Procurorul General solicita avizul Parlamentului pentru inceperea urmarii penale a fostului ministru Victor Paul Dobre, pentru abuz in serviciu

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 10 august 2012, 13:58 Actualitate | Esenţial


Victor Paul Dobre
Foto: Agerpres
Procurorul General al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie a solicitat Camerei Deputatilor declansarea procedurilor pentru formularea cererii de incepere a urmaririi penale fata de Victor Paul Dobre, fost ministru delegat pentru Administratie in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, deputat in Parlamentul Romaniei, sub aspectul savarsirii infractiunii de abuz in serviciu contra intereselor publice in forma calificata, anuntat Parchetul General intr-un comunicat.

"In cauza exista indicii ca numitul Dobre Victor-Paul a solicitat invinuitului Manoloiu Constantin, directorul Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, sa intocmeasca un inscris in care s-a consemnat ca  "Ministerul Administratiei si Internelor nu isi poate asuma veridicitatea numarului de persoane inscrise in listele electorale permanente", in conditiile in care tocmai acest minister, prin Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, a fost indrituit de Guvernul Romaniei prin H.G. nr.682/07.07.2012 sa selecteze si sa prelucreze datele privind cetatenii cu drept de vot, sa le tipareasca si sa le puna la dispozitia primarilor," se arata in comunicat.

Ulterior, Victor Paul Dobre a semnat adresa nr. 74619/VPD/02.08.2012, prin care a transmis catre Curtea Constitutionala inscrisul intocmit de catre invinuitul Manoloiu Constantin, fara a exista o solicitare in acest sens din partea instantei de contencios constitutional.

Intrucat la data savarsirii faptelor pentru care procurorii Sectiei de urmarire penala si criminalistica din cadrul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie s-au sesizat din oficiu, Dobre avea calitatea de ministru delegat pentru Administratie in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, deputat in Parlamentul Romaniei in Parlamentul Romaniei, s-a solicitat Camerei Deputatilor declansarea procedurilor in vederea formularii cererii de incepere a urmaririi penale.

In cauza s-a retinut ca, prin indeplinirea defectuoasa, cu stiinta, a atributiilor de serviciu a fost cauzata o tulburare insemnata bunului mers al institutiilor cu atributii in evidenta persoanelor cu drept de vot si au fost afectate grav acele relatii sociale a caror normala desfasurare si dezvoltare nu este posibila fara indeplinirea cu corectitudine a indatoririlor de serviciu de catre functionarii publici sau alti functionari.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


13748 vizualizari

  • +50 (56 voturi)    
    se strange latul.urmeaza ponta. (Vineri, 10 august 2012, 14:00)

    ovidiu35 [utilizator]

    si pe urma antonescu
    • +35 (37 voturi)    
      Va asteptam!!! (Vineri, 10 august 2012, 15:19)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      Va asteptam in Piata Victoriei in fiecare zi, dupa ora 20, pentru a demonstra impotriva guvernului Ponta si a USL, care vrea sa ruineze tara in disperarea lor de a-i scapa pe Nastase, Voiculescu, Vantu si ceilalti penali din Parlament si USL!
      Suntem in piata de peste 6 saptamani si va asteptam si pe voi ca sa fim tot mai multi!!!
      Iata grupul nostru pe FB: http://www.facebook.com/​groups/175477222577479
      Va astetpam sa aderati si voi la initiativa noastra! Va multumim!
      • -19 (19 voturi)    
        PDL- isti , la arme ! (Vineri, 10 august 2012, 17:12)

        ZoeTrahanache [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Sunteti penibili ! Ce sa mai ruineze ? N-a mai ramas mai nimic, ati fost foarte activi pe zona asta .
        • +6 (6 voturi)    
          după sacrificiul cerut românilor... (Vineri, 10 august 2012, 21:12)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui ZoeTrahanache

          ...în ultimii ani, noul guvern avea șansa de a pune bazele unei reveniri. Președintele nu li se putea opune. Din păcate, nu au fost în stare să treacă peste interesele de grup și au afundat țara în această mascaradă, punctată de minciuni și prost organizată. Un trimestru a fost pierdut și următoarele nu se anunță roze. România și-a pierdut unul din puținele atuuri, acela de a fi considerată o țară stabilă. Și dacă îi întrebi cine e responsabil, vor arăta cu degetul care încotro, uitând că și-au adăugat în cv-uri titluri ca "ministru", "director" etc.
          Răspunderea e pasată pe umerii celor care și-au dat votul pentru un primar mai gospodar, sau contra unei coaliții care s-a descurcat greu pe timp de criză. Și efectul tot asupra lor se va răsfrânge/
          Cei care pierd sunt întotdeauna pemibili, dar cum se numesc cei care câștigă o victorie îngropându-i pe cei în numele cărora luptă?
        • +1 (3 voturi)    
          nu pdl (Sâmbătă, 11 august 2012, 7:21)

          Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui ZoeTrahanache

          toti suntem satui de neobrazarea voastra.

          plecati cat mai aveti timp.
      • -5 (5 voturi)    
        Sunteți ăia de lângă buda ecologică ? (Sâmbătă, 11 august 2012, 2:02)

        Mai mult de un neuron [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Vă salut, tovarăși poponari. Vă urez să desființați guvernul Ponta și să introduceți libertatea sexuală alături de aberația mentală pe tot teritoriul ROmâniei. Vedeți să nu vă măture din greșeală Rosal-ul.
    • -30 (36 voturi)    
      Care e fapta? (Vineri, 10 august 2012, 15:33)

      ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      Ca nu iese clar din text. A, ca a refuzat sa accepte liste cu 500.000 de romani plecati din tara, cand se stie ca sunt 2 milioane?

      Mda.....dragut. Cand incep executiile la miez de noapte?
      • +24 (26 voturi)    
        raspuns (Vineri, 10 august 2012, 15:55)

        0m [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

        incerc sa iti raspund cat mai politicos.
        **
        Fapta de care se face vinovat Dobre este neglijenta in serviciu, ca sa intelegi si dumneata.
        **
        MAI a fost solicitat de Guvern sa gestioneze listele pentru referendum; Dobre, in calitate de ministru, a semnat un document, dupa referendum, ca MAI nu isi asuma raspunderea pentru respectivele liste. Ceea ce inseamna ca Dobre nu si-a facut datoria = neglijenta in serviciu
        • -15 (23 voturi)    
          Gresit (Vineri, 10 august 2012, 16:10)

          ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui 0m

          Nu putea sa gaseasca peste 2 milioane de romani plecati in cateva saptamani. A spus adevarul, nu-si asuma cifra de 500.000, cand cifra reala e alta si de ea depinde viitorul tarii.

          Dar orice fapta buna nu ramane nepedepsita in justitia lui Basescu.
          • +6 (6 voturi)    
            ce 2 săpt. visezi? (Vineri, 10 august 2012, 19:49)

            0m [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

            job-ul lor PERMANENT e să ţină evidenţa populaţiei
          • +5 (5 voturi)    
            trebuiau găsiți... (Vineri, 10 august 2012, 21:27)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

            ...înainte de începerea votării.
            Nici nu trebuia să-i găsească el, avea documentele pe care tot guvernul, în graba sa, le pregătise. Acestea i se solicitaseră, dar nu erau suficiente pentru a-i păstra lui Crin iluzia grandorii.
            Acum au o lună la dispoziţie pentru a preda ceva ce nu li s-a cerut. Se amăgeşte cine crede că această lună e suficientă pentru a destrăma ceaţa. Acea grabă iniţială ne costă acum pe toţi, iar premierul face mişto.
          • +8 (8 voturi)    
            Nu-ti contest nici o cifra. Nu are rost. (Vineri, 10 august 2012, 21:54)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

            Dar in chestia cu viitorul tarii gresesti. Depinde viitorul lui Voiculescu, Vintu, Patriciu, Antonescu, Rosca Stanescu, Bogdan Chiriac, Ponta . . . . . Nu ca mi-ar pasa de ei, dar poti preciza macar un singur lucru bun facut de vreo unul din astia? Poate mi-a scapat ceva.
          • +4 (4 voturi)    
            asa si?? (Vineri, 10 august 2012, 23:16)

            adyQ [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

            si daca sunt plecati din tara cu ce influenteaza? din cate stiu eu si cei plecati din tara au drept de vot daca au cetatenia romana, sau nu?
          • +1 (1 vot)    
            N-avea ce sa gaseasca (Duminică, 12 august 2012, 20:06)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

            Legea e clara, doar ca USL si sustinatorii lor se fac ca nu pricep. Listele electorale se fac dupa buletinele si certificatele de deces aflate in evidenta/inregistrate la birourile de evidenta populatiei de pe langa primarii. La referendum, cf. legii referendumului, n-are importanta unde ai domiciliul, cata vreme ai buletin de Romania ai dreptul sa votezi - asa zice constitutia.

            Cand un sef de evidenta populatiei la nivel national - exact functia ocupata de Dobre - spune ca el nu-si asuma raspunderea pt. munca lui, asta e cel putin o foarte grava neglijenta in serviciu. Neglijenta in serviciu insa ar fi fost daca zicea treaba asta inainte de referendum - desi nu exista o baza legala pt. asta, ca sa nu-si asume motivat raspunderea tre' sa dea vina pe ceva subalterni despre care exista suspiciuni ca nu si-au facut bine treaba - nu stiu cum va fi incadrata acuma, dupa referendum. Presupun insa ca mai grav.
      • +15 (15 voturi)    
        ??? (Vineri, 10 august 2012, 16:06)

        calin22 [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

        Pai vrei sa spui ca el stia cu exactitate cum e situatia cu numarul de alegatori si de aceea a semnat? Daca da sa vina cu documente justificative si e clara treaba!
      • +6 (6 voturi)    
        Execuţiile au început (Vineri, 10 august 2012, 21:37)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

        Mai întâi, noii veniţi s-au gândit să execute capii care le stăteau împotrivă, sperând că astfel trupul unei tinere societăţi civile va cădea în colaps.
        În graba lor, însă, au făcut trabă de mântuială şi acum se disculpă.
        Sprintul iniţial, cu timp scurt şi termen precis, s-a transformat într-o cursă de anduranţă, ai cărei spectatori privesc cu groază cum finish-ul promis e prăpastia în care vor fi înghiţite şi tribunele, cu tot cu speranţele şi promisiunile amanetate la declanşarea blietzkrieg-ului.
    • +16 (16 voturi)    
      Dar despre stenograme nimic? (Vineri, 10 august 2012, 15:34)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      Toate celelalte institutii media vorbesc doar despre acest lucru.
      Aici, nimic...
    • +2 (2 voturi)    
      Amin, frate!! (Sâmbătă, 11 august 2012, 13:18)

      RusalbLiviu [anonim] i-a raspuns lui ovidiu35

      .....deie Domnu!!!.......Daca traiesc sa vad sedinta uslinoasa in puscarie.."astazi pot sa mor ferice..."
    • +2 (2 voturi)    
      Punct de vedere (Sâmbătă, 11 august 2012, 16:45)

      Gheeo [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      Unde nu este foc, nu iese fum, spune un vechi proverb din ARDEAL.
  • +20 (22 voturi)    
    2 ani (Vineri, 10 august 2012, 14:02)

    mos ion roata [utilizator]

    si sapte ani.
  • +35 (39 voturi)    
    excelent! (Vineri, 10 august 2012, 14:09)

    catelu [utilizator]

    Daca pestele mic il toarna pe pestele mare, incet-incet bratul lung al legii ajunge la borfasii de top care au deranjat Romania in lunile astea.
  • +33 (39 voturi)    
    ****** (Vineri, 10 august 2012, 14:18)

    Cataleya [utilizator]

    Vezi sa nu.....
    Isi imagineaza Kovesi sau oricine altcineva ca majoritatea parlamentara a USL va vota pt cercetarea lui Dobre?
    E ca si cum i-ai cere lui Ponta sa-si recunoasca plagiatul.
    • +2 (2 voturi)    
      adevarat (Vineri, 10 august 2012, 21:39)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      cei 256 nu vor vota, dar e bine ca a cerut-o. Oricum, imunitatea parlamentara ia sfarsit in toamna. sa speram ca nu va fi reales. Sau mai exista sansa ca noual Parlament sa fie altfel constituit si noua majoritate sa voteze.
  • +33 (39 voturi)    
    Pucarie, dulce e numele tau :) (Vineri, 10 august 2012, 14:18)

    Igriculescu [utilizator]

    Ce credeati baieti ?
    Ca e o tara fara caini ? Ca va garanteaza Ponta sau Antonescu imunitatea ?
    Nope !
    Sa intre bine in cap, politicieni si functionari publici, justitia traieste si mana ei lunga va va apuca de ciuf pe toti cei care incalcati legea.
    • +26 (30 voturi)    
      Cu cat mai repede, cu atat mai bine! (Vineri, 10 august 2012, 15:02)

      Primula [utilizator] i-a raspuns lui Igriculescu

      Derbedeii politici instalati la putere nu au nici un fel de scrupule! Voiculescu le da comanda si ei merg mai departe cu magariile, chiar cu riscul pierderii capitalului electoral pe care l-au acumulat in atatia ani de manipulare si minciuna! Daca ar avea cat de cat respect pentru romani, ar inceta si ar accepta ca au pierdut! Nici macar nu stiu sa piarda decent!
    • -19 (23 voturi)    
      o justitie mica cu o porecla foarte mare (Vineri, 10 august 2012, 15:49)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui Igriculescu

      justitia aia are porecla sus-pendatul?
  • +19 (25 voturi)    
    Lovitura de stat (Vineri, 10 august 2012, 14:19)

    Trojan.H [utilizator]

    Degeaba atita timp cit la ora asta, institutia numita Parlament, e luata prizoniera de gruparea mafiota care tocmai a dat o lovitura de stat. Adica mafia sa-si dea acordul ca mafiotul sa fie cercetat. Intelegem mai bine acum regulamentele asta, de cine si pentru ce au fost facute.
  • -17 (27 voturi)    
    important, de ultima ora, nu cenzurati (Vineri, 10 august 2012, 14:21)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Am primit pe SMS urmatorul mesaj de mare importanta pentru tara: "Aveti obligatia sa faceti un exercitiu: nu va mai uitati o saptamina la declaratiile lui ... [aplic damnatio nominis si nu ii pot scrie numele] din strada Securitei 9, sector 2."
    Il fac public pentru ca probabil sint imi sint interceptate comunicatiile de baietii (damnatului) si prefer sa detin eu intiietatea, inaintea "surselor".
    • +17 (19 voturi)    
      Vezi ca (Vineri, 10 august 2012, 15:29)

      a2t [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      nu prea poti sa te joci cu damnatio nominis, ca ti-ai scris numele ala pe care vrei sa il uiti in numele de utilizator HN. Cand scrii cate-o prostie pe-aici, pac!, iti apare numele ala pe care vrei sa il uiti. Ce nasol..

      Acu lasand gluma la o parte, esti nitel dus. Nu te mai intoarce.
      • -8 (10 voturi)    
        sure (Vineri, 10 august 2012, 15:51)

        sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui a2t

        multumesc pentru suge-stie... o sa negociez cu adminul hotnius posibilitatea modificarii...
  • +11 (13 voturi)    
    parlamentul (Vineri, 10 august 2012, 14:32)

    adonis84 [utilizator]

    Noi centram, noi dam cu capul. Legi de r&*#".
  • -22 (34 voturi)    
    Base comanda (Vineri, 10 august 2012, 14:39)

    Colonel [utilizator]

    justitia executa
    • +15 (23 voturi)    
      vai de voi (Vineri, 10 august 2012, 15:20)

      prepeleac [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Sunteti atat de orbiti de ura, sa nu zic tampiti, ca si daca ar muri marinerul, tot pe el l-ati acuza ca da comenzi din lumea cealalta. Treziti-va!!! Nici voi nu mai credeti ce spuneti.
    • +12 (16 voturi)    
      Ponta comanda (Vineri, 10 august 2012, 15:22)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Doctoratul se copiaza.
    • +3 (3 voturi)    
      Da, si? (Vineri, 10 august 2012, 21:58)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Mie imi convine. Cind a comandat Iliescu liniste a dormit si justitia, si aramta, si serviciiile.
  • +16 (22 voturi)    
    Uite cine isi da acordul pentru urmarirea penala (Vineri, 10 august 2012, 14:41)

    Berliner [utilizator]

    Din Wall Street Journal: The Romanian Parliament now looks more like the front office for predatory interest groups than a deliberative legislative body.
    http://online.wsj.com/article/SB10000872396390443792604577572910124653818.html?KEYWORDS=romania
    • +19 (23 voturi)    
      Foarte bun articolul (Vineri, 10 august 2012, 15:39)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Berliner

      Sincer, daca e sa aleg intre ce zice UE si US pe de o parte si Rusia de cealalta parte, aleg Vestul cu amandoua mainile.
  • +18 (22 voturi)    
    Țap ispașitor? (Vineri, 10 august 2012, 14:45)

    Kayros [utilizator]

    Tare ma îndoiesc că o să-i dea confrații lui aviz de urmărire.

    Dacă totuși, printr-o minune (vorbim de Parlamentul României, cel care a ajuns vestit pentru protejarea a nenumărați infractori) răspunsul parlamentarilor va fi pozitiv, asta ilustrând o eventuală înțelegere secretă de limitare a consecințelor războiului ceea ce va face din fostul ministru un țap mai mult decât ispășitor pentru prostiile Voiculesco-Ponto-Antonesciene.
  • +18 (22 voturi)    
    gandire scurta (Vineri, 10 august 2012, 14:47)

    Antirus [utilizator]

    Asa trebuie sa se faca in toate cazurile cand politicieni fara minte ajung in functii muuult prea importante pentru tara si nu pot face fata cu intelectul lor redus.
  • +19 (27 voturi)    
    Si cate vom mai afla... (Vineri, 10 august 2012, 14:47)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Fostului Ministru Victor Paul Dobre a dat ordin (si a semnat) lui Manoloiu pentru intocmirea adresei (...MAI nu isi poate asuma veridicitatea numarului de persoane inscrise in listele electorale permanente) transmise CCR.
    Nu este democratic si nu este "corect politic" si nici in spiritul UE dar, cred, ca numai 6 luni de dictatura militara pt refacerea credibilitatii tuturor institutiilor afectate de aceast puci USL-ist(cu iz Moskovit) ne mai poate salva. Fara revenirea Presedintelui Basescu la Cotroceni Romania este in deriva....
    • -13 (19 voturi)    
      nu ai dreptate (Vineri, 10 august 2012, 15:04)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean-roman

      Cu Basescu la Cotroceni si cu un guvern USL, Romania este in deriva!
      • +7 (9 voturi)    
        Confuzie... (Vineri, 10 august 2012, 15:18)

        Cetatean-roman [utilizator] i-a raspuns lui geo12

        Scuzati-ma, dar n-am inteles nimic din opinia Dvs....
  • +11 (13 voturi)    
    functii peste functii (Vineri, 10 august 2012, 14:59)

    sambadi [utilizator]

    Bineinteles! Ei pot orice! Au cate si mai cate functii, care mai de care mai remunerate. Si nu numai ca nu ii intreaba nimeni, dar in momentul in care se dovedeste, nici nu le imputa nimeni sumele respective. In acelasi timp, o functionara a calculat gresit pensia unui batran. Dupa 2 ani cineva a observat greseala si a trimis instiintare de recuperare a sumelor. Batranul a facut infarct si a murit! "Acesta este caz real" si "Nimeni (de la stat) nu a patit nimic"
  • -11 (19 voturi)    
    Procurorii, unelte politice staliniste. (Vineri, 10 august 2012, 15:27)

    gv [utilizator]

    A devenit evident pentru oricine mai avea vreo urma de indoiala ca procurorii au devenit un instrument politic in cel mai pur stil stalinist, pe care dictachiorul securist nu ezita sa-l foloseasca impotriva oricarui adversar politic, mai ales acum, ca e disperat vazand cum iese la iveala realitatea ca referendumul a fost valid si ca poporul roman l-a demis, in majoritate covarsitoare.
    De ce nu se cer procurorii slugoilor Kovesi si Morar aviz pentru arestarea celor 8,5 milioane de oameni care au votat la referendum, ca doar dictachiorul a dat ordin clar parchetului sa fie anchetati toti cei care au participat la "lovitura de stat" ?
    Eu unul ma autodenunt !
    • +9 (11 voturi)    
      ... (Vineri, 10 august 2012, 15:59)

      ssm [utilizator] i-a raspuns lui gv

      daca tot te-ai autodenuntat, fa singur drumul la abator
    • +6 (8 voturi)    
      Citatele din Antene n-au ce cauta in lumea reala (Vineri, 10 august 2012, 16:44)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Cara-te!
  • +9 (11 voturi)    
    Felicitari Parchetului (Vineri, 10 august 2012, 15:48)

    ssgl [utilizator]

    E prea frumos sa fie adevarat......in Romania, astazi, nimeni nu e mai presus de lege?!
    • 0 (0 voturi)    
      Din nefericire, este. (Duminică, 12 august 2012, 20:19)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ssgl

      Una din marile bube ale legislatiei romanesti, mai precis a constitutiei, e ca parlamentul e de neatins. Executivul poate fi suntat de legislativ, puterea judecatoreasca e intr-o independenta precara, pe care n-o poate apara decat presedintele, dar nici executivul nici justitia nu se poate atinge de parlament. In fapt, asta inseamna ca parlamentarii sunt mai presus de lege, chestie care e profund nedemocratica - si care-si are originea in ideile "democratiei originale" a la Iliescu, Hrebenciuc et al.

      Si pe urmasii legiuitorilor alora geniali, de la care a pornit in fapt tot chinul Romaniei de dupa '89, peste sapte milioane de romani inca ii sustin.
  • -10 (14 voturi)    
    Base, un securist nostalgic (Vineri, 10 august 2012, 16:18)

    deceneus [utilizator]

    da pe Baselu nu il inregistreaza nimeni?

    Sau el sta la panoul de comanda si asculta ce vorbesc toti?

    Parca si pe Ponta l-au ascultat, dar ghinion nu le-a iesit nimic :)


    Practica asta era o chestie obisnuita pe vremea lui Ceausescu si se vede treaba ca Base inca o mai practica. Ce e mai trist e ca justitia aia "independenta" e la comanda lui.
    • +4 (6 voturi)    
      Ti-am dat din greseala un + (Vineri, 10 august 2012, 16:46)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

      Sa mi se taie mina. Dar nu scap ocazia totusi sa-ti spun ca esti un -.
      • +2 (4 voturi)    
        asta (Vineri, 10 august 2012, 17:20)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        a flacaul tomnatec remus cernea, acum consilier la ponta, dar tot pe banii parintilor iese in oras.
        Vai de capul lui.
    • +4 (6 voturi)    
      stenograme prospete (Vineri, 10 august 2012, 16:48)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

      stii ce e ciudat ? in urma tuturor acestor stenograme, cei interceptati nu spun NU-I ADEVARAT ! Spun doar - E ilegal sa ma asculti .
      sincer, ti se pare ok ?
      chiar as fi si eu curios sa vad interceptari cu basescu. sunt convins ca exista. dar, daca nu are nimic atat de grav de ascuns ? daca e sincer si asta-i da curajul dus spre nebunie de a se baga in razboaiele astea dure ?
      pt moment, ce se vede este ca usl a cam luat-o pe aratura. si o parte din oamenii decenti din aceste partide, realizeaza ca anumite lucruri "nu se fac". vom vedea cum se termina, important e sa se termine mai repede. ar trebui sa ne gandim la generatiile urmatoare. noua ne-au cam halit tineretea. toti cei care, aparent, se lupta acum au fost aliati de mai multe ori si in mai multe combinatii. nu as avea mare incredere in veridicitatea "razboiului". stay tooned :)
    • 0 (0 voturi)    
      Ce sa-l inregistreze? (Duminică, 12 august 2012, 20:23)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

      Pe moment, Basescu nu are nici o autoritate in stat. Tot ce poate e sa apara la TV, daca-l invita vreun post. Asa ca ce sa inregistreze?

      In alta ordine de idei, chiar daca voua, astora de sustineti USL-ul, asa vi se pare, inregistrarile nu se fac asa, cand ii tuna cate unuia ca ce-ar fi sa faca el o inregistrare. Prima data procurorii fac o cerere de mandat la un judecator, care judecator, daca considera ca exista suspiciuni suficient de puternice de incalcare a legii, si ca faptele se incadreaza in anumite categorii bine definite (acte impotriva statului sau a sigurantei nationale, trafic de droguri, si cre' ca cam atat, cred) incat sa justifice supraveghere electronica, da un mandat. Abia dupa aia se fac ascultari.

      Daca te uiti exact la ce se discuta, io cre ca-ti dai seama ca suspiciunile au fost cat se poate de justificate. Daca procurorii au facut ascultarile fara mandat, vor fi pedepsiti. Da' la cate NUP-uri s-au dat pt. viciu de procedura, cre' ca acuma cand fac ceva, procurorii stau cu manualul cu instructiuni in mana, asa ca ma indoiesc ca au facut ceva neregulamentar.
  • +6 (8 voturi)    
    Parlamentul transfugilor , tradatorilor (Vineri, 10 august 2012, 16:40)

    elena-bc [utilizator]

    sa dea aviz de urmarire penala pt.unul de-al lor ??!! Ma faceti sa rad !! Plagiatorul inca mai are sanse pana la alegerile parlamentare ..si chiar poate si atunci daca romanii nu casca bine ochii ce voteaza !!! Tara de ...nu mai spun ca nu ma afiseaza !!!Va spun : astia treccu SENILELE peste tara , peste oamenii ei si culmea , cu acordul lor !!! Halal natiune ...
  • +8 (8 voturi)    
    Imi place (Vineri, 10 august 2012, 16:42)

    Zeroth [utilizator]

    Poate unii au alte idealuri dar eu vreau sa traiesc intr-o societate in care un functionar public este imediat luat la intrebari cand asupra sa planeaza suspiciuni. In societatea in care primul ministru intervine si ii ataca pe procurori pentru ca isi fac treaba sa traiasca cei ce tanjesc dupa Nastase si Iliescu.
  • +2 (2 voturi)    
    victor paul dobre (Vineri, 10 august 2012, 17:25)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    victor paul dobre a terminat facultatea de Ing in 6 sase ani ?!http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=89&cam=2&leg=2008&pag=0
  • +2 (2 voturi)    
    pe genunchii lui zgonea... (Vineri, 10 august 2012, 20:23)

    liviusmaximus [utilizator]

    asta nu se face pe genunchi. doar referendumurile si modificarile gen ISC, ICR, MONITORUL, CCR, astea se fac pe genunchi.
    putem face minirecesamant in EXCEL !!!!!, dar cand vine vorba de raspundere legala, trebuie sa-si faca omul concediu, sa ne gandim, etc, etc.
    nici sa va ascundeti adevarata fata nu mai sunteti capabili ?
  • +3 (3 voturi)    
    sa ne amintim de Adrian Nastase (Sâmbătă, 11 august 2012, 0:13)

    visio [utilizator]

    a durat ani sa ajunga in puscarie...pentru ca parlamentarii si avocatii inventau de fiecare data cate ceva...ba imunitate, ba scarba de puscarie, ba ca e noapte afara...
  • +1 (1 vot)    
    Mi-e dor de guv. Boc (Sâmbătă, 11 august 2012, 8:00)

    Irist [utilizator]

    Acum imi dau seama ca guvernul Boc era 'copil de gradinita' pe langa guvernul infractor Ponta!
    Intreb: cei 600 de rromi expulzati din Franta vor fi adaugati sau expulxati si din listele electorale??


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by