ILUSTRATIE Cine va fi prima femeie de pe o bancnota romaneasca?

de Constantin Barbu, Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 27 octombrie 2012, 18:22 Actualitate | Esenţial

Peste 7.000 de bucuresteni au semnat, sambata, o petitie care isi propune sa desemneze prima personalitate feminina ce va aparea pe o bancnota emisa de BNR, anunta Agerpres. Actiunea a debutat sambata in Centrul Vechi al Capitalei si este organizata de TBWA Bucuresti, Fundatia Centrul Parteneriat pentru Egalitate si ActiveWatch - Agentia de Monitorizare a Presei, avand titlul "ALTFEM - Semneaza petitia pentru prima personalitate feminina pe o bancnota romaneasca". Semnaturile sunt stranse atat pe hartie, cat si electronic, pe site-ul www.altfem.ro.

Campania are doua etape. In prima etapa organizatorii doresc sa stranga peste 50.000 de semnaturi de sustinere, dupa care lista va fi trimisa Bancii Nationale a Romaniei. In etapa a doua va fi aleasa personalitatea feminina care urmeaza sa apara pe viitoarea bancnota emisa de BNR.





ALTFEM propune o lista cu 12 personalitati feminine care au marcat istoria si cultura din Romania: Regina Maria, Ana Aslan (medic), Stefania Maracineanu (fizician), Sofia Ionescu (prima femeie neurochirurg din lume), Ana Ipatescu (rol important in Revolutia de la 1848), Haricleea Hartulari-Darclee (soprana), Alexandrina Cantacuzino (lidera a miscarii feministe romanesti), Aurora Gruescu (prima femeie inginer silvicultor din lume), Elisa Leonida Zamfirescu (prima femeie inginer din Europa), Cecilia Cutescu-Storck (prima femeie profesor universitar in invatamantul de arta din Europa), Sarmiza Bilcescu-Alimanisteanu (prima femeie doctor in drept din lume), Ecaterina Teodoroiu (eroina in primul razboi mondial).

Alegerea celor 12 personalitati a fost realizata de echipa proiectului pe criterii de notabilitate si relevanta la nivel national si international.












12540 vizualizari
  • -5 (33 voturi)    
    Pai... (Sâmbătă, 27 octombrie 2012, 18:47)

    sentenced [utilizator]

    Traim in epoca:
    - primului papa non-italian (de la sec. 16 incoace)
    - primului presedinte american negru
    - primului barbat purtator de sarcina
    - primului cancelar german care incurajeaza homosexualii sa-si declare orientarea public.

    Si mai sunt si alte "premiere" care ni se baga pe gat,dar care nu-mi vin acum in minte. Trebuia sa vina si prima femeie de pe o bancnota romaneasca. Nu contest meritele acestor femei, dar mi se pare cel putin aiurea modul in care vor "oamenii din spatele cortinei" sa calce in picioare toate valorile traditionale, sa forteze noul in mentalitatea oamenilor. N-as avea nimic impotriva daca scopul ar fi unul nobil, insa judecand dupa actuala situatia economica, unele schimbari demografice din Europa si America, nu pot decat sa fiu sceptic cu privire la viitor si la scopul celor care conduc lumea.
    • -2 (14 voturi)    
      iti dau dreptate, cu o precizare (Sâmbătă, 27 octombrie 2012, 20:49)

      anonymous [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      In principiu tu ai dreptate, dar ioan paul era non-italian-polon.
    • +1 (3 voturi)    
      FAPTUL CĂ „TRADIȚIA” PAPILOR EXCLUSIV ITALIENI (Duminică, 28 octombrie 2012, 2:48)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      a fost ruptă după cîteva sute de ani nu mi se pare a fi o inovație ci o justă reîntoarcere la universalitatea bisericii catolice. În orice caz juxtapunerea acestui eveniment ȘI a primului președinte american negru cu două aiureli minore mi se pare o deviere insidioasă a discuției în stilul specific talk show-urilor românești. Parcă apariția unor femei pe bancnote nu era chiar ceea ce ne lipsea dar nici coborîrea discuției în zona derizoriului nu e vreun semn de agerime intelectuală.
    • +1 (1 vot)    
      waw (Duminică, 28 octombrie 2012, 12:01)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      - nu e primul papa, cel dinainte Ioan Paul s-a nascut undeva prin zona Cracoviei
      - Obama -> tata kenian, mama din america pur alba, deci mulatru, chiar si asa, are aceleasi drepturi, putin cam discriminator si rasial
      - primul barbat purtator de sarcina (aici sunt de acord, doar cu precizarea ca la origine este femeie, biologic este femeie, doar si-a schimbat infatisarea)
      - nu vad care ar fi problema cu Merkel, miros din ce ai scris ca ai fi un ultras cu biserica (sunt de acord ca 2parteneri de acelasi sex sa nu poata adopta copii, pentru ca ar putea si copii avea o viziune diferita despre viata)

      Dupa, ce legatura au exemplele date cu recunoasterea meritelor unor personalitati feminine? Ti se pare ca personalitatile de mai sus au incalcat "valorile traditionale" pentru ca au stat cot la cot cu barbatii? (chiar si in razboaie?) Era oare mai bine pentru natiunea noastra ca femeile sa stea la cratita?

      Imi pare rau, dar nu pot decat sa fiu in dezacord cu ceea ce spui
      • +2 (4 voturi)    
        Mda.. (Duminică, 28 octombrie 2012, 13:42)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

        In primul punct ma refeream la Ioan Paul, nu la actualul. Dar tot din epoca noastra face parte, nu-i asa?

        Mai departe, cred ca nu mi-ai inteles deloc comentariul. Nu sunt nici ultras cu biserica nici vreun ultras de orice fel. Daca citeai cu atentie comentariul meu ti-ai fi dat seama si de legatura dintre exemplele mele si initiativa aceasta cu bancnota (indicii: premiere, fortarea noului in mentalitatea colectiva), in esenta e aceeasi chestie. Pentru ca daca ar fi sa ne alegem personalitatile de pe bancnote in functie de contributia lor la societatea romaneasca de-a lungul istoriei, atunci cred ca putem fi de acord ca nu am avea nicio femeie pe bancnote. Dar se pare ca mai nou se alege in functie de gen...
  • +3 (19 voturi)    
    Eu o propun pe sirena (Sâmbătă, 27 octombrie 2012, 19:03)

    PoneiulTroian [utilizator]

    pe care a murit Vasile Roaita cu mana pe ea :)
    • +17 (19 voturi)    
      nicio sansa.... (Sâmbătă, 27 octombrie 2012, 20:18)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui PoneiulTroian

      .....doamnelor. Daca USL va castiga alegerile, din respect pentru trecutul glorios care a umplut buzunarele actualilor, ilici o va pune pe ana pauker pe bancnota de doi lei si astfel se va termina odata cu minciuna asta numita democratie.
      • -3 (3 voturi)    
        propunerea pdlistului (Duminică, 28 octombrie 2012, 17:58)

        vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Si daca nu castiga usl cine va fi pe bacnota? Nuti Udrea? Monica Macovei? Alma Anastase?
  • -6 (20 voturi)    
    propunere (Sâmbătă, 27 octombrie 2012, 19:13)

    corvus coraX [utilizator]

    Elena Ceaușescu?! Coana Mița?! Elena Udrea?!
  • -6 (20 voturi)    
    Votez si eu daca: (Sâmbătă, 27 octombrie 2012, 19:17)

    PoneiulTroian [utilizator]

    1. O sa aiba chenar roz bacnota;
    2. O sa fie o personalitate din zodia Leului;
    3. O sa fie bacnota de 2 lei;
    4. O sa fie lucrata in filigran blond cu glitter, fara retusuri in Photoshop.
    5. O sa trecem oricum in 5 ani la Euro, deci bacnota sa apara peste 6 ani...
  • -9 (17 voturi)    
    prima femeie aviator nu? (Sâmbătă, 27 octombrie 2012, 19:48)

    firuierbii [utilizator]

    nu tu daciana, nu tu esca, nu tu vreo elena...
    si totusi lidera miscarii feministe este.

    cit de tare ne doare la basca de istorie si ce lacune de cunostinte generale sunt in tara asta... o fi de la apa?

    gata. isarescu trebuie sa plece.
  • +6 (10 voturi)    
    Pentru cita vreme? (Sâmbătă, 27 octombrie 2012, 20:07)

    CetateanulRoman [utilizator]

    E vorba ca adoptam Euro? Sau renuntam la idee? Poate pe monedele personalizate.
    Daca aminam aderarea la Euro ar fi pacat sa alegem. Paote modificam taote bancnotele. Cu persoanlitati diferite avers/revers in asa fel incit 2 personalitati sa imparta bancnota. Si pentru a ramine neutra....cei doi ar trebui sa fie femeie respectiv barbat, eventual din domenii de activitate apropiate. O solutie eleganta.
    • +1 (1 vot)    
      asa ar trebui facut (Duminică, 28 octombrie 2012, 7:09)

      hatru [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Dumneata ai gasit o metoda de inmultire a banilor fara efort. Felicitari!
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Luni, 29 octombrie 2012, 12:55)

        Daykatana [utilizator] i-a raspuns lui hatru

        asta doar daca vor fi amandoi cu spatele pe bancnota
    • +1 (1 vot)    
      pai, (Duminică, 28 octombrie 2012, 8:45)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      pe care parte femeia si pe care, barbatul?
    • +3 (3 voturi)    
      si pe euro (Duminică, 28 octombrie 2012, 12:26)

      ala_ [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      din cate stiu eu, fiecare tara din zona euro isi face propriile bancnote. ele sunt desigur valabile peste tot, insa se reprezinta symboluri nationale
      deci este posibil ca acasta femeie sa apara si pe euro, cand vom face tranzitia
  • +2 (12 voturi)    
    aaaaa, pai stati asa, (Sâmbătă, 27 octombrie 2012, 21:48)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    prima femeie pe o bancnota, ar trebui sa fie Vrincioaia, datorita ei, si lui Stefan cel Mare, jumatate din moldoveni, sunt urmasii ei ! :))))
    glumeam, dar poate monica tantoiu ?
  • +4 (12 voturi)    
    Pe cuvantul lor? (Sâmbătă, 27 octombrie 2012, 21:59)

    gradu [utilizator]

    Si BNR ce zice? Rade? Transmiteti-le alora de clocesc astfel de idei sa-si ia si ei serviciu, sa faca si ei ceva util pentru societate...
  • +5 (11 voturi)    
    eu as propune-o pe mama (Sâmbătă, 27 octombrie 2012, 23:22)

    ala_ [utilizator]

    ca e tot femeie si cu siguranta eroina mea.
    Care-i treaba? trebuie sa ne facem norma?
  • -4 (10 voturi)    
    Bravo! (Duminică, 28 octombrie 2012, 1:24)

    ..13 [utilizator]

    As propune o bancnota cu Nadia Comaneci!

    Merita pentru primul 10 din istoria gimnasticii internationale!

    Este prea mult pentru o persoana in viata?

    Sau poate eroina de la Jiu - pe aici nu se trece???

    Sau unii ne pregatesc pentru Regina Maria???

    Uite ca daca ma gandesc bine nu stiu nici o femeie celebra implicata in lumea bancara din RO.
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Duminică, 28 octombrie 2012, 7:49)

      cartograful [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      nadia comaneci - exclus, nu e prea mult ci mult prea mult pentru o persoana in viata. Conform unei bune traditii care exista in Republica Romana si in SUA in vremurile mai de demult NU se faceau statui, NU se denumeau nave, strazi, cladiri dupa persoane in viata.
      In al 2-lea rand gimnastica e totusi un domeniu minor pentru o tara care vrea sa aibe statutul pe care il are Romania. Cel putin in teorie declaram ca suntem mai mult decat o tara bananiera care are singurele performante notabile in sport.
      In ce ma priveste urasca campaniile, campaniarzii si activistii cam de orice fel din cauza parazitismului social pe care il manifesta. Totusi, prezenta unei femei pe macar o bancnota romaneasca ar fi ceva de bun simt, poate trebuia demult facut lucrul asta. Votul meu ar merge probabil la Regina Maria macar ca nu sunt monarhist si nu simpatizez defel cu urmasii Casei Regale. Celelalte personalitati afisate fie sunt minore (nu poti pune pe bancnote toti locotenentii morti in lupte sau toti care au absolvit primii o anumita facultate) sau contestabile (Ana Aslan),
    • +4 (4 voturi)    
      pai, (Duminică, 28 octombrie 2012, 8:46)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      eu pariez pe Regina Maria!
  • +4 (4 voturi)    
    Doamne!!!Adevarate DOAMNE!!! (Duminică, 28 octombrie 2012, 7:08)

    asi [utilizator]

    Imi era teama ca voi vedea nume gen Buruiana/Tonciu/Esca/Bahmuteanu....
    In sfarsit,mai am o speranta.
    Inseamna,ca ,inca nu e totul pierdut!
    Respect pentru Doamnele propuse!!!
  • +2 (8 voturi)    
    PRIMA (Duminică, 28 octombrie 2012, 8:07)

    dr_bear [utilizator]

    Ok ,citind aceasta lista, eu unul mi-am dat seama ca poate nu a fost vorba de misoginism cand s-au adoptat actualele figuri de pe bancnotele romanesti. Ce avem? Iorga ,Eminescu ,Vlaicu ,Brancusi ,Enescu, Balcescu ( pe 100 lei vechi) ,etc.
    Imi pare rau ,dar 80% din lista de mai sus au avut ca merit principal ca au fost "prima femeie care" . Nu pot spune ca un medic dintr-o sectie de neurochirugie ,care nu a pus bazele unei metode revolutionare ,care nu a schimbat nimic decat ideea ca "si o femeie poate" ,si doar si-a practicat meseria bine 47 de ani, trebuie sa apara pe o bancnota. Nu langa Enescu si Iorga.
    La fel cu prima femeie inginer silvic ,prima femeie avocat ,prima femeie....bla bla bla.
    Regina Maria deasemenea, nu are ce cauta. Filantropia si arta sunt si acum principala ocupatie a capetelor incoronate! ,nu vad excelenta in asta.
    Ecaterina Teodoroiu ,un erou incontestabil al neamului ,a fost totusi ,doar un sublocotenent ,erou al neamului ca si multi alte sute. Toti o tin minte insa....tot pentru ca a fost "prima femeie..."

    Din toata lista doar dr. Ana Aslan as putea spune ca a influentat destul de mult mediul academic roman ,gerontologia la nivel mondial ,si avem si un spital care ii poarta numele!
    Nu cred ca feminismul trebuie sa existe fara scop. Femeile in istoria noastra nu au reusit (nu inca) sa se faca remarcate prin ceva exceptional ,asa cum au facut-o in secolele trecute barbatii. Mari revolutionari ,pictori ,sculptori si compozitori de talie internationala. Poetul national ,samd.

    Pe scurt....era nevoie de demersul asta?

    PS: eu as pune-o pe bancnota pe aceea femeie (daca exista) ,care a renuntat la a lucra in corporatie de la 9 la 20 ,si a facut si ea 3 copii pana in 35 de ani....Pentru ca ,de-atata corectitudine politica si feminism viitorul nostru arata groaznic. Copii putini ,din familii sarace si needucate....
    • -3 (3 voturi)    
      Prima Femeie bla bla - Oare ? (Luni, 29 octombrie 2012, 10:23)

      Marinake [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

      Daca n-au avut acelasi access scoala ca domnii, n-am mai fi avut nevoie de mentionat prima femeie...

      Cat despre mentionari cu tenta de badaranie despre facut copii si ce numar - Nicolae Ceausescu avea si el astfel de idei.

      Alegeti o meserie in care femeile si barbatii au acces de multi ani sau una la care nu au access barbatii.

      Ati avut profesori femei si barbati la fel de buni. Sunt actorii romani mai buni decat actritele romance ? Cantaretii romani mai buni decat cantaretele ?

      Ati vazut barbat moasa ? Daca ar fi sa alegem imagini pe bancnote dintre moase faimoase, cate chipuri de barbat ati vedea ?

      Pacat ca nu dati vreo zece nume de eroi ai neamului asa pe loc dintre sute.
      Ecaterina Teodoroiu nu n-ar fi avut voie sa fie combatant. A facut un raport catre Rege ca sa i se permita sa serveasca in acelasi pluton in care servise fratele sau care fusese ucis.

      Regele ii aproba raportul cu multa reticenta. Cade prizonier, e ranita in lupta, revine pe front si e ucisa in Moldova in 1917.

      Un pic mai tarziu 1918.....tanarul print mostenitor al coroanei dezerteaza de pe frontul din Moldova si fuge la Odessa unde se casatoreste.

      Un dezertor ajuns rege are parte de bancnote cu chipul sau in anii 40......
  • 0 (4 voturi)    
    discriminare pozitiva (Duminică, 28 octombrie 2012, 8:45)

    NL [utilizator]

    Daca avem locuri in Parlament rezervate minoritatilor, locuri in facultati - la fel, de ce n-am avea si o femeie pe o bancnota?
    Mi se pare un demers fortat.
  • +1 (5 voturi)    
    inflatia (Duminică, 28 octombrie 2012, 9:32)

    methylique [utilizator]

    Deci ne paste inflatia...

    BNR vrea sa scoata o bancnota noua si nu stie pe cine sa puna pe coperta...
  • 0 (2 voturi)    
    Sotia lui Cuza (Duminică, 28 octombrie 2012, 10:30)

    anitei [utilizator]

    Distinsa, discreta si valoroasa sotie a dommnitorului AL.I Cuza, Elena-Doamna, ar merita sa deschida galeria doamnelor Romaniei pe viitoare bancnote!
  • +1 (1 vot)    
    mai incercati (Duminică, 28 octombrie 2012, 11:48)

    fghh [utilizator]

    in dreptul numelui Stefaniei Maracineanu este poza Mariei Sklodovska Curie.
    • +1 (1 vot)    
      multumim (Duminică, 28 octombrie 2012, 13:13)

      Constantin Barbu [utilizator] i-a raspuns lui fghh

      Corect, am reparat eroarea! Multumim pentru sesizare.
  • +1 (3 voturi)    
    Mie mi-ar placea.... (Duminică, 28 octombrie 2012, 12:17)

    tatiku [utilizator]

    Mie mi-ar placea Maria Tanase. E pe deplin legata de tara asta si cred ca o iubim cu totii. Apoi e si frumoasa....
  • +1 (1 vot)    
    Na-ti-o (Duminică, 28 octombrie 2012, 12:28)

    Cetateanu [utilizator]

    Cand tomnai era sa dau cu batu ma uita-i la lista de semnaturi: cine-i motu curcanului?
    Nuti spaima ... Asa ca ma baieti si fete: buna ideea proasta punerea in scena...
  • 0 (2 voturi)    
    Inteleg ca tiparirea de bacnote este deja hotarata (Duminică, 28 octombrie 2012, 12:33)

    denvarel [utilizator]

    Lipseste doar imaginea care va fi tiparita pe noile hartii care vor sporii inflatia.
  • -1 (3 voturi)    
    buna, buna, dar de ce din bani europeni? (Duminică, 28 octombrie 2012, 14:01)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Campania este in ordine, o idee interesanta. Trebuia insa completata de una, mai subtila, de imbunatatire a imaginii femeii in politica romaneasca, imagine terfelita de toate fufetele care au detinut in ultima vreme, mai cu seama la pedele, roluri de ministru, parlamentar sau europarlamentar. Caci poporul a auzit de 1000 de ori mai multe povesti despre Whoodrea sau EBA decit de oricare dintre femeile al caror chip a fost propus sa innobileze vreo bancnota

    De ce trebuiau insa fonduri europene prin POSDRU pentru asta? Pentru ca in spatele operatorilor de proiect stau tot felul de politicieni "specializati" in accesarea si gestionarea fondurilor structurale, ca in cazul ONCOSUPORT sau IMI PQnet (doua proiecte din POSDRU in care am fost implicat/a ca beneficiar)? Toate acestea sint pretexte, paravane vopsite pe-afara intr-o limba de plastic a Uniuni Europene, bune de prostit prostii, iar inauntru tot felul de invirteli si suveici din care cistiga cei alesi. Si ne minunam ca organele de control ale UE gasesc tot felul de nereguli? Dar ar fi in stare sa analizeze si continutul acestor proiecte, ne-ar da afara din uniune (fara ajutorul Macoveicii, o alta puslama din politica romaneasca care a terfelit imaginea femeilor pe firmamentul social ai politic.
  • 0 (2 voturi)    
    ! (Duminică, 28 octombrie 2012, 14:31)

    melcul_naravas [utilizator]

    Toate doamnele enumerate pe aceasta lista merita intreg respectul nostru; dar eu as vota-o pe regina Maria care a avut o mare contributie in faurirea Romaniei Mari.
    • +1 (1 vot)    
      Unirea Transilvaniei cu cei din Rregat (Duminică, 28 octombrie 2012, 20:13)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui melcul_naravas

      l-au realizat cei din Transilvania, cei care AU VRUT si ORGANIZAT ACTUL UNIRII, prin adunarea de la Alba-Iulia, pregatita de comitetul care avea sediul in ARAD, si unde initial trebuia sa aibe loc adunarea populara.regina nu a avut nici un rol !
      degeaba vreti voi astazi unirea cu Republica Moldova, daca ei nu vor, nu-i poate obliga nimeni.
  • +3 (3 voturi)    
    Depine la ce ne gandim si la ce visam... (Duminică, 28 octombrie 2012, 14:39)

    3333333333 [utilizator]

    Fara indoiala ca daca vrem sa ne amintim de momentul in care a inceput cu adevarat istoria Romaniei moderne va trebui sa o alegem pe M.S. Regina Maria.... Daca vrem sa de gandim numai la ceea ce va fi de acum incolo va trebui sa o punem pe Daciana (madam Ponta...)
  • -1 (1 vot)    
    Mai bine... (Duminică, 28 octombrie 2012, 14:51)

    dana_s [utilizator]

    ... ?! vad ca este vorba despre un proiect POSDRU... Doamne, pe ce se duc banii...
    http://www.altfem.ro/pdf/petitie_bancnota.pdf
    Mai bine ati scoate o carte, foarte documentata, prezentata atractiv, cu toate aceste minunate biografii feminine romanesti.
    Nu cred ca trebuie sa le punem si pe vreo bancnota (habar n-am ce figuri masculine sunt acum pe bancnotele noastre, si nu-i bai).
    Unii vor un gen de "egalitate" fortata intre sexe... N-are sens.
  • +2 (2 voturi)    
    ELISABETA RIZEA . (Duminică, 28 octombrie 2012, 17:35)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    RESPECT.
  • 0 (2 voturi)    
    Ana Ipătescu (Duminică, 28 octombrie 2012, 18:08)

    fac [utilizator]

    Nu se descoperise că Ana Ipătescu nu era revoluționară și că venise cu mulțimea ca să-și salveze amantul?
    Pe acest motiv s-au schimbat numele străzilor ce-i purtau numele,de exemplu în Râmnicu Vâlcea,unde una dintre străzile cele mai importante,din centrul municipiului,nu se mai numește Ana Ipătescu,ci General Magheru.
  • +1 (1 vot)    
    O propunere : (Duminică, 28 octombrie 2012, 19:33)

    Costin1968 [utilizator]

    Elena Vacarescu
  • -1 (1 vot)    
    pe cine înlocuim? :) (Duminică, 28 octombrie 2012, 21:40)

    Asgardi Metrovich [utilizator]

    pe care din bancnotele actuale va apărea aleasa? sau va fi emisă una specială?
  • -1 (1 vot)    
    Votul meu: Elena Ceausescu (Duminică, 28 octombrie 2012, 23:41)

    V.R. [utilizator]

    Cine spune ca doar personalitatile pozitive ar trebui sa fie pe bancnote? Elena Ceausescu a fost poate cea mai influenta femeie din istoria Romaniei. Trebuie sa ne amintim si de Ceausesti, fiindca cei care uita istoria sunt condamnati sa o repete.
  • +2 (2 voturi)    
    Pe cine au uitat (Luni, 29 octombrie 2012, 9:00)

    Marinake [utilizator]

    Depinde ce apreciem


    Elvira Popesco, Carmen Stanescu, Draga Olteanu Matei,

    Ar putea s-o puna si pe Angela Gheorghiu pe langa Haricleea da' e cam tanara.

    Cella Delavrancea
    Maria Tanase ?
  • 0 (2 voturi)    
    POT SA PUNA PE CINE DORESC... (Luni, 29 octombrie 2012, 13:13)

    schroedinger [utilizator]

    Dar mai bine ar bate moneda de 1 si 2 RON, ca sa ne descurcam si noi cu platile pe la parcari si alte automate!


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri