Crin Antonescu: Nu s-a pus problema desfiintarii DNA, CCR, ANI, CNSAS. Sper ca actuala conducere sa il trimita pe Chiliman in afara PNL

de Carla Dinu     HotNews.ro
Vineri, 27 iulie 2012, 8:42 Actualitate | Esenţial

Presedintele interimar al Romaniei, Crin Antonescu, a declarat, joi seara, la postul de televiziune Realitatea TV, referindu-se la acordul semnat intre liderii USL si Consiliului National al Societatii Civile (CNSC), ca nu s-a pus problema desfiintarii unor institutii precum DNA, Curtea Constitutionala, ANI sau CNSAS, dar ca exista unele nemultumiri legate de activitatea lor.

"Este un angajament de principiu de a incerca sa gaseasca cele mai multe rezolvari pentru cele mai multe din aceste probleme.Curtea Constitutionala nu poate fi modificata de catre un Guvern pentru ca e o institutie prevazuta in Constitutia Romaniei. (...) DNA si ANI nu sunt in Constitutie, dar sunt in alte documente si angajamente ale Romaniei. (...) Nimanui dintre noi nu i-a trecut vreodata prin cap sa le desfiinteze. Avem anumite nemultumiri, noi si nu numai noi, in legatura cu anumite aspecte din activitatea ANI, de exemplu, avem, nu suntem asa de multumiti ca altii, dar nimeni nu a pus problema sa desfiintam aceste institutii, ci sa vedem cum facem incat sa fim toti convinsi ca ele sunt non-partizane, ca sunt functionale si sa sunt echidistante, cum trebuie sa fie", a aratat Antonescu citat de Agerpres.

In ceea ce priveste demersul primarului sectorului 1 al Capitalei, Andrei Chiliman, de a-l critica pe presedintele interimar al PNL, Daniel Chitoiu, pentru ca a semnat documentul in cauza, Crin Antonescu a spus ca "nu a fost foarte corect" si ca spera ca actuala conducere a partidului sa se sesizeze in acest sens si sa il trimita "in afara PNL".

"Domnul Andrei Chiliman, daca era corect, s-ar fi informat, l-ar fi intrebat pe domnul Chitoiu, cum era si normal, ce este cu acordul.Domnul Andrei Chiliman nu a fost foarte corect. Domnul Andrei Chiliman a facut un gest pe care nu ma apuc eu sa il calific, dar ca unul care am cerut schimbarea lui Chiliman din conducerea Bucurestiului atunci cand eram in partid si stiam de ce am cerut-o, sper ca actuala conducere si forurile statutare sa il trimita pe domnul Chiliman (...) in afara PNL", a afirmat presedintele interimar al Romaniei.

De asemenea, acesta a spus ca DNA, Curtea Constitutionala, ANI sau CNSAS nu vor fi desfiintate si ca isi doreste ca DNA "sa ia la intrebari"pe cine trebuie.

"'Il pot asigura pe domnul Andrei Chiliman ca nici DNA, nici alte institutii nu vor fi desfiintate si imi doresc din tot sufletul ca domnul Chiliman sa fie multumit de functionarea DNA pentru ca poate odata si odata DNA ii va lua pe toti cei pe care trebuie sa ii ia la intrebari", a declarat Crin Antonescu.





















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

10211 vizualizari

  • +19 (23 voturi)    
    Urmatorul pas: Chiliman @ ICCD ? (Vineri, 27 iulie 2012, 8:46)

    Adrian C. [utilizator]

    Ar fi prea frumos (si benefic) ...
    • +24 (28 voturi)    
      nu stiu daca e bine.... (Vineri, 27 iulie 2012, 9:28)

      MPatrick [utilizator] i-a raspuns lui Adrian C.

      avem un liberal care cel putin in aparenta a avut curajul sa ceara explicatii. Ce preferam? sa incerce sa trezeasca la realitate si sa aduca pe calea cea dreapta un partid istoric, sau sa-l transformam intr-un traseist politic, chiar daca se duce intr-un alt partid curat? nu cred ca asta e solutia, sa abandonam ce am incercat sa construim si sa ne mutam in alta parte, parca suna a oportunism.
      • +9 (11 voturi)    
        principiile (Vineri, 27 iulie 2012, 9:39)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui MPatrick

        au fost suspendate, Adrian!

        Asa ca nu mai faceti apel la ele.
        Acum clasa politica se curata.

        Vor vedea ce noroc avem.
        • +9 (11 voturi)    
          pe cine trebuie... (Vineri, 27 iulie 2012, 11:40)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

          Crin Antonescu isi doreste ca DNA "sa ia la intrebari"pe cine trebuie. Pai parca asta era problema cu Basescu, USL-ul era nemultumit de DNA ca ar lua la intrebari pe cine zice Basescu ca trebuie. Nu ar fi mai bine sa lasam DNA-ul sa ia la intrebari pe cine vrea el? Sa ne punem problema cum sa il depolitizam si sa ignoram pe cine ia la intrebari? ...probabil e o nuamta care nu e sesizabila la nivelul de presedinte de stat pentru Crin Antonescu
          • +10 (12 voturi)    
            Antonescu s-a prostit (Vineri, 27 iulie 2012, 12:28)

            me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

            Antonescu nu ar trebui sa uite ca oamenii precum Chiliman sunt pilonii partidului, acestia sunt cei ce duc principiile liberale mai departe. Antonescu se lasa condus de putere si asta ii va face numai rau. Nu poti sa dai afara omul care a fost ales 3 mandate la rand cu peste 70% de catre cetateni.
      • +9 (13 voturi)    
        Chiliman (Vineri, 27 iulie 2012, 9:43)

        zugurudumba [utilizator] i-a raspuns lui MPatrick

        Nu stiu cat de curat e domnul Chiliman, avand in vedere vorbele care umbla despre mismasurile dumnealui la primaria sectorului 1.

        Insa un singur lucru este cert: traseist nu este.
        • +7 (9 voturi)    
          Hmmm... (Vineri, 27 iulie 2012, 13:10)

          kiddu [utilizator] i-a raspuns lui zugurudumba

          Pare a fi destul de curat , nu crezi? Din cate ai observat a fost reales , lumea din sector vorbeste numai de bine despre el. Si acum , uite cum ia atitudine ! Crezi ca a mai facut cineva asa ceva? Eu nu cred ! Asta inseamna sa dai dovada de curaj!
      • +9 (11 voturi)    
        PNL partid de oportunisti (Vineri, 27 iulie 2012, 9:57)

        Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui MPatrick

        Nu cred ca se mai poate vindeca
      • +19 (21 voturi)    
        Pe de alta parte (Vineri, 27 iulie 2012, 10:14)

        _Rem [utilizator] i-a raspuns lui MPatrick

        Oricine a incercat sa ridice vocea in PNL, ori a fost dat afara ori a tacut subit. Nu se mai aude nimeni in afara de agitatorii de serviciu. Ca sa schimbi PNL si sa construiesti ceva, in primul rand trebuie sa dispara Antonescu si gasca lui de retarzi.
        • +3 (5 voturi)    
          iuhuhu (Vineri, 27 iulie 2012, 14:55)

          grivei [utilizator] i-a raspuns lui _Rem

          Absolut de acord , Pnl-ul a fost capturat de acest dictator Antonescu.
      • +2 (4 voturi)    
        Antonescu il ataca pe Chiliman (Vineri, 27 iulie 2012, 14:39)

        grivei [utilizator] i-a raspuns lui MPatrick

        Acesta-i Antonescu, care este un DICTATOR in PNL. Presedintele interimar al PNL a fost prins de presa, ca semneaza documente care pericliteaza statul de drept si cand este atentionat de Chiliman, il ameninta cu ecluderea din PNL. BRAVOS ATONESCU. Eu nu pot sa-i inteleg pe autenticii PNL-isti , cum admit sa fie condusi de un aemenea om. De ce-l tin in fruntea PNL ? Pt. ca este prieten cu un Prim ministru MINCINOS ? "Spune-mi cu cine te-mprietenesti, ca sa-ti spun cine esti"
    • +7 (9 voturi)    
      sincer (Vineri, 27 iulie 2012, 9:34)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui Adrian C.

      n-am auzit de varianta asta, dar e posibil, de ce nu. Atita ca stiu relatia de prietenie dintre Chiliman si Oprescu, adica latura soft a PSD.
    • +17 (21 voturi)    
      Jos U S L (Vineri, 27 iulie 2012, 10:01)

      Raluca26 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian C.

      Gataaaaaaaaaaa, poporul s-a trezit, vai si amar de voi nenorocitilor! Tara are un presedint Barbat Ales. Nu vrem un labil psihic, un betiv, un lennes, un navetist la psiholog precum Crin Ofilitul, care poarta pantaloni ilegal!!!!
      Un sot care si-a abandonat nevasta pe patul de spital mutandu-se la amanta, nu-i Barbat ci carpa! Sotia s-a sinucis a doua zi! Plateste crunt criminalul de Crin, de asta e labil, de asta e betiv si de asta doarme ziua.
      Jos cu otrepele USL, nu ne dam tara unor astfel de nemernici, obsedati de putere, care ne-au indepartat de Europa! Ponta si Crin, credeau ca tara va fi jucaria lor, ca sa vedeti ce prosti sunt, nu stiau ca suntem in UE si ca regulile lor sunt si ale noastre!!
      Pe 29 trebuie sa eliminam pe acest bandit labil si sa ne repunem Presedintele in drepturi!
      Numai Basrescu ii poate stavili, numai Basescu poate scapa justitia din ghearele USL!!!
      • -4 (8 voturi)    
        daca ar exista iad, voi il meritati (Vineri, 27 iulie 2012, 11:44)

        CalatorieSprancenata [anonim] i-a raspuns lui Raluca26

        cum poti sa-ti bati joc de drama unui om si al unui copil doar pt un partid? Si mai mult, nu pentru un partid, ci doar pt un om, pt un om care s-a trezit deodata in criza, cand el era acolo sa se informeze si sa prevada si sa reformeze, si a taiat ca-n jungla in timp ce personal cumpara vile.. si nu doar el, ci toti ai lui. Sotia lui Antonescu s-a sinucis ca avea cancer generalizat. S-a sinucis in seara dupa ce a aflat ca s-a generalizat. Esti o carpa, draga domnule. Exact ca si cel pe care-l sustii.

        Si daca numai basescu e soarele de pe cer, ce faci peste 2 ani cand ii expira mandatul? sau face el cumva si da o lege sa il avem pe el presedinte, pe vecie?
        • +3 (5 voturi)    
          Intre (Vineri, 27 iulie 2012, 14:50)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui CalatorieSprancenata

          Basescu jucator si Antonescu disret mitingist il prefer pe Basescu. Mai are doi ani de mandat. Apoi vom alege alt presedinte.
    • +8 (12 voturi)    
      stie ce zice! (Vineri, 27 iulie 2012, 10:51)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Adrian C.

      CCR nu poate desfiintata de guvern. Se da o OUG care interzice accesul la CCR. N-au facut-o deja o data? gura pacatosului....
    • +4 (6 voturi)    
      Ar fi ... (Vineri, 27 iulie 2012, 13:01)

      kiddu [utilizator] i-a raspuns lui Adrian C.

      Dar nu vad de ce ar pleca Chiliman din PNL! Crin si cu catelusii lui pot latra cat vor , nu se schimba nimic. Chiliman este o valoare adevarata , a condus PNL-ul foarte bine , a avut rezultate neasteptat de bune , a reabilitat imaginea partidului. Dar Crin , din cate se pare , e mult mai interesat sa impinga "all-in" , decat sa se gandeasca de 2 ori si sa-i dea "fold"... Bravo Chiliman , respectele mele!
  • +62 (66 voturi)    
    Ce zicea Antonescu de Base? (Vineri, 27 iulie 2012, 8:47)

    maxi rodrigues [utilizator]

    Ca, de fapt, nu e apolitic si conduce PDL-ul, desi e presedinte? Si ca nu e corect si constitutional sa faca asta? Memorie scurta...

    Baga pumnul in gura oamenilor tai, Antonescule, sa inteleaga cine esti.
    • +33 (37 voturi)    
      Presedinte "interimar" apolitic? (Vineri, 27 iulie 2012, 9:28)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      Parca un presedinte, chiar "interimar" nu da indicatii partidelor. Asa ca Crinut nu mai are treaba cu excluderea membrilor PNL, caci chiar daca referendumul nu trece a promis ca demisioneaza si se retrage din politica! Sau nu? Nu mai stiu ce a promis azi, asta era de ieri!
      • +13 (15 voturi)    
        Excludere! (Vineri, 27 iulie 2012, 9:57)

        Mircha [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        D-l Chiliman a pus o intrebare neconforma cu Politica Partidului. Ca atare va fi sanctionat cu pedeapsa maxima: va fi EXCLUS din Partid !
        Dupa care DNA-ul va primi ordin sa-l ia la intrebari.

        Vom condamna cu toata fermitatea aceste atitudini anti-partinice si anti-nationale ale unor elemente destabilizatoare care urmaresc...

        (pentru cine-si aduce aminte de genialul conducator...)
    • +11 (13 voturi)    
      ba mai mult (Vineri, 27 iulie 2012, 9:33)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      ca e dictator, ca are atitudini nedemocratice. Eu ma bucur sa constat ca de fapt ii e frica ca dreaq! Miercuri, cel tirziu e dead meat!
    • +6 (8 voturi)    
      ghici cine (Vineri, 27 iulie 2012, 12:03)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      conduce penele !?

      cum cine ?
      chitzoiu !

      hahaha !
  • +21 (33 voturi)    
    Chiliman afara!!! (Vineri, 27 iulie 2012, 8:52)

    dan_costea [utilizator]

    Cine nu e cu noi e contra noastra!
    • +17 (19 voturi)    
      si (Vineri, 27 iulie 2012, 9:30)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui dan_costea

      nu suna cunoscut?
      • +3 (5 voturi)    
        Nu cred.. (Vineri, 27 iulie 2012, 13:14)

        kiddu [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

        Uite cum isi arata adevarata fata Antonov , copil crescut de comunistii adevarati... Trist bai Crinutule , o sa ajungi rau... Pe 30 o sa iti depui un CV la o scoala din Chilia Veche , ca nu o sa-ti iasa schema cu referendumul...
  • +43 (49 voturi)    
    Dana (Vineri, 27 iulie 2012, 8:56)

    Raluca26 [utilizator]

    Gataaaaaaaaaaa, poporul s-a trezit, vai si amar de voi nenorocitilor! Tara are un presedint Barbat Ales. Nu vrem un labil psihic, un betiv, un lennes, un navetist la psiholog precum Crin Ofilitul, care poarta pantaloni ilegal!!!!
    Un sot care si-a abandonat nevasta pe patul de spital mutandu-se la amanta, nu-i Barbat ci carpa! Sotia s-a sinucis a doua zi! Plateste crunt criminalul de Crin, de asta e labil, de asta e betiv si de asta doarme ziua.
    Jos cu otrepele USL, nu ne dam tara unor astfel de nemernici, obsedati de putere, care ne-au indepartat de Europa! Ponta si Crin, credeau ca tara va fi jucaria lor, ca sa vedeti ce prosti sunt, nu stiau ca suntem in UE si ca regulile lor sunt si ale noastre!!
    Pe 29 trebuie sa eliminam pe acest bandit labil si sa ne repunem Presedintele in drepturi!
    Numai Basrescu ii poate stavili, numai Basescu poate scapa justitia din ghearele USL!!!
    • +19 (21 voturi)    
      AMIN! (Vineri, 27 iulie 2012, 9:29)

      Skiby [utilizator] i-a raspuns lui Raluca26

      SA TE AUDA DUMNEZEU!
    • +9 (13 voturi)    
      esti a doua persoana ........ (Vineri, 27 iulie 2012, 9:42)

      MountThor [utilizator] i-a raspuns lui Raluca26

      ..... intilnita de mine , care stie secretul cutremurator al nemernicului de Crin Antonescu !

      Asa este, si-a determinat sotia , un extraordinar medic psihiatru , aflata in metastaza incurabila , sa-si puna capat zilelor si sa se arunce de la etaj (cum a facut si Ponta cu prietenul sau cel mai bun , Panait ) pentru ca nemernicul Antonescu s-a mutat la amanta , fosta lui secretara de la Min Tineretului , Adina Valean !

      Bravo , pentru curaj ! Nici Basescu nu a avut curaj sa-l spuna asa , intreg si groaznic , la confruntarea din 2009 !
      • +8 (12 voturi)    
        da, dar spune (Vineri, 27 iulie 2012, 10:45)

        romanique [utilizator] i-a raspuns lui MountThor

        si cine i-a facut lipeala cu adina valean! dl patriciu, a carui iubita a fost ani de zile si care incepuse sa fie incomodat de o relatie asa lunga. A aranjat-o pe dna la fundatia lui, iar ca dar de nunta chucky a primit 1 mil E.
        Halal moralitate!
    • +10 (12 voturi)    
      ati luat-o razna! (Vineri, 27 iulie 2012, 9:45)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Raluca26

      Basescu singur nu poate face nimic.
      Incetati sa puneti totul pe umerii unui singur om.

      Acum totul depinde de cat de aprig este PDL la controlul referendumului contra fraudei.

      si de noi toti, care ne-am balarit.

      Ne-am balarit si numai un mare noroc ne va scoate cu fata cat de cat curata din acest haos.

      Daca vor supravietui oamenii politici cu tarie de caracter va fi ok, daca nu, inca 60 de ani de regim totalitar ne va readuce viata dinainte de '89.
    • -3 (9 voturi)    
      uite (Vineri, 27 iulie 2012, 10:37)

      break a leg [utilizator] i-a raspuns lui Raluca26

      chiar daca, in principiu, sunt absolut de acord cu tine, cred ca detaliile care tin de viata personala a lui antonescu trebuie lasate in afara discutiei, ele nu pot fi folosite ca argumente. are destul de multe iesiri absolut criticabile ca sa nu fie nevoie sa le aducem pe acestea in fata. daca facem asta, inseamna ca suntem la fel ca ei: transpiram ura. noi nu suntem asa, suntem rationali si argumentam logic
  • +32 (34 voturi)    
    . (Vineri, 27 iulie 2012, 8:56)

    gb [utilizator]

    stiti replica aceea celebra a lui Bibanu' cand era prins de sotie "Elviro, ce vezi nu e adevarat". Numai ca acela era un film de comedie iar ceea ce traim acum este o mare drama.
  • +32 (34 voturi)    
    mda (Vineri, 27 iulie 2012, 8:56)

    aricipogonici [utilizator]

    Nici macar nu se mai chinuie adormescu asta sa minta frumos, o face brut, ca si cum am fi toti de carton. "No brain, no courage, nu heart... so you're politicians, rights"
  • +34 (36 voturi)    
    de kko (Vineri, 27 iulie 2012, 8:59)

    PedaGogu [utilizator]

    Hopa... iese rahatul la iveala. Antonescule, degeaba ii dai cu mucles acuma lui Chiliman... adica semnati ca primarii si nu stiti ce ati semnat? Sau semnaturile voastre valoreaza un kk in ploaie?
  • +28 (30 voturi)    
    Adevarul ca asti au promis (Vineri, 27 iulie 2012, 9:02)

    spysoby [utilizator]

    Astia au ptromis orice numai sa aibe mai mute voturi ,sa-l demita pe Basescu.Apoi nu-si tineau promisiunile.Sau mai amputau din atributiile institutilor.Vezi cazul curti constitutionale.ANI.Curti de Conturi.
  • +29 (31 voturi)    
    Era de aşteptat... (Vineri, 27 iulie 2012, 9:04)

    gabbi [utilizator]

    Aştept reacţia LIBERALILOR ADEVĂRAŢI...
    antonovici al DVS. a zis că pleacă... AJUTAŢI-L
  • +31 (33 voturi)    
    Solutia (Vineri, 27 iulie 2012, 9:06)

    Daniels22026 [utilizator]

    Istoricul Crin Antonescu ne lamureste: "Curtea Constitutionala nu poate fi modificata de catre un Guvern".

    Pai domnule Crin Antonescu, Hitler a cistigat puterea ABSOLUT legal, constitutional, in urma unor alegeri democratice. Ceea ce nu se poate spune despre presedintele nostru interimar, primul ministru si presedintii celor doua camere legislative. Ce fel de istorie si politica practicati domnule presedinte interimar?

    De ce va inhaitati cu niste consilii fantomatice, profund anticonstitutionale?? Solutia nu este sa-l dati afara din partid pe domnul Chiliman. El nu e vinovat pentru orientarea dumneavoastra populista inconstienta. Solutia corecta ar fi sa parasiti dumneavoastra politica, definitiv, cit mai repede!!!!!!
  • +27 (29 voturi)    
    Cred ca... (Vineri, 27 iulie 2012, 9:07)

    ikataly [utilizator]

    Adevaratii liberali ar trebui sa te trimita pe tine in Coreea langa fratii tai....Ai bagat in mocirla un partid istoric...stai la brat cu un turnator dovedit numai ca sa ajungi presedinte...
  • +25 (27 voturi)    
    Domnule Chiliman (Vineri, 27 iulie 2012, 9:11)

    zmeurat [utilizator]

    Daca ati avea onoare ar trebui sa va prezentati demisia din acest partid. Nu de alta dar toti liberali de frunte care au fost chinuiti si batjocoriti prin inchisorile comuniste se invirt acum in groapa.Daca Campeanu ( nu pot sa ii spun domn) era intr-adevar liberal (asa cum se pretinde) ar fi fost primul care ar fi luat atitudine.Lucrul este valabil si pentru ceilalti liberali care se considera OAMENI.
    Imi pare rau de liberalii care nu sunt de acord cu ceea ce face pogonici dar in acelasi timp isi merita soarta deoarece nu au miscat un deget ca sa opreasca aceasta mirsavie. Stau si ma intreb daca doctrina liberala mai este ceea ce a fost.
    • +17 (19 voturi)    
      Lasati-l unde e! (Vineri, 27 iulie 2012, 9:31)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui zmeurat

      Mai e nevoie si de liberali care gandesc cu capul lor in PNL, altfel ramanem doar cu giboni ca Ghise si Calimente...
      • +7 (9 voturi)    
        Sa nu facem confuzii (Vineri, 27 iulie 2012, 9:48)

        zugurudumba [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        Este o diferenta intre liberalii care gandesc si cei care au fost pusi de Antonescu in esalonul al doilea sau chiar al treilea si care fac fronda de dragul frondei. Ludovic Orban e un exemplu pentru cea din urma categorie.
  • +33 (35 voturi)    
    asa, asa, ca pe vremea Cominternului (Vineri, 27 iulie 2012, 9:12)

    popeye_2012 [utilizator]

    Tovarasu' Crin, faceti foarte bine ca infierati cu manie proletara deviationismul dlui Chiliman, care pune interesele democratiei mai sus decat interesele de clan; cine nu e cu noi, e impotriva noastra!
    Unde s-a mai pomenit DNA, CCR, ANI, CNSAS? Un partid unic, o Adunare (in fata careia sa raspundeti, la o adica) si atat ne ajunge!
    Cu Sindicatul Minerilor nu ati semnat nimic? Tov. Ponta, dupa modelul tov. Iliescu in trecut, poate face minuni la o adica si tov. Cosma poate fi reactivat prin decret prezidential, cat inca mai dormiti la Cotroceni....
    Ce mai urmeaza? Protocoale de desfintare a presei libere, a televiziunilor private, limitare accesului la internet, limitarea adunarilor la grupuri de peste 5 persoane, limitarea accesului liber peste granite, si mai ce?
  • +26 (28 voturi)    
    Din care PNL ? (Vineri, 27 iulie 2012, 9:14)

    Cain [utilizator]

    Cica sa-l dea afara pe Chiliman din PNL ! Din care PNL ? Mai exista acest partid in Romania ? Eu nu cred ! A fost emasculat si varsat in PSD ! Poate se mai gasesc totusi barbati curajosi in Romania care sa reinfiinteze un PNL fara zdreanta care sta acum la Cotroceni si fara alte slugi ale Varanului antenist !
  • +10 (20 voturi)    
    Jos U S L (Vineri, 27 iulie 2012, 9:14)

    Raluca26 [utilizator]

    Gataaaaaaaaaaa, poporul s-a trezit, vai si amar de voi nenorocitilor! Tara are un presedint Barbat Ales. Nu vrem un labil psihic, un betiv, un lennes, un navetist la psiholog precum Crin Ofilitul, care poarta pantaloni ilegal!!!!
    Un sot care si-a abandonat nevasta pe patul de spital mutandu-se la amanta, nu-i Barbat ci carpa! Sotia s-a sinucis a doua zi! Plateste crunt criminalul de Crin, de asta e labil, de asta e betiv si de asta doarme ziua.
    Jos cu otrepele USL, nu ne dam tara unor astfel de nemernici, obsedati de putere, care ne-au indepartat de Europa! Ponta si Crin, credeau ca tara va fi jucaria lor, ca sa vedeti ce prosti sunt, nu stiau ca suntem in UE si ca regulile lor sunt si ale noastre!!
    Pe 29 trebuie sa eliminam pe acest bandit labil si sa ne repunem Presedintele in drepturi!
    Numai Basrescu ii poate stavili, numai Basescu poate scapa justitia din ghearele USL!!!
    • -2 (10 voturi)    
      jos postacii (Vineri, 27 iulie 2012, 9:36)

      edx [utilizator] i-a raspuns lui Raluca26

      ai minus pentru postac. NU va suport, de oricare parte ati fi. pana acum erau clari cei de la usl, totusi stiam ca trebuie sa fiti si de dincolo, dar erati mai inteligenti. M-AM SATURAT DE VOI TOTI POSTACII!!!
  • +21 (23 voturi)    
    ... (Vineri, 27 iulie 2012, 9:15)

    dragonfly [utilizator]

    asta ne minte pe fata, in document scrie clar ca vor sa desfiinteze institutiile mai sus mentionate si acum o da la intors.
    • +6 (8 voturi)    
      si (Vineri, 27 iulie 2012, 9:37)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui dragonfly

      i-am prins cu ratza'n gura, ca asa e la gaste, nu? ca nici gasca cealalta nu recunoaste! Sa fi pus intentionat Plesu sexul feminin? Curios este ca tot ei(ele?) vorbesc de deruta!
  • +23 (25 voturi)    
    Antonescu (Vineri, 27 iulie 2012, 9:30)

    ggna [utilizator]

    se tine doar de scaunul de la Cotroceni! Cu orice mijloc! Doar EL! Doar el conteaza si atat!
    Daca pica Base, mai rau va fi pt voi USL-asi. Abia atunci incepe razboiul! Mai da-i lui Base 3 luni de campanie sa vezi cum te face praf! Daca in 3 saptamani s-a dus la 40%, cum crezi ca va fi in 3 luni? Adevarul e ca-l suspectez pe Base ca-si doreste cafteala asta...Crezi Antonescule ca se va duce pe mari si pustii? Noooo...Ti-ai dori mult asta, desigur! Ai fi in stare sa-l sugrumi cu mainile tale...
    Singurul castigat intr-adevar din aceste 3 saptamani e MRU: va spune cu mandrie: da, sunt omul lui Basescu!
  • +11 (15 voturi)    
    Boicotam puciul U S L pe 29 (Vineri, 27 iulie 2012, 9:33)

    Raluca26 [utilizator]

    Boicotam mafia bolsevica USL!
    Boicotam si trimitem puscariabilii la ocna!
    Boicotam si trimitem pe Voiculescu Turnatorul Felix la judecata cea mare pt tot raul facut!
    Boicotam si vom spulbera Haznaua 3 deoarece vor fi invinsi cu tot cu secnariile lor, minciunile lor ptr fraieri!
    Boicotam sa ne recastigam statul de drept
    Boicotam ca Europa, sa ne priveasca ca pe un stat democratic nu unul bolsevic condus de 2 bolanivi psihic!
    Boicotam sa razbunam mortii de la revolutie, care au strigat Jos dictatura, Jos comunismul!!
    Boicotam sa revenim in randul lumii iar Baronii, Proxenetii, hotii, plagiatorii, Puturosii sa ajunga la OCNA!
    Boicotam Puciul odios al USL-ului condus de Felix Puscariabilul Turnator
    Romani, NU iesit la vot, nu va vindeti libertatea pucistilor si Moscovei, nu credti in acesti diabolici care sunt disperati din cauz adosarelor!
    Roamni, salvati Jusitia, boicotati puciul si numai asa il vom ajuta pe Basescu sa le vina de hac acestor bolsevici disperati!!!
    Boicotam! Boicotam! Boicotam!
  • +11 (13 voturi)    
    ce nu au inteles romanii (Vineri, 27 iulie 2012, 9:41)

    visio [utilizator]

    este ca un om Lenes nu are ce oferi; antonescu se va trezi numai pentru semnarea unor documente; in rest, in cazul nefericit ca uzurpa puterea, va fi jale; daca il vrea mazilit pe chiliman, un liberal de 20 de ani, va imaginati ce poate face un alegator care nu il va vota? va fi jale...
    cat despre dna, ani, cnsas, sunt institutii care au creat cele mai mari probleme usl; eu, si multi ca mine, nu avem probleme cu aceste institutii si nu sunt de acord cu desfiintarea lor; pana una alta, hais a desfiintam si politia ca da amenzi, etc...
  • +2 (4 voturi)    
    hai in vacanta (Vineri, 27 iulie 2012, 9:44)

    nickaom [utilizator]

    Basescu, Politician Imposibil 4 : Ghost Protocol :) :) :) :)
    Din 29 iulie In Toate Sectiile de Votare din Lume!!!
    www.phuket-thailand.ucoz.ro
  • +15 (17 voturi)    
    Bravo dom` Crin... (Vineri, 27 iulie 2012, 9:47)

    Ronin [utilizator]

    ...curatati PNL-ul de liberali....dati-l afara pe Chiliman....sa fie un exempu pentru ceilalti, sa se invete minte sa nu mai gandeasca singuri....Partidul e in toate!!!!!...Unde naiba am mai auzit io` propozitia asta????
    • +11 (13 voturi)    
      in 1984 (Vineri, 27 iulie 2012, 10:36)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui Ronin

      ... era o carte... cred ca s-au inspirat din ea...
    • +2 (4 voturi)    
      Raspunsul e intr-o poezie (Vineri, 27 iulie 2012, 13:15)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Ronin

      a lui Mihai Beniuc.
  • +9 (11 voturi)    
    Ma... (Vineri, 27 iulie 2012, 9:56)

    Dregs [utilizator]

    Mă, faţă de cartaboş fisurat...tu iară ai dormit când se intamplau lucruri in jurul tau? Ferească sfântu' să ajungi preşedinte... că ai reuşit să faci din demagogie un stil de viaţă.

    Eşti la fel de imparţial cu partidele cum sunt extremiştii musulmani cu religiile.

    Pentru asta nu merg la vot, şi o lună la Cotroceni pentru tine mi se pare prea mult.
  • +11 (13 voturi)    
    Extrem de grav (Vineri, 27 iulie 2012, 10:17)

    Copy-Paste [utilizator]

    Numai faptul ca ati pus in discutie posibilitatea de negociere pe marginea unor institutii fundamentale ale statului de drept, mi se pare EXTREM DE GRAV.
    Poate maine, de principiu, puteti negocia despre desfintarea partidelor, ca oricum PNL si PC au fost deja diluate in PSD.
    Nu tu spuneai, "democratule" ca PDL trebuie sa dispara de pe scena politica.
    Si daca tot am desfintat si partidele, iar parlamentul e un fel de Marea Adunare Nationala, de ce ne mai trebuie Europa ? Ce Belarusul sau Ucraina nu traiesc si ei tot pe continentul asta ?
  • +9 (11 voturi)    
    Vechea manevra (Vineri, 27 iulie 2012, 10:18)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Crin Antonescu: Nu s-a pus problema desfiintarii DNA, CCR, ANI, CNSAS. Aceeasi veche manevra de tip comunist: un pas inainte,...doi pasi inapoi
    Domnul Chiliman ramane aceeasi persoana care prefera avantajele functiei/pozitiei si nu principiile; altfel ar depasi stadiul scrisorilor, ar alege demisia din PNL si adeziunea la platforma lui MRU...
    • -5 (7 voturi)    
      Alllooo (Vineri, 27 iulie 2012, 11:59)

      Ada.Matei [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean-roman

      Chiliman sa aleaga platforma lui MRU? Dar cine e MRU? Ce a facut MRU? Mai degraba sa faca Andrei Chiliiman o platforma la care sa adere MRU.
      • +4 (6 voturi)    
        Rataciti...pe un site civilizat (Vineri, 27 iulie 2012, 13:02)

        Cetatean-roman [utilizator] i-a raspuns lui Ada.Matei

        Ce cautati pe acest site ?
  • +11 (13 voturi)    
    RUSINE (Vineri, 27 iulie 2012, 10:21)

    Bogdan_1 [utilizator]

    Un minciunos patologic care prins cu minciuna (vezi declaratiile lui si ale infractorului ponta care s-au schimbat de la ora la ora, nu e adevarat, e o inscenare B1, e adevarat, vom discuta aceste teme de mare importanta, nu vrem desfiintarea CC, ANI, DNA, instututiile trebuie reformate...) il da afara pe Chiliman din partid. Un comportament din sfera medicala a unui individ ce se vrea presedintele tarii. PNL are o mare responsabilitate daca acest ipochimen va mai reprezenta partidul. Rezultatul e previzibil - PNL va fi sters din istoria Romaniei.
  • +10 (12 voturi)    
    Dupa ce ca este un mare chiulangiu (Vineri, 27 iulie 2012, 10:22)

    Gabi M [utilizator]

    si grevist de lux a devenit si mare mincinos.In inregistrarea TV facuta la Parlament in aprilie se vede clar cum Dogaru le da,lui Crin,Ponta si Constantin toate documentele si le spune ca vor sa fie semnat acordul pana in 14 iulie.Ba chiar Constantin spune ca deja departamentele USL studiaza obiectivele si vor lua in considerare si noile amendamente aduse de aia din CNSC .Normal ca USL vrea desfiintarea CCR,DNA,ANI,CNSAS,etc pentruca aproape toti din USL au sau vor avea de-a face cu aceste institutii.Iar cu excluderea lui Chiliman,micul Hitler, asta este-un dictator.
  • +11 (13 voturi)    
    deci (Vineri, 27 iulie 2012, 10:28)

    alba_ca_zapada [utilizator]

    se ajunge la inainte de dec 89. Cine scoate o vorba impotriva, pune intrebari sau este incomod dispare. Cineva din interiorul partidului, primarul sec. 1 al capitalei intreaba printr-o scrisoare deschisa, asa cum este normal intr-o democratie, ce este cu acel act. Si raspunsul este - Excluderea din partid.
    Este dovada destul dragi votanti ai demiterii lui TB ce se va instaura? Sau aveti nevoie de mai multe dovezi?
    • +1 (3 voturi)    
      deci asta este Antonescu (Vineri, 27 iulie 2012, 15:10)

      grivei [utilizator] i-a raspuns lui alba_ca_zapada

      Cel mai bun comentariu.
  • +6 (8 voturi)    
    o apa si-un pamant (Vineri, 27 iulie 2012, 10:48)

    haddess [utilizator]

    sunt toti! nu am sa meg la vot pentru ca nu vreau sa legitimez o actiune a celor care au incercat lovitura de stat, si pe principiul ca dintre doua rele aleg varianta cu cele mai putine implicatii negative, sper ca usl-ul sa dispara din peisajul (dezolant) al politicii din Romania.
    asta nu schimba insa cu nimic adevarul ca Romania NU ARE clasa politica. poate m-am transforat eu intr-un pesimist si vad doar jumatatea goala a paharului, iar din acest motiv privesc cu tristetesi ingrijorare ceea ce va urma (indiferent de rezultatul referendumului)
    http://soundcloud.com/damado/a-cazut-guvernul
  • +9 (11 voturi)    
    In ziua in care.... (Vineri, 27 iulie 2012, 10:49)

    prompt [utilizator]

    ...PNL va scapa cel putin de:
    1.Antonescu
    2.Nicolaescu
    3. Ghise,
    eu voi redeveni votant al PNL ca si pana la ,,inscaunarea" lui crin. Pana atunci...NU!
  • +5 (7 voturi)    
    Crinel cred ca se simte nebagat in seama (Vineri, 27 iulie 2012, 11:53)

    Ada.Matei [utilizator]

    De ce raspunde Crin Antonescu si nu Daniel Chitoiu? E cumva presedintele PNL? Ca un am care a venit din PNL, nu inteleg cum poate sa terfeleasca imaginea partidului si a liberalilor adevarati....
  • +4 (6 voturi)    
    Demn de respectul nostru (Vineri, 27 iulie 2012, 13:37)

    cetateanulsurmenat [utilizator]

    In primul rand, Chiliman merita felicitat. In al doilea rand, raspunsul lui Antonescu nu este demn de un presedinte. De cand se pronunta un presedinte, care ar trebui sa fie impartial, in privinta a ceea ce trebuie sa se intample intr-un partid?
  • +4 (6 voturi)    
    Antonescu il ataca pe Chiliman (Vineri, 27 iulie 2012, 14:27)

    grivei [utilizator]

    Eu sper sa fi exclus Antonescu din PNL, ca a pus acest partid pe tava PC-ului si al lui Voiculescu. Acest e PNL nu mai este ce trebuia sa fie. Asa ceva nu se mai poate. Antonescu, Chitoiu sa plece din PNL, ca si-au batut joc de acest partid, numai pt. aspiratiile nefondate , prostesti ale lui Antonescu , de ajunge la Cotroceni, chibitat de Voiculescu de a lua Presedintia, prin frauda. Daca n-a putut ajunge la Presedintie ca incpabil in fata lui Basescu, a ajuns la Cotroceni, tarandu-se pe sub usa. Halal om poiltic.
  • +3 (5 voturi)    
    greu, greu cu atributiile de presedinte (Vineri, 27 iulie 2012, 15:06)

    Sandibell [utilizator]

    Opa,ceva nu se leaga...l-am inteles acum cateva luni pe Crin ca l-a demis pe Chiliman din functia de presedinte PNL Bucuresti,dar acum ce face? Parca e presedinte interimar...ce ti-e si cu tara asta..Politicieni adevarati, precum Chiliman, care spun ceea ce gandesc, carevor transparenta sunt doriti afara din politica.
  • 0 (2 voturi)    
    Dle crescut in balta... (Vineri, 27 iulie 2012, 17:38)

    egroeg5 [utilizator]

    Ponta repezea o ziarista ,cica daca stie sa citeasca romaneste. Chiar daca se vehiculeaza ca ai fost de doua ori repetent,eu cred ca stii totusi sa citesti si tu.
    In ACORD scrie clar ca sunteti de acord cu punctele
    precizate in anexa si acolo spuneti ca va dati acordul,de principiu sau nu,nu mai conteaza,sa desfiintati unele institutii majore ale statului de drept. Prea-i considerati pe toti romanii prosti si va
    dati in spectacol cu neispraveala voastra.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi