Crin Antonescu: Sansele lui Basescu de a reveni la Cotroceni sunt infime/ In cursa pentru prezidentiale, intre MRU si Oprescu cel mai tare ma tem de Departamentul de Stat al SUA

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 17 august 2012, 20:45 Actualitate | Esenţial


Crin Antonescu
Foto: Agerpres
Presedintele interimar, Crin Antonescu, s-a declarat vineri seara increzator intr-un "verdict corect al Curtii Constitutionale, care va da intaietate legii si realitatii", si ca sansele lui Traian Basescu de a reveni la Palatul Cotroceni sunt infime.

"Dl Traian Basescu nu se simte bine cu suspendarea si cred ca sansele lui de a reveni la Cotroceni sunt infime. Nu cred intr-un verdict corect, dupa dezbateri, dupa presiuni pe care nu le facem noi, cred intr-un verdict corect al CCR care va da intaietate legii si realitatii. Cred intr-un verdict de validare a referendumului si de demitere a lui Basescu", a spus el, intr-un interviu acordat postului de televiziunea Realitatea TV.

Intrebat de cine se teme mai tare in cursa pentru alegerile prezidentiale, intre Mihai Razvan Ungureanu si Sorin Oprescu, Crin Antonescu a raspuns: De Departamentul de Stat al SUA.

Tot in acest interviu, Crin Antonescu a acuzat existenta unor "afinitati" pentru Traian Basescu la nivelul conducerii Parchetului.

Citeste mai jos declaratiile facute de presedintele interimar despre Curtea Constitutionala, reactiile vestului la criza politica din Romania, Mona Pivniceru si monarhie.

  • Raspunderea pentru ca cetatenii sa nu fie terorizati in niciun fel nu apartine in acest moment lui Traian Basescu, ci noua, care detinem parghiile de autoritate politica
  • Nu am formulat nicio acuzatie, mai mult, am spus ca sunt convins ca procurorii desfasoara niste actiuni in baza unor mandate, in termeni legali, dar am cerut niste explicatii publice pentru opinia publica
  • Nu pot porni de la ideea ca Traian Basescu terorizeaza procurorii
  • O serie de coincidente arata, conducerea parchetului are o anumita afinitate pentru Basescu
  • Aceste stenograme in multe randuri au aparut in momente politice importante, chiar in campanie
  • Parchetul nu a dat curs niciodata, deloc, unor sesizari de frauda electorala in 2009 si in alte cazuri
  • Eu nu am cerut parchetului sa nu cerceteze fraude electorale, dimpotriva, ii cer sa cerceteze orice fraude
  • Dar cand discutam despre afinitatile politice nu se poate sa nu observam aceste lucruri
  • Nu stiu in ce masura parchetul primeste ordine de la Traian Basescu, nu fac o asemenea afirmatie, ceea ce stiu e ca in momentele in care el a facut afirmatii foarte dure la adresa judecatorilor, a CSM, nu s-a sesizat nimeni la nivelul acestor instante
  • Stiu ca acum 48 de ore am facut o afirmatie publica extrem de atent cumpanita, in care am cerut niste explicatii, iar procurorul le-a si dat, foarte sec, dar am avut imediat o reactie violenta, partizana, a presedintelui CSM, in care eram amenintati, eu, premierul si Ion Iliescu, ca suntem dati pe mana inspectiei judiciare
  • Amestecarea lui Ion Iliescu - si aici iar e un elemente care ma face sa cred ca acesti oameni fac politica
  • Dl Ion Iliescu e o personalitate publica, dar nu e nici macar parlamentar
  • Nu-mi ramane decat sa constat consonanta perfecta cu propaganda de un anumit tip care incearca sa arate ca toate actiunile USL sunt comandate de spiritul lui Iliescu si Dan Voiculescu
  • Nu inteleg tonul atat de rastit (al CSM), oamenii astia trebuie sa inteleaga ca lucreaza in slujba cetateanului roman, de care sunt platiti bine, si ca sunt datori sa comunice, sa dea socoteala public cetatenilor
  • Independenta e un lucru, si toti tinem la ea, dar nu inseamna ca e stat in stat si ca atunci cand avem o problema pe mai multe televiziuni, vedem oameni in strada care comenteaza aceste razii
  • Singurul pasaj care ar putea fi  incriminat - comparatia cu colectivizarea. E o constatare istorica, a mai fost in 77, in Valea Jiului. Nu am spus ca e o actiune similara, sau ilegala, am comparat-o doar, am incercat sa stimulez apetitul pentru comunicare al unei institutii publice, care trebuie sa raporteze opiniei publice si cetatenilor, nu doar comisarului european pentru justitie

Despre Relu Fenechiu

  • Nu stiu ce a vrut sa spuna...sigur ca spiritele se incing, doamna Macovei a vorbit despre un razboi civil
  • Nu cred ca e cea mai fericita idee, dar ideea ca si procurorii raspund in fata legii  e cuprinsa in lege
  • Ideea de rascoala populara impotriva procurorilor nu e deloc simpatica
  • A fost o declaratie politica a dl Fenechiu, tocmai pentru a atentiona asupra pericolului ca oamenii sa inceapa sa vada autoritatile statului ca pe niste dusmani, ceea ce e fatal pentru democratie

Despre schimbarea lui Daniel Morar si Codruta Kovesi

  • In legatura cu dl Morar legea crede ca trebuie sa plece, si-a terminat mandatele, este intr-o prelungire pentru ca nu s-a facut nicio propunere de la Ministerul Justitiei, sper ca in curand sa se faca, sa avem un ministru al Justitiei cu norma intreaga
  • In ce o priveste pe dna Kovesi, mandatul ei expira in septembrie. Personal, cred ca ministrul Justitiei si presedintele, trecand prin CSM, trebuie sa se gandeasca foarte serios la noua formula
  • Asta este viata in democratie, si in aceste institutii, ca si in Parlament, oamenii se mai schimba
  • Exista ceva ce a devenit destul de periculos, cele 11 puncte discutate de premier cu dl Barroso
  • Eu vreau sa inteleg ca atunci cand doua din cele 11 puncte sunt sa fie pastrati sefii parchetului si DNA asta a fost preocuparea unei ingrijorari, ca cineva doreste sa faca un set de schimbari foarte radicale si rapide
  • Daca intelegem ca asta s-a referit la perioada acelor zile pana in referendum, e un lucru de acceptat
  • Daca intelegem asemenea porunca sine die e inacceptabil
  • Sunt convins ca nu poate exista niciun presedinte sau premier care sa accepte porunci, de nicaieri

Despre criticile formulate de Angela Merkel si Mark Gitenstein

  • Dl Traian Basescu a prezentat in UE o Romanie total pasiva la masa negocierilor, nu un actor
  • Romania a fost un partener foarte comod pentru altii si foarte putin profitabil in favoarea ei
  • Cred ca Traian Basescu e un pretext si cred ca reactia atat de puternica, mai puternica decat ma asteptam, tine de faptul ca Romania se afla intr-o situatie foarte convenabila pentru unii, pentru doamna Merkel, spre exemplu, personaj simpatic si mare jucator
  • Traian Basescu s-a lasat folosit de Angela Merkel, nefiind foarte interesat sa-si asume acest rol la masa Europei, fiind preocupat de jocurile interne, sa teasa aici un regim cvasi-autoritar, a conferit tuturor partenerilor externei aceste facilitati, ceea ce l-a facut sa fie foarte pretios intr-un moment in care si SUA si UE sa nu aiba chef de complicatii in Romania
  • Ori in Romania existau niste complicatii, tensiuni politice, un verdict politic al electoratului care incurca socotelile
  • Nu avem cum sa nu tinem cont de cei mari, sigur ca SUA e SUA, Germania e Germania, Romania e mai mica, mai saraca. Asta nu inseamna insa ca Romania trebuie sa se comporte ca o colonie sau un subordonat
  • E un partener care pe masura atuurilor sale are partea sa de dialog
  • Toata lumea a vazut ca in momente mai complicate dl Gitenstein a iesit cu niste declaratii diplomatice de sprijin
  • Inaceasta situatie, implicarea sa a fost majora. Cand Ioan Rus a demisionat, l-a vizitat la ministerul de Interne
  • In momentul in care dl Gitenstein ii propune dl Gordon drept societate civila o lista in care apare institutul de politici crestine de pe langa PDL si nu pomeneste Pro Democratia sau Transparency International, sau cineva ca fostul presedinte Constantinescu, in momentul in care cei 4-5 ziaristi selectati de ls Gitenstein sunt ziaristi dintr-o singura parte, faptul ca singura exceptie era dl Hurezeanu spune tot
  • Stiu multe alte lucruri, eu am asistat l-a discutiile in care dl Gitenstein spunea ca nu-l intereseaza motivarea CCR, ci numai erata
  • Din ce am vorbit cu dl Gordon semnificativ mi se pare urmatorul lucru: Am vazut cu ochi foarte buni vizita sa
  • Dl Gordon a pus problema corect, principial si nu am avut nimic de comentat, a faptului ca e necesar ca deznodamantul sa fie unul a carui legitimitate sa nu poate fi pusa la indoiala
  • Am discutat de liste, de calcularea cvorumului, nu despre fraude
  • In momentul in care declaratia sa finala, care are inceputul si sfarsitul foarte corecte, are acest pasaj care vorbeste de acuzatii credibile de fraude masive, sigur ca atunci am spus cu asta nu mai sunt de acord, nu e corect, nimeni nu a discutat de asa ceva si nu a existat asa ceva
  • Planul A a fost sa avem cvorum, sa sara toata Europa, SUA. Am avut cvorum
  • Toate bune si frumoase pana s-a reunit Curtea, care a spus ca nu ne putem edifica asupra listelor
  • In acea zi, peste doua ore, Parchetul a descins la BEC si a luat listele. Inseamna, in interpretarea mea intrarea in planul B si prezenta parchetului ca parte in tabara dl Basescu
  • E o actiune fara precedent, neexplicata si nemotivata de o sesizare majora
  • Dl Basescu nu a declarat nimic atunci, si dupa aceea a inceput lupta pe ce trebuie sau nu sa dea guvernul, si dupa aceea a venit dl Basescu si a spus ca nu e bine ce a cerut CCR, ci ce trebuie sa ceara, si a aparut o erata dupa aceea

Despre Mona Pivniceru

  • Preocuparea mea nu directa, ca e treaba guvernului, e si preocuparea premierului, va asigur, e sa avem un ministru al Justitiei cat mai repede
  • La un moment dat s-a vehiculat numele doamnei Pivniceru ca ministru
  • Niste proceduri care trebuiau savarsite necesitau o sedinta a CSM, care nu a gasit o urgenta in chestiunea asta
  • A spus ca se intalneste pe 20 august. Intre timp a putut sa dea tot felul de comunicate, acest edict de afurisire al meu, al lui Iliescu
  • Pentru chestiunea cu MJ nu au timp pentru ca dupa cate se vede treaba sunt multi oameni in acest sistem care nu doresc pe cineva ca Mona Pivniceru la acest minister
  • Povestea de ieri cu Mona Pivniceru pot sa o calific ca pe o operatiune securistica de provincie
  • Sa anunti ca dai ceva zguduitor cu doua poze mi se pare securism de provincie
  • Cert e ca in ciuda acestei incercari ramane o persoana foarte nimerita pentru a ocupa acest portofoliu, e independenta politic, e super-calificata profesional, e recunoscuta in breasla
  • Cu cat mai repede, cu atat mai bine
  • I-am dat un telefon, pentru ca am vazut-o foarte afectata de aceasta ancheta si incercare de a genera un scandal si pentru a o incuraja si ai spune welcome to the club

Despre suspendarea lui Traian Basescu

  • S-a asternut o legenda cum ca initiatorul acestei suspendari sunt eu
  • Nu e adevarat, dar deloc deloc
  • Dan Voiculescu nici atat. E un om important, influent, are un trust de presa foarte puternic si performant, om de afaceri, dar pana la aspune ca decide in USL - sunt niste aberatii
  • A venit de trei sau de patru ori la niste discutii generale, de principiu, e foarte putin prezent
  • Dl Traian Basescu nu se simte bine cu suspendarea si cred ca sansele lui de a reveni la Cotroceni sunt infime
  • Eu cred intr-un verdict corect, dupa dezbateri, dupa presiuni pe care nu le facem noi, cred intr-un verdict corect al CCR care va da intaietate legii si realitatii
  • Cred intr-un verdict de validare a referendumului si de demitere a lui Basescu
  • Vom respecta un verdict 6-3 al Curtii, dar 5-4 nu
  • Daca aceasta miscare si presiune politica ar fi putut functiona lucrurile se inchideau repede

Despre coabitarea lui Victor Ponta cu Traian Basescu

  • Ma bucur foarte mult pentru dl Ponta. Victor Ponta a dat acest interviu si a fost pus in fata unei ipoteze. Daca dau cu 6-3, evident ca o sa recunosc juridic decizia, dar politic nu
  • Nu am cum sa nu recunosc juridic o decizie a Curtii sau a oricarui tribunal, pentru ca pe urma ne luam cu ciomegele in cap
  • A spus sigur, eu pot sa coabitez, dansul nu poate sa coabiteze, si continuarea interviului ne arata scepticismul acestuia
  • PNL in niciun caz, nu se pune problema unei coabitari cu Basescu
  • Problema se pune organizational, are niste contacte cu presedintele, cum este cazul unei remanieri, trebuie sa discute cu presedintele. Partidul nu are niciun interes si niciun motiv sa coabiteze
  • Nu e nicio tradare la mijloc, ca sa simplific
  • Refacerea Aliantei DA nu o putem revedea. USL e o constructie pentru a realiza niste lucruri in Romania. Dupa trei ani de guvernare, poate sa inceapa niste frecusuri, dar ea e facuta nu ca sa castige alegerile, ci ca sa guverneze Romania

Demiterea lui Andrei Marga

  • A un subiect destul de dureros, pentru ca ii port o mare stima carturarului Andrei Marga
  • M-am infuriat cand cineva ca Basescu a facut comentarii pe aceasta latura, cu socialismul stiintific
  • Ii sunt foarte recunoscator pentru ca a sarit in foc atunci cand era incendiu, putea sa ceara invatamantul

Despre Ioan Rus. Au mintit?

  • Eu nu am facut aceasta apreciere dura in legatura cu cifra, ci in legatura cu afirmatia explicita ca am facut presiuni asupra sa
  • Nu am facut niciun fel de presiune, nu am avut nicio discutie cu dl Rus. M-a deranjat alaturarea cu Traian Basescu, dar cand iese in usa garajului si il ameninta direct, iar domnia sa ma aseaza pe mine, care nu am avut nici cea mai mica discutie, mi se pare o realitatea pe care am calificat-o. Dar e un subiect inchis
  • In legatura cu dl Dobre, pasajele de acolo, sunt foarte doritor cine ii presa, pantru ca eu nu am facut-o, dl Ponta nu

Despre chemarea lui Atanasiu la DNA

  • Este evident, e un lider politic al USL si toata campania parchetului nu vizeaza decat judete cu un scor bun la referendum si persoane care s-au implicat in campanie
  • Cum sa fac eu sa nu intru pe mana inspectiei judiciare? Dar cand aud un text in care Atanasiu e acuzat ca si-a folosit influenta politica pentru a determina niste oameni sa voteze...asta se face de cateva sute de ani
  • A, a falsificat vot, a mituit, sa plateasca
  • Lideri PD care au declarat ca au apelat la boicot nu au nicio problema, problema e ca au fost multe voturi in anumite judete si ca anumiti lideri s-au implicat
  • Nu stiu daca dl Samson Dobritoiu e membru PNL, cred ca e, e evident ca il cunosc

Despre revizuirea Tratatului de la Trianon

  • E o declaratie inacceptabila pentru noi, dar nu trebuie sa ne suparam pe parlamentarul maghair
  • O asemenea declaratie se petrece intr-o tara in care fostul presedinte se mandreste public cu prietenia cu Viktor Orban, intr-o tara in care singurul loc in care Basescu mai poate sa umble asa printre oameni e in secuime
  • Cum sa nu vina parlamentarul de la Budapesta cand s-a dat dispozitie de la Budapesta cetatenilor romani de origine maghiara cum sa voteze si ce sa voteze


Retragerea din viata politica


  • Sigur ca o pastrez, din punct de vedere politic Basescu a fost demis, dupa ce vom vedea ce se intampla din punct de vedere juridic va voi comunica si partea a doua a deciziei
Despre monarhie
  • Evident ca sunt de acord. Eu ma bucur, asta e soarta pionierilor...acum cinci sase ani nici prin cap nu-i dadea vreunui politician sa discute public despre chestiunea asta
  • Eu am spus foarte nonsalant ca monarhia poate sa fie si un proiect. Principesa Margareta a fost destul de uimita de curajul de a face o asemenea declaratie in public

Despre biroul inchis al presedintelui si carti citite

  • E sigiliat, normal nu este...
  • Cea mai mare frustrare a mea legata de viata politica tine de cartile pe care din cauza asta nu apuc sa le citesc si poate chiar de una de care nu m-am apucat sa o scriu
  • Mie imi place foarte mult istoria, apar mereu...cartea nu e pe moarte, cum avem uneori senzatia
  • Exista carti de filosofie extraordinare, asta e zona mea de pasiune, zona umanista



La ce ora va treziti? Cum e programul unui presedinte

  • Este o conditie mult mai lejera, e mai usor sa fii la Cotroceni decat in fruntea unui partid aflat la guvernare
  • Aici la Cotroceni din cauza genului de carantina...s-a discutat la un moment dat ca am participat la o sedinta de partid in care a fost criticat dl Dobre...eu am participat la primele cinci minute
  • Dl Chitoiu e un om onorabil, un om serios, care are curaj, care nu un prim tenor, e un om de actiune, foarte bine pregatit si foarte hotarat
  • Ca liberal, pentru interimat, e de multa vreme in partid
  • Cu dl Tariceanu am niste relatii colegiale...nu e nicio speranta pentru cei din partea dl Basescu


De cine va e mai teama intr-o confruntare la prezidentiale, de Mihai Razvan Ungureanu sau de Sorin Oprescu?

  • De Departamentul de Stat al Statelor Unite









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23586 vizualizari

  • +96 (100 voturi)    
    Asa, asa (Vineri, 17 august 2012, 21:10)

    aiureantramvai [utilizator]

    Ca Parchetul, ca caracter e ca calul! Ce zice TB ca cam asa face.
    Cred ca cam tzatzaie fundu' interimatului ca cam gata, se intoarce Cel Ales la locul lui, Cotroceni, ca casa lui acolo e pana la alegerile prezidentiale din 2014.
    • -88 (98 voturi)    
      esti... pe bune? (Vineri, 17 august 2012, 21:57)

      SbkXX [utilizator] i-a raspuns lui aiureantramvai

      ai scris Cel Ales cu litere mari, delirezi cumva?
      ca cam asa ca casa lui, eh?
      sa inceapa minusurile!
      eu cand intru pe hoitniuz doar pe alea le citesc, restul comentariilor sunt postate de editorii de la acest ziar basescian.
      • +53 (61 voturi)    
        A dat cu muchy in fasole (Vineri, 17 august 2012, 22:23)

        ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

        Daca i-e frica sa stea acasa. Sper sa apara altu pana in iarna, la alegerile prezidentiale.
      • +74 (76 voturi)    
        Da, mi-s pe bune (Vineri, 17 august 2012, 22:26)

        aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

        Era ironie, la adresa amandurora, dar veninul inghitit de pe a3 te face sa vezi doar ca am scris "Cel Ales". N-ai observat ca cata cultura are crizel-interimatzel de zice asa ceva "O serie de coincidente arata, ca conducerea parchetului are o anumita afinitate pentru Basescu". Bun orator, bun interimar, da' stii cum se zice: vine omu' da' mai si pleaca acasa! S-a cam terminat vizita la Cotroceni, poate il cheama familia acasa pe dl. Antenescu. Ca ca familia nu e nimeni!

        PS: ti-am dat plus :D
      • +42 (42 voturi)    
        Si atunci, mai draga, (Vineri, 17 august 2012, 22:30)

        CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

        De ce intri pe Hotnews? De ce nu te duci la tine la Antene sa balacaresti pe cine vrei impreuna cu colegii tai de mlastina?
        Sau esti obligat prin contract cu varanul sa intri aici, la "dusmani" sa potezi cuvintele tale otravite?!
        Trebuie ca te plateste bine varanul.
        Eu nu as putea sa fac asta. Bravo tie! Ai pielea groasa
      • +47 (47 voturi)    
        voi totdeauna va legati de forma (Sâmbătă, 18 august 2012, 0:17)

        math [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

        de ce litere mari?
        de ca l-a ascultat ?
        de ce l-a fotografiat ?
        de ce l-au acuzat ?
        de ce tocmai acum, de ce tocmai pe el, de ce asa si nu invers ?

        Nu conteaza cat a furat, sau cate alte nelegiuri a facut, important este cine l-a filmat, cine atenteaza la libertatea poporului, cine nu ne lasa sa votam (de 7 ori)?

        Oricine scrie o informatie (90% din informatiile din viata politica sunt anti USL pentru orice om sanatos la cap) este imediat basist. Pentru voi presa libera inseamna sa vii si sa explici 4 ore ca demisia lui Rus si declaratiile sale sunt din cauza dictatorului care sperie poporul si trebuie imediat exilat,
      • +35 (35 voturi)    
        Ce face bautura din om... (Sâmbătă, 18 august 2012, 0:22)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

        Si din Antonescu ,si din altii....
      • +2 (2 voturi)    
        despre (Sâmbătă, 18 august 2012, 8:48)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

        cel ales, cam ai dreptate.
        in rest, n'ai.

        pentru ca ceri minusuri, iti dau un plus.
        si pentru cel de sus.

        deci, citesti numai postarile usl-amiste.
        concluzia, cu cine te insotesti, aia esti !

        ziarul nu este basescian, este o culegere de stiri din diferite surse, plus cateva articole, in majoritate sprijinind ordinea fireasca, ordinea de drept.

        base, intradevar, a fost ales.
        si io l'am votat, pen' ca intre el si arestatul de la jilava era evident cine'i raul cel mai mic.
        la fel si cu dragostea mihaielei, desi aveam o simpatie pt. mircica. relaxarea in adierea lui vintu nu mi'a placut, si am votat tot raul cel mai mic si cunoscut.

        nu'mi place gura lui base, dar, spre deosebire de alti catindati, inclusiv flotantul de la cotrocesti, oprescu sau mru, tot base trece'n fatza.
        base a invatat meseria de presedinte.
        base a urcat la cotrocesti cu o convingere clara a drumului euro atlantic pt. tzarisoara.

        niciun alt magraun, barzaune, de se invarte, bazaind, pe langa rahatul de la cotrocesti (citeste birou prezidential !) nu prezinta garantii.
        mru este raul cel mai mica, in caza ca........
        oparescu, cacarov sau oricare alt usl-amist, este garanta ilici & varanu s.a.

        tzi'am scris atata, ca pari un baiat spalatel, nu un postac de rand. :))

        toata stima,
        redactorul sef !
        hahahaha !

        jos iliescu & antenescu@grvco.clica !
      • +2 (2 voturi)    
        raspuns lui Sbkxx (Sâmbătă, 18 august 2012, 18:58)

        chiaburu [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

        eu am 78ani si cred ca Cacarau nu-mi va fi presedinte,pentru ca nu merita si nu l-a ales nimeni pe vreun buleti de vot!
        Sa-l vad ales la urne! Cred cu mare convingere ca asa ceva nu se va intampla!
      • +1 (1 vot)    
        mai bine... (Duminică, 19 august 2012, 8:54)

        vio-e1 [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

        Daca tot citesti atat de putin, adica dintr-o atotcuprinzatoare biblioteca ti-ai selecta numai Sandra Brown si alte cateva balarii similare, nu ar fi mai util sa rasfoiesti cateva manuale de zootehnie sau fitotehnie ( alege dumneata ) si sa incerci sa dai o mana de ajutor agriculturii noastre atat de des si sistematic neglijate? Vad ca ai stofa , si cu toate minusurile....
    • +72 (72 voturi)    
      crin e dus pe dambovita cu pluta... (Vineri, 17 august 2012, 22:05)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui aiureantramvai

      saracu a facut si cearcane de cand e la cotroceni...

      de la jucat poker pe sume mari , ii securizeaza SRI-ul conexiunea.. :P
    • +61 (61 voturi)    
      problema e ca interimarul (Vineri, 17 august 2012, 22:17)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui aiureantramvai

      dezlantuie intentia inlocuirii dnei Kovesi si a dlui Morar cu persoane desemnate de ... MJ, adica mona pivniceru. Pentru asa o inalta misiune de numai 3-4 luni m pivniceru e gata sa renunte la doua posturi de prim nivel in CSM si la ICCJ. Pare plauzibil ca i s-a oferit pentru apoi un loc la CCR, s-o tina 9 ani, pana la pensie.

      antenescu spune ca se supene deciziei CCR, subliniind ca decizia luata cu 6 voturi. Se bazeaza poate pe un scor de 4-5 si atunci, nu se mai supune ?!
    • +39 (39 voturi)    
      rezumat? (Vineri, 17 august 2012, 23:49)

      0m [utilizator] i-a raspuns lui aiureantramvai

      nu ştiu de ce, dar pur şi simplu nu pot să urmăresc declaraţiile lui Crin. Îmi face cineva un rezumat la ce zice Preşedintele României neales de către români?
      • +15 (15 voturi)    
        rezumat (Sâmbătă, 18 august 2012, 8:32)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui 0m

        zice ca nu va candida la presedintie !

        zice ca este o victima!

        zice ca dupa ce se retrage, scrie o carte si citeste o alta.
        • +5 (5 voturi)    
          best job ever (Sâmbătă, 18 august 2012, 15:08)

          liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

          Se pare ca si-a gasit cel mai bun job din viata lui.
          - l-a ocupat fara interviu.
          - nu are program.
          - nu are de facut raportari.
          - nu are obligatii.
          - a primit masina, sofer, protectie.
          - telefon fix si mobil.
          - consilieri meseriasi.
          - secretare.
          - si primeste si 3 mese calde pe zi.
          acuma, desi i s-a spus ca e pe perioada determinata, a inceput sa-i placa prea mult :)
    • +24 (24 voturi)    
      ca ca :)))) (Sâmbătă, 18 august 2012, 1:58)

      gsmart123uk [utilizator] i-a raspuns lui aiureantramvai

      ca cam asa ca cinta cucul
      ca cam asa-i cantarea lui...
      ca cantam noi,ca cantai voi...ca care canta mai frumos din noi?
    • +30 (30 voturi)    
      >>>>>>>>>>>> (Sâmbătă, 18 august 2012, 5:31)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui aiureantramvai

      Crinutz, l-ai uitat pe Vadim. Dintre tine si Vadim, lumea l-ar alege pe ala ca e de 1mld de ori mai cult decat tine. Pana si DD e peste tine!
  • +60 (62 voturi)    
    Cacarau s-a trezit din betie la ora 21 (Vineri, 17 august 2012, 21:14)

    Caraz [utilizator]

    Antonescu nu se mai satura sa acuze fosta guvernare de incalcarea statului de drept, iar el este primul care incalca statul de drept, principii, legi si Constitutia, in repetate randuri. Stat de drept inseamna separarea puterilor in stat. Justitia este independenta si nici un om politic nu are dreptul sa intervina.
  • +51 (53 voturi)    
    Caci.... (Vineri, 17 august 2012, 21:36)

    blackbik [utilizator]

    ....astazi,iar, la Telejurnal,
    astazi,iar, la Telejurnal,
    astazi,iar, la Telejurnal,
    am vazut ....cascavalllllll.....
    As pune si linkul catre iutub, da' cred ca nu ie voie. Cautati si voi " Andries, telejurnal, cascaval"
  • +59 (61 voturi)    
    \sine die (Vineri, 17 august 2012, 21:41)

    bogdanta [utilizator]

    Barosso a spus sa nu se faca schimbari in functiile de la Justitie pe perioada interimatului. Ce sa intelegem ?.. ca pt dl Antonescu interimatul va dura "sine die " ?... sau ca nu-i pasa de fapt de cele 11 puncte ?.. sau ca este presat de stapanul Voiculescu sa faca totusi o miscare indiferent de consecinte ?...
  • +51 (53 voturi)    
    arhivarul ne serveste (Vineri, 17 august 2012, 21:46)

    the [utilizator]

    ce stie mai bine, un discurs de semidoct,
    cat despre repetentiile lui, tot ce am de spus este ca un repetent incidental invata, de regula din greseala
    Antonescu n-are cum sa invete, de unde e acum nu poate porni decit la vale !
    si cat mai repede, ca pierdem vremea degeaba !
    • +27 (27 voturi)    
      cronic (Vineri, 17 august 2012, 23:05)

      Alex55 [utilizator] i-a raspuns lui the

      e un repetent cronic, nu mai e nici o sansa de insanatosire
  • +60 (60 voturi)    
    ULTIMA SOLUTIE... (Vineri, 17 august 2012, 21:51)

    VOCEA_MINORITARULUI [utilizator]

    ...Chemati ambulanta pentru Interimar !

    Emisiunile cu acest individ in prim plan se transforma in studii de caz cu psihopati!
  • +51 (53 voturi)    
    delirul lui Crin actul xxx (Vineri, 17 august 2012, 21:56)

    dadan [utilizator]

    asta n-are toti biscuitii in pachet ...sincer...delireaza in mod constient, parsiv, si contorsioneaza faptele de parca toti am fost plecati pe marte iar el cacarau ne povesteste ce s-a intamplat in perioada asta in Romania - varianta USL binenteles, in care Basescu e marele vinovat pentru toate neajunsurile lumesti... de la al cu tzata in gura pana la al cu barba sura, orice ghinion, lipsa, neajuns, nacaz etc s-a reusit personificarea raului absolut in persoana lui Basescu.... parca traim in evul mediu cand oamenii erau pacaliti ca pamantul e plat iar oricine zicea altfel era linsat sau ars pe rug in direct la Antena 3.....
  • +53 (53 voturi)    
    angela (Vineri, 17 august 2012, 21:58)

    thebblack [utilizator]

    angela ca angela, e mai naiva... da' s-a folosit ticalosu si de tony blair, david cameron, george bush, barack obama, poate chiar si de putin... si de ce nu si de hu jintao... iar tehnicile subversive in mod sigur le-a invatat de la regretatul osama. ba nene, si isus cristos daca mai traia ar fi intrat in jocul lui basescu fara sa isi dea seama....
  • +49 (51 voturi)    
    Ma` tu iarasi vii beat la TV , potolestete !!! (Vineri, 17 august 2012, 21:58)

    linarel [utilizator]

    du-te si te culca , esti mai util societatii cind dormi .
  • +60 (62 voturi)    
    Un presedinte interimar execrabil... (Vineri, 17 august 2012, 22:03)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Limbajul, atitudinea, limbajul corpului, tradeaza o nesiguranta si o infatuare cum rar am vazut la alti politicieni care apar la TV.

    Iar nesiguranta este data de o teama profunda fata de omul care, asa suspendat cu este, baga in trepidatii intreg USL-ul :Traian Basescu.

    Daca nu i-ar fi teama de el, nu i-ar pomeni numele de 8-9 ori pe minut, asa cum am reusit sa numar, intr-un moment de plictiseala...
    • 0 (0 voturi)    
      hahaha ! (Duminică, 19 august 2012, 16:02)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      am remarcat plecarile de la pupitru cotrocesc, dupa un discurs ciceronesc.
      ia o fatza solemna, de piatra, pune barbia in peptu' bombat, si cu un mers de inghititor de maturi, prin dos, se indreapta spre culise !

      tare, rau !

      hahaha !

      jos iliescu si baronii lui !
  • +44 (46 voturi)    
    indicatii despre stimularea apetitului (Vineri, 17 august 2012, 22:04)

    razv [utilizator]

    Dragi telespectatori, poate va intrebati cum se poate stimula apetitul pentru comunicare al unei institutii ... iata reteta interimarului: se iese public de la tribuna administratiei prezidentiale si se compara respectiva institutie cu una din perioada de inceput a comunismului ....
    Ar fi de ras, daca n-ar fi de plans.
    In ce tara crede dobitocul asta ca traieste si cu cine crede ca are de-a face ?
    Cum de n-a zburat de acolo in secunda 2 ?
  • +43 (43 voturi)    
    nu inteleg politicienii romani! (Vineri, 17 august 2012, 22:06)

    Lucian* [utilizator]

    astia isi dau cu parerea la probleme de coabitare de parca vorbim despre un mariaj.

    Naivii de noi!

    Pai parca democratia presupunea tocmai guvernarea unei tari ascultand si tinand cont de toate parerile reprezentantilor populatiei.
    Niciodata nu s-a pus problema ca membrii parlamentului sa se iubeasca platonic sau fizic intre ei!

    Domnu Antonescu si cine mai este pe acolo (indiferent de directie politica), sunteti reprezentantii alegatorilor si drept urmare se asteapta de la dumneavoastra sa GUVERNATI tara si nu sa va dati cu parerea ca va place sau nu un alt membru al puterii.

    Ce ati fi facut voi daca situatia era exact invers??
  • +32 (34 voturi)    
    si inca ceva... (Vineri, 17 august 2012, 22:06)

    thebblack [utilizator]

    "Ii sunt foarte recunoscator pentru ca a sarit in foc atunci cand era incendiu, putea sa ceara invatamantul"

    cum adica? esti santajabil?
  • +49 (49 voturi)    
    pe el l-am platit degeaba ani de zile (Vineri, 17 august 2012, 22:07)

    mihai23 [utilizator]

    spune individul:,,oamenii astia trebuie sa inteleaga ca lucreaza in slujba cetateanului roman, de care sunt platiti bine, si ca sunt datori sa comunice, sa dea socoteala public cetatenilor,,
    Cand a fost vorba sa justifice lipsta totala ani de zile de la Senat,A ZIS CA AVEA TREBURI IMPORTANTE LA PARTID.DECI NOI AM PLATIT ANI DE ZILE IPOCHIMENUL CA SA ISI FACA EL MENDRELE IN PNL.sI I SE PARE FIRESC!
  • +46 (48 voturi)    
    Nu-mi fac griji (Vineri, 17 august 2012, 22:08)

    Unu-2 [utilizator]

    "cred ca sansele lui de a reveni la Cotroceni sunt infime
    Eu cred intr-un verdict corect, dupa dezbateri, dupa presiuni pe care nu le facem noi, cred intr-un verdict corect al CCR care va da intaietate legii si realitatii"

    Eu nu-mi fac griji, Basescu va reveni la Cotroceni, pt. ca intotdeauna a fost fix invers de cum a prezis Crin Antonescu. Clar? Clar!
    In rest doar vorbe de 2 bani, repetate la nesfirsit.
  • +36 (38 voturi)    
    Gandul ca trebuie sa renunte (Vineri, 17 august 2012, 22:11)

    Fu Leng [utilizator]

    la patul ala imens pe care si l-a comandat il face sa tremure; si la pernele alea din puf de gasca.
  • +54 (54 voturi)    
    sunt uluit (Vineri, 17 august 2012, 22:26)

    comentez [utilizator]

    Sunt uluit, cum e posibil ca un om care e presedintele interimar al Romaniei sa fie atat de rupt de realitate?

    Ca procurorii au afinitati pentru Basescu e o speculatie, nu cred ca cineva poate sa stie ce e in mintea lor, doar daca Antonescu e specialist in citirea gandurilor.

    Procurorii sunt mai multi, poate nici nu gandesc toti acelasi lucru.

    Insa ca in satul Colonesti din Olt a fost o prezenta de 184% la alegeri e un fapt. De ce nu se poate acepta o motivatie simpla a actiunilor procurorilor: se fac investigatii pentru ca sunt suspiciuni de frauda.
    • +23 (23 voturi)    
      zoom (Vineri, 17 august 2012, 22:54)

      Brunnn [utilizator] i-a raspuns lui comentez

      M-am saturat de manipularea/minciunile ieftine marca Antonescu.

      M-am saturat sa-l vad in fiecare zi la televizor. Nu zice nimic nou/interesant dar na e acolo pe ecran si se crede important.

      Se pare ca engleza lui a mai avansat "welcome to the club". Oare?
      • +9 (9 voturi)    
        mâine, poimâine (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:45)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Brunnn

        învaţă şi "Good bye, politics!"
  • +27 (27 voturi)    
    E clar... (Vineri, 17 august 2012, 22:50)

    Alius [utilizator]

    De cate ori zic astia ceva, sigur e pe dos. Asa au spus si la referendum: vin 60% la vot.. Dupa care au scaldat-o si au ajuns pe la 52% etc... Realitatea s-a vazut. Asa si cu "sansele minime ale lui Basescu".

    Cu sansele alea minime asa cum sunt, o sa se intoarca la Cotroceni.
  • +24 (24 voturi)    
    Presedinte??? (Vineri, 17 august 2012, 23:00)

    Alex55 [utilizator]

    E cel mai slab presedinte de care a avut parte romanica noastra???? Oare nu ar fi cazul sa-si ia zborul si de la Cotroceni catre tari mai bananiere. Ar trebui judecat , condamnat, si exilat pentru actiuni impotriva intereselor tarii. Pana acum si-au urmarit doar interesele lor, iar subjugarea justitiei este etapa cea mai importanta pe care-o urmaresc. trebuie sa-i scapepe Voiculescu,fernechiu, Patriciu, Vantu si Nastase. Nastase si asa nu stiu cum de-a rezistat pana acum atata timp la racoare. Poate pentru ca a fost asa canicula afara
  • +23 (23 voturi)    
    Popa îl așteaptă cu cărți (Vineri, 17 august 2012, 23:02)

    Kayros [utilizator]

    Popa, omul lui Vîntu este bibliotecar la pușcărie și îi va putea selecta cele mai îndrăgite lecturi: filozofie de Sandra Brown și Danielle Steele

    În rest, la fel de ipocrit ca și până acum. Abia aștept să-l văd inculpat. Dintre toți cei cărora le-am prezis asta, Năstase a fost cel care a întârziat cel mai mult. Dar tot a ajuns unde trebuie!
  • +26 (26 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 17 august 2012, 23:07)

    NL [anonim]

  • +24 (24 voturi)    
    ok (Vineri, 17 august 2012, 23:08)

    rezis [utilizator]

    D/le Antonescu! Ma auziti? Gata! Ajunge!
  • +25 (25 voturi)    
    uslasii au intrat in linie dreapta... (Vineri, 17 august 2012, 23:18)

    Lucky1 [utilizator]

    ... si nu mai vad necesar nici macar sa disimuleze apetenta lor pentru putere, pentru smulgerea Romaniei din UE, din alianta NATO si din pactul strategic incheiat cu SUA.
    Se vede preferinta usl pentru intoarcerea la epoca sovietica.

    Oare poporul roman vede aceste lucruri? Vede ca, odata democratia sugrumata, Romania va fi izgonita din familia democratiilor europene-nord atlantice?
    Intelege ce repercursiuni tragice vor avea aceste evenimente asupra lui? Si in special asupra tineretului?

    Personal, nu cred. Romanii inca traiesc intr-un vis, propriu, derulat numai in micuta lor imaginatie, in care toate au doar: doua culori - alb sau negru - cu exceptia duminicilor cand se baga si partial color, ura sau supunere, increderea in statul despotic care, de bine de rau, ca muncesc sau nu muncesc, se ingrijeste de pseudo-mancarea, -hainele, -scoala/educatia, -sanatatea si toate celelalte asa-zise-nevoi.

    Ca la dactilografie: punct si de la capat, adica inapoi la comunism...
  • +22 (22 voturi)    
    Clar! (Vineri, 17 august 2012, 23:19)

    Rollo [utilizator]

    Daca asta iese presedinte, emigrez. Sunt ferm convins ca nu mai e nicio scapare dupa dezastrul ce va urma. Mare atentie, oameni buni! Mare!.....
  • +27 (27 voturi)    
    antonescu, demisia (Vineri, 17 august 2012, 23:26)

    CtrlShiftEsc [utilizator]

    Domnu interimar, marti va trebui sa-ti amintesti de declaratia data in Parlamentul Romaniei, cand spunei umflandu-se in pene ca nu ai nevoie de hartia data de presedinte ca sa demisionezi, pentru ca dumneata ai cuvant. Pleaca domnule antonescu de acolo, ca nu te-a ales nimeni pe dumneata. Nici macar in colegiu n-ai fost ales cu o majoritate.
    Sper sa se termine odata circul asta. Cu atat mai mult cu cat, constitutional nu este posibila suspendarea presedintelui.
    Da, ati vazut bine, nu este posibila. Argumente? E simplu. La art. 95 din Constitutie se cer fapte grave de incalcare a prevederilor legii fundamentale. Dar art. 95 este un text abstract, pentru ca nu sunt definite "faptele grave". Daca presupunem ca se incalca prevederile constitutionale, aceasta se poate realiza prin anumite fapte, dar se pare ca textul pune baza pe faptele (cat de grave or fi ele) prin care se incalca Constitutia si nu pe valorile protejate de aceasta lege fundamentala. Foarte tare... Pe acelasi principiu, la art. 96, presedintele poate fi pus sub acuzare pentru "inalta tradare". Precizez ca in Codul penal exista numai infractiunea de tradare si nu de inalta tradare. Or, nimeni nu poate fi condamnat pentru o infractiune care nu este prevazuta de legea penala (nullum crimen sine lege, nulla poena sine lege).
    In alta ordine de idei, pun si io o intrebare retorica. Parlamentarii care suspenda presedinti pentru faptele prin care se incalca Constitutia, se uita in oglinda sa vada de cate ori au incalcat ei insisi Constitutia (a se vedea topurile de legi si ordonante declarare de CCR ca fiind neconstitutionale)? Poate ca la revizuirea Constitutiei ar trebui inserat un text care sa sune asa: "Votul parlamentarului va fi la vedere si inregistrat. La 5 legi declarate de CCR ca fiind neconstitutionale si la care el a votat, va fi demis de drept."
  • +29 (29 voturi)    
    2 x CA (Vineri, 17 august 2012, 23:28)

    botea [utilizator]

    N-am bagat de seama ce rezulta din formula de mai sus, dar am citit la Tia Serbanescu, aceasta Grande Dame a jurnalismului din RO:
    http://www.revista22.ro/erate--17131.html
    Cea mai buna descriere a lui CA: sa-i dublezi initialele si sa tragi apa!
  • +26 (26 voturi)    
    e absolut ironic :) (Vineri, 17 august 2012, 23:43)

    Asgardi Metrovich [utilizator]

    Antonescu să spună că ”sansele lui Traian Basescu de a reveni la Palatul Cotroceni sunt infime” tocmai la Realitatea TV, cînd contactul lui cu realitatea e tot mai firav...
  • +26 (26 voturi)    
    daca doriti sa revedeti (Sâmbătă, 18 august 2012, 0:09)

    math [utilizator]

    uite ce spune dl. Antoinescu - presedintele interimar al Romaniei:

    "In momentul in care dl Gitenstein ii propune dl Gordon drept societate civila o lista in care apare institutul de politici crestine de pe langa PDL si nu pomeneste Pro Democratia sau Transparency International, sau cineva ca fostul presedinte Constantinescu, in momentul in care cei 4-5 ziaristi selectati de ls Gitenstein sunt ziaristi dintr-o singura parte, faptul ca singura exceptie era dl Hurezeanu spune tot"

    Pro Democratia ? One man show Client fidel Antena3. Transparency International: Alistar - se poate un luptator impotriva coruptiei mai jenant decat acest baietas pesedist si efeminat? Alt motiv de revolta: incredibil ca nu au fost chemati Gadea si Ciutacu !

    Probabil ca marele profesoras de istorie stie ca la 12 Dec 1941, Romania a declarat razboi SUA. Asa ne-am gandit noi ! Tot un Antonescu a inteles perfect ca SUA sunt distruse dupa atacul de la Pearl Harbour (din 7 dec). Deci am avut niste genii disponibile intotdeauna, important este sa ii lasam sa ajunga la butoane.
  • +28 (28 voturi)    
    Kakarau (Sâmbătă, 18 august 2012, 0:14)

    Angoasat [utilizator]

    ''O serie de coincidente arata, conducerea parchetului are o anumita afinitate pentru Basescu''

    E dus kakarau ..daca i-l priviti atent se transforma pe zi ce trece in ceva monstruos fizic vorbind..coincidente, afinitate,,auzi la el..care tot forteaza legile?
  • +19 (19 voturi)    
    papusa chucky (Sâmbătă, 18 august 2012, 1:12)

    Romania_over_and_out [utilizator]

    Daca un asemena personaj, din povesti cu prosti ne reprezinta....... exista doar o soluție și nu criogenia ci emigrarea.
    O tara care poate sa aleagă asemenea tandem defapt tripod (Unde Scuipa Ling), își merita soarta........ în suc propriu, halal celor drepți
    run Forest run
  • +21 (21 voturi)    
    am auzit ca cineva (Sâmbătă, 18 august 2012, 1:42)

    visio [utilizator]

    i-a cumparat un bilet la statiunea de spa si reabilitare Rahova; poate sunt zvonuri in targ sau ...realitatea?
    cat de curand vom afla...Antonescu inca nu isi da seama ce i se intampla...dasr in zulele ploioase, cu cerul in patratele, va avea tot timpul sa gaseaca acest raspuns extrem de simplu...
  • +25 (25 voturi)    
    "Vom respecta un verdict 6-3 al Curtii,dar 5-4 nu" (Sâmbătă, 18 august 2012, 2:09)

    V. Istina [utilizator]

    Cum adica "nu"? Ceva imi scapa. Presedintele interimar declara ca nu accepta o hotarare a Curtii Constitutionale decat sub anumite conditii, date de el? Ce e aici, un joc de table? 6-3, 5-4, fiecare dupa cum vrea, cum ii pica bine? Sunt pur si simplu consternat. Cum au putut oamenii astia doi sa ajunga sa decida viitorul poporului roman?

    Cel mai trist este, ca desi stie ca va pierde, dl Antonescu (si dl Ponta!) va continua sa isi joace jocul. Niste paiate triste. Tristi si mai noi ca i-am lasat sa ni se cocoate in cap si de acolo umilesc o tara intreaga.

    Imparatul (interimar) e gol, domnule Antonescu!
    • +2 (2 voturi)    
      Exact!! (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:03)

      Gheorghe1 [utilizator] i-a raspuns lui V. Istina

      Asa am vazut si eu. E ca si cum aceste emisiuni ar fi in eter, si diferiti indivizi ar anunta in parc, la o partida de table, ce gandesc.

      E incredibil, dar legea e nesocotita pe fata. Nu cred ca se va termina asa.

      Apoi il ataca ieftin cu ironii de doi lei pe ambasadorul USA, desi a fost avertizat clar ca ambasadorul exprima pozitia administratiei americane. Ii dorescu succes alaturi de alti indivizi care fac acelasi lucru pe scena internationala de astazi.
    • -1 (3 voturi)    
      hai sa intelegi : (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:04)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui V. Istina

      ccr a decis zilele trecute , ca doar o decizie de 6-3 este definitiva pentru decizia priviind referendumul .

      "Cum adica "nu"? Ceva imi scapa" ... pai ai scapat exact asat , legal numai 6-3 genereaza verdict final si legal .

      ps. nu e joc de table , desi esti obisnuit cu barbutul practicat de epava nonstop .
      • +3 (3 voturi)    
        @gheorghe (Duminică, 19 august 2012, 1:26)

        V. Istina [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Domnule Gheorghe,
        ce imi "scapa" mie este cum de poate un presedinte interimar al Romaniei sa NU accepte o decizie a Curtii Constitutionale ( in ce conditii aceasta decizie este emisa, e treaba exclusiv a Curtii!) si sa declare asta asa senin/senil la televizor, iar cetateni ca dumneata sa reactioneze mitocaneste aparand un atac la adresa ordinii constitutionale.

        Sanatate si voie buna, si intelepciune sa ne bucuram de ele!
    • +9 (9 voturi)    
      Despre Validare !!! (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:14)

      old man [utilizator] i-a raspuns lui V. Istina

      USL va trebui sa aibe 6 membri CCR de partea lor pentru a se valida referendumul.
      Logic este ca CCR sa puna in discutie VALIDAREA, iar daca nu au sase din noua in favoarea validarii, se numeste ca referendumul nu a fost validat, adica este nevalid sau invalid.

      Deci 6 la 3 e mai rau pentru ei decat 5 la 4.

      Ne-au pus pe o pista gresita, acreditand ideea ca INVALIDAREA trebuie supusa votului.

      Din moment ce pentru validare este nevoie de cvorum, tot asa si CCR trebuie sa supuna votului - VALIDAREA.

      Daca am fost destul de clar, va rog sa raspanditi acest lucru. Multumesc!
  • -2 (12 voturi)    
    ca-n fotbal (Sâmbătă, 18 august 2012, 7:23)

    tontu [utilizator]

    Traian se va intoarce la Cotroceni pentru ca Victor, Crin & co nu s-au priceput sa-l dea jos. Ca-n fotbal, la meciurile importante, toata lumea face presiuni asupra "arbitrilor" de la CC, inclusiv UE si mai ales SUA, care se poarta de parca ei ar fi inventat democratia...
  • +15 (15 voturi)    
    Felix te apara de America, de Germania, de .... (Sâmbătă, 18 august 2012, 8:03)

    hotnewsfil [utilizator]

    De ce va este, teama, mult Prea Inalt Presedinte Cacarau, de insignifiantul 'Departamentul de Stat al Americii', atata timp cat sunteti sub pavaza lui Maria Sa Felix?
    Daca isi face timp, Felix o desfiinteaza si pe doamna Merkel, daca acesta incapabila nu isi baga mintile in cap si nu sta in fundul barlogului ei (Germania).
    • -4 (6 voturi)    
      Rectificare (Sâmbătă, 18 august 2012, 12:00)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Fara virgula dintre cuvintele 'este si teama'.(primul rand)
      • +2 (2 voturi)    
        doar atat? (Sâmbătă, 18 august 2012, 13:51)

        claustus [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

        deci doar virgula e problema, restul sunt adevaruri pe care nu le poti comenta! asa cedea si eu, (e bine daca inchei cu virgula?)
  • +17 (17 voturi)    
    antonescu (Sâmbătă, 18 august 2012, 8:25)

    argus43 [utilizator]

    Un individ avid dupa putere,dar mintea nu-l prea ajuta! Se face tot timpul de ras cu declaratiile belicoase la adresa USA,UE si NATO. Cat poti fi de prost ca sa emiti asemenea gogomanii? Il urmeaza la mica distanta premierul copiator si uite-asa era sa ne pricopsim cu doi conducatori de tot rasul! Norocul nostru a fost mintea brici a suspendatului !
  • +7 (7 voturi)    
    In ce calitate merge cacarau la tv? (Sâmbătă, 18 august 2012, 8:32)

    Georgescu NobiliDragos [anonim]

    In calitate de presedinte pnl sau presedinte interimar al Romaniei?
    Dupa ce am inghitit 2 pastile de metoclopramid, mi-am facut curaj si am urmarit emisiunea in care moderatorul, ala ce tipa de obicei cat il tin bujorii, era sedat si setat si am constat urmatoarele:
    1. Intrebari si raspunsuri despre demersurile facute de cacarau si diplomatie pt intrarea Romaniei in Schengen - 0
    2. Intrebari si raspunsuri despre respectarea sau nu a agendei de intalniri pe care probabil Basescu o avea pt aceasta perioada de 40 de zile -0
    3.Intrebari si raspunsuri despre MCV - 0
    4. Intrebari si raspunsuri despre FMI - 0
    5. Intrebari si raspunsuri privind demersurile pentru recastigarea credibilitatii in fata partenerilor externi - 0
    etc...
    Din pacate, la sfarsitul emisiunii metoclopramidul nu m-a ajutat.
    P.S. In loc sa ceara intrunirea CSM, sa-i apere pe cei care au votat de n ori, sa-i ceara premierulu ghilimea sa ia masuri impotriva procurorilor m-as fi asteptat ca cacarau sa solicite liderilor politici sa nu mai faca declaratii impotriva justitiei si sa sustina in teritoriu demersurile procurorilor asigurandu-se in acelasi timp ca nu se fac abuzuri, sa ceara premierului cresterea gradului de absorbtie a fondurilor europene, sa ceara solutii impotriva efectelor secetei si pt ajutorarea celor afectati (care cred ca sunt mai multi si mai ingrijorati din aceasta cauza decat cei nevinovati si abuzati de procurori), sa ceara intrunirea Parlamentului in sesiune extraordinara pt cei care au sentinte definitive etc..
    M-as fi asteptat la o alternativa la Basescu si PDL dar aceasta nu poate fi cacarau, tonta, varanul, dragnea, fenechiu, androneasca, oprisan, mazare.
  • +5 (5 voturi)    
    antonescu (Sâmbătă, 18 august 2012, 8:38)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    am inteles ca societatea civila nu te vrea, partenerii internatonali nu te vor, institutiile statului te ignora, majoritatea romanilor nu te vor.

    Ce iti trebuie sa intelegi ca s-a terminat cu tine?
  • +4 (4 voturi)    
    traducere : (Sâmbătă, 18 august 2012, 8:39)

    MenInBlack [utilizator]

    ''Crin Antonescu a raspuns: De Departamentul de Stat al SUA'' si de: sacii cu buletine de vot a lu' Tanti Sia ;)
  • +4 (4 voturi)    
    Nu se poate asa ceva. (Sâmbătă, 18 august 2012, 9:00)

    Gheorghe1 [utilizator]

    El anunta pe post de televiziune, in direct, ca daca CCR nu voteaza cum zice el, adica 6-4, nu va accepta nimeni.

    Adica el conditioneaza acceptarea deciziilor curtii de ceea ce crede el ca e in "legea cutare si cutare". Ca la table. 6-3, 5-4, ce crede el ca e bine.

    In direct, incita la nerespectarea legii in tara asta. Apoi, in acceasi fraza, anunta ca respecta legea. Aici e caz penal clar, si ii indic sa isi pregateasca declaratia pe propria raspundere a ceea ce a sustinut in direct.
  • +16 (16 voturi)    
    Cel mai mare adversar al d-lui Antonescu... (Sâmbătă, 18 august 2012, 11:39)

    Mihail_AD [utilizator]

    ...este dl. Antonescu.
    Dupa noaptea prezidentiala a d-lui Geoana, rasturnarea de putere esuata, previziunile gresite in cazul primariei Clujului, domnia ar avea mari sanse de a dobori pentru USL un nou record: sa candideze singur la presedentie si sa iasa pe locul doi.
  • +4 (4 voturi)    
    Eu cred ca... (Sâmbătă, 18 august 2012, 12:05)

    Colebil Clinton [utilizator]

    Asta e irecuperabil. Cred ca si nasterea si-a repetat-o de a iesit asa, intr-o dunga.
  • +5 (5 voturi)    
    Basescu are sanse infime (Sâmbătă, 18 august 2012, 12:19)

    Trojan.H [utilizator]

    In lumea pokerului se cheama bluffing. In lumea zapezii se cheama to get high.
    In lumea reala se cheama Basescu la Cotroceni si mafiotii la puscarie.
  • +5 (5 voturi)    
    Crinu-i toxic chiar daca-i oarecum aratos (Sâmbătă, 18 august 2012, 12:41)

    pichu [utilizator]

    A ocolit exact raspunsurile la care ii este rusine sa raspunda
    - La ce ora va treziti? La Cotroceni e in vacanta permanenta
    - Ce carti v-ar place sa cititi? Gogu raspuns, evaziv si eschivant
    Este gaunos ca o nuca seaca
  • +4 (4 voturi)    
    Decizie (Sâmbătă, 18 august 2012, 12:47)

    snams [utilizator]

    De ce nu recunoaste o decizie a curtii 5-4? Doamne da prost l-a mai facut natura daca e in stare sa zica asa ceva! Si mai zice ca trebuie sa recunoasca decizia curtii, dar numai daca e 6-3, altfel sar oamenii cu ciomegele. Cine se crede el?
  • +4 (4 voturi)    
    legenda initiatorului suspendarii care nu sunt eu! (Sâmbătă, 18 august 2012, 12:48)

    minus [utilizator]

    Ca orice istoric care nu este istoric, CA se ocupa de calculul infinitezimal cand spune ca sansele lui TB sunt infime.

    Poate da, poate nu.

    Dar sansele lui Crin ca sa devina presedinte ales sunt -ca in analiza matematica- mai mici decat "oricare epsilon" (din lumea concreta sau a somnului prelungit...).

    De fapt domnule CA nu stiu daca esti initiatorul suspendarii dar cred ca esti cel mai mare perdant al ei. La urma urmei, TB a stat aproape doua mandate clasice de 4 ani si nu prea avea ce sa mai faca intr-o coabitare in care USL ar fi actionat cu mai multa materie cenusie. Asa ca nu prea avea ce sa mai piarda... Dar toata istoria suspendarii lui TB a aratat care este alternativa de astazi.

    Vom vedea ce vor spune cei 7.5 milioane care din "anti-basisti" au fost promovati "pro-antonisti" mai ceva ca in avansarile absurde ale Ministerului Apararii!
  • +6 (6 voturi)    
    Delir (Sâmbătă, 18 august 2012, 14:11)

    Sy [utilizator]

    Teoria conspiratiei ii ofileste toate petalele lui Crin.
  • +5 (5 voturi)    
    Nealesul (Sâmbătă, 18 august 2012, 15:14)

    Draky [utilizator]

    Zise Nealesul pre limba lui, care,
    impreuna cu un plagiator, facura Romania varza!
  • 0 (0 voturi)    
    vremelnicului chirias (Duminică, 19 august 2012, 8:59)

    rexu [utilizator]

    Oricât de puţine voturi va obţine Băsescu la acest referendum, el are LEGITIMITATEA ALEGERILOR DIN 2009, când a fost ales pentru CINCI ANI, nu până când pierde majoritatea în Parlament. Da, este clar că Antena 3 şi compania vor urla (SI VOR MANCA MULT MULT RAH..). Nu are nici o importanţă. Contează că Băsescu va avea puterea dată de Constituţie ca să cenzureze USL. Poate respinge legi, poate refuza numirea unor miniştri, poate semna (sau nu!) numirea unor noi şefi ai DNA şi ai Parchetului General. Coabitarea înseamnă o piedică în calea dorinţei USL de a deţine controlul tuturor instituţiilor din România.
  • +3 (3 voturi)    
    Cui ii este teama de cercetarile in curs si de ce! (Duminică, 19 august 2012, 11:05)

    Vasi27 [utilizator]

    Omul acesta este orbit de putere!

    Nici nu stiu de ce trebuie sa fie reactualizate listelepermanente, ele au fost anuntate si s-a jucat pe listele de la referndum. Cum putem acum sa spunem ca nu sunt corecte, cand MAI a fost felicitat pentru modul in care a decurs Refendumul!

    Vrea Domnul Antonescu sa respecte legea su se merge pe Legea Bunului Plac!

    Cred ca nu i-a placut matematica, Procentul de 50%+1 face legea. Daca nu ii place baza, e alta poveste.

    Daca se schimba numarul celor cu drept de vot, sa se verifice si listele de la lalegerile locale.

    Daca sunty schimbari majore sa se schimbe si numarul de Consilieri Locali, numarul de Parlamentari care trebuiesc alesi in toamna.

    Dar intr-o democratie nu se schimba regula jocului dupa ce jocul s-a terminat si nu imi convine rezultatul.

    Inca o remarca, eu nu ma simt intimitat fiinca nu am votat de mai mlte ori si nu am platit pe nimeni sau nu am primit bani de la nimeni cum sa votez.
    Sa se teama cei care au incalcat legea.
    Ma intreb pe cine apara cu atata ardoare USL si din ce motiv.
    Au incalcat legea, simplu, nu au jucat corect.
  • +1 (1 vot)    
    unui dus cu capul ! (Luni, 20 august 2012, 20:59)

    Navy.007 [utilizator]

    dintr-o coada de topor
    si sluga la turnator,
    vrei sa fi conducator ????


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by