Serban Huidu a fost condamnat la doi ani si sase luni de inchisoare cu suspendare. Sentinta nu e definitiva

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 29 iunie 2012, 12:00 Actualitate | Esenţial

Serban Huidu
Foto: Agerpres
Serban Huidu a fost condamnat la doi ani si sase luni de inchisoare cu suspendare. Realizatorul tv era acuzat de ucidere din culpa, in urma accidentului produs in 16 octombrie 2011, in urma caruia si-au pierdut viata trei oameni.

Primul termen al procesului a fost pe 21 iunie, cand magistratii au hotarat ca pentru latura penala pronuntarea sa fie pe 29 iunie, iar pentru partea civila, in ceea ce priveste despagubirile cerute de rudele decedatilor, instanta a dat termen pentru 20 septembrie. Rudele celor morti in accidentul rutier cer despagubiri in valoare de 800.000 de euro - sotia lui Baloc Stefan 200.000 de euro, fiul acestuia 200.000 de euro, iar fiica Magdei Draghici 400.000 de euro, potrivit Agerpres.

Serban Huidu a fost implicat intr-un accident rutier in localitatea Timisul de Sus in 16 octombrie 2011, in timp ce se afla la volanul autoturismului personal, cand a intrat pe contrasens si a lovit un autoturism Dacia Logan care circula regulamentar de la Brasov spre Predeal. In urma impactului, o persoana a murit pe loc, iar alte doua in drum spre spital.








  


12971 vizualizari
  • -5 (33 voturi)    
    :) (Vineri, 29 iunie 2012, 12:02)

    pop [anonim]

    Mi se pare o decizie corecta! La omor din culpa de obicei se da cu suspendare
    • +16 (18 voturi)    
      Putea cere si daune (Vineri, 29 iunie 2012, 12:58)

      madriano [utilizator] i-a raspuns lui pop

      Huidu putea sa demonstreze ca soferul Loganului a circulat imprudent si nu s-a tras din calea bolidului, mai ales ca santul era gol. In conditiile astea ar putea cere daune pentru faptul ca Mercedesul lui a fost distrus.
    • +7 (9 voturi)    
      corect (Vineri, 29 iunie 2012, 13:08)

      VasileConstantin [anonim] i-a raspuns lui pop

      corect,din punct de vedere legal pedeapsa este justa,insa din punct de vedere moral....foarte mica si nedreapta,legislatia trebuie schimbata
      • +8 (8 voturi)    
        nu e asa... (Vineri, 29 iunie 2012, 16:08)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui VasileConstantin

        Cand sunt victime multiple chiar daca e din culpa se da pedeapsa cu executare...

        Procurorii vor face recurs mai mult ca sigur.
    • +9 (11 voturi)    
      E chiar foarte corect! (Vineri, 29 iunie 2012, 13:36)

      , Azorila [utilizator] i-a raspuns lui pop

      Pentru un ginere de senator pesede, e foarte corect!
      Da/i dracu de oameni, daca esti cumva ruda, beneficiar de avantaje pesediste, pot sa crape oricati!
    • +6 (8 voturi)    
      Corect (Vineri, 29 iunie 2012, 14:49)

      HoriaBirau [anonim] i-a raspuns lui pop

      In Romania, da, asa e. Omorul din culpa e infractiune minora, e pistol cu apa. De ce sa nu dea cu suspendare? Ingrijorator este cum ne complacem cu situatia. Te citez: "Mi se pare o decizie corecta." Am speranta, totusi, ca este o ironie fina.
      • -1 (1 vot)    
        Nu este o ironie (Vineri, 29 iunie 2012, 20:23)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui HoriaBirau

        Diferenta intre uciderea din culpa si ucidere consta in intentie.

        Cred, ca executarea pedepsei cu suspendare vine din atitudinea si comportamenul lui Huidu in timpul procesului ... si jos palaria ... a tinut capul sus, nu a incercat sa arunce vina pe altcineva .... nu ca altcineva pe care il stim cu totii!
        • 0 (0 voturi)    
          Cand nu ai respect (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 9:31)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          fata de ceilalti intentionezi sa-i calci in picioare. Asta se intampla pe sosele: lipsa de respect fata de ceilalti de pe strada se transforma in intentia de a trece peste ei.
  • +15 (25 voturi)    
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Vineri, 29 iunie 2012, 12:02)

    msk [anonim]

    ... incredibil !!!! asta a omorat 3 (trei)!! oameni !!!!!!!!!!
    • +5 (39 voturi)    
      ba credibil (Vineri, 29 iunie 2012, 12:34)

      mmm10000 [anonim] i-a raspuns lui msk

      Iliescu a omorat mult mai multi si nici nu se discuta de vreo pedeapsa, ba cei ca voi ii si sustin masinatiunile..
      • +2 (10 voturi)    
        si ce legatura (Vineri, 29 iunie 2012, 13:29)

        bec [utilizator] i-a raspuns lui mmm10000

        are, ma, una cu alta?
  • +20 (26 voturi)    
    justitia din Romania.... (Vineri, 29 iunie 2012, 12:04)

    eu [anonim]

    praf si pulbere, sa te fereasca Dumnezeu sa ajungi pe mana judecatorilor din Romania!
    • +13 (13 voturi)    
      La Guvern si Parlament (Vineri, 29 iunie 2012, 13:00)

      madriano [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Sper sa intre unul cu masina in guvern sau parlament si sa ii omoare pe cativa de pe acolo. Daca tot se dau decizii cu suspendare...
  •    
  • +16 (18 voturi)    
    De asteptat.... (Vineri, 29 iunie 2012, 12:06)

    dottore [utilizator]

    Insa la urmatoarea aroganta ar trebui sa ia pe viata.
  • -1 (9 voturi)    
    Recurs (Vineri, 29 iunie 2012, 12:06)

    Humpty Dumpty [anonim]

    Pun pariu ca nu va fi nici o cerere de recurs...
  • +18 (26 voturi)    
    Huidu = 2,5 ani, cu suspendare? (Vineri, 29 iunie 2012, 12:06)

    JG [utilizator]

    Huidu = 2,5 ani, cu suspendare?
    HUOOOOOOOOOO in-justitia romana!
  •    
  • +4 (14 voturi)    
    normal (Vineri, 29 iunie 2012, 12:06)

    pewpew [utilizator]

    sentinta este decenta avand in vedere ca a omorat 3 oameni
  • +20 (24 voturi)    
    Doar atat? (Vineri, 29 iunie 2012, 12:07)

    Eu [anonim]

    Trebuia sa primeasca macar maximul, adica 7 ani. Omoara 3 oameni si ia inchisoare cu suspendare. In ce rahat de tara traim, e un dezastru.
  • +18 (18 voturi)    
    Nu pot sa cred! (Vineri, 29 iunie 2012, 12:07)

    geta [anonim]

    Nu pot sa cred! Deci nu face o zi de inchisoare! Rusine Justitiei din ROMANIA!
  •    
  • +38 (38 voturi)    
    De ce asa de mult?! (Vineri, 29 iunie 2012, 12:07)

    Gheorghe [anonim]

    Sentinta este exagerata! De parca ar fi facut ceva grav: a omorat niste non-vedete! Mare branza... Si eu omor muste in fiecare zi.
  • +30 (30 voturi)    
    justitie de 2 bani.. (Vineri, 29 iunie 2012, 12:08)

    pehash [utilizator]

    concluzia zilei: daca vedeti ca vine un distrus cu suv-ul pe contrasens mai bine bagati masina in santz decat sa muriti...

    astazi toti soferii care conduc imprudent, ca serban huidu, au aflat ca e ok sa omori oameni in Romania.. primesti inchisoare cu suspendare.
    • +6 (6 voturi)    
      este umilitor... (Vineri, 29 iunie 2012, 13:08)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      sa omori 3 oameni si sa iei cu suspendare ...
    • +5 (5 voturi)    
      asa este, salvati-va viata mai intai (Vineri, 29 iunie 2012, 14:27)

      edx [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Am un prieten in Brasov care s-a dat cu masina peste cap in sant ca sa scape de un astfel de suv ce depasea coloana pe contrasens. Stia ca la impact frontal nu ar fi scapat si a preferat asa. Ala nici nu a oprit si cu toate camerele de pe DN1 si martorii nici Politia nu a vrut sa ii zica ceva.
    • 0 (0 voturi)    
      pe toti ne loveste (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 3:59)

      De-unu-singur [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      mare dreptate , viata are prioritate , insa de multe ori uni dintre noi nu au sansa de a evita astfel de tragedie , cine plateste cele 3 suflete , daca esti in stare de ebrietate platesti scump este normal dar neatentia ? Daca esti prezentator tv ai imunitate in fata acuzatiilor de omor ? Daca ai statut in acest stat poti scapa de puscarie indiferent de ceea ce faci ? Indiferent de pedeapsa acele fiinte sunt moarte . Este sau nu corect nu suntem noi in masura sa judecam sau suntem prea ignoranti pentru a face ceva .
  • +24 (24 voturi)    
    asta e romania... (Vineri, 29 iunie 2012, 12:08)

    nede [anonim]

    bagi trei oameni in mormant, incalcand regurile de circulatie ( ca esti Huidu nu poti sta cu prostii in coloana) si scapi fara o zi de puscarie..asta e tara noastra....criminalitatea, coruptia, holtia, plagiatul ne conduc!
  • +14 (16 voturi)    
    simplu ... (Vineri, 29 iunie 2012, 12:09)

    radu [anonim]

    Si banuiesc ca nici macar nu i-au suspendat permisul pe cativa ani , ca poate mai are omu' si alte treburi de facut ...
    • +3 (3 voturi)    
      :) (Vineri, 29 iunie 2012, 13:09)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui radu

      se plimba cu SUV-ul prin puscarie
    • +2 (2 voturi)    
      gizas (Vineri, 29 iunie 2012, 13:19)

      Arkan [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Se anuleaza automat carnetul, daca faci diferenta intre suspendare si anulare ;)
  • +24 (24 voturi)    
    De ce cu suspendare ? (Vineri, 29 iunie 2012, 12:09)

    cir [anonim]

    Au murit oameni, de ce legea nu-l pedepseste ? Pe langa asta, mesajul e clar pentru toti vitezomanii de pe jeep-uri: puteti continua carnagiul pe sosele !
  • +19 (19 voturi)    
    Legea nu e la fel pentru toti? (Vineri, 29 iunie 2012, 12:10)

    zugurudumba [utilizator]

    Incredibil. Omori doi sau trei oameni, nu faci nici o zi de parnaie. Imi vine in minte cazul nevestei lui Paunescu.
  • +13 (13 voturi)    
    Aloooo (Vineri, 29 iunie 2012, 12:10)

    carmabox [utilizator]

    Dece cu suspendare? A omorat niste oameni, din culpa! Nu credeti ca locul ucigasilor ar fi la puscarie? ce va insemna sentinta asta cu suspendare pentru viata distinsului ucigas?
  • +7 (7 voturi)    
    CAT????? (Vineri, 29 iunie 2012, 12:12)

    cristi_an [utilizator]

    .
  • +23 (23 voturi)    
    Viata NU ARE PRIORITATE (Vineri, 29 iunie 2012, 12:14)

    xulescu.ro [utilizator]

    Mesaj catre toti bizonii de la volan, toti analfabetii cu masini puternice, toti pustii de bani gata:

    "Bagati tare baieti; viata NU ARE PRIORITATE..daca omorati pe careva, e ok, va luati cu suspendare, in cel mai rau caz"
  • +11 (11 voturi)    
    .... (Vineri, 29 iunie 2012, 12:15)

    pamfletaru [utilizator]

    huaaaaa!!!! rusine!!!!!
  • -9 (21 voturi)    
    Bunul simt (Vineri, 29 iunie 2012, 12:20)

    Cel [anonim]

    Imi place de Huidu ca a avut taria sa recunoasca ca a gresit, si ca a cerut sa fie pedepsit.
    Astfel procesul nu a durat decat o luna.

    Daca ar face asa si politicienii si toti cei care gresesc, romania ar fi in fata germaniei
  • +21 (21 voturi)    
    Nu e drept! (Vineri, 29 iunie 2012, 12:21)

    Erasm [utilizator]

    Chiar daca "recunoaste si regreta", e inuman sa-l condamni la inchisoare CU SUSPENDARE pe un om care a omorat, din culpa sa, TREI OAMENI NEVINOVATI! A nu se uita ca aceasta tragedie s-a produs din culpa exclusiva (!) a lui Huidu! Indiferent cine este, trebuia inchis cel putin 5 ani, fara multa discutie. Si asta, cu multa indulgenta...
  • +14 (14 voturi)    
    Justitia (Vineri, 29 iunie 2012, 12:30)

    spysoby [utilizator]

    Foarte putin .2 si 6 cu suspentare pentru moarte a 3 oameni.Asta explica de ce avem asa de multi oameni morti pe sosea.
    • +8 (8 voturi)    
      Cati trebuie? (Vineri, 29 iunie 2012, 12:40)

      Semiramidul [utilizator] i-a raspuns lui spysoby

      De la cati oameni omorati se da cu executare?
      Sa se publice in monitorul oficial...
  • +12 (12 voturi)    
    extraordinar... (Vineri, 29 iunie 2012, 12:33)

    ember [utilizator]

    mi se pare revoltator de mica pedeapsa in conditiile in care a curmat trei vieti absolut nevinovate.
  • +10 (10 voturi)    
    Justita romana de rahat (Vineri, 29 iunie 2012, 12:34)

    aliosa77 [utilizator]

    Justita romana de rahat

    Sunt sigur ca se ajunge iar la CEDO pentru a
    rezolva iar incompetenta si coruptia din justitia romana.

    Dupa ce au salariile alea uriase tot nu se mai satura de furat si de luat spaga.

    Daca si avocatul Corneliu BÎRSAN,
    reprezentantul Romaniei la CEDO e implicat in scandal ce sa mai vorbim.

    ROMANIA : TARA DE RAHAT !

    Ce solutie mai avem ?
    Sa-i impuscam pe toti judecatorii corupti ?
    • +7 (7 voturi)    
      sa-l prindem la volan (Vineri, 29 iunie 2012, 12:44)

      nede [anonim] i-a raspuns lui aliosa77

      o rezolvam noi cetatenii, cand il vedem pe huidu la volan, il dam jos si-l scuipam!
      • +3 (3 voturi)    
        da? (Vineri, 29 iunie 2012, 14:31)

        coliva [utilizator] i-a raspuns lui nede

        pai vrei sa iei 10 ani cu execuare?? decat sa-l scuipi, ca merita, mai bine il omori sau ologesti, ca asa scapi cu mustrare! (PS: daca esti psd)
  • +2 (10 voturi)    
    Nicaieri nu se da cu executare (Vineri, 29 iunie 2012, 12:38)

    Andradda [utilizator]

    Daca e vb de un accident si daca cel care l-a provocat nu a fost baut sau drogat sau fara permis, peste tot in occident se da cu suspendare.
    Se face foarte clar delimitarea dintre accident si crima premeditata. Sa nu uitam ca berbecul de Huidu i-a avut in masina pe proprii sai copii carora le-a riscat la randul lor, viata.
    Nenorocirea a fost ca s-a ciocnit cu un Logan si a omorat 3 oameni nevinovati.
    Dar putea sa se ciocneasca cu un SUV mai puternic decat al sau sau chiar cu un camion si ar fi fost morti acum cei din masina lui Huidu.
    Acum trebuie sa i se ia banii si sa fie dati urmasilor victimelor.
    Am citit pe undeva ca i-au cerut vreo 800.000 de euro despagubiri.
    • +1 (3 voturi)    
      Gresesti (Vineri, 29 iunie 2012, 14:08)

      CarvedInside [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      E vorba de alte situatii de accidente soldate cu moartea altor oameni cand se ia cu suspendare. Dar cand tu ii dai blana, automat iti asumi riscul ca pui in pericol si alte vietii..Practic este constient dar zici ca nu are cum sa mi se intample mie ca eu is prea grozav.
      • -1 (3 voturi)    
        ******** (Vineri, 29 iunie 2012, 15:03)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui CarvedInside

        Eu ma refer la Germania si la Franta. Pot sa-sti spun sigur ca niciodata in caz de accident rutier, soldat cu morti, nu se da pedeapsa cu executare.
        daca, bineinteles sunt intrunite conditiile pe care le-am amintit mai sus - adica fara alcool, fara droguri, fara a avea permis de conducere..etc.
        Dar daca matale stii altceva, poate ne dai si niste exemple concrete.
        • +1 (3 voturi)    
          link (Vineri, 29 iunie 2012, 19:48)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

          http://www.cps.gov.uk/legal/s_to_u/sentencing_manual/death_by_dangerous_driving/
        • 0 (2 voturi)    
          nu te cred (Vineri, 29 iunie 2012, 20:54)

          ember [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

          situatia de fata e un caz de omor din culpa si pentru asta se face inchisoare. huidu in calitate de conducator auto nu avea ce sa caute pe contrasens depasind o linie dubla continua si sa aiba aproape dublul vitezei regulamentare in acea zona.
  • +2 (4 voturi)    
    Câtă mizerie umană ????? (Vineri, 29 iunie 2012, 12:41)

    independent [utilizator]

    Urlați pe acest site că în sfârșit este justiție în România (vezi și cazul Năstase)???După ce a omorât 3 oameni acest individ a fost condamnat la 2 ani și șase luni cu suspendare...este revoltător,inuman,cine le aduce înapoi rudelor morții, aveau o familie,erau fericiți iar un handicapat mintal îi omoară,rușine acelor avocați care îl apără,sunt numai niște fiare care aleargă după bani,gata să apere pe oricine numai bani să iasă...Dar Ridzi și eba de ce nu plătesc pentru banii publici cheltuiți pentru campania lui eba în lupta pentru parlamentul european ???? Vreau să aud "mister" whisky.....
  • +4 (4 voturi)    
    incredibil (Vineri, 29 iunie 2012, 12:48)

    sobolanulmik [utilizator]

    incredibil si demoralizant!
    omori 3 oameni si primesti o mustrare.
    justitia are o problema in tara asta!
    probabil ca familiile victimelor vor primii o suma derizorie!Pe baza acestui verdict nesimtirea va creste pe sosele!
    La stilul sau de conducere vom mai auzii de acest individ.
  • +8 (10 voturi)    
    Mama ranitilor (Vineri, 29 iunie 2012, 12:49)

    Leopoldo [utilizator]

    Ioan Rus l-a sunat pe Șerban Huidu pentru a-l întreba cum dorește să pună în aplicare sentința de închisoare cu suspendare.
  • -5 (17 voturi)    
    ce logica defecta aveti unii dintre voi (Vineri, 29 iunie 2012, 13:01)

    OnePiece [utilizator]

    Oameni buni ! Faceti diferenta dintre omor din culpa si omor cu premeditare ! Da, a ucis 3 oameni, dar într-un alt fel.. Din vremuri timpurii oamenii au găsit ca şi soluţie eliminiarea sau privarea de libertate a celor periculoşi, care comit voit fapte foarte grave ! Nu e corect să bagi la bulău împreună cu alţi criminali un om care în fond nu e criminal, probabil nu ar fi în stare să omoare voit pe nimeni în toată viaţa lui. Voinţa de răzbunare e mare şi justificată, dar repet, toată treaba trebuie privită imparţial. De aceea în societatea umană există "omor din culpă", pentru asemenea cazuri.. inchisoare cu suspendare e o decizie corectă şi frecvent întâlnită în asemenea cazuri, dacă se dovedeşte că inculpatul nu vroia didadins să ucidă.
    • +5 (5 voturi)    
      pur si simplu n-ai dreptate (Vineri, 29 iunie 2012, 13:49)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui OnePiece

      Faptul ca intri cu 100km/h in curba, intr-o zona cu restrictie de 50 km, pe un carosabil ud, si te si incadrezi intr-o depasire pe linie continua, denota prostie, inconstienta crunta si desconsiderare fata de ceilalti participanti la trafic. In acest caz, nu poti fi lasat in libertate daca tie nu-ti pasa de consecintele actiunilor tale.
  • -3 (5 voturi)    
    accident (Vineri, 29 iunie 2012, 13:27)

    MachedonuMake [anonim]

    am tot citit comentariile de pe aici si nu pot sa spun decat un singur lucru. as vrea desi nu-mi doresc si nu doresc nimanui asta sa vad cum ar fi unul din cei care a tot scris pe aici in aceeasi situatie. sunt curios daca ar avea un accident de acest fel daca s-ar duce la judecator si sa-i zic: vreau sa ma duc la puscarie dati-mi cu executare pedeapsa. a fost un ACCIDENT incultilor. faceti deosebirea intre ACCIDENT si OMOR CALIFICAT.
    • +2 (2 voturi)    
      ee da (Vineri, 29 iunie 2012, 14:18)

      CarvedInside [utilizator] i-a raspuns lui MachedonuMake

      E o mare diferenta intre faptul ca nu te-ai asigurata intr-o intersectie nesemaforizata si alta e cand alegi voit sa depasesti cu mult viteza limita legala in conditii meteo nefavorabile si pe portiuni in care sunt viraje (in care tu nu ai cum sa te incadrezi pe banda ta cu viteza aia).. Este diferenta intre accident din neatentie si unul din cauza tu esti prea grozav...
      Cei de aici nu sunt inculti, in schimb tie sigur iti lipsesc cateva doage..
  • +4 (6 voturi)    
    decizia e corecta in conformitate cu legile (Vineri, 29 iunie 2012, 13:41)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Legislatia din Romania e prost conceputa si ceva trebuie schimbat. Nu-i posibil sa scapi atat de usor omorand 3 oameni.
  • +1 (3 voturi)    
    nu inteleg pedeapsa cu suspendare (Vineri, 29 iunie 2012, 13:55)

    Tymax [utilizator]

    Eu oricat m-as chinui, nu reusesc sa inteleg aceasta "pedeapsa cu suspendare". In opinia mea ar trebui eliminata din tot codul penal. Ori e pedeapsa imediata ori nu e. Asa, o struto-camila care nu sperie pe nimeni. Probabil daca nu face alte rele o perioada de n ani, pedeapsa asta se anuleaza cu totul si e curat ca lacrima.
    Oameni omorati, bani furati, iei 2-3 cu suspendare, mai astepti inca 5 si gata, esti OK. Desi pentru demnitatea umana mi se pare infecta, din punctul asta de vedere imi place legea islamica unde daca ai furat sau omorat pe cineva (chiar "din culpa") esti terminat pe viata pentru societate.
  • +4 (4 voturi)    
    asta nu-i justitie (Vineri, 29 iunie 2012, 14:20)

    Gobelin [utilizator]

    L-au spalat deja la AL DOILEA termen de judecata, la 3 saptamani de la inceperea procesului.
    Si pentru cei care tot o dau pe-aici cu diferentele intre crima cu premeditare si omor din culpa, sa vada ca italianul care a lovit-o pe infirmiera romanca intr-o statie de metrou din Roma a luat 10 ani.
    Si fiti siguri ca nici acela n-a vrut s-o omoare, s-a vazut clar pe camere, agasat de insistentele femeii s-a intors si i-a tras o palma.
    Atat, o palma. Ghinionul a facut ca femeia a cazut cu capul de beton si a murit.
    Acum, cine a fost mai inconstient si mai vinovat? Italianul sau Huidu Care din vina lui EXCLUSIVA a omorat trei oameni?
    Cum puteti spune ce e ok sa ia cu suspendare dupa ce a omorat trei oameni, din vina, repet, EXCLUSIVA, a lui?
    Nici macar n-a fost provocat in vreun fel, asa cum a fost italianul.
    Asta n-a fost proces, a fost cea mai pe fata musamalizare mediatizata pana acum.
    • 0 (0 voturi)    
      scuzati (Vineri, 29 iunie 2012, 14:32)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

      la O SAPTAMANA de la inceperea procesului.
      Pana si conterstatia la o amenda dureaza mai mult.
      Mi-e greata!
  • +3 (5 voturi)    
    Dragilor (Vineri, 29 iunie 2012, 14:27)

    CarmenO [utilizator]

    Tuturor celor de mai sus, de ce uitati ACCIDENTUL FACUT DE CARMEN PAUNESCU? Si ea a primit cu suspendare si a omorat 4oameni...
    • +3 (3 voturi)    
      pai... (Vineri, 29 iunie 2012, 19:35)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

      Si ea trebuia sa se duca la puscarie...
  • 0 (0 voturi)    
    Romania (Vineri, 29 iunie 2012, 14:35)

    coliva [utilizator]

    Tara tuturor infectilor! Rusine, de trei ori rusine! dar cui? tiganilor de rad la fiecare colt de strada? RRomanie...
  • 0 (0 voturi)    
    RUSINICA! (Vineri, 29 iunie 2012, 15:15)

    haoscalm75 [utilizator]

    Macar de erau cu executare, JENANT PTR. JUSTITIA ROMANA! traim intr-o tara de ratati unde popularitatea si influienta fac legea, uite la Berbecali, uite la Dragusanu si la altii care n-ar merita nici sa mearga pe strada la ce ratati sunt. Daca omoram eu sau oricare altul 3 oameni, oare ce pedeapsa luam? Ganditi-va si puneti-va in situatie simpli romani! Traim degeaba din pacate, doar cel de sus ne va judeca drept!
  • +1 (1 vot)    
    Justitia este oarba! (Vineri, 29 iunie 2012, 16:01)

    mgbyte [utilizator]

    RUSINE MAGISTRATILOR, dar sper din toata inima sa se intalneasca pe sosele cu vreunul din marea familie HUIDU!
  • 0 (0 voturi)    
    Previzibil (Vineri, 29 iunie 2012, 16:51)

    Vlad... [utilizator]

    daca cineva a crezut intr-un moment sau altul ca o sa ia cu executare nu stie in ce tara traieste.

    Macar eu o sa-mi aduc aminte de el. Si promit sa nu mai ascult Kiss fm sau sa ma mai uit la Prima. Pentru ca la Cronica Carcotasilor, la Kiss FM, el era inca in platou saptamanile trecute... Din pacate e un lucru minor si singurul pe care-l pot face. Pacat de restul echipei pe care voi continua sa-i respect.

    Sa votez cu cine trebuie din pacate mai greu. Ca nu mai stiu cu cine sa votez sa se schimbe legile astea facute pentru cei cu putere...
  • +1 (1 vot)    
    Romania, tara tuturor posibilitatilor!!!! (Vineri, 29 iunie 2012, 18:43)

    cohan [utilizator]

    Sa inteleg ca in curand il vom vedea la Cronica.
  • +2 (2 voturi)    
    Imi este sila cat casa (Vineri, 29 iunie 2012, 19:05)

    capingurasrl [utilizator]

    de acest Huidudududu. A OMORAT TREI 3 OAMENI si justitia ii da doar 2 ani jumate cu suspendare?!?!?!?!?!?!?!?! Trebuia cel putin 15 ani cu executare. Sper din toata inima ca magistratul sa fie in situatia, cel putin intr-un cosmar, de a se afla in fata unui gonac si godac ca huidudududu. Deci daca smanglesti o pane ie 10 ani daca omori trei fiinte umane ie doua jumate si daca furi un miliard de dolari ca Bombonel si subminezi economia nationala ei 2 ani, adica 8 luni?!?!?!?!? E neveoie de electrosocuri multe si potente....... Imi este sila cat casa. BAI HUIDUDUDUDULE, du-te si dati singur 15 ani de puscarie cu executare mai odiosule!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    ce teapa a luat (Vineri, 29 iunie 2012, 21:24)

    gopo111 [utilizator]

    nastase, el sta la puscarie si nu a omorit pe nimeni si asta scapa cu suspendare dupa ce a omorit trei oameni, ha ha ha, Romania lui papura voda
  • 0 (0 voturi)    
    domnilor judecatori nu incurajati crimele pe sosea (Vineri, 29 iunie 2012, 22:28)

    dezamagitul [utilizator]

    Imi pare rau de Huidu si de toti care fac acidente mortale , in majoritate din inconstienta . Dar aceasta nu este justitie sa dai inchisoare cu suspendare pentru cei care omoara oameni din culpa sau nu . Cred ca nu ar mai trebuii cheltuiti banii cu procese inutile , ci dat de catre militian in strada o condamnare cu suspendare pe un an sau mai multi in functie de cei ucisi si astfel s-ar mai degreva instantele de judecata . Halal democratie pentru penali .
    Doamne fa tu dreptate , esti singura speranta.
  • 0 (0 voturi)    
    huiduma - fata mare/socru psd-ist are!! (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 7:25)

    suka_la [utilizator]

    usl-isti nenorociti,daca va prindem ca ciculati regulamentar pe soselele rahatului asteia de tara va luam gatul! sa vedem cata parnaie cu suspendare o sa ne dati leprelor!
    ce n-as da sa fiu la volan si sa-i am in fata pesosea pe nemrnicii care au dat astfel de sentinte!
    vandutilor!!


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version