VIDEO Detinutii pedepsiti cu inchisoarea de pana la 6 ani inclusiv ar putea fi gratiati. De aceasta amnistie ar beneficia si Adrian Nastase - proiect de lege depus de Madalin Voicu si Nicolae Paun

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:28 Actualitate | Politic

Pedepsele cu inchisoarea de pana la 6 ani inclusiv, precum si pedepsele cu amenda, aplicate de instanta, ar putea fi gratiate in intregime, in timp ce infractiunile pedepsite cu privarea de libertate pana la 4 ani inclusiv sau amenda ar putea fi amnistiate, conform unui proiect depus la Camera, relateaza Mediafax.

Aceste prevederi sunt cuprinse in proiectul de lege intitulat "Lege pentru amnistierea unor infractiuni si gratierea unor pedepse", initiat de catre deputatul PSD Madalin Voicu si de catre presedintele Comisiei pentru drepturile omului, Nicolae Paun.

Madalin Voicu a declarat, pentru Romania TV, ca si Adrian Nastase s-ar incadra printre beneficiarii acestui proiect de lege.

"Acest proiect nu e facut pentru Adrian Nastase", a sustinunt insa el, precizand ca nu se lasa intimidat de eventuale acuzatii in acest sens: "Nu mai pot, ma ia cu transpiratie si cad jos din picioare, ce sa zic".

Initiativa legislativa a celor doi deputati prevede, totodata, si gratierea minorilor trimisi intr-o scoala speciala de munca si reeducare.

De asemenea, proiectul legislativ prevede gratierea cu o treime a pedepselor cu inchisoarea intre 6 si 8 ani inclusiv, gratierea cu o cincime a pedepselor cu inchisoarea intre 8 si 10 ani inclusiv.

Proiectul de lege prevede ca de la aceste gratieri si amnistieri sunt exclusi cei recidivisti prin condamnari anterioare sau condamnati pentru infractiuni savarsite in stare de recidiva.

Cei care au savarsit infractiuni contra sigurantei statului, infractiuni de omor, vatamare corporala grava, loviri sau lovituri cauzatoare de moarte, lipsire de libertate in mod ilegal, viol, act sexual cu un minor, perversiune sexuala, incest, talharie, inselaciune, delapidare, ultraj, tortura, evadare, falsificarea de monede, trafic de stupediante, proxenetism nu beneficiaza de prevederile acestui proiect de lege.







Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO "I-am caftit pana am obosit si eu". Educatoarele care isi dadeau sfaturi pe Facebook despre cum se snopesc orfanii

Apar acuzatii extrem de grave la adresa unor educatoare din Constanta, banuite ca ar fi snopit in bataie cativa orfani dintr-un centru de plasament. Femeile au intrat in atentia ''Directiei pentru Protectia Copilului'' dupa ce pe un site de socializare ar fi vorbit, fara frica, despre tratamentele socante aplicate elevilor.








18290 vizualizari
  • +77 (77 voturi)    
    Vantu si Nastase? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:32)

    MG [utilizator]

    Vantu si Nastase?
    • +82 (82 voturi)    
      Impusca 3 iepuri dintr-un foc! :) (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:58)

      ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui MG

      1. Eliberarea lui Bombo si Vantu...
      2. Mai multe voturi pt. USL
      3. Respectul minoritatii pe care o reprezinta si care are numerosi membrii p-acolo...
      • +50 (50 voturi)    
        .... (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:12)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        odioasa masura...
        ai punctat cum nu se poate mai bine... dar odioasa masura...
        sper sa fie o gluma..,... sunt orpilat la ce s-a ajuns pentru intr-o campanie electorala....
        fantastic....
        • -28 (30 voturi)    
          sau nu (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:50)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          Infractiunile comise de Vantu si Nastase sunt pe lista celor EXCLUSE de la aceasta masura. Nu va alarmati ca nu ii scoate nimeni din inchisoare. Poate ca unii vor, dar nu isi permit sa faca asa ceva in fata electoratului.
          • +15 (15 voturi)    
            oare ? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:46)

            traian969 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Madalin Voicu a declarat, pentru Romania TV, ca si Adrian Nastase s-ar incadra printre beneficiarii acestui proiect de lege.
            • +13 (13 voturi)    
              SUNT NISTE CRETINI (Miercuri, 3 octombrie 2012, 16:49)

              Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui traian969

              asta fac ei...
              pun in libertate nu stiu cate zeci de mii de puscariasi, ca sa il salveze pe nastase

              idioti
              • +8 (8 voturi)    
                Faceti o mare eroare (Miercuri, 3 octombrie 2012, 20:29)

                eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

                Pun in libertate nu stiu cate zeci de mii de votanti ai PSD , pe langa domnul Nastase.

                Din pacate este o masura care aduce beneficii majore unei etnii care are foarte mult de lucru in perioada sarbatorilor de iarna cand incepe la ei perioada culesului.

                Se pare ca cei 13 ani de la revolutie impun astfel de masuri ca si celelalte aflate in ultima vreme pe agenda guvernului pentru ca romanul de rand sa se bucure in liniste de cresterea impozitelor, preturilor la benzina, energie si toate celelalte .

                Revenim cu succes la perioada in care statul era muma pentru politicieni, prietenii lor si puturosi si ciuma pentru cei care incearca sa traiasca mai bine muncind.

                Tot inainte vrednici PSD-isti. Poate aveti sansa sa ramaneti in tara doar cu fanii vostri care stau cu mana intinsa la pomeni din partea statului.
                Atunci sa va vad pe unde o sa scoateti camasa, ca pana atunci, in tara asta, nu o sa mai ramana de vandut decat praful de pe toba.
            • +8 (8 voturi)    
              colonelu' (Miercuri, 3 octombrie 2012, 18:05)

              Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui traian969

              ori e postac ori e idiot de nu e in stare sa mearga nici pana la magazinu' de paine.


              posibil amandoua...
            • +2 (2 voturi)    
              e vreun bulibasa (Joi, 4 octombrie 2012, 9:46)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui traian969

              de'al lor inlauntru. plus multe mii da alti ciordasi.
              il inteleg pe cata...pardon, madalin voicu :)
          • -5 (11 voturi)    
            Citez dintr-un ilustru anonim: (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:59)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            "ca nu ai tu studiile mele si nici IQ-ul meu. om "informat" de pe hotnews si b1, care vrea raspuns la o intrebare pe care a uitat sa o scrie. muraturi ca voi sunt la tot pasul. macar bine ca sunteti din ce in ce mai putini. "

            Pot sa-ti spun doar atat: esti prost, bai!
          • +18 (18 voturi)    
            sau da... (Miercuri, 3 octombrie 2012, 15:15)

            JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Chestia cu "nu isi permit sa faca asa ceva in fata electoratului" este de o mare finete.

            Si eu am crezut ca nu isi vor permite sa treaca Monitorul Oficial la guvern, sa treaca ICR-ul la parlament, sa-i dea jos pe presedintii celor doua camere, sa minimizeze rolul Curtii Constitutionale, sa faca referendum cu 5 luni inainte de parlamentare, sa promoveze plagiatul si minciuna si asa mai departe.

            Dar s-a putut.
            Tot asa se va putea si gogoasa asta a lui Madalin Voicu. Pe nesimtite.
          • +2 (2 voturi)    
            Interese electorale (Miercuri, 3 octombrie 2012, 22:01)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Nicolae Păun (n. 9 noiembrie 1964, București) este un politician român de etnie romă, reprezentant al acestei minorități în Parlamentul României.
            "Am aprobat de principiu un acord de colaborare cu Partida Romilor şi modul în care vom colabora atât în alegeri, cât şi în actul de guvernare după 9 decembrie anul acesta. (...) Este un acord de sprijin reciproc şi de promovare a politicilor de integrare pentru comunitatea romilor. Este un lucru asumat de guvern în programul de guvernare", a declarat liderul PSD Victor Ponta.
        • +10 (12 voturi)    
          Da (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:03)

          Vuie Pictor Monta [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          Sigur, gratierea dupa executie este cea mai bine venita masura.
          Ba chiar pentru a economisi munitie, recomandam reintroducerea ghilotinelor in piete publice. Si daca nici pt astea nu sunt bani, soarta lui Motoc este un bun prilej pt reuniuni publice, sa ne mai relaxam si noi dupa program.
          • -8 (10 voturi)    
            .... (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:33)

            un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Vuie Pictor Monta

            glume avem toti...dar lipsa argumentelor nu te face pari inteligent
            • +11 (11 voturi)    
              mda (Miercuri, 3 octombrie 2012, 16:22)

              Vuie Pictor Monta [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

              Auzi nene, inainte sa emiti asemenea judecati de valoare, intreaba despre argumentele lor si milioanele de cretini care voteaza pe un kil de ulei si o punga de seminte pe borfasii astia in fruntea tarii, si dupa aceea mai pune-ti problema daca politicienii mai trebuie tratat diferentiat unul de celalalt.
              Ca din cauza lor ne merge prost si ne va merge la fel prost pana la reintroducerea votului cenzitar, cat timp votul unui stomac umblator manevrabil il ucide pe al unui om cu capul pe umeri.
              • -5 (7 voturi)    
                ... (Miercuri, 3 octombrie 2012, 17:32)

                un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Vuie Pictor Monta

                se spune ca oamenii prosti sunt plini de certitudini si oamenii destepti sunt plini de indoieli.
                mai sunt si unii ca tine...care efectiv nu le mai pasa ca oricum tot prost iese.
                nu stiu unde te incadrezi... cred ca pt cei ca tine exista o a 3 a varianta... cu cate un picior in ambele tabere.
                • +3 (5 voturi)    
                  Meseria mea: Cultura (Miercuri, 3 octombrie 2012, 20:55)

                  Vuie Pictor Monta [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

                  Ca bine le zici. Una din multele TALE CERTITUDINI este ca sunt cu un picior in tabara ta. Am INDOIELI insa ca al doilea e tot acolo.
                  Imi pare rau insa pentru ale tale, in care insisti sa te tot impusti.
                  • -2 (2 voturi)    
                    .... (Joi, 4 octombrie 2012, 9:48)

                    un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Vuie Pictor Monta

                    una din certitudinile mele...zici tu este ca tu esti in tabara mea? M-am catalogat eu in o tabara sau alta?
                    ce alte certitudini mai amice?
      • +8 (8 voturi)    
        ca pe vremea lui ceasca (Miercuri, 3 octombrie 2012, 15:12)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        da bine la boborul votant.
    • +47 (47 voturi)    
      Nu imi vine sa cred (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:00)

      danjee [utilizator] i-a raspuns lui MG

      Astia au luat-o razna rau de tot...
    • +41 (41 voturi)    
      Nici vorba! (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:21)

      Baba.Ana [utilizator] i-a raspuns lui MG

      E doar o intamplare, Madalin Voicu ne asigura cu mana pe inima: "De proiect ar beneficia si Adrian Nastase, dar legea nu este conceputa pentru el.".

      Muahahahaha!
    • +18 (20 voturi)    
      Si vantu..... (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:27)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui MG

      ....si nastase dar si multi altii care prin aportul lor in societate, au contribuit din plin la mizeria in care a ajuns tara.
      Acest proiect de lege, arata in mod clar inca o data bataia de joc a parlamentarilor fata de cetateanul onest, care isi castiga banii corect si care isi plateste darile catre Stat.
      Acesti indivizi ii dispretuiesc pe cei din a caror munca isi castiga ei beneficiile grase, lucrand pe fata impotriva lor.
      Daca alegem sa fim condusi de dusmani, rezultatul nu poate fi decat unul dusmanos.
      • -12 (12 voturi)    
        grațiere (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:56)

        ion-ion [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Ați mușcat din momeală ca și golănimea de pe vremea lui Dej, vajnică luptătoare împotriva exploatatorilor (Urmașul lui Dej, Băsescu, îi numește moguli). Marii îmbogățiți nu-s în închisoare! Acolo-i doar plevușca...
        • +5 (5 voturi)    
          Plevusca (Miercuri, 3 octombrie 2012, 20:36)

          eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui ion-ion

          care fura bani de la un amarat de pensionar , talhareste femei care vin noaptea de la serviciu ,
          si care ne amaraste viata in plus fata de cum ne-o amarasc nefericitii astia de politicieni.
        • +5 (5 voturi)    
          Stii cum este? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 21:02)

          Anjo [utilizator] i-a raspuns lui ion-ion

          De plevusca aia de ataca pe strazi ma feresc stand in casa. De plevusca aia de ma ataca in casa ma feresc cumparand o usa blindata. Dar de astia de teapa lui Nastase nu prea am cum sa ma pazesc. Caci ei au cutitul si painea. Si ei vand tot ce a mai ramas in tara asta. Si uite asa ramanem fara nimic. Si dupa ce ei vand totul pe degeaba, noi trebuie sa platim costuri exorbitante "privatizarile" de succes reusite de ei. Asa ca lasa "plevusca" de sta acum la puscarie acolo unde este. Stau bine unde sunt.
    • -6 (18 voturi)    
      MRU (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:32)

      Pop1 [utilizator] i-a raspuns lui MG

      bateti campii mai baieti ca de obicei ... proiectul este pentru MRU care va infunda puscaria pentru parfumuri si facturile de protocol ...

      deci dupa mine in spate este din nou mana Marianarului ... iar voi vreti din nou sa dezinformati EU si sa destabilizati tara cu minciuni despre cel mai corect premier si cel mai corect afacerist ...
    • +8 (8 voturi)    
      de acord cu o conditie (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:40)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui MG

      Sa puna pe lista celor care nu ar beneficia de acest lucru si infractiunea pt care a fost condamnat Nastase pt a dovedi ca nu e dedicatie pt el.
    • +5 (5 voturi)    
      nu doar (Miercuri, 3 octombrie 2012, 17:25)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui MG

      Nu doar pentru Vantu si Nastase ci pentru toti infractorii din Romania, mari si mici.
      Degeaba incearca procurorii si judecatorii sa-si faca treaba daca hotii fac legea in Romania.
    • +3 (3 voturi)    
      Cui prodest?! (Joi, 4 octombrie 2012, 2:30)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui MG

      In ce fel vor fi monitorizati acesti ex-puscariasi, in caz ca trece legea?Care este durata acestei monitorizari? Proiectul propune gratierea, dar pastreaza decaderea din anumite drepturi civile pana se termina monitorizarea? Sau sunt exonerati si au drepturi civile laolalta cu altii?!
    • +3 (3 voturi)    
      Ma las de munca (Joi, 4 octombrie 2012, 10:54)

      vladf [utilizator] i-a raspuns lui MG

      Deci chiar nu mai are rost sa ma chinui cu munca, mai bine ne apucam de furat, dai un tun de 2-3 milioane de euro, primesti 2-3 ani, stai cateva luni si-ti traiesti viata linistit in Bahamas.
      Hai ca suntem de rasul curcilor.
      Tot inainte si la mai multe realizari.
    • +1 (1 vot)    
      de-ar fi doar atat... (Joi, 4 octombrie 2012, 11:35)

      T34 [utilizator] i-a raspuns lui MG

      Voturi, nene, voturi!!! Toti condamnatii si familiile lor numeroase (ca se cunoaste prolificitatea unei anumite minoritati etnice) si, implicit, asistate social, vor vota pentru "eliberatorii" USL.

      Daca ar fi sa fim corecti, Vantu si Nastase nu ar trebui sa se incadreze in prevederile unei asemenea legi, fiindca desi nu au fost condamnati pentru fapte contra sigurantei nationale, nenorocirile pe care le-au facut au adus grave atingeri acesteia!
    • +1 (1 vot)    
      pai in final... (Joi, 4 octombrie 2012, 15:50)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui MG

      am vazut ca sunt multe exceptii, raman doar coruptii sa beneficieze de legea asta, ce sa zic? mare om voicu asta, nu stiu de ce nu l-au pus astia ministru justitiei.
  • +52 (52 voturi)    
    Lege cu dedicatie. Politicienii stiu de ce :) (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:32)

    Andra99 [utilizator]

    politicienii, actuali sau fosti, simt ca se strange incet in jurul lor latul justitiei si cauta acum noi portite de scapare. Daca aceast proiect de lege se va concretiza, atunci putem duce toata justitia romana la absurd !
  • +63 (63 voturi)    
    !!! (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:35)

    CMD [utilizator]

    Propun ca parlamentarii sa fie gratiati indiferent de pedeapsa!!!
    Sa va fie rusine!!
  • +50 (50 voturi)    
    Incredibil! (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:36)

    gabrieel [utilizator]

    Isi pregatesc tereneul pentru cazul in care vor fi mai condamndati politicieni si altii de-ai lor.
    Este incredibil.
    In loc sa mareasca pedepsele sau sa le adune ca in sistemul american, pentru a descuraja infractiunile, ei vin si spun: fura, ca noi ne asiguram ca nu faci puscarie.
  • +41 (41 voturi)    
    Dedicatie Nastase & Co.? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:36)

    Sani [utilizator]

    Nuuuuuuu...! Da de unde?
  • +39 (39 voturi)    
    awww, ce dragut... (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:38)

    igorashu [utilizator]

    ...vor sa-l scape pe Nastase mai devreme.
    Totusi ar trebui sa mai astepte putintel fiindca cine stie... poate se mai captuseste cu cativa anisori dupa celelalte procese.
  • +49 (49 voturi)    
    Dmnu Medelin...scapam ceva prieteni de familie (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:39)

    trem [utilizator]

    Serifu Madalin...daca era 6 luni mai ziceam...dar cei cu 6 ani....pai sunt unii care au violat, dat in cap, maltratat etc. Ucigasul baschetbalistul american Chauncey Hardy, a fost condamnat la 5 ani de inchisoare....deci hai sa il lasam liber....ce puii ei de dreptate e in Romania?????

    Pe langa faptul ca au tras ca a putut sa ia cat mai putini ani de inchisoare...acum ii si gratim. incredibil!!!
    • +15 (15 voturi)    
      E cu dedicatie pentru corupti (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:10)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui trem

      "Cei care au savarsit infractiuni contra sigurantei statului, infractiuni de omor, vatamare corporala grava, loviri sau lovituri cauzatoare de moarte, lipsire de libertate in mod ilegal, viol, act sexual cu un minor, perversiune sexuala, incest, talharie, inselaciune, delapidare, ultraj, tortura, evadare, falsificarea de monede, trafic de stupediante, proxenetism nu beneficiaza de prevederile acestui proiect de lege. "

      Deci doar cei vizati de infractiuni economice, coruptie, samd. ar putea fi amnistiati.
  • +38 (38 voturi)    
    hehe (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:39)

    pi5 [utilizator]

    legea asta asta e cu dedicatie pentru nastase. pana acolo sunt in stare sa mearga ...
  • +35 (35 voturi)    
    :) (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:39)

    0m [utilizator]

    ..dar de ce sa nu grațiem pe toată lumea?! de mult îmi doresc să fim o națiune de Dalai Lama
  • +25 (25 voturi)    
    .... (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:39)

    vasilicav [utilizator]

    nascase?
  • +43 (43 voturi)    
    Am o propunere mai buna (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:40)

    nano2k [utilizator]

    Ce-ar fi sa nu mai bagam pe nimeni la pârnaie?
    Economisim o groaza de bani si batai de cap.

    Dar atunci poate ar fi bine sa ii insemnam in frunte pe infractori.

    Free Nastase, nu? Totul pentru Nasti.

    Votati români cu USL, asa putem fura cat ne tin buzunarele, vom fi gratiati. Un partid al hotilor si infractorilor nu putea emite decat o enormitate de acest gen.
  • +38 (38 voturi)    
    astia sunt cretini... (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:41)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    bah de cand au ajuns la putere, au inebunit.

    doamne de unde dracu' i-ai scos?
  • +29 (29 voturi)    
    nume (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:41)

    V44 [utilizator]

    Trebuia sa o numeasca legia "dedicatie pentru Nastase".
    • +2 (4 voturi)    
      Trebuia sa (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:28)

      CosmiN_ [utilizator] i-a raspuns lui V44

      ... mai mergi la scoala. Pe de alta parte, ai dreptate. Cum am avut "Taxa Basescu", de ce n-am avea "Legea Nastase" ? :)
  • +29 (29 voturi)    
    Ultimul aliniat explica totul (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:42)

    was [utilizator]

    Citind titlul articolului automat m-am gandit la Bonbonel, ultimul aliniat pare a confirma suspiciunea mea. Propunere de lege cu dedicatie.
  • +22 (22 voturi)    
    Cu dedicatie (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:43)

    Buimacu [utilizator]

    Pentru colegul lor N0049!
  • +29 (29 voturi)    
    Dedicatie pentru Nastase , Vantu si Catalin Voicu? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:44)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    S-au umplut penitenciarele, sunt pra multi condamnati, avem un sistem excelent de urmarire in perioada de probatiune, sau este vorba, pur si simplu, de o noua incercare de a scapa de inchisoare niste politicieni deja condamnati definitiv ?
  • +29 (29 voturi)    
    incredibil (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:44)

    Egres [utilizator]

    sa iasa din puscarie toate pramatiile cu sau fara coloratura...politica!

    mai dai o galeata si o punga de faina da' chiar asa, sa scoti toti infractorii din puscarie doar ca sa te voteze lumea?

    rusine
  • +24 (24 voturi)    
    Proiect (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:46)

    tudor74 [utilizator]

    Proiect de lege avand nume de cod Adrian Nastase
  • +25 (25 voturi)    
    clar (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:47)

    rakkone [utilizator]

    Ce alta initiativa decat gratierea banditilor (majoritar din rasa inaripata) puteau avea doi romulani? Plus ca intra si conu nascase, e perfect.
  • +24 (24 voturi)    
    Dar coruptia? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:47)

    Grasul [utilizator]

    Se pare ca infractiunile de coruptie vor fi gratiate sau amnistiate!
    Exact ce ma asteptam!
  • +27 (27 voturi)    
    Cu dedicatie..... (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:47)

    Ronin [utilizator]

    ....pentru Bombo!!!! Cata nesimtire!!! Traiasca noul PCR sau USL sau cum si-o mai fi zicand. Carevasazica cei vinovati de inselaciune nu beneficiaza de gratiere, in schimb marii corupti da!!!
  • +21 (21 voturi)    
    Un proiect binevenit (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:48)

    Baba.Ana [utilizator]

    Si-asa, acum e atata liniste in tara, mai mare plictiseala!

    Doar ca... ma roade o intrebare: de ce mi se pare mie ca seamana cu suta de lei in plus la pensie, promisa de Ceausescu, pe buza prapastiei?
  • +22 (22 voturi)    
    Nastaseeee! (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:50)

    smc [utilizator]

    Da, gratiati-l pe Nastase! Votati legea astea cu amandoua mainile! Si mai lasati sa iasa din puscarie si niste tigani, asa, ca bonus, de la bossu' Madalin. Sa va traiasca familia USL, mancati-as!
  • +28 (28 voturi)    
    Ce porcarie, ce nesimtire, ce mojicie (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:50)

    Igriculescu [utilizator]

    Mai bine ii spuneau 'proiect de lege pentru a scapa marii corupti de puscarie'.
    Ce porcarie, ce mojicie.
    Incredibil.
    Baitul asta, Madalin Voicu, are nevoie de un consult medical.Cred ca nu e intreg la minte.
    Amnistie ????
    Bai baiatule, pai tu vrei sa scoti un infractor din puscarie si sa-i curati cazierul complet. Pai legea asta ar mai putea fi denumita si 'legea detrgent'.
    Pai scapa toti coruptii gen Nastase sau Catalin Voicu sau Avram Muresan. Nu numai ca scapa de puscaria binemeritata dar mai capata si dreturi depline, ca amnistia asta presupune.
    Incredibil.
    Daca un astfel de proiect este aprobat ne intoarcem cu 100 de ani in urma.
    Comunistii astia din USL au in cap numai masauri stupide, grotesti.
    Pai s-au cheltuit sute de mioane de euri cu procesele de coruptie ca sa ce ? Sa-i scoatem curati si fara pete ?
    Uitasem de Vantu.
    Ce politician corupt !!!!
    • +3 (3 voturi)    
      Gratierea coruptilor (Miercuri, 3 octombrie 2012, 16:22)

      doinar [utilizator] i-a raspuns lui Igriculescu

      Pana la urma,nici macar n-ar fi asa grav ce propune Madalin Voicu:doar usor amendat proiectul si cred ca s-ar putea vota.De pilda,sa zicem ca se gratiaza toti condamnatii pentru fapte de coruptie in limita a 6 ani de executare,dar li se confisca,in beneficiul Bugetului de stat,toate averile apartinanandu-le lor si membrilor familiei lor (soti,fii,parinti si frati),iar in schimb li se aloca cate un apartament la bloc (nu mai jos de etajul 7!)in Militari,Balta Alba sau Berceni si cate o pensie -celor de peste varsta de pensionare si un loc de munca celor sub varsta de pensionare.Desigur,pensia la nivelul mediei celei pe care o are un pensionar de aceeasi varsta,aceeasi scoala si tot atatia ani lucrati in meseria pentru care s-a pregatit.
  • +18 (18 voturi)    
    Si cui se aplica? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:50)

    _eu_ [utilizator]

    Eu cred ca legea e facuta pentru parlamentarii aflati la primul mandat (ca sa nu fie cu recidiva). Asta daca nu ne-au violat vre-o companie nationala!
  • +22 (22 voturi)    
    Cu dedicatie (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:51)

    old man [utilizator]

    Este cu dedicatie pentru Nastase si pentru romii gainari...
  • +25 (25 voturi)    
    mai crede cineva (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:51)

    ala_ [utilizator]

    ca le-a intrat un cunoscut la parnaie (ex Nastase) si ca sa-l scoata ii scot pe toti?
    Asta are nevoie tara? De puscariasi pe strada? Ce vor face acesti puscariasi, daca nu someri? In plina criza economica, nu-si vor gasi de lucru si se vor intoarce la ceea ce stiu mai bine.
    Daca ar fi sa fiu chiar paranoic, m-as intreba daca nu cumva serversc intereselor unor puteri externe (vezi Moscova) care doresc destabilizarea tarii prin tensiuni sociale sporite.
    • +5 (5 voturi)    
      este exact pe dos! (Miercuri, 3 octombrie 2012, 16:22)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui ala_

      Ai inteles gresit. Sigur, pedesereul vrea sa il elibereze pe Bombo. dar nu de asta or sa dea legea!
      nu uita ce sunt, de facto, in plina campanie electorala. Cum sa castige simpatia poporului? pe linag clasicele masuri populiste - marim salariile, pensiile, alocatiile pentru cei ce nu munncesc, este evident ca ai lor specialisti in marketing au investigat piata si le-au spus ca s-ar bucura de mare succes o lege care sa elibereze pe toti criminalii cu 6 ani de pushcarie ... Doar suntem in economia de piata, asta cere poporul, asta i se ofera!
  • +20 (20 voturi)    
    hai libi (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:52)

    z.b. [utilizator]

    a durat cam mult totusi...Codruta a fost trimisa la Bruxelles, de ce sa nu profite si bombonel , vintu si altii de putinticä libertate...
  • +22 (22 voturi)    
    Mda (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:53)

    banel [utilizator]

    Deci coruptia nu se incadreaza la exceptii. Frumos, sa tot furi in tara asta...

    Oricum mi se pare aberant sa ceri gratierea in masa in momentul de fata. Aceasta masura extrema se ia doar atunci cand sistemul penitenciarelor nu mai face fata, ceea ce nu este cazul la noi.
  • +24 (24 voturi)    
    Eram sigur! (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:53)

    ticbis [utilizator]

    Primii beneficiari: Adrian Nastase, Sorin Ovidiu Vantu, Catalin Voicu. Se pregatesc Dan Voiculescu, Dinu Patriciu, Corneliu Iacobov si inca cativa altii!
  • +18 (18 voturi)    
    ha ha ha ha (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:54)

    cosminemanuel [utilizator]

    Medelin Voicu si Necolae Paun "nu e" amandoi .... cumva?

    Pe cuvant ca nu inteleg cum de il lasa astia din PSD pe Voicu sa depuna un asemenea proiect de lege. E ca si cum ti-ai trage singur un glontz in cap. O asemenea lege nu va trece niciodata de Presedinte, insa sunt curios cine o va vota...

    PS: In America, - puteti verifica pe youtube - minorii care ucid sunt judecati ca adulti si primesc inclusiv inchisoare pe viata. In romania ii gratiem, ca doar daca pe la 14-15 ani au talharit sau violat, la 18 te omoara ca pe un caine..
    • +5 (5 voturi)    
      dar noi nu suntem in State! (Miercuri, 3 octombrie 2012, 16:23)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui cosminemanuel

      Suntem in democratia originala a lui Ilici. la noi, si asasinul studentei japoneze, si monstrul de la Oravita, au facut anterior alte violuri si crime, dar nu au patit nimic! Desi nu erau minori ...
  • +7 (7 voturi)    
    Nastase va fi avantajat de legea asta? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:54)

    pedepsitorul [utilizator]

    ?
    • +9 (9 voturi)    
      Nu avantajat (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:12)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      Ci pur si simplu scos cu forta de la pârnaie.
  • +13 (13 voturi)    
    Miscare inteligenta (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:55)

    viner [utilizator]

    Si uite asa scapa Nastase de puscarie, bravos, buna miscare !
  • +12 (12 voturi)    
    si uite asa... (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:57)

    Ion B [utilizator]

    un nastase, un vantu vor putea sa-si numere ouale in familie si nu la bulau {ajutati de prietenii de la baie...}.
  • +13 (13 voturi)    
    ira,romanasi (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:58)

    luci30 [utilizator]

    iaca-l pe nasti gratiat,o gramada de derbedei pe strazi-motorizati sau mai putin-copii fara pensie alimentara,puscarii golite(curatenia de toamna??)si uite asa cretinii guvernamentali isi mai asigura ceva voturi.....justitia-aia care mai e-ii baga ,guvernantii ii scoate...aleluia fratilor!!!!
  • +14 (14 voturi)    
    citez: (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:58)

    pi5 [utilizator]

    " Cei care au savarsit infractiuni contra sigurantei statului, infractiuni de omor, vatamare corporala grava, loviri sau lovituri cauzatoare de moarte, lipsire de libertate in mod ilegal, viol, act sexual cu un minor, perversiune sexuala, incest, talharie, inselaciune, delapidare, ultraj, tortura, evadare, falsificarea de monede, trafic de stupediante, proxenetism nu beneficiaza de prevederile acestui proiect de lege. "

    deci sunt eliminati toti, mai putin cei inchisi pentru ... ?! pentru fapte de CORUPTIEE! cine e inchis pentru fapte de coruptie ?? cum cine ??! Nastase oare , Vantu et co. ?? hai ma zau asa ...
    • +10 (10 voturi)    
      deci.... (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:15)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui pi5

      e liber la furt si coruptie...
      pai hai sa ne apucam de furat... ca nu se intampla nimic.....
      e scandalos ce se intampla sub cel mai cinstit guvern !!!
  • +20 (20 voturi)    
    Cine face o astfel de lege? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 12:59)

    , RightIsGood [utilizator]

    Ce etnie au?
    Multumesc!
    Si ei sunt oprimati!
    In spatele legii sta bombonel!
    Bravo usele!
    Asa va trebuie romani, aparati/i!
  • +17 (17 voturi)    
    cool (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:04)

    hollow [utilizator]

    Daca exista ceva pe care USL poate sa piarda GARANTAT alegerile, legea asta este. Ganditi-va ce munitie reprezinta pentru oricine altcineva. Parca vad bannerele: "5000 de detinuti periculosi eliberati de USL"
    "Si-au facut scapati condamnatii" "Sa ne aparam.":)))))
    • +11 (11 voturi)    
      Stai linistit (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:14)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui hollow

      Ii vor calma pe români cu un sec "Basescu e de vina"
    • +2 (2 voturi)    
      exact pe dos! (Miercuri, 3 octombrie 2012, 16:26)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui hollow

      lega asta au propus-o TOCMAI pentru ca ai lor specialisti in strategii de marketing le-au zis ca ASTA VREA POPORUL! Oricat ar parea de straniu, asta a fost concluzia: pe linag ieftinirea gigacalorie, poporul ar aprecia multeliberarea a mii si mii de infractori periculosi (daca furi trei gaini nu primesti 6 ani de inchisoare!).
      Pedesereul da legea asta TOCMAI pentru a-si spori popularitatea, ca sa castige alegerile.
  • +10 (10 voturi)    
    doar atat??? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:07)

    Alex55 [utilizator]

    Oare e vorba doar de a scoate acesti politicieni condamnati??? Nu cumva se pregateste sa-i scoata si pe cei care au furat la referendum si care nu au cum sa ia prea multi ani?? Deci daca-i judeca si fapta se incadreaza nu-i sxclus ca legea inca un pic cosmetizata sa-i scape
  • +11 (11 voturi)    
    NESIMTITI (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:09)

    sylvyaun [utilizator]

    Nesimtiti! Incredibil cata lipsa de respect pentru valorile morale exista la nivelul acestor oameni! Sper ca Parlamentul sa nu accepte asa ceva. Oricum, e inadmisibil sa vii cu o astfel de propunere aberanta si lipsita de cel mai elementar bun simt! Oamenii asti nu doar ca nu fac cisnte partidului in care sunt - oricare ar fi acesta, dar nu fac cinste speciei umane!
  • +15 (15 voturi)    
    unde sunt simpatizantii USL???? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:20)

    un oarecare [utilizator]

    vreau si eu o opinie care sa confirme vontul pro USL???
    taxe mai mari.... si faptele de furt si coruptie nu se pedepsesc....
    hai... spuneti-mi!!! de ce votati USL???
  • +3 (3 voturi)    
    ce infractiuni sint gratiate? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:34)

    sorin3 [utilizator]

    " infractiuni contra sigurantei statului, infractiuni de omor, vatamare corporala grava, loviri sau lovituri cauzatoare de moarte, lipsire de libertate in mod ilegal, viol, act sexual cu un minor, perversiune sexuala, incest, talharie, inselaciune, delapidare, ultraj, tortura, evadare, falsificarea de monede, trafic de stupediante, proxenetism"

    ce ramane?
    FURT, CORUPTIE
    cam cu se ocupa politicienii si minoritarii
  • +5 (5 voturi)    
    Romii tot la hotie se gandesc (Miercuri, 3 octombrie 2012, 13:47)

    Bogdan_1 [utilizator]

    Oare de ce nu depun un proiect de obligare a romilor sa-si trimita copii la scoala, sa merga la doctor. Tot la furt le e gandul. De ce nu propun un proiect in care romii sa fie din start exonerati de orice obligatii de a respecta legea ca sa nu-i mai deranjeze Politia si Justitia (ar beneficia si nastase de acest proiect).
  • +9 (9 voturi)    
    WOW (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:02)

    un.Dac [utilizator]

    Daca trece legea nu mai intram niciodata in Schengen, deci vom fi considerati cetateni de mana a doua toata viata.

    Cum sa propui asa ceva?

    Cum sa fie dobitocii astia la guvernare?

    Daca oamenii care au propus aceasta lege mai castiga un mandat de parlamentar in decembrie, inseamna ca avem exagerat de multi prosti in tara, care isi merita soarta.
  • +8 (8 voturi)    
    as intreba usl-ul... (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:02)

    nedumeritu [utilizator]

    de ce a durat atat de mult pana sa propuna aceasta gratiere ? sa ne amintim ca nici nu fusese condamnat acest personaj si se vorbea de gratiere. eu as lua masuri punitive, in secinta usl, contra celor doi care au propus pentru intarzierea cu care au facut-o.... cum si-au permis sa intarzie si sa-l tina in inchisoare asa mult timp ?
  • +10 (10 voturi)    
    ce legi da USL-ua mancatz'ash !!! (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:07)

    mirceacr [utilizator]

    Am trait s-o aud si p'asta mancatz'ash !!!

    Liber la tziganet pe strada ! Borfasi, inselatori, politicieni, furaciosi, delapidatori, evazionisti, camatari, ...tot neamu care a furat fie cu bucunaru' fie cu sacu !


    Noh, propun sa fie impuscatzi ! Ne luam pistol si cand patzim cate una ...apeshi pe tragaci, nu-l mai scapa nici o instantza USLista !
  • +8 (8 voturi)    
    mama idiotilor e gravida la greu (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:11)

    PedaGogu [utilizator]

    E plin USL de oameni cu idei... care mai de care mai coafate si date cu rimel din greu. Haoleu Praleo, se libereaza ai nostri... saru'mana la Barosanul Medelin. Pentru UN penal o sa se umple strazile de banditi. Si urnele de buletine cu stampila pusa unde trebuie.
  • +11 (11 voturi)    
    PSD-ul (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:14)

    rochiri [utilizator]

    Asa a fost PSD-ul tot timpul ! Un partid care a protejat milogii si hotii !
  • +6 (6 voturi)    
    Nastase . (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:15)

    icrazy [utilizator]

    Nastase a iesit cu o pedeapsa de 6 luni si cateva zile .

    Atat inseamna 2 ani de inchisoare - o treime pentru varsta + zilele deduse pentru ca munceste si buna purtare. Asta inseamna ca o sa iasa undeva inre 25 Dec 2012 si 5 Ian 2013.

    Daca reuseste sa se ia in considerare si zilele in care a stat in spital are toate sansele sa faca sarbatorile acasa.
    • +3 (3 voturi)    
      Munceste? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 16:32)

      doinar [utilizator] i-a raspuns lui icrazy

      Scuze,atzi spus "munceste"??!!!!Ce mama zmeilor munceste nesimtitul asta care sta toata ziua la gargara pe Facebook si-si scrie mesajele pe vlog?!Sau,mai curand,cand munceste?Ce stie el sa faca,in afara de politica,si alte alea de fin intelectual ?Ah,da,stiu ce poate face:mai indruma veo doi-trei doctoranzi,ca doar are tarisoara nevoie de cadre superioare,nu?BAH,CE SCARBA IMI E...
      • +2 (2 voturi)    
        pe hartie (Miercuri, 3 octombrie 2012, 17:32)

        icrazy [utilizator] i-a raspuns lui doinar

        Sunt convins ca ai dreptate dar bineinteles ca pe hartie o sa arate totul perfect si o sa beneficieze de toate reducerile de pedeapsa posibile. Multi din USL au zis clar ca il iubesc . Eu unul m-am resemenat ..doar circ si bataie de joc.
      • +1 (1 vot)    
        Parerea mea (Miercuri, 3 octombrie 2012, 21:07)

        Anjo [utilizator] i-a raspuns lui doinar

        Sunt sanse mari ca acest mesaj sa nu apara aici. dar eu cred ca tara asta are nevoie de masuri extreme. Avem nevoie de ceea ce in USA se numeste "vigilante". Un justitiar care sa ia justitia in mainile proprii si sa dea pedepse dupa merit. Tradarea peste tot este pedepsita cu MOARTEA. Nastase poate fi acuzat de tradare prin diferitele privatizari efectuate in timpul mandatului de premier. Cosmin-Seres sau cum il mai cheama. Ambii executati. Si apoi sa mai vedem pe Tonta cum e cu doctoratele inventate, cu protectia marilor corupti.
  • +5 (5 voturi)    
    INFRACTORI (Miercuri, 3 octombrie 2012, 14:51)

    Cryptos [utilizator]

    S-au inmultiti infractiunile si ei le incurajeaza? Voi ar trebui sa fiti impuscati PSD-istilor...Vreti sa eliberati infractori legal iar cei care sunt prinsi ca fura sa nu mia fie bagati in puscarie? Cum adica sa gratiezi furturile? Sunteti caliti de englezi!? Neam de hoti si nu vreti sa va schimbati.
  • +3 (3 voturi)    
    Simplu: (Miercuri, 3 octombrie 2012, 15:00)

    tedycv [utilizator]

    O astfel de propunere de lege imi provoaca o sila imensa! Daca acesti parlamentari alesi de popor au doar preocoparea de a-i scoate din puscarie pe toti amicii lor infractorii, pe mine sa nu mai contati la alegeri. "Vremea ticalosilor"
  • +3 (3 voturi)    
    No si ?!? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 15:23)

    puricelu [utilizator]

    Ce va mirati ?!? Mai condamna fo' 3 sute cat de curand si intra legea gratierii !!! Ies toti. La ce foloseste ca-i condamna ?!? Sa arunce praf in ochii prostimii si sa recupereze in sondaje procentele pierdute de cacarau si prostimea penala din PNL care nu s-a dezis de el cand trebuia s-o faca !!! Ne meritam soarta.
  • +2 (2 voturi)    
    gratiere si amnistiere (Miercuri, 3 octombrie 2012, 15:44)

    titburi [utilizator]

    era de asteptat, ma mir ca nu au demarat ceva mai devreme actualii " guvernanti " actiunea !!!
  • +6 (6 voturi)    
    . (Miercuri, 3 octombrie 2012, 16:02)

    gb [utilizator]

    eu propun ca cei care comit fapte penale cu pedepse pana la 6 ani sa nici nu mai fie judecati. Ce mama masii cheltuim atatia bani si timp prin tribunale, ne apucam toti de talharii, violuri si alte alea ca 'e la liber'
  • +4 (4 voturi)    
    Felicitari (Miercuri, 3 octombrie 2012, 16:03)

    Cristian30 [utilizator]

    Si prin astfel de proiecte de lege daca se vor aproba vom favoriza ilegalitatile.
    De ce sa nu plateasca daca sunt vinovati?
    Am mai auzit ca se practica si in alte tari doar ca in alta modalitate: daca are de facut vreo 10 ani si a facut vreo 8 si a dat dovada de comportament bun, nu a facut probleme... abia atunci putea sa i se stearga restul pedepsei.
    Oare de unde sunt luati acesti oameni? de la Socola? de la 9? sau de la Balaceanca?
    Draga doctori mai bine ii chemati pe la o vizita la voi
  • +3 (3 voturi)    
    amnistie (Miercuri, 3 octombrie 2012, 16:17)

    cotora [utilizator]

    lege cu dedicatie, pentru adrian nastase, daca va fi amnistie si nu gratiere, atunci are dreptul sa candideze in decembrie, inteleg ca asa vrea poporul roman, o data ce usl, are 50 % intentii de vot, vai de curul la romani, nu-mi pot sa-mi explic, cum compatriotii mei, pot fi asa usor de manipulat
  • +3 (3 voturi)    
    Rusine!!!!!!!!!!!!!!!!! (Miercuri, 3 octombrie 2012, 16:25)

    pinguina [utilizator]

    As fi curioasa daca Madalin Voicu a mai initiat vreodata un proiect de lege de cand e in parlament.E o rusine ceea ce vrea sa introduca acum, dar se pare ca nu toti cunosc acest cuvant.Nici nu cred ca mai exista prin lume asemenea lege,pe care eu nu pot s-o numesc decat instigare la hotie/inselatorie.
  • +2 (4 voturi)    
    cheltuim bani sa urmarim infractori (Miercuri, 3 octombrie 2012, 17:09)

    visio [utilizator]

    iar pitipoancele astea doua, madalin voicu si nicolae paun, vor sa le gratieze...
    oricum, gratierea nu se mai face colectiv, ca pe vremea lui Iliescu de dupa revolutie; omul trebuie sa stie ca face puscarie pt fapte grave...
    parerea mea este ca regimul puscariasilor este prea bland; cheltuim prea multi bani cu puscariasi si prea putini cu orfani, cu bolnavi, ori cu persoane cu dizabilitati..
    in contextul unor cheltuieli nejustificate, cum poti interreta atiunea celor doua "domnisoare"? evident ca este un proiect pentru "tovarasiii" de dupa gratii...
    hai ca imi e o scarba de tot ce reprezinta psd de n umai pot...oricat ar fi de prosti pdl-eii, tot sunt de preferat infractorilor din usl...
  • +3 (3 voturi)    
    tiganii, tot tigani! (Miercuri, 3 octombrie 2012, 18:49)

    ion_pozitiv [utilizator]

    Si lista infractiunilor pentru care se poate beneficia de amnistiere e interesanta!. Asa o sa scada cheltuielile cu detinutii. Ca siguranta cetateanului cinstit se duce si mai de rapa, nu conteaza. Astia nu voteaza cu USL-ul!
    Votati acesta lege, scursuri parlamentare!
  • +3 (3 voturi)    
    Da dă ciordit, când ne reapucăm, praleo ? (Miercuri, 3 octombrie 2012, 19:32)

    Mai mult de un neuron [utilizator]

    Da, să se grațieze ...da să nu mai ciordească. Sau să ciordească- da să nu se grațieze. Și orice țigan coborât la Paris să se oblije la mama lui să se spele măcar o dată pe zi...
  • +2 (2 voturi)    
    De trailes bahtalo (Miercuri, 3 octombrie 2012, 19:50)

    ionv [utilizator]

    S-au terminat shourile cu DD, Bahmuțeanu și Lis.
    E pe terminate cel cu Moculeștii.
    Pozele lui madam Tufaru nu stărnesc altceva decât greață.
    În această situație există riscul ca majoritatea netoților care vor avea ștampila de vot să-și aducă aminte că vine iarna, că s-au scumpit murăturile și că au rămas mai săraci decât au crezut că pot fi.
    Drept urmare, era musai necesar ca gura ălui rămas făr de Stradivari să regurgiteze ceva.
    Dar, decât să le dea drumu, nu e mai bine să nu-i mai prindă?
    Ori s-o fi gândit că, la sărăcia care e în țară, șuții or s-o calce pe frau amerchel pentru a ne răzbuna?
  • +1 (1 vot)    
    Uite-asa... (Miercuri, 3 octombrie 2012, 21:30)

    CONU' [utilizator]

    .....mai castiga USL cateva zeci de mii de voturi . Pai se poate sa nu se ajute penalii intre ei ?
  • 0 (0 voturi)    
    asta (Joi, 4 octombrie 2012, 8:07)

    luxdesign28 [utilizator]

    e cu dedicatie :) ?
  • +1 (1 vot)    
    institutii diferite (Joi, 4 octombrie 2012, 9:31)

    VirgilGeorgescu [anonim]

    Gratierea e un drept (nu o obligatie) a presedintelui statului de a intrerupe pedeapsa cu inchisoarea. Decretul de gratiere este semnat in urma unei cereri a persoanei interesate (condamnatul definitiv la inchisoare cu executare) aprobate de presedintele statului. Parlamentul nu are in atributiile sale puterea de a gratia. Gratierea nu se acorda la gramada, doar pe criteriul duratei pedepsei.

    Amnistia, posibila prin lege.

    Hai, Medeline, canta la alta masa.

    V
  • +3 (3 voturi)    
    O mizerie (Joi, 4 octombrie 2012, 9:32)

    Ana Armanca [utilizator]

    Nu sunt de acord cu nici un fel de amnistiere. De ce ar fi amnistiaţi cei care au pedepse de până la şase ani şi nu cei cu pedepse de doi sau de zece ani? Cum naiba să mai spui că faci justiţie dacă îi amnistiezi pe cei care au greşit?!
    Mădălin Voicu si Nicolae Păun, doi nenorociţi care îşi bat joc de liniştea noastră şi de justiţie.
  • 0 (0 voturi)    
    N-ar fi mai bine ... (Joi, 4 octombrie 2012, 13:21)

    zwilling [utilizator]

    ... sa se scoata acele infractiuni din Codul Penal? Astfel, pe langa avantajele enumerate de ei, s-ar oferi judecatorilor ocazia sa se ocupe numai de cazuri serioase, nu de "mici gainarii". :P

    Sper din suflet ca acest proiect de lege va fi luat drept gluma de catre ceilalti parlamentari.
  • +1 (1 vot)    
    Un idiot care ar trebui trimis in timp in (Joi, 4 octombrie 2012, 14:49)

    anonimanonimanonim [utilizator]

    epoca de piatra. Pierdem timpul daca stam sa il ascultam pe acest concetatean care isi doreste anarhie intr-o tara europeana. Proiectul nu va trece. Ce putem face noi, sa nu il mai votam pe acest individ, in rest mai nimic. Nu merita mai multa atentie ....
  • 0 (0 voturi)    
    asa da (Vineri, 5 octombrie 2012, 12:15)

    pb80tm [utilizator]

    ingrozitor. incredibil. toti infractorii au sa recidiveze deoarece stiu in mod sigur ca orice crima orice infractiune se gratiaza. vai de natia romana. in 89 la marea gratiere am intalnit un criminal care avea o condamnare de 20 de ani si care la al 13lea congres a benificiat de o amnistie la 5 ani iar revolutia la gratiat. zicea ca lui nui pasa de nimic cine al supara baga cutitu in el ca si asa el a facut numa 2 ani pt crima si va fi gratiat oricand. sper sa obtin rezidenta. nu ma mai intorc in ro niciodata.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică