Traian Basescu: Fac apel la romani sa participe la vot indiferent care le este optiunea/ Fac o oferta publica lui Antonescu, Ponta, presedintilor Camerelor - sa ne intalnim sa le spun care sunt solutiile pentru a stopa degradarea si procesul de izolare a Romaniei

de Redactia     HotNews.ro
Vineri, 13 iulie 2012, 20:08 Actualitate | Esenţial

Presedintele suspendat Traian Basescu a declarat vineri seara, intr-o conferinta sustinuta la sediul de campanie, ca face apel la romani sa participe la vot, indiferent care le este optiunea, aratand ca nu vrea sa ramana presedinte la masa verde. De asemenea, Traian Basescu a facut "o oferta publica" presedintelui interimar Crin Antonescu, premierului Victor Ponta si sefilor celor doua camere ale Parlamentului sa se intalneasca cu el pentru a le prezenta solutiile pentru "a stopa degradarea si procesul de izolare a Romaniei".

Declaratiile lui Traian Basescu:
  • Precizez inca o data ceea ce vreau sa fie foarte bine inteles si de presa, si de romani. In acest referendum, in campania pentru referendum, nu ma bat pentru un scaun. Am stat pe el 7 ani si va pot asigura ca nu e unu comod
  • O sa ma bat pentru Romania, pentru cei 22 de milioane de romani si pentru interesul pe termen mediu si lung al Romaniei
  • Obiectivul meu e sa apar Romania si prin ce se va intampla la referendum as vrea ca prtenerii nostri din NATO sa vada ca poporul roman intelege mai bine valorile democratice decat unele grupuri politice din Parlament
  • Am convingerea ca romanii vor da politicienilor aceasta lectie formibdabila
  • Imi doresc mult ca romanii, indiferent de optiune, sa vina la vot pentru a valida referendumul. Nu vrea sa raman presedinte la masa verde prin nevalidarea referendumului
  • Fac apel la romani sa participe la vot indiferent care le e optiunea
  • E important ca cetatenii tarii sa demonstreze Europei, partenerilor nostri, ca suntem europeni, ca nu cadem intr-o capcana a riscului de restauratie
  • Romania nu mai e cea din 2004, e Romania lui 2012 si participarea la referendum e esentiala
  • Stiu ca  multi sunt suparati pe masurile luate in timpul crizei, dar este esential ca prin  atitudine, prin participare, prin respingerea restauratiei sa demonstreze ca sunt europeni
  • Numai ei pot scoate Romania din dificultate prin prezenta lor la vot, iar votul lor trebuie sa fie impotriva restauratiei
  • Pe 29 iulie nu discutam numai despre mentinerea sau nu in functie a presedintelui suspendat, pe 29 iulie romanii pot da un semnal ca resping restauratia si mersul  inapoi al Romaniei
  • In 4 zile, data de 3, 4 , 5 si 6 iulie, majoritatea parlamentara formata in jurul USL a impins Romania cu multi ani inapoi din punct de vedere al credibilitatii
  • In ce ma priveste, sunt hotarat sa fac tot ce tine de mine sa castig referendumul pentru ca stiu ca aceasta e solutia acum
  • Actuala conducere a statului nu mai poate fi un partener pentru aliatii nostri. Abordarile lor sunt antidemocratice si mai ales sunt lipsite de viziune si responsabilitate
  • De aceea, este esential ca romanii sa arate ca poporul respinge restauratia si mersul inapoi. Nu spun mersul spre est, sa fiu foarte clar, spun mersul inapoi in democratie, impresia ca sunte singuri, o tara in care politicienii nu respecta valorile UE
  •  In ceea ce ma priveste, sigur ca aceasta batalie pentru Romania pe care sunt hotarat sa o dau trebuie sa aiba definite cat mai rapid regulile jocului
  •  Desi mai sunt doua saptamani fara azi pana la alegeri, inca nu s-au stabilit conditiile de validare, sectiile de votare si cred ca nu e cinstit sa reduci cu mai bine de 50% numarul sectiilor de votare in straintate
  • In 2009 au 300 de sectii, pentru referendum sunt doar 149 de sectii de votare
  • In Spania, unde avem aproape un milion de cetateni, sunt 9 sectii de votare, iar in Afghanistan, unde avem 1800 de militari, sunt opt sectii de votare
  • E ridicol si inteleg si de ce au facut acest lucru. Au considerat ca la fiecare loc in care se afla militari romani trebuie sa fie una de votare pentru ca daca sunt doi militari unul e sef si sa poata sa-l avanseze sau nu pe seful de la urne
  • Ei confunda armata cu armata dinainte de 1989. Astia sunt militari, barbati care isi asuma votul
  •  Fac apel ca numarul de sectii de votare sa fie cel putin egal cu cel de la alegerile din 2009 , altfel se creaza conditii de invalidare a referendumului, printr-o mai mica participare la urne
  • Privind la hotararea de suspendare a Parlamentului Romaniei, constatam ca la unul din articole se spune daca sunt problemele cu Curtea, Parlamentul va stabili calea de urmat
  • Constitutia spune clar, referendumurile sunt validate sau invalidate de CCR
  • Ce treaba are Parlamentul sa stabileasca o cale de urmat si poate aflam public si care va fi calea de urmat de la dl Voiculescu, pentru ca dansul a dat calea de urmat, de la el sau de la alti penali
  •  Calea lor de urmat eu o stiu, dar nu as vrea ca ei sa faca pentru mine calea lor de urmat in politica
  • Inca un lucru care mi se pare necinstit: au suspendat presedintele si vor sa ascunda abuzurile facute in saptamana neagra, prin decapitarea conducerii statului, prin abuz, vor sa ascunda si sa legitimeze prin votul poporului o actiune ilegitima, prin care au lovit grav in institutiile statului de drept prin abuz
  • Eu sunt convins ca romanii nu numai ca vor veni sa-si readuca tara la criterii democratice, oricat ar fi ei de suparati pe mine, va fi un referendum valid si nu vor veni sa legitimeze decapitarea abuziva a conducerii statului. Sunt convins ca le vor da si o lectie de cinste
  • Au procedat ca si bolsevicii de pe vremuri, ei faceau ilegalitatile dupa care chemau poporul sa le legitimeze
  • Nu se cade sa-ti atragi propriul popor intr-o asemenea capcana, a legitimarii unor acte grave de subrezire a statului de drept
  • In ce priveste evolutiile din ultimele zile, as vrea sa spun un lucru care ma doare: opt ani cat am fost presedinte, impreuna cu guvernul, cu MAE in mod deosebit, am construit cu migala credibilitatea Romaniei in interiorul UE. A fost unul din obiectivele mele, care parea foarte greu de atins in 2007 cand am devenit membri ai UE, pentru ca intrasem cu foarte multe semne de intrebare
  • Cu migala, cu loialitate fata de obiectivul de a integra Romania in lumea civilizata, am reusit sa construim credibilitatea acestei tari, chiar daca acasa aveam destule probleme din punct de vedere al capacitatii active
  • Ne-am afirmat ca o tara loiala valorilor europene si a prtenerilor ei. E o mare minciuna daca cineva spune ca am fost altceva decat parteneri loiali care au respectat valorile UE
  • Ca urmare a sapatmanii negre, Romania s-a decredibilizat profund. Actualii conducatori, fie ca vorbim de presedintele interimar al republicii, fie de primul ministru, sunt complet decredibilizati iar efectele sunt greu de evaluat acum
  • Va asigur ca raul pe care l-au facut acesti oameni romanilor prin iresponsabilitate, prin dorinta de a servi clientela puscariabila, e imens si ne vor trebui ani sa revenim la un nivel de credibilitate care sa ne faca din nou parteneri
  • Romania a avut in acesti opt ani contributii multe la evolutiile si deciziile in plan european. Azi am ajuns o tara care primeste instructiuni. Cand se ajunge la acest stadiu, este un moment in care tara respectiva poate fi considerata izolata, iar pentru conducatorii tarii usile sunt inchise
  • Am inteles ca dl presedinte interimar Crin Antonescu a facut un apel la mine legat de denigrarea tarii in strainatate. Este evident ca a ramas la nivelul unui barfitor
  • Daca vrea sa stie de ce sunt atat de puternice reactiile lumii occidentale la adresa actualei conduceri, ii fac o recomandare: in stanga biroului sunt trei telefoane mari. E unul negru cu 12 butoane. Trebuie sa apese al treilea buton si va ridica receptorul un om care stie exact cine a facut rau Romaniei si ma tem ca primele doua nume cu care acel om, care nu minte niciodata, o sa inceapa vor fi Crin Antonescu si Victor Ponta
  • Prin ceea ce au facut in tara, au facut cel mai mare rau care putea fi facut in acest moment
  • Eu fac o oferta publica, ca om cu multa experienta, cu opt ani in care am participat acolo unde s-au creat cele mai importante directii pe care sa mearga Uniunea. Ei nu stiu ca Romania a fost un participant, si nu unul nsemenificativ, la stabilirea acestor directii
  • Fac o oferta publica lui Crin Antonescu, presedintelui Senatului, al Camerei Deputatilor si premierului Victor Ponta: Eu maine dimineata plec din Bucuresti; daca pana maine dimineata cei patru se aduna, sunt gata sa merg sa le spun care sunt solutiile sa salveze ce mai e de salvat
  • Sigur, sunt solutii costisitoare, dar nu am dreptul ca om politic responsabil sa nu le spun care sunt solutiile. Am obligatia sa o fac daca vor avea amabalitatea sa ma invite la o discutie, dar trebuie sa fie toti patru, pentru ca toti patru au misiuni
  • Sunt solutii sa stopam degradarea si procesul de izolare care a inceput, e in plina desfasurare. Solutiile nu sunt usoare, dar pot fi facute foarte rapid, in interesul national
  • Am vrut sa se stie public despre faptul ca sunt aceste solutii. Am o singura rugaminte, sa fiu invitat de cei patru sa le prezint
  • I-am spus (lui Crin Antonescu, n.r.) cum e cu butoanele cand am plecat, acum i-am reamintit cu butonul
  •  Nu sunt capitalele (cele trei butoane ale telefonului, n.r.), sunt institutii ale statului roman, care iti dau situatia corecta. Sunt multi oameni din administratia de stat si care lucreaza cu presedintele si stiu ca daca mint raman fara cap, generic vorbind.  La orice ora din aceasta noapte, sunt la dispozitia lor
  • Eu nu stiu de ce nu il tin pana in noiembrie 2014 (referendumul, n.r.), sa avem referendum deschis
  • Ca sa ajunga sa schimbe mersul justitiei, trebuie sa numeasca oameni ca procurorul asta, cum il chema, Balan, care stabilea deja procurorii sefi la DNA, probabil si presedintele ICCJ, iar pentru asta au oprit calea mea in politica si m-au si pus pe tava poporului pentru judecata. Orice presedinte e judecat de popor, dar de regula din cinci in cinci ani, ei au vrut sa schimbe calea mea in politica eliminandu-ma pentru a avea acces la justitie
  • Dupa opt ani de mandat, ultimii trei in criza economica, un presedinte fair-play cu populatia, e cel putin lipsit de fari play sa-i ceri sa mai obtina 50%. De unde sa mai iau eu 50,1 procente de la popor dupa trei ani de mandat. Pare imposibil, dar imi asum aceasta misiune imposibila sa obtin 50,1%
  • Sunt convins ca urmaresc toate gesturile mele, sunt solutii de diminuare a impactului actiunilor guvernului si presedintelui din ultima perioada


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

4838 vizualizari

  • +50 (64 voturi)    
    trebuiesc dati jos astia de la USL (Vineri, 13 iulie 2012, 20:45)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    trebuiesc dati jos astia de la USL
    • -9 (11 voturi)    
      nu (Vineri, 13 iulie 2012, 20:52)

      Murphy [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      trebuie INLOCUITA CLASA POLITICA; ne-am lamurit si cu Basescu &Co, chiar daca tie iti convine (sinecura, afacferi cu statul, etc)
    • -28 (40 voturi)    
      trebuie dat jos Basescu (Vineri, 13 iulie 2012, 21:06)

      endymion1 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      A fost si ramane o sursa de scandal.
      • +9 (11 voturi)    
        Mai buna linistea... (Vineri, 13 iulie 2012, 22:39)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui endymion1

        ...din perioada Iliescu, nu?
      • +12 (14 voturi)    
        si pe cine punem in loc ? (Vineri, 13 iulie 2012, 22:57)

        poison [utilizator] i-a raspuns lui endymion1

        Nu "trebuie". Mai bine spune ca "tu alegi optiunea asta".

        Uite il dam jos pe Basescu daca imi dai cuvantul tau de roman ca in toamna NU votezi cu Antonescu, eu iti dau votul meu pentru demisia lui Basescu si tu mi-l dai pe al tau pentru MRU.

        Ia zi, promiti ? :)
      • +14 (16 voturi)    
        Ihim (Vineri, 13 iulie 2012, 23:21)

        a2t [utilizator] i-a raspuns lui endymion1

        Intr-adevar, sursa de scandal Basescu. Alde Ponta si Crin il injura zi si noapte de ani buni si cand Basescu le raspunde din an in Paste, astia sar ca arsi ca s-a luat Basescu de ei. Ce nesimtit Basescu asta..
      • +14 (16 voturi)    
        LINISTE (Vineri, 13 iulie 2012, 23:50)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui endymion1

        Nu-i problema. Il dati jos voi USL-istii, iar liderii vostri vor putea fura in LINISTE.

        Chiar ai dreptate, de ce sa fure politicienii cu scandal, cind se poate fura in liniste ? Iar presedintele tarii ar trebui sa medieze intre hotii partidelor, justitie, politie si presa. Asa ar fi mult mai corect, conform constitutiei lui Iliescu. Politicienii harnici fura, justitia si presa stau cu mina intinsa si primesc firmituri de la politicieni. Poporul urla la luna si reinnoieste periodic hoardele de corupti si de hoti.
      • +7 (11 voturi)    
        si u vrei liniste.... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 0:34)

        neintelesul [utilizator] i-a raspuns lui endymion1

        ... ai dormit la reclama cu fni?.... vegeaza pentru tine... a vegheat!
        o intrebare am in ultimele zile la care nu imi raspunde nimeni din tara asta:
        PUNCTELE CLARE, IN PROPOZITII CU UN SINGUR PREDICAT SI SUBIECT, PENTRU CARE AVEM ACELASI PRESEDINTE SUSPENDAT DE 2 ORI! MA SCUZATI DAR EU NU INTELEG, ACADEMIC, NIMIC. AM DOAR 8 CLASE. EU NU INTELEG DECAT: A FACUT, A DRES, A INCALCAT; CE ANUME? PUNCTUAL VA ROG, SI SCURT, IN MAXIM O PAGINA. 1,2,3....
        MULTUMESC ANTICIPAT!
    • +1 (7 voturi)    
      Basescule, nu esti tu cand ti-e foame (Vineri, 13 iulie 2012, 22:26)

      dottore [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Eu vreau sa ramai inca 2 ani la Cotroceni. Faci diferenta la referendum dintre 18000000 si cei pro-demitere si ce rezulta sunt aia care te vor presedinte... Nu ma poti obliga sa ma duc sa te votez, asa ca raman acasa...
      • +1 (1 vot)    
        Cred ca o sa te duci (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:53)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui dottore

        Cand o sa vezi la ora 18 in data de 29.07.2012 ca este estimat un procent de 51% in favoarea lui Basescu te vei grabi sa te duci sa votezi impotriva lui pentru altfel nu se justifica de ce ai pierdut vremea atatia ani pe A3 la emisiunea lui Gadea.
    • -1 (1 vot)    
      parerea mea (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:17)

      roxanaa [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Acum sunt solutii de redresare a tarii,acum are dialog cu poporul domn Base,dar cand romanii stateau in frig,in plina iarna si isi strigau nemultumirile,domnia nu se sinchisea sa iasa sa poarte dialog cu romanii,acum are nevoie de ei,le cere ajutorul,sa-l salveze iar,nici o sansa,nu o sa ii mai permitem sa ne fraiereasca iar.
      • +1 (1 vot)    
        Asa sa faceti (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:56)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui roxanaa

        Legitimatii pe Crin si Ponta ca au reusit in doua luni de zile sa faca mai mult rau Romaniei decat Basescu cu PDL in 8 ani .

        Ce pacat ca din cauza uri multi vad dar prea putini pricep.
  • +45 (47 voturi)    
    asa da! (Vineri, 13 iulie 2012, 20:47)

    Murphy [anonim]

    ar fi descalificant sa le ceara sustinatorilor sai sa nu mearga la vot.
  • +9 (11 voturi)    
    Respect (Vineri, 13 iulie 2012, 20:52)

    dandra [utilizator]

    nu esti cel mai bun am politic din tara asta, dar cyu siguranta este unul dintre cei mai buni presedinti ai Romaniei.
    daca ma uit la trecut as putea chiar spune ca ai fost cel mai bun.
    si nu zic asta ca am ales mereu raul cel mai mic; cand analizez concurenta trecuta si actuala, pot spune cu mana pe inima, asa NU. Nu cu ei. Niciodata.
    dai dovada de modestie si imi insufli respect.
    asta imi doresc si eu: sa vina lumea la vot indiferent de vot si nu sa ramana aceasta lume doar pe facebook sau orice alt site de socializare.
    voi merge la vot si spun de pe acum ca NU voi vota pentru un mascarici sau pentru un adormit / chiulangiu. Niciodata.
    ai avut mereu tupeu sa le tii piept si sa vezi unde ei incarca sa ciupeasca din banii acestei tari.
    inca o data Respect
    • -1 (1 vot)    
      N-ai tu treaba cu politica ! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:14)

      alina20 [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      of doamne...respect? cel mai bun presedinte? ia du-te tu domnisoara si stai vreo 2 zile prin vreo comuna de la noi din tara unde nu e apa si electricitate si sa vezi cam cate a facut base pentru tara asta ! abia atunci deschide ciocul si spune respect.suntem in UE si avem localitati unde copii inca mai invata la lumanare, avem un sistem si o metodologie de invatamant de kkt si u spui"respect"??? respect pentru ce? ca v-a pacalit sa-i dati mai mult si mai mult ?ca ne-a furat de am ajuns sa ne vindem casele ca avem ce manca sau sa mai facem alte trei credite la banci ca sa putem inchide unul ??? a avut tupeu sa le tina piept ? esti naiva...base e doar o unealta in tara asta. nu el comanda, altii sunt deasupra lui.TREZESTE-TE !
      • 0 (0 voturi)    
        Cu totii trebuie sa ne trezim (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 15:18)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui alina20

        Crin si Ponta au pus interesele tari la cosul de gunoi doar pentru asi satisface orgoliile personale .
        Cum poate cineva sa se faca ca nu vede atacul asupra statului de drept doar pentru ca are ceva impotriva lui Basescu si PDL.
        Mai oameni buni . La alegerile din toamna ei vor fi cu prisosinta pedepsiti. Nu cred ca PDL va lua 10% din voturi si o pedeapsa mai dura ca asta nu e. Sa fie adus la nivelul partidului lui Diaconescu.
        De ce la actualul referendum trebuie sa legitimam prin votul nostru magariile facute de USL in ultima luna ?
        Graba strica traba si ce se intimpla acum imi certifica acest fapt.
        USL a vrut sa scape de Basescu cu orice pret si din pacate noi platim deja acest pret in plan economic . Daca nu o vor lasa mai moale e posibil sa o platim si politic si sa ne trezim marginalizati la coada Europei cu cine stie ce conditii .

        Eu cred ca Basescu a planuit tot ce se intimpla acum cu scopul de a dinamita simpatia castigata de USL inainte de viitoarele alegeri . Din pacate si lui i-a pasat prea putin de consecintele ce se abat asupra noastra a oamenilor de rand.

        Beleaua e ca iar alegem intre doua rele . Basescu inca 2 ani la Cotroceni sau USL legitimat sa faca ce vrea in tara asta asa cum a facut in ultima perioada.

        In opinia mea cea mai dura palma data polticienilor este un vot pro Basescu la referendum colaborat cu un vot dat altor formatiuni politice la alegerile parlamentare din toamna.
        PDL si USL nu merita sa mai fie legitimate de votul nostru.

        Sa fim seriosi .
        Oare Basescu este de vina ca USL a bagat in fata oameni usor de atacat ?
        Chiar nu exista suficienti oameni in USL care sa nu genereze atatea discutii despre plagiate si incompatibilitati juridice ?
        Scandalul de acum a fost cautat cu orice pret de ambele tabere iar noi am fost prinsi la mijloc.
        Ce a facut Basescu in mod OFICIAL de cand e Ponta prim ministru ?
        Oare de ce nu s-a pus accent pe faptul ca toate motivele suspendarii se refera la o guvernare anterioara guvernarii Ponta?
  • +8 (12 voturi)    
    Multa bafta atat (Vineri, 13 iulie 2012, 20:55)

    Audit [utilizator]

    pentru dumneavoastra cat si pentru Romania (implicit)!
    Sper ca romanii sa se trezeasca, (poate chiar si Antonescu), sper ca PSD-ul sa se trezeasca ca de la PNL nu ai ce sa ceri, altfel ne-am terminat ca tara.
    Domnilor nu are cine sa le spuna ce au facut? Sunt atat de schizofrenici incat traiesc in lumea lor, lume pe care numai ei o inteleg.
    Ce se intampla?
  • +5 (9 voturi)    
    emisiune la TVR (Vineri, 13 iulie 2012, 20:55)

    xcristi [utilizator]

    Cu subiect si predicat, o prestatie excelenta a lui Basescu in emisiunea de ieri la TVR. Ascultati si cascati bine ochii pe 29!

    http://www.tvrinfo.ro/traian-basescu-la-tvr-nu-le-voi-spune-sustinatorilor-mei-sa-stea-acasa-as-fi-un-presedinte-las_18858_video.html#view
  • +9 (13 voturi)    
    Base, nu te lasa! (Vineri, 13 iulie 2012, 21:00)

    avint [utilizator]

    Te sustin.
    Trebuie sa-ti termini mandatul.
    NU demiterii
    • -2 (2 voturi)    
      de ce? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:16)

      alina20 [utilizator] i-a raspuns lui avint

      ce-ti da? cu ce te-a momit? cati bani ti-a dat de vrei neaparat sa-si termine mandatul? tie ce-ti iese la faza asta? sunteti pe duca toti , nu va mai chinuiti tata pe ultima suta de metri. abia astept sa va vad moacele terminate si planse pe la universitate cand o sa pice de tot base si o sa vedeti in ce kkt ati intrat....si dup-aia cum o sa va intoarceti repede la usl...ca nah...poate reusiti sa trageti ceva de la ei !
      • +2 (2 voturi)    
        Da tie ce iti da USL ? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 15:22)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui alina20

        - Curs Euro-Leu marit (se vezi preturi dupa alegeri)
        - Romania facuta de ras la nivel European
        - Justitie amenintata
        - Politicieni condamnati ascusi sub fusta lor
        - Crin Antonescu presedinte
        - Ponta prim ministru
        - Marga ministru de externe

        Chiar iti place imaginea asta ?

        I-ai privit vreodata pe cei din USL cu alti ochii decat cei ai lui Voiculescu ?
      • +2 (2 voturi)    
        Acesta este conceptul USL ? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 17:44)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui alina20

        Alina , doar adeptii USL , adeptii lui Crin si Ponta gandesc asa ca si tine.
        Ei tot timpul trebuie sa primesca ceva , sa fie momiti cu ceva, sa le iasa ceva .
        E foarte bine ca iti pasa de bani.
        In aceste conditii e firesc sa nu prea iti pese de conceptul de Justitie independenta.
        Sunt convins ca nu sti si nici nu te intereseaza in care perioada post revolutionara au fost anchetati penal atat politicieni din opozite cat si de la putere.
        Cred ca nici nu iti poti inchipui ca pe uni dintre romani ii motiveaza tocmai faptul ca in ultimi ani Justitia tinde sa devina independenta.
        Din pacate asta este batalia. Este batalia pentru subjugarea Justitiei si nu spun asta fiindca asi considera ca Basescu ar fi aparatorul ei . In orice caz el nu a facut ce a facut USL in privinta Justitiei.
        USL nu trebuie sustinut prin acest referendum.
        USL poate fi sustinut la alegerile parlamentare din toamna dar nu si la acest referendum.
        Am fi cei mai mari fraieri din lume daca am fi de acord cu manevrele USL din ultima vreme si am vota in favoarea lor.
        Chiar vrem sa ne intoarcem, in urma cu 12 ani ?
  • +10 (14 voturi)    
    USL devine PRM (Vineri, 13 iulie 2012, 21:00)

    Finlandezul [utilizator]

    Dupa delirul antonescian, e foarte greu de depasit starea de stupefactie si oroare.

    Ramane de vazut in ca masura lumea civilizata mai are resurse de rabdare pentru a incerca sa ne salveze de acesti tradatori de neam, sau ramane sa fim trecuti pe lista neagra, alaturi de Transnistria si Belarus.

    Partea proasta este ca, la randul lor, decidentii europeni sunt conditionati politic de opiniile publice ale tarilor lor, care ma tem ca s-au saturat de noi ca de mere acre.

    Petru Groza si Gheorghe Gheorghiu Dej au scuza istorica de a ne fi livrat estului sub presiunea lui Stalin, care a speculat slabiciunea unei Lumi Libere epuizate dupa doua razboaie mondiale devastatoare.

    Dan Voiculescu, Crin Antonescu si Victor Ponta nu au aceasta scuza, iar istoria ii va consemna ca personaje malefice ale istoriei Romaniei.

    Din nefericire, pe noi si pe copii nostri, cei care trebuie sa suportam ASTAZI acest atentat mortal la fibra nationala, asta nu ne incalzeste cu nimic.

    Urmeaza razboiul civil?
  • +8 (12 voturi)    
    Balanta (Vineri, 13 iulie 2012, 21:02)

    buncrestin [utilizator]

    In seara asta s-a inclinat balanta.
    USL da primele semne de degringolada.
    Basescu si-a gasit in sfarsit drumul castigator in campanie: tema europeana.
    Romania va ava de ales intre Europa (Basescu) si Balcani (USL).
    Ceea ce este si corect.
  • +7 (11 voturi)    
    Domnule Presedinte, (Vineri, 13 iulie 2012, 21:02)

    flitmania [utilizator]

    aveti votul meu si al familiei mele.
  • +26 (30 voturi)    
    Base! (Vineri, 13 iulie 2012, 21:06)

    dafao [utilizator]

    Voi fi acolo, si voi spune NU!
  • +31 (37 voturi)    
    Cu Dumnezeu Inainte! (Vineri, 13 iulie 2012, 21:08)

    sebagain [utilizator]

    Base, am mai luptat sub steagurile tale...Indiferent unde ne vei duce...suntem alaturi de tine. Ai toti cetatenii romani din UE care stiu ca tara merita o soarta mai bunadecat sa fie condusa de dictatura parlamentului. Ai ramas singurul, ultimul luptator impotriva hoardei de parlamentari carora nu va mai avea cine sa le stea in cale. Vom mai avea nevoie de ceva aliati dar cu ajutorul lui Dumnezeu vom invinge!
  • +22 (28 voturi)    
    Referendum (Vineri, 13 iulie 2012, 21:11)

    SED [utilizator]

    Este imperios necesar sa mergem la urne !
    Cei ce sugereaza sau insista sa nu mergem la urne ori nu sunt bine informati ori vor sa-i manipuleze pe cei ce-l sustin pe presedintele Basescu !
    INDEMN pentru cei ce vor sa-l sustina pe presedintele Basescu : sa mergem la urne si sa votam NU demiterii !
    • -5 (7 voturi)    
      Daca vreti sa-l demiteti... (Vineri, 13 iulie 2012, 22:20)

      vasglo [utilizator] i-a raspuns lui SED

      mergeti la vot si asigurati cvorumul. E tot ce-si doresc Zambaretul si Chucky.. E referendum pentru DEMITEREA unui presedinte trecut prin criza. Cum crede cineva ca va putea lua 50% +1 din voturi????
      • +2 (8 voturi)    
        asa cum (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 0:53)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui vasglo

        a luat in 2009 cand multi si-au dat seama ce ii poate pielea lui geoana!
  • -15 (25 voturi)    
    atunci revin cu intrebarea .. vot sau ne-vot? (Vineri, 13 iulie 2012, 21:13)

    adrian8 [utilizator]

    pentru basiti ...

    dupa cum am zis ieri putin curaj , azi mai mult .

    deci : votati ? ori ba ? :)
    • +4 (8 voturi)    
      Noi da, (Vineri, 13 iulie 2012, 22:54)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      voi mai aveti pentru ce?
  • +21 (27 voturi)    
    DA (Vineri, 13 iulie 2012, 21:26)

    gabbi [utilizator]

    ALIANTA DA, Democrație și Adevăr pentru România, trebuie reactivată.
    Fac apel la membri și simpatizanții adevărați ai PNL să se trezească!
    Oare Antonescu ne reprezintă?
    Democrația trebuie salvată!
    Gabriela
    membru PNL
    • +9 (11 voturi)    
      sa inteleg (Vineri, 13 iulie 2012, 22:04)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

      ca printre membrii pnl mai sunt si liberali adevarati? Pentru ca zilele acestea mereu mi-a revenit in minte imaginea Bratienilor ingroziti de ce a ajuns sa faca partidul lor.
    • +4 (8 voturi)    
      :) (Vineri, 13 iulie 2012, 23:39)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

      de ce nu treci la PDL? au un "L" la coada si pentru tine...
  • -14 (20 voturi)    
    Am inteles! (Vineri, 13 iulie 2012, 21:26)

    vasglo [utilizator]

    Cred ca ma duc la pescuit!...:)))
  • +16 (16 voturi)    
    Va cer parerea (Vineri, 13 iulie 2012, 21:31)

    ticbis [utilizator]

    Cine credeti ca este omul "care nu minte niciodata" si care raspunde la telefonul presedintelui cand este apasat butonul cu cifra trei?
    • +18 (18 voturi)    
      Isarescu (Vineri, 13 iulie 2012, 21:48)

      belisarivs [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      BNR
    • +4 (4 voturi)    
      UN ROBOT! (Vineri, 13 iulie 2012, 21:58)

      a4 [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      se face o analiza automatica utilizandu-se criterii ale principiilor democratice prin introducerea informatiilor la un centru de decizie!
  • +12 (16 voturi)    
    refendumul tragi comic (Vineri, 13 iulie 2012, 21:48)

    tozovac88 [utilizator]

    refendumul tragi comic......din pacate o Romanie impartita in doua pro si contra Basescu si pro si contra participare la vot... agitatie si dezbinare intr-o tara in care la fotbal si politica se pricep toti lasand deoparte problemele reale a le iesirii din criza....
    • -4 (6 voturi)    
      Intrebare sau constatare. (Vineri, 13 iulie 2012, 22:32)

      drona [utilizator] i-a raspuns lui tozovac88

      Cine ne-a dezbinat ca nimeni altul intro istorie milenara?Raspuns: Basescu!
      • +1 (5 voturi)    
        foarte bine.... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 1:00)

        neintelesul [utilizator] i-a raspuns lui drona

        .. a facut!!!
        ca prea eram toti fsn-isti dupa revolutie!
        DREAPTA E DEMOCRATIE!!!
        • 0 (0 voturi)    
          o fi ..dar ei nu sunt dreapta ... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 10:48)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui neintelesul

          !
    • +4 (8 voturi)    
      Referendumul-o-bataie-de-joc-nationala (Vineri, 13 iulie 2012, 22:34)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui tozovac88

      http://www.contributors.ro/fara-categorie/referendumul-o-bataie-de-joc-nationala/

      Am putea iesi in strada fiecare cu cate o alta fraza din acest articol, pe o coala de hartie. Asa, l-ar citi si altii.
    • +1 (3 voturi)    
      Asa este... (Vineri, 13 iulie 2012, 23:04)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui tozovac88

      ,,,dar acum hora e pornita. O parere trebuie sa aiba fiecare, chiar daca parerea e "nu ma intereseaza"
  • +4 (8 voturi)    
    Respect (Vineri, 13 iulie 2012, 22:21)

    dandra [utilizator]

    nu esti cel mai bun am politic din tara asta, dar cyu siguranta este unul dintre cei mai buni presedinti ai Romaniei.
    daca ma uit la trecut as putea chiar spune ca ai fost cel mai bun.
    si nu zic asta ca am ales mereu raul cel mai mic; cand analizez concurenta trecuta si actuala, pot spune cu mana pe inima, asa NU. Nu cu ei. Niciodata.
    dai dovada de modestie si imi insufli respect.
    asta imi doresc si eu: sa vina lumea la vot indiferent de vot si nu sa ramana aceasta lume doar pe facebook sau orice alt site de socializare.
    voi merge la vot si spun de pe acum ca NU voi vota pentru un mascarici sau pentru un adormit / chiulangiu. Niciodata.
    ai avut mereu tupeu sa le tii piept si sa vezi unde ei incarca sa ciupeasca din banii acestei tari.
    inca o data Respect
  • +6 (10 voturi)    
    Rezumat (Vineri, 13 iulie 2012, 22:46)

    rokoz [utilizator]

    Rezumatul meu din discursul lui Basescu:

    "Va asigur ca raul pe care l-au facut acesti oameni romanilor prin iresponsabilitate, prin dorinta de a servi clientela puscariabila, e imens si ne vor trebui ani sa revenim la un nivel de credibilitate care sa ne faca din nou parteneri"
  • +4 (6 voturi)    
    !!! (Vineri, 13 iulie 2012, 22:57)

    CMD [utilizator]

    NU!
    • -1 (1 vot)    
      corect (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:23)

      alina20 [utilizator] i-a raspuns lui CMD

      Nu ! Nu-l mai vrem pe base orice ar fi ! sa se duca si cat mai repede !
  • +2 (6 voturi)    
    referendum lui peste. (Vineri, 13 iulie 2012, 23:11)

    dezamagitul [utilizator]

    Acest referendum se desfasoara ca un meci fara reguli , se termina meciul si nu se stie care sant regulile. Si ca sa fie siguri pucisti ar trebuii sa ceara ca referendumul sa tina pana la sfarsitul anului ca poate se prezinta toti la vot si intre timp se pot aranja lucrurile cum le convine , fiinca inca nu sant hotarati nici ei cum sa il execute pe basescu , sant o suta de pareri . Daca nu stiti intrebati-o pe mama omida. Pe de alta parte eu nu am mai fost la vot de cand s-a ales intre iliescu si vadim , am zis ca nu am de unde alege, dintre doua rele unul mai mare dacat celalalt , si decat sa aleg comunisti sau profitorii comunismului si chiar ai neocomunismului mai bine imi tai o mana . Nu am participat nici la duelul dintre comunistul basescu si comunistul nastase , nu mai vorbesc despre lupta dintre basescu si prostanacul lui voiculescu {geoana} , asa ca nu am nici o vina de nulitatile alese , dar nu pot sta pasiv sa vad ca de cate ori nu le convine cine este presedinte , imediat organizeaza referendum .Daca s-ar organiza referendumul pe bani celor care au soliciatat cred ca nu ar mai fi asa de dese.Nu se poate ca intr-o asa zisa democratie un grup de delatori care nici prima data cand au facut referendumul nici acum nu au fost legitmati de catre alegatori ci prin diverse aranjamente de culise .Cu unpr s-au confirmat manarelile, deja fac aliante pentru ca au votat cu ei , nu stiu ce le-a dat udmr-ului in afara de universitatea de la Tg. Mures , Iar minoritatile tot timpul sant cu puterea. Din cauza acestor evenimente anormale ,ca democratice nu pot fi numite imi calc pe inima si ma duc si votez impotriva demiterii presedintelui .Nu ca imi place de basescu ma duc si pe el ca si pe toti politicieni ii urasca din toata inima ca si pe ceusescu care toti impreuna mi-au marcat scurta viata . Iar cu basescu cand nu va mai fi presedinte trimitetil unde ii este locul la puscarie sau la groapa de gunoi a istoriei .
  • -2 (10 voturi)    
    trist dar adevarat (Vineri, 13 iulie 2012, 23:11)

    carlover [utilizator]

    Genial rolul de "salvatore della patria" pe care si-l asuma acest Basescu. Nu sunt sustinator al USL-ului, dar este cert faptul ca presedintele suspendat al Romaniei putea evita aceasta situatie. Pozitia nu ii permite sa scoata iepuri din joben in momente cheie pentru domnia sa dar...presedinte-jucator am ales, presedinte-jucator avem...
  • 0 (6 voturi)    
    ? (Vineri, 13 iulie 2012, 23:43)

    Uzu_buzu [utilizator]

    o vrea Basecu sa merg la vot ca sa fie valid votul ... dar nu stiu ce gandeste si zau eu nu vreau sa fie valid votul care il pune pe Crin presedinte.
    Eu nu vreau sa merg la vot pentru ca cred numai asa ii pot invinge pe cei multi si manipulati de antene.
    zau ca nu stiu ... in conditiile astea Base n-are nici o sansa. Ma duc, nu am duc ? ...
    mai bine era cu Jumatate + 1 si gata. macar stiam clar ce sa fac.
  • +2 (10 voturi)    
    Base, daca te intorci... (Vineri, 13 iulie 2012, 23:44)

    AmZis [utilizator]

    Ce vei face ?!!
    Iar vine Udrea si Blaga si Berceanu si Videanu, sau se va schimba ceva?

    Esti scorpion, te simti jignit, vrei sa ii domini pe toti, dar la modul concret....pentru ce te intorci la presedentie avand in vedere ca nu ai u cine sa faci treaba?

    Eu ies la vot si votez pentru reintoarcerea ta la cotroceni, dar fa-ma sa inteleg de ce votez asa?
    • 0 (6 voturi)    
      un motiv sec... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 1:12)

      neintelesul [utilizator] i-a raspuns lui AmZis

      ... si obraznic:
      pentru ca nu ai pe nimeni altcineva.
      colega, nu vezi ca esti incolti, nu ai alte solutii....
      astept cu infrigurare propunerea ta cetateneasca a unui candidat demn de presedentie in secunda in care dialogam.
      p.s. imi cer scuze ca iti fortez mana. motivele pot continua... dar o sa zica citiorii ca sunt "formator de opinie"..
  • -2 (4 voturi)    
    :) (Vineri, 13 iulie 2012, 23:47)

    owl [utilizator]

    Traian Basescu: Fac apel la romani sa participe la vot indiferent care le este optiunea/ Fac o oferta publica lui Antonescu, Ponta, presedintilor Camerelor - sa ne intalnim sa le spun care sunt solutiile pentru a stopa degradarea si procesul de izolare a Romaniei

    prima - de apreciat si de sustinatori si de opozanti. Sper sa o pastreze pana la final , fara aluzii la neprezentare - asa cum a facut in primul discurs din campanie...

    a doua....imi suna ca si cum cineva a pus un virus si Basescu are antivirusu'... oricum, generos tovarasu... nu asteapta sa revina la putere ca sa "deviruseze"... trebuie un apel ca ceilalti sa stea in genunchi pe coji de nuca in fata lui si sa-l roage vreo 5 minute.... nu?
  • +7 (11 voturi)    
    O regula nescrisa spune (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 0:37)

    dan tulceanu [utilizator]

    ca daca trei oameni iti spun ca esti beat si trebuie sa te culci, asa trebuie sa faci. Cati oameni , cate comisii UE, CE, cati ziaristi externi, cati cancelari germani, etc,trebuie sa le mai spuna actualilor pucisti ca au gresit si ca trebuie sa dea inapoi. Sa dea inapoi, redandu-ne democratia, respectul legii si demnitatea de a fi romani. Au facut destul rau acestei tari, sa plece si sa lase pe alti sa repare ce au stricat ei. Desigur capii USL nu regreta nimic din ce au facut in ultima saptamana, dand jos primii trei oameni in stat, dar sigur un lucru regreta: faptul ca nu au prevazut reactia Europei. Au crezut ca Europa va accepta impunerea vointei USL cu tancul, sau cel putin va inchide ochii. Ei, se dovedeste ca nu este asa. Nu cred ca USL va recunoaste vreodata ca a gresit, sau vor renunta acum la actiunea pornita, de aceea consider ca singura sansa este iesirea la vot si sprijinirea reinstaurarii statului de drept. Intr-adevar ramanerea lui Base la Cotroceni nu este bine sa fie stabilita la masa verde, opozantii sai ar spune ca nu are nicio legitimitate. Din pacate insa BRAIN-CLEANERUL ( antene si realitatea ) functioneaza f bine. Sunt convins insa ca orice om de buna credinta care are si un nivel de cultura politica mediu, daca ar asculta sau ar citi in intregime oricare din declaratiile lui Base, ar intelege cum ar trebui sa voteze. Sa speram ca in Romania exista destui oameni de buna credinta si destul de inteligenti politic pentru a salva aceasta tara de la dezastru.
  • +4 (8 voturi)    
    Intrebari pt inconstienti (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 2:03)

    raphaelengouch [utilizator]

    Vreau spun cateva intrebari celor care vor vota pentru demiterea lui Basescu?. Credeti ca totul o sa se opreasca aici? O sa cada Basesci iar dupa aceea o sa se opreasca tot? Credeti ca cei care au pornit razboiul asta, cei carora nu le pasa de tara si de economie au sa inceapa sa lupte pt independenta justitiei? Credeti ca au sa fie bani de pensii cand leul e in cadere libera? Credeti ca UE o sa mai permita intrarea fondurilor in Romania cand rapoartele pe Justitie o sa fie din ce in ce mai jalnice? Credeti ca FMI o sa mai dea vreun ban Romaniei? Meditati la intrebarile acestea dragi domni "nedreptatiti" de Basescu
  • -2 (2 voturi)    
    Dar cine e Basescu? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:37)

    Glimen [utilizator]

    Acest nume imi pare cunoscut, dar acum (si de acum inainte) nu este altceva decat un simplu nume, nimic altceva.Presedinte suspendat inseamna clar ca NU MAI E presedinte, dupa cum interimar inseamna ca Antonescu ESTE. Atunci cum isi permite un simplu cetatean sa pretinda actualilor conducatori ai tarii "sa fie invitat" ( si inca in termen de 12 ore, noaptea) sa le " spuna el "cum sa salveze Romania din situatia in care e acum" (adica unde a adus-o el cu Macovei si Stolojan in Europa). El si chemarea la vot o face tocmai fiindca stie ca va fi o prezenta masiva impotriva lui, dar daca vin si "ai lui", macar nu va avea 100% voturi impotriva. Dar in sinea lui ar vrea, desigur, sa nu vina nimeni la vot. Iata cum isi manipuleaza propriii sustinatori.
  • -1 (1 vot)    
    ca idee (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 10:46)

    visio [utilizator]

    votul este un drept castigat; ma inseamna responsabilitatea si implicarea individului in viata societatii; mai inseamna ca este una din ocaziile de a transmite rapid un mesaj, indiferent de natura lui;
    pe vremea lui ceausescu nu am putut sa ne exprimam liber parerea; aceasta stare s-a schimbat prin sacrificiul celor din 89; din espect pentru ei, pentru valorile unei societati democratice si competitive, din respect pentru viata noastra...hai sa votam.
  • -1 (1 vot)    
    Faci apel? Sau instigi? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 10:47)

    alina20 [utilizator]

    Cum faci tu apel pe ultima suta de metri cand peste tot spui ca sa nu se voteze cu usl ?deci indiferent de vot trebuie sa votam tot cu tine nu?
    pai merge asa prietene? sau e de bine doar pentru tine ?
  • -2 (2 voturi)    
    Manipulare timp de 7 ani ! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 10:56)

    AlexyaMV [utilizator]

    nu vrem sa mai fim bataia de joc a Europei!
    o sa-l dam jos pe base...vom curata tara de udrea, blaga si anastase si vom trai fericiti si linistiti cu noua conducere care va da clasa UE si va demonstra ca acest stat este unit si puternic.
  • -2 (2 voturi)    
    SAD (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:01)

    florin999 [utilizator]

    Adica dupa ce a dus tara in sapa de lemn si esti cu un picior in groapa te dai baiat bun si acuma vrei sa salvezi ce mai poti din ce a distrus. Caine securist!
  • -2 (2 voturi)    
    Da pentru suspendare (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:06)

    eugen197978 [utilizator]

    Esti un om de nimic, nimeni nu are incredere in tine, ceri mila si compasiune la popor, dupa ce atatia ani de zile ai considerat poporul roman instrumentul tau de manipulare, ai reusit performanta sa invrajbesti pe totii romanii! Fiecare om isi merita soarta .
  • -2 (2 voturi)    
    Jos Basescu (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:06)

    Sandraa [utilizator]

    E timpul sa isi faca bagajele si sa numai pacaleasca oamenii pentru ca si-a dat toata lumea seama ca nu e in stare de nimic.
  • -2 (2 voturi)    
    Pleaca (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:10)

    Scafandru [utilizator]

    Degeaba incearca domnul Basescu sa intoarca situatia. Am "Trait bine" prea mult avem nevoie de o schimbare
  • -2 (2 voturi)    
    Pa ! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:16)

    eugen197978 [utilizator]

    la revedere ! la revedere ! Iti suna cunoscut ? In curand da>
  • -2 (2 voturi)    
    Pe 29 iulie pleaca marinaru'! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:33)

    Sandraa [utilizator]

    Base da sfaturi? Pe bune? Omul care a ruinat Romania si a adus-o in starea de criza in care este...
  • -2 (2 voturi)    
    solutie (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:57)

    Jimmy1 [utilizator]

    Singura solutie pentru "a stopa degradarea si procesul de izolare a Romaniei" ar fi demiterea lui Traian Basescu!
  • -2 (2 voturi)    
    Vot (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:26)

    I.maria [utilizator]

    Trebuie sa participam la vot pentru a-l demite pe Basescu! Ne-a mintit prea mult si trebuie sa plece de la conducerea tarii.
  • -2 (2 voturi)    
    pdl trebuie tratat cum merita:exterminat (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 12:43)

    iolina [utilizator]

    pentru ciuma pdl trebuie folosit antibiotic natural:gazare
  • -2 (2 voturi)    
    Rau? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 13:39)

    IonutB [utilizator]

    "Prin ceea ce au facut in tara, au facut cel mai mare rau care putea fi facut in acest moment".

    Sa ma vezi c-un ochi ca au reusit ei sa faca mai mult rau in 2 luni decat ai facut tu in 8 ani? Da-i drumu' de aici, marinar marinat ce esti!

    Lasa-ne sa ne ridicam, nu ne mai tine bocancul pe cap, sa ramanem in mizerie! Ai facut destul rau!

    Pe 29 vei zbura ca-n reclamele de la energizante!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică