului "le cere tuturor politicienilor sa nu mai faca astfel de declaratii iresponsabile, care vulnerabilizeaza pozitia tarii noastre in cadrul negocierilor pentru urmatorul exercitiu bugetar al Uniunii Europene, 2014 - 2020, si care afecteaza grav imaginea Romaniei in plan international, cu efecte, in principal, asupra grupurilor de investitori", considerand ca "ca cel mai important argument in cadrul oricaror negocieri la nivelul Uniunii Europene il reprezinta un grad mare de absorbtie a fondurilor europene".

Astfel, presedintele "invita institutiile responsabile sa faca toate demersurile pentru a creste nivelul de absorbtie, iar reprezentantilor Guvernului Romaniei le cere sa puna in aplicare de indata toate masurile solicitate de Comisia Europeana in vederea deblocarii programelor de finantare care se afla, in prezent, in situatia de pre-suspendare".


Comunicatul integral al Administratiei Prezidentiale:

Referitor la declaratiile antieuropene pe care unii oficiali, reprezentanti ai unor institutii publice, si politicieni romani le-au exprimat in ultimele zile, inclusiv la declaratia prim-ministrului Guvernului Romaniei, domnul Victor-Viorel Ponta, de sambata, 17 noiembrie a.c., de la Bistrita ("Daca ni se spunea in 2007, domnule, nu o sa aveti nici drumuri, nici spitale, nici agricultura ca in Vest, dar o sa va facem ANI si DNA, poate ca ne gandeam de mai multe ori." - conform agentiei de stiri Agerpres), Administratia Prezidentiala face urmatoarele precizari:

(1) - aceste declaratii antieuropene nu reprezinta pozitia oficiala a Romaniei;

(2) - presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, regreta in mod profund iresponsabilitatea declaratiilor unor oficiali si politicieni romani, care pun interesul lor electoral si personal mai presus de interesul national;

(3) - presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, le cere tuturor politicienilor sa nu mai faca astfel de declaratii iresponsabile, care vulnerabilizeaza pozitia tarii noastre in cadrul negocierilor pentru urmatorul exercitiu bugetar al Uniunii Europene, 2014 - 2020, si care afecteaza grav imaginea Romaniei in plan international, cu efecte, in principal, asupra grupurilor de investitori;

(4) - presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, considera ca cel mai important argument in cadrul oricaror negocieri la nivelul Uniunii Europene il reprezinta un grad mare de absorbtie a fondurilor europene si invita institutiile responsabile sa faca toate demersurile pentru a creste nivelul de absorbtie, iar reprezentantilor Guvernului Romaniei le cere sa puna in aplicare de indata toate masurile solicitate de Comisia Europeana in vederea deblocarii programelor de finantare care se afla, in prezent, in situatia de pre-suspendare;

(5) - presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, face un apel la partidele politice sa nu implice Uniunea Europeana si institutiile sale in jocul politic electoral intern.

***

Premierul Victor Ponta a declarat sambata, la Bistrita, unde a participat la lansarea candidatilor USL din judetul Bistrita-Nasaud pentru alegerile parlamentare, ca presedintele Traian Basescu ar fi trebuit ca, in loc sa faca "glume de doi bani", sa explice ce se discuta la reuniunea Consiliului European de la Bruxelles de saptamana viitoare.
  • "Eu vreau sa mai vorbesc si despre fundamentul intrarii noastre in UE. Noi nu am intrat in UE doar ca sa ne faca ANI si DNA; am inteles, este un lucru foarte bun, este extraordinar. Noi am intrat, ca si alte tari - Spania, Portugalia, Grecia, Bulgaria, Ungaria, pentru ca UE presupune coeziune si o dezvoltare comuna. Daca agricultorul roman are subventii de trei ori mai putine decat cel francez sau cel german, despre ce solidaritate vorbim? Asta inseamna ca o sa mancam produse din celelalte tari. Daca pe fondul de coeziune, care inseamna drumuri, alimentari cu apa, toate celelalte programe sectoriale si regionale, avem mai putin decat tarile bogate, nu o sa avem niciodata vreo sosea sau autostrada ca in celelalte tari. Deci principiul coeziunii si al solidaritatii este un principiu fundamental al UE. Domnul presedinte Basescu face glume de doi bani, dar nu explica oamenilor despre ce se discuta la Bruxelles. Se discuta daca motivul pentru care toate tarile au vrut sa intre in UE, si anume sa traim toti, impreuna mai bine, se mai respecta sau nu. Daca ni se spunea in 2007, domnule, nu o sa aveti nici drumuri, nici spitale, nici agricultura ca in Vest, dar o sa va facem ANI si DNA, poate ca ne gandeam de mai multe ori. Eu sunt un pro-european convins si eu cred ca domnul presedinte, prin tot ce face, inspira in populatia Romaniei un sentiment anti-european si aceasta este o mare vina a lui", a declarat Ponta, citat de Agerpres.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















4438 vizualizari

  • -29 (43 voturi)    
    off (Duminică, 18 noiembrie 2012, 13:45)

    Mazeta [utilizator]

    Ați înțeles, nu? Băsescu se va face de râs la Bruxelles din cauza lui Ponta și a declarațiilor lui anti-europene. Păcat de absorbția doamnei Udrea... mare păcat!
    • +18 (30 voturi)    
      Clawback (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:50)

      drasus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      AN, DNA si celelate au fst facute tocmai pentru ca din 1989 pana in 2007 nu s-au facut autostrazi ci vile s ferme la Cornu si laptele.
        ()
    • +17 (29 voturi)    
      dA (Duminică, 18 noiembrie 2012, 17:02)

      Babilou [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Bravo mazeto ! Vad ca n-ai nici week-end si mai mult, lucrati in echipa. Esti ca de obicei primul. Dar macar ai stabilit un nou record : ai postat la doar 6 minute de la aparitia articolului.....
        ()
    • -1 (13 voturi)    
      realitatea (Duminică, 18 noiembrie 2012, 18:31)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Desi se repeta minciunea tot minciuna ramane:
      1.O data la trei luni sa ne vedem in Piata Universitatii
      2.In situatia in care in pofida avizului Curtii Constitutionale, Parlamentul va vota suspendarea mea, in maxim cinci minute de la vot imi voi da demisia din functie
      3.Romania nu va trebui sa creasca TVA-ul, Romania nu trebuie sa renunte la cota unica de 16 % pe venituri, Romania nu trebuie sa reduca salarii, Romania nu trebuie sa reduca pensii,
      4.Obiectivul meu este sa obtin un vot mai mult pentru decat impotriva. Nu vreau sa raman in functie la masa verde
      ………………………….
      n.Optiunea mea este sa le cer romanilor sa vina la vot
      etc, etc, etc,………….

      P.S. Minciuna are picioare scurte si se termina pe 9 decembrie 2012.
    • -4 (12 voturi)    
      realitatea (Duminică, 18 noiembrie 2012, 18:36)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Din realizarile epocii basesciene sau pestele de la cap se impute:
      -in perioada 2007-2012 au fost atrase sub 10% din fondurile europene puse la dispozitia Romaniei din care 50 % au fost corectii (fonduri fraudate) care se platesc de catre contribuabilul roman.
    • +8 (12 voturi)    
      specific (Duminică, 18 noiembrie 2012, 20:15)

      macos [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Este absolut incredibila afirmatia premierului: ,,Eu sunt un pro-european convins si eu cred ca domnul presedinte, prin tot ce face, inspira in populatia Romaniei un sentiment anti-european si aceasta este o mare vina a lui”.
  • -29 (43 voturi)    
    pariu (Duminică, 18 noiembrie 2012, 13:52)

    taranistu [utilizator]

    punem pariu ca la intoarcerea de la Bruxelles dl presedinte o sa dea vina pe cei de acasa ca nu a obtinut mai mult?
    • +8 (28 voturi)    
      Pai..! (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:17)

      dorian65 [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      Acum nu mai inteleg de ce nu vrea Ponta sa se duca la Bruxeles?
      Pana acum o taia cu un avin de linie si sest si acum dintr-o data nu mai voieste?
      Pai castigi la sigur pariul.
        ()
  • +29 (39 voturi)    
    fara declaratii..... (Duminică, 18 noiembrie 2012, 13:52)

    translativus [utilizator]

    ....iresponsabile ?? Asa ceva este imposibil, ar insemna autodesfintarea clasei politice "atotstiutoare" care nu poate face altfel de declaratii.
    Se intrec in prostii si magarii, doar doar o mai pacali cativa prosti care sa ii voteze si din nefericire ii gasesc.
  • +34 (46 voturi)    
    daca asa li se cere... (Duminică, 18 noiembrie 2012, 13:54)

    nostradamus12 [utilizator]

    declaratii responsabile pot fi asteptate numai de la oameni politici responsabili. Ce poti astepta de la usl-isti. Si inca nu a intrat in scena omul politic cel mai responsabil din pnl...becali jiji. Multa vreme am crezut ca oamenii iresponsabili traiesc printre noi. M-am inselat. Noi traim printre ei.
    • +11 (19 voturi)    
      :)))))) (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:44)

      Aristo [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

      FOARTE FRUMOS SPUS!!!! (din nefericire)
  • +33 (45 voturi)    
    zau ma? (Duminică, 18 noiembrie 2012, 14:01)

    airamerica [utilizator]

    Pacaliciul asta de Ponta nu face decat sa ma convinga, pe zi ce trece, ca trebuie sa merg la vot si sa votez ARD. In ce situatie jenanta am ajuns: sa fim pusi sa alegem intre incompetenti-corupti si corupti-incompetenti!
  • +22 (38 voturi)    
    pai (Duminică, 18 noiembrie 2012, 14:02)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Niste cretini nu isi au locul in UE, astfel, ei isi vor armoniza limbajul fata de rusia si china pentru finantare

    Sper ca UE in general sa vada cat de idioti sunt, iar populatia sa vada riscul la care suntem pusi

    Am auzit de multe ori expresia "da cine e UE si SUA sa ne spuna noua ce sa facem" reziduu din declaratiile lor politice inconstiente...UE si SUA sunt cei ce ne-au ajutat in ultimii 23 ani sa ne mentinem un curs, sa ne refacem economia, sa ne castigam libertatea, sa dam o oarecare logica unui sistem, ne-au finantat nerambursabil etc.

    niste terminati ajutati de A3 care se cred pe val inveninand populatia cu un pseudo-nationalism foarte bolnav nu isi au locul nici in tarile de "hunter-gatherers"

    ce au ei pana la urma? sunt o majoritate parlamentara Speculativa, asta pentru ca speculeaza niste alegeri si nu sunt o majoritate data de alegeri, ce fac? pun un guvern, condus de un plagiator, obsedat de control si teroare, cine nu ii urmeaza calea, sa se duca in doamne iarta-ma, mai este un altul care as zice ca e neo-nazist, as zice ca e adormit, Dzeu stie ce o fi, numai politician normal la sfecla nu e, si mai este un Chiupacabra care controleaza de fapt din umbra tot...la astia 3 s-au masat toti coruptii, toti penalii tarii noastre! Care este solutia? sa ne uram tara? sa zicem ca plecam? NU, zic sa mergem toti la vot care credem in valorile pentru care am luptat 23 de ani si care ne-au mancat 30 ani din viata si macar sa ne gandim ca fiii sau nepotii nostri vor trai mai bine si vor vedea oameni mai decenti decat boschetarii astia
    • +2 (4 voturi)    
      Prea vorbiți cu patimă. (Duminică, 18 noiembrie 2012, 22:11)

      Non.e [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Am senzația că toată lumea care postează nu știe că, cel puțin , 14 țări se opun proiectului de buget.
      S-au unit în grupul prietenilor coeziunii printre alții, Spania, Polonia, etc
      ''Prietenii coeziunii'' spun că banii sunt o investiţie, nu un ajutor, şi au elaborat statistici pentru a arăta cum cea mai mare parte a banilor curge înapoi - la contractori din Austria, Germania şi alţi contribuabili neţi.
      Atâta timp cât Germania a beneficiat de sume imense din fondurile de coeziune, nu s-a pus problema reduceriil lor.
      Pe de altă parte, ''Prietenii cheltuielilor mai bune'' au doar şapte membri, și li se acordă o importanță mărită , deoarece toţi sunt contribuabili neţi la bugetul UE, lucru care se poate spune, din păcate, și despre România.

      Recapitulând, din 27 state, 14-15 se opun proiectului de buget, prietenii cheltuielilor mai bune ( 7) + Băsescu sunt pro.
      Hotârârea trebue luată în unanimitate.
      (De aia Merkel, Baroso,et comp. au susținut democrația în România, știți voi, la referendum)
      Cum va ieși ROMÂNIA ( nu Băsescu) ?
      Pe președinte îl înțeleg. Are niște datorii. Pe Ponta, îl înțeleg și pe el. S-a săturat de președinte.
      Dar România?
      Cred că, la sfârșit, nu va fi nici în alături de învingători nici alături de învinși.
        ()
  • +16 (30 voturi)    
    cred (Duminică, 18 noiembrie 2012, 14:12)

    berenger [utilizator]

    ca cea mai mare problema a useleilor e proastia crasa. accesul la banii europeni pana in 2020 depinde de puterea economica si de viclenia in negocieri. putere economica nu avem. iar daca pui pe tapet singurul atu pe care-l ai, capacitatea de a bloca decizii finale, e ca si cum ai renunta si la acest atu. este exact ce a facut guvernul usl: invocand veto-ul, i-a anulat acestuia orice putere.
    pe de alta parte e amuzanta prostia grobiana a useleilor: de 7 luni se plang de uniune europeana, dar cand e vorba de-i luat banii se comporta ca disperatii. cata scarba pot crea!
  • +31 (47 voturi)    
    Sindromul: Eu sunt cu gashca! (Duminică, 18 noiembrie 2012, 14:22)

    SHEAPA [utilizator]

    Va rog, deci nu se poate gasi un psihiatru care sa-i faca o scurta analiza lui Ponta???

    Cum e posibil ca FIECARE declaratie a lui Ponta sa fie perfect antagonica cu ea insasi???

    Cum e posibil ca in mai putin de 10 fraze Ponta sa se contrazica singur si sa ramana cu zambetul ala tamp pe buze???

    Va rog, platesc eu consultatia, mi se pare uluitor personajul?

    Deci el e PRO-EUROPEAN convins, dar s-ar mai gandi ...... ne-am dus dracului de tot in tara asta cu asemenea ratati.
  • -12 (26 voturi)    
    antonescu si ponta sunt deja sub birouri (Duminică, 18 noiembrie 2012, 14:22)

    nellino [utilizator]

    au cazut de pe scaun de ras
    • +12 (24 voturi)    
      Ipochimene (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:58)

      drasus [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Rad ca prostii in targ.
    • +1 (9 voturi)    
      derbedei (Duminică, 18 noiembrie 2012, 20:47)

      macos [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Ponta si antonescu se cmporta ca doi copii care sunt codasii clasei din ultima banca, dupa modul cum se hlizesc, chicotesc si isi dau coate.
  • -24 (42 voturi)    
    Tovarasul presedinte (Duminică, 18 noiembrie 2012, 14:26)

    evoque [utilizator]

    spune, tovarasul presedinte.... bla, bla, bla.
    Exact ca pe vremea lui ceausescu.
    De ce sa nu spunem, de ca sa tacem si sa acceptam toate rahaturile "mai marilor" ue, suntem o uniune de state independente? atunci trebuie sa spunem ce avem de spus. A fost constituita mafia ppe si nimeni sa nu caraie nimic ca il deranjeaza pe tovarasul presedinte, care avea coltii mari cand a folosit dreptul de veto la momentul aderarii serbiei. Acum cand este interesul romaniei sta in pozitia ghiocelului deoarece scaunul a fost salvat de sefii ue. De ce nu tac polonezii, de ce nu tac spaniolii, domnule presedinte? Cred ca este iresponsabil ce faceti. Aveti o obsesie pentru ani, dna, etc, noi romanii nu am uitat securitatea comunistilor asa ca mai lasa vrajeala cu institutiile care oricum lucreaza la ordinul dumneavoastra.
    • +14 (24 voturi)    
      Bre Evoque, ti-ai furat si tu teza cu Ctrl+V? (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:30)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      de aia te deranjeaza bre ANI?
    • -12 (14 voturi)    
      P-usla jucarii... (Duminică, 18 noiembrie 2012, 17:02)

      drasus [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      E bun si antieuropenismul atunci cand ai un lobby la Bruxelles sa vada Ieuropa cat de frumosi si destepti suntem.Bani oricum ne vor da pe-n-destulate ca stiu ca USL sunt capabili sa scrie proiecte fezabile cu care sa aduca ei bani in tara.
    • +11 (15 voturi)    
      Bosimanule (Duminică, 18 noiembrie 2012, 18:49)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Exista niste persoane, cum esti tu Evoque mai este unu' Mazeta a caror creier s-a oprit din dezvoltare la cativa anisori.

      Pentru voi, realitatea si imaginarul se intrepatrund intr-un mod "becalian":
      - Nu prea intelegeti voi ce se intampla in lumea asta, dar vorbiti de ea.
      - Nu ascultati argumente, dar furnizati "sentinte".
      - Va dati mari patrioti dar vi se par normale modelele USL:
      1. Ponta (hot intelectual),
      2. Antonescu (lenesul primordial)
      3. Becali (educatia de 4 clase si smecherie de 100).
  • -8 (24 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 18 noiembrie 2012, 14:40)

    [anonim]

  • +24 (38 voturi)    
    o noua fantoma... (Duminică, 18 noiembrie 2012, 14:49)

    demaGOGU [utilizator]

    bantuie Romania: spectrul anti-colonialismului european(sic!)

    demagogii ponta si crin au luat perfect pulsul populatiei si pedaleaza la maxim pe acest curent nationalist-anti-european

    in curand o noua declaratie de "independenta"?!?

    bleah!
    • -5 (5 voturi)    
      deci ai inteles "pulsul populatiei" ? (Luni, 19 noiembrie 2012, 9:19)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Mda, cam asa este...populatia a inceput sa-si schimbe parerea.
      Dupa ce am fost masiv pro UE, ne-am bucurat de intrare, acum ne desumflam tot mai rapid.
      Am vazut ca nu o ducem mai bine in UE si ca ne-am luat stapan doar....
      Nu mai putem sa hotaram nimic in tara asta fara aprobare europeana.....
      Economic vorbind suntem o tara cucerita de straini, politic suntem ignorati total.....de ce nu suntem o colonie?
      Pentru ca spune un demaGOG?
      Renasterea mandriei de a fi roman este un lucru bun, cu asta poate sa inceapa reconstructia Romaniei.....bucuria de a fi sluga la alti nu poate duce decat la disparitia noastra, ca stat, ca popor, ca natie si cultura.
      Dar voi asta va doriti, nu-i asa?
      "cetateni ai UE"....fara alta identitate, sa ne pierdem in multime.
        ()
  • -17 (37 voturi)    
    bravo ponta (Duminică, 18 noiembrie 2012, 15:01)

    malureanu [utilizator]

    asta da pozitie de om politic responsabil, care are o pozitie nationala, de respectarea a interselor tarii in negocierile cu UE! foarte corect! au luat de la noi ce au vrut, cu toate carrefour si alte supermarketuri le lor si acum, cand ne este greu tuturor europenilor, isi apara interesele tarile mari, ca sa ne transformae in niste acoliti de doi lei! la fel ca planul ”Valsov” promovat de urss in anii 50! in ceea ce priveste fondurile eueopne, unde era dl presedinte, in anii 2009/2011 cand nu se absorbeau decat 5-6 la suta! atunci nu i se auzea vocea atat de raspicat pentru ca eru acolitii sai la putere! cum poti sa mi ai tupeu sa vorbesti acum, can ani de zile ai promovat niste ”europen” ca boc, udrea, ialomitianu, igas si alti cretini cu studii platite cu spaga si fara frecvanta! mai mare rusinea!
    • +13 (25 voturi)    
      laudatori..... (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:38)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui malureanu

      ....de pontaci plagiatori si mincinosi, ar trebui sa intelegeti ca nu ei "au luat de la noi ce au vrut..." ci ai nostrii politicieni le-au vandut tot ce au putut iar printre acestia se afla si "mult iubiul si stimatul" palgiator mincinos caruia ii faceti atata reclama.
      Nu mai pacaliti pe nimeni cu astfel de "ode" conducatorului iubit, mai bine ramaneti la pomana cu micul si berea "gratis" caci acolo "pune prosul botu".
    • 0 (6 voturi)    
      ideologul (Duminică, 18 noiembrie 2012, 17:03)

      drasus [utilizator] i-a raspuns lui malureanu

      Esti ... un om cu idei!
    • +3 (3 voturi)    
      "asta da pozitie de om politic responsabil" (Duminică, 18 noiembrie 2012, 21:47)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui malureanu

      Daca obiectivul e haos, ai dreptate.
      Un om cu bun simt nu procedeaza asa.
  • +17 (27 voturi)    
    Presedintele T.Basescu face un apel sa.... (Duminică, 18 noiembrie 2012, 15:02)

    baligosul [utilizator]

    Dl.Ponta face printre altele referiri la anul 2007....
    Sa fi uitat V.Ponta ca in 2007 Romania era condusa de un guvern PNL sustinut de PSD si UDMR?
    Si cine a negociat aderarea la UE,ca vesteuropenii au spus ca nu erau pregatiti sa ceara atat de mult cat erau dispusi sa accepte guvernantii din Romania.
    Sanatate si virtute
  • -13 (27 voturi)    
    fonduri pre-supendate (Duminică, 18 noiembrie 2012, 15:05)

    malureanu [utilizator]

    si din cauza cui, ma rog, au fost supendate (ma rog pre-suspendate) fondurile? nu din cauza aceleiasi guvernari boc-mrau girata de dl presedinte! atunci nu era asa de vehement cu interesul national, ci era mai interesat sa isi umple ai lui buzunarele cat mai mult! Europa conta prea putin!
  • -8 (22 voturi)    
    ?! (Duminică, 18 noiembrie 2012, 15:23)

    ics_11 [utilizator]

    in esenta, discursul lui ponta prezentat mai sus (trebuie citit), este adevarat : nu avem nici drumuri, nici spitale, nici agricultura ca in Vest, dar avem ANI si DNA.
    singurul (i)responsabil este basescu. discursul lui face un mare rau romaniei, nu cel al lui ponta.
    ponta care se refera si la : coeziune, dezvoltare comuna, subventiile agricultorilor romani fata de cei francezi si care spun clar ca este proeuropean.
    cititi mai sus.
    • +14 (26 voturi)    
      Zau,mai! (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:27)

      dorian65 [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Mai nea, spune-i lui Ponta sa se duca la Bruxeles sa va rezolve problemele nu sa se eschiveze!
      Iti spun eu de ce nu vrea sa se duca ca ii arde obrazul de rusine si il doare in fund de voi.Asa ca este mai simplu sa caute un ,,acar Paun".
      ANI si DNA sunt pentru cei cu musca pe caciula un fel de bau-bau daca liderii politici au oameni integrii cele doua institutii ar shoma dar dupa cum vad eu toti indivizii cu bube cauta un scaunel cald si ferit de lege in parlament si in alte institutii ale statului pentru a-si proteja afacerile lor.
        () ()
    • +16 (26 voturi)    
      incultura politica (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:29)

      quetzal [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      discursul lui ponta e facut pentru inculti (ca el) care habar nu au ce e aia UE, au crezut ca vin altii sa le faca sosele si garduri si agricultura iar ei vor sta in continuare cu mainile in san asteptand le 'dea' careva degeaba. Nimeni nu si-a inchipuit ca va trebui sa munceasca, sa nu mai fure sau sa-si puna mintea la contributie, de aici marea dezamagire a lui ponta si a votantilor lui cu QI de gasca.
      Cat despre subventiile francezilor, sa se ne spuna Ponta care e contribuia francezilor la bugetul UE in comparatiile cu subventiile si in comparatie cu contributia romaniei si dupa aia sa vorbeasca de "solidaritate" .
        ()
    • +1 (7 voturi)    
      Da Ponta (Duminică, 18 noiembrie 2012, 19:42)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      spune multe ....dar din pacate cele spuse de el sunt in general minciuni . Un plagiator nu poate repet nu poate sa aiba idei propri si chiar daca are sunt PROSTII!
    • +1 (5 voturi)    
      UE TREBUIE SA NE DEA !!! (Luni, 19 noiembrie 2012, 0:53)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Oribil ! Cum ? UE nu vrea sa munceasca in locul nostru ? Huooo !! Jos UE !!! Asta transmite Ponta.
      In esenta ponta reproseaza UE ca dupa ce ne-au pus la dispozitie fonduri europene (nerambursabile- adica pomana) nu a venit sa si munceasca in locul nostru, nu ne-a construit drumuri si spitale, nu ne-a lucrat pamantul lasat parloaga, nu ne-a reconstruit canalele de irigatie distruse de desteptii nostri, nu a venit sa ne replanteze padurile taiate si nici nu ne-a construit diguri impotriva inundatiilor, dar a venit sa-i ameninte pe mult iubitii nostri parlamentari, hoti, excroci si mincinosi, aidoma noua, cu ANI si DNA.
  • -13 (27 voturi)    
    2 erori majore (Duminică, 18 noiembrie 2012, 15:29)

    srpc [utilizator]

    1. Basescu nu este seful statului; ultimul sef a fost Ceasca
    2. a nu fi de acord cu niste prevederi bugetare create de birocratii bruxellezi nu inseamna a fi antieuropean! dovada ca sunt vreo 5-6 tari serioase in UE care au anuntat VETO!
    si atunci, ce balarii debiteaza mnealui?
  • +22 (34 voturi)    
    Stupefiant (Duminică, 18 noiembrie 2012, 15:36)

    denvarel [utilizator]

    Daca intrarea in UE inseamna mai multa justitie si nu mai multe surse de bani trebuia sa ne gandim de doua ori???
    Pentru asemenea declaratii Ponta trebuia alungat cu rosii si oua clocite. In ce hal am ajuns. Va multumesc USL-istilor.
    • +14 (18 voturi)    
      Alde Ponta nu vroiau ANI ci sa fure de la UE (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:34)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      exact, l-a luat gura pe dinainte.
  • +18 (28 voturi)    
    PSD=USL=COMUNISM DE CEA MAI JOASA SPETA! (Duminică, 18 noiembrie 2012, 15:43)

    directorul [utilizator]

    Fara comentarii....Nu ai ce sa mai comentaezi cum poate un tembel(USL) sa declare ceea ce a spus...Noi ardelenii nu suntem "MItici" manelisti! si niciodata USL nu-si va gasi adepti ori sustinatori in Ardeal!!!domnul Goe tot Goe ramane cu Cacalau cu tot!Pacat ca s-a ajuns aici....Sper sa "treaca".
  • -13 (27 voturi)    
    Aceeiasi carpa de sters cu ea (Duminică, 18 noiembrie 2012, 15:49)

    ploiesteanu [utilizator]

    pe picioare, acest basescu, nu tine si nu a tinut niciodata cu tara lui, un incovoiat chel, un iesman, un majordonum iesit la pensie tolerat ca sa nu-l arunci in strada, om ocolit si detestat care cica face bine Romaniei cu comportamentul lui slugarnic, lipsit de verticalitate.
    • +1 (5 voturi)    
      Interesant (Duminică, 18 noiembrie 2012, 22:04)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Oare chiar gindesti cea ce scrii?
        () ()
  • +12 (22 voturi)    
    Hilar si trist! (Duminică, 18 noiembrie 2012, 15:57)

    Aristo [utilizator]

    Ma distreaza si ma intristeaza declaratiile acestor indivizi care din nefericire se afla in varful conducerii tarii. De ce ma distreaza? Pentru ca ceea ce fac ei seamna cu o piesa de teatru. Declaratille lor sunt de tip caragialian si n-au cum sa nu te distreze cand in ei regasesti toate personajele de haz satiric din piesele acestui geniu. Intristator e faptul ca ei fac declaratii ca si cum toate neimplinirile si distrugerile din Romania sunt legate doar de politica prezenta privitoare la actiuni cotidiene. Cu nesimtire se comporta ca si cum nu gasca lor ar fi jefuit Romania si au adus-o in stadiul asta ca dupa 23 de ani de la revolutie sa fie fara infrastructura, fara agricultura si fara bani. Ce mai conteza politica pe care o adopta? Au jefuit si ruinat tara ca sa-si umple buzunarele lor de venetici tradatori, au umplut cu prezenta lor obraznica toate optiunile politice si acum se joaca de-a conducatorii responsabili. Le spun eu care e solutia: SA FIE LEGATI TOTI SI SA LISE CONFISTE TOT. Abia apoi sa se pornesca la drum in tara asta, dupa ce s-a facut dreptate. Altfel zero sanse, indiferent cum ii cheama pe conducatori!!!!
    • +2 (4 voturi)    
      Si ce e mai dureros (Duminică, 18 noiembrie 2012, 22:20)

      Non.e [utilizator] i-a raspuns lui Aristo

      e că noi habar nu avem ce se dezbate la Bruxelles. N-am auzit pe nimeni să ne spună cât e Bugetul UE , cine primește cei mai mulți bani, pentru ce anume, de ce se vrea reducerea fondurilor de coeziune, care este procentul acestora din totalul cheltuielilor, ce proiecte vrea ue să dezvolte, cțt merge la apărare, cât merge la cercetare?
      Apropo, oare se reduc și lefurile birocraților de acolo?
      A propus cineva o reducere cu 25%?
  • -14 (28 voturi)    
    Basescule, te-am pedepsit la vot (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:02)

    busola [utilizator]

    si la fel ca mine majoritatea romanilor va pedepsi pe 9 decembrie camarila ta PDDL ascunsa acum in ARD alaturi de care ati spoliat tara asta, ati adus-o in pragul falimentului: spitale inchise, scoli inchise, ati luat banii oamenilor, saracindu-i, inclusiv de la gura femeilor gravide, a copiilor, a pensionarilor! Nu ati oferit nimic mediului de afaceri, oamenii pusi sub acceptul tau in fruntea institutiilor nu faceau decat sa ceara spagi sau sa dirijeze banii spre clica sponsor. Cat priveste faptul ca am atras a zecea parte din banii pusi la dispozitie de UE esti primul vinovat din moment ce te erijezi in reprezentantul romanilor la curtile europene. Din cei 10% majoritatea au fost fraudati de cei aflati la guvernare si care acum de ascund prin ARD.

    Declaratiile tale sunt iresponsasabile, nu faci decat sa pastrezi zazania, disensiunea, lipsa de unitate in tara.

    NU AI FOST NICIODATA PRESEDINTELE TUTUROR ROMANILOR....iar dupa referendum s-a dovedit inca odata ca ramai ilegitim.
    • +5 (15 voturi)    
      Nu ai inteles nimic (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:43)

      Glontisor [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Aici nu e vorba de a sta sau nu in genuchi,asta este o explicatie de campanie a lui POANTA ci este vorba pur si simplu de a nu jigni oameni politici europeni nemotivat.UE ne-a alocat fondurile de coeziune dar politrucii nostrii nu sunt in stare sa le cheltuie,nu sunt capabili sa faca proiecte la nici un nivel local sau central.Este pacat ca POANTA joaca o astfel de carte a nationalismului desantat parca ar fi vadim tudor cind nu e cazul.Dureros este faptul ca din pacate o mare parte a populatiei nu este suficient de informata fie ca nu vrea fie ca nu poate si astfel de mesaje nocive pt tara prind.
  • +16 (28 voturi)    
    USL = Partida anti UE/NATO. (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:08)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Concluzia dupa aceasta declaratie iresponsabila: USL doreste ca Romania sa se rupa de UE si NATO. Cum vor transa alegatorii romani aceasta disputa pe 9 decembrie 2012 ? Lumineaza-i Doamne...
  • +7 (15 voturi)    
    aceste declaratii (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:23)

    fc [utilizator]

    confirma faptul ca usl este o alianta national socialista cu lideri de extrema dreapta
  • +11 (21 voturi)    
    "stat de drept-urile politicienilor la putere". (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:23)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Anti Europa si FMI e axul politicii usl,e calul de bataie ,cum sa-l lase ca se rupe caruta ??!! FMI,BANCA MONDIALA SI UE in general trebuie sa dea si punct.Ei vor sa mulga netulburati vaca numita "stat" linistiti cu sprijinul cetatenilor care se pare ii si sustin, in a pune capac justitiei si a contura un "stat de drepturile politicienilor la putere".
    • -3 (11 voturi)    
      Declaratia lui basescu (Duminică, 18 noiembrie 2012, 17:12)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

      ,conform careia, drumul Romaniei e spre vest, este binevenita si apreciata de 80% din populatia Romaniei, asta nu inseamna insa, ca cei care nu-l simpatizeaza pe basescu sunt pro Moscova. Este inca o gaselnita a acestui parsiv presedinte prin care indobitoceste populatia Romaniei, I-au picat in plasa intelectuali grei, care pe drept cuvant, nu pot fi deacord cu comunismul rasaritean.
        () ()
  • -5 (13 voturi)    
    Conflicte interne inutile (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:28)

    eugenrc [utilizator]

    E pacat ca Traian Basescu nu realizeaza starea de spirit a cetatenilor al caror presedinte este.
    In opinia mea era mai bine daca il lasa pe Ponta sa mearga la Bruxelles.
    Tare imi este frica ca nu cumva la Bruxelles , Traian Basescu sa aleaga varianta prin care sa se razbune pe urmatoarea guvernare ca sa vada si ei cat de greu este in criza.

    E pacat ca Traian Basescu nu pricepe ca nu are cum sa ajute PDL atacand guvernarea USL fiindca orice interventie pro PDL ii indarjeste si mai mult pe cei care au simtit pe propria piele masurile de austeritate .

    In opinina mea , continuarea alimentarii tensiunilor politice va avea ca urmare scarbirea si mai mult a nehotaratilor si implicit o prezenta foarte slaba la alegeri.
    Eu unul m-am saturat sa aleg numai intre rele.
    USL il exclud din start doar cand ma uit la cei doi lideri.
    PDL l-am exlus cand am vazut ca nu a fost capabil sa-si puna la conservare membrii controversati , a uitat de masurile de austeritate si mai ales pentru ca sutin extragerea gazelor de sist.
    Spun asta fiindca in Germania, Parlamentul a interzis asta ca urmare a unui studiu pe tema exploatarii gazelor de sist in urma caruia s-a ajuns la concluzia ca impactul asupra mediului implica niste efecte si costuri ulterioare care nu justifica asfel de exploatari .
    Nu pot sustine nici o formatiune politica care pentru bani alege sa distruga mediul intr-un mod ireversibil.
    Sunt profund dezamagit ca pentru prima data nu stiu ce sa votez.
  • +10 (16 voturi)    
    propaganda si circ.scapa cine poate (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:37)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Domule Presedinte ,plagiatorul asta nu intelege nici cat bunica mea din relatia cu UE(eu cred ca de fapt se face) dar este un propagandist si mistificator fara egal(CEEA CE O SA SE CONFIRME IN ALEGERI).Cred ca trebuie sa lasati Romania sa ajunga cat de jos poate (si poate foarte mult )ca se pare ca 6 luni nu au fost edificatoare.
  • +1 (13 voturi)    
    DESENE ANIMATE... (Duminică, 18 noiembrie 2012, 16:55)

    Aristo [utilizator]

    Daca Ponta n-ar semana asa bine cu Lolec (din "Lolec si Bolec" pentru cei ce-si aduc aminte de copilarie) poate ca ar avea oarece carisma de politician, dar asa ma cam pufneste rasul de fiecare data cand il vad. Chiar nu pot sa am incredere intr-un personaj din teatrul de papusi - i se vad clar atele. Nu ca al-lalt ar fi altfel :))))) - va mai aduceti aminte de Popeye marinarul? Marionete si unul si altul!!!
  • +4 (12 voturi)    
    Ponta, pe aratura de campanie (Duminică, 18 noiembrie 2012, 17:23)

    Clop [utilizator]

    Haha, de la putch incoace mai citim cate o cronica din "Vocea Rusiei"...si vedem alte noi derapaje in politica USL gen candidata de 23 de ani, secretara+ Liviu Dragnea + etc, de unde se vede ca USL-ul trateaza Romania ca pe o tara de pigmei care pun botul cu ochii inchisi la curvasareala cu staif, pentru ca zice tati.
    Il mai vedem la sectorul 3 pe Robert Negoita, care se doreste si mai prespalat. :D

    Revenind la oaia noastra din articol care zice ca:

    "Eu sunt un pro-european convins si eu cred ca domnul presedinte, prin tot ce face, inspira in populatia Romaniei un sentiment anti-european si aceasta este o mare vina a lui", a declarat Ponta, citat de Agerpres."

    Cred ca omul este si perfect nerusinat! Mai zice cate ceva ca o masina de vorbit, dar una fara creier. Pana la proba contrarie, creierul ramane motanul Felix.
  • +6 (14 voturi)    
    Ponta si-a demonstrat pe deplin (Duminică, 18 noiembrie 2012, 17:44)

    Kepler [utilizator]

    incomptenta si in plus este un politician infantil care cistiga voturi in Teleorman pt a darima o intreaga tara din Bucuresti! Acelasi lucru este valabil pt Antonescu. Acesti doi indivizi,care daca nu ar fi politicieni, ar fi probabil someri pt ca nu stiu sa faca nimic concret, vor distruge Romania. Viitorul va fi foarte asemanator cu cea ce se intimpla in Grecia.
  • -4 (10 voturi)    
    negocierile pentru bugetul UE 2014-2020 (Duminică, 18 noiembrie 2012, 18:51)

    Liviu-Ludovic [utilizator]

    Dl. Basescu ar trebui sa discute cu partidele politice inainte de a merge la Bruxelles si de de a mai face asemenea declaratii, pentru ca nu el ci Parlamentul este glasul Romaniei, fie ca ne place sau nu. Dl. Basescu, oricat ar dori, nu poate hotara singur politica externa a tarii. Conform art. 91(1) din Costitutie, domnia sa poate doar sa semneze ("incheie tratatele internationale negociate de Guvern"). Oricat de penibil a incercat CCR sa sara peste acest articol cand l-a facut pe Dl. Basescu "sef al statului", trecand de la art. 80(1) direct la art. 102, pentru romani tot Parlamentul este reprezentantul lor, adica forul in fata caruia si-a depus juramantul si Presedintele. Dl. Presedinte, cand vorbeste de declaratiile Guvernului, le priveste ca fiind ale unor politicieni, iar cand se lamenteaza in legatura cu acuzatiile acualei puteri invoca atacuri asupra institutiilor statului de drept. In actualele conditii in care Dl. Basescu si-a pierdut sustinerea in tara, este de inteles ca se agata cu disperare de singurul lucru care i-a ramas, sustinerea unor parlamentari europeni. Nimic insa nu-i da dreptul sa hotarasca politica externa a Romaniei inainte de a cere aprobarea Parlamentului. Asadar, la Bruxelles Dl. Basescu isi exprima deocamdata pareri personale. Este insa rau ca acolo nu va fi cineva care sa sustina pozitia reala a Romaniei, cea care reflecta interesul national. Raul se va produce dupa ce acordul interguvernamental privind bugetul comunitar va fi respins unilateral de Romania in Parlament, asa cum a anuntat premierul ca se va intampla daca fondurile destinate tarii noastre vor fi diminuate fata de anul trecut, indiferent daca Dl. Basescu va semna sau nu acordul.
    • 0 (4 voturi)    
      da, stim (Duminică, 18 noiembrie 2012, 20:57)

      drasus [utilizator] i-a raspuns lui Liviu-Ludovic

      Parlamentul de hoti.
    • 0 (6 voturi)    
      Gresesti (Duminică, 18 noiembrie 2012, 22:21)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Liviu-Ludovic

      "pentru romani tot Parlamentul este reprezentantul lor"
      Pentru romani parlamentul este institutia in care au cea mai putina incredere.
    • 0 (0 voturi)    
      Chiar (Duminică, 18 noiembrie 2012, 22:27)

      Non.e [utilizator] i-a raspuns lui Liviu-Ludovic

      Ce se va întâmpla dacă vreun parlament i nu ratifică
      bugetul european? Trebue ratificat de toate parlamentele ?
  • 0 (6 voturi)    
    serios (Duminică, 18 noiembrie 2012, 20:13)

    uzu [utilizator]

    si bruma de autostrazi pe care o avem e facut pe banii cui ? ai rusilor ? ca noi de capul nostru nu cred ca am reusit sa finantam 100% nici una dintre ele ...
    Basescu e un prost in opinia mea. lasa-ne vere in legea noastra. nu intelegem ce vrei tu de la noi. noi il intelegem pe Ponta. atat. e drep ca-l intelegem greu, ca el azi zice una maine zice alta si face cu totul altceva sau nimic. cand face nimic il intelegem cel mai bine. nu ne intereseaza ce zice Basescu. El vorbeste despre justitie, economie, integrare europeana. ce treaba avem noi cu alea. sa vina pomana electorala, aia e tot ce conteaza.
  • +3 (7 voturi)    
    europeanul Ponta (Duminică, 18 noiembrie 2012, 22:01)

    V. Istina [utilizator]

    "Eu sunt un pro-european convins si eu cred ca domnul presedinte, prin tot ce face, inspira in populatia Romaniei un sentiment anti-european..."

    Victor Ponta, printr-un accident nefericit, Prim Ministrul Romaniei.

    Pentru Ponta Europa inseamna doar bani, pentru romani inseamna in primul rand dreptate.

    Vin vremuri triste pentru romani, dar va fi o buna ocazie sa ne hotaram ce vrem sa fim. Un popor de oameni saraci si amarati, carne de tun pentru lupi ca Ponta sau demni si curajosi si fara sovaire in fata propriilor nostri ticalosi, ca ticalosi de alte natii vom intalni vrand nevrand.

    Domnul Ponta uita cine e, si crede ca romanii au mintea scurta. Nu domnule Ponta, asa usor nu uitam. Si daca erati cu adevarat european ieseati din politica, asa cum politicienii europeni o fac, atunci cand sunt dovediti plagiatori.

    Dezinformarea va fi uriasa, cu adevarat spectaculoasa de data asta, iar alegerile de anul asta au o miza istorica: ramanerea pe traseul european ori ba. Ba inseamn o tara fara ANI, fara DNA, dar plina de Victori Ponta si Crini Antonescu si nasii si tovarasii lor.
    • 0 (4 voturi)    
      adaug (Duminică, 18 noiembrie 2012, 23:09)

      dorian65 [utilizator] i-a raspuns lui V. Istina

      O tara cu inflatie infloritoare.
      Bugetarii vor primii marire de salariu x% spunandu-le ca intr-adevar inflatia a fost de x% da este adevarat dar o crestere de 5% a preturilor nu se corecteaza cu o indexare de tot 5% .Asta o poate calcula oricare dintre noi.
      Lumea va fi multumita ca va avea bani,bani care vor zbura tot atat de repede cum vin si va creste saracia.
      Ponta se bazeaza pe experienta lui Iliescu din anii '92-'98.Poate ca oamenii isi mai aduc aminte de acea vreme si nu vor mai pune botul la vrajli
  • +2 (4 voturi)    
    Tipic românește (Duminică, 18 noiembrie 2012, 22:44)

    Non.e [utilizator]

    Observ că toată lumea reducem problematica bugetului UE la disputa uselistopedelistopepedisto.etc
    Nimic despre bugetul UE?
    Aș vrea să aflu și eu de ce credeți că Polonia, Spania și alte țări se opun diminuării fondurilor de coeziune?
    De ce Germania face atâta zarvă, când înțeleg că bugetul UE e cam 1% din bugetul Germaniei?
    Ce e de făcut ca să înțelegem că jocurile mari nu mai țin de Ponta ori Băsescu ori Diaconescu?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by