Crin Antonescu a promulgat Legea de aprobare a Ordonantei care modifica organizarea si desfasurarea referendumului

de Carla Dinu     HotNews.ro
Miercuri, 25 iulie 2012, 7:15 Actualitate | Esenţial

Presedintele interimar al Romaniei, Crin Antonescu, a semnat marti, 24 iulie 2012, Decretul referitor la promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 41/2012 pentru modificarea si completarea Legii nr. 3/2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului, informeaza un comunicat al Administratiei Prezidentiale.

Camera Deputatilor a adoptat, in 18 iulie, in sesiune extraordinara proiectul privind aprobarea OUG nr. 41/2012 care modifica si completeaza legea nr. 3/2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului, in forma adoptata si de Senat.

Senatul stabilise ca referendumul se va desfasura intre orele 7,00 - 23,00 si ca se pastreaza validarea acestui scrutin cu 50% plus unu din alegatorii inscrisi pe listele electorale.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

5323 vizualizari

  • -40 (44 voturi)    
    Eu nu m-as fi dus la Referendum (Miercuri, 25 iulie 2012, 8:45)

    Miky60 [utilizator]

    Eu nu sunt nici pro Basescu nici impotriva lui Basescu, chiar nu ma atrage politica, dar cand am vazut cat de las este Basescu si le spune sustinatorilor sai sa stea in casa si sa nu iasa la vot, m-a dezamagit crunt, mi-a amintit de victoriile la masa verde si ma voi duce la vot sa votez impotriva lui Basescu. Sper sa candideze MRU sau Nicusor Dan data viitoare ca poate este un om cu mai mult curaj !
    • +20 (20 voturi)    
      cand a spus? (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:31)

      andradee [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      cand a spus Basescu sa nu iasa oamenii la vot???
      a spus doar sa faca fiecare cum doreste.. cine vrea sa voteze, sa voteze, cine vrea sa stea acasa, sa stea.. e o diferenta.
      comentariul tau dovedeste cat de usor pot fi manipulati oamenii..

      ps. nu vedem padurea din cauza barnei din ochiul nostru.. pana la urma miza nu este Basescu ci democratia Romaniei!
      • -3 (3 voturi)    
        mai cauta ... (Miercuri, 25 iulie 2012, 13:43)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui andradee

        ieri seara a spus sa faca cine ce vrea , innainte a zis ca sa nu se duca lumea la vot ca sunt semne mari de fraudare , innainte a zis ca intra in coliziune cu pdl daca ei cer oamenilor sa nu se duca la vot ....

        scuze daca pare ilogic .. dar asa gandeste epava ....
      • 0 (0 voturi)    
        Glumesti, nu? (Miercuri, 25 iulie 2012, 22:25)

        Zambara12 [utilizator] i-a raspuns lui andradee

        A spus in repetate randuri (sub diverse forme, poate prea subtile pentru tine) „Neprezentarea la vot poate fi mai valoroasă pentru că nu le perminte celor care au dat lovitura de stat să își acopere acțiunea prin votul popular" (Basescu pt Ziare.com) de pe siteul postului b1 (adica basescu 1). Ia zi ca si astia manipuleaza impotriva lui.
    • +17 (17 voturi)    
      zi-io lui mutu! (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:33)

      Doboritorul de Bizoni [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      esti doar purtatorul de necuvant al lui Crin Antonescu si al lui Victor Ponta!
    • +11 (11 voturi)    
      parere (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:37)

      unucareafost [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      De acord in principiu cu ceea ce zici. Pe de alta parte e singura sansa de a se intoarce la cotroceni si e conform regulilor .. iar motivul pentru care are pierde la voturi este acela ca sunt foarte multi cei care-l vor demis, din foarte multe motive, dar marea masa care vine la referendum nu are nici un dram de cultura politica. Stau si ma intreb de ce au drept de vot daca ei nu au interesul/abilitatea de a se informa si a vota conform unei constiinte proprii, in schimb voteaza ca robotii pe un pix. Avem democratie in teorie, dar in practica mazare iese primar si e doar un exemplu din multe altele. Cam acesta e 'civismul' cu care ne confruntam, prin urmare orice rezultat nu reflecta suma constiintelor din tara, ci doar vectorii de manipulare, pentru ca pe asta e jocul.
    • +7 (7 voturi)    
      Nicusor Dan (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:39)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      O sa se lipeasca de primul partid mai mare care o sa ii dea ce cere. Sa fim seriosi...
    • +11 (13 voturi)    
      Hm (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:52)

      Consonant [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Am serioase indoieli asupra onestitatii acestui mesaj.
      Va sfatuiesc sa incercati ceva mai inteligent, data viitoare, avand in vedere profilul cititorilor HotNews.
      • +2 (2 voturi)    
        Dreptul la opinie (Miercuri, 25 iulie 2012, 11:50)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui Consonant

        Eu unul nu vad nimic incredibil in mesajul lui Miky60, de ce nu ar fi onest? Nici eu nu sunt pro Basescu, dar voi boicota referendumul pentru simplul motiv ca varianta USL este mult mai proasta.
    • -10 (10 voturi)    
      Ce vorbesti ? (Miercuri, 25 iulie 2012, 10:03)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      El e presedintele masa verde! Nu e las.
      • +8 (8 voturi)    
        nu te lasi deloc ha? (Miercuri, 25 iulie 2012, 10:58)

        unnene [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        tot intri sa ne spui tu cat de rau e base. poate crezi ca stai de vorba cu cretinii tai de la antene. e evident ca te inseli dupa cate minusuri ai. deci dispari!
        • -3 (3 voturi)    
          nu .. de la antene :) (Miercuri, 25 iulie 2012, 13:46)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui unnene

          basescu e bun , e frumos , e destept .....

          e o epava care aproape ca a atins fundul marii ...
    • +14 (14 voturi)    
      Ia vezi (Miercuri, 25 iulie 2012, 10:09)

      c_o_d [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      ca daca votezi impotriva lui Basescu, s-ar putea (99% sanse) ca sa nu mai existe un data viitoare de votat altceva decat "ce trebuie". Adica partidul unic si oamenii sai.
      Mai gandeste-te si lasa dezamagirea intemeiata doar pe un amanunt din toata telenovela ultimelor 2 luni. Si cum ai spus daca nu te intereseaza politica presupun ca nici nu stii ce s-a intamplat pana acum, ai doar crampeie de evenimente, care nu sunt suficiente sa-ti formezi o opinie corecta. Din pacate multi dintre noi asa facem si apoi ne trezim ca votam prost.
      Iti spun eu de ce Base a boicotat acum referendumul. Pentru ca acum au aparut foarte multe indicii clare ca va fi fraudat. Lipsa proceselor verbale pt "turistii electorali", lipsa proceselor verbale pt stampilele pierdute, sectii de votare in baruri si restaurante, multe urne mobile, etc. Toate astea din disperarea de a pune mana pe presedintie ca sa puna laba pe toate puterile statului. Ca sa poata "sa coabiteze" si "sa lucreze" pentru interesul natiunii si a "propasirii poporului roman". Cum aud prima data cuvantul PROPASIRE jur ca plec din tara in secunda 2.
      Eu mai am o speranta ca CE va interveni iarasi si ca va trimite multi observatori.
    • +7 (7 voturi)    
      bine faci tovarase (Miercuri, 25 iulie 2012, 10:50)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Asa trebuie sa faci, NUMAI vezi ca NU tine cu smecheria.Ai mincat usturoi iti PUTE gura, adica te da de gol.
      Nici tu NU crezi ceea ce spui, dar noi.
      Tinti-o tot asa tovarasi sunt sigur ca o faceti pentru binele romanilor.
    • +6 (6 voturi)    
      teme de reflectie (Miercuri, 25 iulie 2012, 10:55)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      eu cred ca ar trebui sa gandesti mai in profunzime. base nu e las, ci e singura sansa ca sa isi termine mandatul, pentru ca usl e foarte hotarat sa fraudeze la maxim. intreaba-te de ce nu vor camere de luat vederi. intreaba-te de ce au prelungit programul. in sfarsit intreaba-te de ce nu mai exista birouri electorale locale unde se puteau face contestatii si de ce nu mai exista liste separate. daca iti raspunzi decent la intrebarile astea vei vedea ca nu base e las ci astia sunt netrebnici. la partea cu MRU sunt de acord cu tine :)
    • +2 (2 voturi)    
      Sincer, nu cred (Miercuri, 25 iulie 2012, 11:23)

      Skiby [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      ca MRU sau Nicusor Dan are nevoie de votul tau. La asa minte...
  • +12 (12 voturi)    
    Boicot (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:25)

    Raju [utilizator]

    Cine merge la vot, pentru sau contra lui Basescu, sustine indirect politica PSD. Daca Basescu este destituit, vom avea prin septembrie alegeri prezidentiale. Pentru cine si cu ce bani? In primavara s-a cerut comasarea alegerilor locale cu cele parlamentare, tocmai pentru a face economii. Acum se doreste sa avem in total 5 (cinci) legeri: locale, referendum, 2 x prezidentiale si apoi parlamentare. Dar ce bogati suntem noi romanii !!!
  • +9 (9 voturi)    
    pai du-te daca esti asa dezamagit.. (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:30)

    bdinalerta [utilizator]

    Te sfatuiesc sa te duci intre orele 21 - 23 atunci cand, perfect constitutional, a fost prelungita perioada in care se poate vota.
    Dar, bineinteles, pe tine asta nu te dezamageste, te asteptai la asa ceva din partea USL.
  • +11 (11 voturi)    
    De ce? (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:38)

    Sorin111957 [utilizator]

    De ce trebuie sa merg la vot?
    De ce atunci cand parlamentarii USL au intrat in greva "parlamentara" - generata de modul de viata al unuia dintre copresedinti - a fost o actiune "democratica" iar eu daca nu ma duc la vot (sa zicem ca intru in greva "electorala") actionez impotriva democratiei?
    Cine poate sa-mi raspunda?
    • +3 (3 voturi)    
      de aia (Miercuri, 25 iulie 2012, 10:47)

      bdinalerta [utilizator] i-a raspuns lui Sorin111957

      eu vreau democratie, dar nu pentru catei
      • +4 (4 voturi)    
        plagiat (Miercuri, 25 iulie 2012, 10:55)

        bdinalerta [utilizator] i-a raspuns lui bdinalerta

        Am uitat sa pun ghilimelele si nota de subsol :)
  • +11 (11 voturi)    
    Restanta la refernedum (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:42)

    Flatron [utilizator]

    EU pina nu vad 300 de Parlamentari , asa cum a votat POPORUL , vot validat de CCR , la alta votare nu mai merg !
  • +11 (11 voturi)    
    1euro=4.6397Ron (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:42)

    MirceaIo [utilizator]

    curs 1euro =4.6397Ron. Opriti macelul! Cum va permiteti sa criticati nefondat liderii Europeni. Ponta spune ca e european dar prin comportament nu e nici tigan. E posibil sa faca ataea gafe majore:
    1 s-a dus la spital la Adrian Nastase si s-a vazut ca a fost implicat in scenariu sinuciderii:"acum sunteti multumit dl. Nastase?";
    2 cand a plecat la Bruxeles a spus ca Nu respecta decizia curtii constitutionale;
    3 Nu recunoaste plagiatul de si e EVIDENT;
    4 A dat foarte multe ordonante intr-un timp foarte scurt -muuulte neconstitutionale;
    mai e nevoie sa explice cineva la Bruxeles despre situatia mizera din ROmania???? EVIDENTELE si abuzurile sunt in opinia mea foarte clare.
    • +2 (2 voturi)    
      EUROPEAN DE LA URALI (Miercuri, 25 iulie 2012, 11:35)

      coco1963 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      secera si ciocanu
    • -3 (3 voturi)    
      vezi ca azi a coborat .... (Miercuri, 25 iulie 2012, 13:54)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      si tu ai postat asta absolut al orice articol ... fara legatura ... oare o fi sarcina de lucru ?

      deci : euro=4.6186 , ce inseamna ? ca usl a facut ceva bine ?
      sigur ca nu .... cred ca e tot meritul lui basescu ... ;)

      basescu a fost asociat cu bercea mondialu' alt puscarias ...

      basescu a mintit continuu , desi se lauda ca el a spus numai adevarul catre romani .. (5 minute , nu e criza , nu vine criza , nu luam bani de la fmi , e vina lui tariceanu , e criza mare dar eu maresc bugetul aservicii si presedentie , suntem pe crestere economica ... etc ...) un alt mincinos dovedit , doar ca e putin mai grav decat o lucrare de doctorat ... doar putin ...

      a declarat ca daca ccr nu vrea sa se taie pensiile sa dea ei bani pentru pensii (apropo de respectul catre deciziile curii constitutionale)

      boc a dat tone de ordonante , asa ca ....

      opinia ta e foarte clara , e scrisa clar undeva si tu o citesti .
  • +15 (15 voturi)    
    in ce hal am ajuns! (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:59)

    mos ion roata [utilizator]

    Plagiatorii initiaza legi si repetentii le promulga!
  • +6 (6 voturi)    
    eee (Miercuri, 25 iulie 2012, 10:31)

    santi [utilizator]

    ee chiar sper sa fie si ultima.......o fi tradus cineva ptr...el...sa fie felix??????????????
  • +12 (12 voturi)    
    Pa referendum (Miercuri, 25 iulie 2012, 10:33)

    benicio [utilizator]

    Eu nu ma duc la referendum dintr-un motiv foarte clar. Nu am cerut eu sa se faca, nu ma intereseaza ca mi se cere parerea intr-o chestiune care nu mi se pare importanta. Nu boicotez, dar pur si simplu nu mi se pare importanta suspendarea. O sa-mi exprim parerea la toamna, da, dar acum stau acasa. Companiile de stat sunt jefuite an de an, Bucurestiul e plin de caini vagabonzi, autostrazi nu avem, cumparam avioane militare inutile in loc sa dotam pompierii cu elicoptere noi etc etc etc... Astea mi se par lucruri importante, nu suspendarea celui mai inalt functionar din stat. Votul meu (sau mai degraba anti-votul meu), la toamna.
  • +3 (3 voturi)    
    Referendumul (Miercuri, 25 iulie 2012, 11:13)

    foxy100 [utilizator]

    acesta , prin care ni se cere noua , poporului roman, sa-l acceptam ca pe o vointa populara nu este altceva decat vointa catorva parlamentari si oameni cu bani din umbra care n-au numic in comun cu interesele poporului roman.Nu-i intereseaza de nazuintele si bunastarea acestui popor.
    In consecinta si opinia mea este ca prezenta prin vot la referendum , pe 29 iulie , este o legitimare a actiunilor indreptate impotriva romanilor, actiuni ale lui Antonescu - Ponta si bine-nteles a finantatorilor din umbra.
    Neprezentarea la referendum ar arata acestor mascarici ca nu suntem de acord cu ei.
  • +3 (3 voturi)    
    SA LE ARATAM CA EXISTAM DAR LE DAM CU FLIT (Miercuri, 25 iulie 2012, 11:34)

    coco1963 [utilizator]

    aseara Dl Cartianu a venit cu o propunere interesanta

    Sa mergem sa ne plimbam prin sectiile de votarea , sa ne vada ca existam , sa vada ca ne intereseaza sorta tarii asteia dar ca NU VREM NOI sa votam la comanda "IUBITLOR CONDUCATORI"
  • -5 (5 voturi)    
    Basescu - hai la revedere! (Miercuri, 25 iulie 2012, 11:53)

    Atreid [utilizator]

    Cat de las poate fi Basescu - nu ma asteptam de la politicianul harsit - stiam ca nu are onoare, ca e mincinos si hot - dar sa te ascunzi sub verdea masa a boicotului. Dar oare ne mai minunam de cel care s-a contrazis cu toate subiectele - pragul nu e important in 2007, acum da; mergeti la vot - nu mergeti la vot... Sa fim seriosi - poporul are o limita - iar Basescu a depasit-o de mult - hai la revedere!
    • +4 (4 voturi)    
      dar tu? (Miercuri, 25 iulie 2012, 12:02)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Atreid

      Ok Basescu o fi cum zici tu, dat tu? Tu ai principii?
      Eu parca stiam ca regulile unui referendum nu se pot modifica dupa ce a fost declansat. Eu parca stiam ca orice acuzat trebuie judecat corect intr-un tribunal, nu la o televiziune privata si nici macar in parlament. Eu parca stiam ca un presedinte trebuie sa fie neutru, nu sa participe la mitinguri. Si sincer ma asteptam ca un guvern "cinstit" sa nu aiba (prim-)ministrii dovetiti mincinosi.
      Poporul are o limita, da, dar din pacate e vorba de inteligenta si educatie morala.
  • -4 (4 voturi)    
    jos Basescu! (Miercuri, 25 iulie 2012, 12:21)

    bibi6 [utilizator]

    toti romanii trebuie sa se prezinte la vot, este dreptul lor de exprimare, este dreptul lor sa spuna: DA vrem sa scapam de Basescu!
  • -5 (5 voturi)    
    hai la vot (Miercuri, 25 iulie 2012, 12:33)

    alina20 [utilizator]

    Stau si ma intreb... ce fel de oameni sunt cei care sustin un astfel de presedinte? Sunt iesiti din grote, sunt handicapati mintal, sunt analfabeti, sunt potentiali clienti ai puscariilor patriei? Nu inteleg... Cum e posibil asa ceva in mijlocul Europei?Jos Basescu!!Votati “DA” la referendum!
    • +2 (2 voturi)    
      Un autoportret perfect (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:11)

      Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui alina20

      Te-ai decris perfect. Oare cum sunt cei cel il sustin pe Basescu ? Sa vedem - academicieni si profesori Romani si din EU, oameni cu o serioasa cariera si o opera recunoscuta, un laureat al premiului Nobel (e drept pentru economie nu pentru copiat), politicieni de mare calibru, conducatori de state avansate (Germania, Marea Britanie). Ia sa vedem si ceilalti ce sustin un hot (plagiator) si un repetent, oameni fara valoare si ratati profesional - agramati cu studii firave pe la scoli private. O comisie din tractoristi (real - omul se numeste pompos specialist in mecanica agricola!) electricieni, strungari si profesori de ciclul primar da verdicte in chestiuni de drept in contra opiniei unei comisii din profesori universitari de drept, academicieni, cercetatori stiintifici. Mai avem la sustinere un propagandist militar al lui Ceausescu, ceva sindicalisti din agricultura, infractori (Voicu, nastase, etc) incompatibili si incompetenti. Mai e nevoie de argumentatie. Draga alina (chiar si 20) prostia ta nu se poate trata dar te vei simti mai bine daca nu vei arata la toti nivelul tau sub-urban de instructie si educatie - nu de alta dar repetentul crede ca aveti bun simt - macar simulati.
  • -4 (4 voturi)    
    sda (Miercuri, 25 iulie 2012, 12:33)

    alina20 [utilizator]

    Asta este doar inceputul, dupa demisia lui Basescu o sa iasa multe lucruri necurate la suprafata petrecute in timpul guvernarii Boc sau Ungureanu. Si o sa vada toti romanii cat ne-au furat pe noi PDL-istii. Sa le fie rusine, sper sa fie urmariti penal si bagati in puscarie. Sunt pustani care primesc 12 luni pentru posesie si nemernicii astia fur milioane de la stat din banii publici si vor nu numai sa scape basma curata vor chiar sa continue la putere.Jos Basescu!Jos PDL!
  • -2 (4 voturi)    
    nu inteleg (Miercuri, 25 iulie 2012, 12:54)

    mihairadu123 [utilizator]

    Eu nu inteleg totusi o chestie. Din moment ce cei care vor sa ramana Basescu sunt impartiti in doua tabere (cei care merg la vot si cei care nu merg) nu e clar ca Basescu va pica ?

    http://dri.ro/politica/mergeti-la-vot-pe-29-iulie-pentru-demiterea-lui-traian-basescu
    • +1 (1 vot)    
      NU (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:14)

      Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui mihairadu123

      Un calcul simplu, chiar pentru mintea usl-ista arata ca Basescu ramane Presedinte. Vorba "manechinului motociclist" Tariceanu - mai trebuie furate 8-10 % din voturi. Numai sa nu-l puneti pe "matematicianul" Vosganian sa faca adunarile ca se incurca totul !
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Miercuri, 25 iulie 2012, 14:46)

    gigiduru88 [utilizator]

    29 iulie este ziua in care ne vom lua tara inapoi de la cel mai mare hot Basescu si de la PDL-istii cu care a pus totul pe butuci in tara asta !!!
    • 0 (0 voturi)    
      . (Miercuri, 25 iulie 2012, 16:28)

      gb [utilizator] i-a raspuns lui gigiduru88

      voi nu o sa va luati tara inapoi niciodata, dar poti sa spui ca usl-asii isi vor lua banii inapoi, banii pe care i-au pus la bataie pentru tot acest circ. Si vor lua si o foarte mare dobanda pt ca a crescut valoarea euro.
  • 0 (0 voturi)    
    asd (Miercuri, 25 iulie 2012, 18:55)

    Gina22 [utilizator]

    Nu pot sa cred ce tupeu are Basescu, dupa ce ca el este singurul vinovat pentru situatia Romaniei in momentul de fata , el a fost si cel care le-a spus la toti oficialii UE ca a fost lovitura de stat. Domnule Basescu, suspendarea a fost Constitutionala! Cum puteti da vina pe altcineva cand dumneavoastra ati incalcat legiile constitutionale. Acu doua zile striga la Iasi sa vina lumea la vot, acuma s-a sucit! Stie ca va pierde si spera macar sa castige la masa-verde! Rusine!
  • 0 (0 voturi)    
    llllllllll (Miercuri, 25 iulie 2012, 21:32)

    Geanny [utilizator]

    Disperarea se vede pe fata lui, disperarea se simte din discursurile lui, disperarea se vede cum sistemul mafiot cladit si coordonat de el se prabuseste, adevarata lui suntem noi POPORUL roman, cea mai eficace arama impotriva lui ! Haideti la vot cu DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA !!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    DA LA REFERENDUM! (Miercuri, 25 iulie 2012, 21:40)

    GArgintie [utilizator]

    Restabilirea functionalitatii statului roman e posibila doar prin demiterea lui basescu. Sa mearga sa se ascunda sub fustele lui zegrean, daca-l mai primeste, ca noi ne-am saturat de el. Eu, duminica, ma duc la vot si ii dau un DA!
  • 0 (0 voturi)    
    DA la referendum (Miercuri, 25 iulie 2012, 23:22)

    S.Marian [utilizator]

    Basescu e deja de domeniul trecutului. PDL-istii incearca sa-i faca campanie prin minciuni si acuzatii adversarilor USL-isti. Le e frica ca pe 29 dupa ce majoritatea va vota DA o sa inceapa justitia sa-si faca in sfarsit datoria si sa-i urmareasca penal pentru faptele de coruptie, abuz de putere si luare de mita. De pe 29 incepe vanatoarea de mafioti in tara noastra. Noi ca romani trebuie sa tinem cu dreptatea si pe 29 votam DA!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version