Van Rompuy s-a aratat profund ingrijorat de recent situatie din Romania privind statul de drept si independenta justitiei:  L-am incurajat pe premierul Ponta sa intre intr-un dialog constructiv cu Comisia Europeana (Twitter)

de Anne-Marie Blajan     HotNews.ro
Joi, 12 iulie 2012, 18:20 Actualitate | Esenţial

Herman Van Rompuy, presedintele Consiliului European
Foto: Agerpres
L-am incurajat pe premier sa intre intr-un dialog constructiv cu Comisia. Mi-am exprimat increderea ca guvernul roman este pe deplin constient de importanta chestiunilor in discutie si am luat nota de intentia premierului de a se supune recomandarilor Comisiei", arata Herman Van Rompuy intr-un mesaj pe Twitter, in urma intalnirii cu V. Ponta. Presedintele UE a dat si o declaratie scrisa pe aceasta tema.

In declaratie detaliaza putin intalnirea avuta, aratand ca "urmareste indeaproape evenimentele" si "si-a exprimat profundele sale ingrijorari referitoare la actuala situatie politica din ROmania cu privire la statul de drept si independenta justitiei, care sunt principii fundamentale pe care se bazeaza uniunea si care, in mod natural, trebuie respectate de guverne".

El l-a sfatuit pe Ponta sa abordeze chestiunile identificate de Comisia Europeana ca problematice si sa intre intr-un dialog constructiv.

"Presedintele si-a exprimat increderea ca guvernul roman este pe deplin constient de importanta cehstiunilor in discutie si a luat nota de  intentia primului ministru de a se conforma recomandarilor Comisiei", se arata si in declaratia de presa.





















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

3263 vizualizari

  • +15 (21 voturi)    
    ori noi (Joi, 12 iulie 2012, 18:29)

    Ruhe [utilizator]

    nu intelegem chiar nimic nimic din politica ori Ponta isi bate pur si simplu joc de noi: pana acum toti cu care s-a intalnit au iesit cu declaratii in care-si exprima ingrijorarea, iar el senin la toate televizoarele vine si spune ca gata, le-a explicat el cum sta treaba si problemele s-au rezolvat. Undeva ceva nu se leaga.
    • +12 (18 voturi)    
      Ponta e lipsit de realism (Joi, 12 iulie 2012, 18:38)

      vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui Ruhe

      Adevarul este ca ei considerau ca toti cetatenii UE si cetatenii Romaniei sunt de tip votanti USL - adica putina scoala, putina intelegere, pleava societatii.
      Ei, uite ca nu le-a mers treaba si acum Romania nu mai e considerata stat de drept.
      Si uite ca acum sta pe la Bruxelles si da explicatii.
      • +8 (10 voturi)    
        Mi-ar fi placut (Joi, 12 iulie 2012, 18:44)

        roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

        sa citesc stenograma intregii discutii, dar na, diplomatia presupune totusi un anumit grad de cenzura :)
        • +8 (10 voturi)    
          ai rabdare (Joi, 12 iulie 2012, 18:47)

          Socrates [anonim] i-a raspuns lui roadrunner2n

          Vor fi in curand pe Wikileaks :-)
          • +4 (8 voturi)    
            hehe (Joi, 12 iulie 2012, 19:00)

            ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Socrates

            Păi Wikileaks a explicat deja printr-una din telegramele publicate, citez aprox "românilor nu le place să primească sfaturi din exterior şi, în general, niciun fel de sfaturi".
          • -8 (12 voturi)    
            ar fi fantastic! (Joi, 12 iulie 2012, 19:05)

            busola [utilizator] i-a raspuns lui Socrates

            sa citim pe Wikileaks ca Monika Makovei ii terorizeza pe parlamentarii europeni cu incompatibilitatile dupa ce a descoperit enshpe conflicte de interese in cadrul agentiilor care acorda fonduri europene, inclusiv achizitii publice dubioase in Germania lui Merkel...
            • +1 (1 vot)    
              dar despre (Vineri, 13 iulie 2012, 11:43)

              baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui busola

              purcika nikolai, ce parere ai?
    • +2 (4 voturi)    
      Pai ce nu intelegeti, domnilor? (Joi, 12 iulie 2012, 19:27)

      Cristian.Alexe [utilizator] i-a raspuns lui Ruhe

      Dl. Ponta & Co(py) sunt in grafic. Trebuie neaparat sa declare public ca doresc distantarea de EU pentru a se apropia de Rusia? S-au cam plictisit sa se tot supuna la monitorizari birocratice europene. Pe cand asa cum pun ei la cale lucrurile praduirea tarii devine mult mai comoda, evident cu cedarea tributului cuvenit stapanilor. Dar nu platesc ei, tributul e din averea noastra.
      Mi-e jena de tot felul de jurnalisti si analisti politici care "brodeaza" pe de laturi fara sa observe esenta evenimentelor. Cititi printre randuri cu mintea limpede, ganditi cine profita de ce se intampla si veti avea cheia la ceea ce se intampla.
      Acum judecand limpede, tribut tot platim sub diverse forme, fie la EU fie la ceilalti. Problema e de cuantum si de modalitatile de plata.
    • 0 (2 voturi)    
      LE CONVINE ingrijorarea UE (Vineri, 13 iulie 2012, 1:20)

      moldoveanu [anonim] i-a raspuns lui Ruhe

      USL vrea sa ne tina in UE dar mai la coada. Undeva unde UE sa nu controleze economia noastra complet si sa nu iesim din saracie pentru ca ne-am trezi si i-am zbura de pe scaune.
  • +12 (18 voturi)    
    "deplin constient" (Joi, 12 iulie 2012, 18:42)

    Berzelius [utilizator]

    "Presedintele si-a exprimat increderea ca guvernul roman este pe deplin constient de importanta chestiunilor in discutie"

    Nu Dle Rompuy, guvernul roman NU este CONSTIENT de gravitatea faptelor savarsite si nici de consecinta actelor sale!

    Guvernul si Parlamentul actual sunt constiente doar de iminența faptului ca unii dintre membrii lor ar putea fi condamnati pentru fapte de coruptie. De asta au incercat sa subjuge puterea judecatoreasca prin inlocuirea oamenilor din pozitiile cheie, tocmai acum, cand lucrurile incep sa miste, tocmai acum cand incep sa se vada roadele unei justitii corecte (vezi A. Nastase, S.O. Vantu, M. Voicu etc.) De asta se tem ei, nu le pasa de UE si Comisia Europeana.
    Cum se poate ca un senator condamnat la inchisoare cu executare sa poata INCA sa voteze in Parlament? Cum se poate ca, in cadrul Parlamentului, Comisia Juridica sa respinga cererea DNA de a demite doi parlamentari condamnati prin sentinta DEFINITIVA ??
    Parlamentul Romaniei est subjugat in aceste momente de o clasa politica plina de personaje cu un trecut cel putin dubios, a se intelege chiar interlop, unii din ei avand condamnari PENALE!
    Cum se poate ca parlamentari aflati in GREVA sa nu vina la sedinte si sa incaseze indemnizatie?? Regulamentele si le fac EI, pentru EI. La fel, LEGILE si le fac EI PENTRU EI! Le fac si le schimba dupa bunul plac al mersului afacerilor din familiile lor, din retelele lor prin care pompeaza banii acestei tari si banii europeni.

    RUSINE! Rusine clasei politice actuale care se complace in aceasta situatie in loc sa se implice in rezolvarea problemelor ECONOMICE ale tarii, ale celor care i-au votat.
    Rusine parlamentarilor care au sprijinit aceste actiuni, INCONSTIENTI de gravitatea urmarilor lor, de pierderea increderii in Romania pe plan politic si economic!
    • +4 (4 voturi)    
      Anti selectia parlamentarilor (Joi, 12 iulie 2012, 22:47)

      ANONIMA [anonim] i-a raspuns lui Berzelius

      Vina apartine combinatorilor si aranjorilor din TOATE partidele, de la dreapta la stanga, de la Hrebenciuc la Ioan Oltean, care au facut listele de parlamentari, ca de fapt avem tot alegeri pe liste de partid. Secretari si sefi de campanie ar fi trebuit sa fie oameni de o integritate impecabila care sa aleaga persoane inteligente si integre, cu charisma in comunitatile lor si un trecut fara umbre. Exista asemenea oameni care stiu si sa vorbeasca limba romana, si sa comunice cu orice fel de oameni, de la tiganii cersetori la presedinti de stat si personalitati culturale. Sper ca MRU, care este un astfel de om, sa aleaga el insusi oamenii cu care va defila, nu ca bietul Boc,caruia i-au fost bagati pe gat toti pelticii astia cu un vocabular de 1000 de cuvinte pe care costumul sta ca pe o sperietoare, prima generatie incaltata care au "reusit" in viata dand cateva tunuri cu statul.
  • -6 (12 voturi)    
    per ansamblu, e de bine (Joi, 12 iulie 2012, 18:43)

    Montesquieu [utilizator]

    ca de-obicei titlul stirii hn reflecta doar o parte a comunicatului fara a lua in considerare si tonul pozitiv al partii finale:

    "The President ... took note of the
    intention of the Prime Minister to comply with the Commission's recommendations."
    • +7 (11 voturi)    
      ??? (Joi, 12 iulie 2012, 18:52)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      De unde ai dedus tu ca e "de bine"?
      Din faptul ca se exprioma ingrijorarea privind independenta justitiei si functionarea statului de drept in Romania?
      Bre, chiar asa de indoctrinati sunteti?
      Daca dai la o parte limbajul diplomatic, in traducere asta inseamna ca Ponta a luat un sut in dos de la toti demnitarii din EU pana acum, si din pacate asta ne afecteaza pe noi toti.
    • +10 (14 voturi)    
      ? (Joi, 12 iulie 2012, 18:53)

      Uzu_buzu [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      e de bine ce ? ca Ponta a zis ca e deacord cu ce au zis aia ? ce-i asa de bine ? era clar ca asa va fi. s-a dus acolo, aia i-au spus ca daca e bou sa stea acasa si el a fost deacord..
    • +5 (5 voturi)    
      de bine? (Joi, 12 iulie 2012, 19:02)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Montesquieu, oferă-mi, te rog, două link-uri spre două clipuri, una cu conferinţa comună ponta-Van Rompuy, cealaltă cu conferinţa comună ponta-Barroso.
    • +6 (8 voturi)    
      ca de obicei (Joi, 12 iulie 2012, 19:35)

      Ruhe [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      USL-istii nu-s in stare sa citeasca mai mult de 3 randuri, asa cum bine spunea un autor de pe Contributors, dar comenteaza la orice.
      Ti-a scapat urmatoarea propozitie:
      "He expressed his deep concerns about the current political developments in Romania with regard to the rule of law and the independence of the judiciary, which are fundamental principles on which the Union is based and which are natural for all governments to respect'

      Cand un diplomat iti spune ca-i ingrijorat despre situatia in care te afli, inseamna de fapt ca te afli intr-un mare c.
      • +2 (2 voturi)    
        "Per ansamblu, e de bine"... (Vineri, 13 iulie 2012, 1:00)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui Ruhe

        VR a acceptat pana la urma sa ii asculte minciunile lui Ponta, ceea ce....per ansamblu e bine pentru Ponta. Putea sa-i dea pur si simplu papucii, cum a facut-o celalalt, ceea ce nu mai era per ansamblu bine.

        In alta ordine de idei, eu v-am spus ca acest individ, Montesquieu, are "scoala" securitatii: arunca o mizerie/minciuna/ilogism, pleaca si altii stau sa "sape" sa vada ce a aruncat acest personaj, aflat mereu la datorie. Va rog, ignorati-l, nu puteti fi logic cu cineva platit sa fie ilogic.
    • +4 (4 voturi)    
      pana una alta (Joi, 12 iulie 2012, 19:38)

      ariuc [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      in toate declaratiile de dupa aceste intalniri ce s-auzi: UE 'recomanda", Ponta respecta. Deci per ansamblu e bine.
    • +3 (5 voturi)    
      Bei PSDNL-ule (Joi, 12 iulie 2012, 20:14)

      Gigi Berlogea [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Ma mir ca au si PSDNL (USL) istii persoane care au habar de computere.....Cand postezi "Montesquieu" cand "busola", dupa stil am mai dat de tine si la alegerile prezidentiale trecute. Cu ce te platesc astia? Cu ruble? Nu uita, tu postezi pe bani, noi postam din convingere! Eu sint in Canada si am chef sa-l vad pe Base din nou la Cotroceni, si ca mine mai sint o groaza! Din cauza voastra am plecat si e vremea sa v-o mai tragem inca o data-n bot! De data asta insa avem UE in spatele nostru asa ca nu mai faceti voi ce va vine la neuron!
  • +2 (12 voturi)    
    Offff.. (Joi, 12 iulie 2012, 18:53)

    un om [anonim]

    Basescu a gresit a fost arogant, a numit pe cine a vrut el (numai oameni compententi).

    Acum pozeaza in victima crizei mondiale, oare cum Polonia a reusit sa absoarba fonduri europene si sa treaca peste criza cu bine?
    A avut o echipa de incompetenti langa el care au avut un singur slogan - "Trebuie sa taiem!!".
    A fost un guvern fara viziune care a pus Romania pe butuci: Da aveau solutii dar nu aveau competenta si parca nici nu au vrut decat sa distruga toata economia:
    - De ce nu au garantat (statul prin fondul de garantare) pentru companii care nu au mai primit finantare de la banci/UE si au fost nevoiti sa dea oameni afara si sa ramburseze credite in acord cu garantiile(scazute datorita pietei imobiliare);
    - De ce nu au garantat pentru oamenii care isi plateau creditele la timp dar nu puteau sa se refinanteze din cauza scaderii garantiilor imobiliare;
    - Ce s-a intamplat cu banii luati de la FMI?;

    Vreau ca cineva sa raspunda pentru lipsa de viziune pentru viitorul indatorat al Romaniei pentru jaful facut pe toate planurile;

    As vrea ca Basescu sa plece si sa ne lase dar nici USL nu ar trebui sa aiba toata puterea in tara Parlament- Guvern- Presedentie, il astept pe MRU cu noua constructie macar are creditilitate si vine cu un suflu nou.
    • +3 (7 voturi)    
      fii corect (Joi, 12 iulie 2012, 19:03)

      un cititor [anonim] i-a raspuns lui un om

      Ar fi cazul ca cei care vorbesc despre creditul de la FMI sa fie corecti. Sunt multe alte state care au apelat la acest tip de credite. Fara banii de la FMI leul se ducea mult mai jos, cu consecinte dure asupra economiei si populatiei. Fara acei bani Romania trebuia sa se imprumute mult mai scump de pe piete. Aminteste-ti la ce deficit bugetar se ajunsese si deficit de cont curent avea Romania. In plus, banii exista, orice cheltuieste statul apare in deficitul bugetar, nu pleaca in buzunare private.
  • +6 (8 voturi)    
    Nu-l credeti ,D-le Van Rompuy (Joi, 12 iulie 2012, 19:16)

    vinerica [anonim]

    Tipul acesta este mitoman,pur si simplu este bolnav daca nu spune o minciuna la doua vorbe.Uitati la el ,cum isi musca buzele cu bucurie cand a mai aruncat un porumbel mincinos,cand crede el ca a mai pacalit pe careva.Este un nou limbaj populist,onctuos pe care cei creduli il pun la ranile lor produse de criza economica,inchipuindu-si ca un carlan poate sa le rezolve nevoile.El inca nu s-a trezit din betia puterii capatate si se crede berbec de-a binelea.El vrea sa darame tot,impreuna cu celalalt om tare incantat ca a prins si el un pic de aer de Cotroceni.Astia sunt bucurosi ca au ajuns mari fara sa vrea...sau,ma rog,inainte de termen.Nu-i credeti pe mincinosii astia,vor "rupe" iar,vor vinde iar pe nimic ceea ce a mai ramas de vandut.
  • -2 (4 voturi)    
    Sunteți toți niște copii vrăjiți cu o acadea. (Joi, 12 iulie 2012, 19:57)

    The Knight [utilizator]

    Sunteți naivi și vă contraziceți precum niște copii ce cred în Superman. Van Rompuy, cel cu minte de pui, vă va salva pe toți și se va sacrifica pentru bunăstarea României. Guiță toată EU, fac spume, deoarece sunt pe cale să piardă 20 milioane de sclavi plătitori, o piață de consum în care își varsă toate resturile alimentare de producție occidentală cu 'standarde' și pline de chimicale, iar, cel mai grav, pierd controlul și accesul la resursele acestei frumoase țări. Este evident. Votați pentru Băsescu, iar peste 20 de ani, când în Transilvania se va vorbi altă limbă și va avea granițe peste Carpați, să vă amintiți că odată ați avut șansa să rămâneți uniți, dar ați cedat, fiind spălați la creier de marketing-ul capitalist.
    • +1 (5 voturi)    
      mda (Joi, 12 iulie 2012, 20:12)

      un cititor [anonim] i-a raspuns lui The Knight

      Esti naiv daca crezi ca Romania mai poate functiona fara UE. Uita-te care sunt pietele noastre de export, de unde vin investitiile, din ce tari provine capitalul strain.
      Da, Romania poate a intrat prea devreme in UE, dar asta si-au dorit toti romanii.
      • +1 (3 voturi)    
        Rar văd poduse românești în occident. (Joi, 12 iulie 2012, 21:03)

        The Knight [utilizator] i-a raspuns lui un cititor

        Salut. Te informez că prodsele noastre nu sunt absolut deloc prezente pe rafturile supermarket-urilor din Marea Britanie. Explică-mi de ce. Noi încă ne bazăm pe export în țările estice și sud-americane, timp in care tarile vestice ne dau flit la export, insă ne impun cresterea importului de la ei. Dacă tăiem această cracă de sub picioare, vom ajunge să cerșim acces la piață în vest, iar aici ne vom lovi de orgoliul italianului, al francezului ori spaniolului. Cand te vrăjește dorul de EU, trebuie să iei în considerație mai multe aspecte. Economia de piață nu este chiar atât de simplă încât să fie explicată pe hotnews.
        • +1 (3 voturi)    
          ai dreptate partial (Joi, 12 iulie 2012, 21:55)

          un cititor [anonim] i-a raspuns lui The Knight

          Uita-te la datele de la statistica. Peste 70% din exporturi (sau mai mult) sunt in UE. Nu sunt atat de multe produse de retail poate. O parte din importurile din vest sunt probabil necesare pentru produsele pe care le exportam. Sunt de acord ca tari ca Romania sunt mai mult o piata de desfacere, dar aici sunt de vina si politicile interne de sprijin al producatorilor locali. Trebuia sa vedem asta inainte sa aderam. Probabil ca anticipezi ce s-ar intampla cu Romania daca iese din UE.
          • -1 (3 voturi)    
            Neo-fascismul democrat din România. (Joi, 12 iulie 2012, 22:51)

            The Knight [utilizator] i-a raspuns lui un cititor

            Dacă ți-aș spune că am lucrat în statistică în Marea Britanie 4 ani de zile, m-ai crede pe cuvânt? Sau contează numai modul în care vrei tu să gândești? NU există produse românești pe piața din UK, decât la magazinele de profil. Englezii NU știu că noi avem vin, NU cunosc specialități românești ori produse fabricate în România. Nu mai încercați să aburiți lumea. Cine știe, cunoaște.
            • +1 (3 voturi)    
              si? (Joi, 12 iulie 2012, 23:21)

              eugen [anonim] i-a raspuns lui The Knight

              Cine-i vinovat ca englezii NU stiu de vinurile si de specialitatile romanesti? UE poate?
          • -1 (3 voturi)    
            Minciuna are picioare scurte. (Joi, 12 iulie 2012, 22:52)

            The Knight [utilizator] i-a raspuns lui un cititor

            "Sunt de acord ca tari ca Romania sunt mai mult o piata de desfacere". Mulțumesc, ai spus cu propriile tale cuvinte adevărul.
            • -1 (1 vot)    
              daca citeai ca lumea (Joi, 12 iulie 2012, 23:43)

              un cititor [anonim] i-a raspuns lui The Knight

              Vedeai de la inceput ca am avut o opinie obiectiva. Cu toate astea imi spui ca mint. In legatura cu ce mint? Cu propria mea afirmatie?
              Am inteles cum gandesti - base e de vina ca nu ne vindem noi vinum, base nu cultiva pamantul. In niciun caz nu te gandesti cine a restituit si cum pamantul. habar nu ai.
    • +3 (5 voturi)    
      acadele (Joi, 12 iulie 2012, 20:32)

      Eugen [anonim] i-a raspuns lui The Knight

      Directia in care mergem de 20 de ani e una proasta. Ne facem iluzii ca nu mai poate UE fara noi? Eu cred ca rau au facut ca au acceptat tari nepregatite, tari fara economie de piata, tari cu mafie organizata si mana-n mana cu statul, gen Romania si Bulgaria.

      Nu mai pot eu de "alta limba" vorbita peste Carpati! Aruncati pastila asta a nationalismului de 20 de ani incoace. Pe aici prin Balcani inca mai tine, inca mai vedem partide precum UDMR, PRM si alti extremisti si xenofobi de genul.

      Viitorul, unicul viitor pe care eu il vad cat de cat... luminat este acela al unei Europe Unite, al unei Europe comune, conduse de o singura autoritate. Si sunt gata sa votez pentru o astfel de unire, administrativa, fiscala si (mai ales) politica. Parerea mea e ca viitorul Europei este ori Statele Unite ale Europei, ori deloc. Rusia abia asteapta sa-si bage coada din nou prin zona. Iar actiunile psd-pnl din ultima perioada stau dovada...
      • -2 (4 voturi)    
        Spune aceste prostii în Franța și vei fi linșat. (Joi, 12 iulie 2012, 21:10)

        The Knight [utilizator] i-a raspuns lui Eugen

        "Viitorul este acela al unei Europe Unite, al unei Europe comune, conduse de o singura autoritate". Adică îți bagi ceva în cultura ta, traditiile tale, limba ta, nația ta și istoria țării tale. Iți uiți trecutul și te doare în cot de cei care te-au adus pe lume și de bunicii și străbunii tăi, ce au luptat pentru această țară. Denigrezi naționalismul în Balcani? Vrei jos SUVERANITATEA statelor in Europa? Bun. De ce nu pui această peoblemă în Franța? Atunci când Marea Britanie, Germania, Franța, Spania vor ceda și ele, atunci poate mai discutăm despre acest aspect. Până atunci, rămâi doar cu un vis neîmplinit.
        • 0 (2 voturi)    
          Încă ceva.. (Joi, 12 iulie 2012, 22:59)

          The Knight [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

          Și apropo de naționalism - nu am văzut mai multe steaguri, mândrie și laudă când vine vorba de istorie si de identitatea națională din Marea Britanie sau Franța. Adică tu condamni țările mici să le fie ștearsă literalmente identitatea, devenit parte a celor care se mândresc cu al lor steag. Mi-e rușine de propria ta ignoranță, dar bag de seamă că ea provine din cauza unei lipse de interes. Numai un 'outsider' poate gândi ca tine. Iar aici pe hotnews sunteți o grămadă. Aștept cenzura, haideți, dați-mi ignore din nou, căci grăiesc prea mult adevăr.
          • -1 (1 vot)    
            chill (Joi, 12 iulie 2012, 23:19)

            eugen [anonim] i-a raspuns lui The Knight

            Te-ai inflamat prea tare. Dacă recunosc că-s ignorant, oare-s mai puţin ignorant? Ruşine nu, n-are de să-mi fie; chiar mă bucur că nu toţi gândim la fel, ne-am plictisi al naibii de tare...

            Nu văd însă de ce îţi imaginezi că, odată cu înfiinţarea SUE, se şterg automat istoria şi identitatea naţională. Oare aşa s-a întâmplat în SUA?

            Referitor la mesajul tău de mai sus, te anunţ că Germania menţionată de tine este, prin vocea cancelarului, susţinătoare a unei strategii de unificare politică şi fiscală a ţărilor europene.
            • -1 (1 vot)    
              cavalerul straveziu (Joi, 12 iulie 2012, 23:45)

              un cititor [anonim] i-a raspuns lui eugen

              nu intelege ce inseamna uniune fiscala. lasa-l in nationalismul lui prost inteles. Stai ca acum spune ceva si de maghiari.
          • -1 (1 vot)    
            Si ca exemplu a ceea ce am spus.. (Vineri, 13 iulie 2012, 1:46)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

            este chiar isteria ta cu maghiarii: de ce vorbesc maghiara dupa atatia si atatia ani de zile, desi traiesc in Romania? Pentru ca si-au respectat identitatea si traditiile. Asa o pot face si romanii, in orice conditii.

            Tu, din ce spui, ca nu o sa se mai vorbeasca romana in Transilvabnia, ce rezulta? Ca romanii sunt fraieri, iar ceilalti sunt mai destepti, ca-si pastreaza identitatea, chiar sub guvern "strain". Simplu. Nimeni nu o sa vina sa te forteze sa renunti la cultura si traditiile tale. Tu esti singurul responsabil de asta.
        • 0 (2 voturi)    
          Iarasi.. (Vineri, 13 iulie 2012, 1:42)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

          In Canada, fiecare nationalitate isi pastreza cultura si obiceiurile si nimeni (mai putin xenofobii) nu are nimic de spus. Fiecare "defileaza" si cu steagul Canadei si cu cel al tarii de origine si uite ca pot convietui culturi diferite sub acelasi "stidard", fara a se pierde identitatea cultura si fara a se uita istoria si traditiile. Depinde de fiecare din noi sa-si pastreze traditiile si cultura, nu de Merkel, nu de Ponta, nu de Basescu si cu atat mai putin de "The Knight".

          Sa fii tu sanatos, ca nationalismul numai la moarte a adus! Unii sa cred mai frumosi si destepti decat altii si vor sa-si arate superioritatea, intr-un fel sau altul.
  • 0 (0 voturi)    
    referendum (Vineri, 13 iulie 2012, 16:32)

    raven [anonim]

    "Eu cred că e raţional să avem referendum în două zile şi şanse pot fi dacă decizia va fi luată în sensul ăsta, lucrurile se pot aranja".
    "E posibil, e raţional, până la urmă, decizia ne aparţine. Vom vedea, nu ne-am întâlnit încă nici un for de conducere al USL-ului şi nu văd ce ar fi aici neclar sau neconstituţional. E dreptul Parlamentului să decidă. El a decis data de 29, poate să decidă încă o zi, ca oamenii să nu fie presaţi de timp, de împrejurări, e şi căldura aceasta pe care o resimţim cu toţii. Organizarea referendumului o face Guvernul, dar pentru că la şedinţa comună s-a decis data, probabil că aici va trebui în şedinţa pe care o avem să se facă menţiunea cu două zile"
    Ilie Sarbu senator PSD
    E de necrezut , dar este adevarat.Fac mentiunea ca stabilisera ca referendul de pe 29 sa tina pana la ora 20 , cu toate ca celelalte votari care sau facut pana acum au tinut pana la ora 21
    Astept comentarii...!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi