VIDEO Andrei Plesu: Eu as defila prin tot Parlamentul Romaniei, printre toti guvernantii Romaniei, si i-as intreba: "Ce stii sa faci?"

de Vlad Mixich     HotNews.ro
Joi, 26 iulie 2012, 19:27 Actualitate | Esenţial

Andrei Plesu
Foto: HotNews.ro
​A fost timp de 5 luni consilierul presedintelui Traian Basescu dar si cel amenintat de acesta, in urma unei serii de articole care criticau actiunile Presedintelui Romaniei. Acum, intr-un interviu pentru HotNews.ro, Andrei Plesu a vorbit cu duritate despre atitudinile anti-europene ale lui Crin Antonescu si despre evolutia lui Victor Ponta, dar si despre limbajul buruienos din politica romaneasca pentru care il socoteste vinovat chiar pe Traian Basescu.

Andrei Plesu: "Eu pretind ca ceea ce se intampla acum in Romania este nedemocratic nu doar pentru ca unele legi s-au incalcat, s-au schimbat arbitrar, prea repede, fara argumentatie... S-a creat o atmosfera nedemocratica. Prin asta inteleg doua lucruri. Unu: lupta electorala seamana a razboi, ceea ce nu e voie sa se intample intr-o democratie. O lupta electorala intr-o democratie matura nu seamana a razboi. Este o disputa lucida, echilibrata, intensa, vie, dar care nu seamana a camp de batalie. Si doi: nu e normal, psihologic vorbind, ca alegatorul sa mearga la urne cu senzatia ca de asta depinde mantuirea sau damnarea lui, moartea sau viata. Daca te duci sa votezi cu senzatia ca iti votezi sfarsitul sau supravietuirea te duci intr-o stare care nu este a judecatii, care nu este a limpezimii rationale, ci a panicii si a catastroficului. Asta nu e democratic.


  • Despre discursul presedintelui interimar Crin Antonescu, in care acesta a facut referire directa la presedintele Comisiei Europene: “Presedintele Romaniei nu primeste ordine de la nimeni cu exceptia Parlamentului si a cetatenilor Romaniei”:
Andrei Plesu: Acesta e un discurs care s-a auzit in Romania incepand cu secolul 19. Este discursul lui Catavencu. I-as recomanda sa rasfoiasca “O Scrisoare Pierduta” si sa vada acolo discursul electoral al lui Catavencu care era de tipul “Europa sa-si vada de treburile ei. Noi ne bagam in treburile ei? Nici ea sa nu se bage in treburile noastre.” E discursul pe care l-a preluat si Ceausescu cu neamestecul in treburile interne si e un discurs care are un succes suspect. Dupa ce ne-am luptat cu sacrificii ca sa intram in Europa, acum avem aerul ca ne simtim tutelati. Ca noi nu mai vrem de fapt si ca am redescoperit gustul independentei de a face ce ne da prin cap. Domnul Antonescu a mai facut niste declaratii formidabile. Chestia cu “Ich bin ein Berliner” a fost de un comic urias. Aceasta propozitie in gura lui Kennedy a avut un sens istoric foarte greu. Dar sa te duci la Tecuci si sa spui ca esti berlinez e o forma de deriziune. In pozitia in care este, fiecare cuvant pe care Crin Antonescu il scoate pe gura trebuie sa fie extrem de responsabil. Atarna foarte greu. Nu-si poate permite iritari de cafenea.
  • Credeti ca acest gen de retorica anti-europeana din partea unor inalti oficiali romani prinde eficient voturile oamenilor?
Andrei Plesu: Mi-e greu sa anticipez pentru ca exista din pacate, dupa parerea mea, o anumita cantitate de oameni carora le suna bine aceasta tafna provinciala si care simt o muzica cunoscuta in cuvintele astea. A incuraja in general ideea, care a fost in permanenta pe buzele actualilor guvernanti, ca marile institutii europene sunt un fel de marionete in mana lui Basescu si a inca 3-4 baieti si fete din Tecuci... Sa crezi ca lumea intreaga e manipulata de un mic grup de baieti rai e intai o prostie, in al doilea rand e o ofensa adusa institutiilor europene. E posibil sa-ti imaginezi ca ei nu stiu pe ce lume sunt?

Pe de alta parte, daca ne-am dat poalele peste cap de ce ne miram asa ca unii se sesizeaza. Doamna Merkel a fost un pic mai sensibila decat altii la aceste poale peste cap. N-are rost sa o psihanalizam pe doamna Merkel. Trebuie sa ne psihanalizam pe noi. De ce ne-am dat noi poalele peste cap?
  • Despre cazul de plagiat al premierului Victor Ponta.
Andrei Plesu: Mereu se spune in chestiunea plagiatului domnului Ponta: “a fost o manevra a lui Basescu”. Domne’, o fi fost. Dar intrebarea e: a plagiat sau nu? E uimitoare aceasta manevra de transfer a problemei reale si simple intr-o complicata problema politica. Eu sper ca oamenii judeca clar si cu mintea lor ceea ce se vede. Plagiatul domnului Ponta nu este o ipoteza. Nu este un lucru discutabil, analizabil. E o evidenta crasa.

Grav nu e atat ca a plagiat. Sunt multi plagiatori. Nu chiar toti, de la Platon si Aristotel incoace, dar in general mai sunt si alti plagiatori. Merg mai departe si admit ca nu e dramatic ca un plagiator a ajuns in postul de ministru, ceea ce totusi creeaza o problema de credibilitate si de onestitate. Mai grav decat tot, mi se pare veselia cu care el se raporteaza la acest subiect, ca si cum e ori un subiect neinteresant, ori o intriga politica. Eu, daca as avea o asemenea problema, n-as mai dormi noaptea. Mi-as cere scuze. As face un gest care sa certifice bunul meu simt. Sunt uimit sa vad un om tanar, care nu e lipsit de inteligenta, purtandu-se cu o neglijenta atat de rudimentara in fata unui fapt de care trebuie totusi sa dea socoteala.



  • Despre impostura de pe scena politica.
Andrei Plesu: Ce ma deranjeaza la ora actuala pe scena noastra politica, si nu fac diferenta de partid, este o impostura generalizata. Domnul presedinte interimar Antonescu spune ca a ramas repetent fiindca a facut un act de dizidenta. Asta e o impostura. Ideea ca a pierdut un an de facultate ca sa-i dea o lovitura lui Ceausescu e de un comic enorm. Am un prim-ministru care fura un titlu academic si spune ca nu e important si ca e o chestie a lu’ Basescu.

Vad pe scena, la televizor, o intreaga generatie de tineri la liberali si la socialisti pe care se vede cu ochiul liber ca sunt prost educati, ca sunt obraznici, ca sunt agresivi, ca au un limbaj si o mentalitate de potentati de provincie si ma sperie ca aceasta generatie care n-a avut scoala de partid comunist apare pe scena cu atat dezinvoltura. Sunt oameni care nu au produs inca nimic in afara de clantaneala asta, seara de seara la televizor.

Dar asta la nivelul lor e scuzabil, sunt inca tineri, mai au timp sa se manifeste. Dar pe mine ma scoate din minti impostura la nivelele mari. Mie nu mi se pare normal ca un barbat de stat la 52 de ani, cum este domnul Crin Antonescu, sa nu poata pune pe masa nicio isprava. El nu poate pune pe masa o isprava profesionala. Nu stim ce stie el sa faca. Nu poate pune pe masa o isprava morala speciala. Nu poate pune pe masa o isprava politica pentru ca nu e decat un pion intr-un concert complicat. Nu se poate sa ajungi in pozitii decisive fara sa stii sa faci nimic.

Eu as defila prin tot Parlamentul Romaniei, printre toti guvernantii Romaniei, cu intrebarea “Ce stii sa faci?”. Si as incepe in primul rand cu domnul Crin Antonescu: “Batrane, ce stii sa faci?” Arata-mi si mie o dexteritate. Stii sa faci un scaun? Stii sa scrii un text de istoric, cum zici ca esti? Arata-mi ceva. Arata-mi ca poti si altceva in afara de clampaneala. Uitati-va la CV-ul lui Mitterrand, al lui de Gaulle, al lui Helmut Kohl. Sunt oameni care au crescut intr-o anumita calificare umana si profesionala. Nu se poate sa te trezesti peste noapte conducand un stat si spunand “Ich bin ein Berliner”.
  • Despre neprezentarea la referendum
Andrei Plesu: In ultimele saptamani, lucrurile au evoluat ca un fel de revelator, ca o hartie de turnesol. Am avut ocazia buna sa descoperim niste portrete si niste caractere pe care le credeam altfel alcatuite. Constat ca pentru preturi mici, oameni cu format, cu calibru, inteleg sa-si schimbe pozitia si gandirea. Fie pentru ca au un baietel care ajunge ministru-adjunct si trebuie sustinuta cariera baietelului, fie pentru ca unul vrea sa-si prelungeasca directoratul la un institut al academiei, fie pentru ca altul vrea sa mai stea inca un an la Paris ca ambasador si e gata sa faca mici aranjamente pentru asta. Faptul ca oameni de calibru joaca la preturi atat de mici ma deprima. Si imi da o senzatie de insecuritate care nu ma motiveaza sa ma implic cu adevarat, fiindca nu stiu in ce ma implic.

Una din problemele pentru care nu ma duc la referendum e ca eu nu stiu sa aleg intre cineva care totusi e previzibil si cineva care nu e previzibil. Eu nu stiu de ce pot fi in stare actualii guvernanti, ca i-am vazut facand o multime de nefacute. Eu nu ma duc la referendum. Dar nu ca sa boicotez nu ma duc. Nu ma duc intai pentru ca sunt liber sa nu ma duc. Asta e democratia. Nu ma duc pentru ca m-am saturat sa tot votez in Romania raul cel mai mic. Vreau sa am si eu o data de votat ceva cu adevarat plauzibil pana la capat. Nu ma duc pentru ca mi s-a impus o agenda cetateneasca pe care eu nu o am. Nu cred ca prioritatea, urgenta numarul unu a Romaniei in momentul asta era suspendarea lui Basescu. Avem probleme mult mai grave. El pleaca oricum peste un an jumatate, daca ramane. Nu schimbarea lui va schimba radical Romania, cum pretind adversarii lui. Eu nu sunt dispus sa-mi introduc pe agenda ceva care mi s-a impus prin manevre pe care le socotesc discutabile.
  • Despre limbajul dur al politicienilor in campania pentru referendum.
Andrei Plesu: Prin felul in care ne exprimam vorbeste respectul sau lipsa noastra de respect pentru cuvant, proasta noastra crestere, agresivitatea noastra barbara si, in general, ideea ca politica e o lupta intre microbisti. Unii sunt cu Rapidul si unii cu Dinamo. Si aia care sustin unul sau altul dintre cluburi urla, bat oameni. Asta e atmosfera in care noi functionam si n-am de gand sa scot pe nimeni basma curata. Traian Basescu e si el campion cand e vorba de limbaj buruienos. Il socotesc vinovat ca a introdus masiv acest stil pe piata politica romaneasca. Constat ca are elevi, discipoli, care il concureaza cu mari sanse sa-l depaseasca. Ma asteptam sa nu se preia imediat aceasta lectie.



Citeste mai multe despre   






















35227 vizualizari

  • +29 (29 voturi)    
    Sugestie (Joi, 26 iulie 2012, 19:43)

    Ionut [anonim]

    Poate ar trebui itrebati si ce au facut in ultimii 5 ani ?
    • +20 (20 voturi)    
      corect ! - a nu se cenzura, din nou ! (Joi, 26 iulie 2012, 20:26)

      tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

      corect.
      avem o clasa politica de mare angajament.

      ei lucreaza doar din 4 in 4 ani. sau nici macar, mai nou din 8 in 8 ani !

      in rest ei sunt preteni unii cu altii, smenuri, milioane de euro, curve, susanele si ... POPORUL PLATESTE !
      • -24 (26 voturi)    
        ce guraliv e Plesu (Joi, 26 iulie 2012, 21:35)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui tz3p3s

        E al treilea articol pe ziua de azi despre ce a zis Plesu. OK, am inteles, e pro-Basescu. Altceva?
        • +13 (13 voturi)    
          Altceva ! (Vineri, 27 iulie 2012, 7:44)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

          Foarte simplu, nu este cu noi ESTE DUSMANUL NOSTRU !
          • -13 (17 voturi)    
            Gulgutier, sa traiti! (Vineri, 27 iulie 2012, 11:26)

            duni [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

            In 1987 Capitanul a primit pe vas un ofiter despre care i s-a spus atentie, e nepotul lui.... L-a intampinat si lasat in plata lui, insa dupa trei luni inca statea pe punte, intins pe sezlong. Il intreaba ce specialitate are. Raspuns: "Gulgutier, sa traiti!" Hm, Capitanul n-avea habar ce e aia gulgutier si ca sa nu arate la altii, pleaca mai departe. Dupa alte trei luni, il intreaba din nou: Gulgutier, gulgutier, da ce stii sa faci? Gulgute, sa traiti! Ce sunt alea, ofiter? Gulgutierul cere un pahar de apa, ia o gura si incepe sa gargariseasca: Gul, gul, gul.....
            Asa ca, coane Plesule, lasa gulgutele si mai bine explica-ne cum ti s-a permis sa iei lumina la Paltinis?
        • -13 (13 voturi)    
          Nu stiu ce urmareaste (Vineri, 27 iulie 2012, 12:07)

          Dan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          dar, pentru unul care il cunoaste bine pe TB nu prea este de inteles pozitia "pro". Eu il credeam mai destept pe Andrei Plesu, dar se vede treaba ca incalceala politica din Romania(de care e vinovat 100% ,TB), tulbura si mintile filozofilor. Bine ca nu pentru ca sa boicoteze nu se duce la referendum. Este clar ca nu se duce "pentru ca-l doare undeva". Neimplicat in viata cetatii, vine acum cu lehamitea asta...
          Domnule Andrei Plesu, nu cred ca procedezi corect !
          • +4 (8 voturi)    
            Fobia bat-o vina (Vineri, 27 iulie 2012, 14:46)

            eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Dan

            Daca un astfel de discurs va pare un discurs al unei minti tulburate cred ca este cazul sa reflectati si sa lasati televizorul inchis o perioada de vreme.
            Am constatat ca in ultima vreme Basescofobii numai sunt capabili sa perceapa realitatea decat in doua variante , probasescu sau contrabasescu.
            Mare grija , viata este mult mai complexa.
            Bucuria momentului in care va disparea Basescu va fi de scurta durata si apoi veti simti un mare gol.

            Acest comentariu este valabil si pentru Bogdan.
        • +10 (12 voturi)    
          N-ai inteles nimic! (Vineri, 27 iulie 2012, 12:14)

          un oarecare [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          Esti ori cu un intelect f subtire, ori extrem de rau intentionat. Dl. Plesu explica doar ca nu e o treaba buna, ca nu merita sa distrugi un stat de drept, pt a-l da jos pe un Basescu, care oricum intr-un an va iesi de pe scena politica. Asta-i tot. Nici vorba ca ar fi pro-Basescu. Mai terminati cu imparttitul lumii in doua: nu trebuie sa fii basist ca sa nu fii de acord cu calcarea in picioare a tot ce inseamna stat de drept.
          • -4 (4 voturi)    
            Te asigur (Vineri, 27 iulie 2012, 12:28)

            Dan [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

            de bunele mele intentii.
            Nu cred ca ai inteles mesajul meu.
          • +1 (1 vot)    
            Interesant cum vede lumea lucrurile... (Vineri, 27 iulie 2012, 16:19)

            Mircea [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

            Eu tot stau si ma intreb, oare de unde atata ura? Care este motivul real, explicat logic, pentru care cineva doreste sa-l destituie pe Basescu din functie....
            Nu a reusit nimeni sa-mi zica / explice.
            • +1 (1 vot)    
              este un interlop (Vineri, 27 iulie 2012, 17:47)

              busola [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

              Se exprima ca un interlop, actioneza ca un interlop. Patroneaza mafia PDL. Are imunitate parlamentara, e foarte abil si greu de prins. Candva isi va gasi locul, deocamdata nu si-l gaseste.
            • 0 (2 voturi)    
              ptr Mircea (anonim) (Vineri, 27 iulie 2012, 18:57)

              dina [anonim] i-a raspuns lui Mircea

              te intrebai vineri ,27 iulie 2012 0ra 16:19,,de unde atata ura ptr presedintele Basescu... in timp ce noi traim cu 600 lei din care nu reusim sa platim intrtinerea, medicamentele si mincarea... fratele mircea Basescu chefuieste cu tiganii si chiar d-na Basescu primeste o salba la gat de la acestia, iar EBA chiar crezi ca nu a plagiat si a terminat studiile constiincios studiind si a ajuns in Parlamentul Europei pe ,,cinstite,,? oare tu in ce lume traiesti? si cat a furat Basescu cu ai lui, iar restul Videanu, Udrea &comp. (pdl)vanzand tara pe nimic(acel nimic tot in buzunarul lor intra) chiar nu stii? sau te faci ca nu pricepi... poate esti si tu unul de-al lor..., asa ca sa-ti spun eu care am o fiica de 30 ani cu facultate si nu gaseste job in tara aia si ptr ca are copii nu poate pleca la capsuni sau asparagus... oare se compara cu EBA? asa ca mai gandeste-te si lasa romanii sa-si hotarasca soarta asa cum cred ei (banuiesc ca tu nu esti in tara de nu cunoscti amploarea coruptiei
              • +2 (2 voturi)    
                Sa ne dea presedintele de mancare (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 13:23)

                OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui dina

                Sunt sigur ca Antonescu si cu Ponta o sa-si deschida portofelele si o sa-ti dea bani si un loc de munca bine platit, tie si fiicei. Probabil chiar si o casa.

                Desi sunt putin nedumerit de ce nu au putut face asta si pana acum.
            • +2 (2 voturi)    
              Motive s-ar gasi (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 13:24)

              OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

              Motive s-ar gasi destule, dar problema e alta: de ce oare ar vrea cineva ca sa fie inlocuit TB cu alti interlopi mult mai perfizi si mai nocivi pentru tara.
          • 0 (0 voturi)    
            Ba a inteles (Vineri, 27 iulie 2012, 18:04)

            cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

            dar nu vrea sa recunoasca.Astia sunt oameni "de rea credinta".Cu ei se lucreaza cel mai greu.Oameni de genul asta ne trag in jos.
          • 0 (0 voturi)    
            Andrei Plesu (Marţi, 31 iulie 2012, 21:22)

            Niki [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

            A.P. face o expunere lucida, care ar trebui sa aiba un efect pozitiv asupra faptelor si vorbelor politicienilor nostri. Acestia au uitat de tara dar, scot zilnic mari cantitati de excremente politice pe partea opusa naturalului.
      • -23 (29 voturi)    
        intai sa se intrebe singur (Joi, 26 iulie 2012, 22:20)

        zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui tz3p3s

        el ce stie sa faca?
        • +20 (24 voturi)    
          Da singur nu cauti? (Vineri, 27 iulie 2012, 7:27)

          ion [anonim] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

          Mergi, mosule, pe wikipedia si o sa vezi ce a facut Plesu in viata lui: cam 30 de carti, din care cam 6-7 publicate direct in afara, infiintarea institutului New Europe College” si infiintarea revistei culturală Dilema.

          La Antonescu e mult mai simplu, cariera profesionala in wikipedia are 4 randuri: cativa ani profesor de liceu, un an curator. Si asta e la 52 de ani.

          Cariera politica e la fel de goala: 20 de ani de politica fara un singur proiect politic major, mai mult, evitarea a aproapei oricarei functii executive, ca e nasol sa te trezesti in fiecare zi sa mergi la lucru (un singur ministeriat acum 15 ani la un minister de mare importanta - la tineret si sport). Chiul in parlament cat cuprinde.

          In pare rau, dar prezenta in fiecare seara la Antena 3 nu se pune ca si cariera politica.

          Clampaneala. Asta e realizarea lui Antonescu
          • 0 (2 voturi)    
            Nu cauta ca doare..... (Vineri, 27 iulie 2012, 18:24)

            cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui ion

            Asta e tipul de conducator pe care il vor romanii,curat ....aproape (imaculat in activitatea lor) de zero.Nu inteleg cum unii asteapta sa voteze, cu o pofta aproape morbida, debarcarea neconstitutionala a presedintelui ales si inscaunarea unui tandem format dintr-un zero repetent si un mincinos notoriu (citesteaici:http://www.scandaldegorj.ro/dezvaluiri/adevarata-fata-a-lui-victor-ponta-un-nemernic-2/.Stiind in acelasi timp ca nu le pot aduce nimic bun....doar niste sperante....desarte
    • +22 (24 voturi)    
      Crin Antonescu e doar un PUCIST (Vineri, 27 iulie 2012, 0:57)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

      Crin Antonescu a ajuns unde e astazi doar prin clantaneli si printr-o imagine falsa creata de activisti USL din mass-media

      il vad in fiecare seara la TV sau in piata la manifestatii electorale, deja m-am saturat el.

      ar fi un cosmar ca acest om sa ajunga presedintele romaniei.
      • -2 (2 voturi)    
        Nu are cum sa devina / ramana presedinte... (Vineri, 27 iulie 2012, 16:23)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui Gryphus

        Crin ar putea sa fie presedinte doar intr-un film de rating B sau poate intr-o comedie Hollywoodiana gen Flintstones...
        Cand nu ai stofa, nu ai stofa.
        Cu el ca presedinte, romania va fi o tara noua.
        O tara fara nici un fel de sustinere, o tara ingropata in noroi dar cu niste "lideri" fericiti, ca au inlaturat un "capitan" de vas.

        Stima domnule Antonescu, pentru toata nereusita dumneavoastra. "Berlinezule"...
  • -51 (61 voturi)    
    ALO, TOVARASU (Joi, 26 iulie 2012, 19:48)

    OTTO [anonim]

    mai plesule ce este intelectual in tine cand mananci mici la coltul strazii, printre melteni?
    iti spun eu: nimic!
    mie mi-ar fi rusine sa vin acum sa dau lectii, atat timp cat ai stat linistit si n-ai facut nimic nici tu nici alti intelectuali.
    de ce n-ati fost in primele randuri, sa faceti educatie acestui popor, cu rabdare, cu munca sustinuta, in mod continuu?
    clantaniti si voi din cand in cand ca sa stie lumea ca n-ati murit.
    de toata jena!
    nu-i asa ca e mult mai comod sa nu faci nimic dar sa iesi din cand in cand si sa-i intrebi pe altii ce-au facut/?
    eu, cel putin, mi-am pus sperante dupa revolutie, in intelectualii romani sa puna osul la treaba ptr educarea poporului, ptr sustinerea si mentinerea unor valori morale adevarate.
    n-ati facut nimic, mi-ati tradat increderea si nu aveti niciun drept sa mai vorbiti despre ceva.
    niste nemernici si becisnici
    • +32 (34 voturi)    
      gresesti (Joi, 26 iulie 2012, 20:11)

      mm [anonim] i-a raspuns lui OTTO

      plesu e unul dintre putinii intelectuali care a ales sa se implice. in afara de faptul ca a intervenit de fiecare data cand au fost derapaje, a si acceptat sa participe la viata politica atunci cand a fost solicitat(ministru, consilier).
      ca sa nu mai vorbesc de implicarea in societatea civila si new europe college.
      ce stie sa faca? de parca nu ar fi scris atatea carti/articole pana acum...
      • -18 (22 voturi)    
        Ce au facut ? (Joi, 26 iulie 2012, 22:31)

        R va ramane peste 10-15-20 de aadu Korne [anonim] i-a raspuns lui mm

        a. Domnul Plesu nu e un observator impartial. A fost angajatul Dl-ui Baescu si a plecat cu un sut in fun (unii zic ca ad literam). Nu a criticat niciodata PDL sau pe Dl. Basescu. Asa ce este angajat politic ferm. (elimin ipoteza ca Dl. Basescu sau PDL nu greseste. Nu este infailibilitatea papala aici). Dl. Plesu face politica. Este dreptulam dubii si meritul domniei sale, dar nu este un Luceafar ce pluteste pur asupra realitatii murdare.
        b. Ce raspunde Dl. Plesu la intrebarea "ce stii sa faci" / "ce stii sa faci util " ? Cate din scrierile Domniei Sale sunt cunoscute, au contribuit macar maginal la progresul culturii romane si mai ales cat va ramane peste 10-15-20 de ani ? Este valabil si pentru Dl. Liiceanu. Articolele si polemica de ziar pot constitui o opera (v articolele politice ale lui Eminescu sau mai ales Aaron) dar am dubii ca se aplica in caz. NB: face exceptie "Jurnalul de la Paltinis", dar cat Plesu si Liiceanu e acolo si cat Noica ? iar cel de la Tescani ma duce cu gandul la comentariul lui Calinescu despre Pseudokynegetikos
        • +21 (23 voturi)    
          vorbesti numai prostii (Joi, 26 iulie 2012, 23:17)

          mvr [utilizator] i-a raspuns lui R va ramane peste 10-15-20 de aadu Korne

          ...ca sa te afli in treaba.

          1) Chiar in articolul de fata Plesu il critica pe Basescu. Dar tu porti ochelari de cal si cand citesti.

          2) Chiar daca (presupunand prin absurd) ai avea macar putina dreptate in ceea ce priveste intrebarea "ce stii sa faci?", in cazul lui Plesu, uiti un lucru esential: Plesu nu e Parlamentar sau Ministru !!!

          Cu cat e mai sus in ierarhia politica un individ, cu atat intrebarea amintita de Plesu devine mai de bun simt, mai necesara si mai importanta !

          Chiar si asa, Plesu este mult peste nivelul unui plagiator de genul lui Ponta sau a unui repetent de teapa lui Somnorila din punct de vedere intelectual (chiar daca ii insumezi pe cei doi amintiti).
        • +13 (15 voturi)    
          off, e greu cu logica (Vineri, 27 iulie 2012, 0:18)

          ws [utilizator] i-a raspuns lui R va ramane peste 10-15-20 de aadu Korne

          evident, nimeni nu e impartial. toti avem simpatii si antipatii, crize si umori.

          dar sa zici ca plesu a fost angajatul lui basescu e prea mult. a fost consilierul lui. si a plecat rapid. pentru cele cateva saptamani sau luni, tu il treci la categoria basisti. e maculat. a supt de la stat, deci nu e cosher.

          aferim, ai o logica de fier. probabil ca in opinia ta cine nu il injura vartos pe base e pupinbasist.

          "minima moralia" si colegiul noua europa, doua dintre realizarile lui plesu, desi e ridicol sa-i iau eu apararea. daca ai auzit de "pseudokinegetikos", ar fi trebuit sa stii. dar probabil ca ai auzit si tu ca george calinescu a zis ceva de pseudokinegetikos, si hop si tu la gazeta: in jurnalul de la paltinis se bat campii cu gratie.

          dar esti in asa hal lobotomizat incat nu mai poti sa evaluezi corect.

          par exampl: "Nu a criticat niciodata PDL sau pe Dl. Basescu."

          tu probabil ca nu ai citit nici macar interviul de mai sus. altfel ai fi aflat ca

          "Traian Basescu e si el campion cand e vorba de limbaj buruienos. Il socotesc vinovat ca a introdus masiv acest stil pe piata politica romaneasca. "

          in opinia ta ce spune plesu e o mica limba aplicata lui base, asa-i?
          • +4 (6 voturi)    
            completare (Vineri, 27 iulie 2012, 11:19)

            pichu [utilizator] i-a raspuns lui ws

            citez ,, ce castig eu daca schimb un berbec cu doua gaste'' fraza aceasta mi s-a parut geniala si exprima adevarul crud !
    • +22 (24 voturi)    
      Ha! (Joi, 26 iulie 2012, 20:26)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui OTTO

      Nu intelectualii trebuie să se înhame la misiunea deosebit de dificilă de a îi educa pe needucaţi, ci statul de drept, printr-un amestec bine dozat de bomboane şi bătaie; bomboane prin oferirea de subvenţii şi ajutoare cui trebuie şi bătaie prin amenzi şi muncă în folosul comunităţii cui trebuie.
      Intelectualii se implică DUPĂ aceea.
      Spre exemplu, statul subvenţionează construcţia unui "sat cultural" în Bucureşti, iar intelectualii folosesc acele resurse (vezi ICR). Astea sunt bomboanele.
      Sau amenzi mari (sute sau chiar mii de lei), transformabile în muncă în folosul comunităţii pentru cei care aruncă gunoi pe jos, nu strâng mizeria propriilor câini de pe stradă, fac gălăgie, vandalizează domeniul public, etc.
      Civilizarea unui popor nu se face prin intermediul a 10.000 de intelectuali care povestesc despre cultură. Statul trebuie să pună osul la treabă de asemenea. Din păcate, în ultimii 22 de ani eu n-am văzut mare lucru. Când ai văzut dumneata un cetăţean amendat fiindcă i s-a răhăţit câinele pe trotuar sau pentru că a trecut strada prin loc nepermis?
    • +4 (6 voturi)    
      OTTO ,ti-ai tras un nickname de pizzerie (Joi, 26 iulie 2012, 21:20)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui OTTO

      pe iubitul tau colonel Dogaru am sa il pedepsesc personal cu prima ocazie ,daca nu umbla deghizat in laptareasa,dar tu ,OTTO ,esti un demn,meriti mai mult !
    • +14 (16 voturi)    
      50lei/ zi te satisfac? (Joi, 26 iulie 2012, 22:07)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui OTTO

      sau hai sa zicem "Roni" ca asa stiti voi!

      Tari ca Polonia Cehia Slovacia sau Ungaria nu au ajuns mai bine ca au ascultat de grohaiturile unora, ci pentru ca au ascultat de oamenii de cultura!

      Si daca tu crezi ca Ciutacu este un om de cultura, te sfatuiesc sa tastezi www.google.com si sa dai cautare la cuvantul "lingau", vezi care este primul rezultat ;)
    • +10 (14 voturi)    
      repede sari sa dai cu parul.. (Joi, 26 iulie 2012, 22:08)

      veyd [anonim] i-a raspuns lui OTTO

      nene, ia-te de basescu, de udrea, sau de cine ti-a distrus tie viata, dar nu arunca cu mizerii in omul asta..
      cu ce ti-a gresit?

      te-ai obisnuit sa-ti versi ura la tot pasul pentru orice nemultumire

      tu ce exemplu dai?
      acelasi exemplu pe care l-au dat batele care au venit la putere dupa razboi, satisfacuti in sfarsit ca nu mai exista oameni care sa-i complexeze, pentru ca i-au bagat pe toti la canal
    • +9 (13 voturi)    
      ce a facut Andrei Plesu (Joi, 26 iulie 2012, 23:57)

      Cornelia Topala [anonim] i-a raspuns lui OTTO

      Dar dumneavoastra ce ati facut in timp ce asteptati sa puna intelectualii osul la treaba?
      Andrei Plesu a facut acte de dizidenta pe vremea dictaturii si a fost pedepsit, a scris carti, a fost ministru al culturii, timp in care au lua fiinta institutii culturale prestigioase (Editura Humanitas, Muzeul taranului roman s.a.), a fost ministru de externe, a creat New European College, a facut emisiuni de televiziune si ce n-a mai facut....
      De ce vorbiti fara sa aveti habar de nimic? Doar ca sa va faceti de ras?
      Sau cine stie, poate sunteti membru al parlamentului, sau din echipa de guvernanti si va e teama sa nu fiti luat la intrebari.
      • 0 (0 voturi)    
        mai stim ,,dizidenti' (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 13:34)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Cornelia Topala

        care faceau excursii la moscova. apropo,cita inchisoare a facut pe vremea odiosului, acest ,,dizident'' ?
        • -1 (1 vot)    
          Andrei Plesu (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 17:45)

          Cornelia Topala [anonim] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

          Se vede ca habar n-aveti despre ce vorbiti. Mai informati-va, mai cititi... N-o sa va strice. O sa va ajute sa nu mai pareti rau intentionat sau pe dinafara.
    • +1 (3 voturi)    
      pentru ca poporul se educa la tembelizor (Vineri, 27 iulie 2012, 14:27)

      piktor [anonim] i-a raspuns lui OTTO

      Mai nou. Nu doar la noi, oriunde. La noi insa spalarea pe creier e profesionala, nu degeaba am avut un Aiud si un Pitesti. Tov. voiculescu stie despre ce vorbesc.
    • 0 (0 voturi)    
      ai o gramada de minusuri, dar ai dreptate (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 13:30)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui OTTO

      toti ,,intelectualii'' ori s-au facut ca ploua, ori au fost de partea celor care platesc mai bine. ei nu au interesul sa deschida ochii ,,prostimii', si dintr-un motiv foarte simplu: un om/popor mai educat, nu poate fi manipulat/folosit politic.
      oricum, la vot nu merg, nu pot legaliza o lovitura de stat, punct.
  • -36 (38 voturi)    
    si reciproca e valabila (Joi, 26 iulie 2012, 19:50)

    curios [anonim]

    dar Dvs. ce stiti sa faceti ?
    • +24 (26 voturi)    
      intelectuali (Joi, 26 iulie 2012, 20:38)

      mm [anonim] i-a raspuns lui curios

      stiu ca e foarte greu sa accepti, dar scriitor e o profesie in orice tara civilizata, e un lucru la care muncesti in timp, pe care il cladesti prin lectura si cu atentie, cu exceptia romaniei ceausiste si romania regimului iliescu. vezi sloganele "noi muncim nu gandim". prigonirea asta a intelectualilor e o meteahna marxista.
    • +15 (17 voturi)    
      Mura-n gura (Joi, 26 iulie 2012, 20:46)

      CorinaK [utilizator] i-a raspuns lui curios

      Primul link la cautare pe Google:
      http://ro.wikipedia.org/wiki/Andrei_Plesu
      Comentariul tau e evident rau intentionat.
    • 0 (2 voturi)    
      pentru 50 ron pe zi (Vineri, 27 iulie 2012, 10:00)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui curios

      cam putin!

      insista!
    • 0 (2 voturi)    
      de unde nu-i nici D-zeu nu cere (Vineri, 27 iulie 2012, 11:26)

      pichu [utilizator] i-a raspuns lui curios

      Io zic sa inchizi gura si sa tragi apa , ca faci valuri in putina cu muraturi
  • +28 (30 voturi)    
    Acesti indivizi nu ne sunt aproape (Joi, 26 iulie 2012, 19:57)

    Clop [utilizator]

    Intrebati un parlamentar care sunt etapele pentru a obtine fonduri europene, despre cum se scrie un proiect si cum ar trebui gestionati banii din fondurile europene. :D / Romania fiind o tara care produce extrem de putin si care este dependenta de acesti bani.

    Fara indoiala, 95% nu stiu sa faca mai nimic pentru cei care i-au girat prin vot, decat de la distanta care-i arata ca pe niste padisahi regionali.
    Romania nu este decat o pleiada de pasalacuri orchestrate politic, nu administrativ.

    Politicianul in Romania este o suma de moaste bune de pupat in diverse conjucturi.

    Am vazut lipsa de politete si, de asemenea, lipsa de interes crasa pentru dezbatare, in mai toate sedintele Parlamentului tarii.

    Da, clampaneala este un bun girat in Parlamentul tarii noastre si in mai toata media din Romania.
  • -21 (27 voturi)    
    foarte buna intrebarea, d-le Plesu (Joi, 26 iulie 2012, 20:00)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    dar e valabila si pt. d-tra !
    Hotnews- va multumesc pt. mesajul sters adresat d-lui Plesu zilele trecute, recunosc cam dur si pe alocuri jignitor, dar vad ca o parte din intrebarea pusa de mine, a fost reformulata si folosita ca tema pt. emisiunea de raspunsuri online, la care l-ati avut invitat pe dl. A. Plesu.
    cu respect, o zi buna.
  • -15 (27 voturi)    
    n-avem nevoie de filozofi, ci de ospatari! (Joi, 26 iulie 2012, 20:03)

    basil [anonim]

    asa ar raspunde parlamentarii PDL, exact cei pe care Plesu ii cautioneza.
    • +8 (8 voturi)    
      wtf? (Joi, 26 iulie 2012, 21:53)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui basil

      Unde ai vazut ca-i cautioneaza pe parlamentarii PDL?
  • +25 (25 voturi)    
    Respect (Joi, 26 iulie 2012, 20:04)

    DenisaC [utilizator]

    Toată stima și respectul acestui om.
  • -28 (32 voturi)    
    Tov Plesu (Joi, 26 iulie 2012, 20:05)

    basescujudecat [utilizator]

    Aia sunt alesi, nu stiu daca intelegi. Pe de alta parte parca prefer pe unii care nu prea stiu sa faca mare lucru decat pe unul care crede ca le stie pe toate. Vezi matale de berbecul tau ca noi ne descurcam si fara tine.
    • +10 (10 voturi)    
      alt tovaras (Joi, 26 iulie 2012, 21:58)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui basescujudecat

      "Pe de alta parte parca prefer pe unii care nu prea stiu sa faca mare lucru "

      Mda, de-asta sunt prostii la putere in ziua de azi - pentru ca au multi sustinatori care le seamana.
      Si mai e o probolema in argumentul tau - Ponta si Antonescu nu au ajuns unde sunt prin alegeri, si prin redistribuire pe liste, cu restul gloatei.
      • +2 (2 voturi)    
        si altceva (Vineri, 27 iulie 2012, 11:30)

        pichu [utilizator] i-a raspuns lui Socrates

        Au ajuns printr-o majoritate parlamentara conjuncturala creata prin santaj si promisiuni desarte !
    • +2 (2 voturi)    
      sigur ca preferi (Vineri, 27 iulie 2012, 10:02)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui basescujudecat

      pe cei care nu prea stiu sa faca nimic;
      numai asa poti deveni zilier la USL pe 50 ron .

      retine ca banii astia vin numai 1 zile.
      Pe urma va trebui sa va gasiti un nou stapan.
  • +23 (23 voturi)    
    Mda, e ca o molima (Joi, 26 iulie 2012, 20:09)

    Mihai [anonim]

    Al doilea mare exponat este Oprescu, mare doctor director de spital dar vorbeste ca baietasul jmeker de la colt de strada. Or fi facut astia un studiu, poate ca asta prinde la bobor si acuma toti se antreneaza sa fie asa, oricum exista o anumita formatie profesionala unde cam toti sunt asa agresivi/cu mot/peste ceilalti: procurorii si avocatii. Am vazut destui pe la TV si cam toti au aceeasi atitudine.

    Culmea e ca Vanghelie pare sa se fi cizelat, are cativa consilieri probabil caci in ultima vreme vorbeste mai cu cap decat acu 10 ani de ex. La fel as zice si de Basescu, discursul de acum e mult mai calm decat acum ceva ani, cum s-ar zice a mai invatat ceva intre timp. Desi mai face cate o gafa din cand in cand.

    Cat despre Antonescu si Ponta, incepe sa-mi fie sila de discursul lor, cel putin Antonescu in ultima vreme are un limbaj nedemn de un candidat la prezidentiale (ex: "...iar Basescu o sa semneze ca notarul...").
    • -8 (8 voturi)    
      hmmm (Joi, 26 iulie 2012, 21:24)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Da, Antonescu a inceput de ceva timp sa aibe un limbaj ne potrivit.. Dar tu spui ca are un limbaj nepotrivit pentru un candidat? Dar limbajul lui Basescu e potrivit pentru un presedinte?
      Vanghelie s'a mai cizelat? Glumesti sper.
  • +16 (16 voturi)    
    Multumiri (Joi, 26 iulie 2012, 20:15)

    slur [utilizator]

    pentru aceasta luare de pozitie. O gura de aer proaspat
  • +20 (20 voturi)    
    Andrei Plesu! (Joi, 26 iulie 2012, 20:22)

    capingura srl [anonim]

    Sclipitor, convingator, argumentat, bonom, consistent, mucalit, cuvincios ca intotdeauna! Multumesc. Seara aceasta este mai buna.
  • -22 (24 voturi)    
    Ce stie... (Joi, 26 iulie 2012, 20:22)

    m [anonim]

    ....sa faca acest domn Plesu ?Nu am auzit de un curent filozofic ,care sa-i poarte numele.Dlui si un alt domn coleg,isi dau cu presupusul mereu,cu vorbe mestesugite,pentru a fi mai greu intelese.Din ce or fi traind acesti oameni?
    • +8 (10 voturi)    
      noi muncim, nu gandim (Joi, 26 iulie 2012, 21:59)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui m

      Si cam cate curente filozofice cunosti tu?
      Cate din ele au originea in Romania? Sau macar in spatiul est-european?
      • 0 (0 voturi)    
        filozofii (Vineri, 27 iulie 2012, 13:40)

        nola [anonim] i-a raspuns lui Socrates

        Teoria ondulatorie a lui Vasile Conta
        Sistemul filozofic al lui Lucian Blaga
        Filozofia lui Emil Cioran
        Teoria lui Mircea Eliade
    • +3 (7 voturi)    
      lasa (Vineri, 27 iulie 2012, 3:47)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui m

      ca au creat iubitii tai basismul. obsesia lor cu basescu nu-i lasa sa doarma si au inventat basismul, totul e din vina lui basescu. e un curent. filosofic, sa zicem, ca am observat ca-ti place cuvantul.
  • +16 (16 voturi)    
    promisiuni (Joi, 26 iulie 2012, 20:25)

    cipd [anonim]

    foarte corect. daca il vedeti pe mirel talos, deputatul ala de salaj sa il rugati sa va spuna ce anume stie sa faca..din ceea ce se lauda ca stie.. sa nu va speriati daca se lasa tacerea, e fireasca in cazul asta.
  • -10 (10 voturi)    
    daca voi nu ma vreti, eu va vreu (Joi, 26 iulie 2012, 20:30)

    M [anonim]

    Ca sa ramanem in nota intelectuala, tin sa punctez ca sintagma "daca voi nu ma vreti, eu va vreu" nu aminteste de ceva bun...
    • +8 (8 voturi)    
      ai sa vezi :) (Joi, 26 iulie 2012, 21:43)

      Andi_Andrei [utilizator] i-a raspuns lui M

      Sper sa se adevereasca alta ... "de ma voi intoarce, pre multi voi popi! " . Asta iti suna mai bine?
  • +20 (20 voturi)    
    Jos palaria! (Joi, 26 iulie 2012, 20:51)

    Toni [anonim]

    Nu puteam exprima mai bine in cuvinte situatia politica pe care o traversam acum. Magistral spus, este esenta oricarui comentariu sau stire!

    Acesti politicieni mi se par o specie aparte, total depasiti de contextul actual. Nu doar intern, ci privind situatia mondiala, in ansamblul si complexitatea ei.
    Personal cred ca solutia nu se mai afla de ceva vreme in sfera politicului, si nu ma refer numai la criza financiara globala, suntem contemporani cu multe altele care asteapta rezolvare. Asa cum capitalismului in esenta lui i se da acum o lectie si va trebui rescris dupa alte legi, in aceeasi masura democratia va trebui redefinita, insa nu de politicieni.
    Eu cred in tehnocrati si in elitele intelectuale care pot determina un popor sa-i urmeze. Dl. Plesu si multi altii ca domnia-sa, pana si prin simpla luare de pozitie pot da o lectie atat poporului roman cat si clasei politice.
    Pentru cei ce doresc sa inteleaga.

    Chapeau, Monsieur Plesu!
    • -9 (9 voturi)    
      Corect.... (Joi, 26 iulie 2012, 21:56)

      Robert [anonim] i-a raspuns lui Toni

      ... sa-si puna doar chapeau-ul dvs. si sa mai alerge gol pusca prin parcul de la Pelisor, cum a facut-o acum 22 de ani. In rest... transcedentalii nostri de pe la 80' au dat cu subsemnatul pe la servicii dupa au fost deconspirati. Cei care au avut coloana, s-au carat din tara de indata ce au putut. In rest, sa auzim de bine! Cat priveste chapeau-ul, mai usor!
  • +10 (10 voturi)    
    APEL (Joi, 26 iulie 2012, 20:56)

    Roman adevarat [anonim]

    APEL
    Catre toti romanii cinstiti, batrani si tineri, din tara si din strainatate !
    In urma ultimelor declaratii ale presedintelui Traian Basescu, ale PDL si ale societatii civile imi reconsider optiunea de a merge la referendum.
    NU trebuie sa mergem la referendum ! Nu trebuie sa legitimam cu prezenta noastra abuzul si ilegalitatile facute de USL ! Atitudinea noastra trebuie sa fie BOICOTUL exprimat in mod public si cat mai clar ! In acest fel referendumul nu va fi validat.
    Sa NU lasam ciuma rosie comunista sa ajunga iarasi la putere in Romania !
    Asa sa ne ajute Dumnezeu !
  • -4 (6 voturi)    
    ! (Joi, 26 iulie 2012, 21:09)

    chiuaua [utilizator]

    Mie imi place de Dl. Plesu. Este un om de mare valoare intelectuala. De aceea il citesc, il respect, dar ii si recomand sa mearga la vot si sa puna stampila acolo unde crede dansul ca trebuie. Eu as prefera limbajul buruienos celui de lemn si fatarnic.
  • +8 (8 voturi)    
    raspunsul va fi unanim=stiu sa dau din gura! (Joi, 26 iulie 2012, 21:12)

    Eneas [anonim]

    si ,eventual,sa pun de o smecherie!mai important, pentru mine, este un sofer de taxi decat un parlamentar roman!includ printre nulitati cele doua gaste...)))))
    cu stima Maestre!
    • -4 (8 voturi)    
      pe EBA unde-o califici? (Vineri, 27 iulie 2012, 9:24)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Daca tot te pricepi....
      Ea ce stie sa faca ?!!!!!!!!!
      • +2 (2 voturi)    
        oriunde (Vineri, 27 iulie 2012, 13:52)

        MosIonRoata [utilizator] i-a raspuns lui lili

        A fost aleasa si reprezinta optiunea celor care au ales-o, asa cum si tu ai votat pe cineva. Antonescu nu a fost ales presedinte.
  • +8 (8 voturi)    
    MULTA DREPTATE (Joi, 26 iulie 2012, 21:22)

    bercea [anonim]

    Sunt intrutotul de acord;as adaoga ca ceea ce au facut ANTONESCU SI PONTA seamana cu ce au facut comunisti stalinisti din anii 1948-1956
  • +3 (3 voturi)    
    DA,de trei ori DA (Joi, 26 iulie 2012, 21:23)

    solar [utilizator]

    S-a spus adevarul si s-a spus dur,foarte dur. S-a spus limpede ca sa inteleaga tot natul tot ce trebuia spus si s-a spus dur. Foarte dur. S-a spus direct si de la obraz tot ceea ce simplitatea bunului simt nu poate spune fals.Si tot dur, foarte dur, Nimic insa marlaneste, nimic vulgar,nimic gratuit.Acesta e limbajul politic pe care Romania anului de gratie 2012 il pretinde imperios. Am spus bine "limbaj politic"? Da, am spus. E limbajul culturii politice, cultura fara de care politica este orice altceva, dar nu politica.Pentru ca nu mai vreau sa aud niciodata ca si ARISTOTEL este un plagiator din gura vreunui ministru al acestei tari.Fie el chiar si sef peste purtatorii la sold ai celebrului bulan. Spuneti ca vreti sa va plimbati prin parlament si sa intrebati pe cei care-si omoara pe acolo timpul cu tabletele de facebook , ori cu telefoane deocheate, ce stiu sa faca destoinic, ce-au facut mai destoinic la viata lor. Este intr-adevar un exercitiu national care trebuie si el intreprins.Parlamentul si-a croit extrem de multe fotolii comode.Singurul lucru croit destoinic se pare.
  • +3 (3 voturi)    
    mai usor cu provincia (Joi, 26 iulie 2012, 21:29)

    de la tara [anonim]

    Am ascultat cu placere interviul cu dumneavoastra, domnule Plesu, dar, va rog, sa lasati la o parte generalizarile de genul "atitudine de provincie". Nu toti bucurestenii sunt usi de biserici si nici toti provincialii nu sunt mitocani. Ma astept la o atitudine mai elevata din partea dumneavoastra si sigur stiti cati oameni cu adevarat de valoare a adus tarii provincia asta saraca si cati Catavenci s-au nascut in capitala.
    • +1 (1 vot)    
      aoleu (Vineri, 27 iulie 2012, 10:04)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui de la tara

      cum crezi ca stii un cuvant , cum te ofensezi.

      Provincial inseamna si altceva.
      Mai citeste, bre!
    • 0 (0 voturi)    
      Mai usor cu iritarea (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 13:40)

      OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui de la tara

      A scris "atitudine de potentati de provincie" - ceea ce inseamna altceva decat ai inteles tu.
  • +3 (3 voturi)    
    dl Plesu: capul limpede al Parlamentului (Joi, 26 iulie 2012, 21:41)

    gorjenii [utilizator]

    Viitorul Parlament are nevoie de un cenzor, un cap limpede ca al lui Andrei Plesu
  • -9 (11 voturi)    
    Sa recapitulam ce a facut... (Joi, 26 iulie 2012, 22:26)

    Votati pe 29! [utilizator]

    Ce stie oare sa faca seful tuturor de pana acum? E suficient sa analizam ce a facut:

    - a uzurpat rolul Prim-ministrului și s-a substituit în atribuțiile constituționale ale Guvernului
    - a încălcat în mod repetat drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor prevăzute în Constituţie
    - a încălcat în mod repetat principiul separaţiei puterilor în stat şi independenţa justiţiei
    - a inițiat un proiect neconstituţional de revizuire a Constituţiei și a încălcat procedura de revizuire a Constituției prevăzută de legea fundamentală
    - a instigat la nerespectarea deciziilor Curţii Constituţionale și a făcut presiuni directe asupra judecătorilor Curții, făcându-le „vizite” înaintea unor decizii importante
    - a încălcat sistematic principiul neapartenenței politice a persoanei care ocupă funcția prezidențială și a abandonat rolul constituțional de mediator în stat și în societate
    - a încălcat în mod grav prevederile Constituției și principiul fundamental al democrației reprezentative, atunci când declară că nu va numi un Prim-ministru din partea USL, chiar dacă această formațiune politică va obține majoritatea absolută în Parlament
    • +3 (5 voturi)    
      nu ne intereseaza (Vineri, 27 iulie 2012, 10:05)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Votati pe 29!

      nu esti la subiect!

      slabut pentru 50 ron pe zi!
    • +1 (1 vot)    
      vai de capul tau... (Vineri, 27 iulie 2012, 14:00)

      MosIonRoata [utilizator] i-a raspuns lui Votati pe 29!

      degaba incerci, suntem multi oameni cu bun simt aici.
  • -10 (12 voturi)    
    Prin tot ceea ce face in ultimele zile (Joi, 26 iulie 2012, 22:33)

    Votati pe 29! [utilizator]

    Prin tot ceea ce face in ultimele zile, Traian Basescu se apropie puternic de modelul lasat in urma sa de Nicolae Ceausescu:
    - Numai Ceausescu ne taia curentul si apa calda la robinet si, in acelasi timp, traia in huzur alaturi de camarila sa comunista.
    - Numai Ceausescu lua mancarea de la gura copiilor, pentru ca el si ai lui sa traiasca in lux si opulenta, fara sa stie ca romanii mor de foame in case.
    - Dupa 22 de la disparitia lui Ceausescu, astazi Basescu se dovedeste la fel de nociv: o tara intreaga il vrea plecat, iar el face orice numai sa se tina de scaun.
    - A taiat salarii si pensii, a luat mancarea de la gura romanilor si, in acelasi timp, a dat milioane de euro pentru modernizarea vilei sale!
    - In Romania lui Basescu, Guvernul dadea pe un capac de WC 500 de euro si isi platea un medic sau un profesor cu 250 de euro!
    - Romania lui Basescu nu era cinstita cu romanii, era cinstita si darnica doar cu hotii din PDL!
    - Pentru toatea aceste motive, romanii trebuie sa vina pe 29 iulie la referendum!
    • 0 (0 voturi)    
      Re: Prin tot ceea ce face in ultimele zile (Vineri, 27 iulie 2012, 11:14)

      Cineva [anonim] i-a raspuns lui Votati pe 29!

      Draga Veche Romanie,

      La ora actuala mor de foame cei care nu muncesc, cei care cersesc si cei care asteapta pomeni electorale. Oamenii care muncesc se descurca. Tot mapamondul se afla in criza, nu numai Romania.
      Si totusi, aparent Romanica se descurca foarte bine daca pentru prima data din 2008, prezenta pe litoral este de 100% in absolut fiecare weekend.
      Cu stima,
      Un cetatean care MUNCESTE. nu CERE.
    • 0 (0 voturi)    
      Eu n-o sa merg! (Vineri, 27 iulie 2012, 16:41)

      Gargui [utilizator] i-a raspuns lui Votati pe 29!

      Constat ca va dau texte de-a gata de expectorat si online, nu numai pe afisele si bannerele ce-au impanzit orasele, satele, drumurile, gardurile: "Ti-a taiat salariul? Demite-l!", "Ti-a taiat ajutorul social? Demite-l!" si, cea mai tare, prin agramatismul ilar, "Ti-a taiat pensia! Tu i-ai [sic] functia!"...
  • +8 (8 voturi)    
    Reduceti nr. de politicieni bugetari (Joi, 26 iulie 2012, 22:42)

    Ioana [anonim]

    Eu i-as intreba tabla inmultirii si sincer imi este frica sa aflu rezultatul . La intrebarea " ce stii sa faci cel mai bine ? Raspuns din partea tuturor politicienilor partidelor -"Sa fur " !
  • +8 (8 voturi)    
    Multumesc (Joi, 26 iulie 2012, 22:46)

    Mihai [anonim]

    Un cat se poate de sincer multumesc pentru acest interviu. Felicitari!
  • -11 (13 voturi)    
    Ce stii sa faci? (Joi, 26 iulie 2012, 22:47)

    cristi f [anonim]

    Andrei Plesu, ce stii sa faci? un scaun, un surub?
    Stii sa vorbesti, sa scrii si sa citesti.Ghici ce? toti stim asta.
  • -6 (8 voturi)    
    despre corectitudinea domnului Mixich (Joi, 26 iulie 2012, 23:25)

    Vlad Ionescu [anonim]

    Domnule Mixich, am pus si eu intrebari domnului Plesu care au fost postate pe site. Spre stupefactia mea am constatat ca m-ati sarit pur si simplu. Mai ales in conditiile in care au fost numeroase intrebari neprietenoase la care s-a raspuns. Ma simt profund umilit! Sper ca imi veti da o explicatie!
    • +2 (2 voturi)    
      nu este cazul (Vineri, 27 iulie 2012, 10:09)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Vlad Ionescu

      ati putea sa va simtiti umilit ca USL vrea sa desfiinteze DNA, ANI, CCR in numele dvs, fara sa va intrebe.

      reflectati si reveniti!
      • 0 (0 voturi)    
        despre atentie si prejudecati (Vineri, 27 iulie 2012, 12:37)

        Vlad Ionescu [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        Stimate domn, daca va uitati pe intrebarile mele ati fi vazut ca nu sunt deloc usl-ist. Si, daca ati fi mai atent ati mai observa ca au fost date raspunsuri la intrebari sau afirmatii extrem de obraznice sau insinuante ale unor talibani usl-isti. Tocmai de aceea nu inteleg de ce intrebarile mele au fost pur si simplu sarite. Am urmarit in direct si am stat cu inima stransa ca timpul intalnirii nu va permite sa se ajunga si la intrebarile mele si cand colo, exact cand au ajuns la mine, m-au sarit. Cam cum credeti ca m-am simtit?!
  • -6 (6 voturi)    
    Nivele! (Vineri, 27 iulie 2012, 0:59)

    domnul plesu [anonim]

    dar, domnule Plesu, despre tinerii PDL nu spuneti nimic? Ca despre tinerii socialisti si liberali, am inteles, i-ati "incondeiat", asa, en-passant...

    Altfel, cred ca stiti... "niveluri" si nu "nivele"... De-sigur, sunt sigur, e vina reporterului!
  • -8 (8 voturi)    
    mai, mai, mai - sa mai stam, sa mai vedem... (Vineri, 27 iulie 2012, 1:08)

    george [anonim]

    A vazut cineva un filozof "facand" ceva?
    Poate ca da - se misca, vorbeste, eventual - scrie.
    Insa nu face nimic real ci in mod virtual, mai aproape de un poet pe care=l auzi dar nu chiar stai sa-l si asculti.
    Mai ales cand ce spune nu ii este propriu modului sau de viata.
    Aici mai mult propovaduieste decat lamureste.

    La ce fel de "a face" arunca nada dl. Plesu?
    Si de cand criteriul reprezentarii este dat de "a face"?
    Sa fim seriosi - "a fi" este criteriul!
    Altfel, un filozof nu ar trebui sa se situeze in politica (cea parlamentara, cel putin) vreodata, fiindca acolo sint oameni, nu idei la care el se pricepe mai bine.

    Conteaza ce fel de om este, daca este de incredere ori ba, daca distinge intre BINE si RAU...
    Un om dintre cei care "ies la bataie", sa aiba omul ce vota ca, "de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere!".

    Mos Ion Roata stia "a face" de-ale lui, de-ale taranului roman si este inutil din perspectiva abordarii Dlui Plesu; mosul nu ar fi preferat desi exemplul sau este de judecata cumpanita, de bun simt si necesara.

    Daca vrea DL. Plesu sa vada oameni care SPUN ca stiu sa "faca", ne trimite eronat (daca nu diversionist) spre fabrica de diplome si formalism conversational.
    Ori investigarea de acest tip o poate face doar un guru aflat suuuus, in aerul inalt al filozofiei...
    Eh, asa da control - altfel de Big Brother, desteeept.

    Competenta academica nu este acelasi lucru cu increderea acordata de semenii celui ales.

    Societatea este imperfecta si "pune" acolo, peiorativ spus "sus" pe unii dintre cei care pretind ca vor sa faca... bine!
    In rest, ne mai aerisim putin filozofic fiindca totusi nu multi stiu ce stie Dl. Plesu....
  • +6 (6 voturi)    
    adaugire (Vineri, 27 iulie 2012, 7:29)

    dvmihalcea [anonim]

    daca nu ar fi asa de trist si de costisitor pentru noi toti "REVOLUTIA BUNULUI SIMT" a pnl-antonescu, e cea mai tare gluma din ultimii 22 de ani
  • -7 (9 voturi)    
    Dar tu ?.... (Vineri, 27 iulie 2012, 8:46)

    TED [anonim]

    Sunt stupefiat de ce scoate acest mare geniu al neamului....el care il lauda doar pe Basescu si gasca lui de hoti....mare e gradina...
    Intrbarea mea ar fi:dar tu....TU CE STIi SA FACI?...e doar retorica....am observat la ce te pricepi.
  • -7 (9 voturi)    
    cine seamana vant culege furtuna (Vineri, 27 iulie 2012, 9:02)

    lili [anonim]

    Asta a facut Traian Basescu
    • +5 (5 voturi)    
      ati gresit grupul tinta (Vineri, 27 iulie 2012, 10:10)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui lili

      refocalizati!
  • +8 (8 voturi)    
    ce stiu sa fac (Vineri, 27 iulie 2012, 9:08)

    dumitru [anonim]

    Pentru o populatie alcatuita din asistati, apelul lui Basescu de a munci a sunat ca o insulta.Cred ca acesta a fost punctul de declansare a urii impotriva lui.Pentru cei care asteapta doar sa li se dea(s"il vous plait ") munca este o nenorocire. Cred ca la acest tip de populatie ( tari-musulmane sau ortodoxe) democratia nu merge, pentru ca democratia presupune ordine,corectitudine, MUNCA).Uitati-va la noi si veti vedea ca acest tip de oameni este foarte greu de gasit.
  • +7 (7 voturi)    
    delicios (Vineri, 27 iulie 2012, 9:15)

    livius [anonim]

    ca de obicei, plesu spune in 3 cuvinte ce spun altii in 3 pagini. de-asta cred ca va fi si greu de plagiat :)
  • +7 (7 voturi)    
    STIU SA FUR (Vineri, 27 iulie 2012, 9:23)

    lila [utilizator]

    STIU SA FUR, sa vorbesc fara noima . Acestea ar fi raspunsurile de primit.
  • -6 (8 voturi)    
    m-ati dezamagit d-le plesu (Vineri, 27 iulie 2012, 9:24)

    daniela bejan [anonim]

    d-le Plesu, asteptam de mult, imi doream sa va stiu parerea,acum dupa 8 ani de iad "basist".Am citit interviul cu dumneavoastra si iata ca am fost dezamagita :cred ca dupa ce " ati baut apa de la Cotroceni",mentalitatea dumneavoastra s-a modificat si a derapat de la obiectivitate la subiectivitate.Ramaneti sub pulpana lui Basescu si nu pot sa nu va asociez cu PORA,TURCESCU,VIDEANU,A. PAVELESCU,L.SANDRU etc.
    Va place galeraia in care v-am incadrat ?
    Mie nu.
    Pentru mine erati undeva mult mai sus .
    Dumnezeu sa va ierte.
    • +3 (3 voturi)    
      cred ca sunteti generatia cu diploma (Vineri, 27 iulie 2012, 10:11)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui daniela bejan

      nu prea stiti ce sa faceti cu diploma aia.

      Incercati sa mai cititi . Daca nu, bad luck!
  • +6 (6 voturi)    
    Antonescu (Vineri, 27 iulie 2012, 9:25)

    Laurentiu [anonim]

    I-as sugera domnului Antonescu o formula de a cuceri asistenta, mai aproape de adevar:

    Ich bin a kapuziner

    Laurentiu
  • -3 (3 voturi)    
    Privind retrospectiv inapoi, incepand cu 1989 si (Vineri, 27 iulie 2012, 9:53)

    gigi [anonim]

    nu numai, cred ca dl. Plesu este un absolvent al scolii de la Branesti, plantat si promovat de Brucan intr-o structura care se vrea o instanta morala - GDS - si care este de fapt o bucata de agentura . De fapt luati individual - cu maxim 2 sau trei exceptii -cam toti sant
    personaje de tipul Vladimir Tismaneanu - fiul stalinistului Leonte Tismineţki - pus la istoria represiunii comuniste. Candva, cand plantatorii acestor agenti de influenta vor pleca natural si se va putea afla adevarul, ne vom cruci. Dar va fi prea tarziu.
  • -2 (2 voturi)    
    sala de sport de 1 Milion de euro (Vineri, 27 iulie 2012, 9:53)

    lili [anonim]

    Intr-o comuna brasoveana fara canalizare, fara strazi asfaltate!
    Sala de sport NU functioineaza pentru ca NU e racordata la utilitati!
    NU au bani!!!
    Firmele PDListe ale dnei Udrea au primit insa banii pentru executia salii!!

    http://www.cotidianul.ro/o-comuna-din-brasov-fara-asfalt-si-canalizare-are-sala-de-sport-de-un-milion-de-euro-189717/

    Asta este motivul pentru ca voi vota PENTRU demiterea lui Traian Basescu!
    Pentru ca minciunile si coruptia portocalie erau una iar ceea ce ne spunea Basescu era alta!!
    IPOCRIZIE!
    Voi vota DA!!!
    • +2 (2 voturi)    
      jale (Vineri, 27 iulie 2012, 14:13)

      MosIonRoata [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Mai schimba si tu postul, ca te-a spalat pe creier antena 3.
      Ahh, erai in timpul serviciului, trebuie sa iti castigi cei 50 de lei... scuze.
    • 0 (0 voturi)    
      Ia mai gandeste-te (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 13:36)

      OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Dar daca stai sa gandesti putin, e posibil sa nu fie chiar asa.

      Cum de un sat asa amarat are in bugetul local 1 milion de euro???

      Banuiesc ca salile de sport s-au facut din bani de la Uniunea Europeana, care a dat banii special pentru o sala de sport, nu pentru altceva. Deci alternativa era sa refuze banii si sa nu faca nimic.

      E bine sa gandim mai bine, sa nu ne pripim cu reactiile.
  • +3 (3 voturi)    
    Magistral si de bun simt (Vineri, 27 iulie 2012, 9:55)

    slider [utilizator]

    Foarte placut interviul!
  • -3 (5 voturi)    
    uluitor (Vineri, 27 iulie 2012, 10:10)

    gunter [anonim]

    Ce stii sa faci ? ne amintim de vremuri apuse cand intrebarea asta era atat de uzata si daca raspunsul la ea nu era unul pe masura asteptarilor, vaselina pe maini, praf de carbune pe fata, paie prin buzunare , eventual cerneala pe sub vreo unghie nu meritai atentia oamenilor muncii.
    De la oricine altcineva ma asteptam sa o aud mai putin de la dumneavoastra.
    Stiu sa fiu lider, sa adun personalitati in jurul meu si sa deleg puterea, stiu sa nu mint mai mult decat politica in sine o cere, gen cand n-am sa dezvalui interese ale vreunui lider european aici, stiu sa ascult si am rabdare sa o fac, stiu ca nu-mi voi dori averi colosale, stiu sa recunosc o alta parere ca fiind buna fara sa lansez ghicitori , si mai stiu domnule Plesu ca medalia de-o aveti prinsa in piept va inclina statura.
    • +1 (1 vot)    
      un soi de 'minima moralia'? :) (Vineri, 27 iulie 2012, 13:12)

      eyeswideshut [utilizator] i-a raspuns lui gunter

      si de unde toate astea decat din munca, din practica si 'sudoare', din impliniri si esecuri?
  • -1 (3 voturi)    
    tineret-sperante (Vineri, 27 iulie 2012, 10:36)

    Dana [anonim]

    "Vad pe scena (...) o intreaga generatie de tineri la liberali si la socialisti pe care se vede cu ochiul liber ca sunt prost educati (...)"- las' ca la PDL nici nu exista o EBa, un Boureanu...
  • -1 (3 voturi)    
    Dar tu ce stii sa faci dl Presu! (Vineri, 27 iulie 2012, 11:18)

    Gabriel Iorga [anonim]

    In afara de sa pupi pe unul si pe altul (mereu acelasi "drept carmaci") in fund?
  • -1 (1 vot)    
    Exercitii de manipulare (Vineri, 27 iulie 2012, 11:48)

    Paul T. [anonim]

    „ Traian Basescu e si el campion cand e vorba de limbaj buruienos. Il socotesc vinovat ca a introdus masiv acest stil pe piata politica romaneasca. ”

    Afirmatie incompleta si incorecta , problema este cu totul alta . Prima injuratura in direct la TVR si filmata in gros-plan , a fost data pe post fix in 13 iunie 1990 si aprovocat foarte probabil un val de ura printre cetateni. Mai mult decat atat, Traian Basescu si politicienii care vorbesc buruienos acum au fost precedati de foarte multa vreme chiar de ziaristi si oameni de cultura care au dat tonul ! Insusi domnul Andrei Plesu a folosit din proprie initiativa si fara nici o justificare (culturala) limbajul buruienos in spatiul public si intr-un text pentru care nu poate fi socotit vinovat domnul Traian Basescu :


    http://www.evz.ro/detalii/stiri/nota-lui-basescu-catre-securitate-vazuta-de-andrei-plesu-907350.html
  • -1 (1 vot)    
    Tu ce stii sa faci? (Vineri, 27 iulie 2012, 11:56)

    Alexa [anonim]

    Da, chiar, Andrei Plesu, tu ce stii sa faci???
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns la intrebarea ta "cool" (Vineri, 27 iulie 2012, 21:37)

      olga [anonim] i-a raspuns lui Alexa

      Nu pot sa ma abtin sa nu te intreb: ai citit comentariile altor cititori ( anterioare intrebarii tale) ? Dar in general, ai citit?
      Nu de alta, dar mi se pare ca pui o intrebare impertinenta ( ca exprimare fata de o persoana care nu are 20 de ani si nici nu iti este prieten, dar si pentru ca nu esti informat(a) despre ce a facut dl.Plesu in viata asta).

      Iar daca ai citit interviul si ai ajuns la concluzia ca intrebarea ta este cel mai bun comentariu vis a vis de continut, inseamna ca ...ai inteles tot, esti tare!
      • 0 (0 voturi)    
        E unul din cei amintiti in interviu (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 13:42)

        OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui olga

        Alexa face parte din categoria celor descrisi in interviu:
        "o intreaga generatie de tineri la liberali si la socialisti pe care se vede cu ochiul liber ca sunt prost educati, ca sunt obraznici, ca sunt agresivi, ca au un limbaj si o mentalitate de potentati de provincie si ma sperie ca aceasta generatie care n-a avut scoala de partid comunist apare pe scena cu atat dezinvoltura. Sunt oameni care nu au produs inca nimic in afara de clantaneala asta, seara de seara la televizor."
  • -1 (1 vot)    
    Traian Băsescu "previzibil"?... (Vineri, 27 iulie 2012, 12:21)

    periscop [utilizator]

    Dimpotrivă. Şi cred că, nu de puţine ori, chiar d-sa este suprins de reacţiile pe care le are ori de hotărârile pe care le ia, ca "arbitru jucător". Şi judecător. Şi întreprinzător. Şi reprezentant al unei populaţii buimace...
  • 0 (0 voturi)    
    Plagiat vs copiat (Vineri, 27 iulie 2012, 12:53)

    Cheie primara [utilizator]

    Plagiatul inseamna furt de idee, iar nu copiat. Daca Ponta n-a creat nimic (idee, teorie proprie, ceva acolo) prin teza lui de doctorat atunci problema este a profesorilor, cum de i-au dat diploma de doctor. A ajuns Universitatea Bucuresti un fel de Spiru Haret? Sau doar pentru politicieni e valabila vanzarea de diplome?

    Scandalul plagiatului e mai mult ca sigur lupta politica, nu contine incertitudine "o fi fost". Argumentul este diferenta de timp intre data tezei si data scandalului, cat si momentul aparitiei lui.
    • +1 (1 vot)    
      adicatelea.. (Vineri, 27 iulie 2012, 13:27)

      eyeswideshut [utilizator] i-a raspuns lui Cheie primara

      cand copiezi, nu copiezi idei? copiezi cuvinte goale? ori eu nu pricep, ori esti dumneata naiv(a)..
      si apoi o fi doar problema profesorilor sau o fi si problema noastra ca acceptam ca PREMIER un individ fara personalitate?
      • 0 (0 voturi)    
        pentru voi e dificil (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 20:42)

        Cheie primara [utilizator] i-a raspuns lui eyeswideshut

        Nu veti accepta in ruptul capului pt ca ar fi contra pozitiei partidului vostru. Sau pur si simplu sunteti si voi tot de la Spiru si atata va duce capu.
        Uite un exemplu de plagiat; Nemtii au considerat ca newton l-a plagiat pe Leibntz si reciproc.
    • +1 (1 vot)    
      si reciteste... (Vineri, 27 iulie 2012, 13:33)

      eyeswideshut [utilizator] i-a raspuns lui Cheie primara

      "Domne’, o fi fost. Dar intrebarea e: a plagiat sau nu? E uimitoare aceasta manevra de transfer a problemei reale si simple intr-o complicata problema politica."
      plesu ridica problema diversiunii de la problema reala, cu aparare slaba: "e un atac politic"..
      pai o fi.. dar asta nu te scoate..
    • 0 (0 voturi)    
      Scoala primara (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 15:25)

      OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui Cheie primara

      Daca copiezi fara sa spui ca ai copiat si de unde ai copiat, e plagiat si furt.

      Daca profesoriilor le-a "scapat" intentionat sau neintentionat e o alta problema, nu micsoreaza gravitatea faptei.

      In ce priveste 'diferenta de timp", e normal ca cineva care ajunge prim ministru si ii da cu cinstea in sus si in jos sa fie cercetat mai in amanunt.
  • -1 (1 vot)    
    uite cum rade ciob de oala sparte (Vineri, 27 iulie 2012, 12:55)

    gigiel [anonim]

    http://www.jurnalul.ro/observator/petre-roman-il-acuza-pe-andrei-plesu-de-plagiat-si-colaborare-cu-securitatea-619319.htm
  • -2 (2 voturi)    
    Ce taiem ? (Vineri, 27 iulie 2012, 13:21)

    Traditionalist [anonim]

    Nu il inteleg si nu il admir de data asta pe dl Plesu. Ma asteptam sa aiba taria sa argumenteze de ce DA sau NU. Eu sunt de parere ca berbecu(tu)l trbuie taiat la Paste, ca este momentul potrivit, urmand ca pasarile sa le taiem dupa aceea. Daca nu faci ce trebuie la momentul potrivit, BERBECUL o sa scape cu toata turma, inclusiv cu vila Dante...
  • -2 (2 voturi)    
    intrebati-l si pe Traian Basescu! (Vineri, 27 iulie 2012, 14:54)

    lili [anonim]

    Primul raspuns alui Basescu ar trebui sa fie: "Sa MINT"!!
    Asta stie Traian Basescu sa faca: sa MINTA!!
    Ia uite cum ne-a mintit Traian Basescu !!!


    http://www.jurnalul.ro/observator/promisiuni-neonorate-basescu-pdl-619424.htm
  • +1 (1 vot)    
    les baloches (Vineri, 27 iulie 2012, 16:00)

    Alex Mihailescu [anonim]

    Tot respectul, domnule Plesu, aveti ceea ce se cheama C*O*A*I*E!!!
  • 0 (0 voturi)    
    recomandarea "La Mosi" (Vineri, 27 iulie 2012, 16:02)

    Tibi [anonim]

    Stimate domnule Plesu,

    aveti dreptate in aproape tot ce ati afirmat. Vreau sa semnalez doar o mica inadvertenta - cred ca doreati sa recomandati lectura schitei "Mosii (tabla de materii)" si nu "La Mosi". Multumesc pentru ca aveti curaj sa spuneti ce credeti!
  • +1 (1 vot)    
    excelent (Vineri, 27 iulie 2012, 16:41)

    raluca [anonim]

    Cred ca domnul Plesu este unul dintre oamenii cu cel mai mult bun-simt din Romania. Nu mai vorbim de mintea sclipitoare si de darul vorbirii. Sa ne traiti, domnule Plesu!
    • 0 (0 voturi)    
      eroare (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 9:31)

      claritine [anonim] i-a raspuns lui raluca

      se spune "" Sa traiti domnule Plesu !"
  • +2 (2 voturi)    
    Placere (Vineri, 27 iulie 2012, 17:09)

    a [anonim]

    E o placere sa citesc sau sa aud orice spuneti. Din pacate, mult prea rar am aceasta placere.
  • 0 (0 voturi)    
    un carnat tot un carnat ramane (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 14:33)

    pb80tm [anonim]

    printre povestile pe care le-am citit despre celebra zicala a lu kenedy ich bin ein berliner era una care zicea ca berliner e numele unei specialitati de carnatz. asa ca domnu plesu, crinut nu e nimic mai mult decat un carnatz(vezi trupa parazitii) de tecuci. da ca sa fiu "goagal corect" am obtinut: http://en.wikipedia.org/wiki/Berliner_%28doughnut%29 un pic diferit dar paca mai plauzibil. gogoasa cu magiun.
  • +1 (1 vot)    
    Excelent interviu... (Sâmbătă, 28 iulie 2012, 15:27)

    OutsideThisBox [utilizator]

    ...si o analiza lucida, calma, decenta si nepartizana a situatiei politice.
  • 0 (0 voturi)    
    Mi-ati adus aminte, Maestre... (Duminică, 29 iulie 2012, 12:54)

    John M. [utilizator]

    In America, atunci cand spui ca ai un Ph.D. intr-un cerc restrans, intrebarea pica automat si ireconciliabil:
    "Ce ati inventat?"
  • 0 (0 voturi)    
    vai de ea tara (Duminică, 29 iulie 2012, 15:52)

    gabriel [anonim]

    daca va spune ceva [ dezbina si stapineste ] ginditiva bine la toate aspectele din politica romineasca , cit oare vor mai continua sa distruga aceasta tara ,pina cind aceste interese vor reusi sa ne manipuleze , pina cind chiar si mintile luminate din aceasta tara vor face jocul stim noi cui , tariceanu vindea intreprinderile lui ceausescu si economia romaniei duduia , basescu a tinut linga el niste incompetenti s-au mai bine zis genunchiul plecat sabia nu il taie, pe cine votam frati romani vorba pasoptistilor , cine isi asuma guvernarea unei romanii neguvernabile , cine mizeaza pe unitatea poporului si nu interesele partinice cred ca ar merita ales , dar unde este omul ?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version