Adrian Severin invinovateste Parlamentul European ca a permis accesul jurnalistilor britanici sub acoperire, nu l-a aparat impotriva acuzatiilor acestora, nu i-a acordat asistenta juridica si i-a sigilat biroul fara un mandat judiciar

de Anne-Marie Blajan     HotNews.ro
Marţi, 10 aprilie 2012, 13:35 Actualitate | Esenţial

Eurodeputatul Adrian Severin a depus o plangere la Ombudsmanul European (organism independent si impartial care poate trage la raspundere administratia UE) impotriva Parlamentului European, informeaza Agerpres. Severin acuza administratia PE ca regulile de securitate nu i-au impiedicat pe jurnalistii britanici sa intre sub acoperire, nu l-a aparat in fata alegatiilor de coruptie, nu i-a acordat asistenta juridica si i-a sigilat biroul fara o baza legala, un mandat judiciar. Ofiterul de presa al institutiei europene, Gundi Gadesmann a explicat, pentru HotNews.ro, procedura in astfel de cazuri. Parlamentul European trebuie sa dea un raspuns acuzatiilor pana pe 30 aprilie.

Plangerea a fost depusa de Adrian Severin cu cateva luni in urma, iar Ombudsmanul, in urma unei analize, a considerat-o admisibila si a deschis un caz in 31 ianuarie 2012.

Eurodeputatul roman acuza Parlamentul European ca, prin nerespectarea regulilor de securitate, li s-a permis jurnalistilor britanici de la Sunday Times sa intre in cladire sub acoperire, ca nu i-a luat apararea in scandalul "Amendamente contra bani" si nu i-a oferit asistenta juridica si ca, atunci cand i-a sigilat biroul, nu a facut-o in baza unui mandat judiciar.

Iata acuzele exacte aduse de Severin, potrivit documentului citat:

1. Reclamantul acuza Parlamentul ca a esuat in:
  • (i) a respecta regulile de securitate, ajutand astfel doi jurnalisti de la Sunday Times sa actioneze sub acoperire in cladirea Parlamentului, sa faca inregistrari neautorizate cu aparate audio si video
  • (ii) a aduce acuzatii impotriva Sunday Times sau sa informeze procurorii publici cimpetenti de intrarea ilegala in cladirea sa
  • (iii) sa impuna sanctiuni prevazute in regulamentul care se aplica fotografilor si echipelor de televiziune in interiorul cladirilor Parlamentului din Bruxelles si Strassbourg
2. Parlamentul a esuat in a apara reclamantul de acuzatiile aduse lui si sa ii ofere asistenta juridica. Mai mult, Parlamentului ii lipseste un corp specializat sau o procedura care sa ii apere pe eurodeputati impotriva acuzatiilor defaimatoare.

3. Cand i-a sigilat biroul, Parlamentul a actionat fara o baza legala, precum un mandat judiciar, si a incalcat imunitatea parlamentara a reclamantului si dreptul sau la aparare.

In urma acestor acuzatii, Severin are si cateva cereri, asa cum cere formularul de reclamatii:
  • Parlamentul trebuie sa investigheze incalcarea regulilor de securitate si sa ia masurile necesare.
  • Parlamentul trebuie sa adopte reguli clare si obligatorii de a asista eurodeputatii care au fost acuzati de faradelegi de catre parti terte sau al caror comportament este investigat de catre alte institutii ale UE. Parlamentul trebuie sa stabileasca o procedura de investigare interna a unor astfel de cazuri, pentru a se asigura ca drepturile eurodeputatilor anchetati sunt respectate.
  • Parlamentul trebuie sa ii ofere reclamantului accesul imediat si neingradit la propriul birou.
Care este procedura - ce traseu urmeaza plangerea lui Severin si ce urmari va avea ea?

Potrivit explicatiilor oferite HotNews.ro de ofiterul de presa al Ombudsmanului European, Gundi Gadesmann, institutia a acceptat plangerea lui Adrian Severin si a deschis un caz pentru a investiga situatia in luna ianuarie.

Procedura prevede ca ombudsmanul sa ceara explicatii Parlamentului European, ceea ce s-a si intamplat, pentru a avea ambele parti ale situatiei. PE are termen pana in 30 aprilie sa dea un raspuns. Uneori se intampla ca Parlamentul sa ceara o prelungire a termenului alocat trimiterii raspunsului, insa nu este cazul acum.

Dupa ce Ombudsmanul are ambele variante ale situatiei, va cere de la Severin comentarii asupra pozitiei Paralmentului. In urma acestora, va face o analiza - daca nu are informatiile necesare analizei, mai cere informatii suplimentare Parlamentului. Daca le are, atunci va ajunge la o concluzie in cateva saptamani. Daca insa Ombudsmanul considera argumentele Parlamentului valide, atunci situatia ramane ca atare. Daca nu, va cere o solutie amiabila celor doua parti, pentru ca deciziile Ombudsmanului nu sunt decizii legale obligatorii.

Intrebata daca au mai existat cazuri similare raportate Ombudsmanului European, Gundi Gadesmann a spus ca au mai fost cazuri privind incalcarea regulilor de securitate ale Parlamentului European. "Dar ele s-au referit mai degraba la asistenti ai eurodeputatilor carora li s-a refuzat accesul in PE dupa ce au fost concediati. Deci nimic comparabil cu acest caz", a spus purtatorul de cuvant.

Ce este Ombudsmanul European?

Ombudsmanul European este un organism independent si impartial care poate trage la raspundere administratia UE. Ombudsmanul investigheaza plangerile privind cazuri de administrare defectuoasa in activitatea institutiilor, organelor, oficiilor si agentiilor UE. Numai Curtea de Justie a Uniunii Europene, in exercitarea functiilor sale jurisdictionale, nu se incadreaza in competenta Ombudsmanului. Ombudsmanul poate constata un caz de administrare defectuoasa daca o institutie nu respecta drepturile fundamentale, normele sau principiile de drept sau principiile bunei administrari.


Citeste mai multe despre   
























5781 vizualizari

  • +68 (68 voturi)    
    bai putredule (Marţi, 10 aprilie 2012, 13:42)

    clar [anonim]

    Parlamentul European nu-i Parlamentul Romaniei, unde toate putregaiurile faceti front comun impotriva justitiei si va aparati unul pe altul ca niste mafioti din Cosa Nostra.
    I-auzi la el nesimtitul ce pretentii are!
    • -12 (24 voturi)    
      Juridic are dreptate, moral mai putin (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:15)

      Severin vs. PE [anonim] i-a raspuns lui clar

      E uimitor ca PE nu are nici un fel de procedura sau organism specializat care sa analizeze situatia unui europarlamentar caruia i se aduc acuzatii ce pot afecta credibilitatea activitatii din PE!

      Si in nici un caz nu e in regula faptul ca fara nici un fel de mandat judecatoresc se sigileaza un birou de eurodeputat, reprezentant suveran al unei popor, ce are imunitate diplomatica acolo.

      Imaginati-va urletele Opozitiei, in Franta, in Romania sau in Ungaria, nu conteaza, daca presedintele Senatului sau al camerei deputatilor (la noi Roberta Anastase) ar ordona sigilarea unui birou de parlamentar (de exemplu pe al lui Ponta, la noi) fara nici un fel de mandat din partea nimanui.

      Monica Macovei a aratat in raportul sau asupra coruptiei din PE ca exista numeroase lobby-uri si grupari de deputati asemanatoare grupurilor de crima organizata, care promoveaza ideile si proiectele de lege in functie de cine le da bani mai multi.

      Adrian Severin e corupt, e un pesedist ordinar din gasca care a distrus Romania, dar PE e utima institutie din UE care poate da lectii de morala cand e vorba de salarii nesimtite, spagi si privilegii.

      Nu cred ca pana pe 30 aprilie PE poate raspunde coerent la intrebarile puse, vor amana, e tactica cunoscuta (fatzem comitzii..).

      Oricum, atitudinea combativa a lui Severin arata si de ce omul asta ajunsese pe punctul de a fi un candidat serios la presedintia grupului socialist din PE (se pare ca mai nimeni din acel grup "nu-si daduse seama" ca severin ar fi "corupt" atunci cand il ridicau in slavi si-l faceau vice-presedinte al socialistilor din PE :)). Ipocriti!
      • +29 (29 voturi)    
        ... (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:53)

        calamaru [anonim] i-a raspuns lui Severin vs. PE

        Saracul Viezuroi, s-a suparat ca a fost lasat sa se prinda in plasa ca o muhaia...
      • +6 (6 voturi)    
        corect despre PE dar... (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:01)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Severin vs. PE

        ...faptele reprobabile ale parlamentarilor, care au fost trimisi acolo cu alte scopuri (credem noi), trebuiesc sanctionate drastic.
        E adevarat, sistemul parlamentar se bazeaza pe astfel de fapte, dar asta nu inseamna ca trebuie sa le gasim scuze.
      • +15 (15 voturi)    
        Care... moral? (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:50)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Severin vs. PE

        De'aia nu se face nimic in tara asta pentru ca sunt... morali ca tine! Adica de ce au prins hotul?
        Ce am ajuns sa traiesc!!!!
        Da, Doamne, o apocalipsa, ca sa scapam de toti mortii si de toate putregaiurile!
        • -7 (7 voturi)    
          Totusi (Marţi, 10 aprilie 2012, 18:40)

          Closed [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Discutam de legalitatea actiunilor, nu de moralitate sau etica. Si adevarul e ca PE ar trebui sa isi aduca la zi regulamentele respective.

          Nu tin cu Severin, dimpotriva, ma bucur ca se demasca orice act de coruptie. Dar sigilarea biroului sau fara niciun fel de mandat din partea justitiei este un abuz. Atunci cand sustinem ca parlamentarii nu trebuie sa fie deasupra legii, ar trebui sa nu uitam ca aceiasi parlamentari ar trebui sa aiba si drepturile de care ne bucuram toti. Nu cred ca i-ar placea nimanui sa-i fie sechestrate bunurile fara mandat.
      • +2 (4 voturi)    
        Asta imi place la romani... (Marţi, 10 aprilie 2012, 20:33)

        aradean [anonim] i-a raspuns lui Severin vs. PE

        Nu ca-s hoti, ca hoti sunt si altii, dar ei se deosebesc printr-un tupea maxim... Bravo Severine, ne reprezinti la maxim;)
    • +45 (45 voturi)    
      super tareee (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:19)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui clar

      Pe scurt ...

      Adrian Severin acuza PE ca nu l-au acoperit in "actiuniile sale" de coruptie. Paza din PE lasa de dorit domne.
    • +29 (29 voturi)    
      e din familie (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:26)

      superclar [anonim] i-a raspuns lui clar

      asa au crescut astia, educati sa se tina unii pe altii si sa-si acopere magariile, care sunt parte din normalitate, din ce li se cuvine. sa nu uitam ca e nepotul anei pauker si ca a crescut cu educatie in consecinta. banuiesc ca pe aceeasi linie a si urcat..
      • +18 (18 voturi)    
        Asta si cu alti golani (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:08)

        inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui superclar

        faceau parte din "grupul select de la Trocadero"!
        Niste puslamale de bani gata, copii sau rude ale potentatilor zilei,destul de subtirei intelectual dar mult mai instruiti decat parintii lor ba unii chiar cu doctorate pe la Paris.
        Cert ca ca erau niste profitori ca si aceasta molusca scarboasa numita A. Severin provenita dintr-un grup infractional ce raspunde la numele PSD
    • +25 (25 voturi)    
      tupeu de un mare nesimtit .... (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:51)

      SHALOMALEHEMKOREKT [anonim] i-a raspuns lui clar

      ( I )auzi la el !

      " Hotul striga: << Hotii >> ! "

      Un tupeu de mare impertinent, de foarte joasa conditie morala, etica si foarte putin probabil, umana(Ha- ha- ha -ha !!!).
      Un deseu uman uitat/scapat din vedere !
      D'aia nu suntem doriti n Schenghen !
      Rusine noua, ca, ii acceptam sa ne reprezinte si la nivel european !
      Ce pot sa mai creada oamenii de buna credinta din spatul UE ?!
  • +47 (47 voturi)    
    ramai fara cuvine... (Marţi, 10 aprilie 2012, 13:45)

    george [anonim]

    Incredibil cat de NESIMTIT poate fi omul asta!
    • +16 (18 voturi)    
      Asta e! (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:25)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui george

      O parte dintre alegatori sunt de vina. O fi el un mare nesimtit, dar si acei alegatori sunt dobitoci ca au votat si inca voteaza asemenea specimene (Vadim, Becali, Boldea, Voicu, Ridzi, Borbely, Nastase etc. etc.) Astia reprezinta un electorat tembel si analfabet! Si "e" multi !!! Ne meritam soarta daca si anul asta vor fi votati asemenea mascarici.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu alegatorii (Miercuri, 11 aprilie 2012, 10:41)

        mark35 [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        Sant de vina, ei voteaza partidele care la randul lor au listele cu cei care trebuie impinsi in fata pe criterii doar de ei stiute si uite asa ne trezim cu nesimtiti si tupeisti ca adrian severin si ca el mai sant multi in toate partidele.
  • +40 (40 voturi)    
    Severin, ridicolul. (Marţi, 10 aprilie 2012, 13:48)

    Dan [anonim]

    Pe bune, cum o fi putut un individ ca asta sa stea atat timp nedescoperit? Omu vrea sa demonstreze ca-i tembel cu toata fiinta lui. N-are capacitatea necesara sa inteleaga ca ce a facut e un episod incheiat.
    • +9 (9 voturi)    
      Nedrept (Marţi, 10 aprilie 2012, 18:51)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      El e probabil mai mirat decit tine. Cum de a ramas atita timp nedescoperit, cum de a urcat in cariera, etc. ?

      Are dreptate sa fie nemultumit. Dupa ce atitia ani a fost tratat intr-un fel, acum dintr-o data toata lumea ii da cu piciorul pentru o nenorocita de hirtie. Cind el de fapt a facut magarii mult mai grozave in viata lui, si nu l-a mai apostrofat nimeni. Ba dimpotriva, a fost laudat. E nedrept.
  • +37 (37 voturi)    
    eu zic sa-i dea in judecata (Marţi, 10 aprilie 2012, 13:49)

    sache [anonim]

    pe cei care l-au votat de-a ajuns acolo. altfel ar fi stat bine mersi in bucuresti
    • +20 (20 voturi)    
      un maxim al ridicolului acest severin (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:00)

      ember [utilizator] i-a raspuns lui sache

      inca nu exista un ong care sa militeze pentru drepturile parlamentarilor corupti in romania... oare cum e posibil? trebuie sa vina brigitte bardot sa ne invete totul?!
  • +25 (25 voturi)    
    DELIRUL UNUI COMUNIST INCARNAT (Marţi, 10 aprilie 2012, 13:50)

    pointless man [utilizator]

    care profita nerusinat de legalismul societatilor normale. Exact ca vaduva lui Honecker (vezi articolul Dlui Tismaneanu) care injura sistemul occidental, dar se plinge ca primeste o pensie prea mica din partea statului german. Si ce ni-l mai lauda pe lepra asta de Severin batrinul bolsevic pervers Brucan, la gramada cu intreg guvernul Petre Roman.

    Bacilii ciumei rosii ne vor roade sufletele inca multa vreme.
    • +14 (14 voturi)    
      Dl Severin este nepotul d-lui Brucan (Bruckner) (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:01)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui pointless man

      Pentru buna Dvs. informare este bine de stiut ca dl Adrian Severin este nepotul d-lui Silviu Brucan (Saul Bruckner).

      Acesta este unul dintre motivele pentru care dl. Brucan - fost politruc la ziarul "Scinteia" (secretar de redactie) si nomenclaturist - l-a sustinut pe dl. Adrian Severin, in CFSN, CPUN, FDSN, in Parlament, la candidatura la Parlamentul European etc.

      Dupa cum spunea Petru Maior ... "ba de la o bucată de vreme, pre cum măgariu pre măgariu scarpină, aşa unii de la alţii împrumutând" ... hotiile, se plodesc in Parlamentul European.

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
      • +10 (10 voturi)    
        MULTAM ! (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:44)

        pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

        Afirmatia lui Brucan cu cei 20 necesari instaurarii democratiei in Romania eu o traduc drept sentinta:

        "Baieti, stati linistiti, CEL PUTIN 20 DE ANI NU VOM PERMITE instaurarea democratiei in Romania." Recunosc ca mi-au trebuit vreo 15 ani sa o inteleg corect.
        • +1 (1 vot)    
          Ai dreptate (Miercuri, 11 aprilie 2012, 10:45)

          mark35 [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

          Dar deja au trecut 23 ani si inca mai apar gunoaie ca severin asta si multi altii.Cred ca Brucan desi a fost un vizionar a fost si prea optimist si e nevoie de mai multi ani
  • +20 (22 voturi)    
    Nu il putem da afara din .. (Marţi, 10 aprilie 2012, 13:51)

    anonim [anonim]

    Parlamentul European ? O jigodie care ne face tara de ras. Mars afara taratoare-o !!!!!!
  • +18 (18 voturi)    
    Nesimtire (Marţi, 10 aprilie 2012, 13:52)

    Amalia [anonim]

    Cata josnicie!!! Cred ca ajuns sa creada in minciunile lui.
  • +23 (23 voturi)    
    raspuns (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:05)

    VAsile [anonim]

    Parlamentul European
    catre
    Adrian Severin

    Stimate domn,
    MARSH MA!
  • +24 (24 voturi)    
    ? ! (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:05)

    dorel [anonim]

    cum si-a permis ziaristii britanici sa faca asa ceva lui severin, sa-i descopere metehnele politicianului roman, mai ales psd-ist, sa ne amintim, ca nu psd-ul de pe malul dimbovitei, au cerut demisia, ci socialistii europeni, ce sa mai zic ?, nu este de mirare, iutati-va, la seful lui de trib, victor ponta, fost procuror, nu a prins pe nimeni din lumea interlopa, fost sef al corpului de control, al guvernului nastase, nu a prins, nici un politician corupt, doctor in drept penal, si care se viseaza prim ministru, nu are un program anticoruptie, nu se delimiteaza de penalii psd, nastase,voicu, niculescu, etc, mai mult, ii ameninta pe judecatori si procurori, ca daca vin ei la putere, va avea loc de cojocul lor, asa sef, asa subalterneni
  • +13 (15 voturi)    
    Multiplicati (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:06)

    sorin [anonim]

    caracterul acestui personaj si raportati apoi rezultatul la nivelul intregii clase politice romanesti. Cum sa-i mai deosebesti pe unii care ar merita sa ne reprezinte in fata Europei , de ceilalti precum acest acest severin? Tupeu si obraznicie fara margini! Rusine!
  • +16 (16 voturi)    
    Exista o expresie in romana (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:07)

    bogdan192 [anonim]

    "Tupeu de borfas".

    Cam atat.
  • +18 (18 voturi)    
    Adica (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:08)

    micu l [anonim]

    dupa cite inteleg , tot pagubasul e vinovat intrucit a uitat portofelul pe masa iar Severin , hot nevinovat ,si-a bagat ghearele in el.
    Halal !
  • +19 (19 voturi)    
    Sa inventam sensuri noi cuvintelor... (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:11)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Alegatie = Invocare a unei păreri pentru a justifica ceva sau pentru a sprijini o afirmație.

    Asta este sensul din limba romana, provenit din latina, prin limba franceza.

    In text se incearca inducerea sensului din limba engleza (allegation) care insemna afirmatie nefondata sau nedovedita inca.

    Cuvintele care se scriu si se pronunta identic dar care au fost importate pe filiere diferite si au sensuri diferite ne va duce la un talmes-balmes in limba romana. De exemplu "aplicatie" importat din limba franceza are deja mai multe sensuri, iar acum se incearca impunerea unui nou sens, venit pe filiera engleza, acela de "cerere".

    Si uite asa, nu ne mai intelegem...
  • +15 (15 voturi)    
    hotul striga hotii (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:11)

    obiwan [anonim]

    ...sau cea mai buna arma de aparare este atacul... Tupeul omului este fara margini iar bunul simt a fost complet sters din subconstientul lui. O fixatie bolnava ii chinuie individului gandurile: sa-si spale numele de "spagar de Romania" cu orice pret. Insa aceasta fixatie il face sa nu mai vada cota de ridicol pe care a atins-o cu ultimile actiuni ... sarnanul, e bolnav, sa-l intelegem...sau nu?
  • +9 (11 voturi)    
    tupeu maxim . (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:11)

    adrian [anonim]

    reteta succesului ... din pacate .
  • +15 (15 voturi)    
    In aceeasi ordine de idei... (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:12)

    Io [anonim]

    .... daca nu va fi condamnat, va da in judecata organele competente, pentru ca au dat gres in a impune masurile legale.
    Eu zic sa prevenim aceasta situatie si sa ii oferim "domnului" o condamnare definitiva si cu executare.
  • +16 (18 voturi)    
    Buuu.... (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:16)

    Vlad-I [utilizator]

    Daca asa sunt europarlamentarii care pareau stilati, cum or fi Vadim si Becali ?

    Vestea proasta este ca noua generatie de politicieni au si mai mult tupeu: DD, Ponta, Boldea.
  • +21 (21 voturi)    
    :)))) (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:19)

    soso [anonim]

    PArlamentul European e de vina ca nu a putut lua spaga linistit, in continuare.....:)))) :)))) . eu credeam ca e demult in puscarie, ca nu am mai auzit nimic de el....
  • +21 (25 voturi)    
    Eu zic sa votam daca: (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:19)

    AK-47 [utilizator]

    il impuscam sau nu ?

    DA - imi dai plus la comentariu
    NU - imi dai minus la comentariu

    La sfarsit, vedem daca mai vrem sa ne reprezinte asta in PE sau nu.

    Succes la vot.
    • +5 (7 voturi)    
      mah - subtil ! nu cu AK47 ! (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:35)

      subtil [anonim] i-a raspuns lui AK-47

      auzi... ce ar fi sa lasam voturile... si sa trecem la fapte...

      dar subtil mah !
      nu cu AK47.

      ce naiba... de otrava de sobolani nu ati auzit ?
      omu poate da coltul si subit... si nevazut... nu tre sa starnim prea multe valuri... ca traim intr-o lume sensibila.

      un pic de otrava in cafeaua de la restaurant.

      si gata jocul.
  • +12 (12 voturi)    
    aparati-ma sa nu iau spaga (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:23)

    Ghita [anonim]

    ahahahahahaha .
  • +11 (11 voturi)    
    Hot cu tupeu! (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:27)

    gigi [anonim]

    Urmeaza ca Severin sa mai invinovateasca PE pentru salariul mic pe care i-l da, care l-a determinat sa ia spaga!
  • +13 (13 voturi)    
    psd-ul e de vina (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:28)

    dana [anonim]

    ce vina are el ?
    cand asta a invatat sa faca de la PSD.
    omului logic ca i se pare normal......mai multe nu zic.
  • +8 (8 voturi)    
    NESIMTIRE MAXIMA (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:41)

    MARIANA [anonim]

    A CREZUT NENEA SEVERIN CA-I IN ROMANIA SA SE MUSAMALIZEZE TOT,SA-I FIE RUSINE
  • -9 (9 voturi)    
    Respectare (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:47)

    Privacy- PE [anonim]

    Are dreptate din punctul de vedere al respectarii dreptului la privacy in sfera vietii personale.
    Niciunde in Occident nu se fac inregistrari din astea sub acoperire, care lezeaza viata privata a individului.
    Din pct de vedere al acceptarii spagii- nu are dreptate.
    Sa fie judecat, sanctionat de PE.
    El era saracu" obisnuit ca in Ro unde justitia este ZERO.
    Dar, cu toate acestea,procedura acestor ziaristi britanici nu este legala.Sa fi fost Severin olandez, ar mai fi procedat britanicii la fel????
    Ma indoiesc.
    • +11 (11 voturi)    
      gresesti... (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:56)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Privacy- PE

      Era o intalnire de "afaceri" la "birou",nu era in camera lui de hotel, la vestiar ca altii, sau in locuinta sa. Mai mult el a fost abordat in calitatea sa de persoana publica, nuin calitate de Nea Severin in pijama acasa. Asta a ta face parte din faza cu ministerele pe la noi unde este afisat ca nu ai voie sa folosesti dispozitive de inregistrare. Ceea ce este bineinteles o ineptie. Nicidecum nu a fost lezat dreptul sau la intimitate.
      • -5 (5 voturi)    
        Gresesc dar partial (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:58)

        Pt Laurentiu78 [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

        Da. Am inteles ceea ce vrei sa spui.
        Dar de ce s-au gandit taman la un roman?
        Eu am facut in 2 tari din Occident ceva cursuri- perfectionari si este exclus in incinta sa faci si fotografii.Ni s-a atras atentia de la inceput.
        A procedat evident gresit, dar de ce s-au gandit din start taman la un roman?
        Exista totusi un procedeu, care NU a fost respectat.
        Imaginea Romaniei a avut de suferit.
        Asa cum a fost si cu acel ziar britanic The Independent care a publicat un articol despre copiii neoperati la Marie Curie ca nu au dat spaga. Fals.
        Acum se afla in cercetari pt ca s-a constatat ca dr respectiv NU a dat acele declaratii.
        Deci, tot britanici.
        • +1 (1 vot)    
          hmm... (Miercuri, 11 aprilie 2012, 11:32)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Pt Laurentiu78

          Ti-ai luat minusuri pentru ca nu esti bine informat. (nu de la mine). Din cate imi aduc aminte au fost 2 sau mai multi parlamentari europeni implicati printre care si unul austriac, (daca imi aduc bine aminte, in orice caz dintr-o tara vestica) care a doua zi si-a prezentat demisia.

          Dar de...la noi nesimtirea este uriasa. In acest caz nu a fost un complt la adresa Romaniei.
          • +1 (1 vot)    
            Justitia europeana nu este buna?? (Miercuri, 11 aprilie 2012, 15:45)

            Pt Laurentiu 78 [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

            Eu sincer am o mare nedumerire.
            L-au prins cu spaga. Da.
            Pai de ce nu-l dau draga afara? Nu au justitie, nu functionaeza justitia?
            Justitia din Ro este corupta, trebuie monitorizata.
            Dar justitia lor, de ce nu-l da draga afara?
            Sau are si justitia lor hibe?
            NB: Nu ma intereseaza minusurile de la HN.
            Unde traiesc eu lucrurile sunt altfel vazute.
            Atentie ffff mare Romania.
            Nu conteaza ca esti PSD/ PDL/ PNL. Esti est european si in cazul nostru "rroma".
            Vezi ca scoaterea Ro in afara EU este un mare punct pe o agenda de partid. De asta ce zici?
    • +4 (6 voturi)    
      Daca nu era roman nu era ipocrit (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:00)

      adrian1455 [utilizator] i-a raspuns lui Privacy- PE

      Cred ca ai uitat ca a mai fost un parlamentar in situatia lui, care era olandez. El si-a dat demisia din PE. Severin nu.
      Asa ca nu mai incerca sa ne aburesti cu ce s-ar fi intamplat daca nu era roman. Sigur nu ar fi fost atat de ipocrit.
      • -5 (5 voturi)    
        Est Europeni (Marţi, 10 aprilie 2012, 18:01)

        Pt@adrian 1455 [anonim] i-a raspuns lui adrian1455

        Nu a fost nici un parlamentar olandez.
        A fost un roman si un ceh sau slovac.
        Deci tot Est Europeni.
        Au gresit, sigur ca da. Dar am vrut sa subliniez ca nici procedura nu a fot OK, dupa norme.
        Oricum este trist- asta este.
    • +2 (2 voturi)    
      VORBA LUI ARDASH MELIDON (Marţi, 10 aprilie 2012, 23:20)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Privacy- PE

      (un unchi de-al mamei): "Ce te bagi in PRIVATA vietii mele ?"
  • +11 (11 voturi)    
    Oglinda Romaniei ! (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:48)

    adrian [anonim]

    Tipìc Romanesc,l-au prins cu mata in sac si se jura ca nu fura,ba mai nou da el in judecata pe reclamant:) Nu va suna a Mioritic tot Politichianismul acesta jalnic. Eh doamne daca ar fii doar singurul care da cu piatra:)
  • -9 (11 voturi)    
    mai purilor... (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:58)

    luci30 [anonim]

    atita timp cit legal are dreptate din pdv. juridic nu vad de ce va strofocati si faceti spume ca arielul....nu este primul, singurul, si ultimul care primeste mita...ce ar trebui sa va agite spiritele este faptul ca sunt ,,brese ,, in legislatia PE de care se poate profita....exact ca in legislatia romana unde unii fac un dosar ,,beton,, iar alti reusesc sa demonteze toate invinuirile.....mituiri se fac in toate parlamentele mai mult sau mai putin europene pt. obtinerea de avantaje materiale personale sau corporatiste, iar faptul ca romanul nostru a ,,muscat,,momeala arata ca acest lucru se practica in lumea asa zis democratica,libera ,concurentiala etc etc.
    • +3 (5 voturi)    
      sistemul... (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:18)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui luci30

      ...parlamentar este de vina. De la baza acestui sistem se trag toate practicile paguboase iar oamenii ca Severin sunt stalpii care il sustin.
      Doar schimbarea sistemului poate duce la oprirea practicilor acestea.
  • +11 (11 voturi)    
    Etalon al nesimtirii (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:04)

    oki [anonim]

    va deveni acest severin ! Asa obraz gros, mai rar ! Ptiu...
  • +7 (7 voturi)    
    nesimtire (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:10)

    paul [anonim]

    nusine de numesti severin, ne faci de ras, nesimtire este prea putin, pleaca, pleaca
  • +10 (10 voturi)    
    ha ha ha ha !!!!! (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:15)

    io [anonim]

    am ras bine de tot.

    multumesc Hotnews.

    as adauga ca articole frate cu asta:
    http://smartwoman.hotnews.ro/Chestiune-de-prioritati

    http://www.timesnewroman.ro/politic/6804-vanghelie-cere-sectii-speciale-pentru-analfabeti-in-universitati-cu-predare-in-limbajul-semnelor

    si va mai zic un banc:
    - a fi politic corect e ca si cum ai incerca sa apuci un rahat de partea curata...
  • +8 (8 voturi)    
    Apel! (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:19)

    Dan [anonim]

    Stimati compatrioti, va rog sa cascati ochii bine la votul din noiembrie! Astfel de jeguri umane nu mai au ce cauta in niciun parlament, fie al UE, fie al Romaniei! Fara Becali, Vadim, Severin, Nastase, Boldea si alti si alti penali. Altfel ne meritam soarta!
  • +9 (9 voturi)    
    Tupeu si mentalitate (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:20)

    sile231 [utilizator]

    De politruc comunist.De ce ceilalti parlamentari au demisionat pur si simplu si nu fac atita tambalau? Imi permit sa si raspund, au alta mentalitate. O zi buna !
  • +10 (10 voturi)    
    Nu se poate... (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:33)

    Urmaritu' [anonim]

    nu-mi vine sa cred? cum? nu l-a persecutat basescu si pe asta?!

    lasand gluma la o parte... e de vina pagubitul ca nu a pus lacat la poarta, ca daca incuia nu mai intram sa fur...

    Dar parca la noi este o prevedere in lege cu "favorizarea infractorului", deci nu ma mira ca recurge la argumentul asta.
  • +9 (9 voturi)    
    Tupeu de borfas (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:34)

    Razvan_M [utilizator]

    Golanasul asta de cartier da in judecata institutiile UE (platite din banii cetatenilor) ca nu l-au protejat in timp ce ciordea bani de la cetatenii care-l tin in functie.
  • +7 (7 voturi)    
    nu-i de mirare (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:45)

    cetatean [anonim]

    Este un gunoi de hot PSD-ist ca oricare altul.
  • +4 (4 voturi)    
    . (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:05)

    popa duhu [anonim]

    mie mi se pare ca sta cu mana intinsa in poza... ceva in genul "s'il vous plait monsieur" :D
    cel putin severinului astuia i se potriveste faza :D
    parca ar si zice: noa, imi dai sau nu-mi dai ? :D
  • +4 (4 voturi)    
    COntact Severin (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:15)

    Daniel [anonim]

    Puteti sa-i luati adresa de pe site-ul parlamentului si sa-i transmiteti mesajele de bine: http://www.europarl.europa.eu/meps/en/33990/Adrian_SEVERIN.html
    • +4 (4 voturi)    
      bun ! merci ! (Marţi, 10 aprilie 2012, 18:05)

      kj [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      i le-am transmis aici pe site !

      dar de vreti sa adaugati ceva:
      adrian.severin@europarl.europa.eu
  • -3 (5 voturi)    
    Marca (Marţi, 10 aprilie 2012, 18:05)

    Est Europeni [anonim]

    In general, momeli din astea se arunca, s-au aruncat, la Est Europeni.
    Regretabil ca a muscat momeala.
    La alte state mai din vest, se numeste elegant "negociere", dar na.... noi suntem Oost Europeni cu bune si cu rele.
  • +1 (1 vot)    
    marlan (Miercuri, 11 aprilie 2012, 3:00)

    marlan [anonim]

    Marlan el, marlani si noi. Din pacate suntem probabil judecati si dupa cei care ne reprezinta nu numai dupa performantele democratice sau economice.
    In EU nu s-a mai vazut atata tupeu vreodata. Cand cineva este atins de un scandal de orice fel isi da demisia. Mai putin cu marlanii din RO.. ROMANI, CEEA CE VOTAM, AVEM. Asta ar trebui sa fie sloganul la urmatoarela alegeri. Votam un carnat de adrian severin asta avem un carnat - caltabosh in putrefactie. De atata miros am auzit ca sta in parlamentul european in ultimul rand. A fost hulit in prin plen si el, nesimtitul a inghitit si a mers mai departe. Acum juridic mai vrea sa le-o si traga. Imi este sila ca aceasta scursoare e neam din neamul meu.
  • +1 (1 vot)    
    Trebuia sa fie condamnat (Miercuri, 11 aprilie 2012, 10:36)

    mark35 [utilizator]

    De mult si inchis, dar multumita regulilor care ii protejeaza pe politicieni, este liber si cu tupeul lui de nesimtit mai face contestatii si plangeri nefondate.Oricum cariera lui politica e gata si el ca om este un zero absolut
  • -1 (1 vot)    
    Severin = atitudine corecta!Juridic e corect! (Miercuri, 11 aprilie 2012, 11:58)

    Andrei Popescu [anonim]

    Juridic Adrian Severin are dreptate!Niste afaceristi falsi au intrat in Parlamentul European cu intentia de a denigra unul dintre cei mai importanti si competenti parlamentari si pentru moment au si reusit.Ramane totusi de vazut ce-o sa decida justitia pentru ca filmulete d-alea se pot face fara probleme si deci nu constituie proba in justitie.
    Ce incearca el de fapt sa arate este ca la fel de simplu alta data poate intra acolo un fanatic cu intentii criminale si asta e intr-adevar grav.
    Poloitica e plina de inscenari,dosare penale cu scopul unic de-a strica imaginea cuiva nepatat.E o lista lunga deja.Borbely e si el ultima victima pentru ca a refuzat sa avizeze proiectul distrugator de la Rosia Monatana.Dar din pacate cretini ca majoritatea celor care si-au dat si aici cu parerea sunt prea multi in Romania si nu reusesc sa faca diferenta intre realitate si manipulare.Prostilor,sunteti manipulati si nici nu va dati seama!
    • +1 (1 vot)    
      juridicul nu e totul (Miercuri, 11 aprilie 2012, 13:55)

      Rezon [anonim] i-a raspuns lui Andrei Popescu

      Posibil ca, juridic, demersul lui Severin pe langa Ombudsmanul European sa fie corect. (Aici eu am niste indoieli, pentru ca Ombudsmanul se ocupa de cazuri de proasta administratie - maladministration, nu de chestiuni din sfera politica si judiciara).

      Dar, in politica, nu se reduce totul la juridic/legalitate. Materia prima a politicului este credibilitatea. Ceilalti doi europarlamentari implicati in scandal, austriacul Strasser si slovenul Thaler, si-au dat demisia nu pentru ca erau obligati juridic sa o faca. Nu erau. Ei au demisionat pentru ca au inteles ca sunt compromisi ca politicieni, fiindca nu mai au credibilitate.

      Asta nu inteleg Severin si cei care-l apara.
      Zero credibiliy = Game over
      Demisia era singura varainta onorabila pe care o avea la indemana.
  • +1 (1 vot)    
    Scandalul "cash for ammendments" - cateva fapte (Miercuri, 11 aprilie 2012, 13:35)

    Rezon [anonim]

    Pentru ca vad ca multora nu le sunt clare faptele, am sa le precizez pe scurt.

    Pe 20 martie 2011, ziarul britanic "The Sunday Times" a publicat o investigatie, insotita de inregistrari video, in care apareau trei europarlamentari dispusi sa depuna (contra unor sume de bani) amendamente care ar fi subminat protectia consumatorilor la un act normativ care reglementa functionarea bancilor din UE.

    Acesti trei europarlamentari erau:

    - Ernst Strasser (Austria, grupul popular)
    - Adrian Severin (Romania, grupul socialist)
    - Zoran Thaler (Slovenia, grupul socialist)

    Dupa publicarea articolului, Strasser si Thaler si-au dat imediat demisia din Parlamentul European. Severin a refuzat, fiind doar exclus din grupul socialist.

    "The Sunday Times" a precizat ca nu i-a tintit in mod special pe cei trei, ei fiind cei care au muscat nada dintr-un numar de circa 60 de europarlamentari contactati prin email.

    Surse:

    http://www.euractiv.com/future-eu/journalistic-spoof-traps-meps-bribery-affair-news-503281

    http://www.thesundaytimes.co.uk/sto/news/insight/article582604.ece
  • 0 (0 voturi)    
    TRIST, DAR ADEVARAT!!! (Vineri, 13 aprilie 2012, 15:25)

    Aristo [utilizator]

    Imi amintesc cu mare tristete de perioada de dupa Decembrie '89 cand multi care acum descopera atat de intrigati adevarul, erau in stare sa-i linseze pe cei ce se opuneau alegerii acestor emanati ai democratiei brucaniene...adica urmasii veneticilor aventurieri criminali ajunsi in tara noastra ca hoardele de tatari...
    Distrugerea adusa de nemernicii gastii Roman e iremediabila din toate punctele de vedere: economic, national si moral. Mocirla politica in care ne balacim acum este consecinta legitimitatii acordate acelei gasti care a generat toata distrugerea asta nationala.
    Orice pedeapsa umana este prea blanda pentru tradatorii astia!
    Problema cea mare este ca nici acum majoritatea romanilor nu realizeaza ca toata scena asta a vietii cotidiene e compromisa si nu are cum sa duca spre binele national pentru ca valorile ei sunt NONVALORILE!


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri