VIDEO Indemnizatia de crestere a copilului revine de la 75% la 85% din venitul net de la 1 octombrie 2012

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 25 septembrie 2012, 12:19 Actualitate | Esenţial

Camera Deputatilor a adoptat, marti, pe articole, proiectul de lege pentru aprobarea OUG 124/2011, care prevede majorarea indemnizatiei de crestere a copilului de la 75% la 85% din venitul net, incepand cu 1 octombrie 2012, Camera fiind for decizional, informeaza Mediafax.

Proiectul de lege prevede si renuntarea la conditionarea acordarii concediului de crestere a copilului si a indemnizatiei de crestere a copilului doar pentru primii 3 copii din familie.

Totodata, proiectul de lege prevede flexibilizarea posibilitatilor de plata a beneficiarilor de ajuror social pentru cei care au de platit taxe si impozite locale, implicand flexibilizarea perioadei in care sunt obligati la plata acestor impozite si taxe.

Toate grupurile parlamentare si-au manifestat acordul pentru aceste prevederi ale proiectului de lege, inclusiv grupul PDL, anuntand ca vor vota "pentru" la sesiunea de vot final.

Proiectul de lege reprezinta o prioritate legislativa, fiind dezbatut in procedura de urgenta.

Camera Deputatilor este forul decizional.

Proiectul de lege urmeaza sa intre in sesiunea de vot final a Camerei.






















Intreb BT: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor. Intalnirea online s-a incheiat

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania au raspuns vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Citeste raspunsurile invitatilor pe StartupCafe.ro

12133 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    valoare (Marţi, 25 septembrie 2012, 12:27)

    mr. no comment [utilizator]

    As dori sa stiu daca ma poate ajuta cineva daca mai este limitata la o valoare maxima acesta indemnizatie, multumesc!
    • 0 (0 voturi)    
      este si probabil va mai fi (Miercuri, 26 septembrie 2012, 14:34)

      vasile_00 [utilizator] i-a raspuns lui mr. no comment

      Momentan limita maxima este de 3400 daca se opteaza pt indemnizatie pana la implinirea varstei de 1 an si 1200 daca se opteaza pt varianta 2 ani!
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Marţi, 25 septembrie 2012, 12:32)

    mark_atmail [utilizator]

    cred ca e o crestere de la 70%, nu de la 75%
    • +1 (1 vot)    
      mai exact (Marţi, 25 septembrie 2012, 16:08)

      V44 [utilizator] i-a raspuns lui mark_atmail

      Da, mai exact e o crestere de la 72.25% (85% din 85%) la 85%.
  • -3 (3 voturi)    
    foarte bine (Marţi, 25 septembrie 2012, 12:39)

    adrian8 [utilizator]

    cea mai buna masura pentru cresterea populatiei .
    • +8 (14 voturi)    
      cresterea populatiei? (Marţi, 25 septembrie 2012, 12:59)

      Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      1. Care populatie? 2. Ce facem cu nivelul de pregatire al acestei populatii? A, am uitat: ii dam un bacalaureat asa, de forma.....
      • +1 (3 voturi)    
        apropo de nivel de pregatire (Miercuri, 26 septembrie 2012, 9:42)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui Andor74

        Daca maresti indemnizatia de crestere a copilului, stimulezi cresterea populatiei acum sau in anii imediat urmatori.
        De nivelul de pregatire al acestui surplus trebuie sa iti faci griji peste 6 ani.
        De cum trece bacalaureatul aceasta populatie iti faci griji peste 18 ani de acum.

        Eu doresc o crestere a populatiei pentru ca vreau sa cred ca vor exista oameni care imi vor plati mie pensia peste 30 de ani.
    • +10 (14 voturi)    
      mulţi şi degeaba (Marţi, 25 septembrie 2012, 13:32)

      kelye [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      La ce îţi trebuie ţie o creştere a populaţiei... India are un miliard, China la fel.. vrei să trăieşti acolo ? Alea sunt idealurile tale de ţară ?

      Cât timp nu ai învăţământ, sănătate şi o societate cară să poată susţine calitativ o creştere nu faci decât să condamni acei copii la mediocritate.
  • 0 (2 voturi)    
    @valoare (Marţi, 25 septembrie 2012, 13:11)

    Expat021 [utilizator]

    Hi Valoare,

    This is what I found

    Ministrul Muncii, Mariana Câmpeanu a arătat că prin amendamentele aduse de deputaţi la proiectul de lege care vizează aprobarea OUG 124/2011 s-a prevăzut "stabilirea cuantumului indemnizaţiei pentru creşterea copiilor la 85% din media veniturilor nete ale persoanei cu menţinerea limitei minime şi maxime, respectiv 1.200 şi 3.400 de lei

    I hope this helps.
    • 0 (0 voturi)    
      da (Marţi, 25 septembrie 2012, 19:14)

      mr. no comment [utilizator] i-a raspuns lui Expat021

      da, multumesc mult
  • +11 (11 voturi)    
    pregatire pentru alegeri (Marţi, 25 septembrie 2012, 13:16)

    Ada_2 [utilizator]

    Domnii deputati se gandesc la alegeri... are cineva vreo indoiala?...
  • +4 (4 voturi)    
    ... (Marţi, 25 septembrie 2012, 13:19)

    sictireanu [utilizator]

    Ce se va intampla cu mamele aflate deja in CIC? Se va recalcula indemnizatia?
  • +2 (2 voturi)    
    ce se intampla pentru cei care au inaintat deja do (Marţi, 25 septembrie 2012, 13:25)

    avalahul [utilizator]

    85% doar pt mamele care stau acasa 1 an ?
    se modifica ceva pt cele care stau 2 ani ?
    ce se intampla pentru cei care au inaintat deja dosarul ?
  • +4 (6 voturi)    
    Unu' pe față, unu pe dos... (Marţi, 25 septembrie 2012, 13:30)

    AdrianCalin [anonim]

    când crește, când scade, dacă azi rămâne o femeie însărcinată nu știe care or să fie condițiile atunci când o să nască. Acum toată lumea vrea să dea 85% că vin alegerile. Avem cel mai mic număr de copii născuți de o femeie: 1.3, rata natalității este de -0.26%, populația începe să îmbătrânească (media de vârstă este de 39.1 ani) iar tot ce pot face dragii noștri politicieni este să mărească indemnizația de la 75 la 85%. Sunt multe de spus, nu încap în acest comentariu, dacă vreți detaii găsiți aici: http://www.reevolutie.ro/natalitate-problema-romaniei/
  • +12 (14 voturi)    
    Deschideti robinetul (Marţi, 25 septembrie 2012, 13:36)

    ceascucuc [utilizator]

    Sa curga bani si mariri inainte de alegeri. Ca doar nu dati de la voi, ci din buzunarul mainii de oameni care mai munceste in tara asta...
    • -3 (5 voturi)    
      pai, (Marţi, 25 septembrie 2012, 14:16)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui ceascucuc

      si mamele se'n...., pardon, voteaza, nu-i asa?
  • +5 (11 voturi)    
    da (Marţi, 25 septembrie 2012, 14:12)

    ortodoxu [utilizator]

    Ma intreb ce o fi in capul altor tari care nu dau indemnizatii mamelor decat 3 luni?Sa fim noi oare mai destepti decat altii?
    Daca s-ar tine alegeri in fiecare an am fi cei mai bine platiti puturosi din lume.
    Tare imi doresc sa castige USL alegerile sa vad de unde platesc atatea pomeni!Ajuta-i Doamne!
    • +9 (11 voturi)    
      da (Marţi, 25 septembrie 2012, 14:36)

      IoanaC [utilizator] i-a raspuns lui ortodoxu

      ne mai imprumutam un pic
      • +5 (7 voturi)    
        da (Marţi, 25 septembrie 2012, 16:19)

        ortodoxu [utilizator] i-a raspuns lui IoanaC

        Sau vor mai taia ceva fonduri de la investitii!
        Ajuta-i Doamne sa se inece cu propriile fecale!
    • 0 (0 voturi)    
      Mda (Marţi, 25 septembrie 2012, 16:07)

      electron [utilizator] i-a raspuns lui ortodoxu

      Nu stiu ce ii in capul lor dar un lucru este cert populatia lor scade si imbatraneste. Ti se pare ok acest lucru? Si aceasta tendinta este tinuta in frau de imigranti daca nu ar fi ei dezastrul ar fi si mai mare. Putem lua chiar un caz extrem Japonia care in curand se va confrunta cu serioase probleme demografice din cauza imbatranirii populatiei. Noi romanii avem darul sa ne uitam la ceilalti si luam numai cei ii rau si nu ce ii bun.
      Mai trebuie inca multe alte masuri pentru a stimula natalitate
      • +5 (9 voturi)    
        da (Marţi, 25 septembrie 2012, 16:47)

        ortodoxu [utilizator] i-a raspuns lui electron

        Poate ca ai si tu dreptate,dar chiar nu observi ca tara asta nu mai poate sustine toate aceste "danii"?
        Eu am 63 de ani,fiica mea are 39,iar pentru ea eu nu am primit niciodata un banut numai pentru ca depaseam salariul cu o suta si ceva de lei in acei ani.Si am reusit sa o cresc si pentru ca nu era indeajuns am mai luat-o in intretinere si pe soacra,care la randul ei nu avea nici un leu pensie,locuind toti patru in tr-un apartament de doua camere!Aceasta a durat 24 de ani,am continuat sa muncesc,sa-mi intretin familia si nu m-am plans nimanui(cui?),mi-am ajutat copilul sa-si termine studiile,iar sotia,la trei luni dupa naster,a inceput serviciul.
        Asa ca nu ma mai impresioneaza cererile de pomeni ce se fac azi.
  • +4 (4 voturi)    
    Degeaba (Marţi, 25 septembrie 2012, 15:15)

    ciprianv [utilizator]

    Nu cred ca se modifica nimic pentru cei ce opteaza pe 2 ani sa stea acasa. Praf in ochi, era mai bine daca se aplica la fel si pentru cei care vor sa stea acasa 2 ani. Sa creasca ei cu 1200 ron un copil, cu rate, costuri intretinere, combustibil, mancare, pampers si altele.
    • +3 (3 voturi)    
      minciuni (Marţi, 25 septembrie 2012, 15:28)

      OlteanCamelia [anonim] i-a raspuns lui ciprianv

      creste doar pt cei care au indemnizatii foarte mici si pentru care cresterea aceasta de 10 % oricum nu reprezinta foarte mult.
  • 0 (0 voturi)    
    Ceva nu 'suna' bine... (Marţi, 25 septembrie 2012, 16:33)

    Cadillac [utilizator]

    Cum adica......

    "....REVINE de la 75% la 85%..." ???
    • 0 (0 voturi)    
      era 85% inainte de guv Boc (Miercuri, 26 septembrie 2012, 11:52)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

      pai inainte era 85% si a fost micsorata de guvernul Boc. Deci acum revine la valoarea de atunci.
  • 0 (0 voturi)    
    Si daca nasti (Miercuri, 26 septembrie 2012, 18:55)

    Ellias [utilizator]

    3 copii de-odata si in 2 ani mai ai si alti copii, ce faci? Ii lasi pe cei 3 de doi ani sa vada de cel/cei ce se nasc dupa? Asta e o aberatie. Trebuie sa fie o clauza exceptionala in cazul cand ai copii mici si multi. Nu ma refer la tigani care au "anu si carlanu" si stau acasa pe ajutor social si trimit copilasii la cersit, si pe urma isi fac palate. Poate ca ar trebui totusi mai bine sa limiteze nr. de copii decat o asemenea aberatie...sa zicem...3 sunt destul. Iar daca faci mai multi, atunci nu mai primesti nici un ajutor: altfel ne umple tiganii de puradei, ca peste 10-20 de ani ( daca nu si mai repede) sa fim minoritari in propria tara.
  • 0 (0 voturi)    
    Parerea mea e ca (Miercuri, 26 septembrie 2012, 18:59)

    Ellias [utilizator]

    ar trebui sa deschida mai multe camine de copii/ crese..cum le-o mai zice acum. Stiu ca nu iti vine sa-ti dai copilul la camin, insa nici pomana de 2 ani ( cred ca e singura tara in lume care da asa ceva) cand tara e bagata in datorii pana peste cap. Asta e politica inainte de alegeri. Ca nu da ei nimic..nici o problema. Numai sa-i alegeti si-o sa vedeti cum cresc toate..ca sa acopere ce v-au dat inainte de alegeri.
  • 0 (0 voturi)    
    De ce? (Miercuri, 26 septembrie 2012, 22:20)

    Alex S [utilizator]

    De ce statul da bani mamelor sa creasca copii? De ce pe banii mei trebuie sa isi cumpere altcineva Pampers?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă