Cine sunt membrii Comisiei de Etica a Universitatii Bucuresti care au decis ca Victor Ponta a plagiat

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 20 iulie 2012, 11:52 Actualitate | Esenţial

Universitatea din Bucuresti a decis ca Victor Ponta a plagiat. Hotararea a fost luata de Comisia de Etica a Universitatii, "un for de analiza etica principal in universitate" potrivit rectorului Mircea Dumitru. Comisia de Etica este formata din 10 membri. Vezi in articol CV-urile profesorilor care au decis ca Victor Ponta a plagiat.

1. Dumitru Sandu (Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala)

Dumitru Sandu
Foto: Agerpres
Dumitru Sandu este profesor la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din cadrul Universitatii Bucuresti. In 1971 a absolvit Facultatea de Filosofie din cadrul UB.

In 1979 a obtinut titlul de doctor cu teza "Analiza diferentierii sociale in comunitatile rurale", conducator stiintific prof.dr. Henri H.Stahl (CV2).

Specializari:
- 1987-1988 ( trei luni) Bursa IREX, UCLA (coord. Howard Freeman) si George Washington University pe tema Metode cantitative in sociologie.
- 1993-1994 (un an) Bursa Fulbright pe tema Migratie si tranzitie postcomunista, Penn State University, cooperare si studii publicate cu profesorii Glenn Firebaugh si Gordon De Jong
- 2002 (o luna) documentare la Oxford University, Nuffield College, cu profesor Anthony Heath, finalizare studiu despre migratie publicat in Current Sociology, 52 (6). Grant Fundatia pentru o Societate Deschisa

Vezi aici CV-ul prof. dr. Dumitru Sandu

2. Adrian Paul Iliescu (Facultatea de Filosofie)

Adrian Paul Iliescu
Foto: Agerpres
Adrian Paul Iliescu este seful catedrei de filozofie politica si morala, Facultatea de filozofie, Universitatea Bucuresti. In 1983 si-a obtinut titlul de doctor in filozofie la Universitatea din Bucuresti, pe care a absolvit-o in 1976 "cu Diploma de Merit si recomandare pentru invatamint superior", potrivit CV-ului sau.  

Este vicepresedintel al panelului de Arte si stiinte umaniste, precum si membru al Comisiei de Filosofie din cadrul CNATDCU. De asemenea, Adrian Paul Iliescu este expert evaluator al Consiliului National pentru Cercetarea Stiintifica in Invatamintul Superior (CNCSIS).

Experienta academica:

Secretar stiintific al Facultatii de filozofie (1993-1996), iar din 1996 Sef al Catedrei de filozofie politica si morala din aceeasi facultate.

Director stiintific al Colegiului Noua Europa (institut de studii avansate patronat de Wissenschaftskolleg zu Berlin, in 1997-1998). Fellow al acestui colegiu (1996-2000), conducatorul unui Focus Grup pe teme de politologie la care au participat cadre universitare din mai multe facultati si domenii de specialitate.
 
Visiting Fellow la Christ Church College, Oxford (1990); Visiting Fellow la St John's College, Cambridge (1993); Visiting Fellow la Balliol College (The Graduate Centre), Oxford, 1994 si 1996.  

Cercetator invitat la Universitatea Bielefeld din Germania (bursier Humboldt, 1994-1996),  la Institutul pentru stiintele omului (Viena 1999) si la Wissenschaftskolleg zu Berlin (1999).
 
Conferinte pe teme de specialitate, la invitatia expresa a departamentelor de filozofie din  universitatile sau institutele respective, la: Munchen (1995), Berlin (1995), Dresda (1995), Karlsruhe (1995), Leipzig (1995), Bielefeld (1995), Swansea si Lampeter (Marea Britanie) - 1996, Budapesta (1998),  Viena  (1999).

Vezi aici carti publicate, volume editate, articole si studii ale lui Adrian Paul Iliescu.

3. Ovidiu Bozgan (Facultatea de Istorie)

Ovidiu Bozgan este profesor doctor la Facultatea de istorie a Universitatii din Bucuresti si cercetator stiintific la Institutul Diplomatic Roman.

In 1981 a absolvit Facultatea de istorie-filosofie a Universitatii din Bucuresti, in 1991 a obtinut "Diplome d'Etudes Approfondies, Universite Lumiere, Lyon", iar in 2003 si-a obtinut diploma de doctor in istorie la Universitatea din Bucuresti. 

Vezi aici CV Ovidiu Bozgan

4. Georgeta Ghebrea (Facultatea de Stiinte Politice)

Georgeta Ghebrea este profesor doctor la Facultatea de Stiinte Politice a Universitatii din Bucuresti. Printre cursurile predate se numara Sociologie politica, Modelul social european, Metode si tehnici de cercetare in stiintele politice.

In 1996 a obtinut titlul de doctor in filosofie, specializarea sociologie, cu teza: 'Familia si politica familiala in Romania in perioada de tranzitie', conducator stiintific prof. univ. dr. Ioan Mihailescu.

Vezi aici o lista a cartilor de specialitate in care Georgeta Ghebrea este autor prim sau unic, precum si articole publicate in reviste de specialitate.

5. Cristian Marunteanu (Facultatea de Geologie si Geofizica)

Cristian Marunteanu
Foto: Agerpres
Cristian Marunteanu este membru al departamentului de Inginerie Geologica din cadrul Facultatii de Geologie si Geofizica, Universitatea Bucuresti. In 1970 a absolvit Facultatea de Geologie, iar in 1987 a obtinut diploma de doctor.

In perioada 1970 - 1973 a fost inginer geolog la Institutul Roman de Cercetare Marina - Constanta, iar din 1977 este profesor la Universitatea Bucuresti. 

6. Marian Popescu (Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii)

Marian Popescu
Foto: Agerpres
Marian Popescu este profesor doctor la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii din Bucuresti unde sustine cursurile 'Prezentarea si vorbirea in public" (licenta),  "Tehnici de comunicare publica" (masterat), 'Stiintele comunicarii si Performance Studies' (scoala doctorala).

In 1976 a absolvit Facultatea de Limba si literatura romana, iar in 2000 a obtinut doctoratul. Din 2008 este profesor la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, in perioada 2001-2011 a fost profesor asociat la Universitatea din Bucuresti - Masteratul interdisciplinar al Centrului de Excelenta in Studiul Imaginii (CESI).

In 2006-2009 a fost profesor de "Tehnici Teatrale", Programul Erisma de Leadership creativ, Asociatia Erudio. In 2001-2009 a fost profesor la Catedra de Arta Teatrala (seful Catedrei 2004-2007), Facultate de Litere si Arte, Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu (cursurile "Teatrologie", "De la text la imagine scenica", "Analiza spectacolului teatral").

In 1999-2000 a fost Consilier pentru probleme de Cultura, Departamentul Cultura-Educatie al Presedintiei Romaniei. In 1997 Marian Popescu a fost Director al Directiei Institutiilor de Spectacole din Ministerul Culturii si Cultelor, iar 1994 - 1990 a fost vicepresedinte executiv al UNITER (Uniunea Teatrala din Romania).

Vezi aici CV-ul integral al lui Marian Popescu

7. Vasile Preda (Facultatea de Matematica si Informatica)

Vasile Preda este profesor doctor la Facultatea de Matematica si Informatica din cadrul Universitatii din Bucuresti. A absolvit Facultatea de Matematica in 1971, iar in 1977 a obtinut doctoratul in matematica cu teza: "Contributii in teoria deciziilor statistice".

Din 1971 lucreaza in cadrul Facultatii de Matematica a Universitatii din Bucuresti, iar din 1996 este conducator de doctorat. In perioada 1996 - 2004 a fost decan al Facultatii de Matematica. 

Vezi aici CV-ul integral al lui Vasile Preda

8. Tudor Rosu (Facultatea de Chimie)

Tudor Rosu este profesor doctor, membru al departamentului de Chimie Anorganica din cadrul Facultatii de Chimie, Universitatea din Bucuresti. Tudor Rosu a fost prodecan al Facultatii de Chimie. Printre cursurile predate se numara "Chimie Generala" - anul I si " Chimia Nemetalelor" - anul I.

Vezi aici o lista cu monografii, articole, brevete si lucrari publicate de prof. dr. Tudor Rosu 

9. Sterea Tache (Facultatea de Teologie Ortodoxa)

Sterea Tache este profesor la Facultatea de Teologie Ortodoxa din cadrul Universitatii din Bucuresti. In 1974 a absolvit Institutul Teologic de Grad Universitar din Bucuresti, iar in 1997 a obtinut titlul de doctor in teologie. Din 1995 lucreaza in cadrul Facultatii de Teologie Ortodoxa a UB. Este membru in comisii de doctorat si coordonator de lucrari de diploma, precum si coordonator pentru obtinerea gradului didactic I la disciplina Religie. 

Vezi aici CV-ul prof. dr. Sterea Tache
 
10. Liliana Zaharia (Facultatea de Geografie)

Liliana Zaharia a absolvit in 1986 Facultatea de Geologie - Geografie, specializarea Geografie - Franceza, in cadrul Universitatii din Bucuresti. In 1997 a obtinut titlul de doctor in geografie cu teza "Resursele de apa din bazinul raului Putna - Utilizare, calitate, protectie".

In perioada 1986 - 1989 a fost profesor titular stagiar de Geografie si Limba franceza la Liceul Industrial nr. 3 din Buzau, in perioada 1989 - 1992 a fost Cercetator hidrolog la Institutul National de Meteorologie si Hidrologie din Bucuresti, iar din 1992 este profesor la Catedra de Meteorologie - Hidrologie a Facultatii de Geografie a Universitatii din Bucuresti. Din 2004 este membru in Consiliul Profesoral al Facultatii de Geografie a Universitatii din Bucuresti. 

Vezi aici CV-ul prof. dr. Liliana Zaharia
























[P] Acces gratuit la ultimul targ de nunti al sezonului, daca vii insotit!

Cel mai important targ de nunti al anului incepe vineri, 31 martie, la Palatul Parlamentului. Dupa o editie record in Februarie, Mariage Fest pregateste editia cu numarul 23, ultimul targ de nunti al sezonului, in perioada 31 martie – 1 – 2 aprilie

23931 vizualizari

  • +33 (35 voturi)    
    Eu îi cred mai mult pe ei (Vineri, 20 iulie 2012, 11:57)

    DenisaC [utilizator]

    Eu tind să îi cred mai mult pe ei deât pe cei de la CNE.
    • +21 (23 voturi)    
      felicitari (Vineri, 20 iulie 2012, 12:52)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui DenisaC

      pentru onstitate! acum firesc este sa-i fie retras titlul de doctor, daca depinde de UB, poate asa isi va aminti si ponta de declaratiile sale si de onoare...
    • -20 (24 voturi)    
      tu ai crede pe oricare (Vineri, 20 iulie 2012, 12:57)

      Xu [anonim] i-a raspuns lui DenisaC

      ar spune ce vrei tu sa auzi.

      Ma bucura sa vad ca toti, dar absolut toti, sunt experti in drept.
      • +12 (14 voturi)    
        La fel! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:02)

        DenisaC [utilizator] i-a raspuns lui Xu

        Cred ca reciproca este valabila. La CNE ....
      • +12 (14 voturi)    
        expertule (Vineri, 20 iulie 2012, 13:25)

        lucis [anonim] i-a raspuns lui Xu

        in ce priveste figura copy-paste trebuie doar putina engleza la care orice capsunar are acces; tu esti probabil unul din academicienii usl-isti cu acte facute la comanda pt orice aerofagie 'academica" a paiatzelor care joaca ROmania ca la bilci. Faceti tumbe in alta parte ca nu va mai crede nimeni.
      • +14 (16 voturi)    
        Nu trebuie sa fii expert (Vineri, 20 iulie 2012, 13:33)

        avint [utilizator] i-a raspuns lui Xu

        in drept ca sa vezi ca sunt preluate pagini intregi, cuvant cu cuvant, din alte lucrari fara sa citezi. Pana la a intra in problemele de fond, se analizeaza problemele de forma.
        Este clar: si-a insusit ceva ce nu era al lui.
        E hot.
        Sa spuna merci ca nu i se imputa banii primiti pentru calitatea de doctor.
        Nu stiu cat de gros trebuie sa fie obrazul ca sa ignori o asemenea RUSINE.
        • -6 (6 voturi)    
          Confirmi exact ce spuneam :)) (Vineri, 20 iulie 2012, 15:56)

          Xu [anonim] i-a raspuns lui avint

          Din moment ce iti "este clar" plagiatul si tu ai "vazut" furtul grosolan, tu nu aveai nevoie de aceasta comisie. Tu stii deja! Tu ai decis deja!
          Si totusi aceasta comisie a aparut pentru a-ti spune ce vroiai sa auzi. Acum poti sa spui mai departe ca nu esti singurul care stiai. Mai sunt cativa, irelevant de calitatea lor in subiect.

          PS: Un hot care fura o masina isi pune in geam numarul de telefon al proprietarului?
          • +5 (5 voturi)    
            Raspuns. (Vineri, 20 iulie 2012, 16:28)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Xu

            Nu, dar daca-ti vezi masina si se confirma cu numarul de inregistrare, iti trebuie o comisie ca sa afli ca e a ta?
          • +5 (5 voturi)    
            :) (Vineri, 20 iulie 2012, 16:58)

            uzu [anonim] i-a raspuns lui Xu

            exepmplul cu masina denota slaba ta intelegere. numarul de telefon in geam era daca punea ghilimele. dar ghilimele nu putea sa puna pentru ca o lucrare de doctorat trebuie sa fie o lucrare originala de cercetare nu o citare continua a altora. de-aia nu le-a pus nu ca a uitat.
            e un hot. cu asta basta ...
          • +2 (2 voturi)    
            nr de telefon (Vineri, 20 iulie 2012, 19:18)

            andrei [anonim] i-a raspuns lui Xu

            Da desteptule e hotie daca fura masina si pune in geam cartea de telefoane din orasul respectiv. Ca doar e si nr de telefon al proprietarului acolo deci nu e furt in logica ta.
          • +1 (1 vot)    
            cat efort... (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 16:23)

            cbogdan [anonim] i-a raspuns lui Xu

            Cat efort sa demonstrezi ca negrul este alb. Degeaba efortul, in zilele noastre aproape toata lumea este alfabetizata si poate constata usor ce este copiat si ce nu.
      • +12 (12 voturi)    
        si tu ai face orice pentru o hartie (Vineri, 20 iulie 2012, 13:55)

        Allexis [utilizator] i-a raspuns lui Xu

        Prietene, tu stii ce greu e sa faci o lucrare de doctorat? Sau mai bine te intreb daca ai scris tu vreodata vreo lucrare fara sa dai copy/paste.

        Nu vorbi daca nu esti informat. In sfarsit s-a facut dreptate pentru noi, cei ce am muncit si am invatat la viata noastra, si nu ne-am luat diplomele de la piata.


        P.S. Ca sa nu existe discutii, nu ma intereseaza culoarea politica a celui in cauza;
        • -6 (6 voturi)    
          :)) (Vineri, 20 iulie 2012, 15:57)

          Xu [anonim] i-a raspuns lui Allexis

          Daca tu esti doctor, eu sunt Popa de la Roma.

          Asta ca sa nu existe discutii despre religia celui in cauza.

          Prietene!
          • +3 (3 voturi)    
            Ideea era următoarea: (Vineri, 20 iulie 2012, 16:22)

            marius v [utilizator] i-a raspuns lui Xu

            Din epoca de glorie a impostorilor (am numit perioada regimului Iliescu - Năstase) provin aceste personaje care nici nu ar trage apa la WC, dacă asta nu-ți conferă un titlu cu care să-ți ornamentezi CV-ul. S-a întâmplat ca unul dintre ele să ajungă prim-ministru, dar sunt mulți, foarte mulți, fii liniștit. Să nu uităm că Iliescu a domnit două mandate și 1/2.
      • +9 (9 voturi)    
        de cind, trebuie experti (Vineri, 20 iulie 2012, 14:11)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Xu

        pt. a vedea un furt evident ? tu nu ai auzit ca prin Europa, unii cu functii si-au dat demisia, fara a astepta hotaririle vreunei comisii ? mai lasa antena 3...
        • +3 (3 voturi)    
          Povestea Imparatului Gol (Vineri, 20 iulie 2012, 15:33)

          kebab [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

          A punctat foarte bine unul din ei. Toata aceasta situatie cu plagiatul este la fel ca in povestea Hainele noi ale imparatului. "într-o zi iată că veniră doi pungaşi care se dădură drept mari meşteri ţesători şi spuseră că ei ştiau a ţese cea mai minunată stofă din lume. Nu numai culorile şi desenele erau nemaipomenit de frumoase, dar hainele făcute din această stofă aveau o însuşire ciudată: se făceau nevăzute pentru orice om care nu-şi îndeplinea bine slujba, sau care era mărginit la minte. "
      • +4 (4 voturi)    
        Mare lucru si credinta asta... (Vineri, 20 iulie 2012, 15:37)

        Liviu [anonim] i-a raspuns lui Xu

        De ce adica sa crezi pe unii sau pe altii?? Daca ai cap poti vedea si singur citind lucrarile... Iar citindu-le, e clar cine are dreptate!! Poate doar cineva cu mintea unui copil de 10 ani sa nu sesizeze ca e plagiat.
        • +2 (2 voturi)    
          Va rog sa nu jigniti copiii de 10 ani (Vineri, 20 iulie 2012, 23:44)

          eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Liviu

          Cred ca marea majoritate a copiilor care stiu sa citeasca este capabila sa sesizeze aplicarea functiei Copy-Paste de catre domnul presedinte al PSD , Victor Ponta.

          Cred ca domnul Xu face pe chinezul in mod intentionat.
      • +3 (3 voturi)    
        daca te uiti in cv-ullor,vei descoperi (Vineri, 20 iulie 2012, 15:39)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Xu

        ca toti au absolvit inainte de 1989 facultatea.Asta spune multe despre competenta.Si,apoi ,pana si un copil de scoala generala iti poate spune ca a copiat.
      • +2 (2 voturi)    
        Eu cunosc doctori cu 4 clase primare... (Vineri, 20 iulie 2012, 16:13)

        marius v [utilizator] i-a raspuns lui Xu

        ... experți în texte comparate. Ce-i drept, nici nu-ți trebuie mai multe clase ca să-ți dai seama.
      • +2 (2 voturi)    
        ? (Vineri, 20 iulie 2012, 16:55)

        uzu [anonim] i-a raspuns lui Xu

        adica erau experti in drept aia de au zis ca nu e plagiat ?
        oricum nu trebuie sa fii expert in drept sa vezi ca e copiat cuvant cu cuvant.
        problema ta este ca tu nu intelegi ce e aia un plagiat. e bine totusi ca ai internet si computer ...
    • 0 (0 voturi)    
      dubii (Joi, 13 septembrie 2012, 10:40)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui DenisaC

      Cum dracu, din zece, niciunul nu a absolvit dreptul?
  • +10 (18 voturi)    
    Concluzie (Vineri, 20 iulie 2012, 12:00)

    nano2k [utilizator]

    Exista viata si dupa plagiat.
  • +19 (23 voturi)    
    Felicitari tuturor! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:03)

    radu [anonim]

    In sfarsit oameni cu coloana vertbrala si principii!
  • +25 (29 voturi)    
    Cinste voua ! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:04)

    Luc [anonim]

    Bravo - ne faceti sa ne mandrim ca inca sunt oameni de onoare de la care multi au ce sa invete ! V-ati pastrat constiinta curata, nu v-ati indoit coloana vertebrala, cu un curaj deosebit , stiind ca efectele acestei decizii sunt importante pentru o tara, nu doar pentru o universitate !
    • +12 (14 voturi)    
      ponta (Vineri, 20 iulie 2012, 13:18)

      sacarin eugeniu [anonim] i-a raspuns lui Luc

      lipsit de caracter ; laudaros ; mincinos ; arogant ;
  • +23 (27 voturi)    
    CINSTE LOR ! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:05)

    taranu [anonim]

    GAUDEAMUS : VIVAT ACADEMIA, VIVAT PROFESORE !!!
    • +6 (6 voturi)    
      corectie: (Vineri, 20 iulie 2012, 15:40)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui taranu

      vivat profesores!
  • +21 (25 voturi)    
    rezistenta (Vineri, 20 iulie 2012, 12:05)

    ovidiu [anonim]

    O astfel de comisie, CCR, câte un post TV, câte un site, elemente disparate de legalitate şi normalitate care poate vor contribui la readucerea lucrurilor în matca lor firească. Orice act de bun simţ devine zilele acestea unul de curaj.
  • +14 (18 voturi)    
    cinste lor (Vineri, 20 iulie 2012, 12:07)

    Adrian [anonim]

    Bravo!
  • +13 (15 voturi)    
    . (Vineri, 20 iulie 2012, 12:08)

    Nazgul [utilizator]

    Imediat o sa le caute usl-ul lucrarile de doctorat si o sa-i acuze de plagiat :P
  • +19 (23 voturi)    
    Cinste lor! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:09)

    ikke [anonim]

    Deşi n-au făcut decât să aserteze că negrul e negru (şi nu alb), onoare lor! În haosul nesimţirii, minciunii şi imposturii cultivat de hoţii roşii, probabil că-ţi trebuie curaj să fii onest!

    Deşi şi-au asumat riscuri (unul dintre ele este scăderea nivelului şcolii de doctorat), sunt conştienţi că, pentru asanare, este nevoie de un nou început!

    Sunt mândru că sunt absolvent al Universităţii Bucureşti. Dar nu am terminat dreptul, ca Ponta! (scuze absolvenţilor cinstiţi de la această facultate ...)
  • +20 (24 voturi)    
    Sunt niste OAMENI verticali ! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:10)

    CezarN [utilizator]

    Sa le multumim !!
    Gestul lor este unul de un patriotism VERITABIL, caci incearca sa reabiliteze prestigiul invatamantului romanesc si arata lumii ca sunt, in Romania, si oameni cu coloana vertebrala care stiu sa deosebeasca valoarea de nonvaloare si isi asuma, in vremuri nu tocmai prielnice acestui tip de demers, decizii in ciuda presiunilor venite din cercurile puterii (vezi amenintarea fatisa a Abramburicai cu desfiintarea scolii doctorale).
    • +8 (8 voturi)    
      Cinste acestor oameni (Vineri, 20 iulie 2012, 14:17)

      GeorgeN [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Cred ca peste toata aceste comentarii de o parte s-au de cealalta trebuie sa felicitam curajul unor oameni de a-si asuma o concluzie (de altfel clara chiar si pentru cei orbiti de "glaucomul indus de propaganda").
      Acesti Romani au aparat Scoala Romaneasca, au aparat pe cei care muncesc cinstit pentru a se realiza si care in modestia lor de multe ori se retin in a-si afisa titlurile de merit pentru ca nu viseaza sa ajunga nici parlamentari nici ministri si nici nu-si scriu pe usa apartamentului: Dl. General de brigada prof. dr. ing. ......Si asta din respect pentru acele titluri pe care nu le poti "vopsi" pe toti peretii.
      Domnilor profesori, un discipol al dumneavoastra va iubeste si va respecta! Mi-ati mai dat o lectie.
  • +17 (21 voturi)    
    Bravo Comisiei! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:10)

    Costi [anonim]

    Sutem mandrii de voi!
  • +21 (23 voturi)    
    NU ERA NEVOIE DE PREZENTARE (Vineri, 20 iulie 2012, 12:11)

    amiga [anonim]

    Nu era nevoie de prezentarea acestor domni CU ADEVARAT SERIOSI SI RESPONSABILI...numai vazand ´´verdictul: PLAGIAT´´ iti dai seamna ca acestia nu sunt in gasca MIZERABILEI DNE MINISTRU ABRAMBURICA....careia as vrea sa-i vina randul odata...am cunoscut-o...AM LUCRAT CU EA...ESTE DIABOLICA ...DAR, MEDIOCRA SPRE PROASTA CA SI PREGATIRE...
  • +20 (24 voturi)    
    yin yang (Vineri, 20 iulie 2012, 12:13)

    Mazeta [utilizator]

    UB a dat, UB a luat. Fie-i numele lăudat!
  • -17 (21 voturi)    
    Stimati profesori , (Vineri, 20 iulie 2012, 12:13)

    potaissa [utilizator]

    prin hotararea dumneavoastra ati reusit in timp record ceea ce n-a reusit Ceausescu in zeci de ani: ati distrus credibilitatea Romaniei in TOATE COLTURILE LUMII. Eu cred ca si eschimosii rad de voi.Voi chiar nu va ganditi la efectele hotatrarii dvs? In Occident ne putem sterge la c..r cu diplomele romanesti de azi inainte.Asa sa va ajute Dumnezeu !!
    • +11 (13 voturi)    
      mentalitate de comunist (Vineri, 20 iulie 2012, 12:54)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui potaissa

      Sa inteleg care esti tipul de persoana care prefera sa ascunda mizeria sub covor decat sa faca curat?

      Daca vroiam sa nu ne facem de ras trebuiau sa faca asta inainte sa apara articolul din Nature.
    • +9 (11 voturi)    
      Fals (Vineri, 20 iulie 2012, 13:05)

      Craioveanul [anonim] i-a raspuns lui potaissa

      Fals, numai un verdict de neplagiat, dupa ce revista ,,Natura,, a publicat articolul despre plagiatul lui Ponta, ne-ar fi facut de rasul curcilor.Sa nu uitam ca si fostul ministru al apararii al Germaniei a fost acuzat de plagiat si nimeni nu si-a pus problema ca diplomele de doctorat din Germania sunt ,,nule,,!
      Orice corectare a unor greseli este preferabil decat ascunderea lor.
      Dar la d-vostra se vede clar o simpatie politica si nu o logica elementara!
      De fapt marele rau facut scolilor doctorale din Romania a fost facut de comisia ministeriala care a stabilit ca Ponta nu a plagiat, iar justificarile sunt hilare, ca sa nu zic de-a dreptul tampite si evident ca nici cei care le-au emis nu credeau in ele!
    • +4 (6 voturi)    
      SORRY,SORRY!!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:14)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      Citisem titlul:

      Cine sunt membrii Comisiei de Etica a Universitatii Bucuresti care au decis ca Victor Ponta NU a plagiat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      • +4 (4 voturi)    
        Te iertam.. (Vineri, 20 iulie 2012, 13:45)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui potaissa

        Acum poti sa te duci sa votezi.
        • +2 (2 voturi)    
          Din pacate nu pot... (Vineri, 20 iulie 2012, 16:55)

          potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          ...nu mai am dreptul.Dar pentru asta ii frec la icre pe toti din familie+cunoscutii pt. a o face.Fii sigur!!
    • +5 (7 voturi)    
      sunteti comunisti tovarase (Vineri, 20 iulie 2012, 13:20)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      NU mai incercati sa va deziceti de ceausescu pentru a va da drept democrati.
      SUNTETI COMUNISTI TOVARASE!
      ceausescu iliescu nastase poanta si antenescu, daca NU ma credeti intrebatil pe VORONIN.........el spune clar ; MIE IMI PLACE PONTA SI ANTONESCU!
      Cine se seamana se aduna.
      Sa traiti TOVARASI ......dar NU MAI UMBLATI CU SMECHERII !
    • +6 (8 voturi)    
      In Occident... (Vineri, 20 iulie 2012, 13:20)

      Kevi [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      In Occident si pana acum ne puteam sterge la crr cu diplomele romanesti. Dar hotarari de acest gen sunt primii pasi pt a avea speranta ca intr-un viitor oarecare diplomele romanesti vor atesta inteligenta, munca si performanta.
    • +5 (5 voturi)    
      Cata intelepciune!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:41)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui potaissa

      Ar rebui atunci, conform logicii tale, ca in Romania sa nu mai fie facuta nicio (nici o) arestare, ca sa nu zica cei de-afara ca suntem hoti. E bine asa! Bravo!

      Acum ar trebui sa ti se interzica dreptul la votare, serios. Indiferent de preferintele tale de vot.
    • +2 (2 voturi)    
      din ce era te-ai teleportat? (Vineri, 20 iulie 2012, 15:44)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      Cum poti gandi astfel?
      Fii sigur ca in Occident se stie ce diplome romanesti au greuate.Fii sigur ca stiu ca Spiru Haret,Cantemir sunt fabrici de diplome.
  • 0 (16 voturi)    
    confuz (Vineri, 20 iulie 2012, 12:13)

    vasile [anonim]

    Ieri au hotarat altii ca nu plagiase. Acum vin astia si zic ca a plagiat. Eu sunt confuz ca sa va spun sincer. Sa inteleg ca de acum se face un baraj? Se reunesc comisiile si analizeaza impreuna daca a plagiat sau nu?

    Oricum pentru orice om normal la cap suspiciunea de plagiat si modul cum au evoluat lucrurile (comisii peste comisii, amenintari, demisii, verdicte diametral opuse etc) ar trebui sa fie probe suficiente care sa demonstreze ca ceva e ciudat cu lucrarea aia de doctorat.

    Pana la urma scandalul asta poate continua la nesfarsit. Cred autorul tezei are cel putin o responsabilitate morala fata de toti cei pe care ii terfeleste (in mod direct sau indirect) prin acest scandal sa ia anumite decizii si sa-si asume anumite lucruri.
    • +5 (9 voturi)    
      sunt doua entitati care trateaza diferit (Vineri, 20 iulie 2012, 12:20)

      mache [utilizator] i-a raspuns lui vasile

      - comisia de la Universitate are sarcina de a analiza lucrarea ELIBERATA de Universitate si poate retrage diploma si titlul
      - comisia de la M. Educatiei are sarcina de a analiza lucrarea dpdv LEGAL si putea transmite raportul mai departe (politie, parchet) daca se incalca o lege

      Parerea mea™
    • +14 (18 voturi)    
      Iata-i pe cei demni si bravi! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:21)

      Georgian Cimpoeu [anonim] i-a raspuns lui vasile

      Va multumesc pentru curaj si verticalitate! Iata ca avem si astfel de oameni in dotare si ca au decis ce toti stiam deja!
      Respect!!!!!!!!!!!
    • +11 (13 voturi)    
      A plagiat (Vineri, 20 iulie 2012, 12:27)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui vasile

      Salut,

      Daca ai fi atent la presa, cum ar fi aici pe hotnews, ai vedea ca au spus clar cine s-a ocupat de asta.

      O singura comisie este atestata sa faca asta, la registrul de diplome sau cum s-o numi. Ea s-a pronunta ca A PLAGIAT, a doua zi trebuia sa dea verdict ce fac in legatura cu asta (cel mai probabil sa ii anuleze lui Ponta diploma) in ziua aceea, ministrul educatiei, a desfiintat comisia pe motiv ca n-are nici o legatura cu plagiatul, dar este o comisie formata din prea putini oameni pe cate universitati avem in tara si trebuie evident restructurata.

      Aceasta comisie din cadrul UB (UB fiind cel mai important for academic din tara) este o comisie de etica. Nu are puterea de a lua o decizie, dar pot da o recomandare, la fel cum ceri consultanta unor specialisti in domeniu, dar nu esti obligat sa ii asculti. Ei nu au putere legala sa faca nimic, acea comisie desfiintata de ministrul educatiei are.

      Deci doua comisii atestate de a-si da cu parerea daca Ponta a plagiat au zis ca DA, iar cea care trebuia sa ia o decizie legala cu privire la diploma lu' Ponta a fost DESFIINTATA prompt si probabil refacuta cu simpatizanti USL.

      Cauta pe Hotnews si gasesti toate articolele.
      • +2 (2 voturi)    
        Felicitari!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 15:58)

        Liviu [anonim] i-a raspuns lui vlad

        O prezentare mai clara cred ca nu se putea! As mai putea adauga doar, ca, din nou doar ca informare, fara putere de decizie, oricine stie sa citeasca poate citi documentele si, zic eu, vedea clar ca e plagiat.
      • +1 (1 vot)    
        erata (Vineri, 20 iulie 2012, 18:03)

        gogutza [anonim] i-a raspuns lui vlad

        draga vlad, nu vreau sa-ti temperez elanul polemic, chiar daca bati cimpii, bate-i cu tupeu ... doar o mica observatie, puiule - cel mai important for academic din republica nu e UB, ci Academia Romana, cocosh! vezi ca te fura entuziasmul! uic end racoros! :)
    • -8 (12 voturi)    
      doctorat ponta (Vineri, 20 iulie 2012, 12:37)

      che guevara [anonim] i-a raspuns lui vasile

      va rog sa aveti in vedere si faptul ca valeriu stoica, este cadru didactic la fac. de drept U.B., iar acesta este membru marcant al PDL. De asemenea ,va invederez si faptul ca Monica Macovei este colega de an la fac. de drept ,atat cu Valeriu Stoica,cat si cu decanul Banias,asa ca va dati seama cam despre ce obiectivitate e vorba!Mai mult , "comisia"s-a pronuntat numai pe forma,nu si pe continutul lucrarii! Mizeria politica numita PDL a imputit si mediul academic,ca de altfel toata societatea! Vai de capul nostruce fel de mediu intelectual si academic avem!
      • +2 (2 voturi)    
        urmand logica ta, (Vineri, 20 iulie 2012, 15:47)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui che guevara

        n-ar trebui ca Ponta sa fie coleg de camera cu Adrian Nastase?
    • -4 (6 voturi)    
      ciudatenia ciudateniilor (Vineri, 20 iulie 2012, 12:50)

      gogutza [anonim] i-a raspuns lui vasile

      cu totul de acord cu dumneavoastra; mai mult decit atit, marturisesc ca, desi apreciez neconditionat calitatea profesionala recunoscuta a tuturor membrilor comisiei, chiar nu pot pricepe performanta formidabila de a se pronunta intr-atit de rapid si categoric pe marginea buclucasei teze, si in timp util pentru a intretine aprins rugul desbaterii polemice pina la cel referendum ... :P ... si fara a avea sprijinul macar decorativ al vreunui consultant de specialitate din cadrul Facultatii de Drept, caci, daca e sa ne dam cu parerea pe marginea titlului lucrarii, se refera la organizarea si functionarea Curtii Penale Internationale, iar aici, daca sintem onesti, poti vorbi de compilatie, dar de plagiat muuuuuult mai greu ... pe cit pariem ca dupa 29 subiectul se stinge dela sine ... lasind bascalia la o parte, atunci cind te numesti Dumitru Sandu sau Adrian Paul Iliescu, si ai in spate o opera adevarata, nu te bagi intr-un asemenea scandal sordid decit daca ai niste motive fffffffffff serioase ...
      • -1 (3 voturi)    
        @vasile2che guevara (Vineri, 20 iulie 2012, 13:13)

        skyradio [anonim] i-a raspuns lui gogutza

        sa aveti si voi in vedere ca mai sunt si vreo 115 pagini copiate/furate. in rest "va invederez" cu jena!
        • +1 (1 vot)    
          raspuns (Vineri, 20 iulie 2012, 17:49)

          gogutza [anonim] i-a raspuns lui skyradio

          nu inteleg ce "invederati" cu jena? suspiciunea unei jalnice facaturi asa-zis intelectuale, la care din pacate se preteaza niste somitati universitare de necontestat? ce mai "invederati" ? ca am semnalat faptul, de altfel banal, ca in cauza nu are cum fi vorba de un plagiat, datorita in primul rind temei alese, ce descrie modul de organizare si functionare al unei institutii, unde, pentru numele lui Dumnezeu, nu ai ce inventa!!!!! da, este de luat in discutie faptul ca lucrarea este o compilatie, mai reusita sau mai putin, dupa gust sau interes, facuta din alti autori, dar plagiat nu poate fi, pentru ca nu ai ce plagia in acest caz!!!!! :) ... nu as fi intrat in polemica, daca nu as vorbi in cunostinta de cauza, fiind un modest practician in drept de aproape douazeci si trei de ani ... daca chiar sinteti justitiarul ce va dati, puneti minutza pe un curs de stiinte juridice si o sa vedeti ca toate, dar absolut toate lucrarile in domeniu sint compilatii din compilatii si lucrari ale maestrilor ... si-atunci, care e problema? surprinzator mi se pare ca in discutie se arunca si se pronunta cu precadere stimabili care nu au legatura de specialitate cu subiectul ... apropo, cum de se face ca singura autoritate care a cooptat in componenta sa juristi de profesie nu si-a insusit acuzatia de plagiat? of course, sint vindutii useleului ... :) in rest, numai bine uic end racoros!
      • +1 (1 vot)    
        Gagautza, (Vineri, 20 iulie 2012, 15:48)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui gogutza

        fii convins ca nu se va stinge subiectul dupa 29 .Occidentul este cu ochii pe noi!
    • +3 (5 voturi)    
      confuzul (Vineri, 20 iulie 2012, 13:04)

      Ioan cetatean normal [anonim] i-a raspuns lui vasile

      Este destul de grav pentru dumneavoastra ca sunteti "´confuz´
      Chiar nu va spune nimic faptul ca sunt peste 85 de pagini identice (uneori chiar si greselile de ortografie sau de tiparire) intre asanumita teza si surse. Oare pentru a nu mai fi confuz este nevoie de cineva specialist in "´de-confuz-are´ sa va lamureasca?
      Sunteti oare USL -ist ? caci se pare ca numai astia nu stiu sa judece cu propriul cap decit lucruri care le convin.
      Va doresc succes in greaua incercare de a nu mai fi confuz.
      • 0 (0 voturi)    
        nu stiu ce e asa de grav (Vineri, 20 iulie 2012, 16:07)

        vasile [anonim] i-a raspuns lui Ioan cetatean normal

        Din raspunsul dvs imi dau seama ca nu ati citit / inteles ce am postat eu. Eu nu sunt confuz in legatura cu faptul daca a fost plagiat sau nu. Nicaieri in postarea mea nu m-am exprimat asupra acestui fapt.

        Ceea ce ma confuzeaza este ca sunt anumiti specialisti, profesori universitari care pot decide ieri ca nu a fost plagiat si altii decid azi ca a fost.

        De aici si confuzia de care ziceam. Daca mediul academic din Romania nu reuseste sa se puna de acord intr-o anumita privinta, eu cred, in starea mea "confuza" ca ar trebui sa se faca o mega comisie din care sa faca parte si unii si altii si aia sa zica un verdict final. Cata vreme o comisie zice intr-un fel si alta in alt fel, dati-mi va rog voie, mie, Vasile, un cetatean fara prea multe pretentii sa fiu confuz.

        Mai mult, va marturisesc sincer ca nu reusesc sa vad de ce este asa de grav faptul ca ma declar confuz.

        Cat priveste apartenenta la vreo formatiune politica sau alta, prefer sa nu comentez ca probabil ca v-ati simti mai deranjat decat sunteti deja.

        Cu respect,
        Vasile
    • +3 (5 voturi)    
      Confuz (Vineri, 20 iulie 2012, 13:24)

      cmg_george [utilizator] i-a raspuns lui vasile

      Domnu' Vasile, daca sunteti confuz, de ce nu va uitati singur peste dovezi si trageti concluzia.
      Un link de ajutor:
      http://media.tvrinfo.ro/other/201206/oglinda-vp-2003-teza_94614100.pdf

      Daca aveti rabdare gasiti intreaga teza si cartile din care se sustine ca s-a copiat...
  • +10 (14 voturi)    
    BRAVO!! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:13)

    MSN [utilizator]

    BRAVO!!
    BRAVO!!
    BRAVO!!
  • +10 (14 voturi)    
    felicitari! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:16)

    mihaela [anonim]

    felicitari membrilor comisiei, care cred in inteligenta romanilor!
  • +15 (19 voturi)    
    CINSTE LOR (Vineri, 20 iulie 2012, 12:16)

    olentina [utilizator]

    MI-AU DAT INCREDERE CA IN ROMANIA MAI EXISTA O mica speranta ca lucrurile pot merge spre mai bine.
    sincer imi era teama ca or sa fie constransi cumva sa cedeze amenintarilor doamnei ministru.ma bucur ca nu au facu t-o,tot respectul pentru domnii profesori
    • +2 (2 voturi)    
      acelasi lucru voiam si eu sa spun! (Vineri, 20 iulie 2012, 15:51)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui olentina

      Atata vreme cat exista speranta,nimic nu este pierdut.
  • +14 (18 voturi)    
    În sfârșit.... (Vineri, 20 iulie 2012, 12:18)

    becicherec [utilizator]

    Avem și oameni cu simțtul răspunderii!O comisie care și-a prezentat membrii,cu nume,prenume,funcție!Profesioniști!Mai avem speranțe...Cinste dumneavoastră,stimați PROFESORI!
  • +16 (20 voturi)    
    respect (Vineri, 20 iulie 2012, 12:18)

    radu [anonim]

    tot respectul pentru profesorii cu coloana vertebrala din aceasta comisie.
  • -18 (20 voturi)    
    Ce stiu sigur este ca Basescu a mintit (Vineri, 20 iulie 2012, 12:22)

    korcico [utilizator]

    Da A MINTIT PE TOATA LUMEA SI-A BATUT JOC TIMP DE 8 ANI DE POPORUL ACESTEI TARI.
    Nu stiu cit ma afecteaza plagiatul lu ponta dar minciuna si hotia PDL in frunte cu mincinosul suprem Basescu mi-a afectat familia si viata normala. Mi-a luat piinea de la gura asa ca dupa 29 il trimit la brutarie
    • +5 (7 voturi)    
      Publicati in alta parte ideile (Vineri, 20 iulie 2012, 13:09)

      Constantin3 [anonim] i-a raspuns lui korcico

      Mai bine va publicati ineptiile in Jurnalul National, acolo poate o sa aveti intelegere!
    • +2 (2 voturi)    
      Bati campii (Vineri, 20 iulie 2012, 14:59)

      MrMeisenshi [utilizator] i-a raspuns lui korcico

      Daca vrei paine si viata normala mars la munca, nu mai bate-n taste!
    • +1 (1 vot)    
      hotii dovediti (Vineri, 20 iulie 2012, 15:57)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui korcico

      sunt in parlament si in puscarie.Mai zburda un securist in libertate,dar nu pentru mult timp.Cat despre minciunile presedintelui,spune-mi macar una pentru ca eu nu am habar.
      In ceea ce priveste viata de familie,ai incercat si cu viagra?
  • +9 (13 voturi)    
    Oameni de onoare (Vineri, 20 iulie 2012, 12:23)

    Trojan.H [utilizator]

    Asa se poate rezuma.
  • +8 (12 voturi)    
    Ponta pleaca! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:24)

    Radu [anonim]

    Orice politician cu bun simt si onoare pleca de mult. Povestea cu plagiatul a facut ocolul lumii si toti isi bat joc acum de doctorii facuti in Romania. In felul acesta am fost discreditati cu totii iar intelectualii romani au ajuns de pomina! Ponta, du-te unde vrei dat nu mai incerca sa reprezinti poporul roman.
    • +2 (4 voturi)    
      Hotia Ponta. (Vineri, 20 iulie 2012, 13:08)

      Plagiatorul [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Cat timp la catedrele scolilor de POLITIE si DREPT vor fi profesori SUSPECTATI PENALI ca Nastase , Stanoaie etc .din aceste scoli vor iesii tot timpul peste 50% =absolventi penali , hoti profesionisti legali cu diplome , slugoi ai claselor politice parvenite ala Voiculescu, Patriciu, Nastase , etc . !!! Modelul ; Nastase hotz , finul/ucenicul si indrumatul in plagiat / hotie = Ponta hotz !!! Romanilor , stitzi ce aveti in frunte , cine va reprezinta afara si cine va da "caloriile " la iarna !!! COMISIA DE AZI a UNUVERSITATII , a lasat PLAGIATUL lui Ponta in COADA de PESTE !!! Plagiatorului Ponta i s-a oferit o "poarta" de scapare , cat vaca de mare .O forma a lashitatzii intelectuale . Deci mizeria de la cea mai cea ... din tzara (universitate) , a ramas dupa ushe in continuare !!! Pe o directie " bravo " , pe cea mai importanta directie DEZAMAGIRE , pt. cei ce sesizeaza , manevra de evitare a unei concluzii certe !!! " Intelectuali din toate tzarile UNITIVA " !!!
  • -12 (16 voturi)    
    comisie contrafacuta peste noapte (Vineri, 20 iulie 2012, 12:24)

    pdl [anonim]

    dupa cum bine se poate observa, nici unul dntre acesti membri nu este JURIST! rezulta ca avem de-a face cu o alta intoxicatie-fumigena....o alta intrebare pe care o adresez acestor membrii este in baza a ce s-au sesizat...au vreo calitate LEGALA? sau lupta la baioneta pentru defaimarea primului ministru si indirect a tarii in exterior?
    • +5 (9 voturi)    
      cine sunt membrii CNE (Vineri, 20 iulie 2012, 12:33)

      Viking [anonim] i-a raspuns lui pdl

      Prietene, poate nu ai vazut cine au fost membrii din CNE: nici-unul nu avea de a face cu stiintele sociale, erau fo 2 agronomi, 1 popa, inca vreo 2 ingineri. Hai sa fim seriosi. Cand mai postezi pe net, muta mai intai TV-ul de pe alt post decat Antenele.
    • +6 (8 voturi)    
      Copy-paste (Vineri, 20 iulie 2012, 12:34)

      tapitapi [utilizator] i-a raspuns lui pdl

      Nu e nevoie sa fi jurist ca sa vezi ca textele sunt copy-paste.
    • +5 (9 voturi)    
      Juristi? (Vineri, 20 iulie 2012, 12:38)

      obosita [utilizator] i-a raspuns lui pdl

      Alooooooooo, domnu' dar cei din comisia de la minister erau juristi cumva? Baza legala? Doctoratul s-a desfasurat la Universitate si ei sunt primii interesati sa-si pastreze reputatia, spre deosebire de comisia de la minister care este numita politic si in care 3/4 sunt oamenii Androneascai din Politehnica. Terminati cu chestia defaimarii primului ministru, pentru ca a reusit singur sa se faca de ras peste tot fara sa-l mai ajute cineva la asta.
    • +5 (7 voturi)    
      amice, esti idiot! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:51)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui pdl

      1. Universitatea Bucuresti a acordat titlul de doctor. Tot ea are dreptul (printre altii, eventual) sa revina asupra deciziei si/sau sa analizeze anumite aspecte.
      2. Pentru a constata plagiatul nu trebuie sa fii jurist. Sunt reguli ACADEMICE si nu JURIDICE, clar definite si asta inca de mult timp. Lumea academica si regulile ei au aparut inaintea USL, PDL si alte a altor acronime de gen.
      3. Un asemenea titlu are cel putin 2 componente: cea academica (recunoastere, dreptul de a profesa la alte niveluri etc.) si cea juridica (spor salarial si ce se mai acorda celor cu titlul de doctor). Universitatea a judecat din punct de vedere academic, pe baza unor reguli academice de plagiat, deci nu au nici treaba cu legea generala, ci doar cu regulamentele interne). Evident ca o decizie de acest gen la nivel academic are si repercursiuni in plan juridic, dar parerea mea e ca acestea sunt minore. Mai exact, Ponta nu poate fi acuzat ca a incasat sporuri pentru titlul de doctor in aceasta perioada, el avand, legal si academic, titlul de doctor.
      Daca acest titlul i se retrage, repet, parerea mea este ca nu i se poate imputa nimic in perioada 2003-2012.

      Plagiatul dpdv academic nu imbraca o forma legala, ci una de recunoastere a unui anumit nivel ACADEMIC (ce coincidenta, nu?). Legat de aspectul legal, juridic sau cum mai vrei sa-l numesti, se pot pronunta alte structuri.
  • +6 (8 voturi)    
    Chapeau bas ... (Vineri, 20 iulie 2012, 12:25)

    Sorin Fortiu [anonim]

    ... Domnilor Profesori !!!
  • +7 (9 voturi)    
    RESPECT ! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:26)

    rocitizen [utilizator]

    Toata stima si respectul pentru acesti oameni.
  • +9 (11 voturi)    
    Multumim ! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:28)

    Alberta [utilizator]

    In noianul asta de minciuni,hotii,trisari si plagiate din capul statului,simtim o boare de usurare ca ,totusi,mai avem cateva personalitati adevarate si nepatate.
    De ras ne-a facut dr Bradisteanu si altii ca el.
    Doamne,ajuta-ne ca suntem la ceas de cumpana!
  • +9 (11 voturi)    
    Cinste Universitatii Bucuresti! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:29)

    tapitapi [utilizator]

    Cinste celor care au simtul onoarei, celor care au sira spinarii! Cinste Universitatii Bucuresti!
    Acestia sunt romanii adevarati!
    • -2 (2 voturi)    
      Plagiatorul Ponta (Vineri, 20 iulie 2012, 13:19)

      Plagiatorul [anonim] i-a raspuns lui tapitapi

      Astazi , comisia universitatii a lasat loc destul si pt. viitor , de a mai fabrica "TELECTUALI" academicieni, profesori, doctori ,etc. model Pol Ponta ! S-a dat satisfactie , prostimii din Romania , dar verdictul de plagiat , a ramas ca in gara ! Spoiala de curaj si verticalitate se constata din ce s-a concluzionat astazi !!! Imi pare rau , ca descifrez mai mult decat ni se arata !!! S-a spulberat speranta de dreptate si cinste pt. viitor , cu toata aparenta la prima vedere , ca s-a facut dreptate ! Din aceasta UNIVERSITATE trebuie dat semnalul de formare , nu de deformare , a natziei Romane !!!
  • +1 (3 voturi)    
    corect (Vineri, 20 iulie 2012, 12:34)

    tyty [anonim]

    cinste lor. oricum o sa-i uitam atunci cand va trebui sa ne opunem inlaturarii lor de catre "adevaratii" specialisti
  • +4 (6 voturi)    
    Tot respectul !!! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:37)

    Bug [anonim]

    Tot respectul pentru acesti oameni, care au respect pentru stiinta si adevar!
    Un exemplu pentru toata societatea romaneasca.

    Ma inclin, cu respect, in fata lor
  • +4 (6 voturi)    
    bravo!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:38)

    traiang [utilizator]

    Bravo voua!!! Mai sunt si oameni cu verticalitate si buni profesionisti care au demnitatea de a ignora terciul politic Romania exista prin acest fel de oameni nu prin flegma politica care pur si simplu te asfixiaza
  • +4 (6 voturi)    
    Bravo! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:41)

    coco04 [anonim]

    E foarte bine ca Universitatea Bucuresti are grija de prestigiul scolii romanesti!
  • +1 (3 voturi)    
    Au plagiat ! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:42)

    Ovidiu [anonim]

    E plagiat ! Comisia a plagiat pagini intregi din raportul primei comisii ! Prin urmare aceasta comisie se va desfiinta si se va forma o noua comisie care va decide daca hotararea acestei comisii a plagiat sau nu ! Da' tot nu conteaza, pe 29 tot romanu' trebuie sa mearga la vot, e dreptul lui :)
    • +1 (1 vot)    
      Se cunoaste ca nu ai invatat in scoala!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 16:52)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Nu se pune problema de plagiat la un raport ca asta, e ca si cum ai spune ca daca cineva scrie 2+2=4 inseamna ca aplagiat!! Acest raport NU E o lucrare academica care SA TREBUIASCA SA FIE O NOUTATE asa cum e o teza de doctorat. Cum spunea cineva, ca de ex. Guvernul PDL a fost acuzat si chiar dat in judecata ca a plagiat Codul Civil, evident fara sa si prezinte dovezi in acest sens. Evident ca aceste dovezi nu pot exista, pentru ca nici Codul Civil nu e un document academic sau ceva care trebuie sa fie un unicat si o noutate.
      Dar de, nu toti merg la scoala si nu toti care merg mai si invata.
  • +4 (6 voturi)    
    Mai sunt si oameni verticali (Vineri, 20 iulie 2012, 12:42)

    fefe [anonim]

    in Romania.
  • -4 (6 voturi)    
    doctorat Ponta (Vineri, 20 iulie 2012, 12:48)

    Octavian Ionescu [anonim]

    Domnilor profesori,toată stima pentru pregătirea dvs,dar nici unul nu sunteți de specialitate în drept.Niciun om normal la cap nu vă poate acorda credibilitate.UNDE SUNT JURIȘTII DE LA FACULTATEA DE DREPT? Ei analizează doctoratele de la la geologie,matematică sau alte științe ?
    Nu vă este rușine?De ce vreți să înșelați opinia publică? Nu spun că Ponta este curat ca lacrima,dar vreau să aflu adevărul de la profesorii facultății de drept. PĂRERILE DVS NU INTERESEAZĂ PE NIMENI.
    • +1 (3 voturi)    
      cunosti limba romana? (Vineri, 20 iulie 2012, 12:52)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Octavian Ionescu

      Intelegi diferenta dintre "forma" si "fond"?
  • +1 (3 voturi)    
    au avut curajul (Vineri, 20 iulie 2012, 12:52)

    gopo111 [utilizator]

    sa il supere pe "marele copilot" al tarii, cred ca in curind isi v-or pierde slujbele din cauza asta, copilotul nu doarme si vegheaza pt binele lui :)
  • +5 (7 voturi)    
    Felicitari acestei comisii! (Vineri, 20 iulie 2012, 12:56)

    kepler [anonim]

    Oamenii acestei comisii reprezinta cu demnitate o institutie de prestigiu, Universitatea Bucuresti!

    Mi-a mai revenit inima la loc!

    In general in politica exista multi mincinosi si profitori, dar Ponta este unul dintre cei mai mari mincinosi care a aparut pe scena politica romaneasca.

    Cel mai bine pt el ar fi sa renunte rapid la titlul de doctor daca totusi nu vrea sa demisioneze!
    • -2 (4 voturi)    
      Membri comisiei se fac de rusine!! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:22)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui kepler

      Cum sa judeci o lucrare pe o anumita specialitate cind esti TEOLOG ORTODOX??? Cum sa judeci o lucrare de drept, cind esti CHIMIST??? Membri comisiei nu aveau absolut nici o competenta sa judece o lucrare dintr-o materie pe care ei nu o cunosc si nu au nici o tangenta. Cum sa te judece un profesor de GEOLOGIE pe o lucrare de drept international???? Ce are s...a cu prefectura???Era doar necesar un verdict negativ pentru Ponta??? Chiar asa de rau au ajuns profesorii aia, sa fie sclavii lui basescu??? Au uitat cind chioru isi batea joc de iei si le-a refuzat legea privind salarizarea si apoi spunea ca scoala produce timpiti??? Daca nu esti de specialitate atunci taci naibii din gura, ca nu este ca la fotbal unde se pricepe si tata safta.
      • +2 (2 voturi)    
        Ei stiu sa citeasca!! (Vineri, 20 iulie 2012, 16:58)

        Liviu [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

        Simplu, ei stiu sa citeasca!! Pacat ca s-ar parea ca tu nu stii, altfel ai fi vazut si singur citind lucrarile in cauza. Nu trebuie sa fii mare specialist ca sa vei ca doua texte sunt identice. Daca s-ar fi pus problema de continutul lucrarii din punct de vedere al Dreptului, ar fi fost intr-adevar bun ce spui. Dar ca sa vezi daca doua texte sunt identice, si un copil care are ceva scoala poate vedea. Ca nu ai ajuns insa la acest stadiu nu mai e vina noastra, a celor ce stim macar sa citim...
  • +4 (6 voturi)    
    Pentru toti spalatii pe creier de A3 (Vineri, 20 iulie 2012, 13:01)

    Alex [anonim]

    Argumentul legat de lipsa de pregatire in domeniul juridic al celor care au analizat teza de doctorat, pur si simplu, este idiot (stiu, nu e al vostru, doar il copiati de la Gadea si Ciutacu).

    Hai sa facem o analogie! Avem un spargator de case si un judecator.

    Varianta A3 si fanaticii: judecatorul nu are dreptul de a emite pareri si sentinte deoarece nu stapaneste arta deschiderii incuietorilor folosind speraclul. Este irelevanta legea (regulile academice in cazul nostru).

    Varianta fireasca: judectorul judeca fapta pe baza legilor (inca o data, reguli academice) si este indreptatit sa emita pareri si sentinte.

    Lasand la o parte analogiile, care cer un exercitiu destul de complex de gandire pentru unii, comisia Universitatii avea in componenta un cetatean care era sef peste Facultatea de Drept, desi, s-a repetat tot timpul, plagiatul este atat de clar incat poate fi apreciat la nivel de forma.

    Probabil, daca se intra in fond si incepe analiza pe reformulari de fraze, ies la iveala si mai multe pagini. Faptul ca tu ai copiat si schimbat cuvinte dintr-o fraza este tot plagiat, deoarece nu ai creat nimic, stapanirea sinonimelor nepremiindu-se cu doctoratul :)
  • -2 (4 voturi)    
    Toti sunt specialisti in drep (Vineri, 20 iulie 2012, 13:12)

    sunu [anonim]

    Mi-am dat seama ca niciunul dintre ei nu cunosc legea educatiei.....
    - comisia de etica a facultatii de drept s-a pronuntat ca nu este legal sa se pronunte pentru plagiat ci Consiliul National de etica ;
    - comisia de etica a universitatii (diferita de cea a fac. de drept) s-au pronuntat sub aspect formal si nu pe continut aspra tezei lui Ponta ..fara sa aiba valoare juridica..adica nimei n-o ia in seama...pentru ca nu cunosc legea ca universitatea nu are competente legale sa se pronunte pentru plagiat......au precizat ca vor aduna specialisti independenti care sa se pronunte pe continut..
    -- Consiliul national de etica s-a pronuntat lega..si pe continut respectiv formal conform legii din 2003..
    • +3 (3 voturi)    
      Teza de doctorat a lui Ponta. (Vineri, 20 iulie 2012, 13:46)

      Simsonel [anonim] i-a raspuns lui sunu

      Domnule anonim ("Toti sunt specialisti in drept") pentru a concluziona ca teza in cauza este un plagiat a fost nevoie sa se compare cele 85 de pagini din teza lui Ponta cu alte 85 pagini din lucrarea "sursa de inspiratie" . S-a constatat ca textul inclusiv punctuatia din ambele lucrari sunt identice. Asa a procedat revista Nature dar si orice om interesat a se lamuri dar care care dispune de verticalitate de caracter, echidistanta politica, onoare si demnitate. Degeaba cauti scuze domnului Ponta ca nu le vei gasi niciodata. Asa ca POnta va ramane toata viata cu stigmatul de plagiator ceea ce il obliga sa-si dea demisia din functia unde l-a cocotat Basescu.
  • -2 (4 voturi)    
    Lucratura PDL-ista (Vineri, 20 iulie 2012, 13:27)

    eugenb [anonim]

    Niciunul din cei care au semnat acea Hotarare a Univ.Bucuresti nu are specializarea de Drept international! Asta este similar cu niste Medici de orice specialitate , numai de specializarea de care este nevoie ca sa te opereze! ! Adica poti sa mori cu zile, pt ca te consulta medici ce nu au habar de ce te-ai imbplnavit, numai pe principiul ca Doctori sunt toti si ca au auzit de boala ta din carti. Este ca si cum te plangi ca ti-ai rupt mana, dar Doctorul respectiv iti prescrie medicamente de scarpinat pt ca zice el, te-a mancat in fund si de aia te-ai urcat in copac! Obs. Vad ca nu se spune nimic si de faptul ca majoritatea dintre ei au fost membri de PCR (prieteni ai lui Mos Ilici care stim ce parere avea el despre Ponta) si nici ca cati dintre ei tieau pe fata cu PDL-ul si Basescu. Asa ca nu putem pune baza prea mare pe verdictul lor. Intrebare: De ce nu au avut aceasta opinie atunci cand Ponta a venit sa sustina aceasta lucrare? Obs. Fariseii apar mereu!
  • +4 (4 voturi)    
    nu stiu cine's astia sau aia (Vineri, 20 iulie 2012, 13:51)

    nash pandelica [utilizator]

    cert este ca astia, au iesit in conferinta pubica, au probat plagiatul si au acceptat sa suporte orice consecinta administrativa.
    faptul a rectorul univ buc a fost in fruntea celor care au prezentat concluziile si probele plagiatului, dovedeste ca ub este solidar cu aceasta comisie...ad..pardon, anti ponta :)

    gaina moarta este la caterinca aburescu.
    sa vedem cum mai abureste aceasta gaina.
    caci, pentru a o transa, trebuie aburita si jumulita de vrajeli.

    mai draga, un doktorat la moskova ar conta mai mult !

    cum il chiama pe tavarishul ala, korniakov ?
    sa spuna el cat de autentica este diploma de dottore plagiatore.

    din nou s'au facut rahat..

    s'au facut ei si mai de dimineata, prin aparitia lu ovaz in locul lui ...chioriu.
    aceasi emblema usle in fundal, aceleasi ineptii spuse pe ton de porunca.

    in ciuda acelu ovaz, recomand sa faceti ca mine.
    it is the best time to go fishing !
    sau, pe carari de munte, ca acolo nu vin cu urna :)
  • +2 (4 voturi)    
    felicitari domnilor (Vineri, 20 iulie 2012, 13:53)

    draq [utilizator]

    .
  • -1 (3 voturi)    
    Plagiat (Vineri, 20 iulie 2012, 13:58)

    G.Pop [anonim]

    Cinste lor, cinste comunistilor. Cred ca inalta specializare juridica a membrilor comisiei ii indrituieste sa ia orice decizie posibila sau comandata. Apropo, care au fost lucrarile de doctorat verificate de aceasta comisie in ultimul an, care este verdictul referitor la doctoratul procurorului general, caz mult mai vechi decat al lui Ponta.
    Am convingerea, ca se asteapta sa uitam de el, sau, daca s-a dat verdictul si nu am fost pe faza, rog pe cei care-l stiu, sa ne zica si noua.
  • -2 (4 voturi)    
    din zece membri, niciunul de la drept !?! (Vineri, 20 iulie 2012, 14:02)

    Montesquieu [utilizator]

    culmea culmilor!

    din zece membri nici macar unul (UNUL!!!) nu e specializat macar in drept, ce sa mai vorbim de drept international sau in special drept international penal.

    e de domeniul evidentei ca lucrarea de doctorat a lui ponta reproduce identic cateva zeci de pagini dintr-o alta lucrare.

    problema e daca notiunile preluate de ponta fac parte din common-knowledge-ul dreptului international penal sau daca regasim in ele aportul personal al sursei.
    daca e vorba de notiuni comune care doar nareaza o stare de fapt fara a prelua opiniile personale ale autorului textului sursa nu e plagiat.

    e ca si cum am spune ca fiecare dintre noi atunci cand scriem ii plagiem pe latini pentru ca le folosim literele sau cand facem calcule matematice ii plagiem pe indieni pentru ca le folosim simbolurile pentru cifre.
    • 0 (2 voturi)    
      Vad ca ai inteles foarte bine (Vineri, 20 iulie 2012, 15:37)

      MrMeisenshi [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      ca s-au pronuntat pe forma. E de admirat si abordarea ta originala vs. ceilalti uslasi.
      Indiferent de common knowledge faptul de a prelua din alte lucrari publicate 68 de blocuri de text, dintre care cel mai extins are 15 pagini( ATENTIE: cca 5000 de cuvinte cu punct si virgula) este furt pe fata.
      La fel de sigur cum e ca nu plagiem pe nimeni cand folosim litere pentru a compune cuvinte si fraze este si faptul ca plagiem cand ne insusim cu copy-paste
      pagini intregi de fraze compuse de altcineva.
      Si pentru a observa acest lucru nu e nevoie de studii juridice, ci doar de un dram de bun simt (common sense).
  • -1 (3 voturi)    
    juristi numa unu si unu (Vineri, 20 iulie 2012, 14:12)

    mmm [anonim]

    daca in aceasta comisie ar fi macar un jurist poate ca as crede verdictul lor. asa nu am nici o indoiala ca verdictul este unul politic. poate ar fi bine sa verifice si lucrarea de diploma a maestrului esavarsit: basescu
  • +2 (2 voturi)    
    care pe care (Vineri, 20 iulie 2012, 14:31)

    Oana [anonim]

    La urma urmei se reduca la o comisie versus o alta comisie. Cel putin astia din urma nu au toti cefe late si fete de groh! ca aialalti!
  • +2 (4 voturi)    
    felicitari (Vineri, 20 iulie 2012, 14:41)

    alin [anonim]

    felicitari comisiei!
  • +1 (1 vot)    
    auto (Vineri, 20 iulie 2012, 14:52)

    sesizatu [anonim]

    Ca singurul jurist din comisie e finul lui stoica nu ati aflat?
  • +3 (5 voturi)    
    Multumesc (Vineri, 20 iulie 2012, 15:01)

    mire [anonim]

    Va multumesc in numele tuturor celor care-si fac studiile corect ,cu mult efort si implicare. Universitatea si-a pastrat verticalitatea.Pentru cei care comenteaza este esential ca sa se intoarca la definitia simpla a plagiatului,din dictionar. VA RESPECT.
  • +3 (5 voturi)    
    Asa curaj mai rar!! (Vineri, 20 iulie 2012, 15:02)

    me [anonim]

    Respect curajul si demnitatea comisiei!!! Cu toate amenintarile din partea Ecaterine Andronescu comisia a avut curajul sa spuna adevarul!!
    • +1 (3 voturi)    
      si eu (Vineri, 20 iulie 2012, 15:58)

      me too [anonim] i-a raspuns lui me

      si eu cred acelasi lucru. norocul nostru este ca mai sunt oameni curajosi in tara asta.
  • +1 (3 voturi)    
    felicitariUB! (Vineri, 20 iulie 2012, 15:46)

    bety [anonim]

    un plagiat se poare dovedi fara sa fii in specialitae(jurist).
    Ponta este un hot arogant si increzut !
    Halal asa prim ministru!
    Pleaca repede si i-al si pe repetentul de Antonescu si toata gasca voastra!
  • -1 (1 vot)    
    13 membri (Vineri, 20 iulie 2012, 16:15)

    marius [anonim]

    Comisia are 13 membri. de ce nu sunt trecuti toti, spre exemplu Decanul Facultatii de Drept? Care este ratiunea pentru care i-ati omis? Ce facatura, precum guvernul din 30 decembrie 1947 omis din raportul lui Basescu privind ororile comunismului!! ayayayay MIZERABIL!
  • 0 (2 voturi)    
    specialisti pentru guvern (Vineri, 20 iulie 2012, 16:24)

    doctor [anonim]

    Acesti oameni pot conduce (bine) tara
  • -1 (3 voturi)    
    De la drept nu e nimeni ? (Vineri, 20 iulie 2012, 16:35)

    vlad [anonim]

    Pai vad o multime de omuleti, probabil ce-a putut aduna PDL-ul de peste tot dar pe nimeni de la Drept si pana la urma despre o teza de Drept vorbim.
  • +1 (3 voturi)    
    Decizia Comisiei de Etica a Universitatii Bucu (Vineri, 20 iulie 2012, 17:08)

    Liviu Suciu [anonim]

    "Imparatul e gol pusca" doar slujitorii il vad imbracat. Comisia de etica a ridicat Universitatea Bucuresti deasupra politicului. Decizia acestor dascali adevarati va trasa o linie clara intre nulitati si caractere. Parca incep sa am o speranta ca figura cu "savant de renume mondial" nu se va mai repeta.
    • +1 (3 voturi)    
      CETATENII DE ONOARE AI ROMANIEI (Vineri, 20 iulie 2012, 18:27)

      Maria [anonim] i-a raspuns lui Liviu Suciu

      Felicitari membrilor comisiei de etica a Universitatii Bucuresti si va multumim ca ne redati speranta ca exista in Romania personalitati care nu admit compromisul si nu ridica neadevarul la rang de rege, indiferent despre cine este vorba
      Domnilor profesori ,va multumim pentru respectul ce ne-ati acordat , spunandu-ne adevarul .Este un adevarat balsam pentru sufletul nostru ,a celor care au capacitatea intelectuala de a intui adevarul, dar carora le lipsesc informatiile corecte pentru al defini ca adevar Din pacate noi romanii suntem obligati sa inotam intr-o adevarata mocirla a minciunii si dezinformarii ,situatie extrem de paguboasa si periculoasa Persoane de calitatea Domniilor Voastre , mai dau o sansa Romaniei si romanilor
  • +1 (1 vot)    
    Care dintre ei este jurist? (Vineri, 20 iulie 2012, 17:21)

    cc [anonim]

    Nu imi este clar care este procedura de verificare. Au avut consiliere din partea unor juristi dupa care au deliberat? Nici unul din ei nu este specialist in Drept iar aici stim ca baza este textul de lege sau extrasul de regulamente unde nu prea ai ce sa fabulezi. Cred mai degraba ca lucrarea a fost foarte slaba, nu a avut ce comunica si a bagat la greu texte din regulamente sau materiale de proiect la care a avut acces. Mai degraba i-as lua titlul pt. calitatea slaba a lucrarii.
  • +1 (3 voturi)    
    Marga despre plagiat (Vineri, 20 iulie 2012, 17:43)

    tigan2012 [utilizator]

    Andrei Marga: “Împrejurarea că unii universitari recurg la plagiat are o cauză evidentă: sunt oameni care doresc mai mult decât pot să facă şi care socotesc normal plagiatul, sperând să nu fie descoperiţi. Pe de altă parte, România nu are o legislaţie univocă privind plagiatul şi măsurile punitive pe care plagiatul le atrage.

    Legislaţia din ţara noastră nu a însuşit definiţia internaţională simplă – plagiat este preluare a unui text de mărime anumită din lucrarea altuia, fără citarea nemijlocită a sursei – şi, de aceea, atunci când sunt prinşi că au plagiat, unii se ascund după justificări ieftine: că sursa a fost citată în lista bibliografică, că redactorul a omis trimiterea la sursă, că s-a tipărit o versiune preliminară a textului, etc. Să ne înţelegem: toate acestea sunt subterfugii. Atunci când se preia un pasaj dintr-o carte sau un articol al altcuiva, sursa trebuie citată direct, nu doar în lista bibliografică.

    Nu este permisă nicăieri în lume preluarea de pasaje din cărţile altora, menţionându-i pe aceştia doar în lista bibliografică. Dacă se întâmplă că un redactor a ”uitat” trimiterea bibliografică sau aceasta s-a pierdut dintr-un motiv oarecare, atunci autorul poate decide neîntârziat retipărirea lucrării, în aşa fel încât trimiterile să fie puse în ordine.”

    Andrei Marga: “Se pot imagina multe măsuri pentru eradicarea plagiatului – demascarea publică, retrogradarea profesională, alte pedepse etc. Înainte de toate, trebuie însă să fie pusă la punct legislaţia. Iar aceasta trebuie să fie univocă, aidoma legislaţiei din alte ţări: plagiat înseamnă preluarea unui text de mărime determinantă din lucrarea altuia, fără citarea nemijlocită a sursei. Odată lămurit termenul, sunt de stabilit sancţiunile; acestea sunt deja elaborate în diferite legislaţii europene, încât nu trebuie inventate.

    Aplicarea legii este pentru toţi. Altfel, se petrec situaţii stranii, din păcate, tot mai frecvente în ţara noastră, în ultimii ani. Unii plagiatori se refugiază în partid
  • +1 (3 voturi)    
    Mai avem o speranta... (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 0:17)

    Liana Pop [anonim]

    ... ca, prin laurea acestei decizii, nu e compromisa si ideea de lucrare stiintifica/de doctorat, care trebuie sa ramina bine definita si respectata intru totul pentru a putea intra intr-un circuit stiintific normal (ca sa nu zicem, iar, international!).
    Romanii NU stiu unde este si nu este plagiat. La romani, legea "teritoriului" nu functioneaza. in niciun context. Ceea ce nu este o scuza pt cazurile de furt de text. Una este sa te documentezi si sa preiei un background stiintific, fara de care nicio lucrare stiintifica nu este stiintifica, si alta este sa preiei, textual, ce au scris altii.
    Din nefericire, strainii au scris deja despre "modul romanesc" de scriere academica. A se vedea:
    Danielle Omer, « Les habitudes rédactionnelles dans l’enseignement en contexte roumain », Marges linguistiques : www.revue-texto.net/marges/marges, iulie 2004. sau, tot Danielle Omer: «De l’usage de la citation et du plagiat dans les productions écrites des étudiants francisants : l’exemple en Roumanie», în Francophonie en Turquie, dans les pays balkaniques et de l'Europe orientale, Ankara : Turquie. A se vedea bune descrieri comparate, pe text, ale plagiatului, in mai multe surse: Pouliot, K., Présentation des références, des citations et des notions bibliographiques, http://www2.hec.ca/qualitecomm/caf/bibliographie.pdf, sau Georgeta Cislaru, Chantal Claudel, Monica Vlad, L’écrit universitaire en pratique, Ed. De Boeck, Col. Méthodes en sciences humaines, 2009. Si nu numai. Dar cine doreste sa poata descrie si explica cazurile de plagiat, direct pe text, chiar la nivelul unui singur paragraf, trebuie sa cunoasca lucrari de genul acestora.
  • +1 (1 vot)    
    Mizeria (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 11:32)

    cititor [anonim]

    Mizeria este incomparabil mai mare decit cazul lui Ponta. Asa s-au facut multe doctorate la facultatea de drept a UB, asa s-au facut multe doctorate pe la alte facultati de invatat pe de rost ale aceleiasi universitati. Cine are minima curiozitate sa vada cum stau lucrurile nu trebuie decit sa citeasca lista de articole stiintifice in reviste adevarate, defalcata pe discipline stiintifice, de la Ad Astra http://www.ad-astra.ro/cartea-alba/domains.php. Niste nimeni in comunitatea stiintifica internationala trec in RO drept mari profesori universitari de drept, stiinte politice, filozofie, stiintele educatiei, jurnalism, psihologie, etc.. Si n-au cum sa scoata doctori decit reciclind maculatura bogata tiparita loco pe la editurile prietenilor. Pe linga ei, inginerul plagiator mang e cu doua secole avans: copiaza din reviste serioase si trimite prin Ucraina facaturile.
    Cam asta ar trebui sa constate Comisia de Etica a UB daca ar dori sa faca un pic de curatenie.
    PS Cine dracu a vazut o comisie de etica a celei mai bune universitati dintr-o tara, care n-are o pagina web, ale carei documente nu pot fi gasite nicaieri si a carei componenta se gaseste doar in ziare? E o comisie artistica, ce produce doar show-uri de campanie electorala cind undeva se apasa tasta trei.
  • 0 (0 voturi)    
    ponta a plagiat? (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 14:19)

    doru ciobanu [anonim]

    Cati d intre distinsii profesori ce fac parte din asa zisa comisie au studii in drept?
  • 0 (0 voturi)    
    Plagiat ? (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 23:18)

    justitiaru [utilizator]

    Parcă doctoratul lui Ponta a fost în domeniul juridic.
    Ce legătură au aceşti licenţiaţi în alte domenii decât domeniul juridic ?
    Dacă folosesc o formulă a lui Tales sau legea lui Avogadro, sau o teorie a lui Aristotel înseamnă că plagiezi ?
    Să fim serioşi, oameni buni !
    Plagiat consider că: copiezi în integralitate o operă de artă, un cântec, o simfonie, .....etc, şi te dai drept autorul.
    restul lucrărilor sunt lucrări de diplome care sintetizează o anumită temă cu evaluări din cunoştilţele ănaintaşilor noştri. Altfel nu o să progresăm ca ştiinţă, ca evoluţie etc.
  • 0 (0 voturi)    
    Stimaţi colegi, sper ca greşeală voastră să fie fă (Luni, 13 ianuarie 2014, 17:02)

    Prof.Gh.C.Dinulescu-Câmpina [anonim]

    Comisia dvs. nu este competentă pentru a judeca o teză din 2003 când condiţiile de menţionare a bibliografie erau altele; nu ca cele din beletristică, ci unele care sunt şi acum valabile în ştiinţe.
    Învinuirea că dvs. sunteţi o comosie ad hoc, se sustine, şi îmi pare rău că un profesor de matematică se compromite, acceptând să fie cooptat într-un organism politic.
    V-aţi gândit că nişte idei ale lui Ponta, concordante cu nişte concluzii ale unui organism mondial ar fi putut fi preluate din teza lui Ponta şi publicat, înaintea publicării tezei acestuia, de către unul din membrii comisiei? Aţi fi vreunul dintre dvs. capabil să nu aruncaţi vina pe unul din profesorii săi?
  • 0 (0 voturi)    
    verificări (Marţi, 8 decembrie 2015, 10:04)

    tiberiu [anonim]

    Ăstora le-a verificat cineva lucrările de licență și doctorat?


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version