EUobserver: Expati romani s-au adunat in fata sediului Comisiei Europene, cerandu-i lui Victor Ponta sa inceteze sa simuleze democratia

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 12 iulie 2012, 11:06 Actualitate | Esenţial

Stop faking democracy!
Foto: USER UPLOADED
Cativa dintre expatii romani din Bruxelles s-au adunat miercuri, in prima zi a vizitei lui Victor Ponta in oras, in fata sediului Comisiei Europene, cerandu-i premierului sa "ii respecte" pe romani si sa "inceteze sa simuleze democratia", scrie EUobserver. Expatii romani din Bruxelles au creat si un eveniment pe Facebook, intitulat "Stop Faking Democracy!" unde lanseaza o invitatie pentru o manifestatie similara astazi: " In ton cu vizita Domnului Ponta in Bruxelles, veniti joi 12 iulie in fata cladirii Comisiei Europene cu mesaje decente si fara provocari. Va multumim."

Stop faking democracy!
Foto: USER UPLOADED
Vizita premierului Victor Ponta la Bruxelles continua, joi, cu intrevederi cu presedintele Consiliului European, Her man Van Rompuy, si cu presedintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso. Miercuri, Victor Ponta s-a intalnit, la Bruxelles, cu presedintele Parlamentului European, Martin Schulz, si cu Hannes Swoboda, liderul grupului socialist din PE.





















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

10989 vizualizari

  • +43 (45 voturi)    
    hmm (Joi, 12 iulie 2012, 11:11)

    brusselez [anonim]

    eu de ce n-am stiut? mergeam cu draga inima si pancarta sa-l 'intampin' pe ponta asa cum i se cuvine! dati de stire cand mai faceti !
    • +29 (31 voturi)    
      hai azi (Joi, 12 iulie 2012, 11:25)

      aza [anonim] i-a raspuns lui brusselez

      hai azi atunci, se repeta protestul, tot la 18, in fata la comisie. pt detalii vezi eventul pe facebook (stop faking democracy)
      • +26 (28 voturi)    
        Mersi (Joi, 12 iulie 2012, 11:36)

        brusselez [anonim] i-a raspuns lui aza

        o sa fiu acolo!!!!
        • +8 (8 voturi)    
          Mesaj (Joi, 12 iulie 2012, 14:11)

          Anca [anonim] i-a raspuns lui brusselez

          Daca tot sinteti acolo incercati sa transmiteti si mesajul pe care l-am vazut pe blogul Dnei Macovei: " o alta solutie, pe care din nou Ponta a omis sa o spuna la Bruxelles, este: atacarea la Curtea Constitutionala a celor doua OUG de catre Avocatul Poporului, ceea ce nu implica nici sedinta de Guvern si nici convocarea Parlamentului, ci numai o sesizare scrisa, copiata din motivarea deciziilor Curtii Constitutionale. Dar Avocatul Poporului Valer Dorneanu (deputat PSD 2000-2008) tace de cand a fost numit. "
        • -1 (1 vot)    
          pancarta (Joi, 12 iulie 2012, 18:11)

          andrei.ohha [anonim] i-a raspuns lui brusselez

          nu mai bine luati voi o bata sa demonstrati in russian style? ca doar asa intelege bolsevicu'...
      • +14 (20 voturi)    
        stai putin (Joi, 12 iulie 2012, 11:56)

        DrInOrice [utilizator] i-a raspuns lui aza

        Ponta cica o sa fie la Berlaymont in jurul orei 15:00, pt a discuta cu Baroso. Nu e mai bine ca protestul sa fie la ora aia?
        • +14 (14 voturi)    
          da, dar (Joi, 12 iulie 2012, 12:07)

          aza [anonim] i-a raspuns lui DrInOrice

          ar fi ceva, dar cred ca majoritatea celor care au fost la protest ieri sunt inca la serviciu la ora aia.. :s
          • +13 (13 voturi)    
            Pai daca aveti badge-uri.... (Joi, 12 iulie 2012, 12:26)

            A [anonim] i-a raspuns lui aza

            puteti sa iesiti atunci in loc de prinz.. Cred ca daca scrieti un mail sefilor vostrii nu vor spune nu. Nu cred ca nu se poate sa clockati ( nu vreau sa spun pontati ca se confuzeaza termenii). Din pacate din Lux. nu avem cum sa ajungem, acolo sa fim cu voi. Da personal eu as spune ca ar fi binevenite niste rosii stricate si niste faina, sa ii turnam plagiatorului in cap, inainte de intilnirea cu Baroso. Sa se prezinte asa cum este la Baroso. Curat ca un plagiator. Si albit de faina. Imaginea completa.
            Cu stima,
            A
            • +10 (10 voturi)    
              nu doar lucratori la comisie:) (Joi, 12 iulie 2012, 12:34)

              aza [anonim] i-a raspuns lui A

              Nu stiu cati lucreaza la comisie, dintre cei care s-au adunat ieri, n-am apucat sa vb cu toti, insa tind sa cred ca multi vin din mediul privat. Vom vedea. Mersi de sustinere.
            • +9 (11 voturi)    
              atentie! (Joi, 12 iulie 2012, 12:54)

              James Bond [utilizator] i-a raspuns lui A

              Vom fi acolo incepand cu ora 18.00, pana la ora 19.00!!
              Verificati pe Facebook:
              https://www.facebook.com/events/321807907908531/

              Ponta si toata clica lui trebuie sa inteleaga odata pentru totdeauna ca nu mai poate sa minta, si sa isi bata joc de romani, iar mai nou de oficialii de la Bruxelles!
              Cum poti sa te tii de glume, cand in dreapta ta il ai pe Mr. Martin Schultz, presedintele Parlamentului European??
              Cum poti sa minti ca nu poti anula un OUG, pentru ca parlamentul este in vacanta?
            • +11 (13 voturi)    
              ..... (Joi, 12 iulie 2012, 13:07)

              bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui A

              USL inainte de a veni la putere : in prima luna vom mari salariile si pensiile pentru a ajunge la nivelul din 2009, vom crea sute de mii de locuri de munca in primele doua luni, vom face in asa fel incat Romania sa fie ``un greu`` al Uniunii Europene, vom redresa economia, etc....
              USL dupa doua luni de guvernare : Euro atinge un prag maxim in fiecare zi, combustibilul a ajuns la niste preturi enorme, incalcari grave ale constitutiei, demiterea sefilor camerei deputatilor si a senatului, demiterea avocatului poporului, suspendarea presedintelui ( toate acestea fara un motiv intemeiat), etc.... De ce se intampla toate astea ??? Pentru a pune justitia sub controlul lor si probabil pentru a-l gratia pe cel mai corupt om al tarii ( Adrian Nastase) !!! Rusine USL !!
            • -11 (13 voturi)    
              stop copy&pasting democracy (Joi, 12 iulie 2012, 13:30)

              Budi [anonim] i-a raspuns lui A

              Nu va faceti griji, iesim si noi, tinerii din comuna Barlimontu de Sus, in fata la primarie. Noi avem o pancarta a mai tare: Stop fucking democracy...ne punem budigai balani, scrobiti, s-aratam ca sintem cu cine trebe... ei, ce ziceti, sa ne spuneti doar cind sa ne sincronizam cu 'mnevoastra, domnisorii de la Brucsel...
          • +10 (12 voturi)    
            USL = PCR (Joi, 12 iulie 2012, 12:56)

            bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui aza

            Odata cu venirea comunistilor de la USL la putere avem impresia ca ne-am intors in timp si ca traim vremurile de dinainte de 89... Este incredibil modul abuziv cu care se comporta Antonescu ( Ceausescu) si Ponta (copy-paste)... Observ din ce in ce mai multi oameni care regreta cu varf si indesat venirea acestor oameni malefici care confisca statul de drept! Romanii trebuie sa se trezeasca, trebuie sa-si impuna punctul de vedere si sa faca in asa fel incat Romania sa nu fie acaparata in totalitate de regimul Ceausist impus de acesti impostori!
        • +6 (6 voturi)    
          nu.. (Joi, 12 iulie 2012, 12:49)

          James Bond [utilizator] i-a raspuns lui DrInOrice

          protestul va fi la ora 18.00.
        • +3 (3 voturi)    
          Program (Joi, 12 iulie 2012, 14:15)

          Anca [anonim] i-a raspuns lui DrInOrice

          14.45 - 15.15: Întrevederea domnului Victor PONTA, Prim-ministru al României, cu domnul Herman VAN ROMPUY, Preşedintele Consiliului European. Locaţie : Parlamentul European

          16.15 - 16.45: Întrevederea domnului Victor PONTA, Prim-ministru al României, cu domnul José Manuel BARROSO, Preşedintele Comisiei Europene. Locaţie : Sediul Comisiei Europene. Declaraţii de presă la finalul întrevederii.
      • +7 (7 voturi)    
        /... (Joi, 12 iulie 2012, 14:38)

        bobo [anonim] i-a raspuns lui aza

        Basescu este singurul presedinte ales si trebuie sa ramana sa isi continue mandatul…Acesti pacalici Ponta si Crin nu au ajuns aici pentru ca I am fi ales noi..au ajuns prin inselatorii si minciuni… Romanii, nu va lasati inselati si manipulati de dictatura lui Ponta! Nu va comportati ca cei din Tiraspol, aratati ca aveti ceva minte totusi!!
        Ponta si Crin, sunt doi socialisti odiosi care sunt in slujba a doi comunisti bolsevici : Iliescu si Felix Turnatorul Voiculescu! http://www.basescupresedinte.ro/
    • +16 (18 voturi)    
      Azi 12/07/2012 (Joi, 12 iulie 2012, 11:27)

      cm [anonim] i-a raspuns lui brusselez

      Mai multe detalii aici:
      https://www.facebook.com/events/321807907908531/
    • +20 (22 voturi)    
      se intampla si astazi (Joi, 12 iulie 2012, 11:36)

      alter_ego [anonim] i-a raspuns lui brusselez

      la ora 18, iesirea de metrou Schuman dinspre Comisie.
      veniti si spuneti ce aveti de zis!
    • -38 (38 voturi)    
      Cum de au functii la BRU toti neavenitii? (Joi, 12 iulie 2012, 11:38)

      dinu [anonim] i-a raspuns lui brusselez

      Tinere domn,
      Te rog sa ne spui ce meserie(functie) au(avut) mama si tata, unchiul, matusa, buna, bunul.
      Tot felul de rashinosi au ajuns la BRU, cu calitati minime.
      BR
      Dinu
      • +37 (39 voturi)    
        Va spun eu domnule dinu..... (Joi, 12 iulie 2012, 11:53)

        A [anonim] i-a raspuns lui dinu

        Au dat concursuri EPSO in ultimii 6 ani si interviuri de le-au sarit ochii. Vorbesc cel putin 2 limbi straine perfect si au mincat o piine neagra in tara. NU au primit locurile alea de munca pentru ca mama si tata sunt "bastani" in tara. Ci fiindca au perseverat in a da concursuri si examene ca sa ocupe o functie publica in administratia europeana. Prin CONCURS. Si fiecare pe capsorul lui. Ma refer aici exclusiv la marea masa de AD , AST (permanenti, contractuali sau temporari), precum si la experti in domeniile lor (ex. domeniul nuclear). Aia putini care au avut mamica si tatic lucreaza si ei acolo pe un post de badgator de seama la vre-un parlamentar roman, da sa stiti ca si acolo trebuie sa stii meserie ca sa ramii. Asa ca...inainte de a arunca cu noroi, informati-va. Sau dati ca noi toti un concurs EPSO!
        Cu stima,
        A
        • -8 (8 voturi)    
          etnie (Joi, 12 iulie 2012, 12:02)

          El Condor [anonim] i-a raspuns lui A

          Sau trebuie sa fii " cipilicar ".
        • -13 (15 voturi)    
          Concurs? Hi Hi Hi... (Joi, 12 iulie 2012, 12:43)

          dinu [anonim] i-a raspuns lui A

          Domnule A,
          Nu asta am cerut sa-mi spuneti ,
          Ci functiile parintilor, dar vad ca omiteti cu gratie.
          Cat despre concurs, ma tin cu mainile de burta, asa de tare rad....
          Nu neg faptul ca multi au fost avantajati de faptul ca au lucrat in tara intr-o agentie unde au taiat frunza la caini si au mai citit cate ceva in loc sa lucreze la birou(asta inseamna o paine neagra). In rest, sunt confirmat de calitatea fetei presdintelui suspendat, de calitatea nevestei premierului actual, de calitatea nevestei presedintelui interimar... toate sunt la BRU... si probabil multi altii...
          Cu Stima,
          Dinu
          • +11 (13 voturi)    
            Mentalitate de comunist (Joi, 12 iulie 2012, 13:09)

            avint [utilizator] i-a raspuns lui dinu

            Nu va mai schimbati d-le.
            Ramaneti blocat intr-o mentalitate comunisto-securista. Nu vrem oameni ca dumneata in Romania. Ce-ar fi sa va gasiti de lucru in Mama Rusie, sau in Ucraina, de ce nu?
            • -2 (2 voturi)    
              Mai bine in lagar.... (Joi, 12 iulie 2012, 15:31)

              dinu [anonim] i-a raspuns lui avint

              De ce nu in lagar, ca tot va place Antonescu. Ion Antonescu.
              Atitudine demna de EU!
              Am auzit vreun scancet despre asta, luminatilor?
          • +6 (6 voturi)    
            curata neinformare bibicule (Joi, 12 iulie 2012, 13:12)

            coco1963 [utilizator] i-a raspuns lui dinu

            o mare parte din romani cred ca munca e pentru altii . Din pacate nu exista respect pentru cei care se ridica pe puterile lor prin munca , munca ,munca.Suntem destui oameni muncitori si in tara.Din pacate pomanagii si invidiosii sunt prea multi .ei cred ca munca e pentru altii si beneficiile mai mult pentru ei . Va mai dura ceva pana se trezesc din dulcele somn al lenei si indolentei.Va multumim pentru sprijinul vostru.
          • +8 (10 voturi)    
            Stimate domnule Dinu, (Joi, 12 iulie 2012, 13:22)

            A [anonim] i-a raspuns lui dinu

            Ori va faceti ca nu intelegeti ori nu cunoasteti situatia. Oricum este grav. Eu nu discut de alesii neamului (eg. EBA) Iar in ceea ce priveste avantajele faptului ca ai lucrat intr-o agentie a UE, iarasi nu cunoasteti si vorbit in necunostinta de cauza. Pot s va spun doar ca parintii mei si ai multora din cei care ii cunosc sunt oameni simplii, fara facultate si pensionari. Iar legat de concursurile EPSO, va rog sa cititi putin legat de ce inseamna o procedura de selectie direct pe sursa: http://europa.eu/epso/discover/selection_proced/selection/index_ro.htm.
            In cazul in care doriti puteti sa aplicati si dumneavoasta sa lucrati intr-o agentie in cazul in care veti lua concursul. Aici este sursa: http://europa.eu/epso/apply/today/temporary_en.htm
            Mai grav este ca dumneavoastra credeti ca noi il aparam pe Basescu, cind de fapt aparam un PRINCIPIU. Deh, e greu sa intelegeti lucrul asta cind precum Caragiale: "Tatiţo, unde nu e moral, acolo e corupţie, şi o soţietate fără prinţipuri, va să zică că nu le are!"...
            Deci va rog....treceti de forma si sa mergem la fond!
            Cu stima,
            A
            • -5 (5 voturi)    
              "oameni simplii" nu e typo. BRU? (Joi, 12 iulie 2012, 14:26)

              dinu [anonim] i-a raspuns lui A

              Deh, eu inteleg mai greu....
              Cat despre participarea la un concurs de functionar la BRU, m-as descalifica... Am fost director la o firma EU, care-si producea banii singura... iar aprecierile pe care le-am primit din partea partenerilor au fost pozitive(inclusiv o oferta in US).
              "Printipuri"? Da, avem, doar ca noi ne tinem de ele...
              "oameni simplii" nu e typo... e carenta.... echivalenta cu a-ti gresit...
              • 0 (2 voturi)    
                Multumesc de explicatii. (Joi, 12 iulie 2012, 16:15)

                A [anonim] i-a raspuns lui dinu

                Se pare ca si dumneavoastra ati fost neavenit atunci. Insa propabil v-au spalat altii de pacatul acesta si ati devenit astfel un vajnic aparator al doua luni de constructie a unei democratii originale din Romania, care functioneaza pe principiul "Je m'en fiche!". DIn pacate eu sunt cetateanul turmentat, ala care chiar daca e beat vede destul de clar ce se intimpla fara sa inghita calupuri de Antene. Si la fel ca Maresalul Ion Antonescu (asta ca sa spun si de unde e replica si sa nu plagiez) pe care doar il parafrazez, cred ca decit sa stau la masa la ciolan cu un tradator mai bine ma duc la sapa si beau apa chioara cu un nebun. E o chestiune de......principiu si nu are nimic de a face cu doctrina politica. Va doresc toate cele bune!
                Cu stima,
                A
                • -1 (1 vot)    
                  Hai la vot, sa spuneti NU demiterii! (Joi, 12 iulie 2012, 18:34)

                  dinu [anonim] i-a raspuns lui A

                  Vad ca veti o opinie ferma. E greu sa acceptati ca altii gandesc altfel.
                  Nu-i nimic. Asa au fost si comunistii. Restul erau dusmani ai poporului...Nu inteleg unde am fost neavenit? Poate ati citit vreun raport despre mine si eu nu stiu? Cred ca in toata viata mea nimeni nu a putut sa spuna ca sunt neavenit... Dar bineinteles, pot accepta ca gresesc intru totul si Dumneavoastra cu imensa capacitate aveti dreptate.
                  Un sfat: mai usor cu Ion Antonescu, este un tragic criminal de razboi. Va riscati postul de la BRU. Sunteti tanar si nu prea ati invatat la istorie... Ce diferenta este intre Dumneavoastra si nationalistii sarbi? D-abia am comemorat Srebenica... Mai isi aduc aminte aia de la EU de Transnistria!
                  Ne confruntam la vot! Aveti curaj?
                  • -1 (1 vot)    
                    Eu voi merge la vot (Joi, 12 iulie 2012, 19:37)

                    A [anonim] i-a raspuns lui dinu

                    si voi spune NU demiterii presedintelui. Chiar daca vreau ca Basescu ca om sa plece ieri. Sa va citez: "Cum de au functii la BRU toti neavenitii? (Joi, 12 iulie 2012, 11:38)". Si apoi ati spus...."Am fost director la o firma EU". Deci inseamna ca ati lucrat si dumneavoastra in structurile UE. Adica cu ceilalti neaveniti in opinia dmneavoastra. Personal eu m-am simtit jignit profund de prima postare pentru ca am dovedi profesionalism in tara si aici unde lucrez si am plecat pentru ca am vrut si am considerat ca este o sansa pentru mine. Si am muncit mult siam invatat o gramada de timpenii care nu au de a face cu profesia ca sa trec concursurile. Asa ca va rog data viitoare sa va ginditi de 2 ori cind faceti afirmatii despre cineva (oricine). Oricine poate citi postarea dumneavoastra si se poate simti jignit. Asa-i ca nu a fost placut sa va incadrez intre neaveniti? O zi buna si gindul de pe urma. EU am incheiat!
                    • -1 (1 vot)    
                      Pe 29 (Joi, 12 iulie 2012, 19:58)

                      dinu [anonim] i-a raspuns lui A

                      Daca veniti la vot, aproape ne-am impacat.
                      Pentru echilibrare, astept sa participati si la un miting impotriva lui Basescu, cand o ia razna. Vad ca nu-l iubiti de loc, ceea ce va face sa-mi fiti aproape simpatic.
                      Cat despre neaveniti, am spus ce am vazut: aproape toti romanii de BRU pe care i-am cunoscut au pe cineva care i-a propulsat. Nu am jignit pe nimeni. Daca cineva striga "Fraiere!" in tramvai, eu nu ma simt de loc. Dar chiar de loc.
                      Alta e daca-mi spune-n fata ca mai sus.
                      Pe 29!
                  • -1 (1 vot)    
                    Legat de I. Antonescu (Joi, 12 iulie 2012, 19:44)

                    A [anonim] i-a raspuns lui dinu

                    Cred ca adevarul este mereu la mijloc. Si aliatii au omorit oameni in razboi deci si ei sunt criminali de razboi. Eu am invatat istorie in scoala, insa Dumnezeu mi-a dat minte sa judec si ochi sa citesc si un permis de biblioteca. Si am putut sa citesc si alte carti decit cele recomandate oficial. SI am putut sa inteleg putin niste elemente de geopolitica, strategie militara, samd. Asa ca cu toate ca I. Antonescu a fost condamnat ca si criminal de razboi ( de catre invingatori, care sunt cei care scriu istoria intotdeauna), fata de poporul roman si-a facut datoria si a fost un mare strateg militar. Din pacate nu sunt o persoana careia ii place politically corectness-ul ci o persoana careia ii plac lucrurile simple, clare si ADEVARATE. IMi pare rau daca adevarul meu bazar pe linformatii, lgica si bun simt nu este la fel cu adevarul unor istorici.
                    Cu stima,
                    A
                    • -1 (1 vot)    
                      Propaganda comunistoida (Joi, 12 iulie 2012, 20:04)

                      dinu [anonim] i-a raspuns lui A

                      Daca erati tigan sau evreu, din Iasi eventual, altfel gandeati.
                      Vorbind de bun simt, un batran bucovinean, veteran, mi-a povestit ce-au facut la Odesa. Printre lacrimi. Si era pe vremea comunistilor, cand Antonescu era aproape erou national. Daca nu era acel batran mai c-as fi gandit la fel ca Dumneavoastra. Foarte periculos! Avem multe de facut.
      • +28 (30 voturi)    
        Sunt acri strugurii.... (Joi, 12 iulie 2012, 11:55)

        DigitalScribe [utilizator] i-a raspuns lui dinu

        Mai lasa invidia la o parte. Democratie in primul rand inseamna ca fiecare are dreptul sa-si spuna cuvantul.

        Neavenit ai fi tu care traiesti pe spinarea statului eventual adica a taxelor celor care muncesc in privat, a taxelor pe banii celor "neaveniti" care muncesc in afara si trimit bani in tara!

        Nu stiu cum se face ca toti bugetarii si pensionarii care au primit 2 lei in plus voteaza USL iar cei care muncesc la privat, toti oamenii pe care-i stiu si care au job in privat, adica 100% far exceptie (si stiu multa lume!) voteaza cu dreapta autentica si pentru constitutie!

        NU MAI VREM SA DAM INAPOI ca in 2004! Ne-am saturat de povara care ne sufoca, economia nu poate creste cu astfel de poveri!

        Mama e bugetara, are salar mult mai mic ca mine, dar o ajut cum pot si ma ajuta cum poate! Aici sta solidaritatea, in familie nu cu mana intinsa la guvern!

        Oricum vin alegeri, ce atata graba la ciolan? Labele jos!
        • -5 (5 voturi)    
          care e dreapta autentica, sa o votez si eu? (Joi, 12 iulie 2012, 12:05)

          MitikaP [utilizator] i-a raspuns lui DigitalScribe

          scuza-ma, mai exista dreapta autentica in Romania?
          • +8 (8 voturi)    
            Da (Joi, 12 iulie 2012, 13:06)

            CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui MitikaP

            Mai exista dar nu PNL-ul. Astia s-au dat cu comunistii.
            • +1 (1 vot)    
              Eminescu ii numea pe liberali (Joi, 12 iulie 2012, 15:24)

              Kecske [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

              "rosii" si nu cred ca degeaba. Iar liberalii de pe vremea lui erau cam bratieni. Intentionat cu litera mica.
        • -4 (6 voturi)    
          minciuna totala (Joi, 12 iulie 2012, 12:49)

          sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui DigitalScribe

          ... citez "traiesti pe spinarea statului eventual adica a taxelor celor care muncesc in privat, a taxelor pe banii celor "neaveniti" care muncesc in afara si trimit bani in tara!
          " am incheiat citatul... sa intelegem din acest discurs de epsoist ca bugetarii si pensionarii din Ro nu platesc taxe si impozite? Asta e o minciuna cu potential mare de manipulare si invrajbire intre categorii. Asta e marca Basescu. Daca ar fi fost si nitscaiva greseli gramaticale, as fi putut jura ca esti EBA.
        • -5 (5 voturi)    
          Clarificare (Joi, 12 iulie 2012, 12:54)

          dinu [anonim] i-a raspuns lui DigitalScribe

          Nu am trait niciodata pe spinarea statului si intotdeauna am platit taxe.
          Am doar o parere, ca nepotismul a degradat si va degrada in continuare Romania.
          Sunt un oarecare cunoscator al celor care au functii pe afara si cam toti sunt rudele cuiva.
        • -2 (2 voturi)    
          unde e dreapta autentica? (Joi, 12 iulie 2012, 13:02)

          gicu [anonim] i-a raspuns lui DigitalScribe

          Si eu am slujba in domeniul privat, asta dupa parerea ta insemnind ca sunt oleaca destept, dar nu indeajuns pentru ca spre deosebire de tine inca nu am identificat drepta autentica. Nu vrei te rog sa ii faci o poza si sa mi-o trimiti si mie. Dar te anunt ca daca are chelie nu votez cu ea.
      • +26 (26 voturi)    
        Dinu Securistu (Joi, 12 iulie 2012, 11:55)

        gabriel [anonim] i-a raspuns lui dinu

        Incredibil pentru anul 2012
        Nu conteaza ce fac tinerii astia, daca sunt apreciati sau nu la job, conteaza ce meserie/functie au avut mama tata etc.
        Sunt ferm convins ca tinerii nu lucreaza la ambasada/consulatul ro (nu au voie sa participe), ci probabil la institutiile ue, unde accesul nu e pe pile.
        Rusine, domnule securist glazurat cu o exprimare decenta.
        Sunteti precis neiubit.
        • -4 (4 voturi)    
          Gabriel Securistu? (Joi, 12 iulie 2012, 12:51)

          dinu [anonim] i-a raspuns lui gabriel

          Nu sunt securist, din contra, pe 21 Decembrie am fost in Piata Universitatii, pe 22 la Casa lui nea Nicu, in 90 la toate mitingurile anticomuniste....
          Este evident pentru toate lumea ca nepotismul este in Romania cauza degradarii. Orice post caldut este ocupat de o ruda a cuiva cu pozitie/relatii mai inalte...
          • +4 (4 voturi)    
            ... (Joi, 12 iulie 2012, 13:09)

            CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui dinu

            Nu si la Bruxelles, ca acolo oamenii trebuie sa faca multa treaba.
            Daca vrei sa vezi posturi caldute uita-te la Parlamentul Romaniei, unde fiecare parlamentar are o ceata de ocupanti de posturi caldute.
            • -3 (3 voturi)    
              Lucati greu la BRU, aveti timp de chat? (Joi, 12 iulie 2012, 13:25)

              dinu [anonim] i-a raspuns lui CarmenO

              Daca sunteti de BRU, si faceti multa treaba, cum de aveti timp sa scrieti mesaje la ora 12? Eu sunt propriul meu platitor, si de vreo doua zile sunt complet bulversat de ce se-ntampla...
              Nici nu mai stiu ce ar trebui sa fac, sa continui, sa ma opresc sa nu-mi pierd toti banii? Vad toti bagatorii de seama cum se-nfoaie, urla, habar n-au ce-nseamna lupta asta.... Am facturi neplatite de trei ani, dar am platit la ele TVA si 16% profit... In schimb balerinii de BRU fac scandal sa iesim din EU...
              ma-ngrozesc...
              Cat despre Parlamentul din BUH am aceeasi parere ca cel din BRU. Numai dumneavoastra vedeti o singura parte...
      • +20 (20 voturi)    
        ?? (Joi, 12 iulie 2012, 11:56)

        vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui dinu

        tu crezi ca toti oamenii din Bruxelles sunt functionari/parlamentari ai UE??
        Si de unde pana unde iti dai tu cu parerea despre caitatile unui om pe care nu-l cunosti.
      • +1 (1 vot)    
        o mare calitate! (Joi, 12 iulie 2012, 17:46)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui dinu

        a fost sa nu fie cu carnet rosu de partid (intelegi aluzia?) Si nu te oftica ca face rau la sanatate, lasa-l pe instrcutroul tau de partid sa se oftice.
    • +7 (7 voturi)    
      Despre psd (Joi, 12 iulie 2012, 12:22)

      Pentru cei cu memoria scura,despre PSD [anonim] i-a raspuns lui brusselez

      O foarte sumară recapitulare, fie şi în ceasul al doisprezecelea, nu strică nimănui.

      PSD a dat industria grea la ruşi – combinatele de prelucrare a metalelor feroase şi neferoase, industria aluminiului.
      PSD a vândut Petrom, cu petrolul şi gazele din subsol cu tot.
      PSD a vândut/cumpărat rafinăriile României.
      PSD a semnat contractul cu Roşia Montana.
      PSD-PNL au “modernizat” Porţile de Fier.
      PSD a semnat contracte pe 20 de ani cu “băieţii deştepţi” pentru energie ieftină de la Hidroelectrica sau Nuclearelectrica.
      PSD a inventat asfaltatorii, preluaţi ulterior de toate partidele la putere.
      PSD a decis vânzarea flotei României, cu Nicolae Văcăroiu la cârma guvernului şi cu Aurel Novac ministru al transporturilor.
      Nicidecum secretarul de stat Traian Băsescu.

      PSD-PNŢCD au cedat telecomunicaţiile din România.
      PSD a devalizat băncile româneşti în frunte cu Bancorex.
      PSD-PNL au inventat fondurile de investiţii: Caritas, SAFI, FNI.
      PSD a privatizat toate băncile româneşti cu excepţia CEC. Nu pentru că nu a vrut, ci fiindcă n-a mai apucat.
      PNL a concesionat platoul continental al Mării Negre înainte de a fi câştigat la Curtea Internaţională de la Haga.
      PSD a distrus agricultura României.
      PSD a privatizat turismul românesc.
      PSD a tăiat pădurile şi a exportat lemnul în toate zările.

      PSD a făcut protejat reţele precum cea a lui Cătălin Voicu, care să obţină achitarea sau condamnarea cu suspendare a celor daţi pe mâna legii în regimul Băsescu. Că pe vremea pesediştilor, doar fraierii erau anchetaţi de PNA.
      Reţelele transnaţionale de crimă organizată, fără excepţie, s-au structurat în epoca PSD şi nu mai dau drumul României din gheare.
      Contrabanda, traficul de arme, produse petroliere, ţigări, alcool, legume, flori, sunt creaţia PSD. La fel şi debandada din Vămi sau de la Fisc.
      Şi câte şi mai câte şi mai câte. Scriu până mâine şi tot nu termin de înşirat furăciuni.

      Visam cu toţii frumos în 2005, când Alianţa DA a venit la putere.
      Singură n-ar fi putut clinti PSD, aşa că s-a f
    • +1 (1 vot)    
      Protestul de azi de la Bxl (Joi, 12 iulie 2012, 12:27)

      Ana Conda [utilizator] i-a raspuns lui brusselez

      Iata aici linkul pe FB de la protestul de astazi:
      https://www.facebook.com/events/321807907908531/
    • 0 (2 voturi)    
      Nu toti vin la protest. (Joi, 12 iulie 2012, 15:53)

      Coco [anonim] i-a raspuns lui brusselez

      Cei care vin la Schuman pentru protest, mai bine sa dea o mana de ajutor la muncitorii care lucreaza la pasaj sa termine mai repede ca se circula greu in fiecare dimineata.
      Stati linistiti ca nu ies toti romanii de la Bruxelles sa protesteze pentru un marinar, unii lucreaza iar altii au altceva mai bun de facut in timpul liber. Nu ca as tine cu Ponta sau Crin, toata clasa politica este de cacao, iar din partea mea pot sa se si bata unii cu altii in parlament, la guvern si la presedentie.
  • +23 (23 voturi)    
    excelent (Joi, 12 iulie 2012, 11:12)

    DrInOrice [utilizator]

    sper sa fie pe drumul ministrului nostru 2-vorbe-3-minciuni
  • +25 (25 voturi)    
    banner (Joi, 12 iulie 2012, 11:13)

    george [anonim]

    Foarte tare banner-ul ala cu "What's up, Doc?" :)
  • -36 (36 voturi)    
    oricum o luat ati pierdut (Joi, 12 iulie 2012, 11:15)

    GOGOMANRIGHT [utilizator]

    oricum o luat ati pierdut
    • +24 (24 voturi)    
      Insisti cu postul asta pe toate articolele? (Joi, 12 iulie 2012, 11:25)

      Mjay [utilizator] i-a raspuns lui GOGOMANRIGHT

      Macar incearca sa il corectezi gramatical. Am pierdut si o sa mai pierdem pentru ca nu avem o clasa politica cu coloana vertebrala. Suntem condusi de mafioti nesimtiti fara pic de demnitate care nu fac decat sa isi vada de interesele lor economice in detrimentul evolutiei. Dar nu doar o parte ci toti pierdem. Inclusiv tu.
    • +14 (18 voturi)    
      nu este plictisitor ? (Joi, 12 iulie 2012, 11:37)

      cbogdan [anonim] i-a raspuns lui GOGOMANRIGHT

      Nu este plictisitor s-o tii asa langa ?
    • +1 (3 voturi)    
      Esti (Joi, 12 iulie 2012, 13:11)

      CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui GOGOMANRIGHT

      Pe pilot automat?
      Ai mai spus si ieri asta.
      Dupa nume cred ca esti un virus care umbla liber!
      • +1 (1 vot)    
        >>>>>>>>>>>> (Joi, 12 iulie 2012, 14:13)

        Invincible [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

        e retardat care umbla liber
  • +33 (37 voturi)    
    Bravo diaspora! (Joi, 12 iulie 2012, 11:15)

    rinocerb [utilizator]

    Romani adevarati, care au testat pe pielea lor adevarata democratie din vest.

    Tocmai lor sa le ia dreptul la vot? De ce s-ar mai intoarce sa-si investeasca banii munciti acolo in tara mama?
    • -16 (18 voturi)    
      democratia (Joi, 12 iulie 2012, 11:32)

      marcel [anonim] i-a raspuns lui rinocerb

      eu nu cred ce se spune nu le ia dreptul de vot nimanui si cei care isi iubesc tara si vor sase intoarca dece nu ar face-o ,sunt care au criticat tara lor si care o vorbesc de rau oriunde se duc si cred ca acei romani care fac acest lucru nu se pot numi romani asa ca incetati sa denigrati tara mama sau ati uitat de unde ati plecat ,acuma sunteti prin alte tari si posibil ca nu aveti chiar o viata in roz dar vorbiti casa va aflati in treaba.
      • +10 (12 voturi)    
        CONFUZIE!!! (Joi, 12 iulie 2012, 12:07)

        dicsof [utilizator] i-a raspuns lui marcel

        Mai baietica,tu confunzi clasa politica damboviteana, mai exact USL cu Romania.Nimeni nu denigreaza tara,ci clasa politica aflata la guvernare ,care calca totul in picioare, de la principii democratice la statul de drept si constitutie.Ei(politicienii), prin actiunile lor nesabuite aduc grave prejudicii Romaniei si implicit romanilor, fiecarui cetatean in parte,intr-un fel sau altul.Inca o data,al critica pe Ponta,Antonescu si sleahta lor de oportunisti care formeaza astazi majoritatea parlamentara si a protesta impotriva masurilor luate de ei,reprezinta o dovada ca-ti iubesti tara si valorile ei, atatea cate mai sunt.
      • +7 (9 voturi)    
        vorbesti prostii (Joi, 12 iulie 2012, 12:17)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui marcel

        De cand se pune semnul egal intre Romania si reprezentantii unui partid, oricare ar fi acesta? De cand, daca spun ca Romania are un prim-ministru plagiator si un presedinte repetent cu zero prezente la sedintele Senatului, inseamna ca denigrez Romania? Crede-ma ca nu ma desconsidera nimeni aici, afara, nici pe mine, nici pe alti colegi capsunari, nici pe alti romani de-acasa, pot sa nu desconsidere nici partidul sau partidele in cauza, ci-i desconsidera pe cei mentionati: "scapati de ei, dati-i jos!" "da, dar avem nevoie de sustinerea voastra, acasa ei fac legile".
  • +16 (16 voturi)    
    expatii (Joi, 12 iulie 2012, 11:17)

    george [anonim]

    Pe romaneste se zice expatriatii...
    • +10 (10 voturi)    
      e greu cu traducerea... (Joi, 12 iulie 2012, 11:32)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui george

      iar faking aici are sensul de "a mima"!!!
      • 0 (0 voturi)    
        greu greu (Joi, 12 iulie 2012, 12:26)

        t [anonim] i-a raspuns lui Radu

        iar "a mima" e imprumutat din franceza in urma cu vreo patru generatii, dar cuvîntul nu a intrat în vorbirea majoritatii românilor decît în ultimii 40 de ani.
        • 0 (0 voturi)    
          ai vazut ca au schimbat... (Vineri, 13 iulie 2012, 11:32)

          Radu [anonim] i-a raspuns lui t

          au pus si mai bine "nu mai simulati"
  • +27 (27 voturi)    
    acolo se strang, (Joi, 12 iulie 2012, 11:17)

    flitmania [utilizator]

    dar la Bucuresti lumea doarme.
    • +14 (16 voturi)    
      nu chiar toata :) (Joi, 12 iulie 2012, 11:36)

      MamaOmida [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      Inca se iese in Piata Victoriei, doar ca nu mai e mediatizat subiectul. Ieri nu am fost, dar luni au fost vreo 100-150 de persoane, la fel si vineri.
    • -11 (13 voturi)    
      fonduri insuficiente (Joi, 12 iulie 2012, 11:46)

      Bingo [anonim] i-a raspuns lui flitmania

      La Bucuresti inca nu au fost alocate fonduri pentru plata participantilor la mitingi, dar aceasta problema se va rezolva in cel mai scurt timp. Vom reveni cu amanunte...
      • +8 (10 voturi)    
        ? (Joi, 12 iulie 2012, 12:03)

        George [anonim] i-a raspuns lui Bingo

        Sunt sigur ce referi la mitingul gunoaielor din fata TNB. I s-au terminat bistarii lui nen-tu Felix?
  • +32 (32 voturi)    
    vizita lui Ponta (Joi, 12 iulie 2012, 11:18)

    samson [anonim]

    Numai cine nu vrea sa recunoasca poate sa nu vada dublul discurs al premierului roman. Pe langa faptul ca una spune in Romania si alta la Bruxelles, nu stapaneste limbajul si nu are atitudinea diplomatica (necesare oricarui demnitar dintr-un stat membru UE - ca sa spui ca similitudinea dintre tine si Victor Orban este doar prenumele Victor, este nepermis; la Bruxelles nu te duci si faci bascalie - el avea impresia ca discuta cu Dragnea sau Hrebenciuc. Faci bascalii si dupa aceea spui ca in ultimii ani in timpul mandatului partenerului Traian Basescu justitia a facut progrese si a devenit independenta - un discurs dezechilibrat, al unui om incoltit, dar prea vanitos si orgolios in a-si recunoaste incalcarile grave ale Constitutiei Romaniei si ale principiilor UE.
    • -2 (6 voturi)    
      bravo diaspora, voi sinteti adevaratii ROMANI (Joi, 12 iulie 2012, 11:41)

      rene [anonim] i-a raspuns lui samson

      ?????????
    • +5 (5 voturi)    
      duplicitar (Joi, 12 iulie 2012, 12:29)

      titi [anonim] i-a raspuns lui samson

      este adevarat ca una spune la Bruxelles si alta spune in tara.glumitele lui sunt de prost gust si ocoleste adevarul daca Basescu facea atatea gafe in mandatul sau cate a facut Ponta in doua luni de zile USLul il trimetea la zidul de la Targoviste!mergi inainte dle.Ponta,ca duci tara spre totalitarism!
  • +12 (12 voturi)    
    Greşeală de traducere (Joi, 12 iulie 2012, 11:30)

    Liviu [anonim]

    Traducerea corectă aici e "Nu mai SIMULA democraţia!"
  • +14 (14 voturi)    
    aiurea...! (Joi, 12 iulie 2012, 11:31)

    pi5 [utilizator]

    o clarifica acusica si pe asta Dl Poanta Paste : deci astia sunt niste parveniti , carora le-a pus Basescu la dispozitie autocare si le dadu 50 RON/zi sau echivalentul in faina si zahar pentru a manipula si pune intr-o lumina negativa adearata democratie din Romania.
  • +12 (12 voturi)    
    Traducerea este gresita (Joi, 12 iulie 2012, 11:31)

    tr0uble [utilizator]

    In afisele protestatarilor domnul Ponta este indemnat sa nu mai SIMULEZE democratia si nu sa o insele.
    De faptul ca a inselat-o stim cu totii, dar macar de ochii europei putem sa fim mai eleganti.

    Oricum, initiativa merita aplaudata!

    Succes!!
  • +8 (8 voturi)    
    Traducerea titlului (Joi, 12 iulie 2012, 11:32)

    Lu [anonim]

    "Stop faking democracy" = "incetati (cu) mimarea democratiei"
  • +17 (17 voturi)    
    Mesaje prea subtile pentru Ponta (Joi, 12 iulie 2012, 11:33)

    anonim [anonim]

    Mai pe intelesul lui "dottore":

    STOP FUCKING DEMOCRACY !
  • +5 (5 voturi)    
    grea engleza asta... (Joi, 12 iulie 2012, 11:43)

    Mihai [anonim]

    poate vreti sa spuneti "sa inceteze sa simuleze democratia"
    cam mare diferenta pina la ..sa insele..
  • -15 (15 voturi)    
    halal romani ... (Joi, 12 iulie 2012, 11:45)

    doru [anonim]

    Catre toti apatrizii romani - nu dati mari in strainatate. Pe bani multi!
    Veniti in Romania - ca sa ridicati tara. DAR, muncind doar pe 75% din salarii.
    Cei din fata UE au fost doar jagardele si gunoaie.
    Cine nu se considera asa - sa vina sa munceasca in tara. Si nu emita prostii - din afara ei.
    • +7 (7 voturi)    
      Tovarasu' Doru (Joi, 12 iulie 2012, 12:08)

      A [anonim] i-a raspuns lui doru

      Nu toti avem o mamica si un tatic care sa ne gaseasca ceva. O pila, o cunostinta o relatie, sa ne aranjeze intr-un post caldut. Unii dintre noi a trebuit sa mai gasim un loc de munca si numai pe puterile noastre, adica cu creierasul si cu stiinta din el, precum si cu seriozitatea din munca. Peste tot in europa au fost taieri de salarii. PESTE TOT. Limbajul suburban denota ca nici macar cind stateati la birou pe 75% (intr-o prospera companie de stat) nu ati avut bunul simt sa cititi macar oferta de munca din privat. In cazul in care va doreati un salariu mai mare. Sau poate ca ati citit-o si cind v-ati dat seama ca acolo trebuie muncit pentru banii aia.....a fost mult mai eficient sa nu munciti sau sa munciti mai putin pentru exact aceeasi bani. Dupa limbaj, probabil ca sunteti vre-un sefulet numit pe o functie marunta cu aspiratii de prim ministru plagiator. Si ca sa inchei......sunt prefer sa fiu gunoiul de care vorbiti dumneavoastra decit o persoana cu un caracter si un profesionalism ca al dumneavoastra.
      Cu stima,
      A
    • +7 (7 voturi)    
      Eu n-am incaput de cei cu pile (Joi, 12 iulie 2012, 12:49)

      Aui [anonim] i-a raspuns lui doru

      Si cu diplome de la Spiru Haret.
      Unde am lucrat in tara(pentru mai putin de 100 €/luna,in 1999) mi s-a cerut sa falsific facturi pentru marfa cumparata de seful penitenciarului local, asa ca mi-am dat demisia. N-am gasit de lucru decat in EU (acum pentru 8000€/luna). Tot ce mai pot sa fac pentru Romania e sa votez impotriva hotilor, trisorilor si securistilor. Dar daca voi, cei din tara ii vreti, sa va fie de bine ! Bani nu mai trimit in tara(am trimis cam 80.000 de euro pana acum) ca nu vreau sa-i ajut pe cei din cauza carora a trebuit sa plec din tara.
      • -3 (3 voturi)    
        Inteleg ca spui Da pe 29? (Joi, 12 iulie 2012, 14:18)

        dinu [anonim] i-a raspuns lui Aui

        "Tot ce mai pot sa fac pentru Romania e sa votez impotriva hotilor, trisorilor si securistilor."

        Inteleg ca spui Da pe 29?
        • 0 (0 voturi)    
          M-am referit la "Felix" si "Porumbacul" (Joi, 12 iulie 2012, 16:22)

          Alui [anonim] i-a raspuns lui dinu

          Chiar nu te-ai prins? Sau te faci? De, oi fi avand si tu doar Spiru Haret sau esti platit sa scrii aici.
  • -17 (19 voturi)    
    democratia (Joi, 12 iulie 2012, 11:49)

    marcel [anonim]

    romanii sau invatat sa sara ;acolo unde este rau hop si eu ca acest proverb ,lasat-il sa isi faca treaba si vom vedea dupa aceea ce va face ,nici cu Basescu nu a fost in roz ,a mintit tot timpul a facut ce a vrut el ca un dictator si acuma nu stie ce sa mai faca ca sa auda toata Europa ca el este ca un sfant in tara lui si ca totul este democratic si ca oamenii il uibesc ,dar se insala amarnic pentruca sa vazut ce a facut el si tot clanul lui de hoti sa saturat lumea de el si de vorbele lui vulgare si de amanintarile care le face peste tot ,spune ca nu tine de scaun ? atunci dece face atata circ peste tot si nu ii lasa in pace ,stie ca va fi greu de el daca nu castiga la referendum pentruca a facut multe mismacuri si hotii , sa i lasam pe cei care sunt acuma sa vedem dece sunt in stare,iar la alegeri o sa ne gandim care merita sau nu sa fie ales,ne trebuie stabilitate ca sa poate venii investitorii si sa creasca economia nu sa avem tot timpul numai certuri,de cand este Basescu la putere numai asta a facut ,certuri si certuri intre ei si cu ceilalti asta a facut tot timpul ,pai sa ne lase in pace sa traim ca oamenii linistiti si sa inaintam cu economia si cu toate celelalte,Basescu face ca la piata se tocmeste cand cu uni cand cu altii ,ati vazut ce face acuma ? imparte fructe la jurnalisti ca sa il vorbeasca de bine ,vrea sa se dea bine cu ei ,inainte ii alunga si le vorbea vorbe vulgare si rasiste iar acuma se milogeste la ei ,este corect ce face ?
    • +9 (9 voturi)    
      Draga Marcel, (Joi, 12 iulie 2012, 12:05)

      nick [anonim] i-a raspuns lui marcel

      Te rog, du-te si odihneste-te putin, o sa-ti faca bine si tie si noua.
      Nu vreau sa ajungem, din cauza oboselii, sa ne "vorbim vorbe vulgare".
    • +1 (5 voturi)    
      petarde pentru analfabeti... (Joi, 12 iulie 2012, 13:03)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui marcel

      Tocmai, Basescu nu a mintit niciodata... :)
      A fost sincer cand a spus ca Romania nu are bani pentru salarii si pensii marite aiurea de catre tariceanu. Si pentru asta, oamenii analfabeti nu pot sa il suporte.
      Si Basescu nu a facut ce a vrut el NICIODATA... Asta este intoxicare ce poate prinde la analfabeti, dar nu la oameni care gandesc cu propriul creier.
  • +12 (14 voturi)    
    discursul lui Ponta la Bruxelles (Joi, 12 iulie 2012, 11:51)

    dottore [anonim]

    Ponta practica un dublu discurs, din care rezulta ceva inspaimantator si revoltator - nu cunoaste legislatia (tot bajbaie in privinta ordonantelor de urgenta), dar ca si procuror executa poporul roman dupa ureche.
    Pai stimabile premier, cum poti sa spui ca nu poti emite o ordonanta de urgenta prin care abrogi doua ordonante de urgenta, evident neconstitutionale si fara sa ai cunostinte in drept. Mai spune procurorul ca in timpul vacantei parlamentare nu poate emite ordonante de urgenta, cand, de fapt, cele doua ordonante au fost emise chiar in vacanta parlamentara - era vacanta sigur, altfel Parlamentul nu ar fi fost convocat in sedinta extraordinara. Din pacate, cu tot respectul cuvenit, unii jurnalisti bat campii cu tot felul de rationamente si nu informeaza clar si corect opinia publica despre procedurile exacte privind elaborarea actelor normative.
  • +13 (19 voturi)    
    Dottore (Joi, 12 iulie 2012, 11:54)

    Alexandra [anonim]

    Cum poate un hot intelectual sa nu minta ? Ceva e logic. Hotul fura, minte, inseala, nu ai ce sa-i ceri - ca de aia e hot.
  • +3 (7 voturi)    
    Ce vor romanii? (Joi, 12 iulie 2012, 11:56)

    Sorin111957 [utilizator]

    Ce vor romanii?

    Analizand, in data de 11.07.2012, ultimele petitii lansate online am constatat cu stupoare ca romanii nu vor bani mai multi (prin indexarea salariilor si pensiilor). Ei vor respectarea statului de drept – a Constitutiei si legilor tarii, o justitie independenta si eficienta, demisia prim-ministrului, sprijinirea revenirii lui Traian Basescu la Cotroceni.

    Nu credeti? Va puteti convinge!

    In data de 07.07.2012 a fost lansata o petitie pentru strangerea de semnaturi pentru ca USL sa se tina de promisiuni si sa genereze un trai mai bun pentru romani (Apel pentru indexarea veniturilor populatiei). Acesta petitie a strans, de la lansare pana in data mai sus mentionata (deci in 4 zile), numai 25 de semnaturi. Tot in 4 zile, celelalte 6 petitii, au acumulat urmatoarele semnaturi: petitia nr. 1 – 286 semnaturi; petitia nr. 2 – 364 semnaturi; petitia nr. 3 – 25 semnaturi; petitia nr. 4 – 15 semnaturi; petitia nr. 5 – 151 semnaturi; petitia nr. 6 – 52 semnaturi.

    Deci ce vor romanii? Pentru mine este destul de clar. Nu mai vor "paine si circ"!
    Dumneavoastra ce doriti?
    Cititi, analizati si eventual semnati!

    1.
    13 429 semnaturi
    Demisia premierului Victor Ponta cerută de mediul academic
    http://www.petitieonline.com/demisia_premierului_victor_ponta_cerut_de_mediul_academic

    2.
    1 922 semnaturi
    IL SPRIJINIM PE TRAIAN BASESCU
    http://www.petitieonline.com/il_sprijinim_si_ii_multumim_lui_traian_basescu

    3.
    954
    semnaturi
    PARLAMENT UNICAMERAL 300 DEPUTATI
    http://www.petitieonline.com/parlament_unicameral_300_deputati

    4.
    301
    semnaturi
    Demisia d-lui prim -ministru
    http://www.petitieonline.com/demisia_d-lui_prim_-ministru

    5.
    294 semnaturi
    Apel pentru sesizarea M. Public pt. cercetarea guvernului Ponta
    http://www.petitieonline.com/apel_pentru_sesizarea_procuraturii

    6.
    183 semnaturi
    Miscarea pentru apararea statului de drept din Romania
    http://www.petitieonline.com/miscarea_pentru_apararea_statului_de_drept_din_romania

    7.
    25
    semnaturi
    APEL PENTRU INDEXAREA VENI
  • -15 (19 voturi)    
    :)) (Joi, 12 iulie 2012, 11:58)

    catalin_mattei [utilizator]

    cam putina lume.. cand au fost contra lui Basescu erau mai multi si atunci PDL-ul spunea ca sunt adusi de usl-isti.. cei de acum ( ca si contrapondere) sa fie cei de langa europarlamentarii pdl?
    • +10 (12 voturi)    
      ai 4...stai jos. (Joi, 12 iulie 2012, 12:03)

      be_real [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Bai desteptule, ca altfel nu stiu cum sa-ti spun. Faci niste supozitii de toata jena. Uita-te la ei ca sunt tineri cu carte oamenii aia. Au invatat pe branci sa ajunga acolo si tu ai impresia ca se lasa cumparati cu o punga de faina si un cico?
    • +1 (5 voturi)    
      nu prea le ai (Joi, 12 iulie 2012, 12:19)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Conteaza impactul mesajului, nu numarul manifestantilor. Uite aici impactul:

      http://www.youtube.com/watch?v=p3WAln_P_4s
  • +5 (5 voturi)    
    Alo, traducerea? (Joi, 12 iulie 2012, 12:00)

    goe [anonim]

    Faking democracy inseamna a mima sau a simula democratia.
  • +8 (10 voturi)    
    Plagiatorul e istorie. De foarte trista amintire. (Joi, 12 iulie 2012, 12:01)

    George [anonim]

    Plagiatorul mitoman si Repetentul chiulangiu sunt deja istorie. Sunt asteptati in cel mai scurt timp la groapa de gunoi a istoriei.
    Prestatia absolut penibila a plagiatorului in conferinta de presa de la Bruxelles, tradusa mai ales prin limbajul corpului lui Martin Schultz, il recomanda pe Plagiator ca un candidat perfect la titlul de caraghiosul anului. Dupa scatoalcele incasate de Plagiator, din partea lui Swoboda si a lui Schultz, mitomanul Ponta e deja un cadavru politic in evidenta descompunere.
  • +7 (9 voturi)    
    Super actiunea (Joi, 12 iulie 2012, 12:12)

    skanda7 [utilizator]

    As fi tradus mai degraba "Nu mai mima democratia" dar oricum s-a inteles mesajul. Pacat ca Ponta nu da doi bani pe ce vrem noi...
  • +1 (1 vot)    
    EXPATI ??? (Joi, 12 iulie 2012, 12:20)

    David [anonim]

    Sa ne explice si noua doamna autoare ce inseamna cuvantul EXPATI !?
    L-am cautat in dex-ul online si nu e de gasit !
  • -4 (6 voturi)    
    pentru EXPATI (Joi, 12 iulie 2012, 12:23)

    cristi [anonim]

    mai expatilor am inteles ca ponta si crin sunt vai mama lor, dar daca va conduce chioru' asa bine si e asa de bine in tara asta de ce nu veniti voi inapoi?! sa traiti aici ca e numai lapte si miere in tara asta de cand e chioru presedinte!
    • +2 (4 voturi)    
      sa-ti explic ceva (Joi, 12 iulie 2012, 12:32)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Tu lucrezi acasa sau mergi la servici?
    • +1 (1 vot)    
      Cristi, stii sa citesti? (Joi, 12 iulie 2012, 12:45)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Daca ai fi observat, protestul se adreseaza clasei politice care momentan isi face de cap. Este normal sa avem alternanta la putere dar nu bataie de joc. Cu ce ne ajuta sa inlocuim niste hoti cu alti hoti? Daca nu avem nici macar respect pentru democratie ce rost mai are sa ne numim democratie? Si daca tu crezi ca noi am venit aici de bine ce ne era in tara te cam inseli. Dar asta e alta discutie. Oricum avem troli si aici platiti de partide care nu stiu decat sa arunce cu noroi. Suntem obisnuiti. Oricum ne-am plictist de mincinosi indeiferent de culoarea politica. Luati o pauza!
    • +2 (2 voturi)    
      nu venim cat mai exista comunisti in tara (Joi, 12 iulie 2012, 12:52)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Ca e prea mare riscul sa ajungem iar la mania lor.
    • +1 (1 vot)    
      Raspunsul - in oglinda! (Joi, 12 iulie 2012, 13:03)

      Sei "Nau" tu soia salami [anonim] i-a raspuns lui cristi

      De dragul celor ca tine, de-aia nu venim inapoi in tara.
  • -2 (2 voturi)    
    Stresu (Joi, 12 iulie 2012, 12:45)

    Reu [anonim]

    Probabil ca expatii se simt reprezentati de EBA, Branzan Udrea Videanu Mantog Macovei s.a. democrati culmi ale intelighentiei. Cand iubesti pe cineva vino sa stai alaturi de el. Nu da din gura si stai la 2000km. Daca e careva in stare sa arate unde scrie in constitutie "presedinte jucator" sa ne spuna si noua- nemernicilor tampiti care am ramas pe aici si tinem locul populat si functional. Singurii care ar trebui sa aiba dreptul sa voteze din afara granitelor sunt cei in misiuni oficiale. Restul nu sunt obligati sa "traiasca" cu politicienii locali. Cand acuzi pe cineva de comunism si dictatura incearca intai sa te informezi cum arata si cum functiona.
  • +1 (1 vot)    
    Stop faking democracy.... (Joi, 12 iulie 2012, 12:55)

    Alex [anonim]

    ... se traduce prin "Nu mai mimati democratia", nu "Nu mai inselati..."
  • +1 (1 vot)    
    faking == inselat ?????? (Joi, 12 iulie 2012, 13:02)

    gigi [anonim]

    De cind se traduce
    "stop faking democracy"
    cu
    "incetati sa inselati democratia"
    ?????????
  • +2 (2 voturi)    
    Da de fapt (Joi, 12 iulie 2012, 13:04)

    Maria [anonim]

    inca nu am inteles clar care sunt acuzatiile aduse lui Basescu, dar direct asa: a facut asta si asta si a gresit. La asta refera si ei: acuzatiile sunt mari, vagi, pompoase, lucruri care misca oamenii, dialectica maselor, dar nimic concret. "Dialectica nu poate duce la logica" I. Kant.
  • -1 (1 vot)    
    daca era democratie in Romania (Joi, 12 iulie 2012, 13:05)

    maria [anonim]

    Intr-o tara in care functiona democratia, Basescu si Boc isi dadeau demisia! Sa-ti dai demisia este absolut normal cand lucrurile nu merg bine, am vazut asa ceva in multe tari democratice!
  • 0 (0 voturi)    
    Democratie (Joi, 12 iulie 2012, 13:06)

    Gabriel [anonim]

    Cum ati reusit sa stabiliti doar stand pe net ca Tr.Basescu este singurul aparator al democratiei din Romania.Eu spun ca e Toma Alimos.Si Basescu a vandut ce a mai ramas si a cedat la presiunili externe la fel de voios ca si ceilalti.Nu va imaginati cumva a el ar fi leacul universal al cancerului.Daca o faceti,o cafeti pe riscul vostru si al copiilor vostri.
  • 0 (0 voturi)    
    Ironic (Joi, 12 iulie 2012, 13:11)

    zab [utilizator]

    Democratia e oricum falsa. E cel mai popular sistem de conducere, poate cu cele mai putine neajunsuri (pentru majoritate), dar e unul fals. Cea din Regatul Unit are insa o portita de iesire: poti sa declari ca nu vrei sa faci parte din aceasta mascarada, moment in care ti se asigura drepturile fundamentale, si doar atat (casa si masa). Si nu, nu sunt bani irositi: aceasta clasa sociala, cea a saracilor, exista oricum peste tot in lume. Numai ca in restul lumii este batjocorita de doua ori: odata fiind fortata sa faca parte din jocurile celor mai puternici decat ei si apoi mai sunt si obligati sa munceasca pentru dreptul de a fi batjocoriti, altfel mor de foame. Dar Regatul Unit plateste aceasta perversiune a celor mai puternici, dreptul de a te simti superior celor defavorizati nu e castigat prin a te naste intr-un mediu favorizat, ci se plateste. Exista ceva mai corect? Oricum de la o societate de jucatori la loto si bingo ma astept la argumente care sa sustina norocul, oricare ar fi el acela: de a te naste intr-un mediu favorizat, cu o constitutie genetica dezschizatoare de drumuri (inteligenta, frumusete, conditie fizica) sau in etnia dominanta. Noroc pe care il transforma in drepturi chiar!
    • 0 (0 voturi)    
      democratia se bazeaza pe faptul ca (Joi, 12 iulie 2012, 14:06)

      Maria [anonim] i-a raspuns lui zab

      adevarul relativ (cel legat de oameni - etica si moralitate, nu cel absolut inaccesibil) trebuie stabilit prin vot. In momentul in care se acorda deja drepturi innascute (cum ai spus si tu: bazate pe culoare pielii, a sanatatii, a norocului) democratia confunda adevarul relativ cu unul absolut si etica si moralitatea sunt in pericol. Asa cum se intampla la noi acum, Basescu fiind acuzat ca este "evil", nu este acuzat de niste fapte marunte, relative, care sa demonstreze ca el a facut rau intereselor Romaniei. Ca o democratie sa functioneze minoritatea trebuie sa fie luata in serios, parerile ei respectate, tocmai pentru ca sunt complet diferite de cele ale majoritatii, trebuie respect intre oameni. In lumea moderna s-a dezvoltat fara precedent asa numit E.Q. care masoara capacitatea oamenilor de a se manipula (la nivel intim, psihologic) unii pe altii. Si societatea britanica functioneaza in mare parte dupa acelasi sistem - vezi business-ul infloritor al presei de scandal - pentru ca se bazeaza exclusiv pe valorile existentialiste ale filosofiei moderne (bazata si in UK de Pope si utilitarianism) : important este sa ajungi sa iti impui vointa in fata celorlati, in grup sau individual, si sa "iti faci dreptate" (self-righteous anger). Dreptate relativa, si fiind vorba de o democratie (egalitate a sanselor), temporara. Iar cine "si-a facut dreptate" in detrimentul altora trebuie sa lupte si sa se apere de cei peste care a calcat, sau daca e vorba de un lider sa lupte sa nu se afle ceea ce a facut, asa incat se ajunge la o coruptie profunda in toate mecanismele statului si democratia ajunge o iluzie. Dar ai dreptate, ca nu se ofera nici o sansa de exit din sistem fara a fi etichetat drept "poama rea" (si se fac extrapolari pe ce ai de ascuns de nu vrei sa participi).
  • -4 (4 voturi)    
    frumos asa :) (Joi, 12 iulie 2012, 13:25)

    PDL 4000 de Euro [anonim]

    sa fii angajat la Comisie/ Parlament cu 4000 Euro/luna ca secretara, scuze asistenta, normal ca protestati... e leafa voastra in joc, vi se rupe de democratie. de ce n-ati protestat la taieri, la inchideri de scoli/spitale? la anastase trisand votul, la colega voastra eba? ;) bravo, asa da solidariatate, normal... de-aia suntem unde suntem. ca nu exista decat clici si interese private in tara. faina si rosii, daca atat va duce capul...
    • 0 (0 voturi)    
      Am protestat si atunci (Joi, 12 iulie 2012, 17:05)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui PDL 4000 de Euro

      Vezi comentariile mele la articolele referitoare la ce zici tu.
      Daca ai protestat atunci, de ce nu protestezi si acum? Sau ti se par corecte miscarile USL?
  • +1 (3 voturi)    
    !! (Joi, 12 iulie 2012, 13:30)

    paul [anonim]

    Basescu era marea problema a lui ponta pt a pune mana pe justitie , daca tot vroia atat demisia lui de ce nu a acceptat schimbarea constitutiei
  • 0 (2 voturi)    
    !! (Joi, 12 iulie 2012, 13:38)

    sofia [anonim]

    la referendum trebuie sa spunem NU ! altfel lasii de la putere isi vor continua bataia de joc fata de popor in interesul lor personal !
  • 0 (2 voturi)    
    !! (Joi, 12 iulie 2012, 13:41)

    anina [anonim]

    dictatura impusa de ponta va aduce numai probleme romaniei ! mai nou , noi suntem bataia lui de joc ! cazul lui nastase a facut ca acesti usl-isti * sa provoace lovitura de stat !
  • +1 (3 voturi)    
    !! (Joi, 12 iulie 2012, 13:44)

    ciprian [anonim]

    teama i-a ajuns pe astia de la usl , cred ca le este frica de ce va afla populatia din dosarele lor ! Atatia bani furati prin televiziunea lui voiculescu si tot nu le ajunge !
  • +1 (3 voturi)    
    !! (Joi, 12 iulie 2012, 13:47)

    jowana [anonim]

    ponta si crin vor aduce tara asta in sapa de lemn , ar fi bine sa va treziti cu totii si sa incercam sa schimbam cat mai putem ! sunt niste mincinosi si lasi ! de ce nu publica legea referendului , le este teama de ceva ?
  • 0 (0 voturi)    
    adevarul ? (Joi, 12 iulie 2012, 16:09)

    neaNelu [utilizator]

    Ciudat ca toata nebunia a inceput dupa episodul cu Adrian Nastase, cand trebuia sa mearga la inchisoare
  • +1 (1 vot)    
    Suntem un popor inteligent - iata de la BXL (Joi, 12 iulie 2012, 17:34)

    Fabio [anonim]

    Ponta intră val-vârtej în salonul de terapie intensivă în care este internat Năstase: - lăsaţi-mă să intru, lăsaţi-mă să intru, sunt Doctor!!!
    - Ponta despre ieşirea din criză: „Vom relansa industria prin deschiderea mai multor fabrici de diplome”.
    - Windows anunţă schimbarea comenzii copy-paste cu copy-ponta.
    - Prin ordonanţă de urgenţă, revista NATURE trece în subordinea Secretariatului General al Guvernului.
    - În tinereţe, Ponta era fanul trupei Indigo.
    - Victor Ponta a primit oferte de a lucra pentru XEROX.
    - Lui Victor Ponta i se va acorda distincţia PLAGIATUS HONORIS CAUSA.
    -Pasiunea lui Victor Ponta este aceea decopy-lot. A vrut să fie premier doar ca să poată participa la raliuri cu coloană oficială.
    -Lenin: Învăţaţi, învăţaţi, învăţaţi! Ponta: Copiaţi, copiaţi, copiaţi!
    -Victor Ponta a fost la Bruxelles pentru un control medical şi a fost depistat xeroxpozitiv.
    - In cursul diminetii Ponta a lansat un nou brend de copiator - Ponta-Paste adica PP; Se lucreaza la inregistrarea patentului;
  • -2 (2 voturi)    
    Permanenta (Joi, 12 iulie 2012, 17:40)

    Horia [anonim]

    Ar trebui ca protestul in fata la Berliamont sa-l permanetizam pana in 29 iulie astefel incat sa facem cu schimbul. Ce facem ne organizam pe Facebook? Si inca ceva important: vad ca Ponta i-a angajat pe rusii de la G+ sa faca lobby si campanie. I-am putea si noi aduce la miting colegi/prieteni din Comisie de alte nationalitati.
    • 0 (0 voturi)    
      ei nu au un statut de functionar? (Joi, 12 iulie 2012, 21:31)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui Horia

      Olala, eu eram convinsa ca hoardele de traducatori si consilieri de la CE au statut de functionar platit din bani publici. Satutul le permite sa iasa in fata unor institutii comunitare sa protesteze?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri