VIDEO Victor Ponta: Plata TVA, la incasarea facturilor, scutire de CAS timp de un an pentru angajarea somerilor tineri sau peste 55 de ani. Vizita delegatiei FMI, amanata o saptamana

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 16 iulie 2012, 10:25 Actualitate | Esenţial

TVA-ul se va plati la incasarea facturii pentru firmele care au o cifra de afaceri de maxim 500.000 euro si doar pentru platile efectuate prin sistemul bancar, a anuntat luni premierul Victor Ponta.

El a prezentat un set de masuri economice destinate sustinerii cresterii economice si incurajarii angajarii, care vor fi puse in practica dupa discutiile cu delegatia FMI, CE si a Bancii Mondiale, care se va deplasa in Bucuresti dupa referendumul din 29 iulie.

Vicepremierul Florin Georgescu a sustinut ca nu vor exista efecte negative asupra bugetului.



Victor Ponta a afirmat ca aceasta masura va reprezenta o "gura de oxigen pentru economie" si "reducerea evaziunii fiscale, pentru ca dispar mecanismele de rambursare fictiva de TVA".

De asemenea, vor fi scutite de la plata CAS la fondul de sanatate, pensii si somaj firmele care angajeaza persoane aflate in somaj cu varsta sub 25 de ani sau peste 55 de ani.

Scutirea de la plata CAS va fi valabila timp de un an, cu conditia mentinerii locului de munca inca un an, suplimentar. Scutirea este valabila doar pentru angajator, angajatul urmand sa-si plateasca contributiile de asigurari sociale.

Firmele cu datorii bugetare vor fi scutite de la plata penalitatilor aferente daca achita obligatia principala si dobanzile in perioada 1 septembrie-31 decembrie 2012, potrivit agentiei Mediafax.

"O masura avuta in vedere de Guvern este scutirea de la plata penalitatilor pentru debitorii statului pentru obligatiile de plata achitate in perioada 1 septembrie-31 decembrie 2012", a spus Ponta.



El a precizat ca masura este destinata firmelor cu dificultati financiare temporare.

Secretarul de stat in Ministerul Finantelor Liviu Voinea a precizat ca in evidentele statului erau inregistrate la sfarsitul lunii iunie un numar de 300.000 firme cu datorii bugetare si ca din calculele ministerului rezulta ca aplicarea unei astfel de facilitati ar majora veniturile la buget cu 5%.

Ce masuri a mai anuntat luni premierul Ponta:

  • Cresterea deductibilitatii cheltuielilor de cercetare si dezvoltare de la 20% la 50%
  • TVA va fi eligibil la decontare pentru proiecte finantate din fonduri europene, masura solicitata de fundatii si organizatii non-profit

Stirea se actualizeaza
























11581 vizualizari

  • +33 (39 voturi)    
    Un Asistat Social (Luni, 16 iulie 2012, 10:35)

    feisbuk [utilizator]

    Dar CONCRET, ASTAZI, ce masuri ati luat pentru sprijinirea economiei si care vor apare dupa amiaza in gazeta de perete numita Monitorul Oficial?
    • -33 (53 voturi)    
      hehe (Luni, 16 iulie 2012, 11:10)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      Dacă securist-liberalul MRU lua măsurile astea intrați în orgasm. Acum e rău. Hehe, sclavi până la moarte.
      • +35 (39 voturi)    
        stai putin (Luni, 16 iulie 2012, 11:31)

        math [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        sa vedem despre ce e vorba. Daca tu ajungi la orgasm numai cand vezi o poza cu Ciutacu, nu inseamna ca suntem toti la fel.

        La Antenele glorioase scrie pentru facturi de sub 500,000 Euro, aici scrie de cifra de afaceri. Care cifra, din ce an ? Vor fi 87 de conditii, in final va trebui sa vina oamenii de afaceri la noi la USeLeu cu un dosar si sa stabilim daca se poate amana plata sau nu. Tovarasii vor avea prioritate.

        Scutirea de penalitati iarasi masura benefica pentru USL. Adica cei destepti care nu isi platesc datoriile au facut o economie importanta, vor plati aceleasi sume cu 6-12-24 de luni intarziere, aceleasi sume in RON cand Euro este 4.56
        Prostii care platesc la timp pana la ultimul leu ...
        e problema lor ca nu ii duce mintea!
        Economie de piata made by USL, traiasca baietii destepti, Voiculescu si Ponta salveaza poporul.
        • +15 (17 voturi)    
          Suntem iar rusinea Europei (Luni, 16 iulie 2012, 12:59)

          bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui math

          Am avut o revolutie, unde am strigat cu totii: JOS COMUNISMUL, JOS DICTATURA!
          Greu ne-am recastigat libertatea, increderea in lume...greu de tot, din cauza lui Iliescu si clica.
          Astazi traim acelasi sentiment, aceeasi groaza, Ponta si Crin in fiind in slujaba Tunratorului Felix si a banilor lui, ne-au intors doar in cateva zile in urma cu 40 de ani!
          Romani treziti-va!!!
          Ponta si Crin au ordina sa puna mana pe justitie, deoarece toti baronii PSD si cei de la liberali, au dosare grele construite in timp,iar acum s-au finalizat si teama i-a cuprins prin cazul Nastase-comunistul.
          De aici furia PSD-ului, de aici lovitura de stat! Nu puteau opri justitia cu Basescu la putere, asa ca au pus de un puci bolsevic, profitand de nemultumirea oamneilor din cauza crizei. Poporul inca naiv si indoctrinat a cazut in plasa lor.
          Dar iata ca s-au trezit, Europa urla, lumea se agita din cauza evolutiei euro si a preturiulor, ratelor, datoriilor de tot felul!
          Poporul este furios si fereasca Dumnezeu, sa ne infuriem si mai tare daca ciuma USL nu dispare.
      • +20 (22 voturi)    
        absolut (Luni, 16 iulie 2012, 11:46)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        punem pariu aici ca aceasta masura n-o s-o vezi in monitorul oficial? e doar gura de ei.
        pune pe hartie ce a promis inainte sa vina la guvernari si spune-mi cate au fost onorate? exista o singura masura promisa in campanie pusa in aplicare?
        la cate tampenii pe minut spune acest plagiator (pt ca si asta este plagiat dupa proiectul guvernului ungureanu) nimeni nu-l mai crede.
        securisti cu adevarat, o mare parte dovediti si de justitie sunt in pnl. eu cred ca in cazul in care folosesti cuvinte dure si alarmante poti speria oamenii, dar nu uita, aici sunt oameni nespalati pe creier de antenele unui turnator in familie.
        vezi-ti de stolnici, ghise, srs si inca cativa dovediti de justitie ca fiind turnatori sau fosti ofiteri de securitate.
        incearca comentarii mai inteligente pe aici. insinuari si minciuni practicate de ciuma rosie invatate la stefan gheorghiu nu tin aici :)
      • +6 (6 voturi)    
        Mazeta de perete a bolsevicilor USL (Luni, 16 iulie 2012, 19:21)

        avint [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        In primul rand sunt doar vorbe, nimic concret.
        Au fost amanate dupa Referendum, ghici de ce?
        Daca vor sa le aplice, FMI-ul o sa-i intrebe cu ce vor compensa sumele care nu vor mai intra in buget ca urmare a MEGA MASURILOR PONTA. Ce crezi ca va spune Ponta? Iti spun eu, va mari taxele pe munca.

        Dar, dupa cum te exprimi, cred ca in afara de mersul pe stadioane nu te mai ocupi cu altceva, asa ca taxele pe munca nu prea te intereseaza.
      • +3 (3 voturi)    
        un Nobel pt....? (Marţi, 17 iulie 2012, 9:23)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        timp de 40 de ani UE a INTERZIS asta (va fi posibil numai din 2013). Deci sunt toti imbecili, in toate tzarile UE. Noroc ca a venit Ponta si gasit solutia miracol (sau era Voinea?). Ii dam un Nobel pe economie si tie o medalie ca il sustii? sau e doar o gargara USL?
  • +32 (36 voturi)    
    da.. da... (Luni, 16 iulie 2012, 10:37)

    Garda de Fier Vechi [utilizator]

    ... si asa nu aveati incasari, sa vezi acum evaziune! Nu ca nu ar fi indicat sa se incaseseze TVA dupa incasare, dar UNDE ESTE MECANISMUL DE VERIFICARE??? Nimic. Miroase a dedicatie la vara, umbrareanu, firme pnl, etc
  • +35 (41 voturi)    
    masuri suplimentare (Luni, 16 iulie 2012, 10:38)

    timur [utilizator]

    1. pina in 100 de pagini nu se considera plagiat
    2. ceasurile desteptatoare vor afisa ora doar in format 12h si doar PM.
    • +6 (6 voturi)    
      furtul (Luni, 16 iulie 2012, 13:55)

      selu [utilizator] i-a raspuns lui timur

      ""pana in 10000 de lei se considera infractiune, daca furi mai mult de atat atunci nu,esti cinstit "" (Adrian Nastase).
  • +29 (35 voturi)    
    Vom face totul (Luni, 16 iulie 2012, 10:40)

    math [utilizator]

    Discursul mi-a adus aminte de Nea Nicu care facea totul pentru pace si prosperitate, pentru a ajunge pe cele mai inalte culmi de civilizatie, pentru cauza glorioasa a comunismului. 80% din "masuri" se refera la cum a distrus Basescu si PDL tara noastra ca o floare.

    Masura cu TVA-ul este precum socialismul stiintific. Suna bine dar este imposibila. Pe langa numeroasele conditionari care o vor bloca dpdv practic, masura ar crea spatiu pentru multe smecherii....

    Dar pana in 2013 votam de cateva ori, iar de prosti nu ducem lipsa. Este fix un praf in ochi sau o fumigena.... dupa gust (sau dupa nevoi cum ne invata batranul Marx).
  • +22 (26 voturi)    
    In sfarsit, ceva despre economie (Luni, 16 iulie 2012, 10:45)

    Rasmus [utilizator]

    ma bucur sa aud si stiri de acest gen, nu pot spune ce inseamna pentru economie.

    nu pot sa ma bucur insa ca actuala putere nu are credibilitate si ca trebuie sa treaca examenul respectarii decizilor CCR.

    daca examenul cu UE Ponta nu l-a trecut, adica nu i-a putut pacali cu praf in ochi, ar fi economic catastrofal sa il piarda si e acesta

    maine si poimaine se joaca cartea democratiei, a corectitudini politice insa ma tem
    • 0 (0 voturi)    
      rationeaza doar un pic! (Marţi, 17 iulie 2012, 17:58)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      marele rau-platnic e statul. Daca nu se colecteaza TVA e gaura la buget!!!! mare!
  • +38 (42 voturi)    
    Propaganda ieftina (Luni, 16 iulie 2012, 10:51)

    mircea_cjn [utilizator]

    Mai intai ca este doar intentie chestia asta cu TVA-ul! Multi au vrut, FMI-ul s-a opus pentru ca se face o gaura in buget neacoperita! Atunci, de ce se face anuntul acum? Simplu:
    - se face anuntul asa, ca da bine, propaganda pentru 29 iulie (ia uite ce masuri am luat noi, bal bla). Deja toti vorbesc de relansarea economiei, ba unii chiar o vad zburand deja ! ha!
    - chestia draguta este ca FMI-ul ...nu va accepta asa ceva, deci masura nu se va aplica in orizontul apropiat!
    De aia a si fost amanata vizita FMI din 24 iulie, sa nu le dea peste nas!!

    In mod normal, anunti o masura clar, cand ai convenit cu toate forurile. Nu vii cu intentia si apoi sa spui ca..nu ne-au dat voie. Pai ,putea acum sa anunte salariul minim pe economie 1000 de euro !

    PROPAGANDA IEFTINA !!
    • +25 (27 voturi)    
      ai mare dreptate ! (Luni, 16 iulie 2012, 11:17)

      dorinuca [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      Este propaganda 100% ! Cei care sunt angajatori, stiu ca masura cu somerii ( in orice caz una foarte asemanatoare )a fost in vigoare si inainte de acest anunt pompos , numai ca se referea la someri de la 45 de ani in sus ! Acum este( sau va fi) de la 55 de ani in sus ! Iar TVA la incasarea facturii va fi aprobata de FMI, BM si altii cand o zbura porcul parlit ! Dar , a fost o ocazie buna pentru a-l ataca din nou pe PRESEDINTELE Basescu , de a face nitica campanie electorala ! Nimic altceva. Din pacate pentru mincinosul acesta patologic, ponta, cei care sunt activi in mediul economic, chiar daca nu sunt firme mari, mai stiu ceva din masurilein vigoare de dinainte de venirea lor la putere ! Asa ca n-o sa-i inghita minciuna, indiferent de cat de frumos incearca s-o ambaleze !
      • +17 (21 voturi)    
        si am uitat (Luni, 16 iulie 2012, 11:32)

        dorinuca [utilizator] i-a raspuns lui dorinuca

        Cheltuielile astea cu cercetarea si dezvoltarea ma fac sa rad . Toti cei care faceau cate un contract cu statul sau chiar cu firme de stat ( pentru vanzari sau prestari de servicii) umflau bine costurile , dar cel care raspundea de contract semna cu firma X numai contra comision. Comisionul, dupa innasprirea regulilor financiare nu mai putea fi dat direct, ci prin firme de consultanta ale celor care trebuiau sa-l incaseze . Stiindu-se acest lucru s-a incercat limitatarea deductibilitatii acestor cheltuieli. Acum vor sa mareasca procentul de deductibilitate, deci si comisioanele incasate de baieti mai mult sau mai putin destepti, dar aflati in pozitii cheie in cadrul firmelor de stat.
  • +21 (23 voturi)    
    masuri economice (Luni, 16 iulie 2012, 10:55)

    B.T. Alexandru [utilizator]

    Daca masurile au sustinere bugetara nu pot fi contrazise. Toti vor fi de acord . Sunt pesimist ca sunt masuri sincere. La analiza cu Fondul se va vedea daca sunt posibile. Cel mai probabil vor fi amanate. Vor avea rolul jucariei din vitrina pe care o promiti copilului pentru candva cand vei avea bani.
    Opozitia trebuie sa preseze ca aceste masuri sa se si aplice.Si daca nu se aplica sa spuna raspicat ca sunt promisiuni demagogice.
  • +17 (25 voturi)    
    Exista in Romania someri la peste 65 de ani? (Luni, 16 iulie 2012, 10:55)

    Chiar Eu [utilizator]

    Cred ca e o gluma. In Romania lumea se buluceste sa se pensioneze anticipat. Poti fi si somer si pensionar in acelasi timp?
    • +9 (11 voturi)    
      E vorba de 55 (Luni, 16 iulie 2012, 11:07)

      Ionescu2 [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Nu 65...
    • +4 (6 voturi)    
      da sunt (Luni, 16 iulie 2012, 11:10)

      rakleta [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Adica aia care mai au putin pana la pensie si au salariu de mizerie.
      Isi baga dosar de somaj cand mai au putin. Si basca ca numai trebuie sa munceasca.
      • +4 (4 voturi)    
        E bine (Luni, 16 iulie 2012, 14:19)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui rakleta

        Vad ca stati bine cu intelegerea fenomenelor.

        Poate la un moment dat se va prinde cineva (angajatori, guvernanti, societate in ansamblul sau) ca nu e avanatajos sa muncesti in Romania.

        Ca toate problemele pe care le avem cu numarul de pensionari, cu pensionarii fraudulosi, cu cei care prefera sa primeasca ajutor social fara sa munceasc, cu handicaptii fictivi etc sunt cauzate nu din cauza ca "romanul e puturos" (dovada milioanele de romani plecati la munca peste hotare) ci pentru ca nu exista nici un pic de respect pentru munca si ca aceasta nu e stimulata.
    • +7 (9 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 16 iulie 2012, 11:20)

      LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Ai dreptate pana nu ai scirs tu nu mi-am dat seama cat de gogonata este. Deci legea va exista dar nu se va aplica nimanui, dar vor pretinde ca au ajutat la cresterea economica.
  • +20 (20 voturi)    
    Economia vraiste (Luni, 16 iulie 2012, 11:16)

    Nowhereman [utilizator]

    Sunt masuri pompieristice, anuntate din mers in joc de glezna si care nu vor fi acceptate de FMI. In masurile economice ale guvernului Ponta nu mai crede nimeni care stie cum merge economia realã.
    Sa vedem la cit se opreste cursul EUR si cum va explica mr. Ponta evolutia cursului sutelor de mii de români cu credite in EUR si firmelor care fac importuri cu plata externa imediata si incasarea la intern in 90-180 zile. Ce cash-flow se poate previziona pânã la sfârşitul anului.
    Apropo: Firmele care anul acesta au fost executate silit pentru penalitati , dobanzi, accesorii etc. prin poprire pe conturi si executarea conturilor isi pot cere banii inapoi sau au picat de fraieri?
    Este pregatit sistemul informatic al finantelor pentru introducerea unui nou sistem de colectare TVA. Jumate din ei sunt in concediu.
    Bonus : Astept raportul guvernului Ponta prin noiembrie cu investitiile straine pe anul acesta.
    Sigur au fost izgoniti investitorii de Base si Monica Macovei care au stat la vama la Nadlac si la Otopeni cu pancarte : Investors, go home!
    • +10 (10 voturi)    
      Cursul eur (Luni, 16 iulie 2012, 11:37)

      skeptica [utilizator] i-a raspuns lui Nowhereman

      Pai a explicat deja mr. Ponta evolutia cursului. Cu el clasico "Basescu e de vina", bineinteles.
    • +2 (6 voturi)    
      curs (Luni, 16 iulie 2012, 12:19)

      seb75 [utilizator] i-a raspuns lui Nowhereman

      Se pare ca ii plangi pe importatori ... asta am ajuns dupa 20 de ani --- tara importatoare(Pt asta tb sa-i felicitam pe toti ce au condus Romania: PSD, PD, PNL, PNT...)
      Un curs slab al RON ar putea da o gura de aer exportatorilor. Daca dau faliment importatori nu ma deranjeaza (le urez la mai mare)

      Legat de investitiile straine eu zic sa-i ceri prima data raportul lui Boc si sa vezi cum au scazut constant din 2009 incoace ... Boc ce a facut pt a atrage investitii straine?
      TVA la incasarea facturii -- este clar o mare prostie - nu ajuta pe nimeni chestia asta decat pt primele 2-3 luni de zile -- apoi reintra in blocaj.
      • 0 (0 voturi)    
        importatori? (Marţi, 17 iulie 2012, 9:20)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui seb75

        cel mai mare import valoric al RO este ENERGIE! pe ei ii vrei in faliment?
  • +11 (11 voturi)    
    deja exista ceva de genul (Luni, 16 iulie 2012, 11:22)

    marcone [utilizator]

    deja exista o lege care sprijina angajarea de proaspat absolventi si someri peste 50 de ani parca si prin care angajatorul primeste ca ajutor un procent calculat in functie de salarul minim care mi se pare mai avantajoasa. doar ca nu prea sunt fonduri pt asa ceva. mai bine ar aloca fonduri pt asta.
  • +12 (12 voturi)    
    info propaganda (Luni, 16 iulie 2012, 11:25)

    basescujudecat [utilizator]

    Masura asta mai aduce o lopata de pamant peste voi.
  • +14 (14 voturi)    
    excelent, fantastic, minunat (Luni, 16 iulie 2012, 11:39)

    dj [utilizator]

    si din ce acoperiti? Asa, ca fapt divers....
    Pe langa faptul ca am un dubiu cat casa ca FMI va fi de acord cu aceste masuri. Plus cata crestere a verificarilor (adica bugetari in plus) presupune plata TVA la incasarea facturii...
  • +7 (11 voturi)    
    HAHAHAHAHAAAAA (Luni, 16 iulie 2012, 11:51)

    fatmanx [utilizator]

    HAHAHAHAHAHAHAHA!
    Ce semnal mai clar vrei tovarasu Pontantonescu?
    FMI NU DISCUTA CU VOI!
    FMI asteapta sa demisionati si sa iesiti din politica dupa referendum. Si noi la fel. Siktir!

    @hotnews: am obosit sa fiu cenzurat de voi in conditiile in care ORICUM orice exprim aici este pe raspunderea MEA!
    Citez:
    "Avertisment: Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si îsi va asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. " (1)
  • +6 (8 voturi)    
    minciunica (Luni, 16 iulie 2012, 11:55)

    elwis [utilizator]

    Nu sint masuri ci promisiuni -cine crede in promisiunile lui Ponta .....! Faptul ca au aminat controlul FMI -spune multe !
  • +5 (7 voturi)    
    Nu stiu cum vor face verificarile la TVA (Luni, 16 iulie 2012, 12:00)

    Igriculescu [utilizator]

    E o misiune aproape imposibila sa verifici toate deconturile de TVA si sa vezi daca au fost platite prin banca sau nu.
    Este o masura inaplicabila sau in cel mai bun caz va genera probleme uriase de gestionare a documentelor.
  • +7 (9 voturi)    
    Haos in evidente si evaziune (Luni, 16 iulie 2012, 12:04)

    tudorl [utilizator]

    O evidenta simpla poate oricand fi controlata de organele de control dar nu asta urmaresc cei din USL.Sa poti urmarii exactitatea datei incasarii facturilor e o mare minciuna si o munca titanica.Daca o factura nu este achitata i,2,3,ani,etc trebuie ca organele de control sa verifice extrasele de cont ale societatilor comerciale ,care presupun uneori zeci de dosare,operatiuni ce fac controlul greoi si aproape imposibil.Retin din presa un articol despre evaziunea intr-o societate din America,la care s-au prezentat organele de control,iar directorul executiv le-a dat cheile de la camerele in care se aflau fisetele cu actele indosariate,moment in care inspectorii si-au pus mainile in cap. E adevarat ca evidentele se tin cu usurinta cu ajutorul tehnicilor moderne,dar verificarea REALITATII rapoartelor este greoaie,aproape imposibila si din cauza ca sunt putini salariati la control si din cauza ca multi sunt corupti. Totodata lipsa incasarilor din TVA ar putea face imposibila plata pensiilor si salariilor pe o perioada mai mica sau mai mare de timp .Cred ca aceasta masura are scop politic incercand sa manipuleze cetatenii mai putin informati.
  • +8 (10 voturi)    
    Masuri (Luni, 16 iulie 2012, 12:14)

    vasile-roaita [utilizator]

    Asa zise masuri populistice fara acoperire ca sa nu zica lumea ca uslinosii nu fac nimic. Nu mai este mult pina la alegerile din toamna sa va vad atunci uslinosilor ca daca nu luati majoritatea in parlament ati pus-o rau de tot. Ca al vostru Latrinescu n-o sa ajunga niciodata presedinte sa puna un prim de la voi.
  • +7 (9 voturi)    
    nu va laudati cu roadele altora (Luni, 16 iulie 2012, 12:16)

    ivanescu [utilizator]

    babeta de campeanu fabuleaza ,daca nu faceau economii guvernul boc nu dadea ea acum salarii ...ipocrita !
  • +8 (8 voturi)    
    Masura buna, dar (Luni, 16 iulie 2012, 12:19)

    vasglo [utilizator]

    care cere timp pentru a fi implementata.. Acum a fost facuta cu evident scop electoral..Convenirea cu FMI, instructiunile de aplicare, stabilirea firmelor care o pot aplica, masurile necesare a fi luate in situatia in care facturile nu vor fi incasate datorita intrarii in incapacitate de plata a debitorilor, cum se finanteaza bugetul in perioada pana la incasarea facturilor, iata cateva din aspectele care vot intarzia mult aplicarea masurii.....
  • -5 (11 voturi)    
    Romania e o tara de partizani! (Luni, 16 iulie 2012, 12:24)

    catalinatoader [utilizator]

    Eu, urmand exemplul presedintelui suspendat, va rog sa faceti un exercitiu de imaginatie: daca sunteti angajati si aveti un proiect de realizat, cam de cate ori va iarta patronul si nu va da afara? 7 ani, 3 ani? Eu cred ca primiti maxim o a doua sansa!
    Hai sa fim seriosi, suntem o tara de partizani..am luat o persoana in brate i ii iertam totul indiferent de rezultate. Chiar nu mi se pare sanatos..ne-am pierdut simtul critic..cel adevarat..pentru ca iertam totul unuia si criticam totul la adversar..nesanatos!!!!!
  • -9 (13 voturi)    
    In sfarsit ceva de bine si pentru Romanica noastra (Luni, 16 iulie 2012, 12:40)

    DalinaBadea [anonim]

    Nici nu au intrat bine in paine sa zic asa si incep usor usor sa redreseze situatia asta de cacat in care ne-a bagat Base. Bravo ! Tot asa ! De data asta chiar am facut o alagere buna pentru viitorul nostru !
    • +4 (4 voturi)    
      Manipulant (Luni, 16 iulie 2012, 15:47)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui DalinaBadea

      La latrine va rugam. Aici comunicam liber.
  • +5 (5 voturi)    
    Dap (Luni, 16 iulie 2012, 13:22)

    Itic [utilizator]

    Sa treaca ei hopul asta cu alegerile. Restul este tacere.
  • -6 (10 voturi)    
    ! (Luni, 16 iulie 2012, 13:25)

    Ionazila [utilizator]

    Desi este destul de greu, dat fiind ca pedistii, patronati de Traian Basescu au lasat un dezastru in urma lor, se pare ca guvernantii sunt pregatiti sa adopte cele mai bune solutii pentru finantele tarii.
    • +4 (4 voturi)    
      ? (Luni, 16 iulie 2012, 14:29)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Ionazila

      nu mai spune? concret?
      Ok, sa zicem ca ar dori sa adopte asa ceva, eu unul desi imi doresc legea asta a TVA-ului ma indoiesc sincer, pentru ca:
      1. Anuntul nu face 2 bani fara acordul cu FMI si BM
      2. Trebuie gasite resurse pentru minum 3 luni, care sa inlocuiasca incasarea TVA , altfel sistemul intra in colaps
      3. Pana la publicarea NORMELOR raman sceptic, am mai auzit eu promisiuni de la pontalau
      4. Ce economist iasa pe sticla sa-mi explice si mie ce inseamna "plati/incasari exclusiv prin banca"? Adica daca imi platesc furnizorii cash sau incasez cash nu am drept de deducere? -in cazul asta e doar vorba-
      daca de fapt pentru fiecare 100 lei TVA tre sa fac dosar si cerere la finante.....ma pis pe ea lege
    • +3 (3 voturi)    
      bieti postaci (Luni, 16 iulie 2012, 14:51)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui Ionazila

      "Solutiile" se vad cu ochiul liber, privind numai spre cursul euro si mai ales dolar.
      Daca ai curaj scrie si costul (in cifre si litere) pe care l-a indicat Mugur Isarescu, in jur de multe miliarde de euro pentru mentinerea, "cat de cat" a unui asemenea curs. Atentie: nu este speculativ!
      Nu stiu ce varste aveti dar deja postarile voastre incep sa semene cu propaganda p.c.r. gen-' vom face totu'....
      Astept ziua in care il veti parafraza (sau plagia) pe bobu:"dragi tovarasi am fost un dobitoc"...
  • +7 (7 voturi)    
    Minciuni si manipulare (Luni, 16 iulie 2012, 13:40)

    Adi_rus [utilizator]

    Tot ce fac Ponta si USL e sa minta si sa manipuleze.
    Nu vor putea introduce plata TVA la incasare. Ar casca o gaura de cateva miliarde in buget pana se resincronizeaza sistemul si nu au cu ce sa acopere gaura asta. In plus creeaza mult mai mult spatiu pt coruptie. Polonia a incercat asa ceva si n-a mers. O sa vorbeasca cu FMI si o sa vada. Plus ca ei nu stiu cum functioneaza TVA intracomunitar. Ar trebui sa mai citeasca aquis-ul comunitar. Mint si manipuleaza. Incearca sa distraga atentia de la raul si izolarea tarii facute prin tampenia cu suspendarea presedintelui.
    Eu ca om pragmatic tot ce astept e ca USL, cel mai probabil dupa alegeri sa vina cu mariri de taxe. Ca deh, lor le trebuie bani la buget ca sa aiba de unde fura. Doar de aia a scapat pe surse sistemul cu cote diferentiate in care cota maximala sa fie 30%. USL sunt niste mincinosi mafioti dornici doar sa prade si sa fure. De aia vor sa incalece si justitia.
    • -5 (5 voturi)    
      p (Luni, 16 iulie 2012, 14:31)

      Scafandru [utilizator] i-a raspuns lui Adi_rus

      Si PDL ul ce a facut ne-a mancat zilele timp de 8 ani sa scapam odata de ei ca sunt niste zdrente
  • -5 (5 voturi)    
    Corect (Luni, 16 iulie 2012, 14:16)

    Sandraa [utilizator]

    Mi se pare normal ca atunci cand firmele primesc banii sa plateasca si taxele la stat si nu inainte.Sper ca masurile astea sa ajute Romania sa se redreseze.Hotii din PDL nu vor mai avea nicio sansa sa mai fure dupa ce romanii vor vota "da" la referendum.Jos Basescu!
  • -5 (5 voturi)    
    guvernul ponta (Luni, 16 iulie 2012, 14:20)

    iolina [utilizator]

    Ponta a aratat inca de la inceput ca exista si alte metode de combatere a crizei desi este destul de greu din cauza dezastrului lasat in urma de PDL isti, se pare ca guvernantii sunt pregatiti sa adopte cele mai bune solutii pentru finantele tarii
    • +5 (5 voturi)    
      Stima noastra si mandria (Luni, 16 iulie 2012, 15:51)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui iolina

      Nu te inscrii in contextul ideilor de pe aici, postac penibil. Pe cei cu IQ< 10 ii gasesti in alta parte.
    • +3 (3 voturi)    
      guvernul ponta (Marţi, 17 iulie 2012, 9:36)

      remi [utilizator] i-a raspuns lui iolina

      Cele mai bune solutii pentru finatele tarii? O cheltuiala de orgoliu de 95 mil si un curs de 4.6 ron/euro ? Pe ce lume traiesti?
      O masura de genul plata TVA la incasare iti ofera destul timp sa iti deduci tva si sa cauzezi niste gauri in bugetul tarii.
  • -6 (6 voturi)    
    jos basescu (Luni, 16 iulie 2012, 14:40)

    Geanny [utilizator]

    basescu nu ar fi fost in stare de asa ceva! mai declara ca vrea sa lupte pentru noi romani!nu va lasati pacaliti si iesiti la vot si votati Da !
  • -6 (6 voturi)    
    Incepe o guvernare serioasa (Luni, 16 iulie 2012, 14:48)

    mogos [utilizator]

    Pentru prima oara dupa ani dificile de guvernare PDL'ista acum se trece la lucruri serioase. La redureci de taxi si impozite pentru a ajuta firmele sa creeze locuri de munca. De mult visez la ziua aceasta.
    Bravo Ponta, Bravo USL.
    Gata, m'am decis JOS BASESCU, voi vota DA pentru deminiterea lui Basescu. Vreau sa am loc de munca.
    • +6 (6 voturi)    
      Ironie? (Luni, 16 iulie 2012, 15:47)

      eem [utilizator] i-a raspuns lui mogos

      Comentariul tau e ironic, asa-i? Daca nu, atunci e grav...
      • +4 (4 voturi)    
        Ce naiba.. (Luni, 16 iulie 2012, 16:33)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui eem

        Nu vezi ca aceste comentarii sunt "plagiate", facute pe acelasi "calapod"?

        "M-am hotarat: jos Basescu!", "In sfarsit un guvern care lucreaza pentru romani!" "Uite ca se poate, dupa jaful PDL-ist!" etc... Scoala PCR.

        E simplu, nu? Suntem in campanie si oamenii isi fac datoria pentru care sunt platiti. Fiecare din noi castiga o paine cum poate, isi ia o diploma cum poate si-si face un doctorat cum poate. Noi sa fim sanatosi.
  • +6 (6 voturi)    
    Incredibil, (Luni, 16 iulie 2012, 15:43)

    vasglo [utilizator]

    masura exclusiv POPULISTA, pentru uzul celor care nu cunosc mecanismul decontarilor de TVA cu bugetul statului. Actualmente, lunar se face decontul de TVA cu bugetul, in care se inscriu facturile emise si, respectiv cota de TVA aferenta, din care se deduce cota de TVA din facturile primite, ce trebuie platite de societatea in cauza...Deci, sistemul actual incurajeaza companiile sa-si urmareasca incasarea cat mai rapida a facturilor, pentru a nu avea lipsa de lichiditati. In noul context, lucrurile se schimba, vom avea o tendinta de a emite facturi, deci 'cifra de afaceri" fara acoperire in incasari....Cine sufera: evident BUGETUL STATULUI.....
  • +5 (5 voturi)    
    Priveste-te in oglinda (Luni, 16 iulie 2012, 15:57)

    morometu [utilizator]

    Indreapta-ti coloana vertebrala si iti vei gasi sigur loc de munca.
    Pe post de postac usl-inos fii sigur ca vei fi dezavuat. La munca tovarasi, dar nu la cea impozitata progresiv...
  • -6 (6 voturi)    
    ponta (Luni, 16 iulie 2012, 18:58)

    Darie [utilizator]

    In final aveam un priministru care ia in calcul si problemele noastre. Bravo Ponta!
  • +4 (4 voturi)    
    praf in ochi (Marţi, 17 iulie 2012, 9:21)

    dandra [utilizator]

    promisiuni electorale ca sa zica pensionarul:"uite ce bine face USL ul si NU basescu" a intrat nea Ilici pe fir si i-a invatat cum sa faca treaba rapida inainte de votare.
    aceleasi mizerii si promisiuni comuniste
    Comunism: making everybody poor since 1964
  • 0 (0 voturi)    
    Dragii mei, (Marţi, 17 iulie 2012, 13:33)

    rotitza [utilizator]

    Sunteti inraiti tare de tot. Cu oameni ca voi nu se poate cladi nici o bosarca.
    Sunt multumit ca pot sa va evit.
    Oricum va rog calmati-va numarati pana la zece, revedeti-va din cand in cand comentariile si nu mai puneti atata otrava in mesajele voastre
    Un pic mai mult bun simt.
  • 0 (0 voturi)    
    MARCA USL (Marţi, 17 iulie 2012, 15:31)

    tudorl [utilizator]

    Declaratiile in presa si mai ales la televizor sunt specialitatea USL,constienti ca electoratul care-i voteaza pote fi manipulat.La fel ca la "revolutie",USL minte poporul cu televizorul.Sunt emanatii lui Iliescu si stapanesc arta manipularii. Calitatea principala a lui Victor Ponta este ca poate minti cu o seninatate demna de o cauza mai buna.Nu cred ca masurile vor fi puse in practica pentru ca pana acum nu au facut nimic pentru romani.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi