Andrei Marga: Am "sentimentul launtric" ca vom adera la Schengen partial in toamna

de R.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 iulie 2012, 21:53 Actualitate | Esenţial

Ministrul de Externe, Andrei Marga, a declarat, sambata, ca are "sentimentul launtric" ca Romania va adera la spatiul Schengen partial in aceasta toamna, existand sprijinul Frantei, insa decizia se va lua in functie de organizarea referendumului, relateaza Mediafax.

 Marga a precizat intr-o emisiune la Realitatea TV ca in privinta raportului CE privind MCV sunt multe tari membre UE care "leaga" acest raport de aderarea la spatiul Schengen.

Ministrul de Externe a sustinut ca ramane "de actualitate" varianta in care aderarea Romaniei la spatiul Schengen sa se realizeze partial in aceasta toamna.

"Ideea aderarii in doua trepte, deci in aceasta toamna spre iarna cu frontierele maritima si aeriana si in primavara cu frontierele terestre, aceasta solutie propusa la origini de Germania, agreata de Franta, sau in orice caz, asupra careia au cazut de acord, solutia ramane valabila. Pana la aceasta ora reprezentantii Frantei au spus ca ei merg pe aceasta solutie, urmeaza sa vedem in zilele viitoare care este opinia de la Berlin", a declarat Marga.

El a mai precizat ca luni se va afla la Bruxelles si va incerca ca discute si cu ministrul german de Externe, Guido Westerwelle, pentru a vedea care este opinia "cea mai noua a Germaniei" in acest caz.

"Pot sa va spun asa, ca un sentiment launtric, cred ca vom merge pe aceasta solutie, cred ca pe ea se va merge, evident se va urmari derularea cu corectitudine a referendumului si apoi se va lua decizia", a mai spus ministrul de Externe.

Ministrul Justitiei, Titus Corlatean, a afirmat, joi seara, la Digi 24, ca se fac demersuri politico-diplomatice pentru a se mentine decizia de aderare a Romaniei la Spatiul Schengen in septembrie, demnitarul urmand a se intalni si a discuta cu omologii sai la Consiliul JAI.

Presedintele suspendat Traian Basescu a declarat, miercuri, ca este multumit de progresele inregistrate in raportul CE in legatura cu modernizarea sistemului judiciar si ca Olanda ar fi renuntat la opozitia sa privind aderarea Romaniei la Schengen daca nu ar fi aparut partea din raport privind statul de drept.

Presa internationala a abordat pe larg criticile dure emise de Comisia Europeana in raportul sau privind MCV pentru Romania, subliniind ca acesta compromite clar eforturile Bucurestiului si Sofiei de a adera la spatiul Schengen.

Presedintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso, a declarat, miercuri, in prezentarea raportului privind MCV, ca Romania a facut un pas inapoi de pe buza prapastiei, dar ca trebuie sa-si respecte angajamentele, situatia urmand a fi monitorizata, iar un nou raport va fi adoptat in acest an.

Inaltul oficial european a asigurat ca va fi monitorizata in continuare "cu mare atentie" evolutia din Romania si respectarea angajamentelor asumate de catre premierul Victor Ponta pentru reinstaurarea respectului pentru statul de drept si independenta sistemului judiciar.

Barroso a aratat ca evenimentele din ultimele trei saptamani din Romania au fost o sursa de ingrijorare pentru Comisia Europeana si UE, iar acestea "au zdruncinat" increderea in Romania.

"Politicienii nu trebuie sa incerce sa ii intimedeze sau sa ii atace pe judecatori inaintea deciziilor care ar putea sa nu le convina, iar componenta Curtii Constitutionale nu poate fi schimbata peste noapte", a subliniat Barroso.

Raportul Comisiei Europene, dat publicitatii miercuri la Bruxelles, arata ca in cursul acestor cinci ani au existat perioade de progres si de regres, momente in care cooperarea a functionat bine si momente in care mecanismul s-a confruntat cu atitudini ostile si a intampinat rezistente. Prin urmare, prezentul raport recunoaste progresele globale inregistrate de la aderare.

"Cu toate acestea, prezentul raport este adoptat intr-un moment in care se pun intrebari importante legate de respectarea statului de drept si de independenta sistemului judiciar din Romania. Progresele globale trebuie evaluate in contextul unei recunoasteri sociale mai ample a unor principii esentiale cum ar fi statul de drept si independenta actului de justitie, ca parte a echilibrului puterilor intr-o democratie care functioneaza in mod corespunzator. Un sistem judiciar functional si independent, precum si respectarea institutiilor democratice sunt elemente indispensabile pentru existenta unui climat de incredere reciproca in cadrul Uniunii Europene si pentru a castiga increderea cetatenilor si a investitorilor", consemneaza documentul citat.

Comisia Europeana considera ca masurile adoptate recent de Guvernul Romaniei genereaza preocupari serioase privind respectarea principiilor fundamentale. Aceste masuri au fost luate intr-un sistem politic excesiv de polarizat, in care neincrederea dintre entitatile politice si acuzatiile sunt o practica obisnuita; totusi, acest context politic nu poate explica natura sistematica a mai multor actiuni. Desi anumite actiuni pot fi explicate partial de aceasta polarizare politica, actiunile respective ridica indoieli serioase privind angajamentul fata de respectarea statului de drept sau privind modul in care este inteles statul de drept intr-un sistem democratic pluralist. Contestarea la nivel politic a unor decizii judiciare, subminarea Curtii Constitutionale, rasturnarea unor proceduri stabilite si eliminarea unor mecanisme-cheie prin care puterile in stat exercita controlul asupra activitatii celorlalte puteri pun sub semnul intrebarii angajamentul guvernului de a respecta statul de drept si independenta controlului jurisdictional. In special, Comisia este extrem de ingrijorata de informatiile privind manipularile si presiunea care afecteaza institutiile si membrii sistemului judiciar si care, in cele din urma, au un impact grav asupra intregii societati, consemneaza documentul CE.

Desi prezentul raport analizeaza ultimii cinci ani in ansamblu, potrivit CE, controversele actuale reprezinta o amenintare grava la adresa progreselor realizate pana acum si ridica intrebari serioase in ceea ce priveste viitorul reformelor deja lansate. Prin urmare, prezentul raport contine recomandari specifice pentru a raspunde situatiei actuale si pentru a sprijini restabilirea respectarii principiilor care stau la temelia democratiei europene.

Uniunea Europeana de astazi se caracterizeaza printr-un grad ridicat de interdependenta. Statul de drept este una dintre valorile fundamentale ale UE si exista un puternic interes comun pentru acesta, fapt reflectat in interesul opiniei publice din Romania fata de aceste chestiuni, se arata in raport.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

4330 vizualizari

  • +46 (46 voturi)    
    si eu imi zic in sinea mea interioara (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 21:57)

    zaboo [utilizator]

    ca mai prosti ca astia mai rar
    • +15 (15 voturi)    
      Romania-EU (Duminică, 22 iulie 2012, 12:10)

      Dogaru [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      Sentimentul meu "launtric" este ca daca USL ramine la putere timp de 4 ani, Romania se va retrage din EU pentru a evita rusinea de a fi exclusa.
      • +2 (2 voturi)    
        care (Luni, 23 iulie 2012, 9:02)

        renegatul [utilizator] i-a raspuns lui Dogaru

        rusine????
        Bine ar fi sa cunoasca acest sentiment "launtric"... in cazul lor este atat de launtric, ca nu au reusit sa-l descopere inca! :(
    • +4 (4 voturi)    
      exact (Duminică, 22 iulie 2012, 14:25)

      eraZnus [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      politica externa exact pe sentimente launtrice se bazeaza. pana si eu as fi fost un ministru mai bun ca ruginitul asta, de altfel sunt ambasador voluntar al romanilor cu orice natii as intersecta !
  • +34 (34 voturi)    
    spatiul Benghen (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 21:58)

    nico3 [anonim]

    adica spatiul cu Bulgaria si eventual Transnistria.
    • +4 (4 voturi)    
      + (Duminică, 22 iulie 2012, 9:25)

      goguleana lugojana [utilizator] i-a raspuns lui nico3

      + Moldova si Rusia.
    • +11 (11 voturi)    
      Ha ha... (Duminică, 22 iulie 2012, 12:33)

      Danny_craiova [utilizator] i-a raspuns lui nico3

      Cu toate ca nu este de ras,Tovarasul Marga cred ca a incurcat Schengen cu CSI.
  • +34 (34 voturi)    
    Marga, la pensie, ai 66 de ani, cara-te (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:00)

    Marga = agentul de influenta al MOSCOVEI [anonim]

    a fost pus de kondriakov pe postul de ministru de externe cu misiunea de a scoate Romania din UE.
  • +36 (36 voturi)    
    :)))) (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:00)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    si eu , dar numai daca nu mai sunteti voi la putere

    daca ramaneti la putere, aderam la mama RUSIE
    • 0 (2 voturi)    
      D-le intelighent... (Duminică, 22 iulie 2012, 2:11)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      nici nu-ti dai seama cat de aproape de adevar esti.
  • -21 (33 voturi)    
    ******* (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:04)

    Andradda [utilizator]

    Ati inceput sa schimbati macazul, d-lor de la Hotnews?
    Nu de alta dar tot mai multa lume a devenit , inca nu revoltata, dar din ce in ce mai sceptica fata de modul in care ati inceput sa interpretati anumite situatii.
    Ar fi pacat
    Si eu inclin sa le dau dreptate celor sceptici!
    Ati ajuns sa faceti propaganda masiva in favoarea USL, chiar daca o mascati sub niste intentii "obiective".
    • +1 (3 voturi)    
      subscriu (Duminică, 22 iulie 2012, 0:57)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Faptul ca Hotnews ne da in bara derulanta cu stiri noi scris cu majuscule rosii -Verdict oficial... si stirea cu Comisia de etica innalbitoare de doctorate, desi aceasta stire e veche de 3 zile si ulterior a fost pe aceeasi tema stirea cu deciza Universitatii Bucuresti ma face sa cred ca ca onorabilii inclina balanta discret in directia PSD-ului.
      De doua zile tot privesc cum respectiva stire se agata in acea bara derulanta si nu imi vine sa cred.
      Subliminal, pentru mult,i majusculele rosii- Verdict oficial- sint tot ceea ce ramane in minte si incep sa cred ca Hotnews lucreaza murdar.
    • 0 (2 voturi)    
      Relax for 5 days (Duminică, 22 iulie 2012, 2:13)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      e doar impresia ta pentru ca vezi doar usl-isti peste tot, in focul luptei de idei. Relax, incearca sa-i cauti pe cei cu care impartasesti aceleasi opinii, acum. te vei simti mai bine...
    • +3 (3 voturi)    
      pe ce te bazezi? (Duminică, 22 iulie 2012, 2:14)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      ok, am auzit si eu chestiile astea, faptul ca tapalaga n-a mai scris de o bucata de vreme e un semnal de alarma - s-ar putea sa ai dreptate.

      te bazezi pe altceva? ti s-a parut dubios cum a fost redactata stirea asta?

      just curious.

      ws
    • +5 (5 voturi)    
      hotnews : traiasca partidul USL (Duminică, 22 iulie 2012, 10:00)

      moi [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      corect, hotnews se transforma in site de propaganda usl, din pacate. Intamplator am vazut aceeasi emisiune si Marga a spus niste enormitati demne de tom si jerry dar articolul nu sufla nimic despre asta.
    • +2 (4 voturi)    
      ti-ai dat seama! (Duminică, 22 iulie 2012, 13:45)

      zoro! [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      vad mai multe postari sub acelasi nickname,probabil platit de psd care tot ia minusuri.Cred ca sant deranjati de faptul ca mai sant inca oameni care au pct. de vedere diferite de al lor.In curand vor deschide un nou canal ca sa trimita acolo ce a mai supravietuit dupa 50 de ani de comunism si 20 de ani de tranzitie originala.
      Probabil primii pe lista vor fi cei de la icr,b1, gds, etc..
      comisii de etica,acdemie,universitati, si care au dat verdicte in defavoarea lor.
  • +40 (40 voturi)    
    problems (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:05)

    Eugen_ [utilizator]

    Domnu' Marga, eu zic sa luati un dicarbocalm pentru sentimentul ala "launtric", poate trece.

    Eu zic ca nu pupam Schengen nici anul asta. E un sentiment... launtric ca tarii noastre ii vor trebui multi ani pentru a recastiga increderea partenerilor europeni. Si cu declaratii gen "I love Putin" nu ne apropiem deloc.
    Mai adaugam la ecuatie si cate un american/israelian care se arunca in aer prin Bulgaria (sau la noi Doamne-fereste)?
    • +2 (2 voturi)    
      alta recomandare (Duminică, 22 iulie 2012, 7:33)

      PedaGogu [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

      As recomanda distonocalm... in rest, politica externa nu se face pe baza de feeling, ci pe pragmatism si profesionalism. Ori numai de profesionalism nu a dat dovada dl. Marga (nici acum, nici ca sinistru/ministru al educatiei).
  • +33 (33 voturi)    
    vai, d-le Marga... (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:09)

    viorellucaci [utilizator]

    parca ai fi cantaretul ala, GIGI MARGA, nu ministrul de externe...
  • +33 (33 voturi)    
    Postata lui Marga. (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:10)

    Ponta Viorel Victor [anonim]

    Char asa, cred ca vom adera la spatiul Shengen al Uniunii Sovietice.
  • +32 (32 voturi)    
    Bai ciuma rosie.... (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:11)

    florin [anonim]

    Tu ai sentimentul ca Europa ne mai vrea. E dreptul tau sa visezi....
    Eu am un sentiment de scarba crasa fata de comunisti jegosi ca voi !
    Mie mila de tara asta, de oamenii care muncesc sa va tina pe voi pe brate, ca sa debitati atatea enormitati.
    Sper ca dupa 29 iul sa nu va mai aud, iar din toamna (dupa alegeri) sa dispareti de tot din tara asta !
  • +37 (37 voturi)    
    Gura păcătosului...adevăr grăiește... (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:13)

    becicherec [utilizator]

    Pe 30.07.2012 Băse dizolvă parlamentul(am folosit intenționat litera mică) și astfel putem porni de la 0...Schengen...venim!
  • +39 (39 voturi)    
    Da (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:16)

    Mihai [anonim]

    Si eu am un sentimente launtric fata de domnul Marga. Dar nu-l exprim, ca nu-i frumos in public.
    • +4 (4 voturi)    
      thumbs up (Duminică, 22 iulie 2012, 2:36)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      excelent comentariul, asa ca il reiau, cu ghilimelele de rigoare:

      "Si eu am un sentimente launtric fata de domnul Marga. Dar nu-l exprim, ca nu-i frumos in public."

      vedeti dom' prim ministru cum se face? iti place cum scrie cineva, nu te duci pe alt site si postezi comentariul lui Mihai ca si cum ar fi al tau. reguli elementare.

      scrii ceva in genul "cum zicea comentatorul Mihai pe hotnews la articolul despe retardatul marga..." si e ok.

      daca pe net sunt oameni scrupulosi ascunsi sub id-uri irelevante, cu atat mai mult dvs n-ar fi trebuit sa furati fara teama de a fi prins. dar stiu cum era p-atunci in 2003: toata lumea parea a va apartine. wrong!

      regards,
      ws
  • +33 (33 voturi)    
    Ce bine-mi pare! (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:16)

    Daniels22026 [utilizator]

    Marga, mai baiatule, tu ai devenit un paria in Europa, inca dinainte de a fi investit ministru. Cind ai afirmat ca Europa are de invatat de la extraordinarul lider Putin, ai plasat USL-ul si Romania in rindul puterilor europene de rang tribal, apropiate de Rusia.

    Cum crezi tu mai comunistule ca mai poti fi respectat la nivelul liderilor europeni sau la nivelul oamenilor civilizati? Dar cind ai pitulat delegatia presedintelui si-ai trimis la Bruxelles delegatia intocmita de plagiatorul Ponta? Cum iti inchipui ca lumea va uita vreodata ?! Cum iti inchipui ca vei scapa de puscarie pentru incalcarea grosolana a constitutiei si a deciziei CCR?!

    Din celula ta la puscarie, o sa ne auzi cintindu-ti din inima: Ce bine-mi pare ca ai luat teapa!
  • +31 (31 voturi)    
    sunt de acord (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:21)

    graveyard_shift [utilizator]

    cu nea caisa - vom adera la schengen in toamna, dar doar daca ponta isi va relua activitatea de pilot de curse incepator si crin se va trezi ca de obicei la prinz in patul lui de acasa. asta-i sentimentul ancorat in sinergia eului meu launtric.
  • +31 (31 voturi)    
    Exista si aceasta posibilitate, (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:21)

    ty [utilizator]

    dar pentru asta trebuiesc indeplinite niste conditii:
    - Basescu sa revina la Cotroceni prin cistigarea referendumului. (Antonescu sa se tina de cuvint)
    - Ponta sa-si dea demisia
    - Formarea unei alte majoritati in Parlament si numirea unui nou prim ministru si a unui guvern pina la alegerile parlamentare.
  • +23 (23 voturi)    
    Sa fiti sanatos... (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:22)

    Ion [anonim]

    si sa traiti indeajuns sa va vedeti acest vis indeplinit...in rest, lasa-ti-o mai moale, nu vă mai crede nimeni.
  • +26 (26 voturi)    
    mare lepra (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:25)

    franz [utilizator]

    Si pe mine, când ma trece, ma învăluie întâi un sentiment lăuntric. Cum adică parţial? În bucăţi, transati de voi înainte? Mare lepră
  • +24 (24 voturi)    
    Se va imtampla doar daca (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:26)

    Gogu R. [anonim]

    Se va imtampla doar daca vom scapa de klika uslamista
    • +5 (5 voturi)    
      s-ar fi putut face (Duminică, 22 iulie 2012, 1:14)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Gogu R.

      in 2005
      Daca Tariceanu demisiona si se faceau alegeri anticipate psd-ul intra sub 30% . Ar fi urmat disolutia PSD-ului sau macar spargerea in bucati si trecerea pe linie moarta a UDMR-ului.
      Ulterior doua partide :stanga-PD , dreapta PNL cu balama din ramasitele psd ar fi asigurat jocul democratic.
      Tariceanu a ales avantajul financiar de moment pentru el si partidul lui si tot ce vedem de atunci este urmarea faptelor lui.
      Daca USL-ecii reusesc sa-l demita pe Basescu(sper sa nu) si sa castige in toamna(foarte probabil) ne asteapta o intoarcere in timp cam de 10 ani.
  • +27 (27 voturi)    
    Domnu' MAE (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:38)

    Clop [utilizator]

    Eu am doar sentimentul launtric ca faceti parte din echipa unui plagiator dovedit.

    Daca ati fi fost un universitar autentic, ati fi fost primul care si-ar fi dat demisia dupa decizia U.B., din solidaritate cu stiinta si cu oamenii de stiinta, nu cu lichelele.
  • +23 (23 voturi)    
    Ha ha (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:48)

    uwe [anonim]

    Adica are o indigestie temporara. Asa-i daca mananci mult si prost, ai cosmaruri. Asta ne-ar vrea in CSI nu in UE.
  • +24 (24 voturi)    
    Sentimente "laturice" (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:49)

    marvio [utilizator]

    Nu stiam ca seful Ministerului de Externe isi face socotelile privind decizii importante pentru tara, bazandu-se pe "sentimente launtrice".

    Este o declaratie mai mult decat socanta!

    Eu in schimb, am o previziune argumentata: ca acest domn Marga va trebui sa plece foarte repede din pozitia pe care o ocupa in mod inoportun, dintr-o grava eroare politica. Chiar si daca din toamna vom avea un guvern 100% USL! N-ar trebui totusi sa asteptam pana in toamna! Ar fi prea neproductiv pentru Romania!
    • +2 (2 voturi)    
      total lipsit de profesionalism... (Duminică, 22 iulie 2012, 3:36)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      ...si inca se crede ministru de externe...
      o declaratie strict specifica aceluias limbaj dublu, adresata noua, "prostii de romani".
      Incepem sa ne obisnuim cu ideea, mai intai parlamentarul socaciu, acum marga... buna scoala asta a psd-ului.
  • +24 (24 voturi)    
    Si eu (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:50)

    Trident [utilizator]

    Am ,,sentimentul launtric" ca d-stra ori sunteti un politruc incorijibil, ori incompetent, ori un mincinos patologic, ori inconstient.
    Cuplul Ponta-Antonescu si USL-ul actual nu au nici o sansa in directia asta si din pacate nici altcineva daca este vorba de anul asta. Eventual in vara viitoare dar repetet fara Ponta fara Antonescu, fara USL.
    In plus domnule Marga USL nici nu vrea asta. Terminati cu manipularile astea electorale.
  • +17 (17 voturi)    
    Schengen (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:51)

    KostasP [utilizator]

    Ce-i lipseste chelului, tichie de margaritar.
  • +23 (23 voturi)    
    si eu am cate-o data ... (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:54)

    Ion B [utilizator]

    asa, niste sentimente interioare, launtrice care ma napadesc din toate partile si care imi spun ca sunteti o sleahta de trogloditi. Asta-i comentariul unui ministru de externe bazat pe sentimentele lui launtrice. Si pe ce altceva se bazeaza politica externa a Romaniei, decat ce simte in urina un batran comunist?!?
  • +19 (19 voturi)    
    Emotii tardive (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 22:54)

    Pictor Vonta [anonim]

    "Sentimentul" dvs nu se pune... pe bune.
  • +22 (22 voturi)    
    Mos Marga e mortal! (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 23:04)

    Grammaticus [anonim]

    singurul lucru care-l mentine in viata launtrica pe zaharisitul asta - no offence meant for decent third age people- este afrodisiacul pe care chipurile ti-l da puterea. Se imbata cu apa rece si propriile elucubratii.
  • +19 (19 voturi)    
    wow (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 23:10)

    wow [anonim]

    wow, deci chiar propria dumitale constiinta iti spune, domnule marga, ca o sa ratati lovitura de stat? ca va reveni la Cotroceni Traian Basescu, astfel incat sa fie in fruntea tarii cineva care sa nu starneasca greata partenerilor nostri europeni? chiar credeti ca l-ar primi pe ponta sau pe marga sau pe antonescu vreun sef de stat mai la vest de Budapesta?
  • +22 (22 voturi)    
    niste profesionisti tovarase... (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 23:10)

    tz3p3s [utilizator]

    e bun. diplomatia romaneasca are sentimente.
    launtrice.
  • +24 (24 voturi)    
    Tov'profesor de socialism stiintific si Irealitate (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 23:19)

    gura rea [anonim]

    Tov'profesor... macani prea tare si-l scoli pe crinuletz...
  • +21 (21 voturi)    
    Poate... (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 23:27)

    Florin [anonim]

    Poate sunteti balonat, stimate domn! Ati baut ceva (partial) acidulat?! Raportul MCV nu l-ati citit, din cate se pare...
  • +17 (17 voturi)    
    sentimentalisme (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 23:29)

    paganini [utilizator]

    cica are sentiment...ca intram in spatiul SOVIETIC....la toamna !? mai mira pe cineva ?
  • +20 (20 voturi)    
    Marga stie ceva, (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 23:37)

    Ile_Cafan [anonim]

    Tare imi e teama sa nu provoace USL-ul un scandal diplomatic, ca astia sunt in stare sa schimbe conducerea Olandei, Germaniei si Europei pana la toamna...

    Daca in Romania le-a luat bolsevicilor 3 zile sa schimbe toti sefii, cat le-ar putea lua ptr o tara ca Olanda mai mica?

    maxim 7.

    Germania

    30 zile, ca is mai mari si mai greu de convins

    Europa

    2-3 luni, ca trebuie unsi mai multi..

    Total, 3 luni pana la toamna :)
  • +17 (17 voturi)    
    Aia numai daca nu vetzi mai fi la conducere (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 23:39)

    FLORIO [utilizator]

    Dar si atunci nu cred ca mai intram pt ca ne-am jucat credibilitatea.
  • +18 (18 voturi)    
    Exprimare de diplomat european (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 23:44)

    Molotov [anonim]

    Marga e clarvazator? Mama omida? E in MISA?
    Am si eu chiar acuma un sentiment launtric. Nu-l mai pot tine mult. Fug la baie. Continuii dupa ce termin cu o declaratie de presa.
  • +22 (22 voturi)    
    Alt idi! (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 23:58)

    inganduratul [utilizator]

    Pe cine vrei tu sa manipulezi batrane Dinozaur Politic? Eu zic sa te ascunzi cat mai repede ca puscaria-ti bate la usa. Cioc, cioc, cioc! Cine e? Puscaria sunt, il caut pe Marga!
  • +24 (24 voturi)    
    Marga, (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 23:58)

    qwed [anonim]

    Eu am "sentimentul launtric" ca Romania se va integra la toamna in uniunea Rusia-Belarus!
    Traiasca Mareata Noua Uniune Sovietica in frunte cu mult iubitul nostru conducator tovarasul Victor Ponta, academician doctor inginer, savant de renume mondial! Ura Ura Ura!
  • +15 (15 voturi)    
    "launtric".... my ass (Duminică, 22 iulie 2012, 0:00)

    strelka [utilizator]

    Ai lasat balta predatul socialismul stiintific si acum ai sentimente... bleah....un comunist traseist ca multi altii din gasca lui
  • +17 (17 voturi)    
    Launtric, auzi... (Duminică, 22 iulie 2012, 0:02)

    sln [utilizator]

    "Launtric" inseamna interior. Trecind peste indoiala ca personajul are asa ceva, e inca o mostra de exprimare stupid de pretioasa. Cum ar putea fi un sentiment altfel decit launtric? Poate Marga sa gindeasca... cerebral?
  • +18 (18 voturi)    
    si Olanda? (Duminică, 22 iulie 2012, 0:12)

    Aramis [utilizator]

    Marga nici macar n-a aflat ca Olanda era tara cu cea mai mare opozitie fata de aderarea Romaniei la spatiul Schengen?
    Halal sa-ti fie kamarade!
  • +20 (20 voturi)    
    da, are dreptate (Duminică, 22 iulie 2012, 0:15)

    bogdan [anonim]

    ... vom intra in schengen daca emigram in bulgaria.
  • +16 (16 voturi)    
    PAI AM SENTIMENTUL .... CA NU (Duminică, 22 iulie 2012, 0:51)

    aaaa nu stiu [anonim]

    VETI INTERGA NMIMIC ... ASA CA SUNTETI PREA BUNI
  • +2 (2 voturi)    
    caisa (Duminică, 22 iulie 2012, 1:30)

    traiang [utilizator]

    Nea caisa, lasa-ne ne-am saturat sa ne tot agresionati neuronul cu prostiile voastre si cu manevrele voastre imbecile Cand o sa aveti votul alegatorilor atunci mai puteti vorbi deocamdata ne ametiti cu lucraturile voastre care nu au nimic din ce s-a votat la alegerile anterioare Toti politicienii s-au ingramadit sa ia un cec in alb si acum v-ati batut joc de el si tot alegatorul este chemat sa va descalceasca jocurile voastre murdare.Mai bine stati pe burta ca la cum merge economia si in ce rahat ati bagat tara o sa fiti cautati cu furculita si nu veti avea liniste cum nici noi nu avem pentru ziua de maine !!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Foarte interesant ! (Duminică, 22 iulie 2012, 3:13)

    StelianD. [anonim]

    Interesant este faptul ca asteptam inca implinirea completa a legii (credeti-ma , absolut valabila) lui Murphy care spune ca fiecare avanseaza pe scara ierarhica pina ajunge la nivelul sau propriu de incompetenta.
    Pe tataia Marga, situat actualmente (pardon, parerea mea ) la nivel de diriginte de gradinita, eu l-as considera deja ajuns la nivelul lui - destul de jos - de incompetenta, desigur, , inca de mult timp!.
    Rusinos lucru, o asemenea muhaia mincinoasa in rol de ministru de externe, nu credeti ? Spiritismul e alta chestie, unde e Aliodor Manolea, stie cineva? Are tataia viziuni!? Sau mosul e dus, deja!?!?
  • +2 (2 voturi)    
    OM PROST LA EXTERNE (Duminică, 22 iulie 2012, 7:50)

    radu [anonim]

    nu pot sa cred ca avem un ministru de externe etit de prost dar asta este trebuie sa traim cu el pina pe 29 cel mult ajutaii sa plece din fruntea tarii
    votati sa ramina base
    sau nu votati ca sa ramina base
  • +2 (2 voturi)    
    Nu dau doi bani (Duminică, 22 iulie 2012, 8:02)

    zet [anonim]

    ...pe feeling-ul "launtric" al acestui om!
    Un crocodil batran care se tine numai de gainarii, ascunde documente si minte cu nerusinare.
    Traieste pe alta lume, ori ne ia din nou de prosti.
    Carevasazica dupa el, in Schengen se intra pe baza de sentimente?
    Si asta e ministru de externe si ne reprezinta afara ...
  • +2 (2 voturi)    
    HALAL DECLARATIE (Duminică, 22 iulie 2012, 8:42)

    doi si-un sfert [utilizator]

    a unui ministru de externe.Vorbe gratuite aruncate pe media,fara sa aiba nicio justificare in spate, doar doar or pune botul fraierii si vor vota DA la referendum cu "prmisiunea" ca ne baga Marga si Ponta in Schengen la toamna...
  • +2 (2 voturi)    
    daca n-ar fi plans, ar fi de ras! (Duminică, 22 iulie 2012, 9:03)

    Dr. Marutza [anonim]

    Si eu am un feeling: ca esti omul potrivit, la locul potrivit ...pentru altul! Ratacit pe culoarele politicii externe, bajbai, orbecaiesti, ca ai habar de ce-ti cere fisa postului ca Guta-manelistu'!
    Faci cuplu perfect in materie de calitati profesionale cu Abramburita de la invatamant, ca si 'mneaei e dusa cu sorcova! As face o propunere construciva si facatoare de rating tv: adunatii astia din guvernul asta, "cel mai cel " din toate cate-au fost vreodata, sunteti potriviti pentru o emisiune "Romanii au talent "... la furat, mintit, prostie in general (cu drept exclusiv de transmisie pentru Antene sau Realitatea).In juriu ii punem pe ai din Comisia de "etica" de incercara sa-l spele de pacate pe seful vostru intru faradelegi!
  • +2 (2 voturi)    
    sunt bestiali! (Duminică, 22 iulie 2012, 9:05)

    ravenka [anonim]

    ponta cu ''anvelopa'', asta cu ''sentimentul launtric''. mai ''priceputi'' in termenii politici nu am auzit in ultima vreme...
  • +2 (2 voturi)    
    un alt sentiment launtric (Duminică, 22 iulie 2012, 9:14)

    pedro [anonim]

    Eu nu am acest sentiment launtric. Dar daca tot am intrat in academia sentimentelor launtrice, m-ar interesa sentimentul launtric al domnului rector despre plagiatul lui Victor Ponta.
  • +2 (2 voturi)    
    MARGA (Duminică, 22 iulie 2012, 9:16)

    mihai [anonim]

    Tovarase Marga si eu am "sentimentul launtric" ca din aceasta toamna ne vei lasa in pace si te vei duce in treaba ta, afara din Ministerul de Externe
  • +3 (3 voturi)    
    sentimentul launtric (Duminică, 22 iulie 2012, 9:17)

    aurel [anonim]

    Sentimentul meu este ca, vei dispare in curand din functia de ministru de externe, cel mai slab, pe care l-am avut
  • +4 (4 voturi)    
    Zau ?! (Duminică, 22 iulie 2012, 9:46)

    Nicolae Ionescu [anonim]

    Dar ceva rusine launtrica ai ? Ar fi de mare ajutor.
  • +3 (3 voturi)    
    catastrofa , (Duminică, 22 iulie 2012, 10:07)

    fosta zoezoe [utilizator]

    poate nu stiai , sprijinul Frantei l-am avut si pana acum ,am mai vazut in guvrnarile anterioare prosti,hoti,protectori ai grupurilor de interese,manipulatori,mistificatori,oameni lipsiti de onoare , de constiinta .O asemenea concentrare a raului ca cea din usl este unica in istoria acestei tari.Ca cetatean sunt agresata zilnic in tot ce reprezinta valori consacrate ale democratiei si minimei morale .De la cel mai inalt nivel mi se baga degetul in ochi , mi se spune ca noaptea este zi , ca hotul e martir , ca democratul e despot ........Catastrofa, mergi la Antipa ,ca exponat ca esti o alcatuire sinistra ,o unealta prin care Romania-fara voia ei- intoarce spatele lumii democratice .....
  • +3 (3 voturi)    
    batranul kaghebist sentimental!! (Duminică, 22 iulie 2012, 10:44)

    gigi [anonim]

    noi credem ca ai omis sa ne spui si de celalalt sentiment launtric care nu-ti da pace zi si noapte: integrarea in noul csi!!
  • +2 (2 voturi)    
    Ba pardon, toarasu ministru!! (Duminică, 22 iulie 2012, 10:51)

    roland [anonim]

    Tovarase marga,
    diplomatia nu se conduce dpa sentimente launtrice sau extrunice, ci dupa actiuni clare intr-o directie sau alta; presupune asumarea si respectarea angajamentelor luate in fata partenerilor externi, lucru pe care clica lu matale l-a dovedit cu varf si indesat din moment ce sunteti la gazeta de perete a comunitatii internationale!
    Oare ce-o fi zicand Marele Titulescu despre asa potaii cocotate in fruntea diplomatiei romanesti! ca despre mictul titel stim si noi ce ar zice si nu se poate publica intr-un spatiu public
    Salutare si noi succese pe cale de propasire a partidului si a tarii noastre!!
  • +3 (3 voturi)    
    REALY? (Duminică, 22 iulie 2012, 11:47)

    gabi [anonim]

    In Shengen poate dupa ce se cara Copy-Paste cu gasca lui de pucisti!
  • +5 (5 voturi)    
    Si daca tot veni vorba de sentimente..... (Duminică, 22 iulie 2012, 12:55)

    blackbik [utilizator]

    eu am sentimentul ca de saptamana viitoare romanii nu vor mai avea dreptul de a-si alege presedintele.
    Ca se va da o lege, OUG, ceva acolo care va schimba Constitutia si va transforma forma de guvernamant in republica parlamentara.
    Unde romanul nu va mai putea alege presedintele. Ci parlamentul il va alege dintre parlamentari.
    Dintre "elite" cum zicea socaciu.
    :D
    Asta "sentiment" !
    • +1 (1 vot)    
      sentiment (Duminică, 22 iulie 2012, 14:09)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui blackbik

      Au un dispret si o greata in ei fata de popor de dau pe afara..
    • +2 (2 voturi)    
      Musca-te de limba... (Duminică, 22 iulie 2012, 17:29)

      madame [utilizator] i-a raspuns lui blackbik

      si spune, Doamne pazeste, sau ptiu drace! Cum iti cere sentimentul!
    • +1 (1 vot)    
      Da dom-le (Duminică, 22 iulie 2012, 22:05)

      cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui blackbik

      Mai rar asa sentiment. Da bun !
  • +1 (1 vot)    
    aderare (Duminică, 22 iulie 2012, 14:14)

    vasy [anonim]

    ai dreptate aderarease va face la toamna si la multi ani daca mai stati mult la guvernare sau in toamna acestui an vom adera cu voi sigur laCSI
  • +1 (1 vot)    
    Sper (Duminică, 22 iulie 2012, 14:25)

    FLORIN [anonim]

    Cetatenii unor state deja au nevoie de viza tip Schengen pentru a intra in tara noastra, chiar daca Romania nu este membra Schengen.
  • +4 (4 voturi)    
    Sentimentul asta... (Duminică, 22 iulie 2012, 17:20)

    madame [utilizator]

    launtric, il am si eu! Normal ca decizia va fi luata dupa rezultatele referendumului! Daca revine Basescu la Cotroceni si USL, in frunte cu Tov. Iliescu se duc la preoti sa le deschida constitutia. :)
  • +3 (3 voturi)    
    Mda! (Duminică, 22 iulie 2012, 17:28)

    madame [utilizator]

    A avut dreptate domnul ambasador al Marii Britanii! Cu Romania nu te plictisesti niciodata! Cum credeti ca va renunta vreodata UE, la ea?
  • +1 (1 vot)    
    Cum putem afla mai multe informatii... (Duminică, 22 iulie 2012, 18:34)

    madame [utilizator]

    despre complotul Rusiei la atentatul USL asupra statului de drept din Romania?
    Domnul Robert Turcescu, a lansat informatii despre aceasta situatie. Dorim mai multe amanunte si cat mai obiective. Domnul Marga, poate vrea sa ne dea raspunsurile corecte!
  • +1 (1 vot)    
    o greseala de tipar (Duminică, 22 iulie 2012, 21:25)

    botea [utilizator]

    O fi zis "latrinic" sau "laturalnic" sau asa ceva.
  • +1 (1 vot)    
    Cu sentimentl launtric acasa... (Duminică, 22 iulie 2012, 22:07)

    Tia2 [utilizator]

    Oare nu si-ar putea lua "sentimentul launtric" acasa, la Cluj, si sa nu ne mai faca de ris? Oare stie cum ar trebui sa se comporte si sa vorbeasca un ministru? Cât amatorism!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri