Judecatorul Cristi Danilet (CSM): Daca se ajunge la initiative legislative privind trecerea CSM in subordinea Parlamentului, ne luam bagajele si plecam din tara

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 9 noiembrie 2012, 12:29 Actualitate | Esenţial


Cristi Danilet
Foto: Arhiva personala
Judecatorul Cristi Danilet, membru in Consiliul Superior al Magistraturii, afirma, pe contul sa de Facebook, ca solutia este plecarea din tara daca discutiile privind trecerea CSM in subordinea Parlamentului si limitarea puterilor CCR se transpun in initiative legislative.

"CSM trecut sub Parlament, CCR limitat in puteri, ANI redus atributii, Inspectia trecuta la MJ, CNA revocat de Parlament - o mare de idei, care mai de care mai nepotrivite. Chiar si de lansat in public. Daca si apar initiative legislative in acest sens, ne luam bagajele si plecam. De data asta din tara", afirma acesta.

In urma cu cateva zile, Cristi Danilet a criticat o declaratie a premierului Victor Ponta, care spusese: "Consiliul Superior al Magistraturii, acel consiliu pe care stiti, cu chiu cu vai am reusit sa-i aduc din vacanta sa o elibereze pe doamna Pivniceru".

"Eu vreau sa spun un lucru, sa se inteleaga: CSM e independent si agenda nu i-o face in niciun caz premierul sau ministrul justitiei. Asta vara am luat act de demisia d-nei Pivniceru intr-una din sedintele programate inca dinainte de vacanta pt perioada 20-24 august. Asadar nimeni nu a trebuit 'adus din vacanta'. Eu, de exemplu, am fost la birou atat inainte, cat si dupa acea perioada", a replicat judecatorul Danilet, tot pe contul lui de Facebook.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4944 vizualizari

  • -33 (51 voturi)    
    Asa, si... (Vineri, 9 noiembrie 2012, 12:39)

    adi_69 [utilizator]

    Daca pleci din tara, ce stii sa faci acolo?
    Ca la CSM-ul lor nu te angajeaza...
    Chiar ar fi interesant, cred ca ai fi muritor de foame...
    • +20 (26 voturi)    
      Uita-te pe CV-ul omului (Vineri, 9 noiembrie 2012, 14:05)

      cosmyp [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      Incercati sa va uitati pe CV-ul omului - la experienta lui isi va gasi loc de munca in structurile CE sau la alte institutii internationale.
      • -19 (23 voturi)    
        Atunci... (Vineri, 9 noiembrie 2012, 15:31)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui cosmyp

        ... de ce mai sta pe ganduri? Din ce spune singur, e usor sa-si faca bagajele si... pa!
        • 0 (0 voturi)    
          Mai sta pe ganduri ... (Sâmbătă, 10 noiembrie 2012, 22:27)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          ... pt. ca el, ca multi altii, inca spera ca tara poate fi salvata din ghearele mafiei politice si economice care incearca sa ne dea pe mana rusilor. Si care inca se lupta pt. transformarea Romaniei intr-un stat de drept.
    • 0 (0 voturi)    
      Da o sa vina altul (Sâmbătă, 10 noiembrie 2012, 11:29)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      Eventual consilierul lui pivnicerul, care mai tarziu ne va vb si ala de independenta justitiei si verticalitate

      Oare astia is chiar asa de prosti incat nu vad cat de penibili sunt?
  • +22 (28 voturi)    
    conditie (Vineri, 9 noiembrie 2012, 12:43)

    ovi55 [utilizator]

    numai daca ii luati cu voi si pe cei 469
    multumim anticipat.
    un roman agasat (eufemistic vorbind)
  • +23 (31 voturi)    
    problema este (Vineri, 9 noiembrie 2012, 12:44)

    corvus coraX [utilizator]

    ca va fi cam înghesuială la graniţe
    • -12 (22 voturi)    
      Comment sters de user (Vineri, 9 noiembrie 2012, 13:40)

      Mowgli [anonim] i-a raspuns lui corvus coraX

    • -10 (14 voturi)    
      S-o crezi tu... (Vineri, 9 noiembrie 2012, 15:36)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      ... nu da nimeni (nici asta, Danilet) traiul de aici, unde obtine ce vrea, cat vrea, cand vrea (odata ajuns intr-o asemenea functie), pe traiul din afara Romaniei (unde trebuie SA MUNCESTI, unde trebuie SA TE AFIRMI - nu sa ai pile sau sa pupi unde trebuie, SA FII DESTEPT - nu sa pari a fi, ca aici).
    • +12 (14 voturi)    
      Nu va dau dreptate d-le judecator . Sa plece (Vineri, 9 noiembrie 2012, 15:49)

      linarel [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      ei din tara , de ce sa plecam noi .
      E de datoria dvs pt ca sinteti platit bani publici sa puneti lucrurile la punct acolo unde lucrati si sa le dati peste bot penalilor din parlament . Scurt .

      Eu unul nu mai vreau dictatura parlamentara si n-o voi sustine niciodata .
      In mod cert figura cu modificatul Constitutiei asa cum vor ei nu va trece la referendum oricit s-ar chinui sobolanii rosii .
      • -10 (14 voturi)    
        Ba are dreptate... (Vineri, 9 noiembrie 2012, 16:55)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui linarel

        ... fiindca pana acum au plecat oamenii, satui de cei de la conducere. Si, recunoaste, nu s-a intamplat nimic bun in Romania. Uite, acum ar fi momentul sa incercam si invers, ia sa plece cei din structurile de conducere, fie ei de orice categorie, politica, juridica, administrativa...
        • +6 (8 voturi)    
          ... (Vineri, 9 noiembrie 2012, 17:41)

          Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          Asta e una din chestiile care ne trage in jos ca tara. Toata lumea se pricepe la munca altora, dar nu asa mult la a lor. De unde stiti cat de potrivit e omul asta? Eu nu pot sa imi dau cu parerea daca e prea tanar, prea nu stiu cum, dar cu siguranta imi atrage atentia negativ orice comentariu care incearca sa nege o idee cu argumentul ca cel care o zice e "prea tanar", "nu are experimenta necesara", "are nasul prea mare".

          Sunt mereu surprins de cat de bine cunosc comentatorii romani pe toata lumea din politica, justitie, etc. La orice articol apar zeci de comentatori care se pricep perfect si stiu exact cum sta treaba. Parca s-ar tine undeva cursuri de specializare pentru comentatori si eu nu m-am inscris.

          Cei care se iau de omul asta stiu care sunt criteriile de intrare in CSM, limite de varsta, experimenta necesara? Daca da, spuneti asta, nu lucruri vagi care par mai mult oftici de gen "capra vecinului".
          • -3 (5 voturi)    
            Ai ales gresit sa imi raspunzi.. (Vineri, 9 noiembrie 2012, 19:27)

            finutza [utilizator] i-a raspuns lui Lol Lolovici

            ... tocmai mie. Fiindca, daca recitesti ce am raspuns celui de deasupra, eu propuneam inversul propunerii lui. El zice sa plece cei multi, nu oameni ca Danilet (care a zis ca vrea sa plece daca...), iar eu ziceam sa facem un experiment, sa inversam voiajorii. Nu m-am legat de judecaorasul asta.
            • 0 (0 voturi)    
              scuze (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 11:49)

              Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              Intr-adevar am raspuns gresit, am vrut sa raspund cu un comentariu mai jos de tine, dar interfata hotnews m-a pacalit cumva si nu se mai putea sterge dupa. Scuze.
  • -15 (31 voturi)    
    Ai dreptate (Vineri, 9 noiembrie 2012, 12:50)

    titirica [utilizator]

    Eu trebuia sa plec demult cu din astia ca tine care conduc justitia in Romania.

    Cum explica el independenta cand a fost consilier de ministru? Doar prin tupeu si aroganta

    In ce tara civilizata din lume la nici 40 de ani cineva ocupa astfel de pozitii? Astfel de pozitii sunt ocupate dupa o activitate de succes in domeniu de cel putin 20-25 ani, moralitate nealterata, etc

    La baiatul asta e doar tupeu si sustinere politica. Repet, consilier ministru = apartenenta si influenta politica.
    • +21 (27 voturi)    
      Irelevant (Vineri, 9 noiembrie 2012, 12:58)

      Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui titirica

      Atacul tau ad-hominem este irelevant in contextul problemei discutate. Este vorba de trecerea CSM in subordinea parlamentului, miscare evident periculoasa si foarte probabil neconstitutionala (separarea puterilor in state, chestii din astea batranesti de care Ponta nu se impiedica). Nu e vorba de X sau Y judecator care te supara pe tine pentru motive diverse. Judecatorii se schimba, structura si impartirea puterilor in stat mult mai greu.
      • -10 (12 voturi)    
        Comentariul este foarte relevant (Vineri, 9 noiembrie 2012, 13:42)

        MariusNi [anonim] i-a raspuns lui Lol Lolovici

        E aiurea ca un pustan la 30 de ani sa detina o functie atat de importanta in sistemul judiciar. Si cel mai bun exemplu este tipul acesta de declaratii. Cand ai o astfel de functie e bine sa fii mai cumpatat in declaratii si sa faci mai mult si sa vorbesti mai putin. Acestea sunt declaratii politice care n-au ce cauta in sistemul judiciar. El ar trebui sa fie interesat de calitatea actului judiciar. Rolul CSM este sa sanctioneze derapajele magistratilor si sa vegheze la calitatea sistemului judiciar. Deocamdata sunt multe "greseli" judiciare facute de magistrati si Danilet ar fi trebuit sa-i sanctioneze drastic pe acei magistrati care iau decizii pe baza interesului personal interpretand legile cum au chef inainte sa-si dea cu parerea despre ce face Parlamentul. Asta arata si cam cat e de profesionist si faptul ca nu prea are ce cauta acolo , plus ca nu prea are ce face din cate se pare. Afirmatiile de genul asta le poate face un pustan de liceu nu un membru CSM platit cu peste 120 mil lei/luna.
  • -18 (32 voturi)    
    Du-te invartindu-te (Vineri, 9 noiembrie 2012, 13:05)

    Koczka [utilizator]

    Nu cred ca exista vreun personaj public mai las si mai oportunist decat acest Danilet care nu stiu ce merite are ca a ajuns in CSM. Oricum individul are mari probleme de moralitate fiind notoriu faptul ca i-a abandonat pe parintii sai si fiind obligat prin hotarare judecatoreasca sa achite cate 748 RON lunar parintilor sai ( 1/6 din venitul sau lunar din 2009).
    Facand un calcul simplu acest Vasilica- Cristi castiga net 8976 RON lunar ceea ce pentru un putzopalmist cu ifose de CSM mi se pare indecent de mult.
    • +17 (27 voturi)    
      Cu asemenea atacuri la persona, (Vineri, 9 noiembrie 2012, 13:15)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      chiar daca sunt adevarate, ii faci un serviciu celui criticat. Eu ma concentrez pe idee, adica CSM sa ramane independent fata de Parlament, si nu pe persoana, iar faptul ca tu ataci persoana imi sugereaza faptul ca ideea e de fapt buna deoarece te eschivezi s-o ataci.
      • -14 (18 voturi)    
        De unde ideea asta (Vineri, 9 noiembrie 2012, 14:14)

        Koczka [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Nu stiu cum se face ca din cand in cand mai striga cate un 'aparator' al separatiei puterilor in stat ca justitia e amenintata de Parlament, Guvern , etc.
        Hodoronc tronc, asa din senin. Tocmai acum cand mai trebuie 'manjit' vreun ministru sau vreun USL-ist. Ideea e ca NU EXISTA SEPARATIE a puterilor in Romania. Dovada cea mai clara e aservirea totala a justitiei de Presedintele Basescu prin insitutii care i-au ramas loiale ( serviciile secrete, CSM, servicii secrete straine care il protejeaza ).
        Asa ca nu pot sa mai discut de "ideea" de aservire de catre Parlament a CSM, etc.
        • +3 (7 voturi)    
          Separatia puterilor (Vineri, 9 noiembrie 2012, 16:15)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

          e prevazuta in Constitutie, asta e ideea. Separatia CSM fata de presedentie se poate face prin alaturare lui de Parlament insa ideea ramane nerezolvata, e precum chestia cu guma de mestecat care-ti ramane lipita de pe un deget pe altul. Deci cum transformi dependenta CSM de politic in independenta?
        • +3 (7 voturi)    
          mai draga (Vineri, 9 noiembrie 2012, 19:04)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

          decat aservite lui vintu sau varanu, mai bine lui base.
          cel putin base are titlul de sef al statului.
          are si obligatia ca treaba sa mearga bine.
          si avantajul ca poate fi schimbat la patru ani.

          in republica varanica, unde vor colcaii reptile de prada, gen fistichiu, dragnea, mazare, sa ramai tu cu cei care gandesc ca tine.

          junele jude are dreptate.
          multi sunt cu bagajee facute. unii au inceput sa plece, deja.

          ii inlocuieste dottore cu filipinezi :))

          dar. sezi bland, pe coada: atata timp cat base e la cotrocesti, nu se va intampla trecerea justitiei sub control parlamentar.\

          astia, usl'amicii, de prosti ce sunt, isi taie singuri craca de sub talpi, cum a mai facut'o si bonbonel cu modificarea constitutiei.
          proverbul zice ca, daca sapi groapa altuia, cazi tu in ea.
          si ca, nu'i pentru cine se pregateste, e pentru cin' se nimereste.

          cu legarea de partid/combaterea traseismului, ei cred ca vor stapani parlamentul in veacul vecilor.

          dar, sa'i fereasca Al de Sus can' so intoarce roate.
          ca la noi tradarile ale mari se fac cu partid cu tot.
      • +11 (13 voturi)    
        Pierzi vremea cu titirica si Koczka (Vineri, 9 noiembrie 2012, 14:45)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Parca le pasa lor de idee. Idea lor e una singura. Danilet nu tine cu cine trebuie asa ca trebuie desfintat. Orice porcarii sunt bune pentru treaba asta. Cu cit sunt mai neadevarate cu atit mai bine.
        • -7 (7 voturi)    
          Gresesti singur (Vineri, 9 noiembrie 2012, 16:24)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Cand afirmi ca "Danilet nu tine cu cine trebuie...", deja ii faci un deserviciu. Sugerezi ca, totusi, Danilet cine cu cineva (poate exact cu cine "trebuie"), dar uiti ca el nici nu trebuie sa tina cu cineva, ci cu LEGEA. Eu am indoieli ca asa face...
          • +4 (4 voturi)    
            Evident nu pot sa gresesc decit singur. (Vineri, 9 noiembrie 2012, 20:46)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            Voi gresiti inpreuna?
            • 0 (0 voturi)    
              In sensul ca... (Sâmbătă, 10 noiembrie 2012, 10:24)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui ty

              ... nedeterminat de nimeni (adica fara scuza).
            • 0 (0 voturi)    
              Evident, ... (Sâmbătă, 10 noiembrie 2012, 23:18)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ty

              ... nu doar impreuna. Ci si cu intentie!
        • +1 (1 vot)    
          da (Vineri, 9 noiembrie 2012, 16:45)

          ortodoxu [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Daca ar fi singurii...
    • +9 (11 voturi)    
      Romani sadea (Vineri, 9 noiembrie 2012, 14:14)

      cosmyp [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      Pentru noi este mult mai usor sa gandim la un om decat la problemele unei intregi comunitati. Acest om, bun sau rau in viata personala incearca sa lupte pentru a-si justifica pozitia in institutia statului in care lucreaza. Mai precis, incearca sa arate dintr-o pozitie independenta, asa cum ar trebui sa fie justitia care sunt riscurile si derapajele unei clase politice in deriva.
      • +1 (9 voturi)    
        Ce teastepti de la un hot prins si condamnat? (Vineri, 9 noiembrie 2012, 14:51)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui cosmyp

        Simplu: "aservirea totala a justitiei de Presedintele Basescu"
  • -9 (19 voturi)    
    Daca acest... (Vineri, 9 noiembrie 2012, 13:09)

    danbaloiu [utilizator]

    "rica venturiano" al justitiei pleaca... s-a dus dracu' Magistratura din România.
    Poate totusi se razgândeste si ne scapa de "palpitatiile" pricinuite de anuntul asta...
  • +11 (11 voturi)    
    propunere (Vineri, 9 noiembrie 2012, 13:35)

    elwis [utilizator]

    eu zic sa plece ei , cei pe care-i 'deranjeaza' institutiile statului care le publica matrapazlicurile ! si asa , din mai , am auzit si suportat cam multe ! dar, probabil, ca trebuia sa piara pe ...'limba lor'!
  • -9 (13 voturi)    
    GO !!! (Vineri, 9 noiembrie 2012, 14:34)

    loginm [utilizator]

    oricum in curand omul va disparea din scena , odata cu TB
  • -6 (12 voturi)    
    Calatorie sprancenata! (Vineri, 9 noiembrie 2012, 14:39)

    Gustav666 [utilizator]

    :)))
  • +8 (10 voturi)    
    Fara pesimism (Vineri, 9 noiembrie 2012, 14:45)

    Cindrel [utilizator]

    Mi se pare total aiurea ca o putere in statul Roman, sa
    cotropeasca alta putere. Daca, legislativul incearca, aveti tot dreptul sa-i cuceriti. Uitati de cutumele trecutului si impuneti-va ca o putere autentica in statul Roman. Iar ,daca este nevoie, ca o SUPERPUTERE. Fuga din Romania este apanajul nostru, a oamenilor de rand.
    • +3 (3 voturi)    
      mai draga (Vineri, 9 noiembrie 2012, 17:32)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

      unde fusesi talica in primavara? Nu pe aici, e clar, ca vad ca nu esti la curent cu lovitura usl-ista impotriva tuturor institutiilor fundamentale ale statului, partial reusita doar dupa interventia unei fantastice coalitii UE-SUA.
      • -4 (4 voturi)    
        nu intelegi nimic (Vineri, 9 noiembrie 2012, 19:51)

        malureanu [utilizator] i-a raspuns lui revo

        care fantastica coalitie UE-SUA! nu iti dai seama ca nu a fost doar impotriva USL, ci chiar a ta si a mea! ce pierdea tara asta daca scapa de un presedinte nepopular, anti-european si cam mitocan! iar danilet, cu figura si atitudinile lui mai vechi, are chiar acea echidistanta pe care ar trebui sa o aiba! sincer sa fiu, pare cam .. frustrat, sa nu spun mai mult!
  • +12 (12 voturi)    
    Europa? (Vineri, 9 noiembrie 2012, 14:52)

    Sani [utilizator]

    Ma uit peste comentarii si inteleg, odata in plus, ca romanii (statistic vorbind) nu au ce cauta in UE.

    Nu exista o minima cultura politica, se aplica regula "ba pe-a matii", legea talionului, etc...
    Bai fratilor, omul asta a spus clar, o regula ce sta la baza democratiei:
    Separatia Puterilor in stat!

    Ce dracq sariti ca tampitii?
    Sunteti bolnavi la mansarda?

    De fapt....cum este poporul asa si politicienii!

    Fiecare partid care vine la putere se razbuna pe cei de dinaintea lui.
    Departe vom ajunge! In rahat carevasazica cu aceste idei "inteligente"!
    • +8 (8 voturi)    
      romani (Vineri, 9 noiembrie 2012, 15:42)

      botezatu1 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Nu cred ca are rost sa explici, majoritatea comentariilor sunt facute de postaci. A inceput lupta postacilor pe hotnews. Pentru a fi mai multe comentarii pro usl s-a angajat o armata intreaga de postaci ca sa creasca proportia pro usl pe hotnews. Romani de cacat, se vand pe 2 arginti...
    • +7 (7 voturi)    
      da (Vineri, 9 noiembrie 2012, 16:48)

      ortodoxu [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      De unde vrei atata cultura cand in loc de scoala "mesteca"prafuri si iarba?
  • +8 (10 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 9 noiembrie 2012, 15:46)

    Erasm [anonim]

  • -4 (6 voturi)    
    stai linistit (Vineri, 9 noiembrie 2012, 17:28)

    revo [utilizator]

    nu treceti in subordinea parlamentului, treceti in subordinea directa a primului ministru, asta cel putin pana la debarcarea lui base, care se anunta cel tarziu in primavara viitoare.
  • +5 (5 voturi)    
    Luptati pe toate caile. (Vineri, 9 noiembrie 2012, 21:11)

    ioil [utilizator]

    Daca justitia da bir cu fugitii inaceasta tara,vreti sa lasati dictatura , libera sa si faca de cap?noi poporul la cine sa cerem sprijin?Luptati si distrugeti cuibul de infractori pana nu e prea tarziu
  • +6 (6 voturi)    
    Judecatorul Danilet (Vineri, 9 noiembrie 2012, 23:40)

    andreesanu [utilizator]

    Domnule judecator daca...dumneavoastra sunteti nemultumiti de sistem si de modul in care se tot misca sau se aranjeaza lucrurile in Romania dumneavoastra cei care aveti slava domnului salarii si pozitii de invidiat si vreti sa plecati oriunde.Atunci cei cu facultati la stat nu la povesti de seara si toate milioanele de romani lasati la voia intimplarii,pe drumuri unde sa se duca???,unde sa mearga cei napastuiti de colegii dvs ???.
    Fuga pentru oameni ajunsi acolo unde sunteti NU-I
    POSIBILA ,unde-i onoarea,unde-i respectul,unde-i
    simtul datoriei pentru care altii au platit cu viata.
    Daca sunteti un barbat adevarat ramineti in picioare,
    ramineti ce-ati fost.
    • 0 (0 voturi)    
      asumare a ce ? (Duminică, 11 noiembrie 2012, 12:56)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      Da andreesanu, corect , dar noi cetatenii cum le aratam celor ca el ca intelegem si apreciem ce face?La ultimele evenimente legate de atacuri impotriva justitiei de la guvern am fost 2 sapatamani zilnic pana in 100 de persoane ....Uitativa numai la comentarii...Isi asuma riscul de a fi in dezacord cu politicienii la putere , cu hotii dar si opobriul public ?
  • -2 (2 voturi)    
    liber ca pasarea (Sâmbătă, 10 noiembrie 2012, 8:04)

    tontu [utilizator]

    Cristi puiule esti major, vaccinat, deci ai liber la emigrare.
  • 0 (4 voturi)    
    Bravo dom'le judecator. BRAVO! (Sâmbătă, 10 noiembrie 2012, 11:43)

    Cheie primara [utilizator]

    Germania si Franta si, ce sa mai enumar, tot occidentul: va asteapta. Sunt locuri de judecatori neocupate in toate tribunalele. Nu prea are cine sa imparta dreptatea acolo. Si in State si Canada e aceeiasi situatie. Asa ca drum bun!

    S-aud si eu de judecatori si procurori romani care au performat in tari civilizate ca de ingineri tot am auzit.
  • +1 (1 vot)    
    de ce (Duminică, 11 noiembrie 2012, 9:35)

    kofa [utilizator]

    sa plecati ?Mai bine puneti mana si judecati cu celeritate si in spiritul si litera legi toti potlogari care ne-au condus din 89 si pana acum si bagatii la zdup.Numai dumneavoastra puteti sa ii puneti cu botul pe labe pe acesti hoti,Mai bine instaurati puterea legi in Romania,nu sa dati bir cu fugitii.
  • 0 (0 voturi)    
    criticilor (Duminică, 11 noiembrie 2012, 10:35)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Criticilor , poate nu stiti
    1.ca cei ca Danilet sunt multi dar minoritari ,
    2.cum a fost terfelita aceasta persoana de haznaua 3(care a fost un avertisment pentru ceilalti)
    3.teroarea practicata de psd impotriva celor ce nu fac si nu zic ca ei,
    4.razunarea revansardului psihopat,cacarau ,
    5.forta batei-tv a lui voiculescu care ar putea lovi si pe Isus daca ar fi util,
    6.lasitatea,lipsa de consecventa a romanilor in a recunoaste si sustine cauze nemateriale (din adn) -a colegilor de breasla si mai ales a noastra , a cetatilor.
  • +1 (1 vot)    
    Zilele Romaniei sunt numarate... (Duminică, 11 noiembrie 2012, 14:00)

    dorubarbu [utilizator]

    Romania e pe cale de disparitie ca stat pentru ca dispare insasi SUBSTANTA, adica dispar oamenii.

    Dupa exodul medicilor (peste 15.000 de medici au emigrat din Romania incepand cu anul 2007 - anul admiterii Romaniei in UE) iata ca si magistratii se gandesc sa emigreze...

    Nu mai pun la socoteala celelalte categorii profesionale (ingineri sau cei cu formatie umanista)...care au plecat incepand cu 1990...

    "Exodul creierelor" este, dupa parerea mea, CEA MAI GRAVA CRIZA CU CARE ROMANIA SE CONFRUNTA DUPA DECEMBRIE 1989! Criza resurselor umane (CALITATIV SI CANTITATIV DEOPOTRIVA!!!), tot mai grava in Romania, se constiuie intr-un handicap teribil ...practic...imposibil de recuperat!

    Suntem in prag de 2013...si....privind in urma...la cei 23 de ani care s-au scurs de la spargerea borhotului comunist...realizez ca NIMENI, DAR ABSOLUT NIMENI nu-si imagina in dec 1989 ca Romania va arata asa cum arata astazi, in prag de 2013! Nici cele mai pesimiste minti nu concepeau dezastrul actual...A spus BRUCAN ca vor trebui sa treaca 20 de ani....Iata ca au trecut 23...si iata unde am ajuns...

    Zilele Romaniei ca stat sunt numarate...Poate ca e mai bine asa...De multa vreme am impresia asta...ca Romania e un stat artificial...Ramane ca timpul ca confirme sau sa infirme ceea ce am spus....

    Vom vedea si....mai ales....VOM TRAI!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by