Victor Ponta: Solicit DNA sa publice imediat orice convorbire a mea telefonica pe care au interceptat-o

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Miercuri, 11 iulie 2012, 11:33 Actualitate | Esenţial

Premierul Victor Ponta a declarat la inceputul sedintei de guvern de miercuri ca va solicita Directiei Nationale Anticoruptie sa publice "orice convorbire a mea telefonica pe care au interceptat-o". Ponta a mai spus ca este "prim-ministru si e normal sa fie interceptat". "In definitiv sunt roman si orice roman trebuie sa fie interceptat", a adaugat in gluma Ponta. Acesta a precizat ca e normal sa ceara DNA sa publice tot ce a vorbit la telefon. "Daca se poate sa nu publice ce am vorbit cu sotia, le voi fi recunoscator", a precizat premierul.

Acesta a mai afirmat ca "daca nu o publica si o dau doar pe surse la prietenii din presa inseamna ca intra in batalia politica si eu nu cred ca cineva isi doreste acest lucru (...)voi cere azi oficial celor de la DNA, daca au, eu asa am citit in ziarele lor, ca au convorbiri ale mele".

Acesta i-a cerut si ministrului transporturilor, Ovidiu Silaghi, sa permita publicarea convorbirilor sale.

Romania Libera sustine, citind surse judiciare, ca "Victor Ponta a fost interceptat telefonic pentru ca a fost sunat de George Balan, membru CSM, pus sub invinuire pentru coruptie in acest dosar penal. Interceptarile convorbirilor lui Balan s-au facut cu mandat de la Inalta Curte". Romania Libera mai scrie ca Balan, Sampetru si seful DGIPI Ilfov s-ar fi implicat in campania electorala pentru locale si ca ar fi adunat informatii compromitatoare la adresa ministrului Transporturilor, Ovidiu Silaghi, pentru a-i determina si pe liberali sa fie de acord cu obtinerea functiilor.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

9828 vizualizari

  • +68 (74 voturi)    
    Poti sa le publici tu .... (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:36)

    za-k [utilizator]

    in Monitorul Oficial odata cu demisia.

    Numa' bine,
    za-k/
    • -16 (20 voturi)    
      AMR 18! (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:54)

      busola [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      ...sa traiti bine!...9 milioane de romani va asteapta la referendum...
      • +9 (11 voturi)    
        bati si tu campii (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:38)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui busola

        de cand esti tu purtatorul de cuvant a 9 milioane de romani, libarca?
        • +5 (7 voturi)    
          ...... (Miercuri, 11 iulie 2012, 13:17)

          ovidiu [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          O tara intreaga a vazut ce a facut USL-ul in numai doua luni de cand sunt la putere!! Modificari ale legilor si ale constitutiei, au calcat in picioare constitutia Romaniei si Institutiile cele mai de pret ale tarii, ne acapareaza statul de drept si transforma democratia unei tari membre a U.E. in comunism!!! USL este tot ce poate fi mai rau pentru romani si pentru tara noastra !! Romanii trebuie sa deschida ochii, sa se trezeasca si sa ia masuri !!! Tara nu este a lui Ponta si a lui Antonescu ca sa faca ce vor ei din ea !!
      • +8 (10 voturi)    
        Or fi 9 milioane, (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:42)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui busola

        ...dar tu cu siguranta nu esti roman....
      • +3 (5 voturi)    
        Garantii (Miercuri, 11 iulie 2012, 13:48)

        LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui busola

        Ce garantii ai ca dupa ce pleaca Basescu ponta nu va da o ordonanta de urgenta prin care postacii USL sa devina someri?
    • +25 (29 voturi)    
      Stie ca DNA nu are voie sa le faca publice (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:54)

      pateu [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      Stie ca nu e legal sa le faca publice si vrea sa se foloseasca de asta, sa creada lumea ca nu are nimic de ascuns, ca pana la proces mai e, au timp sa schimbe justitia pana atunci
      • -3 (13 voturi)    
        sigur ca da (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:30)

        vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui pateu

        ca pana acum interceptarile aparute in presa or fi fost furate de la DNA, nu au fost "scapate" de oameni "binevoitori" care urmareau ceva.

        Clasa politica actuala in frunte cu Ponta, Antonescu, Blaga, Basescu, Macovei etc. ar trebui sa dispara pt totdeauna. Asa cum la Punctul 8 de la Timisoara s-a cerut interzicerea comunistilor, asa as cere eu acum interzicerea de a mai face politica tuturor celor care au ocupat o demnitate publica in ultimii 22 de ani. Fara nici o exceptie!
    • +8 (8 voturi)    
      USL a dat lovitura de stat (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:52)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      Teama ca urma sa fie arestati multi din USL cu dosare grele, la care s-a muncit ani de zile, Ponta a fost determinat si ajutat de "arhanghelii" USL-isti si Voiculescu Turnatorul, sa dea lovitura de stat. Basescu, a lasat libera justitia, iar USL a intrat in mare panica, isteria i-a cuprins, teama ca dosarele lor vor fi finalizate, i-au facut pe Baronii USL sa scoata banii furati si investiti in manipulare, prin tv Hazana ale lui Voiculescu, ptr a asmuti populatia impotriva PDL si Basescu. Scopul: deturnarea adevarului impotriva PDL si Basescu!
  • +60 (66 voturi)    
    :) (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:37)

    0m [utilizator]

    Acest articol mi-a adus aminte de un proverb vechi: ”prostul nu e prost destul, până nu e și fudul”
    • +7 (17 voturi)    
      iti e teama..?? (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:53)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui 0m

      iti este teama ca nu va avea DNA cu ce sa vina care sa il incrimineze?.. daca pe surse s-a scurs informatia ca cei doi au negociat cu V Ponta posturi este normal sa se dea aceste convorbiri.. si daca exista , si daca V Ponta negociaza posturi cu cei doi, atunci sa plece si nu doar sa plece ci sa fie judecat pt asta.. dar daca nu.. atunci este o problema mare pt procurori
      • +17 (21 voturi)    
        nu e normal sa se dea pe goarna... (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:09)

        Archaeon [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        ponta e procuror si stie foarte bine ca informatiile dintr-un dosar penal nu se dau pe goarna inainte de punerea pe fond.

        dar cu stilul specific cu care ne-a obisnuit preseaza ca sa zica romanu, ia uite domne' ca astia il acuza da nu vor sa dovedeasca.

        ii urez viata lunga.... in puscarie!
        • +4 (4 voturi)    
          Romani trezitiva (Miercuri, 11 iulie 2012, 13:07)

          Romani trezitiva [anonim] i-a raspuns lui Archaeon

          -Ponta ca premier nu putea acapara justitia
          -multe dosare de coruptie erau spre finalizare, dovada si Nastase- asata i-a scos din minti pe Baronii USL
          -planul diabolic a urmat imediat, demiterea dumanului nr 1 al comunistilor USL cu dosare grele la DNA
          -Crin Antonescu, are o singura sarcina, sa stavileasca Justitia URGENT!
          -Crin Antonescu, are ordin precis sa opreasca orice dosar impotirva mafie USL si sa intoarca justita impotriva PDL-istilor
          -alt ordin dat de Voiculescu Turnatorul este acela ca, chiar daca nu sunt dovezi la adresa PDL-istilor sa se fabrice urgent dovezi in stil securistic- modelul ceausist cu ajutorul Haznalei 3 care este pusa la dispozitia USL.
          -Ponta si clica bolsevica, a dat o lovitura de stat, ROMANIA TREZESTE-TE!!!
          -Ciuma USL a intrat in panica, acum au toate parghiile de a se razbuna setos si nedrept pe PDL si Basescu!
          -Romani, USL este o adunatura de SACALI cu state vechi in PCR, au in sange bolsevismul, sunt periculosi, ca dovada ca au pus gheara pe tara, pe istitutiile statului numai in 3 zile, INCALCAND Constitutia, Legile FOSTULUI Stat de Drept, actualmente statul lui Ponta si Crin!!
          • -1 (1 vot)    
            :) (Miercuri, 11 iulie 2012, 13:28)

            adib [anonim] i-a raspuns lui Romani trezitiva

            Comentariile sub multiple pseudonime sunt acceptate, nu ?
      • +2 (2 voturi)    
        rusine usl! (Miercuri, 11 iulie 2012, 13:40)

        david [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        USL inainte de a veni la putere : in prima luna vom mari salariile si pensiile pentru a ajunge la nivelul din 2009, vom crea sute de mii de locuri de munca in primele doua luni, vom face in asa fel incat Romania sa fie ``un greu`` al Uniunii Europene, vom redresa economia, etc....
        USL dupa doua luni de guvernare : Euro atinge un prag maxim in fiecare zi, combustibilul a ajuns la niste preturi enorme, incalcari grave ale constitutiei, demiterea sefilor camerei deputatilor si a senatului, demiterea avocatului poporului, suspendarea presedintelui ( toate acestea fara un motiv intemeiat), etc.... De ce se intampla toate astea ??? Pentru a pune justitia sub controlul lor si probabil pentru a-l gratia pe cel mai corupt om al tarii ( Adrian Nastase) !!! Rusine USL !
    • +7 (7 voturi)    
      .... (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:56)

      Iulia [anonim] i-a raspuns lui 0m

      Odata cu venirea comunistilor de la USL la putere avem impresia ca ne-am intors in timp si ca traim vremurile de dinainte de 89... Este incredibil modul abuziv cu care se comporta Antonescu ( Ceausescu) si Ponta (copy-paste)... Observ din ce in ce mai multi oameni care regreta cu varf si indesat venirea acestor oameni malefici care confisca statul de drept! Romanii trebuie sa se trezeasca, trebuie sa-si impuna punctul de vedere si sa faca in asa fel incat Romania sa nu fie acaparata in totalitate de regimul Ceausist impus de acesti impostori!
  • +47 (55 voturi)    
    sa inteleg, (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:38)

    mos ion roata [utilizator]

    ca dai ordin DNA-ului?
    • +3 (3 voturi)    
      asta n-are cap deloc (Miercuri, 11 iulie 2012, 13:34)

      piciulea [anonim] i-a raspuns lui mos ion roata

      sau are creier de prepelita....
      si n-are pic de onoare..."sunt roman si e normal ca orice roman sa fie interceptat"...asta vav de solicitarea Prostacului la DNA sa-i publice imediat convorbirile interceptate!!!...ati auzit si voi?....E NORMAL CA ORICE ROMAN SA FIE INTERCEPTAT...ce-i drept ii lipsea din frunte secera si ciocanul!...
      • -1 (3 voturi)    
        de sarcasm ai auzit ? (Miercuri, 11 iulie 2012, 14:18)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui piciulea

        acum hai sari in sus , cum ca de ce isi permite sa fie sarcastic ....
        • +1 (3 voturi)    
          Carlan vs Premier (Miercuri, 11 iulie 2012, 17:43)

          roko [anonim] i-a raspuns lui adrian8

          @adrian8 - Pentru un carlan de dupa bloc e normal sa fi sarcastic si sa vorbesti ce iti vine in minte intr-o fractiune de secunda apoi sa regreti ziua urmatoare (vezi cazul A. Merkel). Insa pentru un inalt demnitar precum prim ministru, declaratiile trebuie facuta in asa maniera incat sa nu exista interpretari si sa puna institutia care o conduce si implicit Romania intr-o situatie jenanta. Una este sa te faci de minune pe tine insuti, alta e sa compromiti o intreaga tara printr-un comportament iresponsabil si declaratii ad-hoc. Un politician adevarat isi gandeste orice discurs public, fie la conferintele oficiale de presa, fie la aparitile publice la TV/radio.
  • +57 (63 voturi)    
    Ai ai ai, carlane.. (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:38)

    AliB [utilizator]

    Alta replica din ciclul "Romania nu e colonie".
    Maine o sa-ti dai seama ca intai trebuia sa gandesti, si dupa aia sa vorbesti....
    • +8 (8 voturi)    
      Ordinul lui Ponta catre crin: Justitia (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:46)

      Ordinul lui Ponta catre crin: justitia [anonim] i-a raspuns lui AliB

      DNA, Procuratura, acestea au fost ACTIUNILE lui Ponta. Dar ca premier Ponta, nu putea reusi sa puna gheara pe justitia care realmente a lucrat liber datorita lui Basescu. Dovada dosarelor- erau in curs de finalizare si Ciuma USL aflase. Cazul Nastase i-a pus pe jar pe toti USL-istii, determinandu-i sa dea Lovitura de Stat. Puciul de tip bolsevic. Voiculescu intrase in fibrilatii, fiind un puscariabil dovedit de atatea ori, care a dat saci cu bani de fiecare data sa fie scapat prin tertipluri politice. Acesta este adevarul lui Ponta si tara trebuie sa stie asta! Basescu era piedica lui Ponta si USL, nu puteau sa scape de puscarie cu Basescu in functie!
  • +44 (50 voturi)    
    Cu ce drept?! (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:39)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Atitudinea ta spune tot!
    Tu esti stapan, toti se supun; daca nu...?!
    Ai rabdare!
    Parca este vorba despre un bun mers al anchetei, de date care nu pot fi facute publice, ....
    Dorele, probleme, ma?!
    Calm!
    Cand esti prost si te intinzi mai mult decat plapuma... suporti consecintele!
    Sper sa fii "amendat" cat mai rapid!
    Apropo, pacaliciul, chiulalaul, adormitul, repetentul... ala la ce ora ajunge la Presedintie?!
    • +18 (20 voturi)    
      Norocul lui (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:53)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      ca doarme acolo.
      Slujba de vis pentru Antonescu, dormitorul vis a vis de birou.
    • -3 (5 voturi)    
      vu dreptul la aparare . (Miercuri, 11 iulie 2012, 14:19)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      atata timp cat se lasa sa scurga informatii tendentioase care ii afecteaza imaginea , e normal sa ceara dezvaluirea convorbirilor , ca sa vada ..limea ca voi ce sa vorbit de fapt .
      • +3 (3 voturi)    
        Legea (Miercuri, 11 iulie 2012, 17:46)

        roko [anonim] i-a raspuns lui adrian8

        Apararea nu se face in presa amice. El poate sa dezminta orice convorbire sau subiect discutat, insa nu poate cere DNA-ului sa se publice inregistrariile pentru ca in felul acesta ar fi invalide in procesul de judecata.
  • +39 (45 voturi)    
    nenea procuror de fapt nu prea procuror (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:40)

    Idioteque [utilizator]

    convorbirile reprezinta probe intr-un dosar penal si nu se publica cand "ceri" tu ci cand o sa fie cazul
  • +29 (33 voturi)    
    Waw.... (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:40)

    polonyca [utilizator]

    ......frigeee rau !!!!
  • +31 (35 voturi)    
    Decizie CCR (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:40)

    OvidiuStan [anonim]

    In prima seara, v-ati amanat somnul ca sa salutati public impartialitatea CCR..., aseara de ce nu ati facut acelasi lucru???? Daca CCR ar putea verifica si plagiate....
  • +19 (25 voturi)    
    Sa le publice (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:41)

    Draky [utilizator]

    Pai sa le publice- daca sunt publice monser!
    Mai putin cu sotia si matusa...
    • +12 (14 voturi)    
      Nu se poa' (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:47)

      DenisaC [utilizator] i-a raspuns lui Draky

      Domn' Prim ministru ar trebui sa stie ca procuror, ca DNA NU ARE VOIE sa le publice. Esa este legea. El ar avea dreptul sa vada dosarul, daca face o cerere.

      De asemenea, o astfel de iesire este inadmisibila pentru un politician.
  • +30 (34 voturi)    
    Copy-lot-ule... (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:42)

    TheBiggestReckless [utilizator]

    chiar crezi ca ne intereseaza ce ai vorbit cu sotia ta?

    PUNE MANA SI FA-TI TREABA IN GUVERN !!! , lasa prostiile cu interceptari si alte rahaturi. Economia o ia la vale, imaginea Romaniei e praf in occident, chiar crezi ca sunt mai importante convorbirile tale cu nevasta decat treburile astea?!?!

    infantil....narcisist...
  • +16 (20 voturi)    
    tot pe FB? (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:43)

    skyradio [utilizator]

    tot pe Facebook o fi solicitat? ma rog, pagina de FB a guvernului!
  • +33 (37 voturi)    
    Adrian Nastase (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:43)

    vasile78 [utilizator]

    Imi aminteste de Adrian Nastase ca premier al Romaniei. Acelasi stil arogant si total pe langa subiect. El e acuzat de plagiat, de atacarea statului de drept si acum de DNA si aseara vorbea despre cat de naspa s-a comportat Basescu cu el. Nici o legatura cu realitatea.
    Il astept sa comenteze pozitiile Uniunii Europene si a celorlalti lideri, plus a publicatiilor din afara despre situatia fara precedent de dupa 89 in care a fost pusa Romania. Cred ca normal ar fi sa demisioneze.
  • +18 (22 voturi)    
    Da'... (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:43)

    sictireanu [utilizator]

    Da' poate nu ne intereseaza convorbirile tale erotice, nah!
  • +24 (26 voturi)    
    adevarul (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:44)

    MirceaIo [utilizator]

    Eu vreau sa vad si raportul medio- legal cu privire la Adrian Nastase. A existat sau un glont care i-a perforat gatul dintr-o parte in alta cum a explicat Ioan Lascar.
    Atunci Ponta l-a acuzat pe Basescu pentru acest eveniment. Cine minte?
  • +20 (24 voturi)    
    ai ai aiiiiii (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:44)

    Archaeon [utilizator]

    Aoleu s-a maronit costumu'. L-a mancat...

    Insa logica mea imi spune ca este ilogic ca un om sa se comporte in halul asta. Iar Ponta nu e chiar dobitoc, sper... iar actiunile lui sunt exact de sinucigas! Oare o fi santajat? Varanu' stie de ce... :))) si probabil si cu ce.

    Imi pare rau, dar altfel nu-mi explic de ce se comporta asa, este total impotriva naturii!
  • +17 (21 voturi)    
    Ponta,esti in delir! (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:45)

    dracu [utilizator]

    Ma mir ca nu spune propozitia lui preferata:vreau sa se....
    Impertinenta este boala prostului,asa ca Pontica,ai fost avertizat,dar tu ai crezut ca Dumnezeul Voiculescu,le va rezolva pe toate.
    Nu tine baiatule,Voiculescu este un securist de clasa veche,noi traim in sec.XXI.,secolul tehnologiei
    avansate.Voiculescu loveste in analfabetismul sau cu armele din trecut,neuzabile,glonturile i se intorc in propriul piept.
    Tradati-va si terminati circul,nu de voi mi-e,ci de poprul asta imbolovanit.
    Sfat bun:opreste-te,ia-ti fam.si dispari undeva,unde copii tai vor avea posibilitatea sa creasca in liniste si pace.
  • +16 (22 voturi)    
    procurorul lui peste! (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:45)

    cristi_an [utilizator]

    stai cuminte acolo si nu mai deschide gura ca nu esti pe tarlaua lui tatuca!
    • -3 (5 voturi)    
      va este teama? (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:00)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      va este teama ca nu exista aceste discutii si atunci sursele judiciare ar deveni brusc armele celorlalti?.. NU! Sa stim exact daca premierul negociaza cu cei doi si atunci acesta sa plece imediat de la Palatul Vistoriei sau daca nu este adevarat.. sursele judiciare sa fie gasite si eliminate din justitie pt joc politic si intoxicare. Va doare in cot de justitie independenta.. pai tocmai asta face aici procuratura.. daca nu exista asa ceva atunci ea este arma politica a lui Basescu si atunci avem o problema tocmai cu ce se urla la voi la PDL
      • +4 (4 voturi)    
        Cunosti legile Romaniei? (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:09)

        SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Ia mai intereseaza-te daca DNA are DREPTUL LEGAL sa faca publice detalii dintr-o ancheta in desfasurare .....

        Asa, ca fapt divers, Ctrl+V tocami a cerut DNA sa INCALCE LEGEA ...... nu ca ar fi ceva neobisnuit la el si gasca lui de hoti.
  • +17 (23 voturi)    
    Hahahaha!!!! (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:46)

    George [anonim]

    Tovarse Copiator, se vede ca ai facut dreptul prin corespondenta (sau la seral) si ca ai plagiat in nesimtire. Pentru ca, pur si simplu, pari ca nu cunosti legea! Nu ai dreptul sa ceri date din dosar pana cand acesta nu este trimis in instanta. DNA nu-ti poate satisface pretentia, pentru ca nu ar fi legal. Sau cunosti prea bine aceste lucruri dar te strduiesti sa te dai cocos, ca sa creada lumea (fraierii) ca esti vreo victima. Oricum, disperarea ta cam dovedeste ca ai ceva implicare in acest scandal din justitie. Nu iese fum fara foc.
    • 0 (4 voturi)    
      totusi (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:55)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui George

      Exact! In ce priveste prima parte a comentariului.

      Dar nu sunt de acord cu concluzia, nu este bine ca sa punem eticheta de vinovat pe cineva, doar pentru ca presa vorbeste...
    • -4 (6 voturi)    
      tovarase George (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:56)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui George

      atata timp cat DNA da pe surse parti din dosar in care se spune ca cei doi au negociat cu Ponta posturile este absolut normal sa ceara acest lucru caci altfel, chiar daca nu ar exista asa ceva, s-ar putea induce ideea ca aceste lucruri exista.. nu te mai fa ca nu stii.. astea sunt tehnici de manipulare si DNA daca a intrat in joc trebuie sa mearga pana la capat sau.. sa se spuna cine sunt sursele care dau din dosar si sa fie scoase din justitie caci nu isi merita locul
  • +5 (7 voturi)    
    zimbaretu (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:48)

    imberbul [anonim]

    doamne ce ratati avem in fruntea tarii !!! rideati de marinar si de bocanici ??? stati sa vedeti pe ce culmi ale disperarii o sa ne aduca astia doi ,initial crezusem ca s pusi pe fapte mari dar se pare ca i am supraestimat ,,vai de mama noastra
  • +7 (7 voturi)    
    ?!? (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:48)

    ampersand [utilizator]

    "Premierul Victor Ponta a declarat la inceputul sedintei de guvern de miercuri"

    Pai ponta nu-i la Bruxelles? Ca parca la 11.00 era planificata intalnirea cu swoboda. Sau participa la una din astea doua (parlament - Bruxelles) prin video-conferinta? Sau face multitasking?
  • +8 (10 voturi)    
    Nu orice roman e interceptat... (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:48)

    vali [anonim]

    Doar cei sub urmarire penala...
  • +12 (14 voturi)    
    cacealma a la Ponta (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:48)

    MirceaIo [utilizator]

    Ponta merge la cacealma! sunt sigur ca asta a facut! a incercat sa impuna sefi la DNA si CSM. Ponta NU e om de incredere.
  • +10 (12 voturi)    
    Carlaneee!!! (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:51)

    George [anonim]

    Sfarsitul tau politic e foarte aproape. Mai aproape decat crezi. Esti deja un cadavru poltic. In descompunere. Si o sti si tu prea bine. Dar inca te iluzionezi folosindu-ti tupeul si obraznicia de golan de cartier rau famat.
  • +9 (11 voturi)    
    Ce fel de tara suntem (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:53)

    omliber [anonim]

    Domnule Victor Ponta, Domnule Crin Antonescu si ceilalti domni si doamne de la conducerea tarii, dar mai ales dragi papusari din spatele lor

    Va spun fara nici un dubiu!
    Ne-ati transformat intr-o "tara bananiera"!
    Treaba este ca jignim "tarile bananiere"!
    Nu stiu ce fel de tara suntem!
    Pana in '90 nu speram nimic, nu stiam altceva!!!
    Dar acum... Sa vina un oficial de grad inalt si sa spuna niste minciuni mai ceva decat productiile la hectar de pe vremea tovarasului... Nu stiu....
    Sunt indignat de cat de mult ne dispretuiesc, de cat de mult ne desconsidera si nu contam pentru ei. Nu contam pentru ei!!!...
  • +11 (13 voturi)    
    adica cum? (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:53)

    sorin3 [utilizator]

    Adica primul ministru cere public procurorilor sa faca ceva ce e ilegal? Pai daca spune public ca nu respecta deciziile justitiei si cind nu o spune o face, de ce sa ne mai mire.

    de ce nu neaga pur si simplu convorbirea? poate au negociat cu Crin.(Am avut presedinti: Nicola,Ion, Emi, Traian...dar Crin?!?)
    Poate vrea sa stie ce s-a interceptat si ce nu...
    Ponta nu e pus sub acuzare, deci poate a refuzat targuiala, si acuzati sint doar "doritorii". Faptul ca cei doi (cu functii importante, deci trecuti de multe procese de validare) s-au gindit ca au sanse sa reusesca spune multe despre justitia si politicul din Romania.
  • +4 (6 voturi)    
    Acum DA, (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:54)

    kepler [anonim]

    Ponta se apropie cu pasi repezi de demisie!
    Sa se gindeasca ca va face un mare bine Romaniei si tuturor romanilor, atit din tara cit si din afara!
  • +6 (8 voturi)    
    se lasa oare cu schimbari la virf la DNA? (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:56)

    Asgardi Metrovich [utilizator]

    ca o paranteza, nu el a fost interceptat, ci persoana cercetata penal
  • +9 (11 voturi)    
    caricaturi (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:57)

    coco [anonim]

    Daca nu as trai in tara asta as ride sa mor, vazind ca au ajuns doua caricaturi sa ocupe primele doua pozitii in stat.
  • +5 (5 voturi)    
    Hotnews (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:58)

    cristi_an [utilizator]

    va rugam sa cereti o pozitie oficiala din partea CSM pentru aceasta cerere de a comite ilegalitati venita din partea prim-ministrului!
  • +4 (6 voturi)    
    Adica vrei justitie televizata, nu ? (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:58)

    CezarN [utilizator]

    Ca la TV stai destul de bine cu atatea posturi obediente tie.

    Dar daca tocmai ti-o coace Antonescu? La asta nu te-ai gandit? Ca a stat ieri la taine cu sefii de la servicii parca, nu? Sau colegii tai de la PSD care nu mai stiu acuma cum sa scape de tine. Sau Nastase care se plictiseste ila Rahova si este cam suparat ca nu l-ai facut scapat. Sau Merkel (oho-ho-hoo !!) care vrea sa-ti dovedeasca ca SUNTEM colonie. Sau poate Daciana care a intrat in fanclubul Basescu al Adinei Valean. :))

    Nu vezi cati dusmani ti-ai facut, pe langa Basescu pe care l-ai inselat dupa ce ati stabilit, inainte de a te nominaliza, una referitor la reprezentarea la Consiliul European,iar tu ai facut cu totul altceva.

    Brutaria te asteapta!
  • +4 (6 voturi)    
    abuz de putere (Miercuri, 11 iulie 2012, 11:59)

    goto [anonim]

    cererea copy-paste-ului este un abuz de putere si amestec in procesul de justitie, pentru ca afirmatiile au fost facute in cadrul oficial d eprim ministru (in timpul sedintei de guvern); nu pentru astfel de lucruri vor sa il suspende si pe basescu? pe cand demisia? sau cand se sesizeaza ccr sau parlamentul? unde este avocatul poporului sau alte organe abilitate sa se autosesizeze?
  • +4 (6 voturi)    
    ce se mai intampla ... dottore (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:01)

    Andy [anonim]

    ce se mai intampla ? mai verifica cineva acuzatia de plagiat a lui Ponta ? vom avea un raport oficial ?ce se mai aude despre raportul final medico-legal a lui Adrian Nastase ? facatura sau ?
    • +1 (1 vot)    
      Nastase s-a taiat cand se barbierea (Miercuri, 11 iulie 2012, 14:00)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Andy

      Asta a fost de fapt toata rana pentru care a avut nevoie de salvare, fular Burberry si ingrijiri medicale - de la cei mai extraordinari dottori din Romanica lor. Chestia cu tentativa de sinucidere a fost vrajeala ca sa nu arate ca-i un fricos si cheama salvarea din orice cacat!
  • 0 (2 voturi)    
    Interceptari (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:01)

    congovisa [utilizator]

    Sa ma intercepteze si mie convorbirile.
    Chiar ieri i-am transmis unui coleg niste informatii secrete de un pericol imens impotriva natiunii:
    "Ba! Vezi ca intarzii la servici! Imi cumperi si mie un sandvish din ala stii tu, ca nu mai am timp sa opresc pe acolo "

    A si pe langa asta, am vorbit si cu un Judecator ca daca face pierdut dosarul in care sunt acuzat ca am schilodit pe un prost pe trecerea de pieton ii dau bani.
    Dar cine a indraznit sa imi fure dreptul de intimitate? Cine imi violeaza mie dreptul asta?
  • +7 (9 voturi)    
    ce naiba (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:02)

    moloko [utilizator]

    ...va agitati atata?? De fapt, jocurile sunt deja facute!
    USL a pus mana DEFINITIV pe putere. Ce va urma, Dumnezeu cu mila. Vor rade absolut tot, dar tot.
    Si si stiu, ca poporul in marea lui majoritate este un popor usor de prostit. Asta de fapt este atuu-ul lor.
    Eu nu mai dau vina pe ponta, crin, voiculescu.
    Este, exclusiv, vina prostimii!! Asa cum nu poate fi judecat mazare ca are avere fabuloasa. El, cu gura lui, a spus: pulimea ma voteaza!
    Stiti ceva? Ei sunt cu adevarat filosofii neamului asta. El, Voiculescu turnatorul, voicu cu labele lui, liderii de sindicate, ei ne arata mai ceva ca patapievici ce suntem, ca si popor!
    Ei provin din masa mare a mizeriei romaniei, ei conduc, ei decid, pulimea tre doar sa voteze, si ei sa aiba o viata FABULOASA.

    Cunosc cum functioneaza treaba la tara. Cum taranii au fost revoltati cand guvernul Boc a luat la bani marunti ajutoarele de calamitati!! Erau sateni care-si lasau pamantul in paragina si apoi faceau dunga pe pereti la primarie sa-si ia banii de calamitati. Nu-i interesa ca presedintii de Asociatii, niste ANALFABETI, cumparau tractoare la mana a 2-a din itlaia la pret de nava spatiala. Nu. Nu-i interesa ca analfabetii aia, de nici veceu in curte nu aveau, au ajuns pe baniia maratilor sa-si faca vacante numai la Monte-Carlo (mouonte-chiarlo, cum mi-a zis un bastan local). Sa+i fi vazut cum tropaiau de bucurie ca a cazut boc si MRU.
    Asta-i romania. E doar un exemplu, inmultiti cu 10k si intelegeti de ce romania este o tara de trogloditi.
    • 0 (0 voturi)    
      dA (Joi, 12 iulie 2012, 3:28)

      Babilou [utilizator] i-a raspuns lui moloko

      La romani degeaba am schimbat softul, problema e ca n'am schimat BIOS-ul....
  • +4 (4 voturi)    
    procuror plagiat (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:03)

    rocky69 [utilizator]

    ca fost procuror e cel putin jenant sa ceara sa fie publicate convorbirile telefonice ale lui tinand cont ca sunt probe la dosar. pana cand o sa prostesti oamenii?? chiar ai impresia ca toti suntem idioti? mai bine taceai. si chiar asa, parca erai la bruxelles!?!?!
  • +2 (2 voturi)    
    s-a linistit (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:14)

    nede [anonim]

    acum poate pleca intradevar linistit la Bruxelles!
  • 0 (2 voturi)    
    unde e dreptul la intimitate? (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:15)

    lungu bogdan [anonim]

    cum adica orice roman are trebuie interceptat? dreptul la intimitate unde e? ne intoarcem in "1984"?(prietenii stiu de ce). intr-o tara civilizata nu cred ca un prim ministru are tupeul sa intre cu picioarele in corespondenta privata a oamenilor. chiar daca are cizme rusesti.
  • +1 (3 voturi)    
    Procurorul (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:23)

    Gipsi [utilizator]

    Am si eu o curiozitate, intre ce perioade si unde a profesat Victor Ponta ca procuror? Ca tot se bate cu pumnul in piept cu asta, ca el e procuror.
    Eu de cand il stiu e baiat de mingi la PSD, nu stiu cum a reusit vreodata sa profeseze cand a fost tot timpul la sediul PSD.
    Si de cand e prim-ministru, mie mi se pare ca-si dedica 80% din timp ca presedinte PSD si 20% ca premier, daca ii mai ramane timp.
  • +2 (4 voturi)    
    Poate uita ceea ce spune! (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:24)

    gorjenii [utilizator]

    Aceasta poate fi o explicatie pt toate declaratiile confuze si schimbate de la o zi la alta. Se impune un control medical de urgenta.
  • +3 (5 voturi)    
    Ponta negociaza cu balan, sampetru (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:35)

    Ponta negociaza cu balan, sampetru [anonim]

    Vedeti cum lucreaza ciuma USL prin Ponta si Crin? Vedeti ce plan diabolic negociau cu cei doi procurori, cele doaua functii cheie?
    Ponta ranjeste, joaca la limita Constitutiei, incalca toate Legile tarii! Refuzul publicarii legii referndumului este un act de lasitate teama, ca vor intra toti Pucistii USL la puscarie!!!! Pt ei au publicat ordonantele in cateva ore in Monitorul Oficial, ptr adevar si dreptate, USL nu doreste sa publice!!! Dupa cum vedeti traim intr-o reala Lovitura de Stat si o dictatura pe fata, asta pt ca poporul permite. Tot ce fac este cu acordul tacit al populatiei! Nu mai permiteti asta romani adevarati! Spuneti NU dictaturii lui Ponta
    Romani treziti-va, ACUM!
    Aveti sansa sa eliminati dictatura impusa de Ponta si Crin! Referendumul este cheia! Basescu, este singurul care poate lupta cu Mafia USL!
  • 0 (4 voturi)    
    ipocrizie (Miercuri, 11 iulie 2012, 12:37)

    vercingetorix [utilizator]

    Observ, fara prea multa surprindere, cat de ipocriti sunt unii dintre comentatori!

    Daca Ponta a cerut DNA-ului sa publice convorbirile, majoritatea sare in sus si spune ca Ponta da ordin DNA si ca DNA nu ar voie sa dea publicitatii inregistrari telefonice!

    Daca ar fi spus exact ceea ce spun cei de mai sus, si anume ca DNA nu are voie sa dea publicitatii inregistrarile, majoritatea ar fi spus ca sigur-sigur omul are ceva de ascuns.

    Nu mai interpretati dupa cum aveti chef sau dupa cum va convine mai bine!

    DNA ar trebui sa inceapa urmarirea penala impotriva lui Ponta pentru trafic de influenta daca din convorbirile telefonice rezulta ca a negociat cu cei doi sau trei sau cati or fi sau chiar pentru alta infractiune daca nu i-a denuntat!
  • +1 (1 vot)    
    megaporcărie (Miercuri, 11 iulie 2012, 13:26)

    barbu007 [utilizator]

    şmecheraşul ăsta cere publicarea documentului (conţinutul convorbirilor interceptate) pentru ca, în acest fel, dovada respectivă să u mai poată fi folosită în ancheta!!
  • +2 (2 voturi)    
    Hm! (Miercuri, 11 iulie 2012, 13:51)

    tonta [anonim]

    E cam imperativ tonul unui plagiator impostor notoriu! Vorba lingaului antenist badea: "Marrrrsh, de-aici!"
  • +2 (2 voturi)    
    sigur ca da! (Miercuri, 11 iulie 2012, 14:14)

    ursut [anonim]

    da, da! doar atat asteapta: publicarea inregistrarilor pentru ca apoi sa strige ca din gura de sarpe ca se face justitie televizata si ca dna nu a respectat procedurile. asta se crede singurul om inteligent din tara!
  • +1 (3 voturi)    
    !! (Miercuri, 11 iulie 2012, 14:19)

    jowana [anonim]

    ponta si crin vor aduce tara asta in sapa de lemn , ar fi bine sa va treziti cu totii si sa incercam sa schimbam cat mai putem ! sunt niste mincinosi si lasi ! de ce nu publica legea referendului , le este teama de ceva ?
  • +1 (5 voturi)    
    Cere DNA??? (Miercuri, 11 iulie 2012, 14:31)

    Karla [anonim]

    Atentie! Sunteti prim ministru, dle Ponta. Nu sunteti un pustan care se joaca cu masinutele si care se supara si-i cere lui Gigel sa-i zica-n fata ca a trisat la joc. Dv. ca prim ministru nu va puteti amesteca in treburile justitiei. Atentie, ca faceti greseli dupa greseli. DNA nu este subordonatul dv. si nu aveti dreptul sa somati institutia sa va indeplineasca ordinele. Putin respect. In ce tara credeti ca va aflati dle prim ministru? Daca facea dl Basescu aceasta afirmatie, i-ati fi pus de-o suspendare pentru incalcarea constitutiei, nu-i asa?
  • +1 (3 voturi)    
    !! (Miercuri, 11 iulie 2012, 14:34)

    Basescu era piedica lui Ponta pt acapararea Justit [anonim]

    Cu Presedintele Basescu, Ponta degeaba devenise premier, doasarele la justitie erau pe rol. Cazul Nastase i-a scos din minti pe USL-isti. Asa ca Ciuma USL a trecut la lovitura de stat, ptr a pune mana pe justitie cat mai repde, deoarece dosarele erau finalizate.... multe dintre ele. Dar cum spuneam, functia de premier nu era suficienta, trebuia dat jos Basescu ptr a putea opri arestarile si a deturna totul impotriva PDL. Acesta este rolul lui Crin Puturosul, DOAR acesta: sa opreasca justitia din treaba si sa puna justitia pe scormonit si ce nu exista la PDL-isti. Obsesiile lui Voiculescu, Ponta si clica sunt PDL-istii ATAT nimic mai mult. Este singurul mod de-a scapa USL atacand cu justitia in buzunar, PDL.
    Ordinul lui Ponta dat lui Antonescu a fost unul singur: "faci pe dracul in patru si in scurt timp pui justitia pe PDL-isti. In rest lasi pe seama mea totul"
  • 0 (2 voturi)    
    !! (Miercuri, 11 iulie 2012, 14:42)

    sofia [anonim]

    la referendum trebuie sa spunem NU ! altfel lasii de la putere isi vor continua bataia de joc fata de popor in interesul lor personal !
  • +1 (3 voturi)    
    !! (Miercuri, 11 iulie 2012, 14:52)

    anina [anonim]

    dictatura impusa de ponta va aduce numai probleme romaniei ! mai nou , noi suntem bataia lui de joc ! cazul lui nastase a facut ca acesti usl-isti jegosi sa provoace lovitura de stat !
  • 0 (2 voturi)    
    !! (Miercuri, 11 iulie 2012, 14:59)

    ciprian [anonim]

    teama i-a ajuns pe astia de la usl , cred ca le este frica de ce va afla populatia din dosarele lor ! Atatia bani furati prin televiziunea lui voiculescu si tot nu le ajunge !
  • +1 (3 voturi)    
    Interdependenta justitiei (Miercuri, 11 iulie 2012, 15:58)

    morometu [anonim]

    Vorbim discutii si uitam esenta:CSM si negocierile pentru posturi ce nu trebuiau politizate!
    Parca usl-inosii declarau ca politic, nu trebuie pusi decat ministrii si secretarii de stat.
    DECLARAU pentru prosti si in acest timp ei NEGOCIAU ?
    Iar voi asteptati frenetic laptele si mierea!
    Pai de asta au ei timp acum? De painea voastra si a copiilor vostrii ???
  • 0 (2 voturi)    
    !! (Miercuri, 11 iulie 2012, 16:25)

    paul [anonim]

    Basescu era marea problema a lui ponta pt a pune man ape justitie , daca tot vroia atat demisia lui de ce nu a acceptat schimbarea constitutiei
  • 0 (2 voturi)    
    ~~ (Miercuri, 11 iulie 2012, 16:36)

    gigel [anonim]

    degeaba a suferit atat poporul roman ? ca sa vina agarici asta si sa strice tot ? impreuna cu regele somnului ? el nu a vrut decat sa puna man ape putere si acum nu face decat sa faca rau poporului pentru a-si pastra aceasta putere !
  • 0 (2 voturi)    
    !! (Miercuri, 11 iulie 2012, 16:41)

    hitler [anonim]

    huaaa cu ponta si crin ! am ajuns sa fim bataia lui de joc ? cum poate sa ajunga un om fara carte sa conduca o tara ?? de ce aia mici si fraieri trebuie sa munceasca pentru o diploma si ponta o obtine furand ? de ce ?
  • 0 (2 voturi)    
    coincidente (Miercuri, 11 iulie 2012, 18:19)

    livius [anonim]

    Ok, suntem de acord ca face parte din campania pdl, de "lamurire a romanilor" referitoare la planurile usl. cum si actiunile usl, faceau parte din planurile partii adverse.
    ce ne intereseaza pe noi este daca sunt sau nu vinovati, nu daca este inventia lui base sau a lui voiculescu.
    -in cazul nastase, omul a tergiversat cazul, dar nu a spus clar ca nu este vinovat, ci doar ca nu ar fi legal sa fie arestat. usl a spus la fel.
    - antonescu spune ca nu-l gratiaza in urmatoarele 30 zile, dar nu spune raspicat ca peste 120 zile, cu el presedinte, nu s-ar putea intampla asta.
    -in cazul grjdan, la fel - recomandarea unui amic, nu spun cine, persoana importanta..
    - in cazul plagiatului, la fel. a spus - daca e asa renunt la diploma, deci nu ma faceti hot.
    - cursul a crescut din cauza unui atac speculativ, nu din cauza imaginii negative a Romaniei si perspectivelor apropiate.
    - funeriu v-a dat cu diplomele peste nas cand a fost acuzat, voi o scaldati ca vezi doamne, si 5 zile de curs sunt un fel de masterat (prietenul ala de la agricultura).
    - Monitorul, ISC, ICR, Comisia de Etica, CCR, Institutul de Statistica, Adm. Penitenciarelor, etc, etc.
    Fratilor, il urasc pe Boc, vreau sa va cred, dar exagerati cu coincidentele. De-aia o sa-mi incalc regula si voi merge sa votez la rahatul asta de referendum scump si inutil. Macar de la Base pot spera ca va lasa in urma un candidat mai credibil.
    Cat de comunist a fost Basescu, parca Victoras la 38-39 de ani este hranit cu comunism.
    Iar MRU, in doar 2 luni a spus ceea ce doream sa aud si de la voi ceilalti. La munca, nu la cersit ajutoare de stat, ca statul e sarac si n-are !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă