Dosarul Dan Voiculescu - ICA va fi judecat la Tribunalul Bucuresti. Inalta Curte a constatat ca nu mai are competenta de a judeca dosarul dupa ce Voiculescu si-a dat demisia din Senat

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 29 iunie 2012, 10:22 Actualitate | Esenţial


Inalta Curte de Casatie si Justitie a decis vineri sa trimita spre judecare la Tribunalul Bucuresti dosarul Institutul de Cercetari Alimentare - Dan Voiculescu. Avocatii lui Voiculescu au prezentat o constatare a incetarii calitatii de senator a lui Voiculescu, si, ca urmare, au cerut stramutarea dosarului la o instanta inferioara. Procurorul DNA prezent la sedinta a fost de acord cu cererea avocatilor lui Voiculescu. Reamintim ca reinceperea judecarii la o alta instanta, plus un eventual recurs ulterior fac posibila prescrierea faptelor.


UPDATE 12.25: Dosarul Dan Voiculescu - ICA va fi trimis la Tribunalul Bucuresti. Inalta Curte de Casatie si Justitie a admis cererea avocatilor, a constatat lipsa de competenta de judecata in caz si a dispus trimiterea dosarului la Tribunalul Bucuresti.

UPDATE 11.41: Instanta va anunta decizia asupra cererii de mutare a dosarului in jurul orei 12.00

Reinceperea judecarii la o alta instanta, plus un eventual recurs ulterior fac posibila prescrierea faptelor, in timp ce Inalta Curte ajunsese intr-un stadiu avansat, pronuntarea fiind posibila la un termen apropiat.

Daca hotarirea Senatului de constatare a demisiei lui Voiculescu nu ar fi fost publicata in Monitorul Oficial pina la termenul de vineri, acesta nu ar fi avut temeiul legal pentru a cere judecatorilor mutarea dosarului sau la o instanta inferioara.

Reamintim ca dosarul lui Voiculescu de la Inalta Curte se apropie de final, sentinta putind fi pronuntata in curind.

Surse judiciare au precizat pentru HotNews.ro ca mutarea dosarului la o instanta inferioara ar reprezenta o tergiversare a procesului si ar insemna noi termene acordate in dosar, chiar daca acesta s-ar relua din acelasi punct de unde ar fi lasat de la Curtea Suprema.

Luni, 25 iunie - ziua in care Dan Voiculescu si-a anuntat demisia din Senat - purtatorul de cuvant al ICCJ, judecatoarea Georgeta Barbalata, a declarat pentru HotNews.ro ca trebuie sa se stabileasca daca aceasta calitate de parlamentar (n.r. a lui Dan Voiculescu) este cea care a tras competenta in fond a Inaltei Curti in cazul dosarului ICA-Voiculescu. Ramane ca instanta sa se pronunte la urmatorul termen asupra acestui fapt si sa decida daca dosarul va fi trimis la o alta instanta abilitata sa judece cauza. Daca dosarul va fi trimis la alta instanta, acesta nu va fi rejudecat de la zero, ci instanta continua ceea ce s-a facut pana in acest punct", a precizat pentru HotNews.ro.


Dan Voiculescu si-a anuntat luni demisia din functia de senator, intr-o miscare surprinzatoare pentru clasa politica. Voiculescu, unul din artizanii suspendarii lui Traian Basescu in 2007 si initiator al miscarii de apropiere dintre PSD, PNL si PC, sustine ca a fost nemultumit ca Senatul a respins initiativa sa de dublare a pedepselor pentru evaziune fiscala.

"Intr-un parlament in care comisia de buget-finante, cea care vegheaza la bugetul Romaniei, da un aviz negativ unui astfel de proiect este pentru mine un lucru de neinteles", a fost motivul invocat de Dan Voiculescu.

Dosarul ICA - Dan Voiculescu

La inceputul lunii decembrie 2008, presedintele fondator al Partidului Conservator, Dan Voiculescu, a fost trimis in judecata, alaturi de alte 12 persoane, in dosarul privind privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare.

Procurorii Directiei Nationale Anticoruptie sustin ca privatizarea frauduloasa a ICA ar fi fost facuta in folosul lui Dan Voiculescu, ea fiind realizata prin subevaluarea bunurilor institutului cu peste 7,7 milioane de euro.

Dan Voiculescu, actionar majoritar al SC Grupul Industrial Voiculescu si Compania (Grivco) SA Bucuresti, membru al Adunarii Generale a Actionarilor (AGA) si al Consiliului de Administratie (CA) al Institutului de Chimie Alimentara, membru al AGA si director general al SC Bioprod SA Bucuresti, este acuzat de "folosire, de catre o persoana care indeplineste o functie de conducere intr-un partid, a influentei si autoritatii date de aceasta calitate in scopul de a obtine, pentru sine sau pentru altul, bani, bunuri, sau alte foloase necuvenite si spalare de bani, ambele in forma continuata".

Potrivit procurorilor, prejudiciul produs in urma acestei privatizari se ridica la peste 60 de milioane de euro.

Alaturi de Voiculescu, procurorii DNA i-au trimis in judecata si pe Corneliu Popa, Catalin Sandu Jean, Gheorghe Mencinicopschi, Sorin Pantis, Vlad Nicolae Savulescu, Marian Gheorghe Domnisoru, Gheorghe Sin, Constantin Baciu, Alexandru Petre, Marinescu Grigore, Vica Ene si Flavius Adrian Pop. Toti acestia sunt acuzati de complicitate la stabilirea, cu intentie, a unei valori diminuate fata de cea reala a bunurilor apartinand agentilor economici la care statul este actionar, comisa in actiunea de privatizare in scopul obtinerii pentru sine sau pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, in forma continuata.

Gheorghe Mencinicopschi a fost membru al PC, director general si membru al AGA si, ulterior, al CA al ICA SA Bucuresti. El este acuzat si de abuz in serviciu contra intereselor publice, precum si de fals in inscrisuri sub semnatura privata.

Dan Voiculescu a anuntat ca demisioneaza din Senat si in septembrie 2007, cand era presedinte al PC, potrivit unui articol semnat de Radu Tudor si publicat la acea data pe site-ul Antena3.ro.

"Potrivit lui Voiculescu, demisia nu are legatura cu acuzatiile care i se aduc de catre DNA sau CNSAS, ci cu faptul ca toate proiectele bune ale conservatorilor au fost tergiversate in Parlament", scria atunci Antena3.

Cine e Dan Voiculescu

In 2006, Consiliul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii (CNSAS) i-a dat lui Dan Voiculescu verdict de colaborare cu Securitatea ca politie politica, sub numele conspirativ Felix. In 2011, Inalta Curte de Casatie si Justitie a confirmat verdictul de colaborator cu Securitatea printr-o hotarire irevocabila.

Voiculescu, fost sef al unei companii de stat care facea comert extern inainte de Revolutie, a infiintat dupa 1990 Holdingul Grivco. Pe linga afacerile de comert, agricultura si energie, Voiculescu a infiintat si un trust media pe care l-a folosit ulterior in activitatea sa politica.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8875 vizualizari

  • +36 (38 voturi)    
    Cu naiba mai apare asta in viata publica??? (Vineri, 29 iunie 2012, 10:29)

    gigelTm [anonim]

    Nu inteleg cum naiba si cine l-a mai ales pe asta senator?
    Trebe sa fi spalat pe creier sa alegi un personaj ca Voiculescu... pe de alta parte imi e mila de saracii studenti care au nesansa il aiba "profesor:'
    • +31 (31 voturi)    
      A intrat in Senat pe liste, la remorca PSD-ului (Vineri, 29 iunie 2012, 10:50)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui gigelTm

      Dar cred ca Parchetul se putea sesiza din oficiu si pentru o fapta penala in forma continuata:

      La depunerea candidaturii pentru Senat, fiecare candidat a depus o declaratie pe proprie raspundere ca nu a fost in politia politica si nu a colaborat .

      Legea privind organizarea si desfasurarea alegerilor locale si parlamentare

      Art. 54
      (3) Propunerile de candidaţi trebuie să fie însoţite de următoarele documente:
      ..............
      e) declaraţiile pe propria răspundere ale candidaţilor în sensul că au avut sau nu calitatea de lucrători ai Securităţii sau de colaboratori ai acesteia.


      CNSAS si Justitia au hotarat definitiv si irevocabil ca Voiculescu a colaborat, deci i se poate aplica in orice moment Codul Penal

      Art. 292

      Falsul în declaraţii

      Declararea necorespunzătoare adevărului, făcută unui organ sau instituţii de stat ori unei alte unităţi dintre cele la care se referă art. 145, în vederea producerii unei consecinţe juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci când, potrivit legii ori împrejurărilor, declaraţia făcută serveşte pentru producerea acelei consecinţe, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă.
      • +13 (13 voturi)    
        s-a mutat procesul, sa fie delegati judecatorii (Vineri, 29 iunie 2012, 12:42)

        karagiale [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        ar fi in folosul justitiei ca procesul macesta sa aiba o concluzie rapida, deic propun ca pentru acest proces sa fie delegati judecatorii care il judecau si pina acum.
        • -1 (1 vot)    
          e ceva normal (Vineri, 29 iunie 2012, 14:28)

          Goriot [utilizator] i-a raspuns lui karagiale

          daca era o smecherie puteau sa ofaca si avocatii lui Nastase, presuppun ca nu erau ultimii incompetenti...
          • +1 (1 vot)    
            nu e normal (Vineri, 29 iunie 2012, 16:24)

            .anonim [anonim] i-a raspuns lui Goriot

            nastase a faptuit infractiunea in calitate de premier
    • -28 (34 voturi)    
      astea sunt aberatii (Vineri, 29 iunie 2012, 11:54)

      dexas [utilizator] i-a raspuns lui gigelTm

      Voiculescu este cel mai popular senator, cu cele mai multe initiative legislative. Un om corect si responsabil. Nu degeaba este atat de iubit in colegiul 8.
      • +12 (12 voturi)    
        Aha (Vineri, 29 iunie 2012, 12:02)

        roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui dexas

        iar esti p-acilea la articol despre Voiculescu :)). Lostrita cand apare ? sau e in schimbul 2?
      • +17 (17 voturi)    
        Rectificare (Vineri, 29 iunie 2012, 12:21)

        dexas [anonim] i-a raspuns lui dexas

        Am vrut sa spun ca este foarte iubit de colegii lui de camera de la spital 9.Dar am inteles ca prin felul lui va fi foarte popular si la Rahova. Dumnezeu sa-i ajute.
      • +1 (1 vot)    
        Job (Vineri, 29 iunie 2012, 13:35)

        Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui dexas

        Ar trebui sa modifice codul php la hotnews cand dai tu comment sa iti dea reply: "Esti prea prost!"
    • +27 (27 voturi)    
      Despre creiere spalate (Vineri, 29 iunie 2012, 11:54)

      Dubito [utilizator] i-a raspuns lui gigelTm

      Pana una-alta, a reusit el sa spele pe creier milioane de oameni, cu Antena 3 in special.
      • -13 (13 voturi)    
        E bun sa faca echipa cu Basescu, (Vineri, 29 iunie 2012, 13:02)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Dubito

        impreuna reusesc sigur sa spele pe creier peste 80% din romani.
        • +5 (5 voturi)    
          esti cea mai buna dovada (Vineri, 29 iunie 2012, 13:28)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          ...
          • -2 (2 voturi)    
            Eu, pana una alta, gandesc liber (Vineri, 29 iunie 2012, 14:45)

            Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            si nu pun la indoiala faptul ca un cinstit poate face o echipa nemaipomenita alaturi de un hot. Totusi, minusurile luate, m-au convins ca sunt multi spalati pe creier care cred ca acest lucru e imposibil.
    • -15 (15 voturi)    
      hotul turnator de la Cotroceni (Vineri, 29 iunie 2012, 12:57)

      peluzar [utilizator] i-a raspuns lui gigelTm

      Nu inteleg cum a reusit sa fie ales presedinte acest turnator ordinar de la Cotroceni. Prin hotii si prin furt a reusit sa prosteasca lumea.
    • +4 (4 voturi)    
      parerea ta! (Vineri, 29 iunie 2012, 12:58)

      crispolux [utilizator] i-a raspuns lui gigelTm

      pai ce ? citi au norcul sa aiba asa profesor,trbuie studii seriare si profesor bun sa poti fi bun informator, cit despre manipulare ce sa mai zic, deci studentii lui vor fi de succes, iar tara va fi pe miini bune.
    • +2 (2 voturi)    
      ASTA E !! Traim o drama (Vineri, 29 iunie 2012, 13:02)

      Cristianssen [anonim] i-a raspuns lui gigelTm

      IN ROmania traim o drama. Am terminat cu PDL si acum vin PSD-PC-PNL la putere cu aceleasi metehne...
      Procesul lui Voiculescu se indrept, firesc , catre condamnare .
    • +1 (3 voturi)    
      smartwomen, sorry smartgays nu ala era bombonel. (Vineri, 29 iunie 2012, 13:06)

      coco21 [utilizator] i-a raspuns lui gigelTm

      Adica Felix, trage un tun de cateva milioane de coco, bani pe care un randas ii castiga in cateva vieti, dupa care fapta se prescrie.
      Unde preda Felix? ca ma bag si eu.
    • +5 (5 voturi)    
      Care viata publica? (Vineri, 29 iunie 2012, 13:45)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui gigelTm

      L-ai vazut tu pe Voiculescu la coada la paine sau prin parc cu nepoteii?
      Astia au lumea lor unde sunt numai ei intre ei.
      Se intalnesc doar in Parlament, pe la hoteluri de lux (care le apartin), pe la Cluburi ale Parlamentului, pe yahturi, la vilele lor de prin statiunile Romaniei sau prin Caraibe.
      Si bineinteles, la TV, unde niciunul nu da ochii cu populatia ci doar cu camerele de televiziune.
      De ce crezi ca ar avea Voiculescu vreo problema cu societatea, din moment ce societatea, adica omul de rand, nu face parte din viata unuia ca Voiculescu?
      Tocmai de aceea o duc ca in paradis. Pt ca si-au creat lumea lor, in care nu patrunde nimeni de-afara.
    • -1 (1 vot)    
      Voiculescu a punctat bine (Vineri, 29 iunie 2012, 18:05)

      soldepace [utilizator] i-a raspuns lui gigelTm

      pt ca ICCJ e o instanta care nu i-a fost favorabila in trecut
  • +33 (33 voturi)    
    AMF (Vineri, 29 iunie 2012, 10:30)

    thjokki [utilizator]

    RUSINE guvernului Ctrl+v Ponta!
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Vineri, 29 iunie 2012, 14:04)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui thjokki

      sunt convins ca trebuie sa le fie rusine pentru o gramada de chestii, dar nu vad legatura intre subiect si postarea ta. Si la fel pentru restul de postaci care ti-au dat +.

      trebuia sa-l tina de mana sa nu-si semneze demisia? ca nu e moral, ca ar trebui scuipat Voiculescu - subscriu. Cand ai lui sunt la putere - se presupune ca justitia nu va fi influentata de opozitie - in loc sa-si dovedeasca nevinovatia, fuge la chestii de avocat...

      inca o data, in Romania nu conteaza cine are dreptate, ci conteaza avocatul si spaga.

      PS. dar postarea ta si a postacilor de serviciu tot aiurea e...
    • 0 (0 voturi)    
      singurul caruia trebuie (Vineri, 29 iunie 2012, 22:19)

      dexas [anonim] i-a raspuns lui thjokki

      sa-i fie rusine este Basescu. Sa-si ia sleahta dupa el la mititica.
  • +13 (13 voturi)    
    Poate cineva (redactia) spune clar daca... (Vineri, 29 iunie 2012, 10:30)

    Luke [anonim]

    ICCJ trebuie neaparat sa accepte mutarea in situatia data, sau poate sa decida (legal, eventual daca mai exista precedent) sa continue judecarea cazului?
    Multumesc
    • +10 (10 voturi)    
      Din pacate (Vineri, 29 iunie 2012, 10:57)

      Cocosulgarlic [utilizator] i-a raspuns lui Luke

      textul legal ar impune retrimiterea dosarului la instanta inferioara:
      Art. 40 alin. 1 Cpp: "Când competenţa instanţei este determinată de calitatea inculpatului, instanţa rămâne competentă să judece chiar dacă inculpatul, după săvârşirea infracţiunii, nu mai are acea calitate, în cazurile când:
      a) fapta are legătură cu atribuţiile de serviciu ale făptuitorului;
      b) s-a dat o hotărâre în primă instanţă".
      Voiculescu nu se incadreaza nici la lit a (nu a savarsit infractiunile ca senator) nici la lit b, deci ICCJ nu prea ar mai fi competenta sa solutioneze.
      PS: Hotnews, indreptati greseala, nu este vorba de stramutare (asta e cu totul o alta institutie juridica) ci de declinarea competentei ca urmare a schimbarii calitatii inculpatului.
    • +6 (6 voturi)    
      Din pacate (Vineri, 29 iunie 2012, 11:25)

      cicci [utilizator] i-a raspuns lui Luke

      La cum s-a amanat la ICCJ, scapa si daca nu isi declina Curtea competenta. Din 2008 pana acum, au fost doar amanari, cu 2-3 exceptii.
  • +13 (17 voturi)    
    NU exista (Vineri, 29 iunie 2012, 10:30)

    Ghimpeteanu [utilizator]

    Toata lumea vorbeste de o ordonanta care nu exista.
    UNDE este publicat OUG-ul de trecere a Monitorul Oficial in subordinea guvernului,,cine la vazut? IN Monitorul Oficial nu a fost publicat,,,UNDE ESTE?
    • 0 (0 voturi)    
      pai nu conteaza (Vineri, 29 iunie 2012, 14:04)

      edx [utilizator] i-a raspuns lui Ghimpeteanu

      atat timp cat au publicat demisia putea sa fie MO si direct sub Basescu. OUG respectiv a aratat conducerii MO unde trebuie sa dea ascultare de acum incolo.
  • +19 (19 voturi)    
    Parlament si MO (Vineri, 29 iunie 2012, 10:34)

    AliKimiku [utilizator]

    Doua consideratii
    1. Camera Deputatilor are un membru condamnat definitiv de catre instanta suprema, Nastase, dar nu are timp sa constate asta decat poate la toamna.
    2.Senatul reactioneaza in schimb foarte prompt la demisia lui Felix fiindca venea termenul de vineri si motanii trebuie salvati musai.
    Multumiri si M. Oficial pentru promptitudinea cu care a publicat decizia(apropo, stie cineva? au publicat decizia de alaltaieri a CCR, sau aia poate sa astepte?)
  • +12 (12 voturi)    
    Eu nu inteleg de ce (Vineri, 29 iunie 2012, 10:36)

    FlorinS [anonim]

    Curtea ar fi de acord ca un dosar sa se mute, chiar daca nu mai e senator. Pana la urma e un fost senator si un personaj important ( din pacate)..

    Si daca tot era pe sfarsit dosarul si un complet de judecata e la curent cu dosarul, nu vad logica prin care ai accepta ca acest dosar sa fie mutat!
    • +5 (5 voturi)    
      Pentru ca asa stipuleaza legea! (Vineri, 29 iunie 2012, 11:26)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui FlorinS

      Din pacate! Si, daca nu e respectata intocmai, avocatii ar sari, ca arsi, impotriva unui eventual verdict, motivand vicii de procedura. Asa au scapat multi dintre mafiotii (politicienii) nostri.

      Sa speram ca va primi, cat mai curand, verdictul meritat, de la instanta potrivita!
      • +3 (3 voturi)    
        Din pacate, nu va primi ce merita! (Vineri, 29 iunie 2012, 13:19)

        Dan Robert [anonim] i-a raspuns lui Jane Doe

        Astazi Felix a scapat! Noua instanta nu va reusi sa dea un verdict pana in noiembrie. Iar din noiembrie Felix va fi iar senator, ICCJ va fi iarasi instanta competenta si circul reincepe...
  • +18 (18 voturi)    
    USL - partid de turnatori la secu (Vineri, 29 iunie 2012, 10:38)

    Morris [anonim]

    gata, Ponta si Crin l-au scapat si pe asta de justitie, asta pentru cei care se asteptau la vreo surpriza; rusine USL
    • -8 (10 voturi)    
      n-are nimeni ce sa-i faca lui Voiculescu (Vineri, 29 iunie 2012, 11:55)

      dexas [utilizator] i-a raspuns lui Morris

      pt ca este prea cinstit!
    • +2 (2 voturi)    
      Securitate e cu legea (Vineri, 29 iunie 2012, 13:06)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Morris

      impunand respectare ei, hotii sunt de partea riscului si incertitudinii.
  • +12 (12 voturi)    
    Marele om politic !!! (Vineri, 29 iunie 2012, 10:52)

    Euunul [utilizator]

    tergiverseaza la nesfarsit...
    la toamna desigur va deveni din nou senator si se va intoarce dosarul la ICCJ ca de spera sa se intample ceva pana atunci....
  • +10 (12 voturi)    
    Cata golanie... (Vineri, 29 iunie 2012, 11:00)

    marcel [anonim]

    Felix de fapt este unul dintre cei care i-au devastat conturile lui Ceasca,iar acum este sustinut de guvernul Ponta-Arici Pognici.
    MI-E SCARBA DE CINE A AJUNS SA CONDUCA ROMANIA!
    DEJA MI-E DOR DE UNUL CA BOC ,CARE MACAR NU ERA BANDIT CHIAR DAC HABAR NU AVEA DE CE SE INTAMPLA!
    NICI ASTIA NU AU HABAR (vezi ministrul Pop cu problema de clasa VIII-a)dar sunt mai banditi ca si Mafia italiana!
  • +6 (6 voturi)    
    teoretic... (Vineri, 29 iunie 2012, 11:07)

    AndaPopa [utilizator]

    Dupa capul meu n-ar exista motive ca dosarul sa fie stramutat pe motiv ca Voiculescu si-ar fi dat demisia.

    Inteleg ca el este acuzat de "folosire, de catre o persoana care indeplineste o functie de conducere intr-un partid, a influentei si autoritatii date de aceasta calitate in scopul de a obtine, pentru sine sau pentru altul, bani, bunuri, sau alte foloase necuvenite si spalare de bani, ambele in forma continuata" (am citat din Hotnews care a preluat din dosar). Deci acuzatia e formulata in legatura cu functia de conducere in partid si nu aceea de senator. Voiculescu s-a retras de la conducerea PC in 2010. Deci nu sunt motive ca dosarul sa fie stramutat de la Inalta Curte
  • +4 (4 voturi)    
    prescriptia (Vineri, 29 iunie 2012, 11:34)

    maryus999 [utilizator]

    avand in vedere forta acestor colosi de a taragana procesele ani la rand nu ar trebui sa se schimbe termenele de prescriptie ? pentru orce fapta prescriptia sa intervina la 20 de ani ... cred ca in 20 de ani se poate judeca lejer orce dosar ... chiar daca apararea contine 100 de avocati chichitosi ...
    • +1 (1 vot)    
      tot ei decid (Vineri, 29 iunie 2012, 13:26)

      John [anonim] i-a raspuns lui maryus999

      Tot ei (parlamentarii) decid astfel de modificari. Deci care e interesul lor sa anuleze termenele de prescriere ?
  • +7 (7 voturi)    
    Si de ce sa se stramute? (Vineri, 29 iunie 2012, 11:37)

    mircea [anonim]

    Daca procesul lui Voiculescu se stramuta,e clar ca justitia a inceput sa-i fie frica de Ponta.Cred ca este bine ca procesul lui Voiculescu sa continuie la ICCJ pana la emiterea unei sentinte.Numai incercarea de mutare facuta de catre Voiculescu si va insemna ca acesta este vinovat.De fapt intre cazul Grajdan la procesul lui Nastase si demisia lui Voiculescu din senat,nu-i nici-o diferenta.Daca Voiculescu demisiona de cand a primit sentinta de securist,poate ca mai avea niste circumstante atenuante de om.Asa arata ca un animal care impute tot ce atinge,de ma si mir cum il suporta cei din jurul lui.
  • +7 (7 voturi)    
    dosarul ICA -Voiculescu. (Vineri, 29 iunie 2012, 11:38)

    andreesanu [utilizator]

    Ce motan ba ,asta-i cameleon,sarpe boa, sacal,pirania ,orce dihanie .
    Joaca tare canalia ,i se rupe lui de senat ,cum a vazut ca-i groasa la IC a schimbat macazul .
    Pe cea pus botul nu scapa ,v-a face si pe dracul sa ramina cu ICA fara sa dea un ban.
  • -15 (15 voturi)    
    Dosar fabricat de basescu.. (Vineri, 29 iunie 2012, 12:03)

    aniela [anonim]

    asta este EVIDENT. chioru' e disperat, romanii il urasc, motiv pentru care ataca in cei mai puternici oameni care vor sa scoata tara asta din mizeria in care ne-a adus.
  • +9 (11 voturi)    
    USL>PCR (Vineri, 29 iunie 2012, 12:27)

    razvan [anonim]

    In numele dreptatii, independentei justitiei si a statului de drept va cerem disperati sa lasati institutiile statului sa lucreze.Ce se intampla in tara asta????????? USL-ul ne subjuga pe toti!!!!! Trebuie sa inceapa protestele!!!!!!
  • +12 (14 voturi)    
    PROTEST (Vineri, 29 iunie 2012, 12:30)

    Alin [anonim]

    Ar trebui sa iesim si noi in strada sa protestam fatza de aceasta decizie, asa cum au facut si uslasii in ienuarie-februarie!!!
  • +12 (12 voturi)    
    Dilema (Vineri, 29 iunie 2012, 12:30)

    swolf [utilizator]

    Ce nu inteleg eu in istoria asta cu stramutarea este ce se va intampla daca, dupa ce procesul este mutat la o instanta inferioara, felix turnatorul este iarasi ales in toamna ca senator sau deputat de spammeri imbecili precum dexas de mai sus. Procesul este trecut din nou la ICCJ?

    Mi s-ar parea o aberatie totala, o carenta clara de procedura judiciara. In felul asta un parlamentar poate sa se sustraga judecatii tot jongland cu statutul lui de 'ales al neamului', mai ceva ca la alba-neagra!

    Poate exista un jurist printre comentatori sa aduca lumina in aceasta situatie sau poate ca chiar Hotnews preia tema pentru o discutie mai aprofundata.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu mai poate candida (Vineri, 29 iunie 2012, 12:48)

      EUL [anonim] i-a raspuns lui swolf

      Are decizie ca a facut colaborat cu Securitatea...dar misterioase sunt Caile Domnului...
    • -1 (3 voturi)    
      pana la urma care este problema? (Vineri, 29 iunie 2012, 12:50)

      dexas [utilizator] i-a raspuns lui swolf

      daca justitia este corecta, va demonstra acelasi lucru, nu? Indiferent unde se va judeca, rezultatul trebuie sa fie acelasi.
  • +10 (10 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 29 iunie 2012, 12:33)

    Erasm [anonim]

  • +3 (3 voturi)    
    e ca si scapat (Vineri, 29 iunie 2012, 12:38)

    nede [anonim]

    gata..e ca si scapat de puscarie sau de o decizie impotriva lui...asta nu e un popor care sa nu lase ca scursuri gen Voiculescu sa ajunga in posturi publice.
  • +2 (2 voturi)    
    :)) (Vineri, 29 iunie 2012, 12:38)

    catalin_mattei [utilizator]

    procurorul nu a avut obiectii? se schimba seful?
  • +2 (2 voturi)    
    opozitia doarme?? (Vineri, 29 iunie 2012, 12:42)

    Alin [anonim]

    Opozitia ce face??? treziti-va!!! USLasii cand erau in opozitie organizau manifestatii in fiecare luna!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    solutia finala aplicata lui ceausescu (Vineri, 29 iunie 2012, 12:46)

    adrian_s [utilizator]

    nu numai in cazul lui voiculescu , dar f multi din usl se inscriu catre aceasta optiune ...

    sunt curios cand se vor urni romaniii ...
  • +3 (3 voturi)    
    Plimbare la Guvern (Vineri, 29 iunie 2012, 12:53)

    Trojan.H [utilizator]

    https://www.facebook.com/events/382477081812081/
  • +9 (9 voturi)    
    mda (Vineri, 29 iunie 2012, 12:56)

    eu [anonim]

    SAH si MAT din partea varanului...

    mutari facute:

    1. furtul grosolan din patrimoniul tarii
    2. crearea de parghii in politica prin televiziuni, ziare etc..
    3. demisia din senat
    4. mutarea monitorului oficial sub tutela lui Tonta
    5. mutarea dosarului de la ICCJ la un tribunal banal..
    6. achitarea dosarului cu sentinta definitiva in favoarea varanului
    7. realegerea pe listele USL din toamna ca si senator

    bravo lui, ciuda noua ca suntem prosti si nu iesim sa-i linsam ca in vestul salbatic

    multumim romanilor care au iesit in strada si au adus la putere "cel mai corupt si penal guvern din istoria tarii"
  • +2 (2 voturi)    
    felix voiculescu (Vineri, 29 iunie 2012, 16:25)

    ana [anonim]

    Omul asta este atat de malefic incat este un pericol pentru romania mai mare decat SOV si LL..
    el ii invata pe usl-isti si i i finanteaza .in plus le spala mintile romanilor care privesc posturile lui TV.
    Ati vazut cum Dan Diaconescu ,la locale, a castigat procente bune cu partidul lui abia format?
    PSD-ul doarme iar alte forte de dreapta nu-s organizate inca .
    Mafiotii de stanga au bani si asta le da putere.
  • 0 (0 voturi)    
    Frauduloasa (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 9:17)

    Ion [anonim]

    Si acest domn vrea dublarea a nu stiu ce pedepse?Vai de capul nostru
  • 0 (0 voturi)    
    da (Luni, 2 iulie 2012, 17:23)

    george [anonim]

    Bah voi sunteti normali la cap ? Pai voi n-ati auzit de regula "cine poate mai mult poate si mai putin'? Pai ICCJ poa' sa'l judece pe felix chiar daca intre timp calitatea lui s-a tansformat din senator in hot de buzunare. Ce dreacu' ma chiar ne loati dupa strada?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by