VIDEO Consiliul General al Municipiului Bucuresti a alocat 2,5 milioane de euro pentru Catedrala Mantuirii Neamului

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:24 Actualitate | Esenţial


Catedrala Mantuirii Neamului - macheta
Foto: Patriarhia Romana
​Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat, vineri, alocarea a 2,5 milioane de euro pentru catedrala Mantuirii Neamului si circa 4 milioane de euro pentru alte 47 de biserici si parohii din Bucuresti. Donatia pentru catedrala a fost promisa de primarul general, Sorin Oprescu, inca din 2011.

"L-am rugat pe Preafericitul sa ne faca si noua o strana unde sa scrie "Primaria Municipiului Bucuresti", iar Preafericitul ne-a binecuvantat", a declarat primarul general in iunie 2011, cand s-a adus vorba pentru prima data despre aceasta donatie.

In 2011 si Guvernul Romaniei a alocat petru catedrala Mantuirii Neamului un sprijin financiar de circa 2,5 milioane de euro.

Lucrarile la acest edificiu au inceput la sfarsitul anului 2010 si se estimeaza ca vor dura trei ani. Costul estimat al constructiei: 200 milioane de euro.



Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7724 vizualizari

  • +57 (61 voturi)    
    Investitii (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:27)

    calamaru [anonim]

    In loc sa aloce bani pentru dezvoltarea orasului, pentru salubrizare, pentru rezolvarea problemei cainilor, pentru dezvoltarea transportului in comun, Primaria Bucuresti da 2,5 milioane de euro (!!!!!!!) pentru catedrala aburirii neamului! Baaaaa, inconstientilor!!
    • +8 (16 voturi)    
      Comment sters de user (Duminică, 25 martie 2012, 8:30)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui calamaru

    • -23 (27 voturi)    
      Usurel cu hate speech-ul ! (Duminică, 25 martie 2012, 11:16)

      alex [anonim] i-a raspuns lui calamaru

      Stati linistiti, banii contribuabililor vostri ateisti nu sunt in catedrala ci investiti in alte mari "proiecte de infrastructura", de exemplu in multimea de chioscuri din Cismigiu achizitionate la ametitorul pret de 35 000 euro/bucata. Acolo de ce nu ati mai facut atata tam-tam?
      • +29 (29 voturi)    
        Lasa politica si intelege adevarul (Duminică, 25 martie 2012, 14:04)

        radu [anonim] i-a raspuns lui alex

        Romania are doar 4500 de scoli , si aproape 19 000 de biserici, numarul bisericilor cresc si al credinciosilor scade. Tinerii ignora biserica , doar 13-15 % mai cred . Nu este normal ca un masterand , doctorand sa aiba un salariu de 14-16 mil vechi salariul si un popa cu liceu sa aiba 15 mil.
        In lumea civilizata credinta se autofinanteaza , nu sunt de acord sa-mi fie pus impozit si sa platesc o armata de proeti burtosi cu vile de lux si masini de top. Chiar sunteti chiori , asa de tare va orbit saracia lor. Treziti-va oameni buni , Bunul Dumnezeu doreste smerenie si nu lux orbitor cu artisti ce traiesc din bani publici si adevaratii artisti mor de foame. Chiar trebuia si pentru cine ?
      • -3 (5 voturi)    
        Garantezi tu? (Duminică, 25 martie 2012, 16:38)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui alex

        Daca nu, cum se impaca asta(luarea de bani de la oameni fara voia lor) cu porunca a zecea? Oare știi care e?
      • +5 (5 voturi)    
        hate speech? (Luni, 26 martie 2012, 9:26)

        Filip [anonim] i-a raspuns lui alex

        nu e nevoie sa fii ateu ca sa ti se para intreg proiectul asta o monstruozitate fara sens.
    • +15 (15 voturi)    
      HUUUUUUUUU!!! (Duminică, 25 martie 2012, 12:47)

      rasputel [anonim] i-a raspuns lui calamaru

      Lumea moare de foame iar biserica infloreste!
      Nu se poate asa ceva.
      Finanatati o afacere privata, care nu plateste impozite ca toate celelalte afaceri, cu bani publici.
    • +5 (9 voturi)    
      Catedrala si Oprescu (Duminică, 25 martie 2012, 14:43)

      Magda [anonim] i-a raspuns lui calamaru

      Dumnezeu sa va inteleaga, cand Oprescu promitea Autostrada Suspendata, proiect de infrastructura pentru bucuresteni, voi spuneati ca bate campii. si consiliul lui Udrea nu a aceeptat asa ceva. Iata ca acelasi Consiliu a dat banii pentru catedrala neamului! Ce vina are Oprescu aici?
      • +1 (1 vot)    
        Catedrala si CMG (Luni, 26 martie 2012, 11:39)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui Magda

        Putem deduce ca membrii consiliului Municipiului Bucuresti nu vor sa se opuna acestui proiect indiferent din ce partid fac parte pentru a nu fi criticati de preoti in timpul slujbei <=> ca sa nu piarda voturi :))).
    • -6 (12 voturi)    
      Cate putin din toate (Duminică, 25 martie 2012, 15:04)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui calamaru

      Nimic nu va convine din ceea ce face Oprescu!
      Dar oare cu ce sunteti voi de acord ma intreb? S-au facut si scoli si spitale ! OPRESCU ESTE UN RIMAR FOARTE BUN
    • -18 (18 voturi)    
      Crestin Ortodox (Duminică, 25 martie 2012, 15:33)

      Sunt Crestin [anonim] i-a raspuns lui calamaru

      Majoritatea populatiei este ortodexa si plateste taxe. deci, alea doua milioane si jumate sunt si din banii credinciosilor .crestini.
      • +6 (6 voturi)    
        Un crestin nu pofteste la banii minoritatii (Duminică, 25 martie 2012, 17:04)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui Sunt Crestin

        Vezi porunca 10.
  • +45 (49 voturi)    
    Bani aruncati (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:28)

    evoque [utilizator]

    Bani aruncati in vant.
    Cati bani economiseste statul daca ar taia toti bani care se duc catre biserica?
    Oare nu ar fi timpul ca biserica sa traiasca din propriile venituri?!
    • -15 (15 voturi)    
      ba da, ar fi normal (Duminică, 25 martie 2012, 12:02)

      ginel din obor [anonim] i-a raspuns lui evoque

      dar, ar insemna ca statul sa inapieze toate averile manastiresti, expropriate de comunisti.
      adica, o retrocedare, ca tot se vorbeste de asta.

      cand biserica taxeaza serviciile religioase, tot voi sunteti aia care va revoltati.
      nu va convine, nu apelati la popi.

      dece va botezati copiii, va cununati la popa, dece va ingropati cu popa, in cimitire ortodexe, cu cruce la cap ?

      si ar mai fi o chestie, majoritatea populatiei este ortodexa si plateste taxe. deci, alea doua milioane si jumate sunt si din banii credinciosilor ortodocsi,

      cat despre catedrala, va fi un edificiu de referinta al bucurestilor.
      natiile civilizate se mandresc cu catedralele ridicate.

      si nu in ultimul rand, cei ce sunt impotriva bisericii, sunteti in minoritate.

      cu, sau fara banii lui oprescu, catedrala tot se face.

      hahaha, nu era mai bine sa fi facut niste parcari, aaaa ?! :-))
      • +7 (7 voturi)    
        zau (Duminică, 25 martie 2012, 16:05)

        Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui ginel din obor

        Eu nu apelez la popi mah. Si nu voi apela niciodata. Sa le stea coliva in gat. NU SUNT DE ACORD CA IMPOZITUL CARE MI SE IA MIE SA AJUNGA LA BISERICA! Nu cred ca pot sa ma exprim mai clar de atat! BOR a promis ca rahatul ala de catedrala va fi construit din banii lor si al celor care contribuie voluntar. Si ca de obicei, a mintit cu nerusinarea care ii caracterizeaza pe popoi de cand s-a inventat religia
        • -11 (11 voturi)    
          de ce tzipi, pagane ? :) (Duminică, 25 martie 2012, 19:20)

          ginel din obor [anonim] i-a raspuns lui Paleopterix

          si io platesc impozit, si ca mine multe milioane.
          noi astia, mai retrograzi, vrem ca banii nostrii sa ajunga acolo.
          daca suntem cel putin 2,5 milioane, este un euro de caciula !

          apropo de dorinte personale, si io as vrea ca sa dam toti ateii afara din tzara.
          ar fi bine sa facem un referendum :)

          apropo de banii proprii, cum ziceam, sa le retrocedeze statul averile confiscate, si ataunci vor avea de unde.

          ai grija, ca viata joaca feste, s'ar putea sa ai nevoie de un popa...

          dar, fariseule, esti botezat ?
          ti'ai botezat copiii ?
          te'ai cununat la biserica ?
          ce faci daca nevasta plateste popii si te ingroapa cu popa si cruce. ba chiar si cu fanfara ?:-))
          • +5 (5 voturi)    
            prea mult fanatism (Duminică, 25 martie 2012, 20:48)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui ginel din obor

            fanatismul nu a facut bine nimanui si acest fapt se vede in istoria lumii.
            Revenind la cele lumesti ar fi bine sa fii putin mai realist, in sensul in care trebuie sa faci o diferenta intre "a crede" si "a da crezare".
            Istoria nu spune, dar la o studiere mai atenta observam un lucru, religia este o foarte mare afacere, este o afacere cladita pe naivitatea si buna credinta a celui care crede.
            Isus a spus: Eu nu imi cladesc credinta in ziduri, eu imi cladesc credinta in inima oamenilor. A spus acest lucru tocmai pentru a delimita credinta de afacerile preotilor.
            Daca poti sa intelegi acest lucru atunci vei intelege ca banii tai din impozite, banii pe care ii dai pentru acatiste, bani care ii dai pentru lumanari sunt bani aruncati in vant.
            As fi de acord sa dau acesti bani daca ar fi utilizati pentru ajutorarea celor defavorizati.
            Insa atata timp cat banii sunt facuti pentru cladiri grandioase, pentru haine cusute cu fir de aur, pentru fala si mandrie nu sunt de acord.
            Cand spun ca biserica se poate finanta singura stiu exact ce spun pentru ca acum vreo 10 ani am ajutat un preot in afara tarii sa organizeze o biserica ortodoxa. Acest preot primea vreo 400 de euro lunar pentru salar si chiria bisericii, in trei luni am reusit sa urc veniturile bisericii la 3000 de euro. Cati bani crezi ca au ajuns pentru ajutorarea conationalilor cu probleme din acea tara? Zero. De ce? Pentru ca acel preot ca si alti preoti sau gandit doar la buzunarul lui. Asta a fost doar un exemplu, sa treci pe la intalnirile conducatorilor bisericii si sa vezi ce discutii despre ce masini si afaceri mai fac pana la multe altele.
            Gandeste liber.
            • -2 (2 voturi)    
              popii sunt oameni (Luni, 26 martie 2012, 9:00)

              ginel conte de obor [anonim] i-a raspuns lui evoque

              iar biserica este o institutie de cultura.
              prin biserica a rezistat neamul romanesc, la curbura muntilor carpati..
              a fost singura institutie stabila, fie la vremea migratiei, fie in intunericul evului mediu, napaditi de lifta pagana.
              pentru asta, institutia asta merita aprecierea noastra.
              primele tiparituri au fost facute in manastiri, primele scoli de invatzat buchea, la biserica.
              invatatorul, popular, se chama dascal...

              a dainuit si ar merita reprezentata de ceva care sa dainuie.
              sa zicem ca este un monument inchinat muncii de 2000 de ani.
              cum ziceam, pe langa cat cheltuie oprescul cu spagi, este nimic.

              revenind la popi, ei nu's sfinti, sunt oameni, supusi ispitelor, iar banul este cea mai teribila ispita.
              Iisus, in templu, a certat zarafii si le'a rasturnat tarabele..

              acel popa, ca multi altii, n'au rezistat ispitei.
              functionarul de la ghseu, care asteapta mita, primarul care nu'ti da o aprobare fara spaga, parlamentarul boldea, negustorul din coltz, de la care cumperi painea, tarbagiul din piatza, toti sunt ispititi de incornoratul, toti sunt chititi pe portofelul tau.
              asta este, suntem numai oameni.

              numai ateii sunt supermani ! :)
              ylici, liber cujetatorul: sarac si curat !
              pai !
              • +1 (1 vot)    
                popii sunt oameni!!! (Luni, 26 martie 2012, 12:33)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui ginel conte de obor

                uneori pot spune ca au contact si cu umanitatea, fara sa cunosc foarte bine situatia as da exemplu acel preot care a adunat vreo 200 de copii ai nimanui si se ocupa de educatia si cresterea lor. Aceasta este tipul de "constructie" pe care pot sa o accept din partea bisericii.
                Stii ca de gestionarea lucrarilor la catedrala neamului se ocupa un personaj din ordinul cavalerilor de la malta? Personaj care este in acelasi timp si mason. Stii cum se impart banii alocati pentru lucrari la firme care trebuie sa dea parandaratul catre organizatiile din care face parte respectivul. Toate acestea cu ingaduinta "preazambitorului" din fruntea bisericii. Totul este afacere si nu are nimic cu credinta.
                Credinta este justificarea pentru matrapazlacurile care le fac popii.
          • +3 (3 voturi)    
            Cine e fariseul? (Duminică, 25 martie 2012, 21:14)

            Alui [anonim] i-a raspuns lui ginel din obor

            Unul care se plange ca e furat, sau tu care poftesti la banii lui? Ce faci pentru Dumnezeu, fa din banutii tai, altfel ce faci din banii altora nu e primit. Tu ai accepta un cadou de la copilul tau obținut cu forța sau prin furt de la un străin?
          • +3 (3 voturi)    
            Crestin? (Duminică, 25 martie 2012, 22:34)

            Apostolus [anonim] i-a raspuns lui ginel din obor

            Ma intreb si te intreb: ce are Cartedrala mol cu ortodoxia si crestinismul? poate cu inchizitia sec XIII -XV! Daca tot stai pe net pune mana si vezi de cate pacate se "bucura" preafericitul si inaltii prelati ai BOR, cand se apucara de catedrala.
  • +23 (27 voturi)    
    Ramane de vazut... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:30)

    kk [anonim]

    ... ce firme vor face aceasta constructie indispensabila si ale cui vor fi. Vine campania electorala, nu?
    • -8 (8 voturi)    
      Foarte bine (Duminică, 25 martie 2012, 15:16)

      Roman Ortodox [anonim] i-a raspuns lui kk

      Ce campanie electorala ? Ce ti se pare rau aici in chestia cu catedrala neamului ? Pana si bulgarii au Catedrala ! Foarte bine ca a alocat aceasta suma care nu mi se pare o suma exorbitanta avand i vedere ca este Simbol National
  • +35 (39 voturi)    
    catedrala (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:30)

    ionescu [anonim]

    Sunt un bun crestin dar asta nu ma impiedica sa cred ca s-ar fi putut face lucruri cu mult mai folositoare pentru comunitate cu acesti bani...
  • +26 (36 voturi)    
    jos Oprescu! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:37)

    I [utilizator]

    e usor sa fi darnic cu banii altora!
    • +5 (19 voturi)    
      ghici ghicitoarea mea (Duminică, 25 martie 2012, 2:24)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui I

      cine detine majoritatea in ​Consiliul General al Municipiului Bucuresti?
    • 0 (4 voturi)    
      mda (Duminică, 25 martie 2012, 12:09)

      rica venturiano [anonim] i-a raspuns lui I

      cu banii pe care i'a dat in plus, de pomana, pe stadionul national si pe pasajul ala, mai facea o catedrala.

      la cati bani a risipit premaria, suma de 2,5 milioane este numai o mica spaga, gen bordurile capitalei, ceasuri, sau pe panselute, albastrele ! :))

      sau pe pomenile electorale, ca taman sunt la rand..

      da, o autostrada zburatoare, merita toti banii !

      ce simtz civic aratati !
      brava voua !

      multi dintre scribalaii p'acilea, nici macar nu sunteti bucuresteni, dar de, revoltati !
    • -5 (5 voturi)    
      Jos Dumnezeu? (Duminică, 25 martie 2012, 14:46)

      magda [anonim] i-a raspuns lui I

      Aveam nevoie de o astfel de catedrala. Ea va dainui in memoria neamului romanesc. Consiliul condus de Udrea a votat. Pacat ca proiectele lui Oprescu nu trec! Mare pacat!
      • +3 (3 voturi)    
        Mai bine ai citi Biblia înainte sa-ți dai părerea (Duminică, 25 martie 2012, 17:30)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui magda

        Despre ce "e nevoie".
    • 0 (2 voturi)    
      Cine a aprobat Bugetul? (Duminică, 25 martie 2012, 14:53)

      FANE MIHAI [anonim] i-a raspuns lui I

      Cine a aprobat acesta suma ? Consiliul General al municipiului Bucuresti ,acelasi care i-a respins Proiectul Autostrazii suspendate .FII RATIONAL NU NIHILIST
    • -8 (8 voturi)    
      SUNT SI AI MEI BANII SUNT PRO (Duminică, 25 martie 2012, 15:20)

      Angela Calman [anonim] i-a raspuns lui I

      Acolo sunt si banii mei si eu sunt de acord cu aceasta donatie .Avem nevoie de Catedrala!
      • +5 (5 voturi)    
        Daca esti de acord (Duminică, 25 martie 2012, 19:28)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Angela Calman

        fa o donate speciala in contul deschis de Patriarhie.
        Nu-mi baga mie mana in buzunar !
  • +13 (17 voturi)    
    asta ii de bine (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:39)

    john doe [anonim]

    acuma ii pur si simplu imposibil sa ramanem in criza si sa nu accedem in G20. Tot cu Biserica avem noroc, doar ea ne poate usura viata. Astept cu nerabdare propunerile Bisericii despre PIB sau alte imixtiuni. 2012 este an electoral?
  • +27 (31 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:39)

    bre [anonim]

    Nebunie curata , zau asa. Altceva nu aveam nevoie decat catedrale, biserici, etc. In rest totul este bine pus la punct.
    Donatie promisa de un functionar din banii publici. Tare.
    Imi pare rau de banii platiti ca taxe si impozite.
    • -6 (6 voturi)    
      Pro CATEDRALA (Duminică, 25 martie 2012, 15:52)

      Nectaria [anonim] i-a raspuns lui bre

      Nu-l mai huliti pe Domnul ateilor! Avem nevoie si de Biserici caci este casa domnului ! Si banii mei sunt acolo! Si amultor altor adevarati crestini.De aceea il voi vota pe OPRESCU! FACE CEVA SI PENTRU SUFLETUL OAMENILOR.
      Materialismul stiintific v-a transformat in monstrii
      • +3 (3 voturi)    
        Ia citește tu încă o data porunca nr. 10! (Duminică, 25 martie 2012, 21:16)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui Nectaria

        Știi pe unde e in Biblie măcar?
  • +27 (31 voturi)    
    catedrala (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:46)

    ady [anonim]

    traiesc in 2012 si vad cum se irosesc o caruta de bani..noi saracii Europei construim monstruozitati din beton..curat paradox
  • +25 (29 voturi)    
    Potentiator de credinta (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:47)

    Anna [anonim]

    Mantuitorul a zis: Mai lesne este camilei sa treaca prin urechile acului, decat bogatului sa intre in Imparatia lui Dumnezeu...acesti popi se vor lafai intr-o catedrala de 200 milioane de euro, lux extrem, fast, SUV-uri, etc. you name it...Hristos cand a fost pe acest pamant sub forma de om a umblat smerit, modest si in saracie..primii crestini care erau si cei mai adevarati au predicat in pesteri, lacasuri modeste...daca eram in locul asa - zis preafericitului as fi facut spitale pentru muribunzi, copilasi, cei care au nevoie....astia nu mai au nimic in comun cu Hristos ci doar cu Dracul...sau poate nici cu ala!
  • +24 (28 voturi)    
    Niste prefacuti (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:50)

    mihai [anonim]

    Nu sunt bani de restaurat biserici importante, cu istorie care stau sa pice dar sunt bani pentru grandomania preafericitului.
  • +20 (24 voturi)    
    biserica piramidica (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:50)

    biserica piramida [anonim]

    In loc sa foloseasca acesti bani pentru drumuri, scoli, spitale, orfelinate.... ii baga intr-o constructie faraonica....
    • -7 (7 voturi)    
      Mai treceti si voi pe la Biserica (Duminică, 25 martie 2012, 15:41)

      Aurel [anonim] i-a raspuns lui biserica piramida

      Cei ce sunt impotriva bisericii, sunteti in minoritate.
      Oprescu are dreptate .Cate putin din toate .Nu vrei tu sa vezi spitalele drumurile si realizarile lui OPRESCU ! Doar asa ca nu vrei !
      Te-as intreba ce realizari ai avut tu in acesti ani.Zic totusi sa mai treci pe la biserica si sa-ti mai imbunezi sufletul!
  • +23 (27 voturi)    
    Nu aveti ce face cu banii (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:54)

    vasile [anonim]

    Nu era mai bine daca acesti bani se dadeau pentru scoli, spitale sau azile?
    Cum este posibil sa cheltui asa o suma de bani fara rost?
    • +5 (5 voturi)    
      Cum fara ROST? (Duminică, 25 martie 2012, 10:17)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui vasile

      Rostul unora!

      pai socotiti numai anul acesta

      - scumpirea GCAL...deci a apei si sapunului
      - scumpirea alimentelor datorita maririi TVA
      - batranilor li s-au luat 5,5 %
      medicamentele s-au scumpit, deci tragi si singuri concluziile

      - taierea salariilor inclusiv celor sub 7 mil lei vechi! cu 25%

      si continuati scumpirea RADET-ului

      scumpirea pretului la energie
      scumpirea benzinei si a motorinei la POMPA

      ....deci normal ca trebuie sa ne gandim la dezvoltarea de Cimitire NOI

      copii abandonati

      familii tinere fara servici traiesc din pensiile batranilor

      terenurile zac nelucrate cumparate de straini
      ansambluri rezidentiale stau goale

      deci gandim cu ce?

      In Spitale te duci cu o boala si vi cu 4 in corp

      doctorii sunt suparati datorita taierii salariilor si pentru ca au salarii mici si preuri europene

      deci cine ii mai ajuta pe ROMANI???

      ar trebui si preotii sa faca declaratii de avere

      un roman munceste de rupe...fie ca are studii superioare sau medii si preotii apar cu mercedesuri...se plimba in strainate in excursii...si las ca va mai indatorm cu niste DOBANZI de plata asa pe urmatorii 20 ani!
  • +24 (30 voturi)    
    degeaba (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:55)

    c# [anonim]

    sunt bani aruncati pe fereastra. Biserca trebuie sa isi finanteze singura proiectele.
    1. Catedrala asta se face si din banii evreilor, musulmanilor, ateilor, hindusilor, budistilor, catolicilor care cu toti platesc impozite.
    2. avem alte probleme mult mai mari in tara decat sa facem biserici, vezi un sistem educational sau medical la pamant, strazi praf, autostrazi care sunt doar pe hartie
    3. catedrala se va face in timp dublu fata de cel estimat initial iar costul va fi de 2 ori mai mare.
    intre timp oamenii mor in spitale din lipsa de hartie pe care sa li se elibereze retetele sau din lipsa de bani pentru pregatirea personalului necesar la operarea echipamentelor scumpe cumparate deja.
    • +6 (6 voturi)    
      C#++ (Duminică, 25 martie 2012, 10:26)

      Nadgob [utilizator] i-a raspuns lui c#

      1. Inclusiv din banii pastfarienilor!!! Şi acest lucru este inadmisibil, ţinând cont că pastafarianismul, la punctul 6 din cele opt "Aș prefera să nu" - un fel de cele 10 porunci ale cre(ş)tinismului - prevede:

      Aș prefera să nu construiți sinagogi/biserici/temple/moschei/altare de milioane de dolari pentru mine când banii ar putea fi mai bine întrebuințați pentru (alege):
      - stârpirea sărăciei
      - medicină
      - pace în lume.

      P.S.: Ştie cineva dacă este posibil să-mi exprim oficial dorinţa de a nu mai fi folosiţi banii din impozitele mele pentru o religie care nu mă reprezintă?!?
  • +26 (30 voturi)    
    cu 500 euro lunar, poti angaja o doamna in putere (Sâmbătă, 24 martie 2012, 21:57)

    Daniel [anonim]

    care sa aiba o lista cu 5 batrani si cu adresele lor din cartierul sau, si pe la care sa treaca o data pe zi, sa ii ajute cu cumparaturi, sa ii intrebe cum se simt si sa le ajute prin casa daca e nevoie de dat cu matura sau pus hainele la spalat...

    O data pe saptamana, le poate lua hainele sau lenjeriile si le poate duce la spalatorie, urmand ca a doua zi sa le aduca toate curate inapoi...

    O data pe saptamana ii poate scoate pe toti 3 la o cofetarie sa le ofere o prajitura si o cafea...

    Poate ca mai au nevoie de una alta si nu au destui bani, si atunci acestei doame i se mai deconteaza 150 euro pentru fiecare batranel pentru alimente si eventual produse igiena, medicamente etc...

    Cu 200 milioane de euro, se pot angaja 1600 si se pot oferi cheltuieli pentru asemenea asistente timp de 10 ani..

    ====

    Cu un fond de 200,000,000 practic se pot trimite toti bolnavii in situatii grave ce nu pot fi tratati in Romania in strainatate timp de 10 ani....

    ====

    In alte tari, maicutele merg in spitale si fac voluntariat ajuta batranii, copii, ii ajuta la lectii, le tin companie celor singuri sau bolnavi care nu au pe nimeni... se implica in viata socientatii, incercand sa faca lumea mai buna....urmand exemplul Mariei Tereza...

    Si in Romania sunt cativa preoti inimosi care au luat copii ai strazii si ii cresc la fel ca pe copii lor...dar in rest biserica se izoleaza de lume in manastiri si in pustie...

    Nu cred ca vom apuca ziua in care si in Romania se va schimba aceasta mentalitate....

    Stiu, biserica pregateste lumea pentru cealalta viata....atata timp cat aici biserica face monumente in timp ce oameni au nevoie de ajutor...este fatarnicie...

    Ah, era sa uit de celalalt mare rol al bisericii in Romania... declaratii impotriva homosexualitatii, si evident, presiuni pentru icoanele si indoctrinarea religioasa in scoli...
    • +2 (2 voturi)    
      Aveti dreptate (Duminică, 25 martie 2012, 10:27)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      dar ce credeti ca se doreste ca acel batran si bolnav sa o mai duca mult???

      nu las ca fure din astia ca parlamentarul lui peste care cunoaste legile si le fura casela BATRANILOR! si ei stau prin havane, lux si desfatare!

      avocatii cunosc legile, judecatorii la fel


      dar ei le iau oamenilor munca de GENERATII cu inselaciuni si cu Notari corupti!

      ei legalizeaza furaciunile in loc sa creeze legi pentru protecia batranului si protectia averilor romanilor...las ca in curand romania ramane si fara pamant...cand o sa vrei sa mergi de la x la y ...vezi ca calci pe Pamant italian, francez...suntem vai si amar!

      O lege simpla in care – casele celor peste 60 - 65 ani sa nu mai fie vandute decat cu acceptul apartinatorilor, adica sa fie notificati la Notar de 3 ori apartinatorii si daca acestia NU doresc sa aiba grija atunci cei care au Fundatii, Asezamante Sociale( si cei de buna credinta, maicute..si asezaminte sociale sa isi faca MENIREA!) sa aiba grija de ei si astfel se evita furturile caselor batranilor si apoi vin pe asistenta sociala si costuri suplimentare de la BUGET! Oameni competenti in Parlament la JURIDIC - comisii si nu jogodii pusi pe imbogatire rapida prin asa zisa LACUNA legislativa!
  • +20 (26 voturi)    
    Stop donatiilor catre bisericile din RO (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:01)

    Bogdan [anonim]

    (null)
  • +24 (28 voturi)    
    nesimtire (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:01)

    dorel [anonim]

    daca vor biserici sa le faca pe banii lor si ai credinciosilor nu pe banii statului. eu platesc taxe si impozite dar nu vreau sa se faca biserici din acesti bani. biserica nu plateste nici macar tva ... sunt cei mai mari hoti. am ajuns mai rau ca pe vremea inchizitiei.
  • +22 (26 voturi)    
    Are voie? (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:03)

    Ion [anonim]

    Adica Bucurestiul are imprumuturi la banci de rambursat si totusi face donatii? De ce are dreptul primarul sa faca cheltuieli cu banii locuitorilor, ca eu nu imi amintesc sa fi semnat ca sunt de acord cu asta si sunt si banii mei acolo - multi, putini, nu conteaza cat, nu sunt banii lui de acasa. Cine il ia de guler pe primar?
  • +18 (22 voturi)    
    ce bine e sa fii BOR in Romania (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:03)

    cristian [anonim]

    M-am cam saturat ca statul sa subventioneze BOR......mai bine donau banii astia pentru caminele de copii orfani.
  • +9 (25 voturi)    
    Ce bine ca am plecat din Ro (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:05)

    Alui [anonim]

    Tara hotilor si fatarnicilor.
  • +17 (21 voturi)    
    amin (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:10)

    hiu [anonim]

    biserica aceasta no sa mantuiasca neamul in veci!
  • +15 (23 voturi)    
    dezamagire (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:11)

    afe [anonim]

    Il credeam mai sobru si rational pe dr. Oprescu. Un spital, chiar ospiciu, ca sunt multi nebuni, nu ar finanta!
  • +19 (25 voturi)    
    decat parcuri si drumuri (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:21)

    jijibau [anonim]

    decat parcuri si drumuri, mai bine piramide si monumente monstruoase, sa avem cu ce sa ne laudam.

    francezii se lauda cu cel mai mare viaduct (Millau), chinezii cu super bazine olimpice, stadioane, cladiri functionale, arabii cu partii de schi acoperite si zgarie nori, japonezii cu super trenuri si tehnologie, noi ne vom lauda ca ne intoarcem in urma cu 1000-2000 de ani.

    si asta nu ca bucurestiul ar avea parcuri ingrijite (mergeti la parcul Titan dinspre metrou Titan spre parc si vedeti gunoaiele, ca doar langa apa e aranjat, dar dincolo de ce vad ochii e mizeria pamantului), drumuri ca in occident, blocuri izolate termic, instalatii publice perfecte, asfalt la marginea orasului sau chiar in spatele blocului de langa Mihai Bravu, imediat dupa Piata Iancului (chiar langa primaria Sectorului 2 e un frumos drum de pamant).

    traiasca sfintii!
    • +2 (2 voturi)    
      Sumele alocate Alpab au fost reduse (Duminică, 25 martie 2012, 16:08)

      Dana Chirca [anonim] i-a raspuns lui jijibau

      Alo ! Stimate domn,Tot te vaiti ca nu sunt bani pentru Parcuri si ca Bucurestiul este mizer sau arata cum arata ! Ca nu avem este de vina si Consiliul general care a taiat din Banii alocati Alpabului .De ce crezi ca nu a votat Oprescu Bugetul ? Respirati prin masti de oxigen!
  • +16 (20 voturi)    
    Dusi cu capul (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:22)

    Irina [anonim]

    Tara arde si baba se piaptana....ceva de genul....Sunt dusi cu capu' oamenii astia...Avem de toate, numai biserici si catedrale ne mai lipseau! In loc sa consolideze cladirile care stau sa cada...
  • +17 (21 voturi)    
    bani publici pentru institutii private (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:26)

    grig [anonim]

    Deci o strana la catedrala mituiri neamului e 2.5 milioane de euro. buna afacerea asta a bisericii. Nici in Tokio nu exista preturi de genul asta 2.5 milioane pe juma de metru patrat. poate scapam anul asta de un primar care isi cumpara voturi, sustinerea bisericii si maintuirea cu bani publici. problma o sa fie unde gasim politicieni care sa stie sa separe biserica de stat?
  • +18 (22 voturi)    
    bani aruncati pe geam (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:37)

    gigel [anonim]

    asa se cheltuiesc banii contribuabilului.
    daca vrei un popor pe care sa il stapanesti usor, atunci ii construiesti biserici.
    asa il prostesti fara cale de intoarcere,
  • +21 (25 voturi)    
    in rest avem de toate (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:39)

    victor georgescu [anonim]

    romania se imprumuta cu miliardele si noi cheltuim o caruta de bani, pentru ego-ul unor preafericiti. vor fi si mai fericiti dupa asta. spitale, scoli, nu se pot face, imbunatati!
  • +17 (21 voturi)    
    Oprescu, eşti o mizerie! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:40)

    Dado [anonim]

    Eu nu sunt credincios, dar plătesc impozite. De ce mi se cheltuie banii pentru construirea unei clădiri inutile destinate escrocheriei religioase? Când s-a decis construirea catedralei s-a afirmat că banii vor proveni din donaţii benevole, nu de la buget. Oprescu donează cumva din banii lui?
  • +14 (18 voturi)    
    omg (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:46)

    ovidiu. [utilizator]

    De ce are natia asta o obsesie a chiciului, nostalgii tomnatice pentru mastodonti ai poporului, complet inutili? Din cate stiam Ordinul Arhitectilor a zis NU.
    2,5 mil euro? serios?
  • +16 (20 voturi)    
    Bravo, nea primarule (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:50)

    Mircea [anonim]

    Si cati bani a alocat acest primar pentru spitale, scoli, cultura, batrani, copiii cu probleme? Dar pentru alte culte religioase? Si de ce din banii publici?

    Se cum ramane cu celelalte promisiuni din campania electorala? Se apropie alegerile si preotii ii vor face campanie electorala in slujbele lor?

    I-a fost atrasa atentia de atatea ori ca bugetul primariei nu e portofelul lui personal..se pare ca trebuie tras putin mai tare de urechi acest primar, pare a fi cam surd..sau face pe prostul.

    Pe scurt, cine vrea sa se construiasca aceasta catedrala, sa contribuie cu bani, munca etc, nu sa intinda mana la pomana.
  • +15 (21 voturi)    
    Sa rad? Sa plang? (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:53)

    sile [anonim]

    "Donatia pentru catedrala a fost promisa de primarul general, Sorin Oprescu, inca din 2011"

    E vorba de banii lui Oprescu, adusi de el de acasa?
  • +16 (20 voturi)    
    Alocare (Sâmbătă, 24 martie 2012, 22:55)

    IulianL [anonim]

    Pentru reabilitarea spitalelor, constructia de scoli si gradinite in cartierele Bucurestiului Consiliul nu gaseste bani?
    Pentru restaurarea monumentelor Capitalei, a Centrului istoric nu gasim bani?
    Consiliul arunca banii pe "cele sfinte" sa-si asigure un loc cu verdeata... Chiar trebuie sa ne sufocam cu atatea biserici si constructii inutile? Pentru megalomanie, in 1989 unul a fost trimis ca inaintas sa "pregateasca calea".
    Minunat!
  • +13 (19 voturi)    
    POMENI ELECTORALE INAINTE DE IUNIE (Sâmbătă, 24 martie 2012, 23:06)

    Ar trebui interzis donatii in an electoral [anonim]

    Toata lumea mituieste PE FATA. Primaria da la biserici ca sa predice votarea lui Oprescu.
    Guvernul da la bugetari ca sa predice votarea PDL.
    Nu putem sa ne plingem ca nu avem COMPETITIVITATE la pomeni electorale.
  • +16 (24 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 23:17)

    Aph [anonim]

    Super! Pe cand o catedrala a mantuirii maidanezilor?
  • +14 (18 voturi)    
    x (Sâmbătă, 24 martie 2012, 23:25)

    xulescu [anonim]

    Separarea dintre biserica si stat e doar o gluma pt. clasa politica din Romania.
  • +16 (20 voturi)    
    Ce mizerie ! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 23:41)

    adrian88000 [utilizator]

    Cum isi permit sa aloce din taxele si impozitele tutoror , bani pentru acesta constructie faraonica ?
    Chiar crede cineva ca o cladire va mantui Romania ? Sau Isus Hristos poate sa mantuiasca ? Cine ? Zidurile sau Mielul ?
    Nu e corect sa dirijeze banii tuturor contribuabililor pentru acesta cladire.
    Poate unii nu cred ca vor fi mantuiti de acesata cladire. Folosirea banilor acestor oameni ( liberi cugetatori, catolici, musulmani, protestanti ) , inseamna un furt !
    Rusine !
  • +11 (15 voturi)    
    ha ha ha (Sâmbătă, 24 martie 2012, 23:43)

    Zummm [utilizator]

    Sperati sa va spalati pacatele ai ?
  • +23 (27 voturi)    
    Ce de bani frate... (Sâmbătă, 24 martie 2012, 23:44)

    Mircea [anonim]

    - 2,5 milioane de euro pentru catedrala Mantuirii Neamului;
    - circa 4 milioane de euro pentru alte 47 de biserici

    Wow, "Doamne fereste" ce de bani, ca sa facem ce? Biserici? Alte biserici? Nu avem deja PREA MULTE BISERICI? De ce nu se folosesc banii astia pentru sistemul sanitar, sau pentru invatamant unde chiar este nevoie? Sau poate pentru... autostrazi suspendate!?

    Banii astia sunt de fapt din buzunarul platitorilor de taxe din capitala, iar acesti platitori, sa fim cinstiti, nu sunt cu totii ortodocsi...

    Traiasca Republica Ortodoxa Romania :(
  • +15 (19 voturi)    
    Irosire (Sâmbătă, 24 martie 2012, 23:58)

    Palax [utilizator]

    Unii trimit roboti pe marte de 200 de mil de euro si stimuleaza noile generatii la inovatie. Altii inca construiesc catedrale si stimuleaza credinta in entitati absolut absente.
  • +12 (18 voturi)    
    Ce porcarie! (Sâmbătă, 24 martie 2012, 23:59)

    Preventiv [utilizator]

    Nu mai avem altceva de facut cu banii astia decat biserici si catedrale! Oprescule, te-ai ticnit?!?!
  • +16 (22 voturi)    
    Lume parsiva (Duminică, 25 martie 2012, 0:01)

    Popa japca [anonim]

    asa va trebuie romani prosti ce santeti..Nu voi santeti cei care pupati poala popii?..Nu voi dati bani popilor sa faca burta mare? Iesiti in strada si protestati pentru curvasaria politica dintre politicieni si popime pe spatele amaratilor.Catedrala Manuirii neamului prost..e denumirea cea mai indicata..
  • +15 (19 voturi)    
    parerea mea (Duminică, 25 martie 2012, 0:02)

    ben [anonim]

    Atotputernicul este alaturi de un popor care isi ingrijeste copiii, bolnavii, tinerii, batranii.

    Mai bine s-ar investii bani in educatie, in sistemul sanitar, in curatarea spitalelor din Romania de mizerie, de caini vagabonzi , in programe pentru tineret(care se prostitueaza prin Europa), copii,romi, persoane cu deficiente, programe scolare, de educatie , etc , decat in biserici.

    Esti cu mult mai aproape de divinitate ca si popor daca iti sprijini bolnavul, sarmanul, tanarul abia iesit de pe bancile scolii, pensionarii, oamenii cu handicap.

    Este absolut uluitor privit la rece ...
    :(
    Eu consider chiar un lucru trist, pentru ca romanii nu devin nici mai crestini nici mai buni nici mai iubitori de tara nici mai educati nici mai Europeni...

    Primul semn ca ai frica de Dumnezeu este faptul ca iti respecti batranul, bolnavul, copilul.
    Si ce se intampla in Romania este pe din dos.Si sa se umple tara de miliarde de biserici.

    Imi cer scuze pentru crestinii ortodocsi pe care ii supara postarea mea, dar este ceea ce cred eu.
    Si eu ma consider un om care iubeste Romania.
  • +13 (17 voturi)    
    din banii nostri (Duminică, 25 martie 2012, 0:03)

    ddd [anonim]

    Bani aruncati la milogii de popi - o rusine pt secolul 21 bisericoiul asta hidos
  • +14 (16 voturi)    
    ??? (Duminică, 25 martie 2012, 0:11)

    tavi [anonim]

    asta este culmea nesimtirii ...
  • +10 (14 voturi)    
    rusine (Duminică, 25 martie 2012, 0:13)

    gaga [anonim]

    rusinos ! absolut rusinos ! sa finantezi o constructie ce zici ca e rodul imaginatiei unui despot asiatic.
  • +8 (14 voturi)    
    Aia (Duminică, 25 martie 2012, 0:14)

    Task Damager [utilizator]

    Aia arata ca o moschee...
  • +10 (16 voturi)    
    Rusine! (Duminică, 25 martie 2012, 0:50)

    Romeo [anonim]

    Traim intr-o tara cu oameni spalati pe creier de o mana de nenorociti, in frunte cu popii si cu politicienii de toate culorile. Si tind sa cred ca primii sunt cei mai rai, pentru ca raul provocat de ei lasa urme pentru generatii la rand. Cum suntem noi acum erau arabii pana relativ de curand. Cum sunt arabii acum, fanatizati si spalati pe creier, asa vor fi copiii si nepotii nostri. Pentru ca in loc sa bagam banii in cultura, in educatie, aruncam milioane de euro in programe religioase de spalare a creierelor, ale caror lacase de pierzanie sunt chiar blestematele astea de biserici. Se alege praful de lumea asta, din acelasi vechi si etern motiv: religia.
  • +6 (14 voturi)    
    e de bine! (Duminică, 25 martie 2012, 1:03)

    Nicky Prostu [anonim]

    e bine ca dau bani multi la biserici, in asa fel aflam cine vor ei sa ii voteze: saracimea si prostimea! Ok, am plecat din barca asta!
  • +8 (14 voturi)    
    BANI ARUNCATI (Duminică, 25 martie 2012, 1:32)

    John [anonim]

    INCREDIBILA prostia primarului oprescu si a consilierilor!
    Pe noi ne mananca cainii pe strazi, cladirile istorice care dau farmec si identitate orasului sunt lasate in paragina sau prada mafiei imobiliare,centura orasului sta neterminata, infrastructura in general e deficitara, iar ei arunca banii nostrii pe o prostie megalomanica inutila. Astia pe ce lume traiesc?
  • -5 (19 voturi)    
    ei, hai! (Duminică, 25 martie 2012, 1:33)

    NL [anonim]

    Tot timpul am sustinut construirea Catedralei. Poporul roman (de care eu, unul, sint mindru) exista datorita a doua "chestii": limba romana si biserica. Stefan cel Mare, cind ii mai batea pe turci, ridica o biserica. Lu' Brincoveanu si celor 4 fii ai sai nu i s-a cerut sa abdice, nici sa predea tara turcilor, ci sa renunte la credinta.
    Catedrala trebuie construita din eforturile tuturor romanilor, dar in 15 - 20 de ani, usor, dupa puteri, si nu cind tara arde. Cind esti sarac si cu un picior in groapa, te rogi. Dar cind ai 2,5 + 4 milioane de euro nu esti sarac, desi cu un picior in groapa tot esti. Te rogi si atunci dar banii ii cheltuiesti pe alte probleme, stringente.
    Eu nu stiu popii astia, si sefii cei mari ai BOR, cum pot sa doarma linistiti cind stiu ca iarna mor oameni ai strazii? Cind sint copii care se prostitueaza? Cind parintelui de la Valea Plopului i-au ars nu stiu cite case si nu stie ce o sa le dea de mincare celor care stau acolo? Nu pot sa inteleg apucaturile astea de infatuare cind biserica ortodoxa niciodata n-a fost asa?
    • +3 (5 voturi)    
      confuzie (Duminică, 25 martie 2012, 12:37)

      un credincios [anonim] i-a raspuns lui NL

      Sa nu confundam termenii. Credinta e credinta, religia e religie, iar biserica e biserica.
  • +12 (16 voturi)    
    si totusi ... (Duminică, 25 martie 2012, 1:34)

    meme [anonim]

    ... se pare ca dintre toate comentariile nu exista niciunul favorabil acestei decizii.

    Si totusi, cu toate astea, decizia se pare ca este luata !
    Fara a se tine cont de nimic si de nimeni ...
    • -3 (5 voturi)    
      Hai sa sparg eu gheata (Duminică, 25 martie 2012, 5:36)

      AT [anonim] i-a raspuns lui meme

      3. Deci Maria, luand o litra cu mir de nard curat, de mare pret, a uns picioarele lui Isus si le-a sters cu parul capului ei, iar casa s-a umplut de mirosul mirului.
      4. Iar Iuda Iscarioteanul, unul dintre ucenicii Lui, care avea sa-L vanda, a zis:
      5. Pentru ce nu s-a vandut mirul acesta cu trei sute de dinari si sa-i fi dat saracilor?
      6. Dar el a zis aceasta, nu pentru ca ii era grija de saraci, ci pentru ca era fur si, avand punga, lua din ce se punea in ea.
      7. A zis deci Iisus: Las-o, ca pentru ziua ingroparii Mele l-a pastrat.
      8. Ca pe saraci totdeauna ii aveti cu voi, dar pe Mine nu Ma aveti totdeauna.
      • +2 (2 voturi)    
        De unde erau banii pt mir? (Duminică, 25 martie 2012, 18:17)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui AT

        Din plata taxelor? Fa ce vrei cu banii tai, dar nu pofti la banii altora(Iesirea/Exodul 20:17).
        • -3 (3 voturi)    
          . (Duminică, 25 martie 2012, 19:39)

          AT [anonim] i-a raspuns lui Alui

          Exact asta fac, Sunt banii mei cu care vreau sa se faca biserici si catedrale pentru marirea lui Dumnezeu.
          • +2 (2 voturi)    
            Din banii tai? OK. Dar nu din banii mei. (Duminică, 25 martie 2012, 21:23)

            Alui [anonim] i-a raspuns lui AT

            Am totala încredere ca din banii mei intra mai mulți bani la buget prin impozite decât din banii tai. Eu nu vreau ca din banii mei sa-ți faci tu catedrala. Daca o faci, încalci porunca 10. Vrei asta?
            • -3 (3 voturi)    
              . (Luni, 26 martie 2012, 0:04)

              AT [anonim] i-a raspuns lui Alui

              Iti place, nu iti place, stapanirea a hotarat ca dintr-o suma infima procentual din banii comunitatii sa se faca biserici. Pe vremea lui Isus era OK ca statul sa faca temple pagane din birul cezarului, iar acum nu mai e OK sa faca biserici crestine?
              Faceti temple lui Mamona, si o sa fiti robii lui, care va uraste. Faceti biserici lui Dumnezeu, si o sa fiti fii Tatalui care va iubeste.
              • +1 (1 vot)    
                Pai procedezi ca paganii(romanii)? (Luni, 26 martie 2012, 9:44)

                Alui [anonim] i-a raspuns lui AT

                Se vede ca nu ești crestin adevărat. N-are rost o discuție cu tine pe tema Bibliei, ca n-ai habar de ea. Tu știi una si buna: Popa vrea catedrala (comoara pe pământ) din bani luati cu japca de la unii care blestema catedrala, vezi aici unele comentarii, si gata, vrei si tu asta. Insa Biblia zice cu totul altceva. Cei care ridica catedrala asta, sunt pagani, nu crestini.
                • 0 (0 voturi)    
                  . (Marţi, 27 martie 2012, 2:07)

                  AT [anonim] i-a raspuns lui Alui

                  Deci eu sunt paganul, si cei ce blestema sunt crestinii...
                  "Vai voua cand toti oamenii va vor vorbi de bine."
    • +2 (2 voturi)    
      Pai e simplu: (Duminică, 25 martie 2012, 10:17)

      CristianG [utilizator] i-a raspuns lui meme

      BOR nu are postaci angajati sa pazeasca netu'.
    • +3 (3 voturi)    
      :) (Duminică, 25 martie 2012, 10:44)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui meme

      cand ai vazut tu biserica romana sa tina cont de parerea enoriasilor?
  • +14 (18 voturi)    
    rusine (Duminică, 25 martie 2012, 1:56)

    boby [anonim]

    statul roman isi bate joc de buzunarul meu! Adica eu platesc impozite ca sa ingras aceasta institutie retrograda si inapoita? Vrem spitale, nu biserici! Banii trebuie sa ajunga in educatie, cultura si sanatate nu in niste sutane barboase!
  • +2 (4 voturi)    
    teofanie : Cavoul National & Casa Poporului .... (Duminică, 25 martie 2012, 4:19)

    jango cage [anonim]

    ...Spiritul Neamului Romanesc...prin interventie divina...acum s-a intrupat in toata maretia lui grosolana..... Prin voia Domnului, urmasii urmasilor neamului nostru, atatia cati vor mai fi...cu totii adapost vor gasi intre ruinele acestor sfinte betoane...........
  • +4 (4 voturi)    
    Sa dea dracii in ea :) (Duminică, 25 martie 2012, 6:31)

    Vizitiul [utilizator]

    :))))))))
  • -5 (5 voturi)    
    contradicție (Duminică, 25 martie 2012, 8:26)

    mendebilul [anonim]

    îmi pare rău că sunt în contradicție cu toate celelalte mesaje, dar eu consider că este binevenită construcția catedralei iar alocarea sumei de 2,5 Mio e un fleac pentru București. In opinia mea religia este singura formă de educație care acționează la toate nivelurile sociale iar România are mare nevoie de educație. Și mai am o întrebare pentru cei ce sunt împotrivă: ați fost la San Pietro ? La Stephansdom ? La domul din Koeln ? La Notre Dame ? Le-ați admirat probabil...Credeți că ele au fost construite numai după ce toate probleme din țara respectivă fuseseră rezolvate ?
  • +2 (4 voturi)    
    bani aruncati (Duminică, 25 martie 2012, 8:39)

    potonelul [anonim]

    mai bine dadea oprescu bani ,si facea un spital din banii publici . de ce nu a supus la vot populatiei ca in tarile civilizate ? RUSINE !!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Nu a fost (Duminică, 25 martie 2012, 9:12)

    arakis [utilizator]

    dorinta lui Sorin Oprescu,ci legea il obliga!Toate unitatile administartive din Romania,de la Primaria Generala Bucuresti ,pana la cea mai mica entitate administrativa sunt obligate sa dea bani pentru aceasta catedrala.
  • +4 (4 voturi)    
    :) (Duminică, 25 martie 2012, 9:23)

    triton [utilizator]

    am citit comentariile si sint perfect de acord cu ele. nu va suparati pe mine, dar de cite ori o sa treceti pe linga monstruozitatea aia kitchoasa cu cupole aurii o sa va amintiti de infringerea asta, cum s-a calcat din nou pe gitul si pe voia voastra.
    am senzatia ca a cam trecut vremea postarilor si protestelor online. ar trebui ca nemernicii astia sa afle ca existam si offline!
  • +3 (3 voturi)    
    impozite (Duminică, 25 martie 2012, 9:33)

    gogu [anonim]

    In prezent, biserica este stat in stat, dar pe banii nostri... ! Ar trebui sa plateasca impozite, inclusiv TVA, pe toate activitatile sale comerciale, cum recent s-a legiferat in Italia. Si-au luat "inapoi" sute de mii de hectare de teren, sa-si plateasca de acolo toate cheltuielile. In plus, bugetul statului nu ar trebui sa plateasca salarii la peste 20000 de popi, salariile sa fie platite de parohii din donatiile enoriasilor, iar in contul acestora ar trebui sa acestia sa beneficeze de servicii popesti GRATUITE! Daca o parohie nu isi permite 4 popi, va angaja doar unul... Sa mai coboare si popii din limuzine si sa mearga printre oameni. Hai sa terminam odata cu hotia popeasca, nu degeaba Cuza a secularizat averile imense ale bisericii, si bine le-a facut!
  • +3 (3 voturi)    
    E doar inceputul. (Duminică, 25 martie 2012, 9:38)

    mihai [anonim]

    E doar inceputul. biserica asta va fi o mare gaura neagra unde se vor scurge o gramada de bani! Mi se face rau cand ma gandecs cate lucruri cu adevarat utile si constructive se pot face din ce inghite monstrul asta si multe alte biserici de beton armat care rasar ca ciupercile peste tot in Romania, in timp ce alte biserici, monument se naruie.
  • +4 (4 voturi)    
    Sa ne spuneti (Duminică, 25 martie 2012, 9:45)

    milosh [utilizator]

    si cum s-a votat aceasta hotarare!Mai mult ca sigur ca domnii de la PDL si aliatii lor au avut majoritatea!Sunt foarte generosi PDL-acii cand e vorba de BOR:doar biserica este cel mai bun agent electoral.Asa ca nu Sorin Oprescu este responsabil ci oamenii blondei vopsite.
  • +4 (4 voturi)    
    Mantuire ne mai trebe ca-n rest avem de toate :))) (Duminică, 25 martie 2012, 9:56)

    Frankie [utilizator]

    Ne da bunastarea afara din casa, numai de mastodonti din beton construiti din bani publici aveam nevoie la ora actuala.
  • +4 (4 voturi)    
    bani pentru "baietii destepti" (Duminică, 25 martie 2012, 9:59)

    tunarii pestriti [anonim]

    Pe cai mai mult sau mai putin indirecte, mare parte din banii aia vor ajunge la gastile ce au instrumentat ingineria asta financiara(pe rromaneste, tun).
    Din toate comentariile reiese clar ca boborul nu are nevoie de catedrala prostirii. Asta arata prapastia imensa intre ce are nevoie poporul asta si ce fac de fapt ticalosii care conduc.
  • +5 (5 voturi)    
    Mediocra in infatisare?! (Duminică, 25 martie 2012, 10:00)

    w0land [anonim]

    De ce atatia bani pentru ceva ce nu depaseste un nivel mediu de frumuseste?
  • +4 (4 voturi)    
    Pana cand? (Duminică, 25 martie 2012, 10:04)

    Ana [anonim]

    http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Milioane_de_euro_pentru_Catedrala_Neamului-de_la_primarii_0_504549847.html

    Bursele la copii s-au taiat...asa ca mai bine sa creem numai semianalfabeti si oameni bolnavi decat o societate pe valori de educatie si respect....au spus ca o fac numai din donatii si acum? cine plateste dobanzile la creditele luate de PMB? si alta intrebare ....anul acesta s-a scumpit Gcal si platim apa calda mai scumpa si caldura si oamenii tot inchid caldura...o sa se ajunga sa nu se mai spele oamenii ca sa nu consume!

    Sfanta Biserica cate azile de batrani au?
    Cate scoli de fete si de baieti?
    Cate gradinite?

    ei sunt scutiti de taxe si impozite pe afacerile dansilor dar in schimb Cate Institute de Cercetare de starpirea CANCERULUI si de Hepatite? Cate boli au retransmis cu aceeasi lingurita din gura in gura? Hepatite si altele?

    Este unul Bolnav de TBC si ia Sfanta impartasanie si apoi va da si bebeulusului dvs! si l-ati imbolnavit si va bateti acasa ca din cauza pacatelor......nu din cauza nebuniei unora....si nimeni NU spune nimic ..oare catolicii sunt prosti cand dau sfanta impartasanie unica? si nu din gura in gura?

    De ce nu cumpara lingurite de unica FOLOSINTA????


    sau de ce preotii merg in Spitale? daca sunt ei asa de curati? Deci preotii ar trebui sa puna accent pe dezvoltarea Curateniei si igienei in Spitale si acordarea de medicamente de ultima generatie si nu fanaorism!

    Sunt Ortodoxa si respect Sfanta Biserica Ortodoxa ...dar prea si-au facut Drepturi in devafoarea Romanului de RAND care munceste zi lumina si nu are bani sa isi plateasca INTRETINEREA sau doctorul.

    Afacera Sfintei Biserici NU este o afacere in AFARA statului roman ci este parte integranta din dezvoltarea de valori si de ajutorarea TINERILOR FAMILII...cati copii sunt in abandon datorita parintilor plecati? cati copii

    http://stirileprotv.ro/campanii/vreau-si-eu-parintii-mei/stiai-ca-cei-40-000-de-copii-abandonati-din-romania-ar-putea-umple-un-stadion.html
    se vede!!!
  • +3 (3 voturi)    
    hai in strada (Duminică, 25 martie 2012, 10:27)

    slider [anonim]

    Tuturor li se pare o mare nedreptate. Daca tot exista banii astia haideti sa incercam sa facem ceva constructiv cu ei .,un spital al vindecari neamului
  • -4 (4 voturi)    
    CREDINTA si SOLUTIE! (Duminică, 25 martie 2012, 10:32)

    Ana [anonim]

    O lege simpla in care – casele celor peste 60- 62 ani sa nu mai fie vandute decat cu acceptul apartinatorilor, adica sa fie notificati la Notar de 3 ori apartinatorii si daca acestia NU doresc sa aiba grija atunci cei care au Fundatii, Asezamante Sociale sa aiba grija de ei…deoarece

    Chiar daca vrei sa faci ceva cu TOT sufletul fie ca esti biserica, asezamant social TOT esti privit ca HOT de case…si batranii sunt schimbatori …azi vor una maine alta…si atunci prin Legi facute corect de Statul Roman se elimina PROCESELE, scandalurile si inclusiv menirea noastra sa facem bine celor din jur, dar cum cand avocatii si mafia imobiliarelor tot cauta munca de generatii…ne mai intrebam de ce a scazut natalitatea si de ce romancele nu mai fac copii…pai pentru ca NU au siguranta locului de munca si nu au cu ce hranii copii…si preotii le spun tinerelor fete …ai facut crima pt avort…nu crima fac cei abilitati si anume Parlamantarii deoarece NU fac legi pentru protectia FAMILIEI…cum tu curva/curvar umbli sa ai 5 case in 3 ani si altii nu pot sa isi intemeieze o familie? Deoarece nunta costa, masa costa, biserica costa…orice costa…

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11825230-procurorii-diicot-pus-sechestru-sase-imobile-ale-deputatului-mihail-boldea.htm

    si alte exemple in toate Judetele si Orasele Romaniei!
  • +5 (5 voturi)    
    MEGALOMANIE (Duminică, 25 martie 2012, 10:36)

    mos ion roata [utilizator]

    cat Casa Poporului,cu banii nostrii!
  • +6 (6 voturi)    
    Mall-ul lui Dumnezeu (Duminică, 25 martie 2012, 10:47)

    Ana Armanca Ardeleanu [anonim]

    Potrivit proiectului, publicat de b365.ro, sub lăcaşul de cult vor exista săli polivalente, expoziţii, autoservire sau bucătărie. Construcţia de 100 de metri înălţime va avea chiar şi apartamente la nivelul turlelor!
    La subsol, două săli polivalente.
    La demisol, autoservire şi expoziţie de icoane.
    La 38 de metri, un muzeu şi săli de expoziţii.
    La 42 de metri înălţime va fi o sală de consiliu.
    La 54 metri vor exista săli de consiliu dar şi apartamente!
    De la 95 metri se va admira panorama oraşului.

    Nu cunosc nici o biserică sau catedrală care să aibe deasupra altarului apartamente, toalete şi băi.

    Cum banii PMB nu provin numai de la ortodocşi, mi se pare incorect ca aceşti bani să fie alocaţi unei construcţii "ortodoxe". Dar dacă preoţii doresc să mă convingă că e construcţie ortodoxă să spună unde, în lume, mai există o catedrală sau biserică ortodoxă cu veceuri şi băi deasupra altarului.
  • +6 (6 voturi)    
    cersetoria BOR (Duminică, 25 martie 2012, 10:51)

    gigi n [anonim]

    Foarte rau au facut niste ”alesi” care au ca singur scop sa-si bata joc de banul public.BOR sa faca bine sa-si realizeze megalomaniile din averea enorma pe care o poseda sau din evaziunea fiscala de 100 % pe care o practica cei ce-si spun ”slujitorii”Domnului,cu Care insa nu prea au nici o legatura.
  • +5 (5 voturi)    
    bogatie (Duminică, 25 martie 2012, 11:03)

    ada [anonim]

    In conditiile in care biserica ortodoxa romana este mai bogata decat statul roman ,nu ar mai trebui sa fie sponsorizata de cea mai mare parte a cetatenilor acestei tari.De la acestia vin banii atat direct cat si indirect.
    Romania este stat laic.
    De ce bisericile monumente istorice sunt in paragina?
  • +3 (7 voturi)    
    il actionez in judecata.... (Duminică, 25 martie 2012, 11:46)

    ciprian [anonim]

    intentionez sa il actionez in judecata pe primar pentru mizeria asta ...
    • +1 (3 voturi)    
      ilegal (Duminică, 25 martie 2012, 13:14)

      akanom [utilizator] i-a raspuns lui ciprian

      nu inteleg cum face asta donatii din banii publici ... cum isi permite asa ceva.

      trebuie dat in judecata !
  • +5 (7 voturi)    
    Rusine!!! (Duminică, 25 martie 2012, 11:46)

    Mihaela [anonim]

    Aceasta decizie este o rusine pentru Bucuresti si pentru Romania. Dl. Oprescu imparte pomeni pentru a-si asigura publicitate electorala in bisericile din Bucuresti. Separatia biserica-stat este o gluma proasta in Romania. Sper ca se va gasi cineva care va ataca aceasta decizie in instanta (probabil ca nu - sunt convinsa ca si PDL-ul pompeaza catre aceeasi biserica ortodoxa prin alte canale...). Bucurestiul are nevoie de gradinite, scoli, camine si spitale pentru oameni in carne si oase, nu de constructii megalomanice pentru o entitate neexistenta...
    • +1 (3 voturi)    
      Oprescu si publicitatea (Duminică, 25 martie 2012, 14:50)

      magda [anonim] i-a raspuns lui Mihaela

      Ce treaba are Oprescu cu ce a votat Consiliul Udrei? Ea isi face publicitate electorala si nu Oprescu! Oprescu nu are nevoie de publicitate!
  • +3 (3 voturi)    
    idee (Duminică, 25 martie 2012, 11:56)

    marius [anonim]

    Daca Biserica are bani si vrea sa ajute poporul român de ce nu este de acord sa plateasca taxe si impozite ?
    Sau de ce nu construiesc spitale unde sa vina lumea saraca ?
  • +3 (3 voturi)    
    Alegatorlui (Duminică, 25 martie 2012, 12:32)

    Basarab [utilizator]

    Ne cred de prosti.S-au inceput " pomenele " electorale.
  • +2 (2 voturi)    
    Evazionisti...... (Duminică, 25 martie 2012, 12:33)

    Sfintia Mea [anonim]

    Nu e destul ca biserica e printre cei mai mari evazionisti, neplatind taxe sau impozite. Nu e destul ca Biserica are mosii peste mosii, zeci de mii de hectare de pamant prin toata tara. Nu e destul ca enoriasii platesc din buzunarul propriu achizitia caselor parohiale, pentru ca Biserica nu are bani, (asa s-a intamplat in satul meu). Nu e destul ca la o inundatie, la un inghet nu auzi ca vreo biserica sa isi deschida portile pentru cei napastuiti. Nu e destul ca popii, in loc sa infunde puscaria pt ca iau bani de la lume fara sa elibereze chitante, se plimba in masini de lux. Trebuie ca si statul sa cotizeze la aceasta mare porcarie care se cheama Catedrala Mantuirii Neamului? Mai bine facea Vadim acum cativa ani Puscaria Mafiotilor, erau bani cheltuiti mai cu cap.
    Era porunca aia, nu stiu a cata, suna ceva de genul "sa nu-ti faci chip cioplit" se mai aplica sau nu? Iar statul, sau primaria, sau cine mai da atatia bani din buzunarul MEU, ar trebui sa ma intrebe si pe mine, daca sunt de acord, nu?
    Rusine, rusine, rusine.
  • +1 (3 voturi)    
    rusine (Duminică, 25 martie 2012, 12:47)

    Vlad [anonim]

    Vai de mine, vai de noi...o tara condusa de mitici...
  • 0 (2 voturi)    
    spun asta (Duminică, 25 martie 2012, 13:11)

    rusine bisericii ! [anonim]

    caci vad ca numai asta se publica.
    si, vreau si io !

    de toata jena...
  • -6 (6 voturi)    
    este duminica (Duminică, 25 martie 2012, 13:18)

    katiusha [anonim]

    s'a trecut la ora de vara....
    este ora trei si'un sfert, pm, si singurul articol la care se adauga comnetarii , este asta. dar numai alea care infiereaza ...


    asa'i in postul pastilor ...
    • +2 (2 voturi)    
      mai gandeste-te (Duminică, 25 martie 2012, 15:51)

      ben [anonim] i-a raspuns lui katiusha

      Mai gandeste-te!
      Un om este dator sa isi foloseasca bunul simt si ratiunea si ceea ce numim judecata sanatoasa.

      Daca se doreste supravietuirea poporului roman -asta pentru iubitorii de tara si neam, singura solutie este sa se investeasca tot ce se poate in educatie si sanatate!!! Sa se produca o generatie sanatoasa, educata ! care sa vrea sa ramana in Romania !
      Credinta sanatoasa, caci da, sunt si eu de acord, este bine pe lumea asta sa ai o credenta in Domnul tatal ceresc vine apoi, in mod sanatos, propagata de o familie sanatoasa, prospera, de o scoala moderna, de o societate SANATOASA.
      Exista zeci de mii !!!!!de copii abandonati in Romnia, educatia si sanatatea sunt la pamant, oamenii bolnavi cersesc pe tot netul sume astronomice pentru a se putea trata prin strainataturi, scolile Romaniei produc medici care imbolnavesc si oameni sanatosi in spitalele romanesti prost gospodarite si pline de caini si mizerie (si asta e o chestie de EDUCATIE-deci vedeti ce oameni educati produce Romania), femeile romance fac copii si ii arunca in strada, tinerii PARASESC TARA...si se baga bani in Catedrale si biserici?
      Cine face asta uraste poporul roman, sunt niste ticalosi !
      Pana nu se trezeste societatea romana singura sa isi ia soarta in maini si sa isi cunoasca interesele...e vai si amar de tara Romaneasca.
  • +1 (5 voturi)    
    Comparatie (Duminică, 25 martie 2012, 14:52)

    Clop [utilizator]

    Pentru reamenajarea Pietii Universitatii proiectul castigator are o parte de motivatie interesanta:
    " rationalitate economica; proiectul trebuia sa se incadreze in suma de 500.000 euro. "

    http://economie.hotnews.ro/stiri-imobiliar-10635505-exclusiv-publicat-rezultate-concursului-arhitectura-pentru-amenajarea-pietei-universitatii-vezi-primele-imagini-cum-arata-cel-mai-important-loc-din-capitala.htm

    Asadar, pentru un proiect de maxima importanta urbana/publica in capitala, bugetul este meschin, dar pentru proiectele BOR se gasesc finantari generoase.

    RUSINE! JOS OPRESCU!
    • +4 (4 voturi)    
      Ce legatura are Oprescu ? (Duminică, 25 martie 2012, 17:40)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui Clop

      CONSILIUL GENERAL a votat !!! Iar PDL are majoritate in consiliu.
  • +5 (5 voturi)    
    Sa ne spuneti (Duminică, 25 martie 2012, 15:00)

    milosh [utilizator]

    si cum s-a votat aceasta hotarare!Mai mult ca sigur ca domnii de la PDL si aliatii lor au avut majoritatea!Sunt foarte generosi PDL-acii cand e vorba de BOR:doar biserica este cel mai bun agent electoral.Asa ca nu Sorin Oprescu este responsabil ci oamenii blondei vopsite.
  • -1 (3 voturi)    
    blestematilor!!! (Duminică, 25 martie 2012, 15:57)

    V [anonim]

    Deci asta intelege biserica prin "finantare privata" a nenorocirii asteia de catgastrofa de constructie? FINANTARE DIN BANII NOSTRI!!!! De ce nu dai din buzunarul tau, OPARESCULE??? in mortii mamii voastre de nenorociti.. dar lasa oparescule, ca nu mai iesi primar decat dupa gratii!
  • +3 (3 voturi)    
    Preafericitule (Duminică, 25 martie 2012, 15:58)

    costin- [utilizator]

    Mai dar politicienii astia chiar nu tin cont de dorintele populatiei pe care ii reprezinta dealtfel?!
    Tot ce conteaza pentru ei sunt preafericitii??
    Nu este vizibil cum golanii aia farisei ipocriti incearca disperati sa controleze (prosteasca) pe cine mai pot?
  • +3 (3 voturi)    
    Crestini ... timpul vostru apune (Duminică, 25 martie 2012, 16:27)

    wowboy [anonim]

    Bucurati-va de ultimele gesturi de toleranta din partea unei societati care in curand o sa va mestece si scuipe.

    Esti credincios? Fii la tine acasa si din banii tai pana si Isus al vostru va indeamna sa nu fiti ca ipocritii care se aduna in locuri publice sa se roage(sa fie vazuti).

    Si voi ce faceti? Ignorati ce va spune fix intemeietorul religiei voastre si faceti ditamai pitiponceala de catedrala, in speranta ca si Dzeu asculta manele probabil.

    Eu nu sunt crestin ... exact ca si majoritatea crestinilor(declarati). Dragilor daca urmati selectiv poruncile ce vi le-a dat zeul vostru nu sunteti nici crestini si nici credinciosi: ipocrit e cuvantul pe care il tot cautati de 2000 de ani.
    • -3 (3 voturi)    
      Confunzi talibanii cu crestinii (Duminică, 25 martie 2012, 21:26)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui wowboy

      Un crestin nu dorește bunul strainului.
  • -5 (5 voturi)    
    Reeeducati (Duminică, 25 martie 2012, 17:13)

    Dalidis Jean [anonim]

    Cred ca nici Turcanu nu si-ar fi putut imagina la Pitesti o metoda mai eficienta de reeducare si de "scoatere a banditismului din capetele detinutilor ". Ce n-au reusit comunistii Anei Pauker & comp, au reusit baietii de la FMI intr-un timp mult mai scurt: sa spele creierele romanilor. Cei carora nu sustin Biserica nationala nu le-as mai permita sa vorbeasca limba romana. Sa vorbeasca englez , sa se dea pe net sa vorbeasca la iPhone, sa bea coca cola, sa fumeze Marlboro si sa se uite la desene animate. Si sa meraga la meci pe stadionul national, stadion facut tot din banii contribuabililor , nu-i asa?
    • +2 (2 voturi)    
      Sustine tu biserica nationala! (Duminică, 25 martie 2012, 21:29)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui Dalidis Jean

      Vedem noi când te intalnesti cu capul bisericii CRESTINE ce o sa zici si in ce limba.
    • 0 (0 voturi)    
      greseala tipica (Marţi, 27 martie 2012, 16:44)

      un roman [anonim] i-a raspuns lui Dalidis Jean

      Esti atat de disperat si ignorant incat crezi ca poporul roman este biserica si religia. Nimic mai fals!
      Nu zic ca nu a jucat un rol important in istore, dar prietene, ne leaga lucruri mult mai importante.
      Limba nu poti interzice, iar faptul ca tu gandesti asa ceva demonstreaza ca nu ti-ai depasit conditia etica de primitiv al evului mediu
  • +4 (4 voturi)    
    Evul Mediu Tarziu (Duminică, 25 martie 2012, 21:31)

    Torquemada [anonim]

    Criza si saracia arunca Romania inapoi in timp, The New Dark Ages.
    Pr ginel care mai sus pleda pt alungarea din tara a ateilor, tu ai fi fost bun de inchizitor mai baiete, ca multa minte nu ai. In tari civilizate se declara la un census si este mentionat faptul ca un procent ridicat din populatie se declara atei.
    Bisericile se autofinanteaza, ce se intampla in Romania e un jaf la drumul mare. Un sociolog v-ar putea explica cum este utilizata Biserica drept unealta de control/manipulare in societatile sarace si nu numai.
    Sa traiti bine.
  • 0 (0 voturi)    
    tacut (Luni, 26 martie 2012, 8:45)

    tcu [anonim]

    poate cu atatea biserici o sa se mai teama si jurnalistii de faptele lor, si viata pe care o duc
  • +1 (1 vot)    
    Huooooooooooooo! (Luni, 26 martie 2012, 9:16)

    Dan [anonim]

    Orice alt comentariu la adresa edililor este de prisos. Dragi bucuresteni, votatzi tot inainte...
  • +2 (2 voturi)    
    grotesc (Luni, 26 martie 2012, 9:46)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Copil de comunist securist, ateu, cu materialismul dialectic si istoric in gura, da bani bisericii intr-un stat laic !?
  • +2 (2 voturi)    
    „catrindala” (Luni, 26 martie 2012, 9:57)

    andrei [anonim]

    Iată că și iubita noastră capitală a minunatei noastre patrii, unde copiii sunt sfâșiați de maidanezii protejați de uimitorii noștri parlamentari prin...legile votate de dumnealor (nu știu cu care segment anatomic), dovedește că este un oraș plin de TANACI,adică talibani mioritici!
    Trăiască...evul mediu!
  • +2 (2 voturi)    
    Nesimtitilor (Luni, 26 martie 2012, 11:33)

    Radu [anonim]

    Mi-e sila de toata mascarada asta. Nicaieri in Europa nu se dau bani de la buget pentru popi. Rusine !!!!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    ghicitori (Luni, 26 martie 2012, 11:37)

    omul preistoric [anonim]

    Care credeti ca sunt firmele abonate la constructia in discutie ?
    Cine credeti ca i-a ales pe reprezentatii in consilii ?
    Cand va fi prezenta la vot pentru locale de 75 % ?
  • +1 (1 vot)    
    alegeri (Luni, 26 martie 2012, 12:08)

    oac [anonim]

    Imi miroase a alegeri deja :)
  • +2 (2 voturi)    
    Cum, NUMAI 200 de milioane de Euro?!!! (Luni, 26 martie 2012, 13:48)

    Alui [anonim]

    Inainte se discuta suma de un miliard de euro. Probabil ca sa indulceasca galusca, BOR a redus pretul ANUNTAT. Eu nu cred ca asemenea constructie se face cu atatia bani. Si mai sunt mastodonti asemenatori si in alte orase din tara, vezi catedrala de la Baia Mare, de ex. Imensa si aia. BOR duce Romania la sapa de lemn. Sper ca asa cum "Casa Poporului" a devenit piatra de mormant a comunismului in Romania, asa si catedrala asta blasfemiatoare sa devina piatra de mormant a BOR.
    • 0 (0 voturi)    
      orbilor (Marţi, 27 martie 2012, 13:26)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Alui

      cand s-a construit national arena...si s-au dat 240 milioane de euro..nimeni nu spunea nimic...si ca se da 2-3 milioane de euro....repede toti ateii au sarit in sus..poate vrei sa iti dea tie banii astia...sa iti cumperi paine...ca vad ca n-ai nici o treaba..nu gandesti..
  • +2 (2 voturi)    
    De biserici avem noi nevoie??? (Luni, 26 martie 2012, 17:42)

    Silviu Sacagiu [anonim]

    Cred ca avem probleme mai importante unde se pot cheltui bani astia decat pe biserici. Din taxele pe care le platesc as fi dorit sa am dreptul sa aleg, nu?!
    • 0 (0 voturi)    
      orbilor.. (Marţi, 27 martie 2012, 13:23)

      geo [anonim] i-a raspuns lui Silviu Sacagiu

      ca sa dat la catedrala 2,5 miliooane de euro...repede tipati...dar cand s-au dat pt national arena 240 milioane de euro..nimeni nu zice nimic....desi suma e de 1000 de ori mai mare..orbilor, ateilor...sa va pedepseasca Dumnezeu..
      • +1 (1 vot)    
        . (Marţi, 27 martie 2012, 14:20)

        Cuviosul Jepcanie [utilizator] i-a raspuns lui geo

        Savantule cu creier de vidanjor, acum incerci s-o dai cotita ? Incerci sa te ascunzi dupa cires, nemernicule, invocand reconstructia stadionului Lia Manoliu ? Aces stadion este proprietate publica, trogloditule, in timp ce catedrala lui Peste Prajit este proprietate privata.
        Esti in stare sa faci diferenta intre cele doua ?
        Si in plus, banii castigati de pe urma stadionului merg la bugetul primariei generale si la bugetul statului (TVA-ul pe biletele vandute). In timp ce banii castigati de pe urma catedralei neamului de tolomaci, merg doar la buzunarul nemernicului de Daniel care trandaveste toata ziua si care va abureste de fiecare data.
        Esti de tot rasul. Macar daca ti-ar fi facut pielea doi bani, dar nu valorezi nici macar cat un capac de bere.
  • 0 (0 voturi)    
    salvarea poporului? (Marţi, 27 martie 2012, 16:52)

    hasta la vista [anonim]

    catedrala asta bate cuiul in coscigul poprului roman, printr-o constructie inutila, gandita special sa fie mai mare decat casa poprului...
    si poporul, si biserica nu s-au invatat minte...Romania este absorbita de lumea inconjuratoare pentru nu are discernament sau etica. BOR ar fi putut sa ia banii astia si sa faca n spitale care sa ajute oamenii dar ei vor piramide
  • 0 (0 voturi)    
    Mult preafericitul (Marţi, 27 martie 2012, 20:49)

    rainmaker [utilizator]

    Se va alege de hidosenia de constructie cam ce s-a ales de templul lui Solomon; sfintenia si mantuirea nu sta in edificii faraonice, in proiecte megalomanice, ci in fapte bune si in pastorirea cu onestitate a natiunii.
  • 0 (0 voturi)    
    SMERENIE FARA OPULENTA (Vineri, 13 aprilie 2012, 12:39)

    teose [utilizator]

    Bunul Dumnezeu nu asteapta lux si opulenta din partea supusilor, iar noi nu asteptam de la trimisii Sai sa coboare din cele lumesti dotate cu motoare puternice, impovarati cu odajdii pline cu aur. Pe de alta parte, crestinii din aceasta asezare asteapta altceva de la alesii care ne arata buzunarele goale.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by