Victor Ponta: Sa se verifice ca nu am vorbit niciodata cu Grajdan. Din partea mea n-a fost nimic intentionat

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 30 mai 2012, 20:05 Actualitate | Esenţial


Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, ca va solicita sa se verifice ca el personal nu a vorbit niciodata cu Adrian Grajdan si ca prin tot ceea ce a facut a aratat ca, cel putin din partea sa, nu a fost vorba de nimic intentionat, el admitand ca acest caz a reprezentat o problema pentru PSD, transmite Mediafax.

Intrebat daca devine cazul Grajdan un pericol pentru PSD, Ponta a raspuns: "A fost o problema, categoric da. Si prin toate masurile pe care le-am luat - l-am dat afara, am retras adresa - am aratat ca totul a fost o greseala".

Referitor la telefonul dat de Adrian Nastase la ora 5.00 dimineata lui Grajdan, Ponta a spus ca el va cere sa se verifice ca, personal, nu a vorbit niciodata cu acesta. "Eu o sa cer sa se verifice ca eu nu am vorbit niciodata cu domnul Grajdan, asta o sa cer sa se verifice", a subliniat Ponta.

Intrebat daca Nastase a gresit telefonandu-i lui Grajdan Ponta a spus: "Ce pot sa spun? Dati-mi voie sa nu comentez. Nu am vorbit in viata mea cu domnul Grajdan. L-am dat afara imediat ce a gresit, am retras adresa. Sigur, a fost o problema pentru noi, dar prin tot ce am facut am aratat ca nu a fost vorba, cel putin din partea mea, de absolut nimic facut intentionat".

Ponta a spus ca cei de la PDL au profitat de aceasta problema a PSD, dar a opinat ca s-a exagerat cu scrisorile trimise in legatura cu acest caz. "Restul, ca cei de la PDL au profitat de ocazie... nu stiu. Poate as fi profitat si eu in locul lor. Dar cred ca au exagerat un pic, cu scrisorile catre Uniunea Europeana. Nu cred ca ei au vreun interes sa avem vreun raport rau pe Justitie. Nu cred... adica ideea asta sa arunci in aer pe toata lumea doar ca sa te razbuni pe cineva...", a spus Ponta.

El a spus ca intelege dezbaterile din Romania pe acest caz, dar PDL a folosit un moment prost pentru PSD. "In rest, dezbaterile intre noi le inteleg, au prins un moment prost pentru noi, l-au folosit, asta e", a spus Ponta.

Intrebat daca Nastase poate deveni o vulnearablitate pentru PSD, Ponta a raspuns: "Hai sa nu mai vorbim. E justitia, se pronunta. A fost o vulnerabilitate ca a fost achitat domnul Falca? Ca nu am auzit-o pe doamna Macovei plangandu-se de faptul ca l-au achitat pe Falca. Daca asa decide justitia, e foarte bine".

Adrian Nastase a declarat miercuri, la termenul din dosarul Trofeul Calitatii de la instanta suprema, ca nu a discutat la 5 dimineata cu fostul sef al ISC, Adrian Grajdan, adagand ca a vorbit cu acesta "diverse chestiuni de ordin general".

"N-am vorbit la ora 5 dimineata cu domnul Grajdan. Am vorbit cu el diverse chestiuni de ordin general", a spus Nastase in fata magistratilor Inaltei Curti de Casatie si Justitie, dupa ce a fost rugat sa raspunda concret la intrebarea daca a vorbit sau nu cu Grajdan la 5 dimineata.

Aceeasi intrebare ii fusese adresata anterior de procurorul Directiei Nationale Anticoruptie (DNA). Dupa scurte deliberari, insa, instanta a respins intrebarea procurorului, astfel ca Nastase acesta nu a mai raspuns.

Procurorul DNA mentionase ca pune aceasta intrebare in contextul stabilirii cu claritate a situatiei civile a Inspectoratului de Stat in Constructii in dosarul Trofeul Calitatii. Astfel, procurorul a lasat sa se inteleaga in sala de judecata ca ar exista o interceptare telefonica a unei discutii dintre Adrian Nastase si Adrian Balaban-Grajdan, purtata in dimineata zilei in care Grajdan a trimis la instanta suprema adresa prin care arata ca ISC nu se mai constituie parte civila in dosarul Trofeul Calitatii.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5360 vizualizari

  • +33 (33 voturi)    
    Pe bune???? (Miercuri, 30 mai 2012, 20:12)

    Alex [anonim]

    Nu cred... adica ideea asta sa arunci in aer pe toata lumea doar ca sa te razbuni pe cineva...", a spus Ponta.

    Cum dom'le? Adica, am uitat ce reclamam mai an la PE si CE????
    • +23 (23 voturi)    
      Ponta e diversionist (Miercuri, 30 mai 2012, 23:25)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      in 2007 Ponta era saptamanal la poarta ambasadei SUA (telegrama Wikileaks DECL: 06/28/2007) si ii turna pe infractorii din PSD

      plus tot scandalul pe care il face de 1 luna de cand e la puter cu Basescu si reprezentarea in UE
    • +17 (17 voturi)    
      Ponta tu nici nu trebuia sa vb cu el (Joi, 31 mai 2012, 0:12)

      kebab [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Rolul tau era doar sa ii semnezi numirea in functie. Chiar nu vezi cat de mic esti? Nu tu trebuia sa vorbesti cu el pentru ca oricum nu asculta ala de tine.
  • +31 (31 voturi)    
    aiureli de sef suprem la PSD! (Miercuri, 30 mai 2012, 20:15)

    iondelapoplaca [anonim]

    Sefu'Ponta te rog citeste declaratia d-lui Nastase care spune se intalnea tot timpul cu tov'ul la sediul PSD, participa tot timpul la sedintele din sectorul sau etc. Probabil ca nu ai inteles intrebarea si te iertam, iar antenele te vor spala cu apa sfintita de dl Voiculescu. Deci concluzie - AI MINTIT POPORUL LA ORA DE PRIMA AUDIENTA!
    • +23 (23 voturi)    
      Nu a mintit (Miercuri, 30 mai 2012, 23:48)

      LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui iondelapoplaca

      Nu a mintit Ponta, el doar a trimis pe cineva sa ii intransmita ordinele lui Grajdean
      • +10 (10 voturi)    
        la socru-sau nu se gandeste nimeni? (Joi, 31 mai 2012, 7:16)

        leopold [anonim] i-a raspuns lui LoveRomania

        Doar are o datorie de onoare fata de Adrian Nastase care l-a impuscat in oua la vanatoare.
    • +10 (10 voturi)    
      Gogu (Joi, 31 mai 2012, 8:53)

      miki [anonim] i-a raspuns lui iondelapoplaca

      Cel mai periculos om este MINCINOSUL.Asa ca feriti-va de Ponta si Nastase cei mai mari politicieni
      mincinosi.Ar fii ei mai multi dar sunt de alta categorie.
  • +27 (27 voturi)    
    Nici eu Ponta nu te urasc, chiar te iubesc! (Miercuri, 30 mai 2012, 20:22)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Ca pe Iliescu!!!...
  • +28 (28 voturi)    
    ti-e frica victoras? (Miercuri, 30 mai 2012, 20:29)

    radu [anonim]

    cam nasol pentru usl
  • -27 (29 voturi)    
    fiti corecti! (Miercuri, 30 mai 2012, 20:30)

    maria [anonim]

    m-am saturat de voi si de insinuarile voastre! in mod clar Nastase este urmarit de Basescu care e bolnav de ura si invidie! Basescu e atat de patat ca nu are dreptul sa vorbeasca! Dar daca totusi nu tace sa ne spuna la alegeri cat s-a cheltuit pentru beizadeaua lui ca sa iasa si sa aduca ca martori pe ridzi si udrea si probabil alte" " dame"!
    • +28 (28 voturi)    
      Ai dreptate (Miercuri, 30 mai 2012, 23:51)

      LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui maria

      Pe 22 dimineata Basescu a cumparat de la supermarket o masca cu Nastase (este un raion cu fosti candidati la presedentie o gasesti langa cea cu geaona si se face un raft si pentru antonescu) apoi sa strecurat acasa in patul lui Adrian cel sfant, de unde a sunat la Grajdan si sa dat drept nastase.
      Ba da Basescu asta e mai tare decat SuperMan, si cum sa nu vrei un presedinte de talia lui SuperMan
      • -3 (3 voturi)    
        tu asta care iubesti viata, (Joi, 31 mai 2012, 10:35)

        luc09 [utilizator] i-a raspuns lui LoveRomania

        n-ai raspuns la intrebarea Mariei, adica ce s-a cheltuit cu "inscaunarea lu' aia mica" pe scaunul de europarlamentar?
    • +2 (2 voturi)    
      Corecti? (Joi, 31 mai 2012, 11:13)

      Stelia [anonim] i-a raspuns lui maria

      Tu despre ce corectitudine vorbesti ?Serios cunosti acest termen??Saraca de tine te-au indoctrinat prea mult Antenele securistului ....O sa regretati voi care sustineti acest partid(a mai fost la putere cel putin vreo 12 ani singuri) , vor sa ne reduca pe toti la nivelul de ,,asistati social''-pentru ca asa vor fura si conduce mai bine!!!!!.Urmeaza impozitarea drastica a salariilor supeeeerrrr uriase adica 1000eur-si cei care matura strada castiga banii astia in orice alta tara...
  • +66 (68 voturi)    
    Nu Ponta, tu nu esti vinovat cu nimic! (Miercuri, 30 mai 2012, 20:31)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Tu ai primit o recomandare de la cineva pentru Grajdaru, tu l-ai pus sef la ISC, tot tu l-ai demis si tot tu ai declarat ca nu esti seful lui...
    Tu nu esti vinovat, esti doar o marioneta care face ce i se spune, cu riscul de a prabusi Romania economic si politic!
    Mi-e sila!!!
    • -12 (14 voturi)    
      Nu vezi ca Ponta regreta (Miercuri, 30 mai 2012, 21:11)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      numirea lui Grajdan! Felul cum actionat Grajdan a adus un imens deserviciu lui Nastase si PSD-ului si le-a ridicat mingea la fileu procururilor care il acuza pe Nastase. E clar ca adresa lui Grajdan, ca sef al ISC, catre ICCJ a marit considerabil sansele ca Nastase sa fie condamnat definitiv cu executare... cu posibilitatea de a se mari pedeapsa initiala de 2 ani.
      • +21 (21 voturi)    
        Gresesti (Miercuri, 30 mai 2012, 23:52)

        LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Ei l-au pus dar nu au fost suficient de inteligenti sa se inteleaga ca asta se va afla
        • +11 (13 voturi)    
          NUUU aici tu gresesti.... (Joi, 31 mai 2012, 0:17)

          eek [utilizator] i-a raspuns lui LoveRomania

          ...suficient de destepti au fost, l-au pus pe Grajdan pe post de carne de tun!
          "In caz ca prosteala se afla, facem pe prostii ca nu e asa ."
          Nu ti-e clar?
          S-a aflat secretul, repede s-au lepadat de el, pana la urma asta era si scopul lui in jocul asta.
          KGB level 5!
          Pion la D4, apara regina!
          Dar nu faci mare lucru doar cu pionii, si matul se va vedea in curand!
    • -5 (11 voturi)    
      ? (Miercuri, 30 mai 2012, 22:54)

      JG [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Nene Ponta,
      Adrian Nastase te trage in jos.
      FA TOTUL ca sa-l inchizi pe foarte multi ani, caci merita mult (mai ales pentru MULTE ALTE).
      Eu nu am uitat de guvernarea 2000-2004, la fel cum nu o s-o uit nici pe cea a premierilor Traian Boc si Emil Basescu.
  • +25 (25 voturi)    
    hi! (Miercuri, 30 mai 2012, 20:32)

    Ba [anonim]

    Domnule Ponta! Las-o ca macane!
    Ajunge cate fumigene a-ti lansat impreuna cu Mitrea, Corlatean, etc. in legatura cu acest subiect! Deja, a inteles toata lumea cum sta treaba!
  • +47 (49 voturi)    
    isi da seama ca nu mai is anii '90 (Miercuri, 30 mai 2012, 20:33)

    nicubila [anonim]

    nu o mai dai asa usor la cotitura si te speli pe maini ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. mi-e ca i-o ajuns pe la urechi cum ca l-ar cauta si pe el cineva...
    ar fi intr-adevar o bomba sa il audieze DNA:))
  • +24 (24 voturi)    
    Cam umil (Miercuri, 30 mai 2012, 20:41)

    eugen [anonim]

    Are un ton, asa...pe care nu-l mai recunosc :) :) :) .
  • +21 (21 voturi)    
    sa mori de ras daca n-ar fi de plans (Miercuri, 30 mai 2012, 20:45)

    nastratin [utilizator]

    sa numesti in fruntea UNEI INSTITUTII subordonata direct o persoana pe care nu o cunosti si fara a discuta cu ea denota ca ea a fost impusa si garantata de cineva si este mai grav decat fapta savarsita de aceasta! sper ca ceea ce se intampla sa se termine odata cu alegerile parlamentare, atfel ajungem, parafrazandu-l pe vadim, "mai rau decat am fost si chiar mai mult"
    • +6 (6 voturi)    
      Ponta nu este decat o marioneta, (Joi, 31 mai 2012, 7:20)

      leopold [anonim] i-a raspuns lui nastratin

      este interfata sforarilor din PSD.Il vor arunca peste bord exact cum au facut cu Geoana.Oricum este un caz similar cu spa-ul prostanacului.Asta este oferta comunistilor:spa-uri cu infractori.Si mai urla ca Basescu este de vina.............
    • +2 (2 voturi)    
      Ai omis ceva (Joi, 31 mai 2012, 10:15)

      vladf [anonim] i-a raspuns lui nastratin

      In prima zi de mandat, a mutat respectiva institutie din subordinea Min Turismului in suordinea lui direct si personala, adica chiar el cu mana lui.
      Daca el a facut lucru asta dar Grajda nu a fost propunerea lui, ci a unui "prieten", prin deductie logica putem sa concluzionam ca tot acel "prieten" a dorit si mutarea institutiei.
      Mai pe scurt, Ponta declara scurt si raspicat, ca este o marioneta, el nu gandeste doar executa ordine.
      Pana la urma doar de asta a fost pus in fruntea PSD si a Guvernului.
      Hai noroc si la mai mare.
  • +20 (20 voturi)    
    Ponta, batjocura fatisa a lui Nastase (Miercuri, 30 mai 2012, 20:50)

    Diana [anonim]

    Din pacate, dl.Ponta a scazut ani lumina ca prestatie, pentru ca ii permite lui Nastase sa isi bata joc de justitie dupa bunul plac si tace ca un miel coplesit de personalitatea si proverbiala de acum insolenta a mai varsticului sau partener de politica
  • +19 (19 voturi)    
    ciuciu (Miercuri, 30 mai 2012, 20:51)

    dorel [anonim]

    victoras poate nu ai vorbit cu grajdan, dar sa-i spui lui mutu, ca nu a fost nimica intentionat, prea mare coincidenta, este clar, si tu esti implicat, iti cer demisia din functia de premier al guvernului roman
  • +22 (22 voturi)    
    ton defensiv. Interesant (Miercuri, 30 mai 2012, 20:52)

    Nicolae Kidman [utilizator]

    "prin tot ce am facut am aratat ca nu a fost vorba, cel putin din partea mea, de absolut nimic facut intentionat"

    "Daca asa decide justitia, e foarte bine"

    Pfuai, ce schimbare de ton! Nu mă refer la bombo-2003 cu "păi, măi băieţi, nu mai umblaţi cu corupţia-n gură! dovediţi", ci la şmecherul de ponta. Cam umil băiatu', aşa "brusc şi dintr-o dată".
  • +13 (13 voturi)    
    a (Miercuri, 30 mai 2012, 20:54)

    nastratin [utilizator]

    sa numesti in fruntea UNEI INSTITUTII subordonata direct o persoana pe care nu o cunosti si fara a discuta cu ea denota ca ea a fost impusa si garantata de cineva si este mai grav decat fapta savarsita de aceasta! sper ca ceea ce se intampla sa se termine odata cu alegerile parlamentare, atfel ajungem, parafrazandu-l pe vadim, "mai rau decat am fost si chiar mai mult"
  • +16 (16 voturi)    
    cine (Miercuri, 30 mai 2012, 21:02)

    max# [utilizator]

    Facem rapid o comisie la Academia Romana sa verifice?
  • +18 (18 voturi)    
    ponta (Miercuri, 30 mai 2012, 21:04)

    jean [anonim]

    Ponta este un dezastru pentru Romania.
    Cum sa ia decizii in zona economica atata timp cand
    el nu o coordonat activitatea pentru macar doi oameni.
    Antonescu vrea sa fie presedintele Romaniei dar
    habar nu are de nimic.
  • +24 (24 voturi)    
    Ponta bufonul lui Năstase. (Miercuri, 30 mai 2012, 21:05)

    aac [utilizator]

    PDL a cam exagerat cu scrisorile către UE aruncînd totul în aer numai ca să se răzbune pe cineva?????

    Asta-i poanta secolului.

    Ia să vedem: PSD a făcut mitinguri de solidarizare cu penalii săi (baronul de Argeș, Voicu, Năstase), a plătit "revoluționari" să iasă în stradă să dea jos dictatoru, a cumpărat parlamentari și a preluat puterea fără alegeri libere, au cosit presa, se pregătesc de suspendarea președintelui, a DNA, ANI și a justiției, capii din spatele guvernului sînt Voculescu și Năstase. Leul se duce pe copcă, o țară-ntreagă își roade unghiile de disperare, Rusia e colea după colț cu brațele deschise și Marga în genunchi în fața ei.

    PDL e în schimb de vină că a trimis prea multe scrisori la UE. Bată-te norocu cîrlane, că glumeț mai ești.
  • +21 (21 voturi)    
    Cine se scuza se acuza (Miercuri, 30 mai 2012, 21:08)

    George [anonim]

    Tovarasu' copilot, nici nu era nevoie sa vorbesti personal cu tovarasu' executant de misiune Grajdan! La nivelul asta, comunicarile de tip mafiot se pot face prin alte metode. O sti prea bine. Fuga ta intempestiva in Afganistan, in aceeasi zi in care Grajdan executa misiunea cu care a fost insarcinat de gasca mafiota, este mai mult decat relevanta. Ai vrut sa-ti inventezi un alibi. Indiferent cate scuze o sa-ti inventezi in perioada urmatoare, esti total necredibil. Lucrurile sunt evidente. Faptul ca ti-ai tras ISC-ul sub directa ta subordonare si numirea lui Grajdaru in fruntea acestei instituttii sunt relevante. Asta dovedeste premeditare si implicare.
    In cele 49 de secunde, cat se spune ca ar fi durat apelul telefonic al lui Grajdaru, se puteau spune multe si pe scurt. Ceva de genul: "Gata, o rezolv azi!" Si a rezolvat-o.

    Tovarase copilot, faptul ca l-ai dat afara pe Grajdan nu are nici o relevanta.
  • +19 (19 voturi)    
    hmm.. (Miercuri, 30 mai 2012, 21:15)

    Laurentiu78 [utilizator]

    "si ca prin tot ceea ce a facut a aratat ca, CEL PUTIN DIN PARTEA SA, nu a fost vorba de nimic intentionat"

    Gata? S-au spalat pe maini de el?!
    Bombo impacheteaza lenjerie roz "tati"...
  • +12 (12 voturi)    
    Dap... (Miercuri, 30 mai 2012, 21:18)

    Loukoumada [utilizator]

    Intr-un mediu privat respectabil, pentru toate prostiile pe care le-ai facut pana acum, ai fi fost dat afara de 10 ori pana acum, draga Victor. Problema lui e ca a ajuns totul la urechile Europei inainte de pronuntarea sentintei definitive, ca altfel ne "intelegeam " noi aici. Draga Ponta intr-o tara civilizata ai fi fost acuzat de favorizarea infractorului Cu atat mai rau ca nu ai vorbit niciodata cu d-nul Grajdan (ceea ce nu cred) si totusi l-ai numit intr-o functie atat de importanta in cazul de fata . Intelegi ce tampenie tocmai ai comis ???? Esti vandut pana in maduva oaselor ....
  • +13 (13 voturi)    
    Ponta (Miercuri, 30 mai 2012, 21:24)

    unu [anonim]

    1. Ponta recunoaste indirect ca Nastase a vorbit cu Grajdan.
    2. Ponta afirma ca nu a vorbit niciodata cu Grajdan. 2a.Grajdan era subordonatul lui direct. Cum adica nu au vorbit niciodata ?
    2b. Grajdan e membru in partidul condus de Ponta, chiar nu au vorbit niciodata ?
    3. Ponta spune ca din partea lui nu a fost nimic intentionat. Dar din partea lui Nastase si Grajdan ?
    4. Ponta sugereaza ca Nastase va fi achitat, comparand cu cazul Falca.
    5. Ponta nu doreste un raport rau pe Justitie. Nimeni nu doreste asta. Nastase sa execute pedeapsa si asta va fi un semnal pt un raport pozitiv. Toata lumea va fi multumita.
    • +9 (9 voturi)    
      PIATA UNIVERSITATII (Joi, 31 mai 2012, 1:15)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui unu

      Salvati justitia romana! Jos BANDITII! Nu le ajunge ca ne-au impuscat la Revolutie cu sange rece, ca ne sfideaza in fiecare decembrie, vor sa faca tara propria lor mosie...Pentru viitorul copiilor nostri avem datoria MORALA sa actionam cat nu e prea tarziu! Cine a trait sub comunisti ( Iliescu inca decide...) stie metodele lor de actiune. Nu e de gluma. Tinerii judecatori au nevoie de sprijinul societatii in Piata Universitatii. LUPTA pentru curatenia justitiei nu trebuie intrerupta!
    • +2 (2 voturi)    
      si tot indirect (Joi, 31 mai 2012, 10:58)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui unu

      recunoaste ca e o marioneta ale carei ate sunt manevrate de altii.
  • +10 (10 voturi)    
    Istorie (Miercuri, 30 mai 2012, 21:27)

    Nea Nicu [anonim]

    Tovarase Ponta:

    Conform exemplului pe care mentorii dumneavoastra din PSD l-au folosit cind l-au condamnat si executat pe Ceausescu, numai el (conducatorul) a fost responsabil de toate capetele de acuzare Nimeni din cei din esalonul 2 (numiti in functii de el) nu au fost vreodata gasiti vinovati de ceva.
  • +10 (10 voturi)    
    cine l-a propus pe Grajdan? (Miercuri, 30 mai 2012, 21:33)

    Emil Stoica [anonim]

    Doua intrebari:

    1. Cine l-a propus pe Grajdan? In definitiv Grajdan e un pion, nu e nevoie sa vorbeasca Ponta cu el, aranjamentele astea se fac la un nivel mai mare, nu?

    2. Cum e posibil ca un prim ministru sa primeasca sfaturi asa de proaste pentru numiri (Grajdan, Mang, etc)? In ce fel poti sa guvernezi tara cu astfel de oameni si cu astfel de consilieri care ii propun pe acesti oameni? Nu e mai corect sa-si asume incompetenta si sa-si prezinte demisia?
  • +11 (11 voturi)    
    Ponta nu minte... nu are tinere de minte (Miercuri, 30 mai 2012, 21:39)

    gargara [anonim]

    Nu are tinere de minte, l-a luat pe nu stiu in brate , la fel ca nastase, poate auzim ca uitat sa-si ia medicamentele de tinere de minte.
    Dupa ce prima actiune de la luarea guvernarii a fost aducerea isc sub directa lui coordonare se face ca nu stie nimic?
  • +9 (9 voturi)    
    Tonta... (Miercuri, 30 mai 2012, 21:42)

    Tudor [anonim]

    Cine se scuza se acuza!
  • +11 (11 voturi)    
    ciudat! (Miercuri, 30 mai 2012, 21:48)

    translativus [utilizator]

    Domnule Ponta, poate inca nu realizati importanta functiei pe care vremelnic o aveti, cea de Prim Ministru al Romaniei.
    Cum puteti sa numiti oameni pe care nu ii cunoasteti in functii de conducere? Totusi functia de PM implica o mare responsabilitate iar daca nu puteti sa va achitati de sarcini, nu este nicio nenorocire, demisia este o solutie onorabila. Nu toti sunt facuti sa conduca!
    Daca pe plan local si in propria dvs ograda faceti asemenea gafe, ce va face sa credeti ca veti performa la o intrunire internationala?
    Poate nu va dati seama dar actiunile dvs au efecte directe asupra tarii intregi.
  • +10 (10 voturi)    
    jhj (Miercuri, 30 mai 2012, 21:53)

    fem! [anonim]

    Pe Boc îl critica mereu că ascultă orbeşte de Băsescu. Iar acum mărturiseşte că el ascultă de oricine. Mai că-mi vine să cred că dacă l-aş întîlni, aş putea pune şi eu ministru, doi.
  • +12 (12 voturi)    
    O, nu, ingrtasul! (Miercuri, 30 mai 2012, 21:54)

    oana [anonim]

    Cum n-a vorbit el niciodata cu Grajdan! Dar cu Nastase a vorbit vreodata? Constat insa ca pesedistii sunt matinali tare: Geoana il vizita pe Vantu pe la 1 noaptea(iar Ponta il invata sa minta ca n-a fost) Nastase da telefoane la 5 dimineata...
  • +11 (11 voturi)    
    Motanul cel smerit e omul ipocrit (Miercuri, 30 mai 2012, 21:54)

    dookuhaka [anonim]

    Bai, Ponta, radeau astia de tin aseara la nu mai stiu care post TV! USL-istii tai sustineau ca inca din prima clipa ai pus in practica toate promisiunile pe care le-ai facut cand erai in opozitie si PDL-stii le-au aratat ca prima hotarare de guvern adoptata a fost aducerea ISC sub comanda ta si numirea lui Grajdean!!
  • +14 (14 voturi)    
    Nevinovat? (Miercuri, 30 mai 2012, 22:05)

    anion [utilizator]

    - ai trecut in prima zi de sedinta de guvern ISC in subordinea ta. Explicatia *ca a revenit de unde a plecat* Fals; intai a fost la Mitrea, apoi l-a luat hotul de Tariceanu si apoi l-a luat Udrea acolo unde fusese. Trebuia sa stai sa te gandesti unde trebuie sa fie subordonat.
    - l-ai numit intr-o zi de vineri, in aceeasi zi la 10.00 noaptea ai trimis numirea la Monitorul Oficial. Trebuia sa astepti ca salariatii de la MO sa nu primeasca ore suplimentare.
    - Ai plecat cu pompa, incostient anuntand ca pleci in Afganistan. Fapta se numeste alibi, sa ai motiv ca se intampla in lipsa scandalul ceea ce ai si afirmat.
    - inca tii secret cine ti-a recomandat sa-l propui. Ce zici daca este ministrul de justitie, fatalaul Corlatean?
  • +12 (12 voturi)    
    Bineinteles... (Miercuri, 30 mai 2012, 22:12)

    Gigi Berlogea [anonim]

    ... ca nu ai vorbit tu cu Grajdan, a vorbit Bombo cu voi amandoi, separat. Cu ala chiar la 5 dimi...
  • +13 (13 voturi)    
    Jenant (Miercuri, 30 mai 2012, 22:24)

    catalin [anonim]

    Eu sint mic/nu stiu nimic/Adi-n pod jupoaie oaia...
  • +12 (12 voturi)    
    demisia , coruptia trebuie eradicata dl. Ponta (Miercuri, 30 mai 2012, 22:34)

    MM [anonim]

    demisia pentru ce ati reusit sa faceti in saptamanile de cand ati venit!
    matale ne aratai de pdl-isti ce vai de mama lor dar tu girezi pentru Nichita de la Iasi, pentru penalii anchetati de DNA de la Pitesti si pentru Nastase
    nu ai aratat decat o faţa hâdă mult prea devreme decât îti doreai dar poate asta va impinge lumea sa iasa la vot sa nu se distruga procesele anticoruptie ce s-au inceput si care trebuie sa continue! cel mai bun lucru pentru Romania este atacarea coruptiei.
  • +14 (14 voturi)    
    practic se acuza singur... (Miercuri, 30 mai 2012, 22:36)

    adrian [anonim]

    De ce mai avem nevoie de premier daca el doar semneaza ca primarul...avem de a face cu premierul si guvernul cu cele mai multe gafe in in prima luna de mandat...numirile la educatie, numirea lui Alistar sau cum il chema pe ministrul incompatibil,
    trecerea ISC in subordinea lui Ponta si numirea acestui Grajdan pentru a se sacrifica pentru salvarea lui Nastase.

    Acum inteleg de ce s-au grabit cu inlaturarea guvernului lui Ungureanu...orice sacrificiu pentru salvarea mentorului.
  • +14 (14 voturi)    
    Incercari stupide (Miercuri, 30 mai 2012, 22:45)

    Elena [anonim]

    Ponta nu incearca decat sa iasa basma curata dintr-o mizerie in care s-a bagat singur! Putea sa mai amane proscrierea lui Nastase...macar din respect pentru poporul pe care l-a mintit in mod regulat la TV.
    • +3 (3 voturi)    
      Singur? (Joi, 31 mai 2012, 6:39)

      dj bruno [utilizator] i-a raspuns lui Elena

      Ponta nu s-a bagat singur,ca astia de la PSD sunt foarte uniti cand trebuie sa-si apere infractorii si sa faulteze Justitia. Stransi uniti in jurul conducatorului mult iubit! Va aduce aminte de ceva acest indemn?
  • +14 (14 voturi)    
    Domnule ponta... (Miercuri, 30 mai 2012, 22:55)

    Ion B [utilizator]

    doar sa-ti spun ca romanii sunt satui de coincidente.
    Mai ales cand vin din partea voastra.
  • +15 (15 voturi)    
    ...rău pentru ei, bine pentru şară (Miercuri, 30 mai 2012, 22:55)

    Andrei T [anonim]

    În discursul lui prin care se scuză, Ponta foloseşte iar tipul de şmecherie de Chitila, cartierul în care a vagabondat. Sigur că nu el a vorbit cu Grăjdan, sunt atâţia care puteau s-o facă. Tot cazul e o construcţie tipic diversionistă, în care s-a acţionat cu rapiditate, dar cineva a trădat şi a aflat presa. Intâmplarea arată cam cum e PDSR-ul acum, cu aceleaşi năravuri bolşevice, de dispreţ faţă de statul de drept, dar mai puţin etanş, mai vulnerabil. Nu ştiu de ce acest partid va mirosi doar puterea şi din iarnă va fi iar ]n opoziţie. Rău pentru ei, bine pentru ţară.
  • +13 (13 voturi)    
    Dar ce a fost? (Miercuri, 30 mai 2012, 22:55)

    Radu dela Afumati [anonim]

    Un fel de "NU A FOST CU INTENTIE, A FOST CU BRANZA" Plimba ursu si bate toba circarule.
  • +12 (12 voturi)    
    Cu ăla nu mai vorbește nimeni nimic. (Miercuri, 30 mai 2012, 23:01)

    Timantius Raptor [anonim]

    Nici măcar Bombo nu a vorbit cu el...
  • +12 (12 voturi)    
    Tara lui PAPURA VODA. (Miercuri, 30 mai 2012, 23:04)

    Anonimul [anonim]

    Intr-o tara cu o democratie cinstita, pentru asa o " SCHEMA nu GRESEALA" un premier cu onoare ar fi demisionat mai ales ca nu esti la prima greseala si nici la ultima. Sa repetam: Dumitrescu ( Educatie) Manga ( Educatie) Grajdan (ISC cu scrisorica lui Cuza Voda) Constantin(Agricultura. Dela asta va urma o scrisoare mai consistenta, doar ca nu mai vine dela Cuza Voda ci dela Felix motanul turnator) In plus nu stiu ce aniversare mai poate fi, poate X ani de cand Felix a facut prima turnatorie? Marga (Externele) etc.etc. Lista este prea lunga pentru acest spatiu. Multumesc Tonta ca existi si ca dai cu mucii-n fasole in fiecare zi cel putin de doua trei ori.
  • +12 (12 voturi)    
    Dosarul asta e o nimica toata (Miercuri, 30 mai 2012, 23:10)

    Klaus_ [utilizator]

    Ponta dragule, Victorash baiatule, hai nu te speria asa ca nu zice nimeni ca tu l-ai sunat pe Grajdan. Stim cu totii ca nu tu hotarasti acolo. Tu doar executi ce spun cei mari. Si DNAul stie asta... poate mai bine ca tine.
  • +11 (11 voturi)    
    sa verifice... (Miercuri, 30 mai 2012, 23:20)

    Gryphus [utilizator]

    Academia Romana si Parlamentul condus de USL
  • +12 (12 voturi)    
    saraca tara bogata... (Miercuri, 30 mai 2012, 23:33)

    jr [anonim]

    si uite asa din scandal in scandal, trec neobservate promisiunile guvernantilor pentru dezvoltarea economica, locuri de munca, micsorarea somajului, rezolvarea coruptiei, independenta justitiei... si noi mergem sa alege din nou raul cel mai mic, si iar o sa injuram viata cand noi suntem de vina ca nu vrem sa gandim ce ne este noua bine si nu ce le este lor bine...
    mai sunt 10 zile pina la locale si nu dezbateri electorale, nu tu prezentarea de programe in afara de maidanezi si reabilitare altceva ????
  • -9 (9 voturi)    
    ordine si disciplina (Miercuri, 30 mai 2012, 23:42)

    ivan [anonim]

    dece nu se face rapid ordine in DNA si in justitie? era vorba de schimbari. Dl. ministru de justitie vorbea chiar zilele trecute de suficiente cadre competente pentru a inlocui jegurile astea care-l asupresc acum pe dl. Nastase.
    se pierde timpul. si timpul costa.
    masuri rapide si eficace luate imediat ar aduce o imbunatatire a situatiei. Sarutari de maini d-nei Rodica Stanoiu
  • +14 (14 voturi)    
    Ordinele se executa, nu se discuta (Miercuri, 30 mai 2012, 23:45)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    Exact de asta nu ai vorbit cu grajdarul ala.
    Daca erai responsabil il sunai de la kandahar sii ii explicai ca e idiot si il puneai sa isi retraga mizeria de demers care poate sa prelungeasca procesul lui nascase pana dincolo de prescriere.

    Tu ai preferat sa dormi pe tine si sa pleci din tara ca sa poti face pe niznaiu, pentru ca asa ti se ordonase. mentorul tau a scris acest scenariu, iar tu si grajdarul v-ati conformat.
  • +4 (4 voturi)    
    reglementari (Joi, 31 mai 2012, 0:59)

    Alex [anonim]

    In cazul in care cocomentatori ai site-ului au citit in ultimele saptamani M.Of. in cautare de legislatie proaspata care sa ne distruga creierii, au vazut "tactica" dlui Ponta: numiri si revocari :))))
    Felicitari... suntem pe drumul cel bun !
  • +10 (10 voturi)    
    Asta ne crede prosti, sau ce ? (Joi, 31 mai 2012, 1:09)

    Vlad-I [utilizator]

    Pai, Stalin, vorbea cu victimele din gulag ? Iliescu a vorbit cu teroristii ? auzi tu, "sa se verifice" de parca vorbitul la telefon este unica forma de comunicare ? si daca ati vorbit verbal in taina cum verificam domnule Ponta, deschidem arhiva din ceruri sa vedem ce a scris D-zeu acolo ? sau cum facem ?
  • +7 (7 voturi)    
    Partea pozitiva (Joi, 31 mai 2012, 2:06)

    etre [anonim]

    Ponta pozeaza in omul hotarat sa faca reforma. Este linia pe care a adoptat-o ... Fatarnicie sau nu , este macar un plus fata de manevrele pe fata pe care si le permite Nastase.

    Nu stiu cata minte iti trebuie sa suni personal, de pe telefonul tau, pentru a trage sfori ... ori au prea multa durere in cot fata de justitie.

    Ponta incerca macar sa mimeze aparenta unei decente politice ... daca asa ceva e posibil.

    Din pacate pt ei ... ori si cat au dat in Boc, nu au reusit sa-i gaseasca atatea bube cat au iesit la iveala in aceste cateva saptamani de guvernare PSD.
  • +6 (6 voturi)    
    Guvernul Ponta cu pufusor pe botisor (Joi, 31 mai 2012, 5:58)

    Mihail Moraru [anonim]

    De la o posta se vede ca guvernul Ponta e cu pufusor pe botisor si nu unul: 1)apararea si promovarea intereselor HOTILOR DE LUX,cum ar fi Adrian Nastase si Dan Voiculescu,2)aducerea la ,,guvernare,, a unei grupari mafiote care imbina in sine setea de bani si putere,componenta Guvernului Ponta e o dovada in acest sens si 3)Guvernarea USL este o facatura si un instrument al Moscovei si serviciilor secrete rusesti,ca exemplu servind DOI exponenti ainetereselor Rusiei in Romanie:senilul Marga si infantul de Ponta.
    BUCURATE TARA,BUCURATE NEAM, ai adus Rusia sa ne coase ham!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    cel ce cara geanta (Joi, 31 mai 2012, 8:20)

    jos mafia! [anonim]

    Cred ca si functia de copilot e mult prea mare pentru o nulitate ca viktor, care si-a facut aparitia in lume carind geanta lui nastase. Adevarata lui meserie este caratul gentii.
    Practic el s-a nascut din straFundurile lui nastase(cu geanta cu tot), si tot in straFundurile alea se va duce cit de curind, odata cu intrarea mentorului sau, acolo unde demult ii era locul, la puscarie.
  • +1 (1 vot)    
    nu mai cereti (Joi, 31 mai 2012, 9:24)

    savonarola [anonim]

    demisia lui Ponta,dimpotriva,el trebuie sa stea pana la toamna sa aiba timp sa faca si altele de genul asta,mult mai buclucase...si nici o grija,le va face!Unul mai bun nu putea gasi USL-ul,Basescu-si rade-n barba...
  • +3 (3 voturi)    
    Pacat (Joi, 31 mai 2012, 10:20)

    irinel [anonim]

    Pacat, ca noi toti care urmarim presa scrisa, presa buna, stim aproape toate lucrurile murdare care se fac in tara asta de unii se de altii, unele mai importante altele mai neimportante......dar acel procent de x% de pensionari si inculti care nu au habar de taote astea...acel procent face diferenta la vot....acel procent mare va vota cu lepra USL si noi trebe sa tragem si sa suferim din cauza asta. E mare pacat ca nu se poate schimba nimic in mersul lucrurilor.
    Doar generatia tanara mai poate sa faca ceva....
  • 0 (0 voturi)    
    postacii basisti (Joi, 31 mai 2012, 18:34)

    Emerka [utilizator]

    hotnews esti plin de postaci basisti cand portocalii cand verzi hai dati-i drumul ca acum basescu face ce a facut cu guvernul Tariceanu si voi v-ati bucurat cand au venit la putere ministri "curati"ai lui basescu cu el in frunte! De Blejnar et comp de Videanu,de Berceanu de Udrea ce sa mai zic? dar Morar si Kovesi fruntelata
    dau note de buna purtare fara cercetari ca doar am vazut la udrea!Lasati-o balta si uitati-va ce averi au acumulat? de unde? s-au imbogatit pe timpul crizei cum vine asta? Mai nou sa nu cumva sa amintiti de urmaritul general ca vine Oltean si da pe cioc ce ii spune Morar sa zica! Ramaneti cu ei dar sper in alta tara!
  • 0 (0 voturi)    
    A mai existat... (Joi, 31 mai 2012, 19:46)

    Gladiatorul [utilizator]

    ....un Ponta si pe vremea lui Iisus. El se numea Pontiu Pilat si era procurator roman. Si ala s-a spalat pe maini, dar nu in felul asta nemernic si ordinar in care o face ilustrul procuror (nu procurator) Ponta. Astia n-or sa renunte in veacul vecilor la Lupta de Clasa. Le este draga ca "sarea-n bucate".
  • 0 (0 voturi)    
    Filosofia unui fotbalist ... (Joi, 31 mai 2012, 20:15)

    livius [anonim]

    Este adevarat, fotbalistul nu-i un oarecare, este Pep Guardiola si a influentat cateva generatii de pusti : «Manel, nu-i putem păcăli niciodată pe cei din jur pentru că îşi vor da seama şi cînd se va întîmpla asta sîntem compromişi».


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by