Andrei Plesu: Nu merg la referendum. Nu vad niciun motiv sa inlocuiesc un berbec cu doua gaste

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 26 iulie 2012, 12:10 Actualitate | Esenţial

Andrei Plesu
Foto: Agerpres
Andrei Plesu afirma ca nu va merge la referendumul pentru demiterea lui Traian Basescu. "Nu vad niciun motiv sa inlocuiesc un berbec cu doua gaste" este una dintre explicatiile lui Andrei Plesu, data intr-o intalnire online cu cititorii HotNews.ro.

"Nu voi merge la referendum. Niciunul din motivele pentru care nu voi merge nu poate fi definit ca 'boicot'. Nu merg mai intai pentru ca a merge la referendum e un drept nu o obligatie si pot sa-mi exercit drepturile cum cred eu de cuviinta", argumenteaza Andrei Plesu.

El afirma ca procedurile prin care s-a ajuns la referendum i se par "arbitrare" in conditiile in care "suspendarea presedintelui n-a fost solid argumentata si prin urmare nu s-a impus pe agenda mea cetateneasca".

"Un al treilea motiv este ca m-am plictisit sa tot aleg in Romania 'raul cel mai mic'. Refuz sa ma las manevrat de ura si orgolii personale. Nu vad niciun motiv sa inlocuiesc un berbec cu doua gaste. Nu mi se pare ca o asemenea inlocuire e o prioritate a tarii", a mai precizat Andrei Plesu.

In intalnirea online cu cititorii HotNews.ro (replicile le puteti citi aici) Andrei Plesu a mai precizat: "Continui sa cred in votul obligatoriu cand e vorba de alegeri. Dar referendumul e un act de cu totul alt tip. El implica in mai mare masura adeziune intima, convingere personala, optiune drastica. Prin urmare, trebuie sa ingaduie celui care participa la el un coeficient sporit de libertate."


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

42689 vizualizari

  • +94 (100 voturi)    
    :) (Joi, 26 iulie 2012, 12:14)

    maxi rodrigues [utilizator]

    Un comentariu delicios :)
    • +85 (101 voturi)    
      COMENTARIUL CAMPANIEI! (Joi, 26 iulie 2012, 12:32)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      facut, maaare atentie, de un om care e suparat pe Base!
      • +44 (50 voturi)    
        multi din cei suparati pe Basescu (Joi, 26 iulie 2012, 14:45)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui romanique

        sunt acum ingroziti de alternativa propusa de poanta si panseluta
        • +35 (45 voturi)    
          sincer, (Joi, 26 iulie 2012, 14:52)

          romanique [utilizator] i-a raspuns lui dj

          au dreptate in totalitate. Chiar si pentru cei care au avut incredere in astia 2, Base ramine singura alternativa.
          • -16 (18 voturi)    
            pai voteaza sa ramana berbecul (Joi, 26 iulie 2012, 22:22)

            zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui romanique

            "Nu vad niciun motiv sa inlocuiesc un berbec cu doua gaste"
            pai mergi si voteaza berbecul
      • -36 (44 voturi)    
        un comentariu stupid (Joi, 26 iulie 2012, 14:55)

        nb2k [utilizator] i-a raspuns lui romanique

        Un comentariu stupid al unui individ care nu intelege ce alegere are de facut. Nu e vorba sa inlocuiesti berbecul cu gastele. Problema e ca acum ai niste gaste de care nu poti scapa, iar berbecul nu se intelege cu ele. Cel putin una dintre gaste (Ponta) nu pleaca nicaieri. In toamna tot USL o sa castige alegerile. Intrebarea e: dai berbecul, sau le lasi sa se bata toata ziua? Daca le lasi asa, or sa se lupte pana or sa-ti faca praf si curtea si casa. Nu te deranjeaza? OK, pastreaza berbecul. Daca insa mai vrei sa ai o gospodarie, da berbecul, pastreaza gastele, si vezi-ti de treaba. Ca o paranteza, comparatia e oricum destul de stupida pentru ca in viata reala un berbec e mult mai valoros decat niste gaste, ceea ce nu e cazul cu Basescu, si pur si simplu le poti pune in tzarcuri diferite, ceea ce in politica nu se poate.
        • +33 (37 voturi)    
          berbecul (Joi, 26 iulie 2012, 16:37)

          gechi [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          Ceea ce spui tu e complet fals. In toamna/iarna sunt alegeri parlamentare, care vor decide daca gastele mai au sau nu sustinerea stapanului. Si cine stie, poate ca taranul e cam satul de atata galagie, si ar pune-o de-o supa de galuste, ca berbecul pare ca-si face treaba si pana acum a marlit cateva oi mai tupeiste.
        • +30 (30 voturi)    
          o concluzie stupida (Joi, 26 iulie 2012, 18:10)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          de ce crezi tu ca Ponta nu pleaca nicaieri? cum ai ajuns tu la concluzia ca "or sa se lupte pana or sa-ti faca praf si curtea si casa". USL e la guvernare, acelasi USL are majoritatea in parlament. Pot sa faca minuni in economie.. sa privatizeze sau sa nationalizeze tot.. sa creasca pensii si salarii cu 1000%! Nu-i opreste nimeni. In ultimele 3 luni, de cand sunt la putere, nu i-a impiedicat (nici n-ar fi putut) nimeni sa isi puna in practica planurile cu care se laudau pana acum. Si totusi, doua gaste e putin spus... sa nu uitam ce au in spate, incepand cu varanul... ala care si-a dat demisia din parlament ca sa scape de inchisoare.
          • +9 (13 voturi)    
            nu e chiar asa (Joi, 26 iulie 2012, 18:46)

            raphaelengouch [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Daca base se intoarce, are dreptul sa nu promulge legi care sunt impotriva interesului national...si ma indoiesc ca o crestere a pensiilor ar fi in interesul Romaniei..pe de alta parte..sa vedem ce spune FMI-il de promisiunile lui Ponta, promisiuni ce de altfel nu le mai crede nimeni.
            • +8 (8 voturi)    
              ba da (Vineri, 27 iulie 2012, 9:18)

              gorjenii [utilizator] i-a raspuns lui raphaelengouch

              Presedintele poate intoarce o singura data o lege, daca Parlamentul nu isi asuma observatiile presedintelui, o trimite a II a oara iar Preseditnele este obligat sa o promulge.
              • +8 (8 voturi)    
                incultura naste monstri (Vineri, 27 iulie 2012, 11:22)

                ion_pozitiv [utilizator] i-a raspuns lui gorjenii

                raphaelengouch habar nu are, da-si da si cu parerea. Este votantul USL-ist perfect; incult, usor manipulabil, culege din informatii ceea ce doreste, nu vrea adevarul, vrea liniste.Multa liniste. Eterna.
        • +8 (8 voturi)    
          Baronii vor taia o gasca.. (Vineri, 27 iulie 2012, 8:49)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          .. nu va faceti probleme, cum scade putin in sondaje!
        • +3 (3 voturi)    
          si ma rog .. (Vineri, 27 iulie 2012, 13:48)

          eyeswideshut [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          de ce nu se poate?
          se numeste coabitare si in alte tari e un sistem politic functional.. si daca si la noi este constitutional, nu este NECONSTITUTIONALA disperarea de a demite un presedinte FARA argumente si acuzatii solide (caci conflictul cautat/provocat/invocat nu este un argument)?
          dar ai dreptate, comparatia e stupida, pentru ca termenii ei nu sunt chiar sugestivi.. greu i-as categorisi drept gaste, mai degraba sunt niste vipere alunecoase si periculoase..
    • -6 (6 voturi)    
      Asta-i in ofsaid (Vineri, 27 iulie 2012, 9:36)

      korcico [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      Nu a inteles nimic din referendumul asta.
      Din informatiile mele se voteaza DA sau NU, in legatura cu presedintele suspendat Basescu. Sa mai ramina sau nu presedinte in continuare dupa 8 ani aflat la cirma tarii.
      ATIT. Nu se voteaza nimic altceva duminica bai Plesule. Dar de la o virsta.....
      • 0 (0 voturi)    
        wow (Vineri, 27 iulie 2012, 20:15)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui korcico

        Câtă siguranţă de sine! Cât aplomb! idei puţine! şi proaste!
        un adevărat intelectual acest korcico!
        Manducare, ergo sum! este crezul lui!
        Află tu ce înseamnă, este inversul lui Cogito, ergo sum!
  • +44 (52 voturi)    
    100% de acord (Joi, 26 iulie 2012, 12:16)

    m12 [utilizator]

    .
    • +8 (12 voturi)    
      nu's de acord (Vineri, 27 iulie 2012, 0:28)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui m12

      gastele merita mai multa consideratie.
      sa nu uitam gastele eroine de la capitoliul roman.

      mai repede doi giboni care s'au cocotat in copac si ne arata dosul rosu.
  • -72 (86 voturi)    
    Trezirea (Joi, 26 iulie 2012, 12:16)

    Colonel [utilizator]

    Nu inlocuiesti pe nimeni, il dai doar jos, iar in toamna o sa il inlocuiesti cu cine vrei.
    • +51 (63 voturi)    
      du-te colonele (Joi, 26 iulie 2012, 12:31)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      la mitingul lui dogaru, ca va da si 50 de lei. Poate chiar mai mult, e urgenta max!Vine referendumul si voi o luati peste bot!
      • -18 (26 voturi)    
        Nu nu (Joi, 26 iulie 2012, 13:00)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui romanique

        Eu nu-mi tradez seful. Daca el zice sa nu merg la vot, eu il slujesc pana la capat, In plus, daca nu merg la vot o sa mi se mareasca salariul cu 10%. Totul e pe baza de buletin ;)
        • +19 (21 voturi)    
          de vot, ca asta (Joi, 26 iulie 2012, 14:54)

          romanique [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          e preocuparea voastra acum! Mergeti la vor, ca dupa Referendum stiu ca v-au promis si bilete la bai, la Amara:)
        • +17 (21 voturi)    
          colonele... (Joi, 26 iulie 2012, 15:17)

          ctoma [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          ... la cum gandesti si te ploconesti in fata sefilor,cred ca esti doar sergent-major(mai mult sergent decat major !) .
    • -45 (55 voturi)    
      Basescu berbecul (Joi, 26 iulie 2012, 12:37)

      busola [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Zice dl. Plesu ca suspendarea lui Basescu-berbecul e arbitrara. Pai daca ceva e arbitrar tu raspunzi prin neexercitarea propriului drept? Tu la o 'lovitura de stat in derulare' te ascunzi acasa sub pat?
      • +14 (22 voturi)    
        busola (Joi, 26 iulie 2012, 12:57)

        baboi [anonim] i-a raspuns lui busola

        Vezi ca ti s-au schimbat polii.
      • +23 (29 voturi)    
        cand vor fi arestati aia 49% (Joi, 26 iulie 2012, 13:15)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui busola

        care stau sub pat de 15 ani incoace, mai vorbim de exercitarea dreptului ala... daca incerci sa ambitionezi pe cineva sa mearga la vot ca sa (iti) demonstreze ceva, nu (mai) tine! SUS BOICOTUL, jos complotul!
      • +15 (21 voturi)    
        Esti o busola dereglata (Joi, 26 iulie 2012, 13:16)

        avint [utilizator] i-a raspuns lui busola

        Busolo, la tine Nordul e Sud,!
        Ii incurci pe cei care vor sa se orienteze corect.
        Vrei sa se rataceasca. N-o sa-ti iasa!
    • +31 (37 voturi)    
      minte de map-nist; (Joi, 26 iulie 2012, 12:40)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      bine ca n-am avut parte de vreun razboi ca toti map-nistii ati fi fost precun Svejk(producatori de multi...cactusi).
      • +18 (18 voturi)    
        perfect de acord (Joi, 26 iulie 2012, 14:41)

        romanique [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

        cu tine! stau pe salarii si pensii astronomice! Ma mir ca nu le e rusine sa mai ridice capul. Deh, sustinuti de securisti ca Voiculescu...
  • -38 (58 voturi)    
    mda .. exprimare de un intelectual adevarat ... (Joi, 26 iulie 2012, 12:18)

    adrian8 [utilizator]

    apropo .. acest referendum nu sunt alegeri prezidentiale ... nu alege intre epava si paiatza .

    alegerile ar fi eventual la toamna unde poate sa il aleaga pe ungurel sau pe ana-pauker ...daca nu vrea pe altcineva .

    dar sunt sigur ca domnul plesu intelege acest aspect , ce spune e doar propaganda de 2 bani .
    • +17 (17 voturi)    
      Exprimare de adevarat agramat (Joi, 26 iulie 2012, 12:50)

      Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      In contra-partita la adrian8. Lipsa de logica e bonus ca tot nu intelege nimeni ce ar fi vrut sa exprime.
    • +23 (25 voturi)    
      pe limbajul prostimii (Joi, 26 iulie 2012, 13:59)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      DE CE TE MIRIRI ?
      Pentru voi oricum NU-I limpede.
      Voi vreti iliescu si ce daca, NU-I nici o problema.
      Problema e ca NU recunoasteti.
      Va ascundeti dupa cuvintul DEMOCRATIE, si va comportati ca si ....ce sunteti COMUNUNISTI.
      Vorba lui VORONIN.....mie i-mi place ponta.
      MIE i-mi place antonescu!

      Merita vazut LINKUL ! incurajare de mers la VOT!

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12827319-video-victor-socaciu-psd-nu-competenta-poporului-decida-cazul-unui-parlament-bicameral-sau-unicameral-romanii-nu-pot-decide-chestiune-atat-tehnica.htm
  • +52 (60 voturi)    
    Magistral! (Joi, 26 iulie 2012, 12:19)

    tr0uble [utilizator]

    Este raspunsul care descrie cel mai bine aceasta galceava care se duce pe spatele nostru...

    Poate ca nici berbecul nu este un sfant si istoria ne va spune cel mai bine ce a facut rau si ce bine, dar cele doua gasculite sunt deja asezate de istorie acolo unde le este locul...

    O zi buna domnule Plesu si va multumim din nou!
    • -8 (8 voturi)    
      LA VOT! (Vineri, 27 iulie 2012, 9:10)

      PAIATA [utilizator] i-a raspuns lui tr0uble

      ,,Daca continui sa faci, ceea ce ai facut intodeauna....
      Vei continua sa fii, ceea ce ai fost intodeauna.
      Nimic nu se schimba daca nu faci tu sa se schimbe.....(THE SAMARITAN)''

      LA VOT !!!
  • +46 (52 voturi)    
    De admirat domnule PLEŞU!!! (Joi, 26 iulie 2012, 12:19)

    gabbi [utilizator]

    Cu stimă.
  • +30 (50 voturi)    
    Superb (Joi, 26 iulie 2012, 12:22)

    Cel [anonim]

    " Nu vad niciun motiv sa inlocuiesc un berbec cu doua gaste"
    Macar berbecul are coaie, gastele doar fac oua, si nu de aur
    • +19 (23 voturi)    
      gistele... (Joi, 26 iulie 2012, 13:47)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui Cel

      doar gigaie ga-ga-ga tot timpul...
    • +18 (22 voturi)    
      Astea două nici măcar nu se ouă. (Joi, 26 iulie 2012, 14:54)

      Optimista [utilizator] i-a raspuns lui Cel

      Sunt născute sterpe. Mai bine că altefel ar fi proliferat prea mult şi nedorit.
      • +12 (14 voturi)    
        Cred ca nu a fost atent (Joi, 26 iulie 2012, 16:47)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Optimista

        Cred ca este vorba mai degraba de doi gansaci .

        Daca nu se ajungea la acest referendum la modul in care a ajuns USL probabil ca altfel s-ar fi pus problema.

        Din pacate are dreptate si in privinta alegerii diintre doua rele . Indeal este sa te feresti de rele mai ales atunci cand poti.

        Sper sa merga la vot doar membri de partid .

        In opinia mea actuala clasa politca nu merita decat sa fie ignorata la maxim.

        NU au facut nimic pentru oamenii de rand ai acestei tari.

        In consecinta merita sa fie lasati cu totii in grija propriilor alpaudaci.
        • +13 (19 voturi)    
          Imi pare rău Eugen, dar, în (Joi, 26 iulie 2012, 18:05)

          Optimista [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

          ceeace-l priveşte pe preşedinte, nu cred că avem dreptul şi nici nu cred că merită lăsat singur. L-am votat şi l-am susţinut întotdeauna pentru că eu nu consider că a greşit faţă de popor. Unii îi reproşază tot felul de prostii preşedintelui Băsescu, dar eu nu le cred şi nu le accept pentru că am fost întotdeauna aici, am văzut, am auzit şi am înţeles ce-a vrut să facă pentru noi, oamenii obişnuiţi. Dacă unii preferă să-şi pună toate neîmplinirile în spinarea preşedintelui este treaba lor, dar şi a mea. Nu le voi permite
          să-mi impună să votez pentru înlăturarea preşedintelui României prin lovitură de stat, fie ea soft sau hard.
          • -3 (3 voturi)    
            Inca mai avem dreptul sa facem ce dorim (Vineri, 27 iulie 2012, 13:44)

            eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Optimista

            In opinia mea Traian Basescu este un om politic care de prea multe ori prin comportament a facut de ras functia de presedinte .
            Consider ca spre deosebire de Iliescu si Constantinescu a fost mai patriot.
            Din pacate, in opinia mea nu este suficient .

            Prefer un Traian Basescu ramas presedinte din lipsa de cvorum.
  • +33 (43 voturi)    
    Cetatenii onesti... (Joi, 26 iulie 2012, 12:22)

    prompt [utilizator]

    ...ar trebui sa aplece mai mult urechea la intelectualii nealiniati a caror intelepciune trece de patimile politice. Eu voi urma conduita unui Liiceanu, Plesu si altii ca ei care parca exprima exact ceea ce as vrea sa spun si eu.
    • -30 (42 voturi)    
      nealiniati nu inseamna supt Basescu (Joi, 26 iulie 2012, 12:42)

      busola [utilizator] i-a raspuns lui prompt

      Iesirile publice ale unor Liiceanu, Patapievici, Plesu spun enorm de multe despre cat de basisti sunt!
      • +20 (26 voturi)    
        La fel cum postarea ta (Joi, 26 iulie 2012, 12:53)

        Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui busola

        ne spune cat de "spalat pe neuron" esti. Oamenii mentionati au o opera si o cariera apreciate international deci nu ies cu opinii in spatiul public pentru 1/2 kg de salam precum postacii fara "busola"
      • +21 (25 voturi)    
        NU SUNT DE ACORD! (Joi, 26 iulie 2012, 13:02)

        gabbi [utilizator] i-a raspuns lui busola

        Afirmaţia Dv este arbitrară şi prostească!
        Dacă doriţi să postaţi aşa ceva vă rog să vă inseraţi şi care sunt argumentele.
        Altfel nu admitem...
        Încercaţi o denigrare deliberată a unor oameni valoroşi şi curajoşi similară cu cea încercată de dl PONTA cu casa de protocol.
        Vrem DOVEZI şi ARGUMENTE!
        Nu ne mai lăsăm manipulaţi nu vreţi să înţelegeţi!!!
      • +19 (25 voturi)    
        "Supt" sau "Sub" (Joi, 26 iulie 2012, 13:23)

        C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui busola

        De supt...cred ca ti-au dat tie usl-istii in timp ce stateai sub masa lui Bombonel.
      • +13 (19 voturi)    
        De fapt (Joi, 26 iulie 2012, 13:59)

        MarkoGeo [utilizator] i-a raspuns lui busola

        se scrie "sub" nu "supt". Doar daca, cumva, iti place suptul, atunci e "supt"!
      • +15 (19 voturi)    
        Eşti idiot rău măi băiete. (Joi, 26 iulie 2012, 14:58)

        Optimista [utilizator] i-a raspuns lui busola

        Eşti ilustrarea vie a sloganului legionar paremi-se: Când auzi de democraţie şi de oameni de cultură, îţi vine să scoţi pistolul. Tu nu eşti busolă ci titirez. Te răsuceşti, te răsuceşti....
    • -5 (7 voturi)    
      orice spunem azi e politic, chiar si tacerea e... (Joi, 26 iulie 2012, 20:21)

      busola [utilizator] i-a raspuns lui prompt

      Consider ca intelectual chiar este acea persoana care se amesteca in treburile care nu-l privesc respectiv un om cu studii angajat in viata publica inafara de propria ocupatie lucrativa.

      Cei 3 chiar sunt intelectuali numai ca sunt aliniati in tabara lui Basescu. Cei care au comentat la postarea mea considera probabil ca acest apelativ 'basist' e injurios, altfel nu s-ar fi manifestat asa vehement. Sunt basisti pentru ca au girat in comentariile lor cliseele apocaliptice promovate de pedelei: lovitura de stat in derulare, atac la statul de drept, mineriada parlamentara, supralicitarea afacerii 'plagiatul' in detrimentul altor afaceri care i-au imbogatit pe Udrea&yellow comp. Unul manipuleaza prin bestiarii convenabile, altul prin parabole convenabile iar celalalt ramane acelasi ratat eminescian lavanguardist.

      Nu neg faptul ca toti trei stapanesc arta cuvantului atat de bine incat de noi toti se va alege praful dar operele lor vor fi citite peste veacuri. Numai ca cine traieste in vremea lor stie ca sunt niste basisti care vor suferi oprobriul public atunci cand Basescu va fi demascat.

      "Supt' este un termen exclusiv intelectual.
  • +36 (44 voturi)    
    Plastic (Joi, 26 iulie 2012, 12:23)

    Berzelius [utilizator]

    Exprimare mai plastica nici ca se putea! :))
  • -25 (37 voturi)    
    nici eu nu vad ... (Joi, 26 iulie 2012, 12:24)

    mcirsta [utilizator]

    Nu vad nici eu vreun motiv sa nu duc berbecul la abator ca oricum nu produce nimic doar sare la bataie si face scandal.
    Gasca macar mai da niste pene, mai face un ou :))
    • +24 (32 voturi)    
      pene, oua, gainatz (Joi, 26 iulie 2012, 12:38)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui mcirsta

      Motiv pentru care trebuie sa stea la locul ei de gasca, nu sa pretinda la locul berbecului.
    • -7 (9 voturi)    
      mai bine vegetarieni (Joi, 26 iulie 2012, 18:43)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui mcirsta

      carnea de berbecut contine toxine...mai multe decit ouale de gisca...
  • +17 (21 voturi)    
    referendum demitere (Joi, 26 iulie 2012, 12:25)

    paganel67 [utilizator]

    Cred ca d-nu ANDREI PLESU spune foarte bine,polutia ca o gasca este prinsa la mijloc, de interesele lor de grup. daca ar fi fost REGE, n-am mai fi avut asemenea mnizerii in viatza politica
  • -25 (37 voturi)    
    Bietul om! (Joi, 26 iulie 2012, 12:28)

    finutza [utilizator]

    De cand s-a burzuluit la Basescu amintind cate ceva de pe vremea cand era consilier al presedinelui suspndat (betii, vorbe de... duh, etc), moment in care acesta l-a pus imediat la punct scotand dosarul de securista al sotiei marelui om de litere, Plesu a devenit un mielusel plin de invataminte pentru cei care-l asculta, doar-doar n-o sa se trezeasca cu vreun pocinog pe cap si sa cada de pe piedestal ditamai (!) fiozoful!
    • +20 (26 voturi)    
      gramatica (Joi, 26 iulie 2012, 12:42)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      nu-i pentru toti.
      • -6 (8 voturi)    
        O litera, doua, acolo mancate... (Joi, 26 iulie 2012, 17:26)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

        .. nu cred ca te-au afectat asa de mult in a prinde idee din mesajul meu. Daca l-ai citit pana la capat, e un punct ochit!
        PS. In general caut sa scriu cat mai corect si nu-s de acord cu modul, hai sa-i zic internautic, de a posta mesaje. Admit ca si gresesc, si-mi cer scuze!
        • +3 (3 voturi)    
          O litera, doua, acolo mancate... (Vineri, 27 iulie 2012, 11:47)

          mercedes [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          nu m-ar deranja asa mult dar deranjeaza ca mananci mult rahat.
  • -18 (34 voturi)    
    OARE SE POATE NUMII PLAGIAT ? (Joi, 26 iulie 2012, 12:28)

    JohnFord [utilizator]

    Despre bucurie în Est și în Vest și alte eseuri . Iti spune ceva ? Prin 2006 . Un "plagiecut" mititel in interior ? HA HA HA Roaga-te sa iasa berbecutzul ca sa mai incasezi si tu "niscavai arginti"
    • +15 (19 voturi)    
      Nu e plagiat in schimb (Joi, 26 iulie 2012, 12:57)

      Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui JohnFord

      postarea ta e prostie curata. Evident "condimentata" de scrierea agramata. E foarte tare acuzatia de plagiat facuta de un analfabet referitoare la opera unui filozof (adevarat nu auto-stampilat precum buhaiul de la Cluj margarina)! Maine, prin ordonanta de urgenta, comisiile de doctorat vor fi conduse de analfabeti. Ionica Fordu' se inscrie la drept, filozofie antica si dansuri de societate.
    • +13 (13 voturi)    
      hop (Joi, 26 iulie 2012, 13:08)

      MSN [utilizator] i-a raspuns lui JohnFord

      "numi" nu "numii"!!!!!
      In al doilea rand...exemplifica si dezvotla ce ai vrut sa afirmi.
    • +11 (13 voturi)    
      Analfabetul vorbeste despre plagiat! (Joi, 26 iulie 2012, 14:32)

      C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui JohnFord

      Bine ca nu ai scris "Numi" cu 3 "i". Si tu, la fel ca si "busola" - cine se-aseamana, se-aduna!
  • +40 (48 voturi)    
    Foarte bine zis (Joi, 26 iulie 2012, 12:30)

    Geo.B [utilizator]

    inlocuirea presedintelui nu e o prioritate a tarii, si nici eu nu ma duc la referendum fiindca nu sunt de acord cu felul in care s-a ajuns la acesta.
    Scaderea popularitatii nu e motiv de suspendare si nici nu figureaza la 'incalcarea constitutiei' ... deocamdata.
    Acest referendum (si cheltuielile pt el) ne trebuia noua acum ca un cui in pantof. O sa aleg un presedinte nou (si sper mai bun) dupa ce Basescu isi va incheia mandatul de cinci ani.
    Presedintele tarii este mai mult decat un simplu om, ne reprezinta pe toti pe plan international, este o institutie a statului roman si trebuie tratat cu respect in primul rand in tara. Dupa ce i s-a intamplat lui Basescu in ambele mandate (suspendat de doua ori de legea bunului plac) oare ce om capabil, instruit, integru si cu coloana vertebrala o sa doreasca vreodata sa ajunga presedinte si sa poata fi pus intr-o situatie similara?
    • +19 (23 voturi)    
      D-le Geo.B (Joi, 26 iulie 2012, 12:59)

      prompt [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

      Respectele mele pentru acest comentariu! V-as mai da vreo...9 milioane de plusuri, dar nu ma lasa, asa ca vi le transmit moral.
      • -1 (3 voturi)    
        Pentru 'prompt'... (Vineri, 27 iulie 2012, 4:03)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui prompt

        Departe de mine intentia de a te critica, DAR:

        "...asa ca vi le transmit MORAL " (?)

        Parca 'mergea' mai bine........verbal.......in scris.......pe calea

        aerului......pe aripile vintului......

        I don't know.......something else........

        Sanatate si toate cele bune!!!!

        P S Duminica, va tin pumnii !!!
  • +30 (38 voturi)    
    tare de tot (Joi, 26 iulie 2012, 12:31)

    andrei1245 [utilizator]

    Dl Plesu,

    Savuros.In dvs si altii ca dvs. ne sta speranta.
    Acestia sunt doctorii natiune!
  • +37 (47 voturi)    
    In asentimentul dvs: (Joi, 26 iulie 2012, 12:34)

    mntsn [utilizator]

    Nici eu nu vin la mascarada organizata de Felix.

    Daca m-as duce, m-as simti umilit in fata acestor specimene rapace de la usl, demne de tot dispretul celor care inca mai au un gram de judecata, de onoare, de simt al dreptatii.

    Eu nu aleg sa fiu batjocorit.
    Cu stima.
    • -6 (8 voturi)    
      merg sa-mi exprim punctul de vedere (Joi, 26 iulie 2012, 19:27)

      Cipy_82 [utilizator] i-a raspuns lui mntsn

      Nu e o mascarada, e un referendum validat de CCR! Daca tot o dam cu respectarea justitiei, cu d-astea, de ce sa stam acasa sa ia altii decizii in locul nostru???
      • +1 (1 vot)    
        Da pe principiul foarte popular (Vineri, 27 iulie 2012, 14:27)

        Optimista [utilizator] i-a raspuns lui Cipy_82

        la noi la români: "Să vorbească şi nea Ion, că e şi el om". Ca să-ţi traduc , pentru că evident ai nevoie dragă Cipy, asta ar însemna că "prostul nu e prost destul dacă nu e şi fudul".Ei bine dragă, la fudulia asta ignorantă (adică prostească) vă gâdilă uslaşii pe voi când vă cheamă să le votaţi mascarada. Du-te dragă şi ia decizii că fără tine s-ar putea ca ţara s-o ia în direcţie bună şi văd că generaţia ta nu suportă asta (bănuiesc că ai vreo 30 de ani).
  • +30 (36 voturi)    
    Repere in furtuna (Joi, 26 iulie 2012, 12:41)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Romani luati aminte de la Domnul Andrei Plesu "Nu vad nici un motiv sa inlocuiesc un berbec cu doua gaste" si de la Domnul Gabriel Liiceanu: " De ce sa iau in brate un crocodil in locul unui hipopotam". Doamne, ce bine sa vezi/ai un far pe o mare in furtuna...
  • +10 (14 voturi)    
    Doua giste (Joi, 26 iulie 2012, 12:44)

    Kepler [utilizator]

    care doar sisie.
  • +12 (16 voturi)    
    nici eu nu merg, (Joi, 26 iulie 2012, 12:45)

    flitmania [utilizator]

    dar luni merg la Statistica sa controlez daca nu a votat altcineva pentru mine.Asa ar trebui sa procedam toti cei care duminica ne relaxam.
    • -5 (7 voturi)    
      A sta acasa nu inseamna NU (Joi, 26 iulie 2012, 19:24)

      Cipy_82 [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      Ai 2 optiuni, din punctul meu de vedere: 1. Sa mergi la vot sa fi sigur ca alt cineva nu a votat in locul tau si punctul de vedere ti-a fost exprimat;
      2. Sa stai acasa si sa te relaxezi, asa vei fi un nimeni pt tara in care traiesti.
    • +7 (7 voturi)    
      mai ai o varianta ! (Joi, 26 iulie 2012, 19:37)

      ctoma [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      te duci la sectia de votare dupa orele 22,prezinti cartea de identitate si verifici daca a semnat altcineva in locul tau. le spui apoi ca nu mai votezi,iti iei cartea de identitate si pleci FARA SA VOTEZI !
  • -11 (19 voturi)    
    asta este... (Joi, 26 iulie 2012, 12:47)

    laurentiucat [utilizator]

    bravo domnule plesu! "noi" care am fost in toate guvernele postrevolutionare,am fost si cu mau si cu tzau, am mancat la toate mesele, presimtim o perioada de post... asta este...
    nu stiu cat e de moral ca intelectualii de serviciu, urcati in barca puterii,care pana acum au tacut la toate derapajele lui basescu si la toate ploconelile lui boc si mru, sa inceapa sa tipe ca din gaura de sarpe, ca s-a imputit cadavrul politic si le miroase. nasurile fine ale domniior lor, pana acum astupate de cei 30 de arginti de la icr, adulmeca in aceste zile, orice adiere de vant si orice iz neplacut li se pare duhoare.
    curat murdar, domnule plesu...
  • -13 (17 voturi)    
    Despre andrei plesu (Joi, 26 iulie 2012, 13:03)

    Theros [utilizator]

    Nu ma surprinde acest comentariu la un pseudo-ilozof si ratat intelectual!!! Un lingau,mancau si un agent
    al mai multor servicii,in primul rand din Germania!! Acest andrei pesu,impreuna cu patapievici ,ungureanu,liiceanu si altii de teapa lor sunt scursuri ale societatii , care
    nu sunt inteligenti cum pretind, dar prin hotii acumuleaza averi colosale. Cu acest individ care mananca si bea cat trei, andrei plesu am lucrat si ii cunosc toate HOTIILE,care apar ca sponsorizari.
    Dragi Romani, tara este in pericol!!! Va adresez rugamintea sa MERGETI LA VOT si sa votati ASA CUM VA DICTEAZA CONSTIINTA!!! DAR MERGETI la vot, NU ascultai de aceste NULITATI!!!
    • +12 (18 voturi)    
      Votati Soarele! (Joi, 26 iulie 2012, 14:06)

      altom [utilizator] i-a raspuns lui Theros

      Medicamenteeee, agenturili sunt pe noi, proletari din toate tarile uiti-va, moarte intelectualilor, mai dati medicamenteee! Sunt scapat de la Balaceanca si nu mai stiu in ce an sunteeem!
  • -6 (16 voturi)    
    Vot in alb (Joi, 26 iulie 2012, 13:19)

    iggster [utilizator]

    Dupa cum spune tatal meu (nu spun cine, persoana importanta), cred ca cea mai nimerita forma de a exprima indiferenta fata de "rotatia" animalelor din batatura este votul in alb. Nu de alta dar, in situatia actuala, neprezentarea la vot ar fi un cadou dedicat berbecului. Parerea mea...
    • +9 (11 voturi)    
      S-a mai incercat (Joi, 26 iulie 2012, 14:08)

      altom [utilizator] i-a raspuns lui iggster

      si s-a dovedit o idee proasta - pana la urma cineva tot le-a stampilat............
    • +8 (10 voturi)    
      daca esti (Joi, 26 iulie 2012, 16:21)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui iggster

      sincer. iti spun ca nu este bine cum zici tu, chir si votul in alb inseamna ca ajuti gastele, ei avand nevoie de cvorum, ca asiati sociali ssi altii care stau cu mana intinsa la stat sunt destui...
      daca nu esti sincer, inseamna ca sfidezi inteligenta noastra, asa cum fac toti cei de la usl, in frunte cu ponta si antonescu, asta este motivul pentru care pana in toamna vor pierde si parlamentarele...
      minciuna are picioare scurte...
  • -10 (14 voturi)    
    o noua problema avem: (Joi, 26 iulie 2012, 13:44)

    kite [utilizator]

    VIla. restul se rezolva dupe 29
  • -13 (15 voturi)    
    butadä stil Plesu (Joi, 26 iulie 2012, 13:50)

    revoltat [utilizator]

    Domnule,de ani de zile folosesti usurinta de a exprima lucruriserioase sub formä de butade. astfel încît nimeni nu stie exact ce gîndesti. Nu uita cä ai fost ministru cînd "berbecul", ca sä-ti folosesc stilul glumet, berbecul de Iliescu a chemat minerii sä facä ordine " democraticä".Nici un cuvînt de revoltä, despre dmisie sä nu mai vorbim.Au trecut ani , si niciodatä nu ai gäsit prilejul sä aduci mäcar vorba despre aceste mîrsävii!
    Päcat cä reusesti sä manipulezi in acest fel si pe cei care si-ar dori o alfel de atitudine a " elitei c noastre ulturale "
    Intr-un alt articol afirmi , färä echivoc, "cä este egal cine va cîstiga referendumul "!
    Ca ^intodeauna te ocupi , pentru a te eschiva de la o räspundere / atitudine fermä, de lucruri , în definitiv, de micä importantä, poate grave, )plagiat, sstilul si limbajul politicienilor, färä a numio însä cauzele acestor fenomene care ne-au fäcut sä fim "un caz färä precedent " în UE
    Pentru a te linisti, citeste acordul USL cu militarii "cärora Bäsescu le-a täiat din pensia ", care (nemeritat de mare !!) care prevede : "desfiintarea curtii constitutionale, desfintarea DBNA, ANI, CNSAS. acordsemnat si de Ponta!
    desigur, este scenariul unor disperati, dar intentiile sisermnäturile existä!
    Oare vei mai putea avea o "DILEMÄ"?( Atentie, pentru cine nu stie , ziarul cu acelasi nume a fost finantat ide uzurpatorul criminal Iliescu imediat dupä evenimentele în care au murit cei ce si-au dorit o altfel de tarä.
    Îti doresc, asa cum iti doresti,
    "liniste", pentru a-ti scrie cärtile,( despre îngeri, si de ce nu , poate si una despre iad, cäci pari specialist în ambele domenii !
    • +14 (18 voturi)    
      Domnule esti neam cu "bramburita" ? (Joi, 26 iulie 2012, 14:21)

      Lupulsas [utilizator] i-a raspuns lui revoltat

      Domnule, sa stabilim un lucru: dl. Pleshu este din punct de vedere moral deasupra oricaror "oratanii" gen ILIESCU, NASTASE, PONTA, ANTONESCU! In
      ultimul rand dl. Pleshu este un militarist: omul e pashnic prin definitzie, el e intelectual, o specie pe cale de disparitzie in ROMANIA. Pleshu nu a putut evita, ca om politic, sau persoana, faradelegile facute de oameni, care nu au fost intelectuali, ci plagiatori, semidoctzi sau pur shi simplu tampitzi, gen primarul analfabet al sect. 5 Bucuresti. In tot timpul diverselor coalitzii politice dl. PLESU nu a incetat sa fie, cel care este: un intelectual de elita, recunoscut de toata lumea, minus PLAGIATORII autohtoni. Ne-ar trebui mai multzi din spetza asta, ptr. ca ROMANIA sa nu mai fie reprezentata internatzional de PLAGIATORI penibili, gen PONTA.
  • +17 (23 voturi)    
    Multumesc,dle Plesu (Joi, 26 iulie 2012, 13:58)

    tucalouisa [utilizator]

    Raspunsul dvs. a ajuns la inima mea,mai ales dupa ce dl.Ponta e cu jumatate de norma la imobiliare si nu are bunul simt sa se intereseze inainte sa acuze. Sunt spectatoare la ultimele evenimente si constat ca elita noastra a inceput sa se exprime fara a tine cont de culoarea politica a celor vizati.Va multumesc
  • -7 (13 voturi)    
    Vot in alb (Joi, 26 iulie 2012, 14:02)

    iggster [utilizator]

    Dupa cum spune tatal meu - nu spun cine, persoana importanta, cred ca votul in alb este "atitudinea" cea mai recomandata pentru a protesta impotriva "rotatiei" animalelor din batatura. Nu de alta dar, in situatia actuala, neprezentarea la vot este un cadou dedicat berbecului. Parerea mea...
    • +8 (10 voturi)    
      deja (Joi, 26 iulie 2012, 16:25)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui iggster

      ne sfidezi inteligenta...
      ti-am raspuns la primul comentariu si imi pare rau, esti o mizerie de om ...
  • +1 (13 voturi)    
    Mergem sau nu la vot? (Joi, 26 iulie 2012, 14:04)

    romanasu [utilizator]

    Fiecare va decide. E liber sa faca asta. Oricine zice altceva e un manipulator.

    http://myagora.ro/post/referendum-p268
  • +21 (25 voturi)    
    Nu sunt alegeri prezidentiale! (Joi, 26 iulie 2012, 14:04)

    Dedalus [utilizator]

    Orbiti de discutii sterile, am uitat de ce a fost aprobat referendumul:

    Sa hotaram daca Base a incaalcat Constitutia.

    Nu sunt alegeri prezidentiale acum!

    Nu hotaram daca Base e un presedinte bun sau unul rau!

    La referendum se decide un singur lucru: daca Base a inclacat Constitutia.

    DAR intreaga propaganda anti-Base se axeaza pe faptul ca ar fi fost un presedinte rau.

    Rezultatul referendumului va fi oricum viciat de acest lucru, nu vad de ce cineva care analizeaza daca Base a inclcat sau nu Constitutia trebuie sa mearga la vot alaturi de unii care analizeaza daca a fost un presedinte bun sau rau.

    Nu trebuie sa inlocuim nici un animal cu un alt animal. Nu sunt alegeri acum!
  • -11 (17 voturi)    
    plesu (Joi, 26 iulie 2012, 14:16)

    manea petru [utilizator]

    gunoaie platite
  • +14 (22 voturi)    
    Aplaudam :) (Joi, 26 iulie 2012, 14:16)

    marvio [utilizator]

    Bine zis, domnule Andrei Plesu! Scurt si la obiect!
  • +9 (9 voturi)    
    cojone vs eggs (Joi, 26 iulie 2012, 15:29)

    josephine ivan [anonim]

    si iar s-a ajuns la zoologie :)
  • -5 (11 voturi)    
    ******* (Joi, 26 iulie 2012, 15:54)

    Andradda [utilizator]

    "Nu schimb un berbec pe doua gaste" (zise bursucul din culcusul sau caldut) :)
  • -6 (10 voturi)    
    Domnule Plesu, nu va mai inteleg... (Joi, 26 iulie 2012, 16:21)

    D.A. [utilizator]

    "Pleşu susţine votul obligatoriu. Dezbatere Gândul..."
    Postat la: 17.06.2009 17:55
    "Obligativitatea participării la vot, în România, devine o temă tot mai dezbătută în aceste zile, în diverse medii - politic şi jurnalistic în primul rând.

    Andrei Pleşu a reiterat zilele trecute, în revista Dilema Veche, necesitatea impunerii prezenţei la vot a electoratului. “Cred că e preferabil să consolidăm, prin lege, anemicul simţ civic autohton, decît să fim campionii absenteismului european şi să ne lăsăm conduşi de opţiunile (aproximative) ale unei minorităţi active sau manipulate. Cred că nervii sînt mai buni decît lehamitea, că îndeplinirea unei obligaţii antipatice e mai utilă decît satisfacţia unei libertăţi fără reguli”, spune Pleşu în publicaţia amintită."
    • -4 (10 voturi)    
      Andrei Plesu... (Joi, 26 iulie 2012, 16:40)

      nina01 [utilizator] i-a raspuns lui D.A.

      Eu nu vreau sa-mi spun parerea,stiu ce publica Hotnews.Vreau doar sa-l intreb pe d-l Plesu,de ce n-a ramas langa „Berbec??
  • -1 (7 voturi)    
    VARA NU (Joi, 26 iulie 2012, 16:29)

    Uzu_buzu [utilizator]

    NU merg la vot dar vreau sa stiu cum as putea verifica ulterior daca am votat sau nu.
    Sunt foarte convins ca prezenta la vot se va ridica la 60% din prea mult elan USList ...
    Vor vota inclusiv Stefan cel Mare si oastea lui de plaiesi ...
    Sperati degeaba.
    • +8 (8 voturi)    
      :( (Joi, 26 iulie 2012, 18:49)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

      greu de facut verificarea... te poti trezi ca ai votat la Satu Mare si tu esti din Bucuresti... iar datele tale de buletin sigur sunt pe undeva, pe la o banca de unde ai luat un credit...

      unde e softul ala ce trebuia cumparat de nu stiu cate generatii de alegeri?

      in concluzie:
      - nu poti stii daca ai votat sau nu, chiar daca tu ai stat acasa
      - nu poti stii daca nu cumva ai votat de mai multe ori, desi tu ai fost o singura data
      - nu poti alege sa stai neutru - fie ca te duci, fie ca nu alegi intre animale...

      in ce mama dracu de tara traim???
      • +1 (1 vot)    
        Cum unde, in RROMANIKA (Vineri, 27 iulie 2012, 13:05)

        Lupulsas [utilizator] i-a raspuns lui owl

        pe zi ce trece Romania se indeparteaza de ceea ce se numeste "tzara civilizata". Colcaie de interlopi, semianalfabetzi, plagiatori, coruptzi, corupatori in societate, in parlament, justitzie. Sodoma shi Gomorra sunt gradinitze fatza de ROMANIA. Culmea ramane, ca locuitorii tzarii exact asta vor, asha voteaza, de 22 ani.
  • -8 (14 voturi)    
    Plesu citire! (Joi, 26 iulie 2012, 16:30)

    ro-lari [utilizator]

    Andrei Plesu face o induiosatoare declaratie de prostie! Pai daca vorbesti de un "berbec" ai si un motiv!
    Nu-l mai comentez ca nu merita. Ce naste din pisica, tot la soarece se-ntoarce, chiar daca pentru impresie a mai trecut si pe sub dudul vecin!
    Se crede istet baiatu'
  • +3 (9 voturi)    
    raul cel mai mic (Joi, 26 iulie 2012, 17:38)

    aliodor [utilizator]

    "m-am plictisit sa tot aleg in Romania 'raul cel mai mic'.
    i-a luat 22 de ani sa ajunga la concluzia / plictiseala asta.
    in Romania deciziile , chiar la nivel de intelectuali, vin din plictiseala.
    e normal ca la atata plictiseala si ceata colectiva sa arate Romania cum arata.

    sa va plictisiti bine!
    • -3 (9 voturi)    
      eheee, nea Plesu... (Joi, 26 iulie 2012, 18:45)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui aliodor

      ...cind poti sa-ti permiti ca, din cind in cind, sa muncesti contra simbrie pentru raul cel mai mare...iti da mina sa alegi sa nu alegi...
  • -4 (14 voturi)    
    La referendum nu inlocuiesti pe nimeni (Joi, 26 iulie 2012, 18:14)

    Cipy_82 [utilizator]

    Domnule Plesu, pt cultura ta generala, pe care speram s-o ai, la acest referendum nu mergi sa inlocuiesti pe cineva cu alt cineva! Exista o singura persoana (Traian Basescu) pt care spui DA sau NU. Adica daca esti sau nu de acord cu demiterea lui, unde ai vazut tu ca ai de ales intre cineva si alt cineva? Poate-mi arati si mie!
  • -6 (12 voturi)    
    :( (Joi, 26 iulie 2012, 18:43)

    owl [utilizator]

    Dl Plesu, de data asta e lipsit de logica sa spui ca ai ales sa exprimi votul cum doresti, ca votul nu e o obligatie.. De data asta nu aveti aceasta sansa : sunteti OBLIGAT sa alegeti fie o tabara, fie alta. Alternativa de a sta neutru nu exista, indiferent ce planuri aveti pentru ziua de duminica.

    Nu e dovada de barbatie sa te ascunzi dupa cuvinte. Spune-ti clar : l-am ales pe Basescu. E asa de greu ? Nu cred ca va cauta Ponta pe acasa sa vada daca ati fost la vot sau nu... sau va era teama ca luati minusuri de la postacii USL...
    • -6 (8 voturi)    
      lasitate si nimic altceva (Joi, 26 iulie 2012, 23:13)

      yome [utilizator] i-a raspuns lui owl

      E o lasitate sa nu mergi la vot! Exprimati-va optiunea indiferent care ar fi ea, asta e democratia, trebuie sa suportam si parerile diferite de ale nostre. Oricum, comentariul mi se pare sub nivelul (la care ma asteptam sa fiti) d-voastra. Sa numiti pe unii si altii berbeci si gaste nu va face decat sa pareti un berbec (sau gasca) in egala masura!
  • +6 (8 voturi)    
    Vot (Vineri, 27 iulie 2012, 8:27)

    eLmIHAI [utilizator]

    Cand Dl presedinte neales, Panseluta pe numele lui mic va merge sa voteze in parlament, asa cum il platim de 20 de ani, atunci eu, amaratul, ma voi deplasa la vot! Ala pe bani nu isi misca fundu la treaba si ma critica pe mine care NU SUNT OBLIGAT sa merg sa votez!?!?!?
  • +7 (11 voturi)    
    dl Plesu: va rog sa candidati ca parlamentar (Vineri, 27 iulie 2012, 9:21)

    gorjenii [utilizator]

    Avem nevoie de oameni cu mintea limpede!
  • -2 (8 voturi)    
    Plesu a ramas omul lui Basescu (Vineri, 27 iulie 2012, 11:15)

    catastoi [utilizator]

    Indiferent de argumente, se vede foarte clar ca Andrei Plesu a ramas omul lui Basescu.
  • -3 (3 voturi)    
    ! (Vineri, 27 iulie 2012, 11:37)

    ioanadidi [utilizator]

    este adevarat ceea ce tocmai ati afirmat.insa daca am hotara cu totii sa nu mergem la vot ar insemna ca suntem nepasatori cu privire la viitorul nostru si al tarii noastre.pe mine una ma afecteaza ,si de aceea am hotarat sa ma implic.voi spune da!
  • 0 (2 voturi)    
    Andrei Plesu nu merg la referendum (Vineri, 27 iulie 2012, 11:37)

    baligosul [utilizator]

    Iata ceea ce se poate numi ,,luare de pozitie"clara nu lasa nici o urma de incertitudine,cu argumentele bazate pe experienta domniei sale.
    Dintr-un alt punct de vedere nu sunt de acord cu opinia ca la alegeri ar trebui sa fie obligatorie participarea la vot:opiniile mele politice sunt considerate extremiste azi,inainte de 1989 era altfel,si nu exista politician care sa ma reprezinte.
  • -4 (4 voturi)    
    o neînţelegere... (Vineri, 27 iulie 2012, 11:47)

    lautrec [utilizator]

    domnule profesor, atâtea justificări, văicăreli şi neputinţe...pentru acest om,Traian Băsescu...cu scuzele de rigoare, dar nu pot sa îmi explic simpatia dvs. manifestată de-a lungul atâtor ani faţă de cel numit anterior!
  • -2 (2 voturi)    
    ups! (Vineri, 27 iulie 2012, 12:17)

    laurentiucat [utilizator]

    http://www.jurnalul.ro/observator/petre-roman-il-acuza-pe-andrei-plesu-de-plagiat-si-colaborare-cu-securitatea-619319.htm
    • +1 (1 vot)    
      acuze multe, dovezi putine... (Vineri, 27 iulie 2012, 13:14)

      botea [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      altfel dacat in cazul "primului sinistru" VP.
      • +1 (1 vot)    
        Bravo, mi-a plăcut (Vineri, 27 iulie 2012, 14:41)

        Optimista [utilizator] i-a raspuns lui botea

        chestia asta cu primul SINISTRU, ai umor, felicitări. M-am amuzat copios. Sper să-i fi apucat sughiţul pe toţi postacii uslaşi de pe acest site.
        • 0 (0 voturi)    
          n-am sughitat... (Vineri, 27 iulie 2012, 17:28)

          laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui Optimista

          petre romana asta a fost printre primii care cu ocazia puciului de la moscova, cand era posibila revenirea comunistilor la putere si implicit o amennintare ptr europa de est, aluat o pozitie oficiala cutoate riscurile aferente...asa ca maiusor cu etichetele...
  • -4 (4 voturi)    
    Plesu nu-i Brutus (Vineri, 27 iulie 2012, 12:40)

    Cheie primara [utilizator]

    Parca i-a fost consilier candva. Doar n-o sa muste din mana care l-a hranit.
  • 0 (0 voturi)    
    In dezacord (Vineri, 27 iulie 2012, 16:36)

    Da_si_Nu [utilizator]

    In ce cheie sa citim dl Plesu aceasta luare de pozitie?
    Fie ca intelegeti iminenta inlocuire a berbecului cu doua gaste si va exercitati dreptul la sprijin al berbecului (parca suna a contradictie, spuneti ca presedintele nu reprezinta o prioritate a tarii).
    Fie de dragul cuvintelor si al nevoii de exprimare riscati efectul manipulator al acestor randuri, adica instigati la boicot, desi ii dati o alta definitie.
    Hm, otravita abordare...
  • 0 (0 voturi)    
    calcul (Vineri, 27 iulie 2012, 16:40)

    tontu [utilizator]

    nr. alegatori:18.292.514
    cvorum:9.146.258
    ipoteza: prezenta la vot 45% din care voturi valide 45%(pentru a usura calculele) adica 8.231.631
    voturi pentru demitere 95% din voturile valide adica 7.820.049
    voturi impotriva 5% adica 411.582
    rezultat: referendum invalidat, Basescu revine la Cotroceni
    sa presupunem ca diferenta pana la validarea refendumului(5%+1) 914.627 ar fi votat toti pentru Basescu
    rezulta prezenta la vot 50%+1 adica 9.146.258 din care pentru demitere 7.828.049 reprezentand 85%
    pornind de la prima ipotezasa presupunem ca cei aproximativ inca 20% din simpatizantii PDL s-ar fi prezentat
    si ei la vot si ar fi votat pentru Basescu;
    rezulta voturi valide 65% adica 11.890.134 din care pentru Basescu 411.582(cei 5% din prima ipoteza)+20% din
    total alegatori adica 3.658.503, deci total pentru Basescu: 4.070.085 reprezentand 35% din voturile valid exprimate.
    Deci logica de desfasurare a acestui referendum ar fi ca toti cei care nu merg la vot, daca ar merge,
    ar vota pentru Basescu, lucru greu de crezut.
  • +1 (1 vot)    
    Accesati mintea cea de pe urma romani ! (Vineri, 27 iulie 2012, 17:57)

    Mintea [utilizator]

    Da Doamne romanului mintea cea de pe urma!
    Asist cu multa indignare si serioasa ingrijorare la ceea ce se petrece in Romania. Neavand argumente si solutii, actuala combinatie politica s-a hatarat sa semene ura si dezbinarea intre romani. Se actioneaza fara scrupule si responsabilitate morala asupra emotionalului romanesc care, stim cu totii cat este de usor de aprins. Ura si mania sunt cele mai puternice trairi negative, as spune o forta imensa in mainile celor ce le manevreaza impotriva a tot ce ar putea insemna progres. Ma indigneaza mult ca romanii se lasa orbiti de ura si nu mai judeca. Se arunca in abis, fara a se intreba fiecare cinstit : INCOTRO ??? Dupa ajungerea in abis, se intreaba in sfarsit, bietul roman : De ce Doamne m-ai aruncat aici? Da, ca la romani rar se intalneste simtul responsabilitatii, intodeauna altcineva poarta vina pentru nefericirea si nenorocul lor. Si-atunci incepe lamentatrea , victimizarea! Ba sunt de vina americanii, ba sunt de vina europenii, sau chiar si rusii , toti "comploteaza " la pierderea romanilor. Fratilor deschideti ochii la realitatea pe care o traiti, nu va lasati orbiti de ura si va napustitii ca bezmeticii in mocirla celor ce nu vor curatenie in ograda voastra. Citesc adesea injuria de "Kiorete" la adresa presedintelui suspendat . In tara orbilor Chiorul poate fi Imparat, zice proverbul stramosesc. Mi se pare o zicala logica: cel mai putin orb poate sa conduca pe cei total orbi!!! Dar nu exista in intelepciunea strabuna nicio zicala, in care se zice ca hotul este capabil sa conduca oamenii cinstiti, hotii cu cat sunt mai mari cu atat vor fi mai rapace, va vor fura si ultima bucatica si nu aveti nicio sansa sa mai recuperati ceva! Romanii stati si cugetati: de ce va infierbantati , va jigniti, va injurati, care este rezultatul acestei dezbinari, care este castigul? Niciun presedinte nu va poate salva de saracie, daca nu intelegeti ca voi sunteti cei ce va determinati soarta. Deci, veniti-va in fire fratilor!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Super, domnule Plesu! (Vineri, 27 iulie 2012, 20:57)

    madame [utilizator]

    Dar stiam ca e. vorba de un scorpion. Berbec este logodnicul meu. Va rog, nu confundati persoanele. A fost doar o gluma si doresc sa ma scuzati daca a deranjat. Aveti dreptate si ma bucur ca sunt la acelasi gand cu dumneavoastra!
  • -1 (1 vot)    
    Berbec versus gaste (Duminică, 29 iulie 2012, 21:29)

    NicolaeCojocaru [anonim]

    Evident, dl.Plesu are, ca intotdeauna dreptate: oile, chiar cultivate mult peste medie, se aliniaza si il urmeaza pe berbec! Unde s-a mai vazut turma de oi, chiar necultivate, urmand doua gaste, care mai si sunt colorate diferit!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică