Barroso catre Ponta: Daca nu se iau masuri urgente, absorbtia fondurilor europene va fi serios compromisa

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 17 octombrie 2012, 18:20 Actualitate | Esenţial


Daca Romania nu ia masuri urgente pentru a rezolva problemele care au dus la intreruperea finantarii pentru o serie de programe europene, absorbtia fondurilor puse la dispozitie de Uniunea Europeana va fi serios compromisa, i-a transmis seful Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso, premierului Victor Ponta, in intalnirea care a avut loc miercuri la Bucuresti.

"I-am cerut primului ministru sa ia masuri imediate pentru a rezolva problemele care au dus la intreruperea platilor pentru anumite programe europene. Daca nu se iau masuri urgente, absorbtia fondurilor europene va fi serios compromisa. Ca principal motor al cresterii, este esential sa existe un impuls major - indiferent de viitoarele alegeri - pentru a implementa masurile critice destinate imbunatatirii capacitatii de absorbtie", se arata intr-un comunicat al Comisiei, dupa intalnirea dintre cei doi oficiali.

Barroso a "insistat" asupra importantei faptului ca numirea noului procuror general si a sefului Departamentului National Anticoruptie "sa fie facute intr-o maniera obiectiva si independenta".

"Acesti doi oameni vor defini reputatia sistemului juridic si trebuie sa aiba un istoric de integritate si profesionalism".

Barroso a caracterizat intalnirea drept "buna si constructiva" si si-a exprimat multumirea pentru faptul ca "multe" dintre solicitarile pe care i le-a formulat lui Victor Ponta la Bruxelles au fost rezolvate.

"Cred ca este in interesul Romaniei ca toate fortele politice sa actioneze cu responsabilitate si retinere, in conditiile in care se apropie alegerile", se mai arata in comunicatul Comisiei.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5063 vizualizari

  • +22 (32 voturi)    
    Cu Ponta (Miercuri, 17 octombrie 2012, 18:39)

    Kepler [utilizator]

    Romania este practic intr-o prapastie de unde foarte greu va fi scoasa. Totul este o batjocura a valorilor europene si acest lucru se intimpla chiar in Europa!
    • +14 (20 voturi)    
      comparatia (Miercuri, 17 octombrie 2012, 18:50)

      was [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      Comparatia cu "prapastia" nu mi se pare cel mai potrivit, as propune "in groapa nisipul miscator in care se afunda", dar daca vrem adavarul, atunci comparatia cu o fosa septica este mai potrivita.
      • -5 (5 voturi)    
        toate aceste probleme.. (Joi, 18 octombrie 2012, 8:35)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui was

        toate aceste probleme de care se vorbeste sunt opera "performantelor" guverne Boc si MRU.. ce a dovedit Ponta?.. a dovedit ca nu este mai bun decat cei doi..
    • -2 (2 voturi)    
      Curiozitate (Joi, 18 octombrie 2012, 10:18)

      aladdin [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      Asta i-a spus-o inainte sau dupa ce a primit lista cu cele 8 solicitari de la Ponta?
  • -30 (40 voturi)    
    Barosso are mandat pana in 2014 (Miercuri, 17 octombrie 2012, 18:40)

    busola [utilizator]

    Vor fi alegeri si va incerca sa ia sefia UE pentru a treia oara. Familia politica din care face parte distinsul domn Barosso, la fel ca si Reading si Basescu, PPE, are imaginea iremediabil distrusa, respectiv este un partid autointitulat popular care a devenit impopular. Nici in propriul sau partid domnul Barosso nu se mai bucura de incredere pentru a fi desemnat candidat la noile alegeri.

    Este un alt exemplu de presedinte partizan caruia nu ii pasa de soarta oamenilor.
    • +19 (25 voturi)    
      spuse busola comunista (Miercuri, 17 octombrie 2012, 18:44)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui busola

      :))))))))))

      bhey voi sunteti spalati pe creier
      nu mai ganditi, noroc ca respiratia este un reflex involuntar ca altfel ati fi murit .
      • +7 (11 voturi)    
        Chiar si asa (Miercuri, 17 octombrie 2012, 22:26)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        sunt atata de neghiobi ca-si dau cu pleoapa-n ochi :))
    • +14 (18 voturi)    
      Privitul la latrina 3 (Miercuri, 17 octombrie 2012, 18:55)

      Gigell [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Cu smerenie si adulatie, ca la poarta cea noua, duce la debusolare.
      Ce conteaza barna din ochiul nostru si ca oameni importanti din UE ne atrag atentia oarecum discret, noi ne legam de paiul din ochii lor ...
    • +6 (12 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 17 octombrie 2012, 19:15)

      lol [anonim] i-a raspuns lui busola

      • -6 (8 voturi)    
        hm (Miercuri, 17 octombrie 2012, 23:12)

        busola [utilizator] i-a raspuns lui lol

        Intrebarea corecta era 'va mai avea departamentul de stat american aceeasi pozitie vizavi de asazisa lovitura de stat in Romania daca Mitt Romney va fi presedinte?'

        Raspuns: NU!
        • +3 (3 voturi)    
          Va spune PAS (Joi, 18 octombrie 2012, 10:04)

          Cel [anonim] i-a raspuns lui busola

          Daca va iesi Romney il va trimite pe Ponta la Moscova
        • 0 (0 voturi)    
          Tu esti Mitt Romney? (Joi, 18 octombrie 2012, 20:39)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui busola

          Vad ca ai dat si raspunsul.
          Orice presedinte democratic ales va avea o pozitie de condamnare a lovituri de stat din Romania. Motivul e foarte simplu: nici unul nu vrea sa se foloseasca metode ca cele folosite de uslasi pentru a se incerca demiterea sa.
    • +7 (13 voturi)    
      bah, tu ti-ai pierdut busola? (Miercuri, 17 octombrie 2012, 20:05)

      Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui busola

      ca altfel nu-mi explic cum iti poate debita capu' atatea prostii...
      Tu-l compari pe pontache copy-paste cu Merkel si Barosso? sau te crezi la A3?
    • +5 (7 voturi)    
      aha (Miercuri, 17 octombrie 2012, 23:15)

      costinescu [utilizator] i-a raspuns lui busola

      asa v-au spus azi la arena nationala? sau atat ai retinut tu?
    • +6 (8 voturi)    
      Ce busola ai frate? Made in Russia? (Miercuri, 17 octombrie 2012, 23:51)

      EXEs [utilizator] i-a raspuns lui busola

      Nu stiu daca sa rad ca ti-a luat-o razna busola, sau sa ma intreb cine-ti plateste busola sa indice unde vor sefii tai.
      In primul rand nu e clar daca tu crezi ca Barosso mai candideaza sau nu. In al doilea rand daca te informezi si din alta parte decat de la Vocea Antenei si Vocea Rusiei o sa afli ca Barosso a decis sa nu mai candideze pentru un nou mandat asa ca una din temele de dezbatere va fi alegerea unui nou candidat din partea PPE.
  • +12 (18 voturi)    
    Ponta a crezut... (Miercuri, 17 octombrie 2012, 19:07)

    paolalaan [utilizator]

    ca , vezi doamne il pune la punct pe Baroso si unele televiziuni sustineau ideea ca ponta ii va spune clar lui Baroso sa nu se bage in politica noastra , sa ne dea fonduri ...asa, ca un fel de comanda ,cica , dar asta, desigur ca numa un prost nesimtit ca ponta putea sa creada , dar unele televiziuni de rahat sustineau fervent ideea ca ponta il va pune la punct pe Baroso...inca o data ,usl in frunte cu copy paste ,bula national si-a dat cu stangu-n dreptu ca ,de fapt Baroso l-a atentionat ferm pe bula cum ca ,daca vrea fonduri trebuie sa respecte niste reguli ,nu sa se comporte ca un maimutoi bolsevic si scortos ,prost ca gardu si orgolios nevoie mare!Daca nici acum poporul roman nu se trezeste ,inseamna ca suntem tampiti rau si ca ne meritam soarta de sobolani ...
  • +14 (20 voturi)    
    poanta nu credem noi, ori spune Barroso minciuni? (Miercuri, 17 octombrie 2012, 19:12)

    geocrin [utilizator]

    Barroso spune ca stai rau la capitolul absortie de fonduri europene, spune clar, Barroso minte?
    In primavara lui 2013 se vor destepta si cei care acuma-i cint osanale lui poanta si antenescu.
    Si Ceausescu avea aceasi lozinca : Noi romanii ....poporul roman, NOI ne hotarim soarta NU cei dinafara.....aia sunt dusmani.
    • -4 (4 voturi)    
      geocrin... (Joi, 18 octombrie 2012, 8:39)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui geocrin

      absortia fondurilor nu este inceputa in mai 2012.. coruptia generalizata din timpul mandatului Boc au dus la oprirea finantarilor.. daca vei citi cu atentie rapoartele negative ale auditorilor pe aceste fonduri vei vedea ca este vorba de anii 2009, 2010 si 2011. Ponta dar si cele 90 zile de guvernare MRU au aratat ubcompetenta sau lipsa de vointa a acestora pt rezolvarea problemei.. cam asa stau lucrurile.. sa nu mai incercam sa coafam realitatea in favoarea unuia sau altuia caci si PDL si USL sunt o cloaca de incompetenta , imoralitate si impostura
  • -12 (24 voturi)    
    lasa-ne traiane, lasa-ne!!! (Miercuri, 17 octombrie 2012, 19:15)

    Montesquieu [utilizator]

    masurile urgente au fost luate:

    hoata sefa udrea a fost debransata de la banii publici, mafiotul blejnar nu mai invarte banii la anaf, videanu si berceanu au fost scosi din ministere etc

    mai ramane sa-l scoatem pe nashul cel mare de la cotroceni si sa-l punem in boxa acuzatilor

    de fapt asta e cea mai urgenta masura. toate celelalte se vor rezolva mult mai usor

    PS poate si procurorii isi vor da seama ca o flota disparuta inseamna prejudiciu; si ca cele 7-8 schimburi de terenuri intre traian si casuneanu inseamna mita; si ca o casa data din banii publici inseamna furt
  • -7 (13 voturi)    
    Absorbția cu pricina ESTE compromisă! (Miercuri, 17 octombrie 2012, 19:38)

    TimantiusRaptor [utilizator]

    Au avut grijă de asta întâi pedelicii (pe care tot ce nu se putea fura nu-i interesa), apoi uselicii care le copiază politicile la indigo...
  • +6 (12 voturi)    
    ca-n bancul cu broasca (Miercuri, 17 octombrie 2012, 19:56)

    corvus coraX [utilizator]

    Plagiatorul a vrut să-și arate mușchii trimițându-i lui Barosso 9 puncte. Acum a făcut fâs pe Arena. După lansarea USL-istă e nevoie de dezinfecție și deratizare
  • +6 (10 voturi)    
    Barroso-Ponta fonduri europene (Miercuri, 17 octombrie 2012, 20:08)

    andreesanu [utilizator]

    Atragerea de fonduri europene nu se face cu vointa politica ci cu OAMENI DESTEPTI care sa elaboreze proiecte ce se incadreaza cerintelor europene si nevoilor firmelor romanesti.
    O problema sunt DERBEDEII,GOLANII ajunsi propietari dupa 89 si care nu stiu decit sa MULGA bani de la orcine si de pe orce.La un proiect la care se asteapta fonduri europene o cota parte trebuie pusa de cel care depune proiectul,dar propietarii de peste noapte nu vor da in veci un leu,atunci cine sa acceseze fonduri???-ASTA-I INTREBAREA.
    Cine sa mai faca proiecte ???,cei destepti lucreaza afara,nu stau sa-si bata joc derbedeii de ei sau guvernantii de doua parale.
    Cind depui la minister un proiect te trimite la un privat sa inchei un contract de consultanta in care specifici cit ii dai daca trece proiectul,apoi impart intre ei ,asta-i Romania de azi =cu capul pe butuc si cu ghilotina ridicata ,abia se mai tine intr-o ata.
  • +5 (7 voturi)    
    Fondurile se duc la fund (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:35)

    cccr [utilizator]

    Il doare in cot pe prim ministru de absorbtia fondurilor europene-acum prioritatea zero-este viitorul parlament-alegerile. Ce e greu de inteles D-le BARROSO ? Apoi vedem noi fondurile...
  • -7 (9 voturi)    
    Pai (Miercuri, 17 octombrie 2012, 23:43)

    evoque [utilizator]

    mister baros daca romanica zice ca nu mai vrea sa cotizeze la ue, cum ar fi?
    Daca romanica ar zice, hai sa ne retragem din ue, cum ar fi?
    Ia mai vezi de gradina masoneriei si pune conditii in alta parte, ca boc care a avut toate conditiile nu a primit bani asa ca nu mai fi cocos cu astia de stanga.
    Pacat ca ponta si usl nu au oua sa se ia la tranta cu voi, iar voi sunteti obisnuiti sa aveti slugi puse la putere.
    • +5 (5 voturi)    
      Jalnic (Joi, 18 octombrie 2012, 0:05)

      Teris [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Daca tu te-ai retrage din Romania, ar fi un comunist mai putin!
      • 0 (0 voturi)    
        eu (Joi, 18 octombrie 2012, 11:45)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Teris

        sunt retras din romania, tocmai pentru ca am ajuns in punctul in care am considerat ca nu se poate trai intr-o tara de pupin-curisti si slugoi care se apleca in fata oricarui strain de doi bani care apare pe la noi. Prin urmare "coabitare" placuta.
        • 0 (0 voturi)    
          Oricarui...?! (Joi, 18 octombrie 2012, 22:45)

          Teris [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          E ok in Cuba?
          • 0 (0 voturi)    
            amice (Vineri, 19 octombrie 2012, 7:45)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Teris

            nu ai decat sa stai cu unghia in gat si sa faci propaganda portocalie pana cand o sa intelegi ce inseamna dictatura. Chiar si in cuba este mai bine decat acum in romania lui basescu slefuitorul de bocanci ppe, insa eu prefer ue si tarile arabe. In cele din urma este cald si bine, iar cand le vorbesc de criza se uita ca pinguinul la valiza. Cand te saturi te invit la un ceai si o narghilea la usa cortului in desert unde poti sa fii liber nu sa traiesti precum soricei albi in laboratoarele fmi din romania si ue.
    • +5 (5 voturi)    
      lol.. (Joi, 18 octombrie 2012, 9:51)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      revenisi?...

      pai ar fi cam asa:
      1. S-ar include din nou vizele pentru romani, si un milion de infractori exportati ar veni inapoi in tara (iarasi va trebui sa-mi iau stergatoarele cu mine sus!).

      2. S-ar inchide piata muncii si s-ar intoarce in tara vreo 1-2 milioane de oameni care trimit anual chiar si in timp de criza, vreo 4 miliarde EUR.

      3. In urma somajului accentuat, datorat punctului 1 si 2, si datorita retragerii accentuate ale investitorilor straini de pe piata, socialistii vor face doar ceea ce stiu sa faca: inflatie galopanta.

      4. s.a.

      concluzie: welcome to the '90's...
      Dar oricum esti platit de Voiculescu asa ca pe tine nu te intereseaza/afecteaza....
      • -2 (2 voturi)    
        nu am plecat nicaieri (Joi, 18 octombrie 2012, 11:42)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

        doar cat sa schimb adresa de domiciliu in alta tara.
        1. vizele, nici o problema, pentru ca si asa nu folosesc la mai nimic si din pacate sunt satul sa explic europenilor diferenta intre romani si rromi. Pe de alta parte UE nu este interesata ca romanica lui peste prajit sa se retraga din ue, pentru ca suntem un furnizor de resurse, suntem o piata de desfacere pentru ei si ar fi un semnal foarte prost cu privire la extinderea catre ucraina(alta tara vizata pentru resurse) dar si un semnal bun pentru greci si pentru destramarea ue. un milion sau nu de infractori nu se vor intoarce pentru ca acestia vor migra inaintea oricui in locuri caldute si bune pentru praduit, deci nu o sa ramai fara stergatoare din acest motiv. Eventual le fura cei care sunt ramasi la "scolarizare" aici sau cei care mor de foame din cauza vesnicelor masuri de austeritate impuse de fmi, banci si slugile din ppe.
        2. Cei care lucreaza afara au deja permise de munca si in mare parte au contracte de munca si rezidenta acolo iar tarile din ue nu se pot debarasa de ei pentru ca sunt cei care le produc pensiile.
        3. Probabil ca inflatia ar fi pana la un punct o solutie, insa socialistii nu vor face mare lucru pentru ca nu sunt in stare. Ideea cu inflatia am intlnit-o in italia chiar inainte sa fie pus Monti. Multi italieni doreau sa revina la lira sa o devalorizeze si sa scape mai usor de datorii.
        Concluzie: nu mai trage concluzii pripite daca vrei sa nu fii doar un postac portocaliu de duzina.
        • +3 (3 voturi)    
          Experienta (Joi, 18 octombrie 2012, 12:32)

          European [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Nu stiu pe ce iti bazezi afirmatiile, dar sunt cel putin inexacte si spun asta in calitate de locuitor al unei tari din UE unde romanii si bulgarii au nevoie de aprobare speciala pentru a obtine un loc de munca, unde diplomele din tara nu sunt recunoscute ( facultatea mea, chiar daca am fost bursier si am studiat la o facultate serioasa, nu valoreaza nimic aici), unde afluenta de cetateni estici (nu rromi in mod particular) nu e deloc bine privita, deoarece a crescut nivelul de infractionalitate, aspectul oraselor s-a deteriorat ( esticii arunca mizerie pe jos). Plata pensiilor de catre estici nu-i preocupa pe cetatenii, asa cum afirmi, daca e pusa in balanta cu un comportament antidemocratic. Personal, prea putin imi pasa ca la conducerea Romaniei este USL, PDL sau vreo combinatie de partide, din partea mea pot fi si martienii, atat timp cat linia lor de guvernare si politica lor interna si externa are corenta si respecta legea si cetatenii. Pentru moment, nu am vazut la acest USL decat propaganda, "jos Basescu" si "o sa facem", dar o serie de actiuni disctructive si o incompetenta pe care nu am mai intalnit-o la nici un alt guvern. Nu pot sustine o astfel de mizerie. Daca maine dispar din USL acesti ultranationalisti imaturi si apar oameni competenti, cu un comportament de oameni responsabili, sunt primul care ii va vota, dar in formula asta, sunt doar nocivi.
          • 0 (0 voturi)    
            Erata (Joi, 18 octombrie 2012, 12:48)

            European [utilizator] i-a raspuns lui European

            Erata: Postul meu era un raspuns pentru Laurentiu 78.
          • +1 (1 vot)    
            deci (Joi, 18 octombrie 2012, 13:02)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui European

            in prima parte cu privire la diplome si perceptia celor de rand din ue fata de straini sunt de acord, stiu cum este.
            In ceea ce priveste faptul ca cetatenii care vin in ue si muncesc legal sunt un mare suport pentru sistemul de pensii este adevarat si chiar se incearca sporirea acestora din cauza faptului ca populatia ue este foarte batrana si sistemul de pensii intra in colaps. Pe aceasta tema se fac analize si simulari pentru ca trebuie luate decizii rapide fiindca sistemul de pensii este foarte grav afectat, iar alternativa pe termen scurt nu exista.
            Acel comportament antidemocratic al unora face parte din riscul asumat la extinderea UE, iar politicienii UE au stiut foarte bine acest lucru dar au lasat acest subiect pentru viitoare si actuale manipulari politice.
            Cat priveste politica de la noi nu exista diferenta de valoare intre pdl sau usl sau cine or mai fi pentru ca toti isi au radacinile in acelasi partid comunist si au aceiasi pregatire indiferent de generatie si de culorile in care se costumeaza. In ce priveste guvernarea ponta nu exceleaza cu nimic, insa dupa ani de experienta romaneasca pot sa afirm ca cei mai prosti sunt cei care au trecut prin guvernul boc. Acest lucru il afirm cu toata responsabilitate pe baza experientelor personale nu propagndistice. Nici pdl si gasca nici psd si gasca nu vor oferi nimic mai bun romanilor in ce priveste viata acestora.
            • +3 (3 voturi)    
              De acord (Joi, 18 octombrie 2012, 14:02)

              European [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Din pacate, in lumea politica din Romania partidele nu mai au ideologie proprie, ci doar una comuna: ciolanul. Putinii oameni care ar dori sa faca ceva pentru binele comun sunt repede sufocati si eliminati de ceilalti. In ce priveste guvernarea Ponta, nu pot fi de acord. Exista un lucru prin care exceleaza: INCOMPETENTA. Am urmarit cu mare interes tot ce a facut de la investire, am urmarit frecvent in Monitorul National masurile pe care le-a luat. Pot spune un singur lucru: nu a facut nimic! Am vazut mlte aparitii publice, multe vorbe, multe acuzatii, multe promisiuni, dar nu actiuni constructive concrete. Nu gasesti nici o masura in Monitorul Oficial care sa duca la evolutia catre o viata mai buna, in viitorul apropiat sau indepartat. Au trecut totusi 5 luni, timp suficient pentru aplicarea unor masuri. Guvernul Ungureanu in 3 luni a luat cel putin 2 masuri care au adus o imbunatatire considerabila in ce priveste atragerea de bani la buget: sistemul coerent de control al vamilor pentru transporturile de marfa, sistem ce a dus la eliminarea unor retele de evazionisti si revocarea din functie a lui Blejnar. Avantajele acestor masuri au efecte benefice si astazi. I-am urmarit pe actualii ministrii. Cu exceptia lui Florin Georgescu, restul habar nu au pe ce lume traiesc, nu au pregatirea necesara pentru functia pe care o detin, sunt ca niste pasageri galagiosi, obisnuiti sa injure soferul de autobuz pentru ca nu conduce lin, care s-au trezit ca trebuie sa conduca ei autobuzul, dar nu au carnet si nici nu stiu cum sa faca asta. Astfel ca nu conduc deloc, ci doar injura in continuare soferul vechi, dar in timpul asta autobuzul aluneca singur, prin toate gropile, indreptandu-se catre o prapastie din care nu stiu cum vom iesi.
              • 0 (0 voturi)    
                mai (Joi, 18 octombrie 2012, 22:26)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui European

                ca sunt de acord cu tine dar de faza cu ungureanu nu pot sa trec. In 3 luni a luat masuri de imbunatatire a traiului propriu si atat.
                Sistemul de control al vamilor a constat in numirea de sefi slugarnici(cum de fapt este in practica fiecarui guvern) care sa se ocupe de spagile care finanteaza partidele si sefii de la bucuresti. Nu au fost si nu sunt si nu vor fi colectati mai multi bani la buget din acest sector.Pentru ca nu exista interes si pentru ca piata neagra duduie din cauza unei masuri idioate care a dus tva la 24%, fapt ce a dus le cresterea evaziunii, iar din evaziune se traieste bine cand ai puterea. Blejnar stie.
                Efectele benefice se simt in buzunarele conducatorilor. Nu mai fiti naivi si nu vorbiti fara sa stiti. Mergeti si stati o zi in vama la constanta (poate o zi este putin pentru novici) si o sa vedeti efectele benefice ale masurilor luate de boc si mru.
          • +1 (1 vot)    
            pai... (Joi, 18 octombrie 2012, 14:28)

            Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui European

            cam asta ziceam si eu. Daca iesim din UE si nu mai au "avantajele" pietii noastre imediat ii trimit inapoi si pe cei care muncesc (si care acum cotizeaza masiv cu bani in tara), si pe infractori (ceea ce ne-ar creste noua infractionalitatea).

            Deci unde e mai bine pentru noi, In UE cu ceva mai multi bani, cu dreptul de-a "injura" pe cine vrem, sau singuri singurei, izolati pe plan international (sau sub papuc chinezo-rusesc), cu inflatie galopanta si infractionalitate crescuta si cu pumnul in gura?
            • +2 (2 voturi)    
              Scuze (Joi, 18 octombrie 2012, 15:15)

              European [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

              Dialogul era cu evoque, dar platforma nu mi-a permis sa sterg erata. Ti-am citat numele din greseala.
    • 0 (0 voturi)    
      Mai frate ce nume aveti (Joi, 18 octombrie 2012, 20:50)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      evoqe, Mazeta, Colonel, busola. Si toti alceleasi idei.
      • 0 (0 voturi)    
        sau (Joi, 18 octombrie 2012, 22:17)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui ty

        ty:)
  • +7 (9 voturi)    
    Va recomand (Joi, 18 octombrie 2012, 9:50)

    European [utilizator]

    Va recomand sa cautati pe internet discursurile lui Ponta si Antonescu de aseara si sa le comparati cu discursul lui Basescu. Este socanta diferenta de calitate, continut, consistenta a mesajului. Basescu cere punctual si cu fermitate o pozitie egala pentru Romania, drepturi de munca egale pentru romani, integrare si a Romaniei, in aceeasi masura cu a altor tari, cod al muncii comun, ajutor in intergarea rromilor. Ponta si Antonescu zbiara "jos Basescu", "poporrruul", "noi", "Basescu nu ne mai reprezinta". Cu tot regretul pentru cei doi dobitoci, basescu a vorbit exact ca un presedinte preocupat de viitorul Romaniei si binele romanilor, ei doi au vorbit ca niste comunisti. Cei peste 40 de ani isi pot aduce aminte cu usurinta manifestatiile ceausiste de pe stadioane. Ce s-a intamplat ieri arata clar unde vor sa duca tara cei dori repetenti.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by