Washingtonul, ingrijorat de evenimentele din Romania care ameninta echilibrul democratic al puterilor in stat si slabesc institutiile independente

de Corina Ionel     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:25 Actualitate | Politic

Departamentul de Stat american si-a manifestat ingrijorarea fata de evenimentele recente din Romania precicand ca acestea "ameninta echilibrul democratic al puterilor in stat si slabesc institutiile independente  precum justitia". Intr-un comunicat de presa postat pe site-ul guvernamental, administratia de la Washington indeamna autoritatile romane sa se asigure ca valorile democratice si statul de drept sunt respectate in procesul de suspendare a presedintelui Traian Basescu.

Comunicatul Departamentului de Stat american, semnat de purtatorul de cuvant al institutiei, Victoria Nuland:

Suntem ingrijorati de evenimentele recente din Romania, aliatul si partenerul nostru in cadrul NATO, care ameninta echilibrul democratic al puterilor in stat si slabesc institutiile independente precum tribunalele. In timp ce Guvernul are in vedere pasul grav de a-l suspenda pe seful statului roman, solicitam ca procesul sa fie realizat intr-o maniera pe deplin corecta si transparenta, cu respectarea strict a statului de drept si a idealurilor democratice. Statele Unite sunt alaturi de partenerii UE si indeamna Romania sa sustina si sa respecte valorile si principiile comune care unesc comunitatea statelor europene si trans-atlantice.

Versiunea originala a comunicatului (lb. engleza)

Concerns over Political Developments in Romania

Press Statement
Victoria Nuland
Department Spokesperson, Office of the Spokesperson
Washington, DC
July 6, 2012

We are concerned about recent developments occurring in Romania, our NATO Ally and partner, which threaten democratic checks and balances and weaken independent institutions, such as the courts. As the government contemplates the serious step of removing Romania's head of state, we urge that the process be conducted in a fully fair and transparent manner, with scrupulous respect for the rule of law and democratic ideals. The United States stands with our EU partners and urges that Romania uphold and protect the common values and principles that unite the European and trans-Atlantic community of nations.



Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

8629 vizualizari

  • +9 (21 voturi)    
    a iesit tot occidentul cu comunicate (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:33)

    Ruhe [utilizator]

    asteptam cu interes si reactia de la mama Rusia.
    • +15 (15 voturi)    
      mai bine .... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:28)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Ruhe

      ....ar fi ca noi insine sa luam in serios situatia si sa ne pregatim de vot.
      Cel mai bun prieten al meu sunt eu insumi, pentru ca eu imi cunosc cel mai bine problemele si sunt singurul dezinteresat care le rezolva.
      E buna si bascalia dar nu in situatii limita.
  • -20 (38 voturi)    
    suntem pe drumul cel bun (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:36)

    panaite [utilizator]

    Cata vreme Germania si SUA, ocupantii nostri, metropolele globala si regionala sunt isterizate, inseamna ca suntem pe drumul cel bun, cel al eliberarii nationale si sociale !
    • +17 (19 voturi)    
      . (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:14)

      Turmentescu [utilizator] i-a raspuns lui panaite

      Ocupantii nostri sunt prostia si lipsa patriotismului. Oricine a trecut pe aici a cumparat bucati din tara asta ieftin si fara probleme, nu ne-a ocupat nimeni - ne-am vandut singuri.
    • +9 (9 voturi)    
      la tine nu o sa functioneze nici macar asta (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:20)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui panaite

      ca esti un caz fara scapare
    • +6 (6 voturi)    
      uff (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:43)

      tril [utilizator] i-a raspuns lui panaite

      Lasa ca tace mama Rusia. Si asta e un semn bun, right? O aprobare tacita, parca vad cum isi freaca mainile de bucurie!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Feedback (Duminică, 8 iulie 2012, 0:28)

      marvio [utilizator] i-a raspuns lui panaite

      Daca nu-ti place acest sistem, cine te opreste sa emigrezi in tarile unde toti oamenii sunt de aceeasi parere cu tine? Coreea de Nord, Iran, Siria, Sudan.

      Nu ca ei n-ar avea si pareri diferite, dar nu au voie sa le aiba sau exprime.

      Nu crezi ca te-ai putea plicitisi? Oricum, grabeste-te! Tarile astea speciale incepem sa le numaram pe degetele de la o singura mana!
  • -22 (36 voturi)    
    bate vant de libertate (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:37)

    armaghedon [utilizator]

    Washingtonul ar trebui sa fie ingrijorat de criza in care se afla americanii ! Dictatoul Basescu a adus numai scandaluri, intrigi, blocaje institutionale ! Multi romani se bucura de suspendarea lui ! Un presedinte care tine la poporul sau si il intereseaza cu adevarat binele acestuia, nu se comporta astfel ! Ci isi exercita rolul de mediator,ceea ce domnul Basescu nu a facut niciodata in cele 2 mandate de presedinte !
    • +16 (16 voturi)    
      Trist (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:25)

      MariusGh [utilizator] i-a raspuns lui armaghedon

      "Dictatoul" Basescu a pus premier de la USL! ..a pus un om de nimic, un mincinos si un plagiator, o rusine teribila pentru Romania, a facut asta pentru ca asa a cerut USL! Dictator? Vorbesti numai prostii, cat despre mediere, ea se face cand ai cu cine, nu cu niste oameni de nimic care calca in picioare constitutia si il suspenda 100% abuziv (again). Linistea intre institutii pe care to o cauti inseamna unda verde la furt, libertate pt hoti si un aviz negativ pe justitie de la CE. Citeste constitutia tarii, invata sa analizezi corect o situatie politica, be smarter si mai lasa antenele lui Felix.
    • +3 (3 voturi)    
      Mediere între cine și cine ? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:48)

      .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui armaghedon

      Când USL nu vrea să vină la consultări fiindcă se duce UNPR, ”un partid de trădători”, iar apoi USL face alianță cu UNPR ?

      Ce să mediezi cu catării, armaghedon dragă ?
      Vezi să nu se poarte Ponta cu tine ca Năstase cu Ciuvică din cauza armaghedonului lui.

      Bucură-te că ai fost liber sub ”dictatura” lui Băsescu să-l înjuri pe zece site-uri dintr-un foc, că Ciuvică a pățit-o pentru un e-mail.
    • +3 (3 voturi)    
      asa e viata! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 20:04)

      q1953 [utilizator] i-a raspuns lui armaghedon

      Era la inceputul anilor '50. Prin sate incepuse Securitatea sa ridice "chiaburii", de fapt fruntea satelor, oameni care prin munca si privatiuni stransesera pamant. Prostimea si puturosii se strangeau si se bucurau ca erau ridicati. "Chiaburii" cand ii luau la munca le cereau sa lucreze ca ei, ceea ce evident nu le convenea puturosilor.
      A trecut vremea si in anii '60 comunistii le-au luat pamanturile, plugirile, carutele si celorlati si i-a bagat pe toti la colhoz.
      Prin anii '80, dupa cum stiti, ii vedeam cum se chinuiau prin autobuze si trenuri cu plasele de paine cumparata de la oras, fiindca acum cei ce se bucurau(ei sau urmasii lor) ca erau arestati "chiaburii" nu mai nu mai gaseau nimic in sate.
      Eu cred ca va bucurati precum prostii si putorosii satelor in anii'50, fara sa realizati ce va asteapta.
      Nu e nimic, pana la urma tot prostii si puturosii vor fi cei care vor pierde, dar necazul este ca pana atunci vor suferi si cei care gandesc si muncesc. Dar asa este viata!
  • +29 (37 voturi)    
    logica (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:43)

    Dedalus [utilizator]

    Nu vad de ce era nevoie de suspendarea lui Basescu fix inainte de alegerile generale, fix in miezul verii.

    Exista o singura institutie a statului care functioneaza in Romania in iulie si august: justitia penala.

    Graba suspendarii pare sa fie prin urmare motivata numai de ceva ce se petrece in justitia penala.

    Suntem membrii NATO, prin urmare nivelul nostru de securitate influenteaza nivelul de securitate al aliantei.

    Ce ma ingrozeste este insa faptul ca si daca am fi izolati total pe plan international, ofensiva suspendarii tot ar continua.

    Am atins punctul de la care nu exista intoarcere.

    Din pacate, sansele lui Basescu sunt reduse la referendum, deoarece este perceput de mare parte a populatiei drept cel care "a taiat salariile si pensiile".

    As fi fost de acord cu supunerea la referndum a suspendarii lui Basescu, dar dupa alegerile generale. Nu vad ce ar fi putut face Basescu asa de grav pana atunci, mai ales ca guvernul ii era ostil.

    Un singur lucru se putea intimpla pana la alegerile generale si care sa nu mai poata fi modificat dupa aceea, si anume condamnari penale.

    Acestea sunt deductii logice.
    • +3 (3 voturi)    
      n-ai auzit? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:11)

      Katerra [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      vine sfarsitul lumii :-)
    • +7 (7 voturi)    
      graba (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:01)

      ator2050 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Il vor gratia pe bombonel.
      • +3 (3 voturi)    
        ...dar cu stil (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:55)

        .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui ator2050

        Știi când îl vor grația pe Năstase ?
        În timpul campaniei pentru referendum a lui Băsescu ? Nuuu... Doar n-o să-i dea muniție...

        Năstase va fi grațiat imediat DUPĂ exit-poll-ul din seara zilei referendumului. Până atunci, lumea trebuie convinsă că Antonescu-Ponta sunt de fapt niște mielușei cuminți fără intenții de grațiere.
  • +16 (26 voturi)    
    SUA vorbeste prostii (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:46)

    abcde [utilizator]

    Ponta: Sunt niste ingrijorari normale. Si la alegerile din Germania, SUA s-a exprimat la fel. :))

    Se duce tovarasu joia viitoare la UE sa le explice el cum sta treaba cu plagiatul
    • +8 (8 voturi)    
      Susplagiat (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:17)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui abcde

      Suspendarea a acoperit Plagiatul. E mai boacana una decat alta. Asa ca nici nu stiu de unde o sa inceapa acest exemplar exotic dealtfel pentru UE. Se vor uita la el
  • +10 (12 voturi)    
    Hai la strand! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:51)

    Trojan.H [utilizator]

    Dupa stresul din ultimele zile orice roman are datoria patriotica de a-si reface conexiunile nervoase la strand/litoral/munte/tara/terasa.
    Despre Mafia, saptamina viitoare.
    God bless America!
  • +15 (23 voturi)    
    de aia l-au trimis pe wesley clark , nu? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:53)

    ovidiu35 [utilizator]

    Asta nu i-au impiedicat sa il corupa pe ponta ca sa plateasca o consultanmta de 200 mii pe an la generalul Clark, nu?
    Poate ii spune generalul Clark ca plagiatul e infractiune in ROmania conform legii dreptului de autor si se pedepseste cu inchisoare.
    • +16 (20 voturi)    
      chiar ma intreb.. (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:54)

      freedomforall [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      ..cum de unii nu isi dau seama ca Wesley Clark nu a fost pus la guvern pentru al sprijini pe Tonto.Americanii au reactionat rapid la evenimente si se protejeaza de "influente" negative!De ce rusii au dat comunicat a doua zi de la numirea lui Clark ca si "consiler",ca nu se vor amesteca in treburile interne ale Romaniei?Cititi printre randuri oameni buni!Este grava situatia , mai ales pe valul de antipatie cu care se confrunta Traian Basescu din cauza asocierii cu PDL.Sper sa iasa bine la referendum si sa scapam de dobitocii astia care sau instalat ilegal in fruntea tarii!
      • +4 (4 voturi)    
        Similar contractului cu (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:52)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui freedomforall

        Bechtel! Nu vi se pare? Tot PSD-ul l-a facut de platim si acum. Numai ca de data aceasta areactionat NATO care e ingrijorata nu UE care inca doar da din gura.
        Pai ei fac scut la Oveselu, baga milioane si crezi ca asteapta sa vada ce face prostul popor roman la referendum????
    • +8 (14 voturi)    
      Ce legatura are Clark cu guvernul SUA? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:05)

      Petran [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      Ce legatura are Clark cu guvernul american? E singurul sef al NATO dat afara din slujba si acum e un cetatean american ca oricare altul, care luicreaza cu contract. Uitandu-se la orizont a vazut o vaca buna de muls, PSD&com, care de felul lor sunt ahtiati sa se pozeze cu personalitati straine. Ilici era cu Michael Jackson, Nastase cu oricine se nimerea, iar Geoana si Ponta s-au batut pe Clinton, Tony Blair si altii. Si Clark a aterizat la Bucuresti pe vrem si noi sa stim cati bani ca sa ii faca imagine lui Viktoras. Ca spune Ponta ca lucreaza pe gratis pentru e , asta merge la tara, la bunicute, la tara care inca nu stiu ca Iliescu nu mai e la putere.
  • +22 (26 voturi)    
    Dictator... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:57)

    freedomforall [utilizator]

    ...e clar.Traian Basescu este conducatorul din umbra al lumii,guvernele din intraga lume civilizata dau comunicate de ingrijorare de frica dictatorului.Iar dictatorul se duce sa-i intrebe pe romani daca mai ramane in functie sau nu.Halal dictator!
    • +4 (4 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:30)

      Scum Hero [anonim] i-a raspuns lui freedomforall

      Daca Traian Basescu e reconfirmat presedinte e clar ca a fost si a fraudat singur la fiecare sectie de votare din tara, iar cei "nspe" membri de comisie de votare care-s contra lui nu l-au putut opri...

      Oare cu ce se va mai apara USL in loc sa strige fraudare? asta cand ei fac si buletinele de vot, decid si sectiile de votare, coordoneaza supravegherea si transportul buletinelor, stabilesc bec/bej si toate celelalte be-uri...
      Oare in 3 saptamani reusesc prin ordonante de urgenta sa mute tiparirea buletinelor de vot la ponta, singura sectie de votare din tara la voiculescu si biroul electoral central la antonescu acasa?
  • +20 (26 voturi)    
    acum? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:04)

    predy [utilizator]

    deja e tarziu! caracatita usl-ista inghite (infuleca) rapid toata tara . ar fi trebuit sa va trimiteti , dragi europeni si americani, observatori in parlamentul romaniei si nu numai sa vedeti cum golanii sug razand viatza din trupul Romaniei!
  • +39 (47 voturi)    
    Sa inceteze samovolnicia Ponta-Antonescu (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:07)

    virgo39 [utilizator]

    Thank you USA!
    Multumim SUA pentru pozitia ferma fata de derapajul de la democratie din Romania.
    Atitudinea de sfidare a inteligentei poporului roman comisa de Ponta, Antonescu Voiculescu trebuie sanctionata si de poporul roman. Nu putem sta nepasatori la grosolania cu care ni se spune ca Romania nu este tara noastra ci este proprietatea unui plagiator, a unui mascarici si a unui urmarit in justitie ajutati de grupuri iresponsabile de indivizi dubiosi care si-au facut loc in parlament ca sa scape de justitie. (vezi C. Voicu)
    Nu putem sta indiferenti cand acesti mercenari incearca sa ne duca inapoi cu 20 de ani. Romani si-au dat viata pentru a fi in randul tarilor libere si democrate. Jos hotia, golania si nesimtirea. Nu traim in bantustanul lui Voiculescu. Romania este si tara noastra ! Sa aratam ca ne pasa si sa-l readucem pe Basescu la Cotroceni!
    • -28 (30 voturi)    
      mov your body (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:30)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui virgo39

      Disperare mare, violetul s-a întors în vestimentația băsiștilor. Se pare că ultimul aliat al ex-ului a rămas Aliodor Manolea, nu Elena Udrea.
      • +12 (12 voturi)    
        daca esti pe aici!!! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:54)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        simbolul disperarii: postarile lui mazeta!!! chiar arde fitilul???? nu vor mai fi bani de solda?
  • +31 (35 voturi)    
    daca... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:08)

    rov [utilizator]

    daca electoratul va lasa tara in mainile lui voiculescu si a grupului care a acaparat puterea si bunurile Romaniei dupa 89, atunci chiar isi merita soarta.
    Culmea este ca tocmai votantii acestor impostori si manipulatori ordinari au cel mai mult de suferit. Minciuna- Impostura- Hotie, ce poate iesi bun de aici ?? Ce se pate cladi pe mizerie ? Doar o alta mizerie.
    TREZIREA sarman popor !!!
    Calaul va ademeneste in barlogul lui...deghizat in ponta si crin...
  • +40 (46 voturi)    
    Cei trei care au speriat Estul (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:10)

    CezarN [utilizator]

    Viktor Ianukovici
    Viktor Orban
    Viktor Ponta
    • +2 (2 voturi)    
      vestul (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:33)

      Scum Hero [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      Cred ca au speriat mai mult vestul decat estul... dar fraza asta merita un pumn de plusuri :)
  • +30 (34 voturi)    
    Planul lui Felix (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:12)

    sebagain [utilizator]

    Nu stiu de ce nu candideaza dl Ponta la Presedintie? Deja , din momentul asta absolut orice este posibil.
    • +17 (21 voturi)    
      Mai mai (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:13)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

      Pt ca o sa candideze Felix
  • +36 (40 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:14)

    dovakhin [utilizator]

    mare atentie Washington, ca poate va da Ponta o OUG...lol
  • +30 (34 voturi)    
    hmm... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:19)

    domu [utilizator]

    nu puteau sa se arate îngrijoraţi şi acu' 20 de ani?
    Oricum expresia " our NATO Ally and partner" îmi dă speranţe. E bine.
    • +4 (4 voturi)    
      Ai vazut reactie (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:55)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui domu

      rapida la americani? Nu asteptau ei rezultatul unui referendum la care participa poporul .... roman! Ca altul nu avem.
      Doar nu ii lasau pe KGB-isti sa isi faca de cap prea mult. Iliescu nu doarme!
  • +31 (33 voturi)    
    Traducere (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:31)

    Observator roman [utilizator]

    SERIOUS - din "...contemplates the serious step..." - nu trebuie tradus prin serios, ci prin GRAV.
    N.R. -Multumim
    • +2 (6 voturi)    
      traducere (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:29)

      xvlad [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Eu as traduce prin "pasul important" sau "pasul de o deosebita importanta".
  • +44 (48 voturi)    
    Ponta nu uita, Romania nu-i a ta! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:32)

    virgo39 [utilizator]

    Daca ar fi sa ne luam dupa piesa proasta de ieri din Parlamentul Romaniei tara ar fi a lui Voiculescu si a acolitilor lui: Antonescu si Ponta. Aceasta adunatura de mercenari care nu ne mai reprezinta a votat suspendarea Presedintelui Romaniei pe motiv ca ar fi "incalcat grav" Constitutia Romaniei. Avizul CCR nu a retinut nici o fapta care sa poata fi calificata drept "incalcare grava" dar Antenescu a considerat ca nu mai este cazul sa mentioneze acest "fleac". In schimb l-a lasat pe Sova (acest pretins jurist - o fi si el doctor?) sa declare pe propria raspundere ca Basescu a incalcat grav constitutia.
    Apoi haita USL, asistata de dornicul de stabilitate, Oprea, si vesnicul la putere UDMR au votat absolut fara nici un temei suspendarea Presedintelui cu 246 voturi (au votat si Catalin Voicu condamnat la 5 ani de inchisoare in asteptarea sentintei definitive, si alti 2 parlamentari declarati incompatibili)
    Ce am castigat noi ca popor din suspendarea Presedintelui? Am dorit noi cei 5 milioane de romani care l-am ales pe Basescu, suspendarea lui? Eu personal nu am dorit acest lucru. Acum pe cheltuiala noastra va trebui sa iesim din nou la referendum pe 29 iulie si sa-l reconfirmam pe Basescu ca Presedinte al Romaniei.
    Romania este si tara noastra. Avem nu numai dreptul ci si datoria sa ne alegem conducatorii. Tara nu este plantatia lui Voiculescu. Sa se duca sa-si administreze averile stranse pe spinarea noastra in Cipru sau unde si le-a ascuns.
    Antonescu, Ponta si Voiculescu nu ne mai luati de prosti. Romania nu este proprietatea voastra!
    • +6 (6 voturi)    
      Ungurii (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:07)

      kast 309 [utilizator] i-a raspuns lui virgo39

      Draga virgo39 ,ai perfecta dreptate, un aport deosebit la suspendarea presedintelui Basescu la Frunda cu gasca lui de unguri .
      A fost condamnat la inchisoare un parlamentar ungur ,la fel ca si USL -isti au declarat ca e facatura politica .
      Sa dea Dumnezeu ca partidele de dreapta ( fara PNL) sa intruneasca la toamna in alegeri peste 50% ,sa nu mai aiba nevoie de UDMR.
      Plagiatorul (hotul) , mincinosul Ponta sa-si dea DEMISIA.
  • +40 (40 voturi)    
    Rule of Law (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:44)

    oilman [utilizator]

    rule of what ? De la atacarea in diferite forme a CCR (doi judecatori amenintati de ministrul justitiei ca nu ar fi compatibili, la presiuni permanente printr-o gama foarte large de masinatii bolshevice), la violarea ICR, comisiei de etica din Min Educatiei, la inlocuirea politica a tuturor positiilor relevante / cheie in companiile de stat, ministere, etc, totul duce la o concluzie foarte simpla: Statul de drept din romania - asa juvenil si amarit cum era - a fost calcat in picioare. Sub pretextul unui mandat dat de populatie dupa o prelungita perioada de criza si masuri dure - dar necesare - de austeritate - care au diferentiat in final printre altele romania de Grecia - Mafia boshevica USL s-a repezit flaminda (de putere si ciolan) sa acumuleze toate institutiile statului. Pasul urmator va fi fraudarea rezultatelor referendumului, unde chiar daca a pierdut enorm din popularitate Basescu tot are sanse mari de peste 50% (inca mai am incredere in discernamintul unui popor care nu vrrea sa se intoarca in perioada de gratie 1980 cind Ceausescu si gasca lui (printre care si socrul penalului Adrian Nastase) terorizau romania.
  • +38 (38 voturi)    
    AMF (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:51)

    thjokki [utilizator]

    Acum tot Basescu l-a sunat pe Obama domnule Ctrl+v Ponta?? Demisia plagiatorului NU demiterea Presedintelui!
    • +18 (18 voturi)    
      Raspuns (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:15)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui thjokki

      Funeriu l-a pus pe Obama sa sune
  • +23 (25 voturi)    
    A 3 (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:57)

    Cel [anonim]

    Cum suna stirea la A3, basescu a dat din banii pensionarilor guvenrului amenrica pentru a il sustine.
    • +15 (17 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:16)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui Cel

      Chiar au dat stirea asta?:)) S-au prins astia de la antena 3
  • +27 (29 voturi)    
    I-am asteptat pe americani, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:09)

    MASD-RO [utilizator]

    dar au venit rusii. Sistemul opresiv comunist a venit prima data au venit ca un fulger, avand in spate intreaga putere a armatei sovietice. Au nesocotit toate regulile fragilului joc democratic de la acea vreme, reusind sa ne inabuse orice tentativa de libertate pentru aproape jumatate de secol.

    In 1989 ne-am recastigat libertatea, doar ca paza democratiei a fost "asigurata" de esalonul 1 al comunistilor. Le-am simtit si inca mai vedem efectele.

    Acum, in 2012, comunistii se reintorc, cu dispretul si determinarea caracteristica. Antonescu-Ponta: o versiune updatata, mai sinistra, macabra si feroce decat orice s-a vazut in ultimii ani.

    Americanii nu ne pot face regula in curte. Noi avem sarcina de a lupta impotriva monstrilor trecutului. Trebuie ca noi, cetatenii de bun simt, responsabili si profesionisti, sa ne mobilizam pentru a salva Romania de la pericolul unei noi epidemii de comunism.

    http://www.petitieonline.com/miscarea_pentru_apararea_statului_de_drept_din_romania

    http://www.facebook.com/pages/Miscarea-pentru-apararea-statului-de-drept-din-Romania/441712469182648
  • +22 (24 voturi)    
    Bravo Ponta! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:14)

    cohan [utilizator]

    Eu zic sa iei legatura cat mai repede cu Bashar al-Assad. El s-ar putea sa fie de partea ta.
  • +15 (17 voturi)    
    Multumim America, dar este cam tirziu!! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:17)

    Wanga [utilizator]

    america trezeste-te ca ne papa rusii cu deveselu cu tot!!
    neocomunistii mafioti si-au spus in practica pina acum planurile conform programului primkit din exterior.
    mai ramane bagatela numita votul poporului, dar vorba specialistilor in alegeri de la rasarit, probata de atitea ori, nu conteaza citi voteaza, conteaza cine numara.....si s-a vazut si la locale!!
    romani ati cam belit-o de data astga cu indiferenta si neimplicareaq voastra!
    viitorul suna .....nasol!!
  • -17 (21 voturi)    
    nu mai cenzurati ! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:19)

    panaite [utilizator]

    Cata vreme Germania si SUA, ocupantii nostri, metropolele globala si regionala sunt isterizate, inseamna ca suntem pe drumul cel bun, cel al eliberarii nationale si sociale ! Afara cu neoconservatorii neoliberali tradatori care sunt promotorii neocolonialismului !
    • +2 (2 voturi)    
      Nu ești cenzurat (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 19:19)

      .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui panaite

      mesajele cu majoritate minusuri sunt colapsate automat. Nu sunt șterse.

      Să știi că eu tot le deschid de curiozitate, să văd de ce a votat majoritatea negativ.

      Îmi pare rău, dar viziunea ta mi se pare aberantă.

      Ai un vot negativ și din partea mea.
  • +12 (14 voturi)    
    Saracirea dramatica a celor saraci! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:26)

    Anticoruptie [utilizator]

    Scaderea puterii de cumparare, a celor cu rate precum si a tuturor romanilor trebuie sa dea de gandit! Romani sa va vad cand euro va ajunge la 5 RON! USL = Inflatie adica scaderea puternica a puterii de cumparare! Asta a facut USL-ul! Suspendati-l pe Basescu romani si sa-i alegeti din nou pe Iliescu, Voiculescu si "lupii" a caror haita este pe cat de speriata de arestarea lui Nastase pe atat de feroce pentru a pune mana si pe aerul pe care il respirati! Mai este ceva de vandut din Romania?
  • +12 (14 voturi)    
    Imn de lupta contra uslasilor ! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:27)

    MartinW [utilizator]

    Poanta si cu Crina
    Ne-au cam furat masina !
    Ei nu stiu sa conduca ,
    Masina-i cam nauca !
    Dar asta nu conteaza,
    Natiunea tot nu-i treaza!
    Poanta si cu Crina,
    Au acuma masina !
    Poate ne vom trezi
    Si ii vom izgoni !

    Poate cineva va pune aceste versuri pe muzica !
  • -18 (18 voturi)    
    lacheu (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:36)

    zaphoss [utilizator]

    Din punct de vedere al ambasadorului SUA la Bucuresti democratia sub regimul Basescu este dreptul romanilor de a nu fi impuscati pe strada ca in Siria. Va mai mirati ca SUA isi apara lacheul?
    • +7 (7 voturi)    
      o fi! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:56)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

      dar intre un lacheu al USa si un lacheu al rusilor eu stiu sa aleg! tu stii???
  • +17 (19 voturi)    
    Ceasul (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:40)

    AdrianCinta [anonim]

    Tic, tac, tic, tac ….
    Cu fiecare clipa care trece se apropie sfarsitul usl.
    Nu stiu cine va castiga in toamna, dar aveam convingerea ca in doi ani vor fi maturati de cei pe care i-au mintit de la putere
    In ultima vreme si-au dat in asa hal arama pe fata, incat – chiar daca vor castiga in toamna – ceasul le va suna mult mai repede !
    • +2 (2 voturi)    
      Măturați în doi ani ? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 19:55)

      .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCinta

      Ia citiți ce s-a întâmplat în Germania în doi ani și ceva, exact după o criză economică majoră.

      http://ro.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler

      Spicuiesc :
      ”În martie 1933 Hitler s-a hotărât să propună noului parlament Legea de împuternicire [...], care prevedea înlăturarea procedurilor și legislației parlamentare și transferul puterii depline cancelarului și guvernului său, prin asumarea de prerogative dictatoriale. Cu ajutorul mulțimii adunate în stradă și a terorii instaurate de „Batalioanele de Asalt” sau SA [...] și a celeilalte organizații paramilitare, SS [...], legea a fost adoptată cu 444 de voturi favorabile și 94 contra.”

      Se poate încă spune ”hai mă că nu e chiar așa”.
      CORECT.
      DAR trebuie avut în vedere că deocamdată USL sunt temperați de alegerile parlamentare care urmează. Și au de asemenea tupeul să mute instituții în subordinea guvernului, să dea ordonanțe de urgență în domenii în care este ilegal să o facă, să publice în ore/zile OUG în Monitorul Oficial, dar să amâne publicarea deciziilor Curții Constituționale (bineînțeles, după mutarea Monitorului Oficial de sub coordonarea parlamentului în subordinea guvernului).

      Poate Ponta-Antonescu nu au idealuri atât de apropiate de al lui Hitler.

      Dar tupeul cu care stâlcesc legile țării și instituțiile statului nu reușesc să mă convingă că un viitor cu ei e chiar roz și că vor lăsa mult din adevărata voință a poporului să se întrevadă.
      Am în vedere și faptul că au modificat legea referendumului printr-o ordonanță de urgență.

      Referendumul este un instrument de consultare a poporului.
      O lege în privința referendumului nu o poți modifica printr-o ordonanță de URGENȚĂ a GUVERNULUI.
      Dacă vrei să o modifici, faci dezbatere publică amănunțită și încerci să treci modificarea prin parlament.
  • -10 (16 voturi)    
    Sarcastic (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:50)

    Sarcastic [utilizator]

    Puţin îmi pasă ce spun cei de afară (vezi Grecia) că nenea Băsescu tot va fi suspendat.Şi-a meritat soarta.
    • 0 (2 voturi)    
      Eşti zero (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:57)

      lupi [utilizator] i-a raspuns lui Sarcastic

      Inutil sa ti se răspundă! esti în logica " Ba pe a matii!! "
      • +1 (1 vot)    
        Luptă luptă Pdl,luptă luptă pdl, ura ,ura... (Duminică, 8 iulie 2012, 19:17)

        Sarcastic [utilizator] i-a raspuns lui lupi

        E greu când pierzi ciolanul.
  • +21 (27 voturi)    
    Ponta Viorel Victor, se face vinovat (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:57)

    alex1234 [utilizator]

    Ponta Viorel Victor, se face vinovat si o sa fie judecat pentru:

    1. Nerespectarea premeditata a Deciziei Curtii Constitutionale prin reprezentarea Romaniei la Bruxelles, fapt care a uzurpat atributiile functiei Prezidentiale, in circumstante agravante prin Impiedecarea publicarii Deciziei Curtii in Monitorul Oficial (mutat premeditat).

    2. Incalcarea Constitutiei in forma agravanta, deci repetat si cu premeditare, prin emiterea Ordonantei de Urgenta ce elimina Dreptul Curtii Constitutionale de a se pronunta asupra Constitutionalitatii Hotararilor Parlamentului. Constitutia interzice Ordonantele de Urgente ce privesc Institutiile Fundamentale ale Statului.

    3. Incalcarea Constitutiei in forma agravanta, deci repetat si cu premeditare, prin emiterea Ordonantei de Urgenta ce modifica Legea Referendumului. Constitutia interzice Ordonantele de Urgente ce privesc o Institutie Fundamentala a Statului, cea a Referendumului.

    4. Revocarea ilegala pentru abateri imaginare, de catre majoritatea parlamentara pe care o conduce, a Avocatului Poporului, singura Insitutie care putea ataca la Curtea Constitutionala Ordonantele Neconstitutionale de mai sus

    5. Inlocuirea Ilegala de catre majoritatea parlamentara pe care o conduce, a Presedintilor Camerelor, incalcand regulamnetele Camerelor care prevedeau ca Presedintele unei Camere poate fi revocat doar de Grupul Parlamentar care l-a propus in acea functie.

    6. Suspendarea Ilegala a Presedintelui Romaniei prin Incalcarea Repetata a Constitutiei in forma premeditata si continuanta folosindu-se de ilegalitatile prezentate mai sus

    7. Toate acestea il fac Vinovat si de Subminarea Institutiilor Statului de Drept

    8. Furt Intelectual prin Plagierea Lucrarii de Doctorat
    si insusirea ilegala de Titluri Universitare

    Acestea sant faptele penale de care se face vinovat Viorel Ponta.
    • -4 (4 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:54)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Crezi ca daca ar fi problema de referendum de suspendare Victoras Ponta, as zice nu? Punctul 8 e suficient....

      Sa nu uitam insa ca cine seamana vant, culege ploaie.... Cine a facut zeci de ordonante de urgenta, majoritatea cu probleme de constitutionalitate? Boc, desigur... Cine a numarat aiurea voturile? Anastase, desigur... Cine cheama la sustinere ?Videanu-bordura, desigur...Cine a negociat UNPR si a reevaluat? Basescu, desigur... Pentru mine e important ca urmatorii care mai declara ca lupta contra sistemului corupt PSD si apoi de la guvernare doar mimeaza, sa inteleaga ca nici o pedeapsa nu e suficient de mare pentru ei... Si cu o floare ( Nastase la puscarie) nu se face primavara....

      Cum zicea Copy-Ponta, el e suficient de tanar sa-i vina randul....
      • +2 (2 voturi)    
        Oare cine (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 20:14)

        .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui owl

        Cine a respectat decizia Curții Constituționale când aceasta a decis că OUG și legi promovate aveau probleme de constituționalitate ? PDL.

        Cine a scos obligativitatea respectării deciziilor Curții Constituționale ? USL.

        Cine a eliminat din partid membrii cu decizii definitive de vinovăție date de justiție ? PDL.

        Cine arată cu degetul înspre justiție și susține nevinovăția membrilor cu decizii definitive de vinovăție ? USL.
        (Asta ca să nu mai amintesc de deplasarea în teritoriu a lui Ponta pentru a susține și vota un candidat USL condamnat definitiv, cu suspendare, dar găsit vinovat definitiv)

        Eu știu ce votez la referendum.
        Tu fă de asemenea exact ce vrei.

        Iar la parlamentare probabil că vrei să sugerezi că vei vota cu dreapta reînregimentată în USL.
  • +16 (16 voturi)    
    In opinia mea (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:01)

    Audit [utilizator]

    Presedintele, in aceasta campanie, trebuie sa explice ca INDIFERENT cine ar fi persoana care ocupa scaunul de la Cotroceni si este suspendata, la fel de mult rau se face Romaniei. Nu il vom infunda pe Basescu ci vom calca in picioare Romania cu toate sacrificiile facute pana acum. Indiferent de persoana care e suspendata. Uitati-va la EURO - toata asa zisa crestere data bugetarilor s-a dus pe apa sambetei (mai grav este ca suntem loviti si noi nebugetarii).
    Ce bine ar fi daca ne-am gandi la noi si nu la ce fac Ponta si Antonescu - ca ei castiga! Ei castiga dar tie in casa nu ti se intampla nimic; nu ei iti platesc facturile care vor creste, nu ei sunt la casa cand ajungi cu cosul de cumparaturi ci tu cu cardul tau, etc. Lor si acolitilor lor intradevar le va fi mai bine.
    Pe noi ne vor termina reactiile, implicatiile internationale care, pe drept cuvant, vor fi radicale (s-au incalcat orice reguli minime de bun simt, legislatie, constitutie). Si totul pentru un singur om: Nastase.

    Mineriada a fost mic pistrui.
  • +6 (6 voturi)    
    Ciudat nu? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:47)

    martianu [utilizator]

    Intreaga planeta e ingrijorata de ceea ce fac mafiotii astia, inafara de oamenii de rand, cei ce ieseau in strada candva la -20 de grade celsius. O tara de prosti, asta suntem.
    • +3 (3 voturi)    
      Abia astept Referendumul! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 22:13)

      marvio [utilizator] i-a raspuns lui martianu

      Nu aveti dreptate. Si daca ies 100.000 de oameni in strada, ce se intampla? Veti vedea la Referendum cat de mult au evoluat romanii, chiar si fata de luna mai 2012!

      Mai sunt si romanii nostri din afara tarii, iar ei sunt foarte disciplinati.

      De ce sa ies in strada? Chiar nu am timp. Insa, abia astept Referendumul!
  • 0 (0 voturi)    
    mintea romanului de pe urma! (Duminică, 8 iulie 2012, 10:42)

    Wanga [utilizator]

    Romane stoarce-ti neuronul si fa diferenta intre un stat democratic european si un stat totalitar comunist!
    Vrem ajutorul europenilor in vreme de criza sau vrem ajutorul altora!
    vrem sa ajungem in situatia grecilor?! dar atentie noi nu avem turismul lor sa mai putem supravietui!
  • 0 (0 voturi)    
    realitatea.net (Duminică, 8 iulie 2012, 10:43)

    Wanga [utilizator]

    culmea pe realitatea net Base iese cu 68%
    ce sa fie, ce sa fie?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă