RATB propune obligativitatea validarii cardului de transport si pentru calatorii care detin abonamente lunare

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 15 martie 2012, 17:30 Actualitate | Esenţial


Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) va propune Consiliului General al Municipiului Bucuresti aprobarea obligativitatii validarii cardului de transport si pentru calatorii care detin abonamente lunare, in vederea obtinerii unor date complete asupra gradului de incarcare al mijloacelor de transport, informeaza joi un comunicat al RATB, citat de Agerpres.

"Consiliul de Administratie al RATB a hotarat generalizarea obligativitatii validarii cardului de transport in scopul obtinerii unei imagini cat mai complete asupra gradului de incarcare al mijloacelor de transport, pe linii si intervale orare. Desi se limiteaza numarul de calatorii, oferta de transport este generoasa, abonamentul general pentru o luna, valabil pe toate liniile, avand un numar de 200 calatorii", se arata in comunicatul RATB.

De asemenea, pentru a diversifica modalitatile de procurare a titlurilor de transport, Consiliul de Administratie al RATB a hotarat ca plata calatoriilor sa se efectueze si prin intermediul telefonului mobil, printr-un singur SMS. Acest sistem de plata va fi implementat, in prima etapa, pentru abonamentele de o zi, urmand ca pe viitor procesul sa se extinda si la celelalte titluri de transport.

Toate aceste propuneri ale RATB vor fi supuse aprobarii Consiliului General al Municipiului Bucuresti.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2178 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    si ei de ce nu vor sa munceasca? (Joi, 15 martie 2012, 18:02)

    goto [anonim]

    adica daca am abonament care imi permite sa circul pe orice traseu ratb, si nu validez la urcare, sa iau amenda pentru asta? mai bine nu mai iau abonament, pentru ca amenda o platesc cat cel care circula fara bilet. si toate astea doar pentru a face ei statistici?!
    intai sa reduca foarte mult numarul celor care merg fara bilet daca vor sa aiba statistici cat mai exacte.
    eu iau abonament si pentru a scapa de a mai valida cardul la fiecare data cand ma urc si e aglomerat.
    daca vor sa bage obligativitatea atunci sa mai bage si cititaore de cartele ca sa nu sa mai ingramadeasca lumea la usi.
    si o alta metoda de a face statistici este ca fiecare echipa de controlori sa numere pasagerii din autobuze. asa vor sti si sefii lor ce au lucrat in ziua respectiva si vor putea face si statisticile.
  • +3 (3 voturi)    
    Este o prostie! (Joi, 15 martie 2012, 18:02)

    Zic si eu [anonim]

    In ce tara civilizata exista optiunea de "abonament limitat" - adica ori e abonament ori e un card cu 200 calatorii.

    La ce aglomeratie este pe RATB cum naiba se ajunge la cele 3 aparate de validat ?

    Sper ca cei din Consiliul General sa nu aprobe aceasta mizerie! Nu ar fi mai bine sa avem un singur abonament general pe tot transportul (RATB Metrou) ?

    Apropos de RATB : cred ca suntem singurul oras din Europa unde calatorii sunt AGRESATI de reclamele AUDIO/VIDEO! Hai sa scoatem mizeriile astea, sa scapam de catetii din tramvaie, de vanzatorii ambulanti si homelessi si facem si limitarile!
  • +3 (3 voturi)    
    mda... (Joi, 15 martie 2012, 18:11)

    me [anonim]

    si osa fie folosite in ambele sensuri? adica alea goale vin mai rar si alea pline mai des?!?!?!!
    sau numai alea goale o sa vina mai rar si alea pline la fel ca doar suntem sardine nu oameni...

    PS: soferii nu vad cat de plin e autobuzu?!?!?!?! cred ca e mai simplu decat sa obligi calatorii sa valideze abonamentele lucru care oricum nu o sa-l faca...
  • +3 (3 voturi)    
    riscuri pe RATB (Joi, 15 martie 2012, 18:12)

    anaerobik [anonim]

    De statistica digitala avem noi nevoie... Mijloacele de transport RATB sint mereu supraaglomerate pentru ca vin rar iar calendarul nu este respectat. E riscant sa te oblige RATB sa umbli in geanta sau in portofel de cite ori urci in vehicul pentru ca sutii atit asteapta, o bresa in atentie.

    Mult mai bine ar fi sa oblige calatorii:
    -sa se spele zilnic cu apa si sapun
    - sa umble cu haine curate
    - sa nuurce cu galeata cu bidinele sau papornite soioase si extravoluminoase
    - sa interzica duduilor sa ia in brate strins bara verticala de sustinere din vehicule
    etc. etc.
  • +3 (3 voturi)    
    RATBeah (Joi, 15 martie 2012, 18:46)

    #afkdeweekend [utilizator]

    Perfect de acord cu RATB ...atat ca vor trebui sa instaleze cititoare de card din 30 in 30 de cm sau sa faca citirea abonamentelor wireless pentru ca este imposibil sa te apropii de un cititor de card la orele de varf.
    De ce nu suplimenteaza echipele de control daca vor sa faca o treaba..pe 41 de 5 ani incoace nu vezi control decat la capete ) Ghencea - Brasov si Mihalache - Piata Presei) (in statiile de mijloc nu prea ai cum sa urci) ...asa ca decat sa imi iau abonament si sa imi iau amenda...mai bine merg fara abonament si platesc amenda odata la 2 luni :)
  • +1 (1 vot)    
    Reclame in ratb (Joi, 15 martie 2012, 18:54)

    Sile [anonim]

    Eu am vb la ANPC despre reclamele audio la volum mare in ratb, si miau zis sa trmit mail la primaria capitalei si la ratb, si cu raspunsu sa ma intorc la anpc. Ratb mia zis ca e dreptul lor sa vanda reclame audio in ratb. Iar de la Primaria Capitari au trecut 2 luni si nu am primit raspuns. Faceti si voi plangeti online la anpc sa scapam de reclamele audio si video din ratb
  • +3 (3 voturi)    
    Ce tampenie ! (Joi, 15 martie 2012, 19:03)

    cetatean [anonim]

    Ce abonament e ala, domnilor de la RATB ? Vreti sa scumpiti abonamentul ? Aveti curajul si faceti-o in mod transparent ! Eu platesc abonamentul ca sa pot sa calatoresc linistind oricand cu masinile dumneavoastra. Daca o sa fiu nevoit sa ma chinuiesc langa aparatele dumneavoastra portocalii care NU FUNCTIONEAZA cum trebuie, mai bine lipsa. Intrebati-va controlorii ce discutii au zilnic cu calatorii care arata ca degeaba apropie cardul de aparat, ca nu merge !
    Bag seama ca mergem din rau in mai rau.
  • +2 (2 voturi)    
    ca la noi la nimenea (Joi, 15 martie 2012, 19:50)

    bibicu [anonim]

    mijloace de transport imputite si vandalizate de tot soiul de cretini lipsti de educatie, vanzatori ambulanti, cersetori, oameni fara adapost care calatoresc nestingheriti raspandind duhori insuportabile, nepasare fata de banul public si lor le arde de statistici. asta e problema... dupa ce ca au niste venituri sigure de la cei care poseda abonamente isi dau singuri cu stangu'-n dreptul...ce destepti care se cred genii in marketing or freca menta prin vreun birou si au venit cu ideea asta geniala?
  • +1 (1 vot)    
    Tupeu fara margini ... (Joi, 15 martie 2012, 21:12)

    Marse [anonim]

    Si asa, din combinatzia lor cu UTI Systems au cheltuit milioane de euro pentru aschimba un serviciu bun cu unul mai prost . Acum nici nu stii daca abonamentul mai e valabil pana nu urci in autobuz, si, daca afli ca n u e, poate fii prea tarziu . Nu ma poate obliga nimeni sa validez abonamentul lunar - e validat de cand l-am platit - si putin imi pasa de statisticile lor stupide . Nu ma pot obliga sa fac asta (de altfel este si violarea intimitatzii: nu este treaba RATB pe unde umblu eu). Deci, nu .
  • +2 (2 voturi)    
    din tramvai (Joi, 15 martie 2012, 21:27)

    fraieru [anonim]

    ...eu sunt unu din fraierii care a vrut sa valideze de 2 ori abonamentul, si surpriza,....mi-au fost luate si calatorii.
    Raspunsul ratb si opc a fost ca validarea se face pe riscul meu, adica ce fraier ca platesti.
    Aventura s-a intamplat in noiembrie, de atunci calatoresc fara bilet/abonament, nu am luat niic macar o amenda, si am validat o singura data cand am vazut control in autobuz, deja i-am invatat pe toti,...si ies mult mai ieftin.
    Miscarea RATB este destepta, vor sa incaseze de la bun platnici de 2 ori.
  • +2 (2 voturi)    
    Rusinica (Joi, 15 martie 2012, 22:23)

    Andrei [anonim]

    Domnilor,
    Eu imi iau abonament lunar - va dau bani in avans tocmai pentru a putea folosi timp de o luna transportul public fara grija validarilor sau a numarului de schimbari de mijloc de transport.
    Daca tot vreti sa va inspirati din tari cu transport public mai performant, acolo nu doar ca nu sunt limitate calatoriile la abonamente dar si definirea calatoriei, cand iei bilet individual, se face per interval de timp de la validare!
    Cred ca de fapt s-au inspirat de la Metrou, care a scumpit abonamentul folosind o gaselnita -abonament limitat si in timp si la numar de calatorii. Si acolo RUSINICA (ori ma limitezi in timp, ori, daca imi dai numar limitat de calatorii, nu are ce cauta limitarea valabilitatii abonamentului)!
    Si aici RUSINICA si mai mare! In loc sa incurajati lumea sa fie client fidel, sa cumpere abonamente luna de luna, sa fie mai usor sa calatoresti cu RATB, voi nu mai stiti cum sa faceti lumea sa renunte la serviciile voastre si sa va injure!
  • -1 (1 vot)    
    Big Big Brother, frate! (Vineri, 16 martie 2012, 0:02)

    Don Ciccio [utilizator]

    Fiind nominal abonamentul, mi se monitorizeaza fiecare miscare pe care o efectuez... O noua baza de date pentru iubitul... Biiiig Brother!
    • 0 (0 voturi)    
      Tichia din folie de aluminiu (Vineri, 16 martie 2012, 12:25)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Don Ciccio

      Tine-te bine de tichia din folie din aluminiu , doame fereste, poate iti cade de pe cap si iti citeste SRI-ul gandurile.
  • 0 (0 voturi)    
    o masura si mai buna (Sâmbătă, 17 martie 2012, 9:58)

    bedexe [utilizator]

    Banda Unica.
    Si nu in 5 ani, ci intr-o luna.

    - se ia decizia
    - se anunta timp de 1 luna
    - intra in vigoare dintr-o sambata, cu ajutorul Politiei Locale si Rutiere
    - 1saptamana se dau doar avertismente, apoi amenzi

    Ce se rezolva?
    Cateva puncte (nu in ordinea importantei) care sa demonstreze utilitatea acestei idei, mai ales pentru Bucuresti:
    1. RATB-ul va sosi in momentele fixate
    2. oamenii, stiind exact timpii, vor incepe sa foloseasca ratb-ul (cu masinile vor sta blocati; in plus este si mai ieftin)
    3. la serviciu si seara acasa nu se mai pierde timp cu cautarea unui loc de parcare
    4. vor fi mai multe locuri de parcare disponibile in zonele de interes (nu mai sunt ocupate de cei care vin la serviciu cu masinile)
    5. aglomeratia se va reduce
    6. poluarea se va reduce (noxe, pulberi, zgomot)
    7. creste siguranta in trafic
    8. cei care au strict nevoie (masinile de aprovizionare) vor
    9. serviciile de urgenta vor putea interveni mult mai rapid, ceea ce este in interesul nostru.
  • 0 (0 voturi)    
    BIG BROTHER TOTAL! (Luni, 19 martie 2012, 11:23)

    Mircea [anonim]

    De fapt, ce se doreste este urmarirea totala a oamenilor care circula cu mijloacele RATB. Sa stie nenorocitii exact in ce autobuz/tramvai/troleibuz ai fost la ora h in ziua z!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by