RFI: Lista cerintelor Comisiei Europene catre Victor Ponta

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 13 iulie 2012, 16:08 Actualitate | Esenţial

Barroso cere masuri punctuale
Foto: Parlamentul European
Comisia Europeana a dat vineri publicitatii lista cerintelor Executivului european fata de Romania, anunta RFI Romania. Acestea i-au fost adresate joi prim-ministrului Victor Ponta, astfel incat Romania sa continue a respecta standardele europene. Este o lista care cuprinde cerinte punctuale si extrem de dure, printre care se numara:
  • Reinstaurarea regulii majoritatii necesare pentru validarea rezultatelor referendumului
  • Inlocuirea ministrilor cu probleme de integritate (caz in care se afla Ecaterina Andronescu)
  • Fara numiri la DNA si la Parchetul General in timpul interimatului lui Crin Antonescu
  • Nici o gratiere prezidentiala (aluzie la Adrian Nastase)
  • Demisia parlamentarilor incompatibili (exista doua cazuri - Sergiu Andon si Florin Pislaru)

Aceasta nu este un document oficial, ci o lista care a fost discutata intr-un briefing informal.

Comisia Europeana adreseaza Romaniei 11 cerinte vizand sa restabileasca respectarea statului de drept, independenta justitiei si increderea europeana.

Comisia cere ca un nou sef al DNA si un nou procuror general sa NU fie numiti in timpul interimatului lui Crin Antonescu.

La fel, se cere ca nicio gratiere sa nu fie facuta in aceasta perioada, aluzie la cazul Nastase si o posibila gratiere prezidentiala.

Ministrii trebuie numiti dintre persoanele care nu fac obiectul unei condamnari privind integritatea lor personala, iar cei care fac obiectul unei astfel de condamnari trebuie sa demisioneze. Deputatii care fac obiectul unor decizii finale de incompatibilitate si conflict de interese trebuie sa demisioneze si ei, arata un alt punct al listei.

Avocatul Poporului trebuie gasit in persoana cuiva care se bucura de sprijinul tuturor partidelor politice, spune Executivul european.

Restabilirea puterilor Curtii Constitutionale este prima cerinta trecuta la capitolul "respectul statului de drept". Ordonanta de Urgenta 38 trebuie astfel abrogata, spune Comisia Europeana.

La fel, trebuie restabilite regulile validarii referendumului si sa se renunte la folosirea "selectiva" a publicarilor in Monitorul Oficial.

Iata lista completa:

1.      Respectarea statului de drept si a independentei sistemului judiciar (aflat deasupra intereselor partidelor politice)


* Reinstaurarea atributiilor Curtii Constitutionale de a verifica inclusiv constitutionalitatea deciziilor adoptate de Parlament: abrogarea Ordonantei de Urgenta nr. 38
* Reinstaurarea regulii majoritatii necesare pentru validarea rezultatelor referendumului (jumatate plus unu din numarul celor inregistrati pe listele electorale): abrogarea OUG nr. 41
* Renuntarea la folosirea de ordonante de urgenta in cazul unor decizii care afecteaza statutul institutiilor fundamentale ale statului ori Constitutia si in situatii care nu prezinta urgenta
* Evitarea utilizarii publicarii selective in Monitorul Oficial pentru a urmari scopuri politice si mai ales pentru a evita decizii judiciare.
* Conformarea imediata in fata tuturor deciziilor Curtii Constitutionale.
* Angajamentul autoritatilor publice de a respecta independenta sistemului judiciar si evitarea criticarii acestor decizii judiciare.

2.      Redarea increderii


* Numirea unui Avocat al Poporului care sa se bucure de sprijinul majoritatii partidelor politice, printr-un proces de numire transparent si obiectiv
* Nicio numire in posturile de procuror general si procuror-sef al Directiei Nationale Anticoruptie sub actuala presedintie: proceduri publice si transparente si liste deschise pentru oricine, selectii bazate pe criterii de profesionalism si integritate si de palmares in domeniul luptei anti-coruptie.
* Nicio gratiere prezidentiala in cursul actualei presedintii
* Numirea unor ministri impotriva carora sa nu fi fost formulate decizii ca nu respecta criteriile de integritate. Obligatia celor care nu respecta aceste criterii sa paraseasca posturile.
* Demisia membrilor Parlamentului care au primit decizii finale privind incompatibilitatea, conflictul de interese sau coruptie la nivel inalt.






















Intreb BT: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor. Intalnirea online s-a incheiat

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania au raspuns vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Citeste raspunsurile invitatilor pe StartupCafe.ro

21557 vizualizari

  • +87 (95 voturi)    
    Prima si ultima ... (Vineri, 13 iulie 2012, 16:11)

    za-k [utilizator]

    Sa-tzi dai demisia!

    Numa' bine,
    za-k/
    • +80 (84 voturi)    
      Ponta, UPS!!! (Vineri, 13 iulie 2012, 16:47)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      Ponta, pleaca pana nu distrugi Romania! I-al si pe noul Fuhrer al Romaniei cu tine!!!
      V-ati batut joc de noi!!!
      • +42 (46 voturi)    
        fuhrer (Vineri, 13 iulie 2012, 17:20)

        Ar3s [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        in germana, fuhrer inseamna ,,lider". Ce legatura are cu Antonescu?
        Nu exagerati. Crin Antonescu, ca multi altii, este doar o pramatie politica.
        • +20 (22 voturi)    
          alooooooooooo antonescu (Vineri, 13 iulie 2012, 17:29)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Ar3s

          " Fara numiri la DNA in timpul interimatului lui Crin Antonescu "

          ai auzit? cand te trezesti sa citesti lista aia si sa o respecti
        • +8 (10 voturi)    
          mai corect (Vineri, 13 iulie 2012, 22:26)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Ar3s

          ar fi carton fiurer. Parerea mea.
          • +2 (2 voturi)    
            mai corect (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:03)

            Ar3s [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

            ar fi sa-l defineasca ca ceea ce este: o jartea politica la piciorul de sprijin a lui Voiculescu. Dreptul, rezervat celuilalt, cu ochelari. Iar cand nu va mai fi nevoie de ei, vor fi folositi pe post de prezervativ.
            Pentru moment, important pentru toti, este sa scape de sezonul la puscarii, deschis de catre Inalta Poarta europeana.
    • +40 (44 voturi)    
      Cade Tonta (Vineri, 13 iulie 2012, 16:49)

      Cindrel [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      UE i-a rupt pe Tonta, Somnorila-Antonescu si ai lui. Daca nu indeplinesc cerintele din lista, nu le va fi bine nicaieri in Europa.
      Mai bine ar da curs cerintelor sau daca-i manca de smecherii sa se gandeasca rapid la o iesire din politica " in bloc", ca nu vor fi nici uitati si nici iertati.
      • +20 (22 voturi)    
        da e bine ce zic astia din EU (Vineri, 13 iulie 2012, 18:04)

        adyQ [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

        dar ce crezi ca se va intampla daca nu fac ce au zis aia? ca nu au ce sa le faca...oricum raul a fost deja facut, toti investitorii au vazut la ce sa se astepte de la noua putere executiva pe care prostimea romaneasca o sa o voteze si mai aprig
        de fapt astia asta au si vrut sa faca, sa nu mai vina strainii sa cumpere firmele romanesti ataea cate mai sunt, sa le imparta ei intre ei, si de ce nu? moca ca asa e la noi, vezi cel mai bun exemplu: hidroelectrica, care din multe puncte de vedere este mai valoroasa ca petromul si acuma e in faliment, si la fel ca si petromul se va duce gratis dar de data asta la ai nostri bravi "industriasi"( am pus intre ghilimele ca nu avem asa ceva in romania)
      • +16 (18 voturi)    
        cade USLamul (Vineri, 13 iulie 2012, 18:25)

        cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

        eu astept sa inceapa uslasii sa se certe intre ei si sa se destrame sleahta de borfasi.
      • +2 (2 voturi)    
        cindrel (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 14:15)

        buji [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

        Nenorocirea este ca noi suferim rigorile sanctiunilor UE si nu"Tonta si Somnorila-Antonescu"(constatati ghilimelele)pentru niste vanitati exagerate dar urmarite cu perseverenta bolvavicioasa.Singurul si cel mai vizat obiecvtiv este"detronarea"Presedintelui.Ei"doar se retrag din politica"daca dau"chix"pe cind noi,ceilalti vom muri de foame daca se aplica sanctiunile UE.Asa vad ei responsabilitatea fata de poporul pe care i-l chiama la Referenduum.Si tot noi vom fi cei care sa platim ~ 100.000 Ron(partea vizibila a "Eisbergului"Referenduum) .Este corect?ce spuneti dragi sustinatori USL?(raspunsurile le astept scrise pe garduri!)
      • 0 (0 voturi)    
        cerintele de la inalta poarta UE (Miercuri, 25 iulie 2012, 20:33)

        Mr.Giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui Cindrel

        Cidrele-e cale lunga pana sa intelegi ca ''comisarii'' noi ai sistemului imperial, mutati de la Krelimn in orasul ala renumit pentru un sortiment de varza si-au luat-o in cap cu pretentiile, amenintarile si conditionarile.
        Zicea batranul Stefan cel Mare : ''Moldova nu a mea si nici a voastra, ci a urmasilor, urmasilor vostri'' Baroso sa nu mai creada ca europa si mai ales o parte din ea a lui si a unor comisari care mananca niste bani din contributiile tuturor, ca ocuparea temporara a pozitiei actuale nu este de natura sa ii dea pretentii de suzeran fata de vasalii de pe malurile dambovitei
        Sa puna conditii la personalul de serviciu diin sediul UE si nu unui prim ministru al unei tari membre cu drepturi depline in clorul natiunilor europene
    • +41 (43 voturi)    
      Comisia UE (Vineri, 13 iulie 2012, 17:00)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      Nu cred ca exista un caz mai clar de ce e nevoie de UE. Barroso are un prilej excelent in a demonstra necesitatea uniunii intrun moment de criza. Sper ca va utiliza toate mijloacele posibile.
      • -7 (11 voturi)    
        nu voteaza comisia UE la referendum! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 4:31)

        busola [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        Or sa voteze romanii in deplina si linistita constiinta pro sau contra Basescu, fiecare dupa cat s-a bucurat si dupa cat a suferit pe perioada regimului. O sa se vada daca va fi un vot al bucuriei sau al suferintei, al increderii sau al lipsei de incredere.

        La cate fonduri europene a atras administratia din 2008 incoace si cum au fost ele folosite pentru bunastarea cetatenilor tot atata incredere are si omul de rand in Barosso, Merkel, van Rompuy etc.

        Faptul ca se vorbeste raspicat in toata presa despre 'cedarea de suveranitate a Romaniei' da posibilitatea politicienilor din alte tari sa decida asupra economiei, justitiei si drepturilor romanilor...Daca Romania ar putea decide si ea in aceeasi masura asupra finantelor, justitiei si drepturilor germanilor si olandezilor de exemplu ar fi democratic, dar este o iluzie, singurele acorduri reale sunt de fapt cele PE BANI iar din pacate noi suntem tot saracii in aceasta ecuatie.
    • +23 (25 voturi)    
      E o miscare dura din partea UE .... (Vineri, 13 iulie 2012, 17:44)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      ... pe care Ponta o sa refuze sa o faca. Moment in care cariera lui politica will go down the drain.
      • +11 (13 voturi)    
        problema e exact pe dos... (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 2:02)

        mutulica [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        va refuza sa faca ce i se cere tocmai pentru ca nu mai are cariera politica! finished, finito, sayonara.... el nu mai este acum decat un kamikaze care ghideaza bomba catre tinta, un pion care are actul de sacrificare gata semnat in buzunar. asta il face atat de periculos.
  • +64 (68 voturi)    
    Domnii ministri (Vineri, 13 iulie 2012, 16:12)

    ciprianmarius [utilizator]

    sau alti oficiali ai USL tocmai ce ne anunta a referendumul se tine dupa regulile din OUG.
    Ne mai anunta ca se gandesc sa il tina 2 zile etc.
    Chiar sunt curios ce vor respecta din aceasta lista, pe care d-l Ponta a dat asigurari ca o va respecta.
    • +26 (28 voturi)    
      nu te-ai obisnuit (Vineri, 13 iulie 2012, 17:17)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui ciprianmarius

      cu mitomanul care una spune si alta vorbeste?
  • +79 (83 voturi)    
    DEMISIA (Vineri, 13 iulie 2012, 16:13)

    a4 [utilizator]

    Asta cu "integritatea personala" e la obiect.
    Ponta, asteptam demisia!
    • +15 (17 voturi)    
      Demisia (Vineri, 13 iulie 2012, 17:44)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui a4

      Primul inscris pe lista demisiilor trebuie sa fie Crin Antonescu , el a impins USL-ul in prapastie . Nu au dreptul acesti tradatori sa ne ingroape si pe noi .
      • +14 (16 voturi)    
        Sa speram ca nu va dura mai mult! (Vineri, 13 iulie 2012, 18:22)

        a4 [utilizator] i-a raspuns lui voltaren

        In momentul formarii aliantei s-a pus o conditie" Ponta sa fie prim-ministru, iar Antonesc presedinte". Uniunea merge in directia celor convenite, indiferent cu ce consecinte, dar cei care au de suferit suntem noi, poporul roman!
    • +10 (12 voturi)    
      sub semnul dobitociei! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 2:00)

      a4 [utilizator] i-a raspuns lui a4

      astia prefera sa ne izoleze decat sa li se afecteze persoana si interesele!
  • +60 (64 voturi)    
    O sa zica da da asa o sa facem.... (Vineri, 13 iulie 2012, 16:16)

    ShoboLingoZauR [utilizator]

    si tot cum au ei chef vor organiza lucrurile!

    Il cheama pe pacaliciul ala de Sova sa mai gaseasca o chichita juridica si daca nu poate el il iau pe expiratul de Bolcas sau cine stie ce alt jurist care sa ii ajute sa umble cu cioara vopsita ca si pana acum!
    • +15 (17 voturi)    
      Despre chichite (Vineri, 13 iulie 2012, 18:31)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

      Chichitele lui Sova nu sint calificate drept inteligente decit de indoctrinatii USL. Sova este un jurist slab pregatit profesional.

      Stiu o duzina de oameni simpli care n-au nici un fel de probleme in a intelege Constitutia Romaniei. "Chichitele" lui Sova, contestarea CCR-ului, nu sint decit obraznicii golanesti.

      Cea mai simpla problema juridica din lume:
      - presedintele ales reprezinta cea mai puternica pozitie in stat, conform Constitutiei
      - presedintele nu-i da mandat de reprezentare premierului,
      - CCR-ul stabileste ca premierul nu poate reprezenta tara fara mandat,
      - premierul ameninta ca va reprezenta tara,
      - premierul reprezinta tara la nivel international, fara mandat
      - premierul pretinde ca a respectat atit Constitutia, cit si decizia CCR !!!!!!!!!!!!!!!

      Unde este chichita, inteligenta lui Sova, sau a premierului plagiator ??!! Golani si sfidarea nu presupun inteligenta, ci prostie !
  • +41 (43 voturi)    
    ultimul punct (Vineri, 13 iulie 2012, 16:17)

    slur [utilizator]

    va fi respectat precum punctul 8 al Declaratiei de la Timisoara.
  • -56 (68 voturi)    
    eheu (Vineri, 13 iulie 2012, 16:18)

    Mazeta [utilizator]

    Ministru ca Udrea nu o să avem noi prea curând. Nimeni nu o să mai integreze și o să mai absoarbă ca ea.
    • +31 (43 voturi)    
      Elena Udrea (Vineri, 13 iulie 2012, 16:38)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      a fost un ministru cu citeva clase peste oricare dintre ministri lui Ponta. Pentru cei ce se dau barbati a devenit un sport sa se ia de femeile din politica.
      • -5 (9 voturi)    
        adica cum, a terminat clasa a 12-a ? (Vineri, 13 iulie 2012, 17:41)

        it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Hai mai lasa-ma. Nu sint un sustinator al USL-ului dar nici cu PDL nu poti defila.
      • +9 (11 voturi)    
        Iar ai gresit articolul si site-ul. (Vineri, 13 iulie 2012, 17:58)

        nick1 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        In acest articol, ca si in altele, este vorba despre idolii tai: Mr. Ponta, Copy Ponta si Mr. Crin, cel mai fin.
        Zi-ne ca-i iubesti, ii respecti si esti mandru de ei.
    • +16 (18 voturi)    
      Deci (Vineri, 13 iulie 2012, 17:53)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pana la Elena Udrea, mars la facut teme de vacanta!
      Fara gratieri, fara schimbari la DNA sau ANI, afara cu penalii vostri din parlament; ne-am inteles, da?
      Ca daca va prind ca copiati (plagiati), va dau afara din clasa de nu va vedeti!
      Mars la colt, repetentilor!!!
  • +41 (45 voturi)    
    Trist... (Vineri, 13 iulie 2012, 16:18)

    mikeyu [utilizator]

    ma simt ca atunci cand m-au prin ai mei fumand... Cat de trist.
    • -26 (34 voturi)    
      Ai dreptate. (Vineri, 13 iulie 2012, 16:48)

      The Knight [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

      Evident, te simți vinovat, este firesc. La fel ca și atunci când te-au prins practicând malahie? Întrebarea este dacă te-ai oprit după. Însă dacă te opreai, gândeai mai liber azi. Sclavule.
      • +5 (9 voturi)    
        Cine vorbeste (Vineri, 13 iulie 2012, 18:04)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

        Cine vorbeste de sclavie.
        Foarte hâzi sunt unii...
  • +47 (55 voturi)    
    Multumim! (Vineri, 13 iulie 2012, 16:19)

    Kovax [utilizator]

    Multumim Europa! Victorie!!!
    • +29 (35 voturi)    
      subscriu (Vineri, 13 iulie 2012, 16:38)

      1st_gica [utilizator] i-a raspuns lui Kovax

      Multumim Europa,

      Daca cineva mi-ar fi povestit un astfel de scenariu, nu l-as fi crezut.
      Dar acum parca-s un pic mai linisit.

      Gica
  • +48 (52 voturi)    
    Au! (Vineri, 13 iulie 2012, 16:19)

    za-k [utilizator]

    Cred ca ii doare pe Ctrl+CA & Ctrl+VP rau de tot lista asta.

    Sint curios cum o sa o ignore azi la A3 ca sint in misiune :)

    Imi pare bine ca EU pune presiune exact unde trebuie.
    Dar Ctrl+VP trebuia sa-l ia si pe Ctrl+CA la Bruxelles ca sa ii bage si lui mintzile in cap.
    Daca Ctrl+VP le arata lista la astia din USL aia rid de el si il trimit la coltz sa stea in genunchi pe coji de nuca.

    Eu cred ca o sa ignore complect lista asta. Si o sa iasa nasoale. Om trai si om vedea!

    Numa' bine,
    za-k/
    • +17 (21 voturi)    
      sa auzim ce are de spus... (Vineri, 13 iulie 2012, 17:01)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      interimaru' diseara.
      una peste alta, lista asta de cerinte e un UNDO la ce-au facut comunistii in ultimele 2 saptamini.

      off-topic: declaratiile lui ioan rus cu "prea putini angajati mai" pot fi intelese in cheia "voi veniti si votati cum trebuie, ca noi va angajam la loc"?
  • +60 (66 voturi)    
    Aoleu (Vineri, 13 iulie 2012, 16:20)

    roadrunner2n [utilizator]

    pai ce facem fratilor, ca daca respectam cererile astea ramanem si fara ministri si fara parlamentari :))
    • +25 (31 voturi)    
      Un fleac, i-au ciuruit ! (Vineri, 13 iulie 2012, 16:27)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui roadrunner2n

      :))
    • +25 (29 voturi)    
      ar fi bine.. (Vineri, 13 iulie 2012, 16:32)

      EuM [utilizator] i-a raspuns lui roadrunner2n

      daca am ramane fara ei.... dar ei nu si nu.. Batman, Batman!
  • +44 (48 voturi)    
    Iar si-a bagat Baselu' coada (Vineri, 13 iulie 2012, 16:20)

    Gigell [utilizator]

    Doar asa, de-al dracu', sa nu poata dormi noaptea Tonta. Cred ca d'aia doarme Crin ziua, de nervi ce-i face Baselu'.
  • +38 (42 voturi)    
    LOL (Vineri, 13 iulie 2012, 16:20)

    HP [utilizator]

    A imbulinat-o USL ! Vor respecta insa aceste linii ? Daca nu, ce se va intampla ?
    • +23 (27 voturi)    
      Ei, ce... (Vineri, 13 iulie 2012, 16:39)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui HP

      O sa se intample ceea ce merita sa se intample: o sa avem inflatie, schengen la sulivar, o sa restauram Marea Adunare Nationala, o sa votam din 10 in 10 ani, fara griji d'astea, democratice.
      E un fel de-a spune ca ne vom indrepta ceva mai repede spre epoca pietrei.
      • +19 (21 voturi)    
        Asa, si ? (Vineri, 13 iulie 2012, 16:57)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui enter

        Si de ce le-ar pasa celor de la USL + majoritatii populatiei de asemenea amenintari ? Ei tocmai asta considera normal. Tampitii.
    • +5 (7 voturi)    
      xxxx (Vineri, 13 iulie 2012, 17:25)

      Centurion [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Pai se inchide abrupt robinetul de bani ( 5 miliarde in stand-by erau pregatite), se informeaza investitorii si se duc baietii rapid de ripa.
      • 0 (0 voturi)    
        astia o sa inchida (Marţi, 17 iulie 2012, 7:06)

        Ellias [utilizator] i-a raspuns lui Centurion

        si granitele...si atunci sa vedeti pe cocalarii iubitori de usl-isti. Cand suntem cu granitele inchise si nu mai putem iesi din tara, nici la munca, nici la furat. Atunci sa vedem cum mai ies aia la piata universitatii. Ca acum dau la dume din taste, dar habar nu au ce ii asteapta daca il dau jos pe Base si-l tin pe somnorosul si copy=paste-ul. Ne mai auzim peste cateva luni.
  • +45 (49 voturi)    
    rotfl (Vineri, 13 iulie 2012, 16:20)

    pehash [utilizator]

    M-a umflat rasul cand am citit lista... cred ca Ponta&Co deja iau calmante.
    Adica isi da demisia Androneasca? Si parlamentarii penali? MWHAHAHA!
  • +43 (47 voturi)    
    ... (Vineri, 13 iulie 2012, 16:20)

    decem [utilizator]

    Cand ajunge in tara tre sa-i dam jos pantalonii sa vedem cate urme de nuia are pe fund si cat i s-au mai lungit urechile...

    Nasul stim ca-i creste necontrolat.
  • +39 (43 voturi)    
    a mai ramas cu rasul tamp (Vineri, 13 iulie 2012, 16:22)

    demaGOGU [utilizator]

    umilit, umilit, umilit!

    nu cred ca il mai prinde inceputul saptamanii viitoare premier, oamenii lui Ilici ii iau gantul peste w-end...
    • -2 (14 voturi)    
      fii serios (Vineri, 13 iulie 2012, 17:20)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Umilit? Nici pomeneala. Erou national!
  • +31 (35 voturi)    
    Urmatorul pas.. (Vineri, 13 iulie 2012, 16:22)

    freedomforall [utilizator]

    ...va fi ca SUA sa treaca USL alaturi de organizatiile teroriste care afecteaza siguranta nationala a SUA!Please US, put those communists bastards on no fly list.They are terrorists that affect the security of our daily life!!!
  • +31 (35 voturi)    
    lista asta e un deziderat (Vineri, 13 iulie 2012, 16:22)

    MPatrick [utilizator]

    ar fi prea frumos sa se intample ce scrie in lista asta
    • +1 (5 voturi)    
      Toate punctele sunt la indemana USL! (Vineri, 13 iulie 2012, 16:51)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui MPatrick

      Aceste puncte, odata implementate, un impact electoral puternic pozitiv pentru alianta.
  • +41 (47 voturi)    
    L-au desfiintat.... (Vineri, 13 iulie 2012, 16:22)

    Xerox [utilizator]

    Numai sa-ti dea o asemenea hartie in atentia ta (nume si prenume) si esti halit dpdv INTEGRITY.

    Nu mai poti raspunde tot tu in scris la asa ceva.
    Si "baietii ceilalti" vor sa tina referendumul 2-3 zile si nopti (ca-n basme) sa-l tina si a doua oar apana iese....

    PSD e terminat in zona UE - nu mai poate iesi pe strada. Daca nu se conformeaza rapid vom fi suspendati din UE - cu toate ca nu merita sacrificati 20 d emiloane d eoameni pentru 10-15 imaturi. Dar UE spune f clar daca sunteti de acord cu asemenea conducatori nu aveti decat - e doar treaba voastra.
  • +36 (42 voturi)    
    mda (Vineri, 13 iulie 2012, 16:23)

    decem [utilizator]

    Iata totusi cat de BINE INFORMATI sunt toti cei din vest in ceea ce priveste starea de fapt din Romania.
    Punct cu punct toata hotia PSD/PNL/PC este aratata cu degetul.
    • +14 (18 voturi)    
      nu chiar toata (Vineri, 13 iulie 2012, 16:37)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui decem

      ar mai fi si CA-ul TVR..
    • +2 (4 voturi)    
      Deh... (Vineri, 13 iulie 2012, 22:05)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui decem

      Ei privesc prea rar pe canalele de propaganda hantenistica, din cauza asta sunt mult mai imuni la doctrina.
  • +34 (38 voturi)    
    Inseamna ca USL se impusca in gat :)) (Vineri, 13 iulie 2012, 16:23)

    CezarN [utilizator]

    :))
    Asa ceva nu exista, vor spune comunistoizii din USL.
  • +34 (38 voturi)    
    Lovitura in plex! (Vineri, 13 iulie 2012, 16:24)

    Batzanu [utilizator]

    Sa vedem reactiile!! Ori se linistesc ori ne ingroapa definitiv.
    Pariuri ceva? Eu spun ca vor continua planul lor, ca doar nu l-au inceput degeaba.
    • +16 (20 voturi)    
      Clar !!! (Vineri, 13 iulie 2012, 16:43)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Batzanu

      Tot inainte pana la iesirea din UE !
  • +24 (30 voturi)    
    ia-o p-asta (Vineri, 13 iulie 2012, 16:24)

    ekek [utilizator]

    domnule ponta
  • +28 (34 voturi)    
    Ati uitat 2 (Vineri, 13 iulie 2012, 16:24)

    abcde [utilizator]

    Sunt si vreo 2 parlamentari condamnati definitiv cu suspendare.
  • +29 (35 voturi)    
    Demisia parlamentarilor incompatibili (Vineri, 13 iulie 2012, 16:24)

    lulisor [utilizator]

    Come on ... cum dom'le sa ceri asa ceva? chiar vrei sa ne lasi fara parlament? acum cand incepusera si ei sa-si revina, au pus mana pe un codru de paine si un ciolan numai bun de ros?

    haide dom' barosso. cum sa nu mai voteze imaculatul domn voicu? sau mircea diaconu? chiar vreti sa nu mai aiba usl-ul majoritatea in parlament? cum sa mai conduca baietii astia cinstiti tara?
    • +19 (21 voturi)    
      :) (Vineri, 13 iulie 2012, 16:40)

      MPatrick [utilizator] i-a raspuns lui lulisor

      asa ajungem la parlament de 300. Ne raman 300 sau trebuie sa modificam iarasi? haideti sa facem ceva, sa mai schimbam fetele si numele alea din parlament, la urmatoarele alegeri, bine?
  • +22 (26 voturi)    
    Tot Monica Macovei? (Vineri, 13 iulie 2012, 16:27)

    admus [utilizator]

    Tot ea este de vina si pentru aceasta lista?
    V.V.Ponta si Antonescu si toata sleahta lor de pucisti, nici usturoi n-au mincat, nici gurea nu le miroase.
    "Multumim din inima" pucistilor si tradatorilor USL!
  • +21 (25 voturi)    
    PONTA DEMISIA (Vineri, 13 iulie 2012, 16:28)

    a4 [utilizator]

    te recunosti!?
  • +23 (27 voturi)    
    Ca la gradinita (Vineri, 13 iulie 2012, 16:29)

    1st_gica [utilizator]

    Hai clasa I-a.

    Nici demisia nu mai este suficienta ptr. Ponta& Co.
    Ai facut Romaniei un serviciu de imagine exceptional parca in rezonanta cu criza cu care se confrunta Europa.
    Victoras daca intr-adevar vreun pic din sufletelul tau se gandeste la Romania, te rog dati demisia, vei face un mare serviciu Romaniei.

    cu respect

    Gica
  • +12 (18 voturi)    
    am o propunere (Vineri, 13 iulie 2012, 16:29)

    Lucian* [utilizator]

    putem lasa Comisia Europeana sa ne faca regulile si pe viitor?

    Cu exceptia schimbarii presedintilor camerelor si a suspendarii presedintelui USL a pierdut tot ce a facut. In plus au pierdut si voturile parlamentarilor penali (daca se respecta cerintele Comisiei Europene).

    Presedintii Camerelor puteau fi schimbati fara circ si fara sa se urle daca aveau putina rabdare. Nu cred ca lua mai mult de 3 zile.

    Atata circ pentru ca sa vedem euro la 4.55 lei si o caruta de investitori speriati....

    Si totusi dupa sesiunea extraordina a Parlamentului care apare datorita acestor CERINTE si nu SFATURI, putem vedea minunatul guvern la lucru pe teme economice si pe teme de fonduri europene si pe teme de educatie si pe etc?

    Il rugam noi frumos. Stiti,? Vin alegerile! Mai este putin pana atunci.
    • +2 (4 voturi)    
      de mult ne fac ei legile (Vineri, 13 iulie 2012, 17:25)

      ionutBv [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

      comisia europeana ne face de mult regulile. toata legislatia noastra a fost aliniata la UE, in prinicpiu un copy-paste de la diverse tari.
      nu ca ar fi extrem de rau. avem o ciorba de legi dar macar e ciorba europeana
      stiu.. ar mai fi si FMI si altii

      un lucru ii dau lui Ponta, actiunile lui au fost originale :)
    • +2 (4 voturi)    
      incet (Vineri, 13 iulie 2012, 17:31)

      Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

      Ajungem si acolo (la conducere europeana unica), insa trebuie luate pe rand. Mai intai bancile trebuie controlate de aceeasi mana de fier unica, apoi fiscalitatea. Si apoi urmeaza si uniunea administrativa. Problema pe care o vad este: oare Romania va mai fi membru UE cand se va intampla aceasta unificare?
  • +24 (28 voturi)    
    Punct cu punct, inginereste (Vineri, 13 iulie 2012, 16:30)

    zet [utilizator]

    Comisia Europeana demanteleaza lovitura de stat. Daca presiunea va fi suficienta, sau daca din contra, Ponta va hotari sa se arunce in prapastie tragand Romania dupa el, asta ramane de vazut. Dar macar am vazut cu totii ca nu suntem singuri pe lume, ca halucinantele afirmatii ale kafkienilor nostri socialisti le fac niste oameni nebuni, si nu asistam doar la o banala lupta intre doua tabere politice.
    un p.s. oarecum offtopic: domnule, de cand s-a tampit in halul asta Rogozanu? Omu' e bun de ospiciu, l-am auzit azi dimineata la Realitatea spunand ca pe nemti si pe UE ii ingrijoreaza Romania, si ne trimit atentionari si ultimatumuri NU din cauza democratiei, statului de drept, etc, ci din cauza ... banilor! Ce bani nene Rogozanu? Esti prost? Da!
    • +7 (11 voturi)    
      nu "de cand" (Vineri, 13 iulie 2012, 16:59)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui zet

      a fost tot timpul!
  • +21 (27 voturi)    
    USL (Vineri, 13 iulie 2012, 16:33)

    zumper [anonim]

    Cel mai tare urasc USL din cauza ca ma fac sa ies sa votez cu Basescu.
    • +7 (9 voturi)    
      ,... (Vineri, 13 iulie 2012, 16:55)

      decem [utilizator] i-a raspuns lui zumper

      ai dreptate.
  • +25 (29 voturi)    
    mda (Vineri, 13 iulie 2012, 16:33)

    tudorr [utilizator]

    Noroc ca suntem in UE si ne mai controleaza astia :(altfel era jale
  • +25 (27 voturi)    
    astia is prosti? (Vineri, 13 iulie 2012, 16:35)

    airamerica [utilizator]

    Astia din USL sunt tampiti? Vor sa suspende acum Presedintele care, s-a demonstrat, e cel mai puternic om din UE! Nimic nu misca fara comanda lui Basescu! Baroso sta drepti, alaturi de Merkel, ziaristii il suna dimineata sa-l intrebe ce sa mai scrie, Comisia Europeana e o carpa de sters pantofiii.. si astia vor sa-l suspende?
  • +23 (27 voturi)    
    cerintele CE (Vineri, 13 iulie 2012, 16:35)

    mihail nica [utilizator]

    Aceasta lista m-a convins ca am asistat la O LOVITURA DE STAT IN ROMANIA. Daca cititi toate Monitoarele Oficiale din ultima luna, veti mai gasi inca 10-15 probleme pe domeniul economic strecurate in aceasta harmalaie.
  • +16 (20 voturi)    
    Zic (Vineri, 13 iulie 2012, 16:38)

    cristinastoian [anonim]

    Sa tinem minte lista.

    Tare mi-e teama ca, numarand peste cateva luni, vom vedea ca s-au realizat 0.33 din cele 11 masuri.

    Baietii astia de la Comisia Europeana inca nu stiu cu cine au de a face caci dintii USL sunt mai ascutiti ca niciodata si nu ne mai salveaza nici sarmanii capsunari din Spania caci cine plateste 50-100 de euro pe un drum cu trenul sa salveze o tara in deriva
    :(
    • +6 (10 voturi)    
      stai linistit (Vineri, 13 iulie 2012, 17:01)

      NuDa [utilizator] i-a raspuns lui cristinastoian

      "Baietii astia de la Comisia Europeana inca nu stiu"
      daca nu stiau nu erau reactiile asa de puternice + lista dovedeste tot
  • -12 (26 voturi)    
    UE (Vineri, 13 iulie 2012, 16:38)

    sentenced [utilizator]

    Ce nu inteleg astia din UE este ca democratia nu se intretine cu 150 de euro pe luna.
    • +12 (18 voturi)    
      Io ce sa-ti fac (Vineri, 13 iulie 2012, 17:09)

      roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      daca atata meriti?
    • +3 (11 voturi)    
      daca munca ta (Vineri, 13 iulie 2012, 17:13)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      nu merita mai multi bani nu e treaba UE. Cine te tine sa faci un curs de recalificare si sa te angajezi in sectorul privat?
      • -3 (5 voturi)    
        Usurel (Vineri, 13 iulie 2012, 17:45)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui dj

        Ce n-ai inteles nici tu nici cel de deasupra ta este ca nu era vorba de mine, ci de romani in general.
        Si in al doilea rand nu sunt si nici nu cred ca o sa fiu vreodata angajat la stat (si sa vreau si n-as putea, nu am rude p-acolo sa ma "infiga" si pe mine).
        Inca ceva, in foarte multe cazuri angajatii de la stat castiga mai mult decat cei de la privat, deci gresesti din nou.
        • +1 (3 voturi)    
          Chiar ca usurel (Vineri, 13 iulie 2012, 20:59)

          roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          Ce n-ai inteles tu e ca ma refeream la romani in general. Cat meriti atata ai.
        • 0 (2 voturi)    
          mea culpa in privinta ta personal (Vineri, 13 iulie 2012, 22:11)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          Dar salariul mediu in Romania nu e 150 Euro, ci ceva mai mult. Ia verifica cifrele.
  • +21 (25 voturi)    
    Daca n-ar fi Europa... (Vineri, 13 iulie 2012, 16:40)

    BarbuGrigore [utilizator]

    ...USL-ul ar face ce-ar vrea din Romania.
    Din pacate pentru noi, NICI UNUL DINTRE GUVERNELE POST-COMUNISTE NU A MANIFESTAT VREUN INTERES IN EDUCAREA INTRU DEMOCRATIE A ROMANILOR. La fel ca in tarile Africane unde dictatorii isi bazeaza pastrerea puterii pe tinerea in ignoranta a cetatenilor. Mentalitatea de APLAUDAC din timpul comunismului s-a perpetuat in sustinatorii neconditionati de azi ai USL-ului. Aplaudacii de azi nu realizeaza raul facut de acest partid Romaniei si fiecarui cetatean din Romania in cursul muuultilor ani cat a fost la carma tarii. TOT PE EI II VOR SI TOT PE EI II SUSTIN!!! Nu conteaza ca Ponta a FURAT UN DOCTORAT SI A MINTIT IN LEGATURA CU DOUA TITLURI DE MASTER, majoritatea aplaudacilor nici nu prea stiu ce inseamna titlurile astea. Nu conteaza ca nastase a fost dovedit ca a deturnat 70 de miliarde de la institutiile statului si condamnat, pentru ei e un erou!!!
    Cei care sustin USL-ul din interese cu multe zerouri, sunt putini, dar manipularile si dezinformarine puse in scena de ei prind la aplaudaci care din pacate sunt (prea) multi!!!
    • -6 (12 voturi)    
      ti-as da dreptate (Vineri, 13 iulie 2012, 17:13)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui BarbuGrigore

      ti-as da dreptate daca nu te-ai fi oprit dupa critica USL.. avand ca tinta doar actuala putere incep sa cred ca este vorba de o alta pozitie partizana. Intr-o democratie consolidata un personaj care face din mitocanie si mistocareala arme de lupta politica nu ar fi avut sanse.. si ma refer la T Basescu.. intr-o tara cu democratie consolidata un sef de servicii secrete ar fi avut decenta sa revina in prim-plan doar dupa o perioada de "anonimat" astfel incat sa nu existe posibilitatea macar a presupunerii ca ar putea utiliza in folos propiu informatiile dobandite. Intr-o democratie consolidata nu s-ar fi ajuns la ceea ce face USL-ul astazi pe rapid caci nu ar fi putut exista ceea ce a facut PDL-ul la un mod mai lent, mai ardelenesc ( ca si premierul Boc tot ardelean este)...intr-o tara cu democratie dezvoltata nu ti-ai fi permis sa scrii ca s-a dovedit ca Nastase a deturnat 70 mld lei si ca a fost condamnat pt asa ceva fara sa fi fost dat in judecata ( vad ca nu ai habar despre ce este procesul in urma caruia este arestat A Nastase).. este foarte usor sa vb de valori europene si despre democratie cand ai o lectura subtire.. este foarte usor sa scrii despre master cand vad ca nu prea ai habar ce si cum se ia un astfel de master ( doar unii cred ca se ia masterul dupa studii de scurta si f scurta durata dar aceia sunt siguri ca ei sunt intelectuali ).. asa ca domnul meu.. sa nu vorbim de idealuri democratice, de valori europene sau de oameni cerebrali cand noi suntem inca in genunchi privind catre un mai mare al zilei.. in democratie exista parteneri si nu sltapani si slugi asa cum exista in ceea ce ofera PDL si USL
      • +4 (6 voturi)    
        offf (Vineri, 13 iulie 2012, 17:35)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        scrie mai putin , ca m-am plictisit citind...

        plus ca ai scris numai prostii
      • +6 (8 voturi)    
        Pentru Catalin Matei (Vineri, 13 iulie 2012, 17:58)

        BarbuGrigore [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Citeste inainte de a fi... APLAUDAC si a ma acuza / ataca total gratuit, printre altele de "lectura subtila" si ca nu am habar cum se ia un master, - de unde ai tras concluzia asta? -doar fiindca am indraznit sa atac pe doi dintre zeii tai, HOTUL SI MINCINOSUL ponta si PENALUL nastase!!
        Am scris sau nu ca NICI UN GUVERN nu s-a ocupat de educatia intru democratie?
        Despre nastase, cunosc motivele pentru care a fost condamnat in detaliu si stiu ca mai are si alte procese pe rol, din nou esti aplaudac.
        Sunt de acord cu tine ca Traian Basescu s-a dovedit mitocan in cateva imprejurari si asta bineinteles ca nu ii face cinste. Despre mistocareala, nu ma deranjeaza. Consider insa ca asa cum este, a fost (din pacate pentru noi) CEL MAI BUN PRESEDINTE PE CARE L-A AVUT ROMANIA. A condamnat comunismul, a vrut sa reformeze / reduca parlamentul, plin de adormiti sau de absenti permanenti care doar isi voteaza drepturi pentru ei si refuza sa aplice hotararile poporului - vezi referendumul ramas fara rezultat, si-a spus punctul de vedere in majoritatea problemelor pe care Romania le-a traversat. Ceilalti presedinti - Iliescu a patronat mineriadele si in rest a inchis ochii in timp ce baronii partidului deveneau peste noapte miliardari, iar Constantinescu a evoluat efectiv sub asteptari, are totusi meritul ca sub presedintia lui, Romania s-a inscris pe drumul catre NATO si EU.
        Vad ca il ataci si pe MRU, care e problema daca a fost sef al serviciilor secrete, nu mai are dreptul sa fie cetatean?? Pentru APLAUDACI se para ca asa se judeca, trebuia sa nu mai apara vreodata pe scena.
        Nu sustin deloc ca guvernarea PDL nu a avut greseli, dar de aici pana a i se pune in spate toate problemele de azi ale Romaniei, doar aplaudacii pot face asa ceva.
        EU nu sunt in genunchi fata de nimeni, "domnul meu". Dumneata in schimb ESTI!!! Mai baga mainile in apa din cand in cand ca faci basici in palma, domnule APLAUDAC!!!
        • -3 (3 voturi)    
          ai gresit persoana man... (Vineri, 13 iulie 2012, 21:05)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui BarbuGrigore

          ce ai scris mai devreme era fara pic de logica

          si cu ce zici despre mine, mai citeste pe aici comentariile mele....

          e chiar primu'


          http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12790179-crin-antonescu-legile-romaniei-fac-romania-nu-negociaza-alta-parte-vorbeste-ultimele-ore-cele-10-11-porunci-care-presedintele-comisiei-europene-jose-barroso-dat-premierului-nu-exista-asa-ceva-nu-avem-.htm
  • +14 (20 voturi)    
    flower (Vineri, 13 iulie 2012, 16:42)

    Eugen_ [utilizator]

    Eveniment! Cerintele CE au reusit sa-l trezeasca pe Crin. Face o declaratie la ora 19, dupa ce-si ia micul dejun.
    Va aventurati sa ghiciti cam ce-o sa zica floarea?
  • +3 (7 voturi)    
    Mai bine in.... (Vineri, 13 iulie 2012, 16:42)

    Costin1968 [utilizator]

    ...OPOZITIE !!!!!
    • +8 (14 voturi)    
      sau.. (Vineri, 13 iulie 2012, 17:00)

      freedomforall [utilizator] i-a raspuns lui Costin1968

      ..mai bine la puscarie , langa Bombo , e loc destul
  • +18 (22 voturi)    
    I-a linistit! (Vineri, 13 iulie 2012, 16:44)

    Sani [utilizator]

    Bravo Ponta, i-ai linistit pe europeni ca in Romania este .....HARASO!

    Mai draga!
  • +22 (24 voturi)    
    Andon? Se aude? (Vineri, 13 iulie 2012, 16:47)

    za-k [utilizator]

    Ca te vedeam cind itzi dadeai cu parerea zilnic la A3 din parlament despre executzia lui B. Hai, dispari imediat.
    Totzi penibilii sint gramada la A3.

    Numa' bine,
    za-k/
  • -28 (32 voturi)    
    Adevărul iese la suprafață. (Vineri, 13 iulie 2012, 16:48)

    The Knight [utilizator]

    Gata, EU si-a dat arama pe fata. EU = DICTATURA! Impunere fortata, in fata cetatenilor unei tari. Dragi prieteni, am devenit colonie in toate drepturile. La noi omul nu poate vota ce vrea el, ci doar ce ii impune EU. Traiasca 'democratia' europeana!
    • -1 (11 voturi)    
      vai de mine (Vineri, 13 iulie 2012, 16:55)

      Erre [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

      Mie mi se par niste cereri pertinente. In plus EU nu face nici o cerere fortata si chiar daca ar fi "fortata" iar mi s-ar fi parut normale.
      Sincer mi-e scarba totala sa ma mai uit la orice stire. Si daca ramane basescu presedinte, credeti ca o sa fie mai ok? USL are majoritate or sa se certe si nu or sa faca nimic. Daca ar fi dupa mine l-as pune pe Isarescu prim ministru sau chiar presedinte dar din pacate cred ca ar refuza.
      • -8 (12 voturi)    
        Pisica nu poate să zboare. (Vineri, 13 iulie 2012, 18:02)

        The Knight [utilizator] i-a raspuns lui Erre

        A mai fost Isarescu PM in trecut, dar nu a facut mare brâză. Fiecare cu rolul său în societate. Băsescu, la pușcarie. Vreau președinte ungur.
    • +6 (12 voturi)    
      Asa asa... (Vineri, 13 iulie 2012, 16:57)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

      daca nu vrei democratie, mergi mai la est... noi cam vrem. Si pare-se ca nu ne-o putem asigura singurei.
      • +2 (8 voturi)    
        Bea putina apa, poate-ti trece. (Vineri, 13 iulie 2012, 17:52)

        The Knight [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

        Voi care.. cei de la granita de vest? Evident.. am inteles. Democratie denaturata, dictatura ascunsa. Asta vreti voi. Voi mai vreti insa si autonomie prin Transilvania.. deh.. vreti voi multe. Dar puneti-va pofta'n cui.
    • +10 (16 voturi)    
      "omule" (Vineri, 13 iulie 2012, 16:58)

      ekek [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

      sper sa nu faci vreodata copii...
      de avut sigur nu ai, ca vad ca nu dai 2 bani pe viitorul lor.
      • -4 (10 voturi)    
        Opa.. (Vineri, 13 iulie 2012, 17:59)

        The Knight [utilizator] i-a raspuns lui ekek

        Multumesc pentru urari. Asemenea dorinte avea si Hitler, in fata evreilor. Felicitari HotNews, reusiti să strângeți toate minoritățile fasciste și naziste din această țară.
    • +8 (14 voturi)    
      :))))) (Vineri, 13 iulie 2012, 16:59)

      cristinastoian [anonim] i-a raspuns lui The Knight

      :)))))))))))
      The Knight

      hai ca m-ai facut sa rad cu lacrimi
      clar am devenit colonie, dar de inculti
    • +8 (14 voturi)    
      Potzi vota ce vrei tu ... (Vineri, 13 iulie 2012, 17:00)

      za-k [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

      N-am vazut in lista o restrictzionare a votului.

      Toate cerintzele sint doar de bun simt pentru
      astia de la noi din USL care nu l-au avut niciodata.

      Ar trebui sa le sustii si tu cerintzele astea pentru
      ca sint minimul de decentza care trebuie asigurat.

      Numa' bine,
      za-k/
    • +6 (12 voturi)    
      mai, Robin.. (Vineri, 13 iulie 2012, 17:06)

      EuM [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

      Hood, noroc ca nu e dictaura in Ro si e doar la EU .. usurel, nene, cu pianu' pe scari...!

      P.s.: da' halatu', cat costa, dna, halatu'?
    • +8 (14 voturi)    
      realizezi ce prostii vorbesti? (Vineri, 13 iulie 2012, 17:06)

      NuDa [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

      "Impunere fortata, in fata cetatenilor unei tari."
      ori esti paltit sa scrii asa ceva ori creierasul tau nu poate gandi mai mult decat ii permite antena3
    • +6 (12 voturi)    
      Vai vai vai (Vineri, 13 iulie 2012, 17:07)

      anonim1234 [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

      Tu cum vezi lucrurile, dar acum serios. Vrei sa fim noi o insula pe planeta asta ? Esti incredibil tovarase.
    • +4 (10 voturi)    
      misca in cotetz! (Vineri, 13 iulie 2012, 17:12)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

      frahere, EU nu impune cetatenilor tarii!!! Nu mai confunda fortat USL = popor!!
      Acceptati odata pentru totdeauna ca faceti praf tara asta! Voi acuzati guvernele PDL ca ataca democratia, si ca Basescu este dictator, dar voi sunteti paria politicii!!!
      Uratilor!
      Sa tot avem democratie europeana asa cum o avem acum! Penalii trebuie sa plece din parlament.

      Punctual, ce ti se pare ca este in neregula cu cerintele UE??
    • +2 (6 voturi)    
      Slava Domnului (Vineri, 13 iulie 2012, 17:33)

      Centurion [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

      Era de mult cazul sa ajunga Romania astfel. Si de data asta avertismentele sunt serioase. Se pare ca s-au convins ca a fost lovitura de stat. Nu va conformati si inca rapid, va duceti la fund. Ma refer la USL si capetele lor de beton.
  • +12 (18 voturi)    
    Ne-au ciuruit..... (Vineri, 13 iulie 2012, 16:51)

    petronas [utilizator]

    Citate cu ghilimele din Tonta ( putzin modificate ) :
    " Tin sa precizez ca dom' Barroso nu voteaza la referendum"
    "Da ce suntem noi colonie a UE"?
    " Pai astia de la Comisia Europeana nu ne lasa sa lucram. Acum trebuie sa ne ocupam 75% din timp sa reparam ce am stricat in 2 luni de guvernare"
  • +9 (15 voturi)    
    :) (Vineri, 13 iulie 2012, 16:51)

    owl [utilizator]

    Cred ca Romania are nevoie de reguli trimise de la UE in fiecare saptamana .... si probabil dupa 10 ani putem spune ca ne apropiem de ceea ce sunt ei...

    Nu inteleg insa cum pot impune demisia - care e act unilateral... Nici ei n-au putut scapa de severin h2o....
  • +7 (15 voturi)    
    reguli de Constitutie (Vineri, 13 iulie 2012, 16:51)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    In aceasta lista, se vede foarte clar viziunea pragmatica si echidistanta a Europei civilizate fata de cum ar trebui sa functioneze statul de drept. Aceste reguli pot fi usor incluse in textul unei viitoare Constitutii a Romaniei.

    Pe de alta parte, aceste reguli, prin rapiditatea cu care au fost elaborate, prin simplitatea si univocul formularii, prin precizia de efect, arata esecul clasei politice romanesti in bloc incepand cu Traian Basescu si finalizand cu ultimul parlamentar si secretar de stat din timpul mandatelor sale, precum si a celorlaltor presedinti si guvernari anterioare. Nu este un text pentru sprijinirea lui Traian Basescu si, evident, Europa nu va ridica un deget daca pe 29 iulie presedintele suspendat va fi demis. Dar va ridica palma sau pumnul daca regulile nu vor fi respectate.

    Deci, in acest moment, presedintele Traian Basescu poate fi demis pe baza evaluarii sale ca om, pentru ca, desi a parut ca pretuieste valorile europene, a esuat lamentabil in a pretui valorile umane (empatie, onestitate, pastrarea cuvantului etc.).

    Efectiv, acesta lista are ca meta-text urmatorul mesaj: "Politicieni romani actuali, plecati acasa.".
    • +1 (7 voturi)    
      așe da (Vineri, 13 iulie 2012, 17:39)

      Nea Ilie de la Scularie [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      No, dragul moșului, tare mi-o plăcut mesajul tău.
  • +7 (13 voturi)    
    Votam democratic (Vineri, 13 iulie 2012, 16:51)

    leodemidov [utilizator]

    Le-a dat cu "Barroso" in cap!
    Votam democratic si sper sa fie un vot corect , nu sa stea cineva la "butoane" sa ne convingam ca am votat la fel cu rezultatele "oficiale".
    Acum se va dovedi spiritul civic sau lipsa acestuia.
    Speram ca dupa acest vot sa ne pastram onoarea intacta , pentru ca asta e tot ce mai avem!
  • +11 (17 voturi)    
    Sa avem rabdare (Vineri, 13 iulie 2012, 16:51)

    triciupa [utilizator]

    Pentru ca la ora 19 celalalt lider al jihadului uslamist, Pushlama bin Anten o sa ne comunice parerea ayatollah-ului Varan al'Seqqu despre aceasta lista. Eu zic sa ne tinem bine, nu suntem nici macar la jumatea drumului.
  • +9 (15 voturi)    
    Cred ca Ponta... (Vineri, 13 iulie 2012, 16:53)

    vasglo [utilizator]

    isi va afisa in continuare pe fata zambetul ala iliescian de neconfundat si va zice ca nu e adevarat, ca ce scrie Barroso nu se citeste asa si, ca atare, nu se pune...:))) Apropos, pe unde o mai fi Zambaretul?....
    • +1 (5 voturi)    
      nani (Vineri, 13 iulie 2012, 17:25)

      Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui vasglo

      Ultima data cand l-am vazut parea bolnav. Luase un virus de la Crin mosul, ca adormea langa Ponta...
  • +12 (16 voturi)    
    a vrut la Bruxelles, acu inghite pe indestulate ! (Vineri, 13 iulie 2012, 16:55)

    mirceacr [utilizator]

    daca a vrut el cu orice chip la Bruxelles...a vrut el acolo, parlamentul l-a dus acolo

    acu' , ia Victoras de la Bruxelles ...vezi ca ai gura plina si nu poti inghiti, sa te ineci !
  • +12 (16 voturi)    
    Bai ce imi pare bine ! (Vineri, 13 iulie 2012, 16:56)

    clandestin [utilizator]

    Este o mare presiune pe USL, acum sa ii vad ce au sa comenteze dar si UE spune direct fara ocolisuri ( tot fiind criticati pana acum de lipsa de initiativa ) sincer cred ca este o premiera si pentru UE ceea ce a facut acum, s-au cam saturat de tiganii nostri !!

    Oricum felicitari UE pentru curaj !
    Clandestin
  • -12 (16 voturi)    
    Prostioare si foarte, foarte multa dezinformare (Vineri, 13 iulie 2012, 17:00)

    Gigi Kent [utilizator]

    1. Pana in 2010 CCR a avut fix aceleasi atributii ca si acum ("restranse") Daca atunci nu a fost o problem (2007-2010) nu cred ca e nici acum o problema.
    2. Comisia de la Venetia recomanda neutilizarea unui prag de participare pentru referendum intrucat in caz contrar neparticiparea este subsumata votului impotriva. In 2007 a functionat si era "democratic". Si acum va fi la fel.
    3. Nu s-a modificat nimic in Constitutie prin OUG. Despre ce vorbim aici?
    4. Nu s-a publicat nimic selectiv in MOF. CCR a certificat faptul ca toate deciziile sale au fost publicate imediat. Despre ce vorbim aici?
    5. Carei decizii a CCR nu s-a conformat Guvernul? Celei privind pragul de participare la referendum? Pai si ce facem cu Comisia de la Venetia?
    http://www.ziuaonline.ro/politica/motivarea-curtii-constitutionale-legea-referendumului-invoca-responsabilitatea-civica.html Deci despre ce vorbim aici?
    6. S-au respectat si se vor respecta toate deciziile instantelor. Despre ce vorbim aici? Critica deciziilor face parte din libertatea de exprimare deci mai incet cu suprimarea ei.
    7. A fost ales deja unul cu sprijinul majoritatii din Parlament. Despre ce vorbim aici?
    8. Presedintele interimar a anuntat ca nu va numi noi persoane la conducerea parchetelor. Dar nu pentru ca legea i-ar impune ci pentru ca recunoaste o legitimitate politica redusa. UE nu are dreptul sa ceara renuntarea la un atribut asa cum e el descris in lege. Sa ceara modficiarea legii. Despre ce vorbim?
    9. Similar 9. Nu exista nici o ingradire legala pentru ca Antonescu sa nu il gratieze pe Nastase. Dar nu o va face asa cum a anuntat. Despre ce vorbim aici?
    10. Le-au parasit. Vezi Mircea Diaconu si Victor Alistar. Despre ce vorbim aici?
    11. Demisia este un act unilateral de vointa, un gest personal. Daca vrea sa ceara ceva onor Comisie poate sa ceara introducerea in regulamente / legi a unor prevederi pentru demiterea imediata a celor in cauza. "Ii cerem lui Victor Ponta sa-si dea Andon demisia..."? Ridicol.
    • +8 (12 voturi)    
      doar la doua (Vineri, 13 iulie 2012, 17:18)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      intrebari iti raspund, ca restul nici nu merita se le citesc:
      1. cand s-au schimbat atributiile CC s-au facut in mod legal, adica de catre parlament, care are puterea legislativa. Guvernul, putere executiva, poate sa dea ordonante de urgenta dar numai in anuminte domenii. Prin OUG nu poti schimba, in mod legal, atributiile Curtii Constitutionale.
      3. Conform Constitutiei doar legi trecute prin Parlament pot modifica modul in care se fac alegerile si referendumul, in nici un caz nu se pot modifica prin OUG. ponuta a incalcat clar Constitutia. Si cica e absolvent de drept....
      • -3 (7 voturi)    
        Pai ... (Vineri, 13 iulie 2012, 17:29)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui dj

        ... inteleg ca ne legam de chichite pe principiul "dom'le l-au suspendat prea repede!". Bun. Daca nu e ok va exista (deja anuntata) o sesiune extraordinara a Parlamentului care va rectifica problemele.

        Ar fi bine sa citesti si restul intrebarilor ... nu de alta dar gandire unidirectionala portocalie s-ar putea sa ti se trezeasca la realitate.

        Din lista asta aberanta mai lipseste doar "solicitam sa nu fie arestati membrii CCR si sa ramana Patapievici sef la ICR". Cu asta chiar ar fi fost ridicolul complet.

        Las ca si Boc a incalcat Constitutia si nu a mai murit nimeni. S-a rectificat ulterior.
        • -1 (3 voturi)    
          asta dovedeste (Vineri, 13 iulie 2012, 22:17)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          rea vointa, nu ca as fi avut vreun dubiu. Eu ti-am explicat clar ca nu poti sa modifici prin OG orice lege si / sau atributiile oricarei institutii pentru ca nu este constitutional. Tu insa NU VREI sa intelegi asta.
          Restul intrebarilor le-am citit, sunt la fel de neindreptatite.
    • +10 (12 voturi)    
      HMMM... (Vineri, 13 iulie 2012, 17:19)

      damocles [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Ori esti ruda cu Ponta sau Antonescu ori esti unul dintre ei!
    • +2 (4 voturi)    
      ai (Vineri, 13 iulie 2012, 17:28)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      inviat?
  • +16 (18 voturi)    
    Intre timp (Vineri, 13 iulie 2012, 17:01)

    cristinastoian [anonim]

    Victor molfaie linistit o Eugenia. A mai vazut el liste dintr-astea. Nici cand il trimite Daciana la cumparaturi nu ia tot de pe lista, d-apoi aici. Victor molfaie linistit.
  • +11 (15 voturi)    
    nu inteleg de ce... (Vineri, 13 iulie 2012, 17:03)

    catalin_mattei [utilizator]

    nu inteleg de ce Guvernul Ponta nu demisioneaza astfel incat in foarte scurt timp sa se ajunga la anticipate. Avand si Cotroceniul USL-ul poate face acest lucru si astfel se aduce pe fagas normal viata politica.. Un Parlament legitimat de votul popular ar fi un castig pt Romania.
    • +7 (9 voturi)    
      da (Vineri, 13 iulie 2012, 17:19)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Dar pentru asta le-ar trebui putina inteligenta si n-au saracii de unde sa fure asa ceva...
  • +13 (17 voturi)    
    Ponta (Vineri, 13 iulie 2012, 17:05)

    Gobelin [utilizator]

    esti pedepsit sa scrii de 1000 de ori in caiet, cu scris citet: "USL NU respecta constitutia si statul de drept".
    multumesc, trec maine sa te corectez.
  • +11 (13 voturi)    
    AMF (Vineri, 13 iulie 2012, 17:06)

    thjokki [utilizator]

    Domnule Ctrl+v Ponta, Domnule Felix, Domnule Pogonici IYF!!! (In Your Face).
  • +13 (15 voturi)    
    Lipseste punctul 7 (Vineri, 13 iulie 2012, 17:07)

    Klaus_CT [utilizator]

    Desfiintarea USL, intrucat existenta acestei cumetrii politice intra in conflict cu punctele 1-6 :)
    • -5 (9 voturi)    
      ce-ai mai vrea! (Vineri, 13 iulie 2012, 17:18)

      contele_de_saint_simon [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      Si sa ramai mataluta cu PDL-ul, partid unic?! Las' ca nu o sa fie asa, chill! ;)
  • -16 (24 voturi)    
    Si mai trebuie sa dea dupa cum urmeaza... (Vineri, 13 iulie 2012, 17:09)

    liviu.coman10 [utilizator]

    1000 de tineri pe an pentru trupele de ieniceri ale portii;
    Sa-l trimita pe cel mai mare fiu captiv la sultan
    Bir 100.000 de taleri pe an la marea poarta
    • +8 (12 voturi)    
      vezi mai sus (Vineri, 13 iulie 2012, 17:15)

      Erre [utilizator] i-a raspuns lui liviu.coman10

      cred ca ai mai dat un comment mai sus cu nemele de The Knight :). Nu pot sa cred ca tu compari UE cu Otomanii si perioada fanariota. Vai de tine.
      • -5 (9 voturi)    
        Esti un istoric neatestat. (Vineri, 13 iulie 2012, 18:13)

        The Knight [utilizator] i-a raspuns lui Erre

        Nu sunt eu prietene. Eu scriu mereu sub semnatură. Vă place conspirația și diversiunea. Însă nu te mai da Dumnezeu, căci nici măcar Ivan Turbincă nu ești. HotNews și oile - amuzant tare. Nu găsesc un termen în DEX care să vă ateste identitatea românească în Transilvania, însă voi apela la The American Heritage® Dictionary of the English Language și vă voi intitula 'dick-heads'.
        P.S. Se spune 'ai comentat' și nu 'ai dat un comment', iar 'nemele' probabil este un termen de la Budapest. Hai să fim prieteni.
    • -1 (7 voturi)    
      Corect! (Vineri, 13 iulie 2012, 18:24)

      The Knight [utilizator] i-a raspuns lui liviu.coman10

      Exact :))) Doar nu credeți că vremea imperiilor s-a dus. Ele au fost redenumite și metamorfozate. De exemplu, Uniunea Europeană, o expansiune catre est a Imperiului Francez aliat cu Marea Britanie, US si Vaticanul. Germania este doar executorul, dupa ce a fost ras de la pamant in WWII intr-un scop bine determinat , iar Belgia - biroul central de negociere. Evident ca trebuie bir si pupat de mana, in caz de devii pașalâc. De ce crezi ca s-a suparat Merkel pe Ponta? Pentru ca nu a vizitat-o Baselu sa-i dea un botic în schimbul ordinelor. Lui Ponta nu-i plac babele.
  • +8 (14 voturi)    
    Suspendare Uniunea Europeana (Vineri, 13 iulie 2012, 17:12)

    CopyPaste [utilizator]

    Pe pagina de stiri stern.de din Germania e vorba ca Romania sar putea suspenda din Uniunea Europeana.

    Link:
    http://www.stern.de/politik/ausland/moegliche-suspendierung-von-rumaeniens-eu-mitgliedschaft-1857299.html
    • -3 (9 voturi)    
      Info de la sursă (Vineri, 13 iulie 2012, 18:17)

      The Knight [utilizator] i-a raspuns lui CopyPaste

      Stern, in Germania, este un fel de HotNews în România. Foarte puțini îi citesc, deoarece nu-s agreați pentru minciunile ascunse în articolele manipulatoare și de propagandă.
      • 0 (0 voturi)    
        Keep calm and tell the truth (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:44)

        fat [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

        Faptele:
        Ar trebui definit mai exact ce înseamnă "foarte puțini": o audiență de 7,84 milioane în 2006 (Wikipedia) nu e tocmai de neglijat. Da, Stern a avut probleme mari de credibilitate.

        Interpretarea:
        Ironii ieftine, Cavalere.

        Bottomline:
        Lipsa de credibilitate a Stern nu face mai puțin reală și importantă preocuparea presei germane pentru situația politică din România. Dovadă stau articolele din Frankfurter Allgemeine Zeitung și Frankfurter Rundschau.
      • 0 (0 voturi)    
        Omule (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 10:40)

        PeterPanzer [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

        Daca nu iti place, de ce mai citesti? Eu stiu ca personal nu pot sa suport sa ma uit la Antena 3, sau de exemplu la Radu Banciu de la B1 (stii ca sustin tabere diferite).

        Nu pot citi ziare.com (mai ales pe Leca).

        Ce tot cauti aici? Nu te inteleg.
  • +10 (16 voturi)    
    ce palma (Vineri, 13 iulie 2012, 17:19)

    ionutBv [anonim]

    Ponta si actuala guvernare tocmai au luat o palma de la UE.
    Sunt lucruri de bun simt, si e bine ca cineva e in masura sa le forteze mana pentru a le vedea respectate.
    Mai e clar si altceva. Ponta nu are nici o abilitate in negocieri politice. Nu a obtinut nimic de la Schulz, Baroso etc in schimb a fost trimis la colt exact ca un copil rau la gradinita.
    • +5 (7 voturi)    
      ce politica? (Vineri, 13 iulie 2012, 17:28)

      Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui ionutBv

      Aia care se face la Baia de Fier?
      Pontacul credea ca se duce la Bruxelles in vizita, sa ranjeasca fasolea pe acolo si s-o vada pe Daci. Credea ca merge ca la antena 3, sa pomeneasca din 10 in 10 cuvinte numele lui Basescu si toti sa dea din cap multumiti.
    • +6 (8 voturi)    
      asta nu-i palma (Vineri, 13 iulie 2012, 17:31)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui ionutBv

      Asta-i ditamai barosul!
      • +2 (4 voturi)    
        o ho ho, stai ca eu cred ca mai vine ! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 6:02)

        tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        ce e drept, ca europenii dau rar.

        dar si cand...
  • -1 (7 voturi)    
    praf (Vineri, 13 iulie 2012, 17:25)

    gituca [utilizator]

    De opt ani Basescu a facut ce a vrut, cu justitia (diversiuni), cu parlamentul, cu guvernul(ordonante de urgenta; record), fara ca , comisia europeana sa zica ceva. Acuma vor sa impuna ce? Nu vor decat sa ramanem in stadiul de tara de mana a treia dinj UE, care sa le cumpere toate mizeriile pe cre nu pot sa le vanda la ei acasa. Sper din suflet ,cu toate implicatile personale, sa se aleaga praful de toata zona euro si chiar de UE.
  • -2 (6 voturi)    
    Tratează-ți frustrații în hohote de râs. (Vineri, 13 iulie 2012, 17:25)

    The Knight [utilizator]

    Ce-i aici mă, creșă de pigmei? Alelei, atacă limbricii societății, aflați în spasmele finale. HotNews, ce le dai ăstora de joacă așa bine pe masă? Carburant de la Budapest?
  • +2 (6 voturi)    
    Reactie Urgenta! (Vineri, 13 iulie 2012, 17:26)

    1340296753384maria [utilizator]

    acesti neispraviti se joaca cu poporul ROMANca si cu ominge de fotbal! RUSINE NATIONALA!
  • -1 (9 voturi)    
    diktatura pseudodemocratiei (Vineri, 13 iulie 2012, 17:28)

    sisipisi [utilizator]

    Am evoluat din anii '50. Astia trimit liste. comisarii sovietici trimeteau tancuri.
    • +2 (4 voturi)    
      asa, si ? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 6:04)

      tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

      si dupa mintea ta ingusta ce preferi ?
      liste sau tancuri.

      gandeste bine inainte sa raspunzi sa nu spui o tampenie.

      mare ti-e gradina Doamne !
      a invatat sa citeasca si sa scrie dar nu poate gandi.
  • +5 (9 voturi)    
    LISTA RUSINII (Vineri, 13 iulie 2012, 17:53)

    cccr [utilizator]

    poanta are in spate o locomotiva care il impinge...dar in aceste conditii LISTA UE arata ca viteza EXECIVA a locomotivei va strivi inaintasii in prma faza,apoi din inertie nu se stie ce se va intampla... cred ca adevatatii regizori care au facut filmul --se amuza de noi toti...Eu cred ca trebue sa se trezeasca USL...ca primul el va fi strivit de propria locomotiva...CU UE NU TE JOCI...IESTI SAU NU TARA MEMBRU...DACA DA-RESPECTA LEGEA...clar spus.Se doreste de USL iesirea/adica alungarea /ROMANII din UE? mai gandeste cineva acolo-sau setea de putere le-a luat mintile...? Au facut tara acum sa dea cu SUBSEMNATUL LA UE?
  • +7 (9 voturi)    
    Nu e chiar asa! (Vineri, 13 iulie 2012, 18:01)

    Rorutza [utilizator]

    Am citit de curizitate aceiasi informatie si pe cotitiadul.ro .. va ingroziti ce comentarii sunt si cum gandesc oamenii .. Cred ca suntem o minoritate in Romania si tara nu este a noastra, este a parintilor celor care au picat cu 2 la BAC si se plang ca nu mai pot da bani .. E foarte trist!
    • +6 (8 voturi)    
      m-ai facut curios (Vineri, 13 iulie 2012, 18:21)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Rorutza

      si am citit si eu.M-am crucit. Un avocat s-ar umple de bani daca i-ar da pe nenorociti in judecata.Pe de alta parte m-am linistit pentru ca electoratul lor nu se omoara cu cititul.
    • +4 (6 voturi)    
      :) (Vineri, 13 iulie 2012, 18:26)

      freedomforall [utilizator] i-a raspuns lui Rorutza

      de curiozitate am intrat si eu pe aceeasi stire pe cotidianul iar sistemul de vot al comentariilor e hilar,dau like la un comment proBasescu si il noteaza ca si dislike hahahaha,asta este riscul cand exista libertate de exprimare,sobolanii pot manipula pe cei mai slabi de minte!
  • +2 (4 voturi)    
    usl-asilor inca o minciuna ! (Vineri, 13 iulie 2012, 23:34)

    dezamagitul [utilizator]

    Daca ponta a pierdut lista cu cerintele europenilor nu aveti nici o scuza ca a fost data publicitati .Iar alta data trimiteti un individ reprezentativ si cu putere de decizie nu un yes men si copyist . La ficare cuvant inca o minciuna. Dar mie imi pare bine ca incet incet va compromiteti singuri si dupa cum am zis mai demult , pana la alegeri va dati singuri cu stangul in dreptul deoarece poporul roman este pe nicaieri in preocuparile voastre .Prin comportamentul vostru o sa ajungeti sa faceti mai putine procentaje decat DDiaconescu .
    Fiecare pasare pe limba ei piere . Minciunile au picioare scurte .
  • +2 (4 voturi)    
    doar o observatie despre Insusi Soarele (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 6:09)

    tz3p3s [utilizator]

    daca BAROSSO era Stalin sau Marea Poarta Otomana dispunea ca in cel mai scurt timp sa ii fie taiat capul acestui imbecil imberb.

    si apoi trimiteau ienicerii sau muscalul sovietic la o mica infruptare sexuala si financiara directa din buzunarul fiecarui roman (cum de altfel s-a si intamplat).

    ca doar tampenia se plateste !
    iar in Romania se plateste cel mai scump ca e tara la rascruce de drumuri.
  • 0 (0 voturi)    
    Rusia ataca! (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 9:29)

    yonuzzu [utilizator]

    1 etapa anihilarea Poloniei si Romaniei-prieteni fideli ai SUA. Polonia deja e scoasa din joc, iar in Romania cu ajutorul lui Antonov si Ponta se dau acum lupte grele. Acesti 2 agenti rusi fac declaratii belicoase la adresa UE pentru ca pe 18 iulie 2012 UE sa amane intrarea in Schengen si sa suspende fondurile. Tot pe 18.07.12 Ponta va merge la Chisinau si seara neoficial la hotelul Leogrand se va intilni cu ministrul de externe al separatistilor de la Tiraspol N.Stanski si ambasadorul rus Farid Muhametshin. Se va discuta despre conflictul transnistrean, dar si despre un credit de cateva miliarde de dolari de la rusi in conditii preferentiale. In schimb Romania se va angaja sa cedeze forarile gazelor de sist catre Gazprom, accesul investitorilor rusi la centrala nucleara de la Cernavoda si concesiunea unei parti din portul Constanta!
    etapa 2. Refacerea Moldovei mari si Incorporarea in Uniunea Euroasiatica, formarea Republicii Transilvania si a Republicii Valahia cu prim-ministru Poanta si Presedinta Antonov, noapte buna romani!
  • 0 (0 voturi)    
    Cerintele poporului roman (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:27)

    Apolitik [utilizator]

    ...iar astea sunt cerintele romanilor:

    1. Sa ramana in parlament doar 300 spartani
    2. Toti cei cu dosare penale din parlament, sau in curs de urmarire DNA, sa fie cazati in complexul hotelier din Guantanamo, eventual cu escala in Siberia(cat mai la nord);
    3. Ponta sa fie orientat catre o cariera de succes la raliuri (copy-lot, evident)
    4. Lui Crin sa-i fie facut un cavou poleit cu aur rusesc (din tezaurul nostru) pe domeniul lui Vantu;
    5. Antenele lui Voiculescu care spala creierii celor din zona rurala, sa emita doar in China...
    6. PPDD a lui DanDiaconescuDirect sa fie mutat in Panama;
    7. Lui Hrebenciuc sa-i fie acordat titlul de Lord si sa fie trimis in exil la Londra (in suburbie undeva);
    8. Membrii USL sa se calugareasca ...
    9 . ...si multe alte cerinte ...dorinte!
  • 0 (0 voturi)    
    Ce-i cu CATALIN VOICU? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 11:30)

    Lupulsas [utilizator]

    Am shi eu o intrebare: cum de mai poate exista canalia interlopa Catalin Voicu, condamnat la 5 ani inchisoare cu executare, in continuare ca parlamentar cu drept de vot? Ceea ce se stie din stenogramele convorbirilor sale demonstreaza, ca acest personaj nu numai ca a stat la baza coruptziei din justitzie ptr. a scapa clientela platitoare politica de inchisoare, ci avea shi panuri maretze, cum sa-shi aduca sub control intregul stat, devenind ministru la Interne. Shi un astfel de exemplar mai e lasat liber sa voteze cu ambele maini in parlament?
  • 0 (0 voturi)    
    So...punctele alea exista sau nu? (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 16:50)

    Leora [utilizator]

    Sa inteleg si eu: despre ce punctisoare si punctulete vb mr Ponta, alea despre care mr Crin spune ca nu exista? Lista aia inexistenta de cerinte si recomandari, a caror nerespectare ne-ar arunca, ca pe o masea stricata, in afara UE?

    Parerea mea e ca astia doi fix asta isi doresc. Sunt niste mascarici tradatori, trimisi la inaintare, sa ne scoata odata din EU sa ne calmam cu totii. Pe urma, se va asterne mult dorita "liniste" sovietica peste noaptea noastra furtunoasa.
  • 0 (0 voturi)    
    TIRANIA MAJORITATII (Sâmbătă, 14 iulie 2012, 18:27)

    Supraeul [utilizator]

    Tind sa cred ca cel mai bun lucru pentru Romania, este ca Basescu sa fie demis la referendum, dar cu modificarea adusa de O.U.G 41/2012 data de guvernul Ponta, ca mai apoi "cele doua PUTERI comune" sa faca toate manevrele dorite pentru a subjuga si celelalte puterii ramase relativ libere, PUTEREA JUDICIARA si "presa" ,abuzuri pe care de data aceasta in comparatie cu alti ani in care au fost la putere "socialistii", vor fi monitorizate de catre UE, astfel in lupta pentru democratie intra si U.E. pentru a-si apara valorile "statului federal" ce urmeaza a fi creat. In acest context, poate apare in Romania o miscare politica noua care sa sa respecte valorile democratice si sa iasa in fata cu caractere. Cu toate aceste ingrediente pe masa, in noiembrie, cu speranta unei prezente la vot de peste 80% (avand in vedere tensiunile ce vor fi generate), societatea romaneasca poate face o alegere definitorie ei insasi, poate chiar o alegere intre integrarea in U.E sau despartirea de catre aceasta. In consecinta TIRANIA MAJORITATII!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă