VIDEO UPDATE Dan Grigore a demisionat din CNA

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 8 martie 2012, 10:36 Actualitate | Esenţial


Dan Grigore
Foto: Agerpres
Dan Grigore, membru al Consiliului National al Audiovizualului, si-a anuntat demisia joi in fata membrilor CNA. Informatia a fost anuntata in cursul diminetii de Paginademedia.ro, care a prezentat textul scrisorii prin care Grigore explica motivele care au stat la baza deciziei sale. "In cei 11 ani de mandat am fost prea de multe ori denigrat si calomniat inimaginabil in seriale intregi TV, am fost amenintat eu si familia mea, mi s-au inscenat scandaluri in speranta ca voi capata pedepse penale care sa ma oblige la demisia din Consiliu", spune Dan Grigore in scrisoarea de demisie. Marti, Grigore a avertizat ca-si va da demisia din Consiliu in cazul in care Crin Antonescu nu isi cere, pana joi, scuze pentru afirmatiile facute la adresa lui intr-o emisiune "Sinteza zilei" de la Antena 3.

Potrivit scrisorii de demisie citate de Paginademedia.ro, Grigore afirma: "Demisionez din Consiliul Audiovizualului pentru ca nu pot functiona intr-o institutie care e obligata sa lucreze intr-un climat de presiune permanenta, de lipsa de respect fata de reguli, de fatarnicie si de masluire sistematica a celor mai elementare principii, de monumentala rea-credinta si de poluare grava a spatiului public; pentru ca prevad o campanie electorala de o ferocitate fara precedent in care respectarea legii risca sa para chiar infractiune in ochii celor prea multi care cred ca "scopul scuza mijloacele".  Iar eu vad cu oroare cum faradelegea ne duce in haos; pentru ca nu mai vreau sa suport un stres care nu produce nici cel mai mic bine social dupa ce decenii intregi am trait stresul nobil al scenelor de concert si al intalnirilor cu publicul de pretutindeni".



Dan Grigore condamna si nivelul la care a ajuns peisajul audiovizual: "Limbajul agramat si stalcirea limbii romane, injuraturile cele mai josnice, aluziile sexuale nerusinate, comportamentul sub-uman, incitarea la violenta, santajul, calomnia si amenintarea, terfelirea valorilor culturale, senzationalismul ieftin, dezinformarea, panica indusa, sunt doar cateva din instrumentele de manipulare folosite de unele posturi TV si care ne indeparteaza cu viteza luminii de lumea civilizata".

Intra pe Paginademedia.ro si citeste textul integral al scrisorii.


Grigore i-a cerut lui Crin Antonescu sa-si ceara scuze

Marti, Dan Grigore a avertizat ca-si va da demisia din Consiliu in cazul in care Crin Antonescu nu isi cere, pana joi, scuze pentru afirmatiile facute la adresa lui intr-o emisiune "Sinteza zilei" de la Antena 3. Dan Grigore a indicat editia din 1 martie a emisiunii realizate de Mihai Gadea, aratand ca in cadrul acesteia "domnul Crin Antonescu a spus ca nu am onoare".

Dan Grigore a facut aceasta declaratie la inceputul celei de-a treia sedinte CNA in care au fost discutate afirmatiile cu caracter injurios facute in ultimele saptamani in cadrul emisiunii "Sinteza zilei" si in alte emisiuni ale postului Antena 3 - inclusiv editia "Sinteza zilei" in care Mihai Gadea l-a insultat pe presedintele CNAS, Lucian Duta.

Declaratia de marti a lui Dan Grigore:
  • In ziua de 1 martie am primit, prin intermediul emisiunii "Sinteza zilei" a dlui Mihai Gadea de la Antena 3, secretii encomiastice. Adica niste laude la adresa artei mele muzicale, laude proliferate de domnul director (al Antena 3 - n.r.) insusi. Alaturi de aceste laude, domnia sa si-a manifestat stupefactia ca eu, monarhist, nu raspund comandamentelor acestei institutii publice si, iata, tin cu Basescu. Si l-a intrebat pe dl Crin Antonescu ce parere are. Dl Crin Antonescu a spus ca nu am onoare. Daca dl Crin Antonescu era un simplu politician, intelegeam, sunt politicieni care mai scapa haturile. Dl Antonescu nu e un simplu politician, e presedintele unui partid al opozitiei si copresedintele unei coalitii politice. Daca domnia sa se impiedica de un ciot, adica de mine, ii propun un schimb reciproc avantajos. Daca pana la sedinta urmatoare nu "prolifereaza" scuzele de rigoare sau ceva echivalent, eu, joi, imi voi da demisia din CNA.

Dan Grigore a fost propus sa faca parte din CNA de guvernul condus de liberalul Calin Popescu-Tariceanu, in 2006.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10798 vizualizari

  • +71 (85 voturi)    
    Crin... (Joi, 8 martie 2012, 10:42)

    des [anonim]

    Dupa ce te trezesti sa citesti comentariul meu!
    Tu indiferent ce ai face in urmatorii 20 de ani nu o sa te ridici nici macar pana la calcaiul lui dlui Dan Grigore!
    • +54 (60 voturi)    
      Toata stima, domnule Dan Grigore! (Joi, 8 martie 2012, 11:05)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui des

      Gestul demisiei este un gest de onoare al unui om care nu vrea sa se manjeasca cu interesele meschine ale USL sustinute de Antena 3!
      Un adevarat om!
      • -42 (50 voturi)    
        stima ... ? onoare .. ? (Joi, 8 martie 2012, 12:34)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        se da monarhist , dar e fan basescu ( casa declarat antimonarhist si jigneste cuorice ocazie aceasta institutie) .

        sincer nu poti sa iubesti un om care uraste ceea ce crezi tu , deci unde e onoarea ...?

        gestul demisiei e in primul rand gest de victimizare , in al doilea rand se va vedea in curand care este scopul secundar .
        • +38 (40 voturi)    
          esti pe langa (Joi, 8 martie 2012, 13:02)

          anascu [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          As vrea sa vad un comentariu de la un socialist care sa fie la obiect si sa ia in considerare de valorile respectate cam in toata lumea: onestitate, curaj, dragoste, empatie...

          Pana acum prea de multe ori raspunsul socialistilor e ipocrit, pe langa subiect, mincinos, ranchiunos si jignitor.

          Sper ca copii vostri sa invete mai bine valorile acestei lumi.
          • -25 (29 voturi)    
            faci presupuneri ... (Joi, 8 martie 2012, 13:13)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui anascu

            presupui ca sunt socialist , doar pentru ca nu sunt de acord cu parerea ta ...

            apropo , unde e valoarea de curaj , in aceasta demisie ?
            • +34 (34 voturi)    
              Inca odata este pe linga (Joi, 8 martie 2012, 13:37)

              Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui adrian

              Faptul ca nu doreste sa fie in aceasi troaca cu Crin Antonescu si cei de teapa lui, parasind un post public, dovedeste onoare. E cam greu de inteles, daca nu ai "constitutia necesara".
              • -10 (10 voturi)    
                si tu tot pe langa ... (Joi, 8 martie 2012, 15:47)

                adrian [anonim] i-a raspuns lui Idealistu

                cum adica in aceeasi troaca ? ce sunt impreuna acolo ? e in aceeasi troaca cu puterea .

                si chiar daca am merge pe logica ta , atunci basecu si compania de ce nu pleaca ? le place in aceeasi troaca ? sau nu au onoare ?
                • +9 (9 voturi)    
                  e simplu (Vineri, 9 martie 2012, 2:31)

                  gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                  omul a dovedit ca nu se afla acolo din motive de scaun. a fost jignit de antonescu cand ala a spus ca grigore nu are onoare, ca e un om care urmareste interese etc. prin demisie griogre i-a dat o mare palma morala lui antenescu al tau, i-a dovedit ca a mancat rahat iubitul tau politician.
                  • +3 (3 voturi)    
                    Niste jigodii (Vineri, 9 martie 2012, 7:34)

                    Radu [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

                    Domnul Dan Grigore este un om de onoare si asta o stie si jigodia de Antonescu. Din acest motiv a si proliferat aceste insulte. Stia ca un om de onoare ca dl Dan Grigore va pune in discutie demisia sa. De fapt, Antonescu a obtinut exact ceea ce a vrut....el si libarcile de la antene. Acum, pe postul lui DG, sleahta lui Antonescu si Voiculescu vor incerca sa puna un om de-al lor.
              • -8 (8 voturi)    
                Dar si mai greu (Joi, 8 martie 2012, 18:05)

                mark35 [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

                de inteles este de ce a stat totusi in functie 11 ani si s-a desteptat doar taman acum ,,onoarea, in el.Eu inclin sa cred ca mai avea putin si ii expiara mandatul sau ca s-a plictisit de monotonia sedintelor.
          • +11 (11 voturi)    
            dece ceri (Joi, 8 martie 2012, 15:42)

            banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui anascu

            ceva ce nu au ? (ma refer la socialisti ) Sunt
            sigur ca nu frecventezi birturile ! Birtul este locul de intalnire a socialistilor,un loc unde se vorbeste despre tot numai despre cultura nu,
            sigur ai INTELES DECE AM FORMULAT ASA INTREBAREA !
      • -29 (33 voturi)    
        de ce s-ar fi "manjit"? (Joi, 8 martie 2012, 12:41)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Il obliga cineva? era santajabil? or uat?
        • +8 (8 voturi)    
          Era numit acolo de Tariceanu. (Joi, 8 martie 2012, 17:34)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Daca pleaca, o sa fie numita o persoana de catre Ungureanu.

          Ti-e greu sa intelegi miza?
          • -1 (1 vot)    
            posibil (Vineri, 9 martie 2012, 8:09)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            daca insa, se va respecta criteriul politic, va fi numit tot un pnl-ist, favorabil insa lui antenescu => felix.
            • 0 (0 voturi)    
              Nu-i vorba de criteriu politic (Vineri, 9 martie 2012, 13:26)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              ci de institutie. Atunci era guvernul Tariceanu, acuma e Ungureanu.

              PNL a pierdut un om.
        • +1 (1 vot)    
          de unde (Vineri, 9 martie 2012, 8:07)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          ai invatat romgleza?
          se fac cursuri speciale cu seful de catedra ilici iliescovici, autorul neologismelor "za dacs from za tracs"?
      • +30 (32 voturi)    
        Onoarea la romani (Joi, 8 martie 2012, 12:57)

        voltaren [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Daca toti oamenii de onoare se retag sub ploaia de bate a primitivilor condusi de tradatorii de neam Voiculescu Antonescu si Ponta cu canalele lor mizerabile , noi unde sa ne retragem ?
      • -8 (8 voturi)    
        Ai dreptate (Joi, 8 martie 2012, 17:59)

        mark35 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Ajunge ca s-a manjit timp de 11 ani si acum ca s-a plictisit sau are alta treaba isi da demisia de ONOARE .Cum spui si tu ,,Un adevarat om! " . Si de onoare, as adauga eu.Bravo lui
      • -1 (1 vot)    
        intelectualul fripturist! (Vineri, 9 martie 2012, 10:20)

        dor [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        E gestul unui fripturist dovedit. Canda a fost profitabil sa fii monarhist, a fost monarhist! Cand a fost profitabil sa fii basist, a fost basist! Acum ca sandarmaua basista se scufunda ca titanicul, paraseste corabia. Traseul ii e inchis, Antonescu l-a mirosit si i-a spus pas! Talent urias, caracter idoielic, acesta este dl Dan Grigore! Ca multi alti intelectuali fripturisti!
        • 0 (0 voturi)    
          vrabia malai viseaza (Vineri, 9 martie 2012, 18:33)

          clar [anonim] i-a raspuns lui dor

          Ce ziceai de titanic?
          • 0 (0 voturi)    
            int f (Sâmbătă, 10 martie 2012, 12:12)

            dor [anonim] i-a raspuns lui clar

            se duce la fund, ori sa nu zicem titanic ci barcutza? de acord!
    • +47 (59 voturi)    
      Salut bunului simt, oriunde se mai afla (Joi, 8 martie 2012, 11:13)

      Lucian Lazar [anonim] i-a raspuns lui des

      Din pacate oamenii de bun simt si de valoare ca Dan Grigore se retrag din viata publica in timp ce non-valori agresive si vulgare, lista e teribil de lunga si pe ea sunt inclusi si Crin Antonescu si Mihai Gadea, invenineaza acest popor prin aparitiile zi de zi in media. Rusine sa va fie (desi stiu ca nu o aveti).

      Dle Grigore, dle roman de bun simt oriunde te-ai afla, iti doresc sa crezi intr-un viitor mai normal si sa faci tot ce poti pentru el.
      • +38 (44 voturi)    
        Ce ne facem cu "revolutia bunului simt" ? (Joi, 8 martie 2012, 12:03)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Lazar

        Parca asa era sloganul lui Antonescu in urma cu vreo 2 ani...

        Se pare ca a gresit directia si face o revolutie CONTRA bunului simt.
      • -23 (29 voturi)    
        Comentariu tau e corect (Joi, 8 martie 2012, 12:43)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Lazar

        Pana la punctul in care "uiti" sa incluzi exact pe presedintele tarii, care si el nu e chiar un finut.

        Tigranca inputita, vina sus la mine pe birou etc.. fac parte exact din acelasi repertoriu ca si golaniile lui Gadea si Antonescu.

        Deci pe ansamblu ai dreptate, non-valorile agresive ne conduc, sau e posibil sa ne conduca in viitor.
        • -7 (7 voturi)    
          Si daca (Joi, 8 martie 2012, 18:11)

          mark35 [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

          Ai dreptate in ce comentezi ,vin tot non valorile si acolitii lor sa te ingroape intr-o avalansa de minusuri. Desi cei 20 de ani prevestiti de raposatul Brucan au trecut de mult cred ca inca sant mult prea multi in viata.Dar se rezolva , timpul le rezolva si ii rezolva pe toti.
    • -22 (38 voturi)    
      Presedintele (Joi, 8 martie 2012, 11:22)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui des

      Gresit! N-o sa comparam ditamai presedintele cu un asa-zis Dan Grigore. Nici macar nu stiu la ce echipa a jucat. La Steaua sigur nu.
    • +42 (50 voturi)    
      O alta victima USL (Joi, 8 martie 2012, 11:32)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui des

      In opinia mea USL sunt o adunatura de nemernici care ar calca pe 'cadavre' doar sa mai ajunga sa fure iar. Toti oamenii cu bun simt sunt prigoniti de indivizii astia fara scrupule.

      Si asta si acum cand sunt in opozitie, va dati seama ce ar face daca ajung la putere.
      • -26 (28 voturi)    
        Cu USL la putere (Joi, 8 martie 2012, 12:24)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui CalinM

        vom trece prin foc... si vom renaste si mai puternici, precum pasarea Phoenix.

        Cui e frica de foc sa nu-i voteze!
        • +20 (20 voturi)    
          ..cred ca (Joi, 8 martie 2012, 13:51)

          supercalifragilistic [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          ai nevoie de ajutor de specialitate ! Urgent !
        • +1 (1 vot)    
          . (Vineri, 9 martie 2012, 10:34)

          gabi [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          asa de nemernici sunt cei de la USL? sa inteleg ca vor da foc la tot sau ce....nu-i vad atat de revolutionari. Ca dau din gura ca niste tate asta nu inseamna si ca sunt in stare sa faca ceva.
      • -22 (26 voturi)    
        cum asa ? ... in opinia ta ... (Joi, 8 martie 2012, 12:38)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui CalinM

        cum a fortat usl demisia acestui om ?

        a deminisionat singur , ca sa se victimizeze .

        ps . daca maine cine va se sinucide , pentru ca basescu nu isi da demisia .. inseamna ca basescu e vinovat de crima ?
        • +22 (26 voturi)    
          onoare (Joi, 8 martie 2012, 13:12)

          michela [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Aici e vorba despre onoare, nu despre crime! Intoarce-te la Elodia, nu-ti bate capsorul cu chestii din astea complicate!
          • -8 (16 voturi)    
            onoare?? (Joi, 8 martie 2012, 13:42)

            rrrrrr [anonim] i-a raspuns lui michela

            pai...daca tu ai onoare...fi solidar cu Dan Grigore si demisioneaza !!
        • 0 (0 voturi)    
          Da (Vineri, 9 martie 2012, 9:10)

          Lanista [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          :)
      • -6 (10 voturi)    
        ce ar face ??? (Joi, 8 martie 2012, 13:40)

        rrrrrr [anonim] i-a raspuns lui CalinM

        ar face exact ce fac si actualii guvernanti , incluzand in astia si pe presedinte....
      • 0 (2 voturi)    
        Saraca victima (Joi, 8 martie 2012, 18:17)

        mark35 [utilizator] i-a raspuns lui CalinM

        Imi pare rau pt ea, ce greu i-a fost in cei 11 ani in care a stat in functie.Cat despre chestia cu nemernicii din usl daca ajung la putere nu trebuie sa va faceti griji , vor face exact ce au facut toate guvernele de pana acum , vor fura pe rupte, vor chiuli si vor vota si cu picioarele (cand mainile nu le vor mai ajunge) legi proaste si doar in folosul lor si isi vor numara milioanele de euro din buzunare la incheierea mandatelor.
      • -3 (7 voturi)    
        victima a USL??????? (Joi, 8 martie 2012, 20:48)

        vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui CalinM

        hahahahahaha

        Acum cateva zile cereati desfiintarea CNA pentru ca nu au amendat Antena3, acum ca unul care nu si-a facut treaba isi da demisia, gasind un motiv pueril, il faceti victima.

        Din punctul meu de vedere, CNA-ul nu isi are rostul. La cata mizerie e la televizor, ar trebui ca oamenii astia sa-si dea salariile inapoi la stat, dar sa spui ca Dan Grigore e victima USL e chiar penibil
  • +53 (67 voturi)    
    gorilele (Joi, 8 martie 2012, 10:47)

    scarbitul [anonim]

    Gorilele lui Felix-Motanul si-au facut datoria! Si Vantu-rile au batut in panzele vulgaritatii antenelor iar noi stam tampi sa privim la balacareala si impostura televiziunilor impostoare inveninandune si uratindene mintile si sufletele. GREATA!
    • +40 (50 voturi)    
      Posturi TV (Joi, 8 martie 2012, 11:21)

      C [anonim] i-a raspuns lui scarbitul

      In cazul in care telecomanda nu stie sa schimbe postul TV, iata cateva recomandari:
      AXN, seria NG, seria Discovery, Diva, HBO, Animal Planet iar dintre cele romanesti ProTv, TVR1 &2. Sunt sigur ca sunt si altele in lista de preferinte ale fiecaruia dar daca insisti sa-i vezi pe aia facand spume in timpul emisiunilor unor posturi TV private, e problema ta. Solutii, dupa cum am aratat, sunt.
      Dar daca continuati sa va uitati la antene (sau la posturile care nu va plac) doar pentru a avea ce posta dimineata pe HotNews le mariti audienta. Adica, pe intelesul dvs: ii incurajati sa continue.
      • +15 (17 voturi)    
        Nu e chiar asa (Joi, 8 martie 2012, 14:14)

        borat [anonim] i-a raspuns lui C

        ... nu merge chiar asa. Ca te uiti sau nu te uiti e una, ca te umplu de laturi non-stop in fata audientei lor (aia, cat o fi) e cu totul alta problema.

        Vorbim de campanii de propaganda, de santaj, de calomnie, de subminat credibilitatea presei per total, etc. Chiar daca n-o sa-i aresteze nimeni vreodata pe ciutaci (o, ce le-ar mai placea) - pentru ca dreptul personal la libera exprimare e garantat, ditamai postul must carry care-i angajaza are unele responsabilitati pe care trebuie sa le asume, sau sa plateasca.

        Nu mi se pare normal sa faci un biznis din constructia unei astfel de cloace, cu atat mai mult cu cat sunt clar maciuca media a unei aripi politice.
        • -7 (7 voturi)    
          Mi se pare corect (Joi, 8 martie 2012, 16:44)

          C [anonim] i-a raspuns lui borat

          Asa cum posturile respective sunt maciuca unei aripi, alte posturi sunt orientate catre cealalta aripa. Nu sunt la fel de agresive, poate mai subtile, nu conteaza: o televiziune care apartine unei persoane private poate scote ce-si doreste pe sticla. Domnul Dan Grigore ii poate da in judecata pentru calomnie daca doreste sau se poate duce mai departe aducand si celelalte dovezi legate de presiunile la care a fost supus impreuna cu colegii sai. Dar bussiness poti face cu o astfel de televiziune: OTV-ul nu mai socheaza? Taraf si Manele TV sunt mai presus fata de antene? Postul are ca tinta o anumita audienta si si-o pastreaza facand emisiuni pe placul ei. Este alegerea spectatorului de a face parte dintr-o cloaca sau alta sau de a se uita la posturi care il pot educa.
          Cat despre demisia d-lui Dan Grigore nu pot spune altceva decat: acum majoritatea CNA este detinuta de simpatizanti USL, asadar derapajele posturilor favorabile acestei grupari nu vor mai fi sanctionate. Cat despre CNA in sine, nu mi se pare corect ca membrii acestei oranizatii sa fie numiti politic.
          • +9 (9 voturi)    
            ... (Joi, 8 martie 2012, 17:37)

            borat [anonim] i-a raspuns lui C

            Sunt cateva diferente care chiar conteaza aici, si e bine sa pastram proportiile:

            -intre presa portocalie (hai sa zicem B1) si antene, e diferenta dintre presa partizana, care exista si prin vest, si un instrument de propaganda. De ex. la portocale sunt scapari, dar in general ponderile usl-pdl la stiri si la talk-show-uri, sunt destul aproape de echilibru, editorialistii mai dau si in Basescu, si mai vezi emisiuni decente cu cate un USList care nu e facut pilaf in foc incrucisat. La antena vorbim de 4-6 ore de talk-show seara in care unii sunt tocati sistematic, de acuzatii fara acoperire aproape zilnic, crize de isterie, si din cand in cand de laude aduse conducatorului lor iubit - care e politician.

            - taraf si manelele sunt chestiuni de gust, nu intra in aceeasi categorie cu santajul si maciuca electorala. Nu e vorba de audiente, sau de piata, e o chestiune de raspundere sociala - si jegurile OTV-ului intra in aceeasi categorie. Dpmdv, pe blog poti sa spui orice - dar pe cablu exista o lege si niste reguli care n-au treaba cu gusturile si audienta, ci tin de echilibrul intre dreptul la exprimare libera/dreptul la profit al unora versus impactul pe care il are ceea ce pui pe cablu.

            Altfel, s-ar umple lumea de mogulizoare - ca imaginea publica valoreaza o gramada de bani - mai ales in Vest, sunt o multime care ar da fericiti bani ca sa-si faca si ei o maciuca d-asta cum are nenea Felix si cum avea nenea Vantu.

            Da' acolo nu merge (sau merge greu, de-abia isi permit giganti ca Fox sa faca menevre d-astea), ca in afara de amenzi de la CNA intra in procese, si pe la al 3-lea proces dau aia cu daune punitive in ei de ii pun in cui cu latrina lor cu tot.
      • +1 (1 vot)    
        Posturi TV- adaugire (Vineri, 9 martie 2012, 11:17)

        424 [utilizator] i-a raspuns lui C

        As mai adauga si TVR HD si TVR Cultural. In ultimii ani televiziunea romana si-a imbunatatit foarte mult programele, sau poate nu le-am mai vazut noi, atrasi fiind de cele private care au decazut enorm intre timp. Pro TV este si el ok, pe alocuri insa, merge pe acelasi principiu de prostire a maselor - vezi programul "serviti va rog" sau sa nu uitam de emisiunea lui Teo de acum cativa, pe la care se perindau toti tiganii manelisti si acum continuata cu succes de Maruta.

        Deci programe romanesti sunt, si chiar bune, numai sa vrem sa ridicam putin capul de ceea ce ne atrage atat de usor in capcana...
    • -2 (20 voturi)    
      e simplu !!!!..... (Joi, 8 martie 2012, 11:34)

      val [anonim] i-a raspuns lui scarbitul

      ...vrei sa ramai PUR ai telecomanda la dispozitie !!! Sau esti un masochist asuns ???!!! Sau poate ai vreo treaba SPECIALA sa urmaresti ceva ce te urateste ????
      • +3 (5 voturi)    
        CNA (Joi, 8 martie 2012, 20:40)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui val

        Am citit de cateva ori postarea ta,doar doar voi putea intelege ceva sau macar sensul aproximativ a ceea ce vrei sa spui.Pana la urma am inteles:tu ai" dovleacul" gol,sosetele peste bocanci si papion la gat!Ai vocabularul antenelor si al "realitatii"'.Esti unul din cei care deja v-ati asezat de acum la usa sectiei de vot pentru a vota usl.Iti dau o veste proasta:nu s-a inventat inca vaccinul pentru prostie!
    • -6 (16 voturi)    
      Pai ... (Joi, 8 martie 2012, 11:40)

      sobolanu [utilizator] i-a raspuns lui scarbitul

      "... iar noi stam tampi sa privim la balacareala si impostura televiziunilor impostoare inveninandune si uratindene ..."

      Noi ? Adica si tu ! Pai nu te uita ca sa nu te uratesti !
    • -13 (21 voturi)    
      telecomanda (Joi, 8 martie 2012, 11:52)

      maria [anonim] i-a raspuns lui scarbitul

      inca n-ai descoperit telecomanda si meniul tv ? cred ca esti ,, scirbit'' de tine ca nu reusesti sa te descurci cu meniul ! nu prea te descurci nici cu gramatica !
    • -6 (12 voturi)    
      curat asha! (Joi, 8 martie 2012, 12:39)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui scarbitul

      Bine ai zis: "stam de tampiti"!
      Ce? va obliga cineva sa va uitati pe posturile alea?
      S-a inventat telecomanda, stiai?
    • -5 (7 voturi)    
      ???? (Joi, 8 martie 2012, 13:43)

      rrrrrrr [anonim] i-a raspuns lui scarbitul

      ...dar te obliga oare cineva sa te uiti la ceva ce nu iti face placere??????? uita-te la ceea ce iti place si lasa si pe altii sa faca acelasi lucru
  • -19 (39 voturi)    
    mda (Joi, 8 martie 2012, 10:48)

    zippo [anonim]

    acum asteptam demisia politistului pe motiv ca vezi doamne hotul e rau si greu de prins.

    pai omul nu se ocupa exact de curatarea "peisajului audiovizual"? daca isi facea treaba nu mai exista povesti de genul "denigrat si calomniat inimaginabil in seriale intregi TV".
    • +34 (40 voturi)    
      habar n-ai pe se lume esti, monser... (Joi, 8 martie 2012, 11:03)

      toma [anonim] i-a raspuns lui zippo

      maestrul dan grigore a fost pus in cna pe vremea lui tariceanu .pnlistii au fost ofuscati ca maestrul n-a raspuns pretentiilor lor, adica sa-i slujeasca pe ei si implicit pe felix (cu antenele sale)...
      de aia maestrul "n-are onoare", in opinia lu' crin...
      • +6 (10 voturi)    
        Tot nu inteleg (Joi, 8 martie 2012, 12:46)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui toma

        F ok fin partea maestrului ca are coloana si chiar daca e numit politic de un partid, ia decizii dupa cum il duce capul. Tot respectul pana aici.

        Dar de ce trebuie sa isi dea demisia daca ce a facut e ok? Exact cum spune zippo, ne facem treaba sau dam demisia din cauza ca hotul e ofuscat?
        • +11 (13 voturi)    
          raspunsul maestrului : (Joi, 8 martie 2012, 15:22)

          toma [anonim] i-a raspuns lui The Special One

          "Dl Antonescu nu e un simplu politician, e presedintele unui partid al opozitiei si copresedintele unei coalitii politice (pretins viitor presedinte-nota mea). Daca domnia sa se impiedica de un ciot, adica de mine, ii propun un schimb reciproc avantajos. Daca pana la sedinta urmatoare nu "prolifereaza" scuzele de rigoare sau ceva echivalent, eu, joi, imi voi da demisia din CNA. "
          daca crin (intentionata cacofonia, o merita) n-are onoare, uite ca altii o au .
          FELICITARI MAESTRE !
    • -16 (28 voturi)    
      e mai simplu (Joi, 8 martie 2012, 11:27)

      Xu [anonim] i-a raspuns lui zippo

      Sa arunce totul in sfera politicului si a mogulilor rai care il vor demis.

      Asa, simpatia fata de victima (care din nu inteleg ce motiv inca functioneaza la noi) il scoate pe el erou in loc de incompetent.

      Asta pe langa faptul ca nu inteleg de ce trebuia sa "ameninte" cu demisia. Pe cine ameninta? Si in ce mod ar pati aia ceva daca isi da el demisia?

      Acest episod se inscrie in acelasi sir de tampenii precum ceilalti membri ai comisiei care se plangeau mai ieri ca au fost amenintati cu moartea.
      Asta meritam daca astfel de oameni sustinem.
    • +22 (36 voturi)    
      de acord (Joi, 8 martie 2012, 11:28)

      B.Dan [utilizator] i-a raspuns lui zippo

      Eu nu am inteles, el il ameninta pe Crin Antonescu ca daca nu isi cere scuze isi va da demisia? Are Crin Antonescu ceva de castigat ca e asta acolo la CNA? Sau ceva nu se leaga. Nu inteleg...
      Sunt de acord cu tine zippo. Rolul CNA-ului este de a curata media de astfel de jeguri. Nu am inteles de ce trebuie sa isi ceara Crin Antonescu scuze, care e un labar (cuvant in dex, nu e nevoie sa il stergeti) cu gura mare. Postul si emisiunea Sinteza Zilei ar trebui sanctionate pentru ca au permis asa ceva. Iar dumnealiu isi da demisia? Pai scuza-ti-ma oameni buni, inseamna ca 11 ani a stat degeaba acolo. Nu face decat sa demonstreze ca e incapabil sa aplice legile si in cazul asta trebuie sa vina unul care e mai capabil decat el. Simplu ca buna ziua!
      Posturile Antena 3 si Realitatea ar trebui inchise pentru ca 90% din stirile prezentate acolo sunt false. Sa nu mai vorbesc de profesionalismul lor, care e nul.
      • +18 (20 voturi)    
        iti explic eu (Joi, 8 martie 2012, 12:58)

        io [anonim] i-a raspuns lui B.Dan

        1. Dan Grigore nu a amenintat pe nimeni, a pretins, cum era si firesc, scuze de la un abject care l-a jignit in direct la TV.
        2. Da, petaluta si cu pisicuta au de pierdut.
        CNA e o institutie cu membri numiti politic. echilibrul in CNA era usor instabil in favoarea actualei opozitii, if you know what I mean.
        lucru dealtfel usor de ghicit, avand in vedere numeroasele derapaje ale latrinelor,
        ramase slab sau deloc sanctionate de catre CNA.
        ei bine, prin plecarea lui Dan Grigore (propus de guvernul Tariceanu), locul liber va fi ocupat tot de cineva propus de guvern.
        actualul guvern, insa. adica un apropiat al PDL sau UNPR sau UDMR.
        ca urmare, echilibrul CNA va bascula usor in favoarea actualei puteri.
        deci ne putem astepta ca, de acum incolo, latrinele sa fie mult mai aspru sanctionate.
        nu ca nu ar fi meritat asta, de multa vreme.
        • -9 (13 voturi)    
          dezinformezi ... (Joi, 8 martie 2012, 13:22)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui io

          acest grigore , chiar daca a fost pus de tariceanu , el a votat in ultima vreme conform cu cei pusi de pdl .. deci ca il schimba cu alt pdl-ist ... tot aia e .

          repet : demisia e un gest de victimizare , in primul rand , apoi o alta numire 'strategica' ....
          • +9 (9 voturi)    
            iata si declaratia d-lui Grigore (Joi, 8 martie 2012, 14:03)

            io [anonim] i-a raspuns lui adrian

            "Dan Grigore, membru CNA: Se folosesc limbajul injurios, calomnierea oamenilor chipurile pentru a ajuta opozitia si a ajuta populatia in fata autoritatilor. E foarte periculos ca, avand o miza atat de importanta, jurnalismul se face cu asa mijloace incat insasi miza este compromisa."

            Deci dl. Grigore e de partea opozitiei, recunoscand "miza importanta", insa condamna demersul jurnalistic neadecvat.
            Vrei sa spui ca nu are dreptate?
            De aceea a votat amenda maxima in cazul Gadea vs. Duta.
            Eu personal as fi fost multumit daca CNA reusea sa dea o pedeapsa, fie ea si aia de 150.000, votata de membrii "usl-isti" ai CNA ...

            Uite inca o declaratie a d-lui Grigore, ca sa vezi ca e consecvent unui principiu : "Dan Grigore, membru CNA: Nu cred ca exista o justificare in virtutea careia sa imi permit sa insult un om ... ".
            • -1 (1 vot)    
              si ce legatura are cu ce am scris eu ? (Joi, 8 martie 2012, 15:51)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui io

              nu mai zic ca daca din citatul ala tu intelegi ca e de partea opozitiei ..... WAW !
      • +11 (11 voturi)    
        O sa explic mai simplu. (Joi, 8 martie 2012, 13:30)

        Constantin3 [utilizator] i-a raspuns lui B.Dan

        De fapt putini pot intelege ce inseamna o demisie de onoare.Dan Grigore a fost propus in CNA de guvernul Tariceanu, deci de PNL.Cum Antonescu l-a jignit extrem de dur, d-nul Dan Grigore considera ca a pierdut sprijinul PNL sau mai plauzibil nu se mai regaseste in actiunile actuale ale PNL-ului si in ambele cazuri a considerat ca demisia de onoare este solutia.Tot respectul pentru ,,omul,, Dan Grigore.
        Daca cineva din guvernul actual ar incerca un act reparator, cu riscul de-a fi refuzati, guvernul ar trebui sa-l repropuna pe Dan Grigore!
    • -3 (13 voturi)    
      Jos pălăria ... (Joi, 8 martie 2012, 11:28)

      AdrianCalin [anonim] i-a raspuns lui zippo

      ... și respect pentru Dan Grigore. Îl înțeleg că nu a mai putut, n-ai cum să te "bați" cu alde Mircea Badea, Dan Diaconescu, Capatos, Gâdea și alții pentru simplul motiv că ei "trag cu tunul" în fiecare seară iar Dan Grigore era cu o amărâtă de spadă (așa mai cavalerește). Indiferent ce veți zice eu vă mărturisesc că-i vrea dispăruți definitiv din viața publică (indiferent cum.. ooo, asta este foarte grav... :-) ) pe următorii: Gigi Becali, Mircea Badea, Dan Diaconescu, Dan Voiculescu, Ion Iliescu și toți cei ca ei (intrând aici și Lenuța Udrea, Traian Băsescu, Crin Antonescu, Vali Vijelie, Florin Salam, etc).
  • -9 (25 voturi)    
    Demisie DAN GRIGORE (Joi, 8 martie 2012, 10:52)

    NAE [anonim]

    M-am cam saturat de cate ori tot anunta ca isi da demisia si vad ca tot amana , probabil asteapta sa fie IMPLORAT sa revina asupra deciziei .
    De ce oare unele VALORI se complac in aceasta CLOACA si deja sunt " FLAMANDE " de publicitate .
  • +24 (34 voturi)    
    mirosul greu si urit al Crin-ului ofilit (Joi, 8 martie 2012, 10:53)

    Dan [anonim]

    Domnule Dan GRIGORE, va rog sa nu va lasati influentat de mirosul greu si urit al Crin-ului ofilit. Nu merita atita atentie...
  • -23 (37 voturi)    
    Un lingau in minus... (Joi, 8 martie 2012, 10:58)

    antibroscoi [anonim]

    Un ligau a lu' base' in minus...un penibil acest personaj...Ce a fost si ce a ajuns...O cariera care va fi marcata in istorie cu epitetul "ligaul lui basescu" ! Du-te mosule penibil la pensie ! Te-ai facut de ras DEFINITIV !!!!
    • +11 (13 voturi)    
      Mizerie (Joi, 8 martie 2012, 13:35)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui antibroscoi

      Daca-i fi in fata lui, nici milc n-ai mai zice. In general cred ca esti invatat sa tii gura inchisa. Cind o deschizi, precis oamenii se uita urit la tine, iar tu niciodata n-ai inteles prea bine motivele. Pe internet e mai simplu, c-apuci si tu sa-ti descarci mizeriile sufletesti.

      E timpul sa-ti dezvalui un mare adevar. Toate acuzatiile pe care le-ai primit in viata, privitoare la nivelul de inteligenta, sint false. IQ-ul tau este dedesubtul acelor acuzatii.
    • +10 (12 voturi)    
      Aceste (Joi, 8 martie 2012, 14:26)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui antibroscoi

      posturi TV(teroriste) sunt periculoase pentru ca dezinformeaza,manipuleaza si au succes la indivizi ca tine,primitivi si ignoranti, odata ce poti sa vorbesti asa despre maestrul Dan Grigore.
      Ma intreb,cum se simte d-l Antonescu avand ca fani oameni ca tine sau ca unul de mai sus,care crede ca Dan Grigore e un fost fotbalist?
  • -10 (20 voturi)    
    unu (Joi, 8 martie 2012, 11:06)

    unu [anonim]

    componenta cna, ca si a curtii constitutionale, este stabilita de partide, pres, guvern, deci este o institutie politica, ceea ce mi se pare naucitor.
    in momentul in care accepti un post in cna, ti-ai lasat onoarea la usa. este evident ca reprezinti interesele unui partid. vorbele sunt facute pentru a ascunde adevarul. te-ai suparat pe crin si pleci. vai! imi dau lacrimile.
    ca nu mai suporti presiunile, inteleg. este clar ca vin din ambele parti. batalia e mare pe media, toate partidele lupta la baioneta pentru a face bine acestui popor. nu e minunat?
  • -2 (16 voturi)    
    De asteptat (Joi, 8 martie 2012, 11:06)

    Alexandru [anonim]

    Din pacate un mare talent nu este intotdeauna dublat si de un mare caracter. Este si cazul lui Dan Grigore. Cred ca mai sunt oameni care isi mai amintesc cum l-a batut Dan Grigore pe specialistul (unic in domeniu) care se ocupa de intretinerea si acordajul pianului de la Filarmonica "George Enescu". S-a comportat ca un manelist care se da mare. Sa fim realisti si sa nu ne impiedicam in clisee. Repet: este un mare talent muzical dar...
    • -3 (9 voturi)    
      acordajul (Joi, 8 martie 2012, 12:01)

      pianistul [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

      pai daca nu mergi la concerte probabil ca nu te deranjeaza un instrument dezacordat precum nici falsetele, asa ca nici nu poti sa-ti dai seama .... Unii sunt tinuti in brate de sindicalisti, vezi si politistii, altii fac performanta.... Plangere penala trebuie sa faca cei lezati, nu cei nepriceputi.
  • -2 (18 voturi)    
    Sensibilul Dan Grigore (Joi, 8 martie 2012, 11:08)

    Minima moralia [anonim]

    Dar cand l-ai luat la palme pe acordeurul pianului pe motiv ca nu si-a facut bine munca, cum a fost maestre ? Si apropos, cum s-a rezolvat chestiunea mai stie cineva, ca agresatul parca facuse plangere penala ?Asta asa, daca tot vorbim de moralitate. In rest, referirile la peisajul audiovizualului sunt extrem de pertinente.
  • +6 (12 voturi)    
    11 ani in CNA? (Joi, 8 martie 2012, 11:10)

    george [anonim]

    Daca tot au rang de demnitari, de ce nu sunt mandatati doar pe patru ani?
    Oricum, asteptam si alte demisii din CNA! Ar fi cazul!
  • +9 (13 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 8 martie 2012, 11:13)

    Erasm [anonim]

  • +8 (16 voturi)    
    impotenta CNA (Joi, 8 martie 2012, 11:13)

    kansas [anonim]

    ''Cateva ore de discutii in van: CNA a amanat o decizie de sanctionare a Antena 3 pentru emisiunea in care Mihai Gadea l-a insultat pe presedintele CNAS. Membrii CNA n-au putut ajunge la un acord privind sanctiunea potrivita ''

    Amenzi aspre, majorate, de milioane de euro, iar pentru recidiva, suspendarea emisiei.

    Aveti nevoie de sprijin popular pentru a impune
    (cel putin) un limbaj decent in transmisii nationale ?

    CNA, spuneti ce doriti, poate va ajutam legal. Exista solutii pentru orice atentat la bunul simt.
    Doar ca voi sunteti de plastic...

    P.S. Domnule Dan Grigore, va inteleg si va respect! Va rog sa va dati demisia. Acolo nu este locul unui artist, ci al unui tyran. Avem nevoie de tirania legii.
    • -1 (3 voturi)    
      Cu idei de astea... (Joi, 8 martie 2012, 16:08)

      nevada [anonim] i-a raspuns lui kansas

      ... ne va da CNA-ul doar TVR! In rest, nu corespund criteriilor tale din Kansas!
  • -4 (18 voturi)    
    Joaca tare (Joi, 8 martie 2012, 11:27)

    Dorin [anonim]

    Dan grigore joaca tare ....inteligent!
    Dupa ce a avut un prim mandat de 6 ani de la liberalii lui Valeriu Stoica si-a anuntat public renuntarea la "mizeria" de CNA (care ii oferise 6 ani de sinecura in care lua salariu de secretar de stat cumulat cu pensia pentru a veni de 3-4 ori pe luna la serviciu cite 3-4 ore), in timp ce ii cersea in ascuns un nou mandat lui Tariceanu...pe care l-a si obtinut. Acum simte ca sandramaua incepe sa ia apa si ca un sobolan "cu caracter" (despre onoare ar fi trebuit sa se exprime regretata Cella Delavrancea sau fostul acordor de piane al Filarmonicii) este primul care o paraseste...ca sa arate viitorilor stapini (nu are prea mare importanta cine vor fi ei) cum e in stare sa se sacrifice si sa se puna in slijba noilor idealuri....Curat murdar Majestate
  • +4 (12 voturi)    
    efectul dorit (Joi, 8 martie 2012, 11:32)

    ady [anonim]

    asta si-au dorit..sa va inaintati demisia..
    va asigur ca aveti suportul unei vaste majoritati a populatii ..daca faceti un pas inapoi inseamna ca cedati usor..nu bagati in seama, ci ar fi mai bine sa intariti aceasta autoritate si in caz de amenintari sa cereti ajutorul statului
    • -2 (4 voturi)    
      ??? (Joi, 8 martie 2012, 13:52)

      rrrrrr [anonim] i-a raspuns lui ady

      vasta majoritate??????? e rezultatul vreunui nou sondaj de opinie??? oare cati din "vasta majoritate" au audiat un concert in viata lor ??
  • -7 (17 voturi)    
    Cara-te Grigore , sclavi are PDL destui (Joi, 8 martie 2012, 11:34)

    patrunjel [utilizator]

    Mare paguba ca pleaca o sluga pedelista , raman inca o multime pe pozitie .
  • +12 (18 voturi)    
    Cum se astepta (Joi, 8 martie 2012, 11:36)

    Gabi M [utilizator]

    Dl.Grigore ca cel lipsit de pic de bunsimt sa-si ceara scuze?Nu si-a cerut scuze alegatorilor care la-u votat ca 22 de ani nu a facut nimic in Parlament ci doar a chiulit!
  • +9 (15 voturi)    
    Cel mai deştept... (Joi, 8 martie 2012, 11:38)

    ha [anonim]

    Ai mei m-au învăţat de când eram mic că cel mai deştept cedează primul. Şi nu neapărat că ai fi tu mai inteligent, dar în momentul în care după 5 ore de discuţii ajungi de unde ai plecat, e clar că trebuie schimbat ceva.

    Văd că în societatea noastră acest proverb nu ar trebui respectat deloc. Pentru că trebuie să le arăţi cretinilor că sunt cretini, nesimţiţilor că sunt nesimţiţi, etc... şi să-şi vadă lungul nasului. Problema e cum faci chestia asta? Pentru că oricât i-ai spune lu' Crin că asta nu e revoluţia bunului simţ, el probabil nu va înţelege.

    Oare renunţând la luptă îi vei face pe ceilalţi să înţeleagă cât de josnici sunt? Într-un fel îl înţeleg pe acest om penttru demisie, din altă perspectivă îl văd ca un laş. Poate nu este, poate prin demisia sa vrea acea schimbare de care vorbeam în primul paragraf. Să fie un semn de alarmă pentru cei din CNA că dându-le celor de la televiziuni amenzi modice nu vor schimba nimic? Tăindu-le 10 minute emisia, la fel nu schimbă nimic? Nu ştiu, dar clar e ceva nou. Sper să fie calea bună.
  • +8 (12 voturi)    
    are dreptate (Joi, 8 martie 2012, 11:38)

    ned [anonim]

    are dreptate, asa a ajuns spatiul public, e plin de toata scursura societatii , agramata, violenta, vulgra ,etc..iar acesti impostori care se cred politicieni, fac politica pe la toate haznalele de posturi tv, in loc sa fie in parlament unde se face politica....
  • +10 (18 voturi)    
    Crin - vorbesti si nu gandesti (Joi, 8 martie 2012, 11:41)

    florin [anonim]

    Acest Crin e patetic....cred ca la un moment dat mintea lui nu mai discerne intre o discutie cu alti politicieni jalnici si oameni cu integritate si demnitate. Vorbesti si nu gandesti draga Crin...de fapt asa ai fost intotdeauna!
  • +8 (12 voturi)    
    intr-un fel e de inteles, (Joi, 8 martie 2012, 11:47)

    alex [anonim]

    dupa un timp, oricit ai fi de senin, te afecteaza mitocania, e un proces de eroziune.

    Pe de alta parte, si din pacate, munca CNA aduce cu munca unor vidanjori si nu ai nevoie de oameni de calibrul Maestrului sa faca asa ceva.

    Ce ma intriga e ca acest mascarici liberal a fost optiunea multor intelectuali, pe care si l-ar fi dorit presedinte. Ce nesansa am ratat :)
  • +9 (17 voturi)    
    ipocritii (Joi, 8 martie 2012, 11:47)

    micke45 [utilizator]

    Trebuie sa fii timpit sa nu-ti dai seama ca un post de TV condus de un turnator de securitate, manipuleaza dupa bunul sau plac politica, prin ipocrizia lor fac tot ce e posibil pt. a "spala la cap" pe cei care se uita la emisiunile lor in interesele lor meschine. Imi e rusine cu asemenea posturi. Hai sa protestam si noi si sa nu mai deschidem acest post numit antena 3 !!!
    • +5 (9 voturi)    
      pai taman asta e problema... (Joi, 8 martie 2012, 11:57)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui micke45

      ca avem multi...

      nu intelegi tu :P...posturile conduse de un fost securist si de un fost puscarias si escroc sunt SINGURELE din tara care spun adevarul mai draga...

      tampit e un termen prea bland...gibon retard mai degraba!
      • -6 (6 voturi)    
        fericiti cei saraci cu duhul (Joi, 8 martie 2012, 12:58)

        IonicaLip1312472574536 [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

        Laurentiu78 a ta e imparatia cerului
        • +4 (4 voturi)    
          de ce? (Joi, 8 martie 2012, 13:07)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui IonicaLip1312472574536

          Pentru ca nu ma uit la antena 3 si realitatea sau pentru ca nu s-a sesizat sarcasmul meu?

          Deci stati sa inteleg...Daca eu consider ca cele doua televiziuni manipuleaza grosolan de o maniera grobiana, sunt sarac cu duhul?!

          Va multumesc pentru opinia dumneavoastra...
          • -1 (3 voturi)    
            Pentru a afla ce e bine (Joi, 8 martie 2012, 14:01)

            Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

            trebuie sa fii interesat de rau!
            • 0 (2 voturi)    
              Cauta "sofism" (Joi, 8 martie 2012, 17:29)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

              in DEX.

              Ai mila de noi si lasa-ne, ok?
    • -4 (4 voturi)    
      cine e ipocrit ??!!! (Joi, 8 martie 2012, 12:24)

      val [anonim] i-a raspuns lui micke45

      Pai s-a inventat telecomanda de mult !!! Sau nu stiti s -o folositi ??! Sau aveti o doza de masochism in placerea de a va lasa manipulat ???
  • -1 (13 voturi)    
    Foarte bine domnule,du-te invartindu-te (Joi, 8 martie 2012, 11:49)

    mircea [anonim]

    In CNA avem nevoie de barbati, de luptatori adevarati nu de muieri plangacioase.
    O sa te inlocuim cu un om adevarat care sa taie in carne vie, trebuie sa facem curatenie, sa scapam lumea de televiziuni care ne tulbura linistea.
    • +6 (6 voturi)    
      si tu imi tulburi linistea :P (Joi, 8 martie 2012, 11:58)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Hm, cu atitudinea asta transanta si agresiva cu care vrei sa "tai in carne vie", dupa atatia ani de comunism cand te aud, brusc imi "tuburi linistea". Ce crezi ca e de facut??? Sa te interzicem ?:P
    • -7 (7 voturi)    
      nu-ti place... (Joi, 8 martie 2012, 12:33)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      ... nu mananci!
      Nu te obliga absolut NIMENI sa te uiti la TV "care iti tulbura linistea"!
      Fiecare, se uita la TV care ii place! nu e cazul sa le faci tu program altora!
  • +5 (7 voturi)    
    Revolutia bunului simt (Joi, 8 martie 2012, 11:52)

    ion [anonim]

    Loveste din nou.
  • -2 (10 voturi)    
    vai ce greu e la putere! :P (Joi, 8 martie 2012, 11:57)

    Bogdan [anonim]

    Ce sa mai povestim, e asa de greu la putere intr-o functie cu rang si salariu de secretar de stat, cand te injura aia din opozitie. Vai, cat este de greu! Saracul, el pana acum si-a facut doar datoria fata de cei care l-au numit, asa ca de unde ostilitatea asta ?!?! :P Ah, cum a salvat el mediul audio-vizual prin acesta demisie de onoare! Ptiuuu!
  • -2 (12 voturi)    
    Dan Grigore (Joi, 8 martie 2012, 12:13)

    miguel [anonim]

    Un mare pianist dar atit. In privinta caracterului, personal, ma asteptam la mai multe de la el.
  • +4 (4 voturi)    
    Latrina 3 (Joi, 8 martie 2012, 12:19)

    Lucifer [anonim]

    a castigat un punct
  • +2 (6 voturi)    
    politete (Joi, 8 martie 2012, 12:22)

    Cornelia Topala [anonim]

    Ar fi mult mai politicos daca ati scrie Dan Grigore si nu Grigore simplu. Este vorba despre un mare artist si nu un oarecare Grigore dintre care probabil exista zeci de mii in Romania. Ma adresez autorului acestui articol care banuiesc ca nu-si petrece timpul liber la o bere cu domnul Dan Grigore si chiar daca asa ar fi, nu e cazul sa stie toti cititorii acest lucru.
    • -2 (6 voturi)    
      tu nu prea stii ... (Joi, 8 martie 2012, 13:26)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Cornelia Topala

      ca a apela pe cineva cu numele de familie e un gest de politete ....

      daca ii zicea doar dan , poate atunci puteai sa acuzi ca merge la bere cu el ....
  • -4 (8 voturi)    
    foarte bine! (Joi, 8 martie 2012, 12:48)

    Codruta N [utilizator]

    Nici nu AVEA ce sa caute in CNA!
    Un tip EXTREM de autosuficient, subiectiv si de o arogantza rara!
    Unii ar trebui sa se limiteze la chestia cu care i-a daruit Dumnezeu! Lui i-a daruit Dumnezeu un talent neobisnuit de a canta la pian. Sa faca asta - si sa-i multumeasca lui Dumnezeu pentru ce i-a dat - NU sa se bage in chestii pentru care nu are nici o calitate!
  • +3 (7 voturi)    
    Invins de Popescu,Trepcea si Malaimare. (Joi, 8 martie 2012, 12:51)

    Popa cu busuiocul [anonim]

    Domnule Dan Grigore fiecare rau are si un bine in el.Ati scapat de corvoada de a va mai intoxica plamanii cu aerul unei incaperi in care isi expirau rasuflarea fetida si RasvanPopescu,Cristina Trepcea si Malaimare celebrii oponenti ai sanctionarii emisiunii tv Varanul FELIX-Sinteza zilei cu Gadea fara patrafir.Ma intreb daca indivizii acestia au copii si nepoti pe care sa-i priveasca in ochi.E foarte probabil ca si standardul lor moral sa fie de acelasi calibru cu al inaintasilor asa cum se mai intampla si cu alte progenituri care-si imagineaza ca bunastarea familiei lor se datoreaza fermei de ouatoare si ca disparitia dosarlui maminei lor de la Oficiul pt.prevenirea spalarii banilor se datoreaza unor rude martiene ale generoasei tusici moarta in saracie intro umila garsoniera dar care a lasat comori ascunse de cca 400.000euro.
    • -1 (3 voturi)    
      profesional... (Joi, 8 martie 2012, 14:55)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Popa cu busuiocul

      profesional ce ai sa reprosezi dramaturgului R Popescu sau actorului Malaimare?... poate ca optiunea lor in cadrul CNA nu o consideri dreapta, nu are justificare ( ceea ce si eu cred) dar este absolut gresit sa jignesti un om doar pe acest considerent... Imi pare rau sa o spun dar dumneavoastra faceti ce a facut si C Antonescu..
  • +8 (8 voturi)    
    onoare (Joi, 8 martie 2012, 13:02)

    DanPopescu1 [anonim]

    in opinia mea, toti membrii CNA ar trebui sa demisioneze,dar nu neaparat din solidaritate cu maestrul sau in semn de protest, ci urmare a incompetentei de a solutiona un caz (nu ma intereseaza care ar fi fost aceasta). sunt convins ca cel mai bun CNA este chiar telespectatorul care de bine, de rau are de unde sa aleaga. nicio decizie a unui organism nu va influenta "oferta si consumul" de audiovizual, ci numai capacitatea fiecaruia de a reactiona calm intr-un sens sau altul. altfel vor exista tot timpul tabere care se vor ratoi, jigni, ameninta, in ideea ca cineva detine adevarul absolut!
    • 0 (4 voturi)    
      aveti dreptate... (Joi, 8 martie 2012, 15:00)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui DanPopescu1

      aveti dreptate .. singurul lucru in care as avea obiectii este in ceea ce priveste incompetenta la care faceti trimitere... eu cred ca toti cei din CNA sunt subiectivi si au slabiciuni legate de cei care ii promoveaza pe acele posturi.. ei nu pot sa se rupa de propriile trairi si sa judece la rece, fara partinire..
  • -5 (9 voturi)    
    un gest "fin" (Joi, 8 martie 2012, 13:09)

    Loredana [anonim]

    Un mare "fin, plin de fineturi" domnul Dan Grigore! Sincer, va rog nu va dati demisia!!!!!!!! Habar n-am ce o sa se faca Romania fara dvs. Si felicitari, ati luat o decizie inteleapta ... Ce mod mai bun de a pedepsi si a forta o persoana sa va ceara scuze decat sa va dati demisia dintr-o functie pentru care ati fost jignit?

    Sunteti un geniu! Poporul asaltat de "mitocaniile' de la antene si care ori n-au descoperit ori n-au bani de baterii pentru telecomanda, va multumeste! Stati linistit, o mare parte a populatiei care este in stare sa creada orice va sustine!

    Acum serios, sper ca Antonescu nu-si va cere niciodata scuze asa se poate pensiona si domnul acesta, mai ales ca pare tare, dar tare obosit de cate "fineturi" a performat la CNA, aceasta institutie atat de necesara pentru tara si atat de corecta in conduita!
    • +2 (8 voturi)    
      Loredana (Joi, 8 martie 2012, 14:50)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Loredana

      si mie imi place pianistul D Grigore. Nu voi uita niciodata acea imagine extraordinara a sa cu o DOAMNA superba, Cella Delavrancea.... dar trebuie sa fim cinstiti si sa ierarhizam valorile in mod just. Dl D Grigore este un maestru al pianului dar nu un geniu... si as avea o rugaminte: "poporul" este substantiv singural si in functie de acest aspect trebuie sa facem acordul.
      Scuzele domnului C Antonescu nu stiu daca le vom vedea vreodata.. trebuie sa fi un om foarte puternic pt a avea capacitatea de a recunoaste cand gresesti.. iar Romania este in situatia de a avea o lipsa acuta de oameni puternici mai ales la nivel politic.
  • +6 (8 voturi)    
    ONOARE si CARACTER (Joi, 8 martie 2012, 13:11)

    Nora E. [anonim]

    ONOARE si CARACTER, iata ce are acest Domn ! si ce lipseste foarte multor membri ai societatii civile si mai ales politicienilor !!!
    Toata stima si consideratia.
    Un om cult si educat, care nu ne-a dezmintit niciodata.
  • +6 (8 voturi)    
    Una dintre cele mai clare și răspicate luări de po (Joi, 8 martie 2012, 13:18)

    altVasile [anonim]

    "Cred cu tarie ca o societate in care legea nu e respectata, e sortita esecului. Tarile civilizate in care tot mai multi romani aleg sa traiasca, au ajuns acolo unde sunt in primul rand pentru ca oamenii respecta regulile pe care singuri si le impun, pentru ca sunt corecti, isi respecta cuvantul dat, isi fac treaba cu seriozitate."

    Total de acrod cu cele afirmate de maestrul Dan Grigore.

    Societățile in care omul și-a luat libertatea (a se citi libertinajul) de a face tot ceea ce a putut să-i treacă prin mintea lui bolnavă s-au prăbușit. Și nu numai că s-au prăbușit, dar a curs și mult sange. O societate construită pe ban ca valoare supremă nu poate să reziste. Situațiile conflictuale, pe care zeul Ban le generează din ce in ce mai des, duc inevitabil la promovarea violenței, a nesiguranței in ziua de maine și, in ultimă instanță, la HAOS, cu toate urmările de rigoare.

    Există o vorbă: "Cel care refuză să invețe din lecțiile istoriei va fi obligat să-i repete greșelile!"
  • +6 (10 voturi)    
    Nu trebuie sa mire pe nimeni! (Joi, 8 martie 2012, 13:20)

    Constantin3 [utilizator]

    Nu trebuie sa mire pe nimeni faptul ca Antonescu nu are pic de respect pentru oamenii care sunt harnici, competenti in cea ce fac sau mai pe scurt seriosi!
    Antonescu, daca cineva are pregatirea psihologica o sa-si dea seama ca nu intamplator a repetat 2 ani de facultate, nu intamplator este parlamentarul cu cele mai multe absente, de fapt asa s-a format ca activist, pentru ca va amintesc ca muzeografii erau activisti.
    De fapt Antonescu se simte in inferioritatea in preajma oamenilor competenti si va face orice sa-i indeparteze din preajma lui si asta o face instinctiv, fara sa se poata controla.
  • +7 (11 voturi)    
    Demisia lui Dan Grigore (Joi, 8 martie 2012, 13:24)

    costel [anonim]

    Acum ar trebui toti cei din mass-media sa faca front comun impotriva acestor personaje.pentru a fi scoase din presa.Ma refer la Gidea,Dana Grecu,Radu Tudor etc.,etc.Dar probabil ca nici Dan Tapalaga,nici CTP nici alti lupi moralisti nu vor face nimic.Asa ca sa nu va mirati daca ziaristii ajung muritori de foame.Asa va trebuie.Toti jigniti pe Basescu si pe Boc,dar cind este vorba sa-l demascati pe turnatorul Voiculescu,aveti retineri.Sa va fie rusine!
  • +4 (8 voturi)    
    Pacat (Joi, 8 martie 2012, 13:26)

    gigi [anonim]

    Au invins minerii, mogulii si comunistii :(
  • +4 (8 voturi)    
    Toata stima (Joi, 8 martie 2012, 14:08)

    catalin_mattei [utilizator]

    toata stima pentru omul de cultura Dan Grigore! Imi amintesc ca a fost unul dintre primii oameni din zona muzicii culte care a "fost oferit" publicului dupa 1990 de TVR. Cu siguranta ca presiunile asupra institutiei din care facea parte in general si in special asupra sa sunt greu de suportat... dar cred ca este datoria fiecaruia dintre membrii CNA de a rezista si a-si face treaba cu onestitate... daca am pleca capul cu totii cu siguranta ca muzica minunata careia ii da viata Dan Grigore ar fi ucisa de manele si acest lucru s-ar petrece in toate domeniile.. asa ca nu pot da dreptate si aproba gestul. Uman inteleg dar cred ca postura de om de cultura nu ii da dreptul de a se declara invins.
  • -5 (7 voturi)    
    Sa ,,moara" CNA! (Joi, 8 martie 2012, 14:25)

    StelianCiocarlie [anonim]

    In loc sa stea la pianul sau si sa ne incante cu harul minunat pe care il are, s-a porcăit in politica si s-a facut de kko! CNA sa moara; nu ne trebuie, avem telecomenzi.
  • +7 (9 voturi)    
    Nu-i inteleg pe (Joi, 8 martie 2012, 14:41)

    micu l [anonim]

    cei care sustin ca folosirea telecomenzii ne scapa de mitocania televizata !
    Este ca si cum un oarecare (Crin A spre exempu ) si-ar face nevoile cele mari in mijlocul strazii iar eu ,ca sa nu vad , trag draperia .Pai daca eu acopar geamul inseamna ca individul nu se mai c.....a in mijlocul strazii ?
  • +5 (7 voturi)    
    Demisia domnului Dan Grigore (Joi, 8 martie 2012, 14:52)

    Egry Nicolae Gelu [anonim]

    Stimate Domnule Dan Grigore,
    Nu ma adresez in randurile de mai jos maestrului Dan Grigore, pentru care am o deosebita apreciere si consideratie, ci membrului CNA cu acelasi nume. Demisia dumneavoastra o consider o abdicare de la o datorie civica.Lasti CNA-ul fara o voce esentiala a unui om cult si educat.Nu cred in argumentele demisiei dumneavoastra. La CNA alta este buba si dumneavoastra va feriti sa o spuneti. M-ati dezamagit.
    Ce spune tanarul Crin nu poate fi luat in considerare. Baiatul acesta e necopt.Daca aceste randuri ajung la dumneavoastra m-ati onora cu o replica bine argumentata.
  • -1 (3 voturi)    
    CNA (Joi, 8 martie 2012, 15:17)

    NRDobrogea [anonim]

    Atitudinea ambigua a dlui Dan Grigore in atitudinea CNA fata de potlogariile spoturilor publicitare ale RMGC, nu i-a facut cinste...Asa ca...
  • +1 (1 vot)    
    Respect (Joi, 8 martie 2012, 15:27)

    vladf [utilizator]

    Toata stima.
  • +1 (1 vot)    
    Rau !! (Vineri, 9 martie 2012, 8:26)

    dorin bretan [anonim]

    Ca el, multi alti oameni valorosi se retrag . Lucrurile nu se schimba din exterior, stand la colturi si barfind. Daca reperele morale nu raman pe baricade pentru adevarul lor, oportunistii se imping sa le ia locul. Asa vom avea un presedinte care nici de profesor n-a fost bun- si asta din pacate e doar un exemplu .
  • -1 (1 vot)    
    Demisie DG (Vineri, 9 martie 2012, 8:43)

    Nelu Albin [anonim]

    Este revoltator cum cei patru (Onisei, Iorga, Trandafir ... ) + Dan Grigore incearca sa mascheze marea frauda facuta de Parlament prin inlocuirea unui membru CNA al PSD cu unul din PDL. Adevarul este ca ei vor sa lase fara obiect plangerea facuta de PSD la CCR, de aceea i-au cerut lui Grigore sa demisioneze si de aceea tipa cei patru despre inchipuite presiuni politice. Vor sa se victimizeze ca sa uite lumea de hotia din Parlament. Dar poporul nu este prost, cum cred ei, si ii va taxa asa cum se cuvine.
  • +2 (2 voturi)    
    Demisii si onoare, in 5 minute! (Vineri, 9 martie 2012, 9:23)

    LAurentiu Ghita [anonim]

    Acum 5 ani, în vremea faimoasei acţiuni securiste de suspendare a preşedintelui Băsescu, s-a făcut mare tam-tam pe o „promisiune” neonorată a domniei sale, şi anume „demisia în 5 minute”. Maşina de tocat lături de la ANTENA 3, prin gura scârbită a CTP-ului, bolborosea cele mai fioroase imprecaţii asupra lipsei de onoare a tiranului, care nu a binevoit sa abandoneze lupta şi să pice, pară-mălăiaţă în gurile căscate ale viitorilor uslaşi!
    Mamă-mamă, ce ne auzeau urechile ce de mai valuri de disursuri despre onoare şi respect mai curgeau!
    Recent, copreşedintele USL, Crinuleţ Antenescu, se dădea de ceasul morţii în mână cu demisiile întregii turme USL din Parlament. După ce câteva minţi mai lucide l-au tras de mânecă pe exaltat, ideea a murit, înlocuită de şi mai caraghiosul „protest activ”, care încă ucide evoluţia normală a ţării de câteva saptămâni bune.
    Deci, luminaţi politicieni USL, cum e? Cum rămâne cu demisia şi onoarea?
    deocamdata, singurul cu onoare este dl. Dan Grigore. Din pacate, plecarea sa din CNA deschide usa unui nou slugoi politic.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by