VIDEO Prima reactie a unui oficial al Comisiei Europene - Viviane Reding, comisarul pentru justitie, drepturi fundamentale si cetatenie pe Twitter: Sunt profund ingrijorata de recentele atacuri la independenta Curtii Constitutionale din Romania

de Anne-Marie Blajan     HotNews.ro
Marţi, 3 iulie 2012, 17:34 Actualitate | Esenţial

Viviane Reding
Foto: Rompres
Sunt profund ingrijorata de recentele atacuri la independenta Curtii Constitutionale din Romania, scrie pe contul sau de Twitter comisarul european Viviane Reding, detinatoare a portofoliului justitie, drepturi fundamentale si cetatenie. Pentru mine, un sistem judiciar functional si independent este o pre-conditie pentru respect reciproc in Spatiul european de Justitie.Este prima reactie a unui oficial al Comisiei Europene. Anterior, Hotnews.ro a cerut o pozitie de la Comisie, iar raspunsul a fost ca sunt chestiuni interne asupra carora institutia europeana nu se pronunta. Insa reactia comisarului demonstreaza gravitatea situatiei perceputa la nivel european. Initial, cele doua pozitii ale comisarului au fost in limba engleza, mai apoi ele au fost postate si in limba romana.

Cu putin timp inainte, Joseph Daul, liderul popularilor din Parlamentul European, arata, intr-o declaratie publica faptul ca va solicita vicepresedintelui Comisiei Europene, Viviane Reding, "sa verifice daca toate aceste modificari institutionale respecta standardele europene".

"Voi solicita vicepresedintelui Comisiei Europene, Viviane Reding, responsabil pentru justitie, drepturi fundamentale si cetatenie, sa verifice daca ultimele modificari institutionale respecta sau nu standardele europene. Nimeni din Europa, fie persoana sau partid politic, nu este mai presus de lege. Separarea puterilor in stat trebuie sa fie respectata", a aratat Joseph Daul.

Liderul european crede ca "inlocuirea avocatului poporului, cererile de revocare a celor doi presedinti ai Senatului si Camerei Deputatilor si planul de modificare a Legii Curtii Constitutionale si inlocuirea a doi judecatori sunt absolut uimitoare. Daca acestea vor fi puse in practica, statutul democratiei in  Romania da serioase motive de ingrijorare".










  


14290 vizualizari
  • +43 (47 voturi)    
    Noi toti suntem ingrijorati. (Marţi, 3 iulie 2012, 17:37)

    danutz68 [utilizator]

    Si eu pot spune acelasi lucru, dar cel mai indicat ar fi fost sa il traga pe Ponta de urechi cand a fost la Bruxelles.
    • +4 (10 voturi)    
      In strada (Marţi, 3 iulie 2012, 18:20)

      stancualexro [utilizator] i-a raspuns lui danutz68

      Maine va trebui sa chemati minerii ... va ciuruim !!!
  • +54 (58 voturi)    
    jalnicii (Marţi, 3 iulie 2012, 17:39)

    madmax [anonim]

    USL-isti si Pontaci, voi ii acuzati pana acum pe Boc si Basescu de dictatura?
    Asta e dictatura, ce se intampla acum, ce face ponta si crin acum, ce face usl acum. O dictatura a prostiei, a ingamfarii, a mandriei si nepasarii de cea mai joasa speta. Ceea ce face PSD-PNL acum reprezinta o intoarcere in timp cu 50 de ani.

    Vezi tu Dobro, Ciutacule, Gadea, Dumitrescule, Cretuleasco si cati si mai cati, vedeti ce se intampla? Credeti ca daca o sa-l sustineti pe Felix forever o sa o duceti mai bine? NU, jalnicilor, si voi o sa o duceti prost, odata cu noi. Si voi si copiii vostrii. Mai ales copiii vostrii. Macar de vor afla cat rahat ati putut manca… in numele lui Felix, al lui Vantu, si in numele dictaturii prostiei.
    Ne vedem joi.
    • +9 (11 voturi)    
      Pai hai afara (Marţi, 3 iulie 2012, 19:15)

      EQUANT [utilizator] i-a raspuns lui madmax

      IN STRADA !!!!
  • -26 (30 voturi)    
    .. (Marţi, 3 iulie 2012, 17:40)

    Witch [anonim]

    Si care e contul de twitter? Poate am dori sa-i scriem si noi 2-3 cuvinte..
    • +14 (20 voturi)    
      Dar stii (Marţi, 3 iulie 2012, 18:16)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Witch

      sa scrii si sa compui o fraza asa cum trebuie ?
      sau doar ai vrea sa injuri cea-ce stiti voi mai mult .
    • +6 (8 voturi)    
      așa, așa! (Marţi, 3 iulie 2012, 19:14)

      patrick_higher [utilizator] i-a raspuns lui Witch

      da, s-o înjure șî rumînii lu' domnu' medelin voicu care ehste!
  •    
  • +39 (41 voturi)    
    pentru cine nu descifreaza limbajul diplomatic (Marţi, 3 iulie 2012, 17:42)

    t_roxx [utilizator]

    "profund ingrijorat "vrea sa spuna ca se opune atacurilor impotriva CC si ca e extrem de indignata. Nu suntem singuri, vor reactiona si alti oficiali, pacat totusi ca avem nevoie de o nuielusa de afara sa ne facem curat in curte.
    • -9 (17 voturi)    
      "Profund ingrijorata" inseamna... (Marţi, 3 iulie 2012, 18:19)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

      ... e plange continuu, uda batiste peste batiste, sughita fara pauze pentru... gravele incalcari ale legilor din Romania!
      N-ar fi prima data cand strainii ne spun basme d-astea!
      • +5 (7 voturi)    
        Dl. Iliescu... (Marţi, 3 iulie 2012, 19:15)

        patrick_higher [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Iar scrieți pe aici, incognito?
  • -13 (17 voturi)    
    .. (Marţi, 3 iulie 2012, 17:42)

    Witch [anonim]

    Am gasit: https://twitter.com/#!/VivianeRedingEU/
  • +25 (27 voturi)    
    bravo Viviane (Marţi, 3 iulie 2012, 17:43)

    sascha [utilizator]

    Noroc cu luxemburghezii.

    Haideti cu totii sa tipam impotriva lor ca asa nu se mai poate.
  •    
  • +26 (28 voturi)    
    Sa vorbeasca in soapta (Marţi, 3 iulie 2012, 17:45)

    Valeriu [anonim]

    Sa vorbeasca in soapta sa nu o auda cei 3 TricePresedinti ai USL ca altfel o suspenda si pe Dna Vivine de nu se vede
  • +26 (28 voturi)    
    Ai grija ce spui, ca tu urmezi - Viviane (Marţi, 3 iulie 2012, 17:45)

    Victor [anonim]

    Vine ea sa ne spuna cum se conduce o tzara. imi spune mie cand eu conduc masina din dreapta si fac doctorate la minut cu functia copypaste.
  • +21 (23 voturi)    
    nici nu stiu (Marţi, 3 iulie 2012, 17:46)

    summer [anonim]

    ...ce as mai putea zice in urma ultimelor evenimente desfasurate in Romania!Totul se petrece cu asa repeziciune incat imi da senzatia de ireal!Daca urmeaza suspendarea presedintelui si instalarea abuziva a lui Crin Antonescu la Cotroceni,ma tem ca nu mai avem scapare si vom trai in izolare mult timp de acum incolo.Ce sa construit cu greu in ultimii ani sa distrus doar in cateva zile,si asta doar in urma unor rezultate discutabile la alegerile locale.Nu cred ca dorinta romanilor ce au votat USL la alegerile locale era sa se produca o schimbare intr-un asemenea mod
    • +10 (12 voturi)    
      scapare... (Marţi, 3 iulie 2012, 18:15)

      TheBiggestReckless [utilizator] i-a raspuns lui summer

      intotdeauna exista "scapare".
      pe de o parte mi-as dori sa ajunga baietii astia la putere sa inceapa sa-o dea din colt in colt ca nu pot face nimic, sa nu faca nici 1% din ce au promis, sa se convinga lumea ce papagali sunt. In timpul acestui proces de schimbare o sa mai pice si dintr-o parte si din cealalata niste personaje cel putin dubioase, mai o condamnare, mai o "mazilire" politica...si la toamna cand NOI vom alege, vom avea o imagine mai clara asupra cui trebuie sa votezi...
      bineinteles ca intotdeauna poate exista o "P-ta Universitatii"....
      • +1 (3 voturi)    
        daca (Marţi, 3 iulie 2012, 22:04)

        george [anonim] i-a raspuns lui TheBiggestReckless

        daca o sa mai votam la toamna!
        poate urmeaza o ordonanta de urgenta care spune ca au drept de vot doar simpatizantii usl
        daca le reuseste ticalosia nici nu mai conteaza cu cine votam noi, o sa iasa usl-ul cu o majoritate democratica de 105 %, ca doar ei numara voturile
    • +6 (8 voturi)    
      crin (Marţi, 3 iulie 2012, 18:40)

      GMirela [utilizator] i-a raspuns lui summer

      am inebunit cu totii111 antonescu care a intrat de pe locul 3 in parlament si de 20 de ani ia banii degeaba ,ca nici nu se ducea la parlament,sa fie presedinte?istericul asta ?ce legimtimitate crede ca are ?
      prostii dracului
      1 . daca tot vroiau sa ia TOATA puterea trebuiau sa demisioneze imediat din parlament dupa locale,erau pe val si nu prea avea nimeni timp sa-si dea seama ce au in cap.
      2. bine ca si-au dat arama pe fata acum
      3. lupta nu e cu Basescu si PDL.
      E CU JUSTITIA care si-a dat seama ca e independenta si nu le convine hotilor.. si vor sa intimideze tot ce li se opune.

      4. ASTIA AU JURAT CA VOR RESPECTA CONSTITUTIA SI LEGILE TARII SI CA VOR APARA DEMOCRATIA !
      NU-I CONDAMNA NIMENI PENTRU INCALCAREA JURAMANTULUI ?
      DAR PENTRU NERESPECTAREA HOTARARILOR JUDECATORESTI PRIVIND PARLAMENTARII GASITI INCOMPATIBILI ?
  •    
  • +21 (23 voturi)    
    .... (Marţi, 3 iulie 2012, 17:53)

    Heinrich [utilizator]

    si acum replica uslacilor : e mana lui Basescu , comisarul european pentru justitie e agent secret pus de Basescu ... toata comsia europeana sunt oamenii marinarului
  • +31 (35 voturi)    
    haha! (Marţi, 3 iulie 2012, 17:55)

    noji [utilizator]

    l-au dat jos pe Blaga, nu conteaza cum... il vor da jos pe Avocatul Poporului, apoi urmeaza CCR-u si Basescu. Crin presedinte interimar, gratierea lui Nastase si uninominalul pur, cu care USL-ul isi asigura continuitatea majoritara-n institutiile statului cu taranimea mintita cu televizorul.

    Europa e cu ochii pe noi si nu-i vine sa creada si noi ne urmarim punctual agenda Ponta & Co.

    Mi-e scarba de tara asta!
    • +5 (7 voturi)    
      scarba (Marţi, 3 iulie 2012, 18:51)

      GMirela [utilizator] i-a raspuns lui noji

      NICIODATA sa nu va fie scarba de tara asta.
      De vina suntem toti ca am acceptat toata mizeria facuta de politicieni si mass media ,propagand ura,injuria,insulta,calomnia.Ce sa invete un tanar din ceea ce vde zi de zi? ca tupeul,minciuna ,smecheria,golaneala,obraznicia ,nesimtirea sunt calitati care te califica.
      Aici au vina si intelectualii care au tacut de frica ziaristilor secaturi antinationale, si ONG-urile vandute puteriii vremelnice.
      DE VINA SUNT SI JUSTITIA<POLITIA<PROCURATURA ca i-au lasat sa faca ce vor si au distrus tara asta in 20 de ani,au vandut tot nepedepsiti.
      Acum urmeaza Baseascu,Kovesi ,Morar SI ANI .....si noi tacem?
      • +3 (5 voturi)    
        .. (Marţi, 3 iulie 2012, 20:13)

        noji [utilizator] i-a raspuns lui GMirela

        ANI e "desfiintata" deja, priveste: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12686691-comisia-juridica-camerei-deputatilor-refuza-dea-afara-parlamentarii-incompatibili-sergiu-andon-florin-pislaru.htm

        USL-ul face ce-l taie capu'. si mi-e scarba in continuare de tara asta!

        EU nu am acceptat mizeria asta, EU fac parte dintr-un popor care nu ma reprezinta! si poporul roman e un popor care-si merita soarta. EU nu ma aflu' in aceasi galeata. imi pare rau, dar mi-e scarba!
  • -25 (29 voturi)    
    Independenta Curtii Constitutionale? (Marţi, 3 iulie 2012, 17:55)

    lucian11 [utilizator]

    Pun pariu ca doamna Viviane Reding nu stie cum sunt numiti "judecatorii" Curtii Constitutionale la noi in tara.
    • +13 (15 voturi)    
      Mhm (Marţi, 3 iulie 2012, 18:07)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui lucian11

      Dar judecatorii Curtii Supreme a SUA cum sunt numiti? Ai impresia ca ar trebui sa creasca din pamant, din frunza verde? Sau sa fie numiti de Dumnezeu?
    • +13 (15 voturi)    
      Adica? (Marţi, 3 iulie 2012, 18:07)

      sile [anonim] i-a raspuns lui lucian11

      2 de la presedintie, 1 PDL, 1 UNPR, 2 PSD, 2PNL, 1 UDMR. Faptul ca nu-s toti PSD/PNL sa stii ca nu e o problema.

      Ca sa te scutesc de o postare: d-na Reding e de-a lui Basescu, postaca, platita, s.a.m.d. Stiu.
    • +8 (10 voturi)    
      ... (Marţi, 3 iulie 2012, 18:11)

      rompi [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

      marsh ma si latra in alta parte...
    • +9 (11 voturi)    
      Da, independenta Curtii Constitutionale - concept (Marţi, 3 iulie 2012, 18:16)

      Ioana CT [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

      Nici dvs. nu stiti cum au fost numiti judecatorii CCR, desi informatia este publica. USL a numit 4 dintre cei 9 judecatori ai CCR (2 numiti de PSD, 1 numit de PNL si 1 numit de Ion Iliescu !!!), UDMR a numit 1 judecator, Basescu a numit 2 si PDL tot 2. Deciziile CCR nu au fost adoptat cu scoruri strinse de 5-4. Admitind ca judecatorii ar fi aserviti partidelor care i-au numit, CCR nu ar fi declarat drept neconstitutionale nici una dintre legile initiate de guvernarea Boc, si nu ar fi decis acum impotriva abuzurilor guvernarii Ponta, stiut fiind faptul ca intre timp UDMR s-a realiniat. Este simptomatic faptul ca CCR, in exact aceeasi componenta, era garantul democratiei in ochii celor de la USL si ai militantilor lor, atita timp cit declara drept neconstitutionale legi initiate de guvernul Boc, iar acum a devenit o piedica in calea democratiei.
    • +1 (3 voturi)    
      da da...de ziua ta (Marţi, 3 iulie 2012, 18:33)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

      da da...de ziua ta
      • -1 (1 vot)    
        asa (Marţi, 3 iulie 2012, 20:55)

        bec [utilizator] i-a raspuns lui unnene

        asa, cred ca e vinator si l-a prins ursul de minim trei ori si mult i-a mai placut.
    • +3 (5 voturi)    
      Dar tu stii (Marţi, 3 iulie 2012, 18:41)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

      cum sunt numiti in alte tari? La fel. De exemplu in Germania, judecatorii CC, daca sunt membri de partid nu sunt obligati sa renunte la calitatea asta dupa ce sunt alesi.
  • +17 (19 voturi)    
    pe Twitter ??? (Marţi, 3 iulie 2012, 17:56)

    translativus [utilizator]

    - Chiar sunt curios de pozitia UE vis a vis de situatia maligna in care suntem dar mai ales de influenta pe care aceasta o poate avea in desfasurarea evenimentelor.
    Aici nu este vorba de democratie sau dictatura .....bla,bla, ci despre supravietuirea unui sistem mafiot care se lupta din rasputeri pentru a-si scoate un "nas" de la parnaie caci altfel acesta va da in vileag toate hotiile si pe toti hotii.

    Sa vedem !
  • -12 (16 voturi)    
    Amenintare? Sau tradare? (Marţi, 3 iulie 2012, 17:57)

    anonimous [anonim]

    Ca si cum numirea CCR de pana acum pe criterii politice nu ar fi fost o "amenintare" la independenta sistemului. Independenta CCR inseamna cu totul altceva. Dar ma intreb ce face Reprezentanta Romaniei la UE? Nu este ea interfata Romaniei cu insitiutiile UE. O fi domnul Motoc, Ambasadorul Romaniei la UE, ruda cu doamna judecator Motoc de la CCR? Hmmm....Nu mai inteleg nimic.
  • -28 (34 voturi)    
    Credeam ca 80 =170 (Marţi, 3 iulie 2012, 17:57)

    dan [anonim]

    unde erai cand pdl-ul ne taia salariile! rami cu ingrijorarea draga Viviane !Traiasca Usl-ul!
    Credeam ca 80 =170
    • +16 (18 voturi)    
      Ratingul de tara se duce (Marţi, 3 iulie 2012, 18:00)

      zumper [anonim] i-a raspuns lui dan

      Cretinule. cand o sa-ti scada ratingul de tara , si o sa fie inflatie de 30 % pe an iarasi ai sa vezi unde duce guvernul asat facut din paraziti. Cand un politician iti zice ca-ti da bani, coase-ti buzunarele idiot fara speranta.
      • +3 (5 voturi)    
        :)) (Marţi, 3 iulie 2012, 18:34)

        unnene [utilizator] i-a raspuns lui zumper

        corect. e un sarac cu duhul
    • +14 (16 voturi)    
      Dane, in curand vei manca la cantina sociala! (Marţi, 3 iulie 2012, 18:02)

      A9 [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Asta se intampla la greci, astazi.
    • +8 (10 voturi)    
      ... (Marţi, 3 iulie 2012, 18:09)

      Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Esti un troll ridicol. Salariilor bugetarilor nu au legatura cu statul de drept si democratia.
    • +10 (12 voturi)    
      dar tu (Marţi, 3 iulie 2012, 18:10)

      ca_32 [utilizator] i-a raspuns lui dan

      dar tu unde erai cand USL vota impotriva propriului proiect de marire a salariilor? v-a dat la ochi USL'ul..
    • +12 (14 voturi)    
      E groasa! (Marţi, 3 iulie 2012, 18:13)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Pentru aia care se bucura:
      - Eu am mai trait in dictatura si stiu cum e. Le plang de mila celor care doresc sa vada si ei cu ce se mananca asta;
      - Va dau un sfat: faceti-va stocuri de ulei, zahar, hartie igienica, sapun, pasta de dinti. Va va prinde bine!
      - Eu deja mi-am transferat micile economii in banci din Bulgaria. Va sfatuiesc sa faceti la fel! In cateva zile, euro va sari lejer de 5 lei!
      - Pentru cei care aveti credite in lei sau euro, ati cacarisit-o!
      - Sa traiti bine!
    • +13 (15 voturi)    
      wtf? (Marţi, 3 iulie 2012, 18:14)

      rompi [utilizator] i-a raspuns lui dan

      bai fiinta, ce salarii ti s-au taiat? alea care ti-au fost dublate anterior? Nu va este rusine nesimtitilor??? Suntem in plina lovitura de stat si voi o tineti ca prostovanii cu salariile taiate? nesimtitilor!!!!
      Ce salarii ti-au taiat PDL mai milogule? PDL a taiat cancerul facut de PNL si PSD... Era necesar ajustarea, dar numai un handicapat analfabet debiteaza ca tine!!!!
    • +10 (12 voturi)    
      la munca mai paduchiosilor comunisti (Marţi, 3 iulie 2012, 18:17)

      sascha [utilizator] i-a raspuns lui dan

      ca nu mai scapam de voi...
      stabunica-meu o murit din cauza voastra, bunica-miu o muntit pt. voi naparcilor...si acum sa muncesc si eu pentru putori ca voi???
    • +2 (4 voturi)    
      Dupa exprimare si ortografie, (Marţi, 3 iulie 2012, 18:29)

      AG [utilizator] i-a raspuns lui dan

      e de inteles de ce votezi USL.
  • +9 (11 voturi)    
    ... (Marţi, 3 iulie 2012, 18:00)

    Lol Lolovici [utilizator]

    O realizare intr-adevar deosebita a guvernului curent. Nu s-a intamplat pana acum la nici un Boc sau Tariceanu sau altii dinainte sa se lamenteze lideri europeni (plus ambasadorul SUA, evident tot om al PDL-ului) despre situatia penibila din politica romana.

    Tineti-o tot asa tovarasi guvernanti. Pana nu apareti si in discursurile lui Obama si reginei Angliei sa nu va opriti. Va plangeati de dictatura lui Basescu pana acum ceva timp... Pana la urma sunteti toti niste primitivi care habar n-au la ce foloseste politica (hint: nu e pentru strans bani de facut vile).
  • +11 (13 voturi)    
    Lovitura de stat!!! (Marţi, 3 iulie 2012, 18:03)

    A9 [utilizator]

    MRU a zis sa iesim in strada!!!
    Ocupam Piata Revolutiei, si nu mai plecam de-acolo, pana nu demisioneaza plagiatorul Ponta !!!
  • -10 (14 voturi)    
    foarte corect... (Marţi, 3 iulie 2012, 18:04)

    me [anonim]

    cu 2 observatii:
    - justitia din romania e orice numai independenta nu e
    - CCR idem
    • +1 (3 voturi)    
      numai psd-istii sunt independenti (Marţi, 3 iulie 2012, 18:42)

      michela [utilizator] i-a raspuns lui me

      In tara asta nu exista independenta daca nu esti pesedist!
  • -3 (11 voturi)    
    ********* (Marţi, 3 iulie 2012, 18:05)

    Andradda [utilizator]

    Da-va dreaq cu "tiuterele" voastre!
    Adica am ajuns la faza in care problemele unui stat se rezolva pe "tiuter"
    Vai de biata Europa!
  • +9 (11 voturi)    
    asta e doar inceputul (Marţi, 3 iulie 2012, 18:05)

    mockito [utilizator]

    pensionarilor, asistatilor sociali si bugetarilor... ati ales... acum sa va vedem cat de bine o s-o duceti sub bocancul USL-ist. o sa muriti de foame cersetorilor sub USL-ul vostru iubit.
    • -2 (6 voturi)    
      :)) (Marţi, 3 iulie 2012, 18:58)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui mockito

      bugetari?.. pai acolo sunteti toti pdl-eii care nu aveti valoare si ati ocupat locuri pe baza de carnet de partid... vino sa vezi injuraturi ce va luati in multinationale daca te intereseaza..
      • +3 (5 voturi)    
        vezi ca incurcasi borcanele.. (Marţi, 3 iulie 2012, 19:30)

        sascha [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        mai uselas obosit...
  • +9 (11 voturi)    
    Ce va face sa credeti (Marţi, 3 iulie 2012, 18:06)

    Kleine [anonim]

    Ce va face sa credeti ca pe USL ii doare undeva de legile Europene ? Daca s-au c-acat asa pe Constitutie , o sa ii doara undeva si de UE. Daca ne dau afar din UE ne alipim de CSI si gata treaba :)
    Puneti ruble la saltea :)
  • +5 (7 voturi)    
    Nu asteptati de la altii.. (Marţi, 3 iulie 2012, 18:10)

    angela [anonim]

    Comisia nu poate interveni in politica interna a unui stat, insa poate sa declanseze o procedura de infringement daca se constata incalcarea legislatiei europene. Nu puteti astepta de la altii sa se miste situatia in tara. Doar romanii pot schimba ceva, daca vor, evident...
  • -13 (15 voturi)    
    Fraier-o (Marţi, 3 iulie 2012, 18:10)

    Renata [anonim]

    Sa iti vezi de tara ta de homalai nu de a noastra...
    • +6 (10 voturi)    
      mai naparca rosie...vezi cu cine vorbesti (Marţi, 3 iulie 2012, 18:18)

      sascha [utilizator] i-a raspuns lui Renata

      te crezi la tine pe tarlaua rosie?
    • +1 (5 voturi)    
      Analfabeti (Marţi, 3 iulie 2012, 18:37)

      Drache [anonim] i-a raspuns lui Renata

      Probabil faci parte din votantii USL! Analfabetii ca tine nu ar trebui sa aiba drept de vot. Nu de alta, dar duceti de rapa toata tara asta! Nu-i nimic, in ritmu asta, doar voi o sa ramaneti pe aici...
  • +6 (10 voturi)    
    TRADARE! (Marţi, 3 iulie 2012, 18:11)

    NITU DANIEL STEFAN [anonim]

    Europa sa intervina, prin institutiile sale, sa-i traga la raspundere pe cei din USL. Europa nu vrea o noua dictatura in Romania. Europa, trezeste-te!
  • +6 (8 voturi)    
    :)) (Marţi, 3 iulie 2012, 18:14)

    AFlorin [anonim]

    Prima miscare a noului presedinte interimar :)) gratierea lui Bombonel :).
    Va meritati soarta compatrioti.
    Trebuia sa aratam lumii ca pe langa hoti, meschini si invidiosi mai suntem si prosti si indolenti....
    Bravo romani, sa traiti bine in tara voastra acolo.
    • -1 (7 voturi)    
      # (Marţi, 3 iulie 2012, 18:51)

      dan [anonim] i-a raspuns lui AFlorin

      institutiile europene trebuiau sa se sesizeze atunci cand un presedinte in functiune a lovit un copil,sau cand presedintele camerei deputatilor a uitat dintrodata sa numere
  • +1 (5 voturi)    
    Va multumim pentru grija (Marţi, 3 iulie 2012, 18:19)

    sentenced [utilizator]

    Dar asa facem noi politica in Romania.
    In 2004, cand PDL a venit la putere si-au pus in functii cheie oameni de-ai casei. Atunci s-a numit "reforma", acum cand USL face acelasi lucru se numeste "atac la democratie", "intoarcere comunismului" etc.
    Repet, va multumim pentru grija, dar ce se intampla nu e nou pentru noi... Same old Romania.
  • -1 (3 voturi)    
    ... (Marţi, 3 iulie 2012, 18:21)

    John Doe [anonim]

    Ultimul care pleaca din Romania sa instinga lumina.
    Noapte buna...
  • +2 (4 voturi)    
    Ponta mascariciul (Marţi, 3 iulie 2012, 18:26)

    Ana [anonim]

    Este un mascarici acest Ponta !!!!!!! JOS PONTA !!!!!
  • -4 (8 voturi)    
    populara reding si contul ei de twitter (Marţi, 3 iulie 2012, 18:28)

    Montesquieu [utilizator]

    ehee, e cale lunga de la o parere politica personala exprimata pe un cont de twitter pana la o pozitie oficiala a Comisiei Europene.

    nu va faceti griji, daca va fi incalcat chiar si cel mai obscur articol din TFUE, procedura de infringement impotriva Romaniei va fi declansata sau se va ajunge la o izolare politica a tarii noastre (tineti minte cazul austriei cand ajunsese la guvernare, intr-o coalitie, gashca lui jorg heider partid de extrema dreapta)

    in cazul nostru cu siguranta nu se va ajunge la asa ceva oricat de mult s-ar zbate media portocalie si spin doctorii basisti.
    la noi e un schimb de putere in urma unor alegeri. sigur, e dureros pentru portocalii care se visau cel putin 20 de ani conectati la buget dar asta e, romanii au decis: 70 la suta au votat usl plus psd si pnl independent.

    si jelania asta permanenta pentru saracu basescu ca-l da uslu' jos e inexacta.
    usl propune doar suspendarea: ROMANII vor alege prin referendum daca-l vor in continuare sau nu pe basescu la cotroceni.

    oricum, scorurile ultimelor sondaje arata clar ca basescu va fi trimis de romani de la cotroceni direct pe banca acuzatilor pentru procesele pe care le are pe rol ;)
    • +1 (5 voturi)    
      bai tu esti in retard? (Marţi, 3 iulie 2012, 20:04)

      VeseMilicici1321202587132 [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Au fost alegeri parlamentare si nu stim noi restul? In urma caror alegeri? Alea sunt primarii si consilii.
  • 0 (4 voturi)    
    Casa Regala (Marţi, 3 iulie 2012, 18:41)

    max# [utilizator]

    Ar putea redactia cere un comentariu pe tema a ceea ce se petrece in aceste momente in Romania catre Casa Regala a Romaniei? Caci parca tot baietii astia i-au facilitat discursul aniversar al Regelui in Parlament. Ce parere are CR de ei acum? Totusi si pe acolo parca imi amintesc ceva mastere facute ca Fat-Frumos...
  • -2 (4 voturi)    
    ii e frica (Marţi, 3 iulie 2012, 18:41)

    Gogu [anonim]

    Madam Viviane Reding se teme ca Pontacel o sa-i ia in curind locul. :)
    • 0 (2 voturi)    
      la michteau (Marţi, 3 iulie 2012, 19:42)

      Gogu [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      Am scris si eu la misto. Ponta este o rusine pentru Romania pina nu se lamureste definitiv cu plagiatul.
  • -3 (7 voturi)    
    raspuns (Marţi, 3 iulie 2012, 18:55)

    catalin_mattei [utilizator]

    cei care pana la caderea guvernului Ungureanu credeau ca sunt vesnici la putere vad ca astazi sunt invinsi cu propriile lor arme.. si ceea ce este mai terifiant pt ei este ca urmeaza trimiteri in justitie a tuturor actelor ilegale ce le-au savarsit cat au fost la putere.. este ceea ce multi am asteptat: un razboi total intre fortele politice romanesti, singurul care poate curata mizeria actuala. Exista un risc major ca manifestatiile de joi sa ia o turnura violenta daca sustinatorii usl fac o contramanifestatie... chiar si ue se manifesta prin intermediul membrilor PPE grupare politica in scadere de forma la nivel european ( vezi infrangerea in Franta, pozitia nu buna in Germania unde s-au pierdut deja landuri, Italia (.. deci: bateti-va dragi politicieni caci acest circ chiar nu ma mai intereseaza!
    • +2 (4 voturi)    
      stati mai, ca vedeti voi la alegeri naparcilor (Marţi, 3 iulie 2012, 20:05)

      sascha [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      credeti ca va ascundeti pe dupa obloane, ca va merge sa va votati voi uninominalul vostru sa iesiti in unanimitate???
      fereasca-te de trezirea romanului.

      N-ati invatat nimic de la gionel...ar trebui sa va dea lectii, ele peste voi (nu credeam ca o sa ajuns sa o cred si pe asta ).
  • -2 (4 voturi)    
    despre ingrijorare (Marţi, 3 iulie 2012, 19:09)

    teodora [anonim]

    Am citit comentariile dvs. si, desi poate vi se pare ciudat, consider ca TOTI aveti dreptate. Ce nu pricep eu insa este cum se face de toti reprezentantii acestia ai institutiilor straine nu au fost ingrijorati cand, ani de zile, numirile in functii in Romania s-au facut pe simpatii politice. Si asa se vor face inca multi ani. Ca acesti oameni sa fie masa de manevra a celor care i-au numit in functii... unele partide fac lucrul asta mai discret, altele mai pe fata si nerabdator, dar in esenta este acelasi lucru.
  • +4 (6 voturi)    
    Era nevoie de o schimbare.. Dar nu in rau!! (Marţi, 3 iulie 2012, 19:12)

    timex [anonim]

    Este incredibil cu cata ipocrizie pot sa defileze noi reprezentanti ai schimbarii. Adica toate relele facute si toata aroganta vechilor guvernanti este acum ridicata la patrat.

    Oricum Basescu dovedeste inca odata cum poate schimba macazul si poate creste procentele PDL de unul singur, asta dupa ce a lasat dezertorii sa paraseasca partidul pentru ceva mai bun :). Cu alte cuvinte USL si-a dat arama pe fata si asta ii va costa mult la alegeri (SPER) si in sondaje..
  • +5 (7 voturi)    
    ROMANIA, TREZESTE-TE!!!!!!!!!!! (Marţi, 3 iulie 2012, 19:15)

    vasi67 [anonim]

    Oameni buni, trebuie sa luam atitudine impotriva incalcarilor flagrante ale constitutiei! Acest plan al USL-ului de a darama tot ce le sta in cale, pentru a putea castiga alegerile din toamna se poate termina intr-un mod foarte urat pentru aceasta tarai.In final ne vom trezi cu PP-deii lui Diaconescu in Parlamentul Romaniei, caci, cand doi de cearta al treilea castiga.Si atunci sa te tii parleo!
  • +3 (5 voturi)    
    felicitari poporului votant (Marţi, 3 iulie 2012, 19:52)

    nbvhgf [anonim]

    Felicitari poporului care i-a votat, ce ati vrut asta primiti.
    Stiam ca asta se va intampla, credeati ca puiul Ponta, se va indeparta de " tata" Iliescu si de educatia comunista? asta e........................
  • +4 (6 voturi)    
    ALEGERI ? PENTRU CE ? (Marţi, 3 iulie 2012, 20:21)

    livius [anonim]

    Pt ce cheltuim bani cu alegerile din moment ce deciziile se iau in acest fel ?
    Cine ne mai poate apara in fata eventualelor abuzuri ? Marga ? Nastaze ? Senatorul Voicu, pe care l-am vazut votand azi ?
    raman la parerea ca pdl-ul este vinovat ca s-a ajuns aici. au avut toate parghiile politice si nu au facut nimic pt indepartarea comunistilor. pe unii chiar i-au sustinut. iata rezultatul !!! cred ca si base e surprins de tupeul acestor baieti.
  • -1 (1 vot)    
    marian176@yahoo.com (Miercuri, 4 iulie 2012, 10:51)

    Viitorul Astazi [anonim]

    Haidem sa fim seriosi, democratie era in 1990...
  • 0 (0 voturi)    
    prima reactie a unui oficial european... (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:28)

    andreesanu [utilizator]

    Am intrat in Europa degeaba ,nu ne-am maturizat politic ,nu avem stabilitate ,DEMOCRATIA IN Romania ESTE REPETENTA. Instabilitatea politica face praf incercarile de investitii ,moneda in cadere,inflatia musca din saracia romanilor,somajul i-a facut pe romani sa-si ia lumea in cap ,milioane de familii in deriva,copii cresc fara parinti ,22 de ani de gulag romanesc fara speranta .
    Popor blestemat intr-o zi de craciun sa nu-si gaseasca linistea pina nu si-o marturisi crima.
    Doamne iarta-i ca n-au stiut ce fac ,miluieste -i doamne pe robii tai ,adu din nou pacea ,linistea
    in casa lor.


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri