Filmul zilei de marti: Blaga si Anastase demisi de la conducerea Senatului si Camerei/ Avocatul poporului, demis/ Intre revolta presedintelui, ingrijorarea diplomatilor straini, proteste de strada, reactiile din presa internationala si incercarea USL de a sustine ca totul "este doar un exercitiu democratic".

de Ionut Baias     HotNews.ro
Miercuri, 4 iulie 2012, 4:48 Actualitate | Esenţial

Asaltul USL
Foto: Colaj foto
Parlamentul Romaniei s-a intrunit marti, 3 iulie, in mai multe sedinte extraordinare. Vasile Blaga si Roberta Anastase au fost inlocuiti marti de la sefia celor doua camere cu Crin Antonescu si Valeriu Zgonea. Si AvocatulPoporului, Gheorghe Iancu, a fost revocat din functie si inclocuit cu PSD-istul Valer Dorneanu. Urma Curtea Constituionala, dar USL a dat asigurari ca nu o vizeaza. Circa 200 de oameni au protestat impotriva guvernului si a USL pentru a doua zi consecutiv. Mihai Razvan Ungureanu cheama la manifestatii de amploare pentru joi. Traian Basescu compara situatia cu mineriada din 13-15 iunie 1990 si sustine ca tinta finala a actiunilor majoritatii parlamentare este punerea sub control a justitiei. Mark Gitenstein si Viviane Reding trag un semnal de alarma, iar Deutsche Welle compara situatia de la Bucuresti cu dictatura din Belarus si cu Germania Nazista.

Un nou presedinte al radioului public

Asaltul USL a inceput marti dimineata prin numirea lui Ovidiu Miculescu, membru CA al SRR din partea PSD, in functia de presedinte al Radioului public​ in locul lui Andras Demeter.

Ziua a continuat apoi cu protestul PDL-istilor in plenul Parlamentului contra lui Victor Ponta. Parlamentarii PDL au afisat mesaje pe care scria "Respect Curtea Constitutionala", "Salvati ICR", "Rusine Victor Ponta" sau "Plagiat = Furt". PDL-istii au plecat din sala cind a inceput votul pentru validarea conducerilor Radio Romania si TVR. 

Discursul lui Ponta si conflictul cu Blaga

Victor Ponta a sustinut marti un discurs in fata camerelor reunite ale Parlamentului, in absenta parlamentarilor PDL care au protestat fata de tentativa de confiscare de catre USL a tuturor institutiilor statului. Ponta a spus in discurs ca va cere mandat Parlamentului si pentru Consiliul European din toamna si a enumerat concluziile Consiliului European din 28-29 iunie la care participat in ciuda deciziei Curtii Constitutionale.

Ponta a avut un schimb de replici cu Vasile Blaga, care i-a spus presedintelui PSD "Ati furat, ati plagiat. Va indreptati spre o dictatura. De ce nu ati respectat decizia Curtii Constitutionale?" si "Nu va mai trece mult timp pana cand romanii vor fi arestati pe strada pentru delicte de opinie./ Domnule Ponta, va cerem sa va dati demisia de onoare, asa cum i-ati cerut domnului Mang".

Ponta a replicat spunand ca nu va raspunde atacurilor la persoana pentru ca "vreau sa ma bat cu stapanul". "Domnul Blaga a spus ca n-am facut nimic noi cei aflati la gvernare de 50 de zile. Vreau sa le spun romanilor: am dat inapoi salariile pe care PDL-ul le-a taiat; am organizat alegeri corecte asa cum guvernul domnului Blaga nu a reusit in ultimii ani", aspus Ponta. 

Avocatul poporului, demis. PSD-istul Valer Dorneanu, noul presedintele interimar al institutiei

Valer Dorneanu (68 de ani) a fost ales presedinte interimar al institutiei Avocatul Poporului, dupa ce Gheorghe Iancu a fost revocat din functie, cu 236 voturi pentru, 47 impotriva si 15 abtineri. Pana acum adjunct al Avocatului Poporului pentru domeniul - armata, justitie, politie, penitenciare, Valer Dorneanu a fost deputat PSD in 2000-2008, iar in primul mandat de parlamentar a fost presedintele Camerei Deputatilor. In perioada 1967-1974 Valer Dorneanu a fost procuror la procuraturile locale ale sectoarelor 5 si 6 din municipiul Bucuresti. Apoi a fost expert pe probleme de legislatia muncii la UGSR si din nou procuror la Directia Recursuri Extraordinare Civile din Procuratura Generala intre anii 1980 - 1985.

Blaga si Anastase demisi de la conducerea Senatului si Camerei

Crin Antonescu e noul presedinte al Senatului, dupa ce Vasile Blaga a fost demis din functie intr-o sedinta extraordinara de plen. Ca al doilea om in stat, Crin Antonescu va deveni presedinte interimar al Romaniei daca Traian Basescu va fi suspendat. Vasile Blaga a calificat drept "lovitura de stat" actiunea parlamentara si a anuntat ca va depune o plingere penala pentru incalcarea Regulamentului Senatului. Mai devreme, PSD-istul Ilie Sirbu a spus ca motivul pentru demiterea lui Blaga este faptul ca USL are acum majoritatea, in timp ce un alt PSD-ist, Valeriu Zgonea, a spus ca "PDL poate sa sesizeze si mama Curtii Constitutionale".

Roberta Anastase a fost revocata, marti seara, din functia de presedinte al Camerei Deputatilor cu 160 de voturi "pentru" si 1 "impotriva". omisia juridica a Camerei Deputatilor a votat, in unanimitate (USL + UNPR), pentru revocarea Robertei Anastase din functia de presedinte al Camerei.

USL a venit cu un raport in care Roberta Anastase este acuzata ca a incalcat regulamentul Camerei in sedintele plenului reunit din 20 si 27 septembrie 2011, cand s-a dat votul pentru numirea unor consilieri la Curtea de Conturi. Valeriu Zgonea a fost propus de grupul deputatilor PSD la functia de presedinte al Camerei Deputatilor.

Blitzkriegul USL-ist starneste ingrijorare. Gitenstein si Reding iau atitutdine

"Sunt profund preocupat de orice incercare de amenintare a independentei institutiilor democratice din Romania.  Manipularea sau amenintarile la adresa institutiilor D-voastra, in special a instantelor judecatoresti, nu vor reprezenta un motiv de ingrijorare doar pentru guvernul american, ci si pentru modul in care Romania este perceputa pe pietele financiare", spune Ambasadorul SUA la Bucuresti, Mark Gitenstein, intr-o declaratie remisa redactiei HotNews.ro cu privire la evenimentele politice din ultimele zile.

Prima reactie a unui oficial al Comisiei Europene a fost cea a lui Viviane Reding, comisarul pentru justitie, drepturi fundamentale si cetatenie. "Sunt profund ingrijorata de recentele atacuri la independenta Curtii Constitutionale din Romania", scrie pe contul sau de Twitter comisarul european Viviane Reding, detinatoare a portofoliului justitie, drepturi fundamentale si cetatenie. "Pentru mine, un sistem judiciar functional si independent este o pre-conditie pentru respect reciproc in Spatiul european de Justitie."

Au urmat protestele de strada. MR Ungureanu cheama lumea la miting pentru joi

Circa 200 de oameni au protestat calm marti seara linga sediul Guvernului. Oamenii au purtat pancarte cu mesaje anti-USL si anti-Ponta, ia la proteste si-au facut aparitia si Mihai Razvan Ungureanu sau Theodor Paleologu.(vezi video aici)

"Ceea ce se intampla astazi imi aduce mie aminte, ca istoric, de momente negre din perioada interbelica. In ultima saptamana primesc din ce in ce mai multe mesaje din exterior care fac analogia intre Romania si Ucraina. Este vorba despre incercarea de a anihila institutiile statului de drept", a declarat M.R.Ungureanu ca reactie la actiunile intreprinse in ultimele ore de USL.

"Fac un apel catre cetatenii onesti sa participe la mitingul de joi, din Piata Revolutiei, de la ora 18. ​Cand valorile pentru care s-a luptat in decembrie '89 sunt calcate in picioare, nu ne permitem sa ramanem in casa", a mai spus acesta.

Replica presedintelui Basescu. Ton imperativ si o analogie cu mineriadele

Presedintele Traian Basescu a declarat marti seara la Cotroceni, pe un ton imperativ, ca "tinta finala a actiunilor majoritatii parlamentare conduse de Ponta, Antonescu, este punerea sub control a justitiei. Cer majoritatii parlamentare si liderilor sa inceteze imediat actiunile impotriva institutiilor Statului Roman!" Basescu a spus ca, potrivit analizelor sale, Romania se afla acum - din cauza actiunilor Guvernului si Parlamentului, intr-o situatie similara cu cea de la mineriada din 13-15 iunie 1990. Basescu le-a cerut de citeva ori, pe un ton dur, liderilor USL sa inceteze actiunile impotriva institutiilor. (vezi aici toate declaratiile presedintelui)

Si reactia copresedintilor USL. Victor Ponta: Presedintele a facut un gest impotriva Constitutiei in aceasta seara, poate fi sanctionat constitutional si legal de Parlament/ Crin Antonescu: Declaratiile lui Basescu reprezinta o incercare inacceptabila de amenintare si intimidare

Premierul Victor Ponta a declarat, marti, la Antena 3, ca presedintele Traian Basescu poate fi sanctionat in mod sigur constitutional si legal de catre Parlament, in conditiile in care seful statului a facut un gest impotriva Constitutiei. El a mai declarat ca Guvernul si Parlamentul au acceptat decizii ale instantei chiar si cand au fost dureroase personal, pentru a respecta conditionalitatile stabilite prin Mecanismul de Cooperare si Verificare pe justitie.

Crin Antonescu a comentat la Parlament declaratiile extrem de dure din aceasta seara ale lui Traian Basescu spunind ca acestea "reprezinta o incercare inacceptabila de amenintare si intimidare". Antonescu, proaspat ales presedinte al Senatului intr-o procedura extrem de contestata, a mai spus ca "Basescu vorbeste astazi lucruri inacceptabile din pozitia de presedinte al Romaniei, semanand cu un alt conducator de trista amintire in ziua de 21 decembrie '89".



  • Vezi ce scrie presa internationala despre evolutiile politice de la Bucuresti: Romania, situatie ingrijoratoare dupa o ofensiva a majoritatii aflate la putere







Citeste mai multe despre   






















8864 vizualizari

  • +17 (21 voturi)    
    Cumpar teza de doctorat sau schimb cu influenta ! (Miercuri, 4 iulie 2012, 8:35)

    pedepsitorul [utilizator]

    Azi ce mai urmeaza ?
    • -5 (7 voturi)    
      ce urmeaza ? (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:45)

      giorgia [anonim] i-a raspuns lui pedepsitorul

      demiterea lui basescu
      • +3 (5 voturi)    
        Nu... (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:56)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui giorgia

        Urmeaza CCR...si apoi lovitura de stat.
        • +2 (2 voturi)    
          Lovitura de stat cu referendum ? (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:32)

          ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Mai rar asa ceva.
    • +2 (2 voturi)    
      Cu ultimele hotarari ale uslamistilor (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:36)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      Ne-au trecut cateva gloantze pe langa urechi. Acum ce facem? Stam sa ne dea glontzul decisiv sau iesim si le luam armele si le rupem gatul? Sau suntem un popor de lasi? Unde sunt acum cei care au ales primari gospodari? Mai ales cei din Timisoara? Ne-atzi creat monstri mafiotzi care distrug Romania. La aia in parlament care ii doare in cot de legi ar trebui sa le dati voie in pantaloni scurtzi , camasi deschise la gat cu lantzisoare de alea groase de aur si binentzeles slapi de aia cu atza intre degete ca sa fie in mediul lor natural acolo la parlament.
  • +20 (24 voturi)    
    Amintiri duioase din 33... (Miercuri, 4 iulie 2012, 8:48)

    Lucian Ilea [utilizator]

    Acest articol ma duce cu gandul la Adolf Hitler,care a intrat la o varsta tanara in Partidul Muncitorilor Germani,desi,dupa cum marturisea in Mein Kampf,dorise sa-si intemeieze propriul sau partid.
    Apoi ,dupa ce a fost ales presedinte al partidului,i-a schimbat denumirea in Partidul Democratic al Muncitorilor Germani si a facut un nou statut ,bazat pe principii democratice de asumare a conducerii.
    si apoi,cand a infiintat SA si SS,in Partidul National-Socialist si Democratic al Muncitorilor Germani ,pe scurt NSDAP (initiale in germana) sau NAZI(pronuntie germana)
    Voi astepta 3 zile sa-si faca de cap si sa ma regrete lumea dupa care voi veni sa preiau puterea
    • -7 (7 voturi)    
      Asa, si cine (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:06)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      de la noi a schimbat denumirea partidului si vrea sa organizeze statul pe principii democratice? Schimbarile trebuie cumva ghidate ca institutiile statului sa prinda propriile puteri nu sa le-o imprumuti pe a ta. Justitia da, functioneaza mai bine, insa forta si corectitudinea ei stau in Basescu si nu in justitie propriuzis, odata cu pierderea puterii de catre Basescu justitia isi va pierde si ea fortele.
      • +3 (3 voturi)    
        era doar o comparatie partiala (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:15)

        Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        si partial sunt de acord cu tine
        Dar acuma nu e nevoie de justitie,e nevoie de incredere in fortele proprii si de onoare
        Sistemul actual trebuie sa se prabuseasca pt ca revolutia sa faca curatenie in Romania
        Am asteptat 23 de ani si nu mai astept
  • +6 (6 voturi)    
    Ce e de facut? (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:06)

    Pelicanul [anonim]

    Ar trebui lasat liber cursul de schimb cateva zile si apoi acuzati de subminarea economiei nationale!!! Parca vad ca ajunge la 6 RON/EURO...
  • +17 (17 voturi)    
    cat de bine (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:08)

    MirceaIo [utilizator]

    Imi era dor de: Viorel Hrebenciuc, Miron Mitrea, Titus Corlateanu, Ion Iliescu... Cat de bine mergeu lucrurile atunci si cat de bine o duceam! Eu nu inteleg de ce s-a asteptat atat!? In 2 zile "Base" era pa! atat de simplu, incredibil!!!!!
    Eu cred ca parlamentul ar fi trebuit sa fi facut mai de mult ordine in tara. Chiar nu inteleg de ce avem nevoie de atatea institutii: curte constitutionala, avocatul poporului, monitorul oficial, presedintele Romaniei, DNA, comisii cu academicieni, procuratura, tribunale, politie, TVR, universitati, etc. Eu le-as desfiinta pe toate. Ar fi suficient sa fiu prietn cu Ponta si as avea tot. Jos Basescu!
  • +3 (3 voturi)    
    PPE (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:13)

    adv [anonim]

    Ati vazut declaratia Preşedintelui PPE, Wilfried Martens!?

    http://www.mediafax.ro/externe/presedintele-ppe-usl-a-dat-frau-liber-unui-plan-care-submineaza-statul-de-drept-9810630#comments
  • +9 (9 voturi)    
    Ce ma surprinde (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:19)

    Jack [anonim]

    e ca nu vad protestele mari pe care m-as fi asteptat sa le vad de la un popor care stie ce e aia dictatura comunista. Doar 200 de oameni la protestul lui MRU? Poate romanii vor intoarcerea la epoca Ceausescu (nu asta ziceau si sondajele acum vreun an?)
    • +5 (7 voturi)    
      au sustinere populara, din pacate (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:39)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Jack

      Cred ca media a spalat creierele majoritatii romanilor altfel nu se explica suportul popular dat acestor indivizi abjecti.
      • -4 (4 voturi)    
        Ti-l explic eu! (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:06)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Eu personal simt ca Basescu m-a tratat jignitor, cu dispret ranindu-mi sufletul de roman. Sunt constient ca cei care vin ma vor biciui mai rau fizic insa, pentru majoritatea romanilor interiorul e mult mai sensibil decat exteriorul... mai putin pentru cei din diaspora.
        • +1 (1 vot)    
          si pe mine tot spiritual ne afecteaza (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:52)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Ciudat ca pe mine Basescu nu m-a jignit cu nimic , doar mi-a facut mare placere cam in tot ce a facut ..
          Probabil conteaza faptul ca nu sunt intoxicat de media murdara
          Am fost in strada la revolutie , fara sa fie erou , thanks God , dar ce se intimpla acum m-a afecteaza intr-o masura comparabila cu 89 .
          M-a afecteaza spiritual, sunt colegator de capsuni si vad ca nu am unde s-a ma intorc ...
    • -1 (1 vot)    
      proteste?! (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:46)

      Dapyx [anonim] i-a raspuns lui Jack

      sa ies sa iau apararea unora care m-au calcat pe cap si si-au batut joc de mine?!
    • 0 (0 voturi)    
      nu e protestul MRU... (Miercuri, 4 iulie 2012, 12:06)

      echos [utilizator] i-a raspuns lui Jack

      e un protest de gen "Facebook"
      protestu' lui MRU e oficial joi...
  • 0 (6 voturi)    
    explicati neregulile (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:28)

    Andrei Cosmovici [utilizator]

    De ce nu explicati ce lege / procedura (si daca) s-a incalcat in cursul zilei de ieri? Enumerarea faptelor este doar o jumatate de drum. Vrem sa stim care este interpretarea celor intamplate ieri, din punct de vedere legal. Asta nu inseamna comentariu subiectiv. Asteptam redactia, multumim.
    • -1 (1 vot)    
      corect (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:18)

      break_noon [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Cosmovici

      Ieri am prins ceva discutie la TV, cum ca la camera deputatilor s-ar fi actionat legal, ca asa e regulamentul, atunci cind un partid are majoritatea, isi poate impune presedintele de camera. Este adevarat?
      Daca da, atunci asta este.
      • +1 (1 vot)    
        Nu, nu-i asa. (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:52)

        sln [utilizator] i-a raspuns lui break_noon

        Sefii Senatului si Camerei pot fi revocati din functie doar la initiativa grupul parlamentar care i-a propus - in cazul asta grupul PDL. Este ceea ce s-a intimplat cu Geoana, care era sef la Senat desi majoritatea nu era a partidului lui. Geoana a fost in final revocat din functie la initiativa grupului PSD.
    • 0 (0 voturi)    
      de ce se da minusuri (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:54)

      break_noon [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Cosmovici

      Daca cineva intreaba care sunt neregulile, adica sa se prezinte, ca uite, facind asta, s-a incalcat legea x, articolul y, regulamentul z, de ce primeste minus?

      Ati avut impresia ca tipul respectiv e de la USL si combatea articolul asta?

      In momentul de fata HN pare ca se ia dupa A3, adica striga tare ca se fura, dar nu spune ce si cum.
      La fel vad si la A3, acuze peste acuze, de genul Basescu trebuie suspendat, dar nu se da niciodata justificare clara, doar chestii vagi.

      Ma asteptam ca HN sa faca altfel.
      Iar cei care dau minus unuia care cere acest lucru, chiar nu ii inteleg. Decit daca aia sunt tot de la USL.
  • +7 (11 voturi)    
    Romanii merita sa moara (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:32)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Romanul merita sa sufere!
    S/au suparat toti cand Cioran a spus ce a spus, cand Tutea a spus ce a spus, cand Patapievici a scris ceea ce a scris....
    Romanii prosti sunt multi, multi sunt si cei care sunt lenesi, multi sunt milogi, multi stau cu mana intinsa. Toti astia UITA ca stau pe spinarea celor ce muncesc.
    La noi dicteaza lenea si prostia. Banii li se cuvin numai lor. Pe asta pedaleaza uslarimea. Asa ii pacaleste pe prosti si asa ii fura.
    Romanul merita sa moara!
    Decat un roman prost, mai bine un roman mort.
    Macar ingrasa pamantul; asa poate ste mai util.
  • -6 (8 voturi)    
    mda... (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:34)

    kiki [anonim]

    sunteti exact ca antenele si irealitatile , diferenta e ca tineti cu alt partid...
    200 de oameni inseamna "proteste de strada" ?!?!?!
    care ingrijorare a diplomatilor straini?! ca toti "ingrijorati" erau aia de la echivalentu pdlului in europa si ambasadoru american... aia cu afaceri in romania... bechtel s.a.m.d.

    ce face usl nu e chiar ok... desi nu cred ca e ilegal... toti pot fi revocati.
    si pdl cand a vanit la putere a facut acelasi lucru... diverenta e ca a facut-o in mai mult timp si putin mai linistit... uslul nu exagereaza neaaparat prim masuri, ci prin rapiditatea lor.

    este clar un razboi politic de ambele parti, din care, cel mai trist e ca probabil o sa castige partide ca pp prm si altele de genu asta.

    pdl, oricat de injurat o sa fiu... exagereaza... sa nu comparam aceste evenimente cu mineriade si lovituri de stat... nu a murit nimeni nu a forst arestat nimeni deci nu e lovitura de stat sau mineriada punct.

    faptul ca nu este ok ce se intampla e alta discutie... da nu mai exagerati fratilor...
    • +2 (2 voturi)    
      @kiki (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:32)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui kiki

      Ai dreptate, suntem un popor de manelisti, ia sa fii dat mici si bere si atunci sa vezi demonstratie. Ce principii, ce democratie?.. Si asta inainte sa fi castigat alegerile.
      Problema care se pune este, daca acum fac asa, ce urmeaza? E foamea prea mare ca sa mai gandeasca. Ce va urma dupa ce vor avea puterea absoluta? Dupa ce nici o institutie nu mai poate sa fie de alta parere?
      Cred ca stiu si raspunsul lor la toate intrebarile: de kiki de miki si de 3 lei ridichi.
  • +7 (9 voturi)    
    S-a dus democratia (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:34)

    JR_BC [utilizator]

    Gasca de golani USL au trecut de la furturi marunte (plagiate) la intimidari (participare in locul presedintelui) si la TALHARII (schimbarea presedintilor camerelor, respectiv al AP-lui).
    Ce e mai periculos, e, că aceasta "gască care isi arata muschii si valoarea" vor inspaimanta si vor baga frica in toti cetatenii Romaniei, inclusiv in CENUSAREASA cea mult dorita, Justitia Romana, pe care "grupul mafiot cu doctorat" vrea s-o puna la respect pentru ca a avut curajul sa-i numere "ouale" puternicului lider de "clan mafiot" NASTASE.
    Sper ca ROMANII, dupa cum spune imnul, sa se DESTEPTE.
    Daca nu isi merita SOARTA, si sa nu se mai planga dupa aceea ca e GREU!
    • +2 (2 voturi)    
      Un plagiat nu este un furt marunt. (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:54)

      sln [utilizator] i-a raspuns lui JR_BC

      Dupa ce criterii s-ar putea considera un plagiat "un furt marunt"? Sper ca esti doar naiv.
      • 0 (0 voturi)    
        RE: (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:18)

        JR_BC [utilizator] i-a raspuns lui sln

        era doar un preambul...un punct de plecare....
  • -7 (9 voturi)    
    bate vant de libertate ! (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:35)

    bate vant de libertate ! [anonim]

    Cu toata tevatura asta creata de PDL-isti, poporul vede ziua de ieri ca o eliberare de sub dictarura basista ! LIBERTATEEEEEE !
    • +5 (5 voturi)    
      Libertate pt cine? (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:11)

      dan.p [utilizator] i-a raspuns lui bate vant de libertate !

      Libertate la furat? Libertate la făcut rele? Libertate pentru toți hoții și mafioții din usl. Vom trăi și vom vedea ce vor face uni cu libertatea asta.
  • +5 (5 voturi)    
    biata Romanie!!! (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:37)

    ada [anonim]

    ((((....si acum ce-i de facut, ce se va alege de tarisoara noastra??? pe astia nu-i mai opreste nimeni si nimic!!! voi, adevaratii liberali, unde sunteti, de ce nu infierati actiunile comunistilor???? vai de sufletul vostru, sunteti patati ca si ei........
  • +3 (3 voturi)    
    mai este sesiune parlamentara astazi? (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:38)

    vlad [anonim]

    sau deocamdata s-au linistit?
  • +6 (6 voturi)    
    Din pacate (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:43)

    danielovici [anonim]

    jocul s-a terminat,Basescu este singur si o mare masa de spalati pe creier de antena3 il vor dat jos.
    Trocul ,dupa cum s-a vazut in parlament ,a fost facut de cei nominalizati de basescu ,curve politice care atunci cand le- a fost bine cu el nu mai stiau cum sa-l laude.
    Acum frica de puscarie este mai mare decat dorinta de democratie si stat de drept,nu conteaza decat PENALII si nimic altceva.
    Ce e mai rau UE nu are nici timp nici chef si culmea socialistii europenii sprijina aceasta ticalosie.
    Dupa ce Crin va veni la putere ,20 de ani de intuneric sper sa se abata asupra idiotilor care au girat aceasta ticalosie ,o meritati voi bugetarilor,pensionarilor,manelistilor .
    Din cauza voastra oamenii civilizati din tara asta ori pleaca ori sunt obligati sa va suporte voua aroganta si prostia si socialismul de care nici dupa 22 de ani nu v-ati saturat.
  • +8 (8 voturi)    
    De neinteles! (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:50)

    valll [anonim]

    Poti accepta ca doi aventurieri dornici de putere sa forteze nota si sa se comporte absurd, dar nu inteleg cum de ii urmeaza fara cracnire cei din partidele lor, cum i-au convins pe udemeristi, care au tinut intotdeauna la aparente, ce-i in mintea lui Pambuccian, care s-a facut de ras in cazul celor doi impostori numiti ministri ai invatamantului, in cazul plagiatului, pe care l-am vazut votand in rand cu celelalte creiere spalate!
    • 0 (0 voturi)    
      Strategia gresita a "dreptei" (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:37)

      Cetatean [anonim] i-a raspuns lui valll

      PSD-ul este un partid modern de stanga? PSD-ul este o gasca de profitori in care s-au adunat (de la inceput) fostii nomenclaturisti comunisti si fostii securisti, care si-au aparat astfel privilegiile din timpul comunismului.
      Una dintre marile greseli ale "dreptei" din Romania este tocmai aceasta: afirma mereu ca se afla in lupta cu "stanga" (PSD) si propune masuri de dreapta in loc sa demaste adevarata natura a PSD-ului si sa propuna masuri ne-ideologice (universal valabile) care sa intareasca justitia si sa reformeze institutiile statului (aplicandu-le fara "derogari" atunci cad se afla la putere). Intr-o tara ca Romania, in care venitul net mediu este de 350 Euro, strategia dreptei este sinucidere curata. In afara de o patura foarte subtire a clasei mijlocii (care in Romania este reprezentata doar de cei cu veniturile cele mai mari), nu vor putea sa atraga alte voturi decat atunci cand alegatorii vor da un vot negativ PSD-ului.

      P.S. Romania are nevoie de un partid de stanga modern, autentic.
  • +6 (6 voturi)    
    kill (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:53)

    gopo111 [utilizator]

    the mother fuckers, they will sale Romania for nothing , remember for what young people died on 89, not for this shit,
  • -3 (3 voturi)    
    Cind ? (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:10)

    Alexandru [anonim]

    Cind va fi judecata HOATA publica de voturi RRoberta Anastase si complicele ei Voinescu Cotoi ?
  • +2 (4 voturi)    
    MI-E SCARBA. (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:13)

    LIVIUS [anonim]

    Mi-e scarba de usl si pdl.
    Mi-e scarba de neputinta pdl de asigura un mod de functionare democratic al statului.
    Mi-e scarba de alierea unpr cu usl. acum 30 zile se balacareau si spuneau ca never ever nu vor mai lucra impreuna.
    Mi-e scarba de alierea udmr cu usl. acum 60 zile spuneau ca never ever nu vor accepta conditiile udmr.
    Mi-e scarba de pdl-istii care au plecat la usl si de cei de la usl care i-au primit desi spuneau ca traseismul este o boala care trebuie combatuta.
    Mi-e scarba de un viitor presedinte al camerei deputatilor care cere instructiuni primului ministru.
    Mi-e scarba de un viitor presedinte al senatului, platit degeaba atatia ani ca senator fara prezente, initiative constructive, etc.
    Mi-e scarba de neputinta oamenilor din serviciile speciale de tip nou, de a se lupta cu cei vechi. pt ca asta se intampla acum.
    Mi-e scarba de neputinta lui Basescu de a lua decizii corecte la timp, fara grija de a-si proteja partidul.
    Mi-e scarba de majoritatea canalelor mass-media din Romania. De lipsa de discernamant a angajatilor trecatori ai acestora.
    Mi-e scarba de neputinta celor cativa politicieni romani valorosi de a se face auziti.
    Mi-e scarba de prostia noastra. Ne-am certat parintii pt ca au suportat 50 de ani de comunism, dar noi am pierdut deja 22.
    Mi-e scarba de entuziasmul votului la locale. de prezenta, nu de rezultate. le-am dovedit politicienilor ca mai putem inghiti inca mult...
    Mi-e scarba de frica Justitiei din Romania.

    Regret fiecare leu platit ca impozit unui stat ineficient si risipitor. Bani furati, platiti ca dobanda, risipiti pe referendumuri, alegeri, salarii.
    • 0 (0 voturi)    
      si mie mi-e scarba (Miercuri, 4 iulie 2012, 12:40)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui LIVIUS

      de aceleasi lucruri. Si am spus-o de nenumarate ori, nu conteaza ca sunt PDL, PSD, PNL, PC, UDMR etc toti sunt la fel... au aceleasi interese proprii, aceleasi bube in cap si in calcai...
  • +4 (4 voturi)    
    Uluire (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:13)

    Nela [anonim]

    Oameni buni, nu are rost sa ne mai ascundem dupa deget asa cum nici hienele politice USL, UDMR, UNPR nu au facut-o. Este o lovitura care ne poate aduce inchiderea granitelor, starpirea intelectualitatii., libertatea de gandire.
    Ceea ce au reusit ieri acesti monstrii cu mintea tulbure de ura si vanitate, a reusit Hitler. A sfarsit si Hitler...dar cu ce pret din partea omenirii?!?!?!?. Avem nevoie noi de asa ceva?
    Avem nevoie sa crestem sanatos, sa evoluam ca natiune iar pentru asta nu putem sa ingaduim nici unul din noi spalarea mintilor de catre aceste asa-zis partide cu oameni prosti, cu oameni plagiatori si fara valoare de caracter, nu le putem permite sa se joace cu institutiile statului pe care noi, poporul, cei multi le-am instituit si nu ei. Noi suntem un popor care ne respectam intelectualitatea si nu avem voie sa nu-i sustinem acum ca sunt suprimati de catre aceste lichele politice pasagere prin singurul instrument la indemana lor-trunchierea legii si institutiilor lor- in care au performat si si-au creat oaze de valori de care suntem mandrii acum.
    Stimati intelectuali, stimati magistrati, judecatori, procurori, avocati cu constiinta curata, juristi, stimati profesori universitari cu diplome de doctorat muncite si binemeritate aveti acum oportunitatea de a va inlatura si descotorsi de acei conducatori cu mintea ingusta ce va denigreaza prestatia si munca dvs. Sunt romani de peste granita care sunt uluiti de impertinenta crasa acestei clase politice actuale. Nu protestati doar cand se taie salariile pentru mai grav este taierea libertatii si independetei in justitie, invatamant.
    Cu mic cu mare, batrani sau tineri iesiti in strada si nu-i lasati sa ne submineze, sa-si ascunda infractorii in parlament!!!
    Stimate dle Plesu, nu sunteti singur care trece prin astfel sentimente mai ales in aceste zile dar nu uitati ca dintotdeauna intelectualii au o arma invicibila ---pixul, cuvantul-. Scrieti natiunii!....,treziti natiunea si nu ne lasati in somnul cel orbesc
  • +3 (3 voturi)    
    Presedinte al Senatului (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:13)

    Mihai [anonim]

    Se poate intampla ca un om sa ramana repetent o data in viata, din motive nu neaparat imputabile lui. DL. Antonescu a recunoscut ca el a ramas repetent de TREI ori ( odata in scoala si de doua ori in facultate) !!! Parca nu prea e in regula ca o astfel de mediocritate a ajuns Presedintele Senatului Romaniei si are tupeul de a dori sa devina chiar Presedintele Romaniei ! S-ar putea ca fanii lui sa replice ca nici Ceausescu nu prea avea carte ! Si stiti ceva : asa e ! Nu e nici o deosebire !
    • +1 (1 vot)    
      mai mult de atat (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:44)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      a fost de doua ori repetent.
  • +4 (4 voturi)    
    Bravo (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:15)

    Raju [utilizator]

    Poate ca este din nefericire singura solutie pentru a trezi romanii din adormire. Au revenit la putere iubitorii comunismului, admiratorii Geniului Carpatilor si profitorii coruptiei comuniste. Romania revine pe scena mondiala ca tara Coruptilor, a Hotilor si a Mincinosilor. Bravo si tot asa inainte.
  • +5 (5 voturi)    
    Piata Universitatii (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:15)

    benicio [utilizator]

    O sa vezi matale, domnule Crin, care ii faci pe Bratieni sa se rasuceasca in mormant, ce inseamna "exercitiu democratic", atunci cand o sa se umple Piata Universitatii de "golani", exact ca in vremurile bune.
  • +3 (3 voturi)    
    Citesc ce e ..... (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:23)

    polonyca [utilizator]

    ....pe aici si ma crucesc !!! Numai bla,bla........toata lumea se intreaba ..."ce e de facut "...!!! Pai , daca toti o sa stam sa ne intrebam.....derbedeii astia o sa-si faca toate mendrele cu tara asta !! Si tara nu e a lor....!!! In orice alta tara, normala , cu oameni vii , oameni adevarati ,acesti derbedei ar fi fost maturati deja.....ar fi intrat in functie proceduri si organe specifice pt astfel de situatii !!! Numai la noi toti se intreaba .....ce sa facem !!! Pai , pt incalcare de legi avem....justitia !!!! DNA, Parchete.......ele ce fac ?? Ce asteapta...?? D c inca , derbedeii nu sunt la DNA pt declaratii....?? Nimeni nu ....observa ca se incalca (cu bocancii) niste legi in tara asta ??? ""Prietenii" nostrii spun despre noi ca demult nu mai suntem un popor !! Ei zic ca am fi pe aici , pe meleagurile astea, numai o ....populatie !!!! Se vede treaba ca au dreptate.....!!!???
  • 0 (0 voturi)    
    Dar ce va asteptati? (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:25)

    Nu mai conteaza [anonim]

    PDL-istii si-au batut joc de romani, PSD-ul si-a batut joc la randul lui, PNL-ul a fost degeba, restu nu au mai contat --- toti cand au ajuns au furat, au dat in cap "legal". De ce nu intelege lumea ca e era domniilor fanariote, vin se imbogatesc si se rotesc. Numai noi, fraierii, nu facem nimic ci doar platim. As prefera sa licitam conducerea tarii, nu sa o votam. Sa avem si noi un Caiet de Sarcini pt ei unde sa scrie clar: crestere PIB 10% in 4 ani, iar daca nu obligatii la daune de X suma. Cine se simte in stare sa "guverneze cu obiective" sa liciteze. Asa am vedea si noi unde se duc banii.
  • +2 (2 voturi)    
    APEL ANTI MINERIADA USL (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:28)

    Ion Boureanu [anonim]

    fac un apel la toti lucratorii din serviciile secrete si mai ales la cei aflati in rezerva care pe vremea lui Ceausescu au luptat impotriva rusilor sa se revolte impotriva minerilor din USL si sa-l apere cu viata pe conducatorul nostru Traian Basescu.
    Nu va lasati cumparati, noi lucratorii din serviciile de securitate am fost si sintem coloana vertebrala a Romaniei.
    • +1 (1 vot)    
      APEL GALATIC (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:44)

      ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui Ion Boureanu

      Fac un apel si catre extraterestrii, veniti si dati cu raze violet in uselisti, ca sa innabuse aceasta mascarada! Tovarasi alieni, reptilieni, bivolarieni etc, veniti cu mic cu mare sa-l aparam pe comandantul suprem!
  • +2 (2 voturi)    
    usl partid mafiot (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:41)

    paolalaan [utilizator]

    niste derbedei obraznici ,hoti si nerusinati cu comportament nazist au ajuns la putere!Mafia parlamentara in frunte cu tonta ne conduce!iesiti in strada ,oameni buni!nu mai suportam atata minciuna!
  • 0 (0 voturi)    
    ati uitat ce inseamna democratia (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:48)

    eugen [anonim]

    Totul va intra in curand pe fagasul normal, era normal sa plece Roberta , cum a plecat si Nutzi; va pleca si Base, pt ca asta ne dorim. Restul latrati la gard.
  • 0 (0 voturi)    
    Argatii noi si vechi (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:49)

    Mihai Daniel [anonim]

    Uitati cum vad eu lucrurile : stam impasibili si ne uitam cum s-a schimbat argatul care ne-a lasat fara bani in chimir cu argatul care vrea sa inchida drumul folosit de rudele bogate ( si cu certitudine mai cerebrale) de la oras , drum pe care ‘ăi de dincolo” il folosesc, de obicei cu sens unic, pentru a ne aduce bani cu care sa ne facem viata mai buna, si pe care noi , cu o incapatanare care ar face un magar sa para intruchiparea docilitatii, ii dam tot timpul argatului, in speranta ca acesta se va satura odata si odata sa-i imparta cu boierul. Vedem cum argatul cel nou se lupta cu cel vechi, si cum in aceasta lupta nu mai conteaza nicio regula, se folosesc cutite, sabii sau chiar arme cu teava taiata, interzise in orasele mari, si cel mai important, nu se mai tine cont de victime colaterale, Totul in numele “binelui supusilor”. Problema care se pune este aceea ca din aceasta lupta oarba singurii care vor avea intradevar de pierdut vor fi tot supusii argatilor. Cand vom realiza oare ca trebuie sa avem administratori, nu argati.? Domnilor argati, in ultimul ceas va rugam : daca mai aveti un dram de minte, daca mai aveti un dram de mila crestina in voi , dati-ne voie sa traim! Altfel o sa va treziti ca nu o sa mai fie niciun iobag pe mosiile voastre. Cei mai slabi vor fi morti, iar cei care vor avea un dram de minte se vor indrepta catre paduri. Si nu le vor da foc. Le vor folosi ca si casa. Casa de haiduci.
  • 0 (0 voturi)    
    democratie (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:49)

    alba_ca_zapada [utilizator]

    daca nici acum nu si-a dat restul lumii, privitoare la Antene, seama despre ce este vorba, imi pare rau ca trebuie sa spun, dar: Romania isi merita soarta.
    S-a tipat ca Basescu a taiat salarii si pensii. Daca nu facea acest lucru Romania ajungea mai rau ca Grecia. Se va intra in Schengen cind va zbura porcul si parteneriatul cu UE nu este asa de convingator, ca UE sa acorde mai departe bani Romaniei.
    cei care voteaza USL-ul isi vor da seama prea tirziu de spalatura de creieri pe care o primesc acum si tot ei vor avea gura mare. Sper ca voturile diasporei in toamna sa schimbe ceva.
  • 0 (0 voturi)    
    revie fascismul in Romania? (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:55)

    suka_la [utilizator]

    Brava, asa revin nazistii la putere sub forma unui aglomerat comunistoid care isi da arama pe fata pe zi ce trece....!
    In njumele unui sgment amorf, vegetal care urmareste doar necesitatile primare si imediate fara a gandi si judeca cu propriul cap..
    vai de mama ta romane, ce ti se pregateste!
    si pentru astia au fost ucis copii nevinovati !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version