Monica Macovei: Ambasadorul Gitenstein are dreptul sa faca aprecieri despre procurorul-sef al DNA

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 20 mai 2012, 17:38 Actualitate | Esenţial


Ambasadorul Gitenstein "are tot dreptul" sa faca aprecieri la adresa procurorului-sef al DNA, pentru ca Departamentul de Stat al SUA a "finantat" atat DIICOT, cat si DNA si este interesat de ce se intampla cu aceasta "investitie", a declarat, duminica, vicepresedintele PDL Monica Macovei, citata de Mediafax.

Macovei a precizat ca ambasadorul SUA in Romania si-a aratat aprecierea fata de procurorul-sef al DNA Daniel Morar, nefiind pentru prima data cand o face, si a apreciat ca Mark Gitenstein are tot dreptul sa faca astfel de comentarii.

"Da, are tot dreptul ambasadorul american sau alti ambasadori sa faca astfel de comentarii, pentru ca SUA, Departamentul de Stat, a finantat atat DIICOT, cat si DNA, adica parchetele specializate pe crima organizata si coruptie. Sigur ca-i intereseaza ce se intampla cu investitia lor, in sens de eficienta. Doi: au investitori straini. Investorii straini sunt interesati sa nu fie coruptie in Romania. Cine lupta cu coruptia din Romania, la nivel de investigatii? DNA. Deci e firesc si normal sa fie ingrijorat si sa-si spuna parerea cu privire la cum e condus DNA, daca e condus eficient impotriva coruptiei sau nu", a explicat vicepresedintele PDL.

Europarlamentarul PDL a reamintit un moment din 2007, cand ministrul al Justitiei era Tudor Chiuariu, care a incercat "sa-l dea jos pe Tulus, un sef de sectie la DNA" si atunci au "sarit" ambasadorii olandez, britanic, american, care au mers la CSM si au facut declaratii publice impotriva cererii ministrului Justitiei.

"Ii intereseaza pe toti coruptia, repet, cel putin pentru motivul ca au investitii straine in Romania, ca vor sa aduca investitori care sunt opriti de coruptie. Deci, da, vor fi mereu interesati de cine conduce institutiile anticoruptie si de eficienta acestor investitii", a adaugat vicepresedintele PDL.

Ambasadorul SUA in Romania, Mark Gitenstein a declarat, intr-un interviu la TVR Info, ca va discuta cu noul ministru al Justitiei, Titus Corlatean, despre o eventuala numire a lui Daniel Morar ca procuror general, reiterand ca il considera pe acesta o persoana cu "integritate si credibilitate" si ca, daca acesta nu va ajunge la conducerea Parchetului, atunci spera ca va fi gasita o persoana de acelasi nivel.

Ambasadorul american a mai spus ca "vorbeste sporadic" cu europarlamentarul PDL Monica Macovei si o consulta in chestiuni legate de sistemul de justitie, chiar daca nu poate spune ca intalnirile cu aceasta sunt "constante".

"Vorbim sporadic. Nu avem intalniri constante. Atunci cand am intrebari legate de sistemul de justitie, discut cu multe persoane din aceasta tara, printre care si Monica. Respect foarte mult parerile ei, la fel si Guvernul SUA. A vizitat Statele Unite, atat in timpul mandatului de ministru al Justitiei, cat si dupa, si este foarte respectata in SUA", a mai afirmat ambasadorul








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2949 vizualizari

  • -8 (18 voturi)    
    jenibil (Duminică, 20 mai 2012, 17:52)

    amycus [utilizator]

    din cauza unora ca madam macovei suntem tratati ca o colonie.
    care investitii, cucoana?
    bechtel, chevron, rosia montana?
    • +2 (4 voturi)    
      din cauza uneia ca ea .... (Duminică, 20 mai 2012, 23:24)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui amycus

      daca faci o plangere la politie nu esti luat la misto, daca faci o plangere la parchet cineva te baga in seama pe tine un biet contribuabil ;)
      • -1 (1 vot)    
        tu esti in Romania? (Luni, 21 mai 2012, 10:42)

        Xu [anonim] i-a raspuns lui dorel

        Daca da, vorbesti despre Romania de azi?
        Poate ai avut doar un vis frumos.
    • 0 (2 voturi)    
      uite una (Luni, 21 mai 2012, 0:14)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui amycus

      http://www.wall-street.ro/articol/Companii/103800/Investitii-americane-in-Romania-570-mil-euro-in-energie-eoliana-si-asistenta-sociala.html

      si daca ai buna credinta vei gasi si altele. e drept, ar fi putut fi mai multe insa americanii nu prea stiu cu spaga, ei vor cadru legislativ clar si stabil.
      • +1 (1 vot)    
        uite una: o intrebare (Luni, 21 mai 2012, 10:50)

        Xu [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Din propozitia "Departamentul de Stat al SUA a "finantat" atat DIICOT, cat si DNA" ce ar trebui sa intelegem? DoD a finantat o institutie romanesca?

        Aici nu vorbim de investitii americane, per general. Nici de Bechtel, nici de Chevron, nici de aia de care spui tu (cred ca te-ai chinuit ceva sa ii gasesti).

        Vorbim de o institutie americana care finanteaza una romaneasca. Una din justitie.

        Inca ti se pare normal?
  • -14 (20 voturi)    
    La comentariul ei.. (Duminică, 20 mai 2012, 17:59)

    D.Lavrancea [anonim]

    Procuroare comunista , sa nu iesi la pensie pna nu vei da socoteala raului facut societatii romanesti . Asa sa dea Dumnezeu .
    • +1 (3 voturi)    
      Serios (Luni, 21 mai 2012, 10:13)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui D.Lavrancea

      Este unul dintre cei mai apreciati politicieni romani in lume.
      La UE a reusit sa blocheze niste institutii europene in care se pare ca erau ceva probleme de incompatibilitate.
      Ce rau a facut romaniei Macovei? Da un singur exemplu?
      Probabil raul cel mare este ca a ajutat justitia sa functioneze si patronii tai sunt judecati pentru coruptie?
    • +2 (4 voturi)    
      sa dea Dumnezeu (Luni, 21 mai 2012, 10:36)

      alina [anonim] i-a raspuns lui D.Lavrancea

      sa se curete Romania mai repede de toate lichelele si putorile comuniste ca tine.
      Asa sa dea Dumnezeu
  • -11 (17 voturi)    
    Nu ma innebuni! In calitate de ce? Un fel de (Duminică, 20 mai 2012, 18:15)

    .... [utilizator]

    Vashinski american?
  • -7 (17 voturi)    
    Sigur... (Duminică, 20 mai 2012, 18:43)

    alex [anonim]

    Sigur, din punctul dumneavoastra de vedere aveti dreptate. Dar care este eficienta anchetelor DNA? Ca rezultatele proceslor este favorabil acuzatilor si atunci stai si te intrebi : ori procurorii DNA sunt slabi si nu aduc dovezi pentru condamnare sau poate ca sunt si ei corupti si fac in asa fel incat acuzatul sa scape ori judecatorii sunt corupti si se dau cu acuzatii.
    Atunci unde este meritul conducatorului DNA?
    Sunt cazuri mult mediatizate: "Valiza", "Blaturile din fotbal", "Schimbul de terenuri ale MApN cu Becali", e.t.c. Asa ca cu dl. Morar....
  • -5 (17 voturi)    
    Reciprocitate (Duminică, 20 mai 2012, 18:43)

    TomaN [anonim]

    Poate si ambasadorul roman in USA ar trebui sa vorbeasca despre cum l-a protejat sistemul judiciar ameriacan pe ucigasul lui Teo Peter. Sau nu se aplica si reciproc?
    Afacerile americanilor sunt de tip Bechtel (sa ne traiasca si PSD-ul) sau Aro Campulung vandut la fiare vechi.
    Judecati singuri fiecare dintre voi cat de corecta este aprecierea americana si servitutea d-nei Macovei in acesta problema.
  • -9 (15 voturi)    
    Adica (Duminică, 20 mai 2012, 18:43)

    miguel [anonim]

    daca eu finantez campania unui partid care ajunge la putere am dreptul sa fac ce vreau eu? Mai sa fie.
    • -1 (1 vot)    
      Dar ce credeai? (Luni, 21 mai 2012, 10:15)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui miguel

      dar tu ce credeai ca da cineva bani la partide pentru ca le place culoare ochilor?
      Pai de ce crezi ca a sponsorizat vantu, patriciu, voiculescu USL?
      Doar ca sa ajunga la putere? Sau sa le rezolve cateva dosare penale si asta sa se faca prin punerea unor procurori de ai casei in fruntea DNA, procurori care sa uite de dosarile USL
  • -7 (19 voturi)    
    e foarte grav (Duminică, 20 mai 2012, 18:45)

    phoenix5 [anonim]

    am trait sa o aud si pe asta..Nici un ambasador lumii nu este indreptatit sa faca aprecieri asupra procurorului sef a Romanieie...daca e adevarat ce a spus Macovei si mai si crede in asta e grav de tot si aceast personaj nu are ce cauta intro functie de raspundere in justitia tarii NICIODATA !!!
  • -9 (17 voturi)    
    hmmm.... (Duminică, 20 mai 2012, 19:00)

    titirica [utilizator]

    nu stiam ca DNA a fost privatizat...sunt curios ce participatie din DNA a luat SUA, doamna Macovei?

    Dna Macovei, nu uitati sa ne anuntati cand se listeaza si Guvernul Romaniei pe bursa din SUA sa luam si noi actiuni, nu doar americanii si FMI.

    Cu tot respectul, dar femeia asta e pe alta planeta...

    PS: citeam ca Romania va finanta ceva militar prin Afganistan. Dna Macovei, faceti propunerea pe cine punem ministru de aparare in Afganistan! Repede!
    • 0 (2 voturi)    
      Pregatirea e pe bani. (Luni, 21 mai 2012, 10:00)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui titirica

      DNA si DIICOT au fost "finantate" prin pregatirea gratuita a ofiterilor, iar acum se asteapta sa aplice ce au invatat. Banii au fost cheltuiti, iar acum, cand guvernul incepe s-o dea cotita, americanii se intreaba daca nu cumva ii luam drept prosti cand una promitem si alta facem.

      De aia deschide gura ambasadorul...
  • -7 (15 voturi)    
    greu de cap (Duminică, 20 mai 2012, 19:02)

    El Condor [anonim]

    Ca intervine, asta vedm si noi, dar, monica Macovei, la functia pe care a fost pusa de Romani ( nu prin alegeri, ci prin reprezentanti ), nu poate demonstra concret ( prin Legi, Ordine, Ordonante, Hotarari ), ca un ambasador poate sa intervina altfel dacat pe cale diplomatica, pentru a reprezenta interesele statului pa care-l reprezinta . Toata consideratia pentru binele pe care domnul ambasador il " vrea " romanilor, dar ceea ce face cu d-na Macovei se numeste culegere de informatii de nu stiu ce natura si o poate face pe aceasta reprezentanta a romaniei sa raspunda odata si odata pentru ceea ce " ciripeste " .
  • -9 (17 voturi)    
    DNA+DIICOT (Duminică, 20 mai 2012, 19:05)

    Max [anonim]

    Uimitor. Americanii finanteaza 2 directii componente ale sistemului juridic din Romania.

    De ce ne trebuie banii americanilor? Nu ne putem noi finanta singuri? O imbecilitate.

    Finantati-ne voi ca noi cheltuim bani aiurea in alta parte.

    Departamentul de Stat SUA finanteaza si justitia din Ungaria? Din Cehia? Din Polonia?
  • -7 (15 voturi)    
    Tocmai Monica Macovei (Duminică, 20 mai 2012, 19:09)

    Mihai [anonim]

    cea care a anexat justitia politicului prin nemaipomenita reforma a justitiei, a reusit ceea ce nici psd-ul n-a reusit. Un ambasador nu are voie sa se amestece in treburile interne ale tarii sub nici o forma, n-am auzit de vreun ambasador roman sa isi deacu parerea in alte tari.Iar despre DNA ar trebui sa vedem ceva corupti in puscarie, niste dosare beton nu ascultari telefonice, etc.
  • +8 (18 voturi)    
    Point of no return (Duminică, 20 mai 2012, 19:13)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Guvernele trecute au reusit sa impuna niste oameni si niste standarde sub care nu se mai poate cobori fara sa bata la ochi: Funeriu la Educatie, Macovei la Justitie, dovada ca guvernul actual are mari dificultati in a gasi oameni de acelasi calibru.
  • -6 (10 voturi)    
    MI SE PARE CORECT ! (Duminică, 20 mai 2012, 19:33)

    Porumbelul Pacii [anonim]

    Cine da banii comanda muzizica - este un
    vechi principiu al lautarilor.
    *
    Spre sfarsitul mandatului lui Nastase s-a adoptat
    principiul ca numirea Procurorilor generali/sefi
    care este o prerogativa (potrivit Constitutiei) a Presedintelui se facea ”la propunerea CSM”
    *
    Pe urma a venit reforma doamnei Macovei conform
    careia PROPUNEREA nu o mai face CSM ul ci
    Ministrul Justitiei ....adica un om politic, membru al unui partid.
    *
    Eeeei si acum ce sa vezi ?! Ministru al justitiei a
    ajuns domnul Corlatean. Un comunist,
    un bolsevic, un agent al lui Iliescu si al reactiunii.
    Oooops !
    *
    Păi un asemenea om nu prea cred sa voiasca sa-l propuna pe dl Morar ca Procuror General.
    Ii va cauta nod in papura, il va acuza ca nu stie sa joace baschet, ca nu si-a dat doctoratul la Universitatea de Nord Est din Calafat....
    Iar fara propunerea lui Corlatean....Basescu nu
    va avea baza sa faca numirea.
    *
    Ponta - smecher si de asemenea comunist, bolsevic,,,etc - trage de timp - anuntand ca vrea sa schimbe iarasi legea in sensul ca PROPUNEREA sa o faca din nou CSM ul.
    *
    Asta va lua timp....mandatul doamnei Kovesi e pe sfarsite si dansa trebuie sa se intoarca inapoi
    in activitatea de creatie stiintifica (deja si-a cumparat o multime de foarfeci si de lipici,
    pentru viitoarele studii colaj ).
    *
    Este deci absolut rezonabila sugestia doamnei Macovei ca PROPUNEREA sa nu o mai faca nici ministrul nici CSM ul ci un SIBOR DE AMBASADORI
    acreditati in Ro condus de inalt preafericitul Gitenstein.
  • +11 (19 voturi)    
    loool (Duminică, 20 mai 2012, 19:36)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    ce de comentarii idioate...

    mancati voi rahat despre justitia americana,
    aia care baga in puscarie de la vedete si senatori pana la procurori.

    nu-i convine psd-ului Morar asta.
    nu stiu cat de bun este Morar, dar numai simplu motiv ca nu-l suporta psd-ul este bun pt mine ca acesta sa fie mentinut in functie.
  • -5 (15 voturi)    
    Democratie explicata (Duminică, 20 mai 2012, 19:41)

    Crv [anonim]

    Eu, naiv, credeam ca democratia e cu poporul, majoritatea decide si alte bla bla-uri. Noroc cu Macovei ca m-a lamurit si pe mine: Cine da banul dicteaza. Punct. Daca mai sunt naivi sa i-a aminte!
    • +2 (4 voturi)    
      Conteaza.. (Duminică, 20 mai 2012, 20:29)

      Mihai Paraschiv [anonim] i-a raspuns lui Crv

      Cine da banul dicteaza: vezi mazare cum cumpara pensionarii din Ct si mafia infloreste, vezi cum ponta cumpara pensionarii si bugatarii prin mariri de salariu/pensii, etc. Deci banul conteaza dar conteaza in ce scop....
    • 0 (2 voturi)    
      nu inteleg (Luni, 21 mai 2012, 0:16)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Crv

      ce te mira de fapt? ce a spus americanu? a spus doar ca trebuie ca procurorii DNA sa isi faca treaba. pe orice om ONEST o astfel de afirmatie n-ar trebui sa-l supere. de ce te supara pe tine? doar cei care doresc sa se ascunda de justitie invoca tertipuri din astea ieftine.
  • +8 (12 voturi)    
    au dreptul (Duminică, 20 mai 2012, 19:52)

    buha [utilizator]

    americanii au dreptul sa le ceara sa isi faca meseria.
    mi se pare absurd ca incepem sa acceptam foarte usor ca institutiile statului sa nu isi faca treaba, pe principiul sunt alte probleme mai mari, problema asta o ignoram.
    • +1 (3 voturi)    
      Ce vorbesti ? (Duminică, 20 mai 2012, 20:09)

      Loda [anonim] i-a raspuns lui buha

      Americanii au dreptul sa le ceara procurorilor lor sa-si faca meseria, nu cum au facut in cazul peter; au dreptul sa le ceara soldatilor lor sa nu mai violeze in teritoriu ,,aliat' ,nici sa nu mai ia armele in mana cand se drogheqaza sau se imbata si sa secere cati civili intalnesc, ok ? iar justitiei romane av4em dreptul si datoria NOI, poporul sa-si facqa daoria corect si pana la capat pentru ca noi o platim !!!!
      • 0 (0 voturi)    
        Corect (Luni, 21 mai 2012, 14:19)

        _Rem [utilizator] i-a raspuns lui Loda

        Dar nici nu vad de ce ne deranjeaza ca acelasi lucru il vrea si ambasadorul Mark Gitenstein.

        Iar toate comentariile acide la adresa doamnei Monica Macovei... nu pot sa cred asa ceva. Unul dintre putinii politicieni integrii si de prestigiu la nivel international (poate singurul de prestigiu la nivel international), si noi il scuipam ca asa ne-au invatat pe Antene. Rusinos cel putin.
    • -4 (6 voturi)    
      procuror comunist betivanca ! (Duminică, 20 mai 2012, 21:42)

      maria [anonim] i-a raspuns lui buha

      te inteleg - NUUU vei mai ajunge europarlamentar ! vei fi somera ! Aia care au furat ptr. tine se gindesc cum sa se sa-si salveze propria piele !
  • -2 (4 voturi)    
    uite ce frumos se vede mobilizarea.. (Duminică, 20 mai 2012, 20:44)

    cosminrs [utilizator]

    cineva din "redactie" de la hotnews.. a vazut ca in general comentariile nu sunt de partea Monicai Macovei asa ca a trimis rapid un mail la toti cei care au conturi pe aici sa dea repede cu minusurile.
    Ca nu se poate sa fie impotriva.. nu are voie.
    • +1 (1 vot)    
      Da da (Luni, 21 mai 2012, 14:22)

      _Rem [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

      Au dat mail repede la utilizatorii PDL-isti sa dea minus. Pentru ca Hotnews are in general o baza de date separata cu utilizatori PDL-isti. Si cum comenteaza unii impotriva partidului pac un mail si se rezolva.

      Hai sa iti explic cum sta treaba. Hotnews este printre putinele surse de stiri cat de cat obiective, si in general oamenii care frecventeaza Hotnews nu sunt USL-isti spalati pe creier. Si voteaza cum cred ei.

      Eu nu prea dau minus-uri dar la ce comentarii au fost, inteleg de ce si le-au luat.

      Vreti sa fiti apreciati pentru bazaconiile debitate? Comentati pe antene sigur veti fi foarte populari.
  • 0 (4 voturi)    
    justitia divina -singura sansa? (Duminică, 20 mai 2012, 20:48)

    anam [anonim]

    ce obstacole mai au jivinele corupte pina in maduva oaselor pentru a putea sa rasufle linistiti dupa ce lovitura de palat le-a reusit multumita majoritatii cellor 322 de ingerasi parlamentari
    1. procurorul general
    2. dna
    3. presedintele
    si sa nu uit poporul roman care nu se uita la televiziunile mogulilor...
    sa vedem care pe care rusii sau americanii?
    • +1 (1 vot)    
      Vise, vise, .... (Luni, 21 mai 2012, 10:15)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui anam

      ...
  • +3 (3 voturi)    
    dar (Duminică, 20 mai 2012, 20:49)

    Mazeta [utilizator]

    ambasadorul roman din SUA are dreptul sa faca aprecieri despre procurorul-sef amerloc?
  • 0 (4 voturi)    
    SA LE DAM BANII INAPOI !.. (Duminică, 20 mai 2012, 21:00)

    LEC [anonim]

    Aia , cum le zice , au finantat DNA si DIICOT;
    Da,, bine ati auzit , dupa logica doamnei M2 , prin extrapolare,
    urmeaza sa decida cine e sau nu corupt, cine
    trebuie saltat si/sau predat , etc
    Ca doar investitia trebuie recuperata , nu-i asa?
    Nar fi mai rentabil sa le dam banii inapoi si sa taca din gura
    • +1 (1 vot)    
      In state (Luni, 21 mai 2012, 14:25)

      _Rem [utilizator] i-a raspuns lui LEC

      Politia, Justitia si alte institutii sunt deseori sponsorizate de diferite companii. La ei este o chestie de interes si de imagine.

      Faptul ca sponsorizeaza DNA si DIICOT nu inseamna ca le si cumpara, sau ca fac investitii. Pe de alta parte, ii intereseaza sa nu fie pus un terchea-berchea procuror general si sa isi bata joc de banii lor.

      Hai oameni buni, deschideti si voi ochii si nu mai gasiti capcauni acolo unde sunt. Fie-va mai frica de astia ai nostrii care vor sa desfiinteze lupta anti-coruptie.
  • +5 (9 voturi)    
    aoleu (Duminică, 20 mai 2012, 22:04)

    amos [utilizator]

    ce de comentarii pline de ... se arunca ! se pare ca postacii uslinosi nu au avut vreme buna de gratar si au stat pe net, sa faca ore suplimentare. linistiti-va, vine caldura
    • +2 (6 voturi)    
      Keep walking, Monica! merg si eu cu tine (Luni, 21 mai 2012, 0:32)

      ixtrim [anonim] i-a raspuns lui amos

      Monica inseamna alarma de gradul zero pentru postaci. Am observat chestia asta in nenumarate articole. Cred ca le taie tot salariul daca rateaza ceva. Cum apare ceva legat de MM, cum se strang toti sa isi verse laturile. Din pacate pentru ei sint doar putin mai inteligenti decat niste boti. Nu sint in stare sa produca mai mult de cele 2-3 idei invatate la instructie
      • +1 (5 voturi)    
        sau poate (Luni, 21 mai 2012, 9:50)

        titirica [utilizator] i-a raspuns lui ixtrim

        se strang oamenii care nu mai accepta demagoaga asta penibila...
  • 0 (0 voturi)    
    INTREBARE PENTRU DOMNUL AMBASADOR (Luni, 21 mai 2012, 18:58)

    Father Nicky [anonim]

    Monica Macovei: Ambasadorul Gitenstein are dreptul sa faca aprecieri despre procurorul-sef al DNA. Ambasadorul Gitenstein "are tot dreptul" sa faca aprecieri la adresa procurorului-sef al DNA, pentru ca Departamentul de Stat al SUA a "finantat" atat DIICOT, cat si DNA si este interesat de ce se intampla cu aceasta "investitie", a declarat, duminica, vicepresedintele PDL Monica Macovei, citata de Mediafax.
    O intrebare adresata ambasadorului ROMANIEI in SUA:Excelenţă, Aplicand principiile egalitaţii, similaritaţii şi reciprocitaţii, credeţi ca aţi putea exprima public o parere, din poziţia Dumneavoastra de ambasador al Romaniei, despre - de exemplu - numirea, revocarea, competenţa sau incompetenţa procurorului general al SUA, domnul ERIC HOLDER?!
    Ce fel de tara este astazi Romania , daca un VISINSKI american poate bate cu pumnul in masa de la Cotroceni sau/si de la Palatul Victoria, cerand imperativ sa se faca una si alta! Am devenit intre timp al cincizecisiunulea stat al federatiei americane, iar Mr Gitenstein a fost ales guvernator? Sau poate suntem doar un "teritoriu oarecare sub protectorat american"? Voi ce credeti cetateni ai Romaniei? Ale cui interese apara si promoveaza doamna procuror MONICA MACOVEI?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by